Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.26 péntek, 22:18:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 276 277 278 279 280 281 282 [283] 284 285 286 287 288 289 290 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10824215 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14100 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 17:41:21 »

Oksa, akkor ezt már tudom!  worship
Már csak a szükségességének okára vagyok kíváncsi, nah meg arra, h miként vehetem észre ha esedékes???
Köszi!
200e km vagy 10év! ez törvény!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #14101 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 17:51:39 »

200e km vagy 10év! ez törvény!
Ez törvény?  vigyor3
Oksa. Akkor még van időm!!!  Wink
Köszi a választ!!!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #14102 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 17:52:37 »

Az már gáz ha észreveszed, ugyanis akkor elszakadt a szíj. A szíjnak van egy ideje, amin belül az anyag tönkremegy, illetve egy futás km-e, szintén hasonló okból. Az adott idő után a fogak elkezdenek letöredezni és a végén megcsúszik. Na ilyenkor jön a gond.
Jól van, szal előtte semmit nem hallani, csak ha már meg van a baj.
Köszi!!   worship
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14103 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 18:07:56 »

Jól van, szal előtte semmit nem hallani, csak ha már meg van a baj.
Köszi!!   worship
nem akarok beleszólni, de nekem a következőt mondta a szerelőm: felső szíj +görgők, 5 év vagy 120-160 között valahol, olajban futó 10 év vagy 200e
a felső szíj kb 25e ft a legjobb minőségben is (gates, gyári)
mindenki ahogy érzi. én 130-nál dobtam. ha tekert az autó, ha nem, egy pipa van a listán... worship
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14104 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 18:23:11 »

Vezérműszíj témája.

Az MK4 az szíjas is és láncos is (már írtuk korábban -> szívóbütykös-kipuffbütykös: lánc, kipuffbütykös-főtengely: szíj).
Ha már jelezné, hogy cserélni kell a szíjszettet, akkor baj van.
Általában vagy a szíj szakad el, vagy a feszítőgörgő törik; ilyenkor átugrik a vezérlés.
MK4-nél 10év/200E km a csere.
(2001es Focusnál 10év/160E km volt, nekem 5év/105E km-es korában széttört a feszítőgörgő, a vezérlés átugrott, a 16ból 8 szelep meghajlott, stb, nekem szerencsém volt, mert nem kellett hengerfejet hónoltatnom, stb, így csak 300Eből megúsztam; ellenkező esetben 800E-1M a motorjavítás. Fordékon gariidő után csak a harmadát tudtam leverni.)
Szóval én most 160E-nél csináltatom a vezérlés cserét, s ha már szét lesz szedve akkor vízpumpa csere is lesz.

Japán autóknál soha nem adnak meg 100E km-nél nagyobb periódust!

Szóval Te döntöd el:
vagy cseréled vízpumpával kb 80ért s 1 napot áll a kocsi, vagy igény szerint lesz egy 800E-es kár a motorban, s 1 hónapot áll a kocsi...

https://cromax.hu/120000000-szijaklancok/120440000-vezermuszij/120440168-vezermuszij-szett/342740-vezermuszij-szett-ford-mondeo-2007-1_8tdci

ez meg egy 2.0 TDCi vízpumpa:
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/279869-vizpumpa-ford-mondeo-2007-2_0tdci
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.25 hétfő, 20:35:54 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14105 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 19:04:07 »

Vezérműszíj témája.

Az MK4 az szíjas is és láncos is (már írtuk korábban -> főtengely-kipuffbütykös: lánc, kipuffbütykös-szívóbütykös: szíj).
Ha már jelezné, hogy cserélni kell a szíjszettet, akkor baj van.
Általában vagy a szíj szakad el, vagy a feszítőgörgő törik; ilyenkor átugrik a vezérlés.
MK4-nél 10év/200E km a csere.
(2001es Focusnál 10év/160E km volt, nekem 5év/105E km-es korában széttört a feszítőgörgő, a vezérlés átugrott, a 16ból 8 szelep meghajlott, stb, nekem szerencsém volt, mert nem kellett hengerfejet hónoltatnom, stb, így csak 300Eből megúsztam; ellenkező esetben 800E-1M a motorjavítás. Fordékon gariidő után csak a harmadát tudtam leverni.)
Szóval én most 160E-nél csináltatom a vezérlés cserét, s ha már szét lesz szedve akkor vízpumpa csere is lesz.

Japán autóknál soha nem adnak meg 100E km-nél nagyobb periódust!

Szóval Te döntöd el:
vagy cseréled vízpumpával kb 80ért s 1 napot áll a kocsi, vagy igény szerint lesz egy 800E-es kár a motorban, s 1 hónapot áll a kocsi...

https://cromax.hu/120000000-szijaklancok/120440000-vezermuszij/120440168-vezermuszij-szett/342740-vezermuszij-szett-ford-mondeo-2007-1_8tdci

ez meg egy 2.0 TDCi vízpumpa:
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/279869-vizpumpa-ford-mondeo-2007-2_0tdci


de drága volt Neked
olcsón megúsztam még anno...
Peu 2.2 HDI ment szét, 250e Ft volt és a hengerfejbe is belevert

persze nem változtat a dolgon hogy a gyár által előírt periódus előtt érdemes cserélni mert különben iszonyatos szívás lehet belőle
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14106 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 19:12:04 »

de drága volt Neked
olcsón megúsztam még anno...
Peu 2.2 HDI ment szét, 250e Ft volt és a hengerfejbe is belevert

persze nem változtat a dolgon hogy a gyár által előírt periódus előtt érdemes cserélni mert különben iszonyatos szívás lehet belőle

ez van... Nekem "csak" 200ba volt...

mikor Mondit megvettem, akkor azt mondtam 100E-nél cserélem majd, szóval így hogy elengedtem magamnak 160E-ig, már ezt is "túlzásnak" érzem az eredeti terveimhez képest.
De ha tavasszal még meglesz az autó, akkor kap egy kis erőkúrát, s azt nem merném vezérléscsere nélkül. Erősített állapot mellett viszont szigorúan 100E-ként cserélném/fogom cserélni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
szasza01
Vendég
« Új hozzászólás #14107 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 19:32:52 »

Szervusztok.


Mondeo vásárlás előtt állok. 2009 –es modikat találtam 100.000 km –rel. Szervizkönny van, de külföldről származnak az autók.

Kérdéseim:
- hogy mennyire lehet valós ez a kilométer
- ha márkaszervizben átvizsgáltatom, festék rétegvastagság, műszaki állapot stb., akkor ott van –e lehetőség arra, hogy a külföldi szerviz bejegyzéseket lekérdezzék, lásd: elvégzett szerviz munkák, km-állás
- a székesfehérvári Ford szerviz mennyire megbízható

Segítséget előre is köszönöm.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #14108 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 19:39:16 »

Vezérműszíj témája.

Az MK4 az szíjas is és láncos is (már írtuk korábban -> főtengely-kipuffbütykös: lánc, kipuffbütykös-szívóbütykös: szíj).

A valóságban fordított..a két vez tengelyt rövid lánc köti össze , a főtengelyről meg szíj a vez. tengelyhez.  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #14109 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 19:44:18 »

@szasza01: csak sorban:
- hogy mennyire lehet valós ez a kilométer
Lehet, de nem biztos... És ez már elég ahhoz, hogy akár 200ekm is lehet...
- ha márkaszervizben átvizsgáltatom, festék rétegvastagság, műszaki állapot stb.,
Kapsz majd egy 3-4 oldalas jk-t. Ebből látható, hogy hol volt az autó fényezve (ami 120mikron fölötti -160 körüli-, az fényezve volt).
-akkor ott van –e lehetőség arra, hogy a külföldi szerviz bejegyzéseket lekérdezzék,
szerintem nincs, hacsak fel nem hívod a szervízt vagy találsz egy ott felejtett névjegykártyát és felhívod a volt tulajt
-elvégzett szerviz munkák: a szervízkönyv (ha valódi) benne van...
-km-állás... mennyit szeretnél?Huh?Huh?Huh??
- a székesfehérvári Ford szerviz mennyire megbízható
mint az összes többi!
-Segítséget előre is köszönöm.
Szívesen.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.25 hétfő, 19:53:47 írta blau4kombi » Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #14110 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 19:46:33 »

Szervusztok.


Mondeo vásárlás előtt állok. 2009 –es modikat találtam 100.000 km –rel. Szervizkönny van, de külföldről származnak az autók.

Kérdéseim:
- hogy mennyire lehet valós ez a kilométer
- ha márkaszervizben átvizsgáltatom, festék rétegvastagság, műszaki állapot stb., akkor ott van –e lehetőség arra, hogy a külföldi szerviz bejegyzéseket lekérdezzék, lásd: elvégzett szerviz munkák, km-állás
- a székesfehérvári Ford szerviz mennyire megbízható

Segítséget előre is köszönöm.

Szia!

Ha külföldi akkor nagy valószínűséggel jóval több km van benne.
A fehérvári márkaszervizről én jókat olvastam itt a fórumon!!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
szasza01
Vendég
« Új hozzászólás #14111 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 19:52:55 »

@szasza01: csak sorban:
- hogy mennyire lehet valós ez a kilométer
Lehet, de nem biztos... És ez már elég ahhoz, hogy akár 200ekm is lehet...
- ha márkaszervizben átvizsgáltatom, festék rétegvastagság, műszaki állapot stb.,
Kapsz majg egy 3-4 oldalas jk-t. Ebből látható, hogy hol volt az autó fényezve (ami 120mikron fölötti -160 körüli-, az fényezve volt).
-akkor ott van –e lehetőség arra, hogy a külföldi szerviz bejegyzéseket lekérdezzék,
szerintem nincs, hacsak fel nem hívod a szervízt vagy találsz egy ott felejtett névjegykártyát és felhívod a volt tulajt
-elvégzett szerviz munkák: a szervízkönyv (ha valódi) benne van...
-km-állás... mennyit szeretnél?Huh?Huh?Huh??
- a székesfehérvári Ford szerviz mennyire megbízható
mint az összes többi!
-Segítséget előre is köszönöm.
Szívesen.

Akkor a Ford-nál nincs központi szerviz intervallum lekérdezés, mert régebben olvastam ilyes valamit, de valószínű más autó márkánál volt ez.
Köszi az infókat.


Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #14112 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 19:57:12 »


Szerintem a vw-vel kevered. De: hiába mindenféle szervizbe menetel, hogy nem márkaszervíz vagy egyáltalán nem vitték szervízbe...
Keress egy hozzáértő emberkét, aki kb. 80-90-%-ra megmondja, hogy mennyire "koser" az autó...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
szasza01
Vendég
« Új hozzászólás #14113 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 20:04:04 »

Szerintem a vw-vel kevered. De: hiába mindenféle szervizbe menetel, hogy nem márkaszervíz vagy egyáltalán nem vitték szervízbe...
Keress egy hozzáértő emberkét, aki kb. 80-90-%-ra megmondja, hogy mennyire "koser" az autó...


Az lehet, hogy a vw-nél volt. Abban bízok, a márkaszervizben csak láttak már elég mondeót, és remélhetőleg fel tudják mérni az állapotát teljes átvizsgálással.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14114 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 20:06:59 »

Szervusztok.

Mondeo vásárlás előtt állok. 2009 –es modikat találtam 100.000 km –rel. Szervizkönny van, de külföldről származnak az autók.

Kérdéseim:
- hogy mennyire lehet valós ez a kilométer
- ha márkaszervizben átvizsgáltatom, festék rétegvastagság, műszaki állapot stb., akkor ott van –e lehetőség arra, hogy a külföldi szerviz bejegyzéseket lekérdezzék, lásd: elvégzett szerviz munkák, km-állás
- a székesfehérvári Ford szerviz mennyire megbízható

Segítséget előre is köszönöm.


nekem a belga eladóm megadta a szervz nevét, cmét, telefonszámát ahol minden javítást leírtak nekem mailben.  szerintem ez az alap, ebből ne engedj. ezt ő is megkérdezte attól akitől vette. nem hülyék ezek. akkor nem adják ki, ha valami susmus van.

egyébként meg ha kp-ra akarod venni, én belgiumot ajánlom neked, tudok benne segíteni, és ezek a srácok nem szarakodnak, mert tudják, az elégedett vevő újat hoz... csak egy tipp.
az autóban poroltó és Gyári javítószín spray és lakk...
ez pl 2009/01 és 91e km
egy autót így jelölnek meg kint, szerény példa, nem az hogy telibepolírozzák, meg elfelejtik visszadugdosni a tolatóradart és te meg pillogsz hogy mifa.sz
http://kepfeltoltes.hu/130225/showpicture.aspx_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130225/showpicture2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130225/showpicture3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

mellékelve a friss műszaki felmérés pdf-ben és a lízingcég ajánlata a sérülés javítására. ezen adatok alapján foglalózol autót és ha Bármi nem úgy van ahogy leírták, mehet a rendőrségi feljelentés.

én is magam mentem ki. hatalmas érzés. csak ajánlani tudom. (egyébként kb 450€-ért konkrétan idetrélerezik kamionnal...de én muszáj volt hogy hódoljak a belga sör szenvedélyemnek és a francia étteremnek...)  vigyor3
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #14115 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 20:07:08 »


Az lehet, hogy a vw-nél volt. Abban bízok, a márkaszervizben csak láttak már elég mondeót, és remélhetőleg fel tudják mérni az állapotát teljes átvizsgálással.
Hát gy biztos, a maszek szerelők, vmint márkafüggetlen szervizek többsége még gyerekcipőben jár ezekkel a mondeokkal kaocsolatban!!! falbav
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #14116 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 20:14:59 »

Hát gy biztos, a maszek szerelők, vmint márkafüggetlen szervizek többsége még gyerekcipőben jár ezekkel a mondeokkal kaocsolatban!!! falbav

Nekem van egy haverom, független BOSH szakszervizet vezet.
Mindent tud a kocsimról, géppel kiolvassa a hibakódot, ha kell.
Most rendetlenkedett a hátsó jobb 2-es tolatóradar szenzor.
Kiolvasta, hibatárolót törölt, és láss csodát, minden oké.  taps
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14117 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 20:28:31 »

Én szerény véleményem szerint, ha megveszek egy autót, és egy számomra komolyabb autót, ami azt jelenti mondjuk, hogy ha kikönyököl valami a gatyám rá megy, simán lecserélem a vezérlést, nem egy nagy összeg, ahhoz viszonyítva, hogy ha széthullik mennyit kell érte fizetni, hogy újra működőképes legyen. Ez ahhoz képest apró pénz. Persze sokba kerül, meg sok pénz, meg az asszonynak is be kell adni valahogy, de úgy kell venni a kocsit és olyat ,hogy bele kell kalkulálni ezt a vételi árba, le kell alkudni a genyába és kész. Ha nem megy akkor byebye, majd lesz másik eladó autó és kész.

2009es-be mennyira valós a km, az egy jó kérdés, valószínű nem az, de kit érdekel, ha jó az autó mit számít mit mutat az óra.
Az enyémben 204.000 van, de pofán kúrnám azt aki elkezdené lefikázni, mert rohadtul nem látszik rajta. Tény,hogy ez sokba is került,hogy ne látszódjon.
Kapok is érte itthon eleget Smiley

Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14118 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 20:29:15 »

Hát gy biztos, a maszek szerelők, vmint márkafüggetlen szervizek többsége még gyerekcipőben jár ezekkel a mondeokkal kaocsolatban!!! falbav

Ez nagyon nagyon nem igaz!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #14119 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 20:31:03 »

Én szerény véleményem szerint, ha megveszek egy autót, és egy számomra komolyabb autót, ami azt jelenti mondjuk, hogy ha kikönyököl valami a gatyám rá megy, simán lecserélem a vezérlést, nem egy nagy összeg, ahhoz viszonyítva, hogy ha széthullik mennyit kell érte fizetni, hogy újra működőképes legyen. Ez ahhoz képest apró pénz. Persze sokba kerül, meg sok pénz, meg az asszonynak is be kell adni valahogy, de úgy kell venni a kocsit és olyat ,hogy bele kell kalkulálni ezt a vételi árba, le kell alkudni a genyába és kész. Ha nem megy akkor byebye, majd lesz másik eladó autó és kész.

2009es-be mennyira valós a km, az egy jó kérdés, valószínű nem az, de kit érdekel, ha jó az autó mit számít mit mutat az óra.
Az enyémben 204.000 van, de pofán kúrnám azt aki elkezdené lefikázni, mert rohadtul nem látszik rajta. Tény,hogy ez sokba is került,hogy ne látszódjon.
Kapok is érte itthon eleget Smiley



Az s-maxom 2006-os évjáratú, 58e km van benne, elhiszed? vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14120 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 20:36:37 »

A valóságban fordított..a két vez tengelyt rövid lánc köti össze , a főtengelyről meg szíj a vez. tengelyhez.  wave

Bakker...
tényleg fordítva írtam le most.
be is írtam magamnak 3 egyest...  vigyor3
(javítottam)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14121 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 20:40:12 »

Az s-maxom 2006-os évjáratú, 58e km van benne, elhiszed? vigyor3
Nem! Úgyhogy adok érte egy MKIII-as rakétát!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14122 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 20:41:00 »

Bakker...
tényleg fordítva írtam le most.
be is írtam magamnak 3 egyest...  vigyor3
(javítottam)
Otthon írasd alá!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14123 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 20:43:46 »

Szervusztok.


Mondeo vásárlás előtt állok. 2009 –es modikat találtam 100.000 km –rel. Szervizkönny van, de külföldről származnak az autók.

Kérdéseim:
- hogy mennyire lehet valós ez a kilométer
- ha márkaszervizben átvizsgáltatom, festék rétegvastagság, műszaki állapot stb., akkor ott van –e lehetőség arra, hogy a külföldi szerviz bejegyzéseket lekérdezzék, lásd: elvégzett szerviz munkák, km-állás
- a székesfehérvári Ford szerviz mennyire megbízható

Segítséget előre is köszönöm.


fejvakaras
- talán, a magyar márkaszervizek sokszor nem segítőkészek, (garis javítást talán megmondják),
- mint a többi,
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14124 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 20:45:12 »

Az s-maxom 2006-os évjáratú, 58e km van benne, elhiszed? vigyor3

s-maxod ? ? ?

mesélj már...   
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14125 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 20:46:29 »

Az s-maxom 2006-os évjáratú, 58e km van benne, elhiszed? vigyor3

((
szülők 1994-es 21043-asát 38E km-rel adtam el 2007-ben.
akasztották a hóhért...  eplus2
))
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #14126 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 20:52:39 »

Szervusztok.


Mondeo vásárlás előtt állok. 2009 –es modikat találtam 100.000 km –rel. Szervizkönny van, de külföldről származnak az autók.

Kérdéseim:
- hogy mennyire lehet valós ez a kilométer
- ha márkaszervizben átvizsgáltatom, festék rétegvastagság, műszaki állapot stb., akkor ott van –e lehetőség arra, hogy a külföldi szerviz bejegyzéseket lekérdezzék, lásd: elvégzett szerviz munkák, km-állás
- a székesfehérvári Ford szerviz mennyire megbízható

Segítséget előre is köszönöm.


1. Semennyire. Külföldről behozott autók 95%-a tekert. 5%-ről pedig nem lehet egyértelműen megállapítani. (Kereskedésekben lévő autókról beszélek)
2a. Sokkal nem leszel okosabb. Én is márkaszervizben nézettem át. Azt a fényezést sem vették észre, amit a kereskedő megmutatott nekem. Tulajdonképpen megmérték a fékeket.
2b. Külföldi szerviz bejegyzéseket nem tudnak lekérdezni. Egy dolognak tudnak utánanézni és ez a garanciális javítások (nem kötelező szerviz!) Ez pont elég is lehet a valós km futás megbecsülésére. Tipikusan a 4 évesen 100e km-rel árult autóknál másfél évesen szokott lennei egy 70-80e km-es bejegyzés. A többit találd ki, de a 100e 4 évesen ezek után baromi sanszos.
3. Ugyanannyira mint a többi.
Viszont had kajánkodjak egy kicsit. A fehérvári kereskedők a legnagyobb km varázslók. Az egy Bermuda háromszög úgy tűnnek el a km-ek azon a környéken. Egy akkora szutyok Mondeoért utaztam le egyszer, hogy rohadjanak meg.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #14127 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 21:02:46 »

Viszont had kajánkodjak egy kicsit. A fehérvári kereskedők a legnagyobb km varázslók. Az egy Bermuda háromszög úgy tűnnek el a km-ek azon a környéken. Egy akkora szutyok Mondeoért utaztam le egyszer, hogy rohadjanak meg.
[/quote]
Tavaly 3 hónapig kerestem autót. Az aláírásbeli kategóriát, felszereltséget, motort... Inkább így fogalmaznék:nem csak a szfvári kereskedők és nem csak a modeónál tekerik az órákat... Szerintem minden 2008-2009-es külföldről behozott diesel-autóban 100-120ekm van. Ha nem, az már gyanús...  Smiley
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14128 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 21:05:05 »

Az s-maxom 2006-os évjáratú, 58e km van benne, elhiszed? vigyor3

Persze, de ezért nincs értelme ekkora autót tartani. Minek?
Évi 8 ezer? Smiley

Eladáskor senki nem fizeti ezt majd meg, mert nem hiszik el Smiley
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14129 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 21:50:05 »

Persze, de ezért nincs értelme ekkora autót tartani. Minek?
Évi 8 ezer? Smiley

Eladáskor senki nem fizeti ezt majd meg, mert nem hiszik el Smiley
nem is akarja eladni  Wink
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14130 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 21:51:32 »

Jajj Tomi, a legfontosabbat nem kérdeztem, vagy írtad.
Újonnan vetted?  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14131 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 21:52:47 »

Jajj Tomi, a legfontosabbat nem kérdeztem, vagy írtad.
Újonnan vetted?  vigyor3
újonnan.az apja.ő meg átvette.a legjobb forrás....

amúgy én is évi 10e km megyek a csaladival.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #14132 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 21:53:13 »

Ez nagyon nagyon nem igaz!
AKkor ezek szerint csak itt nálunk igaz....
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #14133 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 21:55:09 »

Nekem van egy haverom, független BOSH szakszervizet vezet.
Mindent tud a kocsimról, géppel kiolvassa a hibakódot, ha kell.
Most rendetlenkedett a hátsó jobb 2-es tolatóradar szenzor.
Kiolvasta, hibatárolót törölt, és láss csodát, minden oké.  taps
Neked is csak azt tudom írni, hogy akkor ez csak itt zalában igaz.... elég sok szerelőt végig jártam itt és senki nem tudott semmit a kocsim múltkori hibájára. Végül Vick csinálta meg Pesten... persze lehet ez csak egy egyedi eset volt, vagy én mentem folyton rossz helyre!!!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #14134 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 22:05:21 »

Persze, de ezért nincs értelme ekkora autót tartani. Minek?
Évi 8 ezer? Smiley

Eladáskor senki nem fizeti ezt majd meg, mert nem hiszik el Smiley
Nem is az az alapvető cél, hogy eladáskor megfizessék, hogy megkímélem az autót, hanem az, hogy ha már ennyit adtam érte, akkor még évekig ne akarjam eladni. Ha kímélem és vigyázok rá, akkor ezt magamnak teszem, nem a majdani vevőnek.
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14135 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 22:18:15 »

Sziasztok!
MK4-nek láncos a vezérlése???
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #14136 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 22:26:16 »

Sziasztok!
MK4-nek láncos a vezérlése???
Üdv

http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg750504#msg750504
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14137 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 22:28:18 »

Sziasztok!
MK4-nek láncos a vezérlése???
Üdv
nem figyeltél, egyes, ülj le.  nezze

is-is (olajban futó lánc, és szabadon futó szíj)
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #14138 Dátum: 2013.02.26 kedd, 08:18:57 »

nem figyeltél, egyes, ülj le.  nezze

is-is (olajban futó lánc, és szabadon futó szíj)
Hogyan tud a lánc olajban futni, ha az van felül, a vezérmű tengelyeknél?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14139 Dátum: 2013.02.26 kedd, 08:31:40 »

Nem is az az alapvető cél, hogy eladáskor megfizessék, hogy megkímélem az autót, hanem az, hogy ha már ennyit adtam érte, akkor még évekig ne akarjam eladni. Ha kímélem és vigyázok rá, akkor ezt magamnak teszem, nem a majdani vevőnek.

Ez így van, akkor meg mit számít megvételnél, hogy mennyit is mutat az óra?
A lényeg,hogy egyben legyen az autó, nem?
Magyarországon mindenki a km óra áláson lovagol, és miközben ezzel van elfoglalva észre sem veszi, hogy az autó középen ketté volt vágva, mert ha azt látja, hogy 89 ezer km, hmmm, ez igen, ez egy alig futott 7.ik autó volt a családban, biztos semmi baja.
Aztán kiderül, hogy nincs összedugva a tolatóradar csatija, stb, stb.
Ami önmagában szintén nem egy nagy valami, mert bármikor nekitolathat az ember bárminek, vagy önhibáján kívül beledurrantanak, de ettől még nem lesz az autó egy hulladék szemétre való sz@r. Persze ha dobókockára törik és úgy rakják össze utána az már más kérdés, de ez vásárlásnál ki kell ,hogy derüljön.
Nem hiszem ,hogy egy 5-6 éves Mondinak sok lenne 200 ezer km, meg se kell, hogy látszódjon rajta. Ha igen akkor igénytelen a tulaj, nem vigyáz rá.
Az, hogy meghibásodik valami az teljesen normális ennyi lefutott km után.
Szerintem sokkal jobban bírják, mint a 3asok, ott 200 felett tényleg elmondható lassan ,hogy minden megtett km ajándék. Ez valami nagy sikerű cikkben volt, de körülöttem 4 MK3 is mozog, és tényleg hullik szét, mint az állat. Viszont ha kicserél az ember akkor mindent, ami kb 1 milla, utána lesz egy "új" autója, a baj csak az, hogy egy 2002es MK3 nem nagyon ér már 1 milliót Smiley, ez van.


A legnagyobb poént nem is mondtam!
Kicseréltettem a jobb oldali toronycsapágyat, mondta a szerelő, ha lesz időm hozzam vissza majd, mert nem árt ha párban cserélik,hiszen ugyanannyit fut a két kerék, ha minden igaz Smiley.
Elmentem egy Esztergom-Pest-Esztergom kört, haza felé szét is hullott a baloldali csapágy. HEHEHEHE!!!!
Csütörtökön csere!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14140 Dátum: 2013.02.26 kedd, 08:42:25 »

Nem hiszem ,hogy egy 5-6 éves Mondinak sok lenne 200 ezer km, meg se kell, hogy látszódjon rajta. Ha igen akkor igénytelen a tulaj, nem vigyáz rá.
Az, hogy meghibásodik valami az teljesen normális ennyi lefutott km után.
Szerintem sokkal jobban bírják, mint a 3asok, ott 200 felett tényleg elmondható lassan ,hogy minden megtett km ajándék.
Ez nem igaz. A III-as egy nagyon starpabíró gép. Semmivel nem bírja kevésbé mint a IV-es.
A IV-es az lehet hogy kényelmesebb meg összrakottabb, de "macerásabb " is.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #14141 Dátum: 2013.02.26 kedd, 09:08:44 »

Ez nem igaz. A III-as egy nagyon starpabíró gép. Semmivel nem bírja kevésbé mint a IV-es.
A IV-es az lehet hogy kényelmesebb meg összrakottabb, de "macerásabb " is.

Én 205eKm-el (óra szerint) adtam el a 3-asomat és teljesen szép állapotban volt. 10 évesen az 1.8 benzin (hivatalosan Ambiente) autóért megkaptam az 1.3M-t. Ha az ember vigyáz rá, akkor ezek a motorok 500eKm felett mennek. Nem ladák ezek. Persze a kopó dolgokat cserélni kell, de olcsóbb egy 4-5 éves autóban valamit cserélni (akár kuplungot is), mint venni egy 0Km-est és bukni rajta milliókat.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #14142 Dátum: 2013.02.26 kedd, 09:27:36 »

Ez is igaz.
De én még nem hallottam mondjuk MK4ről aminek csúcsokat kellett volna cserélni, vagy magasnyomásút, de még kettőstömegű cseréről se nagyon, ennek örülök,mert akkor ez azt jelenti valamit csak tudnak ott a gyárban és javítottak ott ahol lehet.
Viszont lassan meg már itt a környéken nem tudok olyan MK3ról amiben ne lett volna mindez kicserélve, viszont utána örökös, mint a nyomorúság.
Tegnap 2 is állt bent a szervizben, az egyik kettőstömegű, a másik csúcs halála miatt.

Tény ha odafigyel a tulaj akkor sokat lehet az élettartamon javítani.
Ami meg tönkremegy na bumm, cserélni kell.

A tavaszi ecotunning miatt csak is ezért darázok egy kicsit, nem tudom mennyire fogja bírni a turbó + kuplung szett kombó a dolgot.
Viszont a másik oldal, hogy van 2.0ás dizli 163 LE -vel, és ott nincs semmi extra móka, max turbó nyomás emelés és hali, nem?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #14143 Dátum: 2013.02.26 kedd, 11:01:47 »

Ez is igaz.
De én még nem hallottam mondjuk MK4ről aminek csúcsokat kellett volna cserélni, vagy magasnyomásút, de még kettőstömegű cseréről se nagyon, ennek örülök,mert akkor ez azt jelenti valamit csak tudnak ott a gyárban és javítottak ott ahol lehet.
Viszont lassan meg már itt a környéken nem tudok olyan MK3ról amiben ne lett volna mindez kicserélve, viszont utána örökös, mint a nyomorúság.
Tegnap 2 is állt bent a szervizben, az egyik kettőstömegű, a másik csúcs halála miatt.

Tény ha odafigyel a tulaj akkor sokat lehet az élettartamon javítani.
Ami meg tönkremegy na bumm, cserélni kell.

A tavaszi ecotunning miatt csak is ezért darázok egy kicsit, nem tudom mennyire fogja bírni a turbó + kuplung szett kombó a dolgot.
Viszont a másik oldal, hogy van 2.0ás dizli 163 LE -vel, és ott nincs semmi extra móka, max turbó nyomás emelés és hali, nem?


Nekem a tavaji nagytalin lett tuningolva és tökéletesen működik. Egy gondom van csak, hogy alacsony a sebességlimit.
Naplózva
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #14144 Dátum: 2013.02.26 kedd, 12:06:49 »

Nekem a tavaji nagytalin lett tuningolva és tökéletesen működik. Egy gondom van csak, hogy alacsony a sebességlimit.


115 lovas/300nm -es euro 5-öst még senki nem tuningolt ugye?Kiváncsi lennék mekkora löketet dob rá....
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14145 Dátum: 2013.02.26 kedd, 12:21:14 »

De én még nem hallottam mondjuk MK4ről aminek csúcsokat kellett volna cserélni, vagy magasnyomásút, de még kettőstömegű cseréről se nagyon, ennek örülök,mert akkor ez azt jelenti valamit csak tudnak ott a gyárban és javítottak ott ahol lehet.
Majd ha annyi idősek lesznek a MKIV-esek mint most a III-asok akkor fogsz ezekről is hallani.
A tavaszi ecotunning miatt csak is ezért darázok egy kicsit, nem tudom mennyire fogja bírni a turbó + kuplung szett kombó a dolgot.
Viszont a másik oldal, hogy van 2.0ás dizli 163 LE -vel, és ott nincs semmi extra móka, max turbó nyomás emelés és hali, nem?
semmi extra a 163 LE-nél? Azért a 2000baros befecskendező rendszert nem annak nevezeném. A turbonyomást nem emelték meg, azt egyedül a 200LE 2.2-esnél lett megemelve 1,8 barra (de ott legalább "csak" 1800 bar a CR nyomás)
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14146 Dátum: 2013.02.26 kedd, 12:25:33 »

Én 205eKm-el (óra szerint) adtam el a 3-asomat és teljesen szép állapotban volt. 10 évesen az 1.8 benzin (hivatalosan Ambiente) autóért megkaptam az 1.3M-t. Ha az ember vigyáz rá, akkor ezek a motorok 500eKm felett mennek. Nem ladák ezek. Persze a kopó dolgokat cserélni kell, de olcsóbb egy 4-5 éves autóban valamit cserélni (akár kuplungot is), mint venni egy 0Km-est és bukni rajta milliókat.
Valakinek meg kell venni a 0km-es autókat is,gondolom olyanoknak akik nem 10ekm-et futnak vele évente és nem érnek arra rá hogy az autó a szerelőnél álljon ahelyett, hogy bármikor beül indít halad.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #14147 Dátum: 2013.02.26 kedd, 12:26:02 »

Ez törvény?  vigyor3
Oksa. Akkor még van időm!!!  Wink
Köszi a választ!!!  wave

Szerintem normális szerelőket is kérdezz meg. Én a Vikkel beszéltem annó és 100eKm-nél ki is cseréltük. Aztán kiderült, hogy jó is volt, mert a szíj már viseletes volt, a vízpumpa meg szivárgott. Mindegy, hogy van szervízkönyvem (a szerint 65eKm-el vettem 3 évesen) és lassan 50eKm-t tettem bele a járgányba. Szerintem ennyi van benne, de ez most mindegy. A legtöbb szerelő azt mondja, hogy 100e-nél cseréld, mert ritka, hogy egy autó, egy embernél 200eKm-t elmenjen (ha nem taxis, fuvaros...).. Szóval a biztonság kedvéért megéri azt 100e-nél cserélni.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #14148 Dátum: 2013.02.26 kedd, 12:29:29 »


115 lovas/300nm -es euro 5-öst még senki nem tuningolt ugye?Kiváncsi lennék mekkora löketet dob rá....

Nekem a 130 lovasam van és érezhető.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #14149 Dátum: 2013.02.26 kedd, 12:41:10 »


115 lovas/300nm -es euro 5-öst még senki nem tuningolt ugye?Kiváncsi lennék mekkora löketet dob rá....

ahogy látom egy hozzáértő cégnél elég sokat tud dobni:
http://www.superchips.co.uk/search?make=9&fueltype=2&model=61&variant=2311
Naplózva
Oldalak: 1 ... 276 277 278 279 280 281 282 [283] 284 285 286 287 288 289 290 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.