Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:10:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 499909 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #500 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 08:45:23 »

Nem idevaló, de ez a legalkalmasabb hely:

http://www.ford.com/cars/fusion/2013/

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #501 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 15:53:48 »

Nem idevaló, de ez a legalkalmasabb hely:

http://www.ford.com/cars/fusion/2013/



diesel palettára lennék kíváncsi, vajon lesz-e vmi új?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #502 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 16:11:24 »

diesel palettára lennék kíváncsi, vajon lesz-e vmi új?

Mindenstre nekem tetszik. A dízli pedig kezdi elveszíteni jelentőségét. A turbó-benya lesz a jövő. És ha az adtok be is igazolódnak, akkor tán még meg is éri.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #503 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 19:59:58 »

Mindenstre nekem tetszik. A dízli pedig kezdi elveszíteni jelentőségét. A turbó-benya lesz a jövő. És ha az adtok be is igazolódnak, akkor tán még meg is éri.

Nekem is bejön...
Jobban szeretem én is a benyás autókat, hiába van most diesel-em, de aki 40-50e km -rt, vagy akár többet megy évente, annak marad ez.
200LE diesel - 6,5-9 liter
200LE benzin - 10-13 liter

garancia időig / illetve 100-150e km -ig a szervizköltség kb ugyanaz
amikor kezd szétesni a diesel, akkor kezd költséges lenni

de nincs szándékom értelmetlen benzin/diesel vitát nyitni
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #504 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 20:37:39 »

Nekem is bejön...
Jobban szeretem én is a benyás autókat, hiába van most diesel-em, de aki 40-50e km -rt, vagy akár többet megy évente, annak marad ez.
200LE diesel - 6,5-9 liter
200LE benzin - 10-13 liter

garancia időig / illetve 100-150e km -ig a szervizköltség kb ugyanaz
amikor kezd szétesni a diesel, akkor kezd költséges lenni

de nincs szándékom értelmetlen benzin/diesel vitát nyitni

Azért van abban igazság, amit tanult barátunk mond. Egy turbós benzines szinte 1,6-os motorral hozza a 200 lovat. Ha nem hergeled, annyit eszik, mint egy sima 1,6-os.
Elméletileg. Egyre jobb fogyikat hoznak ki benzinesből.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #505 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 21:01:48 »

Azért van abban igazság, amit tanult barátunk mond. Egy turbós benzines szinte 1,6-os motorral hozza a 200 lovat. Ha nem hergeled, annyit eszik, mint egy sima 1,6-os.
Elméletileg. Egyre jobb fogyikat hoznak ki benzinesből.
csak kérdés, hogy mennyire tartós...

az 1.5dci sem a megbízhatóság megtestesítője. és abból is jön a 105le...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #506 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 21:06:56 »

Azért van abban igazság, amit tanult barátunk mond. Egy turbós benzines szinte 1,6-os motorral hozza a 200 lovat. Ha nem hergeled, annyit eszik, mint egy sima 1,6-os.
Elméletileg. Egyre jobb fogyikat hoznak ki benzinesből.
Azt írják mindenhol, ha nem hergeled, kb 20%-al kevesebbet eszi, mint egy szívó...bár ha meg azt hergeled az is eszik mint állat.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #507 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 21:07:45 »

csak kérdés, hogy mennyire tartós...

az 1.5dci sem a megbízhatóság megtestesítője. és abból is jön a 105le...
Lagunákban 110
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 21:15:53 »

Lagunákban 110
pfff...gyönyörű falbav falbav amikor meg 100ekm-nél kettészakad nem értik, hogy mitől falbav
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.26 csütörtök, 21:18:22 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #509 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 21:28:22 »

Nem idevaló, de ez a legalkalmasabb hely:

http://www.ford.com/cars/fusion/2013/



Hááát, kár, hogy nem lesz belőle 5 ajtós (csak hatchbacket meg wagont látok, liftbacket nem...)
Meg az is gáz, hogy plugin hybrid csak az usába lesz majd... Pedig azon elgondolkodtam volna egy jó kis konnektoros-benyásturbós 5 ajtóson!  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 21:34:28 »

Nekem is bejön...
Jobban szeretem én is a benyás autókat, hiába van most diesel-em, de aki 40-50e km -rt, vagy akár többet megy évente, annak marad ez.
200LE diesel - 6,5-9 liter
200LE benzin - 10-13 liter

garancia időig / illetve 100-150e km -ig a szervizköltség kb ugyanaz
amikor kezd szétesni a diesel, akkor kezd költséges lenni

de nincs szándékom értelmetlen benzin/diesel vitát nyitni

Miért kellene szétesni egy dizelnek 150ekm-nál? Jóval alacsonyabb a fordulatszám, kisebb a motor hőterhelése. Miért is lenne alternativa a turbos  benzines? Komolyabb teljesítményt már szinte kizárólag csak downsize turbos benzines motorokkal hoznak ki  így sok hátránya már nincs egy dizelnek egy benzinessel szemben, inkább csak előnye lenne, csak sajnos a balkánon kívül gyakorlatilag mindenki dizelt használ most. Ez meg is látszik dizel árán. Lajtán túl vannak olyan komoly forgalmú cégek amelyek egész egyszerűen nem is forgalmaznak benzint csak gázolajat és háztartási olajat. Ez lenne a nagy jövő a benzin előtt? Talán ezért is van a crack srpeadje valahol egy bálna ürülék alatt, pedig annál lentebb már nem sok minden van. Nekem inkább az az  érzésem,hogy 4 év múlva a következő kocsim valószínű egy dizel hybrid lesz.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #511 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 22:11:26 »

Miért kellene szétesni egy dizelnek 150ekm-nál? Jóval alacsonyabb a fordulatszám, kisebb a motor hőterhelése. Miért is lenne alternativa a turbos  benzines? Komolyabb teljesítményt már szinte kizárólag csak downsize turbos benzines motorokkal hoznak ki  így sok hátránya már nincs egy dizelnek egy benzinessel szemben, inkább csak előnye lenne, csak sajnos a balkánon kívül gyakorlatilag mindenki dizelt használ most. Ez meg is látszik dizel árán. Lajtán túl vannak olyan komoly forgalmú cégek amelyek egész egyszerűen nem is forgalmaznak benzint csak gázolajat és háztartási olajat. Ez lenne a nagy jövő a benzin előtt? Talán ezért is van a crack srpeadje valahol egy bálna ürülék alatt, pedig annál lentebb már nem sok minden van. Nekem inkább az az  érzésem,hogy 4 év múlva a következő kocsim valószínű egy dizel hybrid lesz.

Ha sokat pályázol, nem nagyon érvényesül a hibrid.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #512 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 22:12:44 »

Ha sokat pályázol, nem nagyon érvényesül a hibrid.

ez igaz, ezért is nem csábítottak el holmi 3008-ak...  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #513 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 22:13:06 »

Viszont ezt is el lehet majd mondani a következőről:

http://www.vezess.hu/hirek/nascar_ban_mondeo/35097/


(ja és itt azt írják, hogy lesz 5ajtós...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #514 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 22:15:09 »

Azt írják mindenhol, ha nem hergeled, kb 20%-al kevesebbet eszi, mint egy szívó...bár ha meg azt hergeled az is eszik mint állat.. vigyor3

Tehát ha nem hergeled, az 1,6 turbós annyit eszik, mint egy 1,6 szívó. Ha hergeled, az más tészta. De akkor is kevesebbet eszik, mint egy szívóból ugyanannyi lovas.
Ha az 1,6 turbóst hasonlítod egy ugyanolyan teljesítményű szívóval - monnyuk 2,5 v 3,0 - akkor a turbós spórolós üzemben legalább 20%-kal kevesebbet eszik,
de talán van az 30% is. A benzinmotornál van minimum teljesítmény, ami alá nem tudod vinni a fogyit, a szegénykeverék miatt (kivéve a gyevi bírót, SCi oder FSi)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 22:16:24 »

Viszont ezt is el lehet majd mondani a következőről:

http://www.vezess.hu/hirek/nascar_ban_mondeo/35097/


(ja és itt azt írják, hogy lesz 5ajtós...)

Miért ne lenne 5 ajtós? Európában csak szedánt nem lehet eladni... a 4-esek fele kombi, 40% 5 ajtós, és max 10% 4 ajtós.
Ezt ők is tudják.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #516 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 22:19:44 »

Miért ne lenne 5 ajtós? Európában csak szedánt nem lehet eladni... a 4-esek fele kombi, 40% 5 ajtós, és max 10% 4 ajtós.
Ezt ők is tudják.

Ja, csak ez az usára nem igaz, az meg egy picit nagyobb/összeszedettebb piac.
S simán kiindulhatnak (hattak volna) az accord példájából... (ktsgcsökkentés)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #517 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 22:22:33 »

Tehát ha nem hergeled, az 1,6 turbós annyit eszik, mint egy 1,6 szívó. Ha hergeled, az más tészta. De akkor is kevesebbet eszik, mint egy szívóból ugyanannyi lovas.
Ha az 1,6 turbóst hasonlítod egy ugyanolyan teljesítményű szívóval - monnyuk 2,5 v 3,0 - akkor a turbós spórolós üzemben legalább 20%-kal kevesebbet eszik,
de talán van az 30% is. A benzinmotornál van minimum teljesítmény, ami alá nem tudod vinni a fogyit, a szegénykeverék miatt (kivéve a gyevi bírót, SCi oder FSi)
Igen tudom, szűk a tartomány ahol gyullad, de persze, hogy a korszerű közvetlenes t. benzinesre gondoltam. ..SCi TFSI
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #518 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 22:47:17 »

Igen tudom, szűk a tartomány ahol gyullad, de persze, hogy a korszerű közvetlenes t. benzinesre gondoltam. ..SCi TFSI

Az SCi nem is turbós...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #519 Dátum: 2012.01.27 péntek, 08:32:29 »

Azért van abban igazság, amit tanult barátunk mond. Egy turbós benzines szinte 1,6-os motorral hozza a 200 lovat. Ha nem hergeled, annyit eszik, mint egy sima 1,6-os.
Elméletileg. Egyre jobb fogyikat hoznak ki benzinesből.

Ez így van, egyre jobb értékeket hoznak az új benzinesek.
Míg a dieselt folyamatosan fejlesztették, a benzinesről nagyon elfeledkeztek, ezt most hozzák be.
Turbo -s benzines autóm nem volt.
Igaz, volt a kezem között EVO VIII, illetve Imreza WRX STI, de 20 alatt nem ettek vmiért Smiley

Ezek az új SCTI Ecoboost motorok is nagyon jól fogyasztanak normál vezetési stílus mellett, de kíváncsi lennék mit esznek ha rugdosva is vannak.

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #520 Dátum: 2012.01.27 péntek, 08:45:51 »



Faternak volt egy 1.8T Octaviája. Azután ült át egy mk3 tdci-be.
Útálom a fócvágent, de az a motor nagyon pöpec volt. Az autó maga hulladék volt, mindig volt valami baja, de motorikusan soha semmi. Ha nyomtad neki nagyon ment, ha finoman akartál menni kiegyensúlyozott volt. Na mk3-nál ugyanezt a vezetési stílust követte, és kb 1,5 liter volt a fogyikülönbség nagy átlagban. Ráadásul az az 1.8 T még nem a mai turbó-benya fejlesztés szülöttje volt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #521 Dátum: 2012.01.27 péntek, 08:53:33 »

Miért kellene szétesni egy dizelnek 150ekm-nál? Jóval alacsonyabb a fordulatszám, kisebb a motor hőterhelése. Miért is lenne alternativa a turbos  benzines? Komolyabb teljesítményt már szinte kizárólag csak downsize turbos benzines motorokkal hoznak ki  így sok hátránya már nincs egy dizelnek egy benzinessel szemben, inkább csak előnye lenne, csak sajnos a balkánon kívül gyakorlatilag mindenki dizelt használ most. Ez meg is látszik dizel árán. Lajtán túl vannak olyan komoly forgalmú cégek amelyek egész egyszerűen nem is forgalmaznak benzint csak gázolajat és háztartási olajat. Ez lenne a nagy jövő a benzin előtt? Talán ezért is van a crack srpeadje valahol egy bálna ürülék alatt, pedig annál lentebb már nem sok minden van. Nekem inkább az az  érzésem,hogy 4 év múlva a következő kocsim valószínű egy dizel hybrid lesz.

nem magára a motorra gondoltam, csak első nagyobb kiadásra ami drágább a diesel -nél mint a benzinesnél...kéttömegű szerkezet
a nép mindenhol ettől fél, illetve a porlasztócsúcs gondoktól
véleményem szerint az esetek nagyon nagy részében ahol kevés km -rel (1xx.xxx km) pcsúcs probléma van, ott visszatekert, ismeretlen előéletű autókról van szó
illetve én amitől félek - erről már írtam - 200e km felett több ismerősöm szívott a dpf vezérléssel, és nagyon nagy összegekbe kerültek a javítási számlák

maga a motor tartósságát, elkopását nem lehet megkérdőjelezni, diesel nyer

nem tudom milyen lesz a köv. autóm
egy gyári gázos kellene (ameddig ennyi marad a gáz ára), bár ezeket Magyarországra sosem hozzák el, kivéve a Skoda az őskövület motorjával, de az nem kell
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #522 Dátum: 2012.01.27 péntek, 08:54:26 »

Az SCi nem is turbós...
Ja, az ecoboostra gondoltam.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #523 Dátum: 2012.01.27 péntek, 08:57:59 »


Faternak volt egy 1.8T Octaviája. Azután ült át egy mk3 tdci-be.
Útálom a fócvágent, de az a motor nagyon pöpec volt. Az autó maga hulladék volt, mindig volt valami baja, de motorikusan soha semmi. Ha nyomtad neki nagyon ment, ha finoman akartál menni kiegyensúlyozott volt. Na mk3-nál ugyanezt a vezetési stílust követte, és kb 1,5 liter volt a fogyikülönbség nagy átlagban. Ráadásul az az 1.8 T még nem a mai turbó-benya fejlesztés szülöttje volt...

az tényleg egy nagyon jó motor volt
TT -vel mentem egyszer, igaz az a 225LE összkerekes volt, nagyon tetszett

hasonló a helyzet asszonynál
benzinesből ült át diesel -be, a vezetési stíluson nem hajlandó változtatni, zabál is szerencsétlen kis 1.7d
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #524 Dátum: 2012.01.27 péntek, 09:08:49 »

nem magára a motorra gondoltam, csak első nagyobb kiadásra ami drágább a diesel -nél mint a benzinesnél...kéttömegű szerkezet
a nép mindenhol ettől fél, illetve a porlasztócsúcs gondoktól
véleményem szerint az esetek nagyon nagy részében ahol kevés km -rel (1xx.xxx km) pcsúcs probléma van, ott visszatekert, ismeretlen előéletű autókról van szó
illetve én amitől félek - erről már írtam - 200e km felett több ismerősöm szívott a dpf vezérléssel, és nagyon nagy összegekbe kerültek a javítási számlák

maga a motor tartósságát, elkopását nem lehet megkérdőjelezni, diesel nyer

nem tudom milyen lesz a köv. autóm
egy gyári gázos kellene (ameddig ennyi marad a gáz ára), bár ezeket Magyarországra sosem hozzák el, kivéve a Skoda az őskövület motorjával, de az nem kell

Ha a DPF a gari alatt makkan meg, akkor garis csere.
Ha meg utána makkan meg, akkor inkább ki kell szedetni: 70E-ért kikapják a hardwareből meg a firmwareből is...
Én hagyom amíg nem makkan meg...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #525 Dátum: 2012.01.27 péntek, 09:20:08 »

Ha a DPF a gari alatt makkan meg, akkor garis csere.
Ha meg utána makkan meg, akkor inkább ki kell szedetni: 70E-ért kikapják a hardwareből meg a firmwareből is...
Én hagyom amíg nem makkan meg...


Faternak is mk4 tdci-je van most. 16x ezer km-el. Eddig komolyabb baja a szervónak volt. De ez nálunk még mechanikus-vákumos volt, nálatok már elektronyos ha minden igaz. Most megmakkant a kijelzője, hidegben az egész panel világít, nem jelez ki semmit.

Se dpf-el, se pcsúcs, se kettőtömegűvel nincs baj. Pedig azt úgy használja, hogy  wow1 wow3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2012.01.27 péntek, 21:02:42 »

Ha a DPF a gari alatt makkan meg, akkor garis csere.
Ha meg utána makkan meg, akkor inkább ki kell szedetni: 70E-ért kikapják a hardwareből meg a firmwareből is...
Én hagyom amíg nem makkan meg...


Tisztítás! Sokkal olcsóbb wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #527 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:02:44 »

Lehet hogy én vagyok a kukacoskodó de azért lehet hogy a fejlődés mégsem sima mindig?
Mondhat bárki bármit hogy EuroV meg DPF meg mifene de az MKIII-assal sose égett úgy a pofám füst miatt mint néha-néha a IV-esnél (igaz ritkán, pont egy regeneráció közbeni besikerült telitalpas gázadásra) A III-as az EuroIV-el nem füstölt. A IV-es a 200 lovával meg az EuroV-ös besorolásával olyan kék füstcsomokat tud kinyomni néha magából  amitől ég az ember pofája. Ilyenkor úgy elszoktam gondolkodni hogy mekkora kampo duma is környezetvédelmi besorolás Undecided Valahogy azt vártam volna el hogy itt már semmi füst ne látszódjon. Persze normál állapotban igen nincs is semmi. De a regeneráció közben egy kövér gázadás elég látható tükörben Undecided De akkor van-e értelme az egész cirkusznak a besorolás körül?
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #528 Dátum: 2012.02.01 szerda, 14:32:21 »

Lehet hogy én vagyok a kukacoskodó de azért lehet hogy a fejlődés mégsem sima mindig?
Mondhat bárki bármit hogy EuroV meg DPF meg mifene de az MKIII-assal sose égett úgy a pofám füst miatt mint néha-néha a IV-esnél (igaz ritkán, pont egy regeneráció közbeni besikerült telitalpas gázadásra) A III-as az EuroIV-el nem füstölt. A IV-es a 200 lovával meg az EuroV-ös besorolásával olyan kék füstcsomokat tud kinyomni néha magából  amitől ég az ember pofája. Ilyenkor úgy elszoktam gondolkodni hogy mekkora kampo duma is környezetvédelmi besorolás Undecided Valahogy azt vártam volna el hogy itt már semmi füst ne látszódjon. Persze normál állapotban igen nincs is semmi. De a regeneráció közben egy kövér gázadás elég látható tükörben Undecided De akkor van-e értelme az egész cirkusznak a besorolás körül?

jó kérdés...úgy is kijön aminek ki kell jönnie
csak csináltak a gyáriak erre vonatkozó teszteket h van-e értelme, és regeneráció során kevesebb távozik-e mint amennyi amúgy is távozna
vagy úgy voltak vele hogy +alkatrész + hiba lehetőség + pénz Smiley és még tettünk is vmit a környezetért...amíg nem regenerál Smiley
szerencsére nekem még nem volt aktív regenerációm
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.01 szerda, 16:00:08 írta ST220_Gab » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #529 Dátum: 2012.02.01 szerda, 15:47:09 »

Lehet hogy én vagyok a kukacoskodó de azért lehet hogy a fejlődés mégsem sima mindig?
Mondhat bárki bármit hogy EuroV meg DPF meg mifene de az MKIII-assal sose égett úgy a pofám füst miatt mint néha-néha a IV-esnél (igaz ritkán, pont egy regeneráció közbeni besikerült telitalpas gázadásra) A III-as az EuroIV-el nem füstölt. A IV-es a 200 lovával meg az EuroV-ös besorolásával olyan kék füstcsomokat tud kinyomni néha magából  amitől ég az ember pofája. Ilyenkor úgy elszoktam gondolkodni hogy mekkora kampo duma is környezetvédelmi besorolás Undecided Valahogy azt vártam volna el hogy itt már semmi füst ne látszódjon. Persze normál állapotban igen nincs is semmi. De a regeneráció közben egy kövér gázadás elég látható tükörben Undecided De akkor van-e értelme az egész cirkusznak a besorolás körül?

Bár nekem csak 130 ló áll rendelkezésre, de soha egy füstfelhőt nem láttam még, pedig volt már parketta egyszer-kétszer. Regen. közben meg nem nyomom, de akkor sem láttam füstöt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #530 Dátum: 2012.02.03 péntek, 07:53:58 »

\ De akkor van-e értelme az egész cirkusznak a besorolás körül?
Csak azért eu 5, hogy 1,5 literrel többet egyen, mintha eu3 lenne... vigyor3 komplett idióták...vagyis csak annak néznek mindenkit, mert hogy oka van az egészen biztos!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #531 Dátum: 2012.02.04 szombat, 19:39:43 »

jó kérdés...úgy is kijön aminek ki kell jönnie
csak csináltak a gyáriak erre vonatkozó teszteket h van-e értelme, és regeneráció során kevesebb távozik-e mint amennyi amúgy is távozna
vagy úgy voltak vele hogy +alkatrész + hiba lehetőség + pénz Smiley és még tettünk is vmit a környezetért...amíg nem regenerál Smiley
szerencsére nekem még nem volt aktív regenerációm
Szerintem csak nem vetted észre. A pillanatnyi fogyasztás nem ugrik meg, azon nem veszed észre. Én is véletlenül vettem észre eddig kétszer láttam akkor pont úgy sütött a nap illetve mögöttem lévő lámpája világított és pont regen közbe volt egy telitalpas.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2012.02.04 szombat, 19:42:58 »

Bár nekem csak 130 ló áll rendelkezésre, de soha egy füstfelhőt nem láttam még, pedig volt már parketta egyszer-kétszer. Regen. közben meg nem nyomom, de akkor sem láttam füstöt.
Pont ez a gond hogy semmiből nem venni észre hogy regenerál.  Undecided Szerintem erre figyelhettek volna hogy valahogy jelezzék pl. egy ikonnal vagy akármivel mert én se direkt talpalok bele regeneráció közben.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2012.02.04 szombat, 20:06:27 »

Szerintem csak nem vetted észre. A pillanatnyi fogyasztás nem ugrik meg, azon nem veszed észre. Én is véletlenül vettem észre eddig kétszer láttam akkor pont úgy sütött a nap illetve mögöttem lévő lámpája világított és pont regen közbe volt egy telitalpas.

fránya sötétített ablakok Smiley
ha így is van, legalább nem idegesít Smiley
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #534 Dátum: 2012.02.04 szombat, 20:09:29 »

fránya sötétített ablakok Smiley
ha így is van, legalább nem idegesít Smiley
amiről nem tudok az nem fáj
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 10:18:30 »

Csak azért eu 5, hogy 1,5 literrel többet egyen, mintha eu3 lenne... vigyor3 komplett idióták...vagyis csak annak néznek mindenkit, mert hogy oka van az egészen biztos!
Azért van itt olyan aki euro 5-el is tud jól fogyasztani (ha ez euro 5?) integet2. Ja és nem mondeo méret kicsit nagyobb worship
 
http://www.spritmonitor.de/en/detail/435721.html

Mellesleg euro 4-sem rossz, ha az egr ki van iktatva  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #536 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 22:55:36 »

Pont ez a gond hogy semmiből nem venni észre hogy regenerál.  Undecided Szerintem erre figyelhettek volna hogy valahogy jelezzék pl. egy ikonnal vagy akármivel mert én se direkt talpalok bele regeneráció közben.

Én még sohasem láttam füstölést regen közben, még ha kapott is közben 1-2 entert (a kipuffhang miatt teszteltem).
S nálam abszolút vannak jelei:
- öblösebb kipuffhang,
- megy a hűtőventi,
- fiatal korában égett szag a szélvédőnél, később inkább csak hátul égett koromszag,
- a pill fogyi felmegy, (130nál pl 6-6.5-ről 11-12re)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #537 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 16:12:18 »

S nálam abszolút vannak jelei:
- öblösebb kipuffhang,
nincs
- megy a hűtőventi,
ez lehet hogy megy, de szokott menni máskor is.
- fiatal korában égett szag a szélvédőnél, később inkább csak hátul égett koromszag,
nincs, talán némi pattogás alulról ahogy hűl a fém

- a pill fogyi felmegy, (130nál pl 6-6.5-ről 11-12re)
semmi ilyen, talán ha egy bő litert felugrik de nem többet

Tényleg jelezhetnék legalább egy ikonnal, hogy figyelj paraszt MOST éppen regenerálok  Undecided

ui
Rgebben írtad hogy  láttál egy faceliftest ami furcsán füstölt valahogy nem dizelesen. Mivel már az enyémen sincs TDCi jelölés nem lehet hogy akkor éppen egy regeneráló TDCi-t láttál és nem egy ecoboostot   fejvakaras
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2012.02.18 szombat, 14:10:45 »

amit vártam Smiley
végre megjelent a 2.2 -höz chip
http://www.superchips.co.uk/curves/Ford%202.2%20TDCi%20Duratorq%20200PS.pdf
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2012.02.18 szombat, 14:18:04 »

Most őszintén. Volt olyan helyzet amikor úgy érezted volna hogy ez még kellene hozzá? 
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2012.02.18 szombat, 14:20:21 »


Kemény... legalábbis elsőre. A csúcs nem sokat nőtt, persze a görbe alatt terület jócskán nőtt, és egyes tartományban nagyot nőtt.
Szerintem lóerőben 50-et is ki lehetne hozni - vagy a turbóból elfogy a szusz?
A nyomaték... szépen nőtt az is, de a karakterisztika már nem olyan jó, mint az eredeti. Ez talán arra enged következtetni, hogy kevés lenne a turbo.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2012.02.18 szombat, 16:35:40 »

milyen turbo van ezeken?? csak mert magasabb fordulaton nem nagyon lépett a teljesítmény...
meg 2000 alatt miért nem bántották??

nem ismerem az mk4 váltókiosztásét mennyit megy 6-ban 2000-nél és 3000-nél??

ha ilyenben gondolkodsz keresd meg Bunyek-et Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #542 Dátum: 2012.02.18 szombat, 17:13:02 »

milyen turbo van ezeken?? csak mert magasabb fordulaton nem nagyon lépett a teljesítmény...
meg 2000 alatt miért nem bántották??

nem ismerem az mk4 váltókiosztásét mennyit megy 6-ban 2000-nél és 3000-nél??

ha ilyenben gondolkodsz keresd meg Bunyek-et Wink
Az fel se tünt mennyire lapos a nyomaték görbéje? Ez turbó 1,8 bart tud tehát van elég levegője, mellé van egy 1800 baros befecskendező rendszere is. Ennél nem arra mentek hogy kokányoljanak egy pillanatnyi lóerő és nyomaték csúcsot hanem tartósan kényelmesen toljon.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #543 Dátum: 2012.02.18 szombat, 17:24:39 »

Az fel se tünt mennyire lapos a nyomaték görbéje? Ez turbó 1,8 bart tud tehát van elég levegője, mellé van egy 1800 baros befecskendező rendszere is. Ennél nem arra mentek hogy kokányoljanak egy pillanatnyi lóerő és nyomaték csúcsot hanem tartósan kényelmesen toljon.
a tuningolt?? wow1 jelöld már be azt a lapos részt hehe

az meg, hogy 1,8-on fut, semmit sem jelent... sőt, más 1,6-os nyomással csinál ennyi erőt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2012.02.18 szombat, 17:37:36 »

a tuningolt?? wow1 jelöld már be azt a lapos részt hehe

az meg, hogy 1,8-on fut, semmit sem jelent... sőt, más 1,6-os nyomással csinál ennyi erőt
Persze, sok sikert hozzá. Csak nehogy úgy járjanak mint az egyszeri gyerek aki akkorát akart szellenteni mint az apja csak a nagy erőlködősbe inkább összesza..ta magát    Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #545 Dátum: 2012.02.18 szombat, 17:50:03 »

Persze, sok sikert hozzá. Csak nehogy úgy járjanak mint az egyszeri gyerek aki akkorát akart szellenteni mint az apja csak a nagy erőlködősbe inkább összesza..ta magát    Wink
az, hogy nem hiszed már a te bajod Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #546 Dátum: 2012.02.18 szombat, 19:02:26 »

az erőből sose elég Smiley
rugalmasságnál számítana az a kevés Nm többlet Smiley
csak a garit félteném...bármi gond lenne, egyből arra fognák
érdekes hogy a 175LE verzióból is kb ennyit hoztak ki

ne feledjük h egy gyártónak sincs ilyen cm3/LE arányú 1 turbo-s vasa
eléggé ki van hegyezve már így is
prémium gyártók 2 feltöltővel dolgoznak már

Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #547 Dátum: 2012.02.18 szombat, 19:13:35 »

Az fel se tünt mennyire lapos a nyomaték görbéje? Ez turbó 1,8 bart tud tehát van elég levegője, mellé van egy 1800 baros befecskendező rendszere is. Ennél nem arra mentek hogy kokányoljanak egy pillanatnyi lóerő és nyomaték csúcsot hanem tartósan kényelmesen toljon.

Zsolt azt írta, hogy a tuningoltnál nem maradt meg a lapos nyomaték. És ez így is van. Ezt írom én is, hogy nem bírta szussszal a turbó. Vagy valahol máshol van a szűk keresztmetszet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #548 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 08:55:35 »

az erőből sose elég Smiley
rugalmasságnál számítana az a kevés Nm többlet Smiley
csak a garit félteném...bármi gond lenne, egyből arra fognák
érdekes hogy a 175LE verzióból is kb ennyit hoztak ki

ne feledjük h egy gyártónak sincs ilyen cm3/LE arányú 1 turbo-s vasa
eléggé ki van hegyezve már így is
prémium gyártók 2 feltöltővel dolgoznak már


Már 3-al... vigyor3 drága ám egy turbó... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #549 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 13:26:14 »

Már 3-al... vigyor3 drága ám egy turbó... eplus2

azok még csak most jönnek Smiley
végén már egész turbofüzér lesz Smiley 50cm3 12 turbo Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.