Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 07:48:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 267 268 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 280 281 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10716268 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13650 Dátum: 2013.01.30 szerda, 18:21:27 »

Ez ránézésre nekem cserélhetőnek tűnik a körvonalai alapján.                                                                                                                                                                                http://www.ebay.com/itm/7-Car-Stereo-DVD-Player-Ford-Mondeo-2007-2011-GPS-Navigation-Radio-RDS-/400385436812?_trksid=p2047675.m1850&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D11%26meid%3D5237403682523754680%26pid%3D100011%26prg%3D1005%26rk%3D4%26sd%3D181039940769%26




Igen cserélhető, simán.

Convers+ műszerfal jobban néz ki, de nem nyújt semmi extrát. De itt az analóg műszerek elhelyezkdése az ami tetszetősebb, ha végre találnék normális áron egyet, csakis azért cserélném ki. Az LCD nekem annyira nem jön be, de ez is mint minden, izlés dolga.

Tehát most úgy írtam valamit,hogy nem írtam semmit, na bumm  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13651 Dátum: 2013.01.30 szerda, 18:58:18 »

direkt nem a szabályosan országútonmenős rekordomat írtam Wink
Elszámolom a km-t a cég felé, szóval pontos nyilvántartásom van az elmúlt 2 év összes kméről és tankolásáról.
Az éves átlag 8.6 legrosszabb (1 tankra ) 11.6 legjobb 7.4
Amikor nem mérem akkor amúgy 5-5.5 literrel elmegy, csak ugye szemérmes, ha figyelik  eplus2

ja.alapjáraton a tréler tetején! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #13652 Dátum: 2013.01.30 szerda, 20:43:38 »

Egész jó lett!

http://www.youtube.com/watch?v=zS92rChgJAk
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
papione
Vendég
« Új hozzászólás #13653 Dátum: 2013.01.30 szerda, 20:56:47 »


Na nekem biztos nem kapadozna ott szikével össze-vissza  wow1 gun
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13654 Dátum: 2013.01.30 szerda, 20:59:12 »


Igen, szép.

Vajon mennyi egy ilyen művelet?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13655 Dátum: 2013.01.30 szerda, 21:11:37 »

Igen, szép.

Vajon mennyi egy ilyen művelet?
meg mennyi ideig nem jönnek föl a szélek?   szerintem van vagy 3 kiló
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13656 Dátum: 2013.01.30 szerda, 21:12:50 »

meg mennyi ideig nem jönnek föl a szélek?   szerintem van vagy 3 kiló
kb 3 kilo és nem jön fel Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13657 Dátum: 2013.01.30 szerda, 21:18:02 »

Dacia Loganokon szoktam látni ilyet .  Roll Eyes
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #13658 Dátum: 2013.01.30 szerda, 21:46:40 »

Szlovákiában baromi sok ilyen karbon fóliás autóval találkoztam már...
Volt egy lövésem hogy Mustang -ot veszek, az is ugyanígy le volt fóliázva (áhhhh) és gusztustalanul jött fel (2xáhhh)
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #13659 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 00:52:18 »

Igen, szép.

Vajon mennyi egy ilyen művelet?

Én 2008ban csináltattam, Paintgard.
listaáron  kb 520 volt, kb 5x kellett visszamennem, hogy 320 legyen okosba'.
 Wink

Nem jön fel. Az enyém ráadásul gyógyulós (ha picit sérül, akkor napon pár nap alatt visszajavul).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13660 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 09:28:13 »

Én 2008ban csináltattam, Paintgard.
listaáron  kb 520 volt, kb 5x kellett visszamennem, hogy 320 legyen okosba'.
 Wink

Nem jön fel. Az enyém ráadásul gyógyulós (ha picit sérül, akkor napon pár nap alatt visszajavul).
De neked nem ilyen carbon retya van rajta hanem transzparens?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #13661 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 10:59:39 »

ja.alapjáraton a tréler tetején! eplus2

Mondd hogy csak a véremet próbálod szívni Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13662 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 16:30:08 »

Mondd hogy csak a véremet próbálod szívni Smiley

én örülök,ha te elégedett vagy a fogyasztásoddal..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13663 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 16:32:26 »

én örülök,ha te elégedett vagy a fogyasztásoddal..... vigyor3

Ha 8 literrel normális autózás mellett eljárna egy 2.5 T, vagy egy v6, akkor olyat vennék, de egy 2.0-nál is kizárt egy ilyen fogyasztás... Szóval kilőve...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13664 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 16:36:03 »

Ha 8 literrel normális autózás mellett eljárna egy 2.5 T, vagy egy v6, akkor olyat vennék, de egy 2.0-nál is kizárt egy ilyen fogyasztás... Szóval kilőve...
én sem akartam vitázni.beszélgetni meg lehet... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13665 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 18:29:26 »

Ha 8 literrel normális autózás mellett eljárna egy 2.5 T, vagy egy v6, akkor olyat vennék, de egy 2.0-nál is kizárt egy ilyen fogyasztás... Szóval kilőve...

Vzoli országutazik és pályázik leginkább (legalább is nekem ez jött le), ott meg elmehet 8 literrel, ha nem tapossa.
Nektek meg városban nem fog! Nekem se menne!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13666 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 18:36:04 »

Vzoli országutazik és pályázik leginkább (legalább is nekem ez jött le), ott meg elmehet 8 literrel, ha nem tapossa.
Nektek meg városban nem fog! Nekem se menne!  wave
Én is elsősorban pályázok és országutazok és én járok közel 8 literrel (7,8). (na jó ritkán szoktam tötyörögni az esetleg lehet az oka).
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13667 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 20:41:11 »

Én is elsősorban pályázok és országutazok és én járok közel 8 literrel (7,8). (na jó ritkán szoktam tötyörögni az esetleg lehet az oka).

Ő fele olyan gyorsan megy mint Te, hogy burkolva fogalmazzak.  nyes
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13668 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 20:47:32 »

Szerintetek az autó vezérlő egysége okozhat, olyat hogy teljesítmény és erő csökkenés.
Úgy értem, hogy bár az alapjárattal gond nincs, de mikor a turbónak kapcsolnia kellene és húznia az autót, nem történik semmi. közben a turbó számítógépekkel mérve megfelelően üzemel. Vajon a vezérlő egység szabályozhatja ezt?? Esetleg meghibásodása esetén okozhat hasonló tüneteket, vagy mégis milyen tünetekkel jár, ha az haldoklik???

Javítható a vezérlő egység vagy csak cserélni lehet???

Ha cserélni lehet csak akkor milyen áron mozog új, ill használt áron? Már ha használat megéri megvenni....
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13669 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 20:52:34 »

Szerintetek az autó vezérlő egysége okozhat, olyat hogy teljesítmény és erő csökkenés.
Úgy értem, hogy bár az alapjárattal gond nincs, de mikor a turbónak kapcsolnia kellene és húznia az autót, nem történik semmi. közben a turbó számítógépekkel mérve megfelelően üzemel. Vajon a vezérlő egység szabályozhatja ezt?? Esetleg meghibásodása esetén okozhat hasonló tüneteket, vagy mégis milyen tünetekkel jár, ha az haldoklik???

Javítható a vezérlő egység vagy csak cserélni lehet???

Ha cserélni lehet csak akkor milyen áron mozog új, ill használt áron? Már ha használat megéri megvenni....
1 jó szerelő kellene és 1 jó diag cucc.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #13670 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:07:30 »

Vzoli országutazik és pályázik leginkább (legalább is nekem ez jött le), ott meg elmehet 8 literrel, ha nem tapossa.
Nektek meg városban nem fog! Nekem se menne!  wave

Ez így van, városba max akkor megyek vele, ha pesten megyek át.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13671 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:37:45 »

1 jó szerelő kellene és 1 jó diag cucc.
Értem... az talán meg van.
De persze ez a végső tipp a szerelőmnél... remélem megúszom vmi egyszerűbb hibával. Ami biztos már, h nem a légtömegmérőm szarakodott nyáron!!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
fnzfrd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


« Új hozzászólás #13672 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 22:13:36 »

hali!

a 2.0 tdci-nek nincsen részecskeszűrője? valahol mintha ezt láttam volna.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Titanium ?? LE 5 ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13673 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 22:33:04 »

Értem... az talán meg van.
De persze ez a végső tipp a szerelőmnél... remélem megúszom vmi egyszerűbb hibával. Ami biztos már, h nem a légtömegmérőm szarakodott nyáron!!
olyan mintha szívó dízel lenne, vagy annyira nem durva?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #13674 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 22:34:19 »

Ő fele olyan gyorsan megy mint Te, hogy burkolva fogalmazzak.  nyes

a kérdés csak az, hogy melyikünknek marad(na) meg több pénz az apeh normás elszámolással? Wink
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13675 Dátum: 2013.02.01 péntek, 01:04:07 »

a kérdés csak az, hogy melyikünknek marad(na) meg több pénz az apeh normás elszámolással? Wink

Mások a nézetek, neki az nem fontos.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13676 Dátum: 2013.02.01 péntek, 07:00:43 »

olyan mintha szívó dízel lenne, vagy annyira nem durva?
Szívó dízel lenne? Ezt hogy érted?
Egyébként ki lett pucolva az EGR, a szívó sor és a turbó cső is mondván hátha dugulás van valahol és nem tudja megszívni magát a gép. De ez sem vált be.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13677 Dátum: 2013.02.01 péntek, 08:09:39 »



Jó ez az 1.8 tdci...  rinya
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13678 Dátum: 2013.02.01 péntek, 08:27:01 »

Szívó dízel lenne? Ezt hogy érted?
Egyébként ki lett pucolva az EGR, a szívó sor és a turbó cső is mondván hátha dugulás van valahol és nem tudja megszívni magát a gép. De ez sem vált be.
úgy megy mint 1 szívó dízel. MAP  szenzor  jó? Mielőtt elromlott volt babralva rajta valami?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13679 Dátum: 2013.02.01 péntek, 14:32:06 »

úgy megy mint 1 szívó dízel. MAP  szenzor  jó? Mielőtt elromlott volt babralva rajta valami?
Ez a MAP szenzor a levegő áramlás mérő, v mi a tököm ugye? Mert akkor az volt nézve gépen, és jól működik!
Mielőtt megpusztult a gázolajszűrő volt cserélve, még anno emiatt regisztráltam ide fel... azóta légnyomásmérő címszóval megjavította a Ford Márkasz. a kocsit. De az csak 2 hónapig szuperált, aztán megint elment az ereje. Visszavittem hozzájuk, csináltak egy számítógépes diagnosztikát, ami valszeg egy szoftver frissítés volt, azért h a hiba kódját töröljék. Ezután jó volt ismét 2 hónapra az autó.... persze ők  állítják a légnyomás mérő jeladó szart be ismét, de ez nem egy fogyó cikk nálunk! Szal még egyszer nem ráztak át vele. Közben a mostani szerelő megállapított, h valszeg nem is volt cserélve, mivel nem lát rajta semmi macerálást, az pedig állítólag látszana.. persze biztosra nem emrte állítani! Azóta a szerelőm is csinált egy szoftver frissítést, de neki nem jött úgy vissza a kocsi ereje, mint a márkaszerviznek. Viszont Ő legalább vmit csinált is, m kipucolta az EGR-t, a szívósornál is pucolt és a turbó csövet is kipucolta! De egyenlőre még mindig nem az igazi a kocsi!!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13680 Dátum: 2013.02.01 péntek, 14:33:49 »


Jó ez az 1.8 tdci...  rinya
Kössz!!!
De én még mindig bízok abban, h ez nem a kocsi eredeti baja, ill. nem az ő hibája, hanem mi csesztünk el vmit múltkor mikor a gázolajszűrőt cseréltük ki. Sajnos nem úgy sikerült az, ahogy kellett volna. Azóta szarakodik és csak ugyan azzal a hibával, semmi mással.

továbbra sem szeretném leírni!!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #13681 Dátum: 2013.02.01 péntek, 14:53:30 »

Ez a MAP szenzor a levegő áramlás mérő, v mi a tököm ugye? Mert akkor az volt nézve gépen, és jól működik!
Mielőtt megpusztult a gázolajszűrő volt cserélve, még anno emiatt regisztráltam ide fel... azóta légnyomásmérő címszóval megjavította a Ford Márkasz. a kocsit. De az csak 2 hónapig szuperált, aztán megint elment az ereje. Visszavittem hozzájuk, csináltak egy számítógépes diagnosztikát, ami valszeg egy szoftver frissítés volt, azért h a hiba kódját töröljék. Ezután jó volt ismét 2 hónapra az autó.... persze ők  állítják a légnyomás mérő jeladó szart be ismét, de ez nem egy fogyó cikk nálunk! Szal még egyszer nem ráztak át vele. Közben a mostani szerelő megállapított, h valszeg nem is volt cserélve, mivel nem lát rajta semmi macerálást, az pedig állítólag látszana.. persze biztosra nem emrte állítani! Azóta a szerelőm is csinált egy szoftver frissítést, de neki nem jött úgy vissza a kocsi ereje, mint a márkaszerviznek. Viszont Ő legalább vmit csinált is, m kipucolta az EGR-t, a szívósornál is pucolt és a turbó csövet is kipucolta! De egyenlőre még mindig nem az igazi a kocsi!!
Mondtam, hogy az EGR pucolás nem fog segíteni.
Továbbá azt is, hogy érdemes lenne igazi szakértőhöz fordulni, pl: http://www.novothauto.hu/
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13682 Dátum: 2013.02.01 péntek, 15:15:22 »

Mondtam, hogy az EGR pucolás nem fog segíteni.
Továbbá azt is, hogy érdemes lenne igazi szakértőhöz fordulni, pl: http://www.novothauto.hu/

Olvastam ezt a linket már múltkor is, csak még nem akartam felcibálni az autómat Budapestre. A munkám sem rugalmas mindig és nem engedi, h csak úgy fellibbenjek Pestre.
De majd meglátom.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zulu701
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


a kicsikém 145 le de új chippel már 160 le

csi.csi.70@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13683 Dátum: 2013.02.01 péntek, 16:45:08 »

[/img]Segítsetek MK4 mondeo első lökös alá vettem egy kiegészítő front spoilert az ebay.de de semmi leírást nem csatoltak hozzá ragasszam vagy csavarozzam?
Szerintetek Huh?Huh?Huh?Huh??]
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.02 szombat, 21:38:41 írta zulu701 » Naplózva

chip és fogyasztás csökkentő
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13684 Dátum: 2013.02.01 péntek, 16:48:42 »

Ha GO szűrőnél lett elcseszve valami nézess rá a csúcsokra, ha oda szmötyi kerül kivégzi, mint a szart, a csúcsokat is és a magas nyomású szivattyút is.

A csúcsokat meg tudják nézni, hogy jók -e vagy sem ,a szivattyút szintén.
Ha ezeket is kizárod akkor turbó csere, mivel más nagy vonalakban nincs az autóban ami elromolhat tuti ott lesz a bibi.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.01 péntek, 16:51:50 írta tomeed » Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13685 Dátum: 2013.02.01 péntek, 16:50:51 »

Segítsetek MK4 mondeo első lökös alá vettem egy kiegészítő front spojlert az ebay.de de semmi leírást nem csatoltak hozzá ragasszam vagy csavarozzam?
Szerintetek Huh?Huh?Huh?Huh??

Ragaszd,
A gyári, szélvédő ragival van rögzítve, örökös, mint a nyomorúság.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #13686 Dátum: 2013.02.01 péntek, 17:17:04 »

Mások a nézetek, neki az nem fontos.  Wink
Pontosan Smiley
én azért v6-tal járok, mert 11.4 l/100km fizetik, a dízelt meg 7.6 l/100km fizetnék.
11.4 ből könnyebben jövök ki Smiley
Naplózva
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #13687 Dátum: 2013.02.01 péntek, 17:55:53 »

Ha GO szűrőnél lett elcseszve valami nézess rá a csúcsokra, ha oda szmötyi kerül kivégzi, mint a szart, a csúcsokat is és a magas nyomású szivattyút is.

A csúcsokat meg tudják nézni, hogy jók -e vagy sem ,a szivattyút szintén.
Ha ezeket is kizárod akkor turbó csere, mivel más nagy vonalakban nincs az autóban ami elromolhat tuti ott lesz a bibi.
Nem az 1.8-nál szokott a turbó elektronikája problémázni ? Itt olvastam a fórumon, hogy valami forrasztási problémája szokott lenni. Van is valami szaki aki javítja.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.01 péntek, 18:00:23 írta gezaguszti » Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #13688 Dátum: 2013.02.01 péntek, 19:04:28 »

megvolt a szerviz ma....
mindig meglepődöm hogy 20e km után egy egyszerű levegőszűrő csere mennyit segít
ilyenkor mindig megfogadom hogy 10e km után cserélem a levegőszűrőt, de aztán vhogy túl gyorosan eltelik a 20ezres ciklus
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13689 Dátum: 2013.02.01 péntek, 19:25:58 »

Ha GO szűrőnél lett elcseszve valami nézess rá a csúcsokra, ha oda szmötyi kerül kivégzi, mint a szart, a csúcsokat is és a magas nyomású szivattyút is.

A csúcsokat meg tudják nézni, hogy jók -e vagy sem ,a szivattyút szintén.
Ha ezeket is kizárod akkor turbó csere, mivel más nagy vonalakban nincs az autóban ami elromolhat tuti ott lesz a bibi.
Csúcsok és a nagynyomású már nézve lett anno, és jók voltak hál égnek!!
A turbóról azért nem tudom elképzelni, h baja van mert gépen néztük a működését s tökéletesen muzsikált!! Szal ezért nem értem mi a franc baja van. Ezért gondolt a szerelőm még a vezérlő egységre, m csináltak anno egy fókát, aminek ez megoldotta a hasonló problémáját!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13690 Dátum: 2013.02.01 péntek, 19:27:38 »

Nem az 1.8-nál szokott a turbó elektronikája problémázni ? Itt olvastam a fórumon, hogy valami forrasztási problémája szokott lenni. Van is valami szaki aki javítja.
Nah ez mondjuk érdekelne, hogy esetleg lehetséges, mivel pont ezt hiányolom, h mintha nem kapcsolna a a turbó mikor kellene. Holott az jó, de lehet h vmi elektronika tiltja le!!!!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13691 Dátum: 2013.02.01 péntek, 19:28:40 »

megvolt a szerviz ma....
mindig meglepődöm hogy 20e km után egy egyszerű levegőszűrő csere mennyit segít
ilyenkor mindig megfogadom hogy 10e km után cserélem a levegőszűrőt, de aztán vhogy túl gyorosan eltelik a 20ezres ciklus
Miért mit tapasztalsz a cseréje után??
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13692 Dátum: 2013.02.01 péntek, 19:31:28 »

vasárnap megyek fel Pestre, de nem a sajáttal, hanem céges kocsival megyünk oktatásra. Tudtok vkit ajánlani, hogy meglátogassam ebben az ügyben???
Vikre gondoltam, h lemegyek a szervizébe személyesen megkérdezni.... csak vki egy részletes útmutatót adhatna merre találom pontosan!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13693 Dátum: 2013.02.01 péntek, 19:33:31 »

Csúcsok és a nagynyomású már nézve lett anno, és jók voltak hál égnek!!
A turbóról azért nem tudom elképzelni, h baja van mert gépen néztük a működését s tökéletesen muzsikált!! Szal ezért nem értem mi a franc baja van. Ezért gondolt a szerelőm még a vezérlő egységre, m csináltak anno egy fókát, aminek ez megoldotta a hasonló problémáját!
ilyen turbovizsgáló gép nekem is kéne eplus2

attól, hogy szabályozza rendesen, meg megvan a nyomás, attól még lehet a lapát sérült, ami csak szemmel való megnézé után derül ki
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13694 Dátum: 2013.02.01 péntek, 19:47:49 »

ilyen turbovizsgáló gép nekem is kéne eplus2

attól, hogy szabályozza rendesen, meg megvan a nyomás, attól még lehet a lapát sérült, ami csak szemmel való megnézé után derül ki
Vmi több millás Bosch gépe van a gyereknek, azon nézte. Nézte a turbómat is a srác, meg pucolta a csövét.
DE ha a turbó lapát sérül, akkor nem jelezne a gép hiba kód formájában? Az ilyen mechanikus hibákat elvileg kidobná a gép is nem?
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13695 Dátum: 2013.02.01 péntek, 19:50:37 »

Vmi több millás Bosch gépe van a gyereknek, azon nézte. Nézte a turbómat is a srác, meg pucolta a csövét.
DE ha a turbó lapát sérül, akkor nem jelezne a gép hiba kód formájában? Az ilyen mechanikus hibákat elvileg kidobná a gép is nem?

nem jelzi, mivel nincs semmi szenzor, ami figyelné a ~200000-et pörgő turbo lapátainak állapotát.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13696 Dátum: 2013.02.01 péntek, 19:52:36 »

nem jelzi, mivel nincs semmi szenzor, ami figyelné a ~200000-et pörgő turbo lapátainak állapotát.
Akkor megnézzük tüzetesen, ill. a szerelőm!!  Wink
Köszi a tippet!! wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13697 Dátum: 2013.02.01 péntek, 19:55:42 »

Akkor megnézzük tüzetesen, ill. a szerelőm!!  Wink
Köszi a tippet!! wave
légtömegmérőt, turbonyomás mérőt is megnézném diaggal, hogy mennyi az elvárt/kért érték, és hogy mennyit lát...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #13698 Dátum: 2013.02.01 péntek, 20:00:49 »

Miért mit tapasztalsz a cseréje után??

a tapasztalat mindig ugyanaz...
kb 5% teljesítmény, és talán pár dl -rel kisebb fogyasztás is


Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #13699 Dátum: 2013.02.01 péntek, 20:00:57 »

nem jelzi, mivel nincs semmi szenzor, ami figyelné a ~200000-et pörgő turbo lapátainak állapotát.
A turbólapát sérülés sem az a hiba szerintem, ami valamilyen szoftveres beavatkozás után időszakosan el-elmúlik. Persze próbálkozni lehet.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 267 268 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 280 281 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.