Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 03:42:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 461275 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 11:32:31 »

Angel kérésére.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 12:34:40 »

Angel kérésére.

Köszi.



Lassan jön a 4-es mondeo faceliftje:

http://www.a5.hu/cikkek/60/35890.shtml

Led-es lámpák és apróbb újítások várhatóak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 14:56:23 »

Az autó elején minimális mértékben változik majd a lökhárító, azonban a hűtőmaszk közel felére csökken, amelynek hatására azonban kisebb autónak tűnik a Mondeo.

Ennek köszönhetően sokkal kevesebbet mutat ez az autó.
Az MKIV-ben éppen az a szép, hogy olyan nagy.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 15:13:28 »

Az autó elején minimális mértékben változik majd a lökhárító, azonban a hűtőmaszk közel felére csökken, amelynek hatására azonban kisebb autónak tűnik a Mondeo.

Ennek köszönhetően sokkal kevesebbet mutat ez az autó.
Az MKIV-ben éppen az a szép, hogy olyan nagy.

Ezt nem lehet kijelenteni! Le van takarva az autó eleje, így nem lehet semmi okosat mondani.
És amúgy is élőben kell látni. Amit így mutat (képen) az nem teljesen ugyanaz, mint élőben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 18:07:07 »

Nekem az a furcsa, hogy több mint 2 éve a piacon van, és elég kevés szaladgál még belőlle.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 18:26:37 »

Nekem az a furcsa, hogy több mint 2 éve a piacon van, és elég kevés szaladgál még belőlle.
Annak a 2 évnek a felében válság van/volt ám, ilyenkor nemsok új autó fut.
A nem presztizsautók forgalmazása ilyenkor majdnem megszűnik.
Én egyébként nemsokkal látok kevesebb Mk4et, mint Mk2-t...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 21:46:49 »

Nekem az a furcsa, hogy több mint 2 éve a piacon van, és elég kevés szaladgál még belőlle.

Dehogy! Inkább van belőle bőven... A múltkor láttam egyet, abban egy jó nő ült  vigyor3
Hogy az most hogy jön ide? A nő is jó volt, az autó is... mindkettő kellett volna  nyes
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 21:55:13 »

Nekem az a furcsa, hogy több mint 2 éve a piacon van, és elég kevés szaladgál még belőlle.

Szolnokon van egy pár, és az egyiket rendszeresen látom, tényleg egy jó nő vezeti! Smiley
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 19:09:44 »

"kisebb autónak tűnik majd"
he???
Ez az újságíró még nem állt Mondeo mellett/előtt.
Oda kell állni a Ford embléma elé, s el kell gondolkodni a kisebbnek tűnés fogalmán.  eplus2
Majd kettőt kilépni oldalra, s elnézni a végéig.
Mert ha még befalaznák is a hűtómaszkokat ez az autó akkor is óriási lenne.  eljen
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 19:18:16 »

Csak az újaknak:
Egyébként a "hivatalos faceliftek" mellett vannak azért mikro változtatások az évjáratokban.
Pl. az első szériás modellekben még a hátsó híd felett volt a gázolaj szűrő a későbbiekben már a motortérben van. Ami egy jobb megoldás.

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 22:28:05 »

Néhány grafikus nem bírt magával ,s az új C-Max - Grand-Max (?) lámpáit rávarrta a Mondira.
A 3,6literes kisturbós motorról már máshonnan is hallottam, hogy lesz. 4WD-vel és robotizált váltóval kipróbálnám... Smiley

http://www.a5.hu/cikkek/1/36577.shtml

"Nagyobb és tágasabb lesz"   He?   wow1 Smiley Már most sem pite méretre...

több adat:

http://wot.motortrend.com/6570445/future/is-this-the-next-ford-mondeo-more-details-emerge/index.html

Azért remélem lesz vmi jó kis dézel-hibrid is. Smiley
2014-ben tervezem Mondit cserélni, addigra ezekből már facelift is lesz...   eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 23:18:22 »

Néhány grafikus nem bírt magával ,s az új C-Max - Grand-Max (?) lámpáit rávarrta a Mondira.
A 3,6literes kisturbós motorról már máshonnan is hallottam, hogy lesz. 4WD-vel és robotizált váltóval kipróbálnám... Smiley

Szerintem amiket belinkeltél, az az 5-ös mondeo. A 4-es faceliftje szerintem jövőre jön, az 5-ös meg kb 2014-ben.
Annak a faceliftje meg kb 2017-ben.
Az 5-ösben már lesz hibrid. Hogy dízel, vagy milyen, azt nem tudom.
Ja, és valahol azt olvastam, nem lesz a 4-esben ST... kár.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 23:46:32 »

Szerintem amiket belinkeltél, az az 5-ös mondeo. A 4-es faceliftje szerintem jövőre jön, az 5-ös meg kb 2014-ben.
Annak a faceliftje meg kb 2017-ben.
Az 5-ösben már lesz hibrid. Hogy dízel, vagy milyen, azt nem tudom.
Ja, és valahol azt olvastam, nem lesz a 4-esben ST... kár.

Azért ide linkeltem, mert nem találtam MKV topikot...  vigyor3
Ja, és az MKV-nél jelentik majd be, hogy tárárárááááá, ismét visszatért a Mondeo ST!  worship
Lesz vajon dízel-hibrid-st?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.10.27 kedd, 09:35:14 »

Azért ide linkeltem, mert nem találtam MKV topikot...  vigyor3
Ja, és az MKV-nél jelentik majd be, hogy tárárárááááá, ismét visszatért a Mondeo ST!  worship
Lesz vajon dízel-hibrid-st?
Valószínű, hogy nem készül ST verzió a Mondeoból és a jelenlegi 2,5-ös csúcsmodellt egy 3,6 literes, V6-os, turbós benzines válthatja fel, amely 350 lóerőt teljesíthet a legizmosabb Mondeo orrában. Ehhez a változathoz összkerékhajtás és automataváltó párosul majd. A középkategóriásban is megjelenik majd az 1,6 literes Ecoboost erőforrás, amely 150 és 180 lóerővel is kapható lesz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.10.27 kedd, 10:51:58 »

Valószínű, hogy nem készül ST verzió a Mondeoból és a jelenlegi 2,5-ös csúcsmodellt egy 3,6 literes, V6-os, turbós benzines válthatja fel, amely 350 lóerőt teljesíthet a legizmosabb Mondeo orrában. Ehhez a változathoz összkerékhajtás és automataváltó párosul majd. A középkategóriásban is megjelenik majd az 1,6 literes Ecoboost erőforrás, amely 150 és 180 lóerővel is kapható lesz.

Majd meglátjuk... érdekes, hogy 4-es ST kémfotót még nem láttunk... meg hát, egy kicsit késő is már.
Kb a felénél van a modell... gondolom a titanium s az az ST megfelelője (azaz, helyettesítője).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 15:02:33 »

A 407-es peugeot-t már lehet rendelni az erősebb 2.0-ás TDCi (HDi) motorral asszem 163Le, na az már szerintem tejesen megfelelő lesz ehhez a nagy autóhoz...kíváncsi leszek a mondeo hány hónap múlva kapja meg?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 19:53:02 »

A 407-es peugeot-t már lehet rendelni az erősebb 2.0-ás TDCi (HDi) motorral asszem 163Le, na az már szerintem tejesen megfelelő lesz ehhez a nagy autóhoz...kíváncsi leszek a mondeo hány hónap múlva kapja meg?

És, ami a lényeg: eu5-ös. Szerintem egyszerre fog megjelenni mindkét cégnél.
De akkor a 2.2-essel is kell valamit csinyálni. Az meg 196 lovas lesz?
És mennyi lesz a majdani biturbó? 220?
Amúgy meg egyszer belekukkanthattam egy listába, ott voltak érdekes dolgok.
Csak emlékezetből írom: az 1,6 tdci 125 ló, az 1,8-as valami 130 v 140, a 2.0-ra írták a 163-at.
Ha jól rémlik, 2010 tavaszról volt szó.
Ott írták 19x lovasnak a biturbót, meg asszem 420 (440) Nm-esnek.
Várjuk szeretettel...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 20:30:35 »

És, ami a lényeg: eu5-ös. Szerintem egyszerre fog megjelenni mindkét cégnél.
De akkor a 2.2-essel is kell valamit csinyálni. Az meg 196 lovas lesz?
És mennyi lesz a majdani biturbó? 220?
Amúgy meg egyszer belekukkanthattam egy listába, ott voltak érdekes dolgok.
Csak emlékezetből írom: az 1,6 tdci 125 ló, az 1,8-as valami 130 v 140, a 2.0-ra írták a 163-at.
Ha jól rémlik, 2010 tavaszról volt szó.
Ott írták 19x lovasnak a biturbót, meg asszem 420 (440) Nm-esnek.
Várjuk szeretettel...
A 2,2-es  az árképzése miatt, meg az erős 2,0-ás miatt, nem lesz túl kapós... de majd meglátjuk!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 21:29:55 »

A 407-es peugeot-t már lehet rendelni az erősebb 2.0-ás TDCi (HDi) motorral asszem 163Le, na az már szerintem tejesen megfelelő lesz ehhez a nagy autóhoz...kíváncsi leszek a mondeo hány hónap múlva kapja meg?
Még a mostani 175 is kevés a MKIV kasznijához képest. A rallysok 30 lóerőt számolnak 1 mázsára. A MKIV motani 2,2TDCi-je majd 2 mázsával több mint a MKIII ez valóságban nem +20 lóerőt hanem -40 lóerőt jelent a kettő között, ami nagyon érződik  Undecided Ha nem jönnek ki jövőre az új biturbós erősebb 2,2-vel akkor én márkát váltok mert nem akarok visszalépni. Pedig lekopogom nekem semmi bajom a Fordal.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 21:32:54 »

És, ami a lényeg: eu5-ös. Szerintem egyszerre fog megjelenni mindkét cégnél.
De akkor a 2.2-essel is kell valamit csinyálni. Az meg 196 lovas lesz?
És mennyi lesz a majdani biturbó? 220?
Amúgy meg egyszer belekukkanthattam egy listába, ott voltak érdekes dolgok.
Csak emlékezetből írom: az 1,6 tdci 125 ló, az 1,8-as valami 130 v 140, a 2.0-ra írták a 163-at.
Ha jól rémlik, 2010 tavaszról volt szó.
Ott írták 19x lovasnak a biturbót, meg asszem 420 (440) Nm-esnek.
Várjuk szeretettel...
Arra a listára emlékszem én is. 2009 -et írtak ott de gondolom a válság tolja egy kicsit. A biturbos tényleg új 2,2TDCi motor 435Nm és 190+ hp nak volt írva. De csak S4 motorokkal számoltak a fordnál, nem lesz nagyobb motor. (legalábbis dizelből)
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 21:49:31 »

Még a mostani 175 is kevés a MKIV kasznijához képest. A rallysok 30 lóerőt számolnak 1 mázsára. A MKIV motani 2,2TDCi-je majd 2 mázsával több mint a MKIII ez valóságban nem +20 lóerőt hanem -40 lóerőt jelent a kettő között, ami nagyon érződik  Undecided Ha nem jönnek ki jövőre az új biturbós erősebb 2,2-vel akkor én márkát váltok mert nem akarok visszalépni. Pedig lekopogom nekem semmi bajom a Fordal.
143 lovas 2.0-val már mentem párszor, az tényleg harmatos egy kicsit, de a 163 szerintem már könnyen viszi, nekem elég lenne.. laugh.......+20LE azért már érződik!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 22:31:30 »

143 lovas 2.0-val már mentem párszor, az tényleg harmatos egy kicsit, de a 163 szerintem már könnyen viszi, nekem elég lenne.. laugh.......+20LE azért már érződik!
Én a IV és a III as 2,2-ese közötti különbséget direkt néztem mert lassan itt az aktuális váltó kór. Finoman szólva lehangoló volt. Undecided A IV -es kasznijával nincs semmi bajom de pont a nagyobb méret és súly miatt, a III-ashoz képest legalább 50-60 +lóerő kéne még, hogy ugyanúgy mozogjon mint a mostani  Undecided
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.12.15 kedd, 08:16:25 »

Én a IV és a III as 2,2-ese közötti különbséget direkt néztem mert lassan itt az aktuális váltó kór. Finoman szólva lehangoló volt. Undecided A IV -es kasznijával nincs semmi bajom de pont a nagyobb méret és súly miatt, a III-ashoz képest legalább 50-60 +lóerő kéne még, hogy ugyanúgy mozogjon mint a mostani  Undecided

Érdekes, hogy beszélsz itt rallyról, meg tömegről, de arról nem, hogy adatok szerint a 140 lovas 2.0 tdci mk4 papíron jobbat gyorsul 100-ra mint a 2.0 tdci mk3.

Az, hogy érzetre volt különbség azt elhsizem, mert mk4-ben a menetzaj egy kicsit másképp alakul. Nem beszélve a légellenállásról...
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.15 kedd, 08:18:05 írta Balogh Tomi » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.12.15 kedd, 08:18:55 »

143 lovas 2.0-val már mentem párszor, az tényleg harmatos egy kicsit, de a 163 szerintem már könnyen viszi, nekem elég lenne.. laugh.......+20LE azért már érződik!

Mihez képest harmatos. Tddi-hez képest. Állítsd egymás mellé a két autót. A látszat már nem fog csalni. Mennyit vezetted?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.12.15 kedd, 08:26:58 »

Nekem 2,2-es MKIV van, de nem érzem azt, hogy kellene több kraft a motorba.
Városban állandóan azt érzem, hogy bőven sok. Ha egy kicsit már sűrűbb a forgalom, akkor csak úgy tudok menni, hogy "simogatom" a gázpedált. Ha meg üres az út, akkor meg az a baj, hogy nem lehet az autóval 50-nel menni.
Még 4.-ben is nehéz. Wink
A deffenzív vezetéshez szükséges receptoraim előerősítését pedig fel kell csontra tekerni, mert nagyon figyelni kell a többiekre, hogy számítanak-e rá, hogy pillanatok alatt ott vagyok mellettük vagy a közelükben. Nem sokan számítanak ezekre a térugrásokra. Wink

Az autó igazi terepe az autópálya. Nekem nem rég lett 1 éves az autó, de eddig csak 1x előztek meg jobbról: 3 napja egy oktávia volt, de ott volt még vmi okosság, mert nagyon nem látszott, hogy mit tudott és nagyon ment, eléggé understatement volt. Smiley

Külföldön sokan bepakolják az MKIV 2,2-be a Bluefin-t, azzal már tényleg eléggé emberesen megy, ahogyan írják. Smiley
A gépjárműadó szempontjából is előnyösebb egy szoft motortuning, mint az erősebb duplaturbós, több hibafaktorú motor.
Akinek ez is kevés: gari után DPF ki, "elmagyarázó" elektronika be, s ott még jön pár pacee.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.12.15 kedd, 08:39:24 »

A rallyban általában nem dízel autók mennek, tehát én pl. nehezen tudnám összehasonlítani a 30LE/1q szabállyal a dízel Mondeót. Még akkor is, ha az összehasonlítás csak relatív viszonyítás alapján történik.
Főleg úgy, hogy ahhoz, hogy alul is nyomatékos legyen a motor (s persze közben kevesett fogyasszon, ez ugye a rallyban nem számít) úgy állítják be az elektronikát, hogy LE-ben nem a csúcs jön ki.
S a nyomaték is számít azért eléggé. Illetve szerintem itt jobban.
Az igazi az, ha tényleg vezetjük ezeket picit hosszabb ideig, akkor érezni, hogy mi mit tud.

A múltkor mentem egy csippelt MKIII 2,2 TDCi-vel: hááááááát, azért az odab***ott az enyémnek is. vigyor3
Gondolom a súly miatt éreztem a lényeges különbséget. Viszont nem éreztem benne azt a masszivitást, amit egy MKIV nyújt. CSerébe veszettül ment. Cheesy

A menetzaj pedig tényleg számít: nekem téligumival 160-tól érezni, hogy "kicsit jobban sietünk" (a nyáriról nincsenek "hivatalos" adatok Wink ).
MKIII-nál hamarabb éreztem. DE ezek csak az én saját véleményeim Wink .
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.12.15 kedd, 08:49:52 »

vvvváááááÁÁÁÁÁÁÁÁÓÓÓÓÓÓÓóóóóóó

Urak!

Már kapni a faceliftes Mondeót!

Csak 3,5M Ft...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo-3484360

(Mi a pék ez egyébként?  vigyor3)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.12.15 kedd, 08:53:43 »

vvvváááááÁÁÁÁÁÁÁÁÓÓÓÓÓÓÓóóóóóó

Urak!

Már kapni a faceliftes Mondeót!

Csak 3,5M Ft...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo-3484360

(Mi a pék ez egyébként?  vigyor3)

mondeo mk4 cc  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.12.15 kedd, 10:44:59 »

Új Fordok:

http://totalcar.hu/tesztek/2009/12/15/vakuljak_meg_ha_lattam_az_uj_focust/

HA elolvassátok a cikket, megnézitek a képeket, akkor kellő képzelőerővel már sejthető, hogy milyen változtatásokat eszközölhetnek majd a Mondeo-n is.

Főleg az S-Max vonalról.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.12.15 kedd, 19:48:11 »

Én a IV és a III as 2,2-ese közötti különbséget direkt néztem mert lassan itt az aktuális váltó kór. Finoman szólva lehangoló volt. Undecided A IV -es kasznijával nincs semmi bajom de pont a nagyobb méret és súly miatt, a III-ashoz képest legalább 50-60 +lóerő kéne még, hogy ugyanúgy mozogjon mint a mostani  Undecided

A gyorsulási adatok emlékeim szerint egyformák (2,2, III és IV). Ami becsap (és Ervint is), hogy a 4-esben kevésbé érezhető a sebesség.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.12.15 kedd, 19:51:12 »

143 lovas 2.0-val már mentem párszor, az tényleg harmatos egy kicsit, de a 163 szerintem már könnyen viszi, nekem elég lenne.. laugh.......+20LE azért már érződik!

Tévesen írják. Valójában 140 ló. És természetesen jobban megy, mint akár a chippelt tddi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.12.15 kedd, 22:20:51 »

Érdekes, hogy beszélsz itt rallyról, meg tömegről, de arról nem, hogy adatok szerint a 140 lovas 2.0 tdci mk4 papíron jobbat gyorsul 100-ra mint a 2.0 tdci mk3.

Az, hogy érzetre volt különbség azt elhsizem, mert mk4-ben a menetzaj egy kicsit másképp alakul. Nem beszélve a légellenállásról...
Szerintem arról írtam hogy nekem a jelenlegi 2,2TDCi motor sem elég a MKIV-be nem hogy a 2,0.  szomoru1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2009.12.15 kedd, 22:31:42 »

Szerintem arról írtam hogy nekem a jelenlegi 2,2TDCi motor sem elég a MKIV-be nem hogy a 2,0.  szomoru1

Szerinted a 3-as 2.2 jobban megy, mint a 4-es 2.2-es?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2009.12.15 kedd, 22:47:13 »

A rallyban általában nem dízel autók mennek, tehát én pl. nehezen tudnám összehasonlítani a 30LE/1q szabállyal a dízel Mondeót. Még akkor is, ha az összehasonlítás csak relatív viszonyítás alapján történik.
Főleg úgy, hogy ahhoz, hogy alul is nyomatékos legyen a motor (s persze közben kevesett fogyasszon, ez ugye a rallyban nem számít) úgy állítják be az elektronikát, hogy LE-ben nem a csúcs jön ki.
S a nyomaték is számít azért eléggé. Illetve szerintem itt jobban.
Az igazi az, ha tényleg vezetjük ezeket picit hosszabb ideig, akkor érezni, hogy mi mit tud.

A múltkor mentem egy csippelt MKIII 2,2 TDCi-vel: hááááááát, azért az odab***ott az enyémnek is. vigyor3
Gondolom a súly miatt éreztem a lényeges különbséget. Viszont nem éreztem benne azt a masszivitást, amit egy MKIV nyújt. CSerébe veszettül ment. Cheesy

A menetzaj pedig tényleg számít: nekem téligumival 160-tól érezni, hogy "kicsit jobban sietünk" (a nyáriról nincsenek "hivatalos" adatok Wink ).
MKIII-nál hamarabb éreztem. DE ezek csak az én saját véleményeim Wink .

A rallyiban is mennek turbós autók. Egyéb esetben azt írtam volna hogy egy szívó benzineshez képest egy turbo dizel lóerejét kb 1,3-1,4-el kell megszorozni és megkapjuk hogy kb hány lóerős szivó motor adja ugyanazt a menetdinamikát. Most itt simán  a IV-es majdnem 2 mázsás plusz tömegével van a gond ami jó dolog mert nagyobb a méret, biztonság, kényelem stb. de egyelőre nincs meg az ugyanahhoz a dinamikához szükséges plusz teljesítmény.
Konkrétan nekem az nem tetszett amikor néztem a IV-es 2,2.ese és a chippeletlen III.asom hogy viselkedik. Induláskor 1-2 ugyanaz 3.-tól csúnyán elhúz a hármas. Ugyanez igaz autopályán nagyobb temponál pl 120-ról visszagyorsítani mondjuk 200-ra nagyon dúrva különbséget hozott a III-as javára. Én erre mondtam ha IV-es majd lesz annyira dinamikus mint a III-as akkor lesz négyesem. Ha nem akkor lépek feljebb  szomoru1 Aminek nem örülnék mert a ford dizel nálam nagyon bevált. Én 3,5 éve vettem az enyémet, eddig picit több mint 180ekm-et raktam bele. Gyakorlatilag eddig csak egy készlet féktárcsát és 1 db EGR szelepet kellett cserélni. Úgy cseréltetem a szűrőket ami a gyári előírás: üzemanyag-60ekm, olaj-és olajszűrő-20ekm. Így ha off-ra váltok akkor biztos hogy minimum dupla annyi lesz a szervízköltségem ami azért nálam kb negyedévente jelentkezik   szomoru1  De nem akarok lomhábbat én még bízok a biturbó TDCi megjelenésében. Egy biztos: nekem a következő autó jövő év közepén (ha hallom hogy kijönnek a fordnál az új TDCi-vel akkor már csak tisztességből még megvárom az év végét)  biturbó lesz.  
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2009.12.15 kedd, 22:49:44 »

Szerinted a 3-as 2.2 jobban megy, mint a 4-es 2.2-es?
Néztem. Sajnos igen. Mit gondolsz a múltkor miért kezdtem el érdeklődni a merga új 250CDI motorja iránt?  szomoru1 Bár amiket hallok a ford sokkal hálásabb a szerviz számlát tekintve  szomoru1
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #35 Dátum: 2009.12.15 kedd, 23:21:40 »

Infók:

http://www.autoblog.hu/hirek/kepek_es_infok_az_uj_ford_smaxrol_es_galaxyrol.html

http://www.a5.hu/cikkek/1/37575.shtml

http://www.netcarshow.com/ford/2011-galaxy/

http://europeanmotornews.com/2009/12/15/2010-brussels-motor-show-debut-for-new-ford-s-max-and-new-ford-galaxy/

163LE duplakuplungos váltóval: kezd alakulni.
De én most már biztosan megvárom majd a dízelhibridet. Ha nem lesz 4-5 éven belül, akkor dühömben 6.4 F250 lesz az utód (költözünk úgy is "falura" Smiley )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36 Dátum: 2009.12.16 szerda, 08:25:51 »

Szerinted a 3-as 2.2 jobban megy, mint a 4-es 2.2-es?

Hiába no, kellene már a tavaszira az a betonos pálya.

Nyomunk egy versenyt Angel, Stealt, SzJani, Englioshmann, Zsoel/Én  Így a 2.0 és 2.2 tdci 130 ló feletti motorjainak összessége összemérhetné tudását.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #37 Dátum: 2009.12.16 szerda, 08:26:53 »

A gyorsulási adatok emlékeim szerint egyformák (2,2, III és IV). Ami becsap (és Ervint is), hogy a 4-esben kevésbé érezhető a sebesség.


elvileg nem. Azt hiszem 0,2 másodperccel jobb az mk3-é.

Viszont 2.0-ában a mk4-é jobb 0,4-el.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #38 Dátum: 2009.12.16 szerda, 09:45:10 »

Hiába no, kellene már a tavaszira az a betonos pálya.

Nyomunk egy versenyt Angel, Stealt, SzJani, Englioshmann, Zsoel/Én  Így a 2.0 és 2.2 tdci 130 ló feletti motorjainak összessége összemérhetné tudását.
Ebbe a buliba én is beszállnék!Hogy miért?Stealt tudja! Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39 Dátum: 2009.12.16 szerda, 10:12:08 »

Ebbe a buliba én is beszállnék!Hogy miért?Stealt tudja! Grin

majd meggondoljuk, hogy bekerülhetsz-e a dream teambe. eplus2

Jobb is lesz ha jössz Te is. Angel úgy sem tud vezetni, tehát lemerad, mint a boraavaló...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #40 Dátum: 2009.12.16 szerda, 11:29:53 »

Tévesen írják. Valójában 140 ló. És természetesen jobban megy, mint akár a chippelt tddi.
Miért megy jobban? Ha a súly lóerő aránya rosszabb, onnantól a leírt szavak neve: mese... smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #41 Dátum: 2009.12.16 szerda, 11:30:49 »

Miért megy jobban? Ha a súly lóerő aránya rosszabb, onnantól a leírt szavak neve: mese... smile
Szállj be te is! Grin Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #42 Dátum: 2009.12.16 szerda, 11:33:38 »

Miért megy jobban? Ha a súly lóerő aránya rosszabb, onnantól a leírt szavak neve: mese... smile

mert a gyorsulás nem csak a tömeg/lóerő aránytól függ.

Ez van
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #43 Dátum: 2009.12.16 szerda, 12:03:10 »

mert a gyorsulás nem csak a tömeg/lóerő aránytól függ.

Ez van
Mi az amitől jobban függ?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #44 Dátum: 2009.12.16 szerda, 12:07:07 »

Mi az amitől jobban függ?

nagyrészben attól, de nagyban függ a aerodinamikától, a hajtáslánctól, futómű stb.

Fentieknek is köszönhető, hogy a 2.0 tdci 140 lovas mk4 0.4 másodperccel jobb időt fut 100-ra, mint a 2.0 tdci 130 lovas mk3.

A végsebességet nem tudom, de az is nagyobb szerintem (szinte biztos).
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #45 Dátum: 2009.12.16 szerda, 12:17:25 »

nagyrészben attól, de nagyban függ a aerodinamikától, a hajtáslánctól, futómű stb.

Fentieknek is köszönhető, hogy a 2.0 tdci 140 lovas mk4 0.4 másodperccel jobb időt fut 100-ra, mint a 2.0 tdci 130 lovas mk3.

A végsebességet nem tudom, de az is nagyobb szerintem (szinte biztos).
Gyorsulás...aerodinamika....0-100-ig grognon.......80% súly-lóerő 20% hajtáslánc, persze azonos vezető esetén, inkább ez van. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #46 Dátum: 2009.12.16 szerda, 12:19:28 »

Gyorsulás...aerodinamika....0-100-ig grognon.......80% súly-lóerő 20% hajtáslánc, persze azonos vezető esetén, inkább ez van. wave

nyilván még ezer dolog befolyásolja, de mk3 és mk4 között a különbséget szerintem leginkább az aerodinamika adja ki, és nem 20%-os arányban. Azért az mk3 sem könnyű autó, de az mk4 valóban nehezebb.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2009.12.16 szerda, 12:40:50 »

nyilván még ezer dolog befolyásolja, de mk3 és mk4 között a különbséget szerintem leginkább az aerodinamika adja ki, és nem 20%-os arányban. Azért az mk3 sem könnyű autó, de az mk4 valóban nehezebb.
Aerodinamika 0-100-ra mint erősen befolyásoló tényező? Az érdekes lenne. Főleg úgy hogy kb 90km-nél egyenlítődik ki  a gördülési ellenálás a légellenálással. Alatta a gördülési dominál felette a légellenálás. Az MKIV +2 mázsája erény mert nagyobb, biztonságosabb, kényelmesebb. De be kell látni erősebb motor kell hozzá hogy ugyanúgy mozogjon mint egy könnyebb autó.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #48 Dátum: 2009.12.16 szerda, 12:44:06 »

Aerodinamika 0-100-ra mint erősen befolyásoló tényező? Az érdekes lenne. Főleg úgy hogy kb 90km-nél egyenlítődik ki  a gördülési ellenálás a légellenálással. Alatta a gördülési dominál felette a légellenálás. Az MKIV +2 mázsája erény mert nagyobb, biztonságosabb, kényelmesebb. De be kell látni erősebb motor kell hozzá hogy ugyanúgy mozogjon mint egy könnyebb autó.

Az adatok mégsem ezt támasztják alá.

Akkor miért gyorsul jobban az mk4, mint az mk3?

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2009.12.16 szerda, 12:47:52 »

Miért megy jobban? Ha a súly lóerő aránya rosszabb, onnantól a leírt szavak neve: mese... smile

Hát... mese-nem mese... engem eddig még egy tddi sem hagyott le... akár chipes, akár nem.
A tddi gyári 11s-a lehozható talán a tdci 9,8s-ra, de sokkal több... nem valószínű.
Sima chippel legalábbis. Persze láttam én már "155 lovas tddi-t". Na az a mese.
A nagytalikon senki se hívott ki gyorsulni... holott én ott szoktam lenni... és az autóm is ott van (full gyári).
Még EGR lemez sincs benne (még).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 2.104 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.