Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:08:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 47   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Márkaszervizek  (Megtekintve 930178 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 20:12:00 »

-30 fok.
Thanx
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 20:59:00 »

Mintha -37 fokos lenne a gyári, és az üvegre rá is írják, milyen arányban kel keverni. Ha nem, aránypárokkal simán ki lehet számolni.
Igen, -37, de ez a vízpumpa kenése miatt van.
Keverési arány rajta van a flakonon.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #352 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 21:16:00 »

Először is ÜDV DEVLIN!!!!!!!:)
 
Tudjátok-e mennyi fagyálló, vagy víz tűnhet (párologhat) el a rendszerből? Nekem egy hétvégén lement a maxról a minre. Meleg volt, sokat ment a venti is, de mindvégig NORMAL tartományban maradt a hőfok. Beparáztam mi lehet. Folyásnyomot nem látok sehol. Olaj nem vizes, víz nem olajos. Huh? Felöntöttem desztvízzel, most 200km vidék után tartja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 21:26:00 »

Még egy kérdés ! A hűtősapkát izomból rá kell-e csavarni??
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #354 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 21:42:00 »

Hi !
 
jasin,
 
Nezz ala. Nalam a termosztat haz volt elrepedve, es szepen csepegett a viz.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 21:44:00 »

Ki tudja az MKIII muszer teszt kod megfejteseit ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 21:44:00 »

Jasin,
 
De szerintem hideg motornal toltsd fel deszt vizzel es akkor nezd, hogy csepeg-e.
Ugy vettem eszre, hogy mikor el volt repedve a termosztat haz es csepegett a viz, akkor az a motorra csepegett, igy ha meleg a motor, szerintem meg el is tudja parologtatni, mielott lecsoppenne a foldre. Szerintem. Oszt lehet hulyeseget beszelek Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 21:47:00 »

A c102 ugye nem gaz?  
Angel aztat mondja termeszetes, ha autokazas utan a muszer teszt azt irja, hogy 102c fokos a viz. A vizhifok mutato muszer kozepen all. Nalatok mennyit irt a muszer teszteles ? Tenyleg normalis, hogy ennyi a hofok ? Allt a verda, jart a motor. Elotte meg tankolni voltam.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 22:07:00 »

A c102 ugye nem gaz?  
Angel aztat mondja termeszetes, ha autokazas utan a muszer teszt azt irja, hogy 102c fokos a viz. A vizhifok mutato muszer kozepen all. Nalatok mennyit irt a muszer teszteles ? Tenyleg normalis, hogy ennyi a hofok ? Allt a verda, jart a motor. Elotte meg tankolni voltam.
Új motoroknál simán elfogadható a 100C fölötti hűtővíz, nézz meg 1 fagyállós flakont forráspontja 108C körül van. Teszkóst ne tölts utána szerintem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 22:15:00 »

Új motoroknál simán elfogadható a 100C fölötti hűtővíz, nézz meg 1 fagyállós flakont forráspontja 108C körül van. Teszkóst ne tölts utána szerintem.
Nemcsak, hogy teszkóst ne, hanem szerintem csak fordot, olyan szinűt, amilyen van benne (zöld vagy narancs).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #360 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 22:15:00 »

A c102 ugye nem gaz?  
Angel aztat mondja termeszetes, ha autokazas utan a muszer teszt azt irja, hogy 102c fokos a viz. A vizhifok mutato muszer kozepen all. Nalatok mennyit irt a muszer teszteles ? Tenyleg normalis, hogy ennyi a hofok ? Allt a verda, jart a motor. Elotte meg tankolni voltam.
Olyan 130 foknál forró a motor. Az a normális, ha 100 fok körüli a motor.
 
A csepegő-párolgó elméleted meg szerintem teljesen OK, simán előfordulhat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 22:48:00 »

Igen, -37, de ez a vízpumpa kenése miatt van.
Keverési arány rajta van a flakonon.
Szia Devlin,  
 
Voltam nálatok, a kolléga 1,5 óra alatt megcsináltatta az autómat és fizettem érte 6000.- kemény magyar konvertibilis valutát, ami nem egészen egyharmada az Auto Fortnál kifizetett összegnek, nemegészen 1/3 idő alatt...
 
-1 ügyfél Auto Fort
 
+1 ügyfél Solymár!
 
THX mégeccer!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #362 Dátum: 2005.06.03 péntek, 06:56:00 »

Szia Devlin,  
 
Voltam nálatok, a kolléga 1,5 óra alatt megcsináltatta az autómat és fizettem érte 6000.- kemény magyar konvertibilis valutát, ami nem egészen egyharmada az Auto Fortnál kifizetett összegnek, nemegészen 1/3 idő alatt...
 
-1 ügyfél Auto Fort
 
+1 ügyfél Solymár!
 
THX mégeccer!!!
Bacsa
 
Használd egészséggel!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2005.06.03 péntek, 07:48:00 »

Még egy kérdés ! A hűtősapkát izomból rá kell-e csavarni??
Szia Jasin!
 
  Még a gyári ratyi bilincsek vannak a hűtörendszeren? Nekem ezek meleg motornál annyira fellágyulnak, hogy némelyiket akár kézzel is össze tudom nyomni. Szemmel látható folyásnyomok is vannak némelyiknél. A hűtővíz kb. nekem is ilyen ütemben fogy.  
  Tervbe van véve, ha lesz egy kis időm az összes bilincset kicserélem valami jó minőségű AWAB bilincsre. ( A gyáli mester is mondta, hogy ez a rugós bilincs nem a legsikerültebb darab.)
  Egy kicsi off: a mondeowiki-n megtaláltad a féktárcsa vetemedéses cikket, amiről Kunmadarason beszéltünk ?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #364 Dátum: 2005.06.03 péntek, 08:12:00 »

Angel,
 
meg 1x thx !
 
"A csepegő-párolgó elméleted meg szerintem teljesen OK, simán előfordulhat."
 
Abbol indultam ki, hogy mikor az en verdamat szereltek repedt termosztat hazzal, akkor alamaszatm enis, es lattam, hogy a motorra "folyik" a viz. Es mivel ez valami alkoholos vagy milyen tartalmu le, igy gondolom a meleg motor hatasara meg inkabb elparolog.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2005.06.03 péntek, 09:59:00 »

Angel,
 
meg 1x thx !
 
"A csepegő-párolgó elméleted meg szerintem teljesen OK, simán előfordulhat."
 
Abbol indultam ki, hogy mikor az en verdamat szereltek repedt termosztat hazzal, akkor alamaszatm enis, es lattam, hogy a motorra "folyik" a viz. Es mivel ez valami alkoholos vagy milyen tartalmu le, igy gondolom a meleg motor hatasara meg inkabb elparolog.
Nálunk a kazán csinálta: lassan csepegett ki a víz, egy meleg helyre, és el is párolgott. Állandóan után kellett tölteni, pedig sehol sem volt vízfolt. Csak a lufit kellett felpumpálni, és minden megoldódott.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #366 Dátum: 2005.06.03 péntek, 10:25:00 »

A c102 ugye nem gaz?  
Angel aztat mondja termeszetes, ha autokazas utan a muszer teszt azt irja, hogy 102c fokos a viz. A vizhifok mutato muszer kozepen all. Nalatok mennyit irt a muszer teszteles ? Tenyleg normalis, hogy ennyi a hofok ? Allt a verda, jart a motor. Elotte meg tankolni voltam.
A d209, na az a gáz 8-D
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #367 Dátum: 2005.06.03 péntek, 13:03:00 »

Üdv mindenkinek!
 
-30, 37 °C? Mikor megvettem a gépet, az első szervíz alkalmával a hűtőfolyadékot is lecseréltettem a Váci úti Auto-Forttal. Bőszen ráírták a tartályra sárgával, hogy -22 °C. A folyadéknak átlátszó színe van, azazhogy nincs színe... Akkor nem is Ford lötty, ugye? (Mert nem sárga és nem is kék.) Nem volt vele gondom, a télen se fagyott be.
De vajon keni megfelelően a vízpumpát? Mitévő legyek? Cseréltessem ki újra, vagy jó ez így?
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2005.06.03 péntek, 13:22:00 »

Üdv mindenkinek!
 
-30, 37 °C? Mikor megvettem a gépet, az első szervíz alkalmával a hűtőfolyadékot is lecseréltettem a Váci úti Auto-Forttal. Bőszen ráírták a tartályra sárgával, hogy -22 °C. A folyadéknak átlátszó színe van, azazhogy nincs színe... Akkor nem is Ford lötty, ugye? (Mert nem sárga és nem is kék.) Nem volt vele gondom, a télen se fagyott be.
De vajon keni megfelelően a vízpumpát? Mitévő legyek? Cseréltessem ki újra, vagy jó ez így?
 
Üdv!
Az a legtétovább állatfaj. Egyébként szerintem nem gáz. Én nemrég cseréltem, nem gyárit raktam bele, hanem Preventet és az is színtelen. Tehát no para, méresd meg, ha jó akkor jó az úgy.
Sztem.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2005.06.03 péntek, 13:29:00 »

Az a legtétovább állatfaj. Egyébként szerintem nem gáz. Én nemrég cseréltem, nem gyárit raktam bele, hanem Preventet és az is színtelen. Tehát no para, méresd meg, ha jó akkor jó az úgy.
Sztem.
Üdv Shadow
A legtétovább állatfaj a mitévőlegyek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2005.06.03 péntek, 21:07:00 »

Szia Jasin!
 
  Még a gyári ratyi bilincsek vannak a hűtörendszeren? Nekem ezek meleg motornál annyira fellágyulnak, hogy némelyiket akár kézzel is össze tudom nyomni. Szemmel látható folyásnyomok is vannak némelyiknél. A hűtővíz kb. nekem is ilyen ütemben fogy.  
  Tervbe van véve, ha lesz egy kis időm az összes bilincset kicserélem valami jó minőségű AWAB bilincsre. ( A gyáli mester is mondta, hogy ez a rugós bilincs nem a legsikerültebb darab.)
  Egy kicsi off: a mondeowiki-n megtaláltad a féktárcsa vetemedéses cikket, amiről Kunmadarason beszéltünk ?
Helló Csaba! igen megtaláltam a féktárcsás nyomatékos témát. Így fogok tenni. Jövőhéten veszek rá tárcsákat újakat (15k/pár). Természetesen a futóműves azt mondta "mindegy hogy húzod meg, annak jónak kell lennie". Na persze az új tárcsákat már csak nem kockáztatom egy ilyen apróság miatt. Veszek nyomatékkulcsot is. Wink  
 
A bilincses megoldás meg tényleg ok lehet. Az a roppant érdekes, hogy amíg nem cseréltem termosztátot nem fogyot a vizem.
 
A hűtősapkarátekerésre még nem érkezett válasz, de én full rácsavartam még szisszenni sem tud. Szerintem, ha túlnyomás keletkezik, akkor ott valaminek engednie kell és ez lehet pont vmelyik bilincs.
 
Még egy érdekesség. Üzemmeleg mocinál a max. szint főlé megy a szint 1 cm-rel. Akkor ott ugye a levegő picit összenyomódik, ráadásul sokszoros a hőmérséklete is!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #371 Dátum: 2005.06.04 szombat, 10:34:00 »

Néhány kérdés szakemberekhez MK1 klíma szerelés témájában: úgy néz ki kompresszor bármekkora nyomást tud tolni, mennyi lenne az ajánlott érték? A nyomástartály vagy akkummulátorba becsavart kapcsoló, ha cserére kerül az állítócsavar gyárilag be van állítva vagy azt mennyire kell állítani. Látok a rajzon egy fojtószelep-et 16 -os szám 6899284 finish, az hova van eldugva? szokott elromlani? Köszönettel: fusi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2005.06.04 szombat, 15:49:00 »



Ezen kéne kicsit lentebb tolni, tömitettség rendben
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #373 Dátum: 2005.06.04 szombat, 17:19:00 »

Helló Csaba! igen megtaláltam a féktárcsás nyomatékos témát. Így fogok tenni. Jövőhéten veszek rá tárcsákat újakat (15k/pár). Természetesen a futóműves azt mondta "mindegy hogy húzod meg, annak jónak kell lennie". Na persze az új tárcsákat már csak nem kockáztatom egy ilyen apróság miatt. Veszek nyomatékkulcsot is. Wink  
 
A bilincses megoldás meg tényleg ok lehet. Az a roppant érdekes, hogy amíg nem cseréltem termosztátot nem fogyot a vizem.
 
A hűtősapkarátekerésre még nem érkezett válasz, de én full rácsavartam még szisszenni sem tud. Szerintem, ha túlnyomás keletkezik, akkor ott valaminek engednie kell és ez lehet pont vmelyik bilincs.
 
Még egy érdekesség. Üzemmeleg mocinál a max. szint főlé megy a szint 1 cm-rel. Akkor ott ugye a levegő picit összenyomódik, ráadásul sokszoros a hőmérséklete is!
Aha, a termosztátház... Néha nem tömít jól a termosztáton lévő fekete gumigyűrű. A régi jó volt, beraktam az újat és könnyezett bárhogy is meghúztam a csavarjait. Aztán autósboltba vettem 10 cm széles kilingeritcsikot (lehet venni méterre ill. centiméterre Smiley)) és levettem a csőkarimát és rajzoltam majd kivágtam egy tömítést magamnak. Azóta nem könnyezik ott. (Máshol szerintem igen). Ha neked is ilyen problémád van akkor meg a kicsepegő viz elpárolog a motorról nyom nélkül.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2005.06.04 szombat, 18:16:00 »


Lehet fényképen nem látszik, de itt fagy a cső rendesen, el lehet dugulva a folytószelep? ezen a részen van egyébként?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #375 Dátum: 2005.06.04 szombat, 20:16:00 »

Aha, a termosztátház... Néha nem tömít jól a termosztáton lévő fekete gumigyűrű. A régi jó volt, beraktam az újat és könnyezett bárhogy is meghúztam a csavarjait. Aztán autósboltba vettem 10 cm széles kilingeritcsikot (lehet venni méterre ill. centiméterre Smiley)) és levettem a csőkarimát és rajzoltam majd kivágtam egy tömítést magamnak. Azóta nem könnyezik ott. (Máshol szerintem igen). Ha neked is ilyen problémád van akkor meg a kicsepegő viz elpárolog a motorról nyom nélkül.
Csaba!
 
Jók az ötletek, de!
Miért csak akkor hiányzik belőle, ha sokszor jár a mutatóm az "A" betü környékén?Huh?
Ezek az awab bilincsek hogyé vannak?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #376 Dátum: 2005.06.04 szombat, 20:28:00 »

Csaba!
 
Jók az ötletek, de!
Miért csak akkor hiányzik belőle, ha sokszor jár a mutatóm az "A" betü környékén?Huh?
Ezek az awab bilincsek hogyé vannak?
Hát ezt nem tudom, de hátha jön valaki aki tapsztaltabb nálam. Én csak leírtam, ahogy én jártam, hátha segitek vele.
 
100 ft körül/ db. A nagyobb átmérőjű drágább. Ami fontos, hogy jó minőségű robosztus darab legyen, mert a vékony anyagból készültek menete nagyon könnyen megszakad azelőtt, hogy igazán szorítana. Én sokat használok különféle öntözésekhez és kifogtam már jónéhány nagyon gagyi darabot.  
  Megveheted autósboltban, szerelvényboltban, barkácsboltban a lényeg hogy masszív legyen!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #377 Dátum: 2005.06.04 szombat, 20:30:00 »

Hát ezt nem tudom, de hátha jön valaki aki tapsztaltabb nálam. Én csak leírtam, ahogy én jártam, hátha segitek vele.
 
100 ft körül/ db. A nagyobb átmérőjű drágább. Ami fontos, hogy jó minőségű robosztus darab legyen, mert a vékony anyagból készültek menete nagyon könnyen megszakad azelőtt, hogy igazán szorítana. Én sokat használok különféle öntözésekhez és kifogtam már jónéhány nagyon gagyi darabot.  
  Megveheted autósboltban, szerelvényboltban, barkácsboltban a lényeg hogy masszív legyen!
Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #378 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 10:25:00 »

A legtétovább állatfaj a mitévőlegyek.
Ezt most olvastam, de nagyon teccik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 10:34:00 »



Ezen kéne kicsit lentebb tolni, tömitettség rendben
Nekem is kb 7 fokot tud, ha kint 30 korul van. Klimarol csak annyit tudok, hogy nem art rendesen kipucolni a 2 hutot a kocsi elejen, hogy a ventillator at tudja rendesen tolni a levegot.
 
Csinalni fogok meg vmi ecceru porlasztobol vizesito temat a klimahuto ele, valamint le fogom foliaztatni a kocsit, mert ha ramsut a nap rendesen, akkor lehet barmin a klima, eleg *** erzes.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 11:13:00 »

Nekem is kb 7 fokot tud, ha kint 30 korul van. Klimarol csak annyit tudok, hogy nem art rendesen kipucolni a 2 hutot a kocsi elejen, hogy a ventillator at tudja rendesen tolni a levegot.
 
Csinalni fogok meg vmi ecceru porlasztobol vizesito temat a klimahuto ele, valamint le fogom foliaztatni a kocsit, mert ha ramsut a nap rendesen, akkor lehet barmin a klima, eleg *** erzes.
7 fok ok napközbe, de ezt este mértem. Úgy érzem el van tömődve vagy felakadva a folytószelep a nyomóoldalon - márha jól gondolom, hogy azon a szakaszon van. A generátor mögött a cső szinte deresedik. Szerintem nem ártana oda valami szigetelést felhúzni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 11:15:00 »

Ja hűtők makulátlan tiszták adtam nekik felnitisztítót - jól oldja a bogarakat is - meg vizet amit elbírt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #382 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 08:27:00 »

Üdv mindenkinek!
 
-30, 37 °C? Mikor megvettem a gépet, az első szervíz alkalmával a hűtőfolyadékot is lecseréltettem a Váci úti Auto-Forttal. Bőszen ráírták a tartályra sárgával, hogy -22 °C. A folyadéknak átlátszó színe van, azazhogy nincs színe... Akkor nem is Ford lötty, ugye? (Mert nem sárga és nem is kék.) Nem volt vele gondom, a télen se fagyott be.
De vajon keni megfelelően a vízpumpát? Mitévő legyek? Cseréltessem ki újra, vagy jó ez így?
 
Üdv!
Trombonist
 
A kék és a sárga fagyálló is megszünt a Fordnál.
Helyettük egy fehér, enyhén lilás fagyálló van.
Cikkszáma: 1336800
Szerintem nézd meg, hogy mit számláztak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #383 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 08:29:00 »

Helló Csaba! igen megtaláltam a féktárcsás nyomatékos témát. Így fogok tenni. Jövőhéten veszek rá tárcsákat újakat (15k/pár). Természetesen a futóműves azt mondta "mindegy hogy húzod meg, annak jónak kell lennie". Na persze az új tárcsákat már csak nem kockáztatom egy ilyen apróság miatt. Veszek nyomatékkulcsot is. Wink  
 
A bilincses megoldás meg tényleg ok lehet. Az a roppant érdekes, hogy amíg nem cseréltem termosztátot nem fogyot a vizem.
 
A hűtősapkarátekerésre még nem érkezett válasz, de én full rácsavartam még szisszenni sem tud. Szerintem, ha túlnyomás keletkezik, akkor ott valaminek engednie kell és ez lehet pont vmelyik bilincs.
 
Még egy érdekesség. Üzemmeleg mocinál a max. szint főlé megy a szint 1 cm-rel. Akkor ott ugye a levegő picit összenyomódik, ráadásul sokszoros a hőmérséklete is!
Jasin
 
A hűtősaokát jó erősen rá kell tekerni.
Van benne egy szelep, ahol a gőz kit tud jönni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #384 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 21:39:00 »

Trombonist
 
A kék és a sárga fagyálló is megszünt a Fordnál.
Helyettük egy fehér, enyhén lilás fagyálló van.
Cikkszáma: 1336800
Szerintem nézd meg, hogy mit számláztak.
Hello Devlin!
 
Kösz a tanácsot, megnéztem, hát ami az enyémben van (papíron...) annak nem az a cikkszáma, hanem ez:
5876392100
Teljesen színtelen, talán hangyányit sárgás, de nagyon sápadt, inkább tök színtelen. Sosem mértem le a fagyáspontját...
 
Nálatok kb. mennyibe kerülne a mostanit leengedni, és rendes Ford-os fagyival feltölteni? (Jöhet ímélben is, ha nem gond!)
 
Mikor cseréltettem a váltómat, cseréltettem a "biztonsági figyelmeztető modul"-t is, mert nem működött. (Tudod, ez az a kütyü, ami harangozik, mikor sebességben van a kocsi és nyitva van valamelyik ajtó.) Aztán zárlatos lett az utastéri biztosítéktáblám (nem ettől), azt kicseréltem egy bontottra. Utána megint nem harangozott.
 
Aztán tolatásnál most már nem játssza a Für Elise-t sem...
 
Tulajdonképpen örülök mindkét hibának, mert a harangozásnál csak a műanyag Beethoven idegesített jobban. (Jó, talán nyugtatja botfülűbb utasaimat, mikor 50-nel tolatok, de más értelmes funkciója az idegesítésemen kívül nincs...)
 
De mivel örök elégedetlen vagyok (az se jó, ha muzsikál, az se, ha nem), az a kérdésem, mi lehet a baja?
 
(A lámpa égve hagyásakor harangozik, tehát az a kis fekete izé a biztosítéktábla alján, az működik. Az jutott eszembe, talán a bontott biztitábla egy kézi váltós verdából származik, és nincs bekötve ez a váltó "biztonsági figyelmeztető modul"-ja. De vajon honnan szól a Für Elise?)  
 
Valamit tudok ellenőrizni otthon is (szétcsúszott csatlakozó, stb.), vagy legjobb lenne bevinnem hozzátok? Ha van ötleted, nagyon kösz!
 
(((Egyébként a váltó teljesen szuperül működik azóta is! )))
 
Hálásan köszönöm!
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 21:50:00 »

Hello Devlin!
 
Kösz a tanácsot, megnéztem, hát ami az enyémben van (papíron...) annak nem az a cikkszáma, hanem ez:
5876392100
Teljesen színtelen, talán hangyányit sárgás, de nagyon sápadt, inkább tök színtelen. Sosem mértem le a fagyáspontját...
 
Nálatok kb. mennyibe kerülne a mostanit leengedni, és rendes Ford-os fagyival feltölteni? (Jöhet ímélben is, ha nem gond!)
 
Mikor cseréltettem a váltómat, cseréltettem a "biztonsági figyelmeztető modul"-t is, mert nem működött. (Tudod, ez az a kütyü, ami harangozik, mikor sebességben van a kocsi és nyitva van valamelyik ajtó.) Aztán zárlatos lett az utastéri biztosítéktáblám (nem ettől), azt kicseréltem egy bontottra. Utána megint nem harangozott.
 
Aztán tolatásnál most már nem játssza a Für Elise-t sem...
 
Tulajdonképpen örülök mindkét hibának, mert a harangozásnál csak a műanyag Beethoven idegesített jobban. (Jó, talán nyugtatja botfülűbb utasaimat, mikor 50-nel tolatok, de más értelmes funkciója az idegesítésemen kívül nincs...)
 
De mivel örök elégedetlen vagyok (az se jó, ha muzsikál, az se, ha nem), az a kérdésem, mi lehet a baja?
 
(A lámpa égve hagyásakor harangozik, tehát az a kis fekete izé a biztosítéktábla alján, az működik. Az jutott eszembe, talán a bontott biztitábla egy kézi váltós verdából származik, és nincs bekötve ez a váltó "biztonsági figyelmeztető modul"-ja. De vajon honnan szól a Für Elise?)  
 
Valamit tudok ellenőrizni otthon is (szétcsúszott csatlakozó, stb.), vagy legjobb lenne bevinnem hozzátok? Ha van ötleted, nagyon kösz!
 
(((Egyébként a váltó teljesen szuperül működik azóta is! )))
 
Hálásan köszönöm!
Üdv!
Ez ilyen tolatólámpa izzó szokott lenni. Nem lehet, hogy az van Neked is benne. Vagy lehet, hogy előző tulaj belebarkácsolta valahová kárpit alá, vagy mittudom én. Csak tipp.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 21:58:00 »

Üdv Devlin!
 
Azt hogy lehet megcsinálni, hogy az ember bejelentkezik Solymárra autó átnézetésre vagy szervízre, és jó kezekbe (pl.: hozzád ) kerüljön, hogy valóban minden rendben menjen?
 
pablo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #387 Dátum: 2005.06.07 kedd, 07:36:00 »

Üdv Devlin!
 
Azt hogy lehet megcsinálni, hogy az ember bejelentkezik Solymárra autó átnézetésre vagy szervízre, és jó kezekbe (pl.: hozzád ) kerüljön, hogy valóban minden rendben menjen?
 
pablo
Pablo
 
Ha az én kezembe kerül az autód, akkor az neked régen rossz.
Jelentsd be nyugodtan, jelen pillanatban nem rendelkezünk fakezű szerelővel.
 
Trombonist
 
A zene egy zenélő tolatólámpa izzóból szól.
Valószínű ez egy manuális biztitábla.
A biztitáblára -tudtommal- egy kábelköteg megy rá.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #388 Dátum: 2005.06.07 kedd, 22:40:00 »

Jasin
 
A hűtősaokát jó erősen rá kell tekerni.
Van benne egy szelep, ahol a gőz kit tud jönni.
Végre valaki! Köszönöm dév!
Ma is beszéltem telefonon a szervízzel. Beszarás! Másodszor sem akartam elhinni milyen rendesek vagytok. Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2005.06.08 szerda, 07:37:00 »

Hello Devlin!
 
Kösz a tanácsot, megnéztem, hát ami az enyémben van (papíron...) annak nem az a cikkszáma, hanem ez:
5876392100
Teljesen színtelen, talán hangyányit sárgás, de nagyon sápadt, inkább tök színtelen. Sosem mértem le a fagyáspontját...
 
Nálatok kb. mennyibe kerülne a mostanit leengedni, és rendes Ford-os fagyival feltölteni? (Jöhet ímélben is, ha nem gond!)
 
Mikor cseréltettem a váltómat, cseréltettem a "biztonsági figyelmeztető modul"-t is, mert nem működött. (Tudod, ez az a kütyü, ami harangozik, mikor sebességben van a kocsi és nyitva van valamelyik ajtó.) Aztán zárlatos lett az utastéri biztosítéktáblám (nem ettől), azt kicseréltem egy bontottra. Utána megint nem harangozott.
 
Aztán tolatásnál most már nem játssza a Für Elise-t sem...
 
Tulajdonképpen örülök mindkét hibának, mert a harangozásnál csak a műanyag Beethoven idegesített jobban. (Jó, talán nyugtatja botfülűbb utasaimat, mikor 50-nel tolatok, de más értelmes funkciója az idegesítésemen kívül nincs...)
 
De mivel örök elégedetlen vagyok (az se jó, ha muzsikál, az se, ha nem), az a kérdésem, mi lehet a baja?
 
(A lámpa égve hagyásakor harangozik, tehát az a kis fekete izé a biztosítéktábla alján, az működik. Az jutott eszembe, talán a bontott biztitábla egy kézi váltós verdából származik, és nincs bekötve ez a váltó "biztonsági figyelmeztető modul"-ja. De vajon honnan szól a Für Elise?)  
 
Valamit tudok ellenőrizni otthon is (szétcsúszott csatlakozó, stb.), vagy legjobb lenne bevinnem hozzátok? Ha van ötleted, nagyon kösz!
 
(((Egyébként a váltó teljesen szuperül működik azóta is! )))
 
Hálásan köszönöm!
Üdv!
Trombonist:
 
A csere munkadíja 3000 Forint bruttó.
A gyári fagyálló folyadék literje 910 Forint bruttó.
Ebből 3, vagy 4 liter kell, aszerint, hogy hány fokosra szeretnéd beállítani
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #390 Dátum: 2005.06.08 szerda, 10:39:00 »

Trombonist:
 
A csere munkadíja 3000 Forint bruttó.
A gyári fagyálló folyadék literje 910 Forint bruttó.
Ebből 3, vagy 4 liter kell, aszerint, hogy hány fokosra szeretnéd beállítani
Hello Devlin!
 
Kösz a válaszokat, a biztitáblát megnézem, a fagyicserét meggondolom.
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #391 Dátum: 2005.06.08 szerda, 14:34:00 »

Devlin,
Kérlek, érdeklődd meg nekem mennyibe kerül MK III 2002, TDCI sárvédő gumi garnitúra.
Előre köszi,
Zürich
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2005.06.08 szerda, 15:04:00 »

Devlin,
Kérlek, érdeklődd meg nekem mennyibe kerül MK III 2002, TDCI sárvédő gumi garnitúra.
Előre köszi,
Zürich
Az első pár 8633.- Forint bruttó, a hátsó pár 8632.- Forint bruttó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #393 Dátum: 2005.06.08 szerda, 15:13:00 »

Kösz Devlin,
 sejtettem. Még utánna nézek hátha találok Segítségetekkel után gyártottat, mert jelenleg ennyit és erre nem áldoznék. Egy biztos, hogy boszant, ha a kocsi oldala olyan mintha dagonyázóba járntam volna egy-egy nedvesebb időjárási körülményekben. Az autóm fekete. Azt hiszem ezzel mindent elmondtam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #394 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 12:00:00 »

Devlin,
nézd meg nekem hogy mennyiért kapható egy MKIII 2002, TDCI hátsó (csomagtartó) ajtóba való zárszerkezet. Igaz, engem csak a kis villany motor érdekelne belőle.
Előre kösz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #395 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 12:22:00 »

Pablo
 
Ha az én kezembe kerül az autód, akkor az neked régen rossz.
Jelentsd be nyugodtan, jelen pillanatban nem rendelkezünk fakezű szerelővel.
 
Trombonist
 
A zene egy zenélő tolatólámpa izzóból szól.
Valószínű ez egy manuális biztitábla.
A biztitáblára -tudtommal- egy kábelköteg megy rá.
O.K. Köszi, megyek, mihályt tudok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #396 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 13:37:00 »

Kösz Devlin,
 sejtettem. Még utánna nézek hátha találok Segítségetekkel után gyártottat, mert jelenleg ennyit és erre nem áldoznék. Egy biztos, hogy boszant, ha a kocsi oldala olyan mintha dagonyázóba járntam volna egy-egy nedvesebb időjárási körülményekben. Az autóm fekete. Azt hiszem ezzel mindent elmondtam.
A tesz-veszen láttam sárvédő gumit 2 pár volt, csak nem emlékszem melyik szériás volt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 13:45:00 »

Csabesz76,
Kérlek, pontosítds üzeneted.
Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 14:00:00 »

Csabesz76,
Kérlek, pontosítds üzeneted.
Köszi
Erről van szó:
http://www.teszvesz.hu/show_item.php?item=53602725
, de sajnos MkI-II! Bocs ha felcsigáztalak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 14:12:00 »

Erről van szó:
http://www.teszvesz.hu/show_item.php?item=53602725
, de sajnos MkI-II! Bocs ha felcsigáztalak.
Ok, előfordul. Azért kösz.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 47   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.