Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:57:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 499678 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 20:07:24 »

ja, casco-s lopási félelemre a megoldás Smiley

- szerviztől rendelni kell + kulcsot (ez a másolt, ezt kell használni, a gyáriakat pedig jól elzárni)
- közjegyzővel csinálni egy hiteles másolatot a forgalmiról (ezt használni, az eredetit pedig jól elzárni)

 nyes
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #401 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 20:15:16 »

rövid tapasztalataim...
- MKIII -hoz képest végre van fék!
- nagyon nagy, főleg a csomi (kombi)
- jók a "sportos" ülések, szinte ugyanaz mint az ST220 recaro -ja
- továbbra is kiváló a futómű, a gumiméret miatt is 235/45r18, illetve a gumi is (Conti SportContact3) nagyon jó - bár a szervizig elgondolkodom a gyár által támogatott Eibach ültetésen
- csendes, jól szigetelt

- benzines 220LE képest a diesel teljesen más
azt pörgetni kellett a teljes fordulatszám tartományban, itt meg pakolni kell a sebességeket, és brutál a nyomaték

- nem minden extrát tudtam még tesztelni, de idegesítő (egyenlőre) a parkolást segítő rendszer
ki kellett tolatnom a zsákutcánkból, olykor centizve, kanyarodva
kanyarokban szépen mozognak a tükrök a kormányzásnak megfelelően, de amikor lassabban centizek...azt hiszi hogy padka mellé akarok leparkolni, és teljesen a földre fordítja a tükörlapot, így viszont nem látom a pont centizendő mögöttem/mellettem lévő tárgyat (bár lehet ha kikapcsoltam volna P -t, nem mozogtak volna a tükrök? Smiley )

- kulcs nélküli rendszerben nem tetszik hogy ha ott vagyok az autó mellett, nem nyit ki, meg kell nyomnom a gombot
zárni persze zár magától, ha elhagyom az autót - ez jó

- furcsa hogy sötétített üvegek mellé minek rendeltek + sötétítő rolót Smiley

egyenlőre ennyi

képeket majd csinálok, de ebben az időben tiszta mocsok az autó Sad
feketén minden meglátszik
A tükörlap akkor nem megy sehova, ha középállásba teszed az irányító pöcköt.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #402 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 20:23:36 »

A tükörlap akkor nem megy sehova, ha középállásba teszed az irányító pöcköt.

Smiley erre nem gondoltam, tesztelem majd
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 20:36:51 »

rövid tapasztalataim...
- MKIII -hoz képest végre van fék!
Nekem az MKIII facelift 2-es így már semmivel nem érzem jobbnak a féket. Azon is jó meg ezen is.

- nagyon nagy, főleg a csomi (kombi)
Én maradtam most is az arany középútnál : 5 ajtó így pakolni tudok most is. Viszont sokkal praktikusabb a teljesméretű pótkerék miatti emelő szivacs mert ez fakkosra van kialakítva így lehet bele pakolni is rendesen nem úgy mint az MKIII-nál. ja meg nagyon praktikusak a csomagtéren belüli rögzítő fülek. Ez nem volt az MKIII 5 ajtósnál.

- jók a "sportos" ülések, szinte ugyanaz mint az ST220 recaro -ja
Tényleg jó, kényelmes és van oldaltartása is.

- továbbra is kiváló a futómű, a gumiméret miatt is 235/45r18, illetve a gumi is (Conti SportContact3) nagyon jó - bár a szervizig elgondolkodom a gyár által támogatott Eibach ültetésen
A futómű nekem sokkal komfortosabnak tánik mint az MKIII-nál. A III-as sokkal jobban felhozza az úthibákat, ez nyikkanás nélkül átsiklik akár egy vaddisznó ellető gödrön is.

- csendes, jól szigetelt
Az MKIII 2.2TDCi-hez képest -hez képest nem is kicsit csendesebb

- benzines 220LE képest a diesel teljesen más
azt pörgetni kellett a teljes fordulatszám tartományban, itt meg pakolni kell a sebességeket, és brutál a nyomaték
Az MKIII 2.2TDCi-hez képest nem veszek észre nagy ugrást. De a IV-es sokal egyenletesebben kulturáltabban adja le a nyomatékát.

- nem minden extrát tudtam még tesztelni, de idegesítő (egyenlőre) a parkolást segítő rendszer
ki kellett tolatnom a zsákutcánkból, olykor centizve, kanyarodva
kanyarokban szépen mozognak a tükrök a kormányzásnak megfelelően, de amikor lassabban centizek...azt hiszi hogy padka mellé akarok leparkolni, és teljesen a földre fordítja a tükörlapot, így viszont nem látom a pont centizendő mögöttem/mellettem lévő tárgyat (bár lehet ha kikapcsoltam volna P -t, nem mozogtak volna a tükrök? Smiley )
Én tolatókamerát nem kértem bele csak első hátsó pakolóradart. (az első parkolás annyira aggasztott hogy ma beszerelték a gyári ultrahangos pakoló assistance mellé egy második de már más elven (optikai elven működő első parkoló radart  Roll Eyes  Szerintem nagyon sok fizetnivalótól fog ez is megóvni mint a III-asnál is.   )

- kulcs nélküli rendszerben nem tetszik hogy ha ott vagyok az autó mellett, nem nyit ki, meg kell nyomnom a gombot
zárni persze zár magától, ha elhagyom az autót - ez jó
Ezt nem értem, simán nyomulok befele a kulcsnélküli rendszerel. Nekem nem kell nyomogatni semmit. Illetve most már van amit érdemes mert ma belerakták a pager rendszerű riasztót is.

- furcsa hogy sötétített üvegek mellé minek rendeltek + sötétítő rolót Smiley

Nem szeretem a kocsiban a firhangokat igy én ki is hagyattam belőle

Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #404 Dátum: 2011.10.14 péntek, 20:51:00 »





na, fel akartam tenni a képeket a vasról, de sajnos nem sikerül vmiért Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.14 péntek, 20:52:55 írta ST220_Gab » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #405 Dátum: 2011.10.14 péntek, 20:59:44 »

na, fel akartam tenni a képeket a vasról, de sajnos nem sikerül vmiért Sad

így Wink:






Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:02:56 »

na, fel akartam tenni a képeket a vasról, de sajnos nem sikerül vmiért Sad

Milyen rendszám van ezen?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szigiimi
Vendég
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:15:16 »

Szép a vas!! Tecccik! A rendszám szerintem szlovák...
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #408 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:23:46 »

Szép a vas!! Tecccik! A rendszám szerintem szlovák...
Minő meglátás! Mifelénk is gurul 1-2 belőlük. Mit tegyünk, ha itt találtak munkát.  hehe
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:24:55 »

Minő meglátás! Mifelénk is gurul 1-2 belőlük. Mit tegyünk, ha itt találtak munkát.  hehe
szerintem itt másról van szó, a háttérben is sk rendszám van az off autón...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #410 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:29:41 »

igen, SK rendszám
van itthon is vállalkozásom, de a nagy része kint van (telephely, bolt, stb..)
törvényes lehetőségeket kihasználom, bár tudom hogy eretnekként üldözve vagyok Smiley
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #411 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:38:43 »

igen, SK rendszám
van itthon is vállalkozásom, de a nagy része kint van (telephely, bolt, stb..)
törvényes lehetőségeket kihasználom, bár tudom hogy eretnekként üldözve vagyok Smiley

Ha tényleges tevékenység van a cég mögött, nincs okod eretneknek érezni magad. Akkor van bibi, ha csak papíron van kint cég, meg cég autó, és adó eltitkolás, stb. Mindenki ott spórol, ahol tud, kérdés mi minősül tisztességesnek, és mi csalásnak? vigyor3
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #412 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:52:19 »

Minő meglátás! Mifelénk is gurul 1-2 belőlük. Mit tegyünk, ha itt találtak munkát.  hehe
Hát volt időszak amikor én kint dolgoztam.  Mi tagadás nem szerettem meg őket. Egészen pontosan amióta eurojuk van igen nagy lett a pofájuk, de ez most csillapodik. Ha a fejemhez nyomnának egy puskát hogy válasszak akkor inkább ők mint a horvátok  Undecided 

Bár ahogy a tóték mondják: Davaj pozor, bude zle  vigyor3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:00:49 »

igen, SK rendszám
van itthon is vállalkozásom, de a nagy része kint van (telephely, bolt, stb..)
törvényes lehetőségeket kihasználom, bár tudom hogy eretnekként üldözve vagyok Smiley

Így ok... de téged szerintem nem fognak üldözni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:02:30 »

Hát volt időszak amikor én kint dolgoztam.  Mi tagadás nem szerettem meg őket. Egészen pontosan amióta eurojuk van igen nagy lett a pofájuk, de ez most csillapodik. Ha a fejemhez nyomnának egy puskát hogy válasszak akkor inkább ők mint a horvátok  Undecided 

Bár ahogy a tóték mondják: Davaj pozor, bude zle  vigyor3
Én csak jártam náluk, de nem voltunk egymásnak szimpatikusak. A boltban, ha megérezték, kik vagyunk, megfagyott a levegő, másfelé volt dolguk. Ha mentünk az utcán, a rendszám láttán inkább mutogattak, mint hívogattak. Hát én is mutogatnék, bár nem vezet sehová ez a gondolkodásmód. Jobb lenne együtt, egymásért, kölcsönös bizalommal, akarattal! vigyor3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:08:52 »

Hát volt időszak amikor én kint dolgoztam.  Mi tagadás nem szerettem meg őket. Egészen pontosan amióta eurojuk van igen nagy lett a pofájuk, de ez most csillapodik. Ha a fejemhez nyomnának egy puskát hogy válasszak akkor inkább ők mint a horvátok  Undecided 

Bár ahogy a tóték mondják: Davaj pozor, bude zle  vigyor3

A horvátokat szerintem jobban ismerem, 1 évig ott voltam katona, és amúgy is tartottuk belük a kapcsolatot.
A szlovákokat is ismerem, volt ott irodánk, kb 10-15 éve vagyok úgymond napi kapcsolatban.
Az üzleti világban komolyabbak, európaibban. De iszonyat nagy a búrájuk.
Inkább a horvát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #416 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:19:49 »

HZsolt92: thx h segítettél

szerencsére jó környékre mentem, Párkány
még a hivatalokban, bankokban is magyarul beszélnek
kb 90%-a magyar identitás
persze va 1-2 olyan ember aki tud magyarul, de meg nem szólal csak szlovákul

fel vagyok készülve az itteni rendőrökre, még üzemanyag számlák is vannak nálam hogy az autóval napi szinten kint vagyok
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:25:55 »

már megszoktam a vasat, de a fogyasztás... Smiley
nem pörgetem 2500rp fölé, de Vác - Párkány - BP - Vác háromszögben 7,4 -et eszik
Dobogókő fele felmegy 7,8 -ra Smiley
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2011.10.15 szombat, 00:20:43 »

már megszoktam a vasat, de a fogyasztás... Smiley
nem pörgetem 2500rp fölé, de Vác - Párkány - BP - Vác háromszögben 7,4 -et eszik
Dobogókő fele felmegy 7,8 -ra Smiley

Ez most még sok, de majd olyan 5-10ekm között fog beállni lentebb kb. 1 literrel
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #419 Dátum: 2011.10.21 péntek, 14:29:51 »

Aki a faceliftben oda tervezte az olajszűrőt ahova most került  idiot2 és aki miatt kb 75 cm klima gumicső spórolás miatt felülről se lehet könnyen hozzá nyúlni, azzal 10 éven keresztül naponta 10 db facelift TDCi olajcserét és szűrő cserét csináltatnék (főleg szűrő cserét)  falbav
Hát az olajcsere III-asnál 5 perc, a IV-es faceliftnél meg nagy szopás. Ha nem látom nem hiszem el  Undecided
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:09:08 »

Aki a faceliftben oda tervezte az olajszűrőt ahova most került  idiot2 és aki miatt kb 75 cm klima gumicső spórolás miatt felülről se lehet könnyen hozzá nyúlni, azzal 10 éven keresztül naponta 10 db facelift TDCi olajcserét és szűrő cserét csináltatnék (főleg szűrő cserét)  falbav
Hát az olajcsere III-asnál 5 perc, a IV-es faceliftnél meg nagy ***ás. Ha nem látom nem hiszem el  Undecided

mivel sajnos ez most nem lett xenon -os, nekem az égő csere lesz a másik kedvenc mókám...
szervizre szoktatják az embert...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:09:59 »

mivel sajnos ez most nem lett xenon -os, nekem az égő csere lesz a másik kedvenc mókám...
szervire szoktatják az embert...
mk4 xenon fényszórót tudok olcsón.... vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:11:42 »

mk4 xenon fényszórót tudok olcsón.... vigyor3

cakk-pakk kit mindennel együtt?
kíváncsi lennék mi az ára Smiley
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #423 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:12:12 »

mk4 xenon fényszórót tudok olcsón.... vigyor3

Mk3-ba is jó?  eplus2 hehe Roll Eyes
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:15:56 »

cakk-pakk kit mindennel együtt?
kíváncsi lennék mi az ára Smiley
nem, csak a két lámpa, tehát a mosó és a szintező nincs vele.

pontos áraknak utána járok és akkor írok egy pü-t Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:16:16 »

Mk3-ba is jó?  eplus2 hehe Roll Eyes
abba valóm is van eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #426 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:23:40 »

mivel sajnos ez most nem lett xenon -os, nekem az égő csere lesz a másik kedvenc mókám...
szervizre szoktatják az embert...
Mivel a lámpamosót csak xenonnal adták igy legalább az kimarad az életemböl. Főleg hogy a nappali LED -ek eléggé tehermentesitik.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #427 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:29:07 »

nem, csak a két lámpa, tehát a mosó és a szintező nincs vele.

pontos áraknak utána járok és akkor írok egy pü-t Wink

gondolom így nem olyan vészes, de a kellékek nélkül Sad nem kockáztatok
szlovák rendőrök már apróságokért is egyből büntetnek...
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #428 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:29:31 »

abba valóm is van eplus2

Tudom, csak gondoltam bekérdezek...  eplus2 worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:30:29 »

nem, csak a két lámpa, tehát a mosó és a szintező nincs vele.

pontos áraknak utána járok és akkor írok egy pü-t Wink

MK4-nél ez plug and play, vagy itt is kell a csatlakozóval molyolni?
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #430 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:32:20 »

gondolom így nem olyan vészes, de a kellékek nélkül Sad nem kockáztatok
szlovák rendőrök már apróságokért is egyből büntetnek...
mk4-hez szintezőt és mosót még nem is láttam bontva Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #431 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:32:56 »

MK4-nél ez plug and play, vagy itt is kell a csatlakozóval molyolni?
még nem tudom, de rajta vagyok eplus2

de szerintem itt is kell vacakolni a csatikkal Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #432 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:33:35 »

Mivel a lámpamosót csak xenonnal adták igy legalább az kimarad az életemböl. Főleg hogy a nappali LED -ek eléggé tehermentesitik.

xenon-os vasaimnál minden egyes xenon "izzó" kiégésnél attól rettegtem hogy nehogy a trafó legyen a hibás...
egyszer majdnem behúzott az egyik márkaszerviz
úgy is általános szervizre kellett vinnem az autót, hagytam hogy megnézzék a lámpát
ki akarták cserélni a trafót is 100e Ft -ért
természetesen elhoztam csere jóváhagyás nélkül az autót, és itthon kiderült hogy a pár ezer Ft -os xenon ment csak ki
le akartak húzni

Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #433 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:35:11 »

mk4-hez szintezőt és mosót még nem is láttam bontva Undecided

nem volt még megfelelő donor, vagy bennfentesek egyből viszik a cumót Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #434 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:36:01 »

xenon-os vasaimnál minden egyes xenon "izzó" kiégésnél attól rettegtem hogy nehogy a trafó legyen a hibás...
egyszer majdnem behúzott az egyik márkaszerviz
úgy is általános szervizre kellett vinnem az autót, hagytam hogy megnézzék a lámpát
ki akarták cserélni a trafót is 100e Ft -ért
természetesen elhoztam csere jóváhagyás nélkül az autót, és itthon kiderült hogy a pár ezer Ft -os xenon ment csak ki
le akartak húzni


ha sérült autót javítanak, és rendelnek hozzá xenonos lámpát, akkot azzal kapnak új trafót is. na ezt szokták lelopni, a régivel összerakják, az újat meg majd rásózzák valakire Undecided

amúgy nálad is valszeg annyiért kicserélték volna a xenoncsövet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #435 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:37:16 »

nem volt még megfelelő donor, vagy bennfentesek egyből viszik a cumót Smiley
donor az van, azzal nincs gond, ezekből is kerülnek bontóba, mint bármely típusból.

inkább egyből elviszik Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:39:49 »

donor az van, azzal nincs gond, ezekből is kerülnek bontóba, mint bármely típusból.

inkább egyből elviszik Sad

marad az elsődleges projekt...
téli gumi + felni
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #437 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:43:35 »

marad az elsődleges projekt...
téli gumi + felni
én ezen gondolkodtam: Link

120eft a vége...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:53:57 »

én ezen gondolkodtam: Link

120eft a vége...

ne gondolkodj rajta sokáig mert lecsapok rá Smiley
kár a padkázásokért... Sad
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #439 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:57:01 »

ne gondolkodj rajta sokáig mert lecsapok rá Smiley
kár a padkázásokért... Sad
főleg a bal alsón van.

nekem elég a 17-es, arra van még itthon +1 szett gumim vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #440 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:59:16 »

főleg a bal alsón van.

nekem elég a 17-es, arra van még itthon +1 szett gumim vigyor3

nekem is elég lenne, de a forgalmimba nincs bejegyezve 17" -ra váltóméret Sad
ezért is büntetnek...főleg ha véletlenül balesetet okozol....
marad a 18"
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2011.10.21 péntek, 23:51:08 »

xenon-os vasaimnál minden egyes xenon "izzó" kiégésnél attól rettegtem hogy nehogy a trafó legyen a hibás...
egyszer majdnem behúzott az egyik márkaszerviz
úgy is általános szervizre kellett vinnem az autót, hagytam hogy megnézzék a lámpát
ki akarták cserélni a trafót is 100e Ft -ért
természetesen elhoztam csere jóváhagyás nélkül az autót, és itthon kiderült hogy a pár ezer Ft -os xenon ment csak ki
le akartak húzni
Ilyenektől én nem félek. Én saját magamnak csinálom a diagnosztikát. Így sok meglepetés nem ér az autóval kapcsolatban. Vagy mégis. Ma elvittem 2000-es ajánlott tisztító olajcserére az autót. Hát én még ilyen elcseszett helyen olajszűrőt nem láttam.  A garancia idő után a III-asnál én csináltam mindent így az olajcserét is. ott ez nem gond. Itt, meg inkább fizetek érte. Ez egy turbo szopás. Le kell venni az alsó motorvédő lemezt ami jó mert végre nem csak szélterelő van hanem a blokkot is védik teljes egészébe, csak jó sok csavarral van felfogatva. Utána egy nőgyógyász ügyességű de orángután hosszuságú kézre van szükség, bent kotorászni a blokban Undecided
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2011.10.21 péntek, 23:55:13 »

nekem is elég lenne, de a forgalmimba nincs bejegyezve 17" -ra váltóméret Sad
ezért is büntetnek...főleg ha véletlenül balesetet okozol....
marad a 18"
Ne már, ott van B oszlopon az összes váltóméret. Bár annak ellenére hogy elég gyakran kint esz a fene engem is az északi elcsatolt megyékben, én ott H rendszámmal járok így fogalmam sinc, hogy az említett "nagy múltú államocska" bürokratikus bohockodásai éppen mekkora baromságot hoznak.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #443 Dátum: 2011.10.22 szombat, 09:05:00 »

Ne már, ott van B oszlopon az összes váltóméret. Bár annak ellenére hogy elég gyakran kint esz a fene engem is az északi elcsatolt megyékben, én ott H rendszámmal járok így fogalmam sinc, hogy az említett "nagy múltú államocska" bürokratikus bohockodásai éppen mekkora baromságot hoznak.

megnézem majd a B oszlopot hogy 17-re írnak-e váltóméretet
ha jól tudom a németeknél is így van...csak ami be van jegyezve a forgalmiba, azzal használható
- büntettek már meg hogy a Vivaro-nak a víztiszta fehér index búrája el volt törve, hiába volt sárga az izzó, hiába működött
- volt olyan hogy ténylegesen aznap égett ki az egyik h7-em, fényes nappal, nem figyelmeztettek, büntettek
mindenért egyből megvágnak
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2011.10.22 szombat, 09:33:24 »

megnézem majd a B oszlopot hogy 17-re írnak-e váltóméretet
ha jól tudom a németeknél is így van...csak ami be van jegyezve a forgalmiba, azzal használható
- büntettek már meg hogy a Vivaro-nak a víztiszta fehér index búrája el volt törve, hiába volt sárga az izzó, hiába működött
- volt olyan hogy ténylegesen aznap égett ki az egyik h7-em, fényes nappal, nem figyelmeztettek, büntettek
mindenért egyből megvágnak
Hát a tótók valami eszement csapat. Amekkora hierchia követés van náluk meg címkórság az valami döbbenet. Ott ha a Pan direktor megasztmondja hogy ugrás a kútba akkor, az van.  2funny A másik beteges hogy de imádnak Riaditeleskedni meg feltünteti az ing, lófax stb meg egyéb címeket. idiot2 Ezek után nem csodálkozom hogy betonagyúan ragaszkodnak a papírhoz. Ezért jó a magyar forgalmi, abban nincs semmi beírás a gumiméretről. Azt rakhatsz fel amit gyár ajánl és nem azt amit Grigorova Orgazmusova 23. ügyintéző éppen be talál firkálni a forgalmiba.  wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2011.10.22 szombat, 22:09:16 »

Azért előbb utóbb csak el kellene végre olvasnom a használati utasítást,  Roll Eyes mert így azért folyamatosan találok rendesen olyan funkciókat ami nekem új, de kellemes hogy van, akár az emelkedő asszisztens vagy végre "rájöttem hogy az első kilincseken kívülről nem csak azért üt el kilincs színétől a kulcs helye mert csak ilyen pont oda passzoló műanyag darabkát találtak a raktárban, hanem az egy nyomógomb  vigyor3 amivel ha nem akarom hogy eltávolodás esetén zárjon az ajtó hanem azonnal ahogy kiszálltam, akkor azt kell megnyomni  vigyor3 A statikus kanyarfény xenonnal tényleg jó. (Legalább egyszer vége érdemes volt Zsoelra hallgatni  nyes )
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2011.10.22 szombat, 22:17:38 »

Azért előbb utóbb csak el kellene végre olvasnom a használati utasítást,  Roll Eyes mert így azért folyamatosan találok rendesen olyan funkciókat ami nekem új, de kellemes hogy van, akár az emelkedő asszisztens vagy végre "rájöttem hogy az első kilincseken kívülről nem csak azért üt el kilincs színétől a kulcs helye mert csak ilyen pont oda passzoló műanyag darabkát találtak a raktárban, hanem az egy nyomógomb  vigyor3 amivel ha nem akarom hogy eltávolodás esetén zárjon az ajtó hanem azonnal ahogy kiszálltam, akkor azt kell megnyomni  vigyor3 A statikus kanyarfény xenonnal tényleg jó. (Legalább egyszer vége érdemes volt Zsoelra hallgatni  nyes )
Ezeken elmondtam volna én is  nyes
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2011.10.22 szombat, 22:43:53 »

Ezeken elmondtam volna én is  nyes
De az elcseszett olajszűrő elhelyezést hiába is kérdeztem volna  Wink
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #448 Dátum: 2011.10.22 szombat, 22:50:17 »

De az elcseszett olajszűrő elhelyezést hiába is kérdeztem volna  Wink
Örülj, hogy neked már a gázolajszűrőd nem ott van, mint nekem, mert ha azt is otthon szeretnéd cserérni, arra fel kell készülni rendesen  nyes
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #449 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:08:41 »

Örülj, hogy neked már a gázolajszűrőd nem ott van, mint nekem, mert ha azt is otthon szeretnéd cserérni, arra fel kell készülni rendesen  nyes
Gázolaj szűrő 60ekm-ként van olajszűrő meg 20ekm. Az egy dolog hogyg végre van normális alsó motorvédő lemez. Ezt le kel kapni. de az hogy az olajszűrőt ne alulra hanem a blokk elején szoritsák be jobb oldalra amikor a bal oldalon szinte teljesen üres. Vagy az ha kb 0,75-1m-el hosszabb klima csövet raknak be akkor simán felülről egyszerűen gyorsan kibányászható lenne. Amig nem lesz rendszeresítve a szervizekbe vagy a garancia idő után otthon egy spéci racsnis 27-es kulcs addig nálam az olajszűrő cseréhez csak egy genetikailag kialakított nőgyógyász kezű orángután lehetne a másik megoldás  Undecided
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.