Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:03:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 332284 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #500 Dátum: 2018.02.25 vasárnap, 15:30:45 »

Az öregedő mk3-ast lassan lecseréljük, és szemezek a Galaxykkal mert egyre több a gyerköc és ők is nőnek. Örülnék, ha valakinek van tapasztalata, jótanács, hogy Galaxynál mire figyeljen az ember. Pl nekem az ecoboost motorok valamiért nem tetszenek. Maradnék szívem szerint a 2.0 tdci-nél. Abból is van többfajta a palettán. 150, 180, 210le. Szemeznék a 180 lovassal, és szívem szerint 4x4, de abból nincs ilyen párosításban. 150le 4x4? Hát... A 210le meg csak aut vagy powershift változatokban van 4x4... powershift még nem győzött meg, hogy tartós. Sok neg rewiev-et olvastam. Szóval ha van valakinek jó/ rossz tapasztalata azt kérem ossza meg! Szép napot!
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #501 Dátum: 2018.02.25 vasárnap, 16:34:16 »

Remélem haverral megoldjuk.
Max az izzítót kell kiméretnem v.kivel,meg utána villamosságis srác laptoppal ráköt,megnézzük nyomásokat,meg elindítjuk a kényszerregent.,majd kiveszi a hibát.
már 2x voltam nála.
Először elmentünk az M1-n  Komáromtól-Csornai lehajtóig. 8x indítottuk a regent,de 580 fok fölé nem ment hőfok.
Szűrőtisztítás után már csak  Nagyszentjánosig,de ugyanaz  volt. 3 Ezret kért,korrekt volt.
Majd meglátjuk.
Mindenképp jelentkezem még,köszönöm mindenkinek a segítséget.

Megoldottuk.Oxigénnel kicsit meglett melegítve,pillanatok alatt kitudtuk venni a befecskendezőt.
Test kábelt elvágtuk,hogy az izzító gyertyát kitudjuk tekerni.Kis melegítés már kint is volt.
Üzemanyag cső is elvolt dugulva,azt kis dróttal áttudtuk szúrni.
A házat melegítettük,másik oldalról kompresszorral fújattuk és kilőtte a koromdugót.
Izzítónak adtunk egy plusszot csatin keresztül,test adott egy akksi negatívra ráültetve.
10 másodperc alatt felizzott,úgyhogy izzító+biztosíték jó.Összeraktuk,úgyhogy most elvileg minden tiszta és üzemképes.
Már csak azt nem tudom,hogy automatikusan elfog indulni a regen,ha sokat megyek,vagy laptoppal kényszeríteni kell majd.
Egyenlőre O.K.

Rámentünk tegnap laptoppal,minden nyomás megfelelő,azonnal 580 fok a kipuffantóba,(Nem kellet felmenni az autópályára  taps ) reg.indult.
Remélem megint 200E Km-t elmegy gond nélkül.

Mégegyszer köszönet mindenkinek... worship
eljen wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #502 Dátum: 2018.02.27 kedd, 11:18:04 »

Az öregedő mk3-ast lassan lecseréljük, és szemezek a Galaxykkal mert egyre több a gyerköc és ők is nőnek. Örülnék, ha valakinek van tapasztalata, jótanács, hogy Galaxynál mire figyeljen az ember. Pl nekem az ecoboost motorok valamiért nem tetszenek. Maradnék szívem szerint a 2.0 tdci-nél. Abból is van többfajta a palettán. 150, 180, 210le. Szemeznék a 180 lovassal, és szívem szerint 4x4, de abból nincs ilyen párosításban. 150le 4x4? Hát... A 210le meg csak aut vagy powershift változatokban van 4x4... powershift még nem győzött meg, hogy tartós. Sok neg rewiev-et olvastam. Szóval ha van valakinek jó/ rossz tapasztalata azt kérem ossza meg! Szép napot!
Nekem a 210 lovas dupla turbo s motor duruzsol a motorháztetö alatt, 7 hónap alatt 19e km.
Automata.
Semmi gond nincs vele, a kezdeti idöszak után most már sokkal finomabban vált. Powershift is jó, + van hatásos motorfék is gratis, mindez az automata ellenére.
 90% autópályán,  a többi vegyes használat. Nagy átlag szerint 6,7 L a fogyasztása, többnyire 130-140 es utazó sebességnél.
A 4x4 hiánya nekem is fájó pont volt, de idáig kopp kopp nem hiányzott.

Amivel ennél a motornál számolhatsz, 30e km a motorolaj csere - ez Viszont zsebbe nyúlós a korábbi Mondeo s tapasztalatokhoz képest.( 0w30, 6,2,L ca 46e pénz+ ami még kell, szürök,stb)
60e km ként váltóolaj csere is bejátszik, ez is eddigi infok szerint kb 65e kiadnivalo magyar valuta.

Ezek eddigi tapasztalataim, infoim a mocival.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #503 Dátum: 2018.02.27 kedd, 12:10:46 »

Nekem a 210 lovas dupla turbo s motor duruzsol a motorháztetö alatt, 7 hónap alatt 19e km.
Automata.
Semmi gond nincs vele, a kezdeti idöszak után most már sokkal finomabban vált. Powershift is jó, + van hatásos motorfék is gratis, mindez az automata ellenére.
 90% autópályán,  a többi vegyes használat. Nagy átlag szerint 6,7 L a fogyasztása, többnyire 130-140 es utazó sebességnél.
A 4x4 hiánya nekem is fájó pont volt, de idáig kopp kopp nem hiányzott.

Amivel ennél a motornál számolhatsz, 30e km a motorolaj csere - ez Viszont zsebbe nyúlós a korábbi Mondeo s tapasztalatokhoz képest.( 0w30, 6,2,L ca 46e pénz+ ami még kell, szürök,stb)
60e km ként váltóolaj csere is bejátszik, ez is eddigi infok szerint kb 65e kiadnivalo magyar valuta.

Ezek eddigi tapasztalataim, infoim a mocival.

Ha sokáig akarod tartani, akkor az olajcserével ne várj 30E-ig szerintem. Nekem még 20E a csereperiódus, ilyenkor márkaszervíz, de 10 ezrenként meg megoldom maszekban, így olcsóbb. A motornak jót tesz...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #504 Dátum: 2018.02.27 kedd, 12:41:07 »

Ha sokáig akarod tartani, akkor az olajcserével ne várj 30E-ig szerintem. Nekem még 20E a csereperiódus, ilyenkor márkaszervíz, de 10 ezrenként meg megoldom maszekban, így olcsóbb. A motornak jót tesz...
Köszi!

Utánajártam, hogy a 30e km csereperiódus vajon egy kamikaze akcio a gyártótol a tulajok felé, vagy van mögötte más is?
Ford azt kommunikálja, hogy ezen Motorok és a gyári ajanlással a +motorolaj  minösége valamint mennyisége és az elöirt csereperiódus garantálja a Motorok üzembiztos tartósságát.
1500 megtett km enként ajánlják az olajszint “házi“ ellenörzését!!!
Utánajártam a motorolajok elöállítójánál(egyik klubtagunk ott dolgozik, bevitt az üzembe) azt mondja ezek a szintetikus olajok akár 100e km t is biztonsàggal ellátják funkciojukat, tehát a kenéssel,vizkozitással addig nincs gond.
Egyedüli gyenge pont -ez a motorolaj szürö- ezek ujabb generácioi már 40-50e km t megtett motort is képesek ellàtni eltömödés nélkül. Ezt használja a Ford is újabb generációs modelljeinél.

YouTube n van egy video feltöltve a hidegben kell e és mennyit járatni a motort, ott a 0w 30 as olaj esetén pár másodperc csupán(hideg kiserlet a filmben) amíg az olajkör körbeér.
Tehát ezzel az olajjal + szürövel ellátott motorok tovább birják. Igaz,drágább is az olaj csere.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #505 Dátum: 2018.02.27 kedd, 15:06:05 »

Köszi!

Utánajártam, hogy a 30e km csereperiódus vajon egy kamikaze akcio a gyártótol a tulajok felé, vagy van mögötte más is?
Ford azt kommunikálja, hogy ezen Motorok és a gyári ajanlással a +motorolaj  minösége valamint mennyisége és az elöirt csereperiódus garantálja a Motorok üzembiztos tartósságát.
1500 megtett km enként ajánlják az olajszint “házi“ ellenörzését!!!
Utánajártam a motorolajok elöállítójánál(egyik klubtagunk ott dolgozik, bevitt az üzembe) azt mondja ezek a szintetikus olajok akár 100e km t is biztonsàggal ellátják funkciojukat, tehát a kenéssel,vizkozitással addig nincs gond.
Egyedüli gyenge pont -ez a motorolaj szürö- ezek ujabb generácioi már 40-50e km t megtett motort is képesek ellàtni eltömödés nélkül. Ezt használja a Ford is újabb generációs modelljeinél.

YouTube n van egy video feltöltve a hidegben kell e és mennyit járatni a motort, ott a 0w 30 as olaj esetén pár másodperc csupán(hideg kiserlet a filmben) amíg az olajkör körbeér.
Tehát ezzel az olajjal + szürövel ellátott motorok tovább birják. Igaz,drágább is az olaj csere.

Ahogy érzed. Én még csak 113ezer megtett km-nél járok, de azt vettem észre hogy a 20ezres ciklus előtt, olyan 18-19 ezernél már kicsit hangosabban kerepelt hidegen a motor, így átálltam a 10ezrenkénti cserére. Mivel nem egy tehén ára (20 eHuf körül kijön), úgy vagyok vele ártani nem árt... Szerintem azonos olajat raknak az enyémbe is.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #506 Dátum: 2018.02.27 kedd, 15:43:05 »

Ahogy érzed. Én még csak 113ezer megtett km-nél járok, de azt vettem észre hogy a 20ezres ciklus előtt, olyan 18-19 ezernél már kicsit hangosabban kerepelt hidegen a motor, így átálltam a 10ezrenkénti cserére. Mivel nem egy tehén ára (20 eHuf körül kijön), úgy vagyok vele ártani nem árt... Szerintem azonos olajat raknak az enyémbe is.
A 0w30 as olaj Ford által értékesítve kb 7600 huf/L.
A tiédbe kevesebb mint 3L kell?
(Legújabb okos ajánlatom ha nem ragaszkodom bizonyos formaságokhoz is 6e/L. Ekkora mennyiségü olaj nem jön ki 20 rugóból.)
Elözö MKIII 2,0i a 4,5 L 15w30 as nagyautos okosba volt 12 rugo.

De ki miben hisz.
Én beleástam magam ebbe a Ford ajánlás témába. Azt osztottam meg veletek. Wink
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #507 Dátum: 2018.02.27 kedd, 16:13:32 »

A 0w30 as olaj Ford által értékesítve kb 7600 huf/L.
A tiédbe kevesebb mint 3L kell?
(Legújabb okos ajánlatom ha nem ragaszkodom bizonyos formaságokhoz is 6e/L. Ekkora mennyiségü olaj nem jön ki 20 rugóból.)
Elözö MKIII 2,0i a 4,5 L 15w30 as nagyautos okosba volt 12 rugo.

De ki miben hisz.
Én beleástam magam ebbe a Ford ajánlás témába. Azt osztottam meg veletek. Wink
ettől függetlenül en lefeleznem a periódust.
A szűrő telitettseget semmi nem jelzi és szerintem nem bir ki 30at. Egyre kissebb a szűrő és mondhat bárki bármit a dízel olaja kurma koszos már 10e utan is. Ahogy titta mondja 15nel már megváltozik a motor hangja is. Nefeledd a gari 150e km, de nem ennyi kell kibirjon a motor. De az szép hogy utána mentél. A szint. Olaj tényleg sokat kibír, és valoban a szűrő a korlát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89


E-mail
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2018.02.27 kedd, 19:05:45 »

A 0w30 as olaj Ford által értékesítve kb 7600 huf/L.
A tiédbe kevesebb mint 3L kell?
(Legújabb okos ajánlatom ha nem ragaszkodom bizonyos formaságokhoz is 6e/L. Ekkora mennyiségü olaj nem jön ki 20 rugóból.)
Elözö MKIII 2,0i a 4,5 L 15w30 as nagyautos okosba volt 12 rugo.

De ki miben hisz.
Én beleástam magam ebbe a Ford ajánlás témába. Azt osztottam meg veletek. Wink

Én is 15e-ként cserélem az olajat. Mondjuk ha nem a Ford-tól veszed az olajat akkor azért lényegesen olcsóbban is meg lehet úszni. A 6l Fuchs olajat 22e-ért vettem.  Wink
https://www.fuchs.com/de/en/special/product/product/19646-titan-supersyn-f-eco-fe-sae-0w-30/
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #509 Dátum: 2018.02.27 kedd, 19:34:35 »

Én is 15e-ként cserélem az olajat. Mondjuk ha nem a Ford-tól veszed az olajat akkor azért lényegesen olcsóbban is meg lehet úszni. A 6l Fuchs olajat 22e-ért vettem.  Wink
https://www.fuchs.com/de/en/special/product/product/19646-titan-supersyn-f-eco-fe-sae-0w-30/
1et értek. 30-60-90 stb. márkaszervíz. 15-45-75 magánrendelés.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89


E-mail
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2018.02.27 kedd, 19:41:49 »

1et értek. 30-60-90 stb. márkaszervíz. 15-45-75 magánrendelés.
Pontosan így csinálom én is!  Wink
Annyi még, hogy az olajszűrőnél is viccesebb méretű gázolajszűrőt szintén cseréltetem minden nem Ford-os szerviz alkalmával.  nyes
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #511 Dátum: 2018.02.28 szerda, 19:16:25 »

Köszönöm az eddigi tapasztalatokat.  Nem tudom miért húzom a számat a powershit miatt, de ez van... pedig 86’ ban már autómata váltós kocsija volt apámnak és élveztük... Az olajcseréről én is azt gondolom, hogy szerviz az szerviz, az kell. A köztes időszakban pedig az ember cseréli magának. Ki mennyi ideig tervezi a kocsit. Én kb mint a mondeot 300e km-re, így bizti, hogy 15e km-enként cserélem. Ártani biztos nem fog.

Esetleg ha valakinek van tapasztalata az extrákkal, az is jól jön. Pl mi az aminek biztos hasznát veszi az ember, mi az ami viszont csak bóvli parasztvakítás. A 3. Sor elektromsan lehajtható ülésekröl azt láttam, hogy eddig nemsok embernek jött be. Viszont pl kiváncsi lennék a kéznélküli láblendítős csomagtartó nyitásról mi a vélemény. Pl azt nem látom át, hogyha bent ülök, valaki belendíti a lábát hátulról és szezám tárulj...
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #512 Dátum: 2018.02.28 szerda, 19:19:22 »

Köszönöm az eddigi tapasztalatokat.  Nem tudom miért húzom a számat a powershit miatt, de ez van... pedig 86’ ban már autómata váltós kocsija volt apámnak és élveztük... Az olajcseréről én is azt gondolom, hogy szerviz az szerviz, az kell. A köztes időszakban pedig az ember cseréli magának. Ki mennyi ideig tervezi a kocsit. Én kb mint a mondeot 300e km-re, így bizti, hogy 15e km-enként cserélem. Ártani biztos nem fog.

Esetleg ha valakinek van tapasztalata az extrákkal, az is jól jön. Pl mi az aminek biztos hasznát veszi az ember, mi az ami viszont csak bóvli parasztvakítás. A 3. Sor elektromsan lehajtható ülésekröl azt láttam, hogy eddig nemsok embernek jött be. Viszont pl kiváncsi lennék a kéznélküli láblendítős csomagtartó nyitásról mi a vélemény. Pl azt nem látom át, hogyha bent ülök, valaki belendíti a lábát hátulról és szezám tárulj...
Biztos nem! Bent van a kulcs a kocsi...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #513 Dátum: 2018.02.28 szerda, 21:01:33 »

Köszönöm az eddigi tapasztalatokat.  Nem tudom miért húzom a számat a powershit miatt, de ez van... pedig 86’ ban már autómata váltós kocsija volt apámnak és élveztük... Az olajcseréről én is azt gondolom, hogy szerviz az szerviz, az kell. A köztes időszakban pedig az ember cseréli magának. Ki mennyi ideig tervezi a kocsit. Én kb mint a mondeot 300e km-re, így bizti, hogy 15e km-enként cserélem. Ártani biztos nem fog.

Esetleg ha valakinek van tapasztalata az extrákkal, az is jól jön. Pl mi az aminek biztos hasznát veszi az ember, mi az ami viszont csak bóvli parasztvakítás. A 3. Sor elektromsan lehajtható ülésekröl azt láttam, hogy eddig nemsok embernek jött be. Viszont pl kiváncsi lennék a kéznélküli láblendítős csomagtartó nyitásról mi a vélemény. Pl azt nem látom át, hogyha bent ülök, valaki belendíti a lábát hátulról és szezám tárulj...
nekem a favorit extrák,amik nem sok típusban vannak alapból vagy egyáltalán.
Ülésfűtés és szellőzés.
Első szélvédőfűtés.
Több zónás automata klíma.
Elektromos kisegítő fűtés.

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #514 Dátum: 2018.02.28 szerda, 21:44:40 »

nekem a favorit extrák,amik nem sok típusban vannak alapból vagy egyáltalán.
Ülésfűtés és szellőzés.
Első szélvédőfűtés.
Több zónás automata klíma.
Elektromos kisegítő fűtés.



Kihagytad a sámlit  wave
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2018.02.28 szerda, 21:55:45 »

nekem a favorit extrák,amik nem sok típusban vannak alapból vagy egyáltalán.
Ülésfűtés és szellőzés.
Első szélvédőfűtés.
Több zónás automata klíma.
Elektromos kisegítő fűtés.


Ok, köszönöm, ezeket én is gondoltam. Ezzel is egyre inkább megerősítesz, hogy a túl sok extra nem fog hiányozni, amiket hozzá kínálnak plusszba.

Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89


E-mail
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2018.03.01 csütörtök, 11:02:10 »

nekem a favorit extrák,amik nem sok típusban vannak alapból vagy egyáltalán.
Ülésfűtés és szellőzés.
Első szélvédőfűtés.
Több zónás automata klíma.
Elektromos kisegítő fűtés.


Közben kiderítettem, hogy ez az elektromos kiegészítő fűtés benne van az autóban de ilyen hidegben nem sokat javít a helyzeten sajnos!  rinya
Az előző autómban (Alhambra) volt állófűtés és nagyon hiányzik ebbe a kocsiba is érzésem szerint. Ma reggel mentem kb 15km-t 60-110 közötti tempóban és nem lett üzem-meleg az autó és amint lassítottam 50-60 közé azonnal visszahűlt 60 C közelébe.  falbav
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.01 csütörtök, 13:58:29 írta gabo01 » Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #517 Dátum: 2018.03.03 szombat, 08:06:12 »

Ok, köszönöm, ezeket én is gondoltam. Ezzel is egyre inkább megerősítesz, hogy a túl sok extra nem fog hiányozni, amiket hozzá kínálnak plusszba.


Ford Dynamic LED. Nekem bejövös az okos vezérléssel.
Active City Stop, hasznos lehet.
Szintén zenész a Panorama üvegtetö.
Hangvezérlés is ok.(Navit kivéve)
Sötétitett hátso ablakok is jó dolog.
Automatikus csomagtér nyitás nálam áldozatul esett a hátso spoiler nek, ebbe nem tudok nyilatkozni.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #518 Dátum: 2018.03.03 szombat, 08:22:12 »

Közben kiderítettem, hogy ez az elektromos kiegészítő fűtés benne van az autóban de ilyen hidegben nem sokat javít a helyzeten sajnos!  rinya
Az előző autómban (Alhambra) volt állófűtés és nagyon hiányzik ebbe a kocsiba is érzésem szerint. Ma reggel mentem kb 15km-t 60-110 közötti tempóban és nem lett üzem-meleg az autó és amint lassítottam 50-60 közé azonnal visszahűlt 60 C közelébe.  falbav
A kiegészitö fütés az utastér szellöztetéséhez van, hideg motor vizhöfok nál hamarabb teriti a meleget - ezt viszont tapasztaltam.

Vizhöfok.
A motor hütö elötti kis lamellákat mozgatja ahogy változik a viz hömérséklet h hamarabb melegedjen pl télen zárva tartja sokáig.
Ezt olvastam, + figyeltem már többször.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #519 Dátum: 2018.03.03 szombat, 18:55:18 »

A kiegészitö fütés az utastér szellöztetéséhez van, hideg motor vizhöfok nál hamarabb teriti a meleget - ezt viszont tapasztaltam.

Vizhöfok.
A motor hütö elötti kis lamellákat mozgatja ahogy változik a viz hömérséklet h hamarabb melegedjen pl télen zárva tartja sokáig.
Ezt olvastam, + figyeltem már többször.
taps  integet2 Ez már mk4 óta így van. Szvsz, fűt ez az autó, mint az állat!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89


E-mail
« Új hozzászólás #520 Dátum: 2018.03.03 szombat, 22:11:06 »

taps  integet2 Ez már mk4 óta így van. Szvsz, fűt ez az autó, mint az állat!
Örülök, hogy elégedettek vagytok a Mondeo fűtésével én kevésbé az S-Max-éval.
Lehet az S-Max nem mozgatja a lamellákat? Roll Eyes
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #521 Dátum: 2018.03.03 szombat, 22:28:46 »

Örülök, hogy elégedettek vagytok a Mondeo fűtésével én kevésbé az S-Max-éval.
Lehet az S-Max nem mozgatja a lamellákat? Roll Eyes
szerintem az smaxban nincs... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2018.03.03 szombat, 22:37:23 »

szerintem az smaxban nincs... Roll Eyes
Lehet, hogy van benne, csak sokáig tart a konténert befűteni...  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #523 Dátum: 2018.03.03 szombat, 22:40:22 »

Lehet, hogy van benne, csak sokáig tart a konténert befűteni...  Cheesy
nem olyan vészes az.az 5ik km után azért már langyos levegő jön a hajszárítóval.És ott van a sheggfűtés is ami megfizethetetlen.
Én 8km-re járok melózni.Mire kiszálok,már majdnem meleg is van... hehe hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #524 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 07:38:38 »

nem olyan vészes az.az 5ik km után azért már langyos levegő jön a hajszárítóval.És ott van a sheggfűtés is ami megfizethetetlen.
Én 8km-re járok melózni.Mire kiszálok,már majdnem meleg is van... hehe hehe
Ja és zoknit sem veszel fel -15°C-ig  hehe
Jó, jó, fűtenek ezek már rendesen, nem úgy mint anno a vw bogaram... Ha meg vkinek még állófűtése is van, akkor télikabira sincs szüksége.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #525 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 08:23:47 »

Ford Dynamic LED. Nekem bejövös az okos vezérléssel.
Active City Stop, hasznos lehet.
Szintén zenész a Panorama üvegtetö.
Hangvezérlés is ok.(Navit kivéve)
Sötétitett hátso ablakok is jó dolog.
Automatikus csomagtér nyitás nálam áldozatul esett a hátso spoiler nek, ebbe nem tudok nyilatkozni.


No, a kocsit megrendeltük. A gyerekek élvezték, a szalonban az összes kocsi elektromos ülését kipróbálták. Most már csak ki kell várni azt a röpke 3 hónapot, még megérkezik... no ez a nehezebb. Köszönöm a hozzászólásokat!
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 09:51:38 »

No, a kocsit megrendeltük. A gyerekek élvezték, a szalonban az összes kocsi elektromos ülését kipróbálták. Most már csak ki kell várni azt a röpke 3 hónapot, még megérkezik... no ez a nehezebb. Köszönöm a hozzászólásokat!
Cheesy Cheesy Ha 5re megjön pezsgős vacsival ünnepeld...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89


E-mail
« Új hozzászólás #527 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 11:30:43 »

Ja és zoknit sem veszel fel -15°C-ig  hehe
Jó, jó, fűtenek ezek már rendesen, nem úgy mint anno a vw bogaram... Ha meg vkinek még állófűtése is van, akkor télikabira sincs szüksége.

Az biztos, hogy valamivel jobban fűt mint a pd Alhambra rossz kályhával de ha hetekig tartott volna ez a -10-20C-os hideg már biztosan komolyan elgondolkodtam volna az állófűtés beépítésén!  nyes

Tényleg nem tudja valaki mennyibe fáj utólag egy kályha beépítés? Néztem, hogy ha azzal lett volna rendelve akkor nem annyira vészes 220e Ft de gondolom utólag x2 vagy x3 az ára!? Roll Eyes
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
Maki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #528 Dátum: 2018.03.04 vasárnap, 13:29:57 »

Sziasztok!

Tolató illetve parkolóradar problémám van, hátramenetnél folyamatosan sípol egy ideig és nem mutatja a zöld vagy piros jeleket csak a segéd vonalakat.a múltkor elvittem kiméretni a számítógép szerint hátsó bal szélső a hibás, hazamentem kicseréltem de semmi változás illetve hol jó hol nem de inkább nem. Az lehet hogy az elsők közül valamelyik a rossz?
Naplózva

S-MAX (140LE)  163LE  Titanium 2011
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #529 Dátum: 2018.03.06 kedd, 17:21:27 »

No, a kocsit megrendeltük. A gyerekek élvezték, a szalonban az összes kocsi elektromos ülését kipróbálták. Most már csak ki kell várni azt a röpke 3 hónapot, még megérkezik... no ez a nehezebb. Köszönöm a hozzászólásokat!
Mesélj, mi lett lepapirozva végül!
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2018.03.07 szerda, 18:29:16 »

Mesélj, mi lett lepapirozva végül!
A papírozás mely része érdekel? 2.0 tdci, 180le titanium 6 gang man, az alapon felül a 2.sor oldallégzsák,  TitX1, az aud buss3,  Tech 1, elektromos, memóriás ülés, sötét üveg hátra. Kb ennyi ment bele. Kb 3 hónapot ígértek. Bordó tetszett, de 263e felárat nekem nem ér, végül frozen fehér maradt, az a sötét üvegekkel szerintem elmegy. A családból mindenkinek volt valami kívánsága, higy mi legyen benne, egyik-másik gyerek, asszony, végül én. Kb ennyi. Egyenlőre csak próbáltunk egyet, azt ha itt a saját, akkor lesz véleményem is. Utólag 2 dolgot bánok: állófűtés, vonóhorog... most ez lesz, azt pont. Alapból benne volt elég sokminden mk3-hoz képest! De bevallom még most is nagyon szeretjük. Mikor a fiamat hoztam haza az oviból mondta, hogy mennyire imádja a mk3 mondeónkat, de abban bízik, hogy galaxy is lesz ilyen jó. Nem tudtam mit mondani, csak hogy jó lesz, azt meglátjuk mennyire lesz szerethető. Még nem értené, ha azt mondanám, hogy az új autókat már 5 évre tervezik azt hullik szét...
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.07 szerda, 19:10:01 írta malay » Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #531 Dátum: 2018.03.07 szerda, 19:52:19 »

A papírozás mely része érdekel? 2.0 tdci, 180le titanium 6 gang man, az alapon felül a 2.sor oldallégzsák,  TitX1, az aud buss3,  Tech 1, elektromos, memóriás ülés, sötét üveg hátra. Kb ennyi ment bele. Kb 3 hónapot ígértek. Bordó tetszett, de 263e felárat nekem nem ér, végül frozen fehér maradt, az a sötét üvegekkel szerintem elmegy. A családból mindenkinek volt valami kívánsága, higy mi legyen benne, egyik-másik gyerek, asszony, végül én. Kb ennyi. Egyenlőre csak próbáltunk egyet, azt ha itt a saját, akkor lesz véleményem is. Utólag 2 dolgot bánok: állófűtés, vonóhorog... most ez lesz, azt pont. Alapból benne volt elég sokminden mk3-hoz képest! De bevallom még most is nagyon szeretjük. Mikor a fiamat hoztam haza az oviból mondta, hogy mennyire imádja a mk3 mondeónkat, de abban bízik, hogy galaxy is lesz ilyen jó. Nem tudtam mit mondani, csak hogy jó lesz, azt meglátjuk mennyire lesz szerethető. Még nem értené, ha azt mondanám, hogy az új autókat már 5 évre tervezik azt hullik szét...
A 180 ló felárat megspórolhattad volna. Állófűtés? Sokat jártok télen síelni vagy mi? És mennyibe fájt volna?
Gyári vonóhorog az mennyi? Itt mindig az a kérdés, hogy mennyire vágják szét a lököst...
Pusztán csak információilag. Ha nem megy kapásból, hagyjad! 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89


E-mail
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2018.03.07 szerda, 22:28:29 »

A 180 ló felárat megspórolhattad volna. Állófűtés? Sokat jártok télen síelni vagy mi? És mennyibe fájt volna?
Gyári vonóhorog az mennyi? Itt mindig az a kérdés, hogy mennyire vágják szét a lököst...
Pusztán csak információilag. Ha nem megy kapásból, hagyjad!  

Ugyan nem engem kérdeztél de válaszolok. A gyári állófűtés 220e a vonóhorogból van többféle de olyan 230-250e ha jól emlékszem.
Nekem utólag tették fel a horgot az S-Max-ra egy elég profi levehető fejűt és talán egy 3x10cm darabot vágtak ki a lökös aljából ami csak akkor látszik ha aláfekszel.  Wink

Ja és az állófűtést én is nagyon hiányolom pedig nem járok síelni de nagyon megszoktam az Alhambrában.
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.07 szerda, 22:30:57 írta gabo01 » Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2018.03.07 szerda, 22:55:57 »

A 180 ló felárat megspórolhattad volna. Állófűtés? Sokat jártok télen síelni vagy mi? És mennyibe fájt volna?
Gyári vonóhorog az mennyi? Itt mindig az a kérdés, hogy mennyire vágják szét a lököst...
Pusztán csak információilag. Ha nem megy kapásból, hagyjad! 
Az árak valahogy így vannak ( minusz amennyit lealkudtam %) ahogy gabo01 írta. Valahol meg kellett húzni a határt, mert család mindent belepakolt volna... Egyenlőre használjuk majd így azt meglátjuk, hogy mennyire hiányzik majd. Eddigi autóimban sem voltak ezek, azt mégis kerek a világ...
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #534 Dátum: 2018.06.13 szerda, 19:37:26 »

Helyzetjelentés! Eletelt több mint 3 hónap és a megrendelt kocsiról semmi hír. Az értékesítő mára már nem valami kedves, talán inkább bunkó. Semmi biztosat nem tudnak mondani. Azt se tudják, hogy hol tarr az autó, amúgy meg a kisbetűsben benne van, hogy tul képp akár 6 hónapot is késhet a kocsi... kissé kiábrándító.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2018.06.13 szerda, 19:48:52 »

Helyzetjelentés! Eletelt több mint 3 hónap és a megrendelt kocsiról semmi hír. Az értékesítő mára már nem valami kedves, talán inkább bunkó. Semmi biztosat nem tudnak mondani. Azt se tudják, hogy hol tarr az autó, amúgy meg a kisbetűsben benne van, hogy tul képp akár 6 hónapot is késhet a kocsi... kissé kiábrándító.
Ha azt mondják, hogy októberre megjön.... feltétlen kérdezd meg melyik év?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #536 Dátum: 2018.06.13 szerda, 20:34:08 »

Helyzetjelentés! Eletelt több mint 3 hónap és a megrendelt kocsiról semmi hír. Az értékesítő mára már nem valami kedves, talán inkább bunkó. Semmi biztosat nem tudnak mondani. Azt se tudják, hogy hol tarr az autó, amúgy meg a kisbetűsben benne van, hogy tul képp akár 6 hónapot is késhet a kocsi... kissé kiábrándító.

jaj de ismerős...
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
oszkaar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Új hozzászólás #537 Dátum: 2018.06.25 hétfő, 11:08:53 »

Szervusztok,

Új vagyok itt.
Egy 150 lovas dízel powershiftes Galaxyt hajtok 3 hónapja. Titanium + pár egyéb extra, készleten volt, nem akartam megrendelés után várakozni. Van pár részlet, ami nem tetszik úgy, ahogy éppen megvalósításra került benne, de azokról esetleg majd később, de apróságok, amikkel együtt lehet élni.

Olajcserével kapcsolatban lenne kérdésem.
Imént ellenőriztem a szintet (tulképpen most először) és elég fekete benne az olaj, ráadásul a mérőpálca végén erősen 'szurokjellegű' makacs rárakódás is volt, amit elég nehéz volt onnan lekaparni. Bő 10E km van most benne, nagy része hosszú autópályás menet volt, nem megkergetve.
Amikor a téli kerekekhez később érkezett dísztárcsákért elmentem, rákérdezett az alkatrészes, hogy 1500-as olajcsere megvolt-e (akkor volt benne 2500 és másnap gyakorlatilag indultam egy következő 2500+-os körre, szervizidőpont hirtelen már nem volt).
Állítólag ez csak egy ajánlás a magyar kereskedők részéről a korábbi generációkból kiindulva, de már így nem volt értelme nekiugrani 5+ ekm után. Ők is és másik Ford szervíz is azt ajánlotta ezek után, hogy 15E-nél azért cseréltessem le, megfelezve a 30E-s periódust.
A lerakódást látva húzzak most minnél hamarabb vele szervízbe szerintetek?

A szervízfüzet táblázata szerint 30E/2év a periódus, kereskedő beleírt simán 20E/1évet az adatokhoz.

Köszönöm a válaszokat előre is.
Oszkár
 
Naplózva

2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2018.06.25 hétfő, 16:01:24 »

Szervusztok,

Új vagyok itt.
Egy 150 lovas dízel powershiftes Galaxyt hajtok 3 hónapja. Titanium + pár egyéb extra, készleten volt, nem akartam megrendelés után várakozni. Van pár részlet, ami nem tetszik úgy, ahogy éppen megvalósításra került benne, de azokról esetleg majd később, de apróságok, amikkel együtt lehet élni.

Olajcserével kapcsolatban lenne kérdésem.
Imént ellenőriztem a szintet (tulképpen most először) és elég fekete benne az olaj, ráadásul a mérőpálca végén erősen 'szurokjellegű' makacs rárakódás is volt, amit elég nehéz volt onnan lekaparni. Bő 10E km van most benne, nagy része hosszú autópályás menet volt, nem megkergetve.
Amikor a téli kerekekhez később érkezett dísztárcsákért elmentem, rákérdezett az alkatrészes, hogy 1500-as olajcsere megvolt-e (akkor volt benne 2500 és másnap gyakorlatilag indultam egy következő 2500+-os körre, szervizidőpont hirtelen már nem volt).
Állítólag ez csak egy ajánlás a magyar kereskedők részéről a korábbi generációkból kiindulva, de már így nem volt értelme nekiugrani 5+ ekm után. Ők is és másik Ford szervíz is azt ajánlotta ezek után, hogy 15E-nél azért cseréltessem le, megfelezve a 30E-s periódust.
A lerakódást látva húzzak most minnél hamarabb vele szervízbe szerintetek?

A szervízfüzet táblázata szerint 30E/2év a periódus, kereskedő beleírt simán 20E/1évet az adatokhoz.

Köszönöm a válaszokat előre is.
Oszkár
 
Hallgass rájuk. A közbenső 15ekm szervizt magánrendelésen is meg lehet csináltatni.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
oszkaar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Új hozzászólás #539 Dátum: 2018.06.25 hétfő, 22:40:35 »

Hallgass rájuk. A közbenső 15ekm szervizt magánrendelésen is meg lehet csináltatni.

Megbízható magánrendelőt tudtok ajánlani Délbudán vagy annak közelében?
Valami módon nem regisztrálja a computere, hogy pl. lecsökkent az olajszint a leeresztés miatt majd hirtelen ismét helyreállt a betöltés után? Vagy esetleg egyszerűen az olajszűrő sorozatszáma (ha van neki ilyen) netán nyilván lehet-e tartva?
Csak hogy ne tudjon senki belekötni egy esetleges jövőbeni vitás esetnél. Tudom, túlkombinálom Smiley
Naplózva

2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2018.06.25 hétfő, 23:37:12 »

Megbízható magánrendelőt tudtok ajánlani Délbudán vagy annak közelében?
Valami módon nem regisztrálja a computere, hogy pl. lecsökkent az olajszint a leeresztés miatt majd hirtelen ismét helyreállt a betöltés után? Vagy esetleg egyszerűen az olajszűrő sorozatszáma (ha van neki ilyen) netán nyilván lehet-e tartva?
Csak hogy ne tudjon senki belekötni egy esetleges jövőbeni vitás esetnél. Tudom, túlkombinálom Smiley

Még nem ennyire sci-fik az autók Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89


E-mail
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2018.06.26 kedd, 10:17:22 »

Megbízható magánrendelőt tudtok ajánlani Délbudán vagy annak közelében?
Valami módon nem regisztrálja a computere, hogy pl. lecsökkent az olajszint a leeresztés miatt majd hirtelen ismét helyreállt a betöltés után? Vagy esetleg egyszerűen az olajszűrő sorozatszáma (ha van neki ilyen) netán nyilván lehet-e tartva?
Csak hogy ne tudjon senki belekötni egy esetleges jövőbeni vitás esetnél. Tudom, túlkombinálom Smiley

Szerintem vegyél bele gyári szűrőt és nem lesz gond! Egyébként meg nem vagy köteles márkaszervizbe hordani, hogy megmaradjon a garancia. Számlás műhely kel gyári alkatrésszel ha jól tudom!  Wink
Nekem is volt már 2 olajcserém és most viszem először márkaszervizbe 30e-es olajcserére! nyes
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
oszkaar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Új hozzászólás #542 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 09:16:24 »

Szervusztok,

Korábban említettem, hogy van pár idegesítő részlet. Most 11E km-nél járok, ami hirtelen eszembe jut:

- Gyakorlatilag az összes ajtónál nyikorog/nyöszörög kevésbé sima úton, mintha a gumi tömítés nyikorogna az ajtókon, de azt vettem észre, hogy ha csak egy leheletnyit leengedem az oldalablakokat, akkor megszűnik. Inkább az ablakok felső pereménél lehet valami? Van szilikonmentes teflonos sikosító spray kéznél. WD40-től tartózkodnék kényes anyagoknál.
- Amikor D-be teszem (powershift), érzek egy rántást, R-be nincs ilyen. Nem volt korábban automatám, lehet, hogy ez normális
- Nekem kissé erős dízelketyegésnek hangzik, amit produkál (150LE), nem volt korábban dízelem, de más típusokat fülelve, nekem hangos (kívül/belüll/ablak lent/ablak fent hallgatva). Nem volt még módom több ugyanilyen motorút meghallgatni.
- A szellőzőrostélyok irányíthatósága nekem kissé kevés, oldalirányba nem lehet eléggé állítani, különösen a szélsőket.
- A középső sori ülések elektromos fektetése/manuális visszaállítása tényleg vicces Smiley
- Nekem nagyon hiányzik egy okosan kialakított üreg a padlóban, ahova el lehetne tüntetni a csomagtérrolót 6-7 ülés használatakor. Van valami kimunkált trükk? Az nem megoldás, hogy nem viszem magammal, adhoc adódik, ha kell. Amikor elhoztam a kereskedésből és benne volt a 4 nyári kerék, elég szarul állt a hátsó ülések előtt, mozgott összevissza, gondolom a vége karcol is, ha úgy adja ki
- Csomagtérben pár hónap után jöttem rá, hogy van két kis műanyag leffentyű, amibe be lehet akasztani az öveket, akkor kevésbe akadnak be a csomagtérrolóba. Pár nap használat után az egyik félig eltört, nagyon gyenge minőség.
- A roló használata amúgy elgéggé nyomot hagy a beakasztásnál azon a csomagtéri műanyag elemen, amibe beakad ...

- Nyestek nyomát szinte az első pillanattól látom (ez persze nem az autó hibája), a motortérben is ott voltak a tappancsnyomok. Most belekerült egy talán kevésbé gagyi nyestriasztó (normál riaszatós banda tette be, akik az utólag beszerelt riasztót/lopásgátlót is betették egy hónappal előtte). A kis dögök, mintha a csomagtartót is próbálnák nyitogatni ott is állandóan tappancs/kaparászás nyomok vannak. Legutóbb valamibe belelépett előtte, feketés cuccot kent szét a hátsó lökhárítón. Meg a másik autón is az udvarban, remélem nem olaj valami szétrágott csőből ...

15E olajcseréhez keressem pl. Vik-et? Több helyen előkerült itt a fórumon, mint hozzáértő szerelő. Telszámát megtaláltam egy régi többször linkelt hozzászólásban. Esetleg másvalaki Dél-Buda közelében még?

Köszönöm, Oszkár
Naplózva

2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #543 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 09:32:18 »

Szervusztok,

Korábban említettem, hogy van pár idegesítő részlet. Most 11E km-nél járok, ami hirtelen eszembe jut:

- Gyakorlatilag az összes ajtónál nyikorog/nyöszörög kevésbé sima úton, mintha a gumi tömítés nyikorogna az ajtókon, de azt vettem észre, hogy ha csak egy leheletnyit leengedem az oldalablakokat, akkor megszűnik. Inkább az ablakok felső pereménél lehet valami? Van szilikonmentes teflonos sikosító spray kéznél. WD40-től tartózkodnék kényes anyagoknál.
- Amikor D-be teszem (powershift), érzek egy rántást, R-be nincs ilyen. Nem volt korábban automatám, lehet, hogy ez normális
- Nekem kissé erős dízelketyegésnek hangzik, amit produkál (150LE), nem volt korábban dízelem, de más típusokat fülelve, nekem hangos (kívül/belüll/ablak lent/ablak fent hallgatva). Nem volt még módom több ugyanilyen motorút meghallgatni.
- A szellőzőrostélyok irányíthatósága nekem kissé kevés, oldalirányba nem lehet eléggé állítani, különösen a szélsőket.
- A középső sori ülések elektromos fektetése/manuális visszaállítása tényleg vicces Smiley
- Nekem nagyon hiányzik egy okosan kialakított üreg a padlóban, ahova el lehetne tüntetni a csomagtérrolót 6-7 ülés használatakor. Van valami kimunkált trükk? Az nem megoldás, hogy nem viszem magammal, adhoc adódik, ha kell. Amikor elhoztam a kereskedésből és benne volt a 4 nyári kerék, elég szarul állt a hátsó ülések előtt, mozgott összevissza, gondolom a vége karcol is, ha úgy adja ki
- Csomagtérben pár hónap után jöttem rá, hogy van két kis műanyag leffentyű, amibe be lehet akasztani az öveket, akkor kevésbe akadnak be a csomagtérrolóba. Pár nap használat után az egyik félig eltört, nagyon gyenge minőség.
- A roló használata amúgy elgéggé nyomot hagy a beakasztásnál azon a csomagtéri műanyag elemen, amibe beakad ...

- Nyestek nyomát szinte az első pillanattól látom (ez persze nem az autó hibája), a motortérben is ott voltak a tappancsnyomok. Most belekerült egy talán kevésbé gagyi nyestriasztó (normál riaszatós banda tette be, akik az utólag beszerelt riasztót/lopásgátlót is betették egy hónappal előtte). A kis dögök, mintha a csomagtartót is próbálnák nyitogatni ott is állandóan tappancs/kaparászás nyomok vannak. Legutóbb valamibe belelépett előtte, feketés cuccot kent szét a hátsó lökhárítón. Meg a másik autón is az udvarban, remélem nem olaj valami szétrágott csőből ...

15E olajcseréhez keressem pl. Vik-et? Több helyen előkerült itt a fórumon, mint hozzáértő szerelő. Telszámát megtaláltam egy régi többször linkelt hozzászólásban. Esetleg másvalaki Dél-Buda közelében még?

Köszönöm, Oszkár

Télen szoktam Motip teflon spray-vel fújkodni a kédergumikat, igaz befagyás ellen. Nem vettem még sehol észre, hogy ártott volna a guminak.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #544 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 10:04:50 »

- Nekem nagyon hiányzik egy okosan kialakított üreg a padlóban, ahova el lehetne tüntetni a csomagtérrolót 6-7 ülés használatakor. Van valami kimunkált trükk? Az nem megoldás, hogy nem viszem magammal, adhoc adódik, ha kell. Amikor elhoztam a kereskedésből és benne volt a 4 nyári kerék, elég szarul állt a hátsó ülések előtt, mozgott összevissza, gondolom a vége karcol is, ha úgy adja ki
azt hittem, hogy erre kitalálnak valamilyen megoldást a típusváltással, de nem sikerült... elég gáz  levele

amúgy ki kell azt venni? elvileg befér mögé a zember  hehe
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89


E-mail
« Új hozzászólás #545 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 11:02:25 »

Szervusztok,

Korábban említettem, hogy van pár idegesítő részlet. Most 11E km-nél járok, ami hirtelen eszembe jut:

- Gyakorlatilag az összes ajtónál nyikorog/nyöszörög kevésbé sima úton, mintha a gumi tömítés nyikorogna az ajtókon, de azt vettem észre, hogy ha csak egy leheletnyit leengedem az oldalablakokat, akkor megszűnik. Inkább az ablakok felső pereménél lehet valami? Van szilikonmentes teflonos sikosító spray kéznél. WD40-től tartózkodnék kényes anyagoknál.
- Amikor D-be teszem (powershift), érzek egy rántást, R-be nincs ilyen. Nem volt korábban automatám, lehet, hogy ez normális
- Nekem kissé erős dízelketyegésnek hangzik, amit produkál (150LE), nem volt korábban dízelem, de más típusokat fülelve, nekem hangos (kívül/belüll/ablak lent/ablak fent hallgatva). Nem volt még módom több ugyanilyen motorút meghallgatni.
- A szellőzőrostélyok irányíthatósága nekem kissé kevés, oldalirányba nem lehet eléggé állítani, különösen a szélsőket.
- A középső sori ülések elektromos fektetése/manuális visszaállítása tényleg vicces Smiley
- Nekem nagyon hiányzik egy okosan kialakított üreg a padlóban, ahova el lehetne tüntetni a csomagtérrolót 6-7 ülés használatakor. Van valami kimunkált trükk? Az nem megoldás, hogy nem viszem magammal, adhoc adódik, ha kell. Amikor elhoztam a kereskedésből és benne volt a 4 nyári kerék, elég szarul állt a hátsó ülések előtt, mozgott összevissza, gondolom a vége karcol is, ha úgy adja ki
- Csomagtérben pár hónap után jöttem rá, hogy van két kis műanyag leffentyű, amibe be lehet akasztani az öveket, akkor kevésbe akadnak be a csomagtérrolóba. Pár nap használat után az egyik félig eltört, nagyon gyenge minőség.
- A roló használata amúgy elgéggé nyomot hagy a beakasztásnál azon a csomagtéri műanyag elemen, amibe beakad ...

- Nyestek nyomát szinte az első pillanattól látom (ez persze nem az autó hibája), a motortérben is ott voltak a tappancsnyomok. Most belekerült egy talán kevésbé gagyi nyestriasztó (normál riaszatós banda tette be, akik az utólag beszerelt riasztót/lopásgátlót is betették egy hónappal előtte). A kis dögök, mintha a csomagtartót is próbálnák nyitogatni ott is állandóan tappancs/kaparászás nyomok vannak. Legutóbb valamibe belelépett előtte, feketés cuccot kent szét a hátsó lökhárítón. Meg a másik autón is az udvarban, remélem nem olaj valami szétrágott csőből ...

15E olajcseréhez keressem pl. Vik-et? Több helyen előkerült itt a fórumon, mint hozzáértő szerelő. Telszámát megtaláltam egy régi többször linkelt hozzászólásban. Esetleg másvalaki Dél-Buda közelében még?

Köszönöm, Oszkár

A váltót (az enyém manuális) meg a motorhangot leszámítva (szerintem az átlagos vagy kicsit jobb) ugyanezeket a problémákat tudom én is elmondani!
A legidegesítőbb az ablak! Múltkor voltam vele az Ivanicsnál ahol rákérdeztem. Azt mondta az illetékes, hogy csak az ablak zörög? Örüljek neki mert a többi még rosszabb! Mondhatom sokkal jobban érzem most magam! Egy 10M Ft-os autóban ne zörögjön már semmi újkorában!  falbav
Nekem még a menetdinamikával van gondom (érzésre nem 180 Le inkább 100) meg a műszerfal fűtőtestként való alkalmazásával! Valami uv szűrést tehettek volna a szélvédőbe mert ez a fekete óriás műszerfal durván felmelegszik és ontja a meleget!  szomoru1
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #546 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 12:40:59 »

Szervusztok,

Korábban említettem, hogy van pár idegesítő részlet. Most 11E km-nél járok, ami hirtelen eszembe jut:

- Gyakorlatilag az összes ajtónál nyikorog/nyöszörög kevésbé sima úton, mintha a gumi tömítés nyikorogna az ajtókon, de azt vettem észre, hogy ha csak egy leheletnyit leengedem az oldalablakokat, akkor megszűnik. Inkább az ablakok felső pereménél lehet valami? Van szilikonmentes teflonos sikosító spray kéznél. WD40-től tartózkodnék kényes anyagoknál.
- Amikor D-be teszem (powershift), érzek egy rántást, R-be nincs ilyen. Nem volt korábban automatám, lehet, hogy ez normális
- Nekem kissé erős dízelketyegésnek hangzik, amit produkál (150LE), nem volt korábban dízelem, de más típusokat fülelve, nekem hangos (kívül/belüll/ablak lent/ablak fent hallgatva). Nem volt még módom több ugyanilyen motorút meghallgatni.
- A szellőzőrostélyok irányíthatósága nekem kissé kevés, oldalirányba nem lehet eléggé állítani, különösen a szélsőket.
- A középső sori ülések elektromos fektetése/manuális visszaállítása tényleg vicces Smiley
- Nekem nagyon hiányzik egy okosan kialakított üreg a padlóban, ahova el lehetne tüntetni a csomagtérrolót 6-7 ülés használatakor. Van valami kimunkált trükk? Az nem megoldás, hogy nem viszem magammal, adhoc adódik, ha kell. Amikor elhoztam a kereskedésből és benne volt a 4 nyári kerék, elég szarul állt a hátsó ülések előtt, mozgott összevissza, gondolom a vége karcol is, ha úgy adja ki
- Csomagtérben pár hónap után jöttem rá, hogy van két kis műanyag leffentyű, amibe be lehet akasztani az öveket, akkor kevésbe akadnak be a csomagtérrolóba. Pár nap használat után az egyik félig eltört, nagyon gyenge minőség.
- A roló használata amúgy elgéggé nyomot hagy a beakasztásnál azon a csomagtéri műanyag elemen, amibe beakad ...

- Nyestek nyomát szinte az első pillanattól látom (ez persze nem az autó hibája), a motortérben is ott voltak a tappancsnyomok. Most belekerült egy talán kevésbé gagyi nyestriasztó (normál riaszatós banda tette be, akik az utólag beszerelt riasztót/lopásgátlót is betették egy hónappal előtte). A kis dögök, mintha a csomagtartót is próbálnák nyitogatni ott is állandóan tappancs/kaparászás nyomok vannak. Legutóbb valamibe belelépett előtte, feketés cuccot kent szét a hátsó lökhárítón. Meg a másik autón is az udvarban, remélem nem olaj valami szétrágott csőből ...

15E olajcseréhez keressem pl. Vik-et? Több helyen előkerült itt a fórumon, mint hozzáértő szerelő. Telszámát megtaláltam egy régi többször linkelt hozzászólásban. Esetleg másvalaki Dél-Buda közelében még?

Köszönöm, Oszkár
az olajcseréhez nem kell az ország legjobb fordszerelője.szerintem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #547 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 12:49:50 »

az olajcseréhez nem kell az ország legjobb fordszerelője.szerintem.

Pontosan. Elég bárhova elmenni és állni az autó mellett...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
maximi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


« Új hozzászólás #548 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 17:07:22 »

Erre a nyöszörgésre érdemes lenne valami megoldást találni. Én még nem hallom, de ezek szerint előjöhet. Hátha valakik már rájöttek a megoldásra. Olvasgatok kinti fórumokat, de ott nem panaszkodnak rá, vagy csak nem találkoztam ilyen panasszal.

- Gyakorlatilag az összes ajtónál nyikorog/nyöszörög kevésbé sima úton, mintha a gumi tömítés nyikorogna az ajtókon, de azt vettem észre, hogy ha csak egy leheletnyit leengedem az oldalablakokat, akkor megszűnik. Inkább az ablakok felső pereménél lehet valami? Van szilikonmentes teflonos sikosító spray kéznél. WD40-től tartózkodnék kényes anyagoknál.
Naplózva

2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
Mumus1986
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #549 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 17:15:49 »

Erre a nyöszörgésre érdemes lenne valami megoldást találni. Én még nem hallom, de ezek szerint előjöhet. Hátha valakik már rájöttek a megoldásra. Olvasgatok kinti fórumokat, de ott nem panaszkodnak rá, vagy csak nem találkoztam ilyen panasszal.



Én is azt hittem, hogy az ajtó/ablak az, de aztán rájöttem, hogy a biztonsági öv műanyag burkolata a b oszlopon. Ha hozzányúlok, megmozgatom akkor elhallgat, de utána kis idővel megint előjön. Remélem tudtam segíteni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.