HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7850 Dátum: 2011.06.03 péntek, 15:31:53 » |
|
Megnéztük a turbó nem fúj ki (amúgy nem rég lett felújítva), megnéztük. Arra gondolván, hogy a jeladót "felhúzni", hogy nagyobb értékkel kezdjen, mint pl. amit a sprint booster csinál, csak ez vezérlés oldalról (esetleg). Amúgy a chipnek sem vagyok ellensége, olvastam hogy Bunyek ebben eléggé jártas. Nem erőgépet szeretnék, hanem gyorsabb reakciót! Üdv Robi
a sprintbooster el kalap fhos! mitől lenne gyorsabb?? ugyan azon a szálon fog továbbra is kommunikálni. a map szenzor jelét hiába húzod fel, kb nem fog történni semmi sem. turbo-s autón van némi "várakozás", míg félépül a nyomás. főleg fix geós turbóval. tieden milyen van?? chippel nekem sokkal érzékenyebb lett a gázpedál, alig kell nyomni
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #7851 Dátum: 2011.06.03 péntek, 19:58:49 » |
|
Megnéztük a turbó nem fúj ki (amúgy nem rég lett felújítva), megnéztük. Arra gondolván, hogy a jeladót "felhúzni", hogy nagyobb értékkel kezdjen, mint pl. amit a sprint booster csinál, csak ez vezérlés oldalról (esetleg). Amúgy a chipnek sem vagyok ellensége, olvastam hogy Bunyek ebben eléggé jártas. Nem erőgépet szeretnék, hanem gyorsabb reakciót! Üdv Robi
sprintbooster...pfff nem tudom milyen állapotú autóról beszélünk,de normál esetben nem igy kellene müködnie szerintem....biztos valami oka van, diagnosztizálni kell.... Lekell szedni a szoftvered és átirni.....115-130Le ugyanaz a blokk csak gyakorlatilag szoftveresen felhuzták 130-ra... Ha kell valami szólj..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7852 Dátum: 2011.06.03 péntek, 20:15:20 » |
|
sprintbooster...pfff nem tudom milyen állapotú autóról beszélünk,de normál esetben nem igy kellene müködnie szerintem....biztos valami oka van, diagnosztizálni kell.... Lekell szedni a szoftvered és átirni.....115-130Le ugyanaz a blokk csak gyakorlatilag szoftveresen felhuzták 130-ra... Ha kell valami szólj..
asszem pcs is más
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
fischerrobert
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7853 Dátum: 2011.06.03 péntek, 22:12:47 » |
|
Privát ment!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #7854 Dátum: 2011.06.03 péntek, 22:30:43 » |
|
asszem pcs is más
ugyanaz mindkettő...csak a csúcs más
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
enef
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7855 Dátum: 2011.06.08 szerda, 13:02:58 » |
|
Sziasztok, Bár Vik határozottan nem javasolja, de a fejembe vettem hogy kicsit felkpiszkáltatom az MK III motorját. 1.8 benya, 125 le, ezt akarnám növelni, és lehetőleg jobban mint a chiptuning . Van itt a fórumon valakinek tapasztalata ebben? Konkrétan turbót rakatott valaki be? Kösz előre, szombaton Tökölön találkozunk! wave
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #7856 Dátum: 2011.06.08 szerda, 17:40:59 » |
|
Sziasztok, Bár Vik határozottan nem javasolja, de a fejembe vettem hogy kicsit felkpiszkáltatom az MK III motorját. 1.8 benya, 125 le, ezt akarnám növelni, és lehetőleg jobban mint a chiptuning . Van itt a fórumon valakinek tapasztalata ebben? Konkrétan turbót rakatott valaki be? Kösz előre, szombaton Tökölön találkozunk! wave
Kb min 600.000 Ft ráköltése esetén számíthatsz némi érezhető többletre. Mert kb mindenhez hozzá kell nyúlni. Ha turbót akarsz, az meg ennél még többe is kerülne. Olcsóbban kijönnél ha vennél egy V6-ot, fenntartásban, fogyiban sem sokkal több, ellenben élményben, hangban, mindenben adja.
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
Tomy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7857 Dátum: 2011.06.08 szerda, 19:09:44 » |
|
Tuning Box Eladó!
0630/976-22-55
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tulok99
|
|
« Új hozzászólás #7858 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 16:58:06 » |
|
sziasztok! van valakinek chippelt 115le-s tddi? mármint eredetileg 115lovas, ami meg lett chippelve... akinek van, nagyon szépen kérem jelentkezzen priviben! szeretném én is megcsináltatni, de előtte látni, vagyis érezni szeretnék egyet... köszönöm!!!
|
|
|
Naplózva
|
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #7859 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 19:56:48 » |
|
sziasztok! van valakinek chippelt 115le-s tddi? mármint eredetileg 115lovas, ami meg lett chippelve... akinek van, nagyon szépen kérem jelentkezzen priviben! szeretném én is megcsináltatni, de előtte látni, vagyis érezni szeretnék egyet... köszönöm!!!
enyém az...mutassak róla képet? de az érzés nem megy át
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #7860 Dátum: 2011.06.11 szombat, 14:29:35 » |
|
akinek van turbónyomásmérője irja már meg miket töltöget neki.......lemegyek berakom az enyémet most, kiváncsi vagyok...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7861 Dátum: 2011.06.11 szombat, 14:36:53 » |
|
akinek van turbónyomásmérője irja már meg miket töltöget neki.......lemegyek berakom az enyémet most, kiváncsi vagyok... nekem van, de hiába írom... 3000-es padlónál kitölt egészen 1,9-ig is könnyedén am fix geóssal 2500környékén kellene neki 1,3 körül töltenie
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
oritomi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7862 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 02:20:08 » |
|
Új generációs Mondeó 2012 környékén... ST diffúzorral,de elvileg csak 4 ajtós verzióban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #7863 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 12:55:34 » |
|
Új generációs Mondeó 2012 környékén... ST diffúzorral,de elvileg csak 4 ajtós verzióban. Áh ez csak koncepcióautó vagymi, MKIVnek is ilyen ütős előfutárt dobtak össze: Ford Iosis, aztán a végén szépen letompították, visszafogták a látvános terveket.
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
oritomi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7864 Dátum: 2011.06.25 szombat, 13:37:59 » |
|
Ezt láttátok már? http://www.youtube.com/watch?v=w8cyumLtFO8&feature=relmfuA bluefin chippelés is ezen a porton keresztül megy.Akkor ezek szerint a laptoppal lehet módosítani az értékeket és tuningolni házilag.Vagy nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7865 Dátum: 2011.06.25 szombat, 13:50:30 » |
|
ha akarod használni is a kocsit, akkor inkább bízd olyanra, aki ért is hozzá
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #7866 Dátum: 2011.06.25 szombat, 14:22:43 » |
|
Ez egy "sima" diagnosztikai program,mondjuk úgy,hogy az egyik legjobb a gyári után. Stealt-nak van egyedül ilyenje a fórumon,és asszem Jupiter72nek volt,vagy van,ő meg autóvillamossági szerelő. Sőt,nekem már diagolta is vele az autómat,de sokan másoknak is!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #7867 Dátum: 2011.06.25 szombat, 14:24:51 » |
|
Amúgy a csipptuning a mondinál mindig az obd porton keresztül megy! Ilyen értelemben "házilag is " elvégezhető,ha megvan a hardver és a szoftver és a tudás hozzá. De ez nem csipptuning progi!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
oritomi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7868 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 00:25:06 » |
|
Az új mondeó tuning potenciálja nem rossz. Gyári 200ló/420Nm felnyomják 244ló/512Nm-re Azzal már lehet meglepetéseket okozni a gyorsulni vágyó kollegáknak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gr3g
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7869 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 09:37:23 » |
|
Az új mondeó tuning potenciálja nem rossz. Gyári 200ló/420Nm felnyomják 244ló/512Nm-re Azzal már lehet meglepetéseket okozni a gyorsulni vágyó kollegáknak. egy sima gyári mk2 2.0 16V 135ló-val is tudok meglepetéseket okozni a gyorsulni vágyó kollégáknak.... lehet alattad akármennyi lóerő ha nem tudod kezelni, és ezt sokan elfelejtik. (nem rólad beszélek, általánosságban) a gyorsulás 2 legfontosabb tényezője: ki reagál jobban, és ki tapossa ki jobban a szívét a gépnek Nézz meg bárkit aki lámpánál arcozik... 99%-ban elváltják az 1-est idő előtt, és tiltás előtt túl korán váltanak. Ezért szeretek a városban gyorsulni az ilyen papa kedvenceivel.... 10-ből 9-szer már nem áll mellém a következő lámpánál.... A ford majálison nem tudom kint voltál e, ott érdemes volt nézni azokat akik gyorsultak.... atyavilág..... odaáll az st200.... k..vanagy az arc benne, aztán szerintem a nagyanyám szebben csinálta volna..... rakció idő 1mp fölött... 1-es kb 3000-nél elvált....... és az én "szaros" 2.0 16v-m szerintem jobbat futott... nem vagyok pro gyorsuló, de a sok év gyorsulási futamra járás alatt megtanultam egyet s mást.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
oritomi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7870 Dátum: 2011.07.01 péntek, 00:26:48 » |
|
Úgy néz ki eltört 1 rugóm Ha sport,ültető rugókat akarok akkor elég a rugókat cserélni vagy a lengéscsillapítókat is kell? Normál esetben a lengés cs. meddig megy el? Mennyi km után érdemes cserélni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
astor72
|
|
« Új hozzászólás #7871 Dátum: 2011.07.01 péntek, 00:33:10 » |
|
Úgy néz ki eltört 1 rugóm Ha sport,ültető rugókat akarok akkor elég a rugókat cserélni vagy a lengéscsillapítókat is kell? Normál esetben a lengés cs. meddig megy el? Mennyi km után érdemes cserélni? vannak nálam tapasztaltabbak is, de a teló tartóssága a használattól függ. a csere asszem 40 mm-től ajánlott. de azért ne vegyél mérget rá.
|
|
|
Naplózva
|
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7872 Dátum: 2011.07.01 péntek, 00:37:46 » |
|
Úgy néz ki eltört 1 rugóm Ha sport,ültető rugókat akarok akkor elég a rugókat cserélni vagy a lengéscsillapítókat is kell? Normál esetben a lengés cs. meddig megy el? Mennyi km után érdemes cserélni? gyári eibach rugókhoz maradhat a teló
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
kokaikoko
|
|
« Új hozzászólás #7873 Dátum: 2011.07.01 péntek, 09:09:04 » |
|
Úgy néz ki eltört 1 rugóm Ha sport,ültető rugókat akarok akkor elég a rugókat cserélni vagy a lengéscsillapítókat is kell? Normál esetben a lengés cs. meddig megy el? Mennyi km után érdemes cserélni? Amikor az ültetőrugókat vettem (-30mm) a tuningos ember azt mondta -40mm-ig nem kell lengéscsillapítót cserélni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.02 szombat, 01:03:06 írta kokaikoko »
|
Naplózva
|
2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz. TA-Technix -30mm R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
|
|
|
GiN
|
|
« Új hozzászólás #7874 Dátum: 2011.07.01 péntek, 09:46:59 » |
|
Úgy néz ki eltört 1 rugóm Ha sport,ültető rugókat akarok akkor elég a rugókat cserélni vagy a lengéscsillapítókat is kell? Normál esetben a lengés cs. meddig megy el? Mennyi km után érdemes cserélni? túl volt terhelve vagy csak elfáradt az anyag?
|
|
|
Naplózva
|
Ranger XLT 2.2 TDCi. 2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses, Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
|
|
|
oritomi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7875 Dátum: 2011.07.01 péntek, 11:44:53 » |
|
túl volt terhelve vagy csak elfáradt az anyag?
Megfáradt.A gyári van bent.200k km-el. A komolyabb ültető rugókat árulják gátlókkal.Ez a mértékű ültetés még nem indokolja szerintem a gátló cserét. Gondolkoztam az elöl 5 hátul 4 centis ültetéssel is de azt már "durvának" találtam Nameg ha bent van a mélyláda az instant 2 centi ültetés és sok a fekvő rendőr erre felé.Így maradt a 3-3 centis ültetés.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.01 péntek, 17:36:02 írta oritomi »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kuk3sz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7876 Dátum: 2011.07.01 péntek, 21:41:01 » |
|
Megfáradt.A gyári van bent.200k km-el. A komolyabb ültető rugókat árulják gátlókkal.Ez a mértékű ültetés még nem indokolja szerintem a gátló cserét. Gondolkoztam az elöl 5 hátul 4 centis ültetéssel is de azt már "durvának" találtam Nameg ha bent van a mélyláda az instant 2 centi ültetés és sok a fekvő rendőr erre felé.Így maradt a 3-3 centis ültetés. 4 centi-ig elbírja a gyári gátló, afölött meg rövidebb gátló kell. Nekem kombi 2-es van, elöl -5, hátul -4 centivel, elöl Boge Turbo gátók ami méretben megegyezik a gyárival, csak keménységben kicsit keményebb és hibátlanul bírja már 2 éve, hátul mélynyomóval, 17-es kerekekkel és röhögve átmegyek bárhol bármin, bár kicsit idegesít, hogy ha már ültetve van mindenhova felférek, bár jó, hogy nem akadok el, nem tépek le semmit az autóról, de akkoris.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sendrew
|
|
« Új hozzászólás #7877 Dátum: 2011.07.09 szombat, 08:20:04 » |
|
Sziasztok! Nem volt még lélekerőm az egész topicot végig olvasni, csak beleolvasgattam. A cutout nevű tuninketyerét ismeritek? http://www.dinamit-dob.hu/content/kipufogo-szelepiéyen lenne: http://www.youtube.com/watch?v=QJ-t094ow-g
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.09 szombat, 08:58:43 írta sendrew »
|
Naplózva
|
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE 2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX: 2001. Ford Ka 1.3 60LE 2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG 2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #7878 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 12:31:49 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7879 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 15:07:15 » |
|
Sziasztok! Nem volt még lélekerőm az egész topicot végig olvasni, csak beleolvasgattam. A cutout nevű tuninketyerét ismeritek? Amit feltétlenül tudnod kell és nem nagyon reklámozzák: Ez csak V motorokra jó, sor4-es benzineseknél csak a repedtfazék hangot tudja előhozni, kb. ugyan olyan ocsmány hangja lesz, mint ha lukas lenne a kupuff. Sor4-en ezt úgy orvosolják, hogy kap egy kisebb, átmenős dobot a szelep után és úgy lehet váltani a sportosabb hangra. Kipuff dob nélkül ez a cucc sor4-en nem működik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sendrew
|
|
« Új hozzászólás #7880 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 16:05:16 » |
|
Amit feltétlenül tudnod kell és nem nagyon reklámozzák: Ez csak V motorokra jó, sor4-es benzineseknél csak a repedtfazék hangot tudja előhozni, kb. ugyan olyan ocsmány hangja lesz, mint ha lukas lenne a kupuff. Sor4-en ezt úgy orvosolják, hogy kap egy kisebb, átmenős dobot a szelep után és úgy lehet váltani a sportosabb hangra. Kipuff dob nélkül ez a cucc sor4-en nem működik. Látod, ezt tényleg nem reklámozták! Akkor viszont a te gépedre jó lehet
|
|
|
Naplózva
|
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE 2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX: 2001. Ford Ka 1.3 60LE 2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG 2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7881 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 16:10:57 » |
|
Látod, ezt tényleg nem reklámozták! Akkor viszont a te gépedre jó lehet Oda meg nem kell, legalábbis nekem nem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sendrew
|
|
« Új hozzászólás #7882 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 21:13:02 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE 2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX: 2001. Ford Ka 1.3 60LE 2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG 2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7883 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 21:33:00 » |
|
Ez is olyan okosjani típus. Keményen indulna, csak nem tudja hol kell kikapcsolni az ASR-t. Nekem azért nem kell, mert ő a middle muffler elé tette. Az nekem sosevót', minekaz. 1 dolgom volt kiszedni, az a fennakadáson és odaverésen kívül nem sok mindenre jó egy ültetett V6-on. Lassan kiiktatom a 2 leömlőkatit is és akkor meg már nagyon nem kell majd cut-out.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gr3g
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7884 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 21:37:50 » |
|
Ez is olyan okosjani típus. Keményen indulna, csak nem tudja hol kell kikapcsolni az ASR-t. Nekem azért nem kell, mert ő a middle muffler elé tette. Az nekem sosevót', minekaz. 1 dolgom volt kiszedni, az a fennakadáson és odaverésen kívül nem sok mindenre jó egy ültetett V6-on. Lassan kiiktatom a 2 leömlőkatit is és akkor meg már nagyon nem kell majd cut-out. na jól van látom lesz munkád az st-men a télen de azért valld be a HEMI-t te is szívesen nézegetnéd a motorháztető alatt (ha beférne)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gr3g
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7885 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 21:46:39 » |
|
ha már tuning... ez mondjuk elég meleg.... egyetlen szépség hibája, hogy dízel.... http://www.youtube.com/watch?v=Fwz3d4Z49o0
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.17 vasárnap, 21:49:24 írta Gr3g »
|
Naplózva
|
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7886 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 21:56:12 » |
|
na jól van látom lesz munkád az st-men a télen de azért valld be a HEMI-t te is szívesen nézegetnéd a motorháztető alatt (ha beférne) Azt nem nézegetném a tető alatt, inkább az üveg mögül hallgatnám.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7887 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 21:57:42 » |
|
Nem dízel az, csak eszi az olajat. Nagyon.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gr3g
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7888 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 21:58:50 » |
|
Nem dízel az, csak eszi az olajat. Nagyon. mondjuk lehet, hogy 6.4-nél már le se fosnám, hogy dízel.... ott már az sem gazdaságos
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sendrew
|
|
« Új hozzászólás #7889 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 22:10:40 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE 2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX: 2001. Ford Ka 1.3 60LE 2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG 2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
|
|
|
Gr3g
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7890 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 22:16:51 » |
|
a fiamnak a 3 legeslegfontosabb dolog amit megtanítok az életben légy hű a családi hagyományokhoz (vallás, stb) mindig légy tisztelettel a nők iránt SOHA ne vegyél dízelt...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #7891 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 22:18:49 » |
|
a fiamnak a 3 legeslegfontosabb dolog amit megtanítok az életben
légy hű a családi hagyományokhoz (vallás, stb)
mindig légy tisztelettel a nők iránt
SOHA ne vegyél dízelt...
pedig a legjobb tuningalany.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Gr3g
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7892 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 22:22:46 » |
|
pedig a legjobb tuningalany. lehet.... de pl ezt: http://www.youtube.com/watch?v=OrcVB5cvG4s mi a francnak tunigolgatnád tovább??? a dízelben jó a nyomaték, ennyi.... de attól még egy füstös olajkályha, és hányadék a hangja.... sorry nem megbántani akarok bárkit is, nekem ez a véleményem a díezlről.... én is benzingőzben nőttem fel, a fiam is abban fog... a dízelt meghagyjuk másnak
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gr3g
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7893 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 22:24:15 » |
|
utolsó off: http://www.youtube.com/watch?v=7Rd6MIrPaycvagy ezt a 6.0 Vortec-et minek tuningolni? amúgy a benzinest is lehet b..szogatni, csak jó alany kell....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gr3g
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7894 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 22:30:30 » |
|
amúgy bármi lehet jó tuning alany, kérdés hogy a delikvensnek mennyi "felesleges" pénze van rá...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #7895 Dátum: 2011.07.20 szerda, 15:57:12 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
Gr3g
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7896 Dátum: 2011.07.20 szerda, 16:01:40 » |
|
nekem akkor sem kéne f1 autó ha lenne rá zs.... valahogy nem...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #7897 Dátum: 2011.07.20 szerda, 16:14:38 » |
|
nekem akkor sem kéne f1 autó ha lenne rá zs.... valahogy nem... nem az autó az nekem sem hanem a teljesitmény az azért élmény lehet
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
Gr3g
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7898 Dátum: 2011.07.20 szerda, 17:39:17 » |
|
nem az autó az nekem sem hanem a teljesitmény az azért élmény lehet jó hát mondjuk kíváncsi lennék, hogy egy ilyen teljesítménnyel megáldott autóval mit csinálnál közúton kipróbálnám én is tény, de szerintem ez ebben a formájában lenne élmény, nem ez a teljesítmény más autóban...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7899 Dátum: 2011.07.20 szerda, 17:46:20 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|