Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:26:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
155
156
157
158
159
160
161
[
162
]
163
164
165
166
167
168
169
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2693579 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8050 Dátum:
2011.09.17 szombat, 19:50:30 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.09.17 szombat, 19:47:16
nyugi az enyém is bírja MÉG
ha atttól érdekes volt az arcuk akkor ettől elsápadnának
de szerintem jó ez így
Ha ez megnyugtat,ennek még 215nél nincs baja
Mm ezer km-nél nem pedig km/hnál
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8051 Dátum:
2011.09.17 szombat, 19:52:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.17 szombat, 18:58:06
GTB2260 az szerintem is sok lenne erre és fölös, GTB2056 viszont tuti..ezért van a garázsba egy és várja föltegyem a brutál porsche intercoolerrel....
de még nem tudom mit akarok....mergát elvitték amit akartam...gondolkodok az eladásán is...passz.
egy tutiból átülni egy olyanba, amiről semmit sem tudsz??
hiába veszel egy afn-t, 200le küröl úgyis szét kell borítani, mert kell bele a pd dugó, stb...
meg a végén még kiderül, hogy bírja a ford motor is a tuningot
szerintem rakd össze a meglévő cuccokkal, belövitek stabilra és jó lesz az
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8052 Dátum:
2011.09.17 szombat, 20:01:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.17 szombat, 19:52:24
egy tutiból átülni egy olyanba, amiről semmit sem tudsz??
hiába veszel egy afn-t, 200le küröl úgyis szét kell borítani, mert kell bele a pd dugó, stb...
meg a végén még kiderül, hogy bírja a ford motor is a tuningot
szerintem rakd össze a meglévő cuccokkal, belövitek stabilra és jó lesz az
szeretném énis azt hinni hogy birna egy kis tuningot, de ha nem?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8053 Dátum:
2011.09.17 szombat, 20:04:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.17 szombat, 20:01:31
szeretném énis azt hinni hogy birna egy kis tuningot, de ha nem?
a 200le-s 2.2-es is bírja nem?? az meg ezekből a 2.0-ás blokkokból lett megcsinálva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8054 Dátum:
2011.09.17 szombat, 20:16:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.17 szombat, 20:04:20
a 200le-s 2.2-es is bírja nem?? az meg ezekből a 2.0-ás blokkokból lett megcsinálva
Éppen ezt beszélgettük amíg a chip készült,hogy a 2.2-es blokk ugyan az mint a 2.0-s,csak felfúrva...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8055 Dátum:
2011.09.17 szombat, 20:18:33 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.17 szombat, 20:16:08
Éppen ezt beszélgettük amíg a chip készült,hogy a 2.2-es blokk ugyan az mint a 2.0-s,csak felfúrva...
sőt nincs is megfúrva, csak rövidebb a hajtókar. mind2-ben 87mm-es a hengerátmérő.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8056 Dátum:
2011.09.17 szombat, 20:21:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.17 szombat, 20:18:33
sőt nincs is megfúrva, csak rövidebb a hajtókar. mind2-ben 87mm-es a hengerátmérő.
Hát,akkor nincs sok különbség bennük...Szóval elvileg a 2.0-s blokk is bírja a kb. 200 lóerőt,annyi meg szerintem elég egy elsőkerekes autónak
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8057 Dátum:
2011.09.17 szombat, 20:26:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.17 szombat, 20:18:33
sőt nincs is megfúrva, csak rövidebb a hajtókar. mind2-ben 87mm-es a hengerátmérő.
rosszul írtam, 86mm-es
furat x löket:
2.0: 86.0 x 86.0 mm
2.2: 86.0 x 94.6 mm
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8058 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 03:19:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.17 szombat, 20:26:31
rosszul írtam, 86mm-es
furat x löket:
2.0: 86.0 x 86.0 mm
2.2: 86.0 x 94.6 mm
vaze hát akkor csinálok egy 2.2-est itthon
köll egy főtengely dugókkal meg mindenekkel! Aztán még egy kicsikét megcsipszelni és akkor rendelem is a koporsóm
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8059 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 10:57:52 »
Ennyire nem mentem bele de szerintem is ugyanaz a blokk csak felfurták....de a dugattyú méretei másak szerintem picit, nem hiszem hogy csak az égéstér más ,hajtókart nem tudom....de a főtengelyt úgy tudom hogy még a 2.4-tranzité is ugyanez......most innentől kezdve a löket akkor ugyanaz csak a hengerfej vékonyitott mint a 2.0-nál 2003 után...
Na ezért nem keresek már 2.2-es mocit énse...csalódtam.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8060 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 11:41:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.18 vasárnap, 10:57:52
Ennyire nem mentem bele de szerintem is ugyanaz a blokk csak felfurták....de a dugattyú méretei másak szerintem picit, nem hiszem hogy csak az égéstér más ,hajtókart nem tudom....de a főtengelyt úgy tudom hogy még a 2.4-tranzité is ugyanez......most innentől kezdve a löket akkor ugyanaz csak a hengerfej vékonyitott mint a 2.0-nál 2003 után...
Na ezért nem keresek már 2.2-es mocit énse...csalódtam.
Az MKIII-asnál a hengerfej más, a turbo nem 193e rpm-et hanem 210e rpm-t pörög, hajtókar más, égéstér más, befecskendezésnél az injektorok nem 5 hanem 7furatuak, gyorsbb a kopogásellenőrzés 0,3 ezredsecenként mér vissza, és más a kettőstömegűlendkerék A QJBB (2006) már Euro IV-eseknél villamos a turbo a QJBA (2005) höz képest, ezel tudták dpf nélkül elérni a EUIV-et. Chippelni ezt már gyakorlatilag nem érdemes mert már +25 lóerő és +30Nm is gyakorlatilag "túl sok neki az első tengelyre) Elég ótvar érzés amikor 205-ös gumival 80-90-nél negyedikben száraz uton előzés közben kipörög a kerék és villog a kipörgésgátló. Nedves uton pedig szinte már csak méreg.
A köztes MKIV 175 lovas (na ezt csak a piaci kényszer dobhatta ki velük) ez semmivel nem megy jobban mint a MKIII hiába van +20 lóereje. A MKIV nehezebb kasznija megeszi a többlet lóerőt.
facelift MKIV 2.2TDCi 200ps ez már más tészta itt nagyon sok mindenhez hozzá piszkáltak:
Amihez hozzányúltak:
• Új piezó injektorok melyek egyenként 8 befecskendező furattal rendelkeznek. Megemelt 1800bar CR nyomás. (De még mindig jobb mint az új 2,0 litereseknél mert ott 2000bar-ra emelték a nyomást !!!!)
• Új motor kontrol modul (Ford 2nd generation common rail diesel engine management system) Bosch Common Rail Multiple Injection .
• Megváltoztatott új égéskamra geometria
• Kisebb emisszió és CO2 kibocsátás
• Csökkentett befecskendezési zaj , égési zaj csökkentve illetve általánosságban redukált zaj kibocsájtás.
• Plusz zajcsökkentő beépítve a turbó és a kipufogóhoz, ezzel 2dB-el csökkentve a zaj kibocsájtás
• Fejlesztettek a turbon is. 1,5 bar-ról 1,8bar-ra emelték a maximális turbonyomást. Nagy hatásfokú (vízhűtéses) EGR hűtő kerül be és új DPF ami megfelel a legújabb előírásoknak.
• Az új 2,2TDCi 200PS (147kW) normál nyomatéka 420Nm 1750-3000rpm-ig ami 30Nm el megnövekszik túltöltéskor, így a 2,2TDCi maximális nyomatéka 450Nm
• 6 sebességes manuális váltóval kerül szállításra. ( Ford M66)
• 0-100 km/h (0-62 mph) a 4é s5 ajtós modelleknél 8,1 másodperc alatt éri el (8,3 a kombi verzionál)
• Fogyasztása kombinált 6,0 liter/100km (47mpg) Átlagos CO kibocsájtás: 159 g/km az összes karosszéria verziónál.
• Euro V
• Súlya 1599-1615kg (verziótol függően)
• Fogyasztás 4-5 ajtós város/vegyes/városon kívül : 7,8/ 5,0 / 6,0
• Fogyasztás kombi város/vegyes/városon kívül : 7,8/ 5,0 / 6,0
• Végsebesség 4-5 ajtós/ kombi : 230kmh / 225 km/h
• Gyorsulás 4-5 ajtós/ kombi : 8,1 / 8,3
• Rugalmasság (50-100km/h) 4-5 ajtós/ kombi: 6,7 / 6,9
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8061 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 13:00:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.18 vasárnap, 10:57:52
Ennyire nem mentem bele de szerintem is ugyanaz a blokk csak felfurták....de a dugattyú méretei másak szerintem picit, nem hiszem hogy csak az égéstér más ,hajtókart nem tudom....de a főtengelyt úgy tudom hogy még a 2.4-tranzité is ugyanez......most innentől kezdve a löket akkor ugyanaz csak a hengerfej vékonyitott mint a 2.0-nál 2003 után...
Na ezért nem keresek már 2.2-es mocit énse...csalódtam.
viszont ha az bírja a 200le-t, akkor ennek is kéne, nem??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8062 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 19:42:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.18 vasárnap, 13:00:50
viszont ha az bírja a 200le-t, akkor ennek is kéne, nem??
Miért ne bírná el? De Sajnos azt hiszem már voltam ott ahova készültök. Nem ez lesz a gondotok, hogy lesz-e erő benne. Az igazi gondotok az elsőkerék meghajtással lesz. Az előbbi hozzászólásban írtam hogy a 2,2 chippelve azért volt xar mert állandóan elkapart a kerék. Gondolom nálam az volt a gond hogy mivel sokat megyek ezért R16/205 volt a kerék méret és hiába mindig V-s tehát puha gumikat használok de ez se segített. A kerék vastagsággal lehet játszani, de a kocsi tömegével nem nagyon. A MKIV majd két mázsával nehezebb és eleve 215-ös gumival hozzák ki, gondolom így bírja el a 200ps-t. 200 ló körüli gépek mind 1600 kg körül vannak. Az tudom hogy a MKIII-asnál 180 lóra felhúzva 435 Nm-el nagyon brutál volt, egy ellensége volt a saját nyomatéka. Normál napi használatra nem volt jó, már szinte súrolta a kényelmetlent. Nem tudom hogy a MKIII-nál mi lenne a jó megoldás. Kicsit is nedves időben már nagyon lehetett utálni, de akár száraz uton is negyedikben 89-90 az még keményen elkaparos játék volt. Ha nagyon akarjátok tolni akkor inkább váltsatok hátsókerekesre
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8063 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 19:50:04 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.18 vasárnap, 19:42:32
Miért ne bírná el? De Sajnos azt hiszem már voltam ott ahova készültök. Nem ez lesz a gondotok, hogy lesz-e erő benne. Az igazi gondotok az elsőkerék meghajtással lesz. Az előbbi hozzászólásban írtam hogy a 2,2 chippelve azért volt xar mert állandóan elkapart a kerék. Gondolom nálam az volt a gond hogy mivel sokat megyek ezért R16/205 volt a kerék méret és hiába mindig V-s tehát puha gumikat használok de ez se segített. A kerék vastagsággal lehet játszani, de a kocsi tömegével nem nagyon. A MKIV majd két mázsával nehezebb és eleve 215-ös gumival hozzák ki, gondolom így bírja el a 200ps-t. 200 ló körüli gépek mind 1600 kg körül vannak. Az tudom hogy a MKIII-asnál 180 lóra felhúzva 435 Nm-el nagyon brutál volt, egy ellensége volt a saját nyomatéka. Normál napi használatra nem volt jó, már szinte súrolta a kényelmetlent. Nem tudom hogy a MKIII-nál mi lenne a jó megoldás. Kicsit is nedves időben már nagyon lehetett utálni, de akár száraz uton is negyedikben 89-90 az még keményen elkaparos játék volt. Ha nagyon akarjátok tolni akkor inkább váltsatok hátsókerekesre
a 205-öst már most is meg tudja tekerni másodikban
ezért lesz 225-ös
am én csak 150-160le-ig készülök, attól nagyon többet nem tud a 115le-s pcs csúcs
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8064 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 19:53:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.17 szombat, 18:00:06
amikor kisimult már jó hangja volt....de indulásnál bakker...beköszönhet egy dutrának....
dugózás sosem árthat....
A héten vitték el...
hidrotőkés lenne?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8065 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 19:56:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.18 vasárnap, 19:50:04
a 205-öst már most is meg tudja tekerni másodikban
ezért lesz 225-ös
am én csak 150-160le-ig készülök, attól nagyon többet nem tud a 115le-s pcs csúcs
Nem lehet a gumimérettel nagyon sokat variálni mert könnyű lesz hozzá az autó, akkor meg azért fog kipörögni
mint írtam a MKIV majd 2 mázsával nehezebb ott ezért bírja el a 215-t
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8066 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 19:59:09 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.18 vasárnap, 11:41:48
Az MKIII-asnál a hengerfej más, a turbo nem 193e rpm-et hanem 210e rpm-t pörög, hajtókar más, égéstér más, befecskendezésnél az injektorok nem 5 hanem 7furatuak, gyorsbb a kopogásellenőrzés 0,3 ezredsecenként mér vissza, és más a kettőstömegűlendkerék A QJBB (2006) már Euro IV-eseknél villamos a turbo a QJBA (2005) höz képest, ezel tudták dpf nélkül elérni a EUIV-et. Chippelni ezt már gyakorlatilag nem érdemes mert már +25 lóerő és +30Nm is gyakorlatilag "túl sok neki az első tengelyre) Elég ótvar érzés amikor 205-ös gumival 80-90-nél negyedikben száraz uton előzés közben kipörög a kerék és villog a kipörgésgátló. Nedves uton pedig szinte már csak méreg.
A köztes MKIV 175 lovas (na ezt csak a piaci kényszer dobhatta ki velük) ez semmivel nem megy jobban mint a MKIII hiába van +20 lóereje. A MKIV nehezebb kasznija megeszi a többlet lóerőt.
facelift MKIV 2.2TDCi 200ps ez már más tészta itt nagyon sok mindenhez hozzá piszkáltak:
Amihez hozzányúltak:
• Új piezó injektorok melyek egyenként 8 befecskendező furattal rendelkeznek. Megemelt 1800bar CR nyomás. (De még mindig jobb mint az új 2,0 litereseknél mert ott 2000bar-ra emelték a nyomást !!!!)
• Új motor kontrol modul (Ford 2nd generation common rail diesel engine management system) Bosch Common Rail Multiple Injection .
• Megváltoztatott új égéskamra geometria
• Kisebb emisszió és CO2 kibocsátás
• Csökkentett befecskendezési zaj , égési zaj csökkentve illetve általánosságban redukált zaj kibocsájtás.
• Plusz zajcsökkentő beépítve a turbó és a kipufogóhoz, ezzel 2dB-el csökkentve a zaj kibocsájtás
• Fejlesztettek a turbon is. 1,5 bar-ról 1,8bar-ra emelték a maximális turbonyomást. Nagy hatásfokú (vízhűtéses) EGR hűtő kerül be és új DPF ami megfelel a legújabb előírásoknak.
• Az új 2,2TDCi 200PS (147kW) normál nyomatéka 420Nm 1750-3000rpm-ig ami 30Nm el megnövekszik túltöltéskor, így a 2,2TDCi maximális nyomatéka 450Nm
• 6 sebességes manuális váltóval kerül szállításra. ( Ford M66)
• 0-100 km/h (0-62 mph) a 4é s5 ajtós modelleknél 8,1 másodperc alatt éri el (8,3 a kombi verzionál)
• Fogyasztása kombinált 6,0 liter/100km (47mpg) Átlagos CO kibocsájtás: 159 g/km az összes karosszéria verziónál.
• Euro V
• Súlya 1599-1615kg (verziótol függően)
• Fogyasztás 4-5 ajtós város/vegyes/városon kívül : 7,8/ 5,0 / 6,0
• Fogyasztás kombi város/vegyes/városon kívül : 7,8/ 5,0 / 6,0
• Végsebesség 4-5 ajtós/ kombi : 230kmh / 225 km/h
• Gyorsulás 4-5 ajtós/ kombi : 8,1 / 8,3
• Rugalmasság (50-100km/h) 4-5 ajtós/ kombi: 6,7 / 6,9
-Nem tudom miben más a hengerfej....de biztos.
-Dugattyúra énis azt irtam hogy más, hajtókart nem tudom azt is irtam.
-Azt tudtam hogy 7 lukas a porlasztócsúcs, 2.0 pedig 6 lukas mindegyik, még TDDI is.
-A lendkerék ugyanaz csak a 2.2-nél a jeladó(induktiv) lukra vesz a 2.0-nál meg nem. Én igy tudom.
-80-90-nél 4-ben parketta és elpöpg a kerék, na ezt én nem hiszem el de van aki biztos....mentem már 2.2-vel sőt chippessel is ami elég keményre lett irva 1.7-1,8barral töltött stabilan na az nem fogott volna el.
- A CR-el én elfogult vagyok ezt mindenki tudja fölösleges lenne erről beszélni.....
-MK4 diesel meg nekem annyira ford hogy az elején rajta van a FORD jel részemről....elektronikailag egy rakás sz+r szerintem. PSA az egész vagy szinte minden, nincs ezzel gond de számomra az már nem ford, ennyi. Mentem többel is szép szép de nem tudom....annyiért nem ilyet vennék. Azmondják valamelyikben ford motor van,ezt nem tudom.
Meglehet magyarázni pl hogy peugeot boxer az francia de amiben tranzit motor van fiat befecskendező rendszerrel az nem az szerintem, de tény hogy peugeot jel van az elején.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8067 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 20:02:49 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.18 vasárnap, 19:59:09
-Nem tudom miben más a hengerfej....de biztos.
-Dugattyúra énis azt irtam hogy más, hajtókart nem tudom azt is irtam.
-Azt tudtam hogy 7 lukas a porlasztócsúcs, 2.0 pedig 6 lukas mindegyik, még TDDI is.
-A lendkerék ugyanaz csak a 2.2-nél a jeladó(induktiv) lukra vesz a 2.0-nál meg nem. Én igy tudom.
-80-90-nél 4-ben parketta és elpöpg a kerék, na ezt én nem hiszem el de van aki biztos....mentem már 2.2-vel sőt chippessel is ami elég keményre lett irva 1.7-1,8barral töltött stabilan na az nem fogott volna el.
- A CR-el én elfogult vagyok ezt mindenki tudja fölösleges lenne erről beszélni.....
-MK4 diesel meg nekem annyira ford hogy az elején rajta van a FORD jel részemről....elektronikailag egy rakás sz+r szerintem. PSA az egész vagy szinte minden, nincs ezzel gond de számomra az már nem ford, ennyi. Mentem többel is szép szép de nem tudom....annyiért nem ilyet vennék. Azmondják valamelyikben ford motor van,ezt nem tudom.
Meglehet magyarázni pl hogy peugeot boxer az francia de amiben tranzit motor van fiat befecskendező rendszerrel az nem az szerintem, de tény hogy peugeot jel van az elején.
Azért vn differencia
Most pont egy citrom HDI-t bérlek Eredetileg mást szerettem volna de megint bejött az "or similar" Nem baj legalább tudom miért nem akartam HDI-t
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8068 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 20:07:20 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.18 vasárnap, 19:56:58
Nem lehet a gumimérettel nagyon sokat variálni mert könnyű lesz hozzá az autó, akkor meg azért fog kipörögni
mint írtam a MKIV majd 2 mázsával nehezebb ott ezért bírja el a 215-t
mk3 18-as gyáilag is 225-ös. szóval csak elbírja
am hátra 245-öst akartam volna, de ahoz felnit kéne cserélnem...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8069 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 20:16:35 »
Én mindig azt vallottam az ember vegyen olyat amilyet szeretne és az igényeit is kielégiti ha van miből és sz+rja le ki mit mond....
Nem nagyon akarok fikázni olyat aminél nem tudok felmutatni jobbat vagy legalább olyan jót, pedig tudnám fikázni elhihetitek...
Jelenleg pedig nem tudok ilyet felmutatni. Ez van. Igy kussolok.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8070 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 20:26:08 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.18 vasárnap, 20:16:35
Én mindig azt vallottam az ember vegyen olyat amilyet szeretne és az igényeit is kielégiti ha van miből és sz+rja le ki mit mond....
Nem nagyon akarok fikázni olyat aminél nem tudok felmutatni jobbat vagy legalább olyan jót, pedig tudnám fikázni elhihetitek...
Jelenleg pedig nem tudok ilyet felmutatni. Ez van. Igy kussolok.
Csezd meg, szereted gépet? Szoktál örülni neki? Gondolom igen. Akkor meg minek lógatód az orrod? Ja hogy kell néha kicsit reszelgetni? És? Néha jobb érzés uton lenni mint megérkezni
Amúgy meg tójjál az egészre, nekem egy igen jó ismerösöm aki pedig nem kispályás géppel tolja mondta egyszer: Mindig lesz egy autó ami gyorsabb lesz, most gondolj bele mi lenne ha mindenki Bugatti Veyron SS-el közlekedne
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8071 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 19:43:28 »
http://vimeo.com/29121619
egy-egy ilyen video után nagyon el tud menni a kedvem a dizlitől. meg az elsőkerékhajtástól
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
yooccoo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8072 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 19:47:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.19 hétfő, 19:43:28
http://vimeo.com/29121619
egy-egy ilyen video után nagyon el tud menni a kedvem a dizlitől. meg az elsőkerékhajtástól
legalább az apuka bekötötte a gyereket, ha már mindenki olyan vagány, hogy nem kell nekik öv
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2747
SouthparKarcsi
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8073 Dátum:
2011.09.24 szombat, 19:33:52 »
Ez az "igazi" tuning verda:
http://www.expressz.hu/auto/szemelygepjarmu/hirdetes-26065126/
Naplózva
2005 2.2 TDC
i
Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz. TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDC
i
Turnier Ghia -
Piros
és baró
kokaikoko
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2747
SouthparKarcsi
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8074 Dátum:
2011.09.24 szombat, 19:47:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.19 hétfő, 19:43:28
http://vimeo.com/29121619
egy-egy ilyen video után nagyon el tud menni a kedvem a dizlitől. meg az elsőkerékhajtástól
Szerinted miért járok drift versenyekre? A japók élőben bazi látványosak ám
Naplózva
2005 2.2 TDC
i
Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz. TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDC
i
Turnier Ghia -
Piros
és baró
misi107
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8075 Dátum:
2011.09.24 szombat, 22:00:38 »
Idézetet írta: kokaikoko - 2011.09.24 szombat, 19:33:52
Ez az "igazi" tuning verda:
http://www.expressz.hu/auto/szemelygepjarmu/hirdetes-26065126/
jójez!
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8076 Dátum:
2011.09.24 szombat, 22:27:55 »
Idézetet írta: kokaikoko - 2011.09.24 szombat, 19:33:52
Ez az "igazi" tuning verda:
http://www.expressz.hu/auto/szemelygepjarmu/hirdetes-26065126/
Ez a megagáz kategória
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8077 Dátum:
2011.09.30 péntek, 22:30:48 »
Élmény a chip-el kapcsolatban...
Apa mesélte,hogy egy Mazda 6ost kicsit meglepett...A csávó el akart menni mellette(konkrétan külső sávból bevágni elé),de apám nem hagyta magát
A 6os tulaja kicsit meglepődött azt mondta...Aztán rá 10 percre,mert egy sufnyituningolt Swift kezdett el vele szórakozni...Jött a seggében,dombom felfelé...nézegelődött ki,apa meg nyomott egy gázt...Annyit lehetett hallani,hogy a tunyinyg Swiftes visszarakja 2esbe,és pörgeti,de szépen lassan elmaradt...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8078 Dátum:
2011.09.30 péntek, 23:09:48 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.30 péntek, 22:30:48
Élmény a chip-el kapcsolatban...
Apa mesélte,hogy egy Mazda 6ost kicsit meglepett...A csávó el akart menni mellette(konkrétan külső sávból bevágni elé),de apám nem hagyta magát
A 6os tulaja kicsit meglepődött azt mondta...Aztán rá 10 percre,mert egy sufnyituningolt Swift kezdett el vele szórakozni...Jött a ***ében,dombom felfelé...nézegelődött ki,apa meg nyomott egy gázt...Annyit lehetett hallani,hogy a tunyinyg Swiftes vis***akja 2esbe,és pörgeti,de szépen lassan elmaradt...
nem hivott faterod....füstöl még?
Láttam valamelyik nap Komlón épp tolta neki...pici füst volt csak.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8079 Dátum:
2011.09.30 péntek, 23:17:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.30 péntek, 23:09:48
nem hivott faterod....füstöl még?
Láttam valamelyik nap Komlón épp tolta neki...pici füst volt csak.
Szerintem mostanra állította be magát a kocsi. Azt mondta,6 liter körül fogyaszt,de bevallom,annyira nem érdeklődtem. Ha nagy baj lenne,tuti szólna
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8080 Dátum:
2011.10.01 szombat, 12:38:37 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.30 péntek, 22:30:48
Élmény a chip-el kapcsolatban...
Apa mesélte,hogy egy Mazda 6ost kicsit meglepett...A csávó el akart menni mellette(konkrétan külső sávból bevágni elé),de apám nem hagyta magát
A 6os tulaja kicsit meglepődött azt mondta...Aztán rá 10 percre,mert egy sufnyituningolt Swift kezdett el vele szórakozni...Jött a ***ében,dombom felfelé...nézegelődött ki,apa meg nyomott egy gázt...Annyit lehetett hallani,hogy a tunyinyg Swiftes vis***akja 2esbe,és pörgeti,de szépen lassan elmaradt...
engem tegnap valami dízel sx4 akart megelőzni dombon felfele...nagy lendületben volt kirakta az indexet, hogy majd na
én meg visszabasztam 3-ba és hagytam pislogni! Ezekután képes volt 170-ig még küzdeni, de amikor már egyáltalán nem is látott feladta
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8081 Dátum:
2011.10.01 szombat, 12:43:29 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.10.01 szombat, 12:38:37
engem tegnap valami dízel sx4 akart megelőzni dombon felfele...nagy lendületben volt kirakta az indexet, hogy majd na
én meg vissza***tam 3-ba és hagytam pislogni! Ezekután képes volt 170-ig még küzdeni, de amikor már egyáltalán nem is látott feladta
micsoda kalandok....nekem meg áll a garagéban....ugyanis még mocival járok.bár reggel már kevés a fűtés a mellkasomon....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8082 Dátum:
2011.10.01 szombat, 12:47:47 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.01 szombat, 12:43:29
micsoda kalandok....nekem meg áll a garagéban....ugyanis még mocival járok.bár reggel már kevés a fűtés a mellkasomon....
abból gondolom hogy dízel lehetett, mert amíg nekem elkezdett dolgozni a turbóm addig a lökhárítóm vonalában tartózkodott! Onnantól kezdve harakiri
Mikor még csak smkp jogsim volt, végigtekertem az egész telet, fater motorosruhájában
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8083 Dátum:
2011.10.01 szombat, 19:16:32 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.01 szombat, 12:43:29
micsoda kalandok....nekem meg áll a garagéban....ugyanis még mocival járok.bár reggel már kevés a fűtés a mellkasomon....
Kell a mocira tenni egy plexit, baromi sokat tud számítani.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8084 Dátum:
2011.10.01 szombat, 20:28:27 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.10.01 szombat, 19:16:32
Kell a mocira tenni egy plexit, baromi sokat tud számítani.
így is csak 70et megy üveghangon,plexivel 60lenne a full......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Black
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8085 Dátum:
2011.10.01 szombat, 20:33:55 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.01 szombat, 20:28:27
így is csak 70et megy üveghangon,plexivel 60lenne a full......
Hámilyen motor az? Az én Simsonom, amikor fülfúrtam 60ccm-esre, 80 fölött ment végre. Ennek 5 éve, most már "csak" 70 a vége, de magkapta most az új csapágyakat, de közben rosszul raktam föl a lendkereket és elfordult a helyén, elnyírt az éket. Félretoltam, majd később foglalkozom vele, most berágtam rá.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8086 Dátum:
2011.10.01 szombat, 20:42:57 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.10.01 szombat, 20:33:55
Hámilyen motor az? Az én Simsonom, amikor fülfúrtam 60ccm-esre, 80 fölött ment végre. Ennek 5 éve, most már "csak" 70 a vége, de magkapta most az új csapágyakat, de közben rosszul raktam föl a lendkereket és elfordult a helyén, elnyírt az éket. Félretoltam, majd később foglalkozom vele, most berágtam rá.
longjiu... vagy valami hasonló kórság.
50ccm,és már az is nagy szám,hogy a pehely testemet felrepíti 70re.mindehhez zabál 1,5l/100km-en üveghangon.
Amiért használom-rémegyszerű:
Kocsival 50 perc alatt érek be reggelente,és 2nél csak az utcánkba váltok feljebb.Mocival mindez 12perc.Nem mindegy,hogy 7kor indulok 8ra,vagy 3/4 8kor indulok 8ra.A többi nem számít.Csak igazából nem vagyok 1 ízirájder.Nekem 2kerékkel kevesebb van rajta ahhor hogy biztonságba érezzem magam.És ez a hideg is erősíti bennem,hogy már lassan lekell tennem a mocit.Pedig lassan 2e km-t gurultam idén vele.elég is volt.....talán még a jövőhét,aztán ohne.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Black
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8087 Dátum:
2011.10.01 szombat, 20:51:09 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.01 szombat, 20:42:57
longjiu... vagy valami hasonló kórság.
50ccm,és már az is nagy szám,hogy a pehely testemet felrepíti 70re.mindehhez zabál 1,5l/100km-en üveghangon.
Amiért használom-rémegyszerű:
Kocsival 50 perc alatt érek be reggelente,és 2nél csak az utcánkba váltok feljebb.Mocival mindez 12perc.Nem mindegy,hogy 7kor indulok 8ra,vagy 3/4 8kor indulok 8ra.A többi nem számít.Csak igazából nem vagyok 1 ízirájder.Nekem 2kerékkel kevesebb van rajta ahhor hogy biztonságba érezzem magam.És ez a hideg is erősíti bennem,hogy már lassan lekell tennem a mocit.Pedig lassan 2e km-t gurultam idén vele.elég is volt.....talán még a jövőhét,aztán ohne.
Vágom. Én is átmotoroztam több telet, hóban, síruhában, 8 puloverben, 3 jégeralsóban, enduro gumikkal, de még így is necces volt, amikor ki kellett ugrani egy jeges nyomvályúból, mert egysávos volt az utca, szembe meg jött a négy kerekű "halál". A motorozás 25-27 fokban jó. Az alatt hideg van, affölött meg mintha hajszárítóval fújnának.
(szépen offolunk)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8088 Dátum:
2011.10.01 szombat, 21:23:31 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.18 vasárnap, 19:42:32
A MKIV
majd két mázsáva
l nehezebb és eleve 215-ös gumival hozzák ki, gondolom így bírja el a 200ps-t. 200 ló körüli gépek mind 1600 kg körül vannak.
MKIII, 5 ajtós
A f2 2.0 1516-1587 kilogramm, f2 2,2: 1484-1495 kilogramm.
MKIV, 5 ajtós
2.0: 1557 kilogramm, 2.2: 1599 kilogramm.
Nincs ez két mázsa... a 2.0-ánál még kisebb a difi. Sőt... az adatok alapján esetenként az MKIII a nehezebb.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8089 Dátum:
2011.10.01 szombat, 23:41:36 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.01 szombat, 21:23:31
MKIII, 5 ajtós
A f2 2.0 1516-1587 kilogramm, f2 2,2: 1484-1495 kilogramm.
MKIV, 5 ajtós
2.0: 1557 kilogramm, 2.2: 1599 kilogramm.
Nincs ez két mázsa... a 2.0-ánál még kisebb a difi. Sőt... az adatok alapján esetenként az MKIII a nehezebb.
MKIII 2,2 1484kg MKIV 2.2 1599 Tényleg csak 115kg az eltérés. De legyen csak 115kg az eltérés. Azt is kb 30 lóerővel lehet kompenzálni. Az hogy 10 centivel magasabb szélesebb az már csak a végsebességből zabál.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8090 Dátum:
2011.10.02 vasárnap, 00:09:59 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.01 szombat, 23:41:36
MKIII 2,2 1484kg MKIV 2.2 1599 Tényleg csak 115kg az eltérés. De legyen csak 115kg az eltérés. Azt is kb 30 lóerővel lehet kompenzálni. Az hogy 10 centivel magasabb szélesebb az már csak a végsebességből zabál.
Ja... bár már akár 100-nél is kezd jelentőssé válni a nagyobb méret.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Peet84
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8091 Dátum:
2011.10.07 péntek, 12:44:46 »
Hova érdemes menni chippeltetni a verdát? Tudtok ajánlani valakit? És kb mennyiben fáj?
Naplózva
"Mit is mondott doktorúr??!??!! Elmehetek?? vagy Elmebeteg???"
Mondeo Ghia 5 door 2003/09 F1 2.0 TDCi 132 LE exverda
Mondeo Ghia Turnier 2005/07 F2 2.2 TDCi 155 LE +
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8092 Dátum:
2011.10.07 péntek, 13:04:35 »
Idézetet írta: Peet84 - 2011.10.07 péntek, 12:44:46
Hova érdemes menni chippeltetni a verdát? Tudtok ajánlani valakit? És kb mennyiben fáj?
Keresd meg Bunyekot
Kb. 1-1,5 órába és 45ezerbe "fáj"
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8093 Dátum:
2011.10.07 péntek, 19:29:28 »
Idézetet írta: Peet84 - 2011.10.07 péntek, 12:44:46
Hova érdemes menni chippeltetni a verdát? Tudtok ajánlani valakit? És kb mennyiben fáj?
láttad nekem a 90le-s hogy megy
ezt is bunyek intézte
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8094 Dátum:
2011.10.07 péntek, 19:41:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.07 péntek, 19:29:28
láttad nekem a 90le-s hogy megy
ezt is bunyek intézte
Látnád mekkorát néz a 6os mazda,ha nem tud elmenni melletted
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8095 Dátum:
2011.10.07 péntek, 20:02:35 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.07 péntek, 19:41:04
Látnád mekkorát néz a 6os mazda,ha nem tud elmenni melletted
meg az rx45h
de tudnék még mesélni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8096 Dátum:
2011.10.07 péntek, 20:04:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.07 péntek, 20:02:35
meg az rx45h
de tudnék még mesélni...
Hát ja...Apa hajtja most rendesen...De olvasom,neked kehe van
Sajnálom...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8097 Dátum:
2011.10.07 péntek, 20:06:57 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.07 péntek, 20:04:51
Hát ja...Apa hajtja most rendesen...De olvasom,neked kehe van
Sajnálom...
nem is kicsi...
kúva jókor jött
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tome02
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8098 Dátum:
2011.10.19 szerda, 23:13:29 »
Helló. Nem tudtok vmit hogy mit lehetne kezdeni a MKIV 2.0 tdci 115LE mondeóval?
A suzuki után megváltás az tény... Nyomatékosabb meg minden, de úgy vettem észre hogy volt olyan helyzet amit azzal könnyebb volt orvosolni. Lehet csak az elektromos gáz miatt,
vagy lehet a sújtöbblet.
Suzuki >> 980kg > 93LE
Mondeo >> 1500kg > 115LE
Most tényleg nem tudom eldönteni hogy jobban vagy szarabbul megy mint az ignis de szeretnék kezdeni vele valamit. Az ignis 1 idegbeteg állat volt ehhez képest... Abban érezted a sebességet XD Kevés ember tudta komfortosan vezetni... (persze nem azért írtam mert szerettem hogy ilyen ekkora *** volt az ignis)
De ki tudja lehet én vagyok örök elégedetlenkedő... (mondjuk azzal felüljáróra felfelé 90-nél nem előztem)
Szóval tudok kezdeni vele valamit mindenféle motor élettartam rövidülés, károsodás, egyéb hátulütő nélkül? (ami nem csak szóbeszéd, hogy a zsiga majj osztán jó megszereli)
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8099 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 07:37:27 »
Idézetet írta: tome02 - 2011.10.19 szerda, 23:13:29
Helló. Nem tudtok vmit hogy mit lehetne kezdeni a MKIV 2.0 tdci 115LE mondeóval?
A suzuki után megváltás az tény... Nyomatékosabb meg minden, de úgy vettem észre hogy volt olyan helyzet amit azzal könnyebb volt orvosolni. Lehet csak az elektromos gáz miatt,
vagy lehet a sújtöbblet.
Suzuki >> 980kg > 93LE
Mondeo >> 1500kg > 115LE
Most tényleg nem tudom eldönteni hogy jobban vagy ***abbul megy mint az ignis de szeretnék kezdeni vele valamit. Az ignis 1 idegbeteg állat volt ehhez képest... Abban érezted a sebességet XD Kevés ember tudta komfortosan vezetni... (persze nem azért írtam mert szerettem hogy ilyen ekkora *** volt az ignis)
De ki tudja lehet én vagyok örök elégedetlenkedő... (mondjuk azzal felüljáróra felfelé 90-nél nem előztem)
Szóval tudok kezdeni vele valamit mindenféle motor élettartam rövidülés, károsodás, egyéb hátulütő nélkül? (ami nem csak szóbeszéd, hogy a zsiga majj osztán jó megszereli)
Egy jól megírt chiptuning nem árthat neki...
Naplózva
Oldalak:
1
...
155
156
157
158
159
160
161
[
162
]
163
164
165
166
167
168
169
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ