Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:01:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
24
25
26
27
28
29
30
[
31
]
32
33
34
35
36
37
38
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2699048 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1500 Dátum:
2005.10.19 szerda, 23:12:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.10.19 szerda, 20:12:00
Goto Zombi. Asszem neki van ilyen. Ha nem, akkor azt a szegedi? srácot kellene megkeresni, (Scratch/Imhoteph haverja?) aki az A4-gyel volt a talin.
Az Audi -s Imho. ismerőse.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1501 Dátum:
2005.10.21 péntek, 09:32:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2005.10.19 szerda, 20:20:00
Nos?komcsi nélkül:)Motor csere kérdéskörben válaszok?
Hát, a motorcsere jónagy meló. Eddig csak adagoló és mostmár turbócserét tudom, mekkora melo. Nagyonnagy!
"Amíg van flex és lehet hegeszteni, addig minden megoldható!"
Csak az a kérdés, hogy megéri-e?!
Azt még esetleg meg tudod kérdezni, hogy TDi (VW) motort, hogyan lehet betenni és mi vele a szitu. Hívd fel a srácot, akit adagoló csere ügyben ajánlottam! Ő ismeri az 1.8TD-t és a VW TDi-ket. Telefonálj neki.
Érdekesség: az új turbóval menet közben (5. seb, állandó 2700-as fordulaton) folyamatosan 0.8 bar a töltőnyomás.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1502 Dátum:
2005.10.21 péntek, 21:03:00 »
Már besz is vele:)Hétfőn vagy lehet ,hogy holnap megnézi az autómat.Szegényt csak úgy bombáztam a kérdéseimmel.200e egy motor 1,8TDDI 115LE.Remlem be lehet tenni.Ha azt veszem 45e egy adagolócsere akkor nem rossz arány:)1,4ért számolnák be a kocsim 2,3egy 2001-es mondi az ugye 900e!!Ezért inkább motor csere ha lehet,törésmentes jó a kocsim nincs szívem xarért ...ért eladni.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1503 Dátum:
2005.10.22 szombat, 13:15:00 »
Mennyinél kapcsol be a turbód?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1504 Dátum:
2005.10.22 szombat, 14:28:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2005.10.22 szombat, 13:15:00
Mennyinél kapcsol be a turbód?
szeva Bodicsek. jól eltűntél mostanában...
ideje lenne kicserélni a hangszóróimat. a találkozón mit is modntál, ami ár/érték arányban elég jó, 30 körül??
pablo
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1505 Dátum:
2005.10.22 szombat, 20:00:00 »
Idézetet írta: szasza_old - 2005.10.19 szerda, 14:23:00
sziasztok tud valaki k&n57i-kittet 98-as mondeo v6-oshoz?
Igen de kissé húzos az ára 44e.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1506 Dátum:
2005.10.22 szombat, 22:48:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2005.10.21 péntek, 09:32:00
Hát, a motorcsere jónagy meló. Eddig csak adagoló és mostmár turbócserét tudom, mekkora melo. Nagyonnagy!
"Amíg van flex és lehet hegeszteni, addig minden megoldható!"
Csak az a kérdés, hogy megéri-e?!
Azt még esetleg meg tudod kérdezni, hogy TDi (VW) motort, hogyan lehet betenni és mi vele a szitu. Hívd fel a srácot, akit adagoló csere ügyben ajánlottam! Ő ismeri az 1.8TD-t és a VW TDi-ket. Telefonálj neki.
Érdekesség: az új turbóval menet közben (5. seb, állandó 2700-as fordulaton) folyamatosan 0.8 bar a töltőnyomás.
Cit!
És hogy megy az új turbóval???
Őőő Gonosz?
?
Mennyit szuszog nyélgázon?
És milyen és és és és és???
Monyá má valamit!!
Vagy gyere el holnap és mutasd +!!!!
gyere te is hozzám kocsitporszívózni ipari porszívóval!
Tar + Faro jön ha minden igaz Zombi elég valószínü...
Te is elférsz az olajkályhával.....
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1507 Dátum:
2005.10.23 vasárnap, 10:55:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2005.10.22 szombat, 13:15:00
Mennyinél kapcsol be a turbód?
Még be kell állítani az adagolót a turbóhoz. A régi turbóhiz van még beállítva az adagoló, így 2200 körül rúg egy marha nagyot. Alatta, fölötte is elég jól megy, de a régi turbó kapcsolási pontján nagyot rug!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1508 Dátum:
2005.10.23 vasárnap, 11:01:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2005.10.22 szombat, 22:48:00
Cit!
És hogy megy az új turbóval???
Őőő Gonosz?
?
Mennyit szuszog nyélgázon?
És milyen és és és és és???
Monyá má valamit!!
Vagy gyere el holnap és mutasd +!!!!
gyere te is hozzám kocsitporszívózni ipari porszívóval!
Tar + Faro jön ha minden igaz Zombi elég valószínü...
Te is elférsz az olajkályhával.....
Szaszessz!
Nem az igazi, de mán alakul. Most egyenlőre a hetet pihegem ki. Nagy menet volt az átalakítás. Jónagyot szí... khmm. Szal, most pihizek.
Kocsira is ráférne 1 nagytakesz, de nincs hozzá erőm most. Max fél oldallal felállok a patkára is kiöntöm belőle a szemetet.
Ha összejövök, akkor jövőhéten felugrok beállításra és előkerülök!
Vaaagy, ha lejöttök, megmutizom!
)))
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1509 Dátum:
2005.10.23 vasárnap, 12:36:00 »
Mesélj csak hol is laksz?Most Iváncsán vagyok.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1510 Dátum:
2005.10.23 vasárnap, 13:08:00 »
Cit!!!
Akkor úgy intézkeggyé, hogy 4.-én találkozzunk a Lurdynál!
Yah!
És a szúnyogokat most hagyd otthon!!!!!!!!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1511 Dátum:
2005.10.23 vasárnap, 14:25:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2005.10.23 vasárnap, 12:36:00
Mesélj csak hol is laksz?Most Iváncsán vagyok.
Dunaújvárosban leledzem továbbrais.
Mail ment...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1512 Dátum:
2005.10.23 vasárnap, 14:27:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2005.10.23 vasárnap, 13:08:00
Cit!!!
Akkor úgy intézkeggyé, hogy 4.-én találkozzunk a Lurdynál!
Yah!
És a szúnyogokat most hagyd otthon!!!!!!!!
Yo!
Szunyogokat előre küldöm, hogy jobban menjen a gép!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1513 Dátum:
2005.10.23 vasárnap, 18:39:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2005.10.23 vasárnap, 14:27:00
Yo!
Szunyogokat előre küldöm, hogy jobban menjen a gép!
Cit!
Lemaradtál a porszívózásról!!!
Pedig Te akkor szoktál jönni amikor aszondod, hogy nem!
Várjak még rád?
Naszoval!!
Akkor az lessz a szülinapi ajándékom, hogy viszel 1 kört!!!!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1514 Dátum:
2005.10.24 hétfő, 08:44:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2005.10.23 vasárnap, 18:39:00
Cit!
Lemaradtál a porszívózásról!!!
Pedig Te akkor szoktál jönni amikor aszondod, hogy nem!
Várjak még rád?
Naszoval!!
Akkor az lessz a szülinapi ajándékom, hogy viszel 1 kört!!!!
ZK ott volt? Ha igen, akkor azért nem mentem.
Mikor ünnepelsze? Ha marad zsém ebben a hónapban 1 tankolásra, akkor felmegyek!
Időm lesz, csak... maj' szolok!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1515 Dátum:
2005.10.24 hétfő, 18:20:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2005.10.24 hétfő, 08:44:00
ZK ott volt? Ha igen, akkor azért nem mentem.
Mikor ünnepelsze? Ha marad zsém ebben a hónapban 1 tankolásra, akkor felmegyek!
Időm lesz, csak... maj' szolok!
Még nem tom....
Majcsak lessz valami!
Zk sem volt......
Te meg gyere!!!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1516 Dátum:
2005.10.24 hétfő, 20:45:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2005.10.24 hétfő, 18:20:00
Még nem tom....
Majcsak lessz valami!
Zk sem volt......
Te meg gyere!!!
Jó ez a tuning-rovat, csak túl sok a szakmázás...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1517 Dátum:
2005.10.25 kedd, 09:07:00 »
Idézetet írta: hanocs_old - 2005.10.24 hétfő, 20:45:00
Jó ez a tuning-rovat, csak túl sok a szakmázás...
... hát ez itt nem egy hadsereg az már igaz
szerencsére ...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1518 Dátum:
2005.10.26 szerda, 14:08:00 »
Esetleg MKII nyomtáv szélesitőről hallott-e vki hogy honnan lehetne ja és direktszűrős tapasztalat is jól jönne
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1519 Dátum:
2005.10.26 szerda, 14:46:00 »
Idézetet írta: Laczik István_old - 2005.10.26 szerda, 14:08:00
Esetleg MKII nyomtáv szélesitőről hallott-e vki hogy honnan lehetne ja és direktszűrős tapasztalat is jól jönne
Szaby árult nemrég nyomtávszélesítőt!
És a direktszűrő nagyon jó dolog! Nyomatékot nyersz vele, és szép morcos szívóhangot...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1520 Dátum:
2005.10.27 csütörtök, 14:00:00 »
Sziasztok,
direktszűrőt milyet javasoltok és igényel-e egy szaki közbenjárását, vagy viszonylag könnyen be lehet szerelni?
Válaszotokat előre köszönöm
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1521 Dátum:
2005.10.27 csütörtök, 14:14:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.10.26 szerda, 14:46:00
Szaby árult nemrég nyomtávszélesítőt!
És a direktszűrő nagyon jó dolog! Nyomatékot nyersz vele, és szép morcos szívóhangot...
Csak LE-t és magasabb fordulatszámon. Nem-e?
Legalábbis nekem csak magasabb fordulaton jött ki jótékony hatás. Inkább a sportlégszűrő betét (nekem).
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1522 Dátum:
2005.10.27 csütörtök, 16:16:00 »
Idézetet írta: Zurich_old - 2005.10.27 csütörtök, 14:00:00
Sziasztok,
direktszűrőt milyet javasoltok és igényel-e egy szaki közbenjárását, vagy viszonylag könnyen be lehet szerelni?
Válaszotokat előre köszönöm
TDCi-re direktszűrőt? Szerintam marhaság. Benzinesre sincs sok értelme, de dízelre, ahol a nyomást méri - teljesen értelmetlen.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1523 Dátum:
2005.10.27 csütörtök, 22:43:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.10.27 csütörtök, 16:16:00
TDCi-re direktszűrőt? Szerintam marhaság. Benzinesre sincs sok értelme, de dízelre, ahol a nyomást méri - teljesen értelmetlen.
Az igaz, hogy a nyomás nem lesz nagyobb, de hamarabb fogja elérni a nyomásmaximumot, tehát javul a gázreakció.
Viszont fokozódik a turbó-lyuk.
Zurich!
Szerintem elég a sportlégszűrő betét, nem kell a direkt szűrő.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1524 Dátum:
2005.10.27 csütörtök, 22:47:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.10.27 csütörtök, 22:43:00
Az igaz, hogy a nyomás nem lesz nagyobb, de hamarabb fogja elérni a nyomásmaximumot, tehát javul a gázreakció.
Viszont fokozódik a turbó-lyuk.
Zurich!
Szerintem elég a sportlégszűrő betét, nem kell a direkt szűrő.
Erre mondják azt, hogy nesze semmi, fogd meg jól. Aztán óvatosan ezzel a direktszűrővel, ha nem jól csinálod meg, vagy nem jó a szűrő, bekap a motor egy csomó port, ami ugyi nem jó.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1525 Dátum:
2005.10.27 csütörtök, 22:57:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.10.27 csütörtök, 22:47:00
Erre mondják azt, hogy nesze semmi, fogd meg jól. Aztán óvatosan ezzel a direktszűrővel, ha nem jól csinálod meg, vagy nem jó a szűrő, bekap a motor egy csomó port, ami ugyi nem jó.
Ahhoz képest, hogy az EGR szelep mennyi mocskot enged vissza a motorba - nekem már nem
-, egy percíz kivetelű sportlégszűrő BETÉT (K&N, JR) semmennyi port nem enged át (az 1.8 TD-mnél 110 eKm alatt semmi ilyen jellegű gond nem volt, pedig abban csak Magnum légszűrő volt).
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1526 Dátum:
2005.10.27 csütörtök, 23:35:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.10.27 csütörtök, 22:57:00
Ahhoz képest, hogy az EGR szelep mennyi mocskot enged vissza a motorba - nekem már nem
-, egy percíz kivetelű sportlégszűrő BETÉT (K&N, JR) semmennyi port nem enged át (az 1.8 TD-mnél 110 eKm alatt semmi ilyen jellegű gond nem volt, pedig abban csak Magnum légszűrő volt).
Én nem azt mondom, hogy enged, hanem hogy engedhet, ha rosszul rakod fel. Az EGR azt a mocskot engedi vissza a motorba, ami a motorból jön. Szvsz, amíg nem nyúlsz a kipuffhoz, addig a sportlégszűrő max hangtuning. Egy csomó pénzért gyakorlatilag semmit sem kapsz. Ennél többet ér egy TDCi jel.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1527 Dátum:
2005.10.28 péntek, 09:12:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.10.27 csütörtök, 22:57:00
Ahhoz képest, hogy az EGR szelep mennyi mocskot enged vissza a motorba - nekem már nem
-, egy percíz kivetelű sportlégszűrő BETÉT (K&N, JR) semmennyi port nem enged át (az 1.8 TD-mnél 110 eKm alatt semmi ilyen jellegű gond nem volt, pedig abban csak Magnum légszűrő volt).
a jelenlegi nagydobozos, papírszűrős rendszer sok mocskot enged át a szűrődoboz tetejének hosszú tömítésénél
a direktszűrőnél ez a tömítetlenség jól megszűnik, tehát biztos, hogy tisztább levegőt fog kapni a moci, sőt az is lehet, hogy emiatt kevesebbet is!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1528 Dátum:
2005.11.01 kedd, 10:52:00 »
Tegnap beszélgettem egyik ismerősömmel Xenon lámpákról, meséltem neki, hogy mi a 6000K izzót, 10000K -re cserélgetjük itt Mondeo -sok. És azt mondta, hogy szerinte ez nem jó, mert a Xenon lényege pont az, hogy nappali fényhez hasonló körülményeket teremtsen elötted, mert az emeri szem ehhez van legjobban alkalmazkodva. És a nap színhőmérséklete ~5500K körül van. Szóval lehet a Ford -ék nem vaktába vágták bele ezt a 6000K -es izzót gyárilag, hogy ezzel lesz jó!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1529 Dátum:
2005.11.02 szerda, 11:04:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.10.27 csütörtök, 16:16:00
TDCi-re direktszűrőt? Szerintam marhaság. Benzinesre sincs sok értelme, de dízelre, ahol a nyomást méri - teljesen értelmetlen.
Nem baj, ha azt mondom, hogy ehhez egyáltalán nem értessz? Csak az öcséd-bátyád nem tudom milyen befuccsolt tapasztalatád írod, ami egyáltalán nem fedi a valóságot!!!!!!!!!! (bocs!)
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1530 Dátum:
2005.11.02 szerda, 11:05:00 »
Idézetet írta: Zurich_old - 2005.10.27 csütörtök, 14:00:00
Sziasztok,
direktszűrőt milyet javasoltok és igényel-e egy szaki közbenjárását, vagy viszonylag könnyen be lehet szerelni?
Válaszotokat előre köszönöm
Nem egy nagy dolog! Csak mindent rendesen rögzíteni kell továbbra is... Ha rákészülsz, és kérdezel konkrétan, akkor szívesen segítünk!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1531 Dátum:
2005.11.02 szerda, 11:06:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2005.10.27 csütörtök, 14:14:00
Csak LE-t és magasabb fordulatszámon. Nem-e?
Legalábbis nekem csak magasabb fordulaton jött ki jótékony hatás. Inkább a sportlégszűrő betét (nekem).
Nálam + nem... Én alacsonyabb fordulaton lévő erőt nyertem...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1532 Dátum:
2005.11.02 szerda, 11:07:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.11.02 szerda, 11:04:00
Nem baj, ha azt mondom, hogy ehhez egyáltalán nem értessz? Csak az öcséd-bátyád nem tudom milyen befuccsolt tapasztalatád írod, ami egyáltalán nem fedi a valóságot!!!!!!!!!! (bocs!)
Mármint elmondásod szerint...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1533 Dátum:
2005.11.02 szerda, 11:08:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.10.27 csütörtök, 22:43:00
Az igaz, hogy a nyomás nem lesz nagyobb, de hamarabb fogja elérni a nyomásmaximumot, tehát javul a gázreakció.
Viszont fokozódik a turbó-lyuk.
Zurich!
Szerintem elég a sportlégszűrő betét, nem kell a direkt szűrő.
Ha hamarabb éri el a nyomásmaximumot, akkor miért fokozódik a turbó-lyuk?
(egy tanulni vágyó:-)))
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1534 Dátum:
2005.11.02 szerda, 11:11:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.10.27 csütörtök, 23:35:00
Én nem azt mondom, hogy enged, hanem hogy engedhet, ha rosszul rakod fel. Az EGR azt a mocskot engedi vissza a motorba, ami a motorból jön. Szvsz, amíg nem nyúlsz a kipuffhoz, addig a sportlégszűrő max hangtuning. Egy csomó pénzért gyakorlatilag semmit sem kapsz. Ennél többet ér egy TDCi jel.
Azért ez így ebben a formában..., háát?
Nem igen oda engedi, ahonnan jön!!!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1535 Dátum:
2005.11.02 szerda, 11:29:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.11.02 szerda, 11:08:00
Ha hamarabb éri el a nyomásmaximumot, akkor miért fokozódik a turbó-lyuk?
(egy tanulni vágyó:-)))
A turbó-lyuk - szerintem - azt jelenti, hogy megnyomod a gázt, de a motor erre késéssel reagál. Azaz, ha jobbak a gázreakciók, hamarabb éri el a turbónyomást, csökken a turbó lyuk. Szvsz. Ez a szerepe a változó geometriás turbónak is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1536 Dátum:
2005.11.02 szerda, 11:40:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.11.02 szerda, 11:29:00
A turbó-lyuk - szerintem - azt jelenti, hogy megnyomod a gázt, de a motor erre késéssel reagál. Azaz, ha jobbak a gázreakciók, hamarabb éri el a turbónyomást, csökken a turbó lyuk. Szvsz. Ez a szerepe a változó geometriás turbónak is.
Ezt én is tudom, de ha hamarabb éri el a nyomásmaximumot, akkor a gázreakciónak is javulnia kell, magyarul a turbó-lyuk is csökken. Nem?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1537 Dátum:
2005.11.02 szerda, 11:49:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.11.02 szerda, 11:40:00
Ezt én is tudom, de ha hamarabb éri el a nyomásmaximumot, akkor a gázreakciónak is javulnia kell, magyarul a turbó-lyuk is csökken. Nem?
Én is ezt mondom. Kivételes alkalom, amikor egyetértünk.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1538 Dátum:
2005.11.02 szerda, 13:26:00 »
Változó geometriás turbó? Az miért jó? És kinek van olyanja?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1539 Dátum:
2005.11.02 szerda, 13:27:00 »
de mibül veszi ki a zokszigént? na, ezt mondjátok meg
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1540 Dátum:
2005.11.02 szerda, 13:29:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2005.11.02 szerda, 13:26:00
Változó geometriás turbó? Az miért jó? És kinek van olyanja?
Nem is tudom.......
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1541 Dátum:
2005.11.02 szerda, 13:45:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2005.11.02 szerda, 13:26:00
Változó geometriás turbó? Az miért jó? És kinek van olyanja?
A TDCi-é változó geomteriás, pl a 130 lovas. A TDDi 115 lovasé is. A kinek van olyanja kérdésre a válasz: Nekem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1542 Dátum:
2005.11.02 szerda, 13:50:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.11.02 szerda, 13:45:00
A TDCi-é változó geomteriás, pl a 130 lovas. A TDDi 115 lovasé is. A kinek van olyanja kérdésre a válasz: Nekem.
Meg sztem már neki, ettől van úgy feldobódva.
Jól gondolom Cit kollega?
Üdv
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1543 Dátum:
2005.11.02 szerda, 13:52:00 »
Idézetet írta: Shadow - 2005.11.02 szerda, 13:50:00
Meg sztem már neki, ettől van úgy feldobódva.
Jól gondolom Cit kollega?
Üdv
Majd pénteken megnézem/nézi aki akarja!
Naplózva
Janika
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 383
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1544 Dátum:
2005.11.02 szerda, 14:03:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.11.02 szerda, 13:45:00
A TDCi-é változó geomteriás, pl a 130 lovas. A TDDi 115 lovasé is. A kinek van olyanja kérdésre a válasz: Nekem.
Az enyém nem változó geometriás turbóval szerelt! (TDDI 115 LE 2002-es)
Naplózva
2002 MKIII 2.0 TDDi
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1545 Dátum:
2005.11.02 szerda, 14:09:00 »
Idézetet írta: Janika_old - 2005.11.02 szerda, 14:03:00
Az enyém nem változó geometriás turbóval szerelt! (TDDI 115 LE 2002-es)
Megnézted, és mindig ugyan az a geometriája?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1546 Dátum:
2005.11.02 szerda, 14:50:00 »
Idézetet írta: Janika_old - 2005.11.02 szerda, 14:03:00
Az enyém nem változó geometriás turbóval szerelt! (TDDI 115 LE 2002-es)
A tddi 115 is változó geometriás.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Janika
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 383
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1547 Dátum:
2005.11.02 szerda, 16:10:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.11.02 szerda, 14:50:00
A tddi 115 is változó geometriás.
Múltkor nézte Petya is és nem változó szerinte. Majd pénteken megnézitek.
Naplózva
2002 MKIII 2.0 TDDi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1548 Dátum:
2005.11.02 szerda, 17:14:00 »
Idézetet írta: Janika_old - 2005.11.02 szerda, 16:10:00
Múltkor nézte Petya is és nem változó szerinte. Majd pénteken megnézitek.
Akkor ez van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1549 Dátum:
2005.11.02 szerda, 22:12:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.11.02 szerda, 11:08:00
Ha hamarabb éri el a nyomásmaximumot, akkor miért fokozódik a turbó-lyuk?
(egy tanulni vágyó:-)))
Joe, Angel!
Valóban nem pontos kifejezés a turbó lyuk, ugyanis én arra a jelenségre céloztam, amikor észrevehetően elkezd tölteni a turbó.
Sport légszűrővel hamarabb van meg a nyomás maximum, tehát az elektronika is hamarabb és több üzemanyagot ad a motornak, így jobban érezhető az a pont, amikor komolyan elkezd tölteni a turbó, tehát nagyobbat tol az autó gyorsításkor
Naplózva
Oldalak:
1
...
24
25
26
27
28
29
30
[
31
]
32
33
34
35
36
37
38
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ