Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:55:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2693317 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8050 Dátum: 2011.09.17 szombat, 19:50:30 »

nyugi az enyém is bírja MÉG  nyes

ha atttól érdekes volt az arcuk akkor ettől elsápadnának  szomoru1 hehe de szerintem jó ez így  Grin

Ha ez megnyugtat,ennek még 215nél nincs baja Cheesy Mm ezer km-nél nem pedig km/hnál Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8051 Dátum: 2011.09.17 szombat, 19:52:24 »

GTB2260 az szerintem is sok lenne erre és fölös, GTB2056 viszont tuti..ezért van a garázsba egy és várja föltegyem a brutál porsche intercoolerrel.... eplus2
de még nem tudom mit akarok....mergát elvitték amit akartam...gondolkodok az eladásán is...passz.
egy tutiból átülni egy olyanba, amiről semmit sem tudsz?? Huh?

hiába veszel egy afn-t, 200le küröl úgyis szét kell borítani, mert kell bele a pd dugó, stb...

meg a végén még kiderül, hogy bírja a ford motor is a tuningot eplus2

szerintem rakd össze a meglévő cuccokkal, belövitek stabilra és jó lesz az Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8052 Dátum: 2011.09.17 szombat, 20:01:31 »

egy tutiból átülni egy olyanba, amiről semmit sem tudsz?? Huh?

hiába veszel egy afn-t, 200le küröl úgyis szét kell borítani, mert kell bele a pd dugó, stb...

meg a végén még kiderül, hogy bírja a ford motor is a tuningot eplus2

szerintem rakd össze a meglévő cuccokkal, belövitek stabilra és jó lesz az Wink

szeretném énis azt hinni hogy birna egy kis tuningot, de ha nem?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8053 Dátum: 2011.09.17 szombat, 20:04:20 »

szeretném énis azt hinni hogy birna egy kis tuningot, de ha nem?

a 200le-s 2.2-es is bírja nem?? az meg ezekből a 2.0-ás blokkokból lett megcsinálva
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8054 Dátum: 2011.09.17 szombat, 20:16:08 »

a 200le-s 2.2-es is bírja nem?? az meg ezekből a 2.0-ás blokkokból lett megcsinálva

Éppen ezt beszélgettük amíg a chip készült,hogy a 2.2-es blokk ugyan az mint a 2.0-s,csak felfúrva... Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8055 Dátum: 2011.09.17 szombat, 20:18:33 »

Éppen ezt beszélgettük amíg a chip készült,hogy a 2.2-es blokk ugyan az mint a 2.0-s,csak felfúrva... Wink
sőt nincs is megfúrva, csak rövidebb a hajtókar. mind2-ben 87mm-es a hengerátmérő.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8056 Dátum: 2011.09.17 szombat, 20:21:28 »

sőt nincs is megfúrva, csak rövidebb a hajtókar. mind2-ben 87mm-es a hengerátmérő.

Hát,akkor nincs sok különbség bennük...Szóval elvileg a 2.0-s blokk is bírja a kb. 200 lóerőt,annyi meg szerintem elég egy elsőkerekes autónak Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8057 Dátum: 2011.09.17 szombat, 20:26:31 »

sőt nincs is megfúrva, csak rövidebb a hajtókar. mind2-ben 87mm-es a hengerátmérő.
rosszul írtam, 86mm-es vigyor3

      furat x löket:
2.0: 86.0 x 86.0 mm
2.2: 86.0 x 94.6 mm
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8058 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 03:19:02 »

rosszul írtam, 86mm-es vigyor3

      furat x löket:
2.0: 86.0 x 86.0 mm
2.2: 86.0 x 94.6 mm
vaze hát akkor csinálok egy 2.2-est itthon  vigyor3
köll egy főtengely dugókkal meg mindenekkel! Aztán még egy kicsikét megcsipszelni és akkor rendelem is a koporsóm  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8059 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 10:57:52 »

Ennyire nem mentem bele de szerintem is ugyanaz a blokk csak felfurták....de a dugattyú méretei másak szerintem picit, nem hiszem hogy csak az égéstér más ,hajtókart nem tudom....de a főtengelyt úgy tudom hogy még a 2.4-tranzité is ugyanez......most innentől kezdve a löket akkor ugyanaz csak a hengerfej vékonyitott mint a 2.0-nál 2003 után...
Na ezért nem keresek már 2.2-es mocit énse...csalódtam.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8060 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 11:41:48 »

Ennyire nem mentem bele de szerintem is ugyanaz a blokk csak felfurták....de a dugattyú méretei másak szerintem picit, nem hiszem hogy csak az égéstér más ,hajtókart nem tudom....de a főtengelyt úgy tudom hogy még a 2.4-tranzité is ugyanez......most innentől kezdve a löket akkor ugyanaz csak a hengerfej vékonyitott mint a 2.0-nál 2003 után...
Na ezért nem keresek már 2.2-es mocit énse...csalódtam.
Az  MKIII-asnál a hengerfej más, a turbo nem 193e rpm-et hanem 210e rpm-t pörög, hajtókar más, égéstér más, befecskendezésnél az injektorok nem 5 hanem 7furatuak, gyorsbb a kopogásellenőrzés 0,3 ezredsecenként mér vissza, és más a kettőstömegűlendkerék A QJBB (2006) már Euro IV-eseknél villamos a turbo a QJBA (2005) höz képest, ezel tudták dpf nélkül elérni a EUIV-et. Chippelni ezt már gyakorlatilag nem érdemes mert már +25 lóerő és +30Nm is gyakorlatilag "túl sok neki az első tengelyre) Elég ótvar érzés amikor 205-ös gumival 80-90-nél negyedikben száraz uton előzés közben kipörög a kerék és villog a kipörgésgátló. Nedves uton pedig szinte már csak méreg.

A köztes MKIV 175 lovas (na ezt csak a piaci kényszer dobhatta ki velük) ez semmivel nem megy jobban mint a MKIII hiába van +20 lóereje. A MKIV nehezebb kasznija megeszi a többlet lóerőt.

facelift MKIV 2.2TDCi 200ps ez már más tészta itt nagyon sok mindenhez hozzá piszkáltak:
Amihez hozzányúltak:
•   Új piezó injektorok melyek egyenként 8 befecskendező furattal rendelkeznek. Megemelt 1800bar CR nyomás. (De még mindig jobb mint az új 2,0 litereseknél mert ott 2000bar-ra emelték a nyomást !!!!)
•   Új motor kontrol modul (Ford 2nd generation common rail diesel engine management system) Bosch Common Rail Multiple Injection .
•   Megváltoztatott új égéskamra geometria
•   Kisebb emisszió és CO2 kibocsátás
•   Csökkentett befecskendezési zaj , égési zaj csökkentve illetve általánosságban redukált zaj kibocsájtás.
•   Plusz zajcsökkentő beépítve a turbó és a kipufogóhoz, ezzel 2dB-el csökkentve a zaj kibocsájtás
•   Fejlesztettek a turbon is. 1,5 bar-ról 1,8bar-ra emelték a maximális turbonyomást. Nagy hatásfokú (vízhűtéses) EGR hűtő kerül be és új DPF ami megfelel a legújabb előírásoknak.
•   Az új 2,2TDCi 200PS (147kW) normál nyomatéka 420Nm 1750-3000rpm-ig ami 30Nm el megnövekszik túltöltéskor, így a 2,2TDCi maximális nyomatéka 450Nm
•   6 sebességes manuális váltóval kerül szállításra. ( Ford M66)
•   0-100 km/h (0-62 mph) a 4é s5 ajtós modelleknél 8,1 másodperc alatt éri el (8,3 a kombi verzionál)
•   Fogyasztása kombinált  6,0 liter/100km (47mpg) Átlagos CO kibocsájtás: 159 g/km az összes karosszéria verziónál.
•   Euro V
•   Súlya 1599-1615kg (verziótol függően)
•   Fogyasztás 4-5 ajtós város/vegyes/városon kívül : 7,8/ 5,0 / 6,0
•   Fogyasztás kombi város/vegyes/városon kívül : 7,8/ 5,0 / 6,0
•   Végsebesség 4-5 ajtós/ kombi : 230kmh / 225 km/h
•   Gyorsulás 4-5 ajtós/ kombi : 8,1 / 8,3
•   Rugalmasság (50-100km/h)  4-5 ajtós/ kombi: 6,7 / 6,9
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8061 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 13:00:50 »

Ennyire nem mentem bele de szerintem is ugyanaz a blokk csak felfurták....de a dugattyú méretei másak szerintem picit, nem hiszem hogy csak az égéstér más ,hajtókart nem tudom....de a főtengelyt úgy tudom hogy még a 2.4-tranzité is ugyanez......most innentől kezdve a löket akkor ugyanaz csak a hengerfej vékonyitott mint a 2.0-nál 2003 után...
Na ezért nem keresek már 2.2-es mocit énse...csalódtam.
viszont ha az bírja a 200le-t, akkor ennek is kéne, nem??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8062 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 19:42:32 »

viszont ha az bírja a 200le-t, akkor ennek is kéne, nem??
Miért ne bírná el? De Sajnos azt hiszem már voltam ott ahova készültök. Nem ez lesz a gondotok, hogy lesz-e erő benne. Az igazi gondotok az elsőkerék meghajtással lesz. Az előbbi hozzászólásban írtam hogy a 2,2 chippelve  azért volt xar mert állandóan elkapart a kerék. Gondolom nálam az volt a gond hogy mivel sokat megyek ezért R16/205 volt a kerék méret és hiába mindig V-s tehát puha gumikat használok de ez se segített. A kerék vastagsággal lehet játszani, de a kocsi tömegével nem nagyon. A MKIV majd két mázsával nehezebb és eleve 215-ös gumival hozzák ki, gondolom így bírja el a 200ps-t. 200 ló körüli gépek mind 1600 kg körül vannak. Az tudom hogy a MKIII-asnál 180 lóra felhúzva 435 Nm-el nagyon brutál volt, egy ellensége volt a saját nyomatéka. Normál napi használatra nem volt jó, már szinte súrolta a kényelmetlent. Nem tudom hogy a MKIII-nál mi lenne a jó megoldás. Kicsit is nedves időben már nagyon lehetett utálni, de akár száraz uton is negyedikben 89-90 az még keményen elkaparos játék volt. Ha nagyon akarjátok tolni akkor inkább váltsatok hátsókerekesre  Undecided
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8063 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 19:50:04 »

Miért ne bírná el? De Sajnos azt hiszem már voltam ott ahova készültök. Nem ez lesz a gondotok, hogy lesz-e erő benne. Az igazi gondotok az elsőkerék meghajtással lesz. Az előbbi hozzászólásban írtam hogy a 2,2 chippelve  azért volt xar mert állandóan elkapart a kerék. Gondolom nálam az volt a gond hogy mivel sokat megyek ezért R16/205 volt a kerék méret és hiába mindig V-s tehát puha gumikat használok de ez se segített. A kerék vastagsággal lehet játszani, de a kocsi tömegével nem nagyon. A MKIV majd két mázsával nehezebb és eleve 215-ös gumival hozzák ki, gondolom így bírja el a 200ps-t. 200 ló körüli gépek mind 1600 kg körül vannak. Az tudom hogy a MKIII-asnál 180 lóra felhúzva 435 Nm-el nagyon brutál volt, egy ellensége volt a saját nyomatéka. Normál napi használatra nem volt jó, már szinte súrolta a kényelmetlent. Nem tudom hogy a MKIII-nál mi lenne a jó megoldás. Kicsit is nedves időben már nagyon lehetett utálni, de akár száraz uton is negyedikben 89-90 az még keményen elkaparos játék volt. Ha nagyon akarjátok tolni akkor inkább váltsatok hátsókerekesre  Undecided
a 205-öst már most is meg tudja tekerni másodikban nyes ezért lesz 225-ös

am én csak 150-160le-ig készülök, attól nagyon többet nem tud a 115le-s pcs csúcs
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8064 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 19:53:07 »

amikor kisimult már jó hangja volt....de indulásnál bakker...beköszönhet egy dutrának.... eplus2
dugózás sosem árthat.... eplus2
A héten vitték el... szomoru1
hidrotőkés lenne?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8065 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 19:56:58 »

a 205-öst már most is meg tudja tekerni másodikban nyes ezért lesz 225-ös

am én csak 150-160le-ig készülök, attól nagyon többet nem tud a 115le-s pcs csúcs
Nem lehet a gumimérettel nagyon sokat variálni mert könnyű lesz hozzá az autó, akkor meg azért fog kipörögni  szomoru1 mint írtam a MKIV majd 2 mázsával nehezebb ott ezért bírja el a 215-t
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8066 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 19:59:09 »

Az  MKIII-asnál a hengerfej más, a turbo nem 193e rpm-et hanem 210e rpm-t pörög, hajtókar más, égéstér más, befecskendezésnél az injektorok nem 5 hanem 7furatuak, gyorsbb a kopogásellenőrzés 0,3 ezredsecenként mér vissza, és más a kettőstömegűlendkerék A QJBB (2006) már Euro IV-eseknél villamos a turbo a QJBA (2005) höz képest, ezel tudták dpf nélkül elérni a EUIV-et. Chippelni ezt már gyakorlatilag nem érdemes mert már +25 lóerő és +30Nm is gyakorlatilag "túl sok neki az első tengelyre) Elég ótvar érzés amikor 205-ös gumival 80-90-nél negyedikben száraz uton előzés közben kipörög a kerék és villog a kipörgésgátló. Nedves uton pedig szinte már csak méreg.

A köztes MKIV 175 lovas (na ezt csak a piaci kényszer dobhatta ki velük) ez semmivel nem megy jobban mint a MKIII hiába van +20 lóereje. A MKIV nehezebb kasznija megeszi a többlet lóerőt.

facelift MKIV 2.2TDCi 200ps ez már más tészta itt nagyon sok mindenhez hozzá piszkáltak:
Amihez hozzányúltak:
•   Új piezó injektorok melyek egyenként 8 befecskendező furattal rendelkeznek. Megemelt 1800bar CR nyomás. (De még mindig jobb mint az új 2,0 litereseknél mert ott 2000bar-ra emelték a nyomást !!!!)
•   Új motor kontrol modul (Ford 2nd generation common rail diesel engine management system) Bosch Common Rail Multiple Injection .
•   Megváltoztatott új égéskamra geometria
•   Kisebb emisszió és CO2 kibocsátás
•   Csökkentett befecskendezési zaj , égési zaj csökkentve illetve általánosságban redukált zaj kibocsájtás.
•   Plusz zajcsökkentő beépítve a turbó és a kipufogóhoz, ezzel 2dB-el csökkentve a zaj kibocsájtás
•   Fejlesztettek a turbon is. 1,5 bar-ról 1,8bar-ra emelték a maximális turbonyomást. Nagy hatásfokú (vízhűtéses) EGR hűtő kerül be és új DPF ami megfelel a legújabb előírásoknak.
•   Az új 2,2TDCi 200PS (147kW) normál nyomatéka 420Nm 1750-3000rpm-ig ami 30Nm el megnövekszik túltöltéskor, így a 2,2TDCi maximális nyomatéka 450Nm
•   6 sebességes manuális váltóval kerül szállításra. ( Ford M66)
•   0-100 km/h (0-62 mph) a 4é s5 ajtós modelleknél 8,1 másodperc alatt éri el (8,3 a kombi verzionál)
•   Fogyasztása kombinált  6,0 liter/100km (47mpg) Átlagos CO kibocsájtás: 159 g/km az összes karosszéria verziónál.
•   Euro V
•   Súlya 1599-1615kg (verziótol függően)
•   Fogyasztás 4-5 ajtós város/vegyes/városon kívül : 7,8/ 5,0 / 6,0
•   Fogyasztás kombi város/vegyes/városon kívül : 7,8/ 5,0 / 6,0
•   Végsebesség 4-5 ajtós/ kombi : 230kmh / 225 km/h
•   Gyorsulás 4-5 ajtós/ kombi : 8,1 / 8,3
•   Rugalmasság (50-100km/h)  4-5 ajtós/ kombi: 6,7 / 6,9


-Nem tudom miben más a hengerfej....de biztos.
-Dugattyúra énis azt irtam hogy más, hajtókart nem tudom azt is irtam.
-Azt tudtam hogy 7 lukas a porlasztócsúcs, 2.0 pedig 6 lukas mindegyik, még TDDI is.
-A lendkerék ugyanaz csak a 2.2-nél a jeladó(induktiv) lukra vesz a 2.0-nál meg nem. Én igy tudom.
-80-90-nél 4-ben parketta és elpöpg a kerék, na ezt én nem hiszem el de van aki biztos....mentem már 2.2-vel sőt chippessel is ami elég keményre lett irva 1.7-1,8barral töltött stabilan na az nem fogott volna el.
- A CR-el én elfogult vagyok ezt mindenki tudja fölösleges lenne erről beszélni.....
-MK4 diesel meg nekem annyira ford hogy az elején rajta van a FORD jel részemről....elektronikailag egy rakás sz+r szerintem. PSA az egész vagy szinte minden, nincs ezzel gond de számomra az már nem ford, ennyi. Mentem többel is szép szép de nem tudom....annyiért nem ilyet vennék. Azmondják valamelyikben ford motor van,ezt nem tudom.
Meglehet magyarázni pl hogy peugeot boxer az francia de amiben tranzit motor van fiat befecskendező rendszerrel az nem az szerintem, de tény hogy peugeot jel van az elején.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8067 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 20:02:49 »

-Nem tudom miben más a hengerfej....de biztos.
-Dugattyúra énis azt irtam hogy más, hajtókart nem tudom azt is irtam.
-Azt tudtam hogy 7 lukas a porlasztócsúcs, 2.0 pedig 6 lukas mindegyik, még TDDI is.
-A lendkerék ugyanaz csak a 2.2-nél a jeladó(induktiv) lukra vesz a 2.0-nál meg nem. Én igy tudom.
-80-90-nél 4-ben parketta és elpöpg a kerék, na ezt én nem hiszem el de van aki biztos....mentem már 2.2-vel sőt chippessel is ami elég keményre lett irva 1.7-1,8barral töltött stabilan na az nem fogott volna el.
- A CR-el én elfogult vagyok ezt mindenki tudja fölösleges lenne erről beszélni.....
-MK4 diesel meg nekem annyira ford hogy az elején rajta van a FORD jel részemről....elektronikailag egy rakás sz+r szerintem. PSA az egész vagy szinte minden, nincs ezzel gond de számomra az már nem ford, ennyi. Mentem többel is szép szép de nem tudom....annyiért nem ilyet vennék. Azmondják valamelyikben ford motor van,ezt nem tudom.
Meglehet magyarázni pl hogy peugeot boxer az francia de amiben tranzit motor van fiat befecskendező rendszerrel az nem az szerintem, de tény hogy peugeot jel van az elején.
Azért vn differencia vigyor3 Most pont egy citrom HDI-t bérlek Eredetileg mást szerettem volna de megint bejött az "or similar" Nem baj legalább tudom miért nem akartam HDI-t  nyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8068 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 20:07:20 »

Nem lehet a gumimérettel nagyon sokat variálni mert könnyű lesz hozzá az autó, akkor meg azért fog kipörögni  szomoru1 mint írtam a MKIV majd 2 mázsával nehezebb ott ezért bírja el a 215-t
mk3 18-as gyáilag is 225-ös. szóval csak elbírja vigyor3 am hátra 245-öst akartam volna, de ahoz felnit kéne cserélnem...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8069 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 20:16:35 »

Én mindig azt vallottam az ember vegyen olyat amilyet szeretne és az igényeit is kielégiti ha van miből és sz+rja le ki mit mond....
Nem nagyon akarok fikázni olyat aminél nem tudok felmutatni jobbat vagy legalább olyan jót, pedig tudnám fikázni elhihetitek...
Jelenleg pedig nem tudok ilyet felmutatni. Ez van. Igy kussolok. szomoru1
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8070 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 20:26:08 »

Én mindig azt vallottam az ember vegyen olyat amilyet szeretne és az igényeit is kielégiti ha van miből és sz+rja le ki mit mond....
Nem nagyon akarok fikázni olyat aminél nem tudok felmutatni jobbat vagy legalább olyan jót, pedig tudnám fikázni elhihetitek...
Jelenleg pedig nem tudok ilyet felmutatni. Ez van. Igy kussolok. szomoru1
Csezd meg, szereted gépet? Szoktál örülni neki? Gondolom igen. Akkor meg minek lógatód az orrod? Ja hogy kell néha kicsit reszelgetni? És? Néha jobb érzés uton lenni mint megérkezni  Wink wave Amúgy meg tójjál az egészre, nekem egy igen jó ismerösöm aki pedig nem kispályás géppel tolja mondta egyszer: Mindig lesz egy autó ami gyorsabb lesz, most gondolj bele mi lenne ha mindenki Bugatti Veyron SS-el közlekedne  vigyor3 wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8071 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 19:43:28 »

http://vimeo.com/29121619

egy-egy ilyen video után nagyon el tud menni a kedvem a dizlitől. meg az elsőkerékhajtástól rinya
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #8072 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 19:47:26 »

http://vimeo.com/29121619

egy-egy ilyen video után nagyon el tud menni a kedvem a dizlitől. meg az elsőkerékhajtástól rinya
legalább az apuka bekötötte a gyereket, ha már mindenki olyan vagány, hogy nem kell nekik öv
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #8073 Dátum: 2011.09.24 szombat, 19:33:52 »

Ez az "igazi" tuning verda:
http://www.expressz.hu/auto/szemelygepjarmu/hirdetes-26065126/
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #8074 Dátum: 2011.09.24 szombat, 19:47:39 »

http://vimeo.com/29121619

egy-egy ilyen video után nagyon el tud menni a kedvem a dizlitől. meg az elsőkerékhajtástól rinya
Szerinted miért járok drift versenyekre? A japók élőben bazi látványosak ám  wow1
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8075 Dátum: 2011.09.24 szombat, 22:00:38 »

jójez!
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8076 Dátum: 2011.09.24 szombat, 22:27:55 »


Ez a megagáz kategória  levele
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8077 Dátum: 2011.09.30 péntek, 22:30:48 »

Élmény a chip-el kapcsolatban...
Apa mesélte,hogy egy Mazda 6ost kicsit meglepett...A csávó el akart menni mellette(konkrétan külső sávból bevágni elé),de apám nem hagyta magát Cheesy A 6os tulaja kicsit meglepődött azt mondta...Aztán rá 10 percre,mert egy sufnyituningolt Swift kezdett el vele szórakozni...Jött a seggében,dombom felfelé...nézegelődött ki,apa meg nyomott egy gázt...Annyit lehetett hallani,hogy a tunyinyg Swiftes visszarakja 2esbe,és pörgeti,de szépen lassan elmaradt...Cheesy
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8078 Dátum: 2011.09.30 péntek, 23:09:48 »

Élmény a chip-el kapcsolatban...
Apa mesélte,hogy egy Mazda 6ost kicsit meglepett...A csávó el akart menni mellette(konkrétan külső sávból bevágni elé),de apám nem hagyta magát Cheesy A 6os tulaja kicsit meglepődött azt mondta...Aztán rá 10 percre,mert egy sufnyituningolt Swift kezdett el vele szórakozni...Jött a ***ében,dombom felfelé...nézegelődött ki,apa meg nyomott egy gázt...Annyit lehetett hallani,hogy a tunyinyg Swiftes vis***akja 2esbe,és pörgeti,de szépen lassan elmaradt...Cheesy

nem hivott faterod....füstöl még?
Láttam valamelyik nap Komlón épp tolta neki...pici füst volt csak.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8079 Dátum: 2011.09.30 péntek, 23:17:39 »

nem hivott faterod....füstöl még?
Láttam valamelyik nap Komlón épp tolta neki...pici füst volt csak.

Szerintem mostanra állította be magát a kocsi. Azt mondta,6 liter körül fogyaszt,de bevallom,annyira nem érdeklődtem. Ha nagy baj lenne,tuti szólna Smiley
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8080 Dátum: 2011.10.01 szombat, 12:38:37 »

Élmény a chip-el kapcsolatban...
Apa mesélte,hogy egy Mazda 6ost kicsit meglepett...A csávó el akart menni mellette(konkrétan külső sávból bevágni elé),de apám nem hagyta magát Cheesy A 6os tulaja kicsit meglepődött azt mondta...Aztán rá 10 percre,mert egy sufnyituningolt Swift kezdett el vele szórakozni...Jött a ***ében,dombom felfelé...nézegelődött ki,apa meg nyomott egy gázt...Annyit lehetett hallani,hogy a tunyinyg Swiftes vis***akja 2esbe,és pörgeti,de szépen lassan elmaradt...Cheesy
engem tegnap valami dízel sx4 akart megelőzni dombon felfele...nagy lendületben volt kirakta az indexet, hogy majd na  Grin én meg visszabasztam 3-ba és hagytam pislogni! Ezekután képes volt 170-ig még küzdeni, de amikor már egyáltalán nem is látott feladta  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8081 Dátum: 2011.10.01 szombat, 12:43:29 »

engem tegnap valami dízel sx4 akart megelőzni dombon felfele...nagy lendületben volt kirakta az indexet, hogy majd na  Grin én meg vissza***tam 3-ba és hagytam pislogni! Ezekután képes volt 170-ig még küzdeni, de amikor már egyáltalán nem is látott feladta  eplus2
micsoda kalandok....nekem meg áll a garagéban....ugyanis még mocival járok.bár reggel már kevés a fűtés a mellkasomon.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8082 Dátum: 2011.10.01 szombat, 12:47:47 »

micsoda kalandok....nekem meg áll a garagéban....ugyanis még mocival járok.bár reggel már kevés a fűtés a mellkasomon.... nyes
abból gondolom hogy dízel lehetett, mert amíg nekem elkezdett dolgozni a turbóm addig a lökhárítóm vonalában tartózkodott! Onnantól kezdve harakiri  nyes

Mikor még csak smkp jogsim volt, végigtekertem az egész telet, fater motorosruhájában  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #8083 Dátum: 2011.10.01 szombat, 19:16:32 »

micsoda kalandok....nekem meg áll a garagéban....ugyanis még mocival járok.bár reggel már kevés a fűtés a mellkasomon.... nyes

Kell a mocira tenni egy plexit, baromi sokat tud számítani.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8084 Dátum: 2011.10.01 szombat, 20:28:27 »

Kell a mocira tenni egy plexit, baromi sokat tud számítani.
így is csak 70et megy üveghangon,plexivel 60lenne a full...... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Black
Vendég
« Új hozzászólás #8085 Dátum: 2011.10.01 szombat, 20:33:55 »

így is csak 70et megy üveghangon,plexivel 60lenne a full...... nyes
Hámilyen motor az? Az én Simsonom, amikor fülfúrtam 60ccm-esre, 80 fölött  ment végre. Ennek 5 éve, most már "csak" 70 a vége, de magkapta most az új csapágyakat, de közben rosszul raktam föl a lendkereket és elfordult  a helyén, elnyírt az éket. Félretoltam, majd később foglalkozom vele, most berágtam rá.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8086 Dátum: 2011.10.01 szombat, 20:42:57 »

Hámilyen motor az? Az én Simsonom, amikor fülfúrtam 60ccm-esre, 80 fölött  ment végre. Ennek 5 éve, most már "csak" 70 a vége, de magkapta most az új csapágyakat, de közben rosszul raktam föl a lendkereket és elfordult  a helyén, elnyírt az éket. Félretoltam, majd később foglalkozom vele, most berágtam rá.
longjiu... vagy valami hasonló kórság. vigyor3
50ccm,és már az is nagy szám,hogy a pehely testemet felrepíti 70re.mindehhez zabál 1,5l/100km-en üveghangon.
Amiért használom-rémegyszerű:
Kocsival 50 perc alatt érek be reggelente,és 2nél csak az utcánkba váltok feljebb.Mocival mindez 12perc.Nem mindegy,hogy 7kor indulok 8ra,vagy 3/4 8kor indulok 8ra.A többi nem számít.Csak igazából nem vagyok 1 ízirájder.Nekem 2kerékkel kevesebb van rajta ahhor hogy biztonságba érezzem magam.És ez a hideg is erősíti bennem,hogy már lassan lekell tennem a mocit.Pedig lassan 2e km-t gurultam idén vele.elég is volt.....talán még a jövőhét,aztán ohne.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Black
Vendég
« Új hozzászólás #8087 Dátum: 2011.10.01 szombat, 20:51:09 »

longjiu... vagy valami hasonló kórság. vigyor3
50ccm,és már az is nagy szám,hogy a pehely testemet felrepíti 70re.mindehhez zabál 1,5l/100km-en üveghangon.
Amiért használom-rémegyszerű:
Kocsival 50 perc alatt érek be reggelente,és 2nél csak az utcánkba váltok feljebb.Mocival mindez 12perc.Nem mindegy,hogy 7kor indulok 8ra,vagy 3/4 8kor indulok 8ra.A többi nem számít.Csak igazából nem vagyok 1 ízirájder.Nekem 2kerékkel kevesebb van rajta ahhor hogy biztonságba érezzem magam.És ez a hideg is erősíti bennem,hogy már lassan lekell tennem a mocit.Pedig lassan 2e km-t gurultam idén vele.elég is volt.....talán még a jövőhét,aztán ohne.
Vágom. Én is átmotoroztam több telet, hóban, síruhában, 8 puloverben, 3 jégeralsóban, enduro gumikkal, de még így is necces volt, amikor ki kellett ugrani egy jeges nyomvályúból, mert egysávos volt az utca, szembe meg jött a négy kerekű "halál". A motorozás 25-27 fokban jó. Az alatt hideg van, affölött meg mintha hajszárítóval fújnának.
(szépen offolunk) eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8088 Dátum: 2011.10.01 szombat, 21:23:31 »

A MKIV majd két mázsával nehezebb és eleve 215-ös gumival hozzák ki, gondolom így bírja el a 200ps-t. 200 ló körüli gépek mind 1600 kg körül vannak.

MKIII, 5 ajtós
A f2 2.0 1516-1587 kilogramm, f2 2,2: 1484-1495 kilogramm.

MKIV, 5 ajtós
2.0: 1557 kilogramm, 2.2: 1599 kilogramm.

Nincs ez két mázsa... a 2.0-ánál még kisebb a difi. Sőt... az adatok alapján esetenként az MKIII a nehezebb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8089 Dátum: 2011.10.01 szombat, 23:41:36 »

MKIII, 5 ajtós
A f2 2.0 1516-1587 kilogramm, f2 2,2: 1484-1495 kilogramm.

MKIV, 5 ajtós
2.0: 1557 kilogramm, 2.2: 1599 kilogramm.

Nincs ez két mázsa... a 2.0-ánál még kisebb a difi. Sőt... az adatok alapján esetenként az MKIII a nehezebb.

MKIII 2,2 1484kg MKIV 2.2 1599   Tényleg csak 115kg az eltérés. De legyen csak 115kg az eltérés. Azt is kb 30 lóerővel lehet kompenzálni. Az hogy 10 centivel magasabb szélesebb az már csak a végsebességből zabál.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8090 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 00:09:59 »

MKIII 2,2 1484kg MKIV 2.2 1599   Tényleg csak 115kg az eltérés. De legyen csak 115kg az eltérés. Azt is kb 30 lóerővel lehet kompenzálni. Az hogy 10 centivel magasabb szélesebb az már csak a végsebességből zabál.

Ja... bár már akár 100-nél is kezd jelentőssé válni a nagyobb méret.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Peet84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92



E-mail
« Új hozzászólás #8091 Dátum: 2011.10.07 péntek, 12:44:46 »

Hova érdemes menni chippeltetni a verdát? Tudtok ajánlani valakit? És kb mennyiben fáj?
Naplózva

"Mit is mondott doktorúr??!??!! Elmehetek?? vagy Elmebeteg???"

Mondeo Ghia 5 door 2003/09 F1 2.0 TDCi 132 LE exverda
Mondeo Ghia Turnier 2005/07 F2 2.2 TDCi 155 LE +
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8092 Dátum: 2011.10.07 péntek, 13:04:35 »

Hova érdemes menni chippeltetni a verdát? Tudtok ajánlani valakit? És kb mennyiben fáj?

Keresd meg Bunyekot  nyes
Kb. 1-1,5 órába és 45ezerbe "fáj"  smile
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8093 Dátum: 2011.10.07 péntek, 19:29:28 »

Hova érdemes menni chippeltetni a verdát? Tudtok ajánlani valakit? És kb mennyiben fáj?
láttad nekem a 90le-s hogy megy eplus2 ezt is bunyek intézte worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8094 Dátum: 2011.10.07 péntek, 19:41:04 »

láttad nekem a 90le-s hogy megy eplus2 ezt is bunyek intézte worship

Látnád mekkorát néz a 6os mazda,ha nem tud elmenni melletted Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8095 Dátum: 2011.10.07 péntek, 20:02:35 »

Látnád mekkorát néz a 6os mazda,ha nem tud elmenni melletted Cheesy
meg az rx45h eplus2 de tudnék még mesélni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8096 Dátum: 2011.10.07 péntek, 20:04:51 »

meg az rx45h eplus2 de tudnék még mesélni...

Hát ja...Apa hajtja most rendesen...De olvasom,neked kehe van  szomoru1 Sajnálom...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8097 Dátum: 2011.10.07 péntek, 20:06:57 »

Hát ja...Apa hajtja most rendesen...De olvasom,neked kehe van  szomoru1 Sajnálom...
nem is kicsi... rinya kúva jókor jött gun
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tome02
Vendég
« Új hozzászólás #8098 Dátum: 2011.10.19 szerda, 23:13:29 »

Helló. Nem tudtok vmit hogy mit lehetne kezdeni a MKIV 2.0 tdci 115LE mondeóval?
A suzuki után megváltás az tény... Nyomatékosabb meg minden, de úgy vettem észre hogy volt olyan helyzet amit azzal könnyebb volt orvosolni. Lehet csak az elektromos gáz miatt,
vagy lehet a sújtöbblet.
Suzuki >> 980kg > 93LE
Mondeo >> 1500kg > 115LE

Most tényleg nem tudom eldönteni hogy jobban vagy szarabbul megy mint az ignis de szeretnék kezdeni vele valamit. Az ignis 1 idegbeteg állat volt ehhez képest... Abban érezted a sebességet XD Kevés ember tudta komfortosan vezetni... (persze nem azért írtam mert szerettem hogy ilyen ekkora *** volt az ignis)
De ki tudja lehet én vagyok örök elégedetlenkedő...  (mondjuk azzal felüljáróra felfelé 90-nél nem előztem)

Szóval tudok kezdeni vele valamit mindenféle motor élettartam rövidülés, károsodás, egyéb hátulütő nélkül? (ami nem csak szóbeszéd, hogy a zsiga majj osztán jó megszereli)
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8099 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 07:37:27 »

Helló. Nem tudtok vmit hogy mit lehetne kezdeni a MKIV 2.0 tdci 115LE mondeóval?
A suzuki után megváltás az tény... Nyomatékosabb meg minden, de úgy vettem észre hogy volt olyan helyzet amit azzal könnyebb volt orvosolni. Lehet csak az elektromos gáz miatt,
vagy lehet a sújtöbblet.
Suzuki >> 980kg > 93LE
Mondeo >> 1500kg > 115LE

Most tényleg nem tudom eldönteni hogy jobban vagy ***abbul megy mint az ignis de szeretnék kezdeni vele valamit. Az ignis 1 idegbeteg állat volt ehhez képest... Abban érezted a sebességet XD Kevés ember tudta komfortosan vezetni... (persze nem azért írtam mert szerettem hogy ilyen ekkora *** volt az ignis)
De ki tudja lehet én vagyok örök elégedetlenkedő...  (mondjuk azzal felüljáróra felfelé 90-nél nem előztem)

Szóval tudok kezdeni vele valamit mindenféle motor élettartam rövidülés, károsodás, egyéb hátulütő nélkül? (ami nem csak szóbeszéd, hogy a zsiga majj osztán jó megszereli)

Egy jól megírt chiptuning nem árthat neki... integet2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.