Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:17:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Facelift modellek
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
...
23
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Facelift modellek (Megtekintve 500481 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #500 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 08:45:23 »
Nem idevaló, de ez a legalkalmasabb hely:
http://www.ford.com/cars/fusion/2013/
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ST220_Gab
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #501 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 15:53:48 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.01.26 csütörtök, 08:45:23
Nem idevaló, de ez a legalkalmasabb hely:
http://www.ford.com/cars/fusion/2013/
diesel palettára lennék kíváncsi, vajon lesz-e vmi új?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #502 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 16:11:24 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.01.26 csütörtök, 15:53:48
diesel palettára lennék kíváncsi, vajon lesz-e vmi új?
Mindenstre nekem tetszik. A dízli pedig kezdi elveszíteni jelentőségét. A turbó-benya lesz a jövő. És ha az adtok be is igazolódnak, akkor tán még meg is éri.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ST220_Gab
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #503 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 19:59:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.01.26 csütörtök, 16:11:24
Mindenstre nekem tetszik. A dízli pedig kezdi elveszíteni jelentőségét. A turbó-benya lesz a jövő. És ha az adtok be is igazolódnak, akkor tán még meg is éri.
Nekem is bejön...
Jobban szeretem én is a benyás autókat, hiába van most diesel-em, de aki 40-50e km -rt, vagy akár többet megy évente, annak marad ez.
200LE diesel - 6,5-9 liter
200LE benzin - 10-13 liter
garancia időig / illetve 100-150e km -ig a szervizköltség kb ugyanaz
amikor kezd szétesni a diesel, akkor kezd költséges lenni
de nincs szándékom értelmetlen benzin/diesel vitát nyitni
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #504 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 20:37:39 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.01.26 csütörtök, 19:59:58
Nekem is bejön...
Jobban szeretem én is a benyás autókat, hiába van most diesel-em, de aki 40-50e km -rt, vagy akár többet megy évente, annak marad ez.
200LE diesel - 6,5-9 liter
200LE benzin - 10-13 liter
garancia időig / illetve 100-150e km -ig a szervizköltség kb ugyanaz
amikor kezd szétesni a diesel, akkor kezd költséges lenni
de nincs szándékom értelmetlen benzin/diesel vitát nyitni
Azért van abban igazság, amit tanult barátunk mond. Egy turbós benzines szinte 1,6-os motorral hozza a 200 lovat. Ha nem hergeled, annyit eszik, mint egy sima 1,6-os.
Elméletileg. Egyre jobb fogyikat hoznak ki benzinesből.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #505 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 21:01:48 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.26 csütörtök, 20:37:39
Azért van abban igazság, amit tanult barátunk mond.
Egy turbós benzines szinte 1,6-os motorral hozza a 200 lovat.
Ha nem hergeled, annyit eszik, mint egy sima 1,6-os.
Elméletileg. Egyre jobb fogyikat hoznak ki benzinesből.
csak kérdés, hogy mennyire tartós...
az 1.5dci sem a megbízhatóság megtestesítője. és abból is jön a 105le...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #506 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 21:06:56 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.26 csütörtök, 20:37:39
Azért van abban igazság, amit tanult barátunk mond. Egy turbós benzines szinte 1,6-os motorral hozza a 200 lovat. Ha nem hergeled, annyit eszik, mint egy sima 1,6-os.
Elméletileg. Egyre jobb fogyikat hoznak ki benzinesből.
Azt írják mindenhol, ha nem hergeled, kb 20%-al kevesebbet eszi, mint egy szívó...bár ha meg azt hergeled az is eszik mint állat..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #507 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 21:07:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.26 csütörtök, 21:01:48
csak kérdés, hogy mennyire tartós...
az 1.5dci sem a megbízhatóság megtestesítője. és abból is jön a 105le...
Lagunákban 110
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #508 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 21:15:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.26 csütörtök, 21:07:45
Lagunákban 110
pfff...gyönyörű
amikor meg 100ekm-nél kettészakad nem értik, hogy mitől
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.26 csütörtök, 21:18:22 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #509 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 21:28:22 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.01.26 csütörtök, 08:45:23
Nem idevaló, de ez a legalkalmasabb hely:
http://www.ford.com/cars/fusion/2013/
Hááát, kár, hogy nem lesz belőle 5 ajtós (csak hatchbacket meg wagont látok, liftbacket nem...)
Meg az is gáz, hogy plugin hybrid csak az usába lesz majd... Pedig azon elgondolkodtam volna egy jó kis konnektoros-benyásturbós 5 ajtóson!
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #510 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 21:34:28 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.01.26 csütörtök, 19:59:58
Nekem is bejön...
Jobban szeretem én is a benyás autókat, hiába van most diesel-em, de aki 40-50e km -rt, vagy akár többet megy évente, annak marad ez.
200LE diesel - 6,5-9 liter
200LE benzin - 10-13 liter
garancia időig / illetve 100-150e km -ig a szervizköltség kb ugyanaz
amikor kezd szétesni a diesel, akkor kezd költséges lenni
de nincs szándékom értelmetlen benzin/diesel vitát nyitni
Miért kellene szétesni egy dizelnek 150ekm-nál? Jóval alacsonyabb a fordulatszám, kisebb a motor hőterhelése. Miért is lenne alternativa a turbos benzines? Komolyabb teljesítményt már szinte kizárólag csak downsize turbos benzines motorokkal hoznak ki így sok hátránya már nincs egy dizelnek egy benzinessel szemben, inkább csak előnye lenne, csak sajnos a balkánon kívül gyakorlatilag mindenki dizelt használ most. Ez meg is látszik dizel árán. Lajtán túl vannak olyan komoly forgalmú cégek amelyek egész egyszerűen nem is forgalmaznak benzint csak gázolajat és háztartási olajat. Ez lenne a nagy jövő a benzin előtt? Talán ezért is van a crack srpeadje valahol egy bálna ürülék alatt, pedig annál lentebb már nem sok minden van. Nekem inkább az az érzésem,hogy 4 év múlva a következő kocsim valószínű egy dizel hybrid lesz.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #511 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 22:11:26 »
Idézetet írta: stealt - 2012.01.26 csütörtök, 21:34:28
Miért kellene szétesni egy dizelnek 150ekm-nál? Jóval alacsonyabb a fordulatszám, kisebb a motor hőterhelése. Miért is lenne alternativa a turbos benzines? Komolyabb teljesítményt már szinte kizárólag csak downsize turbos benzines motorokkal hoznak ki így sok hátránya már nincs egy dizelnek egy benzinessel szemben, inkább csak előnye lenne, csak sajnos a balkánon kívül gyakorlatilag mindenki dizelt használ most. Ez meg is látszik dizel árán. Lajtán túl vannak olyan komoly forgalmú cégek amelyek egész egyszerűen nem is forgalmaznak benzint csak gázolajat és háztartási olajat. Ez lenne a nagy jövő a benzin előtt? Talán ezért is van a crack srpeadje valahol egy bálna ürülék alatt, pedig annál lentebb már nem sok minden van. Nekem inkább az az érzésem,hogy 4 év múlva a következő kocsim valószínű egy dizel hybrid lesz.
Ha sokat pályázol, nem nagyon érvényesül a hibrid.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #512 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 22:12:44 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.26 csütörtök, 22:11:26
Ha sokat pályázol, nem nagyon érvényesül a hibrid.
ez igaz, ezért is nem csábítottak el holmi 3008-ak...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #513 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 22:13:06 »
Viszont ezt is el lehet majd mondani a következőről:
http://www.vezess.hu/hirek/nascar_ban_mondeo/35097/
(ja és itt azt írják, hogy lesz 5ajtós...)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #514 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 22:15:09 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.26 csütörtök, 21:06:56
Azt írják mindenhol, ha nem hergeled, kb 20%-al kevesebbet eszi, mint egy szívó...bár ha meg azt hergeled az is eszik mint állat..
Tehát ha nem hergeled, az 1,6 turbós annyit eszik, mint egy 1,6 szívó. Ha hergeled, az más tészta. De akkor is kevesebbet eszik, mint egy szívóból ugyanannyi lovas.
Ha az 1,6 turbóst hasonlítod egy ugyanolyan teljesítményű szívóval - monnyuk 2,5 v 3,0 - akkor a turbós spórolós üzemben legalább 20%-kal kevesebbet eszik,
de talán van az 30% is. A benzinmotornál van minimum teljesítmény, ami alá nem tudod vinni a fogyit, a szegénykeverék miatt (kivéve a gyevi bírót, SCi oder FSi)
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #515 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 22:16:24 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.01.26 csütörtök, 22:13:06
Viszont ezt is el lehet majd mondani a következőről:
http://www.vezess.hu/hirek/nascar_ban_mondeo/35097/
(ja és itt azt írják, hogy lesz 5ajtós...)
Miért ne lenne 5 ajtós? Európában csak szedánt nem lehet eladni... a 4-esek fele kombi, 40% 5 ajtós, és max 10% 4 ajtós.
Ezt ők is tudják.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #516 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 22:19:44 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.26 csütörtök, 22:16:24
Miért ne lenne 5 ajtós? Európában csak szedánt nem lehet eladni... a 4-esek fele kombi, 40% 5 ajtós, és max 10% 4 ajtós.
Ezt ők is tudják.
Ja, csak ez az usára nem igaz, az meg egy picit nagyobb/összeszedettebb piac.
S simán kiindulhatnak (hattak volna) az accord példájából... (ktsgcsökkentés)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #517 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 22:22:33 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.26 csütörtök, 22:15:09
Tehát ha nem hergeled, az 1,6 turbós annyit eszik, mint egy 1,6 szívó. Ha hergeled, az más tészta. De akkor is kevesebbet eszik, mint egy szívóból ugyanannyi lovas.
Ha az 1,6 turbóst hasonlítod egy ugyanolyan teljesítményű szívóval - monnyuk 2,5 v 3,0 - akkor a turbós spórolós üzemben legalább 20%-kal kevesebbet eszik,
de talán van az 30% is. A benzinmotornál van minimum teljesítmény, ami alá nem tudod vinni a fogyit, a szegénykeverék miatt (kivéve a gyevi bírót, SCi oder FSi)
Igen tudom, szűk a tartomány ahol gyullad, de persze, hogy a korszerű közvetlenes t. benzinesre gondoltam. ..SCi TFSI
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #518 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 22:47:17 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.26 csütörtök, 22:22:33
Igen tudom, szűk a tartomány ahol gyullad, de persze, hogy a korszerű közvetlenes t. benzinesre gondoltam. ..SCi TFSI
Az SCi nem is turbós...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220_Gab
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #519 Dátum:
2012.01.27 péntek, 08:32:29 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.26 csütörtök, 20:37:39
Azért van abban igazság, amit tanult barátunk mond. Egy turbós benzines szinte 1,6-os motorral hozza a 200 lovat. Ha nem hergeled, annyit eszik, mint egy sima 1,6-os.
Elméletileg. Egyre jobb fogyikat hoznak ki benzinesből.
Ez így van, egyre jobb értékeket hoznak az új benzinesek.
Míg a dieselt folyamatosan fejlesztették, a benzinesről nagyon elfeledkeztek, ezt most hozzák be.
Turbo -s benzines autóm nem volt.
Igaz, volt a kezem között EVO VIII, illetve Imreza WRX STI, de 20 alatt nem ettek vmiért
Ezek az új SCTI Ecoboost motorok is nagyon jól fogyasztanak normál vezetési stílus mellett, de kíváncsi lennék mit esznek ha rugdosva is vannak.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #520 Dátum:
2012.01.27 péntek, 08:45:51 »
Faternak volt egy 1.8T Octaviája. Azután ült át egy mk3 tdci-be.
Útálom a fócvágent, de az a motor nagyon pöpec volt. Az autó maga hulladék volt, mindig volt valami baja, de motorikusan soha semmi. Ha nyomtad neki nagyon ment, ha finoman akartál menni kiegyensúlyozott volt. Na mk3-nál ugyanezt a vezetési stílust követte, és kb 1,5 liter volt a fogyikülönbség nagy átlagban. Ráadásul az az 1.8 T még nem a mai turbó-benya fejlesztés szülöttje volt...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ST220_Gab
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #521 Dátum:
2012.01.27 péntek, 08:53:33 »
Idézetet írta: stealt - 2012.01.26 csütörtök, 21:34:28
Miért kellene szétesni egy dizelnek 150ekm-nál? Jóval alacsonyabb a fordulatszám, kisebb a motor hőterhelése. Miért is lenne alternativa a turbos benzines? Komolyabb teljesítményt már szinte kizárólag csak downsize turbos benzines motorokkal hoznak ki így sok hátránya már nincs egy dizelnek egy benzinessel szemben, inkább csak előnye lenne, csak sajnos a balkánon kívül gyakorlatilag mindenki dizelt használ most. Ez meg is látszik dizel árán. Lajtán túl vannak olyan komoly forgalmú cégek amelyek egész egyszerűen nem is forgalmaznak benzint csak gázolajat és háztartási olajat. Ez lenne a nagy jövő a benzin előtt? Talán ezért is van a crack srpeadje valahol egy bálna ürülék alatt, pedig annál lentebb már nem sok minden van. Nekem inkább az az érzésem,hogy 4 év múlva a következő kocsim valószínű egy dizel hybrid lesz.
nem magára a motorra gondoltam, csak első nagyobb kiadásra ami drágább a diesel -nél mint a benzinesnél...kéttömegű szerkezet
a nép mindenhol ettől fél, illetve a porlasztócsúcs gondoktól
véleményem szerint az esetek nagyon nagy részében ahol kevés km -rel (1xx.xxx km) pcsúcs probléma van, ott visszatekert, ismeretlen előéletű autókról van szó
illetve én amitől félek - erről már írtam - 200e km felett több ismerősöm szívott a dpf vezérléssel, és nagyon nagy összegekbe kerültek a javítási számlák
maga a motor tartósságát, elkopását nem lehet megkérdőjelezni, diesel nyer
nem tudom milyen lesz a köv. autóm
egy gyári gázos kellene (ameddig ennyi marad a gáz ára), bár ezeket Magyarországra sosem hozzák el, kivéve a Skoda az őskövület motorjával, de az nem kell
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #522 Dátum:
2012.01.27 péntek, 08:54:26 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.26 csütörtök, 22:47:17
Az SCi nem is turbós...
Ja, az ecoboostra gondoltam..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ST220_Gab
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #523 Dátum:
2012.01.27 péntek, 08:57:59 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.01.27 péntek, 08:45:51
Faternak volt egy 1.8T Octaviája. Azután ült át egy mk3 tdci-be.
Útálom a fócvágent, de az a motor nagyon pöpec volt. Az autó maga hulladék volt, mindig volt valami baja, de motorikusan soha semmi. Ha nyomtad neki nagyon ment, ha finoman akartál menni kiegyensúlyozott volt. Na mk3-nál ugyanezt a vezetési stílust követte, és kb 1,5 liter volt a fogyikülönbség nagy átlagban. Ráadásul az az 1.8 T még nem a mai turbó-benya fejlesztés szülöttje volt...
az tényleg egy nagyon jó motor volt
TT -vel mentem egyszer, igaz az a 225LE összkerekes volt, nagyon tetszett
hasonló a helyzet asszonynál
benzinesből ült át diesel -be, a vezetési stíluson nem hajlandó változtatni, zabál is szerencsétlen kis 1.7d
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #524 Dátum:
2012.01.27 péntek, 09:08:49 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.01.27 péntek, 08:53:33
nem magára a motorra gondoltam, csak első nagyobb kiadásra ami drágább a diesel -nél mint a benzinesnél...kéttömegű szerkezet
a nép mindenhol ettől fél, illetve a porlasztócsúcs gondoktól
véleményem szerint az esetek nagyon nagy részében ahol kevés km -rel (1xx.xxx km) pcsúcs probléma van, ott visszatekert, ismeretlen előéletű autókról van szó
illetve én amitől félek - erről már írtam - 200e km felett több ismerősöm szívott a dpf vezérléssel, és nagyon nagy összegekbe kerültek a javítási számlák
maga a motor tartósságát, elkopását nem lehet megkérdőjelezni, diesel nyer
nem tudom milyen lesz a köv. autóm
egy gyári gázos kellene (ameddig ennyi marad a gáz ára), bár ezeket Magyarországra sosem hozzák el, kivéve a Skoda az őskövület motorjával, de az nem kell
Ha a DPF a gari alatt makkan meg, akkor garis csere.
Ha meg utána makkan meg, akkor inkább ki kell szedetni: 70E-ért kikapják a hardwareből meg a firmwareből is...
Én hagyom amíg nem makkan meg...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #525 Dátum:
2012.01.27 péntek, 09:20:08 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.01.27 péntek, 09:08:49
Ha a DPF a gari alatt makkan meg, akkor garis csere.
Ha meg utána makkan meg, akkor inkább ki kell szedetni: 70E-ért kikapják a hardwareből meg a firmwareből is...
Én hagyom amíg nem makkan meg...
Faternak is mk4 tdci-je van most. 16x ezer km-el. Eddig komolyabb baja a szervónak volt. De ez nálunk még mechanikus-vákumos volt, nálatok már elektronyos ha minden igaz. Most megmakkant a kijelzője, hidegben az egész panel világít, nem jelez ki semmit.
Se dpf-el, se pcsúcs, se kettőtömegűvel nincs baj. Pedig azt úgy használja, hogy
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #526 Dátum:
2012.01.27 péntek, 21:02:42 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.01.27 péntek, 09:08:49
Ha a DPF a gari alatt makkan meg, akkor garis csere.
Ha meg utána makkan meg, akkor inkább ki kell szedetni: 70E-ért kikapják a hardwareből meg a firmwareből is...
Én hagyom amíg nem makkan meg...
Tisztítás! Sokkal olcsóbb
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
stealt
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #527 Dátum:
2012.01.31 kedd, 21:02:44 »
Lehet hogy én vagyok a kukacoskodó de azért lehet hogy a fejlődés mégsem sima mindig?
Mondhat bárki bármit hogy EuroV meg DPF meg mifene de az MKIII-assal sose égett úgy a pofám füst miatt mint néha-néha a IV-esnél (igaz ritkán, pont egy regeneráció közbeni besikerült telitalpas gázadásra) A III-as az EuroIV-el nem füstölt. A IV-es a 200 lovával meg az EuroV-ös besorolásával olyan kék füstcsomokat tud kinyomni néha magából amitől ég az ember pofája. Ilyenkor úgy elszoktam gondolkodni hogy mekkora kampo duma is környezetvédelmi besorolás
Valahogy azt vártam volna el hogy itt már semmi füst ne látszódjon. Persze normál állapotban igen nincs is semmi. De a regeneráció közben egy kövér gázadás elég látható tükörben
De akkor van-e értelme az egész cirkusznak a besorolás körül?
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #528 Dátum:
2012.02.01 szerda, 14:32:21 »
Idézetet írta: stealt - 2012.01.31 kedd, 21:02:44
Lehet hogy én vagyok a kukacoskodó de azért lehet hogy a fejlődés mégsem sima mindig?
Mondhat bárki bármit hogy EuroV meg DPF meg mifene de az MKIII-assal sose égett úgy a pofám füst miatt mint néha-néha a IV-esnél (igaz ritkán, pont egy regeneráció közbeni besikerült telitalpas gázadásra) A III-as az EuroIV-el nem füstölt. A IV-es a 200 lovával meg az EuroV-ös besorolásával olyan kék füstcsomokat tud kinyomni néha magából amitől ég az ember pofája. Ilyenkor úgy elszoktam gondolkodni hogy mekkora kampo duma is környezetvédelmi besorolás
Valahogy azt vártam volna el hogy itt már semmi füst ne látszódjon. Persze normál állapotban igen nincs is semmi. De a regeneráció közben egy kövér gázadás elég látható tükörben
De akkor van-e értelme az egész cirkusznak a besorolás körül?
jó kérdés...úgy is kijön aminek ki kell jönnie
csak csináltak a gyáriak erre vonatkozó teszteket h van-e értelme, és regeneráció során kevesebb távozik-e mint amennyi amúgy is távozna
vagy úgy voltak vele hogy +alkatrész + hiba lehetőség + pénz
és még tettünk is vmit a környezetért...amíg nem regenerál
szerencsére nekem még nem volt aktív regenerációm
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.01 szerda, 16:00:08 írta ST220_Gab
»
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #529 Dátum:
2012.02.01 szerda, 15:47:09 »
Idézetet írta: stealt - 2012.01.31 kedd, 21:02:44
Lehet hogy én vagyok a kukacoskodó de azért lehet hogy a fejlődés mégsem sima mindig?
Mondhat bárki bármit hogy EuroV meg DPF meg mifene de az MKIII-assal sose égett úgy a pofám füst miatt mint néha-néha a IV-esnél (igaz ritkán, pont egy regeneráció közbeni besikerült telitalpas gázadásra) A III-as az EuroIV-el nem füstölt. A IV-es a 200 lovával meg az EuroV-ös besorolásával olyan kék füstcsomokat tud kinyomni néha magából amitől ég az ember pofája. Ilyenkor úgy elszoktam gondolkodni hogy mekkora kampo duma is környezetvédelmi besorolás
Valahogy azt vártam volna el hogy itt már semmi füst ne látszódjon. Persze normál állapotban igen nincs is semmi. De a regeneráció közben egy kövér gázadás elég látható tükörben
De akkor van-e értelme az egész cirkusznak a besorolás körül?
Bár nekem csak 130 ló áll rendelkezésre, de soha egy füstfelhőt nem láttam még, pedig volt már parketta egyszer-kétszer. Regen. közben meg nem nyomom, de akkor sem láttam füstöt.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #530 Dátum:
2012.02.03 péntek, 07:53:58 »
Idézetet írta: stealt - 2012.01.31 kedd, 21:02:44
\ De akkor van-e értelme az egész cirkusznak a besorolás körül?
Csak azért eu 5, hogy 1,5 literrel többet egyen, mintha eu3 lenne...
komplett idióták...vagyis csak annak néznek mindenkit, mert hogy oka van az egészen biztos!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #531 Dátum:
2012.02.04 szombat, 19:39:43 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.02.01 szerda, 14:32:21
jó kérdés...úgy is kijön aminek ki kell jönnie
csak csináltak a gyáriak erre vonatkozó teszteket h van-e értelme, és regeneráció során kevesebb távozik-e mint amennyi amúgy is távozna
vagy úgy voltak vele hogy +alkatrész + hiba lehetőség + pénz
és még tettünk is vmit a környezetért...amíg nem regenerál
szerencsére nekem még nem volt aktív regenerációm
Szerintem csak nem vetted észre. A pillanatnyi fogyasztás nem ugrik meg, azon nem veszed észre. Én is véletlenül vettem észre eddig kétszer láttam akkor pont úgy sütött a nap illetve mögöttem lévő lámpája világított és pont regen közbe volt egy telitalpas.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #532 Dátum:
2012.02.04 szombat, 19:42:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.02.01 szerda, 15:47:09
Bár nekem csak 130 ló áll rendelkezésre, de soha egy füstfelhőt nem láttam még, pedig volt már parketta egyszer-kétszer. Regen. közben meg nem nyomom, de akkor sem láttam füstöt.
Pont ez a gond hogy semmiből nem venni észre hogy regenerál.
Szerintem erre figyelhettek volna hogy valahogy jelezzék pl. egy ikonnal vagy akármivel mert én se direkt talpalok bele regeneráció közben.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #533 Dátum:
2012.02.04 szombat, 20:06:27 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.04 szombat, 19:39:43
Szerintem csak nem vetted észre. A pillanatnyi fogyasztás nem ugrik meg, azon nem veszed észre. Én is véletlenül vettem észre eddig kétszer láttam akkor pont úgy sütött a nap illetve mögöttem lévő lámpája világított és pont regen közbe volt egy telitalpas.
fránya sötétített ablakok
ha így is van, legalább nem idegesít
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #534 Dátum:
2012.02.04 szombat, 20:09:29 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.02.04 szombat, 20:06:27
fránya sötétített ablakok
ha így is van, legalább nem idegesít
amiről nem tudok az nem fáj
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #535 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 10:18:30 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.03 péntek, 07:53:58
Csak azért eu 5, hogy 1,5 literrel többet egyen, mintha eu3 lenne...
komplett idióták...vagyis csak annak néznek mindenkit, mert hogy oka van az egészen biztos!
Azért van itt olyan aki euro 5-el is tud jól fogyasztani (ha ez euro 5?)
. Ja és nem mondeo méret kicsit nagyobb
http://www.spritmonitor.de/en/detail/435721.html
Mellesleg euro 4-sem rossz, ha az egr ki van iktatva
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #536 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 22:55:36 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.04 szombat, 19:42:58
Pont ez a gond hogy semmiből nem venni észre hogy regenerál.
Szerintem erre figyelhettek volna hogy valahogy jelezzék pl. egy ikonnal vagy akármivel mert én se direkt talpalok bele regeneráció közben.
Én még sohasem láttam füstölést regen közben, még ha kapott is közben 1-2 entert (a kipuffhang miatt teszteltem).
S nálam abszolút vannak jelei:
- öblösebb kipuffhang,
- megy a hűtőventi,
- fiatal korában égett szag a szélvédőnél, később inkább csak hátul égett koromszag,
- a pill fogyi felmegy, (130nál pl 6-6.5-ről 11-12re)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #537 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 16:12:18 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.02.12 vasárnap, 22:55:36
S nálam abszolút vannak jelei:
- öblösebb kipuffhang,
nincs
Idézetet írta: SzJani - 2012.02.12 vasárnap, 22:55:36
- megy a hűtőventi,
ez lehet hogy megy, de szokott menni máskor is.
Idézetet írta: SzJani - 2012.02.12 vasárnap, 22:55:36
- fiatal korában égett szag a szélvédőnél, később inkább csak hátul égett koromszag,
nincs, talán némi pattogás alulról ahogy hűl a fém
Idézetet írta: SzJani - 2012.02.12 vasárnap, 22:55:36
- a pill fogyi felmegy, (130nál pl 6-6.5-ről 11-12re)
semmi ilyen, talán ha egy bő litert felugrik de nem többet
Tényleg jelezhetnék legalább egy ikonnal, hogy figyelj paraszt MOST éppen regenerálok
ui
Rgebben írtad hogy láttál egy faceliftest ami furcsán füstölt valahogy nem dizelesen. Mivel már az enyémen sincs TDCi jelölés nem lehet hogy akkor éppen egy regeneráló TDCi-t láttál és nem egy ecoboostot
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #538 Dátum:
2012.02.18 szombat, 14:10:45 »
amit vártam
végre megjelent a 2.2 -höz chip
http://www.superchips.co.uk/curves/Ford%202.2%20TDCi%20Duratorq%20200PS.pdf
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #539 Dátum:
2012.02.18 szombat, 14:18:04 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.02.18 szombat, 14:10:45
amit vártam
végre megjelent a 2.2 -höz chip
http://www.superchips.co.uk/curves/Ford%202.2%20TDCi%20Duratorq%20200PS.pdf
Most őszintén. Volt olyan helyzet amikor úgy érezted volna hogy ez még kellene hozzá?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #540 Dátum:
2012.02.18 szombat, 14:20:21 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.02.18 szombat, 14:10:45
amit vártam
végre megjelent a 2.2 -höz chip
http://www.superchips.co.uk/curves/Ford%202.2%20TDCi%20Duratorq%20200PS.pdf
Kemény... legalábbis elsőre. A csúcs nem sokat nőtt, persze a görbe alatt terület jócskán nőtt, és egyes tartományban nagyot nőtt.
Szerintem lóerőben 50-et is ki lehetne hozni - vagy a turbóból elfogy a szusz?
A nyomaték... szépen nőtt az is, de a karakterisztika már nem olyan jó, mint az eredeti. Ez talán arra enged következtetni, hogy kevés lenne a turbo.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #541 Dátum:
2012.02.18 szombat, 16:35:40 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.02.18 szombat, 14:10:45
amit vártam
végre megjelent a 2.2 -höz chip
http://www.superchips.co.uk/curves/Ford%202.2%20TDCi%20Duratorq%20200PS.pdf
milyen turbo van ezeken?? csak mert magasabb fordulaton nem nagyon lépett a teljesítmény...
meg 2000 alatt miért nem bántották??
nem ismerem az mk4 váltókiosztásét mennyit megy 6-ban 2000-nél és 3000-nél??
ha ilyenben gondolkodsz keresd meg Bunyek-et
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #542 Dátum:
2012.02.18 szombat, 17:13:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.18 szombat, 16:35:40
milyen turbo van ezeken?? csak mert magasabb fordulaton nem nagyon lépett a teljesítmény...
meg 2000 alatt miért nem bántották??
nem ismerem az mk4 váltókiosztásét mennyit megy 6-ban 2000-nél és 3000-nél??
ha ilyenben gondolkodsz keresd meg Bunyek-et
Az fel se tünt mennyire lapos a nyomaték görbéje? Ez turbó 1,8 bart tud tehát van elég levegője, mellé van egy 1800 baros befecskendező rendszere is. Ennél nem arra mentek hogy kokányoljanak egy pillanatnyi lóerő és nyomaték csúcsot hanem tartósan kényelmesen toljon.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #543 Dátum:
2012.02.18 szombat, 17:24:39 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.18 szombat, 17:13:02
Az fel se tünt mennyire lapos a nyomaték görbéje? Ez turbó 1,8 bart tud tehát van elég levegője, mellé van egy 1800 baros befecskendező rendszere is. Ennél nem arra mentek hogy kokányoljanak egy pillanatnyi lóerő és nyomaték csúcsot hanem tartósan kényelmesen toljon.
a tuningolt??
jelöld már be azt a lapos részt
az meg, hogy 1,8-on fut, semmit sem jelent... sőt, más 1,6-os nyomással csinál ennyi erőt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #544 Dátum:
2012.02.18 szombat, 17:37:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.18 szombat, 17:24:39
a tuningolt??
jelöld már be azt a lapos részt
az meg, hogy 1,8-on fut, semmit sem jelent... sőt, más 1,6-os nyomással csinál ennyi erőt
Persze, sok sikert hozzá. Csak nehogy úgy járjanak mint az egyszeri gyerek aki akkorát akart szellenteni mint az apja csak a nagy erőlködősbe inkább összesza..ta magát
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #545 Dátum:
2012.02.18 szombat, 17:50:03 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.18 szombat, 17:37:36
Persze, sok sikert hozzá. Csak nehogy úgy járjanak mint az egyszeri gyerek aki akkorát akart szellenteni mint az apja csak a nagy erőlködősbe inkább összesza..ta magát
az, hogy nem hiszed már a te bajod
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ST220_Gab
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #546 Dátum:
2012.02.18 szombat, 19:02:26 »
az erőből sose elég
rugalmasságnál számítana az a kevés Nm többlet
csak a garit félteném...bármi gond lenne, egyből arra fognák
érdekes hogy a 175LE verzióból is kb ennyit hoztak ki
ne feledjük h egy gyártónak sincs ilyen cm3/LE arányú 1 turbo-s vasa
eléggé ki van hegyezve már így is
prémium gyártók 2 feltöltővel dolgoznak már
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #547 Dátum:
2012.02.18 szombat, 19:13:35 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.18 szombat, 17:13:02
Az fel se tünt mennyire lapos a nyomaték görbéje? Ez turbó 1,8 bart tud tehát van elég levegője, mellé van egy 1800 baros befecskendező rendszere is. Ennél nem arra mentek hogy kokányoljanak egy pillanatnyi lóerő és nyomaték csúcsot hanem tartósan kényelmesen toljon.
Zsolt azt írta, hogy a tuningoltnál nem maradt meg a lapos nyomaték. És ez így is van. Ezt írom én is, hogy nem bírta szussszal a turbó. Vagy valahol máshol van a szűk keresztmetszet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #548 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 08:55:35 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.02.18 szombat, 19:02:26
az erőből sose elég
rugalmasságnál számítana az a kevés Nm többlet
csak a garit félteném...bármi gond lenne, egyből arra fognák
érdekes hogy a 175LE verzióból is kb ennyit hoztak ki
ne feledjük h egy gyártónak sincs ilyen cm3/LE arányú 1 turbo-s vasa
eléggé ki van hegyezve már így is
prémium gyártók 2 feltöltővel dolgoznak már
Már 3-al...
drága ám egy turbó...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ST220_Gab
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #549 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 13:26:14 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.19 vasárnap, 08:55:35
Már 3-al...
drága ám egy turbó...
azok még csak most jönnek
végén már egész turbofüzér lesz
50cm3 12 turbo
Naplózva
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
...
23
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ