Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 05:32:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Felnik, gumik
Oldalak:
1
...
466
467
468
469
470
471
472
[
473
]
474
475
476
477
478
479
480
...
555
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Felnik, gumik (Megtekintve 7296240 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23600 Dátum:
2015.11.16 hétfő, 22:32:36 »
Idézetet írta: kmajor - 2015.11.16 hétfő, 22:23:09
Téli kell most, és cél a biztonság és az emészthető ár (24k alatt). Nyárra marad majd az eredeti méret, és majd veszek alufelniket, de ez ráér. Családi használat, Budapest, autópálya, és egy-két téli síelős kiruccanás.
teljesítve, szerintem Kulani mester még olcsóbban is hozza neked:
http://www.autoguminet.hu/205-60R16-hankook-w320-icept-evo2-92-H.html
Naplózva
kmajor
Vendég
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23601 Dátum:
2015.11.16 hétfő, 22:36:31 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.11.16 hétfő, 22:32:36
teljesítve, szerintem Kulani mester még olcsóbban is hozza neked:
http://www.autoguminet.hu/205-60R16-hankook-w320-icept-evo2-92-H.html
Köszi, ráírok. Pár napja írtam már, arra még nem reagált. Vélhetően csak elsikkadt
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23602 Dátum:
2015.11.16 hétfő, 22:48:24 »
Idézetet írta: kmajor - 2015.11.16 hétfő, 22:36:31
Köszi, ráírok. Pár napja írtam már, arra még nem reagált. Vélhetően csak elsikkadt
emailcímére írj. Szezon van, ilyenkor kicsit nehezebb
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23603 Dátum:
2015.11.17 kedd, 10:11:49 »
Ezt csupán annyival egészítem ki, hogy ha lehet, XL-est vegyél, erősített oldalfalút. Sokkal jobb - szerintem - az oldaltartás, jobb vezetni egyszerűen. A kényelem lehet, hogy csökkenni fog (keményebb lesz az autó rugózása), de pld. kanyarodni jobban, élvezetesebben tudsz. Ez persze az én tapasztalatom, lehet, hogy nem így van...Én is kíváncsi lennék véleményekre.
Azt vettem továbbá észre, hogy a gumiteszteknél ahány méret, annyi eredmény, még akár teljesen eltérőek is születnek egy-egy gumitípushoz igazodóan.
Idézetet írta: KOTTA - 2015.11.16 hétfő, 22:14:38
minden felmegy rá, de nem biztos, hogy fenn marad. Mire kell és nyári vagy téli? Ha a /-t úgy növeled, hogy közben csökkented a szélességet, akkor nem ér semmit a dolog, mert nem lesz ballonosabb a kerék. Télire ballonosabb kerék kellene, bár valamivel vékonyabb.
A 205/55 helyett, a picivel ballonosabb /60-ast venném, mert még simán elfér, hiszen a gyári gumihoz képest 5mm-el nagyobb csak, de már ballonosabb, komfortosabb. Nyáriban inkább minél szélesebb, de peresebb gumit vennék, mert azt jobb vezetni. Kulani mester fog tudni neked segíteni, de kellene tudni mi a cél.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Vendég
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23604 Dátum:
2015.11.17 kedd, 10:21:26 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.11.17 kedd, 10:11:49
Ezt csupán annyival egészítem ki, hogy ha lehet, XL-est vegyél, erősített oldalfalút. Sokkal jobb - szerintem - az oldaltartás, jobb vezetni egyszerűen. A kényelem lehet, hogy csökkenni fog (keményebb lesz az autó rugózása), de pld. kanyarodni jobban, élvezetesebben tudsz. Ez persze az én tapasztalatom, lehet, hogy nem így van...Én is kíváncsi lennék véleményekre.
szerintem téliben pont inkább a lágyabb (normál oldalfalú) a jobb. Nem is a tapadás miatt, hanem mert a hó elfedheti a lukakat, így a futómű nagyobb ütést kaphat. Ezért is az a véleményem, hogy télen inkább ballonosabb, gumit érdemes venni, ami jobban elviseli a lukakat.
Válasz
Azt vettem továbbá észre, hogy a gumiteszteknél ahány méret, annyi eredmény, még akár teljesen eltérőek is születnek egy-egy gumitípushoz igazodóan.
Igen én is így látom. Nekem az a véleményem, hogy az eltérő méret az adott autó tulajdonságait megváltoztatja. vagyis lehet, hogy ugyan azon az autón egy nagyobb méretű gumi már más súlypont és egyéb dolgokat ad, míg ugyan ez a méret változás egy B autón tök máshogy hat.
A nagyobb autó (súly, méret), meg teljesen másként terheli a gumikat (nagyobb terhelés a gumin, más súlyeloszlás...)
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23605 Dátum:
2015.11.17 kedd, 13:41:54 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.11.16 hétfő, 22:14:38
minden felmegy rá, de nem biztos, hogy fenn marad. Mire kell és nyári vagy téli? Ha a /-t úgy növeled, hogy közben csökkented a szélességet, akkor nem ér semmit a dolog, mert nem lesz ballonosabb a kerék. Télire ballonosabb kerék kellene, bár valamivel vékonyabb.
A 205/55 helyett, a picivel ballonosabb /60-ast venném, mert még simán elfér, hiszen a gyári gumihoz képest 5mm-el nagyobb csak, de már ballonosabb, komfortosabb. Nyáriban inkább minél szélesebb, de peresebb gumit vennék, mert azt jobb vezetni. Kulani mester fog tudni neked segíteni, de kellene tudni mi a cél.
Nem érzed át a kérdező célját. Olcsósítani akar. Ha nem akarna, megvenné a gyári méretet...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Vendég
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23606 Dátum:
2015.11.17 kedd, 13:45:15 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.11.17 kedd, 13:41:54
Nem érzed át a kérdező célját. Olcsósítani akar. Ha nem akarna, megvenné a gyári méretet...
azt mondta 24ehuf-ig, amit belinkkeltem az alatt volt,
sőt talán ez még olcsóbb:
http://automax.hu/autogumi-kereso?autogumi=0&m=52&w=205&h=60&d=16&s[
]=winter
De az biztos, hogy Kulani még jobb áron hozza.
Naplózva
kmajor
Vendég
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23607 Dátum:
2015.11.17 kedd, 14:51:58 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.11.17 kedd, 13:45:15
azt mondta 24ehuf-ig, amit belinkkeltem az alatt volt,
sőt talán ez még olcsóbb:
http://automax.hu/autogumi-kereso?autogumi=0&m=52&w=205&h=60&d=16&s[
]=winter
De az biztos, hogy Kulani még jobb áron hozza.
Egyeztettem a mesterrel, de végül nem nála rendeltem meg, mert logisztikailag sokkal kedvezőbb nekem az autogumi.net, és minimálisan drágább csak.
Volt ugyan neki egy jó ajánlata Brigestone-ra, de arról meg épp lecsúsztam.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23608 Dátum:
2015.11.17 kedd, 19:15:48 »
Szezon ide vagy oda, tegnap megrendeltem az UG9 szettem, ma átvettem, 24 611 Ft/db, holnap felkerül.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23609 Dátum:
2015.11.17 kedd, 19:28:30 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.11.17 kedd, 19:15:48
Szezon ide vagy oda, tegnap megrendeltem az UG9 szettem, ma átvettem, 24 611 Ft/db, holnap felkerül.
szezon ide vagy oda,ahová megyek,ott nem ismerik a téligumit....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23610 Dátum:
2015.11.17 kedd, 19:50:03 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.11.17 kedd, 19:15:48
Szezon ide vagy oda, tegnap megrendeltem az UG9 szettem, ma átvettem, 24 611 Ft/db, holnap felkerül.
Gratula
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23611 Dátum:
2015.11.17 kedd, 20:11:05 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.17 kedd, 19:28:30
szezon ide vagy oda,ahová megyek,ott nem ismerik a téligumit....
Bárcsak én sem ismerném, nemhogy ennyi pénzt adok érte.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23612 Dátum:
2015.11.17 kedd, 20:11:27 »
Idézetet írta: Proconsul - 2015.11.17 kedd, 19:50:03
Gratula
Jöhet a hó!
Majd beszámolok mit tud itt a hegyekbe.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23613 Dátum:
2015.11.17 kedd, 20:39:41 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.11.17 kedd, 20:11:27
Jöhet a hó!
Majd beszámolok mit tud itt a hegyekbe.
Biztos jó lesz
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23614 Dátum:
2015.11.17 kedd, 20:51:22 »
Beszéltem a Hankookisokkal. Azt mondták, hogy a modell nagyjából helyes, amit kiszámoltam - ha nagyobb terhelést kap a gumi, akkor valóban növekszik benne egy kevéssel a nyomás. Ugyanakkor üzemi 2 bar körül már "kifeszült" annyira a gumi és a benne lévő szövet, hogy gyakorlatilag komolyabb nyomásnövekedésre sem változik számottevően a mérete. Persze arra ők is felhívták a figyelmet, hogy egy autó súlya vagy pláne annak egy-két utasnyi terhelésváltozása olyan csekély mértékben változtatja meg a nyomást a gumiban, ami hagyományos "gumis" eszközökkel mérhetetlen, és hogy egy pár fokos hőmérsékletváltozás is nagyságrendileg jelent többet a nyomás szempontjából.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23615 Dátum:
2015.11.17 kedd, 21:00:18 »
Ez még mind nem bizonyíték, hogy valaki mondja, attól az még nem hiteles ..... Lehet az egészet te találtad ki!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23616 Dátum:
2015.11.17 kedd, 22:31:32 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.17 kedd, 21:00:18
Ez még mind nem bizonyíték, hogy valaki mondja, attól az még nem hiteles ..... Lehet az egészet te találtad ki!
Azt is mondta valaki,hogy az autógumik soha nem mennek tönkre(max elkopik vagy durrdefekt) és nem számít a dot szám se.Talán a goodyearnál valami főnökféle.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23617 Dátum:
2015.11.18 szerda, 09:13:32 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.11.17 kedd, 19:15:48
Szezon ide vagy oda, tegnap megrendeltem az UG9 szettem, ma átvettem, 24 611 Ft/db, holnap felkerül.
hol vetted, ha nem titok?
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23618 Dátum:
2015.11.18 szerda, 09:28:59 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.17 kedd, 19:28:30
szezon ide vagy oda,ahová megyek,ott nem ismerik a téligumit....
Mert ott csak gumi nélkül lehet?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23619 Dátum:
2015.11.18 szerda, 10:02:56 »
Idézetet írta: Domi - 2015.11.18 szerda, 09:28:59
Mert ott csak gumi nélkül lehet?
amióta jártas vagy a pornó iparban,azóta csak abban tudsz gondolkodni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23620 Dátum:
2015.11.18 szerda, 10:09:41 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2015.11.18 szerda, 09:13:32
hol vetted, ha nem titok?
www.mbmgumi.hu
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
kotta_cs
Vendég
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23621 Dátum:
2015.11.18 szerda, 10:47:23 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.11.17 kedd, 22:31:32
Azt is mondta valaki,hogy az autógumik soha nem mennek tönkre(max elkopik vagy durrdefekt) és nem számít a dot szám se.Talán a goodyearnál valami főnökféle.
na ez jó nagy baromság. Ha új, folyamatosan raktárban volt, akkor nem lényeg a DOT. Ha kikerült autóra és használták, a védő rétegek lekoptak és UV érte, akkor már lényeges. Ne hagyd magad átverni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23622 Dátum:
2015.11.18 szerda, 12:49:39 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.11.17 kedd, 22:31:32
Azt is mondta valaki,hogy az autógumik soha nem mennek tönkre(max elkopik vagy durrdefekt) és nem számít a dot szám se.Talán a goodyearnál valami főnökféle.
3 évesen az Alpin A4 autópályatempónál érezhetően nem volt olyan stabil, mint újkorában, pedig hiányozni alig hiányzott belőle.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23623 Dátum:
2015.11.18 szerda, 13:01:28 »
Lidliben lehet időnként mindenféle "W5" márkájú autóápoló ezmegazt kapni. Ezek között van egy gumiápoló spray is. Mennyire alkalmas holmi ez? Pozitív-negatív tapasztalatok? Vagy még nem bizonyították be, hogy árt a guminak?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kotta_cs
Vendég
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23624 Dátum:
2015.11.18 szerda, 13:04:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.18 szerda, 13:01:28
Lidliben lehet időnként mindenféle "W5" márkájú autóápoló ezmegazt kapni. Ezek között van egy gumiápoló spray is. Mennyire alkalmas holmi ez? Pozitív-negatív tapasztalatok? Vagy még nem bizonyították be, hogy árt a guminak?
AndyA
apám leszokta ápolni a gumikat ilyen cuccal (nem biztos, hogy a lildissel) szép fekete olyankor. A gumis egy picit anyázik amikor fel kell raknia, mert a pincében eltöltött szezon után is csúszik, de amikor leveszem az autóról a szezon végén, nem látom, hogy jobb állapotban lenne mint az enyém, ami csak lekerül a pincébe és kész.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23625 Dátum:
2015.11.18 szerda, 13:06:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.18 szerda, 13:01:28
Lidliben lehet időnként mindenféle "W5" márkájú autóápoló ezmegazt kapni. Ezek között van egy gumiápoló spray is. Mennyire alkalmas holmi ez? Pozitív-negatív tapasztalatok? Vagy még nem bizonyították be, hogy árt a guminak?
AndyA
Gyógyszertárból glicerin, hígítva. Ecsettel átkened. Akár szezon(ok) végén elrakás előtt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23626 Dátum:
2015.11.18 szerda, 21:04:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.18 szerda, 13:01:28
Lidliben lehet időnként mindenféle "W5" márkájú autóápoló ezmegazt kapni. Ezek között van egy gumiápoló spray is. Mennyire alkalmas holmi ez? Pozitív-negatív tapasztalatok? Vagy még nem bizonyították be, hogy árt a guminak?
AndyA
Én minden évben a gumikra sonaxot haszálok tökéletes olyan mint ha vadi új lenne a gumi amikor elő veszem
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
kulani
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: leet
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23627 Dátum:
2015.11.18 szerda, 21:14:42 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.11.17 kedd, 10:11:49
Ezt csupán annyival egészítem ki, hogy ha lehet, XL-est vegyél, erősített oldalfalút. Sokkal jobb - szerintem - az oldaltartás, jobb vezetni egyszerűen. A kényelem lehet, hogy csökkenni fog (keményebb lesz az autó rugózása), de pld. kanyarodni jobban, élvezetesebben tudsz. Ez persze az én tapasztalatom, lehet, hogy nem így van...Én is kíváncsi lennék véleményekre.
Placebó :-)
Az XL a EXtra Load kifejezés rövidítése, és a normálnál magasabb súlyindexet jelent.
Az autó súlyát nem a gumi oldalfala viseli, hanem a gumiban lévő levegő nyomása. A magasabb súlyindex azt jelenti, hogy a gumi oldalfala magasabb belső nyomást visel el.
A gumiabroncsban a levegő nyomása a kerék középpontjától kifelé "húzza" a gumit. Az XL gumiknak valóban "erősített" az oldalfala, de nem abban az irányban, ami az úttartást vagy a komfortot befolyásolná. Százszor leírt hasonlatom: ha a két kezünk közé fogunk egy cérnaszálat, egyetlen mozdulattal el tudjuk szakítani. Tíz cérnaszálat már nehezebb, egy rendes farmeranyagot meg éppenséggel lehetetlen. Ugyanakkor ha egy farmeranyagot is tartunk a kezünkben, a két kezünket összeérinteni alig több erő kell, mintha csak egy cérnaszál lenne ott.
Az XL-es gumiknak semmi okuk a menettulajdonságukat vagy a komfortot befolyásolni, és nem, sajnos a kátyúkban szerzett sérülések ellen sem védettebbek (a szálszakadás lényege, hogy a kátyú széle és a felni pereme ollóba fogják a gumit, és szó szerint elnyírják). Az XL-es gumik ugyanakkor tipikusan drágbbak, beszerzésük - pláne pótlásuk - nehézkesebb.
Az XL-es gumik azokra az autókra valók, amelyekhez kifejezetten előírás a magasabb súlyindex.
Naplózva
Gumik Mondeóra és másra:
i.szekeres@kulani-tyres.hu
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23628 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 09:21:14 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.18 szerda, 13:06:30
Gyógyszertárból glicerin, hígítva. Ecsettel átkened. Akár szezon(ok) végén elrakás előtt.
Ezt már máshol is hallottam, akkor lehet működik
Milyen arányban érdemes higitani? Éphogy, picit vagy úgy rendesen?
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23629 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 09:41:25 »
Idézetet írta: PensaCola - 2015.11.19 csütörtök, 09:21:14
Ezt már máshol is hallottam, akkor lehet működik
Milyen arányban érdemes higitani? Éphogy, picit vagy úgy rendesen?
én minden szezonba így teszem el pihenni a gumikat.2liter vízhez 1dl glicerin elég,csak folyamatosan kevergetni kell mert felúszik a tetejére.hosszúszárú lapos ecsettel könnyű a használata.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
PensaCola
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 242
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23630 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 10:45:26 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.19 csütörtök, 09:41:25
én minden szezonba így teszem el pihenni a gumikat.2liter vízhez 1dl glicerin elég,csak folyamatosan kevergetni kell mert felúszik a tetejére.hosszúszárú lapos ecsettel könnyű a használata.
Ok, kipróbálom tavasszal, mert a nyáriak már pihennek, de most még gumiápolót kaptak.
Naplózva
MKIV 1.8 TDCi 125 LE Ghia Executive, 18" 5Y
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23631 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 10:45:33 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.11.18 szerda, 10:09:41
www.mbmgumi.hu
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23632 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 12:06:48 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2015.11.19 csütörtök, 10:45:33
Elég jó áraik vannak folyamatosan, tavasszal 78e Ft-ért vettem 4db Turanza T001-et, 4 hetes DOT-al.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23633 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 13:25:17 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.11.19 csütörtök, 12:06:48
Elég jó áraik vannak folyamatosan, tavasszal 78e Ft-ért vettem 4db Turanza T001-et, 4 hetes DOT-al.
valszeg én is itt fogom megvenni a téli szettet, következő vagy azutáni héten - amikor lesz egy kis időm foglalkozni ezzel
(eddig azt hittem kicsit későn cserélem, de tegnap 21 °C-ban autóztam nyitott napfénytetővel és pólóban
)
még 1x köszi az elérhetőséget
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23634 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 16:16:21 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2015.11.19 csütörtök, 13:25:17
valszeg én is itt fogom megvenni a téli szettet, következő vagy azutáni héten - amikor lesz egy kis időm foglalkozni ezzel
(eddig azt hittem kicsit későn cserélem, de tegnap 21 °C-ban autóztam nyitott napfénytetővel és pólóban
)
még 1x köszi az elérhetőséget
Szombattól mondják a hideget, és a havasesőt. Én is ma még 16C-ba autóztam, húztam is a szám, hogy biztos "jó" az új téli szettnek.
Úgy számolj, hogy 1-3 nap mire a megrendelt abroncs beérkezik hozzájuk (mondjuk nekem másnapra megvolt).
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23635 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 22:25:59 »
Felkerültek ma a télik. Nem akartam a dizájnon rontani, így 235/40R19 ment fel (Continental TS830).
Mondtam a gumisnak, hogy elöl 2,4, hátul 2,2. (gyári értékek)
Mondta, hogy jobban járok, ha mindenhol 2,5, mert akkor tutira nem fogom odacsípni sehol.
Hol az igazság?
Száraz aszfalton mentem ma kb 80km-t, de nem éreztem hátrányát a 2,5nek. A kocsit csak pályára használom majd, egyéb helyekre nem ezzel megyek.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23636 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 23:04:20 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.19 csütörtök, 22:25:59
Felkerültek ma a télik. Nem akartam a dizájnon rontani, így 235/40R19 ment fel (Continental TS830).
Mondtam a gumisnak, hogy elöl 2,4, hátul 2,2. (gyári értékek)
Mondta, hogy jobban járok, ha mindenhol 2,5, mert akkor tutira nem fogom odacsípni sehol.
Hol az igazság?
Száraz aszfalton mentem ma kb 80km-t, de nem éreztem hátrányát a 2,5nek. A kocsit csak pályára használom majd, egyéb helyekre nem ezzel megyek.
Szerintem a Ford mérnökei jobban tudják, mint a gumis.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23637 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 23:13:07 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.19 csütörtök, 22:25:59
Felkerültek ma a télik. Nem akartam a dizájnon rontani, így 235/40R19 ment fel (Continental TS830).
Mondtam a gumisnak, hogy elöl 2,4, hátul 2,2. (gyári értékek)
Mondta, hogy jobban járok, ha mindenhol 2,5, mert akkor tutira nem fogom odacsípni sehol.
Hol az igazság?
Száraz aszfalton mentem ma kb 80km-t, de nem éreztem hátrányát a 2,5nek. A kocsit csak pályára használom majd, egyéb helyekre nem ezzel megyek.
Nekem pár éve a 225/40R18 gumikat 2,8-ra javasolta/fújta a gumis.Valamit magyarázott az oldalfal tartásról ha már ilyen széles a gumi.Nem vettem észre, hogy rázott volna.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23638 Dátum:
2015.11.20 péntek, 06:04:34 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.19 csütörtök, 22:25:59
Felkerültek ma a télik. Nem akartam a dizájnon rontani, így 235/40R19 ment fel (Continental TS830).
Mondtam a gumisnak, hogy elöl 2,4, hátul 2,2. (gyári értékek)
Mondta, hogy jobban járok, ha mindenhol 2,5, mert akkor tutira nem fogom odacsípni sehol.
Hol az igazság?
Száraz aszfalton mentem ma kb 80km-t, de nem éreztem hátrányát a 2,5nek. A kocsit csak pályára használom majd, egyéb helyekre nem ezzel megyek.
én mindig kicsit túlfújva használom.de én nem pályázok....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23639 Dátum:
2015.11.20 péntek, 08:24:29 »
Sose gondoltam volna, hogy az Edigital bolt valaha is említve lesz a gumis topikban, pedig...
Szóval az Edigital csinálja a Black Friday akcióját ma, és lehet kapni náluk gumiabroncsot is!!!
És 35% kedvezmény van ahogy néztem, kb. mindenre. Van többféle gumi. Akit érdekel, nézelődjön, hátha talál jó árakat.
http://most.edigital.hu/flyer/830_online_flyer_page_21.html?v=201511200624
Az akció csak ma (2015.11.20) él.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23640 Dátum:
2015.11.21 szombat, 13:18:48 »
Végre jön a hideg.
Kicsit meleg volt az a 15-20 fok a téli abroncsomnak
Ezt olvastátok ?
Cikk
Tudtam én,hogy nem rossz a hankook.Igaz nekem nyári van belőle de teljesen jó.
Jelenleg Kumho a télim de ha jó pár év múlva elkopik akkor majd jöhet a hankook
Amúgy semmi bajom a kumhoval se amikor az a nagy hó volt akkor se akadtam el vele.Igaz kicsit hangos száraz úton .
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.21 szombat, 13:23:44 írta Proconsul
»
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
kulani
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: leet
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23641 Dátum:
2015.11.22 vasárnap, 00:46:42 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.19 csütörtök, 22:25:59
Felkerültek ma a télik. Nem akartam a dizájnon rontani, így 235/40R19 ment fel (Continental TS830).
Mondtam a gumisnak, hogy elöl 2,4, hátul 2,2. (gyári értékek) Mondta, hogy jobban járok, ha mindenhol 2,5, mert akkor tutira nem fogom odacsípni sehol.
Hol az igazság? Száraz aszfalton mentem ma kb 80km-t, de nem éreztem hátrányát a 2,5nek. A kocsit csak pályára használom majd, egyéb helyekre nem ezzel megyek.
A téli gumin mindenképp érdemes nagyobb nyomás értéket beállítani, mint a nyárin, egyszerűen azért, mert a nyomás beállítása hideg guminál történik. Hogy üzemmelegen is ugyanannyi legyen a nyomás, mint nyáron, ahhoz hidegen kell a magasabb nyomás. Személyautóknál 0.2 bar pluszt szokás fújni a nyári értékhez képest.
Én különben is amondó vagyok, hogy érdemes az autóra gyárilag megengedett legnagyobb nyomást beállítani minden körülmények között. A "teljes terhelés + autópályás sebesség" mellé ajánlott nyomás egy személlyel, városban is csökkenti a gördülési ellenállást, és igen, valamivel ellenállóbbá teszi a gumit a padkázásból és kátyúba hajtásból származó károkkal szemben.
Ha ezen az emelt nyomáson túlságosan pattogna az autó (főleg terheletlen kombiknál fordulhat elő), akkor persze le kell ereszteni valamennyi levegőt.
Naplózva
Gumik Mondeóra és másra:
i.szekeres@kulani-tyres.hu
kotta_cs
Vendég
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23642 Dátum:
2015.11.22 vasárnap, 00:51:15 »
Idézetet írta: Proconsul - 2015.11.21 szombat, 13:18:48
Végre jön a hideg.
Kicsit meleg volt az a 15-20 fok a téli abroncsomnak
Ezt olvastátok ?
Cikk
Tudtam én,hogy nem rossz a hankook.Igaz nekem nyári van belőle de teljesen jó.
Jelenleg Kumho a télim de ha jó pár év múlva elkopik akkor majd jöhet a hankook
Amúgy semmi bajom a kumhoval se amikor az a nagy hó volt akkor se akadtam el vele.Igaz kicsit hangos száraz úton .
nekem a télim hankook és nagyon meg vagyok elégedve, pedig majdnem 2.5T és öszekeres.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23643 Dátum:
2015.11.22 vasárnap, 10:01:19 »
Idézetet írta: Proconsul - 2015.11.21 szombat, 13:18:48
Ezt olvastátok ?
Cikk
Ez reklám.
Nekem nyári Hankook-om volt, azon kívül, hogy szétfoszlott, én is elégedett voltam vele.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23644 Dátum:
2015.11.22 vasárnap, 10:56:01 »
Idézetet írta: kulani - 2015.11.22 vasárnap, 00:46:42
A téli gumin mindenképp érdemes nagyobb nyomás értéket beállítani, mint a nyárin, egyszerűen azért, mert a nyomás beállítása hideg guminál történik. Hogy üzemmelegen is ugyanannyi legyen a nyomás, mint nyáron, ahhoz hidegen kell a magasabb nyomás. Személyautóknál 0.2 bar pluszt szokás fújni a nyári értékhez képest.
Én különben is amondó vagyok, hogy érdemes az autóra gyárilag megengedett legnagyobb nyomást beállítani minden körülmények között. A "teljes terhelés + autópályás sebesség" mellé ajánlott nyomás egy személlyel, városban is csökkenti a gördülési ellenállást, és igen, valamivel ellenállóbbá teszi a gumit a padkázásból és kátyúba hajtásból származó károkkal szemben.
Ha ezen az emelt nyomáson túlságosan pattogna az autó (főleg terheletlen kombiknál fordulhat elő), akkor persze le kell ereszteni valamennyi levegőt.
A keréknyomást alapvetően azért kell állítani, hogy a gumi felfekvési felülete az úttal a gyártó által kikísérletezett, optimális méretű legyen. Ha az autó terheletlen állapotban mondjuk 1,5t, egy gumira jut elöl mondjuk 60%, hátul 40% súlyeloszlással számolva ebből 450 ill. 300 kg. Ha növekszik az autóban a terhelés, akkor abból a hátsó gumi fog többet kapni, azaz mondjuk 600 kg plusz terhelésből a 300 kg-hoz hozzájön még 180 kg, míg az első gumiknál a 450-hez kap még 120-at. Ezért is van, hogy a hátsó gumikat jobban kell fújni magas terhelésnél.
A elsőkben a 450 kg-hoz a 2 bar ~= 2 kg/cm2 alapján tartozik 225 cm2 felfekvő felület, amit 60-nal fejel meg az extra terhelés. Ez kb. a negyede, ami már nem tartozik az elhanyagolható, "mérési hiba" kategóriába, de lehet vele együtt élni. Ha mondjuk 2 bar helyett 2,2-t tesz az ember a gumiba, akkor terheletlenül 205 cm2, terhelten meg 232 cm2 lesz a felfekvő felület - arany középút a 225 cm2-hez képest.
A hátsó keréknél más a helyzet. Mivel az alap terheléshez képest az extra már több mint 50%-ot jelent, ott nem annyira lehet ilyen jól belőni az arany középutat. Ha valaki tényleg teljes terheléssel közlekedik, pl. nekiindul a családdal a 2 hetes nyári túrának plafonig pakolva a kombit, akkor érdemes beállítani a megfelelő értéket. Addig meg, amíg 1-2-3 ember váltakozik az autóban, a minimum terheléshez képest érdemes 1-2 tizedet hozzátenni, hogy a fentiek szerinti arany középutat lehessen tartani, de amikor kell, akkor tényleg állítsunk utána.
A másik, hogy ha túl lapos a gumi, gördülés közben az oldalfala jobban deformálódik, ami egyrészt melegedést okoz, másrészt mechanikai igénybevétel a guminak, amit hosszú távon nem köszön meg. Persze ez nem a 1,5 km-re lévő barkácsáruházból max. 40-es tempóval hazahozott 10 csomag laminált padló a csomagtartóban esete - annál azért tartósabbak a mai gumik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kotta_cs
Vendég
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23645 Dátum:
2015.11.22 vasárnap, 13:45:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.22 vasárnap, 10:56:01
A keréknyomást alapvetően azért kell állítani, hogy a gumi felfekvési felülete az úttal a gyártó által kikísérletezett, optimális méretű legyen. Ha az autó terheletlen állapotban mondjuk 1,5t, egy gumira jut elöl mondjuk 60%, hátul 40% súlyeloszlással számolva ebből 450 ill. 300 kg. Ha növekszik az autóban a terhelés, akkor abból a hátsó gumi fog többet kapni, azaz mondjuk 600 kg plusz terhelésből a 300 kg-hoz hozzájön még 180 kg, míg az első gumiknál a 450-hez kap még 120-at. Ezért is van, hogy a hátsó gumikat jobban kell fújni magas terhelésnél.
A elsőkben a 450 kg-hoz a 2 bar ~= 2 kg/cm2 alapján tartozik 225 cm2 felfekvő felület, amit 60-nal fejel meg az extra terhelés. Ez kb. a negyede, ami már nem tartozik az elhanyagolható, "mérési hiba" kategóriába, de lehet vele együtt élni. Ha mondjuk 2 bar helyett 2,2-t tesz az ember a gumiba, akkor terheletlenül 205 cm2, terhelten meg 232 cm2 lesz a felfekvő felület - arany középút a 225 cm2-hez képest.
A hátsó keréknél más a helyzet. Mivel az alap terheléshez képest az extra már több mint 50%-ot jelent, ott nem annyira lehet ilyen jól belőni az arany középutat. Ha valaki tényleg teljes terheléssel közlekedik, pl. nekiindul a családdal a 2 hetes nyári túrának plafonig pakolva a kombit, akkor érdemes beállítani a megfelelő értéket. Addig meg, amíg 1-2-3 ember váltakozik az autóban, a minimum terheléshez képest érdemes 1-2 tizedet hozzátenni, hogy a fentiek szerinti arany középutat lehessen tartani, de amikor kell, akkor tényleg állítsunk utána.
A másik, hogy ha túl lapos a gumi, gördülés közben az oldalfala jobban deformálódik, ami egyrészt melegedést okoz, másrészt mechanikai igénybevétel a guminak, amit hosszú távon nem köszön meg. Persze ez nem a 1,5 km-re lévő barkácsáruházból max. 40-es tempóval hazahozott 10 csomag laminált padló a csomagtartóban esete - annál azért tartósabbak a mai gumik.
AndyA
ezt nagyon jól összeraktad. köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23646 Dátum:
2015.11.22 vasárnap, 15:15:38 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.11.22 vasárnap, 13:45:28
ezt nagyon jól összeraktad. köszi
Ált. isk. fizika meg papír és ceruza kell hozzá (ha fejben nem megy, ill. lustábbaknak számológép
).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kotta_cs
Vendég
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23647 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 10:06:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.11.22 vasárnap, 15:15:38
Ált. isk. fizika meg papír és ceruza kell hozzá (ha fejben nem megy, ill. lustábbaknak számológép
).
AndyA
én csak nem gondoltam rá. Persze fizika, tök igaz, de egyszerűen nem gondoltam rá.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23648 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 11:38:05 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.19 csütörtök, 22:25:59
Felkerültek ma a télik. Nem akartam a dizájnon rontani, így 235/40R19 ment fel (Continental TS830).
Mondtam a gumisnak, hogy elöl 2,4, hátul 2,2. (gyári értékek)
Mondta, hogy jobban járok, ha mindenhol 2,5, mert akkor tutira nem fogom odacsípni sehol.
Hol az igazság?
Száraz aszfalton mentem ma kb 80km-t, de nem éreztem hátrányát a 2,5nek. A kocsit csak pályára használom majd, egyéb helyekre nem ezzel megyek.
Előre ok, de hátra teljesen indokolatlan a kettőfél, engedd le!
Én 2,4-el (e/h) járok a 17-essel és szuper komfortos. Ha ötajtósom lenne, akkor 2,4 / 2,2-vel járnék, amit kb. 3°C - ban állítanék be hideg abroncsokon.
PS: nem kell hátulra, mert a tankot pillanatok alatt kiissza, nem kell számolnod azzal a 70kg-val sem!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.23 hétfő, 11:39:38 írta Tonyo
»
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #23649 Dátum:
2015.11.24 kedd, 17:16:13 »
Ma bleki is visszakapta a tavalyi A5-öt. Remélem nem olvasták az idei tesztet, mert tavaly óta igencsak visszaestek...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak:
1
...
466
467
468
469
470
471
472
[
473
]
474
475
476
477
478
479
480
...
555
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ