Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:49:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 242 243 244 245 246 247 248 [249] 250 251 252 253 254 255 256 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12024395 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12400 Dátum: 2012.11.30 péntek, 09:15:33 »

Magas hőfokon kiégeti a kormot a koromfogóból.
Miért? A tietek kormol?  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12401 Dátum: 2012.11.30 péntek, 09:16:09 »

Miért? A tietek kormol?  vigyor3

Mivel a koromfogó (dpf) felfogja, így nem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #12402 Dátum: 2012.11.30 péntek, 09:59:09 »

hm... nekem is érik, én 10% önrész vagyok...

Hívd fel őt:
Spáth Zoltán
06302502539

kollégámnak a C Vectra (160eft) szélvédő cserénél átvállalta az önrészt.

AndyA-nak is ajánlottam őt és nagyon meg volt  vele elégedve.
Még házhoz is mennek
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12403 Dátum: 2012.11.30 péntek, 17:17:45 »

hm... nekem is érik, én 10% önrész vagyok...

itt is megbeszélhető az önrész nélküli, nem drága, van többféle üveg, és az is biztos hogy nem szaladsz bele kóklerbe
http://www.gima.hu/
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #12404 Dátum: 2012.11.30 péntek, 18:06:16 »

Érdekes, hogy korábban én is többet tapasztaltam a regenerációt.
Autópályán csodálkoztam is, hogy felment a fogyi.
És volt olyan is, hogy garázsba beállva nagyon büdöset éreztem./égett szag/

De mostanában semmi. Vagy csak egyszerűen az én jelenlétemben visszafogja magát a kocsim?  eplus2
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #12405 Dátum: 2012.11.30 péntek, 18:23:03 »

Általában nem, hiszen a kutakon beleteszik a téli adalékot.
Nagy hidegben van aki 1 tankhoz hozzátesz 1 deci denaturált szeszt.

Benzinhez is teszik!

http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2010/01/22/benzin_viztelenitese_olcson/


A magam megnyugtatására vettem egy falakon dermedésgátlót (WYNN'S DIESEL DERMEDÉSGÁTLÓ 125ML) kipróbálom  vigyor3
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #12406 Dátum: 2012.11.30 péntek, 18:54:37 »

A magam megnyugtatására vettem egy falakon dermedésgátlót (WYNN'S DIESEL DERMEDÉSGÁTLÓ 125ML) kipróbálom  vigyor3

Rosszat nem teszel vele!  smile
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12407 Dátum: 2012.12.01 szombat, 00:01:29 »

Hívd fel őt:
Spáth Zoltán
06302502539

kollégámnak a C Vectra (160eft) szélvédő cserénél átvállalta az önrészt.

AndyA-nak is ajánlottam őt és nagyon meg volt  vele elégedve.
Még házhoz is mennek
még a telet megpróbálom vele kihúzni, de már tele van pöttyökkel...

köszi szépen!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12408 Dátum: 2012.12.01 szombat, 08:00:06 »

Rosszat nem teszel vele!  smile
Annyi lesz a hatása, hogy a legközelebbi tankolásnál 125 ml-el kevesebb gázolajat kell majd tankolni a teli tankhoz. Végül is ez se rossz  eredmény Roll Eyes
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12409 Dátum: 2012.12.01 szombat, 08:17:07 »

A magam megnyugtatására vettem egy falakon dermedésgátlót (WYNN'S DIESEL DERMEDÉSGÁTLÓ 125ML) kipróbálom  vigyor3
nekem még sose dermedt be semmi, pedig tavaly/idén voltak -20, -25 fokok...
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12410 Dátum: 2012.12.01 szombat, 18:01:56 »

uhh, megint itta hideg, tököm lefagyott ma az autóban.
Nem lehet valahogy bevarázsolni állófűtést a kocsiba? Utlóga, nem kell nekem a gyári, csak meleglegyen mire megyek Smiley

Illetve azzal mit lehet kezdeni, hogy ha fullon nyomja a levegőt a rendszer befelé, ne hűtse vissza a vízet?
Tegyek papírlapot a hűtő elé, mint a  zsigulikba?  nyes
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #12411 Dátum: 2012.12.01 szombat, 18:03:34 »

uhh, megint itta hideg, tököm lefagyott ma az autóban.
Nem lehet valahogy bevarázsolni állófűtést a kocsiba? Utlóga, nem kell nekem a gyári, csak meleglegyen mire megyek Smiley

Illetve azzal mit lehet kezdeni, hogy ha fullon nyomja a levegőt a rendszer befelé, ne hűtse vissza a vízet?
Tegyek papírlapot a hűtő elé, mint a  zsigulikba?  nyes

Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12412 Dátum: 2012.12.01 szombat, 18:45:15 »

Köszíííííííííííííííííííííí

Megoldottam alágyújtottam a kocsinak Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #12413 Dátum: 2012.12.01 szombat, 18:49:16 »

Köszíííííííííííííííííííííí

Megoldottam alágyújtottam a kocsinak Smiley

Nem mondasz hülyeséget Smiley
Surányi Bandi bácsi "Az autó és Én" című könyvében ír arról, hogy a világháború alatt az orosz fronton így menekült meg a fagyhaláltól Smiley

A Katalyt kályha meg a gyerekkorom emléke, a trabiban télen ilyennel fűtöttünk.
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #12414 Dátum: 2012.12.01 szombat, 19:11:46 »

uhh, megint itta hideg, tököm lefagyott ma az autóban.
Nem lehet valahogy bevarázsolni állófűtést a kocsiba? Utlóga, nem kell nekem a gyári, csak meleglegyen mire megyek Smiley

Illetve azzal mit lehet kezdeni, hogy ha fullon nyomja a levegőt a rendszer befelé, ne hűtse vissza a vízet?
Tegyek papírlapot a hűtő elé, mint a  zsigulikba?  nyes

A legjobb a gyári, de itt van utólagos is!

http://www.webasto.hu/termekek-es-piac/szemelygepkocsi/hu/html/9979.html
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12415 Dátum: 2012.12.01 szombat, 19:26:55 »

uhh, megint itta hideg, tököm lefagyott ma az autóban.
Nem lehet valahogy bevarázsolni állófűtést a kocsiba? Utlóga, nem kell nekem a gyári, csak meleglegyen mire megyek Smiley

Illetve azzal mit lehet kezdeni, hogy ha fullon nyomja a levegőt a rendszer befelé, ne hűtse vissza a vízet?
Tegyek papírlapot a hűtő elé, mint a  zsigulikba?  nyes
Kicsit várnod kellett volna a faceliftre mert 2010-óta alap a TDCi-knél (még az ambientekben is) a kiegészítő villamos fűtés, meg a hőmérséklet és terhelés függvényében automatikus nyitó-záró hűtőlamella. Mondjuk ez még megtoldva az ülésfűtéssel már elég kellemes.
Az MKIII-asoknál megoldották az utólagos kiegészítő fűtést (volt aki izzítő gyertyát rakott be) Voltak akik az ülést alakították át fűthetővé, fűtőlapot szerelve be az ülésbe). Szerintem utólag lególcsobb körülnézni a bontókban, és onnan beszerezni a hozzávalókat.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12416 Dátum: 2012.12.01 szombat, 19:33:52 »

Gyári jó lenne, de ahhoz még műszerfalat is cserélnem kéne, és gondolom a gyári arany áron megy.
Hogy oldja meg amúgy a Ford ezt?
Elektromos neki az állófűtése? Bent van pluisz egy akksi vagy hogy csinálják?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12417 Dátum: 2012.12.01 szombat, 19:40:37 »

Gyári jó lenne, de ahhoz még műszerfalat is cserélnem kéne, és gondolom a gyári arany áron megy.
Hogy oldja meg amúgy a Ford ezt?
Elektromos neki az állófűtése? Bent van pluisz egy akksi vagy hogy csinálják?
Van kiegészítő állófűtésnek "olajkályha" is de a kiegészítő villamos fűtés ami meleg levegőt fúj be az utastérbe azonnal, az önmagában teljesen rendben van. A lamellák meg hidegben zártak így hamarabb bemelegszik a motor. 
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12418 Dátum: 2012.12.01 szombat, 19:45:02 »

Küldtem pü-t!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12419 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 12:51:19 »

Sziasztok!

Csomagtérlálcát szeretnék vásárolni kombi Mondeoba, azonban még nem tudtam eldönteni, hogy melyiket?

Kettő márkát néztem:
Bárdiauto - PETEX ; Unixnál - Aristar kapható.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #12420 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 15:26:07 »

Gyári jó lenne, de ahhoz még műszerfalat is cserélnem kéne, és gondolom a gyári arany áron megy.
Hogy oldja meg amúgy a Ford ezt?
Elektromos neki az állófűtése? Bent van pluisz egy akksi vagy hogy csinálják?

Én menüben beprogramozom, hogy mikorra szeretnék meleget.
Akksiról indítja a saját olajkályháját, aminek van egy kis külön kipufogója.
Nagyon finoman duruzsol, és gyorsan meleget csinál.
1 napra 2 időpont is programozható és természetesen egész hétre előre.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12421 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 15:59:17 »

Én menüben beprogramozom, hogy mikorra szeretnék meleget.
Akksiról indítja a saját olajkályháját, aminek van egy kis külön kipufogója.
Nagyon finoman duruzsol, és gyorsan meleget csinál.
1 napra 2 időpont is programozható és természetesen egész hétre előre.

Azért ez nem hülyeség!  eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12422 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 20:32:11 »

Na nekem pont ilyen kell, egy a bibi, néztem 200 ezer a gyári cucc. + ebayről kell vennem másik műszerfalat.
Tehát jó ha megállok 250 ezer környékén, bontóból kéne szereznem ehhez cuccot.
Nem tudok jó bontókat?
Valaki mondott nekem 2őt is, ahol angliából behozottakat szednek szét ,de már nem emlékszem a címre Sad
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12423 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 20:37:09 »

Én menüben beprogramozom, hogy mikorra szeretnék meleget.
Akksiról indítja a saját olajkályháját, aminek van egy kis külön kipufogója.
Nagyon finoman duruzsol, és gyorsan meleget csinál.
1 napra 2 időpont is programozható és természetesen egész hétre előre.
Egy autista aki mindennap percre ugyanakkor csinál mindent annak lehet, hogy jó. Aki használja is a kocsit annak csak egy felesleges túlsúly. Ugyan már ki az aki tudja egy hétre előre hogy mikor kell a kocsi? Kb mindig. Akkor menjen mindig az olajkályha? Nem véletlen hogy inkább átálltak a kiegészítő villamosfűtésre meg a szabályozható lamellákra.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12424 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 21:36:53 »

Egy autista aki mindennap percre ugyanakkor csinál mindent annak lehet, hogy jó. Aki használja is a kocsit annak csak egy felesleges túlsúly. Ugyan már ki az aki tudja egy hétre előre hogy mikor kell a kocsi? Kb mindig. Akkor menjen mindig az olajkályha? Nem véletlen hogy inkább átálltak a kiegészítő villamosfűtésre meg a szabályozható lamellákra.
Mondjuk én be tudnám állítani. Minden reggel ugyanakkor indulok munkába, és az udvaron áll az autó. Nézegettem is olyan autót, amiben volt, de végülis másik lett. Viszont az elektromos kieg fűtéssel + ülésfűtéssel elégedett vagyok egyelőre.
A régivel munkába menet nem is fűtöttem. 12km. Mire beértem, akkora ment fel egyharmadig a mutató. Inkább nem kínoztam. Az újban már félúton középállásban a víz és jó meleg van.
Persze a nagy hidegek még csak most jönnek.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #12425 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 22:33:32 »

Kicsit várnod kellett volna a faceliftre mert 2010-óta alap a TDCi-knél (még az ambientekben is) a kiegészítő villamos fűtés, meg a hőmérséklet és terhelés függvényében automatikus nyitó-záró hűtőlamella. Mondjuk ez még megtoldva az ülésfűtéssel már elég kellemes.
Az MKIII-asoknál megoldották az utólagos kiegészítő fűtést (volt aki izzítő gyertyát rakott be) Voltak akik az ülést alakították át fűthetővé, fűtőlapot szerelve be az ülésbe). Szerintem utólag lególcsobb körülnézni a bontókban, és onnan beszerezni a hozzávalókat.
Azt honnan lehet tudni, hogy az autoban van-e kiegeszito villamos futes? nekem reggelente indulas utan 500-600 m-rel mar langyos/meleg levegot fuj (22 fokra van beallitva).
Lehet, hogy van benne?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12426 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 22:36:22 »

Azt honnan lehet tudni, hogy az autoban van-e kiegeszito villamos futes? nekem reggelente indulas utan 500-600 m-rel mar langyos/meleg levegot fuj (22 fokra van beallitva).
Lehet, hogy van benne?
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #12427 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 22:53:06 »

koszi, nincs benne. de akkor hogy? Sokkal hamarabb fujja a meleget, mint a benyas Focus. Huh?
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12428 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 08:15:11 »

Egy autista aki mindennap percre ugyanakkor csinál mindent annak lehet, hogy jó. Aki használja is a kocsit annak csak egy felesleges túlsúly. Ugyan már ki az aki tudja egy hétre előre hogy mikor kell a kocsi? Kb mindig. Akkor menjen mindig az olajkályha? Nem véletlen hogy inkább átálltak a kiegészítő villamosfűtésre meg a szabályozható lamellákra.

Ebben van igazság, ez úgy lenne fullos, ha én távirányítóval rátudnék indítani a fűtésre, és mire indulok meleg legyen az autóban.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12429 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 08:23:25 »

Egy autista aki mindennap percre ugyanakkor csinál mindent annak lehet, hogy jó. Aki használja is a kocsit annak csak egy felesleges túlsúly. Ugyan már ki az aki tudja egy hétre előre hogy mikor kell a kocsi? Kb mindig. Akkor menjen mindig az olajkályha? Nem véletlen hogy inkább átálltak a kiegészítő villamosfűtésre meg a szabályozható lamellákra.

Ez hülyeség!
Az emberek 80% fix munkaidőre megy reggel dolgozni, simán beprogramozható erre!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12430 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 09:30:36 »

Ez hülyeség!
Az emberek 80% fix munkaidőre megy reggel dolgozni, simán beprogramozható erre!
Ez hülyeség amit írsz. Akik mindig fix munkaidőre mennek azoknak a zöme nem autóval jár.  Másrészt valamiért csak áttért a ford a kiegészítő villamos fűtésre. Talán azért mert hatékonyabb, azonnal van meleg nem kell macerálni előre macerálni. Én zakó nélkül ülök be a kocsiba még a leghidegebb idben is hiába hagytam kinnt az udvaron az autót.
Az MKIII-asban van távindítás ezzel akár előmelegíteni akár előhűteni lehetne. Igazából alig használtam mert macerás. Hát kb ennyire lenne használva a plusz olajkályha is. Hidd el sokkal praktikusabb a kiegészítő villamos fűtés plusz ülésfűtéssel. A motor meg hamarabb melegszik a zsaluzat állítás miatt. (Mondjuk a IV-es motorblokja már alulról is be van dobozolva ellentétben a III-asal mert ott utólag lehetne rárakni alsó blokkvédőt. Ugyan olajcserekor macera levenni a védőműanyagot, de nehezebben hűl ki és hamarabb is melegszik be , na meg nem is csapja össze úgy alúlról  ablokkot a trutyi.)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12431 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 10:05:43 »

Ez hülyeség amit írsz. Akik mindig fix munkaidőre mennek azoknak a zöme nem autóval jár.

Ezzel tudnék vitatkozni, a többivel egyetértek. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12432 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 10:26:06 »

Ezzel tudnék vitatkozni, a többivel egyetértek. Smiley
Hát nekem sok kollégám elég gakaran ha lehet inkább busszal jár be (pedig szoktak kocsival is). Galád módon kihasználják, hogy tudnak arra hivatkozni, hogy megy a buszuk pedig nem is kérünk belépőjegyet és fűtés hozzájárulását sem, hogy addig sem kell otthon fűteniük.....
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12433 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 10:29:49 »

Rákérdeztem a kiegészítő elektromos fűtésre.
Azt az infót kaptam,hogy nem elég csak a kis kütyüt beépíteni az autóba, ami 50 ezer gyári áron megy.
Hanem a generátoruk is más azoknak az autóknak amik ezzel vannak szerelve  rinya
Ez nem jó hír!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12434 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 11:07:06 »

Rákérdeztem a kiegészítő elektromos fűtésre.
Azt az infót kaptam,hogy nem elég csak a kis kütyüt beépíteni az autóba, ami 50 ezer gyári áron megy.
Hanem a generátoruk is más azoknak az autóknak amik ezzel vannak szerelve  rinya
Ez nem jó hír!

Szerintem azzal keverik össze hoyg a faceliftel bejött a fékezési energia visszatáplálás az akkumulátorba. Ezért valóban más a generátor. De nem a fűtés miatt más. Nyugodtan szereld be.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12435 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 11:38:24 »

Szerintem azzal keverik össze hoyg a faceliftel bejött a fékezési energia visszatáplálás az akkumulátorba. Ezért valóban más a generátor. De nem a fűtés miatt más. Nyugodtan szereld be.

Találnék bontóban már meg is vettem volna Smiley
De még épkézláb bontót sem találok....
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12436 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 11:54:17 »

Találnék bontóban már meg is vettem volna Smiley
De még épkézláb bontót sem találok....
2010-ben jöttek be a faceliftesek, sokat nem fogsz még belőlük találni  bontóban (legalább is itthon). Mondjuk az ebayen is megnézném a helyedben.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12437 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 12:09:08 »

Szerintem azzal keverik össze hoyg a faceliftel bejött a fékezési energia visszatáplálás az akkumulátorba. Ezért valóban más a generátor. De nem a fűtés miatt más. Nyugodtan szereld be.
Nem hiszem. Pont a múltkor beszélgettünk erről egy szervizessel. Van kisebb és nagyobb kapacitású generátor. 120 illetve 150A-es. A fogyasztók miatt kell. Szélvédőfűtés, ülésfűtés + elektromos kiegészítő fűtés már bekapkod némi áramot, amit elő is kell állítani.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12438 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 12:15:52 »

Nem hiszem. Pont a múltkor beszélgettünk erről egy szervizessel. Van kisebb és nagyobb kapacitású generátor. 120 illetve 150A-es. A fogyasztók miatt kell. Szélvédőfűtés, ülésfűtés + elektromos kiegészítő fűtés már bekapkod némi áramot, amit elő is kell állítani.
Az hogy csak 120 és nem 150A abba be tud segíteni mint jó nagy puffer az akksi is (legfeljebb valamivel hamarabb medöglik, de ezek állandó használat mellett 4-5 év után úgyis repülnének). Másrészt úgyse egy időben megy az összes fogyasztó, Na jó télen mehet egyszerre a kiegészítő fűtés az ülés fűtés meg a szélvédőfűtések, de egy bikább utólagos hifi rendszer jobban megbírná szívni a rendszert. Ezt az átmeneti terhelést meg kibirja akár a kissebb is. Nekem ha nem lenne benne akkor nem sokat foglalkozná a generátorral.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12439 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 12:42:13 »

Nagy gond akkor nem lehet, az autóban benne van a szélvédő és ülésfűtés ergo csak az erősebbik generátor van benne.
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #12440 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 17:47:03 »

Ez hülyeség amit írsz. Akik mindig fix munkaidőre mennek azoknak a zöme nem autóval jár.  Másrészt valamiért csak áttért a ford a kiegészítő villamos fűtésre. Talán azért mert hatékonyabb, azonnal van meleg nem kell macerálni előre macerálni. Én zakó nélkül ülök be a kocsiba még a leghidegebb idben is hiába hagytam kinnt az udvaron az autót.
Az MKIII-asban van távindítás ezzel akár előmelegíteni akár előhűteni lehetne. Igazából alig használtam mert macerás. Hát kb ennyire lenne használva a plusz olajkályha is. Hidd el sokkal praktikusabb a kiegészítő villamos fűtés plusz ülésfűtéssel. A motor meg hamarabb melegszik a zsaluzat állítás miatt. (Mondjuk a IV-es motorblokja már alulról is be van dobozolva ellentétben a III-asal mert ott utólag lehetne rárakni alsó blokkvédőt. Ugyan olajcserekor macera levenni a védőműanyagot, de nehezebben hűl ki és hamarabb is melegszik be , na meg nem is csapja össze úgy alúlról  ablokkot a trutyi.)


Amikor megvettem az autót, azt láttam, hogy minden hétköznapra reggel 7.00-ra és du. 18.00-ra volt beállítva az állófűtés.
Szóval hidegben állhatott  a kicsike, és a tulaj minden nap azonos időben indult munkába, és onnan haza.

Én garázsból indulok, de télen arra használtam, hogy szinte mindig ugyanakkor végeztem az uszodába.
Beállítottam, hogy 19.00-ra legyen meleg az autóban.
Volt olyan, hogy zimankós, jeges időben minden kocsi lefagyva, csak az enyémen nem volt hó és jég.
Ja, és amikor beültem szinte lehetett vetkőzni, és nem fagyoskodni!   eljen
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #12441 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 19:22:08 »

A véleményetekre lenne szükségem.
Mit gondoltok a motor hűtőjének a letakarásáról (úgy mint anno a zsigulis korszakban) ??,
csak hogy hamarabb melegedjen a víz és a motor.Mekkora részt kell,kellene letakarni??

Köszönöm a véleményeket. worship
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12442 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 19:44:03 »

A véleményetekre lenne szükségem.
Mit gondoltok a motor hűtőjének a letakarásáról (úgy mint anno a zsigulis korszakban) ??,
csak hogy hamarabb melegedjen a víz és a motor.Mekkora részt kell,kellene letakarni??

Köszönöm a véleményeket. worship

Teljesen felesleges !! A termosztát végzi a dolgát, 80 fok alatt nem enged rá a hűtőre melegvizet. A letakarással egyedül a menetszél hűtését tudod kizárni, aminek szerintem nincs sok értelme..
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12443 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 19:59:41 »

Nagy gond akkor nem lehet, az autóban benne van a szélvédő és ülésfűtés ergo csak az erősebbik generátor van benne.
sziasztok,
nekem sztem alap generátor van benne, az mennyit tud? 90A ahogy néztem még a gyári akksi van benne, ami tekintve hogy most zenélem tele a kocsit, lehet hogy hamar meghal majd. mekkora és milyen akksit javasoltok bele? generátor meddig fogja húzni szerintetek? most 155.000 km van benne...
Naplózva
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #12444 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 20:59:10 »

" Kiegészítő levegőfűtéssel" Ez elvileg lehet az? Az autó 2010.06.24-én jött ki a gyárból, viszont még nem a facelift-es. Ebben vajon az a lamella mozgató dolog is benne lehet?  worship
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12445 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 21:25:56 »

ez a kiegészítő fütés hogy néz ki a gyakorlatban?

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12446 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 21:30:38 »

Teljesen felesleges !! A termosztát végzi a dolgát, 80 fok alatt nem enged rá a hűtőre melegvizet. A letakarással egyedül a menetszél hűtését tudod kizárni, aminek szerintem nincs sok értelme..
Azért ez nem így van. 1.) Fordék szerint a zárt lamella kb 6 %-al javítja a légellenálást, 2.)  tényleg valamivel hamarabb melegszik be a motor (ezt főleg nagy hidegben lehet észrevenni).
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12447 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 21:31:17 »

ez a kiegészítő fütés hogy néz ki a gyakorlatban?


Melyik? az olajkályha vagy a villamos?
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12448 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 21:33:07 »

sziasztok,
nekem sztem alap generátor van benne, az mennyit tud? 90A ahogy néztem még a gyári akksi van benne, ami tekintve hogy most zenélem tele a kocsit, lehet hogy hamar meghal majd. mekkora és milyen akksit javasoltok bele? generátor meddig fogja húzni szerintetek? most 155.000 km van benne...

Az enyémbe "150 AMP, Radiális B+ csatlakozással" generátor van, ha dobsz egy alvázszámot PÜ-be, megnézem,hogy nálad mi a szitu.

Szóval így már tuti mehet bele az elektromos kiegészítő fűtés.
Anno valaki írta,hogy vett EGR szelept bontóban, kéne nekem a kontakt hátha van nekik ilyen cumó.
Vagy szerintetek,hogy nézzek utána ebayen, allegron?

« Utoljára szerkesztve: 2012.12.04 kedd, 08:35:49 írta tomeed » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12449 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 22:03:47 »

" Kiegészítő levegőfűtéssel" Ez elvileg lehet az? Az autó 2010.06.24-én jött ki a gyárból, viszont még nem a facelift-es. Ebben vajon az a lamella mozgató dolog is benne lehet?  worship
Ez az.
Facelift előtt tudtommal nincs lamella.
Mondjuk 30 éve a Wartburgunkban volt. Igaz az kézi állítású volt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 242 243 244 245 246 247 248 [249] 250 251 252 253 254 255 256 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.