Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:33:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
135
136
137
138
139
140
141
[
142
]
143
144
145
146
147
148
149
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2694039 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7050 Dátum:
2009.03.24 kedd, 19:27:58 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.24 kedd, 19:27:03
és akkor olyan lenne mit egy sti imprezza
Az ki van zárva, mert fogalmam sincs az milyen.
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7051 Dátum:
2009.03.24 kedd, 19:32:27 »
Idézetet írta: Highend - 2009.03.24 kedd, 19:27:58
Az ki van zárva, mert fogalmam sincs az milyen.
így
a mocitető tetején a púp meg rázuzza a levegőt
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7052 Dátum:
2009.03.24 kedd, 19:33:17 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.24 kedd, 19:32:27
a mocitető tetején a púp meg rázuzza a levegőt
Ez nem lehet véletlen, hogy a TD Mondi is ilyen...
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7053 Dátum:
2009.03.24 kedd, 19:41:49 »
Idézetet írta: Highend - 2009.03.24 kedd, 19:33:17
Ez nem lehet véletlen, hogy a TD Mondi is ilyen...
azt sajna nem tudom
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7054 Dátum:
2009.03.24 kedd, 19:45:25 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.24 kedd, 19:41:49
azt sajna nem tudom
veszettülmegyen, persze hogy van kapcsolat...
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7055 Dátum:
2009.03.24 kedd, 19:53:38 »
Kocsim oldala
nagyon megy ez a beszúrogatás:)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7056 Dátum:
2009.03.24 kedd, 19:54:49 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.24 kedd, 19:53:38
Kocsim oldala
és látom sikerült a link is!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7057 Dátum:
2009.03.24 kedd, 19:56:09 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.24 kedd, 19:53:38
Kocsim oldala
nagyon megy ez a beszúrogatás:)
Elég kevés Mondeo képet találtam...
Tessék szépen olyanokat is felrakni!
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7058 Dátum:
2009.03.24 kedd, 19:57:20 »
Idézetet írta: Highend - 2009.03.24 kedd, 19:56:09
Elég kevés Mondeo képet találtam...
Tessék szépen olyanokat is felrakni!
Most ha végre jó idő lesz akkor csinálok képet az ST lökösről és akkor feldobom ide meg oda
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7059 Dátum:
2009.03.24 kedd, 19:57:43 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.24 kedd, 19:57:20
Most ha végre jó idő lesz akkor csinálok képet az ST lökösről és akkor feldobom ide meg oda
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7060 Dátum:
2009.03.24 kedd, 21:34:41 »
Idézetet írta: Highend - 2009.03.24 kedd, 19:56:09
Elég kevés Mondeo képet találtam...
Tessék szépen olyanokat is felrakni!
Itt egy pár kép. Gyári RS optikás -50mm.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.24 kedd, 21:51:22 írta silver
»
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7061 Dátum:
2009.03.24 kedd, 22:09:31 »
Tüske kérdezte tőlem, hogyan lehet turbónyomást emelni.
Az enyém fix. geos turbós, chippelésnél bele tudtak nyúlni a turbónyomásba is? Vagy csak a több üzemanygtól emelkedett meg a turbónyomásom.
Ebben tud v.ki segíteni? A tddi-nek mekkora overboostnál a turbónyomása? Egyáltalán van overboost fix. geosnál, vagy csak a változó geos tudja?
Még egy apróság; amíg nem volt ledugózva az EGR-em, kihúzatásnál nyomott kormot is, nem sokat, de látható volt. Most ez szinte teljesen megszűnt a ledugózás után.
Rá lehet akkor most adni egy kis kakaót még? Nem érzem gyengébbnek a gépem, de elviselnék még pár pacival többet.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.24 kedd, 22:15:08 írta Zsiri
»
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7062 Dátum:
2009.03.24 kedd, 22:39:00 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.24 kedd, 22:09:31
Tüske kérdezte tőlem, hogyan lehet turbónyomást emelni.
Az enyém fix. geos turbós, chippelésnél bele tudtak nyúlni a turbónyomásba is? Vagy csak a több üzemanygtól emelkedett meg a turbónyomásom.
Ebben tud v.ki segíteni? A tddi-nek mekkora overboostnál a turbónyomása? Egyáltalán van overboost fix. geosnál, vagy csak a változó geos tudja?
Még egy apróság; amíg nem volt ledugózva az EGR-em, kihúzatásnál nyomott kormot is, nem sokat, de látható volt. Most ez szinte teljesen megszűnt a ledugózás után.
Rá lehet akkor most adni egy kis kakaót még? Nem érzem gyengébbnek a gépem, de elviselnék még pár pacival többet.
Az elktronikusan vezéreltnél bele lehet nyúlni a programmal. A vákumosnál egy picit lehet tekerni a rudazaton.
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7063 Dátum:
2009.03.25 szerda, 17:23:52 »
Idézetet írta: silver - 2009.03.24 kedd, 22:39:00
Az elktronikusan vezéreltnél bele lehet nyúlni a programmal. A vákumosnál egy picit lehet tekerni a rudazaton.
ez a tekerek a rudazaton téma érdekesnek tűnik. Kicsit bővebben tudsz mondani valamit?
Az ha emeled a nyomást szerintem nem elegendő. Mert ha több lesz a levegő és marad az adott üzemanyag akkor elvileg elszegényedik a keverék szerintem.
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7064 Dátum:
2009.03.25 szerda, 17:38:16 »
Na csináltam egy pár képet a szifonommal. Nem mertem ma lemosni, mert ha én kocsitmosok akkor tuti leszakad az ég.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7065 Dátum:
2009.03.25 szerda, 17:46:10 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.25 szerda, 17:38:16
Na csináltam egy pár képet a szifonommal. Nem mertem ma lemosni, mert ha én kocsitmosok akkor tuti leszakad az ég.
sirály...ezeket a Rocco csinálta?
mennyibe vagy eddig?
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7066 Dátum:
2009.03.25 szerda, 17:52:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.25 szerda, 17:46:10
sirály...ezeket a Rocco csinálta?
mennyibe vagy eddig?
Nem, ez gyári ST. Ne is kérdezd
Lökös 45e
hűtőmaszk 12e+11e
Vonószem takaró és lámpamosó takarók 10e
fényezés 20e
összesen 98e és még nincs ködlámpa (nem is lesz
) és takarója és embléma
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7067 Dátum:
2009.03.25 szerda, 18:04:58 »
és amit Rocco csinál 30 körül az miben más?
egy olyanról nincs kép valahol?
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7068 Dátum:
2009.03.25 szerda, 18:09:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.25 szerda, 18:04:58
és amit Rocco csinál 30 körül az miben más?
egy olyanról nincs kép valahol?
Az üvegszálból van. Van ez meg ABS műanyagból. Az is biztos jó.
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7069 Dátum:
2009.03.25 szerda, 18:22:42 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.25 szerda, 17:23:52
... ha több lesz a levegő és marad az adott üzemanyag akkor elvileg elszegényedik a keverék szerintem.
Nem lehet, hogy azért van töltőnyomás szenzor, hogy ennek függvényében állítson a befecsin? Stealt gépe biztos megmondaná...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7070 Dátum:
2009.03.25 szerda, 18:42:29 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.25 szerda, 17:23:52
ez a tekerek a rudazaton téma érdekesnek tűnik. Kicsit bővebben tudsz mondani valamit?
Az ha emeled a nyomást szerintem nem elegendő. Mert ha több lesz a levegő és marad az adott üzemanyag akkor elvileg elszegényedik a keverék szerintem.
De a dizilnél ez nem baj, sőt. A benzinnél ugyi a benzin-levegő keverék viszonylag állandó, valami 1:17-1:21 között van (nem pontos).
Alatta, felette nem robban be. A szabályzás mennyiségi, azaz ha nagyobb gázt adsz, többet nyom be ebből a keverékből.
A dizil végig légfelesleggel dolgozik, pl a szívódízel mindig ugyanannyi levegőt nyom be, csak növeled a go mennyiségét.
Turbónál más, ott növeled a levegőt, növeled a go-at is. De a chipek esetenként csak felemelik a befecskendezett üa mennyiségét - elég az így is, esetleg egy kicsit jobban kormol. Viszont ha növeled a tnyomást, nő az égéstérben a hőmérséklet is, és tökéletesebb lesz az égés, azaz kevesebb üa marad elégetlenül, jobban hasznosítja a teljes mennyiséget. Tehát elvileg ez is elég lenne.
De inkább: a chippel növeled az üa mennyiségét, és növelsz egy kicsit a tnyomáson.
Nem szabad ész nélkül emelgetni, mert egyrészt megnő a nyomás, jobban igénybeveszi a csapágyakat, gyűrűt, hajtókat, de van rosszabb is: megnövekszik az égéstér hőmérséklete. Ettől átlyukadhat a dugattyú, elolvadhatnak a szelepek...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7071 Dátum:
2009.03.25 szerda, 18:47:20 »
Idézetet írta: Angel - 2009.03.25 szerda, 18:42:29
De a dizilnél ez nem baj, sőt. A benzinnél ugyi a benzin-levegő keverék viszonylag állandó, valami 1:17-1:21 között van (nem pontos).
Alatta, felette nem robban be. A szabályzás mennyiségi, azaz ha nagyobb gázt adsz, többet nyom be ebből a keverékből.
A dizil végig légfelesleggel dolgozik, pl a szívódízel mindig ugyanannyi levegőt nyom be, csak növeled a go mennyiségét.
Turbónál más, ott növeled a levegőt, növeled a go-at is. De a chipek esetenként csak felemelik a befecskendezett üa mennyiségét - elég az így is, esetleg egy kicsit jobban kormol. Viszont ha növeled a tnyomást, nő az égéstérben a hőmérséklet is, és tökéletesebb lesz az égés, azaz kevesebb üa marad elégetlenül, jobban hasznosítja a teljes mennyiséget. Tehát elvileg ez is elég lenne.
De inkább: a chippel növeled az üa mennyiségét, és növelsz egy kicsit a tnyomáson.
Nem szabad ész nélkül emelgetni, mert egyrészt megnő a nyomás, jobban igénybeveszi a csapágyakat, gyűrűt, hajtókat, de van rosszabb is: megnövekszik az égéstér hőmérséklete. Ettől átlyukadhat a dugattyú, elolvadhatnak a szelepek...
Mi állítja a turbó nyomást?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7072 Dátum:
2009.03.25 szerda, 18:56:49 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.25 szerda, 18:47:20
Mi állítja a turbó nyomást?
Pl a geometria. Azaz, a lapátok szöge.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7073 Dátum:
2009.03.25 szerda, 19:01:26 »
Idézetet írta: Angel - 2009.03.25 szerda, 18:56:49
Pl a geometria. Azaz, a lapátok szöge.
Ez OK de a lapátszöget mi állítja?
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7074 Dátum:
2009.03.25 szerda, 19:05:21 »
Találtam egy
ilyen
videót. Ezen jól látszanak a dolgok
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7075 Dátum:
2009.03.25 szerda, 19:06:03 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.25 szerda, 19:01:26
Ez OK de a lapátszöget mi állítja?
Számítógép. Vagy elektromotorral, vagy vákummal...
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7076 Dátum:
2009.03.25 szerda, 19:11:28 »
Idézetet írta: Highend - 2009.03.25 szerda, 19:06:03
Számítógép. Vagy elektromotorral, vagy vákummal...
Az enyém vákumos, tehát a vákum szabályozza a lapátok szögét, de a vákumot mi szabályozza hogy mekkora cuccal szívja meg a szabályzókart?
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7077 Dátum:
2009.03.25 szerda, 19:13:17 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.25 szerda, 19:11:28
Az enyém vákumos, tehát a vákum szabályozza a lapátok szögét, de a vákumot mi szabályozza hogy mekkora cuccal szívja meg a szabályzókart?
Gondolom pergő jelet kap egy mágnesszelep a nem teljes állásokhoz.
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7078 Dátum:
2009.03.25 szerda, 19:14:45 »
Úgy néz ki megtaláltam a turbócső gondokra a megoldást
http://rubena.linszter.com/
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7079 Dátum:
2009.03.25 szerda, 19:17:12 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.25 szerda, 19:14:45
Úgy néz ki megtaláltam a turbócső gondokra a megoldást
http://rubena.linszter.com/
Ez egy közkedvelt link a Krézi féle "dízel tuning" topicban az indexen...
Csak nem ócó...
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7080 Dátum:
2009.03.25 szerda, 19:21:57 »
Idézetet írta: Highend - 2009.03.25 szerda, 19:17:12
Ez egy közkedvelt link a Krézi féle "dízel tuning" topicban az indexen...
Csak nem ócó...
Hát nem.Nem olcsó
Ezek szerint te is hallottál már Krézyről
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7081 Dátum:
2009.03.25 szerda, 19:22:55 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.25 szerda, 19:21:57
Hát nem.Nem olcsó
Ezek szerint te is hallottál már Krézyről
Beszéltem is vele. Sajna neki a kócvágenen kívül nincs autó... Ja, meg a merci ugye...
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7082 Dátum:
2009.03.25 szerda, 19:29:19 »
Idézetet írta: Highend - 2009.03.25 szerda, 19:22:55
Beszéltem is vele. Sajna neki a kócvágenen kívül nincs autó... Ja, meg a merci ugye...
Az egyik barátomnak csinált egy IIes Golfot.7főn versenyzett egy 530d vel. Csak ugy gyorsulgattak lámptól lámpáig. A 3. lámpánál megkérdezte az ember hogy milyen moci van a kocsiba mert nem érti hogy miért csak a hátsó lámpáját látja a golfnak
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7083 Dátum:
2009.03.25 szerda, 19:32:30 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.25 szerda, 19:29:19
Az egyik barátomnak csinált egy IIes Golfot.7főn versenyzett egy 530d vel. Csak ugy gyorsulgattak lámptól lámpáig. A 3. lámpánál megkérdezte az ember hogy milyen moci van a kocsiba mert nem érti hogy miért csak a hátsó lámpáját látja a golfnak
Alapmű
Naplózva
xabey
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7084 Dátum:
2009.03.25 szerda, 19:36:39 »
Én ma csináltattam a légszűrő és a turbo közé fémből csövet, mert a régi elég ramaty volt. Visszatérve a szétrobbantott katalizátor témára, én sem ajánlom, szebb hangja van, ha ki van szedve, ráadásul bármikor visszatehető ha szükség van rá. Mint ahogy nekem ma vissza is került
A chipem úgy lett megírva, hogy nem tetszett neki se a katalizátor kivétele, se a K&N sport betétszűrő. Ezekkel 3adik 4edik ben 1700-1800 as fordulatról ha padlóztam, egy pillanatra megtorpant az autó, felugrott a turbonyomás 1.7-re, aztán vissza 1.5 majd megint 1.7. Magasabb fordulatról padlózva nem volt ilyen baj. A chipes srác szerint túl hamar öblített a rendszerem, így visszakerült a katalizátor, plusz a hátsó dob helyén beraktunk egy szűkítést, így minimalizálódott a torpanás. Így most halk, nem füstöl, de menni megy, mérve is így hozta a 164 LE / 376 Nm-t. Ez a jelenség mondjuk elég autóspecifikus, másnál nem jött elő se chiptől, se a dobok/katalizátor offolásától. Nem biztos, hogy csak a chip miatt, mert az én autóm előtte is rántott egyet 2500 ös fordulat környékén hasonló esetekben, és sosem tudtunk rájönni miért. Most a chip meg a többi csak felerősítette vélhetően az eddig is létező problémát. Lehet turbo, vaakum, vezérlés, nem tudjuk mi. Mindenesetre most elég jól beállítottuk, nem érezni.
Ui: ha valakit érdekel van eladó szinte szűz (kb 200 km-t futott) K&N sport betétszűrőm és gyári katalizátor (2002-es tdci) helyére gyártott katalizátor mentesítőm eladó. kb 15 perc lecserélni a gyári katalizátort erre, és bármikor vissza
Naplózva
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7085 Dátum:
2009.03.25 szerda, 19:38:22 »
Idézetet írta: Highend - 2009.03.25 szerda, 19:32:30
Alapmű
Na igen. Egyik cimbimnek is egy okosított Golfja van, az nem pdtdi, csak sima tdi de kevesen verik le. Igaz ahol gyorsul felfesti zebramintásra az aszfaltott. Faterja pár évtizede dizeleket javít ő húzta fel neki, alső körben 3-4 új kuplungot szedet szét a moci pár km alatt.
Naplózva
Japán
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 566
:D
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7086 Dátum:
2009.03.25 szerda, 19:42:04 »
Szia engem az a króóóóóóóm cső érdekelne?Mennyi az ára?
Naplózva
FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7087 Dátum:
2009.03.25 szerda, 20:23:01 »
Idézetet írta: xabey - 2009.03.25 szerda, 19:36:39
Én ma csináltattam a légszűrő és a turbo közé fémből csövet, mert a régi elég ramaty volt. Visszatérve a szétrobbantott katalizátor témára, én sem ajánlom, szebb hangja van, ha ki van szedve, ráadásul bármikor visszatehető ha szükség van rá. Mint ahogy nekem ma vissza is került
A chipem úgy lett megírva, hogy nem tetszett neki se a katalizátor kivétele, se a K&N sport betétszűrő. Ezekkel 3adik 4edik ben 1700-1800 as fordulatról ha padlóztam, egy pillanatra megtorpant az autó, felugrott a turbonyomás 1.7-re, aztán vissza 1.5 majd megint 1.7. Magasabb fordulatról padlózva nem volt ilyen baj. A chipes srác szerint túl hamar öblített a rendszerem, így visszakerült a katalizátor, plusz a hátsó dob helyén beraktunk egy szűkítést, így minimalizálódott a torpanás. Így most halk, nem füstöl, de menni megy, mérve is így hozta a 164 LE / 376 Nm-t. Ez a jelenség mondjuk elég autóspecifikus, másnál nem jött elő se chiptől, se a dobok/katalizátor offolásától. Nem biztos, hogy csak a chip miatt, mert az én autóm előtte is rántott egyet 2500 ös fordulat környékén hasonló esetekben, és sosem tudtunk rájönni miért. Most a chip meg a többi csak felerősítette vélhetően az eddig is létező problémát. Lehet turbo, vaakum, vezérlés, nem tudjuk mi. Mindenesetre most elég jól beállítottuk, nem érezni.
Ui: ha valakit érdekel van eladó szinte szűz (kb 200 km-t futott) K&N sport betétszűrőm és gyári katalizátor (2002-es tdci) helyére gyártott katalizátor mentesítőm eladó. kb 15 perc lecserélni a gyári katalizátort erre, és bármikor vissza
szerintem tök mindegy hogy a katalizátort ütöd ki vagy egy egyenes csövet teszel be, az eredmény ugyanaz....
az viszont egy dolog hogy nem mindegyik autóban ajánlott kiiktatni a katalizátort...de ennek járjon utánna a gazdája.....
az hogy megtorpan egy autó rengeteg mindentől lehet......sajnálom hogy a tiéd ez produkálja....
amugy énse vagyok hive a nyitott rendszernek dieselnél, de tetszik a hangja nekem is, és ugydöntöttem hogy mégsem varjálom a rendszert, csak a kati került ki.....és igy is marad.
következő lessz a chip.
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7088 Dátum:
2009.03.25 szerda, 20:27:18 »
Idézetet írta: xabey - 2009.03.25 szerda, 19:36:39
Ui: ha valakit érdekel van eladó szinte szűz (kb 200 km-t futott) K&N sport betétszűrőm és gyári katalizátor (2002-es tdci) helyére gyártott katalizátor mentesítőm eladó. kb 15 perc lecserélni a gyári katalizátort erre, és bármikor vissza
Küldtem neked PÜ-t
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7089 Dátum:
2009.03.26 csütörtök, 17:12:48 »
NitroTom!
Nemrég láttalak pesten a kocsidban az árpád úton indultál el az út széléről..... nagyon szép a lökös élőben is....
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7090 Dátum:
2009.03.26 csütörtök, 17:24:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.26 csütörtök, 17:12:48
NitroTom!
Nemrég láttalak pesten a kocsidban az árpád úton indultál el az út széléről..... nagyon szép a lökös élőben is....
Köszi. Jaja az asszonnyal bandáztam ma (orvos,ikea+ilyenek).
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7091 Dátum:
2009.03.26 csütörtök, 18:15:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.25 szerda, 18:04:58
és amit Rocco csinál 30 körül az miben más?
egy olyanról nincs kép valahol?
Még nem is készült egy ST220-as frontlöksi sem nálam. Bár még meg sem hírdettem, nem volt időm vele foglalkozni. Pár héten belül lesz már mintadarab.
Az üvegszál erősítésű műanyagnak egyébként több előnye van mint a gyári műanyagoknak. Előbbi is lehet majdnem olyan rugalmas, de mégis ellenállóbb. Ha akár durvábban is sérül, akkor is tökéletesen javítható, ellentétben a gyári kuka... A tömege kisebb a mint a gyárié.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7092 Dátum:
2009.03.27 péntek, 09:14:23 »
Idézetet írta: xabey - 2009.03.25 szerda, 19:36:39
Én ma csináltattam a légszűrő és a turbo közé fémből csövet, mert a régi elég ramaty volt. Visszatérve a szétrobbantott katalizátor témára, én sem ajánlom, szebb hangja van, ha ki van szedve, ráadásul bármikor visszatehető ha szükség van rá. Mint ahogy nekem ma vissza is került
A chipem úgy lett megírva, hogy nem tetszett neki se a katalizátor kivétele, se a K&N sport betétszűrő. Ezekkel 3adik 4edik ben 1700-1800 as fordulatról ha padlóztam, egy pillanatra megtorpant az autó, felugrott a turbonyomás 1.7-re, aztán vissza 1.5 majd megint 1.7. Magasabb fordulatról padlózva nem volt ilyen baj. A chipes srác szerint túl hamar öblített a rendszerem, így visszakerült a katalizátor, plusz a hátsó dob helyén beraktunk egy szűkítést, így minimalizálódott a torpanás. Így most halk, nem füstöl, de menni megy, mérve is így hozta a 164 LE / 376 Nm-t. Ez a jelenség mondjuk elég autóspecifikus, másnál nem jött elő se chiptől, se a dobok/katalizátor offolásától. Nem biztos, hogy csak a chip miatt, mert az én autóm előtte is rántott egyet 2500 ös fordulat környékén hasonló esetekben, és sosem tudtunk rájönni miért. Most a chip meg a többi csak felerősítette vélhetően az eddig is létező problémát. Lehet turbo, vaakum, vezérlés, nem tudjuk mi. Mindenesetre most elég jól beállítottuk, nem érezni.
Ui: ha valakit érdekel van eladó szinte szűz (kb 200 km-t futott) K&N sport betétszűrőm és gyári katalizátor (2002-es tdci) helyére gyártott katalizátor mentesítőm eladó. kb 15 perc lecserélni a gyári katalizátort erre, és bármikor vissza
Én meg úgy gondolom hosszas gondolkodás után, hogy vagy a chip nem sikerült jól, vagy a kat helyére berakott toldás tömítése nem volt jó, vagy a vákummal van/lesz gondod. Silver után talán én voltam a második aki megszabadult a katalizátortól Több mint egy éve járok nélküle semmit negatívumot nem éreztem pedig nekem ugyanaz a motorom mint neked, ugyanezt írhatná ST220 kolléga is (igaz az 2.2). Aztán megszabadultam az összes többi dobtól is. Volt Direkt K&N szűrőm az alapjárati zakatoláson kívül semmi bajom sem volt azzal se (csak a hang zavart), volt sport K&N szűrőm is egy ideig ST220tól, ő most is azt használja, aztán jött a chip, eltelt 20e km és még minden egyben van.
Értem én amit mondasz, de a rációt nem látom benne egy turbo-benzinről még elhiszem ha túl van levegőztetve mert ott akár a kipufogóban is felrobbanhat a kipufogó gáz, de a dízelnél? Épp ellenkezőt írja minden dízel tuningos, max egy végdobot ajánlanak, hogy a hangot elfojtsák más semmi. Első körben biztos, hogy a chipet irattam volna újra. Vannak így páran, úgy emlékszem msn-es beszélgetésekből, hogy Zsoel is 3-4szer visszament a chipeshez, hogy finomítson rajta.
Naplózva
xabey
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7093 Dátum:
2009.03.27 péntek, 10:07:29 »
Idézetet írta: clint - 2009.03.27 péntek, 09:14:23
Én meg úgy gondolom hosszas gondolkodás után, hogy vagy a chip nem sikerült jól, vagy a kat helyére berakott toldás tömítése nem volt jó, vagy a vákummal van/lesz gondod. Silver után talán én voltam a második aki megszabadult a katalizátortól Több mint egy éve járok nélküle semmit negatívumot nem éreztem pedig nekem ugyanaz a motorom mint neked, ugyanezt írhatná ST220 kolléga is (igaz az 2.2). Aztán megszabadultam az összes többi dobtól is. Volt Direkt K&N szűrőm az alapjárati zakatoláson kívül semmi bajom sem volt azzal se (csak a hang zavart), volt sport K&N szűrőm is egy ideig ST220tól, ő most is azt használja, aztán jött a chip, eltelt 20e km és még minden egyben van.
Értem én amit mondasz, de a rációt nem látom benne egy turbo-benzinről még elhiszem ha túl van levegőztetve mert ott akár a kipufogóban is felrobbanhat a kipufogó gáz, de a dízelnél? Épp ellenkezőt írja minden dízel tuningos, max egy végdobot ajánlanak, hogy a hangot elfojtsák más semmi. Első körben biztos, hogy a chipet irattam volna újra. Vannak így páran, úgy emlékszem msn-es beszélgetésekből, hogy Zsoel is 3-4szer visszament a chipeshez, hogy finomítson rajta.
Ez meg azért nem állja meg a helyét, mert az autó (Te is tapasztaltad nefeledd) már amikor megvettem is csinálta, csaképp 2500 as fordulat környékén és nem ilyen erőteljesen. A chip, légszűrő, katalizátor pedig mind mind erősített rajta, és a folytás (amit több szerelő is részben reálisnak tart) érezhető, sőt bizonyítható javulást hozott (látom a turbonyomásmérőn) és érzem. Ennek ellenére hétfőn kiveszem a plusz folytást az autóból, mert bár a megtorpanáson segít és majdnem minimalizálja, más esetekben érezhetően visszavesz. Nem azt mondom, hogy a légszűrő és a katalizátor kivétele rontott, mert dinamikusabb, élvezetesebb volt az autó, sokkal hamarabb reagált gázadásra, megkockáztatom még erősebb is lett, de az alap problémát (ami chip és minden más előtt is megvolt) csak felerősítik. Ezért vetettem ki. A chip-el szerintem nincs baj, ott voltál Te is, még ezzelaz eredeti hibával is hozta majdnem ugyanazt a teljesítményt, mint a Tied, pedig aztán akkor még sport légszűrőm se volt, és a turbom se tölt annyit, mint a Tied. Játszhatna vele a chipes, hogy valahogy kiküszöbölje ezt a már előtte is létező hibát, de nem az a dolga. Nekem kell rájönnöm, hogy mi okozza (és okozta már régen is). Voltam vele Ford szervizben is Ricsiéknél, beültek mellém, rátolták a computert, érezték a hibát, de lövésük sem volt mi ez (még bőven chip előtt, tavaly volt). Szép lassan végig kell zongoráznom, hogy mi okozza, aztán majd lehet utánállítgatni chippel, ha még többet akarok, bár ez a teljesítmény nekem pont elég
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7094 Dátum:
2009.03.27 péntek, 11:33:24 »
Idézetet írta: xabey - 2009.03.27 péntek, 10:07:29
Ez meg azért nem állja meg a helyét, mert az autó (Te is tapasztaltad nefeledd) már amikor megvettem is csinálta, csaképp 2500 as fordulat környékén és nem ilyen erőteljesen. A chip, légszűrő, katalizátor pedig mind mind erősített rajta, és a folytás (amit több szerelő is részben reálisnak tart) érezhető, sőt bizonyítható javulást hozott (látom a turbonyomásmérőn) és érzem. Ennek ellenére hétfőn kiveszem a plusz folytást az autóból, mert bár a megtorpanáson segít és majdnem minimalizálja, más esetekben érezhetően visszavesz. Nem azt mondom, hogy a légszűrő és a katalizátor kivétele rontott, mert dinamikusabb, élvezetesebb volt az autó, sokkal hamarabb reagált gázadásra, megkockáztatom még erősebb is lett, de az alap problémát (ami chip és minden más előtt is megvolt) csak felerősítik. Ezért vetettem ki. A chip-el szerintem nincs baj, ott voltál Te is, még ezzelaz eredeti hibával is hozta majdnem ugyanazt a teljesítményt, mint a Tied, pedig aztán akkor még sport légszűrőm se volt, és a turbom se tölt annyit, mint a Tied. Játszhatna vele a chipes, hogy valahogy kiküszöbölje ezt a már előtte is létező hibát, de nem az a dolga. Nekem kell rájönnöm, hogy mi okozza (és okozta már régen is). Voltam vele Ford szervizben is Ricsiéknél, beültek mellém, rátolták a computert, érezték a hibát, de lövésük sem volt mi ez (még bőven chip előtt, tavaly volt). Szép lassan végig kell zongoráznom, hogy mi okozza, aztán majd lehet utánállítgatni chippel, ha még többet akarok, bár ez a teljesítmény nekem pont elég
Ebben igazad van, hogy rosszabb lett tőle, de te is írtad, hogy mikor megvetted is rossz volt.
Csak azt írtad, hogy nem ajánlod senkinek a katalizátor kivételt, meg a dobokat.
Ha nem lenne baja a turbódnak, akkor nem lennének a hibák sem, amit a kati-dobok kivétele okozz.
Valszeg, a turbod kihagy egy kicsit, vagy elereszti a nyomást egy minimális időre, és amíg ott voltak a dobok meg katalizátor nem tudott olyan hamar elszökni a nyomás, de hogy így nincs semmi, így az egyenes csövön kiment hamar....
Naplózva
xabey
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7095 Dátum:
2009.03.27 péntek, 11:37:09 »
Idézetet írta: ST220 - 2009.03.27 péntek, 11:33:24
Ebben igazad van, hogy rosszabb lett tőle, de te is írtad, hogy mikor megvetted is rossz volt.
Csak azt írtad, hogy nem ajánlod senkinek a katalizátor kivételt, meg a dobokat.
Ha nem lenne baja a turbódnak, akkor nem lennének a hibák sem, amit a kati-dobok kivétele okozz.
Valszeg, a turbod kihagy egy kicsit, vagy elereszti a nyomást egy minimális időre, és amíg ott voltak a dobok meg katalizátor nem tudott olyan hamar elszökni a nyomás, de hogy így nincs semmi, így az egyenes csövön kiment hamar....
Olvass és értelmezz Zsotti
Ezt írtam: "Visszatérve a szétrobbantott katalizátor témára, én sem ajánlom, szebb hangja van, ha ki van szedve, ráadásul bármikor visszatehető ha szükség van rá." Ha a vesszőket figyelembe veszed a mondandóm ezt jelenti:
Ne robbantsák/verjék ki a katalizátor közepét, ahogy teszik egyesek MERT szebb a hangja ha ki van szedve teljesen ÉS a kiszedettet vissza lehet rakni a szétvertet meg nem
Senkinek sem mondtam, hogy ne vegye ki, csak azt, hogy ne verje szét.
Egyébként igen, a turbom kihagy, ezért elszökött a nyomás. Tehát vis***akattam mindent, de ha nem lenne baja a turbomnak, én is úgy hagytam volna. Sőt ha sikerült megoldani a problémámat lehet kiveszem újra. De nekem így most jobb
Ui: a v-i-s-s-z-a-r-a-k-a-t-t-a-m szóból miért csillagozza ki a s-z-a-r-t?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.27 péntek, 11:38:47 írta xabey
»
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7096 Dátum:
2009.03.27 péntek, 16:13:55 »
Idézetet írta: xabey - 2009.03.27 péntek, 11:37:09
Olvass és értelmezz Zsotti
Ezt írtam: "Visszatérve a szétrobbantott katalizátor témára, én sem ajánlom, szebb hangja van, ha ki van szedve, ráadásul bármikor visszatehető ha szükség van rá." Ha a vesszőket figyelembe veszed a mondandóm ezt jelenti:
Ne robbantsák/verjék ki a katalizátor közepét, ahogy teszik egyesek MERT szebb a hangja ha ki van szedve teljesen ÉS a kiszedettet vissza lehet rakni a szétvertet meg nem
Senkinek sem mondtam, hogy ne vegye ki, csak azt, hogy ne verje szét.
Egyébként igen, a turbom kihagy, ezért elszökött a nyomás. Tehát vis***akattam mindent, de ha nem lenne baja a turbomnak, én is úgy hagytam volna. Sőt ha sikerült megoldani a problémámat lehet kiveszem újra. De nekem így most jobb
Ui: a v-i-s-s-z-a-r-a-k-a-t-t-a-m szóból miért csillagozza ki a s-z-a-r-t?
ur right
de maradjunk az ST220-nál, az mégis fenségesebb mint a Zsotti!
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7097 Dátum:
2009.03.27 péntek, 18:49:16 »
Ma volt egy kis időm és végre lemostam meg levaxoltam a verdát.
Ja és megtaláltam hol szökött el a turbonyomás. A szívósor tömitéseknél. Gyorsan kicseréltem és minden zsírkirály
. Egyből elszalad 2bárig a nyomás
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7098 Dátum:
2009.03.27 péntek, 18:54:55 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.27 péntek, 18:49:16
Ma volt egy kis időm és végre lemostam meg levaxoltam a verdát.
Ja és megtaláltam hol szökött el a turbonyomás. A szívósor tömitéseknél. Gyorsan kicseréltem és minden zsírkirály
. Egyből elszalad 2bárig a nyomás
NA!!!
MÉg 1 ST-esítés!!!! Super!!!
Szerintem vedd le a díszléceket, sokkal letisztultabb, meg szebb lesz az autó vele!
Van turbónyomásmérőd? Ha kiugrik 2 barig, ami ezért egy kicsit soknak tűnik, mert 1.5-1.6 a gyári, azt a 2 bart tartja is, vagy visszaesik?
Neked elektronikus turbod van?
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7099 Dátum:
2009.03.27 péntek, 19:16:45 »
Idézetet írta: ST220 - 2009.03.27 péntek, 18:54:55
NA!!!
MÉg 1 ST-esítés!!!! Super!!!
Szerintem vedd le a díszléceket, sokkal letisztultabb, meg szebb lesz az autó vele!
Van turbónyomásmérőd? Ha kiugrik 2 barig, ami ezért egy kicsit soknak tűnik, mert 1.5-1.6 a gyári, azt a 2 bart tartja is, vagy visszaesik?
Neked elektronikus turbod van?
Leszedném én szívesen de szegénykémnek azért nem tökéletes a fényezése
Tisztább lenn az tuti. Egy nőjé volt, saját benyakútja volt a némbernek és állandóan géppel mosatta. Kellett vele tornáznom hogy valahogy kinézzen a fényezése.
Igen van mérőm, száműztem az egyik befújót( a bal oldalit, úgy sem szoktam a képembe nyomni a levegőt).Ekkora nyomást 3. sebességi fokozatban produkál, de nem mindig. Megkérdeztem a szervízben, hogy ez normális-e. Azt a választ kaptam hogy igen.
Egy darabig tartja.
Naplózva
Oldalak:
1
...
135
136
137
138
139
140
141
[
142
]
143
144
145
146
147
148
149
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ