Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:43:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 317 318 319 320 321 322 323 [324] 325 326 327 328 329 330 331 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11970281 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #16150 Dátum: 2013.05.21 kedd, 22:14:04 »

Azt azert tisztazzatok le h gyari vagy utangyartott az a hatso uveg.
Pilkongton is gyart utangyartott szelvedot!
Kizartnak tartom ha a ford ar140 ezer akkor egy maszek muhely 40ert beleteszi.
Nekem is beprobalkoztak anno h 60 ert beleteszik a gyari fűtott, IRes, stb elso szelvedot aztan kiderult h utangyartott a draga. A gyari 300ban allt meg mindennel egyutt.
Igaz en eroltettem h legyen benne gyari. 10%ot megert.
Casco nelkul viszont combos nagyon egy hatso uvegert elkerni 140 ropit.

Azt tudjuk, hogy miért is 300eft az IR jelü fullos első szélvédő? Miben különbözik egy "mezei csak pilkington" feliratutól?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #16151 Dátum: 2013.05.21 kedd, 22:24:36 »

Ha tudnam en gyartanam  nyes
De abban megegyezhetunk h az utangyartott legyen az akar egy telefon elolap valamitol olcsobb.
Mitol lehet olcsobb? Nem azert nert idiota a gyarto es jot tesz a vevoknek, hanem kihasznalja a penztelenseget es meg igy is busas haszna van rajta.
Olcsobb alapanyagokkal lehet ezt csak megvalositani hiszen  a gyartas az szigoru keretek koze van fogva.
En sajnos latom ezt nap mint nap egy premium kategoriaba sorolt termeknel.
Mi lehet a nem premium kategoriaban?  Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16152 Dátum: 2013.05.21 kedd, 22:27:19 »

Ha tudnam en gyartanam  nyes
De abban megegyezhetunk h az utangyartott legyen az akar egy telefon elolap valamitol olcsobb.
Mitol lehet olcsobb? Nem azert nert idiota a gyarto es jot tesz a vevoknek, hanem kihasznalja a penztelenseget es meg igy is busas haszna van rajta.
Olcsobb alapanyagokkal lehet ezt csak megvalositani hiszen  a gyartas az szigoru keretek koze van fogva.
En sajnos latom ezt nap mint nap egy premium kategoriaba sorolt termeknel.
Mi lehet a nem premium kategoriaban?  Smiley


Most szerintem nincs igazad!

Pl. Klíma hűtő. Gyárin sincs ajta, hogy Ford, hanem Valeo Ford dobozban, Valeo Valeo dobozban fele annyi. Mi lehet a különbség? Eggyel kevesebb szereplő a láncolatban...

Nem gondolod, hogy üvegből mást fog gyártani? Max a cimkéző gépet éri meg kicsit állítani...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #16153 Dátum: 2013.05.21 kedd, 22:35:04 »

Most szerintem nincs igazad!

Pl. Klíma hűtő. Gyárin sincs ajta, hogy Ford, hanem Valeo Ford dobozban, Valeo Valeo dobozban fele annyi. Mi lehet a különbség? Eggyel kevesebb szereplő a láncolatban...

Nem gondolod, hogy üvegből mást fog gyártani? Max a cimkéző gépet éri meg kicsit állítani...
Az eredeti/utángyártott és eredeti, de nem ford dobozos esetet már 1000x kiveséztük. Viszont szélvédő ügyileg:  igazánból nem is tudjátok... nemtudom De mind1 is, míg nekem az ir-es van benn...  Smiley
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16154 Dátum: 2013.05.21 kedd, 23:00:06 »

Azt tudjuk, hogy miért is 300eft az IR jelü fullos első szélvédő? Miben különbözik egy "mezei csak pilkington" feliratutól?
az IR-es az hővédős, de gondolom azt tudod. kb ebben különbözik a mezei pilkington-tól.   De szerintem az is csak a Fordnál 300-.  Nem gyáriban sokkal olcsóbb.    Smaxba tettünk be fűthető, IR-est  és 110- volt az üveg. pilkington vagy sekurit, nemtom már. De pl az enyémbe a gyári Ford fűthető, szenzoros, nem hővédős 143-ba került.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.22 szerda, 06:42:15 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #16155 Dátum: 2013.05.22 szerda, 06:59:19 »

az IR-es az hővédős, de gondolom azt tudod. kb ebben különbözik a mezei pilkington-tól.   De szerintem az is csak a Fordnál 300-.  Nem gyáriban sokkal olcsóbb.    Smaxba tettünk be fűthető, IR-est  és 110- volt az üveg. pilkington vagy sekurit, nemtom már. De pl az enyémbe a gyári Ford fűthető, szenzoros, nem hővédős 143-ba került.
worship mindig okosodom, mint rendőr az almamagtól.  Cheesy De nekem olyan olyan volt benn, ami CSAK abban különbözött a fordostól, hogy a kis ford embléma nem volt benne, a pilkington felirat meg kicsit nagyobb volt. De mind1. Tény: keresnek ők vastagon.... rajtunk vagy aki odaviszi az autót... csak legalább ennyivel jobbak lennének!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16156 Dátum: 2013.05.22 szerda, 09:49:27 »

worship mindig okosodom, mint rendőr az almamagtól.  Cheesy De nekem olyan olyan volt benn, ami CSAK abban különbözött a fordostól, hogy a kis ford embléma nem volt benne, a pilkington felirat meg kicsit nagyobb volt. De mind1. Tény: keresnek ők vastagon.... rajtunk vagy aki odaviszi az autót... csak legalább ennyivel jobbak lennének!
vagy inkább szamolnanak normálisan és rogyasig  lennének munkával a kotelezokon túl is.   De nagy baj nincs így sem. Múlt héten voltam a Szegedi Hovanynal és jöttek az emberek rendesen.  De annyi alkalmazottat amennyi ott van.... A fele is elég lenne.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16157 Dátum: 2013.05.22 szerda, 15:24:13 »

vagy inkább szamolnanak normálisan és rogyasig  lennének munkával a kotelezokon túl is.   De nagy baj nincs így sem. Múlt héten voltam a Szegedi Hovanynal és jöttek az emberek rendesen.  De annyi alkalmazottat amennyi ott van.... A fele is elég lenne.

Az ilyen üzletpolitikát én sem értem.

De legjobban azt nem, hogy általában van egy szervízvezető, akinek ilyeneket kellene kitalálnia, de úgy tűnik egyik sem teszi, szóval nem tudom mi a faxt csinál...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16158 Dátum: 2013.05.22 szerda, 15:35:55 »

Kivéve a gyevi bírót... mondjuk cascód van, és nudli önrész. Én így cseréltettem kétszer.
Soha nem mondd, hogy soha.  Wink
de te elsőt cseréltettél nem?Továbbá bármelyik üveges becascozza neked ugyan úgy.ez nem a márkaszervíz kiváltsága.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16159 Dátum: 2013.05.22 szerda, 16:06:38 »

Az ilyen üzletpolitikát én sem értem.

De legjobban azt nem, hogy általában van egy szervízvezető, akinek ilyeneket kellene kitalálnia, de úgy tűnik egyik sem teszi, szóval nem tudom mi a faxt csinál...
mindenkinek van vagy 4-5 főnöke. Egyedül nem csinalhatnak semmit. Mire meg mindegyik megbeszeli azt se tuggyak mi a lényeg. Meg ezeket a dolgokat  általában olyanok tanálják ki akik szervizt/műhelyt sose vezettek .

És ez nem olyan mint az Alkoholi reszegedj le okosan   nyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #16160 Dátum: 2013.05.22 szerda, 21:27:04 »

Létezhet, hogy a műanyag szívósor alatti tömítés megadja magát?Huh??
Ma csak úgy kinyitottam a motorháztetőt, hogy körbe nézzek Smiley
De már rájöhetnék, hogy ez nem jó politika, mert mindig találok valami balhét.
Most a szívó sor jobb oldalánál, ahol a szivattyú van olajos a motor.
Létezhet, hogy úgy megy el egy tömítés, hogy csak az egyik oldalán nem képes tovább tömíteni?
Hihetetlen!!!!!
Holnap beugrok ide Bboglárra, szevízzel megnézetem.
Illetve még egy kérdés.Ha áll az autó 2 napot pl., és utána indítózok elég nehezen kapja el a fonalat, olyan, mintha nem épülne fel a nyomás.
Ilyenkor ha nem megyek hosszabb távot, hanem mondjuk csak kiállok a garázsból az utcára, leállítom, majd újra be, akkor volt, hogy elsőre el sem indult. Aztán mikor elindult okádott olyan füstöt, mint egy MK3  vigyor3.
Ford nem találja a hibát, mert a műszer nem dob semmit.
De ez nem normális az tuti.
Hála istennek ritkán fordul elő, hogy az autó 2 napot áll.
Naplózva
csaba271
Vendég
« Új hozzászólás #16161 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 00:07:49 »

Jót!!!  vigyor3
De amúgy tényleg ne fhoss!!! Majd ha több "szakember" is azt mondja, h érdemes. Előre sose görcsöl!!! Wink

Tegnap bepakoltam az autoba pär dolgot amit haza akarok küldeni es egyben mär azt is megneztem, hogy milyen hibät ir ki. 1. ajtó nyitva (valóban lehetett ez is), 2. alacsony telepfeszültseg.

Holnap indul a kocsi Mo-ra, lesz ideje n´zelödni, nem a sajät kerekein gurul. Smiley
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16162 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 12:51:29 »

Illetve még egy kérdés.Ha áll az autó 2 napot pl., és utána indítózok elég nehezen kapja el a fonalat, olyan, mintha nem épülne fel a nyomás.
Ilyenkor ha nem megyek hosszabb távot, hanem mondjuk csak kiállok a garázsból az utcára, leállítom, majd újra be, akkor volt, hogy elsőre el sem indult. Aztán mikor elindult okádott olyan füstöt, mint egy MK3  vigyor3.
Ford nem találja a hibát, mert a műszer nem dob semmit.
De ez nem normális az tuti.
Hála istennek ritkán fordul elő, hogy az autó 2 napot áll.
3-400e km körül már jönnek az ilyenek, add el  eplus2 eplus2   vagy csináld úgy mint a békávé, ne állítsd le  hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #16163 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 17:10:02 »

Ma bevittem szervizbe, hogy nézzenek rá, és nem fogjátok elhinni, már megint a résolaj cső és megint a második injektornál jön az olaj.
Úgy, mint tavaly. Még egy éve sem volt, hogy cseréltettem.
Öröm az ürömben, hogy az előző manőverre kaptam egy éve garit, szóval viszem vissza cserére.
Viszont azt nem értem ,hogy mitől megy el mindig a második injektornál a gumigyűrű tömítés.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #16164 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 17:12:48 »

3-400e km körül már jönnek az ilyenek, add el  eplus2 eplus2   

Ezt meg sem hallottam  nyes
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #16165 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 20:40:17 »

Ezt meg sem hallottam  nyes
Hát, végülis hallani nem hallhattad!!!  hehe hehe hehe
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #16166 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 21:23:15 »

 vigyor3
Mi lesz majd tényleg 300-400 ezer környékén, ha már most ilyenekkel szopolódok.
A 300 ezret lassan megtudom Smiley, de remélem még nagyon lassan. Adok neki még másfél 2 évet, hogy átforduljon az óra hármasra.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16167 Dátum: 2013.05.24 péntek, 09:03:12 »

vigyor3
Mi lesz majd tényleg 300-400 ezer környékén, ha már most ilyenekkel szopolódok.
A 300 ezret lassan megtudom Smiley, de remélem még nagyon lassan. Adok neki még másfél 2 évet, hogy átforduljon az óra hármasra.

Ezt mondta az előző gazdi is, de ott előbb bejött ezért hamarabb el is adta... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #16168 Dátum: 2013.05.24 péntek, 13:33:56 »

Irigykedjel nyugodtan,  nincs ezzel gond  nyes
Naplózva
komlossydr
Vendég
« Új hozzászólás #16169 Dátum: 2013.05.24 péntek, 15:29:58 »

Tisztelt Club Tagok!

Új vagyok, ezért lehet, hogy szakállas a kérdésem.
Érdeklődöm, hogy a 2010-es évjáratú, de még nem érintőképernyős Navigáció hogyan bővíthető, hol találok megfeléelő programokat és nincs-e valami stikli, a vezérlésben, ha magam csinálom (és nem szakszervíz). A memória kártya cserélhető, de melyik a legnagyobb kapacitás, ami büntetlenül alkalmazható ennél a típusnál?

Köszönök minden ötletet, még a negatívat is.

Mondeos Tisztelettel

Dr.K.A.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #16170 Dátum: 2013.05.24 péntek, 16:58:31 »

Tisztelt Club Tagok!

Új vagyok, ezért lehet, hogy szakállas a kérdésem.
Érdeklődöm, hogy a 2010-es évjáratú, de még nem érintőképernyős Navigáció hogyan bővíthető, hol találok megfeléelő programokat és nincs-e valami stikli, a vezérlésben, ha magam csinálom (és nem szakszervíz). A memória kártya cserélhető, de melyik a legnagyobb kapacitás, ami büntetlenül alkalmazható ennél a típusnál?

Köszönök minden ötletet, még a negatívat is.

Mondeos Tisztelettel

Dr.K.A.
Ha fx, akkor a navi topicban találsz csomó infót... Ha több segítség kell pontosan, küldjél pü-t.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
papione
Vendég
« Új hozzászólás #16171 Dátum: 2013.05.25 szombat, 20:59:06 »

Sziasztok!

Sajnos bele kell, hogy kezdjek ismét egy régi megoldatlan problémámba:  help
- több mint egy éve meghibásodott a kuplungot kinyomó munkahenger, befolyt az olaj a kuplunghoz, munkahengercsere, mivel átitatódott a tárcsa az is...
- szerintem, biztosan ennek a csereműveletnek eredménye, hogy a mái napig tolatás utáni előre elinduláskor egy de csak egy tompa koppanás hallatszik és mintha a lábammal érezném is, hogy ott koppanna.... valahol lent, de lehet, hogy csak a kaszni szétviszi.....
- érdekes, hogy csak tolatás után jön elő, bármilyen vezetési stílus nem hozza elő....
- hogy mért gondolom: mikor átnéztem a kocsit alulról észrevettem, hogy négy anyát elfelejtettek meghúzni Hoványék, megvan gondoltam, próba..., de sajnos nem..
- azóta többször alámentem, csavarokat fellazítottam, újrahúztam, toronycsapágyak, gömbcsuklók, szilentek, semmi....
- korábban témáztunk erről veletek, akkor végigpróbáltam.....

Mivel a márkakereskedések szakemberei,  nyes (tisztelet a kivételnek) is hibázhatnak, még mindig valami általuk elkövetett hiba keseríti meg néhány pillanatomat, mikor már elfelejtem, jön a koppanás  falbav már ott tartok, hogy kerülöm a tolatást......... rinya

Na a lényeg, hogy arra gondoltam kellene egy munkaművelet sorrend, vagy minek hívják, hogy az "okosok" milyen sorrendben szedik szét kuplungcseréhez, ill. milyen sorrendben rakják össze utána, hátha rátalálok mit nem húztak meg még  hehe

Ha van valakinek egy képekkel kiegészített "irodalom" küldjétek el nekem!!!

De ha van még ötletetek mit nézzek meg, azt is szívesen veszem!

Üdv.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #16172 Dátum: 2013.05.25 szombat, 21:13:37 »

Sziasztok!

Sajnos bele kell, hogy kezdjek ismét egy régi megoldatlan problémámba:  help
- több mint egy éve meghibásodott a kuplungot kinyomó munkahenger, befolyt az olaj a kuplunghoz, munkahengercsere, mivel átitatódott a tárcsa az is...
- szerintem, biztosan ennek a csereműveletnek eredménye, hogy a mái napig tolatás utáni előre elinduláskor egy de csak egy tompa koppanás hallatszik és mintha a lábammal érezném is, hogy ott koppanna.... valahol lent, de lehet, hogy csak a kaszni szétviszi.....
- érdekes, hogy csak tolatás után jön elő, bármilyen vezetési stílus nem hozza elő....
- hogy mért gondolom: mikor átnéztem a kocsit alulról észrevettem, hogy négy anyát elfelejtettek meghúzni Hoványék, megvan gondoltam, próba..., de sajnos nem..
- azóta többször alámentem, csavarokat fellazítottam, újrahúztam, toronycsapágyak, gömbcsuklók, szilentek, semmi....
- korábban témáztunk erről veletek, akkor végigpróbáltam.....

Mivel a márkakereskedések szakemberei,  nyes (tisztelet a kivételnek) is hibázhatnak, még mindig valami általuk elkövetett hiba keseríti meg néhány pillanatomat, mikor már elfelejtem, jön a koppanás  falbav már ott tartok, hogy kerülöm a tolatást......... rinya

Na a lényeg, hogy arra gondoltam kellene egy munkaművelet sorrend, vagy minek hívják, hogy az "okosok" milyen sorrendben szedik szét kuplungcseréhez, ill. milyen sorrendben rakják össze utána, hátha rátalálok mit nem húztak meg még  hehe

Ha van valakinek egy képekkel kiegészített "irodalom" küldjétek el nekem!!!

De ha van még ötletetek mit nézzek meg, azt is szívesen veszem!

Üdv.

ha a kuplungnál valamit nem húztak meg, az nyugodj meg széthullott volna már....
motor, váltótartó bakok nem feszülnek? anno a vectrámmal volt ilyen - de ez nyilván más helyzet- hogy néha koppant valami, és mint kiderült az első motortartó bak volt elrepedve.
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #16173 Dátum: 2013.05.25 szombat, 21:32:47 »

ha a kuplungnál valamit nem húztak meg, az nyugodj meg széthullott volna már....
motor, váltótartó bakok nem feszülnek? anno a vectrámmal volt ilyen - de ez nyilván más helyzet- hogy néha koppant valami, és mint kiderült az első motortartó bak volt elrepedve.

A bakok téma szerintem is lehet egy jó irány, mivel egyfajta nyöszörgésről is tettem említést még korábban.
Más Mondeot is próbáltam ott semmi nyöszörgés.

Jut eszembe, volt régen egy öreg dízelem és annak, még a bakjainak csavarjait fel nem lazítottam, majdnem szétrázta a kasznit, helyrerázódott alapjáraton.

A bakok témában érdekelne, hogy hol a harmadik bak, motoré megvan és a motor-váltó kapcsolódásánál is van valami bakszerűség, de a váltóoldalit nem találtam, igaz csak felületesen keresgéltem. Lehetséges, hogy a levegőszűrőház alatt van valahol?

Üdv.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #16174 Dátum: 2013.05.25 szombat, 21:58:54 »

A bakok téma szerintem is lehet egy jó irány, mivel egyfajta nyöszörgésről is tettem említést még korábban.
Más Mondeot is próbáltam ott semmi nyöszörgés.

Jut eszembe, volt régen egy öreg dízelem és annak, még a bakjainak csavarjait fel nem lazítottam, majdnem szétrázta a kasznit, helyrerázódott alapjáraton.

A bakok témában érdekelne, hogy hol a harmadik bak, motoré megvan és a motor-váltó kapcsolódásánál is van valami bakszerűség, de a váltóoldalit nem találtam, igaz csak felületesen keresgéltem. Lehetséges, hogy a levegőszűrőház alatt van valahol?

Üdv.

a mk4 nél nem tudom, de ami eszembe jut az a focus1, ott van jobb oldalon a vezérlés oldalán, bal oladalon a váltó végénél, és középen alul, hátul a váltón.
Naplózva
csaba271
Vendég
« Új hozzászólás #16175 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 02:47:02 »

Felmerült bennem egy kérdés.
A német oldalakon Mondeo után böngészve figyelmes lettem egy apróságra, amit talán Ti el tudtok nekem magyarázni.
Az autoscout24-en sok esetben megadják az átlagfogyasztást is (gondolom gyári adat). Viszont nem értem, hogy miért különbözhet ez 2 autó között. Az enyémhez ezt írták: 4,9/7,5/5,9 liter/100 km. 2008/10 TDCI. Majd azt olvastam egy autónál:  4,6/6,4/5,3. Gyártási év 2008/2. A lóerő ugyanaz...Azt még érteném, ha fiatalabb autókhoz írnák ezt, mondván, hogy fejlettebb vezérlés vagy valami egyéb. DE ez idősebb mint az én autóm.... Látszólag a motor ua.
Tudom, hogy sok esetben a gyári adatok köszönőviszonyban nincsenek a valósággal, de akkor is...mitől lehet ez a látszólagos különbség?

Köszi:
Csaba
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #16176 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 07:42:55 »

Felmerült bennem egy kérdés.
A német oldalakon Mondeo után böngészve figyelmes lettem egy apróságra, amit talán Ti el tudtok nekem magyarázni.
Tudom, hogy sok esetben a gyári adatok köszönőviszonyban nincsenek a valósággal, de akkor is...mitől lehet ez a látszólagos különbség?

Köszi:
Csaba
Semmi különös, így hirdetik... Nem érdekes.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16177 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 09:25:35 »

Felmerült bennem egy kérdés.
A német oldalakon Mondeo után böngészve figyelmes lettem egy apróságra, amit talán Ti el tudtok nekem magyarázni.
Az autoscout24-en sok esetben megadják az átlagfogyasztást is (gondolom gyári adat). Viszont nem értem, hogy miért különbözhet ez 2 autó között. Az enyémhez ezt írták: 4,9/7,5/5,9 liter/100 km. 2008/10 TDCI. Majd azt olvastam egy autónál:  4,6/6,4/5,3. Gyártási év 2008/2. A lóerő ugyanaz...Azt még érteném, ha fiatalabb autókhoz írnák ezt, mondván, hogy fejlettebb vezérlés vagy valami egyéb. DE ez idősebb mint az én autóm.... Látszólag a motor ua.
Tudom, hogy sok esetben a gyári adatok köszönőviszonyban nincsenek a valósággal, de akkor is...mitől lehet ez a látszólagos különbség?

Köszi:
Csaba

A dpf megléte/hiánya.
A gyári adatot bármikor produkálhatod. Be kell tartani a sebességhatárokat. Ennyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
csaba271
Vendég
« Új hozzászólás #16178 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 10:54:47 »

A dpf megléte/hiánya.
A gyári adatot bármikor produkálhatod. Be kell tartani a sebességhatárokat. Ennyi.

Azzal nem lesz gond. Smiley
Naplózva
frenki
Vendég
« Új hozzászólás #16179 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 17:12:00 »

Sziasztok!

Sajnos bele kell, hogy kezdjek ismét egy régi megoldatlan problémámba:  help
- több mint egy éve meghibásodott a kuplungot kinyomó munkahenger, befolyt az olaj a kuplunghoz, munkahengercsere, mivel átitatódott a tárcsa az is...
- szerintem, biztosan ennek a csereműveletnek eredménye, hogy a mái napig tolatás utáni előre elinduláskor egy de csak egy tompa koppanás hallatszik és mintha a lábammal érezném is, hogy ott koppanna.... valahol lent, de lehet, hogy csak a kaszni szétviszi.....
- érdekes, hogy csak tolatás után jön elő, bármilyen vezetési stílus nem hozza elő....
- hogy mért gondolom: mikor átnéztem a kocsit alulról észrevettem, hogy négy anyát elfelejtettek meghúzni Hoványék, megvan gondoltam, próba..., de sajnos nem..
- azóta többször alámentem, csavarokat fellazítottam, újrahúztam, toronycsapágyak, gömbcsuklók, szilentek, semmi....
- korábban témáztunk erről veletek, akkor végigpróbáltam.....

Mivel a márkakereskedések szakemberei,  nyes (tisztelet a kivételnek) is hibázhatnak, még mindig valami általuk elkövetett hiba keseríti meg néhány pillanatomat, mikor már elfelejtem, jön a koppanás  falbav már ott tartok, hogy kerülöm a tolatást......... rinya

Na a lényeg, hogy arra gondoltam kellene egy munkaművelet sorrend, vagy minek hívják, hogy az "okosok" milyen sorrendben szedik szét kuplungcseréhez, ill. milyen sorrendben rakják össze utána, hátha rátalálok mit nem húztak meg még  hehe

Ha van valakinek egy képekkel kiegészített "irodalom" küldjétek el nekem!!!

De ha van még ötletetek mit nézzek meg, azt is szívesen veszem!

Üdv.

Nézz rá a fékre is, mert e legtöbben leszedik a féknyerget, kengyelt is a féltengely kiszedéséhez, lehet hogy kihagytak valamit. Már találkoztam mozgó fékbetéttel, ami ezt a jelenséget produkálta.
Naplózva
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #16180 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 21:07:07 »

Sziasztok!

Van valami trükk, hogy miként nyitható a kombi csomagtér ajtaja, ha a gomb megnyomásakor csak a relé kattan, de a zár nem nyílik?  falbav
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #16181 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 21:39:30 »

Sziasztok!

Van valami trükk, hogy miként nyitható a kombi csomagtér ajtaja, ha a gomb megnyomásakor csak a relé kattan, de a zár nem nyílik?  falbav

 vigyor3, ilyen nálam is volt, mikor tele volt a csomi fullra és félig meddig záródótt be, kapott egy brutálisat aztán kinyílt Smiley
Naplózva
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #16182 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 18:09:32 »

vigyor3, ilyen nálam is volt, mikor tele volt a csomi fullra és félig meddig záródótt be, kapott egy brutálisat aztán kinyílt Smiley


Hát én valami szoftabb megoldásra gondoltam, mintsem a nagy kalapácsra, mondjjuk egy rejtett kallantyú, retesz, csavar, stb...
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #16183 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 18:15:55 »

Hát én valami szoftabb megoldásra gondoltam, mintsem a nagy kalapácsra, mondjjuk egy rejtett kallantyú, retesz, csavar, stb...
Reggel megnéztem, belül "láthatólag" nincs semmi a csomitérajtó kárpiton Sad
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16184 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 18:29:04 »

Hát én valami szoftabb megoldásra gondoltam, mintsem a nagy kalapácsra, mondjjuk egy rejtett kallantyú, retesz, csavar, stb...

Akkor ezek szerint ebből is kihagyták a kulccsal nyitás lehetőségét, mint a fl2-es MKIII-asból.  falbav
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #16185 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 18:32:22 »

Akkor ezek szerint ebből is kihagyták a kulccsal nyitás lehetőségét, mint a fl2-es MKIII-asból.  falbav
Y. Sőt a műszerfalon sincs nyitó, mint a ghia fókámba volt. Ergo, csak távirányító. (avagy pajszer...)
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #16186 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 19:04:01 »

Hát én valami szoftabb megoldásra gondoltam, mintsem a nagy kalapácsra, mondjjuk egy rejtett kallantyú, retesz, csavar, stb...
Alsó madárfogás gyakorlása esetén hátsó ajtónál van két oldalt 1-1 csavarnyítás. Elképzelhető, hogy ezen két csavar kicsavarása után kivehető a zár, és akkor talán fény derülhet az igazságra...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16187 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 19:27:42 »

Y. Sőt a műszerfalon sincs nyitó, mint a ghia fókámba volt. Ergo, csak távirányító. (avagy pajszer...)

Csakúgy, mint a fl2-es MKIII-asban. Hogy ez miért volt jó, nem tudom.
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #16188 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 20:55:40 »

Nemrég írtam, hogy valami baromarcú beverte a hátsó szélvédőmet, ma megtörtént, bekerült az új! Wink

Hosszas tanakodás után nem gyárit rakattam be, viszont gyári beszállító üvegét pilkington-t! Az üvegen lévő felirat jobb oldalt van, nem baloldalt mint a gyárilag kiadotton és a Ford embléma helyett a pilkington jelképe van!!!

Ami jó hír, hogy tökéletesen passzol, ráadásul már a 2007-2008 -ból kimaradt hézagkitöltő gumi is rajta van már, így már az asszony sem hisztizik, hogy úszik a kocsi az esővíztől!

Az ára sem volt egy utolsó szempont: Hoványék 138eFt. a pilkington szerződött partnere az Uno-Glas itt Szegeden, náluk 44eFt.  party0038

Végig ott voltam, profik! Mindenkinek ajánlom, ha itt éri probléma!!!

Amit kérdeznék Tőletek, hogy + antennás az üveg, minek az antennája lehet, rádió, GPS, mobil???

Styleair és blau4kombi nektek külön köszönöm a gyári beszállítóra való figyelemfelhívást, de a többieknek is köszönöm a jó tanácsokat és az együttérzést!!!  worship

Más!

Korábban témáztatok a fogyasztáson, mivel hátsó szélvédő nélkül 70-80-as tempóval jöttem haza (120km), így 3,6 l/100km volt az átlag fogyasztás!!!  integet2


Üdvözlettel: papione
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16189 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 21:21:09 »

.... a pilkington szerződött partnere az Uno-Glas itt Szegeden, náluk 44eFt.  party0038
Végig ott voltam, profik! Mindenkinek ajánlom, ha itt éri probléma!!!
.....
Styleair és blau4kombi nektek külön köszönöm a gyári beszállítóra való figyelemfelhívást, de a többieknek is köszönöm a jó tanácsokat és az együttérzést!!!  worship

Más!

Korábban témáztatok a fogyasztáson, mivel hátsó szélvédő nélkül 70-80-as tempóval jöttem haza (120km), így 3,6 l/100km volt az átlag fogyasztás!!!  integet2

Üdvözlettel: papione

Szívesen!  wave  integet2

A máshoz: Ha olyan keveset fogyaszt hátsó üveg nélkül, akkor inkább vedd ki!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #16190 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 21:22:10 »

Nemrég írtam, hogy valami baromarcú beverte a hátsó szélvédőmet, ma megtörtént, bekerült az új! Wink

Más!

Korábban témáztatok a fogyasztáson, mivel hátsó szélvédő nélkül 70-80-as tempóval jöttem haza (120km), így 3,6 l/100km volt az átlag fogyasztás!!!  integet2


Üdvözlettel: papione
Üveg:  wave
Fogyi: Sőt, ha nem mész vele sehova, csak jár a motor (én sajnos kipróbáltam) olyan 0,7..1 lityi körül fogyaszt, ha be sem indítod, akkor meg 0....  Cheesy Cheesy
De inkább üveg és 130km/h és 6,5l...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
papione
Vendég
« Új hozzászólás #16191 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 21:24:38 »

Szívesen!  wave  integet2

A máshoz: Ha olyan keveset fogyaszt hátsó üveg nélkül, akkor inkább vedd ki!  eplus2

gondoltam kiverem az elsőt is, így legalább akadálymentesen átsiklana a levegő..... vigyor3
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #16192 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 21:25:41 »

Üveg:  wave

De inkább üveg és 130km/h és 6,5l...

jaja
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16193 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 21:44:26 »

gondoltam kiverem az elsőt is, így legalább akadálymentesen átsiklana a levegő..... vigyor3
Örülök, hogy megoldódott a problémád Wink
Én azért ezt nem próbálnám ki, gondolom elég stressz volt ez így is vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
papione
Vendég
« Új hozzászólás #16194 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 21:55:39 »

Örülök, hogy megoldódott a problémád Wink
Én azért ezt nem próbálnám ki, gondolom elég stressz volt ez így is vigyor3

tudod, mikor nagyon szeretnél valamit, és megvan......
sajnálod, mikor süti a nap, félted a jégtől, az áruház a legmesszebb parkolóban állsz meg ahol talán nem nyitják rá az ajtót..................stb.
és kinézel az autóra és azt látod, hogy volt ablak - nincs ablak, és nem hiszed el......... nem akarod elhinni......

köszönöm!

üdv.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #16195 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 22:07:17 »

tudod, mikor nagyon szeretnél valamit, és megvan......
sajnálod, mikor süti a nap, félted a jégtől, az áruház a legmesszebb parkolóban állsz meg ahol talán nem nyitják rá az ajtót..................stb.
és kinézel az autóra és azt látod, hogy volt ablak - nincs ablak, és nem hiszed el......... nem akarod elhinni......

köszönöm!

üdv.
Szokjad, ez M.O.! Angry
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #16196 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 22:10:14 »

tudod, mikor nagyon szeretnél valamit, és megvan......
sajnálod, mikor süti a nap, félted a jégtől, az áruház a legmesszebb parkolóban állsz meg ahol talán nem nyitják rá az ajtót..................stb.
és kinézel az autóra és azt látod, hogy volt ablak - nincs ablak, és nem hiszed el......... nem akarod elhinni......

köszönöm!

üdv.

Én is jártam 1x így.
10 emeletesből dobtak ki egy 2decis üveget... A hátsó üvegem ropira tört.
Mikor megláttam, 4 infarktust kaptam zsinórban.
Zsarukat kihívtam: nem tudnak mit tenni. Mondom neki, hogy én igen: bemegyek a szomszédos gyógyszertárba, veszek 4 doboz szondát, végigmegyek a lépcsőházon, megfúvatom mindenkivel, akinél jelez, elkezdem ütni addig, amíg kijön a mentő. Aszonta a rendőr, hogy nem kéne...
Erről ennyit.
Az én érdekeim nem tudják védeni, de az autópályán visszaterelésnél kitett 60-as tábla esetén a mögötte lévő fix trafit 60ra állítják...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #16197 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 22:16:06 »

Én is jártam 1x így.
10 emeletesből dobtak ki egy 2decis üveget... A hátsó üvegem ropira tört.
Mikor megláttam, 4 infarktust kaptam zsinórban.
Zsarukat kihívtam: nem tudnak mit tenni. Mondom neki, hogy én igen: bemegyek a szomszédos gyógyszertárba, veszek 4 doboz szondát, végigmegyek a lépcsőházon, megfúvatom mindenkivel, akinél jelez, elkezdem ütni addig, amíg kijön a mentő. Aszonta a rendőr, hogy nem kéne...
Erről ennyit.
Az én érdekeim nem tudják védeni, de az autópályán visszaterelésnél kitett 60-as tábla esetén a mögötte lévő fix trafit 60ra állítják...

Ez beszédesebb:  mf3
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
szabolc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #16198 Dátum: 2013.05.28 kedd, 09:32:35 »

Amit kérdeznék Tőletek, hogy + antennás az üveg, minek az antennája lehet, rádió, GPS, mobil???

Nekem azt mondták, hogy azért nincs már külön rádió antenna az autómon, mert a hátsó szélvédőben van. Szóval szerintem az sima rádió antenna MK4 faceliften.
Naplózva

Mk4 (facelift) Ghia (5a) 2.0 TDCi
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #16199 Dátum: 2013.05.28 kedd, 10:13:54 »

Nekem azt mondták, hogy azért nincs már külön rádió antenna az autómon, mert a hátsó szélvédőben van. Szóval szerintem az sima rádió antenna MK4 faceliften.
Facelift elött az esőérzékelő alatt van a gsm antenna.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Oldalak: 1 ... 317 318 319 320 321 322 323 [324] 325 326 327 328 329 330 331 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.