Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.23 csütörtök, 23:29:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 246 247 248 249 250 251 252 [253] 254 255 256 257 258 259 260 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10989082 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12600 Dátum: 2012.12.12 szerda, 16:43:06 »

Örülök hogy van humorérzék!!!!  worship
Legfeljebb majd ezentúl én is  így  és aktívabban nyilvánulok meg. eplus2
Lényeg hogy gyarapodjon a hozzászólásaim száma és igy hamarabb lehetek törzstag!!!!!  eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12601 Dátum: 2012.12.12 szerda, 16:49:01 »

Örülök hogy van humorérzék!!!!  worship
Legfeljebb majd ezentúl én is  így  és aktívabban nyilvánulok meg. eplus2
Lényeg hogy gyarapodjon a hozzászólásaim száma és igy hamarabb lehetek törzstag!!!!!  eplus2 eplus2 eplus2 eplus2

Írjál, és humroizálj csak. Szeretjük és értjük is.  eljen

(persze törzstag rangot elérni már nem lehet, azok csak a régiek lehettek, mint én... eplus2)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12602 Dátum: 2012.12.12 szerda, 17:18:10 »

Írjál, és humroizálj csak. Szeretjük és értjük is.  eljen

(persze törzstag rangot elérni már nem lehet, azok csak a régiek lehettek, mint én... eplus2)

 worship wave worship wave worship wave
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #12603 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:52:34 »

Látod erre még nem is gondoltam,bár eddig csak dieselt tankoltam. eplus2
Vagy lehet hogy nem is ilyen autóm van,mint amelyik fórumba regisztráltam?Huh?? eplus2 eplus2 eplus2
Sőt,az is lehet hogy az az izzitőgyertyának nevezett alkatrész amit ti olyan nehezen és körülményesen csereberéltek
az autóitokban,az az enyémben nincs is benne?Huh??? eplus2 eplus2 eplus2

MILYEN AUTÓM IS VAN?Huh?Huh??

Kiégett az izzítójelződben az égő??!!!! smile
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12604 Dátum: 2012.12.12 szerda, 21:30:02 »

Izzítás ide-oda, tudja valaki,hogy a szivargyújtó narancssárga karikáját megvilágító picike kis égő milyen típus? Volt pofája kiégni.
Kb havonta egyszer nyitom ki a hamutartót, szóval annyira nem égető probléma, na de na!

Köszi
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12605 Dátum: 2012.12.12 szerda, 21:41:17 »

Kiégett az izzítójelződben az égő??!!!! smile
Convers-ben?   nyes Talán max a pixelek mentek el.
Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12606 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:16:39 »

Értsétek már meg,hogy csak a tesztüzem módban lehet látni a spirált.
De sem első,sem pedig a többi indításkor nem látszik a spirál.
Annyira nem vagyok hülye hozzá!!!!!!!!!

RÉSZEMRŐL LEZÁRTAM A TÉMÁT.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #12607 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:18:42 »

Értsétek már meg,hogy csak a tesztüzem módban lehet látni a spirált.
De sem első,sem pedig a többi indításkor nem látszik a spirál.
Annyira nem vagyok hülye hozzá!!!!!!!!!

RÉSZEMRŐL LEZÁRTAM A TÉMÁT.

nyugi csak a vered szivjak!
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12608 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 00:25:31 »

 nyes
Izzítás ide-oda, tudja valaki,hogy a szivargyújtó narancssárga karikáját megvilágító picike kis égő milyen típus? Volt pofája kiégni.
Kb havonta egyszer nyitom ki a hamutartót, szóval annyira nem égető probléma, na de na!

Köszi
Izzítás ide-oda, tudja valaki,hogy a szivargyújtó narancssárga karikáját megvilágító picike kis égő milyen típus? Volt pofája kiégni.
Kb havonta egyszer nyitom ki a hamutartót, szóval annyira nem égető probléma, na de na!

Köszi

Vegyél új autót,abban biztos jó lesz még az izzó  nyes nyes nyes
Vagy ne nyitsd ki a hamutartót és nem lesznek ilyen problémáid...
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #12609 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 07:56:26 »

Értsétek már meg,hogy csak a tesztüzem módban lehet látni a spirált.
De sem első,sem pedig a többi indításkor nem látszik a spirál.
Annyira nem vagyok hülye hozzá!!!!!!!!!

RÉSZEMRŐL LEZÁRTAM A TÉMÁT.

Eddig nem figyeltem, de bizony nekem sem jelenik meg az izzítás visszajelzés. Sőt nem is vár indítózásnál.
Ma reggel -6 fokban is a gomb megnyomása után azonnal tekert az önindító. Hozzáteszem, nem indul nehezen.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12610 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 08:59:01 »

nyes
Vegyél új autót,abban biztos jó lesz még az izzó  nyes nyes nyes
Vagy ne nyitsd ki a hamutartót és nem lesznek ilyen problémáid...

Megfogadtam a tanácsod, ma hozom ki az újat.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #12611 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 11:05:36 »

Értsétek már meg,hogy csak a tesztüzem módban lehet látni a spirált.
De sem első,sem pedig a többi indításkor nem látszik a spirál.
Annyira nem vagyok hülye hozzá!!!!!!!!!

RÉSZEMRŐL LEZÁRTAM A TÉMÁT.

kérdés: az autó beindul pöcre vagy tekergeti sokáig és rángatva indít?

Nekem amikor nagy "-"ok vannak, akkor bizony néhány másodpercig ott van az izzító jele, de csak akkor, ha nem voltam egy hónapja budapesten kívül. Ha megyek egy 100-ast autópályán, akkor nem villan fel.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #12612 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 13:02:52 »

kérdés: az autó beindul pöcre vagy tekergeti sokáig és rángatva indít?

Nekem amikor nagy "-"ok vannak, akkor bizony néhány másodpercig ott van az izzító jele, de csak akkor, ha nem voltam egy hónapja budapesten kívül. Ha megyek egy 100-ast autópályán, akkor nem villan fel.

Kulcsos vagy gombos indítású?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Andrej29
Vendég
« Új hozzászólás #12613 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 13:56:12 »

Ismeritek a vascofilters szűrőket ? Jó áraik vannak.Találtam pl gázolajszűrőt 13690ft ért(vasco c365),máshol ez 26000ft.(2.2tdci-hez).Most lenne az első olajcserém ,milyen olajat vegyek bele melyik a legjobb (motorcraft xr,castrolt,vagy a gyári ford-ot).Persze a gyár által előirtat(wssm2c-913-c).A 2.2tdci-hez hogy szoktátok venni az olajat 5l+1l vagy vesztek 2x5l és elrakjátok a maradékot?.Kösz
Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12614 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 14:44:03 »

kérdés: az autó beindul pöcre vagy tekergeti sokáig és rángatva indít?

Nekem amikor nagy "-"ok vannak, akkor bizony néhány másodpercig ott van az izzító jele, de csak akkor, ha nem voltam egy hónapja budapesten kívül. Ha megyek egy 100-ast autópályán, akkor nem villan fel.


Beindul pöccre nem kell sokáig tekertetni,és utána nem rángat.Megvárom míg a Convers+ kijelző alapállásba áll,és indítom.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12615 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 14:45:44 »

Megvárom míg a Convers+ kijelző alapállásba áll,és indítom.

Na itt a lényeg... nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #12616 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 14:46:38 »

Beindul pöccre nem kell sokáig tekertetni,és utána nem rángat.Megvárom míg a Convers+ kijelző alapállásba áll,és indítom.
Akkor minden rendben van. valószínűleg tisztább a rendszered, kevesebbet totyogsz a városban. Ez teljesen normális. Valószínűleg megmelegíti, de nem kell jobban. Amúgy addig is nekem kinn van az izzítás ikon amíg sok a város és hideg van, amig a convers vissza áll alapba.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #12617 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 19:04:08 »

Akkor minden rendben van. valószínűleg tisztább a rendszered, kevesebbet totyogsz a városban. Ez teljesen normális. Valószínűleg megmelegíti, de nem kell jobban. Amúgy addig is nekem kinn van az izzítás ikon amíg sok a város és hideg van, amig a convers vissza áll alapba.
Detto!!
Reggelente ebben a hidegben én is egy pár másodpercet nézem, mire elalszik és indítok!!! Nekem is több a város, de pl. most voltam lent Pécsen, azután pöccre indult a verda,a hogy mondod valszeg attól hogy megmelegítette a rendszert és így tisztább volt az indításom.

ma délután meló után viszont igen  traktoros volt mikor indítottam... ennyire még nem hallottam ilyen állatiasnak!! Cheesy Mondjuk annyira nem tetszett... elsőre rémisztő a hang.... de aztán tudja az ember, h ez normális és megnyugszom!  smile

Próbáltam a városba garázst keresni...de csak kiadót, venni nem vennék. Viszont 1-2 nap alatt mindig el kelnek... semmi esély... bár tudom, h bírnia kell, de mégis szegényemnek jobb lenne egy kicsit melegebb garázs!!!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #12618 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 19:41:03 »

Megvárom míg a Convers+ kijelző alapállásba áll,és indítom.
Mi az alapállás? Beülök, benyomom a gombot, és megy.
Ha előbb csak a gyújtást adom rá (gombnyomás kuplungolás nélkül) akkor eljástzik a kijelző, de akkor sem izzít.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12619 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 19:50:39 »

Na itt a lényeg... nyes

De ettől függetlenűl,akkor sem látom az izzítás ikont.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12620 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 21:01:33 »

Vegyetek egy próbalámpát és mérjetek rá az izzítógyertya csatija + szálára, a másik vezetéket meg testeljétek le. Ott van hátul "kéznél".
Ha nincs próbalámpa, sima multiméter is megteszi, ha megjelenik a feszkó akkor az bizony izzít mint az állat, ha van visszajelzés ha nincs.
Beindítás után is izzítanak ezek az autók ha jól sejtem, nem csak elő izzítás van benne. Illetve a vezetőajtó nyitására is izzítgat valamit, de ezt a fikciót is be lehet bizonyítani egy multi segítségével.
Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12621 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 23:15:34 »

Mi az alapállás? Beülök, benyomom a gombot, és megy.
Ha előbb csak a gyújtást adom rá (gombnyomás kuplungolás nélkül) akkor eljástzik a kijelző, de akkor sem izzít.

Beülök,gomb be,(izzitószál nem látszik) Converse kijelző alapállás (kb2-4 mp),kuplungolás és indítás.

Én így csinálom.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12622 Dátum: 2012.12.14 péntek, 09:58:13 »

Beülök,gomb be,(izzitószál nem látszik) Converse kijelző alapállás (kb2-4 mp),kuplungolás és indítás.

Én így csinálom.

Na, tegnap éjszaka direkt kint álltam az autóval.

Szóval, beülök, gomb benyom/gyújtás ráad. Izzitószál visszjelzőt én sem láttam.

Kijelzőn press... szöveg. Kuplung benyom: kijelző kiírja, hogy "engine preheating"... Akkor nem indítottam rá, de lehet nem is engedte volna.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #12623 Dátum: 2012.12.14 péntek, 14:14:04 »

Na, tegnap éjszaka direkt kint álltam az autóval.

Szóval, beülök, gomb benyom/gyújtás ráad. Izzitószál visszjelzőt én sem láttam.

Kijelzőn press... szöveg. Kuplung benyom: kijelző kiírja, hogy "engine preheating"... Akkor nem indítottam rá, de lehet nem is engedte volna.
Na ezt megnézem. Esetleg kipróbálhatnád, hogy tényleg nem forgat-e az önindító, ha hamarabb nyomod a gombot.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
frenki
Vendég
« Új hozzászólás #12624 Dátum: 2012.12.14 péntek, 19:28:39 »

Sziasztok!

Inditáskor felvillan az ESP, és ABS lámpa egy pillanatra pedig a gyujtás ráadáskor felvillan, majd elalszik. Találkoztatok már vele. Aksi jó, testkábelek jók, megtisztítva, és mégis bevillan. Valami ötlet?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #12625 Dátum: 2012.12.14 péntek, 21:31:44 »

Na ezt megnézem. Esetleg kipróbálhatnád, hogy tényleg nem forgat-e az önindító, ha hamarabb nyomod a gombot.
Nekem kulcsos az auto, de a múlthétem -13,5-ben nem idult elsőre (persze, mikor indítottam az izzószál még világított), másnap megvártam, míg elalszik és indult.
Nyomógombosom, eddig csak francia volt, de az sem indult, míg nem gondolta úgy az automatika, hogy eleget izzított, hiába nyomtam a gombot. Szerintem ez "nálunk" is így van. Bár én 10-15 éves szívódieseleken szocializálodtam 20 évvel ezelőtt, fel sem merült bennem, hogy a míg ég a narancssárga spirál indítsam a dieselt... 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #12626 Dátum: 2012.12.14 péntek, 22:05:47 »

MKIV teszt!

http://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/hasznaltteszt_ford_mondeo_2_0_16v_2009_-_4_es_5_ajtoval-9135?utm_source=hirfigyelo&utm_medium=email&utm_campaign=hirlevel_2012-12-14&utm_content=cimlapi_cikk
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12627 Dátum: 2012.12.14 péntek, 22:06:19 »

Sziasztok!

Inditáskor felvillan az ESP, és ABS lámpa egy pillanatra pedig a gyujtás ráadáskor felvillan, majd elalszik. Találkoztatok már vele. Aksi jó, testkábelek jók, megtisztítva, és mégis bevillan. Valami ötlet?

régebbi Opel típusoknál betegség volt
világított az ABS lámpa, ABS jeladó volt halott
egy tipp...
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12628 Dátum: 2012.12.14 péntek, 22:07:24 »


még1
http://totalcar.hu/tesztek/2012/11/28/tuti_vetel/
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #12629 Dátum: 2012.12.14 péntek, 22:42:06 »

Hát eléggé szidják az 1.8-okat... nem jó olvasni. falbav
Én csak remélem, hogy az enyém nem erősíti ezt a tábort!!!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #12630 Dátum: 2012.12.14 péntek, 23:19:41 »

Hát eléggé szidják az 1.8-okat... nem jó olvasni. falbav
Én csak remélem, hogy az enyém nem erősíti ezt a tábort!!!
Nekem 1x azt mondta valaki, ha kifogod egy Trabival is elmész 300ekm-et... ha nem, akkor...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12631 Dátum: 2012.12.14 péntek, 23:44:06 »

Nekem 1x azt mondta valaki, ha kifogod egy Trabival is elmész 300ekm-et... ha nem, akkor...
3 napig insignia 2,0cdti-vel kavarogtam. nem volt olyan agilis mint az 1,8-as motorom. eltérés 5 lóerő volt... (125-130)

megette a 7,5 litert, de nem ment úgy... a lámpája viszont kurvajó... Sad

jó az én kis 1,8tdci-m, ne tessék fikázni. amióta prémium van benne, reggel se morog.  nyes
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12632 Dátum: 2012.12.15 szombat, 13:09:08 »

3 napig insignia 2,0cdti-vel kavarogtam. nem volt olyan agilis mint az 1,8-as motorom. eltérés 5 lóerő volt... (125-130)

megette a 7,5 litert, de nem ment úgy... a lámpája viszont kurvajó... Sad

jó az én kis 1,8tdci-m, ne tessék fikázni. amióta prémium van benne, reggel se morog.  nyes
Az Insignianal bármi jobb. Az egész egy nagy fostalicska mivel az opel annyire igyekezett valami naggyal előjönni hogy elég izzadságos lett a vége. 
Szerintem a lámpája se nagy cucc (legalábbis a ford keszonjához és DRL-jéhez képest) Az alulmotorizáltásuk meg lassan már hírhedt.  Undecided
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #12633 Dátum: 2012.12.15 szombat, 14:48:40 »

Az Insignianal bármi jobb. Az egész egy nagy fostalicska mivel az opel annyire igyekezett valami naggyal előjönni hogy elég izzadságos lett a vége. 
Szerintem a lámpája se nagy cucc (legalábbis a ford keszonjához és DRL-jéhez képest) Az alulmotorizáltásuk meg lassan már hírhedt.  Undecided
Fene tudja, nekem nagyon tetszik. Sokkal szebb autó, mint a 4-es mondi. Lehet köpködni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12634 Dátum: 2012.12.15 szombat, 16:36:45 »

Fene tudja, nekem nagyon tetszik. Sokkal szebb autó, mint a 4-es mondi. Lehet köpködni.
Egészen addig nekem is nagyon tetszett amíg jobban szemügyre nem vettem, ki nem próbáltam. A forma szép most is azt mondom!     De több jót nem tudok róla mondani....  Belül nagyon szűk, a hátsó szélvédőn alig lehet kilátni(5a) hátul csak kisemberek férnek el mert lent van a tető, automata váltó 95-be nagyon jó lehetett de ma semmire való, a motor 1 jó nagy rakás kereplő xar úgy ahogy van, a futómű meg szintén nem jó semmire. Nagyon nemsikerült az a kocsi.  Inkább a vectrát kerekítették volna kicsit+ráncfelvarrás, a megszüntetés helyett...

Az Insignianal bármi jobb. Az egész egy nagy fostalicska mivel az opel annyire igyekezett valami naggyal előjönni hogy elég izzadságos lett a vége.  
Szerintem a lámpája se nagy cucc (legalábbis a ford keszonjához és DRL-jéhez képest) Az alulmotorizáltásuk meg lassan már hírhedt.  Undecided
 
most egyetértek  smile

Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12635 Dátum: 2012.12.15 szombat, 16:52:34 »

Fene tudja, nekem nagyon tetszik. Sokkal szebb autó, mint a 4-es mondi. Lehet köpködni.
Lehet, hogy kívülről szebb de csak egy nagy rakás lomha fostalicska.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12636 Dátum: 2012.12.15 szombat, 17:47:24 »

Ennek ellenére mégis mondiba ülsz Smiley Én csak a kombit véleményezem. Egy szép, nem fapad mondi közelébe sem ér az opel. Olyan vérszegény eröltetett autóka az, tudjátok mint ezek a városi terepjárók! Kombi kombi, de mikor megmutatsz neki 2 babakocsit, etetőszéket stb, kiírja az autó a levehető vonóhorog cikkszámát a műszerfalon. Opel az csak opel marad. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.15 szombat, 17:49:08 írta tomeed » Naplózva
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #12637 Dátum: 2012.12.15 szombat, 18:26:54 »

Ennek ellenére mégis mondiba ülsz Smiley Én csak a kombit véleményezem. Egy szép, nem fapad mondi közelébe sem ér az opel. Olyan vérszegény eröltetett autóka az, tudjátok mint ezek a városi terepjárók! Kombi kombi, de mikor megmutatsz neki 2 babakocsit, etetőszéket stb, kiírja az autó a levehető vonóhorog cikkszámát a műszerfalon. Opel az csak opel marad. Smiley
Csak annyit fűznék hozzá hogy én most vettem egy mondit,nagyon tetszik.De megnéztem az insigniát is és az is tetszett...kisebb ez tény.Senki nem vitatja hogy a mondi akkora mint egy tankhajó Smiley Most jön az hogy miért szóltam hozzá: Mert nekem hét évig volt egy folyamatosan minden ujságíró és egyéb autómogul által fostalicskázott autóm,egy F astra.Elbúcsúztam tőle (pedig nem vagyok az az autónak lelke van típus meg érzelgősnek se mondanám magam) de ezt megérdemelte:

Mély tisztelettel búcsúzom és adom tovább hőn szeretett autómat. Oka nem más minthogy megérett a cserére így már 17 évesen és 250ezer km után amiből 160-at együtt nyomtunk le.
Akik ismernek jobban azok szinte 100% hogy ismerik az autót is
és a történetét.
Ez az autó méltán kiérdemelte az elpusztíthatatlan jelzőt és ezt nem én raktam rá hanem azok akik a 7 közös évünket végig látták és tudják hogy hát nem éppen a kíméletes vezetője voltam.
De miért is lettem volna? Akik vezették tudják hogy érezhetően úgy érezte jól magát és volt életteli ha nyomtad neki padlólemezig.
Nem egy embert lepett meg hoyg a kis 1.4-es mivoltához képest hogy megy és milyen hangja van. Bizton állíthatom hogy az Opel egyik legjobban sikerült autóját sikerült annó megvennem.
Sosem hagyott cserben. Minden élethelyzetből hazajött/hazahozott (mert volt olyan is hogy nem én vezettem hanem ő hozott haza de hát ez nem publikus értitek Tongue ) Vontatókötelet csak tükörből lehetett látni amikor mentett épp egy másik autót.
Egy kis kronológia a teljesség igénye nélkül csak ami eszembe jut,pár utastársam tutti emlékezni fog.
2006-2012:
-2hete nálam az autó,egyik kedves barátom megkért hadd vezessen (akkor még olyan friss jogsival hogy még a festék se száradt meg rajta ezért még haragudni se lehet bárkivel megeshet ha nem vezetett elötte sokat),a próbakörnek az lett a vége hogy sikerült vhogy becibálni 75-80 közt egyesbe…váltó reccsz…szelephimbák eltörtek maradt két henger…de hazajöttünk
-Gólyatáborból hazajövet 3rendes tőkesúllyal ellátott férfival és egy hölgyel nem hittem egy 10-es táblának…kellett volna,50 cm árok, kipuffogó szevasz. De onnan is hazahozott.
-Rengeteg nem publikus történet a hátsó üléssoron
- tél közepén kb -10ben tiltásig hideg motorral nem egyszer de meg se nyekkent.
- A dunát is kibírtuk pedig mint a filmekben a motorháztetőn jött fel a víz….15 perc után jó 1 perces indítózás után de összeszedte a hengereit és hazaértünk.
-Egy cserbenhagyásos baleset Fiestáját is a fehér villám húzta ki az árokból miközben a rend tisztes őrei a navarábol figyelték a műveletet (ők így nem segíthetnek persze )
És még reggel is sorolhatnám a történeteket róla.
Volt akik leszarozták,nem haragszom,nem tudták miről is beszélnek én ennek tudom be mert az ő szemükben ez csak egy astra volt a több millióból….Azért majd jó kávézást az ”olasz szakember” szervízeseknél


Ui: NAGYON meg lennék elégedve a mondimmal visszatekintve ha fele ennyit kibírna majd!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12638 Dátum: 2012.12.15 szombat, 18:30:16 »

Akik vezették tudják hogy érezhetően úgy érezte jól magát és volt életteli ha nyomtad neki padlólemezig.
Nem egy embert lepett meg hoyg a kis 1.4-es mivoltához képest hogy megy és milyen hangja van. Bizton állíthatom hogy az Opel egyik legjobban sikerült autóját sikerült annó megvennem.
hát...nekünk volt 1.4 fastra, megkellett gondolni az előzést vigyor3 mostanában volt szerencsém 1.6-oshoz is, hát az sem megy jobban vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #12639 Dátum: 2012.12.15 szombat, 18:33:38 »

hát...nekünk volt 1.4 fastra, megkellett gondolni az előzést vigyor3 mostanában volt szerencsém 1.6-oshoz is, hát az sem megy jobban vigyor3


1.4SI 82ló 993kg...hidd el megy a kategóriájában
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12640 Dátum: 2012.12.15 szombat, 18:35:56 »


1.4SI 82ló 993kg...hidd el megy a kategóriájában
a matchboxok között?? vigyor3 se nyomaték, se erő nincs benne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #12641 Dátum: 2012.12.15 szombat, 18:41:57 »

a matchboxok között?? vigyor3 se nyomaték, se erő nincs benne

Nem a 2.0 tdci-hez mérten megy meg ezekhez mérten de az 1.4-1.6 szívóbenzinesek közt úr volt. mivel sokkal gyengébb motorokat tudnak még most is belerakni némely 1200-1300kilós autóba is. De KATEGÓRIÁJÁBAN jól ment...sajnos én nem tudtam rögtön beülni egy nyomatékos autóba,egyenként haladok felfele a létrán...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12642 Dátum: 2012.12.15 szombat, 18:43:27 »

hát...nekünk volt 1.4 fastra, megkellett gondolni az előzést vigyor3 mostanában volt szerencsém 1.6-oshoz is, hát az sem megy jobban vigyor3
nem nem, pont h nem kell meggondolni és segítenek szemből, h beférjen  eplus2    nekem 1.6-os volt, ha siettem akkor  csak a győzelem vagy halál elhatározással lehetett tartani az időt  hehe   ezek csak lendület autók, viszont nagyon kis pénzből fenntarthatóak


1.4SI 82ló 993kg...hidd el megy a kategóriájában
a menéstől messze van mégha kitaposod a lelkét is, inkább gurul.

Meg ez  a 4-es mondeo topicja, úgyhogy hagyjuk a opelokat
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12643 Dátum: 2012.12.15 szombat, 18:47:28 »

nem nem, pont h nem kell meggondolni és segítenek szemből, h beférjen  eplus2    nekem 1.6-os volt, ha siettem akkor  csak a győzelem vagy halál elhatározással lehetett tartani az időt  hehe   ezek csak lendület autók, viszont nagyon kis pénzből fenntarthatóak
a menéstől messze van mégha kitaposod a lelkét is, inkább gurul.

Meg ez  a 4-es mondeo topicja, úgyhogy hagyjuk a opelokat
dehogyis, csak meg kell várni, még mindenki hazaér az utakról és utána lehet 100-al menni velük vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12644 Dátum: 2012.12.15 szombat, 18:47:56 »

Nem a 2.0 tdci-hez mérten megy meg ezekhez mérten de az 1.4-1.6 szívóbenzinesek közt úr volt. mivel sokkal gyengébb motorokat tudnak még most is belerakni némely 1200-1300kilós autóba is. De KATEGÓRIÁJÁBAN jól ment...sajnos én nem tudtam rögtön beülni egy nyomatékos autóba,egyenként haladok felfele a létrán...

honda civic 1.6 v-tech. attól nem  megy jobban vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #12645 Dátum: 2012.12.15 szombat, 21:58:47 »

Csak annyit fűznék hozzá hogy én most vettem egy mondit,nagyon tetszik.De megnéztem az insigniát is és az is tetszett...kisebb ez tény.Senki nem vitatja hogy a mondi akkora mint egy tankhajó Smiley Most jön az hogy miért szóltam hozzá: Mert nekem hét évig volt egy folyamatosan minden ujságíró és egyéb autómogul által fostalicskázott autóm,egy F astra.Elbúcsúztam tőle (pedig nem vagyok az az autónak lelke van típus meg érzelgősnek se mondanám magam) de ezt megérdemelte:

Mély tisztelettel búcsúzom és adom tovább hőn szeretett autómat. Oka nem más minthogy megérett a cserére így már 17 évesen és 250ezer km után amiből 160-at együtt nyomtunk le.
Akik ismernek jobban azok szinte 100% hogy ismerik az autót is
és a történetét.
Ez az autó méltán kiérdemelte az elpusztíthatatlan jelzőt és ezt nem én raktam rá hanem azok akik a 7 közös évünket végig látták és tudják hogy hát nem éppen a kíméletes vezetője voltam.
De miért is lettem volna? Akik vezették tudják hogy érezhetően úgy érezte jól magát és volt életteli ha nyomtad neki padlólemezig.
Nem egy embert lepett meg hoyg a kis 1.4-es mivoltához képest hogy megy és milyen hangja van. Bizton állíthatom hogy az Opel egyik legjobban sikerült autóját sikerült annó megvennem.
Sosem hagyott cserben. Minden élethelyzetből hazajött/hazahozott (mert volt olyan is hogy nem én vezettem hanem ő hozott haza de hát ez nem publikus értitek Tongue ) Vontatókötelet csak tükörből lehetett látni amikor mentett épp egy másik autót.
Egy kis kronológia a teljesség igénye nélkül csak ami eszembe jut,pár utastársam tutti emlékezni fog.
2006-2012:
-2hete nálam az autó,egyik kedves barátom megkért hadd vezessen (akkor még olyan friss jogsival hogy még a festék se száradt meg rajta ezért még haragudni se lehet bárkivel megeshet ha nem vezetett elötte sokat),a próbakörnek az lett a vége hogy sikerült vhogy becibálni 75-80 közt egyesbe…váltó reccsz…szelephimbák eltörtek maradt két henger…de hazajöttünk
-Gólyatáborból hazajövet 3rendes tőkesúllyal ellátott férfival és egy hölgyel nem hittem egy 10-es táblának…kellett volna,50 cm árok, kipuffogó szevasz. De onnan is hazahozott.
-Rengeteg nem publikus történet a hátsó üléssoron
- tél közepén kb -10ben tiltásig hideg motorral nem egyszer de meg se nyekkent.
- A dunát is kibírtuk pedig mint a filmekben a motorháztetőn jött fel a víz….15 perc után jó 1 perces indítózás után de összeszedte a hengereit és hazaértünk.
-Egy cserbenhagyásos baleset Fiestáját is a fehér villám húzta ki az árokból miközben a rend tisztes őrei a navarábol figyelték a műveletet (ők így nem segíthetnek persze )
És még reggel is sorolhatnám a történeteket róla.
Volt akik leszarozták,nem haragszom,nem tudták miről is beszélnek én ennek tudom be mert az ő szemükben ez csak egy astra volt a több millióból….Azért majd jó kávézást az ”olasz szakember” szervízeseknél


Ui: NAGYON meg lennék elégedve a mondimmal visszatekintve ha fele ennyit kibírna majd!

Mit lehet tudni a Mondeo-rol, amit vettel?
Naplózva
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #12646 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 10:08:49 »

Mit lehet tudni a Mondeo-rol, amit vettel?

2010.06 havi fehér kombi titanium felsz. 2.0tdci 115LE/300nm
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12647 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 10:22:16 »

Egészen addig nekem is nagyon tetszett amíg jobban szemügyre nem vettem, ki nem próbáltam. A forma szép most is azt mondom!     De több jót nem tudok róla mondani....  Belül nagyon szűk, a hátsó szélvédőn alig lehet kilátni(5a) hátul csak kisemberek férnek el mert lent van a tető, automata váltó 95-be nagyon jó lehetett de ma semmire való, a motor 1 jó nagy rakás kereplő xar úgy ahogy van, a futómű meg szintén nem jó semmire. Nagyon nemsikerült az a kocsi.  Inkább a vectrát kerekítették volna kicsit+ráncfelvarrás, a megszüntetés helyett...
  
most egyetértek  smile



pont most szemezek az Insignia -val
igaz még nem próbáltam, de csakis OPC 2.8 V6 turbo 4x4 jöhetne szóba manuális váltóval
Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12648 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 11:26:02 »



Sziasztok.

MK IV-es Mondeo Kombihoz keresek hátsó lökhárító darabot,törött autóról.

Csak erre a kis darabra lenne szükségem,nem komplett lökhárítóra.

Bár jó ár esetén még a lökhárító is szóba jöhet.

Segítséget előre is köszönöm.



A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu













Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12649 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 12:36:27 »


Sziasztok.
MK IV-es Mondeo Kombihoz keresek hátsó lökhárító darabot,törött autóról.
Csak erre a kis darabra lenne szükségem,nem komplett lökhárítóra.
Bár jó ár esetén még a lökhárító is szóba jöhet.
Segítséget előre is köszönöm.

Műanyagos megcsinálja (max. 10-15000Ft), aztán lefényezteted (15000Ft).
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 246 247 248 249 250 251 252 [253] 254 255 256 257 258 259 260 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.