Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.24 hétfő, 15:33:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 243 244 245 246 247 248 249 [250] 251 252 253 254 255 256 257 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11228442 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #12450 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 22:04:38 »

ez a kiegészítő fütés hogy néz ki a gyakorlatban?


Kb. olyan lehet, mint egy hajszárító.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12451 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 22:08:38 »

Az enyémbe "150 AMP, Radiális B+ csatlakozással" generátor van, ha dobsz egy alvázszámot PÜ-be, megnézem,hogy nálad mi a szitu.

Szóval így már tuti mehet bele az elektromos kiegészítő fűtés.
Anno valaki írta,hogy vett EGR szelept bontóban, kéne nekem a kontakt hátha van nekik ilyen cumó.
Vagy szerintetek,hogy nézzek utána ebayen, allegron?

Tomi csak neked: Smiley

http://kepfeltoltes.hu/view/121203/724075058N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Azt mondjátok meg nekem,hogy angolul, hogy van ez a szarság.

Dobhatok én is püt?

Ezt egyszerűen be lehet szerelni? Meg van a helye? Műszerfalon lesz valami kapcsoló?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12452 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 22:19:11 »

Dobhatok én is püt?

Ezt egyszerűen be lehet szerelni? Meg van a helye? Műszerfalon lesz valami kapcsoló?

Ugyanaz a generátorod van, mint nekem 150A

Ennek megvan a helye, csak be kell dobni, csati előkészítése meg kell,hogy legyen.
Én úgy gondolom, de cáfoljatok meg, hogy figyeli az autó és ha 4 foknál hidegebb van akkor rákapcsolja ezt a kütyüt, nem?
Ennek külön kapcsolója nincs. De akinek van a kocsijában,majd megmondja.
Talán úgy működhet,mint az ablakfűtések,azok is kapcsolnak maguktól ha hideg van.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12453 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 22:19:26 »

" Kiegészítő levegőfűtéssel" Ez elvileg lehet az? Az autó 2010.06.24-én jött ki a gyárból, viszont még nem a facelift-es. Ebben vajon az a lamella mozgató dolog is benne lehet?  worship
Fűtött mosó fúvókával.... na ezt hogy lehet beállítani hogy ne össze-vissza spricákoljon?
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12454 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 22:25:36 »

Fűtött mosó fúvókával.... na ezt hogy lehet beállítani hogy ne össze-vissza spricákoljon?


Gombostűvel Smiley
De tényleg
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12455 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 22:36:41 »

Gombostűvel Smiley
De tényleg

esküszöm ezen agyaltam hogy megerőszakolom egy tűvel, köszi,  worship
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12456 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 22:38:22 »

Ugyanaz a generátorod van, mint nekem 150A

Ennek megvan a helye, csak be kell dobni, csati előkészítése meg kell,hogy legyen.
Én úgy gondolom, de cáfoljatok meg, hogy figyeli az autó és ha 4 foknál hidegebb van akkor rákapcsolja ezt a kütyüt, nem?
Ennek külön kapcsolója nincs. De akinek van a kocsijában,majd megmondja.
Talán úgy működhet,mint az ablakfűtések,azok is kapcsolnak maguktól ha hideg van.

Azt meg tudod nézni, hogy nekem van e kieg fűtés?


Miért van több cikkszám ennél az egységnél? Más nem kell hozzá, csak ez az egy cucc?

Sokat kérdezek? Nem jössz el minire? Janival nem akarsz jönni? Ugye közel laktok egymáshoz?
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.04 kedd, 08:53:12 írta Balogh Tomi » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12457 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 22:39:33 »

Gombostűvel Smiley
De tényleg


Egyszer nekiálltam, felbaxta az agyam, mert össze vssza sprickolt... Szervízesnek ügyesebb volt a keze...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12458 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 23:00:07 »

Azt meg tudod nézni, hogy nekem van e kieg fűtés?

( hogy férsz hozzá a Petrányi adatbázishoz? vigyor3)

Miért van több cikkszám ennél az egységnél? Más nem kell hozzá, csak ez az egy cucc?

Sokat kérdezek? Nem jössz el minire? Janival nem akarsz jönni? Ugye közel laktok egymáshoz?
Ezt megtudod magadnak is nézni itt:
http://www.etis.ford.com/vehicleSelection.do
ha találsz benne egy :
"Kiegészítő levegőfűtéssel " sort akkor van benne.
De ez adatbázis nélkül is rögtön felismerhető arról, hogy azonnal tolja be a meleget.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12459 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 23:17:03 »

Azért ez nem így van. 1.) Fordék szerint a zárt lamella kb 6 %-al javítja a légellenálást, 2.)  tényleg valamivel hamarabb melegszik be a motor (ezt főleg nagy hidegben lehet észrevenni).
én próbáltam tavaly télen, teljesen eltakartam.  semmi nem változott. nagyon hideg volt akkor.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12460 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 23:19:29 »

én próbáltam tavaly télen, teljesen eltakartam.  semmi nem változott. nagyon hideg volt akkor.
na jó, azért az a -20 -25 már tényleg durva volt...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12461 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 23:21:52 »

én próbáltam tavaly télen, teljesen eltakartam.  semmi nem változott. nagyon hideg volt akkor.
Az MkIII-ashoz képest a IV-es már elég rendesen be van dobozolva alul is ( kb annyira hogy elmenjen a kedvem az olajcserétől ha lejár majd a garija) A III-asnál így tényleg nem sokat ér ha lezárod a hűtőmaszkot. Én azt látom, hogy nálunk ugyanúgy 2.2-es a III-as meg a IV-es is és a IV-es ugyanott ugyanúgy hamarabb melegszik.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12462 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 23:23:13 »

na jó, azért az a -20 -25 már tényleg durva volt...
Hát főleg úgy hogy általában -25-re vannak hidegindításban előkészítve a TDCi-k. De ahhoz tényleg tartós hidegnek kell lenni.
Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12463 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 23:29:17 »

ETIS alapján van kiegészítő levegőfűtésem.
Ez konkrétan mit takar.Huh?
Hamarabb fújja a meleg levegőt indítás után? vagy mi.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12464 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 23:39:18 »

ETIS alapján van kiegészítő levegőfűtésem.
Ez konkrétan mit takar.Huh?
Hamarabb fújja a meleg levegőt indítás után? vagy mi.
Igen. Van benne egy kiegészítő villamos fűtés ami azonnal meleg levegőt tud befújni az utastérbe. E nélkül 7-8km-et kellene várnod amíg éreznél valamit.
Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12465 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 23:46:18 »

Igen. Van benne egy kiegészítő villamos fűtés ami azonnal meleg levegőt tud befújni az utastérbe. E nélkül 7-8km-et kellene várnod amíg éreznél valamit.

Köszönöm a gyors választ.
Indulás után lehet némi meleg levegőt érezni,de ez csak langyos.
Erősebb fújási fokozatba állítva már el is veszik ez a langyosság.
Milyen meleget kellene fújnia?
Gondolom ,ha elromlik akkor nem melegítene semmit.
CANBUS jelezné??
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12466 Dátum: 2012.12.04 kedd, 11:57:08 »

PÜ-be megy a válasz
Nem baj, ha legközelebb, csak a képet linkeled be az alkatrészről....
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12467 Dátum: 2012.12.04 kedd, 17:04:11 »

Nem baj, ha legközelebb, csak a képet linkeled be az alkatrészről....

Az sem baj, ha nekem is adsz hozzáférést.  vigyor3

Én kiszedtem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #12468 Dátum: 2012.12.04 kedd, 19:56:13 »

sziasztok,
nekem sztem alap generátor van benne, az mennyit tud? 90A ahogy néztem még a gyári akksi van benne, ami tekintve hogy most zenélem tele a kocsit, lehet hogy hamar meghal majd. mekkora és milyen akksit javasoltok bele? generátor meddig fogja húzni szerintetek? most 155.000 km van benne...
A generátor simán túlterhelhető rövid időre(nXmin) akár 20- 40%-al is ha nincs biztosítékkal védve
Naplózva
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #12469 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:18:33 »

Ezt megtudod magadnak is nézni itt:
http://www.etis.ford.com/vehicleSelection.do
ha találsz benne egy :
"Kiegészítő levegőfűtéssel " sort akkor van benne.
De ez adatbázis nélkül is rögtön felismerhető arról, hogy azonnal tolja be a meleget.

Nekem sajnos ezt írja a FordEtis a kisebb jellemzőknél:  "Kiegészĺtő fűtés nélkül"  rinya de azért úgy kb 4-5 km után már nyomja a meleget szerintem. Wink
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #12470 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:27:32 »

Ezt megtudod magadnak is nézni itt:
http://www.etis.ford.com/vehicleSelection.do
ha találsz benne egy :
"Kiegészítő levegőfűtéssel " sort akkor van benne.
De ez adatbázis nélkül is rögtön felismerhető arról, hogy azonnal tolja be a meleget.
Jó a link, én is csekkoltam az autót, nekem van "With Supplemental Air Heater"...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #12471 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:28:43 »

Az már az IR-es, van azért olcsóbb is ennél, ha nem kell az antireflektív szélvédő.
0%os önrésszel, mondjuk nem szabad kihagyni, de még 10%os -al sem.
Illetve olcsóbban is be lehet ezt szerezni jóval.
308e volt a végszámla...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #12472 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:46:39 »

Tegnap sikerült beszereznem egy gépsast, úgyhogy maradok a Mondeos fórumon !
Lenne egy kérdésem a hozzáértőkhöz.
Sajnos a tulaj a rádiókódot nem találta meg és attól félek, hogy ha akkumulátort kell cserélnem, akkor örökre elhallgat a rádióm. Valakinek nincs valami ötlete, hogy honnan lehetne beszerezni Huh?
Előre is köszönöm a segítséget.
Ja a rádió Sony.
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12473 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:48:05 »

Tegnap sikerült beszereznem egy gépsast, úgyhogy maradok a Mondeos fórumon !
Lenne egy kérdésem a hozzáértőkhöz.
Sajnos a tulaj a rádiókódot nem találta meg és attól félek, hogy ha akkumulátort kell cserélnem, akkor örökre elhallgat a rádióm. Valakinek nincs valami ötlete, hogy honnan lehetne beszerezni Huh?
Előre is köszönöm a segítséget.
Ja a rádió Sony.

Simándi valaki megmondja neked alvázszám alapján.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #12474 Dátum: 2012.12.04 kedd, 21:09:44 »

Most már csak Simándi valaki valamilyen elérhetősége kellene !
Kösz !!! worship
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12475 Dátum: 2012.12.04 kedd, 21:34:20 »

Hogy működik ez a elektromos kiegészítő fűtés?
Gyujtás ráadása után mindjárt meleget kellene fújnia?
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12476 Dátum: 2012.12.04 kedd, 21:44:01 »

Nekem sajnos ezt írja a FordEtis a kisebb jellemzőknél:  "Kiegészĺtő fűtés nélkül"  rinya de azért úgy kb 4-5 km után már nyomja a meleget szerintem. Wink

Attól függ milyen időben, meg ha rögtön nyomod neki még hidegen is  (ami azért egy dizelnél feljogosít egy valagba rúgásra) Akkor lehet 4-5 km után. Mondjuk én amíg be nem melegszik addig nem tolom neki 6.-ban max. 90. Ez amúgy is az autopályára rákötő szakasz.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12477 Dátum: 2012.12.04 kedd, 21:46:57 »

Hogy működik ez a elektromos kiegészítő fűtés?
Gyujtás ráadása után mindjárt meleget kellene fújnia?
Azért  jó pár másodperc tehetetlensége van a rendszernek. Egy átfagyott kocsinál nyilván több de pont ezért ha megy az ülésfűtés akkor tényleg a legnagyobb hidegben is be lehet azonnal ülni zakó nélkül is.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12478 Dátum: 2012.12.04 kedd, 21:48:33 »

volt már itt valakinek generátor felújítása/cseréje?
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12479 Dátum: 2012.12.05 szerda, 12:41:26 »

volt már itt valakinek generátor felújítása/cseréje?

MKIII-on volt, szénkefe csere, 3 forintos tétel volt.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12480 Dátum: 2012.12.05 szerda, 17:28:34 »

MKIII-on volt, szénkefe csere, 3 forintos tétel volt.

ha a forgórész megy el, akkor nem 3 Ft-os tétel lesz....
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12481 Dátum: 2012.12.05 szerda, 19:17:54 »

ha a forgórész megy el, akkor nem 3 Ft-os tétel lesz....

Az tény!
Naplózva
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12482 Dátum: 2012.12.05 szerda, 19:22:02 »

ha a forgórész megy el, akkor nem 3 Ft-os tétel lesz....
Ebben az MKIV-ben semmi sem 3 Ft -os tétel. 60 ezer alatt semmit sem úszik meg az ember.
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12483 Dátum: 2012.12.05 szerda, 22:45:30 »

Lefóliáztuk ma a középkonzolomat, de nem is ez a lényeg.
Visszaraktam a fejegységet, mindent a helyére, stb.
Gondoltam beindítom! Minek gondolkodok?Huh?Huh??
Gyújtás, oké, kuplung benyom, gomb megnyom és CSEND! Még csak meg sem pörgeti az önindítót, hurrá.
Akkor kapcsoljuk be a rádiót, hmmm, semmi Smiley

Ezen kívül minden működik, végigpróbáltam az egész autót.
Semmi hiba üzenet.
Na velem nem cseszel ki kis ***, meglöklek aztán majd  jól beindulsz, hiszen gyújtás van.
Így is lett 3.ban 3 méter tolás után be is indult. Viszont kb 1 perc járatás után jött az Engine Malfunction üzi, úgyhogy leállítom, na de hogy?
És láss csodát a leállításra működött a gomb. Viszont indítózni nem akar. És hibakód nincs, az engine malfunction után sem, biztos zokon vette,hogy löktem rajta egyet.
Tuti valami rohadék kábelt elcsíptem mikor tettem a helyére a fejegységet.
Na mindegy elhúztuk a szerelőhöz, kíváncsi vagyok mi a tökilöki a baja!
Megfordult a fejembe,hogy alágyújtok az tény Smiley
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12484 Dátum: 2012.12.05 szerda, 23:10:47 »

Lefóliáztuk ma a középkonzolomat, de nem is ez a lényeg.
Visszaraktam a fejegységet, mindent a helyére, stb.
Gondoltam beindítom! Minek gondolkodok?Huh?Huh??
Gyújtás, oké, kuplung benyom, gomb megnyom és CSEND! Még csak meg sem pörgeti az önindítót, hurrá.
Akkor kapcsoljuk be a rádiót, hmmm, semmi Smiley

Ezen kívül minden működik, végigpróbáltam az egész autót.
Semmi hiba üzenet.
Na velem nem cseszel ki kis ***, meglöklek aztán majd  jól beindulsz, hiszen gyújtás van.
Így is lett 3.ban 3 méter tolás után be is indult. Viszont kb 1 perc járatás után jött az Engine Malfunction üzi, úgyhogy leállítom, na de hogy?
És láss csodát a leállításra működött a gomb. Viszont indítózni nem akar. És hibakód nincs, az engine malfunction után sem, biztos zokon vette,hogy löktem rajta egyet.
Tuti valami rohadék kábelt elcsíptem mikor tettem a helyére a fejegységet.
Na mindegy elhúztuk a szerelőhöz, kíváncsi vagyok mi a tökilöki a baja!
Megfordult a fejembe,hogy alágyújtok az tény Smiley

érdekes
zárlat? biztosítékokat nézted?
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12485 Dátum: 2012.12.05 szerda, 23:11:41 »

Ebben az MKIV-ben semmi sem 3 Ft -os tétel. 60 ezer alatt semmit sem úszik meg az ember.


ez már minden mai autónál így van sajnos
semmit sem javítanak csak cserélnek...
Naplózva
kiralyz
Vendég
« Új hozzászólás #12486 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 08:58:01 »

Sziasztok,

a kovetkezo kerdesem lenne, a muszerfal jobb oldali szellozorol levettem az illatositot tarto muanyagot s lecsipte a krom pici diszcsikot ami persze beesett a szellozobe :S
Hogyan pattintom ki a forgathato lapokat hogy esetleg benyuljak a kis darabert? Cheesy

koszonom
Naplózva
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #12487 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 13:48:06 »

Sziasztok!Új felhasználó vagyok.Tegnap vettem egy MK4 mondeot 2.0tdci 115lóval.A kérdésem az lenne igy visszaolvasva a fórumot hogy sokan beszéltetek vmi bunyec féle chiptuningról. Ő bevált? Hogy lehetne elérni? Van-e vkinek ilyen motorral chip a mondeóba és ha ilyen mennyit dobott?
Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #12488 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 18:51:24 »

Lenne 1 kérdésem!

Kb. 2 hónappal ezelőtt egyik reggel nem indult a kocsi.
Az akksi 1 éves, a legerősebb BOSCH. Akkor a töltést felvette, azóta is problémamenetesen működik.
Most mentem volna bevásárolni, és az autó megint nem indult.
Akksi full lemerülve.

Kérdés, hogy mitől?

A töltést most is felveszi, így elméletileg jó.
De akkor mitől merülhet le? Járt már valaki ugyanígy?

Korábban direkt néztem, hogy nyitott ajtónál, csomagtartónál kb.15-20 perc múlva minden fogyasztót lekapcsol a rendszer!
Valami a háttérbe mégis áramot zabál. Nem is zabálja, lopja! Sad
Az elmúlt 1 hétben állt a kocsi a garázsba, ahol most +2 fok volt.
Szóval még azt sem lehet mondani, hogy a nagy hidegek miatt merült le az akksi.

De akkor mitől?Huh?

Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12489 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 19:24:03 »

Sziasztok!Új felhasználó vagyok.Tegnap vettem egy MK4 mondeot 2.0tdci 115lóval.A kérdésem az lenne igy visszaolvasva a fórumot hogy sokan beszéltetek vmi bunyec féle chiptuningról. Ő bevált? Hogy lehetne elérni? Van-e vkinek ilyen motorral chip a mondeóba és ha ilyen mennyit dobott?
Válaszokat előre is köszönöm!

üdv a táborban!

bunyec féléről én nem tudok mit mondani
de ha chip, szerintem akkor csak bevált, nagy cégben szabad gondolkodni
pl: http://www.superchips.co.uk/curves/mondeotdci115bhp2002on-d.pdf
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12490 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 19:28:05 »

Lenne 1 kérdésem!

Kb. 2 hónappal ezelőtt egyik reggel nem indult a kocsi.
Az akksi 1 éves, a legerősebb BOSCH. Akkor a töltést felvette, azóta is problémamenetesen működik.
Most mentem volna bevásárolni, és az autó megint nem indult.
Akksi full lemerülve.

Kérdés, hogy mitől?

A töltést most is felveszi, így elméletileg jó.
De akkor mitől merülhet le? Járt már valaki ugyanígy?

Korábban direkt néztem, hogy nyitott ajtónál, csomagtartónál kb.15-20 perc múlva minden fogyasztót lekapcsol a rendszer!
Valami a háttérbe mégis áramot zabál. Nem is zabálja, lopja! Sad
Az elmúlt 1 hétben állt a kocsi a garázsba, ahol most +2 fok volt.
Szóval még azt sem lehet mondani, hogy a nagy hidegek miatt merült le az akksi.

De akkor mitől?Huh?



hát ezt innen csak egy látnok fogja Neked megmondani Smiley
max torpedózni tudunk Smiley

leggyakoribb probléma a riasztóval szokott lenni
irány egy autóvillamossági aki kiméri hogy ténylegesen milyen kütyü zabálhatja
illetve terhelővillával megnézi hogy az akku meg is tudja-e tartani az ERŐT Smiley mert lehet nincs vele
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.06 csütörtök, 19:29:36 írta ST220_Gab » Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #12491 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 19:29:49 »

hát ezt innen csak egy látnok fogja Neked megmondani Smiley
max torpedózni tudunk Smiley

leggyakoribb probléma a riasztóval szokott lenni
irány egy autóvillamossági aki kiméri hogy ténylegesen milyen kütyü zabálhatja

igen, ez lesz a vége, de gondoltam, talán már valaki besétált ebbe a csapdába.

Nincs annál utálatosabb, amikor nem indul a kocsi /bár sietnél/ főleg, ha ez télen van.  Angry
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #12492 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 19:49:27 »

Lenne 1 kérdésem!

Kb. 2 hónappal ezelőtt egyik reggel nem indult a kocsi.
Az akksi 1 éves, a legerősebb BOSCH. Akkor a töltést felvette, azóta is problémamenetesen működik.
Most mentem volna bevásárolni, és az autó megint nem indult.
Akksi full lemerülve.

Kérdés, hogy mitől?

A töltést most is felveszi, így elméletileg jó.
De akkor mitől merülhet le? Járt már valaki ugyanígy?

Korábban direkt néztem, hogy nyitott ajtónál, csomagtartónál kb.15-20 perc múlva minden fogyasztót lekapcsol a rendszer!
Valami a háttérbe mégis áramot zabál. Nem is zabálja, lopja! Sad
Az elmúlt 1 hétben állt a kocsi a garázsba, ahol most +2 fok volt.
Szóval még azt sem lehet mondani, hogy a nagy hidegek miatt merült le az akksi.

De akkor mitől?Huh?


kikell szippantani egy kis savat,és megnézni,hogy nem e szürke iszapos.Ha igen,akkor zárlatba viszi a cellákat az iszap.és nagyon alattomos.mindig  a legrosszabbkor nem indul.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #12493 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 20:19:35 »

kikell szippantani egy kis savat,és megnézni,hogy nem e szürke iszapos.Ha igen,akkor zárlatba viszi a cellákat az iszap.és nagyon alattomos.mindig  a legrosszabbkor nem indul.....

Egy prémium BOSCH akssinál, ilyen probléma?Huh?
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12494 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 20:40:04 »

Zsoel, rajta maradt az a rohadék állófűtés  eplus2


Más!
Természetesen, egy biztosíték szállt el tagnap este Smiley
Probléma megoldva, happy minden!
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12495 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 20:41:12 »

Egy prémium BOSCH akssinál, ilyen probléma?Huh?

Vidd el gyorsba villamosságishoz, ha nincs gond az autóval, és az állófűtés is ki van kapcsizva  nyes, akkor gariba még ki kell cserélni az akksit.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12496 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 20:49:15 »

Sziasztok!Új felhasználó vagyok.Tegnap vettem egy MK4 mondeot 2.0tdci 115lóval.A kérdésem az lenne igy visszaolvasva a fórumot hogy sokan beszéltetek vmi bunyec féle chiptuningról. Ő bevált? Hogy lehetne elérni? Van-e vkinek ilyen motorral chip a mondeóba és ha ilyen mennyit dobott?
Válaszokat előre is köszönöm!
Nekem hagymás chips szokott bent lenni néha , szerintem az elég.
A III-asnál még elment a koromgyárkodás mert nem volt dpf (szerencsére) de a IV-esnél a korom miatt dpf szinte direktbe lenne kötve.  Undecided
Naplózva
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #12497 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 22:16:24 »

Nekem hagymás chips szokott bent lenni néha , szerintem az elég.
A III-asnál még elment a koromgyárkodás mert nem volt dpf (szerencsére) de a IV-esnél a korom miatt dpf szinte direktbe lenne kötve.  Undecided

Hmm ezt ki tudnád nekem fejteni hoyg laikusabb felfogással is meg tudjam érteni mert még annyira nem értek hozzá.Előre is köszi!
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12498 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 23:48:27 »

Lenne 1 kérdésem!

Kb. 2 hónappal ezelőtt egyik reggel nem indult a kocsi.
Az akksi 1 éves, a legerősebb BOSCH. Akkor a töltést felvette, azóta is problémamenetesen működik.
Most mentem volna bevásárolni, és az autó megint nem indult.
Akksi full lemerülve.

Kérdés, hogy mitől?

A töltést most is felveszi, így elméletileg jó.
De akkor mitől merülhet le? Járt már valaki ugyanígy?

Korábban direkt néztem, hogy nyitott ajtónál, csomagtartónál kb.15-20 perc múlva minden fogyasztót lekapcsol a rendszer!
Valami a háttérbe mégis áramot zabál. Nem is zabálja, lopja! Sad
Az elmúlt 1 hétben állt a kocsi a garázsba, ahol most +2 fok volt.
Szóval még azt sem lehet mondani, hogy a nagy hidegek miatt merült le az akksi.

De akkor mitől?Huh?


nekem még opelos koromban az astra csinált véletlen hifi bekapcsolást ami kb pár óra alatt kellemesre szívja... nem kapcsolt még ki menet közben a hifid? idióta, de szerintem 2-3 óránként rá kéne nézned... én is úgy jártam, hogy reggel mire lementem, kocsi kussol, meg indulni se indult. jobb ötletem/tapasztalatom nincs.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12499 Dátum: 2012.12.07 péntek, 16:58:46 »

Hmm ezt ki tudnád nekem fejteni hoyg laikusabb felfogással is meg tudjam érteni mert még annyira nem értek hozzá.Előre is köszi!
A gyár által beállított teljesítményt legalább tudni fogja akár nyáron a spanyol tengerparton a strand melletti parkolóban de akár télen sielés közben is az Alpokban. Az ilyen utólagos sufnituning mókolások nem csak többet teljesítményt adnak hanem el is vesznek valamit. Konkrétan nekem az MKIII-as tuningolva volt . Bent volt 20ekm-et utána repült ki belőle. Lehet hogy vaddisznó módon ment 200-ig de ott meghalt. E nélkül meg 220 a gyári vége. Autópályán néha nem mindegy. Az MKIII-nél már sok lett a nyomaték és a lóerő amit le kellett volna vinnie az első kerekeknek az aszfaltra így esőben használhatatlan volt mert állandóan villogott az ESP. Fogyasztásban nem lett jobb de legalább kinyírta az EGR szelepet (még szerencse hogy garanciában cserélték)
Ha mégis ezek nem lettek volna akkor az engem mindenképen zavart hogy bizony egy gázadás füstel járt. Nekem egy kocsi ne füstöljön. A füstölést még elnézi az ember egy bontószökevénynek de egy újabb autónál látni az azért elég égő.
Az MKIII -ban még nem volt dpf a z MKIV-ben van. Az ilyen chippelések automatikus több kormot jelentenek. Ezt a dpf-nek kell eltüntetnie. Mérik a kormszűrő differenciál nyomását ha ez túl sok akkor indul a regenerálási ciklus. A kormot gázolajbefecskendezésével elégetve. Ha egy chip rosszul sikerül, lesz egy szinte állandóan dolgozó dpf-ed.
Ezek után köszönöm szépen én nem kérek semmilyen tuningot, én megelégszem annyival amit a gyár belerakott.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 243 244 245 246 247 248 249 [250] 251 252 253 254 255 256 257 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.