Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:45:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2693735 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #7950 Dátum: 2011.08.06 szombat, 13:28:05 »

ilyen autóm lenne, nem is tennék bele rádiót....

http://www.youtube.com/watch?v=pKPhT9gPz5Y
pedig alapjáraton elég taktoros ez is
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #7951 Dátum: 2011.08.06 szombat, 13:32:00 »

pedig alapjáraton elég taktoros ez is

hát pont nem....

azért ne hasonlítsunk már egy v8-at egy dízelhez.....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7952 Dátum: 2011.08.06 szombat, 19:22:14 »

az önmegtatóztatás olyannak való mint én.elég ciki lenne pl.meló közben ezek a street fighterek a pirosnál kihivnának és nem tunék ellen álni nekik a góréval a hátam mögött   taps (mellesleg én még soha nem találkoztam ilyenekkel,vagy nem mernek kihivni.ilyenkor mit csinál?int,hogy gyere.)szerintem van itt a forumon 1-2 fhos dieseles aki szivesen kiállna veled a ringen.nem akarok senki neváben szólni  smile
A ringen vagy pályára simán beneveznék.Én megfogtam a fhos dízelemmel 3ból 3x Hovono v6-ját a madarasi pályán-Sőt,8,9s alatt voltam 100-on ,a v6 meg 9,2n. eplus2
http://mondeo.hu/index.php?topic=5044.msg557076#msg557076
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #7953 Dátum: 2011.08.06 szombat, 20:03:16 »

A ringen vagy pályára simán beneveznék.Én megfogtam a fhos dízelemmel 3ból 3x Hovono v6-ját a madarasi pályán-Sőt,8,9s alatt voltam 100-on ,a v6 meg 9,2n. eplus2
http://mondeo.hu/index.php?topic=5044.msg557076#msg557076

Azt aláírom, hogy jó a nyomatékja a dieselnek.... Sad 

Mondjuk én nem gyorsulásról beszéltem, hanem rendesen "körmenetről"

gyorsulásnak majd akkor lesz értelme ha épített v8 lesz a glx-ben, ki lesz könnyítve stb... Wink

egyébként meg jó autóval is lehet ***ul gyorsulni Wink láttam Tökölön egy párat ford majálison.... Cheesy 3000-nél váltott az st220-al.... Cheesy és az 1.6 fóka odaverte.... Cheesy

szerk: de ha meglesz az st, kiállok gyorsulni is... legfeljebb kikapok Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.06 szombat, 20:07:07 írta Gr3g » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7954 Dátum: 2011.08.06 szombat, 20:45:48 »

Azt aláírom, hogy jó a nyomatékja a dieselnek.... Sad 

Mondjuk én nem gyorsulásról beszéltem, hanem rendesen "körmenetről"

gyorsulásnak majd akkor lesz értelme ha épített v8 lesz a glx-ben, ki lesz könnyítve stb... Wink

egyébként meg jó autóval is lehet ***ul gyorsulni Wink láttam Tökölön egy párat ford majálison.... Cheesy 3000-nél váltott az st220-al.... Cheesy és az 1.6 fóka odaverte.... Cheesy

szerk: de ha meglesz az st, kiállok gyorsulni is... legfeljebb kikapok Cheesy
csak xarul lehet gyorsulni.az autó tudja amit tudnia kell.az egyik fél mindig rosszabbul tolja mint a másik.Ilyen volt pl a ford majálison tavaly Angel.Akkor még csak boxom volt.Mentünk 1et, megvert.mentünk mégegyet,megvert.Harmadjára én hagytam ott.Akkor persze jött a "elszúrtam a váltást" dumával.Na és?Előtte meg én szúrtam el 2x is! hehe
Pedig neki a legjobb a reakcióideje,és kumma gyorsan vált.
Aztán Everstman csippelt 155le-s tddi-jét is megfogtam az az előtti majálison,pedig akkor még alap volt a kombim.
Madarason a 163lovas 320d is tükörbe ragadt.Pedig annak a hátsó hajtása piszkosul tol.
Mind1,zárt körülmények között élvezem,még ha én vagyok a másik tükrében is,mert ezek csak játékok,semmit nem számítanak.Az életben sokkal fontosabb a biztonság.Főleg ha 3 poronyty ül mögötted. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7955 Dátum: 2011.08.06 szombat, 21:04:32 »

hát pont nem....

azért ne hasonlítsunk már egy v8-at egy dízelhez.....
nem akarok illuzió romboló lenni, de nem  is érdemes. Én ezért kerülöm ha csak lehet a V8-asokat.  Undecided Velem azért elég gyakran előfordul, hogy amikor a nagy vízen túl vagyok akkor néha V8-al kel szaladgálni és általában nem kis távolságokat (mindig több ezer mérföldet). Utoljára olyan 3000 mérdöldet kellett letudnom 6,0 V8 Vortexes Suburban-nal. Annak ellenére hogy ez már egy intelligens V8-as blokk mint a mergáké amelyek képesek lekapcsolni 4 hengert ha nincs rá szükség. Hidd el így se szeretnéd napi használatra, mert kicsit nagyon torkos egy V8-as. hangra meg szerintem egy szépen hangolt v6-oshoz képest egy kárrogó varjú. Személy szerint nekem felüdülés volt amikor hazaértem és beleültem a dizelembe, mert itt nem kell várni míg lenyomod a gázpedált míg elkezd gyorsulni (bár szerintnem ez a tetű lassú automata váltója miatt volt  Undecided nem idegesít az állandó artikulálatlan hörgése ha mégis elkezded taposni stb stb.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7956 Dátum: 2011.08.06 szombat, 21:08:45 »

Ford ST-ről volt szó Wink

Amúgy meg ha valakinek bejön a zetor hang, hát hajrá....

Nekem valahogy a benzin motorok hangja jobban bejön... Lásd: grandcsirke sor6... V8... v6 (bár olyanom még nem volt)

de a zetor krákogás nem az én világom....
Ford Mondeo ST TDCI... bizony volt ilyen gyárilag is nyes ST220-as futó és kormánymű 2.2 dízellel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7957 Dátum: 2011.08.06 szombat, 21:09:37 »

A ringen vagy pályára simán beneveznék.Én megfogtam a fhos dízelemmel 3ból 3x Hovono v6-ját a madarasi pályán-Sőt,8,9s alatt voltam 100-on ,a v6 meg 9,2n. eplus2
http://mondeo.hu/index.php?topic=5044.msg557076#msg557076
9,2 alatt volt FrancoNero-é is, asszem eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7958 Dátum: 2011.08.06 szombat, 21:12:19 »

9,2 alatt volt FrancoNero-é is, asszem eplus2
Amikor kunmadarosn mértem régebben akkor és ott aktuálisan Zsoel volt a leg gyorsabb az akkori  chippes 2.2TDCi-jével (Gabo akkor nem volt ott) Az ST200-asok olyan 0,5-1másodpercel jöttek utánuk. ST220-asok meg ritkán vannak olyan műszaki állapotban hogy gyorsulni is bírjanak sajnos.  Undecided
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7959 Dátum: 2011.08.06 szombat, 22:00:41 »

9,2 alatt volt FrancoNero-é is, asszem eplus2
valami ilyesmi  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7960 Dátum: 2011.08.06 szombat, 22:03:25 »

valami ilyesmi  nyes
nyes

szerintem csúszni fog az optikázás szomoru1 inkább berakatom a nagyobb pcs-ket, kicsit lentebb tekerem a nyomást(1,5-1,6-ra) és leugrok utánállítani eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7961 Dátum: 2011.08.06 szombat, 22:05:45 »

nyes

szerintem csúszni fog az optikázás szomoru1 inkább berakatom a nagyobb pcs-ket, kicsit lentebb tekerem a nyomást(1,5-1,6-ra) és leugrok utánállítani eplus2
Én most nagyon ültetni akarok már...nem bírom ezt az ágaskodást  vigyor3
úgyis fújják a hátsó lökőmet, akkor azokat az élvédő izékat is színre fújatom elől/hátul aztán fóliázás és nekem ennyi  nyes

Ha jössz állíttatni akkor szólj  wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7962 Dátum: 2011.08.06 szombat, 22:07:21 »

Én most nagyon ültetni akarok már...nem bírom ezt az ágaskodást  vigyor3
úgyis fújják a hátsó lökőmet, akkor azokat az élvédő izékat is színre fújatom elől/hátul aztán fóliázás és nekem ennyi  nyes

Ha jössz állíttatni akkor szólj  wave
mit csináltál, hogy fényezni kell??

nálam 3cm-es szélesítés és ültetés van tervben... vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7963 Dátum: 2011.08.06 szombat, 22:09:03 »

mit csináltál, hogy fényezni kell??

nálam 3cm-es szélesítés és ültetés van tervben... vigyor3
szélesítést bírgya majd?  vigyor3 mondjuk nekem eléggé kilógnak ezek a kerekek  Roll Eyes

valaki nekiment...valahogyan gun lett rajta egy 20centis vastag csík...nemtudok mit csinálni  szomoru1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7964 Dátum: 2011.08.06 szombat, 22:14:00 »

nyes

szerintem csúszni fog az optikázás szomoru1 inkább berakatom a nagyobb pcs-ket, kicsit lentebb tekerem a nyomást(1,5-1,6-ra) és leugrok utánállítani eplus2

Na és hol lessz az 1,7-1,9bar?    eplus2
Mondeo 17-es turbója max 1,5-bar-t bir stabilan felette széthullik....GTB17 már többet bir,de ugye mondeokon nem az van.. szomoru1
Ma visszacsöveztem énis az órát, és érdekes módon 1,4-1,5-el tölt....de alapjáraton remeg a mutató,bekell raknom a szükitőt vissza.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7965 Dátum: 2011.08.06 szombat, 22:48:26 »

Na és hol lessz az 1,7-1,9bar?    eplus2
Mondeo 17-es turbója max 1,5-bar-t bir stabilan felette széthullik....GTB17 már többet bir,de ugye mondeokon nem az van.. szomoru1
Ma visszacsöveztem énis az órát, és érdekes módon 1,4-1,5-el tölt....de alapjáraton remeg a mutató,bekell raknom a szükitőt vissza.

10ekm-t lement olyan nyomáson, de inkább visszaveszem stabilabb nyomásra. ha raknék fel, akkor inkább KKK BV50-et raknék fel...

az egyik órámmal nekem is remegett a mutató, a másikkal meg nem Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7966 Dátum: 2011.08.06 szombat, 22:49:02 »

szélesítést bírgya majd?  vigyor3 mondjuk nekem eléggé kilógnak ezek a kerekek  Roll Eyes

valaki nekiment...valahogyan gun lett rajta egy 20centis vastag csík...nemtudok mit csinálni  szomoru1
bírnia kell eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #7967 Dátum: 2011.08.06 szombat, 23:39:36 »

nem akarok illuzió romboló lenni, de nem  is érdemes. Én ezért kerülöm ha csak lehet a V8-asokat.  Undecided Velem azért elég gyakran előfordul, hogy amikor a nagy vízen túl vagyok akkor néha V8-al kel szaladgálni és általában nem kis távolságokat (mindig több ezer mérföldet). Utoljára olyan 3000 mérdöldet kellett letudnom 6,0 V8 Vortexes Suburban-nal. Annak ellenére hogy ez már egy intelligens V8-as blokk mint a mergáké amelyek képesek lekapcsolni 4 hengert ha nincs rá szükség. Hidd el így se szeretnéd napi használatra, mert kicsit nagyon torkos egy V8-as. hangra meg szerintem egy szépen hangolt v6-oshoz képest egy kárrogó varjú. Személy szerint nekem felüdülés volt amikor hazaértem és beleültem a dizelembe, mert itt nem kell várni míg lenyomod a gázpedált míg elkezd gyorsulni (bár szerintnem ez a tetű lassú automata váltója miatt volt  Undecided nem idegesít az állandó artikulálatlan hörgése ha mégis elkezded taposni stb stb.

ha vennék egy V8-at, pont le...rnám a fogyasztást... volt amerikai autóm, annál sem érdekelt.... nekem a fogyasztás egy 20ad rangú információ... nem azért van autóm, hogy a fogyasztást nézzem.... Vortec amúgy Wink

Szemezek egy ideje a Yokon XL Denali-val... 6.0 Vortec ugyan az mint a suburban... egyszerűen nem érdekelne, hogy 100litert eszik 100on, mert egy olyan autó nem arról szól....
A fogyasztást (most bántás nélkül) a diesel tulajdonosok nézik.... Nézz körbe a figyasztás topikban... Cheesy

Egy V8-nál nem szabad a fogyasztással foglalkozni....

Egy Mustangom ha lenne, nem használnám napi szinten (a 67-est) de nem a V8 szomjassága miatt, hanem mert az élmény autó lenne... de mellette ott fog állni a nagy dög XL amit napi használatban használok...

2 nagy problémám van az életben.... hogy a nagy víz rossz oldalára születtem, és hogy rossz időben....
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7968 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 00:41:15 »

ha vennék egy V8-at, pont le...rnám a fogyasztást... volt amerikai autóm, annál sem érdekelt.... nekem a fogyasztás egy 20ad rangú információ... nem azért van autóm, hogy a fogyasztást nézzem.... Vortec amúgy Wink

Szemezek egy ideje a Yokon XL Denali-val... 6.0 Vortec ugyan az mint a suburban... egyszerűen nem érdekelne, hogy 100litert eszik 100on, mert egy olyan autó nem arról szól....
A fogyasztást (most bántás nélkül) a diesel tulajdonosok nézik.... Nézz körbe a figyasztás topikban... Cheesy

Egy V8-nál nem szabad a fogyasztással foglalkozni....

Egy Mustangom ha lenne, nem használnám napi szinten (a 67-est) de nem a V8 szomjassága miatt, hanem mert az élmény autó lenne... de mellette ott fog állni a nagy dög XL amit napi használatban használok...

2 nagy problémám van az életben.... hogy a nagy víz rossz oldalára születtem, és hogy rossz időben....
Nyilván mindenki ahhoz vonzódik amihez akar. Lehet hogy  te úgy gondolod hogy egy 6,0 Vortec V8 motorizáció csúcsa, de élőben hidd el hogy nem egy nagy élmény. Őszintén szólva egy nagy nulla , annyira tehetlen nagy vas hogy már szánalmas.  Szerencsére a jenkiknél ritka az igazán jó dizel. Amivel max találkozni lehet a faék bonyolultságú sima TDI jetták. Elárulom hogy meg se próbálhattam befogni pl parton a csoda Vortexel egy TDI jettát sem , egy olyan kis vackot amit egy kicsit is  normálisabb  dizelből észre sem veszel.  szomoru1 Na mindegy lehet, hogy csak én vagyok a béna hogy soha nem találom meg egy V8-ban az autózás örömét.  Akár a Suburban akár Yukon nekem akkor jöhetne be itthon a garázsomba ha valaki pisztolyt szorítana a koponyámhoz. Szerintem próbáld ki vezesd néhány ezer kilómétert és utána te is utálni fogod, mert lomha, idegesítő , mert ocsmány a hangja, egy dolog van ami tetszik benne hogy egy bömi X5-nek is lehet látni a tetejét belőle  nyes de ez nem kompenzálja a többit.  Undecided
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7969 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 00:56:05 »

De tényleg egy ilyenben mit lehet szeretni? ez inkább olyan teherautós  Undecided

4 hengert éppen  lekapcsolt

"normál V8 módban"
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #7970 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 07:35:41 »

na ahogy írtad is... mindenki máshoz vonzódik...

nem mondom, hogy a vortec a csúcs.... de annál nem is az a lényeg, hogy lámpától gyorsulj, vagy told neki.... egy akkora autónál ez nem számít... családi nagy dög....

én szeretem az ilyen kocsikat....

egy ideális garázs nálam: anya autója, apa autója, családi autó, (esetleg játszó autó is)

vezettem eleget amerikai kocsit, ami az a tipikus amerikai autó a régebbi érából... szerettem Smiley
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #7971 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 11:22:02 »

Én ezt vezettem:



Nagy flash volt, de a mindennapokra nem kellene  Wink
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #7972 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 11:34:48 »

Nekem Ő volt, és napi használatban, hétvégenként meg terepen. és bármikor visszaülnék bele....




de Ő sor6 volt nem V8... bár a hangja ennek sem rossz
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7973 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 12:20:46 »

Én is imádom az amcsi autókat,de nem tehetem meg sajna hogy legyen vagy fenn tartsak egyet....
Legnagyobb élményem egy 1982-es Chevrolet impala volt(amcsi rendőr autók voltak ilyenek régebben pl), és 8,5-es Buick.
De dieselnen is vannak igen komoly amcsi motorok, Perkins és Cummins és FORD motorok...
Pár hónapja egy Hybrid Mercury-n volt a Hybrid okatatás amin voltam, de az már nemigen tetszett pl...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7974 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 12:56:19 »

Én ezt vezettem:

[img]http://kepfeltoltes.hu/110807/Cadillac_Seville_8_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nagy flash volt, de a mindennapokra nem kellene  Wink

mennyire igaz ez a "Nagy flash volt, de a mindennapokra nem kellene" !Mindenki így van ezzel csak nem hajlandó bevallani.Vagy aki már túlesett rajta,az tudja,hogy így van.Az évek telnek,és az embernek közben megjön az esze (szerencsés esetben  hehe ) ! A többi csak fikció!
Egy darabig nekem is bejött pl a sport kipuff.Tetszett a hörgő duruzsolás,az ember kicsit elkente a száját,rögtön utánafordultak,és a vére is pezsgett tőle a drivernek-a libabőr alap.Aztán teltek az évek,és elkezdett zavarni.140nél elviselhetetlen,200körül meg inkább szenvedtél tőle mint élvezted volna.A gyerek nem tud aludni a hátsó ülésen,stb.
Régi nagy szerelmeim a cápa bömbik......15évesógor elhozott 1et,hogy bügykölni kéne,de nincs benne benya.Segond,5literes műanyagkanna odapókolva a motortérbe,és go.A sarkig bírta,mert elszippantotta az 5 liter anyagot.Akkor nem számított.Após ladáját megcsapoltuk,és nyomtuk a dunaparton a homokköröket-persze hazafelé már húztuk a ladával.... hehe
Egyszer álltam a ódifhostalicskámmal a hungárián,és a piroslámpához mellém gurult egy Ford pickup trak.Kicsit túráztatta a mocit,és kinéztem balra,azt hittem,hogy rögtön rámborul a gép.Tengely irányban akkorát csavart a motor a kasznin,hogy jött felém vagy 30cm-t.
A mindennapokban bizony már körültekintően kell döntsön az ember,hogy mibe teszi bele sheggét.Hat tesztik hanem,ez így van sajnos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7975 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 12:58:01 »

Na és hol lessz az 1,7-1,9bar?    eplus2
Mondeo 17-es turbója max 1,5-bar-t bir stabilan felette széthullik....GTB17 már többet bir,de ugye mondeokon nem az van.. szomoru1
Ma visszacsöveztem énis az órát, és érdekes módon 1,4-1,5-el tölt....de alapjáraton remeg a mutató,bekell raknom a szükitőt vissza.

Én használtam gt17-et 2 bar felett huzamosan (kb 60-70 ezer km) de bírta minden gond nélkül...sőt a mai napig dolgozik egy TDI ventoban.. eplus2  Volt már gt17-es turbód?  vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7976 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 15:12:11 »

Én használtam gt17-et 2 bar felett huzamosan (kb 60-70 ezer km) de bírta minden gond nélkül...sőt a mai napig dolgozik egy TDI ventoban.. eplus2  Volt már gt17-es turbód?  vigyor3

Persze gondoltam énis hogy vannak akiknek soha nem megy tönkre semmi és extrém körülményeket is birnak a dolgaik....de nem ez a jellemző,és nemcsak szerintem hanem nagyobb tuningosok szerint sem, nekem ennyi elég is.
Mondeo turbója sem birja stabilan azt a nyomást, és a motor se szerintem,és pár komolyabb szerelő szerint sem, de nagy tapasztalalt nincs mert nemigen tuningol senki fordot úgy mint fosvágent....ott bemész a boltba és szinre,szagra,méretre megkapsz mindent.
Gondolom akkor AFN ventod volt (hisz csak abban volt gt17) de ott a motor is birja(legjobb fosvágen motor),főleg pd dugókkal, de itt ford-ról beszélünk ami széthullana mint a sz+r...
Van egy széthullot 17-es, kell vagy miért kérded? 
GTB17 az birja azt elfogadom....pl GTB1756 egy igen jó turbó.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7977 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 15:14:18 »

Másik meg aki tuningolni akar az vegyen egy nagyobb turbót meg hozzá megfelelő coolert......ennyi.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #7978 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 16:32:08 »

mennyire igaz ez a "Nagy flash volt, de a mindennapokra nem kellene" !Mindenki így van ezzel csak nem hajlandó bevallani.Vagy aki már túlesett rajta,az tudja,hogy így van.Az évek telnek,és az embernek közben megjön az esze (szerencsés esetben  hehe ) ! A többi csak fikció!
Egy darabig nekem is bejött pl a sport kipuff.Tetszett a hörgő duruzsolás,az ember kicsit elkente a száját,rögtön utánafordultak,és a vére is pezsgett tőle a drivernek-a libabőr alap.Aztán teltek az évek,és elkezdett zavarni.140nél elviselhetetlen,200körül meg inkább szenvedtél tőle mint élvezted volna.A gyerek nem tud aludni a hátsó ülésen,stb.
Régi nagy szerelmeim a cápa bömbik......15évesógor elhozott 1et,hogy bügykölni kéne,de nincs benne benya.Segond,5literes műanyagkanna odapókolva a motortérbe,és go.A sarkig bírta,mert elszippantotta az 5 liter anyagot.Akkor nem számított.Após ladáját megcsapoltuk,és nyomtuk a dunaparton a homokköröket-persze hazafelé már húztuk a ladával.... hehe
Egyszer álltam a ódifhostalicskámmal a hungárián,és a piroslámpához mellém gurult egy Ford pickup trak.Kicsit túráztatta a mocit,és kinéztem balra,azt hittem,hogy rögtön rámborul a gép.Tengely irányban akkorát csavart a motor a kasznin,hogy jött felém vagy 30cm-t.
A mindennapokban bizony már körültekintően kell döntsön az ember,hogy mibe teszi bele sheggét.Hat tesztik hanem,ez így van sajnos.
igy van az ész a korral jön meg egy ideig.mikor ismét kezd elmenni már öreg vagy.suhanc korában ez mindenkinek flash és mindannyiunknak flash volt
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #7979 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 18:34:07 »

no... akkor mindenkinek megválaszolom a dolgot....

engem igenis kielégített a mindennapokra, pont leszartam a fogyasztást... ha ilyen autód van, a fogyasztás 20ad rangú tényző... ha nem így van, akkor rossz autóban ülsz....

ne haragudjatok meg, de mind dieselben ültök és osszátok az észt arról, hogy jajj majd a korral, meg jajj ez jajj az....

Szerintem ez f..ság.... Abszolút nem kor függő az, hogy szarsz e a fogyasztásra vagy sem... Ezzel k..va jól mögé lehet magyarázni annak, hogy azért van dieseled, mert felnőttél, vagy mert kiöregedtél mondjuk egy V8-ból annak, hogy valójában sóher vagy, és sajnálod a pénzt a benzinre, vagy nincs annyi pénzed hogy fenntarts egy ilyet....

De ez a duma, hogy felnőttél.... pff...  falbav falbav Menj ki egy USA autó találkozóra... és nézd meg az átlag életkort... hát nem a suhancok vannak ott...


Jelen pillanatban nekem sem fér bele, hogy vegyek megint egy grandcsirkét. ezért most ST-ben gondolkozom, DE amint megint úgy vagyok, gond nélkül vissza ülök...

Ja és akkor egy apró adalék anyag... az amerikai autók, amik még 100% amerikaiak (tehát kb 2000-2002ig) azok még össze vannak téve... azokban még van anyag...

a grand-nak a lökői ki voltak merevítve vassal a hajlatokban....

Nekem kéne mindennapra...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7980 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 20:13:24 »

no... akkor mindenkinek megválaszolom a dolgot....

engem igenis kielégített a mindennapokra, pont le***tam a fogyasztást... ha ilyen autód van, a fogyasztás 20ad rangú tényző... ha nem így van, akkor rossz autóban ülsz....

ne haragudjatok meg, de mind dieselben ültök és osszátok az észt arról, hogy jajj majd a korral, meg jajj ez jajj az....

Szerintem ez f..ság.... Abszolút nem kor függő az, hogy ***sz e a fogyasztásra vagy sem... Ezzel k..va jól mögé lehet magyarázni annak, hogy azért van dieseled, mert felnőttél, vagy mert kiöregedtél mondjuk egy V8-ból annak, hogy valójában sóher vagy, és sajnálod a pénzt a benzinre, vagy nincs annyi pénzed hogy fenntarts egy ilyet....

De ez a duma, hogy felnőttél.... pff...  falbav falbav Menj ki egy USA autó találkozóra... és nézd meg az átlag életkort... hát nem a suhancok vannak ott...


Jelen pillanatban nekem sem fér bele, hogy vegyek megint egy grandcsirkét. ezért most ST-ben gondolkozom, DE amint megint úgy vagyok, gond nélkül vissza ülök...

Ja és akkor egy apró adalék anyag... az amerikai autók, amik még 100% amerikaiak (tehát kb 2000-2002ig) azok még össze vannak téve... azokban még van anyag...

a grand-nak a lökői ki voltak merevítve vassal a hajlatokban....

Nekem kéne mindennapra...
25évesen max 7-8éves jogsival olyan hatalmas tapasztalatot szereztél az életben,hogy csak úgy isszuk a szavaidat!
Tudod mia a lényeg?Amit írtál.Most nincs rá pénzed.Ez a lényeg!Mert amikor jön majd a következő gyerek és már benőtt a fejed lágya, akkor majd rájössz ,hogy sokkal fontosabb helyekre is eltudod szórni a gempát mint,hogy hetente tankolj 20e-ért!

Telexarták az agyadat a sok amerikai faxsággal,és elvakít,hogy nem 2kezi munkával keresed a családodnak a betevőt.Nem ez a nagy magyar valóság!
Hanem az,amikor hónapról hónapra tart a fizu,és megnézed még azt is,hogy melyik kútra mész be tankolni.Mert amit nem a tankba locsolsz,az még boldoggá teheti a gyerkőcöt egy fagyival,vagy egy új játékkal,ruhával,vagy bicóval.
Ja,hogy te úgy érzed,hogy rossz oldalra születtél?Miért nem a szüleidet hibáztatod ez miatt?Senki nem tart pisztolyt a homlokodhoz,hogy maradj itt.
Ha olyan xarnak érzed itt az életet,el lehet tolni a biciklit.Majd megsiratnak,akik szeretnek,és biztosan megértik majd azt,hogy te jobb életre vágytál.
Ha pedig megtudod tenni,hogy fenntarts itthon egy magyar rendszámú v8as benzintemetőt,akkor ne írogass olyanokat,hogy te pont leszharnád a fogyit,mert ez csak feltevés.

Dízelben ülünk,mert:
és itt lehetne sorolni,de te jönnél a saját érveiddel,ami pont annyira érdekel,mint téged az enyémek.Mint említettem,amit az autómon spórolok,azt ráköltöm a gyermekeimre.
Én vagyok sóher?Egy kibahszott magyar autót nem veszel,mert sokallod a regadót.Nem tudod kifizetni?Akkor menj külföldre és röhögj a markorban arra,aki itthon maradt és copik helyetted is.De van itt jobb is.Vegyél egy magyar rendszámú  V8 as amerikai xart,és tankolj bele 400ft os benyát,ha megteheted.Amíg nem,addig ne köpködj másra,mert ugyanolyan sóher vagy te is.

Ismét témát hozunk a topicba.
Átrakhatná valaki a csetbe! worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7981 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 20:36:25 »

Én sóher évente kb 1 000 000 Ft-ot spórolók azzal hogy nem benzines autót hanem gázolajost használok ha egy kb hasonló teljesítményűeket vetjük össze. Havonta átlag 100 000Ft amit így is el kell tapsolnom tankolásra (még szerencse hogy mostanában már nem vezetek olyan sokat). Amit ezzel megspórolok abból szoktam venni új diesel autót, általában olyat amiben minimum annyi nyomaték van mint egy V8-asban, csak éppen a fele pénzt se kell elégetni üzemanyagra
Amúgy , meg valamit rosszul fogsz fel, akik diesellel járnak azok nem azért járnak dizellel mert skóciából érkeztek a felmenőik hanem azért mert vagy sokat szeretnek vagy kell vezetniük. Nem a piros lámpától gyorsulni a következőig hanem napi használatban ami előfordul pl. ha utolérsz egy konvojt akkor nem töketlenkedni hanem egyhúzásból letudni, vagy csak nagyon temposan haladni azzal a tudattal hogy nem kell minden negyedik kútnál megállni mert "lyukas" tank.
Amúgy meg amerikában sem kolbász a kerítés, főleg már mostanában. Szerintem előbb tényleg utazz ki tölts el egy kis időt, dolgozz kint és rájössz hogy mi különbség a mai amerikai valóság és a te mostani elképzelésed között.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7982 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 20:47:06 »

25évesen max 7-8éves jogsival olyan hatalmas tapasztalatot szereztél az életben,hogy csak úgy isszuk a szavaidat!
Tudod mia a lényeg?Amit írtál.Most nincs rá pénzed.Ez a lényeg!Mert amikor jön majd a következő gyerek és már benőtt a fejed lágya, akkor majd rájössz ,hogy sokkal fontosabb helyekre is eltudod szórni a gempát mint,hogy hetente tankolj 20e-ért!

Telexarták az agyadat a sok amerikai faxsággal,és elvakít,hogy nem 2kezi munkával keresed a családodnak a betevőt.Nem ez a nagy magyar valóság!
Hanem az,amikor hónapról hónapra tart a fizu,és megnézed még azt is,hogy melyik kútra mész be tankolni.Mert amit nem a tankba locsolsz,az még boldoggá teheti a gyerkőcöt egy fagyival,vagy egy új játékkal,ruhával,vagy bicóval.
Ja,hogy te úgy érzed,hogy rossz oldalra születtél?Miért nem a szüleidet hibáztatod ez miatt?Senki nem tart pisztolyt a homlokodhoz,hogy maradj itt.
Ha olyan xarnak érzed itt az életet,el lehet tolni a biciklit.Majd megsiratnak,akik szeretnek,és biztosan megértik majd azt,hogy te jobb életre vágytál.
Ha pedig megtudod tenni,hogy fenntarts itthon egy magyar rendszámú v8as benzintemetőt,akkor ne írogass olyanokat,hogy te pont leszharnád a fogyit,mert ez csak feltevés.

Dízelben ülünk,mert:
és itt lehetne sorolni,de te jönnél a saját érveiddel,ami pont annyira érdekel,mint téged az enyémek.Mint említettem,amit az autómon spórolok,azt ráköltöm a gyermekeimre.
Én vagyok sóher?Egy kibahszott magyar autót nem veszel,mert sokallod a regadót.Nem tudod kifizetni?Akkor menj külföldre és röhögj a markorban arra,aki itthon maradt és copik helyetted is.De van itt jobb is.Vegyél egy magyar rendszámú  V8 as amerikai xart,és tankolj bele 400ft os benyát,ha megteheted.Amíg nem,addig ne köpködj másra,mert ugyanolyan sóher vagy te is.

Ismét témát hozunk a topicba.
Átrakhatná valaki a csetbe! worship
Végre egy tökös gyerek... eljen Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7983 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 20:48:46 »

látszat jólét,olcsó benzin.de lassan összeomlik a társadalmuk a nagy tartozás miatt kínának.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
teo
Vendég
« Új hozzászólás #7984 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 21:26:46 »

látszat jólét,olcsó benzin.de lassan összeomlik a társadalmuk a nagy tartozás miatt kínának.

Ennek szocializmus lesz a vége, Lenin megmondta!  vigyor3
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7985 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 21:40:37 »

Persze gondoltam énis hogy vannak akiknek soha nem megy tönkre semmi és extrém körülményeket is birnak a dolgaik....de nem ez a jellemző,és nemcsak szerintem hanem nagyobb tuningosok szerint sem, nekem ennyi elég is.
Mondeo turbója sem birja stabilan azt a nyomást, és a motor se szerintem,és pár komolyabb szerelő szerint sem, de nagy tapasztalalt nincs mert nemigen tuningol senki fordot úgy mint ***vágent....ott bemész a boltba és szinre,szagra,méretre megkapsz mindent.
Gondolom akkor AFN ventod volt (hisz csak abban volt gt17) de ott a motor is birja(legjobb ***vágen motor),főleg pd dugókkal, de itt ford-ról beszélünk ami széthullana mint a sz+r...
Van egy széthullot 17-es, kell vagy miért kérded? 
GTB17 az birja azt elfogadom....pl GTB1756 egy igen jó turbó.
Nem volt ventom, csak egy ventoba vették meg a TDI motort (turbóstól) én golf 2-esben használtam, egy nagyon jó mechanikus adagolóval.. eplus2
Az octaviamba magam szereltem be a PD dugókat és a 2,5-ös V6 TDI 180Le-s turbót GT nemtudom hányas, de nagy volt és vadi új, úgy mint a dugók(gyűrűstől, hajtókarostól, csapszegestől, csapágyastól, komplett szett) eplus2 (akkor még nem volt 3.0) úgy hogy ha belenéztél a motortérbe nem mondtad volna meg hogy nem gyárilag vann benn, úgyhogy nem kókányolás volt..erre kapott chip tuningot..hát az is ment... Cool
Ja, a mondeomat nem használom extrém körülmények között, sőt szerintem az átlagosnál sokkal finomabban bánok vele, az ilyen ostobaságok hogy lámpától gyorsulás, meg átnéz pörgeti a motort hogy gyorsuljunk, hát nem tud érdekelni...lassan nem járok, de az nem = a kíméletlen vezetéssel
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7986 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 22:00:56 »

Nem volt ventom, csak egy ventoba vették meg a TDI motort (turbóstól) én golf 2-esben használtam, egy nagyon jó mechanikus adagolóval.. eplus2
Az octaviamba magam szereltem be a PD dugókat és a 2,5-ös V6 TDI 180Le-s turbót GT nemtudom hányas, de nagy volt és vadi új, úgy mint a dugók(gyűrűstől, hajtókarostól, csapszegestől, csapágyastól, komplett szett) eplus2 (akkor még nem volt 3.0) úgy hogy ha belenéztél a motortérbe nem mondtad volna meg hogy nem gyárilag vann benn, úgyhogy nem kókányolás volt..erre kapott chip tuningot..hát az is ment... Cool
Ja, a mondeomat nem használom extrém körülmények között, sőt szerintem az átlagosnál sokkal finomabban bánok vele, az ilyen ostobaságok hogy lámpától gyorsulás, meg átnéz pörgeti a motort hogy gyorsuljunk, hát nem tud érdekelni...lassan nem járok, de az nem = a kíméletlen vezetéssel

Golf 2 annyi van mint a retek ilyen tuning, de sajna elég nagy probléma hogy ami alatta van futómű azt nem nevezném annak és irányithatatlan és megis kéne állni vele, fék egy vicc ehhez a teljesitményhez....motorikusan penge az tuti. Elég jó érzés lenyomni egy 530d-t mikor nagykirály melléd áll, de azalatt van futómű meg fék is és megis áll ha kell... eplus2
volt golfom , suzuki 600-as nem tudott elgyorsulni.....megis kérdezte mi a f+sz van ebbe... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7987 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 22:02:29 »

Golf 2 annyi van mint a retek ilyen tuning, de sajna elég nagy probléma hogy ami alatta van futómű azt nem nevezném annak és irányithatatlan és megis kéne állni vele, fék egy vicc ehhez a teljesitményhez....motorikusan penge az tuti. Elég jó érzés lenyomni egy 530d-t mikor nagykirály melléd áll, de azalatt van futómű meg fék is és megis áll ha kell... eplus2
volt golfom , suzuki 600-as nem tudott elgyorsulni.....megis kérdezte mi a f+sz van ebbe... eplus2
meg ha nem lennének szétrohadva szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7988 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 22:03:44 »

Ami most eléggé tetszik a hayabusa motorját teszik a kispolskiba.....kemény lehet.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7989 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 22:06:31 »

Ami most eléggé tetszik a hayabusa motorját teszik a kispolskiba.....kemény lehet.
és abban van fék?? eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7990 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 22:08:42 »

és abban van fék?? eplus2

nemis az tetszik benne.... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7991 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 22:09:23 »

nemis az tetszik benne.... eplus2
jah, hogy megállni nem is akarsz vele hehe

vettél már féket??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7992 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 22:09:37 »

Golf 2 annyi van mint a retek ilyen tuning, de sajna elég nagy probléma hogy ami alatta van futómű azt nem nevezném annak és irányithatatlan és megis kéne állni vele, fék egy vicc ehhez a teljesitményhez....motorikusan penge az tuti. Elég jó érzés lenyomni egy 530d-t mikor nagykirály melléd áll, de azalatt van futómű meg fék is és megis áll ha kell... eplus2
volt golfom , suzuki 600-as nem tudott elgyorsulni.....megis kérdezte mi a f+sz van ebbe... eplus2
Nálam ez kb 15 éve játszott, akkor még nem számított olyan fosnak a golf 2...és csináltam rá lehajtást, féket...a futóművel nem volt túl nagy bajom ...olyan amilyen...meg kell tanulni vezetni.. eplus2
Kívülről nem volt semmi extra ugyanolyan szép hibátlan gyári állapotúnak nézett ki, mint most a mondeom.
De Aki ment vele, az a mai napig megemlegeti... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #7993 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 22:10:44 »

Emberek! Csituljatok!

A diesel-benzin vita még mindig tiltott gyümölcs. Kéretik ehhez tartani magatokat.

Nem akarom holnap azt látni hogy folytatódik a téma (főleg ilyen stílusban), goromba leszek és igazságtalan!

Másfél éve nem kellett senkit kitiltani innen, miféle bogár csípett meg benneteket? Az öregeknek főleg lehetne több esze.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #7994 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 23:29:15 »

Aszonták a híradóban, front van...

De ekkora?...Mondjuk ja...Front...Ma is lehagytam egy hülye Mondeo-st a Leonnal Cheesy (fatert...jött mögöttem,mondván nehogy ne tudjam követni...)
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7995 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 00:03:46 »

De ekkora?...Mondjuk ja...Front...Ma is lehagytam egy hülye Mondeo-st a Leonnal Cheesy (fatert...jött mögöttem,mondván nehogy ne tudjam követni...)
nana  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7996 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 00:06:59 »

http://www.youtube.com/watch?v=CVEwWbtcIOo&feature=related

 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7997 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 00:08:26 »

lol002 lol002 lol002
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7998 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 00:10:12 »

lol002 lol002 lol002
http://www.youtube.com/watch?v=XR4iOOSmW7Q&feature=related ez se rossz nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7999 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 00:12:56 »

ez is volt vagy 7 sebességes  nyes
de azé az előzőn szakadtam  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.