Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:26:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
140
141
142
143
144
145
146
[
147
]
148
149
150
151
152
153
154
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2693579 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7300 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 14:08:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.07.13 hétfő, 13:11:44
Hát eddig tőle mindenki fülig érő szájjal távozott.....
beleértve engem is......
az lenne az igazi, ha tudna is mérni
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7301 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 16:25:40 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.07.13 hétfő, 13:10:18
0-200-ig végig sokkal jobb lett...
első állitásnál 120-tól 200-ig szuperul húzott...0-120-ig kevés volt nekem...
második állitásnál 0-120-ig brutál lett de 120-tól ugy éreztem van még benne tartalék...
harmadikra olyan lett mint amiről én álmodtam....Istenkirály.....
Hát ez így elég egzakt....
nekem most is "szuperul" húz, de azt szeretném,h alapról még szuperebbül húzzon... Azzal ahogy fordulaton megy nincs gondom, bár én úgy érzem,h kicsit hamar elfogy, de 3500felett soha nem használom.
OBD-n keresztül programozta a vasad?
Helyileg hol van a srác?
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7302 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 16:28:32 »
Idézetet írta: yooccoo - 2009.07.13 hétfő, 14:08:53
az lenne az igazi, ha tudna is mérni
gondolkodik rajta csak sok pénz és nincs is nagyon helye hozzá a műhelyében...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7303 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 16:38:27 »
Idézetet írta: gtuby - 2009.07.13 hétfő, 16:25:40
Hát ez így elég egzakt....
nekem most is "szuperul" húz, de azt szeretném,h alapról még szuperebbül húzzon... Azzal ahogy fordulaton megy nincs gondom, bár én úgy érzem,h kicsit hamar elfogy, de 3500felett soha nem használom.
OBD-n keresztül programozta a vasad?
Helyileg hol van a srác?
egzakt?
énis megvoltam elégedve előtte is az autóval, de most......ég és föld....azt bánom hogy eddig nem huzattam meg....
fordulatszám tartományom kicsit lejebb ment, tehát nem pörög úgy ugyanolyan menet teljesitménynél....pl: eddig 1900-2000 között jött az álldás, most olyan 1750-től ver az ülésbe....
Igen OBD-n keresztül csinálta....levette és kb fél óráig állitgatta nézegette.....majd update azt go....majd második-harmadik állitás már csak kb 5 perc volt..
amugy odaadja az eredetit és a módositott filét mindenkinek, és bármikor visszatehető....vagy egy software update a fordnál és már megis szünt a chiptuning.....de ezt ugyse akarja senki az biztos aki belekostolt a jóba....
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7304 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 16:44:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.07.13 hétfő, 13:10:18
0-200-ig végig sokkal jobb lett...
első állitásnál 120-tól 200-ig szuperul húzott...0-120-ig kevés volt nekem...
Ezt nem értem!???
Fokozatok között, hogy tesz különbséget?
Hogy 1-3 nem húz akkorát, majd négy-öt-hatban igen?
Elméletileg 3-4-5-6ban úgyanúgy kellene viselkednie.
Egyáltalán van olyan, hogy az elektronika leveszi az erőt egyes fokozatokban?
Hallottam már én is olyat, de senki sem erősítette meg, hogy van ilyen. Egyedül a régi RS Focsunál a 215 lovasnál olvastam sajtóanyagában.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7305 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 16:52:20 »
Idézetet írta: ST220 - 2009.07.13 hétfő, 16:44:17
Ezt nem értem!???
Fokozatok között, hogy tesz különbséget?
Hogy 1-3 nem húz akkorát, majd négy-öt-hatban igen?
Elméletileg 3-4-5-6ban úgyanúgy kellene viselkednie.
Egyáltalán van olyan, hogy az elektronika leveszi az erőt egyes fokozatokban?
Hallottam már én is olyat, de senki sem erősítette meg, hogy van ilyen. Egyedül a régi RS Focsunál a 215 lovasnál olvastam sajtóanyagában.
hát igen....
spec éreztem hogy 0-120-ig huzott folyamatosan és 120-tól meg megindult mint az állat....
utánna állitott és 0-200ig végig húzott úgy mint előtte 120-tól...
nem tudom ezt igy elmondani, ezt lehet inkább érezni kellene.....
mondjuk én ugy éreztem állitás után hogy van még benne tartalék, és igazam is lett.....
minden egyes állitás után kijött velem az útra és nézte hogy indulok el és megvárt mig visszaértem és megbeszéltük, 3.-dik állitásnál mikor elindultam be is ment mert látta hogy ez biztos jó lessz, és igaza is lett.....
hozzáteszem hogy végig szakadt az eső és annyira azért nemis lehetett tolni,szal mi a vége azt nemis néztem, 180-200-ig toltam el....
«
Utoljára szerkesztve: 2009.07.13 hétfő, 16:55:04 írta Bunyek
»
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7306 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 18:11:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.07.12 vasárnap, 21:28:27
Hát megmondom őszintén az enyémet sem tudom chip után mennyi lóval lett több, mert nem mérettem meg...
de nemis érdekel nagyon ,mert iszonyat brutál jobban megy.....
Azt tudom hogy 30%-al lett szoftveresen meghúzva mert előttem állitotta és 3-szor állitottuk mire azt mondtam hogy MOST a Jó!!!....
az hogy mennyi ténylegesen LE-ben megkéne mérni....majd egyszer talán...
kevés hely van ahol pontosan és jól mérnek...
engem inkább a fogyasztás csökkentése érdekel, azt most tesztelem....
hát megnézném egy benzin V6 al ,ST vel mit kezdene...
megkérdezed?
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
takee
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7307 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 18:22:09 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2009.07.13 hétfő, 18:11:52
hát megnézném egy benzin V6 al ,ST vel mit kezdene...
megkérdezed?
Engem is érdekelne, hogy mi hozható ki a V6-ból. Eddig 240Nm és 185 le volt a legjobb ajánlat sima V6-ra. ST-t nem tudom. De szerintem van ott több is.
Azt tudjuk, hogy az ST 200 az egy klasszikus szívóoldali tuningon átesett V6. Szerintem azon is lehet szoftveresen húzni 8-10%-ot.
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7308 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 18:35:09 »
Idézetet írta: takee - 2009.07.13 hétfő, 18:22:09
Engem is érdekelne, hogy mi hozható ki a V6-ból. Eddig 240Nm és 185 le volt a legjobb ajánlat sima V6-ra. ST-t nem tudom. De szerintem van ott több is.
Azt tudjuk, hogy az ST 200 az egy klasszikus szívóoldali tuningon átesett V6. Szerintem azon is lehet szoftveresen húzni 8-10%-ot.
az sem rossz egyebként! és belevágnál egy ilyen chip tuningba?
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
takee
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7309 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 21:45:46 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2009.07.13 hétfő, 18:35:09
az sem rossz egyebként! és belevágnál egy ilyen chip tuningba?
Bele hát!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7310 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 21:58:46 »
megkérdezem persze....
MKII st200-ba és MKII 2.5V6-ba van amugy OBD csati? ez mondjuk engem érdekel most...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7311 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 22:06:25 »
Idézetet írta: gtuby - 2009.07.13 hétfő, 16:25:40
Helyileg hol van a srác?
itt Pécs mellett...
Naplózva
Trigolasjaja
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7312 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 22:20:04 »
Bunyek neked tuning 1ső lámpáid vannak ugye? mennyiért dobták a párt ha az van.
Naplózva
Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7313 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 22:22:19 »
Idézetet írta: baloght - 2009.07.13 hétfő, 13:16:16
És egy ilyen kihegyezett motornak mi lesz az élettartama?
Az enyémmel már 70 ezret gurultam Chippel, most 150 e körül van benn, de semmi nem volt még vele mindig 6 alatt fogyaszt, tavaly 3 tankolásnál mértem hangyányival 5 alatti fogyit is, de akkor odafigyeltem...
...és nagyon jól megy, deka olajat nem eszik, és minden körülmény között pöccre indul. Nekem bevált.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7314 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 22:32:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.07.13 hétfő, 22:22:19
Az enyémmel már 70 ezret gurultam Chippel, most 150 e körül van benn, de semmi nem volt még vele mindig 6 alatt fogyaszt, tavaly 3 tankolásnál mértem hangyányival 5 alatti fogyit is, de akkor odafigyeltem...
...és nagyon jól megy, deka olajat nem eszik, és minden körülmény között pöccre indul. Nekem bevált.
TDDI POWA....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7315 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 22:34:22 »
Idézetet írta: Trigolasjaja - 2009.07.13 hétfő, 22:20:04
Bunyek neked tuning 1ső lámpáid vannak ugye? mennyiért dobták a párt ha az van.
igen én épitettem át projektorosra,meg xenonosra,meg feketére lefujtam...
ott az oldalamon láthatod képekben is....
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7316 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 22:41:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.07.13 hétfő, 22:32:53
TDDI POWA....
Nagyon jó kis gép, de lehet a héten beújjítok egy 2,2TDCi-re (ha élőben is tetszik..nem sűrgős)
Akkor sajna ez eladó lesz...(biztos rí majd a család, mikor elviszik)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7317 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 22:45:40 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.07.13 hétfő, 22:41:52
Nagyon jó kis gép, de lehet a héten beújjítok egy 2,2TDCi-re (ha élőben is tetszik..nem sűrgős)
Akkor sajna ez eladó lesz...(biztos rí majd a család, mikor elviszik)
2.2 TDCI az jó...énis agyalok...de akkor már inkább 4-es...majd pár év múlva...addig meg marad ez...vagy tovább
ezt legalább ismerem mint a rossz pénzt, egy uj ismeretlenbe belemenni most nincs humorom....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7318 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 22:49:02 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.07.13 hétfő, 22:22:19
Az enyémmel már 70 ezret gurultam Chippel, most 150 e körül van benn, de semmi nem volt még vele mindig 6 alatt fogyaszt, tavaly 3 tankolásnál mértem hangyányival 5 alatti fogyit is, de akkor odafigyeltem...
...és nagyon jól megy, deka olajat nem eszik, és minden körülmény között pöccre indul. Nekem bevált.
no...nemis tudtam hogy a tied is chippes...
előtte mennyit kajált?
te leméretted padon?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7319 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 22:57:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.07.13 hétfő, 22:45:40
2.2 TDCI az jó...énis agyalok...de akkor már inkább 4-es...majd pár év múlva...addig meg marad ez...vagy tovább
ezt legalább ismerem mint a rossz pénzt, egy uj ismeretlenbe belemenni most nincs humorom....
Nekem még kb 3 év kell, hogy megtetszen a IV-es
, viccet félretéve, igazából semmi értelme nem lenne most vennem 1,5-el többért egy 2007-es 2,0-ás 4-est, mint egy 2007-es 2,2-es 3-ast. Az a 400Nm meg tetszik.....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7320 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 23:00:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.07.13 hétfő, 22:49:02
no...nemis tudtam hogy a tied is chippes...
előtte mennyit kajált?
te leméretted padon?
Már 4 éve chippes
Előtte sem evett 6 felett, de 5 alá úgy sosem sikerült.
Nem....minek...megy mint az ördög!!!!!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7321 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 23:15:00 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.07.13 hétfő, 23:00:13
Már 4 éve chippes
Előtte sem evett 6 felett, de 5 alá úgy sosem sikerült.
Nem....minek...megy mint az ördög!!!!!!
Mi van a Zsirivel? Nagyon eltűnt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7322 Dátum:
2009.07.14 kedd, 07:38:25 »
Idézetet írta: Angel - 2009.07.13 hétfő, 23:15:00
Mi van a Zsirivel? Nagyon eltűnt.
Nem tudom ,majd rácsörgök.....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7323 Dátum:
2009.07.14 kedd, 07:55:40 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.07.14 kedd, 07:38:25
Nem tudom ,majd rácsörgök.....
Jó lenne, már vagy 2-3 hónapja alig irkál.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7324 Dátum:
2009.07.14 kedd, 12:02:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.07.13 hétfő, 22:06:25
itt Pécs mellett...
Az még jó is lehet nekem, mert Pécsett lakik tesóm, így szoktam arrafelé járni!
Ha rászánom magam a tuningra akkor szólsz majd pár szót az érdekemben a srácnál?
Rákérdezel a srácnál, hogy 130 lovas TDCI-t csinált-e már, s ha igen mik a tapasztalatok
Valamint rákérdezhetnél, hogy mennyiért és mennyi idő alatt tudná az enyémet megcsinálni, ja és hétvégén vállal-e munkát, mert én csak 7végén vagyok általában Pécsett.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
takee
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7325 Dátum:
2009.07.14 kedd, 12:04:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.07.13 hétfő, 21:58:46
megkérdezem persze....
MKII st200-ba és MKII 2.5V6-ba van amugy OBD csati? ez mondjuk engem érdekel most...
Ja.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7326 Dátum:
2009.07.14 kedd, 12:17:15 »
Idézetet írta: gtuby - 2009.07.14 kedd, 12:02:37
Az még jó is lehet nekem, mert Pécsett lakik tesóm, így szoktam arrafelé járni!
Ha rászánom magam a tuningra akkor szólsz majd pár szót az érdekemben a srácnál?
Rákérdezel a srácnál, hogy 130 lovas TDCI-t csinált-e már, s ha igen mik a tapasztalatok
Valamint rákérdezhetnél, hogy mennyiért és mennyi idő alatt tudná az enyémet megcsinálni, ja és hétvégén vállal-e munkát, mert én csak 7végén vagyok általában Pécsett.
Én chiptuningos tdci-t eddig egyet láttam jót. Az st220-é (vagy mi a nick neve) volt. Annak a motornak szép hangja volt.
Szerintem ezek a tdci motorok már alapból a kihegyezett kategóriába tartoznak, szóval Én nem (mernék) hozzá nyúlni.
Pl. SGabó tdci-je (2.2-es) olyan hangú lett, mintha kalapácsokkal ütögetnék a motort, aról nem is beszélve, hogy a menetteljesítményei sem voltak meggyőzők.
Gondolj bele, hogy az EGR, turbócsövek már a mostani nyomásértékekeket sem bírják hosszú távon...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7327 Dátum:
2009.07.14 kedd, 12:26:00 »
Idézetet írta: baloght - 2009.07.14 kedd, 12:17:15
... Pl. SGabó tdci-je (2.2-es) ...
Nem kötekedésképp, de SGabónak Mk2 2.0i-je volt, utána meg Volvo V70 D5.
Akiről beszélsz, az a Gabó, nem?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7328 Dátum:
2009.07.14 kedd, 12:26:31 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.07.14 kedd, 12:26:00
Nem kötekedésképp, de SGabónak Mk2 2.0i-je volt, utána meg Volvo V70 D5.
Akiről beszélsz, az a Gabó, nem?
bocsánat, igazad van. Gabo.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7329 Dátum:
2009.07.14 kedd, 17:15:45 »
Idézetet írta: baloght - 2009.07.14 kedd, 12:17:15
Én chiptuningos tdci-t eddig egyet láttam jót. Az st220-é (vagy mi a nick neve) volt. Annak a motornak szép hangja volt.
Szerintem ezek a tdci motorok már alapból a kihegyezett kategóriába tartoznak, szóval Én nem (mernék) hozzá nyúlni.
Pl. SGabó tdci-je (2.2-es) olyan hangú lett, mintha kalapácsokkal ütögetnék a motort, aról nem is beszélve, hogy a menetteljesítményei sem voltak meggyőzők.
Gondolj bele, hogy az EGR, turbócsövek már a mostani nyomásértékekeket sem bírják hosszú távon...
Lehet,h igazad van, de én mint korábban írtam igazándiból a 130le és 330Nm-t sem használom ki csak nagyon ritkán.
A célom az lenne, hogy alapról kicsit jobban menjen és kicsit kevesebbet egyen.
A közepes és a felső fordulatszám tartományban akár maradhat olyan amilyen most.
Haverom off 320D-je (ami gyárilag 150le) egy eccerű tuningboxtól sokkal jobb lett alapról és 0,5l javult az átlag fogyasztása.
Ő se használja ki sohasem a plusz lóerőket, de kényelmesebb vezetni és kevesebbet eszik.
2,5 éve (50ekm) van neki bent és semmi panasza.
Ezt egy Mondeo motornak, illetve turbócsövének is bírnia kell nem?
Tényleg van olyan itt akinek csak egyszerű tuningbox van az autójában és nem OBD-s softwear tuning?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.07.14 kedd, 17:19:35 írta gtuby
»
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7330 Dátum:
2009.07.14 kedd, 17:21:36 »
Idézetet írta: gtuby - 2009.07.14 kedd, 17:15:45
Lehet,h igazad van, de én mint korábban írtam igazándiból a 130le és 330Nm-t sem használom ki csak nagyon ritkán.
A célom az lenne, hogy alapról kicsit jobban menjen és kicsit kevesebbet egyen.
A közepes és a felső fordulatszám tartományban akár maradhat olyan amilyen most.
Haverom off 320D-je (ami gyárilag 150le) egy eccerű tuningboxtól sokkal jobb lett alapról és 0,5l javult az átlag fogyasztása.
Ő se használja ki sohasem a plusz lóerőket, de kényelmesebb vezetni és kevesebbet eszik.
2,5 éve (50ekm) van neki bent és semmi panasza.
Ezt egy Mondeo motornak, illetve turbócsövének is bírnia kell nem?
Tényleg van olyan itt akinek csak egyszerű tuningbox van az autójában és nem OBD-s softwear tuning?
Na várjál az egy BMW! ez meg Ford
. Ami más autónál elnyűhetetlen azt itt 30e kmenként cserélni kell.
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7331 Dátum:
2009.07.14 kedd, 17:26:09 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.07.14 kedd, 17:21:36
Na várjál az egy BMW! ez meg Ford
. Ami más autónál elnyűhetetlen azt itt 30e kmenként cserélni kell.
2x annyiért is vette haverom a bömöst.
Ja és már ő is cserélt rajt ezt-azt (pl.:nagynyomású szivattyú), de ettől függetlenül biztos megbízhatóbb mint a ford, már csak a szíjtárcsa-feszítő kombóból kiindulva is.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7332 Dátum:
2009.07.14 kedd, 17:41:59 »
Idézetet írta: gtuby - 2009.07.14 kedd, 17:26:09
2x annyiért is vette haverom a bömöst.
Ja és már ő is cserélt rajt ezt-azt (pl.:nagynyomású szivattyú), de ettől függetlenül biztos megbízhatóbb mint a ford, már csak a szíjtárcsa-feszítő kombóból kiindulva is.
mindnek az a baja, hogy dízel. nem akarok vitát nyitni a benya vs. dizel ből.
nem akarok reklámozni de nézz
ITT
körbe.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.07.14 kedd, 19:21:49 írta NitroTom
»
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7333 Dátum:
2009.07.14 kedd, 17:58:28 »
Én küberl box-ot használok. Én is mentem vele már 50ezret és ki is használom rendesen.
Elég sportosan vezetek.
A fogyasztásom fél literrel lett kevesebb. A porlasztók és a szivattyú is bírja. A turbocső viszont egyszer már megadat magát, mondjuk akkor már volt benne vagy 160ezer km, most már 200 felett járok. A feszítő, a szíjtárcsa és a kuplung is bírja még. Szóval, tapasztalatom szerint nem annyira kényes ez a motor. Betartom az olaj és a szűrők cseréjét, nem tankolok gagyi go-t és passz.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7334 Dátum:
2009.07.14 kedd, 19:07:25 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.07.14 kedd, 17:41:59
mindnek az a baja, hogy dízel. nem akarok vitát nyitni a benya vs. dizel ből.
nem akarok reklámozni de nézz
ITT
körbe.
A tied tiltott link. Esetleg
erre
gondoltál?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7335 Dátum:
2009.07.14 kedd, 19:09:18 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.07.14 kedd, 19:07:25
A tied tiltott link. Esetleg
erre
gondoltál?
az volt
amikor írta Tom, akkor még nem volt tiltott link ...
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7336 Dátum:
2009.07.14 kedd, 19:12:42 »
Idézetet írta: yooccoo - 2009.07.14 kedd, 19:09:18
az volt
amikor írta Tom, akkor még nem volt tiltott link ...
Az élmények topicba írtam tennapelőtt, hogy megtaláltam, de az a hsz is törlődött már, mint sok másik.
Magyarázat nélkül.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7337 Dátum:
2009.07.14 kedd, 19:13:32 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.07.14 kedd, 19:07:25
A tied tiltott link. Esetleg
erre
gondoltál?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7338 Dátum:
2009.07.14 kedd, 19:14:05 »
Idézetet írta: TZS - 2009.07.14 kedd, 17:58:28
Én küberl box-ot használok. Én is mentem vele már 50ezret és ki is használom rendesen.
Elég sportosan vezetek.
A fogyasztásom fél literrel lett kevesebb. A porlasztók és a szivattyú is bírja. A turbocső viszont egyszer már megadat magát, mondjuk akkor már volt benne vagy 160ezer km, most már 200 felett járok. A feszítő, a szíjtárcsa és a kuplung is bírja még. Szóval, tapasztalatom szerint nem annyira kényes ez a motor. Betartom az olaj és a szűrők cseréjét, nem tankolok gagyi go-t és passz.
Nekem a küberl box betiltott 200-210-nél, és vészprogramba nyomta a kocsit!
Nekem az nem jött be ezért.
De tény, hogy 445 Nm-es nyomatékot hozott ki az ST TDCim-ből!
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7339 Dátum:
2009.07.14 kedd, 19:22:29 »
Idézetet írta: ST220 - 2009.07.14 kedd, 19:14:05
Nekem a küberl box betiltott 200-210-nél, és vészprogramba nyomta a kocsit!
Nekem az nem jött be ezért.
Aki ennyit jár az autobahn-on...
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7340 Dátum:
2009.07.14 kedd, 19:25:59 »
Tele van a tököm a moderációval. Pont olyan mint a média rtlklub/tv2 ami tetszik az mehet és hú de király ami meg szúrja a szemüket azt meg egyből törlik.
Van egy olyan érzésem hogy megint ki leszek BANOLVA.
Akinek nem tetszik a link az írjon már hogy mi a problémája. ne privibe hanem ide hogy mindenki lássa.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7341 Dátum:
2009.07.14 kedd, 19:27:59 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.07.14 kedd, 19:25:59
Tele van a tököm a moderációval. Pont olyan mint a média rtlklub/tv2 ami tetszik az mehet és hú de király ami meg szúrja a szemüket azt meg egyből törlik.
Van egy olyan érzésem hogy megint ki leszek BANOLVA.
Akinek nem tetszik a link az írjon már hogy mi a problémája. ne privibe hanem ide hogy mindenki lássa.
+1
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7342 Dátum:
2009.07.14 kedd, 19:33:23 »
Idézetet írta: takee - 2009.07.14 kedd, 19:32:15
Ne off oljuk szét szegény topikot.
csak azt nem értem mire ez az ellenségeskedés.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7343 Dátum:
2009.07.14 kedd, 19:33:51 »
Néztem ezt a kübler boxot. Benyásra miért nem ír fogyasztáscsökkenést? A chiptuning meg írja. Akkó' most hogy is van ez?
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7344 Dátum:
2009.07.14 kedd, 19:36:19 »
Idézetet írta: baloght - 2009.07.14 kedd, 12:17:15
Én chiptuningos tdci-t eddig egyet láttam jót. Az st220-é (vagy mi a nick neve) volt. Annak a motornak szép hangja volt.
Szerintem ezek a tdci motorok már alapból a kihegyezett kategóriába tartoznak, szóval Én nem (mernék) hozzá nyúlni.
Pl. SGabó tdci-je (2.2-es) olyan hangú lett, mintha kalapácsokkal ütögetnék a motort, aról nem is beszélve, hogy a menetteljesítményei sem voltak meggyőzők.
Gondolj bele, hogy az EGR, turbócsövek már a mostani nyomásértékekeket sem bírják hosszú távon...
Azért reggel elég csúnya hangja van az enyémnek is!!!!
De tényleg nem panaszkodom, mert ahhoz képest, elég simán jár!
Az MKIV 2.2-ese sokkal jobban húzható, meg jobban bírja a pörgést is.
Ez egy lassú fordulatú motor, rendkívül alacsony fordulaton adja le a teljesítményt 3500-on, és ott már esik is.
Nem egy gyorsuló bajnok, de ha a nyomatékáradatot meglovagolva autózol, akkor rendkívül dinamikus és élvezhető verda!
Ugye ez a 2.0 TDCi motor, ami az okosok szerint transit motor, és abból lett kifejlesztve a 2.2-es asszem.
Tehát nem versenymotor....
Az új 2.2-es 220 lóerőig simán húzható amit 4000-en ad le, de 200 lóerő megvan 2900-4500-ig, azaz nagyon mehet, nem olyan mint az enyém, hogy meghal.
Mellékesen még 492 Nm társul hozzá 2700-as fordulaton, de 450 Nm az már 1900-3500-ig van is.
Azaz szinte olyan mint egy benzines!
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7345 Dátum:
2009.07.14 kedd, 19:37:08 »
Idézetet írta: ST220 - 2009.07.14 kedd, 19:14:05
Nekem a küberl box betiltott 200-210-nél, és vészprogramba nyomta a kocsit!
Nekem az nem jött be ezért.
De tény, hogy 445 Nm-es nyomatékot hozott ki az ST TDCim-ből!
Ha nagyon rátekerem, akkor nekem is tilt 200körül, viszont előzéseknél nagyot tol. Még jó, hogy 9 fokozatban állítható.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7346 Dátum:
2009.07.14 kedd, 20:40:19 »
Az én véleményem az hogy ha egy autó chip után betilt vagy füstől vagy csúnyán jár a motorja, akkor az nemjól lett megirva....elkell felejteni...
Igen csinált már TDCI-t természetesen egyse jött vissza hogy gond lenne, és mind vigyorogva távozott....ja de egy visszajött hozzá mert frissitettek neki software-t és hát azért kelett bele megint a húzott progi...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7347 Dátum:
2009.07.14 kedd, 20:41:54 »
Idézetet írta: Angel - 2009.07.14 kedd, 07:55:40
Jó lenne, már vagy 2-3 hónapja alig irkál.
megvan,jólvan,sokat dolgozik,brutál az autója és azért benéz és figyel néha....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7348 Dátum:
2009.07.14 kedd, 20:42:53 »
Idézetet írta: gtuby - 2009.07.14 kedd, 12:02:37
Az még jó is lehet nekem, mert Pécsett lakik tesóm, így szoktam arrafelé járni!
Ha rászánom magam a tuningra akkor szólsz majd pár szót az érdekemben a srácnál?
Rákérdezel a srácnál, hogy 130 lovas TDCI-t csinált-e már, s ha igen mik a tapasztalatok
Valamint rákérdezhetnél, hogy mennyiért és mennyi idő alatt tudná az enyémet megcsinálni, ja és hétvégén vállal-e munkát, mert én csak 7végén vagyok általában Pécsett.
ha tényleg érdekel a dolog üzenj és elviszlek hozzá....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7349 Dátum:
2009.07.14 kedd, 20:44:48 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2009.07.13 hétfő, 18:11:52
hát megnézném egy benzin V6 al ,ST vel mit kezdene...
megkérdezed?
azt mondta hogy 10%-ot minden gond nélkül simán....
Naplózva
Oldalak:
1
...
140
141
142
143
144
145
146
[
147
]
148
149
150
151
152
153
154
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ