Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:04:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 150 151 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2693398 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7150 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 21:33:17 »

Szerintem ami kihallatszik. nyes

Amúgy mennyi egy Tdci végsebessége? GPS szerint.

Az 5 sebességes hivatalos vége 200, a 6 sebességesé 208.
Az enyém 6, és eddig óra szerint 232-őt sikerült menni, ez kb 213-nak felel meg.
Mondjuk én tövig nyomtam a gázt. És tényleg a németeknél. Még ott sem volt egyszerű, az utolsó 2 alkalommal nem sikerült 220 fölé tornásznom, mert mindig kijött vki.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7151 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 21:34:24 »

Az elég kevésnek tünik. Másnak is annyit megy?


Mitől menne többet? attol a 130lótól? meg a majd 1,5t tól?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #7152 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 21:37:15 »

Mitől menne többet? attol a 130lótól? meg a majd 1,5t tól?

A benyás vége hivatalosan 215km/h. Nekem ennyit ment 4fővel+csomagokkal. Egyedül meg 220-at mentem vele GPS szerint persze.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #7153 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 21:38:26 »

A benyás vége hivatalosan 215km/h. Nekem ennyit ment 4fővel+csomagokkal. Egyedül meg 220-at mentem vele GPS szerint persze.
persze, csak ne felejtsük el, hogy a dombra ki megy fel egyszerűbben ...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7154 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 21:38:42 »

Mitől menne többet? attol a 130lótól? meg a majd 1,5t tól?

A végsebességbe miért szólna bele a tömeg? Inkább csak a gyorsulásnál számít.
Csak annyiban befolyásolja, hogy nagyobb a gumiknál a súrlódási erő, de sokkal többet számít az alaktényező.
Igen, egy széles autóról beszélünk. Amúgy a többi 130 lovas is kb ennyit megy.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7155 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 21:42:21 »

A benyás vége hivatalosan 215km/h. Nekem ennyit ment 4fővel+csomagokkal. Egyedül meg 220-at mentem vele GPS szerint persze.
Nekem hiányzik az a 6. sebesség. Nem lenne rossz ha lenne. Mondjuk nem vagyok az a száguldozós fajta.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #7156 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 21:49:58 »

Nekem hiányzik az a 6. sebesség. Nem lenne rossz ha lenne. Mondjuk nem vagyok az a száguldozós fajta.

A 6. nekem is hiányzik. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7157 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 22:15:17 »

Nekem hiányzik az a 6. sebesség. Nem lenne rossz ha lenne. Mondjuk nem vagyok az a száguldozós fajta.

Jó is az. Én 130-nál is használom. 6, tempomat, és usgyi. Az autóm a 104e kilométer nagy részét így tette meg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7158 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 22:17:18 »

Jó is az. Én 130-nál is használom. 6, tempomat, és usgyi. Az autóm a 104e kilométer nagy részét így tette meg.
Nem is értem hogy miért nem alapból 6 gangos mind rinya rinya
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7159 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 23:37:21 »

A végsebességbe miért szólna bele a tömeg? Inkább csak a gyorsulásnál számít.
Csak annyiban befolyásolja, hogy nagyobb a gumiknál a súrlódási erő, de sokkal többet számít az alaktényező.
Igen, egy széles autóról beszélünk. Amúgy a többi 130 lovas is kb ennyit megy.
Ja, kb 80-90-nél egyenlítődik ki a gördülési ellenállás a légellenállással.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7160 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 23:42:41 »

Szerintem ami kihallatszik. nyes

Amúgy mennyi egy Tdci végsebessége? GPS szerint.
Nem Tdci nanem TDCi és attol függ melyik mert TDCi motorban azért elég széles a paletta pl 2,0TDCi az MKIII-nál 90-130 lóig terjedt
Naplózva
DaviD202
Vendég
« Új hozzászólás #7161 Dátum: 2009.04.21 kedd, 00:15:09 »

Na úgy döntöttem beruházok egy direkt szűrőre. Miskolcon hol lehet kapni valami nevesebbet? (k&n)
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7162 Dátum: 2009.04.21 kedd, 00:30:20 »

Na úgy döntöttem beruházok egy direkt szűrőre. Miskolcon hol lehet kapni valami nevesebbet? (k&n)
Próbáld meg a győri kapuban a Cromaxot
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7163 Dátum: 2009.04.21 kedd, 01:12:14 »

Nem Tdci nanem TDCi és attol függ melyik mert TDCi motorban azért elég széles a paletta pl 2,0TDCi az MKIII-nál 90-130 lóig terjedt
És a tiédet már ki is hagyod a felsorolásból(155+)? Cry  pias
Vagy az TDI? eplus2 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7164 Dátum: 2009.04.21 kedd, 01:30:50 »

És a tiédet már ki is hagyod a felsorolásból(155+)? Cry  pias
Vagy az TDI? eplus2 Wink wave
Ja enyém az egyetlen 2198cm3 2,0TDI MKIII-as 2,2TDCi (papirom van róla  nyes )  Valaki nagyon hüle volt anno az okmányirodában  gunyos1
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #7165 Dátum: 2009.04.21 kedd, 09:12:33 »

Nem Tdci nanem TDCi és attol függ melyik mert TDCi motorban azért elég széles a paletta pl 2,0TDCi az MKIII-nál 90-130 lóig terjedt

Akkor TDCi, nekem tökmindegy, ígyis értitek miről van szó. vigyor3 Természetesen a 130lovasra gondoltam, mivel épp egy benyással hasonlítottuk össze,és az "érintett" feleknek 130 lovasa van. A Te 2.2-esed felől meg már érdeklődtem. Smiley
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
DaviD202
Vendég
« Új hozzászólás #7166 Dátum: 2009.04.21 kedd, 13:03:12 »

Próbáld meg a győri kapuban a Cromaxot
Elhajtottak h "tuningolókkal nem foglalkozunk".  vigyor3
Az újgyőrin a VDF-kerről hallot már valaki? Amúgy milyen árban lehet 1 ilyen szűrő hőpajzsal?
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #7167 Dátum: 2009.04.21 kedd, 13:45:46 »

Elhajtottak h "tuningolókkal nem foglalkozunk".  vigyor3
Az újgyőrin a VDF-kerről hallot már valaki? Amúgy milyen árban lehet 1 ilyen szűrő hőpajzsal?
Szia!
Ebben a tunning témában soha nem voltam májer, és most is csak olvasgatok.
NitroTom-ot keresd meg priviben, hátha tud segíteni, ötletek, tipp-ek.
Soltész Nagy Kálmán utcában van egy tunning-bolt, (Pest felé eső részén) az iskolától a Lévai felé nem messze, de gondolom ezek mindegyik a saját maguk által forgalmazott cuccokra esküsznek.
De ha rám hallgatsz, egy szívó benyásban a plusz lóerő legfeljebb arra jó, hogy tempomattal+klímával bármikor felmenj a dombon, pl Gödöllőnél 130-al+5 felnőtt.
Mielőtt vettem az enyémet nézegettem a prosikat, 125 vs 145 LE? Mivel minden más költségben megegyeztek, ezért választottam a 2.0i-t. De a nyomatékból előzés nem a benyásoké, még plusz 15 lovacska után sem. (4500rpm-nál 195Nm.) De te tudod, mire mennyit áldozol, és hogy megéri-e? Nagy különbséget sztem nem fogsz tapasztalni egy beruházás után. Legfeljebb a boltnak csinálsz forgalmat.
Fogyasztásod pedig nem lesz kevesebb. Nekem a nagy átlag 8,4, de 10-11-et bármikor lehet produkálni, főleg városban, sportos stílus, még egy kis klíma, és kész.
Mikor találkozunk, megnézném a Mondeód! (bár most sokat melózom ezen a héten, szinte jövök-megyek, de utána?)
Üdv:)
Naplózva
DaviD202
Vendég
« Új hozzászólás #7168 Dátum: 2009.04.21 kedd, 14:32:33 »

Szia!
Ebben a tunning témában soha nem voltam májer, és most is csak olvasgatok.
NitroTom-ot keresd meg priviben, hátha tud segíteni, ötletek, tipp-ek.
Soltész Nagy Kálmán utcában van egy tunning-bolt, (Pest felé eső részén) az iskolától a Lévai felé nem messze, de gondolom ezek mindegyik a saját maguk által forgalmazott cuccokra esküsznek.
De ha rám hallgatsz, egy szívó benyásban a plusz lóerő legfeljebb arra jó, hogy tempomattal+klímával bármikor felmenj a dombon, pl Gödöllőnél 130-al+5 felnőtt.
Mielőtt vettem az enyémet nézegettem a prosikat, 125 vs 145 LE? Mivel minden más költségben megegyeztek, ezért választottam a 2.0i-t. De a nyomatékból előzés nem a benyásoké, még plusz 15 lovacska után sem. (4500rpm-nál 195Nm.) De te tudod, mire mennyit áldozol, és hogy megéri-e? Nagy különbséget sztem nem fogsz tapasztalni egy beruházás után. Legfeljebb a boltnak csinálsz forgalmat.
Fogyasztásod pedig nem lesz kevesebb. Nekem a nagy átlag 8,4, de 10-11-et bármikor lehet produkálni, főleg városban, sportos stílus, még egy kis klíma, és kész.
Mikor találkozunk, megnézném a Mondeód! (bár most sokat melózom ezen a héten, szinte jövök-megyek, de utána?)
Üdv:)
Részemről oké. Majd valamelyik hétvégén megejthetünk egy talit.
A tuningról meg sztem leteszek. Inkább veszek valami jobb hifit. Beletörődtem h 110lovas marad a "kicsike".
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7169 Dátum: 2009.04.21 kedd, 16:36:38 »

Részemről oké. Majd valamelyik hétvégén megejthetünk egy talit.
A tuningról meg sztem leteszek. Inkább veszek valami jobb hifit. Beletörődtem h 110lovas marad a "kicsike".

Szerintem meg nem olyan kevés az a 110 ló. Volt nekem is 1,8i-m, igaz, MKI, amiben 115 ló volt, meg könnyebb is volt...
De lehetett azzal is szépen haladni. Azért a mi autóink nem versenyautók. Mindig lesz egy gyorsabb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #7170 Dátum: 2009.04.21 kedd, 16:59:43 »

... Azért a mi autóink nem versenyautók. Mindig lesz egy gyorsabb.
De mindig van olyan aki hasonlítgatni akarja a ceruzáját a másikéhoz  Wink
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #7171 Dátum: 2009.04.21 kedd, 18:43:21 »

Sziasztok!

Egyébként mindig az lesz a kevés, ami éppen van.
Pl én is szeretnék már egy nagyobbat.
Megszoktam a 2.5i V6-ot, kipróbálnám most az alap 3.0i-t.
egy idő után nyilván úgy érezném, hogy az is kevés.
ez egy mókuskerék.  vigyor3
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #7172 Dátum: 2009.04.22 szerda, 21:38:38 »

Szépjóestét!

 Már többektől hallottam sportlégszűrőről. Egy 1,8 TD-n mit változtatna egy ilyen (teljesítmény, fogyasztás, esetleg bizonyos alkatrészek élettartamának csökkenése/növekedése)?
 "Sajnos" most lett cserélve a légszűrő, így majd csak max. a következő cserénél próbálnám ki, de szeretném tudni pontosan, hogy mire is jó, mit nyújt és nyilván, hogy mit "vesz el".

Köszi!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7173 Dátum: 2009.04.22 szerda, 21:43:42 »

Szépjóestét!

 Már többektől hallottam sportlégszűrőről. Egy 1,8 TD-n mit változtatna egy ilyen (teljesítmény, fogyasztás, esetleg bizonyos alkatrészek élettartamának csökkenése/növekedése)?
 "Sajnos" most lett cserélve a légszűrő, így majd csak max. a következő cserénél próbálnám ki, de szeretném tudni pontosan, hogy mire is jó, mit nyújt és nyilván, hogy mit "vesz el".

Köszi!
A turbo miatt semmit, de a turbónak sokat mert előbb utóbb elfogy  a lapátozásod.
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #7174 Dátum: 2009.04.22 szerda, 21:45:59 »

A turbo miatt semmit, de a turbónak sokat mert előbb utóbb elfogy  a lapátozásod.

"Lapátozásom"? Az micsoda? Smiley
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7175 Dátum: 2009.04.22 szerda, 22:01:05 »

"Lapátozásom"? Az micsoda? Smiley
A turbo lapátjai, ami a direkt szűrő kisebb szűrési képessége miatt előbb utóbb elkopik a beáramló levegő apró szűrő által nem leválasztott porszemcséitől. Egy közel 200 000 rpm is dolgozó forgo alkatrészről van szó amibe az apró beleütköző mikronos porszemcsék is nagy kárt okoznak egy idő után.
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #7176 Dátum: 2009.04.22 szerda, 22:11:12 »

A turbo lapátjai, ami a direkt szűrő kisebb szűrési képessége miatt előbb utóbb elkopik a beáramló levegő apró szűrő által nem leválasztott porszemcséitől. Egy közel 200 000 rpm is dolgozó forgo alkatrészről van szó amibe az apró beleütköző mikronos porszemcsék is nagy kárt okoznak egy idő után.

Tyűha, hát ma is tanultam valamit!
Köszönöm a felvilágosítást!
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #7177 Dátum: 2009.04.22 szerda, 22:57:58 »

Szépjóestét!

 Már többektől hallottam sportlégszűrőről. Egy 1,8 TD-n mit változtatna egy ilyen (teljesítmény, fogyasztás, esetleg bizonyos alkatrészek élettartamának csökkenése/növekedése)?
 "Sajnos" most lett cserélve a légszűrő, így majd csak max. a következő cserénél próbálnám ki, de szeretném tudni pontosan, hogy mire is jó, mit nyújt és nyilván, hogy mit "vesz el".

Köszi!
Sportszűrőről,még jót nem halottam!Véleményem szerint komolytalan és teljesen értelmetlen dolog!
1.8td-nek a legnagyobb tuninng az lenne,ha a levegőhűtő az autó elejére kerülne,így a menetszél hűtené,és nem a motorból feláramló meleg levegő fűtené! falbav
Egr dugózás az szinte alap.
Na és egy jó adagoló beállitás. eljen
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7178 Dátum: 2009.04.22 szerda, 23:03:10 »

Sportszűrőről,még jót nem halottam!

A hangja az jó...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #7179 Dátum: 2009.04.22 szerda, 23:10:57 »

Sportszűrőről,még jót nem halottam!Véleményem szerint komolytalan és teljesen értelmetlen dolog!
1.8td-nek a legnagyobb tuninng az lenne,ha a levegőhűtő az autó elejére kerülne,így a menetszél hűtené,és nem a motorból feláramló meleg levegő fűtené! falbav
Egr dugózás az szinte alap.
Na és egy jó adagoló beállitás. eljen

Gondolom nem árulok el túl nagy újdonságot, de fogalmam sincs, mi az az egr és mit lehet rajta dugózni (először mikor olvastam, egérnek olvastam és majd 2 percig röhögtem mire rájöttem, hogy nem is egér)  rinya Hozzáértés: elégtelen; lelkesedés: csillagos ötös  Wink

A turbó hűtőre gondolsz? Mikor először megláttam, hogy hogyan is máködik, egyből arra gondoltam, hogy kellene egy lyuk a motorháztetőre és ömölhetne onnan is a levegő. Motor fölött elvezetett fűtőlevegő elég hajmeresztő elképzelés. Kérdés, hogy nem nézne-e ki hülyén és nem okozna-e gondot egy beömlő a motorháztetőn. Zavarni azt hiszem nem zavarna, feltéve, hogy nem lóg ki 40 cm-t Smiley

Adagolóbeállításra is vevő lennék, csak azt sem tudom hol az adagoló és mit kell vele csinálni (ld. lejjebb).  help

Update:
Megtaláltam az EGR dugózós cikket az oldalon. Jól hangzik, de nem hiszem, hogy vállalkoznék ilyesmire. Kezdő vagyok az autóátalakítás terén (az is maradok  szerintem), nem szeretnék semmit sem elrontani.
A cikk végén valami sörnyitást emlegetnek... szívesen nyitok (jó)pár sört annak a vállalkozószellemű jelentkezőnek, aki megcsinálná nekem...  angel
« Utoljára szerkesztve: 2009.04.22 szerda, 23:39:56 írta Kovermadar » Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #7180 Dátum: 2009.04.22 szerda, 23:40:25 »

Gondolom nem árulok el túl nagy újdonságot, de fogalmam sincs, mi az az egr és mit lehet rajta dugózni (először mikor olvastam, egérnek olvastam és majd 2 percig röhögtem mire rájöttem, hogy nem is egér)  rinya Hozzáértés: elégtelen; lelkesedés: csillagos ötös  Wink

A turbó hűtőre gondolsz? Mikor először megláttam, hogy hogyan is máködik, egyből arra gondoltam, hogy kellene egy lyuk a motorháztetőre és ömölhetne onnan is a levegő. Motor fölött elvezetett fűtőlevegő elég hajmeresztő elképzelés. Kérdés, hogy nem nézne-e ki hülyén és nem okozna-e gondot egy beömlő a motorháztetőn. Zavarni azt hiszem nem zavarna, feltéve, hogy nem lóg ki 40 cm-t Smiley
Igen az intercoolera gondolok!
Én nem is tudom,hogy ilyen marha megoldás más off tipusokban is létezik?
Na igen előre elvezetni az elég macerás dolog lenne,így marad a motorháztető beömlő!
Emlékeim szerint még télen okés volt,de amint bejöttek a melegek,egyből lomhább lett az autó.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #7181 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 06:15:05 »

Motorháztetős beömlőnél valami ilyesmire gondoltam:
http://www.carelli.hu//showpicture.php?img=products/1/big/1190222474.jpg&width=521&height=391

Biztosan fényezhető színre, MK2-höz még egészen lekerekített is, hogy ne nagyon üssön el, kérdés, hogy passzol-e a hűtőbordához. Az ára pedig egészen nevetséges: 10e Ft. (ebben a kategóriában mozog szinte az összes, bár találtam néhány prémium kategóriásat is 30-40e-ért.
Már csak az a kérdés, hogy hogyan csinál az ember lyukat a motorháztetőre...
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #7182 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 08:48:19 »

Motorháztetős beömlőnél valami ilyesmire gondoltam:
http://www.carelli.hu//showpicture.php?img=products/1/big/1190222474.jpg&width=521&height=391

Biztosan fényezhető színre, MK2-höz még egészen lekerekített is, hogy ne nagyon üssön el, kérdés, hogy passzol-e a hűtőbordához. Az ára pedig egészen nevetséges: 10e Ft. (ebben a kategóriában mozog szinte az összes, bár találtam néhány prémium kategóriásat is 30-40e-ért.
Már csak az a kérdés, hogy hogyan csinál az ember lyukat a motorháztetőre...
Nem kell olyan nagyon passzolnia.Az mk2 motorház belső borítása van úgy kialakítva hogy passzoljon,és gyárilag a lemez,és a burkolat közötti 1cm-es résen keresztűl kapja a friss levegőt.Ezt a levegő csatornát kellene újragondolni.
A td-m dugózását,és adagoló beállítását is az öreg matyóka csinázta anno Csomádon.
Én spec Pestről hordtam hozzá az automat,neked Veresről nincs is mesze!És kb 1 óra alatt elkészűl.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #7183 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 10:51:00 »

Nem kell olyan nagyon passzolnia.Az mk2 motorház belső borítása van úgy kialakítva hogy passzoljon,és gyárilag a lemez,és a burkolat közötti 1cm-es résen keresztűl kapja a friss levegőt.Ezt a levegő csatornát kellene újragondolni.
A td-m dugózását,és adagoló beállítását is az öreg matyóka csinázta anno Csomádon.
Én spec Pestről hordtam hozzá az automat,neked Veresről nincs is mesze!És kb 1 óra alatt elkészűl.

Köszi a tippet!
Ez a 2 dolog (dugózás + beállítás) mennyibe került?
Egészen pontosan milyen változás lesz tapasztalható az autóval kapcsolatban (kisebb/nagyobb teljesítmény/fogyasztás/élettartam bizonyos alkatrészek esetén)?
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7184 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 11:10:13 »

Motorháztetős beömlőnél valami ilyesmire gondoltam:
http://www.carelli.hu//showpicture.php?img=products/1/big/1190222474.jpg&width=521&height=391

Biztosan fényezhető színre, MK2-höz még egészen lekerekített is, hogy ne nagyon üssön el, kérdés, hogy passzol-e a hűtőbordához. Az ára pedig egészen nevetséges: 10e Ft. (ebben a kategóriában mozog szinte az összes, bár találtam néhány prémium kategóriásat is 30-40e-ért.
Már csak az a kérdés, hogy hogyan csinál az ember lyukat a motorháztetőre...
Amit néztél, kicsit talán bucsús, Bodicseknek volt beömlője MK2-n, du otthonról rakok fel képet.
Jó, meg jobb a hatásfok, viszont az eső ahogy beesik rajta a szelepfedél mindíg randa vízköves volt.
Flaxszel lehet jó nagy likat vágni a géptetőre...  eplus2
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #7185 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 11:19:25 »

Amit néztél, kicsit talán bucsús, Bodicseknek volt beömlője MK2-n, du otthonról rakok fel képet.
Jó, meg jobb a hatásfok, viszont az eső ahogy beesik rajta a szelepfedél mindíg randa vízköves volt.
Flaxszel lehet jó nagy likat vágni a géptetőre...  eplus2

Beázás ellen nem lehet semmit sem tenni? Mondjuk nem számítunk monszunos éghajlatnak Smiley
Mi az, hogy bucsús? Smiley
A képet köszi!
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7186 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 17:34:24 »

A képet köszi!

Sajna csak ezt találtam. Nemsokat mutat... szomoru1
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #7187 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 17:54:22 »

Sajna csak ezt találtam. Nemsokat mutat... szomoru1

Jól fest! Nekem is! Nekem is!  taps


**** Kéretik figyelni a képidézésre!!! ****

« Utoljára szerkesztve: 2009.04.23 csütörtök, 18:37:45 írta Maffy » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7188 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 18:06:38 »

Szépjóestét!

 Már többektől hallottam sportlégszűrőről. Egy 1,8 TD-n mit változtatna egy ilyen (teljesítmény, fogyasztás, esetleg bizonyos alkatrészek élettartamának csökkenése/növekedése)?
 "Sajnos" most lett cserélve a légszűrő, így majd csak max. a következő cserénél próbálnám ki, de szeretném tudni pontosan, hogy mire is jó, mit nyújt és nyilván, hogy mit "vesz el".

Köszi!

Semmivel sem ér kevesebbet mint egy utángyártott vagy gyári szürő.....de egyszer megveszed és többet nem kell, csak tisztitod, hosszútávon megéri énis ezért vettem nem a hihetetlen nagy aszfaltfelgyürő tulajdonságai miatt... eplus2
Ebből is ha minőségi terméket veszel( legalább egy K&N,BMC,stb)  és betartod a használati/karbantartási utasitásokat nem lehet probléma.....
És 2 fajta van , méretspecifikus betétszürő és direkt szűrő.
De akiknek sose volt és megmondták hogy ne vegyél mert szétesik a turbód és az leszakitja a motort a helyéről ami hátsó kerék kieséshez fog vezetni és tuti porlasztós lessz a kocsid... eplus2 eplus2 eplus2 (vicc volt)
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7189 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 18:20:41 »

Semmivel sem ér kevesebbet mint egy utángyártott vagy gyári szürő...
Indexen a dízel tuning fórumon Krézi tudna mesélni a direktszűrőkről TDre...
Még lehet hogy tud adni kompresszoroldal lapátozás maradványokat is, ami bizonyíthatóan a húdenagyondirektszűrőtől lett olyan, amilyen. A turbó nyomásra szabályoz, tehát mindenfélefajta szűrővel épp ugyanannyit tölt. A fixgeósok esetleg tölthetnek picit hamarabb vele, de az örvénykamrás dízeleknek az a 100 fordulat már édesmindegy szerintem...  eplus2 Ígyseúgyse megy...  vigyor3
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7190 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 18:43:30 »

Indexen a dízel tuning fórumon Krézi tudna mesélni a direktszűrőkről TDre...
Még lehet hogy tud adni kompresszoroldal lapátozás maradványokat is, ami bizonyíthatóan a húdenagyondirektszűrőtől lett olyan, amilyen. A turbó nyomásra szabályoz, tehát mindenfélefajta szűrővel épp ugyanannyit tölt. A fixgeósok esetleg tölthetnek picit hamarabb vele, de az örvénykamrás dízeleknek az a 100 fordulat már édesmindegy szerintem...  eplus2 Ígyseúgyse megy...  vigyor3

Nemkevés turbó megy tönkre nap mint nap, amiben az életben nem volt soha direktszürő vagy betétszürő....erről ennyit....
Aki azthiszi hogy a gyári vagy főleg az utángyártott hitvány szürők nem tudnak kilukadni, vagy kárt okozni ,az ébredjen fel.....
mint irtam nem a tuning miatt vettem hanem költséghatékonyság céljából, és márkás minőségi terméket!!!!!!!
amugy fix geos az enyém és igenis érzem a különbséget......
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7191 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 18:50:38 »

Nemkevés turbó megy tönkre nap mint nap, amiben az életben nem volt soha direktszürő vagy betétszürő....erről ennyit....
Aki azthiszi hogy a gyári vagy főleg az utángyártott hitvány szürők nem tudnak kilukadni, vagy kárt okozni ,az ébredjen fel.....
mint irtam nem a tuning miatt vettem hanem költséghatékonyság céljából, és márkás minőségi terméket!!!!!!!
amugy fix geos az enyém és igenis érzem a különbséget......
Feel the difference...  idiota
Nem vitatkozom.
Én a sajátomra az életben nem rakok ilyet, nekem megéri a nyugalom az olajcserénkénti 1500 forintot. Az olaja mennyibe kerül és mennyi ideig elég?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7192 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 18:57:46 »

Feel the difference...  idiota
Nem vitatkozom.
Én a sajátomra az életben nem rakok ilyet, nekem megéri a nyugalom az olajcserénkénti 1500 forintot. Az olaja mennyibe kerül és mennyi ideig elég?


Rendben én tiszteletben tartom a te döntésed ,csak azt nem amikor kijelentenek valamit hogy ettől márpedig ez lesszz!!!!

jó kérdés....nemtudom meddig elég....aszem 3000ft

de megigérem ha megdöglik a turbóm ettől bizonyithatóan ,lebeszélek róla mindenkit énis.... eljen
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7193 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 19:08:03 »

Én anno a buzukimon, fogtam a légszürőházat és jól kivágtam, a gyári cuccal használtam. Azt hogy lett egy kis pénzem vettem odavaló B.ON.T.EX. légszürőt. Sosem olajoztam, Maxx nagynyomásúval kimostam. A kocsinak sosem volt nyűgje. Ja hogy az egy Suzuki eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7194 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 19:17:15 »

A kocsinak sosem volt nyűgje. Ja hogy az egy Suzuki eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Most kocsiról beszélünk, vagy Szutymukiról?  eplus2
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #7195 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 19:19:44 »

Köszi a tippet!
Ez a 2 dolog (dugózás + beállítás) mennyibe került?
Egészen pontosan milyen változás lesz tapasztalható az autóval kapcsolatban (kisebb/nagyobb teljesítmény/fogyasztás/élettartam bizonyos alkatrészek esetén)?
Ez már vagy 5 éve volt,így fingom sincs az anyagi vonzatáról!
Viszont határozottan jobban ment,nem füstölt,és a fogyasztás sem emelkedett meg.
Ha még nem volt az adagoló babrálva,akkor valószinüleg a gyári értékekre van belőve,visszont az autó 10 évesen már nem gyári állapotú,kopások hézagok stb.
Ja és ilyet meg nem láttam azóta se,hogy valaki fülre,szemre,egy csavarhúzóval 5 perc alatt beállit valamit.
Matyoka úrnak sikerült!Minden tiszteletem az övé!
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7196 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 19:21:48 »

... valaki fülre,szemre,egy csavarhúzóval 5 perc alatt beállit valamit.
Matyoka úrnak sikerült!Minden tiszteletem az övé!
Főleg úgy, hogy az adagolón állítani csak 2db 7es, 1 10es vagy egy T20as kulccsal lehet....  eplus2 Maxrespect Matyóka úrnak...  wave
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7197 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 19:48:47 »

Most kocsiról beszélünk, vagy Szutymukiról?  eplus2
De sosem romlott el. Nem volt ennyi nyügje. Jah hogy nem volt mi elromoljon wow1
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #7198 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 21:33:25 »

Köszi szépen a rengeteg infót. Lehet, hogy a közeljövőben meglátogatom...
Időpontot kell egyeztetni telefonon vagy az is jó ha beállítok?
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #7199 Dátum: 2009.04.24 péntek, 09:26:38 »

Köszi szépen a rengeteg infót. Lehet, hogy a közeljövőben meglátogatom...
Időpontot kell egyeztetni telefonon vagy az is jó ha beállítok?
Ha nincs gond az autóval,akkor inkább egy rokonodat látogasd meg,ne a szerelőt! hehe
Gondolom úgy a legegyszerűbb ha megvárod,így az időpont egyeztetés a legpraktikusabb.
De mivel hogy nagyon közel van hozzád,így személyesen is oda tudsz menni körbeszaglászni.

Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Oldalak: 1 ... 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 150 151 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.