Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:58:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 389 390 391 392 393 394 395 [396] 397 398 399 400 401 402 403 ... 555   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Felnik, gumik  (Megtekintve 7310627 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19750 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 18:36:32 »

mér,te nem kenegeted? hehe

Én egy nagy tégelyből ecsettel mindig bőségesen bekenem mielőtt felrakom.....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19751 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 18:38:06 »

és ott az igazság  taps
és az az ,hogy a nap öregíti ki az abroncsot.
mivel az említett abroncs árnyékban van azért nem öregszik


akkor mégsem a csodaszertől nem öregszik? most hogy van ez?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #19752 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 18:39:11 »

Én egy nagy tégelyből ecsettel mindig bőségesen bekenem mielőtt felrakom.....  hehe
ez mind szép és jó de kicsit had szívja be az abroncs
azért jó elrakás elött gazdagon lekezelni mert akkor beívódik rendesen az abroncs anyagába  eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #19753 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 18:39:43 »

akkor mégsem a csodaszertől nem öregszik? most hogy van ez?
papi most írtama gsr-nek
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19754 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 18:41:25 »

ez mind szép és jó de kicsit had szívja be az abroncs
azért jó elrakás elött gazdagon lekezelni mert akkor beívódik rendesen az abroncs anyagába  eljen


Félreértetted....... ez nem a glicerines dolog.  vigyor3

Ezt a gumi felrakása előtt csinálom..... a peremekkel!  (szerelőpaszta)  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #19755 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 18:42:40 »


Félreértetted....... ez nem a glicerines dolog.  vigyor3

Ezt a gumi felrakása előtt csinálom..... a peremekkel!  (szerelőpaszta)  Wink
worship oppá ezt benéztem  Undecided
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19756 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 00:17:57 »

ez mind szép és jó de kicsit had szívja be az abroncs
azért jó elrakás elött gazdagon lekezelni mert akkor beívódik rendesen az abroncs anyagába  eljen
A te gumid a pocsolyát is felszívja ha átmész rajta!?  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19757 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 00:18:31 »

és ott az igazság  taps
és az az ,hogy a nap öregíti ki az abroncsot.
mivel az említett abroncs árnyékban van azért nem öregszik


Naptejjel keni! Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19758 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 00:19:29 »

ez mind szép és jó de kicsit had szívja be az abroncs
azért jó elrakás elött gazdagon lekezelni mert akkor beívódik rendesen az abroncs anyagába  eljen

hát jó lenne azt hinni, hogy a gumiba nem ivódik be semmi és nem engedi át a folyadékot, mert akkor eső után ki is kell engednem.  eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19759 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 00:19:32 »

.....
szinte úgy nézki mint az új pedig már 5 éves.a gumisok is csodájára járnak  taps
....
Zarándok út haladó gumisoknak?  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19760 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 00:39:53 »

hát a téli abroncsaim nem ezt igazolják amit írsz.
szinte úgy nézki mint az új pedig már 5 éves.a gumisok is csodájára járnak  taps
az új myári abroncs készlet még csak 2 éves de eddig tökéletes.
majd +2 év után kiderül kinek van igaza  Undecided

anyámék CR-V-jén is a 2006-os gumi olyan mint ha új lenne. Én a 2003-as gumit most cseréltem. Attól mert jól néz ki az még egy rakás ...
Naplózva
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #19761 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 04:59:03 »

a gumis szakmának (kereskedők, gyártók, szakmai szervezetek, stb.) vagy piacnak kell(ene) "iparágon" belül rendeznie

A gyártók leszarják, szakmai szervezet pedig nincs :-)

Én az ADAC-tesztekben azt is nézni szoktam, amit a magyarok sosem vesznek át: az árakat. Tehát van egy gumi az adott méretben, sebességindexszel, és odaírják a németországi árat, -tól-ig.

Namost a tipikus magyar bruttó kisker ár, a 27% áfával mindig a német indulóár közelében van. Gyakran alatta.

A német gazdaság egyik titka, hogy a piac nem kényszerül árérzékenynek lenni. Ha tőlem megveszed a gumit úgy, hogy én azon megtartsak 10-15 százalékot, akkor én is meg tudom venni a zsemlédet annyiért, hogy te is keress rajta. Közben te is és én is több adót fizetünk be, amiből könnyebb jobb iskolákat, jobb egészségügyet csinálni.

És közben mindenki jobban érzi magát.

Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #19762 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 07:31:52 »

A gyártók leszarják, szakmai szervezet pedig nincs :-)

Én az ADAC-tesztekben azt is nézni szoktam, amit a magyarok sosem vesznek át: az árakat. Tehát van egy gumi az adott méretben, sebességindexszel, és odaírják a németországi árat, -tól-ig.

Namost a tipikus magyar bruttó kisker ár, a 27% áfával mindig a német indulóár közelében van. Gyakran alatta.

A német gazdaság egyik titka, hogy a piac nem kényszerül árérzékenynek lenni. Ha tőlem megveszed a gumit úgy, hogy én azon megtartsak 10-15 százalékot, akkor én is meg tudom venni a zsemlédet annyiért, hogy te is keress rajta. Közben te is és én is több adót fizetünk be, amiből könnyebb jobb iskolákat, jobb egészségügyet csinálni.
És közben mindenki jobban érzi magát.
Szerintem szabadalmaztasd:-) és vidd el "kuszaszemüékhez". Mindig Németországhoz hasonlítjuk magunkat, és őket látjuk célként, de a német gazdaságnak sincs "titka", illetve vannak más mintaországok is, nem csak a német...Gazdasági sikerüket történelmi, társadalmi fejlődésükben keresném. Nemcsak úgy egyik pillanatról a másikra lett "nem árérzékeny". A német birodalom (gazdaság) is vesztesként fejezte be a második világháborút, de az akkori (mostani) hatalmak nem hagyták bedőlni......
Ha kis hazánk 68  (illetve 23) évvel ezelőtt nem arra, "kanyarodik/kanyarítják" amerre, akkor most lehet, hogy nyugodtan rátehetnéd a 10-15 százalékodat a abroncsaidra és megvehetnéd az én zsemléimet. Még az is lehet, hogy nem abroncskereskedelemmel kellene foglalkoznod, hanem mondjuk egy mátrai biogazdasággal, vagy egy balatoni kis szélerőművel, stb.... Soktényezős ez a dolog, és utólag már nem változtatható (mármint a történelem), de persze gondolkodni mindig lehet (szerintem kell) rajta. Nekünk pedig a mát (jövőt) kell megélni.
Mindegy itt már jelentősen eltértünk az abroncs témától.  wave
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19763 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 08:36:24 »

A gyártók leszarják, szakmai szervezet pedig nincs :-)

Én az ADAC-tesztekben azt is nézni szoktam, amit a magyarok sosem vesznek át: az árakat. Tehát van egy gumi az adott méretben, sebességindexszel, és odaírják a németországi árat, -tól-ig.

Namost a tipikus magyar bruttó kisker ár, a 27% áfával mindig a német indulóár közelében van. Gyakran alatta.

A német gazdaság egyik titka, hogy a piac nem kényszerül árérzékenynek lenni. Ha tőlem megveszed a gumit úgy, hogy én azon megtartsak 10-15 százalékot, akkor én is meg tudom venni a zsemlédet annyiért, hogy te is keress rajta. Közben te is és én is több adót fizetünk be, amiből könnyebb jobb iskolákat, jobb egészségügyet csinálni.

És közben mindenki jobban érzi magát.



Igen jól írod, annyi csak a különbség, hogy a 10-15 %-ot néha (elég sokszor) rárakjátok és utána hangoskodtok, hogy az egyébként németországi zsemle árának ötödéért kapható magyar zsemle milyen drága...

 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19764 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 09:08:27 »

Na jöhet a tél! eljen pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #19765 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 09:28:22 »

Igen jól írod, annyi csak a különbség, hogy a 10-15 %-ot néha (elég sokszor) rárakjátok és utána hangoskodtok, hogy az egyébként németországi zsemle árának ötödéért kapható magyar zsemle milyen drága...

 vigyor3

Itt Bécsben 31-33 cent körül van egy császárzsömle, de annál "rosszabbat" itt nem kapsz, mint pl. az ósanos vizes zsemle 12 Ft-ért, és egy ehhez fogható minőségű Sparos császárzsemle otthon valami 39 Ft, ha jól emlékszem. Pl. a sonkaféle megintcsak drágább, de ha az otthoni kínálatból kihagyod azt, ami itt nem kapható (mert nem venné meg senki), akkor már nincs is akkora különbség. A legegyszerűbb, ami már nem gépsonka (formázott), az 1,69 körül indul (10 dekás árak, itt ezeket használják), de az ilyen már otthon is 3000 Ft/kg körül és fölött kapható. Előre csomagolva hűtőpultból meg 1,39 is lehet ugyanaz (kevesebb emberi munkával, gépesítve, automatizálva állítható elő!). Pannóniánál sokkal jobb minőségű Emmentálit kapni már 0,99-ért is.

Azután vannak érdekességek is. Provance-i fűszerezésű sajtfalatkák: 2,79 Euro a 900 Ft ellenében (Auchan), tubusos Rio Mare tonhalkrém 2,19 Euro a 660 Ft ellen (Metro), és a sort még lehetne egy darabig folytatni, csak most éppen ezek ugrottak be, amit nemrégiben néztem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19766 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 09:41:04 »

hát jó lenne azt hinni, hogy a gumiba nem ivódik be semmi és nem engedi át a folyadékot, mert akkor eső után ki is kell engednem.  eplus2

Hát azért van rajta a szelep, hogy kiengedd belőle a beszivárgott vizet és egyéb dolgokat.  hehe
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19767 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 11:33:05 »

A gyártók leszarják, szakmai szervezet pedig nincs :-)

Én az ADAC-tesztekben azt is nézni szoktam, amit a magyarok sosem vesznek át: az árakat. Tehát van egy gumi az adott méretben, sebességindexszel, és odaírják a németországi árat, -tól-ig.

Namost a tipikus magyar bruttó kisker ár, a 27% áfával mindig a német indulóár közelében van. Gyakran alatta.

A német gazdaság egyik titka, hogy a piac nem kényszerül árérzékenynek lenni. Ha tőlem megveszed a gumit úgy, hogy én azon megtartsak 10-15 százalékot, akkor én is meg tudom venni a zsemlédet annyiért, hogy te is keress rajta. Közben te is és én is több adót fizetünk be, amiből könnyebb jobb iskolákat, jobb egészségügyet csinálni.

És közben mindenki jobban érzi magát.



nem hiszem el, hogy ennyi válasz alatt sem látod a lényeget az irományaimból. Amiket írtam, abban az volt a lényeg, hogy egy olyan környezetet, hozzáadott értéket adsz a mutatványhoz, ami miatt téged fognak választani, akkor is, ha az árad nem a legalacsonyabb, valamint ezzel akkora forgalmat tudsz már generálni, amivel jobb megállapodásokat köthetsz a nagykerrel.

Ne azon lovagolj, hogy a jelenlegi N forgalmad miatt, nagyon pici árréssel és az egyéb lobbik miatt mennyire nehéz, hanem azon gondolkodj, hogy az N forgalmat hogy tudod megtöbbszörözni, milyen egyéb szolgáltatást tudsz bevezetni, amivel még tudsz nyereséget produkálni.

Volt olyan cég, aki pl a raktározást fullban automatizálta, EU-s pályázatból és így nem kellett még raktárosokat felvenni. Pl ezt te is megoldhatnád a gumihotelben és ez is egy pluszt jelentene, mind reklámban, mind egyéb dolgokban.

Szóval ne az árakon lovagolj és egy picit azt lásd meg, hogy mennyi egyéb 5let van, amit meg lehetne valósítani.
Naplózva
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #19768 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 12:00:03 »

Szóval ne az árakon lovagolj és egy picit azt lásd meg, hogy mennyi egyéb 5let van, amit meg lehetne valósítani.

Nem tudom, olvastad-e, de párszor már leírtam: én alapvetően nem gumikkal foglalkozom, hanem flottamenedzsmenttel.

Szerintem ez egy ötletnek pont jó volt, nem?

Az, hogy van egy gumisműhelyünk, illetve egy komplett szervizünk, karosszériás műhellyel és fényezőfülkével, ezek melléküzemágként működnek, nagyrészt a saját autóinkat látják el. Olyannyira, hogy soha semmilyen marketing tevékenységet nem folytattunk, még csak egy sima szórólapozást sem a környező utcákban. Sőt, egészen a közelmúltig ki sem volt írva, hogy ez egy szerviz, illetve a gumis műhelyre ma sincs, csak egy Michelin molinó jelzi, hogy mi folyhat odabent. (A lakatos műhely pedig nem is megközelíthető közútról.)

Ezek a létesítmények a megfelelő kapacitáskihasználtsággal működnek, és segítik azt, hogy a flották fenntartása alacsonyabb költségekkel járjon. Ez a funkciójuk ugyanis.

Innen nézve tehát én meglehetősen kívülről, gyakorlatilag megfigyelőként szemlélem, mi történik a gumipiacon, én alapvetően ugyanis fogyasztóként/végfelhasználóként veszek ott részt. Az más kérdés, hogy bőven megvan a véleményem arról, ami ott történik.

Ugyanakkor fontosnak tartottam, hogy a tapasztalatomat megosszam az itteni társasággal, mert ez egy jó és nyitott közösség, és az eddigi hasonló elbeszéléseim eddig pozitív visszhangot találtak.

Eddig sem magamat sajnáltattam, és ezután sem fogom :-)

Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19769 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 16:04:19 »

Nem tudom, olvastad-e, de párszor már leírtam: én alapvetően nem gumikkal foglalkozom, hanem flottamenedzsmenttel.

Szerintem ez egy ötletnek pont jó volt, nem?

Az, hogy van egy gumisműhelyünk, illetve egy komplett szervizünk, karosszériás műhellyel és fényezőfülkével, ezek melléküzemágként működnek, nagyrészt a saját autóinkat látják el. Olyannyira, hogy soha semmilyen marketing tevékenységet nem folytattunk, még csak egy sima szórólapozást sem a környező utcákban. Sőt, egészen a közelmúltig ki sem volt írva, hogy ez egy szerviz, illetve a gumis műhelyre ma sincs, csak egy Michelin molinó jelzi, hogy mi folyhat odabent. (A lakatos műhely pedig nem is megközelíthető közútról.)

Ezek a létesítmények a megfelelő kapacitáskihasználtsággal működnek, és segítik azt, hogy a flották fenntartása alacsonyabb költségekkel járjon. Ez a funkciójuk ugyanis.

Innen nézve tehát én meglehetősen kívülről, gyakorlatilag megfigyelőként szemlélem, mi történik a gumipiacon, én alapvetően ugyanis fogyasztóként/végfelhasználóként veszek ott részt. Az más kérdés, hogy bőven megvan a véleményem arról, ami ott történik.

Ugyanakkor fontosnak tartottam, hogy a tapasztalatomat megosszam az itteni társasággal, mert ez egy jó és nyitott közösség, és az eddigi hasonló elbeszéléseim eddig pozitív visszhangot találtak.

Eddig sem magamat sajnáltattam, és ezután sem fogom :-)



nem is úgy értettem, hogy sajnáltatod magad. A flottás dolog, meg nem volt nekem tiszta. Akkor javaslataimat ajánlom figyelmébe bármely kitörni vágyó gumisnak Smiley  nyes

Van még egy amivel lehet ezt növelni: http://sportgeza.hu/forma1/2013/11/18/ismet_megdolt_az_f1-es_kerekcsererekord/
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #19770 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 16:48:42 »

Jó a gyári McGard a gyári lemezfelnire is. És nekünk már három mondeón volt gyárilag, és egyiken sem szakadt meg, pedig néhány fakezű nem zavartatta magát és légkulccsal tépte rá.
Lehet ez újdonság, de az ár nem ritkán valamiféle kapcsolatban van a minőséggel is. De ha nem bánod, hogy esetleg majd szopni kell vele, meg mondjuk tőcsavart cserélni, akkor nyugodtan.
Igazad van, megnéztem a McGard honlapján (http://mcgard.mx-live.com/default.aspx), valóban jó, csak éppen engem zavar, hogy egy mozgó kúpos alátét ott lötyög/liffeg a kerékőrön, menet közben. Ez az alufelninél beszorul a kerékőr meghúzásakor, de a lemezfelninél nem, 24212SU típusjelű.
Egyébként igen nekem az határozottan újdonság, hogy az ár valamiféle kapcsolatban áll a minőséggel, jó hogy leírtad, most már figyelni fogok erre is. Tulajdonképpen most jöttem le a falvédőről... wave
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #19771 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 16:55:46 »

a védőkupak miatt pont nem látszik semmi, hogy milyen is valójában
ha igaz a kis kép ami a csomagoláson van, akkor ez olyan, amin van 3 széles ricni meg sok keskeny?
mert olyanom volt és egy idő után vízpumpafogóval lehetett csak az anyáról eltávolítani a leszedőt, elnyalta a ricniket
Így van, olyan amilyennek leírtad. 3 szélesebb, meg sok kis apró vájat. Tegnap kipróbáltam, de sajnos nem fekszik fel a lemezfelnire (azaz nem fog semmit), mert a felni csavarfurata nagyobb mint, a kerékőr anyakúpos vége. Majd odaadom valamelyik ismerősnek. Kösz az infót.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19772 Dátum: 2013.11.20 szerda, 19:26:30 »

http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1584410-7375811-63-0-0-0-0

nézzétek már meg légyszi! ez valóban gyári ford felni? a közepén az van, de nem láttam még ilyet
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19773 Dátum: 2013.11.20 szerda, 19:36:50 »

http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1584410-7375811-63-0-0-0-0

nézzétek már meg légyszi! ez valóban gyári ford felni? a közepén az van, de nem láttam még ilyet

Olyan márkanevet ragasztasz rá, amilyet akarsz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19774 Dátum: 2013.11.20 szerda, 19:39:41 »

Olyan márkanevet ragasztasz rá, amilyet akarsz.
ezért kérdem, hogy ismerős-e valakinek
 Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19775 Dátum: 2013.11.20 szerda, 19:39:55 »

http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1584410-7375811-63-0-0-0-0

nézzétek már meg légyszi! ez valóban gyári ford felni? a közepén az van, de nem láttam még ilyet

AFAIK, ilyen Ford felni nem volt gyárilag.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19776 Dátum: 2013.11.20 szerda, 19:42:18 »

AFAIK, ilyen Ford felni nem volt gyárilag.
sosem hallottam róla. és az milyen minőség?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #19777 Dátum: 2013.11.20 szerda, 19:48:36 »


Egyébként igen nekem az határozottan újdonság, hogy az ár valamiféle kapcsolatban áll a minőséggel, jó hogy leírtad, most már figyelni fogok erre is. Tulajdonképpen most jöttem le a falvédőről... wave

Milyen szerencse, hogy szóltam, igaz?  hehe

sosem hallottam róla. és az milyen minőség?

 falbav eplus2
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #19778 Dátum: 2013.11.20 szerda, 19:52:34 »

sosem hallottam róla. és az milyen minőség?
igazad van énsem halhattam rola,valami baxxuss lehet.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19779 Dátum: 2013.11.20 szerda, 20:19:05 »

megvan az igazság, nem hagyott nyugodni a dolog.
megnéztem: dotz estoril felni, 6,5x15, et ismeretlen

dotz is gyenge?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19780 Dátum: 2013.11.20 szerda, 20:27:32 »

megvan az igazság, nem hagyott nyugodni a dolog.
megnéztem: dotz estoril felni, 6,5x15, et ismeretlen

dotz is gyenge?

Annyira nem puha, mint az Alessio. Az ár függvénye, hogy megéri-e.

Az AFAIK az nem felni márka.  laugh
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19781 Dátum: 2013.11.20 szerda, 20:32:30 »

Annyira nem puha, mint az Alessio. Az ár függvénye, hogy megéri-e.

Az AFAIK az nem felni márka.  laugh
vettem egy kocsit, azon volt. külsőre tetszik, meg nincs rajta sérülés sem, csak érdemes-e megtatani, vagy adjam el?

AFAIK
akkor ez mit is jelent? hülye vagyok?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19782 Dátum: 2013.11.20 szerda, 20:34:58 »

legjobb tuomásom szerint bekaphassátok  hehe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #19783 Dátum: 2013.11.20 szerda, 21:10:14 »

tud valaki jó gumist akihez mehetnék holnap este?    eplus2
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #19784 Dátum: 2013.11.20 szerda, 22:23:48 »

A Balogh Tomi bárkire felcuppantja a gumikat estefelé! eplus2

Jujjjj!  eplus2  Remélem ez nem saját tapasztalat!!! smile
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19785 Dátum: 2013.11.20 szerda, 22:27:25 »

A Balogh Tomi bárkire felcuppantja a gumikat estefelé! eplus2

Már gumit se használok... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #19786 Dátum: 2013.11.20 szerda, 22:29:40 »

Már gumit se használok... laugh
Ha szárazon nyomod könnyen elszakadhat a fék! eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19787 Dátum: 2013.11.20 szerda, 22:30:59 »

Ha szárazon nyomod könnyen elszakadhat a fék! eplus2
Eddig mindig begyógyult. hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #19788 Dátum: 2013.11.20 szerda, 22:35:58 »

Eddig mindig begyógyult. hehe
 worshipeljen Makk egészséges! eplus2
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #19789 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 06:13:24 »

 worshipeljen Makk egészséges! eplus2

Akkor tök jó...  eplus2
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19790 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 07:37:06 »

központosító gyűrűt jó, ha abból a kőkemény fajta műanyagból csináltatok? a fémektől tartok, hogy be fognak rohadni. vagy miből vannak ezek általában?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #19791 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 08:02:57 »

központosító gyűrűt jó, ha abból a kőkemény fajta műanyagból csináltatok? a fémektől tartok, hogy be fognak rohadni. vagy miből vannak ezek általában?
aluminium?
Naplózva
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #19792 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 08:19:55 »

dotz estoril felni, 6,5x15, et ismeretlen
dotz is gyenge?

A Dotz egy teljesen jó márka.

Az osztrák ALCAR csoport márkája, akik Európa legnagyobb felnigyártói, a legtöbb európai autóra ők gyártják az acélfelniket, de van öt alufelni márkájuk is, különböző célcsoportoknak. A Dotz a fiatal tuningrajongóknak van kitalálva, legalábbis papíron, és a holding "zászlóshajója," az AEZ után van pozícionálva, közvetlenül.  

Szóval ha tetszik a  felni kinézete, akkor érdemes megtartani, mert a minőségével nem lesz gond.

Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #19793 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 08:23:01 »

tud valaki jó gumist akihez mehetnék holnap este?    eplus2

Tudunk mondani éjjel-nappali gumisokat, de az éjszakai műszakban kár a legjobb szakembereket keresni...

Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #19794 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 08:27:32 »

központosító gyűrűt jó, ha abból a kőkemény fajta műanyagból csináltatok? a fémektől tartok, hogy be fognak rohadni. vagy miből vannak ezek általában?

Rendesen is ilyesmi műanyagból szokik lenni, ha nem pont akkor a felniben a lyuk.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #19795 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 08:28:12 »

A Dotz egy teljesen jó márka.

Az osztrák ALCAR csoport márkája, akik Európa legnagyobb felnigyártói, a legtöbb európai autóra ők gyártják az acélfelniket, de van öt alufelni márkájuk is, különböző célcsoportoknak. A Dotz a fiatal tuningrajongóknak van kitalálva, legalábbis papíron, és a holding "zászlóshajója," az AEZ után van pozícionálva, közvetlenül.  

Szóval ha tetszik a  felni kinézete, akkor érdemes megtartani, mert a minőségével nem lesz gond.

Ehhez képest a Ronal hol van? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19796 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 08:32:03 »

Tudunk mondani éjjel-nappali gumisokat, de az éjszakai műszakban kár a legjobb szakembereket keresni...



Milyen szakértelem kell egy gumi fel, le szereléséhez, amit nem lehet megatanulni úgy kb. 1 nap alatt??
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19797 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 12:16:47 »

Milyen szakértelem kell egy gumi fel, le szereléséhez, amit nem lehet megatanulni úgy kb. 1 nap alatt??

Hm....... azért nem olyan egyszerű az, amilyennek kívülről látszik.
A kerék mérete és a gumi kialakítása néha komoly kihívásokat támaszt. Ha ott nem szakszerűen jársz el, megfelelő szerszámokkal....akkor hamar + költség termelődik.
Ahogy az autószerelés sem annyiból áll, hogy kiveszem a rosszat és berakom az újat.

Ezek egy nagyon "távolról" történő és felületes megfogalmazása a szakmáknak.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19798 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 12:21:53 »

Hm....... azért nem olyan egyszerű az, amilyennek kívülről látszik.
A kerék mérete és a gumi kialakítása néha komoly kihívásokat támaszt. Ha ott nem szakszerűen jársz el, megfelelő szerszámokkal....akkor hamar + költség termelődik.
Ahogy az autószerelés sem annyiból áll, hogy kiveszem a rosszat és berakom az újat.

Ezek egy nagyon "távolról" történő és felületes megfogalmazása a szakmáknak.

Hány szerszám van egy alap gumiszereléskor?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #19799 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 12:40:15 »

most már nem kell gumis...

a részleteket majd megtaláljátok a "balesetek Mondeoval" topikban...

Az AutoFort szervíz majd lecseréli ha készen lesznek. *** suzukis kiscsávó meg jobban teszi ha imádkozik és kurvagyorsan aláír minden papírt.  mf3 exploserderage violent
Naplózva
Oldalak: 1 ... 389 390 391 392 393 394 395 [396] 397 398 399 400 401 402 403 ... 555   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.