Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:45:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2694519 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #950 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 11:50:00 »

Sziasztok tunneremberek!
 
faro & Kakukk!
 
 Olvasgatva az alábiakat látom nektek már van sejtésetek erről-arról. Rengeteg kérdésem lenne hozzátok:
 
 1. (faro) Miaza "obx" leömlő? Fontolgatom a kipurendszer felújítását és asszem itt kéne kezdenem, aztán ahogy csörgedezik a pííz, ugy haladnék hátrafelé.
 
 2. A katalizátor ún. kibelezése okoz-e valami bibit a motorvezérlésben? Gondolok itt a gázok szabadabb áramlásából fakadó nyomásváltozásra, a motor számára még egészséges fojtásra. A katim tutter halott, de a károsanyagkibocsátás különösebben nem érdekel.
 
 3. "Jano"-ék csinálnak ilyesmit? Mennyié? És hol székelnek? (nem nyílt meg a web)
 
 4. Én is a minél halkabb rendszer híve vagyok, mit érdemes tenni, venni?
 
 5. A kondenzvíz elrohasztotta a leghátsó dobomat. Ha nincs kati kevesebb a víz is? Kár lenne az új dobért is.
 
 6. LÉGSZŰRŐ.  A direktszűrőről azt modják egyesek, hogy a több levegővel több por is jut a hengertérbe (lóf..zt nem szűr) így jobban károsítva azt. ??
 
 7. Érdekesség. Nekem 2.0 4*4 MK 1-esem van, de a kipucső vége még sosem forrósodott fel. Max kézmelegségűre. Ez biztos az anakonda hosszú tekergő rendszer miatt van. Azt akarom ebből kihozni, hogy rövidebbre lehetne-e venni 2-3 méterrel
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #951 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 12:13:00 »

Sziasztok tunneremberek!
 
faro & Kakukk!
 
 Olvasgatva az alábiakat látom nektek már van sejtésetek erről-arról. Rengeteg kérdésem lenne hozzátok:
 
 1. (faro) Miaza "obx" leömlő? Fontolgatom a kipurendszer felújítását és asszem itt kéne kezdenem, aztán ahogy csörgedezik a pííz, ugy haladnék hátrafelé.
 
 2. A katalizátor ún. kibelezése okoz-e valami bibit a motorvezérlésben? Gondolok itt a gázok szabadabb áramlásából fakadó nyomásváltozásra, a motor számára még egészséges fojtásra. A katim tutter halott, de a károsanyagkibocsátás különösebben nem érdekel.
 
 3. "Jano"-ék csinálnak ilyesmit? Mennyié? És hol székelnek? (nem nyílt meg a web)
 
 4. Én is a minél halkabb rendszer híve vagyok, mit érdemes tenni, venni?
 
 5. A kondenzvíz elrohasztotta a leghátsó dobomat. Ha nincs kati kevesebb a víz is? Kár lenne az új dobért is.
 
 6. LÉGSZŰRŐ.  A direktszűrőről azt modják egyesek, hogy a több levegővel több por is jut a hengertérbe (lóf..zt nem szűr) így jobban károsítva azt. ??
 
 7. Érdekesség. Nekem 2.0 4*4 MK 1-esem van, de a kipucső vége még sosem forrósodott fel. Max kézmelegségűre. Ez biztos az anakonda hosszú tekergő rendszer miatt van. Azt akarom ebből kihozni, hogy rövidebbre lehetne-e venni 2-3 méterrel
Jasin,
 
Direktszűrőhöz... Ahhoz képest, hogy az EGR mennyi mocskot enged vissza a motorba, nem lehet annyival rosszabb a direkt... feltéve persze, hogy többet enged be a normálnál... de szerintem elenyésző a különbség.
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #952 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 12:30:00 »

Jasin,
 
Direktszűrőhöz... Ahhoz képest, hogy az EGR mennyi mocskot enged vissza a motorba, nem lehet annyival rosszabb a direkt... feltéve persze, hogy többet enged be a normálnál... de szerintem elenyésző a különbség.
maffy! Jó, hogy említetted az EGR-t. Levakítani érdemes-e?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #953 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 12:38:00 »

Sziasztok tunneremberek!
 
faro & Kakukk!
 
 Olvasgatva az alábiakat látom nektek már van sejtésetek erről-arról. Rengeteg kérdésem lenne hozzátok:
 
 1. (faro) Miaza "obx" leömlő? Fontolgatom a kipurendszer felújítását és asszem itt kéne kezdenem, aztán ahogy csörgedezik a pííz, ugy haladnék hátrafelé.
 
 2. A katalizátor ún. kibelezése okoz-e valami bibit a motorvezérlésben? Gondolok itt a gázok szabadabb áramlásából fakadó nyomásváltozásra, a motor számára még egészséges fojtásra. A katim tutter halott, de a károsanyagkibocsátás különösebben nem érdekel.
 
 3. "Jano"-ék csinálnak ilyesmit? Mennyié? És hol székelnek? (nem nyílt meg a web)
 
 4. Én is a minél halkabb rendszer híve vagyok, mit érdemes tenni, venni?
 
 5. A kondenzvíz elrohasztotta a leghátsó dobomat. Ha nincs kati kevesebb a víz is? Kár lenne az új dobért is.
 
 6. LÉGSZŰRŐ.  A direktszűrőről azt modják egyesek, hogy a több levegővel több por is jut a hengertérbe (lóf..zt nem szűr) így jobban károsítva azt. ??
 
 7. Érdekesség. Nekem 2.0 4*4 MK 1-esem van, de a kipucső vége még sosem forrósodott fel. Max kézmelegségűre. Ez biztos az anakonda hosszú tekergő rendszer miatt van. Azt akarom ebből kihozni, hogy rövidebbre lehetne-e venni 2-3 méterrel
hali!
1.obx egy amerikai tuningcég neve.olyan tipusú "racing" leömlő van  a mondiban.
4etől jobban és egyenletesebben húz a kocsi(szabyk szerint is).
kipurendszert ha csináltacc az nem olcsó mulatság..150-1650e leömlővel 1üt.
szerintem csak  a leömlő  a lényeg.
2.katalizátor kivétele szerintem nem ér semmit.vannak akik azhiszik,de én anno kivettem omegából és a fémesebb hangon kívül nem érzékeltem semmit.ezért sem szedem ki  a mondiból.
3.janóékhoz vittem/viszem/fogom vinni  a kocsit,mert már megszoktam őket és csinálnak ilyesmit.koplett kipu meg javítások...
4.én is így vagyok ezzel.ezért csak egy leömlőt rakattam  a gépre,mert a hangos kiput meghagyom  az 1.0ás erőgépeknek:-)
5.ehez nem értek.
6.direktszűrő teljesítményben nem dob semmit.inkább picit visszavesz a meleg levegő szívása miatt.viszont nagy a szívohangja és ezért érezhetik erőssebbnek:-)nekem most jött meg a green sportbetétem(sbetétet javasoltak,mert az ér is elvileg vmit) ha berakom akkor elmondom  a tapasztalatokat.
7.egy szinte egyenes csövet beraknak neked(se kati se dob se semmi),de ezt janóék vágják.
 
remélem tudtam segíteni!
nekem remélem összejön  e héten  a kessem és akkor bekerülnek  a sportveztengelyek meg a throttle body is.
 
üdv!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #954 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 12:51:00 »

hali!
1.obx egy amerikai tuningcég neve.olyan tipusú "racing" leömlő van  a mondiban.
4etől jobban és egyenletesebben húz a kocsi(szabyk szerint is).
kipurendszert ha csináltacc az nem olcsó mulatság..150-1650e leömlővel 1üt.
szerintem csak  a leömlő  a lényeg.
2.katalizátor kivétele szerintem nem ér semmit.vannak akik azhiszik,de én anno kivettem omegából és a fémesebb hangon kívül nem érzékeltem semmit.ezért sem szedem ki  a mondiból.
3.janóékhoz vittem/viszem/fogom vinni  a kocsit,mert már megszoktam őket és csinálnak ilyesmit.koplett kipu meg javítások...
4.én is így vagyok ezzel.ezért csak egy leömlőt rakattam  a gépre,mert a hangos kiput meghagyom  az 1.0ás erőgépeknek:-)
5.ehez nem értek.
6.direktszűrő teljesítményben nem dob semmit.inkább picit visszavesz a meleg levegő szívása miatt.viszont nagy a szívohangja és ezért érezhetik erőssebbnek:-)nekem most jött meg a green sportbetétem(sbetétet javasoltak,mert az ér is elvileg vmit) ha berakom akkor elmondom  a tapasztalatokat.
7.egy szinte egyenes csövet beraknak neked(se kati se dob se semmi),de ezt janóék vágják.
 
remélem tudtam segíteni!
nekem remélem összejön  e héten  a kessem és akkor bekerülnek  a sportveztengelyek meg a throttle body is.
 
üdv!
Óvatosan vitatkoznék...de csak mint hozzá nem értő. Szerintem egyenletesebben húz a direktszűrővel..SZVSZ... persze ez autónként változhat. Egy kis kiegészítő csővel - ami nálam a szett része volt - pedig ugyanolyan menetszél jut el a szűrőhöz, mint a hagyományos esetben.
 
Hovono és Pepi jóvoltából volt szerencsém látni, hogy mi minden megy vissza az EGR-ből a motorba. Ha összeadogatom a levakart olajos korom rétegeket, akkor - megint csak szerintem - mm-es nagyságrendben nőtt a levegő útjának átmérője
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #955 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 12:59:00 »

hali!
1.obx egy amerikai tuningcég neve.olyan tipusú "racing" leömlő van  a mondiban.
4etől jobban és egyenletesebben húz a kocsi(szabyk szerint is).
kipurendszert ha csináltacc az nem olcsó mulatság..150-1650e leömlővel 1üt.
szerintem csak  a leömlő  a lényeg.
2.katalizátor kivétele szerintem nem ér semmit.vannak akik azhiszik,de én anno kivettem omegából és a fémesebb hangon kívül nem érzékeltem semmit.ezért sem szedem ki  a mondiból.
3.janóékhoz vittem/viszem/fogom vinni  a kocsit,mert már megszoktam őket és csinálnak ilyesmit.koplett kipu meg javítások...
4.én is így vagyok ezzel.ezért csak egy leömlőt rakattam  a gépre,mert a hangos kiput meghagyom  az 1.0ás erőgépeknek:-)
5.ehez nem értek.
6.direktszűrő teljesítményben nem dob semmit.inkább picit visszavesz a meleg levegő szívása miatt.viszont nagy a szívohangja és ezért érezhetik erőssebbnek:-)nekem most jött meg a green sportbetétem(sbetétet javasoltak,mert az ér is elvileg vmit) ha berakom akkor elmondom  a tapasztalatokat.
7.egy szinte egyenes csövet beraknak neked(se kati se dob se semmi),de ezt janóék vágják.
 
remélem tudtam segíteni!
nekem remélem összejön  e héten  a kessem és akkor bekerülnek  a sportveztengelyek meg a throttle body is.
 
üdv!
kösz far!
Voltam egy öreg szakinál akinek már csak a nyugdíjba vonuláson járt az esze munka közben. Ő azt mondta, hogy ő leömlövel nem foglalkozik, mert "nem kipufogószervizes meló" az ami a motortérben van.  Smiley) Egyébként olcsón és jól hegeszt.  
 
Viccet félretéve csak a leömlő mit kóstál egy sorosnégyhengereshez?  
És janóékat hol találom?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #956 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 13:01:00 »

Direktszűrő ügyben egy megjegyzésem lenne. Alapból a gyári légszűrőház a kerékjárat környékéről szívja, kvázi hüvös levegőt. Ha a motortérbe van ez a hengeres direktszűrő, lecsapott géptető mellett aksi mögött, elég meleg tud ott lenni és az nem biztos, hogy jó az égés szempontjából - vagy tévedek. Ha valaha rászánom magam direktszűrőre, olyat laposat fogok venni amit a meglévő házba lehet betenni a papírszűrő helyére.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #957 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 13:02:00 »

www.janokipufogo.hu
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #958 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 13:03:00 »

Direktszűrő ügyben egy megjegyzésem lenne. Alapból a gyári légszűrőház a kerékjárat környékéről szívja, kvázi hüvös levegőt. Ha a motortérbe van ez a hengeres direktszűrő, lecsapott géptető mellett aksi mögött, elég meleg tud ott lenni és az nem biztos, hogy jó az égés szempontjából - vagy tévedek. Ha valaha rászánom magam direktszűrőre, olyat laposat fogok venni amit a meglévő házba lehet betenni a papírszűrő helyére.
Misi,
 
Az már "csak" egy betétszűrő lesz Shocked) Oda lehet vezetni a hűvösebb levegőt..
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #959 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 15:49:00 »

hali!
1.obx egy amerikai tuningcég neve.olyan tipusú "racing" leömlő van  a mondiban.
4etől jobban és egyenletesebben húz a kocsi(szabyk szerint is).
kipurendszert ha csináltacc az nem olcsó mulatság..150-1650e leömlővel 1üt.
szerintem csak  a leömlő  a lényeg.
2.katalizátor kivétele szerintem nem ér semmit.vannak akik azhiszik,de én anno kivettem omegából és a fémesebb hangon kívül nem érzékeltem semmit.ezért sem szedem ki  a mondiból.
3.janóékhoz vittem/viszem/fogom vinni  a kocsit,mert már megszoktam őket és csinálnak ilyesmit.koplett kipu meg javítások...
4.én is így vagyok ezzel.ezért csak egy leömlőt rakattam  a gépre,mert a hangos kiput meghagyom  az 1.0ás erőgépeknek:-)
5.ehez nem értek.
6.direktszűrő teljesítményben nem dob semmit.inkább picit visszavesz a meleg levegő szívása miatt.viszont nagy a szívohangja és ezért érezhetik erőssebbnek:-)nekem most jött meg a green sportbetétem(sbetétet javasoltak,mert az ér is elvileg vmit) ha berakom akkor elmondom  a tapasztalatokat.
7.egy szinte egyenes csövet beraknak neked(se kati se dob se semmi),de ezt janóék vágják.
 
remélem tudtam segíteni!
nekem remélem összejön  e héten  a kessem és akkor bekerülnek  a sportveztengelyek meg a throttle body is.
 
üdv!
faro,
 
mi az a throttle body? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #960 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 16:17:00 »

faro,
 
mi az a throttle body? Smiley
(hasasodik, de csak flancol ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #961 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 18:29:00 »

faro,
 
mi az a throttle body? Smiley
http://www.focus-central.com/catalog/details.asp?cid=1&sid=&pid=27
 
ilyen van nekem.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #962 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 23:06:00 »

faro,
 
aha, nem tudom ez mire jó, de biztos az! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #963 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 23:18:00 »

faro,
 
aha, nem tudom ez mire jó, de biztos az! Smiley
több levegő  a nagyobb pillangószelep miatt...azt írja ,hogy 5-7le....
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #964 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 23:23:00 »

több levegő  a nagyobb pillangószelep miatt...azt írja ,hogy 5-7le....
Tud is többet szívni a szűrőn át?
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #965 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 23:34:00 »

Kollega urak!
 
Fék-tuning terén nem gondoltatok arra, hogy az eredeti gumi fékcsöveket ki lehetne cserélni acélszövetesre?
 
Mert a guminak van ezért egy kis nyúlása (nem is biztos, hogy olyan kicsi) a nyomás miatt, míg az acélszövetesnek nem lenni, így sokkal határozottabb lehetne a fékhatás.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #966 Dátum: 2005.05.31 kedd, 00:12:00 »

több levegő  a nagyobb pillangószelep miatt...azt írja ,hogy 5-7le....
faro,
 
úgy legyen, majd ha bent lesz írj tapasztalatokat is!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #967 Dátum: 2005.05.31 kedd, 23:14:00 »

Nagyon szépen néz ki, most először a rezonátor dobozt fogom kiváltani egy darab csővel már a terveim megvannak ha kész van megmutatum . Majd jön a kipuff oldal is. Szerintetek ha  a Maf szenzor közelebb kerül, a pillangószelephez akkor befolyásol valamit? Úgy gondoltam  gyorsabban fog reagálni a szenzor
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #968 Dátum: 2005.06.01 szerda, 08:38:00 »

Nagyon szépen néz ki, most először a rezonátor dobozt fogom kiváltani egy darab csővel már a terveim megvannak ha kész van megmutatum . Majd jön a kipuff oldal is. Szerintetek ha  a Maf szenzor közelebb kerül, a pillangószelephez akkor befolyásol valamit? Úgy gondoltam  gyorsabban fog reagálni a szenzor
Akkor lesz változás, ha a közelebb kerülés a beömlő cső rövidülésével is jár. Akkor ez pozitívumokat hozhat magával a teljesítmény terén, de ehhez nincs nagyon hely a motortérben!:-(((
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #969 Dátum: 2005.06.01 szerda, 21:19:00 »

Akkor lesz változás, ha a közelebb kerülés a beömlő cső rövidülésével is jár. Akkor ez pozitívumokat hozhat magával a teljesítmény terén, de ehhez nincs nagyon hely a motortérben!:-(((
 
Tisztelettel!
Kösz akkor majd kipróbálom, egyenlőre gége csővel fogom megcsinálni próbaképp aztán meg valami hajljtott müanyag vagy alu csőből lesz.
A pillangó szelepházra meg egy jvelt közdarab megy, hogy ne törjön meg a levegő.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #970 Dátum: 2005.06.01 szerda, 23:05:00 »

Kösz akkor majd kipróbálom, egyenlőre gége csővel fogom megcsinálni próbaképp aztán meg valami hajljtott müanyag vagy alu csőből lesz.
A pillangó szelepházra meg egy jvelt közdarab megy, hogy ne törjön meg a levegő.
A gégecsőnek meglehet az a hátránya, hogy nem egyenletes benne a levegő áramlása a forma okozta "turbulenciák" miatt... (Nem 'tom ez-e a jó szó... Hovono tudná Shocked)
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #971 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 13:03:00 »

Akkor lesz változás, ha a közelebb kerülés a beömlő cső rövidülésével is jár. Akkor ez pozitívumokat hozhat magával a teljesítmény terén, de ehhez nincs nagyon hely a motortérben!:-(((
 
Tisztelettel!
Ez nem ilyen egyszerű!
Bizonyos fordulatszám tartományban biztos, hogy segít, de lesz olyan ahol nem.
Aztán az is lehet, hogy a MAF-ot bezavarja a gyújtógyertya/gyertyakábel közelsége.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #972 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 13:19:00 »

Kollega urak!
 
Fék-tuning terén nem gondoltatok arra, hogy az eredeti gumi fékcsöveket ki lehetne cserélni acélszövetesre?
 
Mert a guminak van ezért egy kis nyúlása (nem is biztos, hogy olyan kicsi) a nyomás miatt, míg az acélszövetesnek nem lenni, így sokkal határozottabb lehetne a fékhatás.
Helyes gondolat!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #973 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 13:25:00 »

Kösz akkor majd kipróbálom, egyenlőre gége csővel fogom megcsinálni próbaképp aztán meg valami hajljtott müanyag vagy alu csőből lesz.
A pillangó szelepházra meg egy jvelt közdarab megy, hogy ne törjön meg a levegő.
Ezt amit akarsz csinálni, csakis polírozott belső felületű alumínium csőből érdemes megcsinálni. Vannak ilyen típusra legyártott csövek. Magnumék (nem sok lyót hallottam róluk egyébként) nagyon reklámozzák rezonátor néven, de biztosan van ilyen . A múltkor majdnem vettem egyet az e-bayen. Ezek színesre vannak eloxálva, úgyhogy tutin is néznek ki. A gégecsővel szerintem nem érsz semmit. A levegő beömléssel inkább a trolónyomással lehet játszani. Erre van egy 5letem, amit meg fogok valósítani, ha készm, ajd írok!
 Addig pssszt! Kopirájt!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #974 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 13:33:00 »

Sziasztok!
Érdekes tervem lenne a légszűrés korszerűsítésére, a kérdések/#8492-ben lenne az elvi ábrája, egy 10literes félig áttetsző marmonkanna lenne a fődarabja. Esetleg az őszi talin már bemutatkozna a megoldás.
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #975 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 13:58:00 »

Nagyon szépen néz ki, most először a rezonátor dobozt fogom kiváltani egy darab csővel már a terveim megvannak ha kész van megmutatum . Majd jön a kipuff oldal is. Szerintetek ha  a Maf szenzor közelebb kerül, a pillangószelephez akkor befolyásol valamit? Úgy gondoltam  gyorsabban fog reagálni a szenzor
Ha kiveszed a rezonátor dobozt, akkor bizonyos fordulatszám tartományokban romlani fog az autó reakciója gázadásra, bizonyosban javulni (gyanítom magasab tartományban), mert az úgy van kialakítva, hogy akkor segíti elő a levegő áramlását, amikor a motornak jobban szüksége van rá, mint más tartományban. Ezért rezonátor! A rezonátor cső is ezt csinálja, ha jó, de annak a belseje polírozott, így könnyebben áramlik a levegő. Viszont kissebb a térfogata, így a szívó hatás egyből a rendszer többi részére is áttevődik, több levegőt kell megmozgatni, így alacsonyabb fordulatszámon akár még "foghatja" is a motort. Ezért szokták direktszűrővel kombinálni.  Barátnőm japcsi autójában még egy vakbél szerő doboz is van külön csővel leágaztatva a légszűrő ház után, aminek az a szerepe, hogy hirtelen több levegőhöz is tudjon jutni a motor, ha gázt adsz. Aztán ha "elkapta", akkor már tud szívni kívülről.
 Lehet ezt a dolgot csűrni, csavarni, a lényeg, hogy a legtöbb oxigénhez vagy palackból , vagy trolónyomással juthatsz. Erre az autógyárak is egyre inkább rájönnek, csak eddig nemtom mért nem alkalmazták széles körben. Az új off Vectrákon már ilyen van. (Ennek hátránya a magasabb szennyezettségű levegő bejutásának lehetősége. --- Ha a doblemezből szívsz, nem lesz benne bogár...)
Ennyi!
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #976 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 14:02:00 »

Ha kiveszed a rezonátor dobozt, akkor bizonyos fordulatszám tartományokban romlani fog az autó reakciója gázadásra, bizonyosban javulni (gyanítom magasab tartományban), mert az úgy van kialakítva, hogy akkor segíti elő a levegő áramlását, amikor a motornak jobban szüksége van rá, mint más tartományban. Ezért rezonátor! A rezonátor cső is ezt csinálja, ha jó, de annak a belseje polírozott, így könnyebben áramlik a levegő. Viszont kissebb a térfogata, így a szívó hatás egyből a rendszer többi részére is áttevődik, több levegőt kell megmozgatni, így alacsonyabb fordulatszámon akár még "foghatja" is a motort. Ezért szokták direktszűrővel kombinálni.  Barátnőm japcsi autójában még egy vakbél szerő doboz is van külön csővel leágaztatva a légszűrő ház után, aminek az a szerepe, hogy hirtelen több levegőhöz is tudjon jutni a motor, ha gázt adsz. Aztán ha "elkapta", akkor már tud szívni kívülről.
 Lehet ezt a dolgot csűrni, csavarni, a lényeg, hogy a legtöbb oxigénhez vagy palackból , vagy trolónyomással juthatsz. Erre az autógyárak is egyre inkább rájönnek, csak eddig nemtom mért nem alkalmazták széles körben. Az új off Vectrákon már ilyen van. (Ennek hátránya a magasabb szennyezettségű levegő bejutásának lehetősége. --- Ha a doblemezből szívsz, nem lesz benne bogár...)
Ennyi!
Üdv!
tehát minél vastagabb csövet kell használni, vagy nagy felületű szűrőt, esetleg párhuzamosan kötött direktszűrőt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #977 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 14:52:00 »

tehát minél vastagabb csövet kell használni, vagy nagy felületű szűrőt, esetleg párhuzamosan kötött direktszűrőt
Elmész a homasitába és készen lehet venni mindenféle nagyságú és formájú alucsövet direkt a légbeszíváskoz.
Torlónyomást is ki lehet használni de ez a megoldás sem rossz: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33597&item=7977956658&rd=1
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #978 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 14:54:00 »

Elektromos turbo
 
Ha így sem megy akkor feladom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #979 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 14:59:00 »

Elektromos turbo
 
Ha így sem megy akkor feladom.
Hol van a homashita?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #980 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 15:02:00 »

Hányas mondeoban van a nagyobb szelep?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #981 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 15:04:00 »

Hol van a homashita?
XIX. ker Üllői úton a Ford Petrányi előtt.
A Kispest-Lőrinc határán lévő vasúti átjáró előtt a jobb oldalon.
De inkább hívjál fel és beszéljünk, mert ma úgy is be akarok szaladni hozzájuk.  Összehozhatnánk megint egy kis microtalit.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #982 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 15:12:00 »

XIX. ker Üllői úton a Ford Petrányi előtt.
A Kispest-Lőrinc határán lévő vasúti átjáró előtt a jobb oldalon.
De inkább hívjál fel és beszéljünk, mert ma úgy is be akarok szaladni hozzájuk.  Összehozhatnánk megint egy kis microtalit.
Sajnos kb. 1/2 7-ig dolgozok! Hányig van nyitva? Mikor mennétek oda?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #983 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 15:17:00 »

XIX. ker Üllői úton a Ford Petrányi előtt.
A Kispest-Lőrinc határán lévő vasúti átjáró előtt a jobb oldalon.
De inkább hívjál fel és beszéljünk, mert ma úgy is be akarok szaladni hozzájuk.  Összehozhatnánk megint egy kis microtalit.
Zombi!
 
Mikor mennél???
Én is mennék.
Kéne3-4 pár helyzetlyelzőled:)
Elötte hívj fel plíz.
 
Üdv: Álmos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #984 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 15:26:00 »

Sajnos kb. 1/2 7-ig dolgozok! Hányig van nyitva? Mikor mennétek oda?
Ha jól tudom akkor 18.00-ig.
De ha lehet akkor csinálok a csövekről képeket és átküldöm mailban.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #985 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 15:27:00 »

Zombi!
 
Mikor mennél???
Én is mennék.
Kéne3-4 pár helyzetlyelzőled:)
Elötte hívj fel plíz.
 
Üdv: Álmos
O.K. csörgök.
De lehet, hogy villamossal kell jönnöd 3 megállót, mert bizonytalan, hogy mikor szabadulok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #986 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 15:28:00 »

O.K. csörgök.
De lehet, hogy villamossal kell jönnöd 3 megállót, mert bizonytalan, hogy mikor szabadulok.
OK!
Csak csörögj!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #987 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 16:02:00 »

Ha jól tudom akkor 18.00-ig.
De ha lehet akkor csinálok a csövekről képeket és átküldöm mailban.
petergyorgy@vipmail.hu az e-mail címem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #988 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 16:02:00 »

Ha jól tudom akkor 18.00-ig.
De ha lehet akkor csinálok a csövekről képeket és átküldöm mailban.
HÚÚ! Kösziii!
 Az nagyon klafa lenne!
 Vajon segíteni is tudnak az anyag kiválasztásában, ha elmondom, hogy mi kell, vagy csak hülyének néznek, vagy csak ott van a cucc a polcon és egy szőke reszelgeti a körmét, akinek jogsija sincs?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #989 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 16:18:00 »

petergyorgy@vipmail.hu az e-mail címem!
O.K.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #990 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 16:34:00 »

petergyorgy@vipmail.hu az e-mail címem!
Jöhettél volna Kunmadárra, lett volna még egy szép ótó :-) legalább szép ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #991 Dátum: 2005.06.03 péntek, 09:24:00 »

Ha kiveszed a rezonátor dobozt, akkor bizonyos fordulatszám tartományokban romlani fog az autó reakciója gázadásra, bizonyosban javulni (gyanítom magasab tartományban), mert az úgy van kialakítva, hogy akkor segíti elő a levegő áramlását, amikor a motornak jobban szüksége van rá, mint más tartományban. Ezért rezonátor! A rezonátor cső is ezt csinálja, ha jó, de annak a belseje polírozott, így könnyebben áramlik a levegő. Viszont kissebb a térfogata, így a szívó hatás egyből a rendszer többi részére is áttevődik, több levegőt kell megmozgatni, így alacsonyabb fordulatszámon akár még "foghatja" is a motort. Ezért szokták direktszűrővel kombinálni.  Barátnőm japcsi autójában még egy vakbél szerő doboz is van külön csővel leágaztatva a légszűrő ház után, aminek az a szerepe, hogy hirtelen több levegőhöz is tudjon jutni a motor, ha gázt adsz. Aztán ha "elkapta", akkor már tud szívni kívülről.
 Lehet ezt a dolgot csűrni, csavarni, a lényeg, hogy a legtöbb oxigénhez vagy palackból , vagy trolónyomással juthatsz. Erre az autógyárak is egyre inkább rájönnek, csak eddig nemtom mért nem alkalmazták széles körben. Az új off Vectrákon már ilyen van. (Ennek hátránya a magasabb szennyezettségű levegő bejutásának lehetősége. --- Ha a doblemezből szívsz, nem lesz benne bogár...)
Ennyi!
Üdv!
Igen tudom mi a szerepe a rezonázornak,de annyira nem lehet számottevő, ha elkészült akkor beszámolok róla. Üdv lala
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #992 Dátum: 2005.06.03 péntek, 09:31:00 »

Helyes gondolat!
Tudom, hogy nem jó a gégecső, de próbaképp megteszi, alucsövet még lehet szerezni talán hajljtani is lehet, de ha elronja az ember akkor megy a kukába, ezért akarom előszőr gégecsővel kipróbálni majd ha jó akkor jön az alucső.
Eloksz nem kell rá mert szerintem jobb ha valami hang és hösziugetelővel be van burkolva, minek haljam amikor levegőt vesz a motor.:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #993 Dátum: 2005.06.03 péntek, 10:54:00 »

Tudom, hogy nem jó a gégecső, de próbaképp megteszi, alucsövet még lehet szerezni talán hajljtani is lehet, de ha elronja az ember akkor megy a kukába, ezért akarom előszőr gégecsővel kipróbálni majd ha jó akkor jön az alucső.
Eloksz nem kell rá mert szerintem jobb ha valami hang és hösziugetelővel be van burkolva, minek haljam amikor levegőt vesz a motor.:-)
csövet úgy lehet hajlítani, hogy homokkal töltöd meg, hogy ne horpadjon be az ív belső oldalán, állítólag
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #994 Dátum: 2005.06.03 péntek, 12:44:00 »

petergyorgy@vipmail.hu az e-mail címem!
Mail ment !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #995 Dátum: 2005.06.03 péntek, 13:14:00 »

Tudom, hogy nem jó a gégecső, de próbaképp megteszi, alucsövet még lehet szerezni talán hajljtani is lehet, de ha elronja az ember akkor megy a kukába, ezért akarom előszőr gégecsővel kipróbálni majd ha jó akkor jön az alucső.
Eloksz nem kell rá mert szerintem jobb ha valami hang és hösziugetelővel be van burkolva, minek haljam amikor levegőt vesz a motor.:-)
Várom a végeredményt, de tényleg érdekel!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #996 Dátum: 2005.06.03 péntek, 13:14:00 »

Mail ment !
Köszi Zombi(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #997 Dátum: 2005.06.03 péntek, 13:28:00 »

Köszi Zombi(
Nemvanmit.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #998 Dátum: 2005.06.03 péntek, 15:24:00 »

Ha kiveszed a rezonátor dobozt, akkor bizonyos fordulatszám tartományokban romlani fog az autó reakciója gázadásra, bizonyosban javulni (gyanítom magasab tartományban), mert az úgy van kialakítva, hogy akkor segíti elő a levegő áramlását, amikor a motornak jobban szüksége van rá, mint más tartományban. Ezért rezonátor! A rezonátor cső is ezt csinálja, ha jó, de annak a belseje polírozott, így könnyebben áramlik a levegő. Viszont kissebb a térfogata, így a szívó hatás egyből a rendszer többi részére is áttevődik, több levegőt kell megmozgatni, így alacsonyabb fordulatszámon akár még "foghatja" is a motort. Ezért szokták direktszűrővel kombinálni.  Barátnőm japcsi autójában még egy vakbél szerő doboz is van külön csővel leágaztatva a légszűrő ház után, aminek az a szerepe, hogy hirtelen több levegőhöz is tudjon jutni a motor, ha gázt adsz. Aztán ha "elkapta", akkor már tud szívni kívülről.
 Lehet ezt a dolgot csűrni, csavarni, a lényeg, hogy a legtöbb oxigénhez vagy palackból , vagy trolónyomással juthatsz. Erre az autógyárak is egyre inkább rájönnek, csak eddig nemtom mért nem alkalmazták széles körben. Az új off Vectrákon már ilyen van. (Ennek hátránya a magasabb szennyezettségű levegő bejutásának lehetősége. --- Ha a doblemezből szívsz, nem lesz benne bogár...)
Ennyi!
Üdv!
A dobozt hangtompítónak híjják, a rezonátor cső, csak '95-ig vót. A hangtompíto max 2001-ig. Én már kipróbáltam, és mindent kidobtam! Sőt direktszűrőm van! És amit itt írtatok mindegyik ellen az sajna én csak pozitívumként érzékelem!!!
 
Tisztelettel!
Ui: elősször tesztelni, és csak aztán elmélkedni!!! Nagyon fontos!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #999 Dátum: 2005.06.03 péntek, 15:27:00 »

Ez nem ilyen egyszerű!
Bizonyos fordulatszám tartományban biztos, hogy segít, de lesz olyan ahol nem.
Aztán az is lehet, hogy a MAF-ot bezavarja a gyújtógyertya/gyertyakábel közelsége.
Hát ennél közelebb már nem is lehetne tenni, mint ahol van. Nem? Pont erre utaltam a kevés hellyel kapcsolatban.
 
A bizonyos tartomány: alcsonyabb tartománynál sokkal hamarabb reagál, viszont magasabb fordulaton már ugy történnek az események, hogy ha negatívum lenne, akkor sem érezhető. Érzésem szerint...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.