Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:14:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
25
26
27
28
29
30
31
[
32
]
33
34
35
36
37
38
39
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698908 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1550 Dátum:
2005.11.02 szerda, 22:15:00 »
Idézetet írta: Janika_old - 2005.11.02 szerda, 14:03:00
Az enyém nem változó geometriás turbóval szerelt! (TDDI 115 LE 2002-es)
2001. 08-ig gyártott 115 Le-s TDDi-knél van változó geometriás turbó. Az ezutániaknál már fix geometriás van. Az R911-é is ilyen.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1551 Dátum:
2005.11.02 szerda, 23:16:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.11.02 szerda, 22:15:00
2001. 08-ig gyártott 115 Le-s TDDi-knél van változó geometriás turbó. Az ezutániaknál már fix geometriás van. Az R911-é is ilyen.
Petya,
miért térhetett el tőlle a Ford, és miért állt rá a fixre?
Meg akkor a 2001. 08. után gyártottak, csak az vezérlésben külöböznek teljesítmény tekintetében
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1552 Dátum:
2005.11.02 szerda, 23:32:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2005.11.02 szerda, 23:16:00
Petya,
miért térhetett el tőlle a Ford, és miért állt rá a fixre?
Meg akkor a 2001. 08. után gyártottak, csak az vezérlésben külöböznek teljesítmény tekintetében
Olcsóbb...
Valószinű, hogy a csak a vezérlésben térnek el, de a kunmadarasi talin összehasonlítottam Karesz és R911 TDDi-jét rugalmasság szempontjából (60-100 km/h 4.-ben és 80-120 km/h 5.-ben) és a Kareszé (változó geometriás) 2-3 mp-vel jobb időket ment (már amenyire pontosan lehet mérni kézi stopperrel).
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1553 Dátum:
2005.11.03 csütörtök, 09:00:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.11.02 szerda, 22:15:00
2001. 08-ig gyártott 115 Le-s TDDi-knél van változó geometriás turbó. Az ezutániaknál már fix geometriás van. Az R911-é is ilyen.
És ez tutifix? Nem az van, hogy 1ik elektronikusan szabályzott geometriás, a másik meg mechanikusan (mint ami nekem is vagyon)?
Télleg elég érdekes, hogy "visszafejlődtek" a turbók!?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1554 Dátum:
2005.11.03 csütörtök, 10:15:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.11.02 szerda, 23:32:00
Olcsóbb...
Valószinű, hogy a csak a vezérlésben térnek el, de a kunmadarasi talin összehasonlítottam Karesz és R911 TDDi-jét rugalmasság szempontjából (60-100 km/h 4.-ben és 80-120 km/h 5.-ben) és a Kareszé (változó geometriás) 2-3 mp-vel jobb időket ment (már amenyire pontosan lehet mérni kézi stopperrel).
Petya,
hmmm, érdekes, hogy visszafele fejleszt a Ford.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1555 Dátum:
2005.11.03 csütörtök, 10:21:00 »
Talán egyszerűbb=megbízhatóbb?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1556 Dátum:
2005.11.03 csütörtök, 13:09:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2005.11.03 csütörtök, 09:00:00
És ez tutifix? Nem az van, hogy 1ik elektronikusan szabályzott geometriás, a másik meg mechanikusan (mint ami nekem is vagyon)?
Télleg elég érdekes, hogy "visszafejlődtek" a turbók!?
Nem is!!!
A Tied gyári!!!!!!!
Házgyári!!!!!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1557 Dátum:
2005.11.03 csütörtök, 22:42:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2005.11.03 csütörtök, 09:00:00
És ez tutifix? Nem az van, hogy 1ik elektronikusan szabályzott geometriás, a másik meg mechanikusan (mint ami nekem is vagyon)?
Télleg elég érdekes, hogy "visszafejlődtek" a turbók!?
A TIS CD szerint tuti fix.
Nálad milyen elven működik a turbó? Mi állítja a lapátokat és mi alapján?
Scratch!
Nem visszafejleszt, hanem spórol, és 1.8TD kollega írásában is van valami.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1558 Dátum:
2005.11.04 péntek, 08:50:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.11.03 csütörtök, 22:42:00
A TIS CD szerint tuti fix.
Nálad milyen elven működik a turbó? Mi állítja a lapátokat és mi alapján?
Scratch!
Nem visszafejleszt, hanem spórol, és 1.8TD kollega írásában is van valami.
Nekem az adagoló háznyomással vannak állítva ama lapátszögek. Hirtelen gáz, megnövekedő háznyomás, lapátállítás. Ehhez kicsit át kellett forgatni dolgokat a szétszedett turbóban, de ez már járt út, sok ilyen tuning dízel van.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1559 Dátum:
2005.11.24 csütörtök, 14:45:00 »
Chiptuninggal kapcsolatos forum:
Itt nézd meg!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1560 Dátum:
2005.12.02 péntek, 20:35:00 »
Citromhéja!!
Na hogy állsz a turbóval?Frankó már?
Pontosan miket cseréltél már?Turbo,légszurő,adagoló.Gyertyák?Megnéztem amit feltettél kérdésnek,de nem igazán értem a dolgot az izzitógyertyákról.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1561 Dátum:
2005.12.03 szombat, 20:03:00 »
DEVIL kipufogók eladók!
Hivatalos forrásból,garanciával!
Mondeo III 2.0 TDCi, 2.0 Di 16V
méretpontos hátsó dob, cserélhető végekkel, kétféle hangolással!
Mondeo III V6,ST220-hoz két dobos rendszer!
Árakról, részletekről érdeklődj:
devil.sas@chello.hu
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1562 Dátum:
2005.12.05 hétfő, 10:57:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2005.12.02 péntek, 20:35:00
Citromhéja!!
Na hogy állsz a turbóval?Frankó már?
Pontosan miket cseréltél már?Turbo,légszurő,adagoló.Gyertyák?Megnéztem amit feltettél kérdésnek,de nem igazán értem a dolgot az izzitógyertyákról.
Megyeget.
Eccer felénk jársz megnézheted!
Töltőnyomás beállítva (úgyahogy). Túltöltés nincs már. Múltkor állítgattuk, állítgattuk, aztán mielőtt elindultam haza, megnéztük hiteles műszerrel is. Azon csak 0.85 bar volt, de most így marad. Még akarunk kis okosságot a hideg motor védelmében, de ésszel így is használható.
Nem füstölök. Zavaró! Mostmár pici gázolajat is kéne hozzá adni.
Adagoló, turbó, légszűrő volt cserélve (meg kipuff, de azt nem javallt. Zombi is tanusítja!).
Gyertyákkal nemtom, mire gondolsz. Volt tervben 2 mp-es izzító gyertya csere tervben, de jegeltem a témát (nem találtam dealert rá).
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1563 Dátum:
2005.12.08 csütörtök, 22:58:00 »
HI! Csak azt szeretném kérdezni hogy mondeó 3 optikai tuningot hol érdemes csinálni ahol viszonylag alacsonyak az árak és szép munkát is végeznek! Köszi
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1564 Dátum:
2005.12.08 csütörtök, 23:27:00 »
Idézetet írta: zsolte_old - 2005.12.08 csütörtök, 22:58:00
HI! Csak azt szeretném kérdezni hogy mondeó 3 optikai tuningot hol érdemes csinálni ahol viszonylag alacsonyak az árak és szép munkát is végeznek! Köszi
zsolte,
szerintem Fegyu! Majd valaki mondja hol éred el, mert én nem tudom.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1565 Dátum:
2005.12.09 péntek, 08:51:00 »
Idézetet írta: zsolte_old - 2005.12.08 csütörtök, 22:58:00
HI! Csak azt szeretném kérdezni hogy mondeó 3 optikai tuningot hol érdemes csinálni ahol viszonylag alacsonyak az árak és szép munkát is végeznek! Köszi
Fegyu után
itt
érdeklődhetsz! Érdemes...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1566 Dátum:
2005.12.09 péntek, 11:14:00 »
Idézetet írta: zsolte_old - 2005.12.08 csütörtök, 22:58:00
HI! Csak azt szeretném kérdezni hogy mondeó 3 optikai tuningot hol érdemes csinálni ahol viszonylag alacsonyak az árak és szép munkát is végeznek! Köszi
A bs-t tudom én is ajánlani az enyémet ők csinálták de e fényezést ne bizd rájuk.A fényező akit ajánlottak nekem sok hibát csinált az autón.Viszont a spoilerek gyönyörűek lettek!A képek a főoldalon!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1567 Dátum:
2006.01.02 hétfő, 10:11:00 »
a nagy szabadság alatt vízbefecskendezéssel kísérleteztem, most már tudom, hogy hogy nem lehet
másnak van vízbefecskendezés a kocsijában?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1568 Dátum:
2006.01.02 hétfő, 13:57:00 »
Nehogy kinyírd a MAF-ot!
Én is agyaltam rajta. Kb mennyit adsz neki normál üzemben? (köbcenti)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1569 Dátum:
2006.01.02 hétfő, 14:15:00 »
Idézetet írta: BPeter01_old - 2006.01.02 hétfő, 13:57:00
Nehogy kinyírd a MAF-ot!
Én is agyaltam rajta. Kb mennyit adsz neki normál üzemben? (köbcenti)
úgy történt a dolog, hogy a rezonátordobozból lógattam be a pillangószelep-házba egy infúzióskészlet végén levő 22G-méretű injekcióstűt, a rendszert összeszereltem, az 1,5m hosszú, áttetsző csövet pedig telenyomtam kék színű téli ablakmosóval, hogy lássam, mennyire szív a motor
az eredmény lehangoló, semmi vákum
utána megcsináltam ugyanezt átfolyáskorlátozó tű nélkül, szintén semmi eredmény
az internetről utánaolvasgatva várható volt az eredménytelenség, ott nyomás alatti befecskendezést javasoltak, csak nehéz megvalósítani a motorfordulatszám figyelembevételét
ötlet#1: a vákumot lentebbről, a szívósorhoz csatlakozva kellene venni
ötlet#2: a (most ledugózott) EGR-csővel kellene pozitív nyomást létesíteni a víztartályban, a befolyást a 22G-méretű cső korlátozza, abszolút fordulatszámarányos, csak kérdéses, hogy az EGR-ben mekkora nyomású gáz cirkulál
a helyes adagolás amúgy: benzin:víz = 10:1
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1570 Dátum:
2006.01.02 hétfő, 14:19:00 »
Még a válaszod előtt írtam egy e-mailt térjünk át oda, ha lehet.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1571 Dátum:
2006.01.05 csütörtök, 10:29:00 »
Idézetet írta: BPeter01_old - 2006.01.02 hétfő, 14:19:00
Még a válaszod előtt írtam egy e-mailt térjünk át oda, ha lehet.
Sztem meg maradjatok itt!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1572 Dátum:
2006.01.05 csütörtök, 10:31:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2006.01.02 hétfő, 14:15:00
úgy történt a dolog, hogy a rezonátordobozból lógattam be a pillangószelep-házba egy infúzióskészlet végén levő 22G-méretű injekcióstűt, a rendszert összeszereltem, az 1,5m hosszú, áttetsző csövet pedig telenyomtam kék színű téli ablakmosóval, hogy lássam, mennyire szív a motor
az eredmény lehangoló, semmi vákum
utána megcsináltam ugyanezt átfolyáskorlátozó tű nélkül, szintén semmi eredmény
az internetről utánaolvasgatva várható volt az eredménytelenség, ott nyomás alatti befecskendezést javasoltak, csak nehéz megvalósítani a motorfordulatszám figyelembevételét
ötlet#1: a vákumot lentebbről, a szívósorhoz csatlakozva kellene venni
ötlet#2: a (most ledugózott) EGR-csővel kellene pozitív nyomást létesíteni a víztartályban, a befolyást a 22G-méretű cső korlátozza, abszolút fordulatszámarányos, csak kérdéses, hogy az EGR-ben mekkora nyomású gáz cirkulál
a helyes adagolás amúgy: benzin:víz = 10:1
Én azzal kezdeném/m, hogy elősször torlónyomásúra alakítom át a rendszert, ezzel nagyobb vákuum érhető el!?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1573 Dátum:
2006.01.05 csütörtök, 10:46:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.01.05 csütörtök, 10:29:00
Sztem meg maradjatok itt!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1574 Dátum:
2006.01.05 csütörtök, 12:47:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.01.05 csütörtök, 10:31:00
Én azzal kezdeném/m, hogy elősször torlónyomásúra alakítom át a rendszert, ezzel nagyobb vákuum érhető el!?
az igazi egy készen kapható rendszer lenne (aquamist), de igazából az sem lenne megoldás, mert, hogy ki tudjuk használni a vízbefecskendezés jótékony hatását, ahhoz a motorvezérlésen is kellene állítani, pl. kb. 5 fokkal előrébb kellene állítani a gyújtást stb.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1575 Dátum:
2006.01.05 csütörtök, 15:08:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.01.05 csütörtök, 10:29:00
Sztem meg maradjatok itt!
Én a fékszárnyon is állítanék. Hátha úgy jobb...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1576 Dátum:
2006.01.06 péntek, 21:18:00 »
Trónköveteló készül az 1.8 TD kategóriában.
Ez van. Egyszer engem is utól fog érni valaki!
... de nem adom fel. (sallalallalaaaa)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1577 Dátum:
2006.01.06 péntek, 22:01:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2006.01.06 péntek, 21:18:00
Trónköveteló készül az 1.8 TD kategóriában.
Ez van. Egyszer engem is utól fog érni valaki!
... de nem adom fel. (sallalallalaaaa)
Mjad akkor tralán adsz neki újra gázolajat is!
Nem csak a nyomás fogja vinni!!!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1578 Dátum:
2006.01.07 szombat, 10:37:00 »
Elkészült végre a középkonzolom átalakítása... (köszönet az elektromos segítségért Petya barátomnak....)
középkonzol1
középkonzol2
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1579 Dátum:
2006.01.07 szombat, 10:40:00 »
Az első linknél 2x van a http//....amúgy j
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1580 Dátum:
2006.01.07 szombat, 13:39:00 »
Idézetet írta: r911_old - 2006.01.07 szombat, 10:40:00
Az első linknél 2x van a http//....amúgy j
Nem azt mondtad, hogy facelistes középkonzolt raksz be? Ez a régié! És miért nem sony rádiót tettél be? Az CD-s!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1581 Dátum:
2006.01.07 szombat, 13:40:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.01.07 szombat, 13:39:00
Nem azt mondtad, hogy facelistes középkonzolt raksz be? Ez a régié! És miért nem sony rádiót tettél be? Az CD-s!
Ha már átalakítottad...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1582 Dátum:
2006.01.07 szombat, 13:51:00 »
Ez a faceliftesé... Csak a klímavezérlő - mint utóbb kiderült nem kompatibilis a faceliftesével
(( Ezért nem volt mese: az a rész maradt.. Hát így egyedi lett az biztos...
Nekem nincs szükségem cd-re (kb. 2 lemezt hallgattam meg 6 év alatt) - nem lett volna értelme venni bele, ez meg 30 euro volt az e-bayon újonnan... Egyébként a Sony és a ford 6000 C nem tehető be egymás helyére, mert 2 cm van közöttük mélységben.. van itt olyan társunk akinek ezt 40 eft-ja bánja...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1583 Dátum:
2006.01.07 szombat, 13:56:00 »
Ja, amúgy semmilyen csatlakozó nem stimmelt - egyedül a felfogatás furatok voltak jók - más semmi... Ne fogjon bele aki nem akar kínlódni vele - mert van min agyalni...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1584 Dátum:
2006.01.07 szombat, 15:59:00 »
Idézetet írta: r911_old - 2006.01.07 szombat, 13:56:00
Ja, amúgy semmilyen csatlakozó nem stimmelt - egyedül a felfogatás furatok voltak jók - más semmi... Ne fogjon bele aki nem akar kínlódni vele - mert van min agyalni...
Hát ez így más. Mindenesetre pofás lett. CD: 2 éve írtam 6 CD-t, saját válogatást, azóta az van benne...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1585 Dátum:
2006.01.07 szombat, 21:00:00 »
Citrom:Lehet tudni ki az aki erre vetemedik?
)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1586 Dátum:
2006.01.07 szombat, 22:20:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.01.07 szombat, 21:00:00
Citrom:Lehet tudni ki az aki erre vetemedik?
)
De nem 1ik pillanatról a másikra lesz olyan a gépe... az mk2-n vannak kis apróságok, amiket meg kell vizuálni. Minnyá esek neki az autodata-nak, meg a kapcs rajzoknak. De ha jó lesz, akkor én... hehe
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1587 Dátum:
2006.01.07 szombat, 22:59:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2006.01.07 szombat, 22:20:00
De nem 1ik pillanatról a másikra lesz olyan a gépe... az mk2-n vannak kis apróságok, amiket meg kell vizuálni. Minnyá esek neki az autodata-nak, meg a kapcs rajzoknak. De ha jó lesz, akkor én... hehe
Mitörténés van?
Összetörik a lökösöd azt autótcserélsz??
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1588 Dátum:
2006.01.07 szombat, 23:39:00 »
Idézetet írta: r911_old - 2006.01.07 szombat, 10:37:00
Elkészült végre a középkonzolom átalakítása... (köszönet az elektromos segítségért Petya barátomnak....)
középkonzol1
középkonzol2
r911,
vagány!
(A facelift -be, a másik oldalon van az elakadásjelző kapcsoló.)
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1589 Dátum:
2006.01.08 vasárnap, 10:58:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2006.01.07 szombat, 22:59:00
Mitörténés van?
Összetörik a lökösöd azt autótcserélsz??
Nem az enyém lesz piszkálva, hanem... kié is, Bodicsek?
Már nem emléxem!?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1590 Dátum:
2006.01.08 vasárnap, 11:21:00 »
Talán az enyém?
)))Igen úgy emléxem.Hála Citrom leleményességének és segítőkészségének!!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1591 Dátum:
2006.01.08 vasárnap, 12:05:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.01.08 vasárnap, 11:21:00
Talán az enyém?
)))Igen úgy emléxem.Hála Citrom leleményességének és segítőkészségének!!
Akkor gratulálok!
Citrom irigy!!! Csak anyira csinálja meg a tied, hogy az övé legyen a jobb!!
Kiváncsi leszek a nagy versenyre.
Amint Citrom gázolajat is ad a mondinak....
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1592 Dátum:
2006.01.08 vasárnap, 15:10:00 »
Remélem annyira irigy mint te és akkor sokat segít:))/nem feledem a csomagtartómat/
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1593 Dátum:
2006.01.08 vasárnap, 15:45:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.01.08 vasárnap, 15:10:00
Remélem annyira irigy mint te és akkor sokat segít:))/nem feledem a csomagtartómat/
Nem azért csináltam, hogy megjegyezd, csak úgy!
Bár ha öszejön a pézem akkor lesz kábelezni való hifi amihez viszont Te értesz(ha yool emléxem)!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1594 Dátum:
2006.01.08 vasárnap, 19:54:00 »
Persze segítek.Milyen kábelt veszel?Mennyit szánsz rá?Mi a rendszer?Infot,infot.....
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1595 Dátum:
2006.01.09 hétfő, 09:19:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.01.08 vasárnap, 19:54:00
Persze segítek.Milyen kábelt veszel?Mennyit szánsz rá?Mi a rendszer?Infot,infot.....
Úgy érzem lassan átmegyek szerénybe.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1596 Dátum:
2006.01.09 hétfő, 14:17:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.01.08 vasárnap, 19:54:00
Persze segítek.Milyen kábelt veszel?Mennyit szánsz rá?Mi a rendszer?Infot,infot.....
Egyenlőre van bent 4db MNC golden eye az ajtókban, őket szeretném átfűzni mert nem az igazi ezekkel a kábelekkel...
Nem tudom milyen kábelt szeretnék, lehetőleg olcsót...
Meg szeretnék venni majd egy ládát valamivel a mi meghajtja...(erre még nincs tippem!)
Szal egyenlőre csak át szeretném kábelezni de ahoz én nem hiszem, hogy nekiállnék egyedül.
Milyen kábeleket ajánlasz Te a hangszórókhoz?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1597 Dátum:
2006.01.09 hétfő, 14:31:00 »
Idézetet írta: Zombi_old - 2006.01.09 hétfő, 09:19:00
Úgy érzem lassan átmegyek szerénybe.
NÉLKÜLED NEM MENT VOLNA MESTER!!!!!!!!!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1598 Dátum:
2006.01.09 hétfő, 17:11:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.01.08 vasárnap, 19:54:00
Persze segítek.Milyen kábelt veszel?Mennyit szánsz rá?Mi a rendszer?Infot,infot.....
Mac Audio Z 4200-ról mi a véleményed??
Mondjuk egyenlőre a 4 hanszóróra és utánna úgy, hogy az hajtja az első párt és egy ládát ami még nagyon a jövő zenéje!
Szerinted?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #1599 Dátum:
2006.01.09 hétfő, 17:18:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2006.01.09 hétfő, 17:11:00
Mac Audio Z 4200-ról mi a véleményed??
Mondjuk egyenlőre a 4 hanszóróra és utánna úgy, hogy az hajtja az első párt és egy ládát ami még nagyon a jövő zenéje!
Szerinted?
szerintem inkább valami más válassz, mint mac audiot.
nézd meg a
www.autohificentrum.hu-t
az oldal még alakulóban, de a srác igen komolyan csinálja a dolgokat. sorra nyeri a hifi versenyeket. inkább hívd fel és beszéld meg vele.
az enyémet holnap csinálják. szintén zenész: erölködő+első szett+láda. esetleg pénteken a találkozón megtekintheted, ha ott leszek, ill. ott leszel.
Naplózva
Oldalak:
1
...
25
26
27
28
29
30
31
[
32
]
33
34
35
36
37
38
39
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ