Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.21 szerda, 15:27:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
246
247
248
249
250
251
252
[
253
]
254
255
256
257
258
259
260
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 12573545 alkalommal)
K.B.
és 20 vendég van a témában
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12600 Dátum:
2012.12.12 szerda, 16:43:06 »
Örülök hogy van humorérzék!!!!
Legfeljebb majd ezentúl én is így és aktívabban nyilvánulok meg.
Lényeg hogy gyarapodjon a hozzászólásaim száma és igy hamarabb lehetek törzstag!!!!!
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12601 Dátum:
2012.12.12 szerda, 16:49:01 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2012.12.12 szerda, 16:43:06
Örülök hogy van humorérzék!!!!
Legfeljebb majd ezentúl én is így és aktívabban nyilvánulok meg.
Lényeg hogy gyarapodjon a hozzászólásaim száma és igy hamarabb lehetek törzstag!!!!!
Írjál, és humroizálj csak. Szeretjük és értjük is.
(persze törzstag rangot elérni már nem lehet, azok csak a régiek lehettek, mint én...
)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12602 Dátum:
2012.12.12 szerda, 17:18:10 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.12.12 szerda, 16:49:01
Írjál, és humroizálj csak. Szeretjük és értjük is.
(persze törzstag rangot elérni már nem lehet, azok csak a régiek lehettek, mint én...
)
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12603 Dátum:
2012.12.12 szerda, 20:52:34 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2012.12.12 szerda, 13:12:21
Látod erre még nem is gondoltam,bár eddig csak dieselt tankoltam.
Vagy lehet hogy nem is ilyen autóm van,mint amelyik fórumba regisztráltam?
?
Sőt,az is lehet hogy az az izzitőgyertyának nevezett alkatrész amit ti olyan nehezen és körülményesen csereberéltek
az autóitokban,az az enyémben nincs is benne?
??
MILYEN AUTÓM IS VAN?
?
Kiégett az izzítójelződben az égő??!!!!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12604 Dátum:
2012.12.12 szerda, 21:30:02 »
Izzítás ide-oda, tudja valaki,hogy a szivargyújtó narancssárga karikáját megvilágító picike kis égő milyen típus? Volt pofája kiégni.
Kb havonta egyszer nyitom ki a hamutartót, szóval annyira nem égető probléma, na de na!
Köszi
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12605 Dátum:
2012.12.12 szerda, 21:41:17 »
Idézetet írta: zsoel - 2012.12.12 szerda, 20:52:34
Kiégett az izzítójelződben az égő??!!!!
Convers-ben?
Talán max a pixelek mentek el.
Naplózva
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12606 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:16:39 »
Értsétek már meg,hogy csak a tesztüzem módban lehet látni a spirált.
De sem első,sem pedig a többi indításkor nem látszik a spirál.
Annyira nem vagyok hülye hozzá!!!!!!!!!
RÉSZEMRŐL LEZÁRTAM A TÉMÁT.
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12607 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:18:42 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2012.12.12 szerda, 22:16:39
Értsétek már meg,hogy csak a tesztüzem módban lehet látni a spirált.
De sem első,sem pedig a többi indításkor nem látszik a spirál.
Annyira nem vagyok hülye hozzá!!!!!!!!!
RÉSZEMRŐL LEZÁRTAM A TÉMÁT.
nyugi csak a vered szivjak!
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12608 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 00:25:31 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.12.12 szerda, 21:30:02
Izzítás ide-oda, tudja valaki,hogy a szivargyújtó narancssárga karikáját megvilágító picike kis égő milyen típus? Volt pofája kiégni.
Kb havonta egyszer nyitom ki a hamutartót, szóval annyira nem égető probléma, na de na!
Köszi
Idézetet írta: tomeed - 2012.12.12 szerda, 21:30:02
Izzítás ide-oda, tudja valaki,hogy a szivargyújtó narancssárga karikáját megvilágító picike kis égő milyen típus? Volt pofája kiégni.
Kb havonta egyszer nyitom ki a hamutartót, szóval annyira nem égető probléma, na de na!
Köszi
Vegyél új autót,abban biztos jó lesz még az izzó
Vagy ne nyitsd ki a hamutartót és nem lesznek ilyen problémáid...
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12609 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 07:56:26 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2012.12.12 szerda, 22:16:39
Értsétek már meg,hogy csak a tesztüzem módban lehet látni a spirált.
De sem első,sem pedig a többi indításkor nem látszik a spirál.
Annyira nem vagyok hülye hozzá!!!!!!!!!
RÉSZEMRŐL LEZÁRTAM A TÉMÁT.
Eddig nem figyeltem, de bizony nekem sem jelenik meg az izzítás visszajelzés. Sőt nem is vár indítózásnál.
Ma reggel -6 fokban is a gomb megnyomása után azonnal tekert az önindító. Hozzáteszem, nem indul nehezen.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12610 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 08:59:01 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2012.12.13 csütörtök, 00:25:31
Vegyél új autót,abban biztos jó lesz még az izzó
Vagy ne nyitsd ki a hamutartót és nem lesznek ilyen problémáid...
Megfogadtam a tanácsod, ma hozom ki az újat.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12611 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 11:05:36 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2012.12.12 szerda, 22:16:39
Értsétek már meg,hogy csak a tesztüzem módban lehet látni a spirált.
De sem első,sem pedig a többi indításkor nem látszik a spirál.
Annyira nem vagyok hülye hozzá!!!!!!!!!
RÉSZEMRŐL LEZÁRTAM A TÉMÁT.
kérdés: az autó beindul pöcre vagy tekergeti sokáig és rángatva indít?
Nekem amikor nagy "-"ok vannak, akkor bizony néhány másodpercig ott van az izzító jele, de csak akkor, ha nem voltam egy hónapja budapesten kívül. Ha megyek egy 100-ast autópályán, akkor nem villan fel.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12612 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 13:02:52 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.12.13 csütörtök, 11:05:36
kérdés: az autó beindul pöcre vagy tekergeti sokáig és rángatva indít?
Nekem amikor nagy "-"ok vannak, akkor bizony néhány másodpercig ott van az izzító jele, de csak akkor, ha nem voltam egy hónapja budapesten kívül. Ha megyek egy 100-ast autópályán, akkor nem villan fel.
Kulcsos vagy gombos indítású?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Andrej29
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12613 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 13:56:12 »
Ismeritek a vascofilters szűrőket ? Jó áraik vannak.Találtam pl gázolajszűrőt 13690ft ért(vasco c365),máshol ez 26000ft.(2.2tdci-hez).Most lenne az első olajcserém ,milyen olajat vegyek bele melyik a legjobb (motorcraft xr,castrolt,vagy a gyári ford-ot).Persze a gyár által előirtat(wssm2c-913-c).A 2.2tdci-hez hogy szoktátok venni az olajat 5l+1l vagy vesztek 2x5l és elrakjátok a maradékot?.Kösz
Naplózva
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12614 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 14:44:03 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.12.13 csütörtök, 11:05:36
kérdés: az autó beindul pöcre vagy tekergeti sokáig és rángatva indít?
Nekem amikor nagy "-"ok vannak, akkor bizony néhány másodpercig ott van az izzító jele, de csak akkor, ha nem voltam egy hónapja budapesten kívül. Ha megyek egy 100-ast autópályán, akkor nem villan fel.
Beindul pöccre nem kell sokáig tekertetni,és utána nem rángat.Megvárom míg a Convers+ kijelző alapállásba áll,és indítom.
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12615 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 14:45:44 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2012.12.13 csütörtök, 14:44:03
Megvárom míg a Convers+ kijelző alapállásba áll,és indítom.
Na itt a lényeg...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12616 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 14:46:38 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2012.12.13 csütörtök, 14:44:03
Beindul pöccre nem kell sokáig tekertetni,és utána nem rángat.Megvárom míg a Convers+ kijelző alapállásba áll,és indítom.
Akkor minden rendben van. valószínűleg tisztább a rendszered, kevesebbet totyogsz a városban. Ez teljesen normális. Valószínűleg megmelegíti, de nem kell jobban. Amúgy addig is nekem kinn van az izzítás ikon amíg sok a város és hideg van, amig a convers vissza áll alapba.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12617 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 19:04:08 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.12.13 csütörtök, 14:46:38
Akkor minden rendben van. valószínűleg tisztább a rendszered, kevesebbet totyogsz a városban. Ez teljesen normális. Valószínűleg megmelegíti, de nem kell jobban. Amúgy addig is nekem kinn van az izzítás ikon amíg sok a város és hideg van, amig a convers vissza áll alapba.
Detto!!
Reggelente ebben a hidegben én is egy pár másodpercet nézem, mire elalszik és indítok!!! Nekem is több a város, de pl. most voltam lent Pécsen, azután pöccre indult a verda,a hogy mondod valszeg attól hogy megmelegítette a rendszert és így tisztább volt az indításom.
ma délután meló után viszont igen traktoros volt mikor indítottam... ennyire még nem hallottam ilyen állatiasnak!!
Mondjuk annyira nem tetszett... elsőre rémisztő a hang.... de aztán tudja az ember, h ez normális és megnyugszom!
Próbáltam a városba garázst keresni...de csak kiadót, venni nem vennék. Viszont 1-2 nap alatt mindig el kelnek... semmi esély... bár tudom, h bírnia kell, de mégis szegényemnek jobb lenne egy kicsit melegebb garázs!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12618 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 19:41:03 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2012.12.13 csütörtök, 14:44:03
Megvárom míg a Convers+ kijelző alapállásba áll,és indítom.
Mi az alapállás? Beülök, benyomom a gombot, és megy.
Ha előbb csak a gyújtást adom rá (gombnyomás kuplungolás nélkül) akkor eljástzik a kijelző, de akkor sem izzít.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12619 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 19:50:39 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.12.13 csütörtök, 14:45:44
Na itt a lényeg...
De ettől függetlenűl,akkor sem látom az izzítás ikont.
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12620 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 21:01:33 »
Vegyetek egy próbalámpát és mérjetek rá az izzítógyertya csatija + szálára, a másik vezetéket meg testeljétek le. Ott van hátul "kéznél".
Ha nincs próbalámpa, sima multiméter is megteszi, ha megjelenik a feszkó akkor az bizony izzít mint az állat, ha van visszajelzés ha nincs.
Beindítás után is izzítanak ezek az autók ha jól sejtem, nem csak elő izzítás van benne. Illetve a vezetőajtó nyitására is izzítgat valamit, de ezt a fikciót is be lehet bizonyítani egy multi segítségével.
Naplózva
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12621 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 23:15:34 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.12.13 csütörtök, 19:41:03
Mi az alapállás? Beülök, benyomom a gombot, és megy.
Ha előbb csak a gyújtást adom rá (gombnyomás kuplungolás nélkül) akkor eljástzik a kijelző, de akkor sem izzít.
Beülök,gomb be,(izzitószál nem látszik) Converse kijelző alapállás (kb2-4 mp),kuplungolás és indítás.
Én így csinálom.
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12622 Dátum:
2012.12.14 péntek, 09:58:13 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2012.12.13 csütörtök, 23:15:34
Beülök,gomb be,(izzitószál nem látszik) Converse kijelző alapállás (kb2-4 mp),kuplungolás és indítás.
Én így csinálom.
Na, tegnap éjszaka direkt kint álltam az autóval.
Szóval, beülök, gomb benyom/gyújtás ráad. Izzitószál visszjelzőt én sem láttam.
Kijelzőn press... szöveg. Kuplung benyom: kijelző kiírja, hogy "engine preheating"... Akkor nem indítottam rá, de lehet nem is engedte volna.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12623 Dátum:
2012.12.14 péntek, 14:14:04 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.12.14 péntek, 09:58:13
Na, tegnap éjszaka direkt kint álltam az autóval.
Szóval, beülök, gomb benyom/gyújtás ráad. Izzitószál visszjelzőt én sem láttam.
Kijelzőn press... szöveg. Kuplung benyom: kijelző kiírja, hogy "engine preheating"... Akkor nem indítottam rá, de lehet nem is engedte volna.
Na ezt megnézem. Esetleg kipróbálhatnád, hogy tényleg nem forgat-e az önindító, ha hamarabb nyomod a gombot.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
frenki
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12624 Dátum:
2012.12.14 péntek, 19:28:39 »
Sziasztok!
Inditáskor felvillan az ESP, és ABS lámpa egy pillanatra pedig a gyujtás ráadáskor felvillan, majd elalszik. Találkoztatok már vele. Aksi jó, testkábelek jók, megtisztítva, és mégis bevillan. Valami ötlet?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6485
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12625 Dátum:
2012.12.14 péntek, 21:31:44 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.12.14 péntek, 14:14:04
Na ezt megnézem. Esetleg kipróbálhatnád, hogy tényleg nem forgat-e az önindító, ha hamarabb nyomod a gombot.
Nekem kulcsos az auto, de a múlthétem -13,5-ben nem idult elsőre (persze, mikor indítottam az izzószál még világított), másnap megvártam, míg elalszik és indult.
Nyomógombosom, eddig csak francia volt, de az sem indult, míg nem gondolta úgy az automatika, hogy eleget izzított, hiába nyomtam a gombot. Szerintem ez "nálunk" is így van. Bár én 10-15 éves szívódieseleken szocializálodtam 20 évvel ezelőtt, fel sem merült bennem, hogy a míg ég a narancssárga spirál indítsam a dieselt...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12626 Dátum:
2012.12.14 péntek, 22:05:47 »
MKIV teszt!
http://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/hasznaltteszt_ford_mondeo_2_0_16v_2009_-_4_es_5_ajtoval-9135?utm_source=hirfigyelo&utm_medium=email&utm_campaign=hirlevel_2012-12-14&utm_content=cimlapi_cikk
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12627 Dátum:
2012.12.14 péntek, 22:06:19 »
Idézetet írta: frenki - 2012.12.14 péntek, 19:28:39
Sziasztok!
Inditáskor felvillan az ESP, és ABS lámpa egy pillanatra pedig a gyujtás ráadáskor felvillan, majd elalszik. Találkoztatok már vele. Aksi jó, testkábelek jók, megtisztítva, és mégis bevillan. Valami ötlet?
régebbi Opel típusoknál betegség volt
világított az ABS lámpa, ABS jeladó volt halott
egy tipp...
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12628 Dátum:
2012.12.14 péntek, 22:07:24 »
Idézetet írta: zsoel - 2012.12.14 péntek, 22:05:47
MKIV teszt!
http://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/hasznaltteszt_ford_mondeo_2_0_16v_2009_-_4_es_5_ajtoval-9135?utm_source=hirfigyelo&utm_medium=email&utm_campaign=hirlevel_2012-12-14&utm_content=cimlapi_cikk
még1
http://totalcar.hu/tesztek/2012/11/28/tuti_vetel/
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12629 Dátum:
2012.12.14 péntek, 22:42:06 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.12.14 péntek, 22:07:24
még1
http://totalcar.hu/tesztek/2012/11/28/tuti_vetel/
Hát eléggé szidják az 1.8-okat... nem jó olvasni.
Én csak remélem, hogy az enyém nem erősíti ezt a tábort!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6485
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12630 Dátum:
2012.12.14 péntek, 23:19:41 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2012.12.14 péntek, 22:42:06
Hát eléggé szidják az 1.8-okat... nem jó olvasni.
Én csak remélem, hogy az enyém nem erősíti ezt a tábort!!!
Nekem 1x azt mondta valaki, ha kifogod egy Trabival is elmész 300ekm-et... ha nem, akkor...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12631 Dátum:
2012.12.14 péntek, 23:44:06 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2012.12.14 péntek, 23:19:41
Nekem 1x azt mondta valaki, ha kifogod egy Trabival is elmész 300ekm-et... ha nem, akkor...
3 napig insignia 2,0cdti-vel kavarogtam. nem volt olyan agilis mint az 1,8-as motorom. eltérés 5 lóerő volt... (125-130)
megette a 7,5 litert, de nem ment úgy... a lámpája viszont kurvajó...
jó az én kis 1,8tdci-m, ne tessék fikázni. amióta prémium van benne, reggel se morog.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12632 Dátum:
2012.12.15 szombat, 13:09:08 »
Idézetet írta: Arabic - 2012.12.14 péntek, 23:44:06
3 napig insignia 2,0cdti-vel kavarogtam. nem volt olyan agilis mint az 1,8-as motorom. eltérés 5 lóerő volt... (125-130)
megette a 7,5 litert, de nem ment úgy... a lámpája viszont kurvajó...
jó az én kis 1,8tdci-m, ne tessék fikázni. amióta prémium van benne, reggel se morog.
Az Insignianal bármi jobb. Az egész egy nagy fostalicska mivel az opel annyire igyekezett valami naggyal előjönni hogy elég izzadságos lett a vége.
Szerintem a lámpája se nagy cucc (legalábbis a ford keszonjához és DRL-jéhez képest) Az alulmotorizáltásuk meg lassan már hírhedt.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12633 Dátum:
2012.12.15 szombat, 14:48:40 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.15 szombat, 13:09:08
Az Insignianal bármi jobb. Az egész egy nagy fostalicska mivel az opel annyire igyekezett valami naggyal előjönni hogy elég izzadságos lett a vége.
Szerintem a lámpája se nagy cucc (legalábbis a ford keszonjához és DRL-jéhez képest) Az alulmotorizáltásuk meg lassan már hírhedt.
Fene tudja, nekem nagyon tetszik. Sokkal szebb autó, mint a 4-es mondi. Lehet köpködni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12634 Dátum:
2012.12.15 szombat, 16:36:45 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.12.15 szombat, 14:48:40
Fene tudja, nekem nagyon tetszik. Sokkal szebb autó, mint a 4-es mondi. Lehet köpködni.
Egészen addig nekem is nagyon tetszett amíg jobban szemügyre nem vettem, ki nem próbáltam. A forma szép most is azt mondom! De több jót nem tudok róla mondani.... Belül nagyon szűk, a hátsó szélvédőn alig lehet kilátni(5a) hátul csak kisemberek férnek el mert lent van a tető, automata váltó 95-be nagyon jó lehetett de ma semmire való, a motor 1 jó nagy rakás kereplő xar úgy ahogy van, a futómű meg szintén nem jó semmire. Nagyon nemsikerült az a kocsi. Inkább a vectrát kerekítették volna kicsit+ráncfelvarrás, a megszüntetés helyett...
Idézetet írta: stealt - 2012.12.15 szombat, 13:09:08
Az Insignianal bármi jobb. Az egész egy nagy fostalicska mivel az opel annyire igyekezett valami naggyal előjönni hogy elég izzadságos lett a vége.
Szerintem a lámpája se nagy cucc (legalábbis a ford keszonjához és DRL-jéhez képest) Az alulmotorizáltásuk meg lassan már hírhedt.
most egyetértek
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12635 Dátum:
2012.12.15 szombat, 16:52:34 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.12.15 szombat, 14:48:40
Fene tudja, nekem nagyon tetszik. Sokkal szebb autó, mint a 4-es mondi. Lehet köpködni.
Lehet, hogy kívülről szebb de csak egy nagy rakás lomha fostalicska.
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12636 Dátum:
2012.12.15 szombat, 17:47:24 »
Ennek ellenére mégis mondiba ülsz
Én csak a kombit véleményezem. Egy szép, nem fapad mondi közelébe sem ér az opel. Olyan vérszegény eröltetett autóka az, tudjátok mint ezek a városi terepjárók! Kombi kombi, de mikor megmutatsz neki 2 babakocsit, etetőszéket stb, kiírja az autó a levehető vonóhorog cikkszámát a műszerfalon. Opel az csak opel marad.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.15 szombat, 17:49:08 írta tomeed
»
Naplózva
husi1986
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12637 Dátum:
2012.12.15 szombat, 18:26:54 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.12.15 szombat, 17:47:24
Ennek ellenére mégis mondiba ülsz
Én csak a kombit véleményezem. Egy szép, nem fapad mondi közelébe sem ér az opel. Olyan vérszegény eröltetett autóka az, tudjátok mint ezek a városi terepjárók! Kombi kombi, de mikor megmutatsz neki 2 babakocsit, etetőszéket stb, kiírja az autó a levehető vonóhorog cikkszámát a műszerfalon. Opel az csak opel marad.
Csak annyit fűznék hozzá hogy én most vettem egy mondit,nagyon tetszik.De megnéztem az insigniát is és az is tetszett...kisebb ez tény.Senki nem vitatja hogy a mondi akkora mint egy tankhajó
Most jön az hogy miért szóltam hozzá: Mert nekem hét évig volt egy folyamatosan minden ujságíró és egyéb autómogul által fostalicskázott autóm,egy F astra.Elbúcsúztam tőle (pedig nem vagyok az az autónak lelke van típus meg érzelgősnek se mondanám magam) de ezt megérdemelte:
Mély tisztelettel búcsúzom és adom tovább hőn szeretett autómat. Oka nem más minthogy megérett a cserére így már 17 évesen és 250ezer km után amiből 160-at együtt nyomtunk le.
Akik ismernek jobban azok szinte 100% hogy ismerik az autót is
és a történetét.
Ez az autó méltán kiérdemelte az elpusztíthatatlan jelzőt és ezt nem én raktam rá hanem azok akik a 7 közös évünket végig látták és tudják hogy hát nem éppen a kíméletes vezetője voltam.
De miért is lettem volna? Akik vezették tudják hogy érezhetően úgy érezte jól magát és volt életteli ha nyomtad neki padlólemezig.
Nem egy embert lepett meg hoyg a kis 1.4-es mivoltához képest hogy megy és milyen hangja van. Bizton állíthatom hogy az Opel egyik legjobban sikerült autóját sikerült annó megvennem.
Sosem hagyott cserben. Minden élethelyzetből hazajött/hazahozott (mert volt olyan is hogy nem én vezettem hanem ő hozott haza de hát ez nem publikus értitek
) Vontatókötelet csak tükörből lehetett látni amikor mentett épp egy másik autót.
Egy kis kronológia a teljesség igénye nélkül csak ami eszembe jut,pár utastársam tutti emlékezni fog.
2006-2012:
-2hete nálam az autó,egyik kedves barátom megkért hadd vezessen (akkor még olyan friss jogsival hogy még a festék se száradt meg rajta ezért még haragudni se lehet bárkivel megeshet ha nem vezetett elötte sokat),a próbakörnek az lett a vége hogy sikerült vhogy becibálni 75-80 közt egyesbe…váltó reccsz…szelephimbák eltörtek maradt két henger…de hazajöttünk
-Gólyatáborból hazajövet 3rendes tőkesúllyal ellátott férfival és egy hölgyel nem hittem egy 10-es táblának…kellett volna,50 cm árok, kipuffogó szevasz. De onnan is hazahozott.
-Rengeteg nem publikus történet a hátsó üléssoron
- tél közepén kb -10ben tiltásig hideg motorral nem egyszer de meg se nyekkent.
- A dunát is kibírtuk pedig mint a filmekben a motorháztetőn jött fel a víz….15 perc után jó 1 perces indítózás után de összeszedte a hengereit és hazaértünk.
-Egy cserbenhagyásos baleset Fiestáját is a fehér villám húzta ki az árokból miközben a rend tisztes őrei a navarábol figyelték a műveletet (ők így nem segíthetnek persze )
És még reggel is sorolhatnám a történeteket róla.
Volt akik leszarozták,nem haragszom,nem tudták miről is beszélnek én ennek tudom be mert az ő szemükben ez csak egy astra volt a több millióból….Azért majd jó kávézást az ”olasz szakember” szervízeseknél
Ui: NAGYON meg lennék elégedve a mondimmal visszatekintve ha fele ennyit kibírna majd!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12638 Dátum:
2012.12.15 szombat, 18:30:16 »
Idézetet írta: husi1986 - 2012.12.15 szombat, 18:26:54
Akik vezették tudják hogy érezhetően úgy érezte jól magát és volt életteli ha nyomtad neki padlólemezig.
Nem egy embert lepett meg hoyg a kis 1.4-es mivoltához képest hogy megy és milyen hangja van. Bizton állíthatom hogy az Opel egyik legjobban sikerült autóját sikerült annó megvennem.
hát...nekünk volt 1.4 fastra, megkellett gondolni az előzést
mostanában volt szerencsém 1.6-oshoz is, hát az sem megy jobban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
husi1986
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12639 Dátum:
2012.12.15 szombat, 18:33:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.15 szombat, 18:30:16
hát...nekünk volt 1.4 fastra, megkellett gondolni az előzést
mostanában volt szerencsém 1.6-oshoz is, hát az sem megy jobban
1.4SI 82ló 993kg...hidd el megy a kategóriájában
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12640 Dátum:
2012.12.15 szombat, 18:35:56 »
Idézetet írta: husi1986 - 2012.12.15 szombat, 18:33:38
1.4SI 82ló 993kg...hidd el megy a kategóriájában
a matchboxok között??
se nyomaték, se erő nincs benne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
husi1986
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12641 Dátum:
2012.12.15 szombat, 18:41:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.15 szombat, 18:35:56
a matchboxok között??
se nyomaték, se erő nincs benne
Nem a 2.0 tdci-hez mérten megy meg ezekhez mérten de az 1.4-1.6 szívóbenzinesek közt úr volt. mivel sokkal gyengébb motorokat tudnak még most is belerakni némely 1200-1300kilós autóba is. De KATEGÓRIÁJÁBAN jól ment...sajnos én nem tudtam rögtön beülni egy nyomatékos autóba,egyenként haladok felfele a létrán...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12642 Dátum:
2012.12.15 szombat, 18:43:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.15 szombat, 18:30:16
hát...nekünk volt 1.4 fastra, megkellett gondolni az előzést
mostanában volt szerencsém 1.6-oshoz is, hát az sem megy jobban
nem nem, pont h nem kell meggondolni és segítenek szemből, h beférjen
nekem 1.6-os volt, ha siettem akkor csak a győzelem vagy halál elhatározással lehetett tartani az időt
ezek csak lendület autók, viszont nagyon kis pénzből fenntarthatóak
Idézetet írta: husi1986 - 2012.12.15 szombat, 18:33:38
1.4SI 82ló 993kg...hidd el megy a kategóriájában
a menéstől messze van mégha kitaposod a lelkét is, inkább gurul.
Meg ez a 4-es mondeo topicja, úgyhogy hagyjuk a opelokat
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12643 Dátum:
2012.12.15 szombat, 18:47:28 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.15 szombat, 18:43:27
nem nem, pont h nem kell meggondolni és segítenek szemből, h beférjen
nekem 1.6-os volt, ha siettem akkor csak a győzelem vagy halál elhatározással lehetett tartani az időt
ezek csak lendület autók, viszont nagyon kis pénzből fenntarthatóak
a menéstől messze van mégha kitaposod a lelkét is, inkább gurul.
Meg ez a 4-es mondeo topicja, úgyhogy hagyjuk a opelokat
dehogyis, csak meg kell várni, még mindenki hazaér az utakról és utána lehet 100-al menni velük
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12644 Dátum:
2012.12.15 szombat, 18:47:56 »
Idézetet írta: husi1986 - 2012.12.15 szombat, 18:41:57
Nem a 2.0 tdci-hez mérten megy meg ezekhez mérten de az 1.4-1.6 szívóbenzinesek közt úr volt. mivel sokkal gyengébb motorokat tudnak még most is belerakni némely 1200-1300kilós autóba is. De KATEGÓRIÁJÁBAN jól ment...sajnos én nem tudtam rögtön beülni egy nyomatékos autóba,egyenként haladok felfele a létrán...
honda civic 1.6 v-tech. attól nem megy jobban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sved1K
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12645 Dátum:
2012.12.15 szombat, 21:58:47 »
Idézetet írta: husi1986 - 2012.12.15 szombat, 18:26:54
Csak annyit fűznék hozzá hogy én most vettem egy mondit,nagyon tetszik.De megnéztem az insigniát is és az is tetszett...kisebb ez tény.Senki nem vitatja hogy a mondi akkora mint egy tankhajó
Most jön az hogy miért szóltam hozzá: Mert nekem hét évig volt egy folyamatosan minden ujságíró és egyéb autómogul által fostalicskázott autóm,egy F astra.Elbúcsúztam tőle (pedig nem vagyok az az autónak lelke van típus meg érzelgősnek se mondanám magam) de ezt megérdemelte:
Mély tisztelettel búcsúzom és adom tovább hőn szeretett autómat. Oka nem más minthogy megérett a cserére így már 17 évesen és 250ezer km után amiből 160-at együtt nyomtunk le.
Akik ismernek jobban azok szinte 100% hogy ismerik az autót is
és a történetét.
Ez az autó méltán kiérdemelte az elpusztíthatatlan jelzőt és ezt nem én raktam rá hanem azok akik a 7 közös évünket végig látták és tudják hogy hát nem éppen a kíméletes vezetője voltam.
De miért is lettem volna? Akik vezették tudják hogy érezhetően úgy érezte jól magát és volt életteli ha nyomtad neki padlólemezig.
Nem egy embert lepett meg hoyg a kis 1.4-es mivoltához képest hogy megy és milyen hangja van. Bizton állíthatom hogy az Opel egyik legjobban sikerült autóját sikerült annó megvennem.
Sosem hagyott cserben. Minden élethelyzetből hazajött/hazahozott (mert volt olyan is hogy nem én vezettem hanem ő hozott haza de hát ez nem publikus értitek
) Vontatókötelet csak tükörből lehetett látni amikor mentett épp egy másik autót.
Egy kis kronológia a teljesség igénye nélkül csak ami eszembe jut,pár utastársam tutti emlékezni fog.
2006-2012:
-2hete nálam az autó,egyik kedves barátom megkért hadd vezessen (akkor még olyan friss jogsival hogy még a festék se száradt meg rajta ezért még haragudni se lehet bárkivel megeshet ha nem vezetett elötte sokat),a próbakörnek az lett a vége hogy sikerült vhogy becibálni 75-80 közt egyesbe…váltó reccsz…szelephimbák eltörtek maradt két henger…de hazajöttünk
-Gólyatáborból hazajövet 3rendes tőkesúllyal ellátott férfival és egy hölgyel nem hittem egy 10-es táblának…kellett volna,50 cm árok, kipuffogó szevasz. De onnan is hazahozott.
-Rengeteg nem publikus történet a hátsó üléssoron
- tél közepén kb -10ben tiltásig hideg motorral nem egyszer de meg se nyekkent.
- A dunát is kibírtuk pedig mint a filmekben a motorháztetőn jött fel a víz….15 perc után jó 1 perces indítózás után de összeszedte a hengereit és hazaértünk.
-Egy cserbenhagyásos baleset Fiestáját is a fehér villám húzta ki az árokból miközben a rend tisztes őrei a navarábol figyelték a műveletet (ők így nem segíthetnek persze )
És még reggel is sorolhatnám a történeteket róla.
Volt akik leszarozták,nem haragszom,nem tudták miről is beszélnek én ennek tudom be mert az ő szemükben ez csak egy astra volt a több millióból….Azért majd jó kávézást az ”olasz szakember” szervízeseknél
Ui: NAGYON meg lennék elégedve a mondimmal visszatekintve ha fele ennyit kibírna majd!
Mit lehet tudni a Mondeo-rol, amit vettel?
Naplózva
husi1986
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12646 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 10:08:49 »
Idézetet írta: Sved1K - 2012.12.15 szombat, 21:58:47
Mit lehet tudni a Mondeo-rol, amit vettel?
2010.06 havi fehér kombi titanium felsz. 2.0tdci 115LE/300nm
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12647 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 10:22:16 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.15 szombat, 16:36:45
Egészen addig nekem is nagyon tetszett amíg jobban szemügyre nem vettem, ki nem próbáltam. A forma szép most is azt mondom! De több jót nem tudok róla mondani.... Belül nagyon szűk, a hátsó szélvédőn alig lehet kilátni(5a) hátul csak kisemberek férnek el mert lent van a tető, automata váltó 95-be nagyon jó lehetett de ma semmire való, a motor 1 jó nagy rakás kereplő xar úgy ahogy van, a futómű meg szintén nem jó semmire. Nagyon nemsikerült az a kocsi. Inkább a vectrát kerekítették volna kicsit+ráncfelvarrás, a megszüntetés helyett...
most egyetértek
pont most szemezek az Insignia -val
igaz még nem próbáltam, de csakis OPC 2.8 V6 turbo 4x4 jöhetne szóba manuális váltóval
Naplózva
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12648 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 11:26:02 »
Sziasztok.
MK IV-es Mondeo Kombihoz keresek hátsó lökhárító darabot,törött autóról.
Csak erre a kis darabra lenne szükségem,nem komplett lökhárítóra.
Bár jó ár esetén még a lökhárító is szóba jöhet.
Segítséget előre is köszönöm.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12649 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 12:36:27 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2012.12.16 vasárnap, 11:26:02
Sziasztok.
MK IV-es Mondeo Kombihoz keresek hátsó lökhárító darabot,törött autóról.
Csak erre a kis darabra lenne szükségem,nem komplett lökhárítóra.
Bár jó ár esetén még a lökhárító is szóba jöhet.
Segítséget előre is köszönöm.
Műanyagos megcsinálja (max. 10-15000Ft), aztán lefényezteted (15000Ft).
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
246
247
248
249
250
251
252
[
253
]
254
255
256
257
258
259
260
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ