Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:56:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 331601 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #500 Dátum:
2018.02.25 vasárnap, 15:30:45 »
Az öregedő mk3-ast lassan lecseréljük, és szemezek a Galaxykkal mert egyre több a gyerköc és ők is nőnek. Örülnék, ha valakinek van tapasztalata, jótanács, hogy Galaxynál mire figyeljen az ember. Pl nekem az ecoboost motorok valamiért nem tetszenek. Maradnék szívem szerint a 2.0 tdci-nél. Abból is van többfajta a palettán. 150, 180, 210le. Szemeznék a 180 lovassal, és szívem szerint 4x4, de abból nincs ilyen párosításban. 150le 4x4? Hát... A 210le meg csak aut vagy powershift változatokban van 4x4... powershift még nem győzött meg, hogy tartós. Sok neg rewiev-et olvastam. Szóval ha van valakinek jó/ rossz tapasztalata azt kérem ossza meg! Szép napot!
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #501 Dátum:
2018.02.25 vasárnap, 16:34:16 »
Idézetet írta: BENIREY - 2018.02.15 csütörtök, 16:09:34
Remélem haverral megoldjuk.
Max az izzítót kell kiméretnem v.kivel,meg utána villamosságis srác laptoppal ráköt,megnézzük nyomásokat,meg elindítjuk a kényszerregent.,majd kiveszi a hibát.
már 2x voltam nála.
Először elmentünk az M1-n Komáromtól-Csornai lehajtóig. 8x indítottuk a regent,de 580 fok fölé nem ment hőfok.
Szűrőtisztítás után már csak Nagyszentjánosig,de ugyanaz volt. 3 Ezret kért,korrekt volt.
Majd meglátjuk.
Mindenképp jelentkezem még,köszönöm mindenkinek a segítséget.
Megoldottuk.Oxigénnel kicsit meglett melegítve,pillanatok alatt kitudtuk venni a befecskendezőt.
Test kábelt elvágtuk,hogy az izzító gyertyát kitudjuk tekerni.Kis melegítés már kint is volt.
Üzemanyag cső is elvolt dugulva,azt kis dróttal áttudtuk szúrni.
A házat melegítettük,másik oldalról kompresszorral fújattuk és kilőtte a koromdugót.
Izzítónak adtunk egy plusszot csatin keresztül,test adott egy akksi negatívra ráültetve.
10 másodperc alatt felizzott,úgyhogy izzító+biztosíték jó.Összeraktuk,úgyhogy most elvileg minden tiszta és üzemképes.
Már csak azt nem tudom,hogy automatikusan elfog indulni a regen,ha sokat megyek,vagy laptoppal kényszeríteni kell majd.
Egyenlőre O.K.
Rámentünk tegnap laptoppal,minden nyomás megfelelő,azonnal 580 fok a kipuffantóba,(Nem kellet felmenni az autópályára
) reg.indult.
Remélem megint 200E Km-t elmegy gond nélkül.
Mégegyszer köszönet mindenkinek...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #502 Dátum:
2018.02.27 kedd, 11:18:04 »
Idézetet írta: malay - 2018.02.25 vasárnap, 15:30:45
Az öregedő mk3-ast lassan lecseréljük, és szemezek a Galaxykkal mert egyre több a gyerköc és ők is nőnek. Örülnék, ha valakinek van tapasztalata, jótanács, hogy Galaxynál mire figyeljen az ember. Pl nekem az ecoboost motorok valamiért nem tetszenek. Maradnék szívem szerint a 2.0 tdci-nél. Abból is van többfajta a palettán. 150, 180, 210le. Szemeznék a 180 lovassal, és szívem szerint 4x4, de abból nincs ilyen párosításban. 150le 4x4? Hát... A 210le meg csak aut vagy powershift változatokban van 4x4... powershift még nem győzött meg, hogy tartós. Sok neg rewiev-et olvastam. Szóval ha van valakinek jó/ rossz tapasztalata azt kérem ossza meg! Szép napot!
Nekem a 210 lovas dupla turbo s motor duruzsol a motorháztetö alatt, 7 hónap alatt 19e km.
Automata.
Semmi gond nincs vele, a kezdeti idöszak után most már sokkal finomabban vált. Powershift is jó, + van hatásos motorfék is gratis, mindez az automata ellenére.
90% autópályán, a többi vegyes használat. Nagy átlag szerint 6,7 L a fogyasztása, többnyire 130-140 es utazó sebességnél.
A 4x4 hiánya nekem is fájó pont volt, de idáig kopp kopp nem hiányzott.
Amivel ennél a motornál számolhatsz, 30e km a motorolaj csere - ez Viszont zsebbe nyúlós a korábbi Mondeo s tapasztalatokhoz képest.( 0w30, 6,2,L ca 46e pénz+ ami még kell, szürök,stb)
60e km ként váltóolaj csere is bejátszik, ez is eddigi infok szerint kb 65e kiadnivalo magyar valuta.
Ezek eddigi tapasztalataim, infoim a mocival.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #503 Dátum:
2018.02.27 kedd, 12:10:46 »
Idézetet írta: Vectron - 2018.02.27 kedd, 11:18:04
Nekem a 210 lovas dupla turbo s motor duruzsol a motorháztetö alatt, 7 hónap alatt 19e km.
Automata.
Semmi gond nincs vele, a kezdeti idöszak után most már sokkal finomabban vált. Powershift is jó, + van hatásos motorfék is gratis, mindez az automata ellenére.
90% autópályán, a többi vegyes használat. Nagy átlag szerint 6,7 L a fogyasztása, többnyire 130-140 es utazó sebességnél.
A 4x4 hiánya nekem is fájó pont volt, de idáig kopp kopp nem hiányzott.
Amivel ennél a motornál számolhatsz, 30e km a motorolaj csere - ez Viszont zsebbe nyúlós a korábbi Mondeo s tapasztalatokhoz képest.( 0w30, 6,2,L ca 46e pénz+ ami még kell, szürök,stb)
60e km ként váltóolaj csere is bejátszik, ez is eddigi infok szerint kb 65e kiadnivalo magyar valuta.
Ezek eddigi tapasztalataim, infoim a mocival.
Ha sokáig akarod tartani, akkor az olajcserével ne várj 30E-ig szerintem. Nekem még 20E a csereperiódus, ilyenkor márkaszervíz, de 10 ezrenként meg megoldom maszekban, így olcsóbb. A motornak jót tesz...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #504 Dátum:
2018.02.27 kedd, 12:41:07 »
Idézetet írta: titta - 2018.02.27 kedd, 12:10:46
Ha sokáig akarod tartani, akkor az olajcserével ne várj 30E-ig szerintem. Nekem még 20E a csereperiódus, ilyenkor márkaszervíz, de 10 ezrenként meg megoldom maszekban, így olcsóbb. A motornak jót tesz...
Köszi!
Utánajártam, hogy a 30e km csereperiódus vajon egy kamikaze akcio a gyártótol a tulajok felé, vagy van mögötte más is?
Ford azt kommunikálja, hogy ezen Motorok és a gyári ajanlással a +motorolaj minösége valamint mennyisége és az elöirt csereperiódus garantálja a Motorok üzembiztos tartósságát.
1500 megtett km enként ajánlják az olajszint “házi“ ellenörzését!!!
Utánajártam a motorolajok elöállítójánál(egyik klubtagunk ott dolgozik, bevitt az üzembe) azt mondja ezek a szintetikus olajok akár 100e km t is biztonsàggal ellátják funkciojukat, tehát a kenéssel,vizkozitással addig nincs gond.
Egyedüli gyenge pont -ez a motorolaj szürö- ezek ujabb generácioi már 40-50e km t megtett motort is képesek ellàtni eltömödés nélkül. Ezt használja a Ford is újabb generációs modelljeinél.
YouTube n van egy video feltöltve a hidegben kell e és mennyit járatni a motort, ott a 0w 30 as olaj esetén pár másodperc csupán(hideg kiserlet a filmben) amíg az olajkör körbeér.
Tehát ezzel az olajjal + szürövel ellátott motorok tovább birják. Igaz,drágább is az olaj csere.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #505 Dátum:
2018.02.27 kedd, 15:06:05 »
Idézetet írta: Vectron - 2018.02.27 kedd, 12:41:07
Köszi!
Utánajártam, hogy a 30e km csereperiódus vajon egy kamikaze akcio a gyártótol a tulajok felé, vagy van mögötte más is?
Ford azt kommunikálja, hogy ezen Motorok és a gyári ajanlással a +motorolaj minösége valamint mennyisége és az elöirt csereperiódus garantálja a Motorok üzembiztos tartósságát.
1500 megtett km enként ajánlják az olajszint “házi“ ellenörzését!!!
Utánajártam a motorolajok elöállítójánál(egyik klubtagunk ott dolgozik, bevitt az üzembe) azt mondja ezek a szintetikus olajok akár 100e km t is biztonsàggal ellátják funkciojukat, tehát a kenéssel,vizkozitással addig nincs gond.
Egyedüli gyenge pont -ez a motorolaj szürö- ezek ujabb generácioi már 40-50e km t megtett motort is képesek ellàtni eltömödés nélkül. Ezt használja a Ford is újabb generációs modelljeinél.
YouTube n van egy video feltöltve a hidegben kell e és mennyit járatni a motort, ott a 0w 30 as olaj esetén pár másodperc csupán(hideg kiserlet a filmben) amíg az olajkör körbeér.
Tehát ezzel az olajjal + szürövel ellátott motorok tovább birják. Igaz,drágább is az olaj csere.
Ahogy érzed. Én még csak 113ezer megtett km-nél járok, de azt vettem észre hogy a 20ezres ciklus előtt, olyan 18-19 ezernél már kicsit hangosabban kerepelt hidegen a motor, így átálltam a 10ezrenkénti cserére. Mivel nem egy tehén ára (20 eHuf körül kijön), úgy vagyok vele ártani nem árt... Szerintem azonos olajat raknak az enyémbe is.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #506 Dátum:
2018.02.27 kedd, 15:43:05 »
Idézetet írta: titta - 2018.02.27 kedd, 15:06:05
Ahogy érzed. Én még csak 113ezer megtett km-nél járok, de azt vettem észre hogy a 20ezres ciklus előtt, olyan 18-19 ezernél már kicsit hangosabban kerepelt hidegen a motor, így átálltam a 10ezrenkénti cserére. Mivel nem egy tehén ára (20 eHuf körül kijön), úgy vagyok vele ártani nem árt... Szerintem azonos olajat raknak az enyémbe is.
A 0w30 as olaj Ford által értékesítve kb 7600 huf/L.
A tiédbe kevesebb mint 3L kell?
(Legújabb okos ajánlatom ha nem ragaszkodom bizonyos formaságokhoz is 6e/L. Ekkora mennyiségü olaj nem jön ki 20 rugóból.)
Elözö MKIII 2,0i a 4,5 L 15w30 as nagyautos okosba volt 12 rugo.
De ki miben hisz.
Én beleástam magam ebbe a Ford ajánlás témába. Azt osztottam meg veletek.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #507 Dátum:
2018.02.27 kedd, 16:13:32 »
Idézetet írta: Vectron - 2018.02.27 kedd, 15:43:05
A 0w30 as olaj Ford által értékesítve kb 7600 huf/L.
A tiédbe kevesebb mint 3L kell?
(Legújabb okos ajánlatom ha nem ragaszkodom bizonyos formaságokhoz is 6e/L. Ekkora mennyiségü olaj nem jön ki 20 rugóból.)
Elözö MKIII 2,0i a 4,5 L 15w30 as nagyautos okosba volt 12 rugo.
De ki miben hisz.
Én beleástam magam ebbe a Ford ajánlás témába. Azt osztottam meg veletek.
ettől függetlenül en lefeleznem a periódust.
A szűrő telitettseget semmi nem jelzi és szerintem nem bir ki 30at. Egyre kissebb a szűrő és mondhat bárki bármit a dízel olaja kurma koszos már 10e utan is. Ahogy titta mondja 15nel már megváltozik a motor hangja is. Nefeledd a gari 150e km, de nem ennyi kell kibirjon a motor. De az szép hogy utána mentél. A szint. Olaj tényleg sokat kibír, és valoban a szűrő a korlát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabo01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #508 Dátum:
2018.02.27 kedd, 19:05:45 »
Idézetet írta: Vectron - 2018.02.27 kedd, 15:43:05
A 0w30 as olaj Ford által értékesítve kb 7600 huf/L.
A tiédbe kevesebb mint 3L kell?
(Legújabb okos ajánlatom ha nem ragaszkodom bizonyos formaságokhoz is 6e/L. Ekkora mennyiségü olaj nem jön ki 20 rugóból.)
Elözö MKIII 2,0i a 4,5 L 15w30 as nagyautos okosba volt 12 rugo.
De ki miben hisz.
Én beleástam magam ebbe a Ford ajánlás témába. Azt osztottam meg veletek.
Én is 15e-ként cserélem az olajat. Mondjuk ha nem a Ford-tól veszed az olajat akkor azért lényegesen olcsóbban is meg lehet úszni. A 6l Fuchs olajat 22e-ért vettem.
https://www.fuchs.com/de/en/special/product/product/19646-titan-supersyn-f-eco-fe-sae-0w-30/
Naplózva
2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #509 Dátum:
2018.02.27 kedd, 19:34:35 »
Idézetet írta: gabo01 - 2018.02.27 kedd, 19:05:45
Én is 15e-ként cserélem az olajat. Mondjuk ha nem a Ford-tól veszed az olajat akkor azért lényegesen olcsóbban is meg lehet úszni. A 6l Fuchs olajat 22e-ért vettem.
https://www.fuchs.com/de/en/special/product/product/19646-titan-supersyn-f-eco-fe-sae-0w-30/
1et értek. 30-60-90 stb. márkaszervíz. 15-45-75 magánrendelés.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gabo01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #510 Dátum:
2018.02.27 kedd, 19:41:49 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.02.27 kedd, 19:34:35
1et értek. 30-60-90 stb. márkaszervíz. 15-45-75 magánrendelés.
Pontosan így csinálom én is!
Annyi még, hogy az olajszűrőnél is viccesebb méretű gázolajszűrőt szintén cseréltetem minden nem Ford-os szerviz alkalmával.
Naplózva
2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #511 Dátum:
2018.02.28 szerda, 19:16:25 »
Köszönöm az eddigi tapasztalatokat. Nem tudom miért húzom a számat a powershit miatt, de ez van... pedig 86’ ban már autómata váltós kocsija volt apámnak és élveztük... Az olajcseréről én is azt gondolom, hogy szerviz az szerviz, az kell. A köztes időszakban pedig az ember cseréli magának. Ki mennyi ideig tervezi a kocsit. Én kb mint a mondeot 300e km-re, így bizti, hogy 15e km-enként cserélem. Ártani biztos nem fog.
Esetleg ha valakinek van tapasztalata az extrákkal, az is jól jön. Pl mi az aminek biztos hasznát veszi az ember, mi az ami viszont csak bóvli parasztvakítás. A 3. Sor elektromsan lehajtható ülésekröl azt láttam, hogy eddig nemsok embernek jött be. Viszont pl kiváncsi lennék a kéznélküli láblendítős csomagtartó nyitásról mi a vélemény. Pl azt nem látom át, hogyha bent ülök, valaki belendíti a lábát hátulról és szezám tárulj...
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #512 Dátum:
2018.02.28 szerda, 19:19:22 »
Idézetet írta: malay - 2018.02.28 szerda, 19:16:25
Köszönöm az eddigi tapasztalatokat. Nem tudom miért húzom a számat a powershit miatt, de ez van... pedig 86’ ban már autómata váltós kocsija volt apámnak és élveztük... Az olajcseréről én is azt gondolom, hogy szerviz az szerviz, az kell. A köztes időszakban pedig az ember cseréli magának. Ki mennyi ideig tervezi a kocsit. Én kb mint a mondeot 300e km-re, így bizti, hogy 15e km-enként cserélem. Ártani biztos nem fog.
Esetleg ha valakinek van tapasztalata az extrákkal, az is jól jön. Pl mi az aminek biztos hasznát veszi az ember, mi az ami viszont csak bóvli parasztvakítás. A 3. Sor elektromsan lehajtható ülésekröl azt láttam, hogy eddig nemsok embernek jött be. Viszont pl kiváncsi lennék a kéznélküli láblendítős csomagtartó nyitásról mi a vélemény. Pl
azt nem látom át, hogyha bent ülök, valaki belendíti a lábát hátulról és szezám tárulj...
Biztos nem! Bent van a kulcs a kocsi...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #513 Dátum:
2018.02.28 szerda, 21:01:33 »
Idézetet írta: malay - 2018.02.28 szerda, 19:16:25
Köszönöm az eddigi tapasztalatokat. Nem tudom miért húzom a számat a powershit miatt, de ez van... pedig 86’ ban már autómata váltós kocsija volt apámnak és élveztük... Az olajcseréről én is azt gondolom, hogy szerviz az szerviz, az kell. A köztes időszakban pedig az ember cseréli magának. Ki mennyi ideig tervezi a kocsit. Én kb mint a mondeot 300e km-re, így bizti, hogy 15e km-enként cserélem. Ártani biztos nem fog.
Esetleg ha valakinek van tapasztalata az extrákkal, az is jól jön. Pl mi az aminek biztos hasznát veszi az ember, mi az ami viszont csak bóvli parasztvakítás. A 3. Sor elektromsan lehajtható ülésekröl azt láttam, hogy eddig nemsok embernek jött be. Viszont pl kiváncsi lennék a kéznélküli láblendítős csomagtartó nyitásról mi a vélemény. Pl azt nem látom át, hogyha bent ülök, valaki belendíti a lábát hátulról és szezám tárulj...
nekem a favorit extrák,amik nem sok típusban vannak alapból vagy egyáltalán.
Ülésfűtés és szellőzés.
Első szélvédőfűtés.
Több zónás automata klíma.
Elektromos kisegítő fűtés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #514 Dátum:
2018.02.28 szerda, 21:44:40 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.28 szerda, 21:01:33
nekem a favorit extrák,amik nem sok típusban vannak alapból vagy egyáltalán.
Ülésfűtés és szellőzés.
Első szélvédőfűtés.
Több zónás automata klíma.
Elektromos kisegítő fűtés.
Kihagytad a sámlit
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #515 Dátum:
2018.02.28 szerda, 21:55:45 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.28 szerda, 21:01:33
nekem a favorit extrák,amik nem sok típusban vannak alapból vagy egyáltalán.
Ülésfűtés és szellőzés.
Első szélvédőfűtés.
Több zónás automata klíma.
Elektromos kisegítő fűtés.
Ok, köszönöm, ezeket én is gondoltam. Ezzel is egyre inkább megerősítesz, hogy a túl sok extra nem fog hiányozni, amiket hozzá kínálnak plusszba.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
gabo01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #516 Dátum:
2018.03.01 csütörtök, 11:02:10 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.28 szerda, 21:01:33
nekem a favorit extrák,amik nem sok típusban vannak alapból vagy egyáltalán.
Ülésfűtés és szellőzés.
Első szélvédőfűtés.
Több zónás automata klíma.
Elektromos kisegítő fűtés.
Közben kiderítettem, hogy ez az elektromos kiegészítő fűtés benne van az autóban de ilyen hidegben nem sokat javít a helyzeten sajnos!
Az előző autómban (Alhambra) volt állófűtés és nagyon hiányzik ebbe a kocsiba is érzésem szerint. Ma reggel mentem kb 15km-t 60-110 közötti tempóban és nem lett üzem-meleg az autó és amint lassítottam 50-60 közé azonnal visszahűlt 60 C közelébe.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.01 csütörtök, 13:58:29 írta gabo01
»
Naplózva
2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #517 Dátum:
2018.03.03 szombat, 08:06:12 »
Idézetet írta: malay - 2018.02.28 szerda, 21:55:45
Ok, köszönöm, ezeket én is gondoltam. Ezzel is egyre inkább megerősítesz, hogy a túl sok extra nem fog hiányozni, amiket hozzá kínálnak plusszba.
Ford Dynamic LED. Nekem bejövös az okos vezérléssel.
Active City Stop, hasznos lehet.
Szintén zenész a Panorama üvegtetö.
Hangvezérlés is ok.(Navit kivéve)
Sötétitett hátso ablakok is jó dolog.
Automatikus csomagtér nyitás nálam áldozatul esett a hátso spoiler nek, ebbe nem tudok nyilatkozni.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #518 Dátum:
2018.03.03 szombat, 08:22:12 »
Idézetet írta: gabo01 - 2018.03.01 csütörtök, 11:02:10
Közben kiderítettem, hogy ez az elektromos kiegészítő fűtés benne van az autóban de ilyen hidegben nem sokat javít a helyzeten sajnos!
Az előző autómban (Alhambra) volt állófűtés és nagyon hiányzik ebbe a kocsiba is érzésem szerint. Ma reggel mentem kb 15km-t 60-110 közötti tempóban és nem lett üzem-meleg az autó és amint lassítottam 50-60 közé azonnal visszahűlt 60 C közelébe.
A kiegészitö fütés az utastér szellöztetéséhez van, hideg motor vizhöfok nál hamarabb teriti a meleget - ezt viszont tapasztaltam.
Vizhöfok.
A motor hütö elötti kis lamellákat mozgatja ahogy változik a viz hömérséklet h hamarabb melegedjen pl télen zárva tartja sokáig.
Ezt olvastam, + figyeltem már többször.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #519 Dátum:
2018.03.03 szombat, 18:55:18 »
Idézetet írta: Vectron - 2018.03.03 szombat, 08:22:12
A kiegészitö fütés az utastér szellöztetéséhez van, hideg motor vizhöfok nál hamarabb teriti a meleget - ezt viszont tapasztaltam.
Vizhöfok.
A motor hütö elötti kis lamellákat mozgatja ahogy változik a viz hömérséklet h hamarabb melegedjen pl télen zárva tartja sokáig.
Ezt olvastam, + figyeltem már többször.
Ez már mk4 óta így van. Szvsz, fűt ez az autó, mint az állat!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gabo01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #520 Dátum:
2018.03.03 szombat, 22:11:06 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.03.03 szombat, 18:55:18
Ez már mk4 óta így van. Szvsz, fűt ez az autó, mint az állat!
Örülök, hogy elégedettek vagytok a Mondeo fűtésével én kevésbé az S-Max-éval.
Lehet az S-Max nem mozgatja a lamellákat?
Naplózva
2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #521 Dátum:
2018.03.03 szombat, 22:28:46 »
Idézetet írta: gabo01 - 2018.03.03 szombat, 22:11:06
Örülök, hogy elégedettek vagytok a Mondeo fűtésével én kevésbé az S-Max-éval.
Lehet az S-Max nem mozgatja a lamellákat?
szerintem az smaxban nincs...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #522 Dátum:
2018.03.03 szombat, 22:37:23 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.03 szombat, 22:28:46
szerintem az smaxban nincs...
Lehet, hogy van benne, csak sokáig tart a konténert befűteni...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #523 Dátum:
2018.03.03 szombat, 22:40:22 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.03.03 szombat, 22:37:23
Lehet, hogy van benne, csak sokáig tart a konténert befűteni...
nem olyan vészes az.az 5ik km után azért már langyos levegő jön a hajszárítóval.És ott van a sheggfűtés is ami megfizethetetlen.
Én 8km-re járok melózni.Mire kiszálok,már majdnem meleg is van...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #524 Dátum:
2018.03.04 vasárnap, 07:38:38 »
Idézetet írta: alf® - 2018.03.03 szombat, 22:40:22
nem olyan vészes az.az 5ik km után azért már langyos levegő jön a hajszárítóval.És ott van a sheggfűtés is ami megfizethetetlen.
Én 8km-re járok melózni.Mire kiszálok,már majdnem meleg is van...
Ja és zoknit sem veszel fel -15°C-ig
Jó, jó, fűtenek ezek már rendesen, nem úgy mint anno a vw bogaram... Ha meg vkinek még állófűtése is van, akkor télikabira sincs szüksége.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #525 Dátum:
2018.03.04 vasárnap, 08:23:47 »
Idézetet írta: Vectron - 2018.03.03 szombat, 08:06:12
Ford Dynamic LED. Nekem bejövös az okos vezérléssel.
Active City Stop, hasznos lehet.
Szintén zenész a Panorama üvegtetö.
Hangvezérlés is ok.(Navit kivéve)
Sötétitett hátso ablakok is jó dolog.
Automatikus csomagtér nyitás nálam áldozatul esett a hátso spoiler nek, ebbe nem tudok nyilatkozni.
No, a kocsit megrendeltük. A gyerekek élvezték, a szalonban az összes kocsi elektromos ülését kipróbálták. Most már csak ki kell várni azt a röpke 3 hónapot, még megérkezik... no ez a nehezebb. Köszönöm a hozzászólásokat!
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #526 Dátum:
2018.03.04 vasárnap, 09:51:38 »
Idézetet írta: malay - 2018.03.04 vasárnap, 08:23:47
No, a kocsit megrendeltük. A gyerekek élvezték, a szalonban az összes kocsi elektromos ülését kipróbálták. Most már csak ki kell várni
azt a röpke 3 hónapot,
még megérkezik... no ez a nehezebb. Köszönöm a hozzászólásokat!
Ha 5re megjön pezsgős vacsival ünnepeld...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gabo01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #527 Dátum:
2018.03.04 vasárnap, 11:30:43 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.03.04 vasárnap, 07:38:38
Ja és zoknit sem veszel fel -15°C-ig
Jó, jó, fűtenek ezek már rendesen, nem úgy mint anno a vw bogaram... Ha meg vkinek még állófűtése is van, akkor télikabira sincs szüksége.
Az biztos, hogy valamivel jobban fűt mint a pd Alhambra rossz kályhával de ha hetekig tartott volna ez a -10-20C-os hideg már biztosan komolyan elgondolkodtam volna az állófűtés beépítésén!
Tényleg nem tudja valaki mennyibe fáj utólag egy kályha beépítés? Néztem, hogy ha azzal lett volna rendelve akkor nem annyira vészes 220e Ft de gondolom utólag x2 vagy x3 az ára!?
Naplózva
2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
Maki
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #528 Dátum:
2018.03.04 vasárnap, 13:29:57 »
Sziasztok!
Tolató illetve parkolóradar problémám van, hátramenetnél folyamatosan sípol egy ideig és nem mutatja a zöld vagy piros jeleket csak a segéd vonalakat.a múltkor elvittem kiméretni a számítógép szerint hátsó bal szélső a hibás, hazamentem kicseréltem de semmi változás illetve hol jó hol nem de inkább nem. Az lehet hogy az elsők közül valamelyik a rossz?
Naplózva
S-MAX (140LE) 163LE Titanium 2011
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #529 Dátum:
2018.03.06 kedd, 17:21:27 »
Idézetet írta: malay - 2018.03.04 vasárnap, 08:23:47
No, a kocsit megrendeltük. A gyerekek élvezték, a szalonban az összes kocsi elektromos ülését kipróbálták. Most már csak ki kell várni azt a röpke 3 hónapot, még megérkezik... no ez a nehezebb. Köszönöm a hozzászólásokat!
Mesélj, mi lett lepapirozva végül!
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #530 Dátum:
2018.03.07 szerda, 18:29:16 »
Idézetet írta: Vectron - 2018.03.06 kedd, 17:21:27
Mesélj, mi lett lepapirozva végül!
A papírozás mely része érdekel? 2.0 tdci, 180le titanium 6 gang man, az alapon felül a 2.sor oldallégzsák, TitX1, az aud buss3, Tech 1, elektromos, memóriás ülés, sötét üveg hátra. Kb ennyi ment bele. Kb 3 hónapot ígértek. Bordó tetszett, de 263e felárat nekem nem ér, végül frozen fehér maradt, az a sötét üvegekkel szerintem elmegy. A családból mindenkinek volt valami kívánsága, higy mi legyen benne, egyik-másik gyerek, asszony, végül én. Kb ennyi. Egyenlőre csak próbáltunk egyet, azt ha itt a saját, akkor lesz véleményem is. Utólag 2 dolgot bánok: állófűtés, vonóhorog... most ez lesz, azt pont. Alapból benne volt elég sokminden mk3-hoz képest! De bevallom még most is nagyon szeretjük. Mikor a fiamat hoztam haza az oviból mondta, hogy mennyire imádja a mk3 mondeónkat, de abban bízik, hogy galaxy is lesz ilyen jó. Nem tudtam mit mondani, csak hogy jó lesz, azt meglátjuk mennyire lesz szerethető. Még nem értené, ha azt mondanám, hogy az új autókat már 5 évre tervezik azt hullik szét...
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.07 szerda, 19:10:01 írta malay
»
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #531 Dátum:
2018.03.07 szerda, 19:52:19 »
Idézetet írta: malay - 2018.03.07 szerda, 18:29:16
A papírozás mely része érdekel? 2.0 tdci, 180le titanium 6 gang man, az alapon felül a 2.sor oldallégzsák, TitX1, az aud buss3, Tech 1, elektromos, memóriás ülés, sötét üveg hátra. Kb ennyi ment bele. Kb 3 hónapot ígértek. Bordó tetszett, de 263e felárat nekem nem ér, végül frozen fehér maradt, az a sötét üvegekkel szerintem elmegy. A családból mindenkinek volt valami kívánsága, higy mi legyen benne, egyik-másik gyerek, asszony, végül én. Kb ennyi. Egyenlőre csak próbáltunk egyet, azt ha itt a saját, akkor lesz véleményem is. Utólag 2 dolgot bánok: állófűtés, vonóhorog... most ez lesz, azt pont. Alapból benne volt elég sokminden mk3-hoz képest! De bevallom még most is nagyon szeretjük. Mikor a fiamat hoztam haza az oviból mondta, hogy mennyire imádja a mk3 mondeónkat, de abban bízik, hogy galaxy is lesz ilyen jó. Nem tudtam mit mondani, csak hogy jó lesz, azt meglátjuk mennyire lesz szerethető. Még nem értené, ha azt mondanám, hogy az új autókat már 5 évre tervezik azt hullik szét...
A 180 ló felárat megspórolhattad volna. Állófűtés? Sokat jártok télen síelni vagy mi? És mennyibe fájt volna?
Gyári vonóhorog az mennyi? Itt mindig az a kérdés, hogy mennyire vágják szét a lököst...
Pusztán csak információilag. Ha nem megy kapásból, hagyjad!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gabo01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #532 Dátum:
2018.03.07 szerda, 22:28:29 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.03.07 szerda, 19:52:19
A 180 ló felárat megspórolhattad volna. Állófűtés? Sokat jártok télen síelni vagy mi? És mennyibe fájt volna?
Gyári vonóhorog az mennyi? Itt mindig az a kérdés, hogy mennyire vágják szét a lököst...
Pusztán csak információilag. Ha nem megy kapásból, hagyjad!
Ugyan nem engem kérdeztél de válaszolok. A gyári állófűtés 220e a vonóhorogból van többféle de olyan 230-250e ha jól emlékszem.
Nekem utólag tették fel a horgot az S-Max-ra egy elég profi levehető fejűt és talán egy 3x10cm darabot vágtak ki a lökös aljából ami csak akkor látszik ha aláfekszel.
Ja és az állófűtést én is nagyon hiányolom pedig nem járok síelni de nagyon megszoktam az Alhambrában.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.07 szerda, 22:30:57 írta gabo01
»
Naplózva
2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #533 Dátum:
2018.03.07 szerda, 22:55:57 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.03.07 szerda, 19:52:19
A 180 ló felárat megspórolhattad volna. Állófűtés? Sokat jártok télen síelni vagy mi? És mennyibe fájt volna?
Gyári vonóhorog az mennyi? Itt mindig az a kérdés, hogy mennyire vágják szét a lököst...
Pusztán csak információilag. Ha nem megy kapásból, hagyjad!
Az árak valahogy így vannak ( minusz amennyit lealkudtam %) ahogy gabo01 írta. Valahol meg kellett húzni a határt, mert család mindent belepakolt volna... Egyenlőre használjuk majd így azt meglátjuk, hogy mennyire hiányzik majd. Eddigi autóimban sem voltak ezek, azt mégis kerek a világ...
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #534 Dátum:
2018.06.13 szerda, 19:37:26 »
Helyzetjelentés! Eletelt több mint 3 hónap és a megrendelt kocsiról semmi hír. Az értékesítő mára már nem valami kedves, talán inkább bunkó. Semmi biztosat nem tudnak mondani. Azt se tudják, hogy hol tarr az autó, amúgy meg a kisbetűsben benne van, hogy tul képp akár 6 hónapot is késhet a kocsi... kissé kiábrándító.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #535 Dátum:
2018.06.13 szerda, 19:48:52 »
Idézetet írta: malay - 2018.06.13 szerda, 19:37:26
Helyzetjelentés! Eletelt több mint 3 hónap és a megrendelt kocsiról semmi hír. Az értékesítő mára már nem valami kedves, talán inkább bunkó. Semmi biztosat nem tudnak mondani. Azt se tudják, hogy hol tarr az autó, amúgy meg a kisbetűsben benne van, hogy tul képp akár 6 hónapot is késhet a kocsi... kissé kiábrándító.
Ha azt mondják, hogy októberre megjön.... feltétlen kérdezd meg melyik év?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #536 Dátum:
2018.06.13 szerda, 20:34:08 »
Idézetet írta: malay - 2018.06.13 szerda, 19:37:26
Helyzetjelentés! Eletelt több mint 3 hónap és a megrendelt kocsiról semmi hír. Az értékesítő mára már nem valami kedves, talán inkább bunkó. Semmi biztosat nem tudnak mondani. Azt se tudják, hogy hol tarr az autó, amúgy meg a kisbetűsben benne van, hogy tul képp akár 6 hónapot is késhet a kocsi... kissé kiábrándító.
jaj de ismerős...
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
oszkaar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #537 Dátum:
2018.06.25 hétfő, 11:08:53 »
Szervusztok,
Új vagyok itt.
Egy 150 lovas dízel powershiftes Galaxyt hajtok 3 hónapja. Titanium + pár egyéb extra, készleten volt, nem akartam megrendelés után várakozni. Van pár részlet, ami nem tetszik úgy, ahogy éppen megvalósításra került benne, de azokról esetleg majd később, de apróságok, amikkel együtt lehet élni.
Olajcserével kapcsolatban lenne kérdésem.
Imént ellenőriztem a szintet (tulképpen most először) és elég fekete benne az olaj, ráadásul a mérőpálca végén erősen 'szurokjellegű' makacs rárakódás is volt, amit elég nehéz volt onnan lekaparni. Bő 10E km van most benne, nagy része hosszú autópályás menet volt, nem megkergetve.
Amikor a téli kerekekhez később érkezett dísztárcsákért elmentem, rákérdezett az alkatrészes, hogy 1500-as olajcsere megvolt-e (akkor volt benne 2500 és másnap gyakorlatilag indultam egy következő 2500+-os körre, szervizidőpont hirtelen már nem volt).
Állítólag ez csak egy ajánlás a magyar kereskedők részéről a korábbi generációkból kiindulva, de már így nem volt értelme nekiugrani 5+ ekm után. Ők is és másik Ford szervíz is azt ajánlotta ezek után, hogy 15E-nél azért cseréltessem le, megfelezve a 30E-s periódust.
A lerakódást látva húzzak most minnél hamarabb vele szervízbe szerintetek?
A szervízfüzet táblázata szerint 30E/2év a periódus, kereskedő beleírt simán 20E/1évet az adatokhoz.
Köszönöm a válaszokat előre is.
Oszkár
Naplózva
2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #538 Dátum:
2018.06.25 hétfő, 16:01:24 »
Idézetet írta: oszkaar - 2018.06.25 hétfő, 11:08:53
Szervusztok,
Új vagyok itt.
Egy 150 lovas dízel powershiftes Galaxyt hajtok 3 hónapja. Titanium + pár egyéb extra, készleten volt, nem akartam megrendelés után várakozni. Van pár részlet, ami nem tetszik úgy, ahogy éppen megvalósításra került benne, de azokról esetleg majd később, de apróságok, amikkel együtt lehet élni.
Olajcserével kapcsolatban lenne kérdésem.
Imént ellenőriztem a szintet (tulképpen most először) és elég fekete benne az olaj, ráadásul a mérőpálca végén erősen 'szurokjellegű' makacs rárakódás is volt, amit elég nehéz volt onnan lekaparni. Bő 10E km van most benne, nagy része hosszú autópályás menet volt, nem megkergetve.
Amikor a téli kerekekhez később érkezett dísztárcsákért elmentem, rákérdezett az alkatrészes, hogy 1500-as olajcsere megvolt-e (akkor volt benne 2500 és másnap gyakorlatilag indultam egy következő 2500+-os körre, szervizidőpont hirtelen már nem volt).
Állítólag ez csak egy ajánlás a magyar kereskedők részéről a korábbi generációkból kiindulva, de már így nem volt értelme nekiugrani 5+ ekm után.
Ők is és másik Ford szervíz is azt ajánlotta ezek után, hogy 15E-nél azért cseréltessem le, megfelezve a 30E-s periódust.
A lerakódást látva húzzak most minnél hamarabb vele szervízbe szerintetek?
A szervízfüzet táblázata szerint 30E/2év a periódus, kereskedő beleírt simán 20E/1évet az adatokhoz.
Köszönöm a válaszokat előre is.
Oszkár
Hallgass rájuk. A közbenső 15ekm szervizt magánrendelésen is meg lehet csináltatni.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
oszkaar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #539 Dátum:
2018.06.25 hétfő, 22:40:35 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.06.25 hétfő, 16:01:24
Hallgass rájuk. A közbenső 15ekm szervizt magánrendelésen is meg lehet csináltatni.
Megbízható magánrendelőt tudtok ajánlani Délbudán vagy annak közelében?
Valami módon nem regisztrálja a computere, hogy pl. lecsökkent az olajszint a leeresztés miatt majd hirtelen ismét helyreállt a betöltés után? Vagy esetleg egyszerűen az olajszűrő sorozatszáma (ha van neki ilyen) netán nyilván lehet-e tartva?
Csak hogy ne tudjon senki belekötni egy esetleges jövőbeni vitás esetnél. Tudom, túlkombinálom
Naplózva
2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #540 Dátum:
2018.06.25 hétfő, 23:37:12 »
Idézetet írta: oszkaar - 2018.06.25 hétfő, 22:40:35
Megbízható magánrendelőt tudtok ajánlani Délbudán vagy annak közelében?
Valami módon nem regisztrálja a computere, hogy pl. lecsökkent az olajszint a leeresztés miatt majd hirtelen ismét helyreállt a betöltés után? Vagy esetleg egyszerűen az olajszűrő sorozatszáma (ha van neki ilyen) netán nyilván lehet-e tartva?
Csak hogy ne tudjon senki belekötni egy esetleges jövőbeni vitás esetnél. Tudom, túlkombinálom
Még nem ennyire sci-fik az autók
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
gabo01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #541 Dátum:
2018.06.26 kedd, 10:17:22 »
Idézetet írta: oszkaar - 2018.06.25 hétfő, 22:40:35
Megbízható magánrendelőt tudtok ajánlani Délbudán vagy annak közelében?
Valami módon nem regisztrálja a computere, hogy pl. lecsökkent az olajszint a leeresztés miatt majd hirtelen ismét helyreállt a betöltés után? Vagy esetleg egyszerűen az olajszűrő sorozatszáma (ha van neki ilyen) netán nyilván lehet-e tartva?
Csak hogy ne tudjon senki belekötni egy esetleges jövőbeni vitás esetnél. Tudom, túlkombinálom
Szerintem vegyél bele gyári szűrőt és nem lesz gond! Egyébként meg nem vagy köteles márkaszervizbe hordani, hogy megmaradjon a garancia. Számlás műhely kel gyári alkatrésszel ha jól tudom!
Nekem is volt már 2 olajcserém és most viszem először márkaszervizbe 30e-es olajcserére!
Naplózva
2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
oszkaar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #542 Dátum:
2018.07.05 csütörtök, 09:16:24 »
Szervusztok,
Korábban említettem, hogy van pár idegesítő részlet. Most 11E km-nél járok, ami hirtelen eszembe jut:
- Gyakorlatilag az összes ajtónál nyikorog/nyöszörög kevésbé sima úton, mintha a gumi tömítés nyikorogna az ajtókon, de azt vettem észre, hogy ha csak egy leheletnyit leengedem az oldalablakokat, akkor megszűnik. Inkább az ablakok felső pereménél lehet valami? Van szilikonmentes teflonos sikosító spray kéznél. WD40-től tartózkodnék kényes anyagoknál.
- Amikor D-be teszem (powershift), érzek egy rántást, R-be nincs ilyen. Nem volt korábban automatám, lehet, hogy ez normális
- Nekem kissé erős dízelketyegésnek hangzik, amit produkál (150LE), nem volt korábban dízelem, de más típusokat fülelve, nekem hangos (kívül/belüll/ablak lent/ablak fent hallgatva). Nem volt még módom több ugyanilyen motorút meghallgatni.
- A szellőzőrostélyok irányíthatósága nekem kissé kevés, oldalirányba nem lehet eléggé állítani, különösen a szélsőket.
- A középső sori ülések elektromos fektetése/manuális visszaállítása tényleg vicces
- Nekem nagyon hiányzik egy okosan kialakított üreg a padlóban, ahova el lehetne tüntetni a csomagtérrolót 6-7 ülés használatakor. Van valami kimunkált trükk? Az nem megoldás, hogy nem viszem magammal, adhoc adódik, ha kell. Amikor elhoztam a kereskedésből és benne volt a 4 nyári kerék, elég szarul állt a hátsó ülések előtt, mozgott összevissza, gondolom a vége karcol is, ha úgy adja ki
- Csomagtérben pár hónap után jöttem rá, hogy van két kis műanyag leffentyű, amibe be lehet akasztani az öveket, akkor kevésbe akadnak be a csomagtérrolóba. Pár nap használat után az egyik félig eltört, nagyon gyenge minőség.
- A roló használata amúgy elgéggé nyomot hagy a beakasztásnál azon a csomagtéri műanyag elemen, amibe beakad ...
- Nyestek nyomát szinte az első pillanattól látom (ez persze nem az autó hibája), a motortérben is ott voltak a tappancsnyomok. Most belekerült egy talán kevésbé gagyi nyestriasztó (normál riaszatós banda tette be, akik az utólag beszerelt riasztót/lopásgátlót is betették egy hónappal előtte). A kis dögök, mintha a csomagtartót is próbálnák nyitogatni ott is állandóan tappancs/kaparászás nyomok vannak. Legutóbb valamibe belelépett előtte, feketés cuccot kent szét a hátsó lökhárítón. Meg a másik autón is az udvarban, remélem nem olaj valami szétrágott csőből ...
15E olajcseréhez keressem pl. Vik-et? Több helyen előkerült itt a fórumon, mint hozzáértő szerelő. Telszámát megtaláltam egy régi többször linkelt hozzászólásban. Esetleg másvalaki Dél-Buda közelében még?
Köszönöm, Oszkár
Naplózva
2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #543 Dátum:
2018.07.05 csütörtök, 09:32:18 »
Idézetet írta: oszkaar - 2018.07.05 csütörtök, 09:16:24
Szervusztok,
Korábban említettem, hogy van pár idegesítő részlet. Most 11E km-nél járok, ami hirtelen eszembe jut:
- Gyakorlatilag az összes ajtónál nyikorog/nyöszörög kevésbé sima úton, mintha a gumi tömítés nyikorogna az ajtókon, de azt vettem észre, hogy ha csak egy leheletnyit leengedem az oldalablakokat, akkor megszűnik. Inkább az ablakok felső pereménél lehet valami? Van szilikonmentes teflonos sikosító spray kéznél. WD40-től tartózkodnék kényes anyagoknál.
- Amikor D-be teszem (powershift), érzek egy rántást, R-be nincs ilyen. Nem volt korábban automatám, lehet, hogy ez normális
- Nekem kissé erős dízelketyegésnek hangzik, amit produkál (150LE), nem volt korábban dízelem, de más típusokat fülelve, nekem hangos (kívül/belüll/ablak lent/ablak fent hallgatva). Nem volt még módom több ugyanilyen motorút meghallgatni.
- A szellőzőrostélyok irányíthatósága nekem kissé kevés, oldalirányba nem lehet eléggé állítani, különösen a szélsőket.
- A középső sori ülések elektromos fektetése/manuális visszaállítása tényleg vicces
- Nekem nagyon hiányzik egy okosan kialakított üreg a padlóban, ahova el lehetne tüntetni a csomagtérrolót 6-7 ülés használatakor. Van valami kimunkált trükk? Az nem megoldás, hogy nem viszem magammal, adhoc adódik, ha kell. Amikor elhoztam a kereskedésből és benne volt a 4 nyári kerék, elég szarul állt a hátsó ülések előtt, mozgott összevissza, gondolom a vége karcol is, ha úgy adja ki
- Csomagtérben pár hónap után jöttem rá, hogy van két kis műanyag leffentyű, amibe be lehet akasztani az öveket, akkor kevésbe akadnak be a csomagtérrolóba. Pár nap használat után az egyik félig eltört, nagyon gyenge minőség.
- A roló használata amúgy elgéggé nyomot hagy a beakasztásnál azon a csomagtéri műanyag elemen, amibe beakad ...
- Nyestek nyomát szinte az első pillanattól látom (ez persze nem az autó hibája), a motortérben is ott voltak a tappancsnyomok. Most belekerült egy talán kevésbé gagyi nyestriasztó (normál riaszatós banda tette be, akik az utólag beszerelt riasztót/lopásgátlót is betették egy hónappal előtte). A kis dögök, mintha a csomagtartót is próbálnák nyitogatni ott is állandóan tappancs/kaparászás nyomok vannak. Legutóbb valamibe belelépett előtte, feketés cuccot kent szét a hátsó lökhárítón. Meg a másik autón is az udvarban, remélem nem olaj valami szétrágott csőből ...
15E olajcseréhez keressem pl. Vik-et? Több helyen előkerült itt a fórumon, mint hozzáértő szerelő. Telszámát megtaláltam egy régi többször linkelt hozzászólásban. Esetleg másvalaki Dél-Buda közelében még?
Köszönöm, Oszkár
Télen szoktam Motip teflon spray-vel fújkodni a kédergumikat, igaz befagyás ellen. Nem vettem még sehol észre, hogy ártott volna a guminak.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #544 Dátum:
2018.07.05 csütörtök, 10:04:50 »
Idézetet írta: oszkaar - 2018.07.05 csütörtök, 09:16:24
- Nekem nagyon hiányzik egy okosan kialakított üreg a padlóban, ahova el lehetne tüntetni a csomagtérrolót 6-7 ülés használatakor. Van valami kimunkált trükk? Az nem megoldás, hogy nem viszem magammal, adhoc adódik, ha kell. Amikor elhoztam a kereskedésből és benne volt a 4 nyári kerék, elég szarul állt a hátsó ülések előtt, mozgott összevissza, gondolom a vége karcol is, ha úgy adja ki
azt hittem, hogy erre kitalálnak valamilyen megoldást a típusváltással, de nem sikerült... elég gáz
amúgy ki kell azt venni? elvileg befér mögé a zember
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
gabo01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #545 Dátum:
2018.07.05 csütörtök, 11:02:25 »
Idézetet írta: oszkaar - 2018.07.05 csütörtök, 09:16:24
Szervusztok,
Korábban említettem, hogy van pár idegesítő részlet. Most 11E km-nél járok, ami hirtelen eszembe jut:
- Gyakorlatilag az összes ajtónál nyikorog/nyöszörög kevésbé sima úton, mintha a gumi tömítés nyikorogna az ajtókon, de azt vettem észre, hogy ha csak egy leheletnyit leengedem az oldalablakokat, akkor megszűnik. Inkább az ablakok felső pereménél lehet valami? Van szilikonmentes teflonos sikosító spray kéznél. WD40-től tartózkodnék kényes anyagoknál.
- Amikor D-be teszem (powershift), érzek egy rántást, R-be nincs ilyen. Nem volt korábban automatám, lehet, hogy ez normális
- Nekem kissé erős dízelketyegésnek hangzik, amit produkál (150LE), nem volt korábban dízelem, de más típusokat fülelve, nekem hangos (kívül/belüll/ablak lent/ablak fent hallgatva). Nem volt még módom több ugyanilyen motorút meghallgatni.
- A szellőzőrostélyok irányíthatósága nekem kissé kevés, oldalirányba nem lehet eléggé állítani, különösen a szélsőket.
- A középső sori ülések elektromos fektetése/manuális visszaállítása tényleg vicces
- Nekem nagyon hiányzik egy okosan kialakított üreg a padlóban, ahova el lehetne tüntetni a csomagtérrolót 6-7 ülés használatakor. Van valami kimunkált trükk? Az nem megoldás, hogy nem viszem magammal, adhoc adódik, ha kell. Amikor elhoztam a kereskedésből és benne volt a 4 nyári kerék, elég szarul állt a hátsó ülések előtt, mozgott összevissza, gondolom a vége karcol is, ha úgy adja ki
- Csomagtérben pár hónap után jöttem rá, hogy van két kis műanyag leffentyű, amibe be lehet akasztani az öveket, akkor kevésbe akadnak be a csomagtérrolóba. Pár nap használat után az egyik félig eltört, nagyon gyenge minőség.
- A roló használata amúgy elgéggé nyomot hagy a beakasztásnál azon a csomagtéri műanyag elemen, amibe beakad ...
- Nyestek nyomát szinte az első pillanattól látom (ez persze nem az autó hibája), a motortérben is ott voltak a tappancsnyomok. Most belekerült egy talán kevésbé gagyi nyestriasztó (normál riaszatós banda tette be, akik az utólag beszerelt riasztót/lopásgátlót is betették egy hónappal előtte). A kis dögök, mintha a csomagtartót is próbálnák nyitogatni ott is állandóan tappancs/kaparászás nyomok vannak. Legutóbb valamibe belelépett előtte, feketés cuccot kent szét a hátsó lökhárítón. Meg a másik autón is az udvarban, remélem nem olaj valami szétrágott csőből ...
15E olajcseréhez keressem pl. Vik-et? Több helyen előkerült itt a fórumon, mint hozzáértő szerelő. Telszámát megtaláltam egy régi többször linkelt hozzászólásban. Esetleg másvalaki Dél-Buda közelében még?
Köszönöm, Oszkár
A váltót (az enyém manuális) meg a motorhangot leszámítva (szerintem az átlagos vagy kicsit jobb) ugyanezeket a problémákat tudom én is elmondani!
A legidegesítőbb az ablak! Múltkor voltam vele az Ivanicsnál ahol rákérdeztem. Azt mondta az illetékes, hogy csak az ablak zörög? Örüljek neki mert a többi még rosszabb! Mondhatom sokkal jobban érzem most magam! Egy 10M Ft-os autóban ne zörögjön már semmi újkorában!
Nekem még a menetdinamikával van gondom (érzésre nem 180 Le inkább 100) meg a műszerfal fűtőtestként való alkalmazásával! Valami uv szűrést tehettek volna a szélvédőbe mert ez a fekete óriás műszerfal durván felmelegszik és ontja a meleget!
Naplózva
2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #546 Dátum:
2018.07.05 csütörtök, 12:40:59 »
Idézetet írta: oszkaar - 2018.07.05 csütörtök, 09:16:24
Szervusztok,
Korábban említettem, hogy van pár idegesítő részlet. Most 11E km-nél járok, ami hirtelen eszembe jut:
- Gyakorlatilag az összes ajtónál nyikorog/nyöszörög kevésbé sima úton, mintha a gumi tömítés nyikorogna az ajtókon, de azt vettem észre, hogy ha csak egy leheletnyit leengedem az oldalablakokat, akkor megszűnik. Inkább az ablakok felső pereménél lehet valami? Van szilikonmentes teflonos sikosító spray kéznél. WD40-től tartózkodnék kényes anyagoknál.
- Amikor D-be teszem (powershift), érzek egy rántást, R-be nincs ilyen. Nem volt korábban automatám, lehet, hogy ez normális
- Nekem kissé erős dízelketyegésnek hangzik, amit produkál (150LE), nem volt korábban dízelem, de más típusokat fülelve, nekem hangos (kívül/belüll/ablak lent/ablak fent hallgatva). Nem volt még módom több ugyanilyen motorút meghallgatni.
- A szellőzőrostélyok irányíthatósága nekem kissé kevés, oldalirányba nem lehet eléggé állítani, különösen a szélsőket.
- A középső sori ülések elektromos fektetése/manuális visszaállítása tényleg vicces
- Nekem nagyon hiányzik egy okosan kialakított üreg a padlóban, ahova el lehetne tüntetni a csomagtérrolót 6-7 ülés használatakor. Van valami kimunkált trükk? Az nem megoldás, hogy nem viszem magammal, adhoc adódik, ha kell. Amikor elhoztam a kereskedésből és benne volt a 4 nyári kerék, elég szarul állt a hátsó ülések előtt, mozgott összevissza, gondolom a vége karcol is, ha úgy adja ki
- Csomagtérben pár hónap után jöttem rá, hogy van két kis műanyag leffentyű, amibe be lehet akasztani az öveket, akkor kevésbe akadnak be a csomagtérrolóba. Pár nap használat után az egyik félig eltört, nagyon gyenge minőség.
- A roló használata amúgy elgéggé nyomot hagy a beakasztásnál azon a csomagtéri műanyag elemen, amibe beakad ...
- Nyestek nyomát szinte az első pillanattól látom (ez persze nem az autó hibája), a motortérben is ott voltak a tappancsnyomok. Most belekerült egy talán kevésbé gagyi nyestriasztó (normál riaszatós banda tette be, akik az utólag beszerelt riasztót/lopásgátlót is betették egy hónappal előtte). A kis dögök, mintha a csomagtartót is próbálnák nyitogatni ott is állandóan tappancs/kaparászás nyomok vannak. Legutóbb valamibe belelépett előtte, feketés cuccot kent szét a hátsó lökhárítón. Meg a másik autón is az udvarban, remélem nem olaj valami szétrágott csőből ...
15E olajcseréhez keressem pl. Vik-et? Több helyen előkerült itt a fórumon, mint hozzáértő szerelő. Telszámát megtaláltam egy régi többször linkelt hozzászólásban. Esetleg másvalaki Dél-Buda közelében még?
Köszönöm, Oszkár
az olajcseréhez nem kell az ország legjobb fordszerelője.szerintem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #547 Dátum:
2018.07.05 csütörtök, 12:49:50 »
Idézetet írta: alf® - 2018.07.05 csütörtök, 12:40:59
az olajcseréhez nem kell az ország legjobb fordszerelője.szerintem.
Pontosan. Elég bárhova elmenni és állni az autó mellett...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
maximi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #548 Dátum:
2018.07.05 csütörtök, 17:07:22 »
Erre a nyöszörgésre érdemes lenne valami megoldást találni. Én még nem hallom, de ezek szerint előjöhet. Hátha valakik már rájöttek a megoldásra. Olvasgatok kinti fórumokat, de ott nem panaszkodnak rá, vagy csak nem találkoztam ilyen panasszal.
Idézetet írta: oszkaar - 2018.07.05 csütörtök, 09:16:24
- Gyakorlatilag az összes ajtónál nyikorog/nyöszörög kevésbé sima úton, mintha a gumi tömítés nyikorogna az ajtókon, de azt vettem észre, hogy ha csak egy leheletnyit leengedem az oldalablakokat, akkor megszűnik. Inkább az ablakok felső pereménél lehet valami? Van szilikonmentes teflonos sikosító spray kéznél. WD40-től tartózkodnék kényes anyagoknál.
Naplózva
2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
Mumus1986
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #549 Dátum:
2018.07.05 csütörtök, 17:15:49 »
Idézetet írta: maximi - 2018.07.05 csütörtök, 17:07:22
Erre a nyöszörgésre érdemes lenne valami megoldást találni. Én még nem hallom, de ezek szerint előjöhet. Hátha valakik már rájöttek a megoldásra. Olvasgatok kinti fórumokat, de ott nem panaszkodnak rá, vagy csak nem találkoztam ilyen panasszal.
Én is azt hittem, hogy az ajtó/ablak az, de aztán rájöttem, hogy a biztonsági öv műanyag burkolata a b oszlopon. Ha hozzányúlok, megmozgatom akkor elhallgat, de utána kis idővel megint előjön. Remélem tudtam segíteni.
Naplózva
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ