Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:08:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
149
150
151
152
153
154
155
[
156
]
157
158
159
160
161
162
163
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2695532 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7750 Dátum:
2011.03.05 szombat, 19:52:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.05 szombat, 17:31:15
na visszatért a zerő
, szóval valszeg a go volt szhar, lehetm hogy nem volt benne elég dermedésgátló,amint kicsit megsütötte a nap a kocsit, érezhetően jobban ment mint előtte...
Alf, lehet kérdeztem már(most nem rémlik) nyomást emeltél aztán??
a kart lerövidítettem még előtte,de ettől csak hamarabb tölt-kissebb a turbóLyuk,talán nincs az a hátbarúgás fíling,hanem folyamatosan húz kb1500-tól.Magasabb nem lesz sehogy a nyomás,mert azt szoftveresen az ecu korlátozza(és maximalizálja 2,5barnál-ha úgy tetszik 1,5nél),és azt a ford piszkosul levédte.nem lehet "még" feltörni,ill nincs még kiforrott crack a turbónyomás emelésére.vagy egyszerűen nem foglalkoznak a csippesek sem ezzel a szoftveres emeléssel.....de majd egyszer erre is meglesz a kód,és akkor aztán lerobbantják a csigákat a helyükről......persze csak poén....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7751 Dátum:
2011.03.05 szombat, 19:54:52 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.05 szombat, 19:52:07
a kart lerövidítettem még előtte,de ettől csak hamarabb tölt-kissebb a turbóLyuk,talán nincs az a hátbarúgás fíling,hanem folyamatosan húz kb1500-tól.Magasabb nem lesz sehogy a nyomás,mert azt szoftveresen az ecu korlátozza(és maximalizálja 2,5barnál-ha úgy tetszik 1,5nél),és azt a ford piszkosul levédte.nem lehet "még" feltörni,ill nincs még kiforrott crack a turbónyomás emelésére.vagy egyszerűen nem foglalkoznak a csippesek sem ezzel a szoftveres emeléssel.....de majd egyszer erre is meglesz a kód,és akkor aztán lerobbantják a csigákat a helyükről......persze csak poén....
, tényleg, nálatok az ecu állítja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7752 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 00:31:36 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.05 szombat, 19:52:07
a kart lerövidítettem még előtte,de ettől csak hamarabb tölt-kissebb a turbóLyuk,talán nincs az a hátbarúgás fíling,hanem folyamatosan húz kb1500-tól.Magasabb nem lesz sehogy a nyomás,mert azt szoftveresen az ecu korlátozza(és maximalizálja 2,5barnál-ha úgy tetszik 1,5nél),és azt a ford piszkosul levédte.nem lehet "még" feltörni,ill nincs még kiforrott crack a turbónyomás emelésére.vagy egyszerűen nem foglalkoznak a csippesek sem ezzel a szoftveres emeléssel.....de majd egyszer erre is meglesz a kód,és akkor aztán lerobbantják a csigákat a helyükről......persze csak poén....
mire mennénk vele? túl sokáig nem bírná úgysem
vagy nemigaz?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7753 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 08:50:31 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.06 vasárnap, 00:31:36
mire mennénk vele? túl sokáig nem bírná úgysem
vagy nemigaz?
1-2 tizedet birna hosszabban is, par extra loerot az is jelentene.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7754 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 12:59:57 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.06 vasárnap, 00:31:36
mire mennénk vele? túl sokáig nem bírná úgysem
vagy nemigaz?
szerintem ez a 160ló és majdnem 400Nm több mint elég.mármint ebből a mociból gyári cuccokkal szerintem még tartós is lehet.ha valaki sokkal többet szeretne,az nézze majd meg Bunyek gépét ha készen lesz!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7755 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 17:55:28 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.05 szombat, 19:52:07
a kart lerövidítettem még előtte,de ettől csak hamarabb tölt-kissebb a turbóLyuk,talán nincs az a hátbarúgás fíling,hanem folyamatosan húz kb1500-tól.Magasabb nem lesz sehogy a nyomás,mert azt szoftveresen az ecu korlátozza(és maximalizálja 2,5barnál-ha úgy tetszik 1,5nél),és azt a ford piszkosul levédte.nem lehet "még" feltörni,ill nincs még kiforrott crack a turbónyomás emelésére.vagy egyszerűen nem foglalkoznak a csippesek sem ezzel a szoftveres emeléssel.....de majd egyszer erre is meglesz a kód,és akkor aztán lerobbantják a csigákat a helyükről......persze csak poén....
Pedig egyforma turbónk van és simán felküldtem 2 barra
(csak próba képp
)....nem voltál kitaró
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7756 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 18:13:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.06 vasárnap, 17:55:28
Pedig egyforma turbónk van és simán felküldtem 2 barra
(csak próba képp
)....nem voltál kitaró
pedig de.1héttel az sw módosítás előtt kimentem a laptoppal a garázsba,és lecsekkoltam 2000-nél mit nyom a turbó.Tehát pont 2000nél volt eredetileg 1,2bar(0,2).Állítottam kb 2mm-t a rudazaton.Újra mértem,már 1,3 volt 2ezernél.Kicsit még állítottam rajta,és pont 1,4(0,4) lett 2000nél a nyomás.Tehát nőtt a turbónyomi!
Ezután eltűnt ez a mellberúgásos gyorsulás 2000nél,viszont 1500-tól húz mint a állat,és lepörög folyamatosan(mostmár 5000ig
) erővesztés nélkül.Azonban hiába mértem az unokaöcskössel a jobb 1en,a maximális nyomás most is "csak 2,5bar(1,5).
Direkt rákérdeztem és beszéltem erről a csippes mókussal,hogy akkor hogy is van ez.Ő mondta,hogy mechanikusan semmit nem tudsz állítani a maximális nyomáson,mert azt az ecu bekorlátozza 2,5-nél,akármit csinálsz.És a mondeóknál(de lehet,hogy a fordoknál)ezt nem lehet szoftveresen feltörni.A csipptuning sem tud változtatni ezen az értéken!Ezt nem én találtam ki,és a saját méréseim is ezt bizonyították.Ha változott volna,akkor nekem most 3bar körül kellene lennie a nyomásnak....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7757 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 21:13:33 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.06 vasárnap, 18:13:36
pedig de.1héttel az sw módosítás előtt kimentem a laptoppal a garázsba,és lecsekkoltam 2000-nél mit nyom a turbó.Tehát pont 2000nél volt eredetileg 1,2bar(0,2).Állítottam kb 2mm-t a rudazaton.Újra mértem,már 1,3 volt 2ezernél.Kicsit még állítottam rajta,és pont 1,4(0,4) lett 2000nél a nyomás.Tehát nőtt a turbónyomi!
Ezután eltűnt ez a mellberúgásos gyorsulás 2000nél,viszont 1500-tól húz mint a állat,és lepörög folyamatosan(mostmár 5000ig
) erővesztés nélkül.Azonban hiába mértem az unokaöcskössel a jobb 1en,a maximális nyomás most is "csak 2,5bar(1,5).
Direkt rákérdeztem és beszéltem erről a csippes mókussal,hogy akkor hogy is van ez.Ő mondta,hogy mechanikusan semmit nem tudsz állítani a maximális nyomáson,mert azt az ecu bekorlátozza 2,5-nél,akármit csinálsz.És a mondeóknál(de lehet,hogy a fordoknál)ezt nem lehet szoftveresen feltörni.A csipptuning sem tud változtatni ezen az értéken!Ezt nem én találtam ki,és a saját méréseim is ezt bizonyították.Ha változott volna,akkor nekem most 3bar körül kellene lennie a nyomásnak....
A SW a kis szelepeknek adja a jelet a váltó oldalán, hogy mekkora vákumot küldjön a tökre...előtte mérd le a rudazat hosszát, hogy vissza tudd tenni eredeti értékre...majd ha elkezded állítani, eljön az a pont ahol már nem tud beavatkozni (vagyis csak keveset a vákumszelep) és el kezd emelkedni a nyomás...és a 3 bart is tudja
csak még Te nem tudod..
de valójában semmi értelme 2 fölé vinni, mert ott már alig számít...sőt én vissza tettem eredeti hosszra a rudazatot, mert napi szinten használom és még sokáig szeretném használni ezt a jó kis autót.
Egyébként egy elég vacak és feleslegesen bonyolított megoldás ez a vákumos fhos, ha valaha is el kezd szórakozni a nyomás az lesz az első, hogy átalakítom nyomásosra, ami sokkal egyenletesebben teszi a dolgát. Eddig minden változós turbómat átalakítottam nyomásosra, csak ez úszta még meg..mondjuk már kezdek elkényelmesedni..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7758 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 21:14:50 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.06 vasárnap, 21:13:33
A SW a kis szelepeknek adja a jelet a váltó oldalán, hogy mekkora vákumot küldjön a tökre...előtte mérd le a rudazat hosszát, hogy vissza tudd tenni eredeti értékre...majd ha elkezded állítani, eljön az a pont ahol már nem tud beavatkozni (vagyis csak keveset a vákumszelep) és el kezd emelkedni a nyomás...és a 3 bart is tudja
csak még Te nem tudod..
de valójában semmi értelme 2 fölé vinni, mert ott már alig számít...sőt én vissza tettem eredeti hosszra a rudazatot, mert napi szinten használom és még sokáig szeretném használni ezt a jó kis autót.
Egyébként egy elég vacak és feleslegesen bonyolított megoldás ez a vákumos fhos, ha valaha is el kezd szórakozni a nyomás az lesz az első, hogy átalakítom nyomásosra, ami sokkal egyenletesebben teszi a dolgát. Eddig minden változós turbómat átalakítottam nyomásosra, csak ez úszta még meg..mondjuk már kezdek elkényelmesedni..
meg már a nyomáslabda sincs meg
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7759 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 21:41:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.06 vasárnap, 21:14:50
meg már a nyomáslabda sincs meg
Erről meg nem is beszélve...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7760 Dátum:
2011.03.08 kedd, 08:31:08 »
Az abszolut tuningoldal:
http://shop.etel-tuning.de/
Meg iranyjelzo utantolto folyadekot is lehet kapni! :-)
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.08 kedd, 08:33:12 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7761 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 21:22:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.26 szombat, 15:28:50
nekem változott, most 100felett alig, 120-130 felett pedig egyáltalán nem húz
kb azt tudja most 100-ig, mint tuning előtt
lehet találtam még egy okot, hogy miért ment szharul...
a nyomáslabda nagyjáboli állítgatásához kellett a kompresszor, és ha már elővettem, akkor mondom rámérek a keréknyomásokra.
ekkor jött a nagy meglepi. 2 kerékben(bal első, jobb hátsó) csak 1,2 és 1,5 bar volt
, másik 2-ben 2-2 bar
téli gumil felszerelésekor lett beállítva a nyomás elől 2,5bar hátul 2,6 bar.
most kapott aztán rendesen, elől 2,6, hátul 2,8 majd kipróbálom, de szerintem ez is visszafoghatta...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7762 Dátum:
2011.03.15 kedd, 10:55:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.14 hétfő, 21:22:41
lehet találtam még egy okot, hogy miért ment szharul...
a nyomáslabda nagyjáboli állítgatásához kellett a kompresszor, és ha már elővettem, akkor mondom rámérek a keréknyomásokra.
ekkor jött a nagy meglepi. 2 kerékben(bal első, jobb hátsó) csak 1,2 és 1,5 bar volt
, másik 2-ben 2-2 bar
téli gumil felszerelésekor lett beállítva a nyomás elől 2,5bar hátul 2,6 bar.
most kapott aztán rendesen, elől 2,6, hátul 2,8 majd kipróbálom, de szerintem ez is visszafoghatta...
ettől biztos nem.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7763 Dátum:
2011.03.15 kedd, 10:58:22 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.15 kedd, 10:55:27
ettől biztos nem.....
hát nem tom, kb semmi nyomás sem volt 2 ben
na de mindegy...
mostmár értem, hogy jobboldalt miért volt mindig 5m gumicsík, baloldalon meg csak 0,1m
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kuk3sz
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7764 Dátum:
2011.03.23 szerda, 17:54:46 »
Hali!
Itt a fórumon vagytok páran akik értenek a motorokhoz, ezért kicsit hátha tudnátok nekem segíteni.
Kicsit off a téma, de faternak vagy egy 1.9 TDI 90 lovas Sharanja. Szegény autónak van már pár baja, szal rá kéne költeni egy kisebb összeget, viszont ha már így lesz, nem tudjátok mit lehetne vele csinálni, meg mekkora összeg körül, hogy kicsit jobban harapjon?
Elég lenne ha legalább az 1-gyel erősebb 110 lovas motor teljesítményét tudná hozni, már az is bődületesen jobban ment ennél, pedig csak 20 ló van köztük. A lényeg, h a turbója, a kuplung, meg a váltó is kezdi a végét járni. Azért is érdekel, mert ha fel kell újítani a turbót, akkor lehet inkább előnyösebb lenne lőni egyel nagyobb jó állapotú turbót és ahhoz igazítani a vezérlést, mint a mostanit felújítani és "megcsippelni"? Nemértek így ennyire a mocikhoz, főleg a dízlikhez a teljesítmény növeléshez meg pláne.
Köszi előre is.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7765 Dátum:
2011.03.23 szerda, 18:28:20 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.03.23 szerda, 17:54:46
Hali!
Itt a fórumon vagytok páran akik értenek a motorokhoz, ezért kicsit hátha tudnátok nekem segíteni.
Kicsit off a téma, de faternak vagy egy 1.9 TDI 90 lovas Sharanja. Szegény autónak van már pár baja, szal rá kéne költeni egy kisebb összeget, viszont ha már így lesz, nem tudjátok mit lehetne vele csinálni, meg mekkora összeg körül, hogy kicsit jobban harapjon?
Elég lenne ha legalább az 1-gyel erősebb 110 lovas motor teljesítményét tudná hozni, már az is bődületesen jobban ment ennél, pedig csak 20 ló van köztük. A lényeg, h a turbója, a kuplung, meg a váltó is kezdi a végét járni. Azért is érdekel, mert ha fel kell újítani a turbót, akkor lehet inkább előnyösebb lenne lőni egyel nagyobb jó állapotú turbót és ahhoz igazítani a vezérlést, mint a mostanit felújítani és "megcsippelni"? Nemértek így ennyire a mocikhoz, főleg a dízlikhez a teljesítmény növeléshez meg pláne.
Köszi előre is.
nagyturbó, adagoló piszkálás és kész is.
ha komolyabb teljestmény akarsz belőle(200le környékén) akkor kelleni fog pd dugó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7766 Dátum:
2011.03.23 szerda, 22:16:39 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.03.23 szerda, 17:54:46
Hali!
Itt a fórumon vagytok páran akik értenek a motorokhoz, ezért kicsit hátha tudnátok nekem segíteni.
Kicsit off a téma, de faternak vagy egy 1.9 TDI 90 lovas Sharanja. Szegény autónak van már pár baja, szal rá kéne költeni egy kisebb összeget, viszont ha már így lesz, nem tudjátok mit lehetne vele csinálni, meg mekkora összeg körül, hogy kicsit jobban harapjon?
Elég lenne ha legalább az 1-gyel erősebb 110 lovas motor teljesítményét tudná hozni, már az is bődületesen jobban ment ennél, pedig csak 20 ló van köztük. A lényeg, h a turbója, a kuplung, meg a váltó is kezdi a végét járni. Azért is érdekel, mert ha fel kell újítani a turbót, akkor lehet inkább előnyösebb lenne lőni egyel nagyobb jó állapotú turbót és ahhoz igazítani a vezérlést, mint a mostanit felújítani és "megcsippelni"? Nemértek így ennyire a mocikhoz, főleg a dízlikhez a teljesítmény növeléshez meg pláne.
Köszi előre is.
ha csak 110le-tvagy picit többet akarsz elég egy jó chip is hozzá...ha izmosabbat akkor kell az átalakitgatás.
nagyobb turbó=nagyobb cooler=nagyobb adagoló=nagyobb porlasztó=pd dugók=SDI vezérműtengely= sok pénz.
ha meghúzod és turbó gatya ugyis lehullik róla,akkor kell kicserélni és hozzáigazitani a chipet...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7767 Dátum:
2011.03.23 szerda, 22:18:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.23 szerda, 22:16:39
ha csak 110le-tvagy picit többet akarsz elég egy jó chip is hozzá...ha izmosabbat akkor kell az átalakitgatás.
nagyobb turbó=nagyobb cooler=nagyobb adagoló=nagyobb porlasztó=pd dugók=SDI vezérműtengely= sok pénz.
ha meghúzod és turbó gatya ugyis lehullik róla,akkor kell kicserélni és hozzáigazitani a chipet...
nekem kell egy ilyen
ezt ha jól gondolom, akkor kb 3-400eft-ból lehetne kihozni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tomy
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7768 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 20:07:29 »
Eladó 2 hónapos tuningbox!
2.0 TDCI 130 LE 6 sebességesben volt benn- 160LE-t és 420Nm-t tud.
1-2 dl fogyasztáscsökkenés volt nálam normál tempónál.
Csak 1 baj van- nem tudok vele lassan menni:)-többet ér az életem-ezért eladom:)
35.000 Ft
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7769 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 19:18:15 »
helló!
Ha összejön 5 autó akkor eljön a srác és ott helyben megirja mindenkinek egyedileg az autójára a chippet.
ez kb fél-egy óra autónként....
Akinek megirja és hoz pendrive-ot az megkapja az eredeti programját és a módositottat is, de persze ő is elrakja ha kellene valamikor később....
Bármi gond lenne a géppel(eddig még soha nem volt ilyen chip miatt amit ő irt) akkor gyári műszerrel programfrissitésel azonnal eltünik a chip és gyári lessz minden vagy az eredetit visszalehet tenni bármikor (azért adja oda).
Eddig mindenki fülig érő szájjal távozott tőle és minimális fogysztáscsökkenést tapasztalt. Persze ha kitapossa valaki a belét jobban kajál, de jobban is megy...
Ára 45.000ft...ez nem titok...
Nem gagyi pár ezer forintos cuccal dolgozik, hanem elég profival...
http://www.alientech-to.it/index.php?lang=en
Akit érdekel május 10-ig döntse el és irja meg nekem priviben, ha megvan a létszám akkor mehet a buli...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7770 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 20:05:49 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.01 vasárnap, 19:18:15
helló!
Ha összejön 5 autó akkor eljön a srác és ott helyben megirja mindenkinek egyedileg az autójára a chippet.
ez kb fél-egy óra autónként....
Akinek megirja és hoz pendrive-ot az megkapja az eredeti programját és a módositottat is, de persze ő is elrakja ha kellene valamikor később....
Bármi gond lenne a géppel(eddig még soha nem volt ilyen chip miatt amit ő irt) akkor gyári műszerrel programfrissitésel azonnal eltünik a chip és gyári lessz minden vagy az eredetit visszalehet tenni bármikor (azért adja oda).
Eddig mindenki fülig érő szájjal távozott tőle és minimális fogysztáscsökkenést tapasztalt. Persze ha kitapossa valaki a belét jobban kajál, de jobban is megy...
Ára 45.000ft...ez nem titok...
Nem gagyi pár ezer forintos cuccal dolgozik, hanem elég profival...
http://www.alientech-to.it/index.php?lang=en
Akit érdekel május 10-ig döntse el és irja meg nekem priviben, ha megvan a létszám akkor mehet a buli...
TDCi 2.2 150 pacisbol mit tud kihozni, ha a cel nem elsosorban a mindenaron valo teljesitmenynoveles, hanem inkabb a mukodes optimalizalasa, kicsit hamarabb, kisebb turbolyukkal jojjon meg az ero, esetleg kevesebbet fogyasszon. Ilyen szempontok alapjan is lehet programot iratni?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7771 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 20:15:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.05.01 vasárnap, 20:05:49
TDCi 2.2 150 pacisbol mit tud kihozni, ha a cel nem elsosorban a mindenaron valo teljesitmenynoveles, hanem inkabb a mukodes optimalizalasa, kicsit hamarabb, kisebb turbolyukkal jojjon meg az ero, esetleg kevesebbet fogyasszon. Ilyen szempontok alapjan is lehet programot iratni?
AndyA
biztos megválaszolja a kérdésed.én csak annyit tudok,hogy csináltak már 2.2est is!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7772 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 20:16:58 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.01 vasárnap, 20:15:26
biztos megválaszolja a kérdésed.én csak annyit tudok,hogy csináltak már 2.2est is!
de ott a teljesítmény volt a fő szempont
am szerintem simán meg tudja csinálni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7773 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:24:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.05.01 vasárnap, 20:05:49
TDCi 2.2 150 pacisbol mit tud kihozni, ha a cel nem elsosorban a mindenaron valo teljesitmenynoveles, hanem inkabb a mukodes optimalizalasa, kicsit hamarabb, kisebb turbolyukkal jojjon meg az ero, esetleg kevesebbet fogyasszon. Ilyen szempontok alapjan is lehet programot iratni?
AndyA
persze....nem fontos széthuzni egy autót...de a 2.2-t igen jól meglehet húzni pedig, jókis gép az....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7774 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:27:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.01 vasárnap, 21:24:52
persze....nem fontos széthuzni egy autót...de a 2.2-t igen jól meglehet húzni pedig, jókis gép az....
Dávid autójával mi van??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7775 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:41:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.01 vasárnap, 21:27:53
Dávid autójával mi van??
Épiti azt mondta....passz...bár igértem neki valamit most hogy mondod...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7776 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:54:43 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.01 vasárnap, 21:41:43
Épiti azt mondta....passz...bár igértem neki valamit most hogy mondod...
nálam st hátsó lököst keresett, aztán mondta, hogy sikerült megmenteni a regijét
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7777 Dátum:
2011.05.06 péntek, 19:21:14 »
Akkor ide irja akit érdekel a chiptuning.
Nagytalin akarok chipeltetni:
-GIN
-NEMTOM
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.06 péntek, 20:58:15 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7778 Dátum:
2011.05.06 péntek, 19:45:30 »
Bunyek!
felmerült egy olyan kérdés, hogy mi van akkor, ha valaki nem elégedett a végeredménnyel??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7779 Dátum:
2011.05.06 péntek, 20:50:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.06 péntek, 19:45:30
Bunyek!
felmerült egy olyan kérdés, hogy mi van akkor, ha valaki nem elégedett a végeredménnyel??
Én nem értem az ilyen kérdéseket....
Úgy lessz megcsinálva az autó hogy a gazdájának is megfeleljen.
Még annyi hogy ECO-tuning meg optimalizálás ilyen nincs....ezek hülyeségek...motorteljesitmény növelés olyan van.
Mindenki tudja milyen állapotú az autója, akié problémás azt ne chippeltesse amig nincs megcsinálva.
Csakis füstmentes chippet csinál és határokon belül, aki többet akar azt csak saját felelőségre, de ott már szólni fog emiatt.....
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7780 Dátum:
2011.05.06 péntek, 20:58:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.06 péntek, 20:50:20
Én nem értem az ilyen kérdéseket....
Úgy lessz megcsinálva az autó hogy a gazdájának is megfeleljen.
Még annyi hogy ECO-tuning meg optimalizálás ilyen nincs....ezek hülyeségek...motorteljesitmény növelés olyan van.
Mindenki tudja milyen állapotú az autója, akié problémás azt ne chippeltesse amig nincs megcsinálva.
Csakis füstmentes chippet csinál és határokon belül, aki többet akar azt csak saját felelőségre, de ott már szólni fog emiatt.....
Mi számít problémásnak? Szeretném ezt hallani hozzáértőtől, mert csak feltételezéseim vannak laikusként..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7781 Dátum:
2011.05.06 péntek, 20:59:44 »
Elvileg tud benzinest is, ha van rá igény megkérdezem azt is...aszem átlag 10%-ot mondott rá.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7782 Dátum:
2011.05.06 péntek, 21:02:34 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.06 péntek, 20:58:22
Mi számít problémásnak? Szeretném ezt hallani hozzáértőtől, mert csak feltételezéseim vannak laikusként..
-alapjárat instabil
-füstöl
-alapjáraton erősen csattog
-terhelésen vagy anélkül is bevillog MIL lámpa
-sokat zabál
-lendkerék hallható hogy problémás lessz
kb ilyenek...
de ettől függetlenül bármikor betankolhatsz valami sz+rt és annyi....chip nélkül is mert ugye CR.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7783 Dátum:
2011.05.06 péntek, 21:07:43 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.06 péntek, 21:02:34
-alapjárat instabil
-füstöl
-alapjáraton erősen csattog
-terhelésen vagy anélkül is bevillog MIL lámpa
-sokat zabál
-lendkerék hallható hogy problémás lessz
kb ilyenek...
de ettől függetlenül bármikor betankolhatsz valami sz+rt és annyi....chip nélkül is mert ugye CR.
A lendkerékre visszatérve, olvastam itt, hogy leállításnál csattanva áll meg, ha problémás. Egyéb tesztelés van még rá?
Nekem még olyan probléma merült fel, hogy indításkor random módon hörögve indul úgy 1-2 mpig. Olyan, mintha még nem lenne meg az olajnyomás olyankor vagy mittomén.. tipp?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7784 Dátum:
2011.05.06 péntek, 21:39:21 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.06 péntek, 21:07:43
A lendkerékre visszatérve, olvastam itt, hogy leállításnál csattanva áll meg, ha problémás. Egyéb tesztelés van még rá?
Nekem még olyan probléma merült fel, hogy indításkor random módon hörögve indul úgy 1-2 mpig. Olyan, mintha még nem lenne meg az olajnyomás olyankor vagy mittomén.. tipp?
szerintem pont tudom mire gondolsz, és nekem addig világít is az olajlámpa, de ez max 1mp!!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7785 Dátum:
2011.05.07 szombat, 18:05:40 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.05.06 péntek, 21:39:21
szerintem pont tudom mire gondolsz, és nekem addig világít is az olajlámpa, de ez max 1mp!!!
És nem mondtak rá neked semmit??
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7786 Dátum:
2011.05.07 szombat, 18:10:00 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.07 szombat, 18:05:40
És nem mondtak rá neked semmit??
Nem is foglalkoztam vele, tökéletesen működik az autó és szerintem ez mindenkinek megvan csak nem mindenki figyel fel rá
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7787 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 09:10:08 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.05.07 szombat, 18:10:00
Nem is foglalkoztam vele, tökéletesen működik az autó és szerintem ez mindenkinek megvan csak nem mindenki figyel fel rá
Legyen úgy, ahogy mondod..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7788 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 20:43:00 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.05.06 péntek, 21:39:21
szerintem pont tudom mire gondolsz, és nekem addig világít is az olajlámpa, de ez max 1mp!!!
Ez nekem is ilyen, és ilyen is volt mindig.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7789 Dátum:
2011.05.10 kedd, 08:35:06 »
Akkor nincs más, akinek kellene chiptuning?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7790 Dátum:
2011.05.10 kedd, 13:19:38 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.10 kedd, 08:35:06
Akkor nincs más, akinek kellene chiptuning?
akkor ennyi. gondolom nem lesz a találkozón így a szaki.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7791 Dátum:
2011.05.10 kedd, 15:44:24 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.10 kedd, 13:19:38
akkor ennyi. gondolom nem lesz a találkozón így a szaki.
Kár lenne, jó lett volna a találkozon chippeltetni.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7792 Dátum:
2011.05.10 kedd, 15:56:42 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.05.10 kedd, 15:44:24
Kár lenne, jó lett volna a találkozon chippeltetni.
Egy passatos havernak gödöllőn csinálták, de nem ennyiért... a 45 pénzre még rászántam volna magam nagy nehezen, de többre nem.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7793 Dátum:
2011.05.10 kedd, 18:28:09 »
nincs meg a létszám igy nem lessz sajna....ez van.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7794 Dátum:
2011.05.10 kedd, 20:39:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.10 kedd, 18:28:09
nincs meg a létszám igy nem lessz sajna....ez van.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
badzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
a másik egy Honda CBR600RR '07...
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7795 Dátum:
2011.05.10 kedd, 22:17:46 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.05.10 kedd, 20:39:18
Mennyi hiányzik? Mert ha csak 1, akkor jelenleg 75%, hogy érdekelne, de még nem mertem jelentkezni, nehogy aztán miattam ússzon el az egész.
Naplózva
'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7796 Dátum:
2011.05.10 kedd, 22:38:10 »
Idézetet írta: badzoli - 2011.05.10 kedd, 22:17:46
Mennyi hiányzik? Mert ha csak 1, akkor jelenleg 75%, hogy érdekelne, de még nem mertem jelentkezni, nehogy aztán miattam ússzon el az egész.
3
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
badzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
a másik egy Honda CBR600RR '07...
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7797 Dátum:
2011.05.10 kedd, 23:47:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.10 kedd, 22:38:10
3
Akkor ehhez én egymagam kevés vagyok.
Naplózva
'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7798 Dátum:
2011.05.11 szerda, 09:05:14 »
2-3 ember miatt nem éri meg lejönni a srácnak megcsinálni chipppet? Kaja pia lenne. Akár ha többiek is úgy gondolják ki is fizetnék a srác belépőjét(4000huf) vagy akár én egyedül. Még mindig jobban kijövök mitha pécsre kéne leautoznom.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7799 Dátum:
2011.05.11 szerda, 09:21:01 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.05.11 szerda, 09:05:14
2-3 ember miatt nem éri meg lejönni a srácnak megcsinálni chipppet? Kaja pia lenne. Akár ha többiek is úgy gondolják ki is fizetnék a srác belépőjét(4000huf) vagy akár én egyedül. Még mindig jobban kijövök mitha pécsre kéne leautoznom.
van aki ennyi pénzt egy hónap alatt keres meg, de mégsem éri meg lejönni neki.. hm.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak:
1
...
149
150
151
152
153
154
155
[
156
]
157
158
159
160
161
162
163
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ