Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:16:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 162 163 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2693509 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7750 Dátum: 2011.03.05 szombat, 19:52:07 »

na visszatért a zerő eplus2, szóval valszeg a go volt szhar, lehetm hogy nem volt benne elég dermedésgátló,amint kicsit megsütötte a nap a kocsit, érezhetően jobban ment mint előtte...

Alf, lehet kérdeztem már(most nem rémlik) nyomást emeltél aztán??
a kart lerövidítettem még előtte,de ettől csak hamarabb tölt-kissebb a turbóLyuk,talán nincs az a hátbarúgás fíling,hanem folyamatosan húz kb1500-tól.Magasabb nem lesz sehogy a nyomás,mert azt szoftveresen az ecu korlátozza(és maximalizálja 2,5barnál-ha úgy tetszik 1,5nél),és azt a ford piszkosul levédte.nem lehet "még" feltörni,ill nincs még kiforrott crack a turbónyomás emelésére.vagy egyszerűen nem foglalkoznak a csippesek sem ezzel a szoftveres emeléssel.....de majd egyszer erre is meglesz a kód,és akkor aztán lerobbantják a csigákat a helyükről......persze csak poén.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7751 Dátum: 2011.03.05 szombat, 19:54:52 »

a kart lerövidítettem még előtte,de ettől csak hamarabb tölt-kissebb a turbóLyuk,talán nincs az a hátbarúgás fíling,hanem folyamatosan húz kb1500-tól.Magasabb nem lesz sehogy a nyomás,mert azt szoftveresen az ecu korlátozza(és maximalizálja 2,5barnál-ha úgy tetszik 1,5nél),és azt a ford piszkosul levédte.nem lehet "még" feltörni,ill nincs még kiforrott crack a turbónyomás emelésére.vagy egyszerűen nem foglalkoznak a csippesek sem ezzel a szoftveres emeléssel.....de majd egyszer erre is meglesz a kód,és akkor aztán lerobbantják a csigákat a helyükről......persze csak poén.... vigyor3
eljen, tényleg, nálatok az ecu állítja falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7752 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 00:31:36 »

a kart lerövidítettem még előtte,de ettől csak hamarabb tölt-kissebb a turbóLyuk,talán nincs az a hátbarúgás fíling,hanem folyamatosan húz kb1500-tól.Magasabb nem lesz sehogy a nyomás,mert azt szoftveresen az ecu korlátozza(és maximalizálja 2,5barnál-ha úgy tetszik 1,5nél),és azt a ford piszkosul levédte.nem lehet "még" feltörni,ill nincs még kiforrott crack a turbónyomás emelésére.vagy egyszerűen nem foglalkoznak a csippesek sem ezzel a szoftveres emeléssel.....de majd egyszer erre is meglesz a kód,és akkor aztán lerobbantják a csigákat a helyükről......persze csak poén.... vigyor3
mire mennénk vele? túl sokáig nem bírná úgysem  Undecided vagy nemigaz?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7753 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 08:50:31 »

mire mennénk vele? túl sokáig nem bírná úgysem  Undecided vagy nemigaz?

1-2 tizedet birna hosszabban is, par extra loerot az is jelentene.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7754 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 12:59:57 »

mire mennénk vele? túl sokáig nem bírná úgysem  Undecided vagy nemigaz?
szerintem ez a 160ló és majdnem 400Nm több mint elég.mármint ebből a mociból gyári cuccokkal szerintem még tartós is lehet.ha valaki sokkal többet szeretne,az nézze majd meg Bunyek gépét ha készen lesz!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7755 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 17:55:28 »

a kart lerövidítettem még előtte,de ettől csak hamarabb tölt-kissebb a turbóLyuk,talán nincs az a hátbarúgás fíling,hanem folyamatosan húz kb1500-tól.Magasabb nem lesz sehogy a nyomás,mert azt szoftveresen az ecu korlátozza(és maximalizálja 2,5barnál-ha úgy tetszik 1,5nél),és azt a ford piszkosul levédte.nem lehet "még" feltörni,ill nincs még kiforrott crack a turbónyomás emelésére.vagy egyszerűen nem foglalkoznak a csippesek sem ezzel a szoftveres emeléssel.....de majd egyszer erre is meglesz a kód,és akkor aztán lerobbantják a csigákat a helyükről......persze csak poén.... vigyor3
vigyor3 Pedig egyforma turbónk van és simán felküldtem 2 barra  eplus2(csak próba képp finom)....nem voltál kitaró Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7756 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 18:13:36 »

vigyor3 Pedig egyforma turbónk van és simán felküldtem 2 barra  eplus2(csak próba képp finom)....nem voltál kitaró Wink
pedig de.1héttel az sw módosítás előtt kimentem a laptoppal a garázsba,és lecsekkoltam 2000-nél mit nyom a turbó.Tehát pont 2000nél volt eredetileg 1,2bar(0,2).Állítottam kb 2mm-t a rudazaton.Újra mértem,már 1,3 volt 2ezernél.Kicsit még állítottam rajta,és pont 1,4(0,4) lett 2000nél a nyomás.Tehát nőtt a turbónyomi!
Ezután eltűnt ez a mellberúgásos gyorsulás 2000nél,viszont 1500-tól húz mint a állat,és lepörög folyamatosan(mostmár 5000ig  eplus2 ) erővesztés nélkül.Azonban hiába mértem az unokaöcskössel a jobb 1en,a maximális nyomás most is "csak 2,5bar(1,5).
Direkt rákérdeztem és beszéltem erről a csippes mókussal,hogy akkor hogy is van ez.Ő mondta,hogy mechanikusan semmit nem tudsz állítani a maximális nyomáson,mert azt az ecu bekorlátozza 2,5-nél,akármit csinálsz.És a mondeóknál(de lehet,hogy a fordoknál)ezt nem lehet szoftveresen feltörni.A csipptuning sem tud változtatni ezen az értéken!Ezt nem én találtam ki,és a saját méréseim is ezt bizonyították.Ha változott volna,akkor nekem most 3bar körül kellene lennie a nyomásnak....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7757 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 21:13:33 »

pedig de.1héttel az sw módosítás előtt kimentem a laptoppal a garázsba,és lecsekkoltam 2000-nél mit nyom a turbó.Tehát pont 2000nél volt eredetileg 1,2bar(0,2).Állítottam kb 2mm-t a rudazaton.Újra mértem,már 1,3 volt 2ezernél.Kicsit még állítottam rajta,és pont 1,4(0,4) lett 2000nél a nyomás.Tehát nőtt a turbónyomi!
Ezután eltűnt ez a mellberúgásos gyorsulás 2000nél,viszont 1500-tól húz mint a állat,és lepörög folyamatosan(mostmár 5000ig  eplus2 ) erővesztés nélkül.Azonban hiába mértem az unokaöcskössel a jobb 1en,a maximális nyomás most is "csak 2,5bar(1,5).
Direkt rákérdeztem és beszéltem erről a csippes mókussal,hogy akkor hogy is van ez.Ő mondta,hogy mechanikusan semmit nem tudsz állítani a maximális nyomáson,mert azt az ecu bekorlátozza 2,5-nél,akármit csinálsz.És a mondeóknál(de lehet,hogy a fordoknál)ezt nem lehet szoftveresen feltörni.A csipptuning sem tud változtatni ezen az értéken!Ezt nem én találtam ki,és a saját méréseim is ezt bizonyították.Ha változott volna,akkor nekem most 3bar körül kellene lennie a nyomásnak....
A SW a kis szelepeknek adja a jelet a váltó oldalán, hogy mekkora vákumot küldjön a tökre...előtte mérd le a rudazat hosszát, hogy vissza tudd tenni eredeti értékre...majd  ha elkezded állítani, eljön az a pont ahol már nem tud beavatkozni (vagyis csak keveset a vákumszelep) és el kezd emelkedni a nyomás...és a 3 bart is tudja eplus2 csak még Te nem tudod.. vigyor3 de valójában semmi értelme 2 fölé vinni, mert ott már alig számít...sőt én vissza tettem eredeti hosszra a rudazatot, mert napi szinten használom és még sokáig szeretném használni ezt a jó kis autót.
Egyébként egy elég vacak és feleslegesen bonyolított megoldás ez a vákumos fhos, ha valaha is el kezd szórakozni a nyomás az lesz az első, hogy átalakítom nyomásosra, ami sokkal egyenletesebben teszi a dolgát. Eddig minden változós turbómat átalakítottam nyomásosra, csak ez úszta még meg..mondjuk már kezdek elkényelmesedni.. hehe pias
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7758 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 21:14:50 »

A SW a kis szelepeknek adja a jelet a váltó oldalán, hogy mekkora vákumot küldjön a tökre...előtte mérd le a rudazat hosszát, hogy vissza tudd tenni eredeti értékre...majd  ha elkezded állítani, eljön az a pont ahol már nem tud beavatkozni (vagyis csak keveset a vákumszelep) és el kezd emelkedni a nyomás...és a 3 bart is tudja eplus2 csak még Te nem tudod.. vigyor3 de valójában semmi értelme 2 fölé vinni, mert ott már alig számít...sőt én vissza tettem eredeti hosszra a rudazatot, mert napi szinten használom és még sokáig szeretném használni ezt a jó kis autót.
Egyébként egy elég vacak és feleslegesen bonyolított megoldás ez a vákumos fhos, ha valaha is el kezd szórakozni a nyomás az lesz az első, hogy átalakítom nyomásosra, ami sokkal egyenletesebben teszi a dolgát. Eddig minden változós turbómat átalakítottam nyomásosra, csak ez úszta még meg..mondjuk már kezdek elkényelmesedni.. hehe pias
meg már a nyomáslabda sincs meg beka3 pias
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7759 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 21:41:38 »

meg már a nyomáslabda sincs meg beka3 pias
Erről meg nem is beszélve... vigyor3 hehe wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7760 Dátum: 2011.03.08 kedd, 08:31:08 »

Az abszolut tuningoldal:

http://shop.etel-tuning.de/

Meg iranyjelzo utantolto folyadekot is lehet kapni! :-)

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.08 kedd, 08:33:12 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7761 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 21:22:41 »

nekem változott, most 100felett alig, 120-130 felett pedig egyáltalán nem húz vigyor3

kb azt tudja most 100-ig, mint tuning előtt nemtudom
lehet találtam még egy okot, hogy miért ment szharul...

a nyomáslabda nagyjáboli állítgatásához kellett a kompresszor, és ha már elővettem, akkor mondom rámérek a keréknyomásokra.
ekkor jött a nagy meglepi. 2 kerékben(bal első, jobb hátsó) csak 1,2 és 1,5 bar volt wow1, másik 2-ben 2-2 bar

téli gumil felszerelésekor lett beállítva a nyomás elől 2,5bar hátul 2,6 bar.

most kapott aztán rendesen, elől 2,6, hátul 2,8 majd kipróbálom, de szerintem ez is visszafoghatta...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7762 Dátum: 2011.03.15 kedd, 10:55:27 »

lehet találtam még egy okot, hogy miért ment szharul...

a nyomáslabda nagyjáboli állítgatásához kellett a kompresszor, és ha már elővettem, akkor mondom rámérek a keréknyomásokra.
ekkor jött a nagy meglepi. 2 kerékben(bal első, jobb hátsó) csak 1,2 és 1,5 bar volt wow1, másik 2-ben 2-2 bar

téli gumil felszerelésekor lett beállítva a nyomás elől 2,5bar hátul 2,6 bar.

most kapott aztán rendesen, elől 2,6, hátul 2,8 majd kipróbálom, de szerintem ez is visszafoghatta...
ettől biztos nem..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7763 Dátum: 2011.03.15 kedd, 10:58:22 »

ettől biztos nem..... nyes
hát nem tom, kb semmi nyomás sem volt 2 ben vigyor3

na de mindegy...

mostmár értem, hogy jobboldalt miért volt mindig 5m gumicsík, baloldalon meg csak 0,1m eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #7764 Dátum: 2011.03.23 szerda, 17:54:46 »

Hali!

Itt a fórumon vagytok páran akik értenek a motorokhoz, ezért kicsit hátha tudnátok nekem segíteni.
Kicsit off a téma, de faternak vagy egy 1.9 TDI 90 lovas Sharanja. Szegény autónak van már pár baja, szal rá kéne költeni egy kisebb összeget, viszont ha már így lesz, nem tudjátok mit lehetne vele csinálni, meg mekkora összeg körül, hogy kicsit jobban harapjon?
Elég lenne ha legalább az 1-gyel erősebb 110 lovas motor teljesítményét tudná hozni, már az is bődületesen jobban ment ennél, pedig csak 20 ló van köztük. A lényeg, h a turbója, a kuplung, meg a váltó is kezdi a végét járni. Azért is érdekel, mert ha fel kell újítani a turbót, akkor lehet inkább előnyösebb lenne lőni egyel nagyobb jó állapotú turbót és ahhoz igazítani a vezérlést, mint a mostanit felújítani és "megcsippelni"? Nemértek így ennyire a mocikhoz, főleg a dízlikhez a teljesítmény növeléshez meg pláne.
Köszi előre is.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7765 Dátum: 2011.03.23 szerda, 18:28:20 »

Hali!

Itt a fórumon vagytok páran akik értenek a motorokhoz, ezért kicsit hátha tudnátok nekem segíteni.
Kicsit off a téma, de faternak vagy egy 1.9 TDI 90 lovas Sharanja. Szegény autónak van már pár baja, szal rá kéne költeni egy kisebb összeget, viszont ha már így lesz, nem tudjátok mit lehetne vele csinálni, meg mekkora összeg körül, hogy kicsit jobban harapjon?
Elég lenne ha legalább az 1-gyel erősebb 110 lovas motor teljesítményét tudná hozni, már az is bődületesen jobban ment ennél, pedig csak 20 ló van köztük. A lényeg, h a turbója, a kuplung, meg a váltó is kezdi a végét járni. Azért is érdekel, mert ha fel kell újítani a turbót, akkor lehet inkább előnyösebb lenne lőni egyel nagyobb jó állapotú turbót és ahhoz igazítani a vezérlést, mint a mostanit felújítani és "megcsippelni"? Nemértek így ennyire a mocikhoz, főleg a dízlikhez a teljesítmény növeléshez meg pláne.
Köszi előre is.
nagyturbó, adagoló piszkálás és kész is.

ha komolyabb teljestmény akarsz belőle(200le környékén) akkor kelleni fog pd dugó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7766 Dátum: 2011.03.23 szerda, 22:16:39 »

Hali!

Itt a fórumon vagytok páran akik értenek a motorokhoz, ezért kicsit hátha tudnátok nekem segíteni.
Kicsit off a téma, de faternak vagy egy 1.9 TDI 90 lovas Sharanja. Szegény autónak van már pár baja, szal rá kéne költeni egy kisebb összeget, viszont ha már így lesz, nem tudjátok mit lehetne vele csinálni, meg mekkora összeg körül, hogy kicsit jobban harapjon?
Elég lenne ha legalább az 1-gyel erősebb 110 lovas motor teljesítményét tudná hozni, már az is bődületesen jobban ment ennél, pedig csak 20 ló van köztük. A lényeg, h a turbója, a kuplung, meg a váltó is kezdi a végét járni. Azért is érdekel, mert ha fel kell újítani a turbót, akkor lehet inkább előnyösebb lenne lőni egyel nagyobb jó állapotú turbót és ahhoz igazítani a vezérlést, mint a mostanit felújítani és "megcsippelni"? Nemértek így ennyire a mocikhoz, főleg a dízlikhez a teljesítmény növeléshez meg pláne.
Köszi előre is.

ha csak 110le-tvagy picit többet akarsz elég egy jó chip is hozzá...ha izmosabbat akkor kell az átalakitgatás.
nagyobb turbó=nagyobb cooler=nagyobb adagoló=nagyobb porlasztó=pd dugók=SDI vezérműtengely= sok pénz.
ha meghúzod és turbó gatya ugyis lehullik róla,akkor kell kicserélni és hozzáigazitani a chipet...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7767 Dátum: 2011.03.23 szerda, 22:18:41 »

ha csak 110le-tvagy picit többet akarsz elég egy jó chip is hozzá...ha izmosabbat akkor kell az átalakitgatás.
nagyobb turbó=nagyobb cooler=nagyobb adagoló=nagyobb porlasztó=pd dugók=SDI vezérműtengely= sok pénz.
ha meghúzod és turbó gatya ugyis lehullik róla,akkor kell kicserélni és hozzáigazitani a chipet...
nekem kell egy ilyen finom

ezt ha jól gondolom, akkor kb 3-400eft-ból lehetne kihozni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tomy
Vendég
« Új hozzászólás #7768 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 20:07:29 »

Eladó 2 hónapos tuningbox!

2.0 TDCI 130 LE 6 sebességesben volt benn- 160LE-t és 420Nm-t tud.
1-2 dl fogyasztáscsökkenés volt nálam normál tempónál.
Csak 1 baj van- nem tudok vele lassan menni:)-többet ér az életem-ezért eladom:)

35.000 Ft
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7769 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 19:18:15 »

helló!

Ha összejön 5 autó akkor eljön a srác és ott helyben megirja mindenkinek egyedileg az autójára a chippet.
ez kb fél-egy óra autónként....
Akinek megirja és hoz pendrive-ot az megkapja az eredeti programját és a módositottat is, de persze ő is elrakja ha kellene valamikor később....
Bármi gond lenne a géppel(eddig még soha nem volt ilyen chip miatt amit ő irt) akkor gyári műszerrel programfrissitésel azonnal eltünik a chip és gyári lessz minden vagy az eredetit visszalehet tenni bármikor (azért adja oda).
Eddig mindenki fülig érő szájjal távozott tőle és minimális fogysztáscsökkenést tapasztalt. Persze ha kitapossa valaki a belét jobban kajál, de jobban is megy...
Ára 45.000ft...ez nem titok...
Nem gagyi pár ezer forintos cuccal dolgozik, hanem elég profival...
http://www.alientech-to.it/index.php?lang=en

Akit érdekel május 10-ig döntse el és irja meg nekem priviben, ha megvan a létszám akkor mehet a buli...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7770 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 20:05:49 »

helló!

Ha összejön 5 autó akkor eljön a srác és ott helyben megirja mindenkinek egyedileg az autójára a chippet.
ez kb fél-egy óra autónként....
Akinek megirja és hoz pendrive-ot az megkapja az eredeti programját és a módositottat is, de persze ő is elrakja ha kellene valamikor később....
Bármi gond lenne a géppel(eddig még soha nem volt ilyen chip miatt amit ő irt) akkor gyári műszerrel programfrissitésel azonnal eltünik a chip és gyári lessz minden vagy az eredetit visszalehet tenni bármikor (azért adja oda).
Eddig mindenki fülig érő szájjal távozott tőle és minimális fogysztáscsökkenést tapasztalt. Persze ha kitapossa valaki a belét jobban kajál, de jobban is megy...
Ára 45.000ft...ez nem titok...
Nem gagyi pár ezer forintos cuccal dolgozik, hanem elég profival...
http://www.alientech-to.it/index.php?lang=en

Akit érdekel május 10-ig döntse el és irja meg nekem priviben, ha megvan a létszám akkor mehet a buli...

TDCi 2.2 150 pacisbol mit tud kihozni, ha a cel nem elsosorban a mindenaron valo teljesitmenynoveles, hanem inkabb a mukodes optimalizalasa, kicsit hamarabb, kisebb turbolyukkal jojjon meg az ero, esetleg kevesebbet fogyasszon. Ilyen szempontok alapjan is lehet programot iratni?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7771 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 20:15:26 »

TDCi 2.2 150 pacisbol mit tud kihozni, ha a cel nem elsosorban a mindenaron valo teljesitmenynoveles, hanem inkabb a mukodes optimalizalasa, kicsit hamarabb, kisebb turbolyukkal jojjon meg az ero, esetleg kevesebbet fogyasszon. Ilyen szempontok alapjan is lehet programot iratni?

AndyA
biztos megválaszolja a kérdésed.én csak annyit tudok,hogy csináltak már 2.2est is! smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7772 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 20:16:58 »

biztos megválaszolja a kérdésed.én csak annyit tudok,hogy csináltak már 2.2est is! smile
de ott a teljesítmény volt a fő szempont vigyor3

am szerintem simán meg tudja csinálni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7773 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 21:24:52 »

TDCi 2.2 150 pacisbol mit tud kihozni, ha a cel nem elsosorban a mindenaron valo teljesitmenynoveles, hanem inkabb a mukodes optimalizalasa, kicsit hamarabb, kisebb turbolyukkal jojjon meg az ero, esetleg kevesebbet fogyasszon. Ilyen szempontok alapjan is lehet programot iratni?

AndyA

persze....nem fontos széthuzni egy autót...de a 2.2-t igen jól meglehet húzni pedig, jókis gép az.... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7774 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 21:27:53 »

persze....nem fontos széthuzni egy autót...de a 2.2-t igen jól meglehet húzni pedig, jókis gép az.... eplus2
Dávid autójával mi van??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7775 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 21:41:43 »

Dávid autójával mi van??

Épiti azt mondta....passz...bár igértem neki valamit most hogy mondod... szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7776 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 21:54:43 »

Épiti azt mondta....passz...bár igértem neki valamit most hogy mondod... szomoru1
nálam st hátsó lököst keresett, aztán mondta, hogy sikerült megmenteni a regijét
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7777 Dátum: 2011.05.06 péntek, 19:21:14 »

Akkor ide irja akit érdekel a chiptuning.

Nagytalin akarok chipeltetni:

-GIN
-NEMTOM
 
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.06 péntek, 20:58:15 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7778 Dátum: 2011.05.06 péntek, 19:45:30 »

Bunyek!

felmerült egy olyan kérdés, hogy mi van akkor, ha valaki nem elégedett a végeredménnyel??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7779 Dátum: 2011.05.06 péntek, 20:50:20 »

Bunyek!

felmerült egy olyan kérdés, hogy mi van akkor, ha valaki nem elégedett a végeredménnyel??

Én nem értem az ilyen kérdéseket.... nemtudom
Úgy lessz megcsinálva az autó hogy a gazdájának is megfeleljen.
Még annyi hogy ECO-tuning meg optimalizálás ilyen nincs....ezek hülyeségek...motorteljesitmény növelés olyan van.
Mindenki tudja milyen állapotú az autója, akié problémás azt ne chippeltesse amig nincs megcsinálva.
Csakis füstmentes chippet csinál és határokon belül, aki többet akar azt csak saját felelőségre, de ott már szólni fog emiatt.....

 
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7780 Dátum: 2011.05.06 péntek, 20:58:22 »

Én nem értem az ilyen kérdéseket.... nemtudom
Úgy lessz megcsinálva az autó hogy a gazdájának is megfeleljen.
Még annyi hogy ECO-tuning meg optimalizálás ilyen nincs....ezek hülyeségek...motorteljesitmény növelés olyan van.
Mindenki tudja milyen állapotú az autója, akié problémás azt ne chippeltesse amig nincs megcsinálva.
Csakis füstmentes chippet csinál és határokon belül, aki többet akar azt csak saját felelőségre, de ott már szólni fog emiatt.....

 

Mi számít problémásnak? Szeretném ezt hallani hozzáértőtől, mert csak feltételezéseim vannak laikusként..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7781 Dátum: 2011.05.06 péntek, 20:59:44 »

Elvileg tud benzinest is, ha van rá igény megkérdezem azt is...aszem átlag 10%-ot mondott rá.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7782 Dátum: 2011.05.06 péntek, 21:02:34 »

Mi számít problémásnak? Szeretném ezt hallani hozzáértőtől, mert csak feltételezéseim vannak laikusként..

-alapjárat instabil
-füstöl
-alapjáraton erősen csattog
-terhelésen vagy anélkül is bevillog MIL lámpa
-sokat zabál
-lendkerék hallható hogy problémás lessz
kb ilyenek...
de ettől függetlenül bármikor betankolhatsz valami sz+rt és annyi....chip nélkül is mert ugye CR.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7783 Dátum: 2011.05.06 péntek, 21:07:43 »

-alapjárat instabil
-füstöl
-alapjáraton erősen csattog
-terhelésen vagy anélkül is bevillog MIL lámpa
-sokat zabál
-lendkerék hallható hogy problémás lessz
kb ilyenek...
de ettől függetlenül bármikor betankolhatsz valami sz+rt és annyi....chip nélkül is mert ugye CR.

A lendkerékre visszatérve, olvastam itt, hogy leállításnál csattanva áll meg, ha problémás. Egyéb tesztelés van még rá?

Nekem még olyan probléma merült fel, hogy indításkor random módon hörögve indul úgy 1-2 mpig. Olyan, mintha még nem lenne meg az olajnyomás olyankor vagy mittomén.. tipp?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7784 Dátum: 2011.05.06 péntek, 21:39:21 »

A lendkerékre visszatérve, olvastam itt, hogy leállításnál csattanva áll meg, ha problémás. Egyéb tesztelés van még rá?

Nekem még olyan probléma merült fel, hogy indításkor random módon hörögve indul úgy 1-2 mpig. Olyan, mintha még nem lenne meg az olajnyomás olyankor vagy mittomén.. tipp?
szerintem pont tudom mire gondolsz, és nekem addig világít is az olajlámpa, de ez max 1mp!!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7785 Dátum: 2011.05.07 szombat, 18:05:40 »

szerintem pont tudom mire gondolsz, és nekem addig világít is az olajlámpa, de ez max 1mp!!!
És nem mondtak rá neked semmit??
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7786 Dátum: 2011.05.07 szombat, 18:10:00 »

És nem mondtak rá neked semmit??
Nem is foglalkoztam vele, tökéletesen működik az autó és szerintem ez mindenkinek megvan csak nem mindenki figyel fel rá  Wink
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7787 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 09:10:08 »

Nem is foglalkoztam vele, tökéletesen működik az autó és szerintem ez mindenkinek megvan csak nem mindenki figyel fel rá  Wink
Legyen úgy, ahogy mondod.. integet2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #7788 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 20:43:00 »

szerintem pont tudom mire gondolsz, és nekem addig világít is az olajlámpa, de ez max 1mp!!!

Ez nekem is ilyen, és ilyen is volt mindig.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7789 Dátum: 2011.05.10 kedd, 08:35:06 »

Akkor nincs más, akinek kellene chiptuning?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7790 Dátum: 2011.05.10 kedd, 13:19:38 »

Akkor nincs más, akinek kellene chiptuning?
akkor ennyi. gondolom nem lesz a találkozón így a szaki.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #7791 Dátum: 2011.05.10 kedd, 15:44:24 »

akkor ennyi. gondolom nem lesz a találkozón így a szaki.



Kár lenne, jó lett volna a találkozon chippeltetni.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7792 Dátum: 2011.05.10 kedd, 15:56:42 »


Kár lenne, jó lett volna a találkozon chippeltetni.
Egy passatos havernak gödöllőn csinálták, de nem ennyiért... a 45 pénzre még rászántam volna magam nagy nehezen, de többre nem.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7793 Dátum: 2011.05.10 kedd, 18:28:09 »

nincs meg a létszám igy nem lessz sajna....ez van.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #7794 Dátum: 2011.05.10 kedd, 20:39:18 »

nincs meg a létszám igy nem lessz sajna....ez van.
rinya rinya rinya
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #7795 Dátum: 2011.05.10 kedd, 22:17:46 »

rinya rinya rinya
Mennyi hiányzik? Mert ha csak 1, akkor jelenleg 75%, hogy érdekelne, de még nem mertem jelentkezni, nehogy aztán miattam ússzon el az egész.
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7796 Dátum: 2011.05.10 kedd, 22:38:10 »

Mennyi hiányzik? Mert ha csak 1, akkor jelenleg 75%, hogy érdekelne, de még nem mertem jelentkezni, nehogy aztán miattam ússzon el az egész.
3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #7797 Dátum: 2011.05.10 kedd, 23:47:17 »

3
Akkor ehhez én egymagam kevés vagyok. Cheesy
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #7798 Dátum: 2011.05.11 szerda, 09:05:14 »

2-3 ember miatt nem éri meg lejönni a srácnak megcsinálni chipppet? Kaja pia lenne. Akár ha többiek is úgy gondolják ki is fizetnék a srác belépőjét(4000huf) vagy akár én egyedül. Még mindig jobban kijövök mitha pécsre kéne leautoznom.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7799 Dátum: 2011.05.11 szerda, 09:21:01 »

2-3 ember miatt nem éri meg lejönni a srácnak megcsinálni chipppet? Kaja pia lenne. Akár ha többiek is úgy gondolják ki is fizetnék a srác belépőjét(4000huf) vagy akár én egyedül. Még mindig jobban kijövök mitha pécsre kéne leautoznom.
van aki ennyi pénzt egy hónap alatt keres meg, de mégsem éri meg lejönni neki.. hm. szomoru1
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 162 163 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.