Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.20 szombat, 10:20:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 460234 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1050 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 18:32:26 »

Hello Mindenki!

Végre besz*rt valami a kocsin, már vártam... Tényleg. Uncsi-verda.

A bal oldali lámpamosó spricni, FL 2011.

Tünet: kijön, mos, kintmarad, mos. Nem ment vissza a helyére. Mint később kiderült a visszafolyó ág eltömődött, (mert balog mézet öntött a tartályba...)  gun gun

Csere.

Gyári Cca. 35K / HUF, ugy. LCC gyártmány ~15K.

[img]https://cromax.hu/img/P0628780.JP

Fekete: a szár

Fehér: tartókonzol/a ház

Szerelni a lőkös levétele nélkül lehetséges, de nagy szívás, lévén egy ökölnyi hely van pont szerelni.

Menete:

- Lámpa ki

- óvatosan egy 6mm laposfejű csavarhúzóval mosófedél lepattint. A szárra párhuzamosan kell megtámadni, de adja magát. Egy fül tartja, elég masszívan, vigyázni kell rá, ne törjön, drága.  gun

- Felülről a lyukon hosszában egy 4mm - es laposfejű csavarhúzóval 4db műa. fül oldása egyenként, úgy, hogy oldás közben alulról toljuk kifelé a mosószárat a házából, hogy a rögzítőfülek ne akadjanak vissza. (Az újon lehet gyakorolni.  vigyor3)

- Ha kint szár a házból, akkor azonnal 2 sör  pias pias, mert le kell húznunk a gumicsövet a szárról. A mozdulatra nem emléxem, megittam a két sört. A végén tudom, hogy jobb kezem fakkos ujja amorf maradt... Lent a cső, addig kell forgatni a mosószárat, amíg ki nem jön a nútból, ezt csak egy szögben teszi, de adja magát.

- Amennyiben a régi ház nem lötyög a helyén, akkor akár maradhat is, az új szár belemegy. Viszonylag fosh kivenni, mire kézben van.

- Ha kaka és lötyög, akkor érdemes cserélni azt is. Az újhoz adják, a csomag része. Ha csere, akkor a régi házat a lőkösből kell kipattintani. Egy darab rögzítőfül old, tart és ezzel egy időben egy csavarhúzóval feszít a motor irányába. Ha kipattant, nem szabad kitolni 1 centinél jobban, csak, ha alatta a kéz. (Különben jön a következő egy óra, megemelni és lebontani az alját és visszaszerezni ismeretlen helyről. Nekem a rohatt elemes szerelelőlámpa beesett... rinya) 90 fokban elfordít és az autó közepe felé a tartókonzol alatt átbújtatva kézben a ház.

Összeszerelés:

- Először helyére a tartóház, fekve bebújtat, kéz alatta, le ne essen. Helyére pecáz és bepattint, a fülnek kattannia kell lőkösben, csak akkor van a helyén.

- új mosószár beforgat - becsúsztat, DE MÉG NEM A VÉGLEGES HELYÉRE(!!!) pattintva, ott nem lehet visszatolni a gumicsövet rá, túl mélyen van.

- Ekkor full idegbetegek leszünk és szidjuk a tervezőt... Ellen kell tartani a szárnak a lökhárítón lévő lyukon keresztül mutatóujjal és a másik kézzel 1mm - enként haladva, vörös fejjel szitkozódva a helyére kell nyomni a csövet. Nekem kb. 3 perc volt, önkivültben. (nem a boldogságtól...) Ha sz*rul nyomjuk vissza, az első lámpamosás alkalmával lelövi a francba és alvázmosás lesz a vége.

- mosófedél visszapattint óvatosan a helyére (nagy túrót óvatosan, qrvára elegem volt már..  vigyor3 vigyor3)

- próba, öröm, 3. ser.  pias

Időigény, kb. 1 óra hossza.

Szerszámigény: 2 darab laposfejű csavarhúzó + a torx a lámpa kivételéhez

Mondjuk szerintem ilyen gondja kb. senkinek nem lesz, de ha mégis, mi már ehhez is értünk!  wave wave

Most komolyan vettél valami utángyártott fhost, miközben elég lett volna kifújni a gumicsöveket?

Hiányod volt öklözésből? Már nem szeretsz fújni?  eplus2

Egy óra? Amihez elég két csavarhúzó, ahhoz nem lenne szükség 15 percnél több időre... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1051 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 18:41:01 »

Most komolyan vettél valami utángyártott fhost, miközben elég lett volna kifújni a gumicsöveket?

Hiányod volt öklözésből? Már nem szeretsz fújni?  eplus2

Egy óra? Amihez elég két csavarhúzó, ahhoz nem lenne szükség 15 percnél több időre... hehe

Úristn, de jó, hogy NEM kérdeztelek meg, mielőtt szétkaptam, hogy mi lehet a baja!!! De profinak tűnsz, ne érts félre!  eplus2 eplus2

Fotelrokker? ...vagy, hogy monnya Tibbi!  eplus2 eplus2 eplus2

Nyugi, ezután sem foglak!  eljen eljen
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1052 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 22:15:18 »

Úristn, de jó, hogy NEM kérdeztelek meg, mielőtt szétkaptam, hogy mi lehet a baja!!! De profinak tűnsz, ne érts félre!  eplus2 eplus2

Fotelrokker? ...vagy, hogy monnya Tibbi!  eplus2 eplus2 eplus2

Nyugi, ezután sem foglak!  eljen eljen

Most besértődtél, hisztizel? Pont te, a fő LLORT?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #1053 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 22:24:11 »

Úristn, de jó, hogy NEM kérdeztelek meg, mielőtt szétkaptam, hogy mi lehet a baja!!! De profinak tűnsz, ne érts félre!  eplus2 eplus2

Fotelrokker? ...vagy, hogy monnya Tibbi!  eplus2 eplus2 eplus2

Nyugi, ezután sem foglak!  eljen eljen
Én biztosan nagyon 1xü vagyok, de mi a fäsznak kell ennyit szívni, ha meg akarok inni 3 sört? Amúgy olyan rossz/hibás/selejtes/bontószökevény autó nem is létezik, amelyiket annyit kell szerelni, mint amennyi sört én iszok...  Cheesy Cheesy pias pias
Persze néhány autógyártó azért igyexik... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1054 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 23:06:19 »

Most besértődtél, hisztizel? Pont te, a fő LLORT?  eplus2

Ugyan Szörny! Ne viccezz, dehogy is. Frusztrál, hogy nem gondoltam a csövek  kifújásra hamarabb.  falbav

Melyikkel kezdjem?

Akarok új verdát is, majd segítesz kiválasztani?  eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
joey22
Vendég
« Új hozzászólás #1055 Dátum: 2017.04.25 kedd, 13:49:08 »

Sziasztok!

Végre sikerült vennem egy 2011-es 163LE-s 2.0TDCi-t.
Remélem nem volt még a fórumon erről szó, mert kerestem.

Szóval amikor bemelegszik a motor, a Pierburg márkájú csoda vákuumszivattyúból mechanikus zaj jön ki a motor járásával ütemesen.
Ez problémát még nem okozott, de idegesít ha valami zörög, főleg ha feltűnően.
Találkozott már valaki ilyennel? Ha igen, van alternatív megoldása vagy csak csere? (24e körül van az alketrész új ára)

A nyomásszabályozót úgyis cserélnem kell, mert leállításnál nekem is "phingik" Smiley erről találtam topic-okat.
Ez a Pierburg gyártó már most nem szimpatikus nekem.

Köszönöm!
    Zoli
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1056 Dátum: 2017.04.25 kedd, 15:16:41 »

Sziasztok!

Végre sikerült vennem egy 2011-es 163LE-s 2.0TDCi-t.
Remélem nem volt még a fórumon erről szó, mert kerestem.

Szóval amikor bemelegszik a motor, a Pierburg márkájú csoda vákuumszivattyúból mechanikus zaj jön ki a motor járásával ütemesen.
Ez problémát még nem okozott, de idegesít ha valami zörög, főleg ha feltűnően.
Találkozott már valaki ilyennel? Ha igen, van alternatív megoldása vagy csak csere? (24e körül van az alketrész új ára)

A nyomásszabályozót úgyis cserélnem kell, mert leállításnál nekem is "phingik" Smiley erről találtam topic-okat.
Ez a Pierburg gyártó már most nem szimpatikus nekem.

Köszönöm!
    Zoli
pedig ha kitakarítaná mindenki néha a szűrőjét a szelepnek, akkor örök élet lenne... csak hát senki se foglalkozik vele...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #1057 Dátum: 2017.04.25 kedd, 16:07:43 »

pedig ha kitakarítaná mindenki néha a szűrőjét a szelepnek, akkor örök élet lenne... csak hát senki se foglalkozik vele...
hol van a szűrője?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1058 Dátum: 2017.04.25 kedd, 16:13:16 »

hol van a szűrője?
a szelepen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #1059 Dátum: 2017.04.25 kedd, 20:52:17 »

hol van a szűrője?
egy kis "szivacs" szűrő van a szelep házban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #1060 Dátum: 2017.04.26 szerda, 11:06:44 »

Hali.

Ez FL előttinél is így van? Én még nem takarítottam....Sad



egy kis "szivacs" szűrő van a szelep házban.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1061 Dátum: 2017.04.26 szerda, 11:17:31 »

Hali.

Ez FL előttinél is így van? Én még nem takarítottam....Sad




Igen. Az a fekete kis bumszli az, a kerek fedél alatt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #1062 Dátum: 2017.04.26 szerda, 11:42:27 »

Igen. Az a fekete kis bumszli az, a kerek fedél alatt.

Na most engem is kiváncsivá tett.  smile Esetleg valakinek akad egy képe erről a motortérben!?  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1063 Dátum: 2017.04.26 szerda, 11:48:27 »

Na most engem is kiváncsivá tett.  smile Esetleg valakinek akad egy képe erről a motortérben!?  worship
https://www.youtube.com/watch?v=3Mty5n9UpF4
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #1064 Dátum: 2017.04.26 szerda, 21:54:22 »


 worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1065 Dátum: 2017.05.24 szerda, 08:57:37 »

Na most engem is kiváncsivá tett.  smile Esetleg valakinek akad egy képe erről a motortérben!?  worship

UFBA motorkodú 2011-es Faceliftes mondeoban itt van:
A kép közepén látható, a sapka le van véve róla és a szivacs ki van véve belőle. Tehát a szivacs kivételéhez nem kell leszedni a Pierburg szelepet:

 

És a szivacs:
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #1066 Dátum: 2017.05.24 szerda, 13:49:38 »

UFBA motorkodú 2011-es Faceliftes mondeoban itt van:
A kép közepén látható, a sapka le van véve róla és a szivacs ki van véve belőle. Tehát a szivacs kivételéhez nem kell leszedni a Pierburg szelepet:

[img width=800 height=450]http://www.***/images/hdd1/2017/05/24/15120170523_170626.jpg 

És a szivacs:
[URL=http://www.***/view.php?filename=35220170523_170642.jpg][img width=800 height=450]http://www.***/images/hdd1/2017/05/24/35220170523_170642.jpg


Ebben csak 1 van?  Nekem pont ez a motorkódom.

Nem tudom, hogy ez e a baja, a jelenség leállítás után halk zümmögö ( nem fongó ) hangja van, olyan mintha üzemanyag szivattyú tovább müködne vagy fogalmam sincs :-))
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.24 szerda, 21:19:44 írta alf® » Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1067 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 08:09:35 »


Ebben csak 1 van?  Nekem pont ez a motorkódom.

Nem tudom, hogy ez e a baja, a jelenség leállítás után halk zümmögö ( nem fongó ) hangja van, olyan mintha üzemanyag szivattyú tovább müködne vagy fogalmam sincs :-))


Én úgy tudom, hogy csak 1 van benne. Nekem még nem romlott el a szelep, csak karbantartottam - a szivacsot kimostam. Javaslom a kérdésedet tedd fel az MK4 általános topicban, azt többen olvassák.   
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1068 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 14:19:35 »

Nem tudom, hogy ez e a baja, a jelenség leállítás után halk zümmögö ( nem fongó ) hangja van, olyan mintha üzemanyag szivattyú tovább müködne vagy fogalmam sincs :-))
Az normális hang.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1069 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 16:44:08 »


Ebben csak 1 van?  Nekem pont ez a motorkódom.

Nem tudom, hogy ez e a baja, a jelenség leállítás után halk zümmögö ( nem fongó ) hangja van, olyan mintha üzemanyag szivattyú tovább müködne vagy fogalmam sincs :-))


Igen, ezekben már csak 1 van.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #1070 Dátum: 2017.06.02 péntek, 12:08:31 »

Tegnap megtörtént a 100.000-es szervíz. 78ezer peták. Cserélve motorolaj, olajszűrő, pollenszűrő, légszűrő, fékolaj. Garanciában cserélve a bal oldali kormány vezérlőgomb, felpúposodott rajta a festék.
Az elmúlt 4 év és 100.000 km alatt az egyetlen hibája ez volt az autónak. Azt kell mondjam nem bántam meg hogy anno nem kitudjamennyiről visszatekert autót vettem, hanem egy garanciális, újat.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #1071 Dátum: 2017.06.02 péntek, 13:02:34 »

Tegnap megtörtént a 100.000-es szervíz. 78ezer peták. Cserélve motorolaj, olajszűrő, pollenszűrő, légszűrő, fékolaj. Garanciában cserélve a bal oldali kormány vezérlőgomb, felpúposodott rajta a festék.
Az elmúlt 4 év és 100.000 km alatt az egyetlen hibája ez volt az autónak. Azt kell mondjam nem bántam meg hogy anno nem kitudjamennyiről visszatekert autót vettem, hanem egy garanciális, újat.
Persze, mert neked már akkor is futotta rá!  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #1072 Dátum: 2017.06.02 péntek, 13:16:33 »

Tegnap megtörtént a 100.000-es szervíz. 78ezer peták. Cserélve motorolaj, olajszűrő, pollenszűrő, légszűrő, fékolaj. Garanciában cserélve a bal oldali kormány vezérlőgomb, felpúposodott rajta a festék.
Az elmúlt 4 év és 100.000 km alatt az egyetlen hibája ez volt az autónak. Azt kell mondjam nem bántam meg hogy anno nem kitudjamennyiről visszatekert autót vettem, hanem egy garanciális, újat.
ki bánná ezt?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #1073 Dátum: 2017.06.02 péntek, 13:18:33 »

Persze, mert neked már akkor is futotta rá!  hehe


Mert Asti meg jósokatfutott?  beka3 (bocs, de én ezt a pezsit szeretem, a törleyt nem annyira)
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #1074 Dátum: 2017.06.02 péntek, 13:23:33 »

ki bánná ezt?

Azért nem csak úgy termett az ára, dolgozni is kellett érte, nyilván így többet mint ha használtat veszek. És ha végiggondolod többet is bukok rajta értékvesztésben mint egy használton. Szóval azért ez árnyaltabb annál mint hogy van-e rá pénz vagy nincs. Illetve hogy egyáltalán meg tudom-e venni, és a fenntartására is van-e pénz. Sokan túlvállalják magukat szerintem, aztán amikor jön a 3-4 milliós autón egy 1-2 százezres javítás, akkor meg szarozzák a típust, és azt is hajlamosak elfelejteni hogy valszeg egy alaposan visszateker szekeret vettek nemkevés pénzért.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #1075 Dátum: 2017.06.02 péntek, 13:36:20 »

Azért nem csak úgy termett az ára, dolgozni is kellett érte, nyilván így többet mint ha használtat veszek. És ha végiggondolod többet is bukok rajta értékvesztésben mint egy használton. Szóval azért ez árnyaltabb annál mint hogy van-e rá pénz vagy nincs. Illetve hogy egyáltalán meg tudom-e venni, és a fenntartására is van-e pénz. Sokan túlvállalják magukat szerintem, aztán amikor jön a 3-4 milliós autón egy 1-2 százezres javítás, akkor meg szarozzák a típust, és azt is hajlamosak elfelejteni hogy valszeg egy alaposan visszateker szekeret vettek nemkevés pénzért.
tudom én, hogy nem a fecskék hordják össze, de azt nem bánná senki, hogy új autóba kell ülni és annak nincs baja.
mindenki eldönti, hogy mire tud/akar költeni.
kollégám új autót (dacia mcv) vett ~3M-ért, mert fél attól, hogy ha használtat vesz, akkor az megáll alatta.
én inkább 2,5 alatt egy "öreget", aztán az évek alatt úgyis belelapátolom a különbözetet. mégis inkább az enyémmel akart menni a balcsira  vigyor3
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #1076 Dátum: 2017.06.02 péntek, 14:09:20 »

tudom én, hogy nem a fecskék hordják össze, de azt nem bánná senki, hogy új autóba kell ülni és annak nincs baja.
mindenki eldönti, hogy mire tud/akar költeni.
kollégám új autót (dacia mcv) vett ~3M-ért, mert fél attól, hogy ha használtat vesz, akkor az megáll alatta.
én inkább 2,5 alatt egy "öreget", aztán az évek alatt úgyis belelapátolom a különbözetet. mégis inkább az enyémmel akart menni a balcsira  vigyor3

Ez valóban egy érdekes tény, hogy oké, uj autó, jó autó, saját autó, de az uj cirka 6millió, ha nem több. Én pl vettem 2.2ért, eredeti tit-x és az elmult évben költöttem rá a 10ezres szervizen és vezérléscserén kivül 5000ftot. Tételezzük fel, hogy kifog az ember egy nagyon bajos kocsit és rá kell költeni 1 milliót, ami már azért nagyon durva, hisz abba már egy automata váltó teljes felujitás, összes befecskendező és nagynyomásu csere is belefér és ezek a nagy rémhirkeltő alkatrészek. Akkor is 3,2nél járok. Még mindig cirka 3 millió a zsebembe marad. Tény, hogy ha volna felesleges 6millióm, ami munkás embernél ritka, akkor én is vennék újat, de addig is elfogadom, hogy elöttem más is használta és élvezem amig jól müködik.  smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mentatea
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Új hozzászólás #1077 Dátum: 2017.06.06 kedd, 11:27:57 »

Ez valóban egy érdekes tény, hogy oké, uj autó, jó autó, saját autó, de az uj cirka 6millió, ha nem több. Én pl vettem 2.2ért, eredeti tit-x és az elmult évben költöttem rá a 10ezres szervizen és vezérléscserén kivül 5000ftot. Tételezzük fel, hogy kifog az ember egy nagyon bajos kocsit és rá kell költeni 1 milliót, ami már azért nagyon durva, hisz abba már egy automata váltó teljes felujitás, összes befecskendező és nagynyomásu csere is belefér és ezek a nagy rémhirkeltő alkatrészek. Akkor is 3,2nél járok. Még mindig cirka 3 millió a zsebembe marad. Tény, hogy ha volna felesleges 6millióm, ami munkás embernél ritka, akkor én is vennék újat, de addig is elfogadom, hogy elöttem más is használta és élvezem amig jól müködik.  smile

Nehéz ezt az egészet "egyenletbe" pakolni. Mert beszélünk az értékvesztésről, meg a várt/váratlan szervizekről. De még nem esett szó arról, hogy "mennyit ér" az, hogy egy frissen kijött autóban ülsz, kontra ha négy-öt évet vársz rá (ami alatt nyilván kopik/érik a forma).  Smiley
Valahol olvastam egy cikket az értékvesztés kontra szervizek témában (talán a Totalcar-on), ahol kihozták, hogy effektíve kevesebbe kerül, ha négy évente veszel egy négy éves autót használtan, mint ha ugyanezt új autóval teszed. Viszont nem számszerűsíthető a nyugalom, amit az ad, hogy az autód nem fog cserben hagyni. Ha meg valami mégis tönkremegy (ami bármikor bármivel előfordulhat), akkor sem fog neked egyetlen forintodba, vagy akár egy percnyi idegeskedésbe sem kerülni.
Amúgy nyilván, ha öt év alatt az autód értéke veszít 4M Ft-ot (alsó becsléssel), akkor jó eséllyel a következő tulaj a következő öt év alatt sem fog ennyit rákölteni, hiszen az már teljes külső-belső felújítás, akár új motor is lenne. Illetve itthon nem emelkedik jelentősen a biztosítás és az adó az autó korával. Szóval nem motiválnak, hogy új autót vegyél.
Naplózva

Mondeo Turnier Mk4 FL 2012/06 2.0TDCI 163LE
Mondeo Turnier Mk5 FL 2021/11 Hybrid
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #1078 Dátum: 2017.06.08 csütörtök, 08:02:12 »

Sziasztok,

2012-es 2.0 TDCI ( UFBA motorkódú) motorban hol találom az EGR-t?  Nem találok sem videót sem képet róla!

Köszönöm
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #1079 Dátum: 2017.08.06 vasárnap, 17:17:40 »

Ledes pótfék lámpában kiégett egy led, a többi sem világít.
Lehet javítani, találtam hasonló ledet, működik.Viszonylag egyszerűn szétszedhető.
Kombi, bal hátsó belső  lámpa helyzetjelző ledje is megadta magát, a hegesztés mellett szét lehet szedni a burát,
a nyáklap korrodált , áthidaló forrasztással javítva.Működik!!
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #1080 Dátum: 2018.10.03 szerda, 09:02:14 »

Ledes pótfék lámpában kiégett egy led, a többi sem világít.
Lehet javítani, találtam hasonló ledet, működik.Viszonylag egyszerűn szétszedhető.
Kombi, bal hátsó belső  lámpa helyzetjelző ledje is megadta magát, a hegesztés mellett szét lehet szedni a burát,
a nyáklap korrodált , áthidaló forrasztással javítva.Működik!!
Szia.
Dobhatnál egy linket a ledes cuccról,legalább spórolok a kereséssel. worship Van egy gyakorló jobb hátsó belső ledesem ami fél gőzzel világít. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #1081 Dátum: 2018.10.03 szerda, 09:20:07 »

Szia.
Dobhatnál egy linket a ledes cuccról,legalább spórolok a kereséssel. worship Van egy gyakorló jobb hátsó belső ledesem ami fél gőzzel világít. vigyor3

Nincs link, lomex-be vettem, vittem a régit és az alapján kerestünk.
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #1082 Dátum: 2018.10.03 szerda, 09:28:10 »

Szia.
Dobhatnál egy linket a ledes cuccról,legalább spórolok a kereséssel. worship Van egy gyakorló jobb hátsó belső ledesem ami fél gőzzel világít. vigyor3

Majd küldök képeket.
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #1083 Dátum: 2018.10.03 szerda, 10:10:53 »

Majd küldök képeket.

Okè .Köszönöm
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #1084 Dátum: 2019.04.28 vasárnap, 09:00:46 »

Sziasztok,

a IV-es Mondi mikortól lett aztán faceliftes, milyen évjárattól lehet azokat venni?

Köszi
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #1085 Dátum: 2019.04.28 vasárnap, 09:10:11 »

Sziasztok,

a IV-es Mondi mikortól lett aztán faceliftes, milyen évjárattól lehet azokat venni?

Köszi
Valamikor 2010 év végén. 2011 már faceliftes lesz. Motorból viszont még van átfedés, láttam már olyat, hogy faceliftes motor facelift előtti külsővel van párosítva.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1086 Dátum: 2019.04.28 vasárnap, 12:21:22 »

Valamikor 2010 év végén. 2011 már faceliftes lesz. Motorból viszont még van átfedés, láttam már olyat, hogy faceliftes motor facelift előtti külsővel van párosítva.
nincs olyan, hogy facelift meg nem facelift motor falbav euro4 meg euro 5 van. mivel az euro5 norma bevezetése hamarabb volt mint a facelift így kénytelenek voltak hamarabb belerakni, ha nem lábbalhajtós modellt akartak árulni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1087 Dátum: 2019.04.28 vasárnap, 21:05:07 »

nincs olyan, hogy facelift meg nem facelift motor falbav euro4 meg euro 5 van. mivel az euro5 norma bevezetése hamarabb volt mint a facelift így kénytelenek voltak hamarabb belerakni, ha nem lábbalhajtós modellt akartak árulni

Leírtad helyettem.  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #1088 Dátum: 2019.04.29 hétfő, 12:15:36 »

nincs olyan, hogy facelift meg nem facelift motor falbav euro4 meg euro 5 van. mivel az euro5 norma bevezetése hamarabb volt mint a facelift így kénytelenek voltak hamarabb belerakni, ha nem lábbalhajtós modellt akartak árulni
eljen
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1089 Dátum: 2019.05.03 péntek, 18:57:50 »

Leírtad helyettem.  eljen

Én értem, mindig is értettem! Szőrszálhasogatók vagytok...  beka3 beka3

Jó motor a melyik?  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1090 Dátum: 2019.09.21 szombat, 19:12:36 »

A benzinmotoros topikban feljött, hogy ide mindenki csak panaszkodni jár, és akinek minden oké a kocsijával, az nem írja ezt mindig le.

Szóval gondoltam leírom, hogy az enyémnek semmi baja. vigyor3 Indítom, megy, ha fogy a tank, akkor tankolok, és nagyjából ennyi.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #1091 Dátum: 2019.09.25 szerda, 14:46:54 »

A benzinmotoros topikban feljött, hogy ide mindenki csak panaszkodni jár, és akinek minden oké a kocsijával, az nem írja ezt mindig le.

Szóval gondoltam leírom, hogy az enyémnek semmi baja. vigyor3 Indítom, megy, ha fogy a tank, akkor tankolok, és nagyjából ennyi.

Akkor én meg panaszkodok. 6 éves elmúlt, van benne majd' 150ezer km, és megint vihetem olajcserére!!!!  Wink
Amúgy van rá panasz, már a második Pierburgot csere lesz, leállításnál fingik. Pedig nem babot etetek vele, OMV vagy Shell.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #1092 Dátum: 2019.09.25 szerda, 20:34:08 »

Akkor én meg panaszkodok. 6 éves elmúlt, van benne majd' 150ezer km, és megint vihetem olajcserére!!!!  Wink
Amúgy van rá panasz, már a második Pierburgot csere lesz, leállításnál fingik. Pedig nem babot etetek vele, OMV vagy Shell.
A sellel vigyázz,Mert a VZoliék elkúrták, nem kicsit, nagyon! Festék higítót tankoltatnak a zűrtechnikába is... vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.25 szerda, 20:45:43 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #1093 Dátum: 2019.11.30 szombat, 17:01:28 »

Így 2 hét távlatából azt kell mondjam, csalódtam ebben a kocsiban picit vagy nem picit rinya

Maga az autó belsőileg és külsőségben nagyon jó, felszereltségben is , na de motorikusan hát szerintem nagyon ...
lehet jobb és tartósabb mint a mondi 3-om, de fogyasztásban is , gyorsulásban is simán kenterbe veri ezt az autót
lehet valami baja kezd lenni, nem tudom, csak azt érzem, hogy lusta,gondolkodik , nem pörög pedig (állítólag)190 paci van benne, de ha nem is , gyárilag is 163 pacis az autó
de ez az erő és nyomaték sehol nincs a mondi 3-om mellet holott papiron 68 kg-l könnyebb a 4-s mondim mint a 3-s
a fogyasztásról nem is beszélve 1.5-2 literrel többet mutat/fogyaszt a 3-hoz képest (az én 3-hoz képest)

de majd meglátjuk mi lesz később a pici finomítások után
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #1094 Dátum: 2019.11.30 szombat, 17:11:58 »

Így 2 hét távlatából azt kell mondjam, csalódtam ebben a kocsiban picit vagy nem picit rinya

Maga az autó belsőileg és külsőségben nagyon jó, felszereltségben is , na de motorikusan hát szerintem nagyon ...
lehet jobb és tartósabb mint a mondi 3-om, de fogyasztásban is , gyorsulásban is simán kenterbe veri ezt az autót
lehet valami baja kezd lenni, nem tudom, csak azt érzem, hogy lusta,gondolkodik , nem pörög pedig (állítólag)190 paci van benne, de ha nem is , gyárilag is 163 pacis az autó
de ez az erő és nyomaték sehol nincs a mondi 3-om mellet holott papiron 68 kg-l könnyebb a 4-s mondim mint a 3-s
a fogyasztásról nem is beszélve 1.5-2 literrel többet mutat/fogyaszt a 3-hoz képest (az én 3-hoz képest)

de majd meglátjuk mi lesz később a pici finomítások után

Lehet az a 190 paci nem tesz neki jót. Az enyém csak 163, 6 éve használom, 152e km. A fogyasztása télen-nyáron beállt 6,7-re 18as 235/45/r18 kerekekkel. Menni megy, a hátbavágó érzés amit a hármas mondi más turbó vezérlése miatt tudott, az itt valóban nincs, de az hogy a sima két literes hármas jobban menne, kétlem. És sokkal csendesebb mint a hármas volt, és emlékeim szerint az se fogyasztott kevesebbet.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #1095 Dátum: 2019.11.30 szombat, 17:27:36 »

Lehet az a 190 paci nem tesz neki jót. Az enyém csak 163, 6 éve használom, 152e km. A fogyasztása télen-nyáron beállt 6,7-re 18as 235/45/r18 kerekekkel. Menni megy, a hátbavágó érzés amit a hármas mondi más turbó vezérlése miatt tudott, az itt valóban nincs, de az hogy a sima két literes hármas jobban menne, kétlem. És sokkal csendesebb mint a hármas volt, és emlékeim szerint az se fogyasztott kevesebbet.

Azért írtam, hogy az én hármasomhoz viszonyítok az autópályán tempómattal is 140-s tempónál 5-5.2-s fogyasztást produkál
városba 6 literrel mászkáltam télen is. 6.-ban 80-90-nál ráléptem a gázra és ment mint a veszedelem,  a 4-s meg ugyan ennél a tempónál szép lassan elkezd menni és ugy 110-nél kezd el pörögni

a 190-t nem én állítottam be hanem power_ford, gondolom ha nem tenne jót nem állította volna be, amiket olvastam róla megfontolt rendes embernek írták le

van egy két ötletem a finomításra és akkor hátha tudok javítani rajta
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1096 Dátum: 2019.11.30 szombat, 19:13:35 »

Azért írtam, hogy az én hármasomhoz viszonyítok az autópályán tempómattal is 140-s tempónál 5-5.2-s fogyasztást produkál
városba 6 literrel mászkáltam télen is. 6.-ban 80-90-nál ráléptem a gázra és ment mint a veszedelem,  a 4-s meg ugyan ennél a tempónál szép lassan elkezd menni és ugy 110-nél kezd el pörögni

a 190-t nem én állítottam be hanem power_ford, gondolom ha nem tenne jót nem állította volna be, amiket olvastam róla megfontolt rendes embernek írták le

van egy két ötletem a finomításra és akkor hátha tudok javítani rajta
oroszból küldi neki a "tuningot" nem ő állítja a kocsihoz, mindegyik kap egy sablon programot és kész
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1097 Dátum: 2019.11.30 szombat, 19:22:06 »

oroszból küldi neki a "tuningot" nem ő állítja a kocsihoz, mindegyik kap egy sablon programot és kész


......amit vagy tolerál a motor mechanikai állapota, vagy nem.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1098 Dátum: 2019.11.30 szombat, 19:35:05 »


......amit vagy tolerál a motor mechanikai állapota, vagy nem.  vigyor3
amit konkrétan leszar a profitért cserébe. gondolom van előtte utánna előadatos diag, vagy bármi, hogy mit sikerült átírkálni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #1099 Dátum: 2019.11.30 szombat, 19:58:14 »

Így 2 hét távlatából azt kell mondjam, csalódtam ebben a kocsiban picit vagy nem picit rinya

Maga az autó belsőileg és külsőségben nagyon jó, felszereltségben is , na de motorikusan hát szerintem nagyon ...
lehet jobb és tartósabb mint a mondi 3-om, de fogyasztásban is , gyorsulásban is simán kenterbe veri ezt az autót
lehet valami baja kezd lenni, nem tudom, csak azt érzem, hogy lusta,gondolkodik , nem pörög pedig (állítólag)190 paci van benne, de ha nem is , gyárilag is 163 pacis az autó
de ez az erő és nyomaték sehol nincs a mondi 3-om mellet holott papiron 68 kg-l könnyebb a 4-s mondim mint a 3-s
a fogyasztásról nem is beszélve 1.5-2 literrel többet mutat/fogyaszt a 3-hoz képest (az én 3-hoz képest)

de majd meglátjuk mi lesz később a pici finomítások után

Érdekes.
Nekem pont ellenkező a tapasztalatom, az én 3-asommal szemben, igaz az Tddi volt.
Én azzal sosem tudtam 6 liter körül járni, ill egyszer mutatott annyit a fedkomp, amikor falvak között hasítottunk 70-80-90-el, a remek útviszonyok miatt.
A di állandóan "gondolkodott", 1500-1800 között, és sokkal hangosabb volt.
(Anyám néha nem tudta eldönteni, hogy Apám jött-e haza 2,5 szívódízel Transittal vagy én )
Nekem sokkal kellemesebb, mint a 3-as volt. Fogyasztásra pontos adatok még nincsenek. Az átlagom jelenleg 6,8. Kőszeget megjártuk oda vissza 5,7-el. Ezek mind a fedkomp adatai, egyik sem számolt. Eddig csak rátankolgattam, ma töltöttem koppig először, majd kiderül mit tud. Érzésre többet fogyasztott, mint amennyit mutat.
Alsó tartományokban messze dinamikusabb, felül meg nem használom.
És ugyanúgy 190 re "húzott" a motor.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.