Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:07:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 279 280 281 282 283 284 285 [286] 287 288 289 290 291 292 293 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11984285 alkalommal)
0 Felhasználó és 156 vendég van a témában
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14250 Dátum: 2013.03.01 péntek, 12:28:08 »

Tetszik még a lámpasötétítés is (10E a 2 oldal fóliára füstölve, tehát eltávolítható), meg a jeltelenítés is (otthon ingyé hajszárítóval).

Like this:



Vélemény?

(mondjuk én a 2 alsó fényvisszaverő prizmát is füstölném...)

Hát ennél az autónál nekem nem tetszik, ha mondjuk fekete lenne az autó.
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14251 Dátum: 2013.03.01 péntek, 13:33:58 »

Urak,
egy gyors statisztikát csináljunk már, csak mert aszongyák nekem, hogy 200E-nél biztos kifekszik majd a DPF-em.
Ki hogy áll km-rel, DPF cserével, használati móddal, regenerációkkal?

Nekem most 160E van, DPF csere még nem volt, 40E km óta 90% csak autópálya 110-140, nincs is aktív regenerációm.
156e.a főnökömnél sosem jelzett idő előtti olajcseret!aktív regent 1xtapasztaltam,amikor megzargattam.en nem hiszek a 200e nél dpf halálában.korábban a turbot is csak 150ig éltették!sokan szeretnének sok pénzt keresni ezzel.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14252 Dátum: 2013.03.01 péntek, 14:00:16 »

Urak,
egy gyors statisztikát csináljunk már, csak mert aszongyák nekem, hogy 200E-nél biztos kifekszik majd a DPF-em.
Ki hogy áll km-rel, DPF cserével, használati móddal, regenerációkkal?

Nekem most 160E van, DPF csere még nem volt, 40E km óta 90% csak autópálya 110-140, nincs is aktív regenerációm.
200E DPF hibátlan, sok város és autóút. 1 aktív reget vettem eddig észre.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14253 Dátum: 2013.03.01 péntek, 14:15:19 »

60e DPF hibátlan. Eddig vagy 3x vettem észre hogy megy a dpf pont nyomtam egy padlógázt regen közben) Elsősorban magasabb sebességtartományban használom 95% autopálya.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14254 Dátum: 2013.03.01 péntek, 14:23:38 »

168e, dpf hibátlan, regent még nem tapasztaltam.   worship
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #14255 Dátum: 2013.03.01 péntek, 14:40:05 »

135 ekm az elmult egy évben egy olajcsere olajhígulás miatt és három észlelt regen! Megtanultam kezelni, városi forgalomban van többet használva, hármasban, max négyben járok. Nem szaporodik az olaj. Nem városi autó, monstmár tudom! Smiley
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14256 Dátum: 2013.03.01 péntek, 15:02:29 »

135 ekm az elmult egy évben egy olajcsere olajhígulás miatt és három észlelt regen! Megtanultam kezelni, városi forgalomban van többet használva, hármasban, max négyben járok. Nem szaporodik az olaj. Nem városi autó, monstmár tudom! Smiley

Ez a módszer, hogy pörgeted?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14257 Dátum: 2013.03.01 péntek, 15:04:01 »

sakos:
hová tűnt ez a hsz-od?

"Ez a DPF eltávolítás engem is érdekelene. Remélem kitaposod az utat előttem.  "

csak pont válaszolni akartam rá:
janodob-ék úgy látom komolyan "kiszedik", úgy hw-esen, mint sw-esen.
Amikor írtad, hogy nem mered megcsináltatni, akkor úgy éreztem, hogy nem te fogod az utat kitaposni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14258 Dátum: 2013.03.01 péntek, 15:10:18 »

srácok, fennakadtam egy padkán, lejött az alvázvédele egy 20cm-es darabban. van valami tuti termék akit otthon ráfújhatok, vagy vigyem karosszériáshoz? köszi   falbav
Nem kell betojni.
Én is jártam már így. Először cink sprayt fújtam rá korrózió védelemként, majd jó minőségű, nem bitumen alapú alvázvédő sprayt (rücsi)
Az előző Mondin javítottam így, évekkel ezelőtt, és teljesen jó volt.
Csiszolni nem érdemes, úgyse férsz hozzá a felülethez. Esetleg rozsda passziválóval le lehet kenni előtte a sérülést. Ennyi idő után úgyis csak valami felületi dolog lehet rajta, ha van egyáltalán.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
papione
Vendég
« Új hozzászólás #14259 Dátum: 2013.03.01 péntek, 15:49:45 »

Ez a módszer, hogy pörgeted?

Igen, biztos tapasztaltad már, hogy ha a túrbó éled egy nagyobb pamacs kijön, itt nem látod mert megfogja a dpf. Magasabb fordulatszámon üzemelteted, tisztább az égés, hatékonyabb, magasabb hőmérsékleten. Nincs olyan sok lerakódás. Szervízben megnézettem, meg is néztem én is, sinte. A gyári állapotban van a dpf nyomáskülömbsége. Persze hideg motort kímélem!

Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14260 Dátum: 2013.03.01 péntek, 16:22:25 »

Igen, biztos tapasztaltad már, hogy ha a túrbó éled egy nagyobb pamacs kijön, itt nem látod mert megfogja a dpf. Magasabb fordulatszámon üzemelteted, tisztább az égés, hatékonyabb, magasabb hőmérsékleten. Nincs olyan sok lerakódás. Szervízben megnézettem, meg is néztem én is, sinte. A gyári állapotban van a dpf nyomáskülömbsége. Persze hideg motort kímélem!


Viszont így szépen nő az amúgy sem csekély étvágya.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14261 Dátum: 2013.03.01 péntek, 17:01:49 »

Urak,
gondolkodom a piricka krómkipuffvégek cseréjében, valami rat (egyébként ódi) stílusra, sima rozsdamentes acél csőre (oldalanként 1, v. 2 darab).

De ha már hegesztünk:
sztetek ha kicserélném a hátsó dobot vmi sportdobra, jobban kijönne a turbó hangom? (a katalizátor és a DPF marad bent most)
Ill kérdés, hogy mennyire rontom el a kipuff oldali fojtást így, nem lesz-e nyomatékvesztésem ez miatt.


nekem már sok ez a 4 vég...
illetve a fekete lámpa is sok
hiába, öregszemm

titanium s -nél láttam gyári sötétített lámpákat...azok tetszenek

ismerősnek volt MKIII 2.2, chip, lefújószelep....de ami miatt brutál hangja volt, az az ami az ST220 -amból is gyönyörű hangot hozott elő, és nem a kipuf volt
direkt szűrő

de sajnos MKIV 2.2 -höz nem láttam se komplett sport levegőszűrő rendszert, se direkt szűrőt
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14262 Dátum: 2013.03.01 péntek, 17:06:23 »

Urak,
egy gyors statisztikát csináljunk már, csak mert aszongyák nekem, hogy 200E-nél biztos kifekszik majd a DPF-em.
Ki hogy áll km-rel, DPF cserével, használati móddal, regenerációkkal?

Nekem most 160E van, DPF csere még nem volt, 40E km óta 90% csak autópálya 110-140, nincs is aktív regenerációm.

környezetemben lévő más márka statisztika alapján 200e környékén tényleg csere van /Audi, Renault, BMW/
mondjuk ha így használod, akkor nem hiszem hogy aggódnod kell miatta

62e km -nél tartok
városon kívül használom, de nem pályán
eddig kb 10x volt aktív regen.
Naplózva
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #14263 Dátum: 2013.03.01 péntek, 17:23:47 »

Ezért félek a küföldről hozott kevés kilométeres makulátlan autóktól ! eplus2
http://www.origo.hu/auto/20130301-jo-auto-jo-aron-csak-a-meseben-letezik.html
Olvassátok, nagyon tanulságos, szerintem ehhez hasonló történetek a mi típusunkkal kapcsolatosan is gyakran előfordulnak.
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14264 Dátum: 2013.03.01 péntek, 17:58:06 »

Na reggel nekünk is fenn lesz az összesen a nyári gumi!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14265 Dátum: 2013.03.01 péntek, 18:03:39 »

Na reggel nekünk is fenn lesz az összesen a nyári gumi!

GUMIS topic Smiley
néztem új felnit és gumit, de a kalkuláció után gondolkodóba estem
kíváncsi lennék az új Vredestein -re, 1.4 pontot kapott szárazon, ragadhat és még árban sincs elszállva a többi prémiumhoz képest
illetve az új Nokian Z line -ra, de még sehol sincs teszt
http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2013_Sommerreifen_Test_225_75_R17_details.aspx?testId=133&recordId=2817
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.01 péntek, 18:05:22 írta ST220_Gab » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14266 Dátum: 2013.03.01 péntek, 18:09:31 »

GUMIS topic Smiley
néztem új felnit és gumit, de a kalkuláció után gondolkodóba estem
kíváncsi lennék az új Vredestein -re, 1.4 pontot kapott szárazon, ragadhat és még árban sincs elszállva a többi prémiumhoz képest
illetve az új Nokian Z line -ra, de még sehol sincs teszt
http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2013_Sommerreifen_Test_225_75_R17_details.aspx?testId=133&recordId=2817
nem gumi volt a kérdés,csak simán felkerülnek.január február itt a nyár!
conti és misi lesz fenn idén.nekem más méret kell,nem is 1xű a választás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #14267 Dátum: 2013.03.01 péntek, 18:10:22 »

Urak,
gondolkodom a piricka krómkipuffvégek cseréjében, valami rat (egyébként ódi) stílusra, sima rozsdamentes acél csőre (oldalanként 1, v. 2 darab).

pl ez tetszik:







De ha már hegesztünk:
sztetek ha kicserélném a hátsó dobot vmi sportdobra, jobban kijönne a turbó hangom? (a katalizátor és a DPF marad bent most)
Ill kérdés, hogy mennyire rontom el a kipuff oldali fojtást így, nem lesz-e nyomatékvesztésem ez miatt.


Nekem már soknak tűnik a dupla kipuff!   Sad
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #14268 Dátum: 2013.03.01 péntek, 18:11:12 »

Sziasztok!

DPF tisztítás mennyire hatásos?! Csináltatott már vki ilyet?!

Úgy hallottam, a magukat olcsóbban hirdetők (~18-25e Ft), simán vízsugárral mossák ki. Persze előtte valamilyen koromoldó folyadékkal felöntik, hagyják állni, majd rosszabb esetben gőzborotva, jobb esetben, egy speckó "készülék"-kel víznyomással távolítják el a koromrészecskéket.

Másik eset, mikor nagynyomású levegővel teszik ugyanezt.


Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #14269 Dátum: 2013.03.01 péntek, 18:11:38 »

Tetszik még a lámpasötétítés is (10E a 2 oldal fóliára füstölve, tehát eltávolítható), meg a jeltelenítés is (otthon ingyé hajszárítóval).

Like this:



Vélemény?

(mondjuk én a 2 alsó fényvisszaverő prizmát is füstölném...)

Így olyan, mintha vak lenne a kocsi!

Max. a feketén néz ki jól.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14270 Dátum: 2013.03.01 péntek, 18:35:24 »

nem gumi volt a kérdés,csak simán felkerülnek.január február itt a nyár!
conti és misi lesz fenn idén.nekem más méret kell,nem is 1xű a választás.

nekem is más a méret, de összehasonlítási alapnak jó, mert ez már a kicsit szélesebb/peresebb kategória
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14271 Dátum: 2013.03.01 péntek, 19:28:46 »

sakos:
hová tűnt ez a hsz-od?

"Ez a DPF eltávolítás engem is érdekelene. Remélem kitaposod az utat előttem.  "

csak pont válaszolni akartam rá:
janodob-ék úgy látom komolyan "kiszedik", úgy hw-esen, mint sw-esen.
Én nem látok semmi ilyesmit a janodob oldalon.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14272 Dátum: 2013.03.01 péntek, 19:49:08 »

Na reggel nekünk is fenn lesz az összesen a nyári gumi!
No no odébb még  a tavasz. Én pl. gyakorlásképpen holnap felpróbálom rakni a hóláncot mert tavaly nem kellett most viszont piszkosul kelleni fog  vigyor3
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #14273 Dátum: 2013.03.01 péntek, 19:58:37 »

A DPF fizikális eltávolítása után, mit szoktam visszarakni a helyére?! (egyenes csövet vagy sima diesel katalizátort? )

Olvastam, hogy legtöbben felvágják a DPF házát, és kiveszik belőle a kerámiát...hát ez szerintem elég barbár módszer, és nehezen visszafordítható.

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14274 Dátum: 2013.03.01 péntek, 20:13:07 »

No no odébb még  a tavasz. Én pl. gyakorlásképpen holnap felpróbálom rakni a hóláncot mert tavaly nem kellett most viszont piszkosul kelleni fog  vigyor3
az én utamon már nem lesz hó.ellenben a téli már csak kopik 12fokban.ma ugyan csak 8 volt és reggel csak 2,de hó már nem lesz....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14275 Dátum: 2013.03.01 péntek, 20:37:48 »

az én utamon már nem lesz hó.ellenben a téli már csak kopik 12fokban.ma ugyan csak 8 volt és reggel csak 2,de hó már nem lesz....
Én még egyelőre magasabb hóra készülök mint az autó. Meg ez lesz az első külföldi útja a fiamnak. Az útlevél képén konkrétan szétröhögtem magam.  vigyor3 Szerencsére imád utazni olyan 3 órát kibír egy huzamban ami azért távolságban is már tisztességes.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #14276 Dátum: 2013.03.01 péntek, 20:59:17 »

az én utamon már nem lesz hó.ellenben a téli már csak kopik 12fokban.ma ugyan csak 8 volt és reggel csak 2,de hó már nem lesz....
Ha már hólánc, egy hülye kérdés: használható gyakorlatilag vagy próbálta-e már vki feltenni a 215/55R16-os gumira a 205/55R16-ra való hóláncot a "sporttársak" közül?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #14277 Dátum: 2013.03.01 péntek, 21:04:24 »

Most nézem, hogy a Mondeo IV kombi teherbírása 774 kg .

Többi konkurens márkánál lényegesen kevesebb.

Pl: Insignia: 550 kg; A4 570 kg; Passat 425 kg... -ezek mind kombi dieselre értendők.

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #14278 Dátum: 2013.03.01 péntek, 21:08:05 »

Most nézem, hogy a Mondeo IV kombi teherbírása 774 kg .

Többi konkurens márkánál lényegesen kevesebb.

Pl: Insignia: 550 kg; A4 570 kg; Passat 425 kg... -ezek mind kombi dieselre értendők.


Sőt, szerintem a csomagtartó is a legnagyobb.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.01 péntek, 21:12:13 írta blau4kombi » Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #14279 Dátum: 2013.03.01 péntek, 21:15:35 »

Sőt, szerintem a csomagtartó is a legnagyobb.

Nos megnéztem:
Mondeo IV kombi: 554 l
Citroen C5 kombi : 533 l

Súlyban 546 kg-al lehet terleni a C5-öt.

C5 adatok:

Saját tömeg 1 730 kg
Össztömeg 2 276 kg
Szélesség 1 853 mm
Magasság 1 512 mm
Hossz 4 829 mm
Tengelytáv 2 815 mm
Csomagtér térfogata 533 l

Mondeo IV adatok:

Saját tömeg 1 501 kg
Össztömeg 2 275 kg
Szélesség 1 886 mm
Magasság 1 512 mm
Hossz 4 830 mm
Tengelytáv 2 850 mm
Csomagtér térfogata 554 l
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #14280 Dátum: 2013.03.01 péntek, 21:20:41 »

Egy dolgot viszont furcsálok, a fogyasztási adatokat. C5 lényegesen kevesebbet eszik, ugyanazon motorral, és ellenben lényegesen nehezebb is. Talán a váltó áttétel teszi?

Mindkettő 103 kW-os PUG diesel.

Mondeo IV:

Városi fogyasztás 7,6 l/100km
Országúti fogyasztás 4,9 l/100km
Vegyes fogyasztás 5,9 l/100km

C5:

Városi fogyasztás 6,4 l/100km
Országúti fogyasztás 4,3 l/100km
Vegyes fogyasztás 5,1 l/100km
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14281 Dátum: 2013.03.01 péntek, 21:23:57 »

Egy dolgot viszont furcsálok, a fogyasztási adatokat. C5 lényegesen kevesebbet eszik, ugyanazon motorral, és ellenben lényegesen nehezebb is. Talán a váltó áttétel teszi?

Mindkettő 103 kW-os PUG diesel.

Mondeo IV:

Városi fogyasztás 7,6 l/100km
Országúti fogyasztás 4,9 l/100km
Vegyes fogyasztás 5,9 l/100km

C5:

Városi fogyasztás 6,4 l/100km
Országúti fogyasztás 4,3 l/100km
Vegyes fogyasztás 5,1 l/100km

teljesen más befecskendezovel.azok hdi motorok.a működése ugyan az,csak nem siemens.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #14282 Dátum: 2013.03.01 péntek, 21:25:08 »

teljesen más befecskendezovel.azok hdi motorok.a működése ugyan az,csak nem siemens.

Tényleg... Citroen Bosch rendszerű....hm..talán jobb is...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #14283 Dátum: 2013.03.01 péntek, 21:35:34 »

Tényleg... Citroen Bosch rendszerű....hm..talán jobb is...
Nekem mind1. 1x volt 2,5évig francia autóm (csili megane-om). 130le, keyless stb. Csak ne lett volna olyan szeszélyes. 101ekm-nél váltócsere, a Renault szerint csak 100ekm-ig a garancia, 145ekm-nél komplett kuplung+munkahenger+lendkerék és sok-sok apró idegesítő hiba, balfék "fakertész" szervíz stb. A sok astra, focus, golf után maradnék a német autóknál... 1x azért egy Benz is beeshetne (E-Klasse).
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14284 Dátum: 2013.03.01 péntek, 21:39:45 »

Egy dolgot viszont furcsálok, a fogyasztási adatokat. C5 lényegesen kevesebbet eszik, ugyanazon motorral, és ellenben lényegesen nehezebb is. Talán a váltó áttétel teszi?

Mindkettő 103 kW-os PUG diesel.

C5:

Városi fogyasztás 6,4 l/100km
Országúti fogyasztás 4,3 l/100km
Vegyes fogyasztás 5,1 l/100km



ezek a labor fogyasztások...
megnézed a népítéletet, a 2.0 HDI tulajok 6 - 6,5 - 7,5, sőt van aki 8 literes fogyasztásról ír
hibalistákról ne is beszéljünk
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14285 Dátum: 2013.03.01 péntek, 21:52:40 »


ezek a labor fogyasztások...
megnézed a népítéletet, a 2.0 HDI tulajok 6 - 6,5 - 7,5, sőt van aki 8 literes fogyasztásról ír
hibalistákról ne is beszéljünk

Szerintem ne a népítéletet nézzétek, hanem a spritmonitor.de-t. Hitelesebbnek tartom.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14286 Dátum: 2013.03.01 péntek, 22:02:52 »

Mondeo IV adatok:

Saját tömeg 1 501 kg

Eddig úgy tudtam, hogy az MKIV nehezebb az MKIII-nál. Olyan hihetetlennek tűnik.  Undecided
Nekem 1564 kg önsúlya az MKIII-nak. Nehezebb mint a 4-es?!
Akkor gyorsulás eredményeit sem értem, pl Lacházán.  fejvakaras
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14287 Dátum: 2013.03.01 péntek, 22:14:41 »

Jani,

Ezek nem gyari cuccok. Ne tuning ocsizd szet azt a szep autot.
Lefustolteted a lampakat, hatra felteszel 4 kalyhacsovet, rohogni fognak rajta aki ert a Mondeohoz.
Fiatal hulyegyerekek tuningoljak igy a ladakat meg a simsonokat.
Szerintem uber giga ratyi. Ez olyan mikor minden jott ment bmwn ott figyel a 100 forintos M-es matrica.
 nyes
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14288 Dátum: 2013.03.01 péntek, 23:08:10 »

Eddig úgy tudtam, hogy az MKIV nehezebb az MKIII-nál. Olyan hihetetlennek tűnik.  Undecided
Nekem 1564 kg önsúlya az MKIII-nak. Nehezebb mint a 4-es?!
Akkor gyorsulás eredményeit sem értem, pl Lacházán.  fejvakaras

Az MKIII 2.2 pl csak 1485 kg könnyebb mint a  2.0 . De a IV-es 2.2 pl már 1599kg A hasonlót a hasonlóval összehasonlítva kb ennyivel nehezebb a IV-es mindenütt.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14289 Dátum: 2013.03.02 szombat, 07:17:45 »

Jani,

Ezek nem gyari cuccok. Ne tuning ocsizd szet azt a szep autot.
Lefustolteted a lampakat, hatra felteszel 4 kalyhacsovet, rohogni fognak rajta aki ert a Mondeohoz.
Fiatal hulyegyerekek tuningoljak igy a ladakat meg a gsimsonokat.
Szerintem uber giga ratyi. Ez olyan mikor minden jott ment bmwn ott figyel a 100 forintos M-es matrica.
 nyes
  eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14290 Dátum: 2013.03.02 szombat, 07:49:14 »

Tetszik még a lámpasötétítés is (10E a 2 oldal fóliára füstölve, tehát eltávolítható), meg a jeltelenítés is (otthon ingyé hajszárítóval).

Like this:



Vélemény?

(mondjuk én a 2 alsó fényvisszaverő prizmát is füstölném...)
a füstölést hagyd meg azoknak akik kolbászt és sonkát készítenek  smile       nagyon gagyi az ilyen... meg a 4 cső is.    inkább vegyél rá másik felnit ha unod a külsejét
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.02 szombat, 07:52:56 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #14291 Dátum: 2013.03.02 szombat, 08:21:29 »

Ha már optikai külső tuning, megszeretném kérdezni ismét, hogy valaki vett már, vagy esetleg élőben látott Mondeo IV kombira való utólagos diffusert?

Pl.:
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Mondeo-MK4-Diffuser-Styling-Paket-TitaniumS-Ream-Bumper-Spoiler-GB-/281024545646?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item416e5e436e

Tudom volt már róla szó korábban, de hátha azóta változott a vélemény valakinél:)

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #14292 Dátum: 2013.03.02 szombat, 08:38:14 »

Ez lenne a gyári:

http://allegro.pl/zderzak-tylny-mondeo-mk4-iv-kombi-st-rs-06-10r-i2998616851.html

tomeed -Te ilyet vettél, ugye?
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14293 Dátum: 2013.03.02 szombat, 09:27:34 »

Mindketto gyari cucc. Ahol  nincs kipuff az valami special edition volt. Talan nemeteknel ment ez a verzio.
Most ausztriaban lattam eloben ilyet es orulok hogy vegul a ket kipufogost tettem fel, mert sokkal jobban nez ki.
Egy bibi van vele kell hozza a gyari ket csoves rendszer ami 130 ropi.
Mert nelkule viccesen nez ki, tavasszal vegre mar nekem is megy fel a kipufogo.
En az allegrosat ajanlom.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14294 Dátum: 2013.03.02 szombat, 09:36:47 »

Urak,
gondolkodom a piricka krómkipuffvégek cseréjében, valami rat (egyébként ódi) stílusra, sima rozsdamentes acél csőre (oldalanként 1, v. 2 darab).

De ha már hegesztünk:
sztetek ha kicserélném a hátsó dobot vmi sportdobra, jobban kijönne a turbó hangom? (a katalizátor és a DPF marad bent most)
Ill kérdés, hogy mennyire rontom el a kipuff oldali fojtást így, nem lesz-e nyomatékvesztésem ez miatt.

Szerintem ne csináld. Én láttam élőben egy közel hasonlóan kinéző faceliftes fehéret az oroszoknál ahogy most te szeretnéd, pár hónapja. Lehet hogy a Belorusz határnál ez menő de élőben nagyon gáz volt. Hiába volt rajta 4 kipuf vég meg mattitott lámpák.
Sajnos sietnem kellett és csak elrohanva mellette tudtam bemozdult képet csináln , de szerintem ebből is látszik hogy olyan HMCS-s kinézetű.



Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14295 Dátum: 2013.03.02 szombat, 09:49:34 »

Mindketto gyari cucc. Ahol  nincs kipuff az valami special edition volt. Talan nemeteknel ment ez a verzio.
Most ausztriaban lattam eloben ilyet es orulok hogy vegul a ket kipufogost tettem fel, mert sokkal jobban nez ki.
Egy bibi van vele kell hozza a gyari ket csoves rendszer ami 130 ropi.
Mert nelkule viccesen nez ki, tavasszal vegre mar nekem is megy fel a kipufogo.
En az allegrosat ajanlom.
Persze két kipuf erő nélkül. Utána én meg csodálkozok hogy miért hiszi egy-két off hogy pofátlankodhat. A múlt héten is egy Insignia komolyan mondom majd letúrt az M5-ről új M0-ra lehajtóján, előttem volt egy teherautó ez meg már majdnem a csomagtartóba furakodott . Utána meg amikor a lehajtó már szét vált kettő sávra és a teher kiment akkor ugrott volna ki nem tudom minek mert elég mérges lettem rá és 4-ből kezdtem el gyorsítani 10 másodpercen belül már a visszapillantomba se láttam  Angry
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14296 Dátum: 2013.03.02 szombat, 09:55:19 »

Az MKIII 2.2 pl csak 1485 kg könnyebb mint a  2.0 . De a IV-es 2.2 pl már 1599kg A hasonlót a hasonlóval összehasonlítva kb ennyivel nehezebb a IV-es mindenütt.
Nem mindenütt. Pont ezt mondom, hogy az enyém 1564 kg, míg a MKIV kombi 2.0 meg 1501 kg.  Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14297 Dátum: 2013.03.02 szombat, 09:55:27 »

de drágák ezek a műanyag bizbaszok
a fekete első lámpáról ne is beszéljek
http://www.european-parts.net/catalog/index.php/cPath/119
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14298 Dátum: 2013.03.02 szombat, 10:02:28 »

de drágák ezek a műanyag bizbaszok
a fekete első lámpáról ne is beszéljek
http://www.european-parts.net/catalog/index.php/cPath/119
Az 1,3-es tuning suzukik jutnak erről eszembe amelyek már mennek úgy mint egy 1,4-es.  Undecided  Szerintem nagyon nem megy ez a sötétített lámpa hozzá. Ráadásul abban sem vagyok biztos hogy olyan jól lehetne látni vele mint most, mert a IV-es xenonját alapból nagyon jónak tartom.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14299 Dátum: 2013.03.02 szombat, 10:04:49 »

Az 1,3-es tuning suzukik jutnak erről eszembe amelyek már mennek úgy mint egy 1,4-es.  Undecided  Szerintem nagyon nem megy ez a sötétített lámpa hozzá. Ráadásul abban sem vagyok biztos hogy olyan jól lehetne látni vele mint most, mert a IV-es xenonját alapból nagyon jónak tartom.

nekem még belefér a gyári sport csomag az ízlés világomba
gyári cumó, jónak kell lennie

ugyanez a helyzet ha megnézek egy sima merga-t és utána megnézek egy amg csomagosat
vagy egy sima bmw -t és mellette egy m-packet-tet
vagy akár audi -ba is jóval szebb az s-line
már nem is kell(ene) a sima
Naplózva
Oldalak: 1 ... 279 280 281 282 283 284 285 [286] 287 288 289 290 291 292 293 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.