Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:07:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
134
135
136
137
138
139
140
[
141
]
142
143
144
145
146
147
148
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2693410 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7000 Dátum:
2009.03.20 péntek, 16:33:49 »
Idézetet írta: ST220 - 2009.03.20 péntek, 08:23:39
Hidd el, hogy jó hangja lesz.
Egyik srác Xabey is kiszedte a katalizátort, de neki is van gyártva hozzá egy speciális elem, a katalizátor megmarad egészben, épségben.
Neki is jó hangja lett!
http://www.youtube.com/watch?v=8hrvdsjGQag&feature=channel_page
szerintem jó...
elhiszem hogy szép hangja lessz.....
nemis rossz Xabey-é se azis biztos...
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7001 Dátum:
2009.03.20 péntek, 21:45:29 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.20 péntek, 16:33:49
elhiszem hogy szép hangja lessz.....
nemis rossz Xabey-é se azis biztos...
Hátsó dobot fent hagyod, vagy sport dobod lesz?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7002 Dátum:
2009.03.21 szombat, 06:23:01 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.20 péntek, 21:45:29
Hátsó dobot fent hagyod, vagy sport dobod lesz?
nem tudom még mi lessz....
most uj hobbit találtam,
pénzt gyüjtök
!
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7003 Dátum:
2009.03.21 szombat, 09:18:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.21 szombat, 06:23:01
nem tudom még mi lessz....
Csak hátsó átmenőcsöves sportdob, teljesen nyitott rendszernél számít valamit, az alapjárati traktorhangot kiszűri?
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.21 szombat, 06:23:01
most uj hobbit találtam,
pénzt gyüjtök
!
Ez jó hobby, én most is melózom.
Meló nélkül nincs ötleted ehhez a hobbyhoz?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7004 Dátum:
2009.03.21 szombat, 15:37:28 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.21 szombat, 09:18:51
Csak hátsó átmenőcsöves sportdob, teljesen nyitott rendszernél számít valamit, az alapjárati traktorhangot kiszűri?Ez jó hobby, én most is melózom.
Meló nélkül nincs ötleted ehhez a hobbyhoz?
a csettegést sajna semmilyen kipuval nem lehet orvosolni, de engem nem zavar....
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7005 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 12:42:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.21 szombat, 15:37:28
a csettegést sajna semmilyen kipuval nem lehet orvosolni, de engem nem zavar....
Lehet, hogy akkor bennt hagyom a katalizátort, elég süvítős hangja lesz remélem így is a turbótól.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7006 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 12:53:12 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.22 vasárnap, 12:42:48
Lehet, hogy akkor bennt hagyom a katalizátort, elég süvítős hangja lesz remélem így is a turbótól.
szerintem ne hagyd bennt, jobb lessz ha kiveszed.....
ma levettük az első és hátsó dobot hogy milyen hangja van.....nagyon brutál mélyről jövő öblösen morgó hangot adott ki, amiről egyből tudtam hogy ezaz a hang amilyenen valójában hozzám akart szólni az én kicsikém.....
és picit ki hallatszott a turbó fütyülése is hogy tudassa velem ő is ott van....
szal nálam eldőlt mi lessz.....
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7007 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 12:59:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.22 vasárnap, 12:53:12
szerintem ne hagyd bennt, jobb lessz ha kiveszed.....
ma levettük az első és hátsó dobot hogy milyen hangja van.....nagyon brutál mélyről jövő öblösen morgó hangot adott ki, amiről egyből tudtam hogy ezaz a hang amilyenen valójában hozzám akart szólni az én kicsikém.....
és picit ki hallatszott a turbó fütyülése is hogy tudassa velem ő is ott van....
szal nálam eldőlt mi lessz.....
A szétveréses módszer elég drasztikus, nem visszaállítható! Valahogy rá kellene hallgatnom, mert ua. a moci van mindkettőnkében! Akkor lenne csak meggyőző. Sport hátsódobbal, vagy anélkül hallgattad?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7008 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 14:36:24 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.22 vasárnap, 12:59:02
A szétveréses módszer elég drasztikus, nem visszaállítható! Valahogy rá kellene hallgatnom, mert ua. a moci van mindkettőnkében! Akkor lenne csak meggyőző. Sport hátsódobbal, vagy anélkül hallgattad?
hát a katalizátor nem sok vizet zavar ebben a motorban, és csővel helyettesiteni macerásabb lett volna.....
félreértettél, vagy én fogalmaztam félreérthetően, de mi egyszerűen lekötöttük a kiput a katalizátor után(ami nincs valójában), és ugy hallgattuk meg mekkora a max legnagyobb hangja a motornak......de hát sajnos én belezúgtam abba a hangba,és egyáltalán nem hangos és zavaró szerintem, a szerelőm is csak pislogott, meg nézett, ugyhogy lemásoljuk az eredeti csőrendszert és egy egyenes rendszer lessz.....(nem dijazom, de az a hang,ijjjj)........és az eredeti is megmarad igy ha esetleg kellene bármikor.....
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7009 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 14:43:38 »
Szerintetek sima szívó benzineshez van értelme a tuningboxnak? 15Le+22Nm-t igér. Van valakinek tapasztalata? Illetve ezek a fogyasztáscsökkentők érnek valamit?
http://www.powertuning.hu/233-benzines-fogyasztascsokkento/315-f16-pulse-king-benzines-fogyasztascsokkento.html
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7010 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 14:44:32 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.22 vasárnap, 14:36:24
hát a katalizátor nem sok vizet zavar ebben a motorban, és csővel helyettesiteni macerásabb lett volna.....
félreértettél, vagy én fogalmaztam félreérthetően, de mi egyszerűen lekötöttük a kiput a katalizátor után(ami nincs valójában), és ugy hallgattuk meg mekkora a max legnagyobb hangja a motornak......de hát sajnos én belezúgtam abba a hangba,és egyáltalán nem hangos és zavaró szerintem, a szerelőm is csak pislogott, meg nézett, ugyhogy lemásoljuk az eredeti csőrendszert és egy egyenes rendszer lessz.....(nem dijazom, de az a hang,ijjjj)........és az eredeti is megmarad igy ha esetleg kellene bármikor.....
Próbáld meg a csövet elágaztatni, mint az st 220-nál. Van helyed a dupla cső elvezetésnek?
Naplózva
eric20
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7011 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 14:50:09 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.03.22 vasárnap, 14:43:38
Szerintetek sima szívó benzineshez van értelme a tuningboxnak? 15Le+22Nm-t igér. Van valakinek tapasztalata? Illetve ezek a fogyasztáscsökkentők érnek valamit?
http://www.powertuning.hu/233-benzines-fogyasztascsokkento/315-f16-pulse-king-benzines-fogyasztascsokkento.html
igazábol szívó benzinesnél max 1-3 lóerőt elő tud csalni a Box de számolj vele hogy a fogyid 20-30%al tuti megnő.Szerintem nincs értelme.Tegyél rá turbót ha kevés de ahhoz mást is át kell alakitani.de attól bizti nőni fog a teljesitményed.
A fogyicsökkentőről annyit hogy van akinek bejött, szerintem ha lenne értelme biztos benne lenne gyárilag is, mert igazábol nem nagy pénz.cca nem sok értelme van egyiknek sem.Dieselnél már más kérdés a box...
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7012 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 14:53:11 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.03.22 vasárnap, 14:43:38
Szerintetek sima szívó benzineshez van értelme a tuningboxnak? 15Le+22Nm-t igér. Van valakinek tapasztalata? Illetve ezek a fogyasztáscsökkentők érnek valamit?
http://www.powertuning.hu/233-benzines-fogyasztascsokkento/315-f16-pulse-king-benzines-fogyasztascsokkento.html
Az enyémben az akksira van kötve egy ilyen pulzálós-akksi-regeneráló-ketyere. De, hogy fogyit is csökkent???
Amit elérsz ezzel, hogy az akksi lamellákat a nagyfrekivel állítólag tisztán tartja.
Az igért 15le-ből max. 7-8le ha igaz, ha jó a tuningbox. Ennél simán többet elértem sport gyertyákkal, sport légszűrő betéttel az 1,6 primaverán.
Magasabb fordulaton jobb szikra a gyertyán, + könnyebb légbeszívás.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7013 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 14:54:45 »
Idézetet írta: eric20 - 2009.03.22 vasárnap, 14:50:09
igazábol szívó benzinesnél max 1-3 lóerőt elő tud csalni a Box de számolj vele hogy a fogyid 20-30%al tuti megnő.Szerintem nincs értelme.Tegyél rá turbót ha kevés de ahhoz mást is át kell alakitani.de attól bizti nőni fog a teljesitményed.
A fogyicsökkentőről annyit hogy van akinek bejött, szerintem ha lenne értelme biztos benne lenne gyárilag is, mert igazábol nem nagy pénz.cca nem sok értelme van egyiknek sem.Dieselnél már más kérdés a box...
Az 1-3 ló azért kissé kevésnek tünik. Attól biztos többet is tud. Konkrétan erről beszélek:
http://www.powertuning.hu/tuningvalaszto/benzin/mondeo/20_16v-3791.html
Hazudnának ezekkel az adatokkal?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.22 vasárnap, 14:56:30 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7014 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 15:03:26 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.03.22 vasárnap, 14:54:45
Az 1-3 ló azért kissé kevésnek tünik. Attól biztos többet is tud. Konkrétan erről beszélek:
http://www.powertuning.hu/tuningvalaszto/benzin/mondeo/20_16v-3791.html
Hazudnának ezekkel az adatokkal?
Zolibácsi!
Kérdezd meg inkább őket:
www.atc.hu
, mert nekem is korrektül először inkább kevesebbet mondtak, majd bemérésnél derült ki, hogy 140 helyett 155 pacis lett.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7015 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 15:04:25 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.03.22 vasárnap, 14:54:45
Az 1-3 ló azért kissé kevésnek tünik. Attól biztos többet is tud. Konkrétan erről beszélek:
http://www.powertuning.hu/tuningvalaszto/benzin/mondeo/20_16v-3791.html
Hazudnának ezekkel az adatokkal?
juj, ilyet nem lehet csak igy kijelenteni.....mondjuk azt hogy felfelé kerekitenek!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7016 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 15:05:07 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.22 vasárnap, 14:44:32
Próbáld meg a csövet elágaztatni, mint az st 220-nál. Van helyed a dupla cső elvezetésnek?
és azt miért is?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7017 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 15:06:48 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.22 vasárnap, 15:03:26
Zolibácsi!
Kérdezd meg inkább őket:
www.atc.hu
, mert nekem is korrektül először inkább kevesebbet mondtak, majd bemérésnél derült ki, hogy 140 helyett 155 pacis lett.
Ezt az atc-t is nézegettem már. Pl egy 1.6-os clio-ból kihoztak 10pacit:
http://www.atc.hu/images/Clio16.jpg
Szal akkor az a 15 nem elképzelhetetlen. És mennyiben károsítja ez a motort, kuplungot, stb-t? Mondjuk nem egy egetrengető változás az a plusz 10-15Le, de nem csinál több kárt mint hasznot?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.22 vasárnap, 15:09:13 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7018 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 15:07:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.22 vasárnap, 15:05:07
és azt miért is?
ST220 kollégának a duplacsöves kivezetéssel V8-hoz hasonlító hangja lett a gépnek. Hallottam élőben! Igaz nála a turbó is belefütyül rendesen a csőbe!
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7019 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 15:10:23 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.03.22 vasárnap, 15:06:48
Ezt az atc-t is nézegettem már. És mennyiben károsítja ez a motort, kuplungot, stb-t? Mondjuk nem egy egetrengető változás az a plusz 10-15Le, de nem csinál több kárt mint hasznot?
10 le-ő?
Viccelsz? Az enyém májusban lesz egy éve, hogy 155 lovas. 185e km, eredeti kuplung, lendkerék, stb. nickem alatt van a mérőlapom, nézz csak rá!
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7020 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 15:14:12 »
Amúgy itt Füreden a Bosh szervizes 30e Ft-ért megírja nejem Alteáját, hogy fürgébb legyen. kb. 10 le-őt, 15-20 Nm nyomatékot ígérnek. 1,6 8 szelepes kövület, 102 pacival. Lusta egy dög.
Jópár órás beállítás, finomítás, próbálgatás lesz rajta, csak nekem ugye nem fontos, hogy mennyire megy az asszony autója.
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7021 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 15:45:12 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.22 vasárnap, 14:53:11
Az enyémben az akksira van kötve egy ilyen pulzálós-akksi-regeneráló-ketyere. De, hogy fogyit is csökkent???
Amit elérsz ezzel, hogy az akksi lamellákat a nagyfrekivel állítólag tisztán tartja.
Az igért 15le-ből max. 7-8le ha igaz, ha jó a tuningbox. Ennél simán többet elértem sport gyertyákkal, sport légszűrő betéttel az 1,6 primaverán.
Magasabb fordulaton jobb szikra a gyertyán, + könnyebb légbeszívás.
én anno vettem a csúzlimba platina gyertyákat egy valag pénzért, de mikor beugrott a NOS akkor mondta az ember, hogy vegyem ki mert el tud olvadni.
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7022 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 15:48:36 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.22 vasárnap, 15:10:23
10 le-ő?
Viccelsz? Az enyém májusban lesz egy éve, hogy 155 lovas. 185e km, eredeti kuplung, lendkerék, stb. nickem alatt van a mérőlapom, nézz csak rá!
Gondolj bele a tieden ott van a a turbó. Egy sima szívó benzinesen nem sokat lehet chippel emelni. ez a 10Le a max szerintem, ez teljesen reális. De vajon megér-e annyi pénzt az a 10ló?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7023 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 15:52:10 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.22 vasárnap, 15:48:36
Gondolj bele a tieden ott van a a turbó. Egy sima szívó benzinesen nem sokat lehet chippel emelni. ez a 10Le a max szerintem, ez teljesen reális. De vajon megér-e annyi pénzt az a 10ló?
15pacin már elgondolkoznék,azt szerintem már lehetne érezni. Most ha belegondolsz,hogy a 115lovas,és 130lovas dízelek között mennyi az árkülönbség újonnan, akkor az az 50ezer tuningboxra nem sok.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7024 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 16:09:57 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.03.22 vasárnap, 15:52:10
15pacin már elgondolkoznék,azt szerintem már lehetne érezni. Most ha belegondolsz,hogy a 115lovas,és 130lovas dízelek között mennyi az árkülönbség újonnan, akkor az az 50ezer tuningboxra nem sok.
hát ja. az egyik ügyfelem száműzte a kocsijából a kormányszervó pumpát és elektromosra cserélte, mert az is visszafog az autóból 2-3le-t
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7025 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 16:13:15 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.22 vasárnap, 16:09:57
hát ja. az egyik ügyfelem száműzte a kocsijából a kormányszervó pumpát és elektromosra cserélte, mert az is visszafog az autóból 2-3le-t
Az már fanatizmus (hülyeség).
Én max egy boxban gondolkozok, de csak ha nincs káros következménye,és tényleg megvan az a 15Le.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
FeGa
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7026 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 16:14:08 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.22 vasárnap, 16:09:57
hát ja. az egyik ügyfelem száműzte a kocsijából a kormányszervó pumpát és elektromosra cserélte, mert az is visszafog az autóból 2-3le-t
Most a generátor fogja le helyette
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7027 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 18:31:50 »
egy szívó 2.0 benzinből 15 lóerő soha. Egy 226 lovas ST220-ra tudnak 10-14 lóerőt...
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7028 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 18:33:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.22 vasárnap, 14:36:24
hát a katalizátor nem sok vizet zavar ebben a motorban, és csővel helyettesiteni macerásabb lett volna.....
félreértettél, vagy én fogalmaztam félreérthetően, de mi egyszerűen lekötöttük a kiput a katalizátor után(ami nincs valójában), és ugy hallgattuk meg mekkora a max legnagyobb hangja a motornak......de hát sajnos én belezúgtam abba a hangba,és egyáltalán nem hangos és zavaró szerintem, a szerelőm is csak pislogott, meg nézett, ugyhogy lemásoljuk az eredeti csőrendszert és egy egyenes rendszer lessz.....(nem dijazom, de az a hang,ijjjj)........és az eredeti is megmarad igy ha esetleg kellene bármikor.....
Nicsak? Még is csak szép hangja van a nyitott rendszernek?
Jó választás, csináltasd meg...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7029 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 19:47:47 »
Idézetet írta: ST220 - 2009.03.22 vasárnap, 18:33:19
Nicsak? Még is csak szép hangja van a nyitott rendszernek?
Jó választás, csináltasd meg...
neis mondd.....
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7030 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 21:10:38 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.22 vasárnap, 15:48:36
Gondolj bele a tieden ott van a a turbó. Egy sima szívó benzinesen nem sokat lehet chippel emelni. ez a 10Le a max szerintem, ez teljesen reális. De vajon megér-e annyi pénzt az a 10ló?
A 10 le többletet kérdezte, hogy árt-e a motornak, erre írtam, hogy viccelsz?
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7031 Dátum:
2009.03.23 hétfő, 18:58:43 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.22 vasárnap, 12:42:48
Lehet, hogy akkor bennt hagyom a katalizátort, elég süvítős hangja lesz remélem így is a turbótól.
Nyugodtan vetesd ki a katalizátort, de úgy érdemes hogy csődarabot kell a helyére csináni. Igy eladásnál vagy vizsgánál bármikor visszalehet rakni(drága darab, felesleges szétverni). Nem egy ördöngős dolog, a kipuffogós megcsinálja. Talán itt én voltam az elsők között aki megcsinálta, kb 1,5 éve. Teljesen tökéletes azóta is. Hang csak a hátsó dobok levételével lesz, egyébként meg nem lesz halható semmi változás. Kicsit jobban érzékeli a gázpedált és hirtelen gyorsitásnál nem törlódik fel a korom, Ezért tölt egy ici-picivel többet a turbó.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.23 hétfő, 19:03:50 írta silver
»
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7032 Dátum:
2009.03.23 hétfő, 22:38:36 »
Idézetet írta: silver - 2009.03.23 hétfő, 18:58:43
Nyugodtan vetesd ki a katalizátort, de úgy érdemes hogy csődarabot kell a helyére csináni. Igy eladásnál vagy vizsgánál bármikor visszalehet rakni(drága darab, felesleges szétverni). Nem egy ördöngős dolog, a kipuffogós megcsinálja. Talán itt én voltam az elsők között aki megcsinálta, kb 1,5 éve. Teljesen tökéletes azóta is. Hang csak a hátsó dobok levételével lesz, egyébként meg nem lesz halható semmi változás. Kicsit jobban érzékeli a gázpedált és hirtelen gyorsitásnál nem törlódik fel a korom, Ezért tölt egy ici-picivel többet a turbó.
Köszi!
Hátsódobnak egy duplavégű 60-as belső átmenős sport dobot néztem ki. Az szinte semmi hangot nem fog vissza.
Nem iratod meg újból a géped? Nem hiányzik a chiptuning?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.23 hétfő, 22:41:42 írta Zsiri
»
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7033 Dátum:
2009.03.24 kedd, 18:33:15 »
Eljött az idő, hogy átcsövezzem a turbót. Elegem van az állandó kirepedésekből. A gyári egy nagy sz@r. Nincs valakinek robbantott ábrája a cooler(turbó) rendszerről?
Naplózva
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7034 Dátum:
2009.03.24 kedd, 18:42:04 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.24 kedd, 18:33:15
Eljött az idő, hogy átcsövezzem a turbót. Elegem van az állandó kirepedésekből. A gyári egy nagy sz@r. Nincs valakinek robbantott ábrája a cooler(turbó) rendszerről?
ienre gondolsz ?
http://creator.dtsh.hu/Image.pdf
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7035 Dátum:
2009.03.24 kedd, 18:52:07 »
Idézetet írta: paky - 2009.03.24 kedd, 18:42:04
ienre gondolsz ?
http://creator.dtsh.hu/Image.pdf
thx
Naplózva
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7036 Dátum:
2009.03.24 kedd, 18:53:44 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.24 kedd, 18:52:07
thx
nix mit
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7037 Dátum:
2009.03.24 kedd, 18:55:49 »
Idézetet írta: paky - 2009.03.24 kedd, 18:42:04
ienre gondolsz ?
http://creator.dtsh.hu/Image.pdf
ez nem a tddi-é véletlen? vagy az ugyanaz?
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7038 Dátum:
2009.03.24 kedd, 18:57:06 »
Mostmár csak valami normális csövet kell keressek.
ilyesmire szeretném megcsinálni
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7039 Dátum:
2009.03.24 kedd, 18:57:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.24 kedd, 18:55:49
ez nem a tddi-é véletlen? vagy az ugyanaz?
Szerintem a tdci kicsit másabb
Naplózva
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7040 Dátum:
2009.03.24 kedd, 18:57:43 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.24 kedd, 18:55:49
ez nem a tddi-é véletlen? vagy az ugyanaz?
mikromacsekból van a kép, a motortípust én adtam meg 130 hp-s cr-es nek. az a tdci-s, ha jól gondolom
lehet, h ugyanaz a 2 ben?
Naplózva
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7041 Dátum:
2009.03.24 kedd, 19:00:33 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.24 kedd, 18:55:49
ez nem a tddi-é véletlen? vagy az ugyanaz?
megnéztem a DI-s motorra is ezt a képet adja ki
Naplózva
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7042 Dátum:
2009.03.24 kedd, 19:01:39 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.24 kedd, 18:57:06
Mostmár csak valami normális csövet kell keressek.
ilyesmire szeretném megcsinálni
Nagyon komolyan néz ki! hajrá
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7043 Dátum:
2009.03.24 kedd, 19:02:56 »
igy száműzném a ködlámpát ami nem gáz mert úgy sincsen
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7044 Dátum:
2009.03.24 kedd, 19:03:35 »
Azért megnézném a kipufogós arcát, amikor a kezébe nyomd a képet és szólsz neki, hogy ezt kellene lehajtogatni...
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7045 Dátum:
2009.03.24 kedd, 19:06:21 »
Idézetet írta: Highend - 2009.03.24 kedd, 19:03:35
Azért megnézném a kipufogós arcát, amikor a kezébe nyomd a képet és szólsz neki, hogy ezt kellene lehajtogatni...
Hát ja. De ez a gyári így türhetetlen. Mindig elpukkan valamelyik. Egy ilyen csövezés 30 és 45e között mozog. Már vetten 2x10e ért csövet és most is szele valamelyik
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7046 Dátum:
2009.03.24 kedd, 19:08:59 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.24 kedd, 19:06:21
Hát ja. De ez a gyári így türhetetlen. Mindig elpukkan valamelyik. Egy ilyen csövezés 30 és 45e között mozog. Már vetten 2x10e ért csövet és most is szele valamelyik
Most javíttattam kiput mer' kellett, 5k-t mondtak a saválló méterére...
Ez vajon milyen hosszú lehet? Gondolom, ha egyenes savállóból meg sziliknkönyökökből akarod összerakni, akkor ennél több. Mire ezt a 3245482534 db csövet megperemezik... Áááá, a Fordnak kellett volna ezt rendesen megcsinálni...
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7047 Dátum:
2009.03.24 kedd, 19:23:12 »
Idézetet írta: Highend - 2009.03.24 kedd, 19:08:59
Most javíttattam kiput mer' kellett, 5k-t mondtak a saválló méterére...
Ez vajon milyen hosszú lehet? Gondolom, ha egyenes savállóból meg sziliknkönyökökből akarod összerakni, akkor ennél több. Mire ezt a 3245482534 db csövet megperemezik... Áááá, a Fordnak kellett volna ezt rendesen megcsinálni...
Ja bizti befonja a haját. Már régóta szeretném megcsinálni. Most talán össze jöhet remélem.
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7048 Dátum:
2009.03.24 kedd, 19:26:04 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.24 kedd, 19:23:12
Ja bizti befonja a haját. Már régóta szeretném megcsinálni. Most talán össze jöhet remélem.
Mk2nek a blokk tetején van a cooler, én azon gondolkodtam, hogy egy légbeömlő púp a motorház tetejére, és egy fekvő coolert felvinni a motortér eredeti tetejének szintjére, amit elrejt a púp...
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7049 Dátum:
2009.03.24 kedd, 19:27:03 »
Idézetet írta: Highend - 2009.03.24 kedd, 19:26:04
Mk2nek a blokk tetején van a cooler, én azon gondolkodtam, hogy egy légbeömlő púp a motorház tetejére, és egy fekvő coolert felvinni a motortér eredeti tetejének szintjére, amit elrejt a púp...
és akkor olyan lenne mit egy sti imprezza
Naplózva
Oldalak:
1
...
134
135
136
137
138
139
140
[
141
]
142
143
144
145
146
147
148
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ