Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:08:59
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
137
138
139
140
141
142
143
[
144
]
145
146
147
148
149
150
151
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698866 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7150 Dátum:
2009.04.20 hétfő, 21:33:17 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.04.20 hétfő, 21:26:37
Szerintem ami kihallatszik.
Amúgy mennyi egy Tdci végsebessége? GPS szerint.
Az 5 sebességes hivatalos vége 200, a 6 sebességesé 208.
Az enyém 6, és eddig óra szerint 232-őt sikerült menni, ez kb 213-nak felel meg.
Mondjuk én tövig nyomtam a gázt. És tényleg a németeknél. Még ott sem volt egyszerű, az utolsó 2 alkalommal nem sikerült 220 fölé tornásznom, mert mindig kijött vki.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7151 Dátum:
2009.04.20 hétfő, 21:34:24 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.04.20 hétfő, 21:32:04
Az elég kevésnek tünik. Másnak is annyit megy?
Mitől menne többet? attol a 130lótól? meg a majd 1,5t tól?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7152 Dátum:
2009.04.20 hétfő, 21:37:15 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.04.20 hétfő, 21:34:24
Mitől menne többet? attol a 130lótól? meg a majd 1,5t tól?
A benyás vége hivatalosan 215km/h. Nekem ennyit ment 4fővel+csomagokkal. Egyedül meg 220-at mentem vele GPS szerint persze.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
yooccoo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7153 Dátum:
2009.04.20 hétfő, 21:38:26 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.04.20 hétfő, 21:37:15
A benyás vége hivatalosan 215km/h. Nekem ennyit ment 4fővel+csomagokkal. Egyedül meg 220-at mentem vele GPS szerint persze.
persze, csak ne felejtsük el, hogy a dombra ki megy fel egyszerűbben ...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7154 Dátum:
2009.04.20 hétfő, 21:38:42 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.04.20 hétfő, 21:34:24
Mitől menne többet? attol a 130lótól? meg a majd 1,5t tól?
A végsebességbe miért szólna bele a tömeg? Inkább csak a gyorsulásnál számít.
Csak annyiban befolyásolja, hogy nagyobb a gumiknál a súrlódási erő, de sokkal többet számít az alaktényező.
Igen, egy széles autóról beszélünk. Amúgy a többi 130 lovas is kb ennyit megy.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7155 Dátum:
2009.04.20 hétfő, 21:42:21 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.04.20 hétfő, 21:37:15
A benyás vége hivatalosan 215km/h. Nekem ennyit ment 4fővel+csomagokkal. Egyedül meg 220-at mentem vele GPS szerint persze.
Nekem hiányzik az a 6. sebesség. Nem lenne rossz ha lenne. Mondjuk nem vagyok az a száguldozós fajta.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7156 Dátum:
2009.04.20 hétfő, 21:49:58 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.04.20 hétfő, 21:42:21
Nekem hiányzik az a 6. sebesség. Nem lenne rossz ha lenne. Mondjuk nem vagyok az a száguldozós fajta.
A 6. nekem is hiányzik.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7157 Dátum:
2009.04.20 hétfő, 22:15:17 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.04.20 hétfő, 21:42:21
Nekem hiányzik az a 6. sebesség. Nem lenne rossz ha lenne. Mondjuk nem vagyok az a száguldozós fajta.
Jó is az. Én 130-nál is használom. 6, tempomat, és usgyi. Az autóm a 104e kilométer nagy részét így tette meg.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7158 Dátum:
2009.04.20 hétfő, 22:17:18 »
Idézetet írta: Angel - 2009.04.20 hétfő, 22:15:17
Jó is az. Én 130-nál is használom. 6, tempomat, és usgyi. Az autóm a 104e kilométer nagy részét így tette meg.
Nem is értem hogy miért nem alapból 6 gangos mind
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7159 Dátum:
2009.04.20 hétfő, 23:37:21 »
Idézetet írta: Angel - 2009.04.20 hétfő, 21:38:42
A végsebességbe miért szólna bele a tömeg? Inkább csak a gyorsulásnál számít.
Csak annyiban befolyásolja, hogy nagyobb a gumiknál a súrlódási erő, de sokkal többet számít az alaktényező.
Igen, egy széles autóról beszélünk. Amúgy a többi 130 lovas is kb ennyit megy.
Ja, kb 80-90-nél egyenlítődik ki a gördülési ellenállás a légellenállással.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7160 Dátum:
2009.04.20 hétfő, 23:42:41 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.04.20 hétfő, 21:26:37
Szerintem ami kihallatszik.
Amúgy mennyi egy Tdci végsebessége? GPS szerint.
Nem Tdci nanem TDCi és attol függ melyik mert TDCi motorban azért elég széles a paletta pl 2,0TDCi az MKIII-nál 90-130 lóig terjedt
Naplózva
DaviD202
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7161 Dátum:
2009.04.21 kedd, 00:15:09 »
Na úgy döntöttem beruházok egy direkt szűrőre. Miskolcon hol lehet kapni valami nevesebbet? (k&n)
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7162 Dátum:
2009.04.21 kedd, 00:30:20 »
Idézetet írta: DaviD202 - 2009.04.21 kedd, 00:15:09
Na úgy döntöttem beruházok egy direkt szűrőre. Miskolcon hol lehet kapni valami nevesebbet? (k&n)
Próbáld meg a győri kapuban a Cromaxot
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7163 Dátum:
2009.04.21 kedd, 01:12:14 »
Idézetet írta: stealt - 2009.04.20 hétfő, 23:42:41
Nem Tdci nanem TDCi és attol függ melyik mert TDCi motorban azért elég széles a paletta pl 2,0TDCi az MKIII-nál 90-130 lóig terjedt
És a tiédet már ki is hagyod a felsorolásból(155+)?
Vagy az TDI?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7164 Dátum:
2009.04.21 kedd, 01:30:50 »
Idézetet írta: alf - 2009.04.21 kedd, 01:12:14
És a tiédet már ki is hagyod a felsorolásból(155+)?
Vagy az TDI?
Ja enyém az egyetlen 2198cm3 2,0TDI MKIII-as 2,2TDCi (papirom van róla
) Valaki nagyon hüle volt anno az okmányirodában
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7165 Dátum:
2009.04.21 kedd, 09:12:33 »
Idézetet írta: stealt - 2009.04.20 hétfő, 23:42:41
Nem Tdci nanem TDCi és attol függ melyik mert TDCi motorban azért elég széles a paletta pl 2,0TDCi az MKIII-nál 90-130 lóig terjedt
Akkor TDCi, nekem tökmindegy, ígyis értitek miről van szó.
Természetesen a 130lovasra gondoltam, mivel épp egy benyással hasonlítottuk össze,és az "érintett" feleknek 130 lovasa van. A Te 2.2-esed felől meg már érdeklődtem.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
DaviD202
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7166 Dátum:
2009.04.21 kedd, 13:03:12 »
Idézetet írta: stealt - 2009.04.21 kedd, 00:30:20
Próbáld meg a győri kapuban a Cromaxot
Elhajtottak h "tuningolókkal nem foglalkozunk".
Az újgyőrin a VDF-kerről hallot már valaki? Amúgy milyen árban lehet 1 ilyen szűrő hőpajzsal?
Naplózva
MondESU
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7167 Dátum:
2009.04.21 kedd, 13:45:46 »
Idézetet írta: DaviD202 - 2009.04.21 kedd, 13:03:12
Elhajtottak h "tuningolókkal nem foglalkozunk".
Az újgyőrin a VDF-kerről hallot már valaki? Amúgy milyen árban lehet 1 ilyen szűrő hőpajzsal?
Szia!
Ebben a tunning témában soha nem voltam májer, és most is csak olvasgatok.
NitroTom-ot keresd meg priviben, hátha tud segíteni, ötletek, tipp-ek.
Soltész Nagy Kálmán utcában van egy tunning-bolt, (Pest felé eső részén) az iskolától a Lévai felé nem messze, de gondolom ezek mindegyik a saját maguk által forgalmazott cuccokra esküsznek.
De ha rám hallgatsz, egy szívó benyásban a plusz lóerő legfeljebb arra jó, hogy tempomattal+klímával bármikor felmenj a dombon, pl Gödöllőnél 130-al+5 felnőtt.
Mielőtt vettem az enyémet nézegettem a prosikat, 125 vs 145 LE? Mivel minden más költségben megegyeztek, ezért választottam a 2.0i-t. De a nyomatékból előzés nem a benyásoké, még plusz 15 lovacska után sem. (4500rpm-nál 195Nm.) De te tudod, mire mennyit áldozol, és hogy megéri-e? Nagy különbséget sztem nem fogsz tapasztalni egy beruházás után. Legfeljebb a boltnak csinálsz forgalmat.
Fogyasztásod pedig nem lesz kevesebb. Nekem a nagy átlag 8,4, de 10-11-et bármikor lehet produkálni, főleg városban, sportos stílus, még egy kis klíma, és kész.
Mikor találkozunk, megnézném a Mondeód! (bár most sokat melózom ezen a héten, szinte jövök-megyek, de utána?)
Üdv:)
Naplózva
DaviD202
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7168 Dátum:
2009.04.21 kedd, 14:32:33 »
Idézetet írta: MondESU - 2009.04.21 kedd, 13:45:46
Szia!
Ebben a tunning témában soha nem voltam májer, és most is csak olvasgatok.
NitroTom-ot keresd meg priviben, hátha tud segíteni, ötletek, tipp-ek.
Soltész Nagy Kálmán utcában van egy tunning-bolt, (Pest felé eső részén) az iskolától a Lévai felé nem messze, de gondolom ezek mindegyik a saját maguk által forgalmazott cuccokra esküsznek.
De ha rám hallgatsz, egy szívó benyásban a plusz lóerő legfeljebb arra jó, hogy tempomattal+klímával bármikor felmenj a dombon, pl Gödöllőnél 130-al+5 felnőtt.
Mielőtt vettem az enyémet nézegettem a prosikat, 125 vs 145 LE? Mivel minden más költségben megegyeztek, ezért választottam a 2.0i-t. De a nyomatékból előzés nem a benyásoké, még plusz 15 lovacska után sem. (4500rpm-nál 195Nm.) De te tudod, mire mennyit áldozol, és hogy megéri-e? Nagy különbséget sztem nem fogsz tapasztalni egy beruházás után. Legfeljebb a boltnak csinálsz forgalmat.
Fogyasztásod pedig nem lesz kevesebb. Nekem a nagy átlag 8,4, de 10-11-et bármikor lehet produkálni, főleg városban, sportos stílus, még egy kis klíma, és kész.
Mikor találkozunk, megnézném a Mondeód! (bár most sokat melózom ezen a héten, szinte jövök-megyek, de utána?)
Üdv:)
Részemről oké. Majd valamelyik hétvégén megejthetünk egy talit.
A tuningról meg sztem leteszek. Inkább veszek valami jobb hifit. Beletörődtem h 110lovas marad a "kicsike".
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7169 Dátum:
2009.04.21 kedd, 16:36:38 »
Idézetet írta: DaviD202 - 2009.04.21 kedd, 14:32:33
Részemről oké. Majd valamelyik hétvégén megejthetünk egy talit.
A tuningról meg sztem leteszek. Inkább veszek valami jobb hifit. Beletörődtem h 110lovas marad a "kicsike".
Szerintem meg nem olyan kevés az a 110 ló. Volt nekem is 1,8i-m, igaz, MKI, amiben 115 ló volt, meg könnyebb is volt...
De lehetett azzal is szépen haladni. Azért a mi autóink nem versenyautók. Mindig lesz egy gyorsabb.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7170 Dátum:
2009.04.21 kedd, 16:59:43 »
Idézetet írta: Angel - 2009.04.21 kedd, 16:36:38
... Azért a mi autóink nem versenyautók. Mindig lesz egy gyorsabb.
De mindig van olyan aki hasonlítgatni akarja a ceruzáját a másikéhoz
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7171 Dátum:
2009.04.21 kedd, 18:43:21 »
Sziasztok!
Egyébként mindig az lesz a kevés, ami éppen van.
Pl én is szeretnék már egy nagyobbat.
Megszoktam a 2.5i V6-ot, kipróbálnám most az alap 3.0i-t.
egy idő után nyilván úgy érezném, hogy az is kevés.
ez egy mókuskerék.
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7172 Dátum:
2009.04.22 szerda, 21:38:38 »
Szépjóestét!
Már többektől hallottam sportlégszűrőről. Egy 1,8 TD-n mit változtatna egy ilyen (teljesítmény, fogyasztás, esetleg bizonyos alkatrészek élettartamának csökkenése/növekedése)?
"Sajnos" most lett cserélve a légszűrő, így majd csak max. a következő cserénél próbálnám ki, de szeretném tudni pontosan, hogy mire is jó, mit nyújt és nyilván, hogy mit "vesz el".
Köszi!
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7173 Dátum:
2009.04.22 szerda, 21:43:42 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.04.22 szerda, 21:38:38
Szépjóestét!
Már többektől hallottam sportlégszűrőről. Egy 1,8 TD-n mit változtatna egy ilyen (teljesítmény, fogyasztás, esetleg bizonyos alkatrészek élettartamának csökkenése/növekedése)?
"Sajnos" most lett cserélve a légszűrő, így majd csak max. a következő cserénél próbálnám ki, de szeretném tudni pontosan, hogy mire is jó, mit nyújt és nyilván, hogy mit "vesz el".
Köszi!
A turbo miatt semmit, de a turbónak sokat mert előbb utóbb elfogy a lapátozásod.
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7174 Dátum:
2009.04.22 szerda, 21:45:59 »
Idézetet írta: stealt - 2009.04.22 szerda, 21:43:42
A turbo miatt semmit, de a turbónak sokat mert előbb utóbb elfogy a lapátozásod.
"Lapátozásom"? Az micsoda?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7175 Dátum:
2009.04.22 szerda, 22:01:05 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.04.22 szerda, 21:45:59
"Lapátozásom"? Az micsoda?
A turbo lapátjai, ami a direkt szűrő kisebb szűrési képessége miatt előbb utóbb elkopik a beáramló levegő apró szűrő által nem leválasztott porszemcséitől. Egy közel 200 000 rpm is dolgozó forgo alkatrészről van szó amibe az apró beleütköző mikronos porszemcsék is nagy kárt okoznak egy idő után.
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7176 Dátum:
2009.04.22 szerda, 22:11:12 »
Idézetet írta: stealt - 2009.04.22 szerda, 22:01:05
A turbo lapátjai, ami a direkt szűrő kisebb szűrési képessége miatt előbb utóbb elkopik a beáramló levegő apró szűrő által nem leválasztott porszemcséitől. Egy közel 200 000 rpm is dolgozó forgo alkatrészről van szó amibe az apró beleütköző mikronos porszemcsék is nagy kárt okoznak egy idő után.
Tyűha, hát ma is tanultam valamit!
Köszönöm a felvilágosítást!
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7177 Dátum:
2009.04.22 szerda, 22:57:58 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.04.22 szerda, 21:38:38
Szépjóestét!
Már többektől hallottam sportlégszűrőről. Egy 1,8 TD-n mit változtatna egy ilyen (teljesítmény, fogyasztás, esetleg bizonyos alkatrészek élettartamának csökkenése/növekedése)?
"Sajnos" most lett cserélve a légszűrő, így majd csak max. a következő cserénél próbálnám ki, de szeretném tudni pontosan, hogy mire is jó, mit nyújt és nyilván, hogy mit "vesz el".
Köszi!
Sportszűrőről,még jót nem halottam!Véleményem szerint komolytalan és teljesen értelmetlen dolog!
1.8td-nek a legnagyobb tuninng az lenne,ha a levegőhűtő az autó elejére kerülne,így a menetszél hűtené,és nem a motorból feláramló meleg levegő fűtené!
Egr dugózás az szinte alap.
Na és egy jó adagoló beállitás.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7178 Dátum:
2009.04.22 szerda, 23:03:10 »
Idézetet írta: gostrada - 2009.04.22 szerda, 22:57:58
Sportszűrőről,még jót nem halottam!
A hangja az jó...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kovermadar
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7179 Dátum:
2009.04.22 szerda, 23:10:57 »
Idézetet írta: gostrada - 2009.04.22 szerda, 22:57:58
Sportszűrőről,még jót nem halottam!Véleményem szerint komolytalan és teljesen értelmetlen dolog!
1.8td-nek a legnagyobb tuninng az lenne,ha a levegőhűtő az autó elejére kerülne,így a menetszél hűtené,és nem a motorból feláramló meleg levegő fűtené!
Egr dugózás az szinte alap.
Na és egy jó adagoló beállitás.
Gondolom nem árulok el túl nagy újdonságot, de fogalmam sincs, mi az az egr és mit lehet rajta dugózni (először mikor olvastam, egérnek olvastam és majd 2 percig röhögtem mire rájöttem, hogy nem is egér)
Hozzáértés: elégtelen; lelkesedés: csillagos ötös
A turbó hűtőre gondolsz? Mikor először megláttam, hogy hogyan is máködik, egyből arra gondoltam, hogy kellene egy lyuk a motorháztetőre és ömölhetne onnan is a levegő. Motor fölött elvezetett fűtőlevegő elég hajmeresztő elképzelés. Kérdés, hogy nem nézne-e ki hülyén és nem okozna-e gondot egy beömlő a motorháztetőn. Zavarni azt hiszem nem zavarna, feltéve, hogy nem lóg ki 40 cm-t
Adagolóbeállításra is vevő lennék, csak azt sem tudom hol az adagoló és mit kell vele csinálni (ld. lejjebb).
Update:
Megtaláltam az EGR dugózós cikket az oldalon. Jól hangzik, de nem hiszem, hogy vállalkoznék ilyesmire. Kezdő vagyok az autóátalakítás terén (az is maradok szerintem), nem szeretnék semmit sem elrontani.
A cikk végén valami sörnyitást emlegetnek... szívesen nyitok (jó)pár sört annak a vállalkozószellemű jelentkezőnek, aki megcsinálná nekem...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.04.22 szerda, 23:39:56 írta Kovermadar
»
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7180 Dátum:
2009.04.22 szerda, 23:40:25 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.04.22 szerda, 23:10:57
Gondolom nem árulok el túl nagy újdonságot, de fogalmam sincs, mi az az egr és mit lehet rajta dugózni (először mikor olvastam, egérnek olvastam és majd 2 percig röhögtem mire rájöttem, hogy nem is egér)
Hozzáértés: elégtelen; lelkesedés: csillagos ötös
A turbó hűtőre gondolsz? Mikor először megláttam, hogy hogyan is máködik, egyből arra gondoltam, hogy kellene egy lyuk a motorháztetőre és ömölhetne onnan is a levegő. Motor fölött elvezetett fűtőlevegő elég hajmeresztő elképzelés. Kérdés, hogy nem nézne-e ki hülyén és nem okozna-e gondot egy beömlő a motorháztetőn. Zavarni azt hiszem nem zavarna, feltéve, hogy nem lóg ki 40 cm-t
Igen az intercoolera gondolok!
Én nem is tudom,hogy ilyen marha megoldás más off tipusokban is létezik?
Na igen előre elvezetni az elég macerás dolog lenne,így marad a motorháztető beömlő!
Emlékeim szerint még télen okés volt,de amint bejöttek a melegek,egyből lomhább lett az autó.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
kovermadar
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7181 Dátum:
2009.04.23 csütörtök, 06:15:05 »
Motorháztetős beömlőnél valami ilyesmire gondoltam:
http://www.carelli.hu//showpicture.php?img=products/1/big/1190222474.jpg&width=521&height=391
Biztosan fényezhető színre, MK2-höz még egészen lekerekített is, hogy ne nagyon üssön el, kérdés, hogy passzol-e a hűtőbordához. Az ára pedig egészen nevetséges: 10e Ft. (ebben a kategóriában mozog szinte az összes, bár találtam néhány prémium kategóriásat is 30-40e-ért.
Már csak az a kérdés, hogy hogyan csinál az ember lyukat a motorháztetőre...
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7182 Dátum:
2009.04.23 csütörtök, 08:48:19 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.04.23 csütörtök, 06:15:05
Motorháztetős beömlőnél valami ilyesmire gondoltam:
http://www.carelli.hu//showpicture.php?img=products/1/big/1190222474.jpg&width=521&height=391
Biztosan fényezhető színre, MK2-höz még egészen lekerekített is, hogy ne nagyon üssön el, kérdés, hogy passzol-e a hűtőbordához. Az ára pedig egészen nevetséges: 10e Ft. (ebben a kategóriában mozog szinte az összes, bár találtam néhány prémium kategóriásat is 30-40e-ért.
Már csak az a kérdés, hogy hogyan csinál az ember lyukat a motorháztetőre...
Nem kell olyan nagyon passzolnia.Az mk2 motorház belső borítása van úgy kialakítva hogy passzoljon,és gyárilag a lemez,és a burkolat közötti 1cm-es résen keresztűl kapja a friss levegőt.Ezt a levegő csatornát kellene újragondolni.
A td-m dugózását,és adagoló beállítását is az öreg matyóka csinázta anno Csomádon.
Én spec Pestről hordtam hozzá az automat,neked Veresről nincs is mesze!És kb 1 óra alatt elkészűl.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
kovermadar
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7183 Dátum:
2009.04.23 csütörtök, 10:51:00 »
Idézetet írta: gostrada - 2009.04.23 csütörtök, 08:48:19
Nem kell olyan nagyon passzolnia.Az mk2 motorház belső borítása van úgy kialakítva hogy passzoljon,és gyárilag a lemez,és a burkolat közötti 1cm-es résen keresztűl kapja a friss levegőt.Ezt a levegő csatornát kellene újragondolni.
A td-m dugózását,és adagoló beállítását is az öreg matyóka csinázta anno Csomádon.
Én spec Pestről hordtam hozzá az automat,neked Veresről nincs is mesze!És kb 1 óra alatt elkészűl.
Köszi a tippet!
Ez a 2 dolog (dugózás + beállítás) mennyibe került?
Egészen pontosan milyen változás lesz tapasztalható az autóval kapcsolatban (kisebb/nagyobb teljesítmény/fogyasztás/élettartam bizonyos alkatrészek esetén)?
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7184 Dátum:
2009.04.23 csütörtök, 11:10:13 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.04.23 csütörtök, 06:15:05
Motorháztetős beömlőnél valami ilyesmire gondoltam:
http://www.carelli.hu//showpicture.php?img=products/1/big/1190222474.jpg&width=521&height=391
Biztosan fényezhető színre, MK2-höz még egészen lekerekített is, hogy ne nagyon üssön el, kérdés, hogy passzol-e a hűtőbordához. Az ára pedig egészen nevetséges: 10e Ft. (ebben a kategóriában mozog szinte az összes, bár találtam néhány prémium kategóriásat is 30-40e-ért.
Már csak az a kérdés, hogy hogyan csinál az ember lyukat a motorháztetőre...
Amit néztél, kicsit talán bucsús, Bodicseknek volt beömlője MK2-n, du otthonról rakok fel képet.
Jó, meg jobb a hatásfok, viszont az eső ahogy beesik rajta a szelepfedél mindíg randa vízköves volt.
Flaxszel lehet jó nagy likat vágni a géptetőre...
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7185 Dátum:
2009.04.23 csütörtök, 11:19:25 »
Idézetet írta: Highend - 2009.04.23 csütörtök, 11:10:13
Amit néztél, kicsit talán bucsús, Bodicseknek volt beömlője MK2-n, du otthonról rakok fel képet.
Jó, meg jobb a hatásfok, viszont az eső ahogy beesik rajta a szelepfedél mindíg randa vízköves volt.
Flaxszel lehet jó nagy likat vágni a géptetőre...
Beázás ellen nem lehet semmit sem tenni? Mondjuk nem számítunk monszunos éghajlatnak
Mi az, hogy bucsús?
A képet köszi!
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7186 Dátum:
2009.04.23 csütörtök, 17:34:24 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.04.23 csütörtök, 11:19:25
A képet köszi!
Sajna csak ezt találtam. Nemsokat mutat...
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7187 Dátum:
2009.04.23 csütörtök, 17:54:22 »
Idézetet írta: Highend - 2009.04.23 csütörtök, 17:34:24
Sajna csak ezt találtam. Nemsokat mutat...
Jól fest! Nekem is! Nekem is!
**** Kéretik figyelni a képidézésre!!! ****
«
Utoljára szerkesztve: 2009.04.23 csütörtök, 18:37:45 írta Maffy
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7188 Dátum:
2009.04.23 csütörtök, 18:06:38 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.04.22 szerda, 21:38:38
Szépjóestét!
Már többektől hallottam sportlégszűrőről. Egy 1,8 TD-n mit változtatna egy ilyen (teljesítmény, fogyasztás, esetleg bizonyos alkatrészek élettartamának csökkenése/növekedése)?
"Sajnos" most lett cserélve a légszűrő, így majd csak max. a következő cserénél próbálnám ki, de szeretném tudni pontosan, hogy mire is jó, mit nyújt és nyilván, hogy mit "vesz el".
Köszi!
Semmivel sem ér kevesebbet mint egy utángyártott vagy gyári szürő.....de egyszer megveszed és többet nem kell, csak tisztitod, hosszútávon megéri énis ezért vettem nem a hihetetlen nagy aszfaltfelgyürő tulajdonságai miatt...
Ebből is ha minőségi terméket veszel( legalább egy K&N,BMC,stb) és betartod a használati/karbantartási utasitásokat nem lehet probléma.....
És 2 fajta van , méretspecifikus betétszürő és direkt szűrő.
De akiknek sose volt és megmondták hogy ne vegyél mert szétesik a turbód és az leszakitja a motort a helyéről ami hátsó kerék kieséshez fog vezetni és tuti porlasztós lessz a kocsid...
(vicc volt)
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7189 Dátum:
2009.04.23 csütörtök, 18:20:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.04.23 csütörtök, 18:06:38
Semmivel sem ér kevesebbet mint egy utángyártott vagy gyári szürő...
Indexen a dízel tuning fórumon Krézi tudna mesélni a direktszűrőkről TDre...
Még lehet hogy tud adni kompresszoroldal lapátozás maradványokat is, ami bizonyíthatóan a húdenagyondirektszűrőtől lett olyan, amilyen. A turbó nyomásra szabályoz, tehát mindenfélefajta szűrővel épp ugyanannyit tölt. A fixgeósok
esetleg
tölthetnek picit hamarabb vele, de az örvénykamrás dízeleknek az a 100 fordulat már édesmindegy szerintem...
Ígyseúgyse megy...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7190 Dátum:
2009.04.23 csütörtök, 18:43:30 »
Idézetet írta: Highend - 2009.04.23 csütörtök, 18:20:41
Indexen a dízel tuning fórumon Krézi tudna mesélni a direktszűrőkről TDre...
Még lehet hogy tud adni kompresszoroldal lapátozás maradványokat is, ami bizonyíthatóan a húdenagyondirektszűrőtől lett olyan, amilyen. A turbó nyomásra szabályoz, tehát mindenfélefajta szűrővel épp ugyanannyit tölt. A fixgeósok
esetleg
tölthetnek picit hamarabb vele, de az örvénykamrás dízeleknek az a 100 fordulat már édesmindegy szerintem...
Ígyseúgyse megy...
Nemkevés turbó megy tönkre nap mint nap, amiben az életben nem volt soha direktszürő vagy betétszürő....erről ennyit....
Aki azthiszi hogy a gyári vagy főleg az utángyártott hitvány szürők nem tudnak kilukadni, vagy kárt okozni ,az ébredjen fel.....
mint irtam nem a tuning miatt vettem hanem költséghatékonyság céljából, és márkás minőségi terméket!!!!!!!
amugy fix geos az enyém és igenis érzem a különbséget......
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7191 Dátum:
2009.04.23 csütörtök, 18:50:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.04.23 csütörtök, 18:43:30
Nemkevés turbó megy tönkre nap mint nap, amiben az életben nem volt soha direktszürő vagy betétszürő....erről ennyit....
Aki azthiszi hogy a gyári vagy főleg az utángyártott hitvány szürők nem tudnak kilukadni, vagy kárt okozni ,az ébredjen fel.....
mint irtam nem a tuning miatt vettem hanem költséghatékonyság céljából, és márkás minőségi terméket!!!!!!!
amugy fix geos az enyém és igenis érzem a különbséget......
Feel the difference...
Nem vitatkozom.
Én a sajátomra az életben nem rakok ilyet, nekem megéri a nyugalom az olajcserénkénti 1500 forintot. Az olaja mennyibe kerül és mennyi ideig elég?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7192 Dátum:
2009.04.23 csütörtök, 18:57:46 »
Idézetet írta: Highend - 2009.04.23 csütörtök, 18:50:38
Feel the difference...
Nem vitatkozom.
Én a sajátomra az életben nem rakok ilyet, nekem megéri a nyugalom az olajcserénkénti 1500 forintot. Az olaja mennyibe kerül és mennyi ideig elég?
Rendben én tiszteletben tartom a te döntésed ,csak azt nem amikor kijelentenek valamit hogy ettől márpedig ez lesszz!!!!
jó kérdés....nemtudom meddig elég....aszem 3000ft
de megigérem ha megdöglik a turbóm ettől bizonyithatóan ,lebeszélek róla mindenkit énis....
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7193 Dátum:
2009.04.23 csütörtök, 19:08:03 »
Én anno a buzukimon, fogtam a légszürőházat és jól kivágtam, a gyári cuccal használtam. Azt hogy lett egy kis pénzem vettem odavaló B.ON.T.EX. légszürőt. Sosem olajoztam, Maxx nagynyomásúval kimostam. A kocsinak sosem volt nyűgje. Ja hogy az egy Suzuki
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7194 Dátum:
2009.04.23 csütörtök, 19:17:15 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.04.23 csütörtök, 19:08:03
A kocsinak sosem volt nyűgje. Ja hogy az egy Suzuki
Most kocsiról beszélünk, vagy Szutymukiról?
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7195 Dátum:
2009.04.23 csütörtök, 19:19:44 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.04.23 csütörtök, 10:51:00
Köszi a tippet!
Ez a 2 dolog (dugózás + beállítás) mennyibe került?
Egészen pontosan milyen változás lesz tapasztalható az autóval kapcsolatban (kisebb/nagyobb teljesítmény/fogyasztás/élettartam bizonyos alkatrészek esetén)?
Ez már vagy 5 éve volt,így fingom sincs az anyagi vonzatáról!
Viszont határozottan jobban ment,nem füstölt,és a fogyasztás sem emelkedett meg.
Ha még nem volt az adagoló babrálva,akkor valószinüleg a gyári értékekre van belőve,visszont az autó 10 évesen már nem gyári állapotú,kopások hézagok stb.
Ja és ilyet meg nem láttam azóta se,hogy valaki fülre,szemre,egy csavarhúzóval 5 perc alatt beállit valamit.
Matyoka úrnak sikerült!Minden tiszteletem az övé!
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7196 Dátum:
2009.04.23 csütörtök, 19:21:48 »
Idézetet írta: gostrada - 2009.04.23 csütörtök, 19:19:44
... valaki fülre,szemre,egy csavarhúzóval 5 perc alatt beállit valamit.
Matyoka úrnak sikerült!Minden tiszteletem az övé!
Főleg úgy, hogy az adagolón állítani csak 2db 7es, 1 10es vagy egy T20as kulccsal lehet....
Maxrespect Matyóka úrnak...
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7197 Dátum:
2009.04.23 csütörtök, 19:48:47 »
Idézetet írta: Highend - 2009.04.23 csütörtök, 19:17:15
Most kocsiról beszélünk, vagy Szutymukiról?
De sosem romlott el. Nem volt ennyi nyügje. Jah hogy nem volt mi elromoljon
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7198 Dátum:
2009.04.23 csütörtök, 21:33:25 »
Köszi szépen a rengeteg infót. Lehet, hogy a közeljövőben meglátogatom...
Időpontot kell egyeztetni telefonon vagy az is jó ha beállítok?
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7199 Dátum:
2009.04.24 péntek, 09:26:38 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.04.23 csütörtök, 21:33:25
Köszi szépen a rengeteg infót. Lehet, hogy a közeljövőben meglátogatom...
Időpontot kell egyeztetni telefonon vagy az is jó ha beállítok?
Ha nincs gond az autóval,akkor inkább egy rokonodat látogasd meg,ne a szerelőt!
Gondolom úgy a legegyszerűbb ha megvárod,így az időpont egyeztetés a legpraktikusabb.
De mivel hogy nagyon közel van hozzád,így személyesen is oda tudsz menni körbeszaglászni.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Oldalak:
1
...
137
138
139
140
141
142
143
[
144
]
145
146
147
148
149
150
151
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ