Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 07:59:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Eladó nagyrobogó  (Megtekintve 15740 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Dátum: 2017.08.12 szombat, 18:26:48 »

Peugeot Satelis 205 ABS
Évjárat: 2008
Km: 17089

Minden további infó
https://www.hasznaltauto.hu/motor/peugeot/peugeot_satelis_250_abs-11858628

Fórumos ár, a hirdetési ár -10%

Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2017.08.16 szerda, 21:54:51 »

árcsökkentve Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2 Dátum: 2017.08.16 szerda, 22:09:15 »

Mi lett helyette?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2017.08.16 szerda, 22:13:41 »

Mi lett helyette?

Vectrix VX-1 Cheesy

A lényege, hogy full elektromos nagyrobogó, de persze nekem a kicsi akku pakkal van, mert erre volt keret
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.16 szerda, 22:27:40 írta kotta_cs » Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4 Dátum: 2017.08.16 szerda, 22:27:35 »

Vectrix VX-1 Cheesy

Az nem motor, hanem villamosszék.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2017.08.16 szerda, 22:29:22 »

Az nem motor, hanem villamosszék.  vigyor3

Cheesy Cheesy
erre a formára azt nem mondanám, hogy szék  Wink

Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6 Dátum: 2017.08.16 szerda, 22:41:33 »

Cheesy Cheesy
erre a formára azt nem mondanám, hogy szék  Wink

http://moto.zombdrive.com/images/vectrix-vx1-1.jpg

Tapasztalatokat majd megoszthatnád
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.17 csütörtök, 07:47:02 írta AndyA » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2017.08.16 szerda, 22:44:47 »

Tapasztalatokat majd megoszthatnád

tervezem, még csak 100km-t mentem vele, de hétvégére készülök egy szösszenettel. Eddig nagyon bejön
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8 Dátum: 2017.08.16 szerda, 22:45:53 »

tervezem, még csak 100km-t mentem vele, de hétvégére készülök egy szösszenettel. Eddig nagyon bejön

Lemerült?  hehe

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2017.08.16 szerda, 22:48:38 »

Lemerült?  hehe

 nyes nyes nyes van amikor lemerül, de még soha nem hagyott az úton, csak gondoltam még egy pár napot megyek vele mielőtt teljes véleményt írok. Nekem a legkisebb akkupakk van benne, ez 50km-t tud, a legnagyobb meg 240km-t. Csak ugyebár az ár nem mindegy, nomeg itthon nagy akkupakkal még nem láttam egyet sem.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 07:46:21 »

Vectrix VX-1 Cheesy

A lényege, hogy full elektromos nagyrobogó, de persze nekem a kicsi akku pakkal van, mert erre volt keret

Hogyér' adták, és mennyire gáz szerviz-alkatrész vonalon, hogy sok éve becsukott már a cég?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 07:46:46 »

Az nem motor, hanem villamosszék.  vigyor3

Meg a kisöccse, az elektromos kisülés...? eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 20:58:02 »

Hogyér' adták, és mennyire gáz szerviz-alkatrész vonalon, hogy sok éve becsukott már a cég?

AndyA

nagyon ritkán van fent eladó és eléggé széles skála van. a 2007-esek általában 800eHUF körül vannak, nekem sikerült ezt a 2011-eset 850-ért megvenni.

Kb 5 éve követem a vectrix-ek sorsát, mert azóta szerettem volna egyet. Annó nem is tudtam, hogy mi lesz így, hogy bezárt, de nincs gond, mert gyártanak hozzá alkatrészeket, amiből viszonylag kevés speciális van (karosszéria, lámpák..), de a többi az nem egyedi (motor, fékek, vezérlés...). Szóval nincs miért aggódni.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 21:01:46 »

nagyon ritkán van fent eladó és eléggé széles skála van. a 2007-esek általában 800eHUF körül vannak, nekem sikerült ezt a 2011-eset 850-ért megvenni.

Kb 5 éve követem a vectrix-ek sorsát, mert azóta szerettem volna egyet. Annó nem is tudtam, hogy mi lesz így, hogy bezárt, de nincs gond, mert gyártanak hozzá alkatrészeket, amiből viszonylag kevés speciális van (karosszéria, lámpák..), de a többi az nem egyedi (motor, fékek, vezérlés...). Szóval nincs miért aggódni.

Nekem is megtetszett még az elején, amikor elkezdték gyártani, és sajnálattal hallottam, hogy becsuktak. Én még csak nézegetem őket, egyelőre nincs miért megvenni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 21:09:02 »


Egy motornak van hangja, érezni ahogy "él" a gép!  vigyor3

Az akkus egy unalmas roller. Főleg egy ilyen....
 Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 21:25:42 »

Az nem motor, hanem villamosszék.  vigyor3

árnyékszék Cheesy
a robogósokról mindig az jut eszembe, hogy egy újság kéne a kezükbe a kormány helyett Cheesy
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 21:41:41 »

Egy motornak van hangja, érezni ahogy "él" a gép!  vigyor3

Az akkus egy unalmas roller. Főleg egy ilyen....
 Cool

ja, mondják akik még sosem ültek egy jó vason. Nekem bejárásra kell a melóba. Bent töltöm. A legjobb gyorsulása amúgy az elektromos motornak van és marha jól szórakozom rajta. Szóval már bocsi, de ez baromság.

Ha valaki azt mondja, hogy egy V6, Sor6 vagy V8 az igazi, azzal egyetértek, de egy nudli egyhengeres robogó nem akkora fun mint ezt. Városba meg sajnálom a nagymocimat.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 21:42:06 »

árnyékszék Cheesy
a robogósokról mindig az jut eszembe, hogy egy újság kéne a kezükbe a kormány helyett Cheesy

pedig városba a legjobb közlekedési forma a robogó
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 22:00:00 »

ja, mondják akik még sosem ültek egy jó vason. Nekem bejárásra kell a melóba. Bent töltöm. A legjobb gyorsulása amúgy az elektromos motornak van és marha jól szórakozom rajta. Szóval már bocsi, de ez baromság.

Ha valaki azt mondja, hogy egy V6, Sor6 vagy V8 az igazi, azzal egyetértek, de egy nudli egyhengeres robogó nem akkora fun mint ezt. Városba meg sajnálom a nagymocimat.
Na, Tibi mondjuk pont olyan, aki már ült jó motoron Smiley
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 22:02:51 »

Na, Tibi mondjuk pont olyan, aki már ült jó motoron Smiley

nem tudom milyen motoron ült, de itt én a jó elektromos motorra gondoltam, ugyanis ezen kívül a BMW-nek van jó elektromos motorja és kész. Aki meg ezt kipróbálja az rájön, hogy a városba a legjobb közlekedési forma és mekkora fun egy ilyen gép. Jól kanyarodik, jól gyorsul... Az egyhengeres motorok pedig a közelébe sem érnek.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #20 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 22:10:56 »

ja, mondják akik még sosem ültek egy jó vason. Nekem bejárásra kell a melóba. Bent töltöm. A legjobb gyorsulása amúgy az elektromos motornak van és marha jól szórakozom rajta. Szóval már bocsi, de ez baromság.

Ha valaki azt mondja, hogy egy V6, Sor6 vagy V8 az igazi, azzal egyetértek, de egy nudli egyhengeres robogó nem akkora fun mint ezt. Városba meg sajnálom a nagymocimat.

 nyes
Kik azok?

Ki beszél egy hengeres nudli robogóról?
Ki beszél egyáltalán robogóról?
Ja, te!  wave

Én motort írtam!
A robogó nem motor, hanem guruló fotel.... eplus2

« Utoljára szerkesztve: 2017.08.17 csütörtök, 22:15:49 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 22:35:21 »

nyes
Kik azok?

Ki beszél egy hengeres nudli robogóról?
Ki beszél egyáltalán robogóról?
Ja, te!  wave

Én motort írtam!
A robogó nem motor, hanem guruló fotel.... eplus2



jah értem, de itt mostan egy elektromos robogót fikázott miszter nyes nyes nyes nyes nyes

Persze a motorkerékpárnak van egy igen fontos ismertető jele: BMW Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
A többi csak szükségmegoldás, pótlék Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 22:44:40 »

jah értem, de itt mostan egy elektromos robogót fikázott miszter nyes nyes nyes nyes nyes

Persze a motorkerékpárnak van egy igen fontos ismertető jele: BMW Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
A többi csak szükségmegoldás, pótlék Cheesy Cheesy Cheesy

Nem csak a BMW gyárt -jó- motort.
Sőt, elég sok BMW motor problémás.....blokk/váltó, első felfüggesztés...stb.
Ez jóval több probléma, mint amit ilyen vetelárak mellett kellene tartalmazniuk.  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 22:52:32 »

Nem csak a BMW gyárt -jó- motort.
Sőt, elég sok BMW motor problémás.....blokk/váltó, első felfüggesztés...stb.
Ez jóval több probléma, mint amit ilyen vetelárak mellett kellene tartalmazniuk.  Undecided

igaz, hogy nekem csak 2007 óta van BMW-m (ugyan az a moci), meg a barátom 1998-as BMW-jét is egy kollegám vette meg és a mai napig használja, meg az is tény, hogy csak egy BMW klubban vagyok benne 15 éve, de még ezeket a problémákat nem hallottam.

A telelever/palalever futómű olyan, amit a többi egyszer szeretne, de egyenlőre nem lehet neki. Ennek megfelelően az egyik legkomolyabb és legerősebb felfüggesztés. A boxer motor szinte mindent kibír, nem véletlen, hogy a legtöbb rendőrségi motor ilyen európában és lassan máshol is. A váltó, kardán, difi eléggé sokat bír, ha megfelelő időközönként megkapja a megfelelő olajat. Egy tény, a telelever hátső nagy kerékcsapágya 75eKm-t bír ki, aztán csere (ezt tapasztalatból is tudom, bár ausztria közepéről azért még haza jöttem vele).  Ennek fényében ezt sajna csak cáfolni tudom. Nyilván a most eladott szériákról még nincs tapasztalat, pl a vizes GS mit bír (két tagunknak van ilyene, egyenlőre probléma mentesen), vagy az új 1600GTL mit tud, de az LT-k is a túrák királyai szoktak lenni, probléma nélkül....

Azt is tény, hogy az évenkénti nagytalálkozón, mindig bemutatják, hogy kik azok akik eljöttek és amúgy 500eKm-t tettek már a mociba.

A BMW motoros életben eléggé bent vagyok, szóval beszélhetünk róla.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 23:11:24 »

igaz, hogy nekem csak 2007 óta van BMW-m (ugyan az a moci), meg a barátom 1998-as BMW-jét is egy kollegám vette meg és a mai napig használja, meg az is tény, hogy csak egy BMW klubban vagyok benne 15 éve, de még ezeket a problémákat nem hallottam.

A telelever/palalever futómű olyan, amit a többi egyszer szeretne, de egyenlőre nem lehet neki. Ennek megfelelően az egyik legkomolyabb és legerősebb felfüggesztés. A boxer motor szinte mindent kibír, nem véletlen, hogy a legtöbb rendőrségi motor ilyen európában és lassan máshol is. A váltó, kardán, difi eléggé sokat bír, ha megfelelő időközönként megkapja a megfelelő olajat. Egy tény, a telelever hátső nagy kerékcsapágya 75eKm-t bír ki, aztán csere (ezt tapasztalatból is tudom, bár ausztria közepéről azért még haza jöttem vele).  Ennek fényében ezt sajna csak cáfolni tudom. Nyilván a most eladott szériákról még nincs tapasztalat, pl a vizes GS mit bír (két tagunknak van ilyene, egyenlőre probléma mentesen), vagy az új 1600GTL mit tud, de az LT-k is a túrák királyai szoktak lenni, probléma nélkül....

Azt is tény, hogy az évenkénti nagytalálkozón, mindig bemutatják, hogy kik azok akik eljöttek és amúgy 500eKm-t tettek már a mociba.

A BMW motoros életben eléggé bent vagyok, szóval beszélhetünk róla.

Te a múltról beszélsz, ~15 év körüli túra motorokról.
Azok a kategóriájukban kiemelkedőek.
De!
Ne ragadjunk le abban a korban és csak a te általad "ismert" túra motoroknál.
A hiperszuper első futómű nagy hibája -ami egy motor egyedi és örök sajátossága-, hogy nem bólint fékezéskor. Ez amire lehet és kell számítani, mert így van tervezve minden! Változik a villaszög, geometria, kanyarodás stb.
Ez nincs meg. Egész más....
Persze túrázásra jó, de milyen motor az, amelyik nem úgy viselkedik, mint egy motor?  vigyor3
Valamint drága a lengőkarok javítása. Kell...
A sor4-esek váltója ***...stb.

De hagyjuk! Te fórumos életben vagy benne, meg amiről infót kapsz.
Én motorszerelőket -is- ismerek, tudod....a dolgok sötét oldalát.  eplus2
Nem véletlenül írtam azt, hogy amennyibe kerülnek, annyiért megbízhatóbb technikai járna!  wave


« Utoljára szerkesztve: 2017.08.17 csütörtök, 23:14:26 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 23:29:29 »

pedig városba a legjobb közlekedési forma a robogó

miért jobb mint egy "normális" motor?
Nekem sok motorom volt már, városba az egyik legjobb a drz400 supermoto volt, de a jelenlegi xtz750 pontosan teljesíti minden igényemet. WC-n ülni meg leginkább ott szeretek, ahol az megszokott, nem pedig a forgalomban  eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 23:32:02 »

nem tudom milyen motoron ült, de itt én a jó elektromos motorra gondoltam, ugyanis ezen kívül a BMW-nek van jó elektromos motorja és kész. Aki meg ezt kipróbálja az rájön, hogy a városba a legjobb közlekedési forma és mekkora fun egy ilyen gép. Jól kanyarodik, jól gyorsul... Az egyhengeres motorok pedig a közelébe sem érnek.

majd azért egy LC6-ot próbálj ki egyszer Wink
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 23:37:33 »

Te a múltról beszélsz, ~15 év körüli túra motorokról.
Azok a kategóriájukban kiemelkedőek.
De!
Ne ragadjunk le abban a korban és csak a te általad "ismert" túra motoroknál.
A hiperszuper első futómű nagy hibája -ami egy motor egyedi és örök sajátossága-, hogy nem bólint fékezéskor. Ez amire lehet és kell számítani, mert így van tervezve minden! Változik a villaszög, geometria, kanyarodás stb.
Ez nincs meg. Egész más....
Persze túrázásra jó, de milyen motor az, amelyik nem úgy viselkedik, mint egy motor?  vigyor3
Valamint drága a lengőkarok javítása. Kell...
A sor4-esek váltója ***...stb.

De hagyjuk! Te fórumos életben vagy benne, meg amiről infót kapsz.
Én motorszerelőket -is- ismerek, tudod....a dolgok sötét oldalát.  eplus2
Nem véletlenül írtam azt, hogy amennyibe kerülnek, annyiért megbízhatóbb technikai járna!  wave


Ha jól emlékszem a kubbunkban nem csak 15 éves mocik vannak, sőt és amiket írtam pl az GS-ek, a GT/GTL-ek mai típusai is nagyon kiemelkedőek.
Hááát pont ez az amit szeretek benne, hogy nem bólint be. Nem véletlenűl nyernek az ügyességi világbajnokságokon ezek a motorok. A pontos fordulás egyik alapköve a biztos, feszes futómű. Egy nyegle, bebólintós mocival soha nem tudsz úgy kanyarodni, megállni. Pont az a gond a sima villákkal, hogy túl nagy a rugó út, egy kanyarba, vagy fékezésnél és ezért a futómű geometriája hátrányosan változik, sok energia megy el a futómű beülésére, amig a jármű fékezése, irányítása koránt sem optimális. Ezzel szemben a BMW futóműve ezt kiküszöböli. A BMW pont úgy viselkedik, ahogy a többi motor szeretne, csak nem képes rá.

Tudod az orvosnál is ritka egészséges embert látni és egy BMW szervizben valószínűleg nem yamahákat fognak szervizelni. Ennek ellenére nekem két jó szerelő barátom is van évente meglátogatom őket szerviz célzattal, egyébként meg motorozunk. Az egyik a rendőrségi BMW-ket javítja, szóval van rálátása a dolgokra és én is sokat beszélgetek vele.

Amint írtam, klubban vagyok és nem fórumos életben, az egyik hazai klub egyik elnökségi tagja vagyok. Tényleg klub és nem egy fórum motor az egész.

A családban eléggé sokan mociznak, a nejem egy DL 650-el tolja, a hugomnak Versys-e van, a sógoromnak Tiger,a barátiköröm fele motorozik, szóval úgy gondolom, van rálátásom.

Az eddigi motorjaim (robogók nélkül) MZ 250, RD250, Z1000, XRV750, XTZ750, Z750, DL 650, R1150GS

minden évben megyek kétnapos rendőrségi oktatók által tartott vezetéstechnikai trainingre, hogy csiszoljak a tudásomon és látom mit csinálnak azok akik sokadjára vannak ott (nem csak BMW-vel) és minden alkalommal azzal fejezem be, hogy még nem készült jobb motor.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 23:43:51 »

miért jobb mint egy "normális" motor?
Nekem sok motorom volt már, városba az egyik legjobb a drz400 supermoto volt, de a jelenlegi xtz750 pontosan teljesíti minden igényemet. WC-n ülni meg leginkább ott szeretek, ahol az megszokott, nem pedig a forgalomban  eplus2

volt nekem is supertenerém, de inkább nem mondokróla semmit. Sajnáltam, hogy az afrikát eladtam érte. A városban nem pattogni kell, hanem szépen haladni, amikor kell az autók között, amikor kell kielőzve azokat. Súlypont lent, jó fékek. A nagyobb paripák erre nem jók, nehezek és nehezebben teljesítenek. A másik minek menjek egy 5l-es fogyasztással, ha mehetek 2.5-3l-essel, nem kell szaroznom a váltásokkal, kuplungolással. Amíg nem vettem robogót addig én is így gondoltam, aztán ráéreztem. Robogó alatt nem a jog vagy dio-t értem, hanem legalább egy majesty méretű cuccot. Szerencsére ízlések és pofonok...
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 23:44:53 »

majd azért egy LC6-ot próbálj ki egyszer Wink

Majd egyszer kipróbálom, bár a kialakítása olyan ami nekem nem jön be, de nem kell, hogy mindenkinek minden tetszen
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #30 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 23:50:28 »

Ha jól emlékszem a kubbunkban nem csak 15 éves mocik vannak, sőt és amiket írtam pl az GS-ek, a GT/GTL-ek mai típusai is nagyon kiemelkedőek.
Hááát pont ez az amit szeretek benne, hogy nem bólint be. Nem véletlenűl nyernek az ügyességi világbajnokságokon ezek a motorok. A pontos fordulás egyik alapköve a biztos, feszes futómű. Egy nyegle, bebólintós mocival soha nem tudsz úgy kanyarodni, megállni. Pont az a gond a sima villákkal, hogy túl nagy a rugó út, egy kanyarba, vagy fékezésnél és ezért a futómű geometriája hátrányosan változik, sok energia megy el a futómű beülésére, amig a jármű fékezése, irányítása koránt sem optimális. Ezzel szemben a BMW futóműve ezt kiküszöböli. A BMW pont úgy viselkedik, ahogy a többi motor szeretne, csak nem képes rá.

Tudod az orvosnál is ritka egészséges embert látni és egy BMW szervizben valószínűleg nem yamahákat fognak szervizelni. Ennek ellenére nekem két jó szerelő barátom is van évente meglátogatom őket szerviz célzattal, egyébként meg motorozunk. Az egyik a rendőrségi BMW-ket javítja, szóval van rálátása a dolgokra és én is sokat beszélgetek vele.

Amint írtam, klubban vagyok és nem fórumos életben, az egyik hazai klub egyik elnökségi tagja vagyok. Tényleg klub és nem egy fórum motor az egész.

A családban eléggé sokan mociznak, a nejem egy DL 650-el tolja, a hugomnak Versys-e van, a sógoromnak Tiger,a barátiköröm fele motorozik, szóval úgy gondolom, van rálátásom.

Az eddigi motorjaim (robogók nélkül) MZ 250, RD250, Z1000, XRV750, XTZ750, Z750, DL 650, R1150GS

minden évben megyek kétnapos rendőrségi oktatók által tartott vezetéstechnikai trainingre, hogy csiszoljak a tudásomon és látom mit csinálnak azok akik sokadjára vannak ott (nem csak BMW-vel) és minden alkalommal azzal fejezem be, hogy még nem készült jobb motor.

Látom, mondod a magadét.... ideológiákat, ami a BMW fórum ban mindenkinél nyilván azonos.
Attól, hogy elmondod a szokásaidat...még nem lesz minden más. A rántottát hogyan csinálod?  hehe
Nem akarok én itt semmibe belemenni, veled meg főleg nem.
A végén még rámfogják megint ha leregelsz.  eplus2

Két mondat még a te eszmefuttatásodhoz.
- Ahol sok egészséges embert látsz, nem tudsz a betegségekről.  hehe
- Ha olyan jó lenne valódi motorozhatóságra, akkor a Moto GP -ben miért nem ilyen futóművek vannak?
Mert nem a túra a high-tec.

 wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.17 csütörtök, 23:54:25 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 23:53:21 »

Majd egyszer kipróbálom, bár a kialakítása olyan ami nekem nem jön be, de nem kell, hogy mindenkinek minden tetszen
Próbálj ki egy RSV-t is, meg tudod milyen a jó futómű.
Én azzal pályázom...semmi nem olyan jó, pedig sok motorral voltam már pályán....is.

 integet2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 23:59:20 »

Próbálj ki egy RSV-t is, meg tudod milyen a jó futómű.
Én azzal pályázom...semmi nem olyan jó, pedig sok motorral voltam már pályán....is.

 integet2

nekem a pályázás nem motorozás. Nekem a motorzás a hegyekben, a kanyargós utakon vannak. A pályára autó való, légkondival, zenével....
Azért van ennyi fajta motor, mert mindenki mást szeret. Amúgy pályára próbálj ki egy R1200RS-t vagy egy HP4-et, az Zoli a meg próbáljon ki egy HP2-t Cheesy

HP2 street:

brutál jó volt amikor kipróbáltam annó Garmish-ban, csak nekem nagyon bólintott
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.18 péntek, 00:01:32 írta kotta_cs » Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2017.08.18 péntek, 08:11:14 »

pedig városba a legjobb közlekedési forma a robogó

...amíg nem vagyunk sokan. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2017.08.18 péntek, 08:11:57 »

nem tudom milyen motoron ült, de itt én a jó elektromos motorra gondoltam, ugyanis ezen kívül a BMW-nek van jó elektromos motorja és kész. Aki meg ezt kipróbálja az rájön, hogy a városba a legjobb közlekedési forma és mekkora fun egy ilyen gép. Jól kanyarodik, jól gyorsul... Az egyhengeres motorok pedig a közelébe sem érnek.

Tibi beceneve "GSR".  vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2017.08.18 péntek, 08:37:44 »

nekem a pályázás nem motorozás. Nekem a motorzás a hegyekben, a kanyargós utakon vannak. A pályára autó való, légkondival, zenével....
Azért van ennyi fajta motor, mert mindenki mást szeret. Amúgy pályára próbálj ki egy R1200RS-t vagy egy HP4-et, az Zoli a meg próbáljon ki egy HP2-t Cheesy

HP2 street:
http://www.woodyswheelworks.com/media/images/images/HP2/HP2.jpg
brutál jó volt amikor kipróbáltam annó Garmish-ban, csak nekem nagyon bólintott
Bmw-ből nekem jobban bejön a gs. Volt egy melóhelyem, ahol volt céges (rendszámos) robogó, de bár jó alternatíva volt az autóhoz képest, nem fogott meg a feeling. Akkoriban TE610-em volt, inkább azzal futkostam a városban
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2017.08.18 péntek, 08:38:12 »

Tibi beceneve "GSR".  vigyor3

AndyA

Az egy dolog, lehet kedveli... Nomeg gsr is már egy motor? nyes  nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2017.08.18 péntek, 08:39:17 »

Tibi beceneve "GSR".  vigyor3

AndyA
Ja, nem is értem ezt az átnevezősdit, egy ideig nem jártam erre, azt találgatni kellett melyik nyomi melyik Smiley
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2017.08.18 péntek, 08:40:01 »

Bmw-ből nekem jobban bejön a gs. Volt egy melóhelyem, ahol volt céges (rendszámos) robogó, de bár jó alternatíva volt az autóhoz képest, nem fogott meg a feeling. Akkoriban TE610-em volt, inkább azzal futkostam a városban

Nekem is gs-em van, de városban a robogózás nekem bejön. Túrázni nem mennék robogóval.  nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2017.08.18 péntek, 08:40:45 »

Ja, nem is értem ezt az átnevezősdit, egy ideig nem jártam erre, azt találgatni kellett melyik nyomi melyik Smiley

 nyes jaja, majd bemutatkoznak   nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #40 Dátum: 2017.08.18 péntek, 09:15:15 »

nekem a pályázás nem motorozás. Nekem a motorzás a hegyekben, a kanyargós utakon vannak. A pályára autó való, légkondival, zenével....
Azért van ennyi fajta motor, mert mindenki mást szeret. Amúgy pályára próbálj ki egy R1200RS-t vagy egy HP4-et, az Zoli a meg próbáljon ki egy HP2-t Cheesy

HP2 street:
brutál jó volt amikor kipróbáltam annó Garmish-ban, csak nekem nagyon bólintott

Szerintem ezt nem jól értetted, Tibcsi versenypályára gondolt.... Ott jön ki igazán, mit tud egy motor (na meg a motoros). Szerintem. Is.  nyes
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41 Dátum: 2017.08.18 péntek, 09:23:21 »


Bár lassan több, mint 20 éve van motorral hajtott kétkerekűm van,  nem tartom magam brutál nagy motorosnak, de azért valamennyire ráláttam.

Volt egy ismerősöm, akinek volt egy bmw motorja, azzal járt túrázni, meg egy cbr 600-asa, azzal meg pályázni. Szerette a bmw-t, de nem kevés alkalommal vitte szervízbe, persze sosem szídta, sőt. Illetve a boxer témához: konkrétan mondta, hogy azért adja el (nem sok kilóméterrel), mert lassan gyűrűzni  (meg egybeke) kellene, és ő nem szereti a megbontott motorokat. Aztán eladta egyébként mindkettőt és átült egy 400-as robogóra.  vigyor3

Balcsin van egy srác, aki apratmanozik. Na ő minden évben új nagyrobival jelentkezett, idén valami elektromossal nyomja, megáll elindul, megy 1-2 km-ert megint megáll, stb... Na arra jó. Céleszköz szerintem és nem élvezeti.
 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2017.08.18 péntek, 09:27:47 »

Szerintem ezt nem jól értetted, Tibcsi versenypályára gondolt.... Ott jön ki igazán, mit tud egy motor (na meg a motoros). Szerintem. Is.  nyes

A pályán szerintem az jön ki, hogy valaki az adott motorral abban a 15 kanyarban mit tud. Egy jó vezetéstechnikai trainingen láttam már érdekes emberkeket esni kellni.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2017.08.18 péntek, 09:32:46 »

Bár lassan több, mint 20 éve van motorral hajtott kétkerekűm van,  nem tartom magam brutál nagy motorosnak, de azért valamennyire ráláttam.

Volt egy ismerősöm, akinek volt egy bmw motorja, azzal járt túrázni, meg egy cbr 600-asa, azzal meg pályázni. Szerette a bmw-t, de nem kevés alkalommal vitte szervízbe, persze sosem szídta, sőt. Illetve a boxer témához: konkrétan mondta, hogy azért adja el (nem sok kilóméterrel), mert lassan gyűrűzni  (meg egybeke) kellene, és ő nem szereti a megbontott motorokat. Aztán eladta egyébként mindkettőt és átült egy 400-as robogóra.  vigyor3

Balcsin van egy srác, aki apratmanozik. Na ő minden évben új nagyrobival jelentkezett, idén valami elektromossal nyomja, megáll elindul, megy 1-2 km-ert megint megáll, stb... Na arra jó. Céleszköz szerintem és nem élvezeti.
 

Én 92-től motorozom. Még MZ-vel kezdtem. A klubban van néhány BMW és ilyen gondot sem láttam még. Az enyémben alig van 82000Km szóval még bejáratos a régebbi tulajoknak semm volt ilyen gondja és egyik szerelő ismerősöm sem ezzel a fajta melokkal szív. Az új integrált fékek amire a szerelők panaszkodnak, mert ott már nem lehet szoftver nélkül olajat cserélni. Eléggé nagy a minta vételem bmw-ben és voltak más motorjaim. Nem érzem, hogy más jobb lenne.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2017.08.22 kedd, 22:11:39 »

a hirdetésben lejjebb ment az ár: 399.000.-

két dolog zavar:
- itt áll egy jó kis járgány
- áll benne a pénzem és ez nem egy műtárgy Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #45 Dátum: 2017.08.22 kedd, 22:23:22 »

a hirdetésben lejjebb ment az ár: 399.000.-

két dolog zavar:
- itt áll egy jó kis járgány
- áll benne a pénzem és ez nem egy műtárgy Cheesy

Szezon vége van...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2017.08.22 kedd, 22:24:55 »

Szezon vége van...

jaja érzem én is Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #47 Dátum: 2017.08.22 kedd, 22:25:52 »

jaja érzem én is Cheesy

Most ez a hét, amikor fullba tolhatnám motorral, de reggel olyan hideg van, hogy smaxizok inkább. laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #48 Dátum: 2017.08.22 kedd, 22:28:28 »

Most ez a hét, amikor fullba tolhatnám motorral, de reggel olyan hideg van, hogy smaxizok inkább. laugh

Milyen fétised van neked.....   Shocked
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2017.08.22 kedd, 22:42:35 »

Most ez a hét, amikor fullba tolhatnám motorral, de reggel olyan hideg van, hogy smaxizok inkább. laugh

a héten nem ültem még autóban Cheesy, a múlt héten is csak hétvégén Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Oldalak: [1] 2   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.