Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:11:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 47   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Márkaszervizek  (Megtekintve 928703 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1000 Dátum: 2006.11.14 kedd, 14:37:00 »

Reggel nem, most pedig nem tudom megnézni a leveleim, másik gépen vagyok.
Szólj,ha nem kaptad,meg,akkor megírom újból jó?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1001 Dátum: 2006.11.14 kedd, 21:16:00 »

Szólj,ha nem kaptad,meg,akkor megírom újból jó?
Nem érkezett meg, de adok még pár alternatív címet:
 
scratchKUKACmondeo.hu
infoKUKACmondeo.hu
scratchKUKACscratch.hu
scratchKUKACmailbox.hu
 
Szerintem CC-be írd be az összes címet, valamelyik hátha elkapja az üzeneted.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1002 Dátum: 2006.11.15 szerda, 14:41:00 »

Nem érkezett meg, de adok még pár alternatív címet:
 
scratchKUKACmondeo.hu
infoKUKACmondeo.hu
scratchKUKACscratch.hu
scratchKUKACmailbox.hu
 
Szerintem CC-be írd be az összes címet, valamelyik hátha elkapja az üzeneted.
Oksa,akkor este megírom újból! Köszi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1003 Dátum: 2006.11.15 szerda, 15:05:00 »

Szia Aky!
És arról mit tudsz, hogy az én autóm németországi bahozatalból való, még garis a füzete szerint, az ajtóélei rohadnak mint a fene, és mégsem csinálják meg itthon.
Miért?
Minden kedves Mondeo tulajdonosnak!!!!!!!
 
Átrozsdásodással kapcsolatban sikerült végre elcsípnem a kollegámat.Íme a válasz:
"ÁTROZSDÁSODÁSI GARANCIA A MONDEORA 6 ÉV!AMENNYIBEN ILYEN JELLEGŰ PROBLÉMA FELMERÜL GARANCIÁLIS IDŐN BELÜL,ABBAN AZ ESETBEN GARANCIÁLIS JAVÍTÁS CÉLJÁBÓL AHHOZ A MÁRKASZERVÍZHEZ KELL FORDULNI,AHOL A GÉPKOCSIT FORGALOMBA HELYEZTÉK,ELADTÁK!
AMENNYIBEN AZ AUTÓT KÜLFÖLDRŐL HOZTÁK BE MAGYARORSZÁGRA,ABBAN AZ ESETBEN IS VONATKOZIK RÁ A GARANCIA,TEHÁT BÁRMELYIK FORD MÁRKASZERVÍZNEK A JAVÍTÁST EL KELL VÉGEZNIE!
AZONBAN VANNAK FELTÉTELEK.
FORD MÁRKASZERVÍZEK GARANCIÁBAN CSAK A KEZDŐDŐ ROZSDÁSODÁST JAVÍTJÁK (AZ AJTÓ ÉLE ELKEZD KORRODÁLNI)SZAKSZERŰ,SZIGORÚ JAVÍTÁSI TECHNOLÓGIA ÁLTAL.A MÁR KITERJEDT KORRODÁCIÓT,AHOL MÁR ELEMCSERE LENNE SZÜKSÉGES A FORD MAXIMUM AZ ÜGYFÉLLEL KÖZÖSEN MEGOSZTVA A KÖLTSÉGEKET (60%-AZ ÜGYFÉL TERHE,40% A FORDÉ)KÖTELES JAVÍTANI,UGYANIS EBBEN AZ ESETBEN AZ ÜGYFÉL HANYAGSÁGA ÁLL FENN,MISZERINT NEM TETT ELEGET AZ IDŐBENI BEJELENTÉSI KÖTELEZETTSÉGÉNEK.TEHÁT HA NAGY MÉRTÉKBEN KORRODÁLT A KÜLFÖLDRŐL BEHOZOTT FORD MONDEO GÉPKOCSI AJTAJA EZ ESETBEN AZ ELŐZŐ KÜLFÖLDI TULAJDONOS A FELELŐS,TEHÁT NEKI KELL ÁLLNIA A JAVÍTÁSI KÖLTSÉG 60%-ÁT,A 40%-ÁT MEG A FORDNAK."
Hát ennyi lenne a hivatalos válasz.
További kellemes napot mindenkinek.
 
Üdv:
 
Áky
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1004 Dátum: 2006.11.15 szerda, 15:28:00 »

Aky,
 
Mar bocs, de ez szerintem hulyeseg. A rohadas gari nem 6ev hanem 12. Es miert is kene az ugyfelnek a verda ala masznia, esetleges korrozio felderitese miatt Huh? Az minden esetben a szerviz dolga ! Vilagosan le van irva, hogy a szerviznek a szokasos periodus idoben milyen viszgalatokat kell elvegeznie. Masik Ford-os emberke azt mondta minap, hogy 2002-tol kotelezoen vizsgalniuk kell az alvazat. Tehat EN es minen ugyfel azert hordja szervizbe az otojat 20e-kent, mert azt varja el, hogy szagszeruen legyen karbantartva, es ebbe beletartozik a karosszeria atviszgalas is ! Nehogyma nekem kelljen a roszdat keresni...Bebaxna...Arrol nemis beszelve, hogy eza rozsda nem lathato helyen van, tehat nem szem elott, es ha nem fexel az ajto ala, akkor tan eszre sem veszed. Vagy az le van irva valahol a rozsda garinal mint feltetel, hogy EN keressem a rohadast meg akkrois, ha ahhoz le kell fekudnom a porba ? Az EN verdam kb. 8x volt eddig szervizen es latszolag 1x sem tettek a dolgukat a szerelok, mert nem lett megcsinazva az ajto. Ez pedig a szerviz hanyagsaga, ami engem ez esetben nem erdekel. Csinaljak meg ha eccer 12ev rohadas garit adtak a gepre ! Bocsi, nem teged akartalak tamadni ezzel, csak hat van egy olyan kikotes, amin vegkepp kiakadtam, hogy csak abban az esetben el a gari, ha folyamatosan volt szervizbe hordva a gep. Kerdem en, ha nem azert van eza kikotes, hogy ott a szervizben egy idoszakos atviszgalasnal a szagertok kideritsek az esetleges rohadasi problemakat, akkor miert kell eza kibebaxott szervizkonyv ? Nem tok mind1, hogy hova hordtam szervizbe a gepet ? Hisz meg a szagszerviz sem nezte at a kasztnit rohadas tekinteteben
Szal ezen lehetne mit vitatni...Az tuti, hogyha nem csinaztak volna meg nekem az ajtokat anno, akkor ugy elkudtem volna a kedves Ford hungaryt a picsbe, hogy arrol kodul
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1005 Dátum: 2006.11.15 szerda, 15:30:00 »

Jah, es mijaz, hogy a tulaj a felelos azert, mert rohad az ajtok also pereme ? Azert tan a Ford a felelos, foleg ha olyna hulye volt, hogy 12ev rohadas garit adott a tragya technologiajara !
Eccer egy minitalin 3 gyanutlan tulajbol 2-nek mutattam meg, hogy nezd, neked is rohad az ajtod !  Na nem azert, mert jol latok, hanem mert tudtam, hogy hol kell keresni a rohadast ! Miert is kene nekem ilyeneket tudno
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1006 Dátum: 2006.11.15 szerda, 15:51:00 »

Aky,
 
Mar bocs, de ez szerintem hulyeseg. A rohadas gari nem 6ev hanem 12. Es miert is kene az ugyfelnek a verda ala masznia, esetleges korrozio felderitese miatt Huh? Az minden esetben a szerviz dolga ! Vilagosan le van irva, hogy a szerviznek a szokasos periodus idoben milyen viszgalatokat kell elvegeznie. Masik Ford-os emberke azt mondta minap, hogy 2002-tol kotelezoen vizsgalniuk kell az alvazat. Tehat EN es minen ugyfel azert hordja szervizbe az otojat 20e-kent, mert azt varja el, hogy szagszeruen legyen karbantartva, es ebbe beletartozik a karosszeria atviszgalas is ! Nehogyma nekem kelljen a roszdat keresni...Bebaxna...Arrol nemis beszelve, hogy eza rozsda nem lathato helyen van, tehat nem szem elott, es ha nem fexel az ajto ala, akkor tan eszre sem veszed. Vagy az le van irva valahol a rozsda garinal mint feltetel, hogy EN keressem a rohadast meg akkrois, ha ahhoz le kell fekudnom a porba ? Az EN verdam kb. 8x volt eddig szervizen es latszolag 1x sem tettek a dolgukat a szerelok, mert nem lett megcsinazva az ajto. Ez pedig a szerviz hanyagsaga, ami engem ez esetben nem erdekel. Csinaljak meg ha eccer 12ev rohadas garit adtak a gepre ! Bocsi, nem teged akartalak tamadni ezzel, csak hat van egy olyan kikotes, amin vegkepp kiakadtam, hogy csak abban az esetben el a gari, ha folyamatosan volt szervizbe hordva a gep. Kerdem en, ha nem azert van eza kikotes, hogy ott a szervizben egy idoszakos atviszgalasnal a szagertok kideritsek az esetleges rohadasi problemakat, akkor miert kell eza kibebaxott szervizkonyv ? Nem tok mind1, hogy hova hordtam szervizbe a gepet ? Hisz meg a szagszerviz sem nezte at a kasztnit rohadas tekinteteben
Szal ezen lehetne mit vitatni...Az tuti, hogyha nem csinaztak volna meg nekem az ajtokat anno, akkor ugy elkudtem volna a kedves Ford hungaryt a picsbe, hogy arrol kodul
Nem tartom támadásnak,mert én csak a kapott választ öntöttem írt formátumba.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1007 Dátum: 2006.11.15 szerda, 16:28:00 »

Aky,
 
Mar bocs, de ez szerintem hulyeseg. A rohadas gari nem 6ev hanem 12. Es miert is kene az ugyfelnek a verda ala masznia, esetleges korrozio felderitese miatt Huh? Az minden esetben a szerviz dolga ! Vilagosan le van irva, hogy a szerviznek a szokasos periodus idoben milyen viszgalatokat kell elvegeznie. Masik Ford-os emberke azt mondta minap, hogy 2002-tol kotelezoen vizsgalniuk kell az alvazat. Tehat EN es minen ugyfel azert hordja szervizbe az otojat 20e-kent, mert azt varja el, hogy szagszeruen legyen karbantartva, es ebbe beletartozik a karosszeria atviszgalas is ! Nehogyma nekem kelljen a roszdat keresni...Bebaxna...Arrol nemis beszelve, hogy eza rozsda nem lathato helyen van, tehat nem szem elott, es ha nem fexel az ajto ala, akkor tan eszre sem veszed. Vagy az le van irva valahol a rozsda garinal mint feltetel, hogy EN keressem a rohadast meg akkrois, ha ahhoz le kell fekudnom a porba ? Az EN verdam kb. 8x volt eddig szervizen es latszolag 1x sem tettek a dolgukat a szerelok, mert nem lett megcsinazva az ajto. Ez pedig a szerviz hanyagsaga, ami engem ez esetben nem erdekel. Csinaljak meg ha eccer 12ev rohadas garit adtak a gepre ! Bocsi, nem teged akartalak tamadni ezzel, csak hat van egy olyan kikotes, amin vegkepp kiakadtam, hogy csak abban az esetben el a gari, ha folyamatosan volt szervizbe hordva a gep. Kerdem en, ha nem azert van eza kikotes, hogy ott a szervizben egy idoszakos atviszgalasnal a szagertok kideritsek az esetleges rohadasi problemakat, akkor miert kell eza kibebaxott szervizkonyv ? Nem tok mind1, hogy hova hordtam szervizbe a gepet ? Hisz meg a szagszerviz sem nezte at a kasztnit rohadas tekinteteben
Szal ezen lehetne mit vitatni...Az tuti, hogyha nem csinaztak volna meg nekem az ajtokat anno, akkor ugy elkudtem volna a kedves Ford hungaryt a picsbe, hogy arrol kodul
Valóban igazad van,jelenleg 12 év átrozsdásodás gari van a Mondeo-ra,azonban ez nem volt mindíg így,régebben ez 6 év volt a magyarországi jogszabályok szerint.Pontos dátumot majd írok,hogy mikortól.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1008 Dátum: 2006.11.15 szerda, 16:42:00 »

Minden kedves Mondeo tulajdonosnak!!!!!!!
 
Átrozsdásodással kapcsolatban sikerült végre elcsípnem a kollegámat.Íme a válasz:
"ÁTROZSDÁSODÁSI GARANCIA A MONDEORA 6 ÉV!AMENNYIBEN ILYEN JELLEGŰ PROBLÉMA FELMERÜL GARANCIÁLIS IDŐN BELÜL,ABBAN AZ ESETBEN GARANCIÁLIS JAVÍTÁS CÉLJÁBÓL AHHOZ A MÁRKASZERVÍZHEZ KELL FORDULNI,AHOL A GÉPKOCSIT FORGALOMBA HELYEZTÉK,ELADTÁK!
AMENNYIBEN AZ AUTÓT KÜLFÖLDRŐL HOZTÁK BE MAGYARORSZÁGRA,ABBAN AZ ESETBEN IS VONATKOZIK RÁ A GARANCIA,TEHÁT BÁRMELYIK FORD MÁRKASZERVÍZNEK A JAVÍTÁST EL KELL VÉGEZNIE!
AZONBAN VANNAK FELTÉTELEK.
FORD MÁRKASZERVÍZEK GARANCIÁBAN CSAK A KEZDŐDŐ ROZSDÁSODÁST JAVÍTJÁK (AZ AJTÓ ÉLE ELKEZD KORRODÁLNI)SZAKSZERŰ,SZIGORÚ JAVÍTÁSI TECHNOLÓGIA ÁLTAL.A MÁR KITERJEDT KORRODÁCIÓT,AHOL MÁR ELEMCSERE LENNE SZÜKSÉGES A FORD MAXIMUM AZ ÜGYFÉLLEL KÖZÖSEN MEGOSZTVA A KÖLTSÉGEKET (60%-AZ ÜGYFÉL TERHE,40% A FORDÉ)KÖTELES JAVÍTANI,UGYANIS EBBEN AZ ESETBEN AZ ÜGYFÉL HANYAGSÁGA ÁLL FENN,MISZERINT NEM TETT ELEGET AZ IDŐBENI BEJELENTÉSI KÖTELEZETTSÉGÉNEK.TEHÁT HA NAGY MÉRTÉKBEN KORRODÁLT A KÜLFÖLDRŐL BEHOZOTT FORD MONDEO GÉPKOCSI AJTAJA EZ ESETBEN AZ ELŐZŐ KÜLFÖLDI TULAJDONOS A FELELŐS,TEHÁT NEKI KELL ÁLLNIA A JAVÍTÁSI KÖLTSÉG 60%-ÁT,A 40%-ÁT MEG A FORDNAK."
Hát ennyi lenne a hivatalos válasz.
További kellemes napot mindenkinek.
 
Üdv:
 
Áky
Ez egy vicc. Ha ez így igaz lenne, akkor szervízkönyv se kellene a javítás kikényszerítéséhez, hiszen én vagyok köteles ellenőrizni a rozsda kialakulását. Miért kéri akkor a vezetett szervízkönyvet a javítás elvégzéséhez az "igentisztelt" Ford Hungary???  
 
Nehogy magadra vedd Ákiy, erről nyilván nem Te tehetsz.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1009 Dátum: 2006.11.15 szerda, 16:51:00 »

Jah, es mijaz, hogy a tulaj a felelos azert, mert rohad az ajtok also pereme ? Azert tan a Ford a felelos, foleg ha olyna hulye volt, hogy 12ev rohadas garit adott a tragya technologiajara !
Eccer egy minitalin 3 gyanutlan tulajbol 2-nek mutattam meg, hogy nezd, neked is rohad az ajtod !  Na nem azert, mert jol latok, hanem mert tudtam, hogy hol kell keresni a rohadast ! Miert is kene nekem ilyeneket tudno
Trágya? Zacci, ne írj ilyen szavakat... vagy hogy jobban megérsd: ne csinázz ilyesmit.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1010 Dátum: 2006.11.15 szerda, 17:09:00 »

Oksa,akkor este megírom újból! Köszi.
Rendben, várom! Nem tudom mi lehet, felveszem a kapcsolatot a mail cím üzemeltetőjével, hogy van-e valami probléma.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1011 Dátum: 2006.11.15 szerda, 17:36:00 »

Hát ezt én úgy gondolom,hogy kialakul a felületi rozsda,mely szabad szemmel látható.Amennyiben ilyenkor a kedves tulajdonos elviszi az autóját garanciában kijavítja neki bármely márkaszervíz.Azonban ha nem foglalkozik vele,s csak mittomén fél év múlva jelzi a fennálló korróziót,s addigra már csak elemcserével javitható,abban az esetben a Ford szerint igenis a tulaj a felelős.Ez esetben állja a költség 40%-át,a többit meg a tulaj.
Ha a szervíz alatt átvizsgálás során feltárják ezt a problémát,természetesen garanciában javítjuk.Azonban ha két szervízciklus között jelentkezik ez a probléma,(ami ugyebár nem mindenkinél 1-2 hónap),ez esetben a kedves tulajnak bejelentési kötelezettsége van.(nem mehetnek minden Ford után a szervízes kollegák,hogy "Kedves uram ne haragudjon már,de nem rozsdásodik az autója ajtajának az alja?")Ez kb.olyan mint pl. az,hogy zörög a futómű,vagy kopog a motor stb.Ha ilyet tapasztal a kedves tulaj ugyebár jelzi azt felénk,ha nem teszi,s jár az autóval így tovább,s tönkremegy emiatt másvalami ugyebár abban az esetben is a tulajdonos a felelős az eredeti hibán kívül keletkezett kárért.Tehát a Ford kicseréli azt az alkatrészt garanciában,ami meghibásodott,azt az alkatrészt ami meg amiatt ment tönkre,mert a tulajdonos az autót annak ellenére használta,hogy tudta hogy az hibás,azt nem köteles a Ford gariban cserélni.
Ezt a Ford így látja szerintem.
 
Üdv.Áky.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1012 Dátum: 2006.11.15 szerda, 17:40:00 »

Hát ezt én úgy gondolom,hogy kialakul a felületi rozsda,mely szabad szemmel látható.Amennyiben ilyenkor a kedves tulajdonos elviszi az autóját garanciában kijavítja neki bármely márkaszervíz.Azonban ha nem foglalkozik vele,s csak mittomén fél év múlva jelzi a fennálló korróziót,s addigra már csak elemcserével javitható,abban az esetben a Ford szerint igenis a tulaj a felelős.Ez esetben állja a költség 40%-át,a többit meg a tulaj.
Ha a szervíz alatt átvizsgálás során feltárják ezt a problémát,természetesen garanciában javítjuk.Azonban ha két szervízciklus között jelentkezik ez a probléma,(ami ugyebár nem mindenkinél 1-2 hónap),ez esetben a kedves tulajnak bejelentési kötelezettsége van.(nem mehetnek minden Ford után a szervízes kollegák,hogy "Kedves uram ne haragudjon már,de nem rozsdásodik az autója ajtajának az alja?")Ez kb.olyan mint pl. az,hogy zörög a futómű,vagy kopog a motor stb.Ha ilyet tapasztal a kedves tulaj ugyebár jelzi azt felénk,ha nem teszi,s jár az autóval így tovább,s tönkremegy emiatt másvalami ugyebár abban az esetben is a tulajdonos a felelős az eredeti hibán kívül keletkezett kárért.Tehát a Ford kicseréli azt az alkatrészt garanciában,ami meghibásodott,azt az alkatrészt ami meg amiatt ment tönkre,mert a tulajdonos az autót annak ellenére használta,hogy tudta hogy az hibás,azt nem köteles a Ford gariban cserélni.
Ezt a Ford így látja szerintem.
 
Üdv.Áky.
Szia!
Köszi a tájékoztatást!
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1013 Dátum: 2006.11.15 szerda, 17:45:00 »

Rendben, várom! Nem tudom mi lehet, felveszem a kapcsolatot a mail cím üzemeltetőjével, hogy van-e valami probléma.
Sajna ma már nem lesz rá ídőm,de megírom holnap.
Jó éjszakát mindenkinek sziasztok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1014 Dátum: 2006.11.16 csütörtök, 13:36:00 »

Rendben, várom! Nem tudom mi lehet, felveszem a kapcsolatot a mail cím üzemeltetőjével, hogy van-e valami probléma.
Mail két címedre is ment,de most nem törlöm ki,úgyhogy ha megint nem kapod meg,akkor tudom egyből küldeni.
 
Üdv:Áky
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1015 Dátum: 2006.11.16 csütörtök, 13:55:00 »

Mail két címedre is ment,de most nem törlöm ki,úgyhogy ha megint nem kapod meg,akkor tudom egyből küldeni.
 
Üdv:Áky
Van egy szervízkönyves fiesztánk decemberbe lesz egy éve hogy szervjzelve volt 60000esen. Most ment vele nejem kb 4000km-t, el kell vinnem egy éven belül átvizsgálásra vagy ilyesmire? kb mennyi ha csak megnézik a rozsdásodást? 12év garos 2002es MK6
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1016 Dátum: 2006.11.16 csütörtök, 14:50:00 »

Van egy szervízkönyves fiesztánk decemberbe lesz egy éve hogy szervjzelve volt 60000esen. Most ment vele nejem kb 4000km-t, el kell vinnem egy éven belül átvizsgálásra vagy ilyesmire? kb mennyi ha csak megnézik a rozsdásodást? 12év garos 2002es MK6
Ugyebár a szervízelés nem csak az átrozsdásodás átvizsgálására szolgál!?
Hogy szól a fáma?
-Kötelező szervíz 20000 km.-enként,vagy évente.
Ez mit takar?
-Teljes átvizsgálás,és minimum egy olajcsere,ezt hívják éves szervíznek.
Én így tudom.
Ára kb 23000 Ft.
 
Üdv:Áky
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1017 Dátum: 2006.11.16 csütörtök, 17:14:00 »

Mail két címedre is ment,de most nem törlöm ki,úgyhogy ha megint nem kapod meg,akkor tudom egyből küldeni.
 
Üdv:Áky
Megkaptam, hamarosan válszolok!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1018 Dátum: 2006.11.17 péntek, 11:00:00 »

Megkaptam, hamarosan válszolok!
Várom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1019 Dátum: 2006.11.17 péntek, 11:02:00 »

Ugyebár a szervízelés nem csak az átrozsdásodás átvizsgálására szolgál!?
Hogy szól a fáma?
-Kötelező szervíz 20000 km.-enként,vagy évente.
Ez mit takar?
-Teljes átvizsgálás,és minimum egy olajcsere,ezt hívják éves szervíznek.
Én így tudom.
Ára kb 23000 Ft.
 
Üdv:Áky
Köszi az infót
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1020 Dátum: 2006.11.17 péntek, 11:36:00 »

Köszi az infót
Nagyon szívesen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1021 Dátum: 2006.11.17 péntek, 12:59:00 »

Nagyon szívesen.
Aky!
Már mástól kérdeztem, de nem kaptam választ, segíts légyszi. Tudnék venni olcsón csúcsot itten a klubban ajálgatja valaki. Az én autóm 130 TDCi, 2004.06. alvázszám: WFOWXXGBBW4C81991, jó az enyémhez a ejdr00504z sorozatszámú csúcs?  
Köszönettel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1022 Dátum: 2006.11.17 péntek, 13:15:00 »

Aky!
Már mástól kérdeztem, de nem kaptam választ, segíts légyszi. Tudnék venni olcsón csúcsot itten a klubban ajálgatja valaki. Az én autóm 130 TDCi, 2004.06. alvázszám: WFOWXXGBBW4C81991, jó az enyémhez a ejdr00504z sorozatszámú csúcs?  
Köszönettel.
Pontosan így voltak megadva a csúcsok:
4s7q9k546bd  
ejdr00504z
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #1023 Dátum: 2006.11.17 péntek, 13:18:00 »

Hali!
 
A kérdés már meg volt válaszolva a "keres-kinál" topikban a #9721 hozzászólás.
 
Üdv.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #1024 Dátum: 2006.11.17 péntek, 13:40:00 »

Hali!
 
A kérdés már meg volt válaszolva a "keres-kinál" topikban a #9721 hozzászólás.
 
Üdv.
Igen láttam, köszi. Viszont a biztos az, ha az alvázszám alapján mondják azt, hogy ahhoz ez a csúcs jó. Nem szeretnék meglepetést 100e-ért.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #1025 Dátum: 2006.11.17 péntek, 13:41:00 »

Igen láttam, köszi. Viszont a biztos az, ha az alvázszám alapján mondják azt, hogy ahhoz ez a csúcs jó. Nem szeretnék meglepetést 100e-ért.
Ja, értem. Sok sikert!
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #1026 Dátum: 2006.11.17 péntek, 13:42:00 »

Igen láttam, köszi. Viszont a biztos az, ha az alvázszám alapján mondják azt, hogy ahhoz ez a csúcs jó. Nem szeretnék meglepetést 100e-ért.
nézz át a "ford mondeo dízelek" topikba.
Utolső hozzászólások...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #1027 Dátum: 2006.11.17 péntek, 15:00:00 »

Aky!
Már mástól kérdeztem, de nem kaptam választ, segíts légyszi. Tudnék venni olcsón csúcsot itten a klubban ajálgatja valaki. Az én autóm 130 TDCi, 2004.06. alvázszám: WFOWXXGBBW4C81991, jó az enyémhez a ejdr00504z sorozatszámú csúcs?  
Köszönettel.
Szia!
 
Az a baj,hogy erre nem tudok sajna válaszolni,és azt is megmondom,hogy miért.Valaki gyártja ezeket a porlasztókat /Bosch,Lucas,Delphi a bánatom tudja,hogy kicsoda./Ezt megveszi a gyártótól a Ford,s ellátja a saját gyári számával,ill. cikkszámával.Én ez alapján a két szám alapján tudok alkatrészt beazonosítani.Az a szám amit te írsz,az a gyártónak a száma,azzal én sajna nem tudok mit kezdeni,ne haragudj.
A te autódhoz tudok rendelni gyári új,vagy gyári felújított porlasztókat./Cseredarabosak,a régit le kell adni!!!!/
Gyári új:80074 Ft./db cikkszáma:1307705,gyári száma:4S7Q-9K546-BD
Gyári felújított:55896 Ft./db cikkszáma:1376699, gyári száma:RM4S7Q-9K546-BD
Azonban sajnos egyszer használatosak a magasnyomású csövek is,amiket ha már egyszer megbontanak,akkor ki kell dobni őket,és újat kell beszerelni,ezeknek kb.4800 ft/db az ára,ill van a porlasztók tetején egy-egy szimmering szerű tömítés,ezeket meg nem lehet úgy kiszedni,hogy ne sérüljenek,tehet ezek is cserések 1500 Ft./db-ért.
Remélem tudtam segíteni azért.
 
Üdv:Áky
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1028 Dátum: 2006.11.17 péntek, 15:11:00 »

Pontosan így voltak megadva a csúcsok:
4s7q9k546bd  
ejdr00504z
Most olvasom csak a gyári számot,ez jó a te verdádhoz!!!!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1029 Dátum: 2006.11.17 péntek, 15:17:00 »

Igen láttam, köszi. Viszont a biztos az, ha az alvázszám alapján mondják azt, hogy ahhoz ez a csúcs jó. Nem szeretnék meglepetést 100e-ért.
Helló nekem van az autódhoz porlasztócsúcs új gyári 40e/db
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1030 Dátum: 2006.11.17 péntek, 15:40:00 »

Most olvasom csak a gyári számot,ez jó a te verdádhoz!!!!!!!!
Köszönöm szépen, ez fontos info volt. Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1031 Dátum: 2006.11.17 péntek, 15:51:00 »

Köszönöm szépen, ez fontos info volt. Üdv.
Szívesen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1032 Dátum: 2006.11.17 péntek, 15:54:00 »

Helló nekem van az autódhoz porlasztócsúcs új gyári 40e/db
Köszi, most éppen tárgyalok valakivel, ha aktuális, jelentkezem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1033 Dátum: 2006.11.17 péntek, 16:45:00 »

Köszi, most éppen tárgyalok valakivel, ha aktuális, jelentkezem.
Arra vigyázz, hogy a cikkszám stimeljen azt, hogy hogyan tudod megnézni a tiédet leirtam a mondeodiesel topic-ban és csak olyat vegyél meg ami bontatlan csomagban van mert a legkissebb szennyeződésre is érzékeny.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1034 Dátum: 2006.11.17 péntek, 17:40:00 »

Valaki talan itt, vagy masik topicban irta, hogy remeg az LCD panelek vilagitasa...Hehe, nekem is
Ma este vettem eszre egy piros lampanal. Nem veszes, es csak ugy vettem eszre, hogy elkezdtem bamulni a kijelzot. Jah, es csak alapjaraton csinazza, es csak akkor, ha fel van kapcsozva a kulso vilagitas. Ha nincs, akkor a muszeregysegnel levo LCD-k hatter vilagitasa nem zizeg. Akinek volt ilyen, annak megoldodott eza jelenseg ? Vagy ez ilyen ?
Mertem feszt a szivargyujtonal. Allo mocinal 14.3v. Jaro mocinal 15.8v-ot mertem terheletlenul...
 
Aky,  
 
Nalatok volt mar ilyen jelenseg miatt verda ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1035 Dátum: 2006.11.17 péntek, 18:15:00 »

Arra vigyázz, hogy a cikkszám stimeljen azt, hogy hogyan tudod megnézni a tiédet leirtam a mondeodiesel topic-ban és csak olyat vegyél meg ami bontatlan csomagban van mert a legkissebb szennyeződésre is érzékeny.
Köszi az infókat!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1036 Dátum: 2006.11.17 péntek, 20:23:00 »

Szia!
 
Az a baj,hogy erre nem tudok sajna válaszolni,és azt is megmondom,hogy miért.Valaki gyártja ezeket a porlasztókat /Bosch,Lucas,Delphi a bánatom tudja,hogy kicsoda./Ezt megveszi a gyártótól a Ford,s ellátja a saját gyári számával,ill. cikkszámával.Én ez alapján a két szám alapján tudok alkatrészt beazonosítani.Az a szám amit te írsz,az a gyártónak a száma,azzal én sajna nem tudok mit kezdeni,ne haragudj.
A te autódhoz tudok rendelni gyári új,vagy gyári felújított porlasztókat./Cseredarabosak,a régit le kell adni!!!!/
Gyári új:80074 Ft./db cikkszáma:1307705,gyári száma:4S7Q-9K546-BD
Gyári felújított:55896 Ft./db cikkszáma:1376699, gyári száma:RM4S7Q-9K546-BD
Azonban sajnos egyszer használatosak a magasnyomású csövek is,amiket ha már egyszer megbontanak,akkor ki kell dobni őket,és újat kell beszerelni,ezeknek kb.4800 ft/db az ára,ill van a porlasztók tetején egy-egy szimmering szerű tömítés,ezeket meg nem lehet úgy kiszedni,hogy ne sérüljenek,tehet ezek is cserések 1500 Ft./db-ért.
Remélem tudtam segíteni azért.
 
Üdv:Áky
Én eddig porlasztó cseréhez csak az új porlasztót vittem, semmi mást. Végignéztem a műtétet és hát szimeringet, csövet nem cseréltünk. Azóta már elketyegett vagy 40-50e km-t és semmi folyás vagy rendellenesség.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #1037 Dátum: 2006.11.17 péntek, 21:17:00 »

Holnap nyit Pécsen az új FORD kereskedés /FX autóház/, állítólag nagy akciókkal. Tud valaki bővebbet ezekről az akciókról? érdemes szivet fájlaltatni egy új autó mellett
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #1038 Dátum: 2006.11.17 péntek, 21:19:00 »

Mármint a szalonba csorgatni a nyálat, és álmodozni az új autóval
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #1039 Dátum: 2006.11.18 szombat, 19:41:00 »

Valaki talan itt, vagy masik topicban irta, hogy remeg az LCD panelek vilagitasa...Hehe, nekem is
Ma este vettem eszre egy piros lampanal. Nem veszes, es csak ugy vettem eszre, hogy elkezdtem bamulni a kijelzot. Jah, es csak alapjaraton csinazza, es csak akkor, ha fel van kapcsozva a kulso vilagitas. Ha nincs, akkor a muszeregysegnel levo LCD-k hatter vilagitasa nem zizeg. Akinek volt ilyen, annak megoldodott eza jelenseg ? Vagy ez ilyen ?
Mertem feszt a szivargyujtonal. Allo mocinal 14.3v. Jaro mocinal 15.8v-ot mertem terheletlenul...
 
Aky,  
 
Nalatok volt mar ilyen jelenseg miatt verda ?
Zacci
 
Nekem csinált olyat, hogy a bal oldali halványabban világított, mint a jobb.Én így vettem a kocsit és azt hittem ez a természetes.  
Nem tudom mikortól, de most egyforma a fényerejük. El is felejtettem volna, ha most nem olvasok erről.
Az biztos, hogy senki nem szerelte.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1040 Dátum: 2006.11.19 vasárnap, 20:16:00 »

nagytomi,
 
Thx, tehat akkor ez ilyen ongyogyulos...khiraly
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1041 Dátum: 2006.11.20 hétfő, 08:24:00 »

Én eddig porlasztó cseréhez csak az új porlasztót vittem, semmi mást. Végignéztem a műtétet és hát szimeringet, csövet nem cseréltünk. Azóta már elketyegett vagy 40-50e km-t és semmi folyás vagy rendellenesség.
Ez a gyár előírása,márkaszervíznek kutya kötelessége cserélni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1042 Dátum: 2006.11.20 hétfő, 11:32:00 »

Én eddig porlasztó cseréhez csak az új porlasztót vittem, semmi mást. Végignéztem a műtétet és hát szimeringet, csövet nem cseréltünk. Azóta már elketyegett vagy 40-50e km-t és semmi folyás vagy rendellenesség.
Momentán a csöveknél úgy tudom /ha jól tudom!!!/,hogy a tömítettsége úgy van megoldva,hogy a két felület közt nincsen tömítés,azokat összepréseled,ahogyan meghúzod a hollandert.Igen ám,de ez másodszorra vagy tömít eléggé,vagy nem,s igencsak kellemetlenül tud ömleni a gázolaj a hollander alól,ha netalán mégse tömítene másodjára.Na ezért kellett volna kicserélni.Félre ne érts,én örülök,hogy a te verdádnál ez nem jött elő,de hidd el a Ford sem véletlenül írja elő.
Előírás pl.:kettőstömegű lendkeréknél lendkerékcsavart cserélni stb.
 
Üdv.:Áky
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1043 Dátum: 2006.11.21 kedd, 13:22:00 »

Scratch küldtem neked mailt más ügyben,remélem tetszik majd.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1044 Dátum: 2006.11.21 kedd, 18:12:00 »

Scratch küldtem neked mailt más ügyben,remélem tetszik majd.
Megkaptam, 2x is! Smiley Az előzőre megérkezett a válaszom?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1045 Dátum: 2006.11.22 szerda, 10:50:00 »

Megkaptam, 2x is! Smiley Az előzőre megérkezett a válaszom?
Igen köszönöm,a rendszergazda+a főnökség megbeszélés tárgyává tette,hogy mit szeretnének feltenni az oldalra /ugyebár a 10%-os kedvezményt mindenképpen/,ha összegyűlt a dolog,akkor küldöm mailben.
 
Előre is köszi.
 
Áky
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1046 Dátum: 2006.11.22 szerda, 11:11:00 »

Momentán a csöveknél úgy tudom /ha jól tudom!!!/,hogy a tömítettsége úgy van megoldva,hogy a két felület közt nincsen tömítés,azokat összepréseled,ahogyan meghúzod a hollandert.Igen ám,de ez másodszorra vagy tömít eléggé,vagy nem,s igencsak kellemetlenül tud ömleni a gázolaj a hollander alól,ha netalán mégse tömítene másodjára.Na ezért kellett volna kicserélni.Félre ne érts,én örülök,hogy a te verdádnál ez nem jött elő,de hidd el a Ford sem véletlenül írja elő.
Előírás pl.:kettőstömegű lendkeréknél lendkerékcsavart cserélni stb.
 
Üdv.:Áky
Én is ugy látom, hogy ugy lenne szakszerű. De hát ez van.
Tegnap voltam nálatok.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #1047 Dátum: 2006.11.22 szerda, 11:40:00 »

Igen köszönöm,a rendszergazda+a főnökség megbeszélés tárgyává tette,hogy mit szeretnének feltenni az oldalra /ugyebár a 10%-os kedvezményt mindenképpen/,ha összegyűlt a dolog,akkor küldöm mailben.
 
Előre is köszi.
 
Áky
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1048 Dátum: 2006.11.22 szerda, 13:00:00 »

Én is ugy látom, hogy ugy lenne szakszerű. De hát ez van.
Tegnap voltam nálatok.
Válaszoltam mailedre,remélem kielégítő volt.
Miért nem jöttél oda hozzám?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1049 Dátum: 2006.11.22 szerda, 16:28:00 »

Igen köszönöm,a rendszergazda+a főnökség megbeszélés tárgyává tette,hogy mit szeretnének feltenni az oldalra /ugyebár a 10%-os kedvezményt mindenképpen/,ha összegyűlt a dolog,akkor küldöm mailben.
 
Előre is köszi.
 
Áky
Rendben, várom! A Partnerek menü alatti cikkekből tudnak ötleteket meríteni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 47   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.