Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:05:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
10
11
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
23
24
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2699088 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #800 Dátum:
2005.03.03 csütörtök, 11:55:00 »
Idézetet írta: Rob-2_old - 2005.03.03 csütörtök, 11:08:00
Srácok!
És ehhez mit szólnátok? Jön a tavasz, ráérnénk ezen okoskodni. Olvassátok már el, lécci!
VÍZBEFECSKENDEZÉS HÁZILAG
En nem tennek ilyet be a gepembe. Mar csak azert is mert ez porlasztos gepbe valo. De amugy sem.
Naplózva
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #801 Dátum:
2005.03.03 csütörtök, 16:30:00 »
Edu, ND,
én is egyike vagyo annak a legalább több száz mondi tulajnak, aki már egyszer megpróbálta az egyedi számlapot. Én eddig jutottam:
Megcsináltam a fehér számlapot, kinyomtattam foto nyomtatóval, egy elég spéci papírra (4 évig gyártottunk nyomtatókat, na innen a nyomtató és a spec papírok.. ), DE nem igazán jött be, mert a megvilágítás nem volt jó, az eredeti számlapot meg nem volt szívem levenni, olyan jól oda volt ragasztva + a mutatókat sem mertem megbolygatni. Ha ezeket le tudtam volna szedni, akkor talán jó lehetett volna, pillanatnyilag most itt állok. ND-re vártam, hogy egyszer egy minitalin összefutva beszéljünk erről, aztán felejtős letta dolog....
De ha most vannak új ötletek, engem is nagyon érdekelne valami roncsolás mentes megoldás!!!!
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #802 Dátum:
2005.03.03 csütörtök, 20:36:00 »
Sziasztok!
Olvasgattam a HWSW.hu-t és ott találtam ezt a céget:
Lumax
Ők árulnak olyan A5-ös méretű lapot ami homogén fényt sugároz ki. Persze lehet kapni több színben.
Egy inverteren keresztül kapja a naftát, az érintkezők pedig a lap szélén vannak. Lehet rá nyomtatni is. Persze egyből rámozdultak a témára az autós modderek is, mert első osztályú műszerhátlapot is lehet csinálni belőle, mert nem kell megvilágítani, hanem maga a lap sugároz fényt.
Akit érdekel itt a HWSW-es
link is!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #803 Dátum:
2005.03.03 csütörtök, 20:53:00 »
Idézetet írta: Csaba_old - 2005.03.03 csütörtök, 20:36:00
Sziasztok!
Olvasgattam a HWSW.hu-t és ott találtam ezt a céget:
Lumax
Ők árulnak olyan A5-ös méretű lapot ami homogén fényt sugároz ki. Persze lehet kapni több színben.
Egy inverteren keresztül kapja a naftát, az érintkezők pedig a lap szélén vannak. Lehet rá nyomtatni is. Persze egyből rámozdultak a témára az autós modderek is, mert első osztályú műszerhátlapot is lehet csinálni belőle, mert nem kell megvilágítani, hanem maga a lap sugároz fényt.
Akit érdekel itt a HWSW-es
link is!
Fiúk, mint írtam, van egy normális eljárás, amivel igazi számlapot lehet csináltatni. Egy átlátszó plexire festenek rá, és akkor teljesen olyan lesz, mint a gyári. Ha érdekel valakit, megkeresem az elérhetőséget. Szerintem a számlapnál hanyagolni kénye a nyomtatós megoldásokat. Soha nem lesz olyan denzitása, amilyennek lennie kéne. Egy másik megoldás pl a szitázás átlátszó plexire. De a kivágásra is van profi, precíz megoldás. Vagy ha mindenképpen barkácsolni kéne, akkor fóliakivágóssal elkészíteni a rajzot, ráragasztani a plexire, majd lefújni matt fehér festékkel.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #804 Dátum:
2005.03.03 csütörtök, 20:55:00 »
Lehet, hogy én csinálok az enyémhez számlapot. Fehér háttér, világítós bötűk holdudvarral, TDCi felirattal. Később csinálok mintát.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #805 Dátum:
2005.03.03 csütörtök, 22:07:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.03.03 csütörtök, 20:55:00
Lehet, hogy én csinálok az enyémhez számlapot. Fehér háttér, világítós bötűk holdudvarral, TDCi felirattal. Később csinálok mintát.
Angel!
Már kúszik fel a cucc. 2M Itt a linkje
link
Üdv Shadow
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #806 Dátum:
2005.03.03 csütörtök, 23:04:00 »
Köszi, lejött, de hiányzik a FordScript-normal font. Ha lehet, tedd már fel. Meg szerintem a NORMAL szövegnek is más a fontja, nekem monotype corsiva jött, valszeg az eredetiben más volt. Na, mind1. Ha elküldöd a fontot, rittyentek fehér számlapot zölden világító bötűkkel, majd ugyanezt holdudvarral.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #807 Dátum:
2005.03.04 péntek, 08:30:00 »
Szia Angel!
Nem tudom láttad-e Koris számlapjait, de szerintem azok mintául szolgálhatnának. Ha jól emlékszem, akkor külföldről rendelte meg úgy 10K körül. Ha az általad említett eljárások ennél olcsóbbak akkor érdemes lenne belevágni!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #808 Dátum:
2005.03.04 péntek, 08:37:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.03.03 csütörtök, 23:04:00
Köszi, lejött, de hiányzik a FordScript-normal font. Ha lehet, tedd már fel. Meg szerintem a NORMAL szövegnek is más a fontja, nekem monotype corsiva jött, valszeg az eredetiben más volt. Na, mind1. Ha elküldöd a fontot, rittyentek fehér számlapot zölden világító bötűkkel, majd ugyanezt holdudvarral.
Hali Angel felment.
Ford script
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #809 Dátum:
2005.03.04 péntek, 17:43:00 »
Tájékoztatjuk Önöket, hogy megkezdtük a teljesítménymérést a MAHA legmodernebb
LPS 3000 típusú gépével /magyar software-el/, mely alkalmas ELSŐ-, vagy HÁTSÓ KERÉK
és az országban elsőként ÖSSZKERÉKHAJTÁSÚ SZEMÉLYGÉPKOCSIK, TEREPJÁRÓK
és KISTEHERAUTÓK mérésére is.
Tudunk mérni - TELJESÍTMÉNYT
- MENETSZIMULÁCIÓT /ÁLLANDÓ VONÓERŐ, ÁLLANDÓ SEBESSÉG,
ÁLLANDÓ FORDULAT/
- KILOMÉTERÓRA, KILOMÉTERSZÁMLÁLÓ ÉS TACHOGRÁF ELLENŐRZÉST
- MOTOR RUGALMASSÁGOT
- TURBÓNYOMÁST ÉS TÍPUSTÓL FÜGGŐEN FOGYASZTÁST.
Lehetőség van a versenyzőknek és tuningosoknak komputer hangolásra.
Bővebben a
www.teljesitmenymeres.hu
című honlapunkon.
Szívesen felajánljuk mérési szolgáltatásainkat tesztelendő gépjárműveikhez.
Szeretettel várjuk Önöket, ha felkeltettük érdeklődésüket.
ISTVÁNKO BOSCH SZERVIZ
2011 BUDAKALÁSZ, MÁRTON ÁRON U.15.
TEL.: 06 26 342 056, 06 20 498-5108
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #810 Dátum:
2005.03.04 péntek, 18:02:00 »
Idézetet írta: Istvánko Károly_old - 2005.03.04 péntek, 17:43:00
Tájékoztatjuk Önöket, hogy megkezdtük a teljesítménymérést a MAHA legmodernebb
LPS 3000 típusú gépével /magyar software-el/, mely alkalmas ELSŐ-, vagy HÁTSÓ KERÉK
és az országban elsőként ÖSSZKERÉKHAJTÁSÚ SZEMÉLYGÉPKOCSIK, TEREPJÁRÓK
és KISTEHERAUTÓK mérésére is.
Tudunk mérni - TELJESÍTMÉNYT
- MENETSZIMULÁCIÓT /ÁLLANDÓ VONÓERŐ, ÁLLANDÓ SEBESSÉG,
ÁLLANDÓ FORDULAT/
- KILOMÉTERÓRA, KILOMÉTERSZÁMLÁLÓ ÉS TACHOGRÁF ELLENŐRZÉST
- MOTOR RUGALMASSÁGOT
- TURBÓNYOMÁST ÉS TÍPUSTÓL FÜGGŐEN FOGYASZTÁST.
Lehetőség van a versenyzőknek és tuningosoknak komputer hangolásra.
Bővebben a
www.teljesitmenymeres.hu
című honlapunkon.
Szívesen felajánljuk mérési szolgáltatásainkat tesztelendő gépjárműveikhez.
Szeretettel várjuk Önöket, ha felkeltettük érdeklődésüket.
ISTVÁNKO BOSCH SZERVIZ
2011 BUDAKALÁSZ, MÁRTON ÁRON U.15.
TEL.: 06 26 342 056, 06 20 498-5108
Én meg személyes tapasztalatok alapján ajánlom mindenkinek a figyelmébe a céget!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #811 Dátum:
2005.03.04 péntek, 18:22:00 »
Idézetet írta: Kakukk_old - 2005.03.04 péntek, 18:02:00
Én meg személyes tapasztalatok alapján ajánlom mindenkinek a figyelmébe a céget!
esetleg ismered őket?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #812 Dátum:
2005.03.04 péntek, 18:48:00 »
Idézetet írta: Istvánko Károly_old - 2005.03.04 péntek, 17:43:00
Tájékoztatjuk Önöket, hogy megkezdtük a teljesítménymérést a MAHA legmodernebb
LPS 3000 típusú gépével /magyar software-el/, mely alkalmas ELSŐ-, vagy HÁTSÓ KERÉK
és az országban elsőként ÖSSZKERÉKHAJTÁSÚ SZEMÉLYGÉPKOCSIK, TEREPJÁRÓK
és KISTEHERAUTÓK mérésére is.
Tudunk mérni - TELJESÍTMÉNYT
- MENETSZIMULÁCIÓT /ÁLLANDÓ VONÓERŐ, ÁLLANDÓ SEBESSÉG,
ÁLLANDÓ FORDULAT/
- KILOMÉTERÓRA, KILOMÉTERSZÁMLÁLÓ ÉS TACHOGRÁF ELLENŐRZÉST
- MOTOR RUGALMASSÁGOT
- TURBÓNYOMÁST ÉS TÍPUSTÓL FÜGGŐEN FOGYASZTÁST.
Lehetőség van a versenyzőknek és tuningosoknak komputer hangolásra.
Bővebben a
www.teljesitmenymeres.hu
című honlapunkon.
Szívesen felajánljuk mérési szolgáltatásainkat tesztelendő gépjárműveikhez.
Szeretettel várjuk Önöket, ha felkeltettük érdeklődésüket.
ISTVÁNKO BOSCH SZERVIZ
2011 BUDAKALÁSZ, MÁRTON ÁRON U.15.
TEL.: 06 26 342 056, 06 20 498-5108
Istvánko Károly,
én úgy gondolom, hogy kulturáltabb megoldás lenne, ha írnál az oldal üzemeltetőjnek (nekem) egy mail -t. És esetleg ez kis kedvezményért cserébe az oldalra feltenném a reklámotokat.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #813 Dátum:
2005.03.04 péntek, 19:13:00 »
Idézetet írta: szabyk@@_old - 2005.03.04 péntek, 18:22:00
esetleg ismered őket?
Szabyk,
Az OFF Vectra-mat is helyrerántották, és a Mondit is hozzájuk vittem megvételkor átvizsgálásra. Annyit fizettem, amennyit előre mondtak, pedig még több apróságot (gyertyacsere, hasonlók) is megcsináltak a megbeszélteken kívül.
Korrektek, jó kezűek, és tényleg minden műszerrel fölszereltek.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #814 Dátum:
2005.03.08 kedd, 17:31:00 »
ND!
Kész a számlapom corel-ban. Hogy lehet ide beszúrni(az ami kékkel van)?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #815 Dátum:
2005.03.16 szerda, 19:59:00 »
Sziasztok!Van egy 94-es 2 literes mondeo-m!Szeretnék rakni bele egy direkt szűrőt!Milyen dolgokra kellene ügyelnem?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #816 Dátum:
2005.03.16 szerda, 20:15:00 »
Idézetet írta: Edu_old - 2005.03.08 kedd, 17:31:00
ND!
Kész a számlapom corel-ban. Hogy lehet ide beszúrni(az ami kékkel van)?
Szia Edu!
Regisztráció után, a beíró ablak alatt megjelenik egy url illetve kép beszúrási lehetőség, azzal tudod. Vagy elküldöd és felrakom.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #817 Dátum:
2005.03.16 szerda, 23:48:00 »
Idézetet írta: Zoulfly_old - 2005.03.16 szerda, 19:59:00
Sziasztok!Van egy 94-es 2 literes mondeo-m!Szeretnék rakni bele egy direkt szűrőt!Milyen dolgokra kellene ügyelnem?
Zoulfly,
www.carstyling.hu
, ott alaposan kivesézik a fórumban a direkteket. Sztem, érdemesebb a sport-betét.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #818 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 00:08:00 »
MKIIIas mondejónk van a 2001es modell.
1.8ambiente.
110lovat teljesít(pff).A trend már 125öt.
Ezt adjátko össze.
Ha most elviszem csiptuningra,ott ki tudják belőle hozni a 125öt,esetleg többet?
Mert ha igen akkor másfajta motor tuningon nem is töröm a fejem.
A 125ló már odaba**.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #819 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 06:39:00 »
Idézetet írta: Zoulfly_old - 2005.03.16 szerda, 19:59:00
Sziasztok!Van egy 94-es 2 literes mondeo-m!Szeretnék rakni bele egy direkt szűrőt!Milyen dolgokra kellene ügyelnem?
nekem van eladó JR betétszűrőm:)))))
Naplózva
Hovono
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #820 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 07:57:00 »
Idézetet írta: szabyk@@_old - 2005.03.17 csütörtök, 06:39:00
nekem van eladó JR betétszűrőm:)))))
Szia Szabyk!!
MKII V6-ra jó? Ha igen akkor érdekelne!
És amiről multkor beszéltünk a Lurdy háznál, a kép is érdekelne a műszeregységedről!
Köszi !
Üdv:Hovono
Naplózva
MK II. 2000.04 ST200 hatchback. A BeSTia!
Ex: MK II. 1999.06 2.5 V6 Ghia hatchback .
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #821 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 09:06:00 »
Idézetet írta: Hovono_old - 2005.03.17 csütörtök, 07:57:00
Szia Szabyk!!
MKII V6-ra jó? Ha igen akkor érdekelne!
És amiről multkor beszéltünk a Lurdy háznál, a kép is érdekelne a műszeregységedről!
Köszi !
Üdv:Hovono
hi
ez csak 1.6-1.8-2.0-ba jó.....
küldöm a képet:)
üdv
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #822 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 09:19:00 »
Idézetet írta: szabyk@@_old - 2005.03.17 csütörtök, 09:06:00
hi
ez csak 1.6-1.8-2.0-ba jó.....
küldöm a képet:)
üdv
Hello!
Valami nyilvános helyre tedd már fel a képet, ha lehetséges, lécci.
üdv
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #823 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 09:25:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2005.03.17 csütörtök, 09:19:00
Hello!
Valami nyilvános helyre tedd már fel a képet, ha lehetséges, lécci.
üdv
miről?
)))
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #824 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 09:32:00 »
Idézetet írta: szabyk@@_old - 2005.03.17 csütörtök, 06:39:00
nekem van eladó JR betétszűrőm:)))))
Mit ér, és jobb e, mint a betétszűrő?
??
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #825 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 09:33:00 »
Idézetet írta: szabyk@@_old - 2005.03.17 csütörtök, 09:25:00
miről?
)))
a műszerfalról volt szó, de bocs, ha belekotyogtam...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #826 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 09:33:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.03.17 csütörtök, 09:32:00
Mit ér, és jobb e, mint a betétszűrő?
??
Direktszűrőt akartam!!!;-)))
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #827 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 11:12:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.03.17 csütörtök, 09:32:00
Mit ér, és jobb e, mint a betétszűrő?
??
Nézd meg ezt!
szűrő
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #828 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 11:35:00 »
Idézetet írta: cody_old - 2005.03.17 csütörtök, 11:12:00
Nézd meg ezt!
szűrő
Köszönöm szépen!
Erre voltam kiváncsi...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #829 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 13:10:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2005.03.17 csütörtök, 09:33:00
a műszerfalról volt szó, de bocs, ha belekotyogtam...
ok
inkább privátba átkóldöm ok?
üdv
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #830 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 13:12:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.03.17 csütörtök, 09:32:00
Mit ér, és jobb e, mint a betétszűrő?
??
mert a direktszűrőtől jobb a teljesítmény de csökken a nyomaték(inkább versenyótóba ajánlom)
a betétszűrő is hoz LE-t(picit kevesebbet) de nyomatékot is ezért ez jobb uccán:)
nameg ott a hideglevegő probléma ugye amit a direktszűrőnél elég körülményes megoldani..........
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #831 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 13:13:00 »
Idézetet írta: cody_old - 2005.03.17 csütörtök, 11:12:00
Nézd meg ezt!
szűrő
ezeket a tipusokat INKÁBB HAGYD!!!!!!!!!!!!!!!!
vegyél márkás cuccot késöbb megtérül......
üdv
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #832 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 13:21:00 »
Idézetet írta: szabyk@@_old - 2005.03.17 csütörtök, 13:13:00
ezeket a tipusokat INKÁBB HAGYD!!!!!!!!!!!!!!!!
vegyél márkás cuccot késöbb megtérül......
üdv
Mi számít márkás cuccnak??
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #833 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 13:24:00 »
Idézetet írta: szabyk@@_old - 2005.03.17 csütörtök, 13:13:00
ezeket a tipusokat INKÁBB HAGYD!!!!!!!!!!!!!!!!
vegyél márkás cuccot késöbb megtérül......
üdv
Ja és mennyi a JR?
Mert akkor lehet, hogy nem is BOOM-ba vennénk meg mert azt akar a haver.(péntek)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #834 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 13:29:00 »
Idézetet írta: szabyk@@_old - 2005.03.17 csütörtök, 13:13:00
ezeket a tipusokat INKÁBB HAGYD!!!!!!!!!!!!!!!!
vegyél márkás cuccot késöbb megtérül......
üdv
Szia szabyk!
Még nem tervezem a vásárlást, de maga az összehasonlító leírás egész jó ezért javvalottam Joe-nak!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #835 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 13:45:00 »
Idézetet írta: szabyk@@_old - 2005.03.17 csütörtök, 13:12:00
mert a direktszűrőtől jobb a teljesítmény de csökken a nyomaték(inkább versenyótóba ajánlom)
a betétszűrő is hoz LE-t(picit kevesebbet) de nyomatékot is ezért ez jobb uccán:)
nameg ott a hideglevegő probléma ugye amit a direktszűrőnél elég körülményes megoldani..........
Miért emel a direktszűrő csak a LE-n többet? A betétszűrőn is csak levegő áramlik be. Nem? Vagy ott Kola is behajthat?;-))))))))))
Betétszűrő is a motortérből kapná a levegőt, mert köztudott, hogy az a kivezetés a kerékjárat felé, az igencsak f*s!
Tisztelettel!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #836 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 14:31:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.03.17 csütörtök, 13:45:00
Miért emel a direktszűrő csak a LE-n többet? A betétszűrőn is csak levegő áramlik be. Nem? Vagy ott Kola is behajthat?;-))))))))))
Betétszűrő is a motortérből kapná a levegőt, mert köztudott, hogy az a kivezetés a kerékjárat felé, az igencsak f*s!
Tisztelettel!
Elvileg azért, mert nagyobb az áramlási sebesség. Azért van a 16 szelepeseknél folytószelep. Nagyobb fordulatnál viszont jobb.
A csak sima direktszűrő általában inkább teljesítménycsökkenést hoz, egyrészt mert meleg levegőt szív, másrészt mert a kipuff nem erre lett tervezve. Szerintem leginkább csak hangtuning, ha a kipuffot nem cseréled le. Remélem, a Szabik nem sértődik meg, hogy én más álláspontot képviselek.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #837 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 14:44:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.03.17 csütörtök, 14:31:00
Elvileg azért, mert nagyobb az áramlási sebesség. Azért van a 16 szelepeseknél folytószelep. Nagyobb fordulatnál viszont jobb.
A csak sima direktszűrő általában inkább teljesítménycsökkenést hoz, egyrészt mert meleg levegőt szív, másrészt mert a kipuff nem erre lett tervezve. Szerintem leginkább csak hangtuning, ha a kipuffot nem cseréled le. Remélem, a Szabik nem sértődik meg, hogy én más álláspontot képviselek.
Tényleg csak tanulás miatt:
Az áramlási sebesség növekedése miatt nem kéne, hogy teljesítmény növekedés is legyen?
A végével viszont nem értek egyet, mert a fojtás az a légszűrőháztól a kipufogó végéig meg van, és minél többet veszel ki, annál több fojtott energiát kapsz vissza! Ez tapasztalat!!!
Tisztelettel!
Egy kezdő!:-)))))))))
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #838 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 16:54:00 »
Az a gond, hogy ha túl kicsi az ellenállás, lasabban áramlik a levegő, nem keveredik annyira a benzin levegő, roszabb hatásfok. Ezért van az, hogy a 8 szelepesek alacsonyabb fordulaton nyomatékosabbak, és ezért van mindenféle változó hosszúságú szívószál, meg változó szelepvezérlés. Nagyjából ezért van az, hogy alacsonyabb fordulaton a direktszűrő inkább rosszabb, mint jó. A kipufogó nem csak arra szolgál, hogy lefojtsa az autót. A legideálisabb nem az, hogy leszereled a kipuffot, mert valamilyen szintű folytás kell, hasonló áramlási okok miatt, mint a szívásnál. Ha van kedv, és türelem, megnézhetjük, mennyit változik a direktszűrővel. Vegyünk egy teljesen alap 2.0-ást. Mérjük meg a végsebességét, gyorsulását, majd direktszűrőt neki, és ismét mérni. A gyorsulás pár tizeddel, a végsebesség legalább 5kmh-vel gyengébb lesz direktszűrővel. Legalábbis szerintem. Ha mindenféle sportdobot teszünk rá, más a helyzet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #839 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 17:03:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.03.17 csütörtök, 16:54:00
Az a gond, hogy ha túl kicsi az ellenállás, lasabban áramlik a levegő, nem keveredik annyira a benzin levegő, roszabb hatásfok. Ezért van az, hogy a 8 szelepesek alacsonyabb fordulaton nyomatékosabbak, és ezért van mindenféle változó hosszúságú szívószál, meg változó szelepvezérlés. Nagyjából ezért van az, hogy alacsonyabb fordulaton a direktszűrő inkább rosszabb, mint jó. A kipufogó nem csak arra szolgál, hogy lefojtsa az autót. A legideálisabb nem az, hogy leszereled a kipuffot, mert valamilyen szintű folytás kell, hasonló áramlási okok miatt, mint a szívásnál. Ha van kedv, és türelem, megnézhetjük, mennyit változik a direktszűrővel. Vegyünk egy teljesen alap 2.0-ást. Mérjük meg a végsebességét, gyorsulását, majd direktszűrőt neki, és ismét mérni. A gyorsulás pár tizeddel, a végsebesség legalább 5kmh-vel gyengébb lesz direktszűrővel. Legalábbis szerintem. Ha mindenféle sportdobot teszünk rá, más a helyzet.
Az én tervemim közül a direktszűrő már megvalósult.
Most következik a Szabyk által javasolt kipufogó megoldás.
A Turbó után véééégig egy 63-as cső, aszt szevasz!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #840 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 17:42:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.03.17 csütörtök, 16:54:00
Az a gond, hogy ha túl kicsi az ellenállás, lasabban áramlik a levegő, nem keveredik annyira a benzin levegő, roszabb hatásfok. Ezért van az, hogy a 8 szelepesek alacsonyabb fordulaton nyomatékosabbak, és ezért van mindenféle változó hosszúságú szívószál, meg változó szelepvezérlés. Nagyjából ezért van az, hogy alacsonyabb fordulaton a direktszűrő inkább rosszabb, mint jó. A kipufogó nem csak arra szolgál, hogy lefojtsa az autót. A legideálisabb nem az, hogy leszereled a kipuffot, mert valamilyen szintű folytás kell, hasonló áramlási okok miatt, mint a szívásnál. Ha van kedv, és türelem, megnézhetjük, mennyit változik a direktszűrővel. Vegyünk egy teljesen alap 2.0-ást. Mérjük meg a végsebességét, gyorsulását, majd direktszűrőt neki, és ismét mérni. A gyorsulás pár tizeddel, a végsebesség legalább 5kmh-vel gyengébb lesz direktszűrővel. Legalábbis szerintem. Ha mindenféle sportdobot teszünk rá, más a helyzet.
Sziasztok!
Angel, Az én személyes tapasztalatom, ami persze lehet egyedi, az volt hogy alacsonyabb fordulaton
(mikor finoman indulok, felváltok és valamiért, mégis jobban rálépek kb. 1000-1200 fordulaton)
gyönyörűen el kezd húzni.
Gyári szűrővel, sokkal lassabban vette észre, hogy neki kéne iramodni.
Nem igazán hiszem, hogy csak illúzió lett volna, mivel először még meg is lepődtem rajta annyira feltűnő volt, de gyorsan, 1-2nap alatt megszoktam, mintha mindig ilyen lett volna.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #841 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 18:56:00 »
Idézetet írta: Zombi_old - 2005.03.17 csütörtök, 17:03:00
Az én tervemim közül a direktszűrő már megvalósult.
Most következik a Szabyk által javasolt kipufogó megoldás.
A Turbó után véééégig egy 63-as cső, aszt szevasz!
az lesz a legjobb hidd el!!!!!!!!!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #842 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 18:57:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2005.03.17 csütörtök, 13:24:00
Ja és mennyi a JR?
Mert akkor lehet, hogy nem is BOOM-ba vennénk meg mert azt akar a haver.(péntek)
5K!
én 10K-ért vettem
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #843 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 18:58:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.03.17 csütörtök, 14:31:00
Elvileg azért, mert nagyobb az áramlási sebesség. Azért van a 16 szelepeseknél folytószelep. Nagyobb fordulatnál viszont jobb.
A csak sima direktszűrő általában inkább teljesítménycsökkenést hoz, egyrészt mert meleg levegőt szív, másrészt mert a kipuff nem erre lett tervezve. Szerintem leginkább csak hangtuning, ha a kipuffot nem cseréled le. Remélem, a Szabik nem sértődik meg, hogy én más álláspontot képviselek.
ez így nem teljesen pontos.....
ja és nekem nincs direktszűrőm:)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #844 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 19:01:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.03.17 csütörtök, 16:54:00
Az a gond, hogy ha túl kicsi az ellenállás, lasabban áramlik a levegő, nem keveredik annyira a benzin levegő, roszabb hatásfok. Ezért van az, hogy a 8 szelepesek alacsonyabb fordulaton nyomatékosabbak, és ezért van mindenféle változó hosszúságú szívószál, meg változó szelepvezérlés. Nagyjából ezért van az, hogy alacsonyabb fordulaton a direktszűrő inkább rosszabb, mint jó. A kipufogó nem csak arra szolgál, hogy lefojtsa az autót. A legideálisabb nem az, hogy leszereled a kipuffot, mert valamilyen szintű folytás kell, hasonló áramlási okok miatt, mint a szívásnál. Ha van kedv, és türelem, megnézhetjük, mennyit változik a direktszűrővel. Vegyünk egy teljesen alap 2.0-ást. Mérjük meg a végsebességét, gyorsulását, majd direktszűrőt neki, és ismét mérni. A gyorsulás pár tizeddel, a végsebesség legalább 5kmh-vel gyengébb lesz direktszűrővel. Legalábbis szerintem. Ha mindenféle sportdobot teszünk rá, más a helyzet.
a végsebesség nő a rugalmasság picit csökken(a direktszűrő magas fordulaton JO)
van pár fékpados tesztem a témában.....................
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #845 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 20:11:00 »
Idézetet írta: szabyk@@_old - 2005.03.17 csütörtök, 19:01:00
a végsebesség nő a rugalmasság picit csökken(a direktszűrő magas fordulaton JO)
van pár fékpados tesztem a témában.....................
Hát, lehet. De ahhoz a teljes gyújtórendszernek (kábelek, gyerták) OK-nak kell lennie. Szóval én egy kicsit szkeptikus vagyok a csak direktszűrő dologgal. De az mind1. Fékpados teszt: nem tudnád belinkelni a grafikont? Tanulságos lehet. És van előtte is? Afféle ilyen volt, ilyen lett?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #846 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 21:32:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.03.17 csütörtök, 20:11:00
Hát, lehet. De ahhoz a teljes gyújtórendszernek (kábelek, gyerták) OK-nak kell lennie. Szóval én egy kicsit szkeptikus vagyok a csak direktszűrő dologgal. De az mind1. Fékpados teszt: nem tudnád belinkelni a grafikont? Tanulságos lehet. És van előtte is? Afféle ilyen volt, ilyen lett?
ujságba van
majd megpróbálom......
üdv
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #847 Dátum:
2005.03.17 csütörtök, 21:50:00 »
Idézetet írta: [ Error ]_old - 2005.03.16 szerda, 23:48:00
Zoulfly,
www.carstyling.hu
, ott alaposan kivesézik a fórumban a direkteket. Sztem, érdemesebb a sport-betét.
Error,
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #848 Dátum:
2005.03.18 péntek, 09:20:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.03.17 csütörtök, 16:54:00
Az a gond, hogy ha túl kicsi az ellenállás, lasabban áramlik a levegő, nem keveredik annyira a benzin levegő, roszabb hatásfok. Ezért van az, hogy a 8 szelepesek alacsonyabb fordulaton nyomatékosabbak, és ezért van mindenféle változó hosszúságú szívószál, meg változó szelepvezérlés. Nagyjából ezért van az, hogy alacsonyabb fordulaton a direktszűrő inkább rosszabb, mint jó. A kipufogó nem csak arra szolgál, hogy lefojtsa az autót. A legideálisabb nem az, hogy leszereled a kipuffot, mert valamilyen szintű folytás kell, hasonló áramlási okok miatt, mint a szívásnál. Ha van kedv, és türelem, megnézhetjük, mennyit változik a direktszűrővel. Vegyünk egy teljesen alap 2.0-ást. Mérjük meg a végsebességét, gyorsulását, majd direktszűrőt neki, és ismét mérni. A gyorsulás pár tizeddel, a végsebesség legalább 5kmh-vel gyengébb lesz direktszűrővel. Legalábbis szerintem. Ha mindenféle sportdobot teszünk rá, más a helyzet.
Tényleg ez is csak tapasztalat, és NE VEGYETEK KEKECKEDŐNEK!!!
Én elvileg az áramlási sebességen javítottam. Mégpedig úgy, hogy a rezonátort kicseréltem(ahogy már az MKII-ben is megtették), ezzel megszüntettem a a felesleges kevergést, és a hangtompító dobozt csődarabra cseréltem, amivel egy sokkal nyomatékosabb, és határozottabb erőt kaptam. Amikor megvettem az autót, akkor vett az Édesapám egy 1,6-16V-s Fokát, és igencsak mérges voltam, hogy egy kissebb motorral jobb, mint én, holott a súlya is ugyan akkora. Ma már simán lealázom...;-)))))
És ami miatt biztos, hogy jobb lehet a direktszűrő: hogy most utángyártottat használok... Nem?
Tisztelettel!
Ui: kipuff: nekem marad a gyári, mert a szívóhang, illetve ez is egy tesztelt dolog, hogy a katalizátor megléte plusz lóerőt is eredményez, ahogy te is írtad. Bár van egy pár dolog, ami visszavesz, de csak a 63-as egy kissé kevésnek tűnik.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #849 Dátum:
2005.03.18 péntek, 09:22:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.03.18 péntek, 09:20:00
Tényleg ez is csak tapasztalat, és NE VEGYETEK KEKECKEDŐNEK!!!
Én elvileg az áramlási sebességen javítottam. Mégpedig úgy, hogy a rezonátort kicseréltem(ahogy már az MKII-ben is megtették), ezzel megszüntettem a a felesleges kevergést, és a hangtompító dobozt csődarabra cseréltem, amivel egy sokkal nyomatékosabb, és határozottabb erőt kaptam. Amikor megvettem az autót, akkor vett az Édesapám egy 1,6-16V-s Fokát, és igencsak mérges voltam, hogy egy kissebb motorral jobb, mint én, holott a súlya is ugyan akkora. Ma már simán lealázom...;-)))))
És ami miatt biztos, hogy jobb lehet a direktszűrő: hogy most utángyártottat használok... Nem?
Tisztelettel!
Ui: kipuff: nekem marad a gyári, mert a szívóhang, illetve ez is egy tesztelt dolog, hogy a katalizátor megléte plusz lóerőt is eredményez, ahogy te is írtad. Bár van egy pár dolog, ami visszavesz, de csak a 63-as egy kissé kevésnek tűnik.
"mert a szívóhang ELÉG (és amúgy is új az egész)"
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak:
1
...
10
11
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
23
24
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ