Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 15:01:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 271 272 273 274 275 276 277 [278] 279 280 281 282 283 284 285 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10717450 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13850 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 10:50:41 »

úgy én is kibírnám...én sajna tiszta ablak mániás vagyok...
Szerinted más méteres tyuxar réteggel a szélvődőn szokott vezetni? És mi van ha 8x vagy 10x kell tőlteni a szélvéső mósó tartályát? Szerintem semmi. A teleszkopos motorháztetőhőz is hozzá kell nyúlni nem csak vaspálcáshoz.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13851 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 10:52:25 »

Mk3 f1 és f2 között nem léptek vissza dolgokból? Dehogynem. Szóval na látod...
A toronymerevitő kupakját meg felszerelési szintől függően a motorblokk takaró műanyagot hagyták le ennyi volt a vissza lépés, a többi szerintem inkább előre lépés volt.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13852 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 10:53:24 »

Sztem meg az a ciki, ha már kell teleszkóp. Mert az azt jelenti, hoyg sokat kell nyitogatni a motorháztetőt.  smile
eljen
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13853 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 10:54:11 »

Műszercsoport függő! Nem feltétlenül tudja. És a műszercsoportnál is nem a típus, hanem a gyártási idő számít!
A IV-esnél is? Ez viszont tényleg gáz.  Undecided
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13854 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 11:00:16 »

Na már csak azt kéne pontosítani,hogy melyik műanyag persely kopott ki Smiley

Balogh Tamás, írtam smst, kérem válaszoljon ráááááá!!!!!

Köszönöm!!!!

Nem értem a kérdést. Ez egyben van, egy műanyag fhos... Ha jól emlékszem 8 e ft körül volt, míg a cserére egy órát számoltak...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13855 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 12:19:13 »

Sztem meg az a ciki, ha már kell teleszkóp. Mert az azt jelenti, hoyg sokat kell nyitogatni a motorháztetőt.  smile

Ilyen szöveggel lehetnétek a Ford marketingesei!  Cheesy
Simogatjuk itt a s.z.art! Minek? Teleszkóp helyett pálcát rakni visszalépés  levele, akárhogy marketingeztek!  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13856 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 12:20:43 »

A toronymerevitő kupakját meg felszerelési szintől függően a motorblokk takaró műanyagot hagyták le ennyi volt a vissza lépés, a többi szerintem inkább előre lépés volt.

Titanium X-hez már nem járt a kupak a toronyra? Nem volt ott felszereltséghez igazítva. Azt mondták, hogy mostantól nem rakunk, azt kész.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13857 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 12:25:14 »

Titanium X-hez már nem járt a kupak a toronyra? Nem volt ott felszereltséghez igazítva. Azt mondták, hogy mostantól nem rakunk, azt kész.  Wink
Na ne már. Nehogy már egy 20ft -os fröcsi műanyagkupak határozza meg az általános használhatóságot. Jobb a fékje mint az előtte lévő verziónak, ez szerintem fotnosabb.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13858 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 12:28:12 »

Na ne már. Nehogy már egy 20ft -os fröcsi műanyagkupak határozza meg az általános használhatóságot. Jobb a fékje mint az előtte lévő verziónak, ez szerintem fotnosabb.

Én ilyet nem állítok/állítottam. Nem is a használhatóságot vesézgettük itt, hanem a Ford spórolását! Az a 20 Ft-os műanyag meg bele kellett volna férjen az autó árába továbbra is.  Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13859 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 12:35:42 »

Nem értem a kérdést. Ez egyben van, egy műanyag fhos... Ha jól emlékszem 8 e ft körül volt, míg a cserére egy órát számoltak...

Akkor jó Smiley, a válasz érthető számomra, szóval 14 ropi a csere.  vigyor3
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13860 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 13:01:37 »

Na ne már. Nehogy már egy 20ft -os fröcsi műanyagkupak határozza meg az általános használhatóságot. Jobb a fékje mint az előtte lévő verziónak, ez szerintem fotnosabb.
nézz már be légyszi a mk3 fék esp-be, írd meg a frankót, mert már lehet karóra húztak, h szidtam az F1 mondeo féket  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13861 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 13:23:14 »

nézz már be légyszi a mk3 fék esp-be, írd meg a frankót, mert már lehet karóra húztak, h szidtam az F1 mondeo féket  wave
Nem azt mondom, hogy rossz az MKIII f1 fékje mert sokkal jobb mint pl egy ladáé de érezhetően nyúlósabb és kevésbé határozott mint az f2-esé. Aki nem hiszi üljön be egy f1-es után egy f2-be (a nagytalikon ezt ki is lehet próbálni többel is ,hogy ne az legyen az ok hogy rossz volt a mintavételezés). Érzetre akkora különbséget mint az MKIII f1 és f2 között volt viszont már nem érzek  a IV-es facelift és a III-as f2 között.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13862 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 14:43:26 »

Ha valakinek kell külső hőmérséklet jeladó, keressen meg, mert természetesen meg lehetett javítani amit állítólag nem Smiley

Már megint beugrottam a szakszerviznek!!!!!


Soha nem tanulok a saját hibáimból!!! falbav falbav falbav
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13863 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 14:44:26 »

Ha valakinek kell külső hőmérséklet jeladó, keressen meg, mert természetesen meg lehetett javítani amit állítólag nem Smiley

Már megint beugrottam a szakszerviznek!!!!!


Soha nem tanulok a saját hibáimból!!! falbav falbav falbav

Szereld fel hátra... Így tudsz mérni légellenállás hővé alakuló energiáját... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13864 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 14:51:10 »

Szereld fel hátra... Így tudsz mérni légellenállás hővé alakuló energiáját... vigyor3
taps
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13865 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 16:37:33 »

Szereld fel hátra... Így tudsz mérni légellenállás hővé alakuló energiáját... vigyor3

Neeem, inkább bevinném legszívesebben a szervizbe és közölném velük,hát bizony ezek a kütyük javíthatók.


Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #13866 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 20:57:46 »

Sokmindenkinek billegett.
A márkaszerviz kb. 100 ezres áron ajánl majd hozzá keret cserét.
Mivel típushiba, garanciában is javították. Persze a Ford nem hülye, és nem cseréli ugyanezt a keretet garanciában, hanem kiadtak egy javító készletet hozzá. Na igen, földi halandó ezt nem vásárolhatja meg, neki ott a keret 100-ért.

Amikor vettem az autót lötyögött ez a sz@r. Mondtam a keret cserét a kereskedőnek. Azt mondta, hogy 20 éve autószerelő, nehogy egy lötyögő ülés kifogjon rajta. Lélekben neki adtam igazat. Meg is csinálta, azóta is jó.
Valami műanyag perselyek kikopnak, azokat kell alátétekkel helyettesíteni.



A memóriás ülés ha lötyög, akkor az alját ha cserélik az 6 számjegyű és egyessel kezdődik. Ha nem memóriás és lötyög akkor csak 5 számjegyű.
Az ülésaljak hiánycikkek az EU-ban. (én nem mentem el időben az anyósülés aljának cseréjére, s odaadták másnak... most rendelhettem megint...)

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #13867 Dátum: 2013.02.15 péntek, 08:42:53 »

Nem azt mondom, hogy rossz az MKIII f1 fékje mert sokkal jobb mint pl egy ladáé de érezhetően nyúlósabb és kevésbé határozott mint az f2-esé. Aki nem hiszi üljön be egy f1-es után egy f2-be (a nagytalikon ezt ki is lehet próbálni többel is ,hogy ne az legyen az ok hogy rossz volt a mintavételezés). Érzetre akkora különbséget mint az MKIII f1 és f2 között volt viszont már nem érzek  a IV-es facelift és a III-as f2 között.
Én f1-ből ültem át ugye MK4-be. Az f1 fékje a korábbi Focusomhoz képest is érezhetően nyúlósabb és határozatlanabb volt, pont ahogy írod.
Na de az MK4 után amikor beültem, és próbakörre vittem a vevőjelöltet, egy pillanatra komolyan le is izzadtam, mert azt hittem, hogy tönkrement a fék.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13868 Dátum: 2013.02.15 péntek, 22:18:09 »

Sziasztok!

Úgy néz ki, hogy Vik megoldotta a kocsim problémáját!  taps

Az autó erőtlensége és gyengesége valszeg abból eredt, hogy a légtőmegmérő, és nem a jeladója volt a hibás, el volt telítődve kosszal!! Még pedig egy pók és annak hálós akadályával, ill. annak "jótékony" kosztgyűjtő hatásával volt a gond. Vik-kék fotókat is készítetek erről a nem mindennapi hiba okról!

Ezzel remélem megoldódott az augusztus óta húzódó problémája az autónak!!  smile

Csak azt nem értem, h miért ne néztem meg ezt eddig egy szerelő sem....

Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #13869 Dátum: 2013.02.15 péntek, 22:21:00 »

Sziasztok!

Úgy néz ki, hogy Vik megoldotta a kocsim problémáját!  taps

Az autó erőtlensége és gyengesége valszeg abból eredt, hogy a légtőmegmérő, és nem a jeladója volt a hibás, el volt telítődve kosszal!! Még pedig egy pók és annak hálós akadályával, ill. annak "jótékony" kosztgyűjtő hatásával volt a gond. Vik-kék fotókat is készítetek erről a nem mindennapi hiba okról!

Ezzel remélem megoldódott az augusztus óta húzódó problémája az autónak!!  smile

Csak azt nem értem, h miért ne néztem meg ezt eddig egy szerelő sem....



ugyanez volt a gond az Aflámnál
az is több helyen járt, mire ezzel a "hatalmas" problémával meg tudott küzdeni egy hozzáértő
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13870 Dátum: 2013.02.15 péntek, 22:27:03 »

ugyanez volt a gond az Aflámnál
az is több helyen járt, mire ezzel a "hatalmas" problémával meg tudott küzdeni egy hozzáértő
Ennyi!
 A jeladót néték mindenhol.. tökéletes értékeket mutatott, csak éppen maga a tömegmérő nem szuperált rendes a dugulás miatt!!
Sajnos ezért a megoldásért Zalaegerszegről Budapestre kellett mennem, ha pedig odamentem, akkor ár Vikhez...
Ha nem lett volna továbbképzésem fent Pesten lehet még mindig nem lenne meg a megoldás.

A röhej az, hogy miután ez meglett szerdán, még aznap este egy szintén továbbképzésen részt vevő kollégámmal beszélgettem erről az esetről, akinek csak a tüneteket mondtam el és kapásból a légtömegmérőt mondta!!! Pedig semmit nem tudott akkor még  a megoldásról! Nincs szerelői végzettsége, csak szereti az autókat és kicsit tud róla!!
Nah?Huh?  szomoru1
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13871 Dátum: 2013.02.15 péntek, 23:17:41 »

Ennyi!
 A jeladót néték mindenhol.. tökéletes értékeket mutatott, csak éppen maga a tömegmérő nem szuperált rendes a dugulás miatt!!
Sajnos ezért a megoldásért Zalaegerszegről Budapestre kellett mennem, ha pedig odamentem, akkor ár Vikhez...
Ha nem lett volna továbbképzésem fent Pesten lehet még mindig nem lenne meg a megoldás.

A röhej az, hogy miután ez meglett szerdán, még aznap este egy szintén továbbképzésen részt vevő kollégámmal beszélgettem erről az esetről, akinek csak a tüneteket mondtam el és kapásból a légtömegmérőt mondta!!! Pedig semmit nem tudott akkor még  a megoldásról! Nincs szerelői végzettsége, csak szereti az autókat és kicsit tud róla!!
Nah?Huh?  szomoru1
worship
na akkor adj neki egy kövéret hogy tudja ki a főnök... neked meg jár egy tripla pálinka a lelki békéért. viknek meg pacsi.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13872 Dátum: 2013.02.16 szombat, 09:38:53 »

worship
na akkor adj neki egy kövéret hogy tudja ki a főnök... neked meg jár egy tripla pálinka a lelki békéért. viknek meg pacsi.
Így van!  Wink

Most már jöhet vasárnap egy mini találkozó itt Zegen, és májusban meg remélem a nagy találkozóra is mehetek vele!!!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13873 Dátum: 2013.02.16 szombat, 10:22:44 »

Fater mondiján is pont mos xart be a toronycsapágy... Felettéb gyanús... Peid abban közel 200e van, nekem még csak 140 e...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13874 Dátum: 2013.02.16 szombat, 10:33:43 »

Fater mondiján is pont mos xart be a toronycsapágy... Felettéb gyanús... Peid abban közel 200e van, nekem még csak 140 e...

Enyémben is kibírt 200 ezret.
Apám 3asába 300 ezer felett jár már az óra, de még nem volt cserélve.
Mi következik ebből?

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13875 Dátum: 2013.02.16 szombat, 11:32:36 »

Enyémben is kibírt 200 ezret.
Apám 3asába 300 ezer felett jár már az óra, de még nem volt cserélve.
Mi következik ebből?



Hogy a négyesben ezt (is) elbaxták...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13876 Dátum: 2013.02.16 szombat, 13:45:42 »

Hogy a négyesben ezt (is) elbaxták...
vagy a tiedben is 200 van  eplus2  de ha jól tudom, kizárt dolog  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13877 Dátum: 2013.02.16 szombat, 13:46:43 »

vagy a tiedben is 200 van  eplus2  de ha jól tudom, kizárt dolog  smile
de csak mert visszatekertette az óráját.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13878 Dátum: 2013.02.16 szombat, 16:43:23 »

Ezek a kódok vajon mit takarhatnak?
Elm semmit nem dob rájuk.
C40168 és C07488
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13879 Dátum: 2013.02.16 szombat, 16:50:15 »

Ezek a kódok vajon mit takarhatnak?
Elm semmit nem dob rájuk.
C40168 és C07488

Gondlm ezek a azonosíthatatlan kommunikációs hiba...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13880 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 15:00:08 »

Ezek a kódok vajon mit takarhatnak?
Elm semmit nem dob rájuk.
C40168 és C07488
http://www.google.hu/search?client=opera&q=c40168+ford&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13881 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 16:51:25 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_powershift_magyarorszagi_szervizkonyves-6605392

baszki, kb 240e km... 2 éves autóban
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #13882 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 16:54:48 »


De ezen most nem lepődtünk meg, ugye?
Honnan van meg az infó egyébként?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13883 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 17:03:31 »


Inkább 3éves...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13884 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 17:19:17 »

De ezen most nem lepődtünk meg, ugye?
Honnan van meg az infó egyébként?

szervizkönyvből látszik
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #13885 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 17:28:35 »

Az ilyen jellegű hirdetések még mindig sokkal tisztességesebbek, mint 100-150ekm-t visszatekerni és a család 2. autójaként meghirdetni 90ekm-el, kamu szervízkönyvvel. Persze ilyenkor kérdéses, hogy ér-e ennyit...
Érdemes lenne egy 1xü szavazást csinálni, hogy egy ilyen autóval ki, mennyit megy évente átlagban. Én az 50ekm kategóriában vagyok! És a többiek?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13886 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 17:33:48 »

De ezen most nem lepődtünk meg, ugye?
Honnan van meg az infó egyébként?

de akkor is, magyarországon... én is sokat megyek (legalábbis ezt hittem eddig) de ez évi 50-60e km...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13887 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 17:34:47 »

de akkor is, magyarországon... én is sokat megyek (legalábbis ezt hittem eddig) de ez évi 50-60e km...
az egyik kollégám autója 18hónapos.160e km van benne.az már soknak számít....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13888 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 18:25:15 »


Köszi!!!

Milyen okos ez az autó, elmenti hibakódként is, hogy ha nem jönne rá a vezető,hogy az állandó -40 fok az valószínű nem a helyes hőmérséklet Smiley

Kérdés: csere után nekem ezt kell kalibráltatni fordéknál vajon?

A MAGAS FUTÁSTELJESÍTMÉNY ELLENÉRE AZ AUTÓ ÁLLAPOTA EGY 60.000 KM FUTÁSTELJESÍTMÉNYT TÜKRÖZ --> nem sokáig lesz ez az autó leinformálható 240 ezres, hamar 89 ezer lesz benne  eplus2

Jajj, majd elfelejtem!!!
Ki lett öntve a kapálógépbe való motorcraft a kocsiból és láss csodát volt füst, nincs füst.
Hidegen, melegen, padlózva, nem padlózva, stb.
Ennyi Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.17 vasárnap, 18:29:19 írta tomeed » Naplózva
gabor-82
Vendég
« Új hozzászólás #13889 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 21:07:59 »

Sziasztok! Tudja valaki, hogy Blaupunkt Travelpilot FX Magyarnyelvű használati utasítást honnan lehet letölteni, vagy esetleg ha valakinek van ilyen, be tudná szkennelni?
Naplózva
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #13890 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 21:10:55 »

Sziasztok!

Bocsi, hogy közbevágok, de szerintem ezt látnotok kell!  wow1

Kicsit meglepődtem, amikor a Ford új modellje, a FOKDEO parkolt ma mellettem!  vigyor3






Én eddig azt hittem, hogy a Mondeo nem csak hosszabb, de szélesebb is, mint egy középkategóriás autó, mondjuk egy Fokus, de ezek szerint ugyan olyan szélesek, ha egy Mondeo komplett eleje rászerelhető egy fókuszra... szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.17 vasárnap, 21:24:43 írta semseyp » Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13891 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 21:17:33 »

Hát sok tuning öcsis szart láttam már életembe, de ekkora lúzerséget, jézusom!  falbav
Ezekre egyszerűen nincs megfelelő szó.  gun gun
Mindig az a kérdés merül fel bennem először, hogy ezen autók tulajdonosait vajon valamelyik hazai idegosztályon kezelik és ilyenkor kiengedik,hogy hülyét csináljanak magukból?
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #13892 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 21:21:18 »

de akkor is, magyarországon... én is sokat megyek (legalábbis ezt hittem eddig) de ez évi 50-60e km...

A múltkor hirdettek egy fiat valamit 1 évesen 160.000 km-el. Az 500 km naponta.  Shocked
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #13893 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 21:21:51 »

Sziasztok!

Bocsi, hogy közbevágok, de szerintem ezt látnotok kell!  wow1

Kicsit meglepődtem, amikor a Ford új modellje, a FOKDEO parkolt ma mellettem!  vigyor3




Dúúúúúúúúúúúúrrrrrrrrrrrrrvvvvvvaaaaaaaaaaaaaaaa!
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #13894 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 21:24:24 »

A múltkor hirdettek egy fiat valamit 1 évesen 160.000 km-el. Az 500 km naponta.  Shocked

Nem olyan sok az a napi 500. Az eddigi rekordom 1080km magyarországon belül.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #13895 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 21:27:25 »

Hát sok tuning öcsis szart láttam már életembe, de ekkora lúzerséget, jézusom!  falbav
Ezekre egyszerűen nincs megfelelő szó.  gun gun
Mindig az a kérdés merül fel bennem először, hogy ezen autók tulajdonosait vajon valamelyik hazai idegosztályon kezelik és ilyenkor kiengedik,hogy hülyét csináljanak magukból?

Hát nyári felnikkel biztos jobb.
Most őszintén, a sok tuningsz@r között ez még (így a fotó alapján) elég igényesen van megvalósítva.
Naplózva
Apus
Vendég
« Új hozzászólás #13896 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 21:38:51 »

Sziasztok,üdvözlök mindenkit a Klubban worship Én ma regisztráltam,bár régi mondeós vagyok,januárig egy II-es 1.8 as benzines gépet nyúztam,nagy megelégedéssel.Most cseréltem le egy négyéves TDCi-re,és nagy az öröm nyes Remek kis gépezet,bízom benne,hogy olyan kitartóan szolgál majd mint az elődje.Hogy magamról is modjak valamit: 53 éves vagyok,autószerelő a szakmám,és tavaly szeptember óta Németországban élek,és dolgozok.Sajnos nem a szakmámban,mivel azt egészségügyi okok miatt nem tudom már gyakorolni.Itt vettem a Mondeo-t is,és most ismerkedem vele. Eddig minden oké  ;)Egy dologban kérném a segítséget,ami lehet kicsit ciki lesz,de sajna nem tudom hogyan kell a napi km-számlálót lenullázni Undecided, ha ebben tudnátok segíteni,azt megköszönöm worship
 Üdv mindenkinek, Apus
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #13897 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 21:50:49 »

Sziasztok,üdvözlök mindenkit a Klubban worship Én ma regisztráltam,bár régi mondeós vagyok,januárig egy II-es 1.8 as benzines gépet nyúztam,nagy megelégedéssel.Most cseréltem le egy négyéves TDCi-re,és nagy az öröm nyes Remek kis gépezet,bízom benne,hogy olyan kitartóan szolgál majd mint az elődje.Hogy magamról is modjak valamit: 53 éves vagyok,autószerelő a szakmám,és tavaly szeptember óta Németországban élek,és dolgozok.Sajnos nem a szakmámban,mivel azt egészségügyi okok miatt nem tudom már gyakorolni.Itt vettem a Mondeo-t is,és most ismerkedem vele. Eddig minden oké  ;)Egy dologban kérném a segítséget,ami lehet kicsit ciki lesz,de sajna nem tudom hogyan kell a napi km-számlálót lenullázni Undecided, ha ebben tudnátok segíteni,azt megköszönöm worship
 Üdv mindenkinek, Apus

Szia!

Remélem beválik a gépezet, és egészséggel használod sok-sok kilóméteren keresztül.

Kérdésedre válasz:
Talán próbáld meg így,... A napi km-számláló nullázása a következőképpen megy: menü/trip computer/reset trip meter,
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Apus
Vendég
« Új hozzászólás #13898 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 21:57:10 »

Szia!

Remélem beválik a gépezet, és egészséggel használod sok-sok kilóméteren keresztül.

Kérdésedre válasz:
Talán próbáld meg így,... A napi km-számláló nullázása a következőképpen megy: menü/trip computer/reset trip meter,
    Köszi :-) Eljutottam addig a pontig is,de nem mertem lenullázni...
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #13899 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 22:01:51 »

    Köszi :-) Eljutottam addig a pontig is,de nem mertem lenullázni...

Nyomjad neki nyugodtan...  smile

Ha jól rémlik folyamatosan kell nyomni kb. 5 másodpercig.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Oldalak: 1 ... 271 272 273 274 275 276 277 [278] 279 280 281 282 283 284 285 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.