Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 05:16:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 319 320 321 322 323 324 325 [326] 327 328 329 330 331 332 333 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11293138 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #16250 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:02:15 »

Nem a betét, hanem már a felni füstölt... vigyor3

Viszont Zsoelé füstölt rendesen...

Tényleg? Én a betétektől láttam a füstöt...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16251 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:02:49 »

Nem.
Az a lényeg, hogy a kipuffgáz hőmérséklete 550C fok felett legyen.
Akkor működik a regeneráció.

és ahhoz mi kell?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
papione
Vendég
« Új hozzászólás #16252 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:02:57 »

pedig lacházról hazafelé megtereltem egyszer 160-170 körül . de lehet kevés volt neki akkor.  Smiley igaz én nem gyorsulgattam ott veletek, lehet az kellett volna.
akkor semmi baja nem volt, most mentem vele 5 km-rt és egy kisebb huzatás után jön elő.
kitakarítatom szerintem biztos ami biztos.

Két esetben regenerál, az egyik mikor eltömődik és megnő a nyomáskülönbség, a másik az ciklikus 500-600 km.-t, szerintem ciklikus ideje jött el!

Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #16253 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:03:32 »

pedig lacházról hazafelé megtereltem egyszer 160-170 körül . de lehet kevés volt neki akkor.  Smiley igaz én nem gyorsulgattam ott veletek, lehet az kellett volna.
akkor semmi baja nem volt, most mentem vele 5 km-rt és egy kisebb huzatás után jön elő.
kitakarítatom szerintem biztos ami biztos.

Ne!
Csak lehúznak. Amíg nem áll meg, hagyd.
Most menj vele pályán olyan 130 körül kb fél órát, s szépen helyre jön majd.
Ettől függetlenül, ha rövid távokat jársz, akkor lesz mindig aktív regenerációd.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #16254 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:05:04 »

és ahhoz mi kell?

Ami írtatok: terhelés.
Nekem 6.-ban már 115-120km/h-tól 550 felett van. Ezért is nincs aktív regenem. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #16255 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:06:34 »

Két esetben regenerál, az egyik mikor eltömődik és megnő a nyomáskülönbség, a másik az ciklikus 500-600 km.-t, szerintem ciklikus ideje jött el!



A ciklikus 500-600km nem valószínű.
Én amióta 90%-ban autópályán járok, gyakorlatilag nincs aktív regenem soha. (kivéve ha az autobahn-on jövök haza n+1-gyel Wink )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16256 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:07:42 »

Az a chip miatt van.  Wink

Alféból egy kromszemcse se jött...

Dpfnél nem szabadna!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16257 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:08:40 »

Alféból egy kromszemcse se jött...

Dpfnél nem szabadna!
De az nem Mondeo!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16258 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:10:07 »

De az nem Mondeo!  eplus2

Ja, bocs. vigyor3

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #16259 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:37:27 »

Pár szót szeretnék Hozzátok intézni, Mk4-es típustársaim.
Mint tudjuk, hvégén volt az éves nagy Mondeo tali.
Volt többek között gyorsulási verseny is, ahol jót lehetett mókázni.
De!
Szégyen és gyalázat, hogy 2.2 TDCi Mondeo kategóriában gyakorlatilag csak egyedül voltam...
Az a baj, hogy nagyon egybe volt a mezőny, nem volt kint olyan autó, ami finoman szólva, úgy odabhaszott volna mindenkinek. Mindenféle MK2-k, MK3-ak, chippelt MK4 TDCi-k, Smaxok álltak ki, s próbáltam visszaverni mindenkit, de nem bírtam velük.
Ezért:
Mostantól kezdve Karácsonyra mindenki legalább Bluefint kér (stealt, és ST220_Gab kollégák: most már nektek is van Wink ) aztán jövőre tessék kihozni pályára a gépet, s kicsit kikormolni. Wink
Egyébként jó móka volt.

Másik dolog, hogy volt kint 1-2 kolléga, aki gyakorlatilag új volt nekem: tessék egy kicsit aktívabbnak lenni itt a fórumon... Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.28 kedd, 22:59:26 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16260 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:41:07 »

Pár szót szeretnék Hozzátok intézni, Mk4-es típutársaim.
Mint tudjuk, hvégén volt az éves nagy Mondeo tali.
Volt többek között gyorsulási verseny is, ahol jót lehetett mókázni.
De!
Szégyen és gyalázat, hogy 2.2 TDCi Mondeo kategóriában gyakorlatilag csak egyedül voltam...
Az a baj, hogy nagyon egybe volt a mezőny, nem volt kint olyan autó, ami finoman szólva, úgy odabhaszott volna mindenkinek. Mindenféle MK2-k, MK3-ak, chippelt MK4 TDCi-k, Smaxok álltak ki, s próbáltam visszaverni mindenkit, de nem bírtam velük.
Ezért:
Mostantól kezdve Karácsonyra mindenki legalább Bluefint kér (stealt, és ST220_Gab kollégák: most már nektek is van Wink ) aztán jövőre tessék kihozni pályára a gépet, s kicsit kikormolni. Wink
Egyébként jó móka volt.

Másik dolog, hogy volt kint 1-2 kolléga, aki gyakorlatilag új volt nekem: tessék egy kicsit aktívabbnak lenni itt a fórumon... Wink


Ugyanezt érzem, csak annyi a különbség, hogy engem gyakorlatilag mindenki elvert. vigyor3

De olyan eszemfaszomeláll autót nem láttam...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16261 Dátum: 2013.05.28 kedd, 22:56:37 »

Ugyanezt érzem, csak annyi a különbség, hogy engem gyakorlatilag mindenki elvert. vigyor3

De olyan eszemfaszomeláll autót nem láttam...
Na....... Wink
És a pizzás Astra?  wow1 eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #16262 Dátum: 2013.05.28 kedd, 23:00:32 »

Ugyanezt érzem, csak annyi a különbség, hogy engem gyakorlatilag mindenki elvert. vigyor3

De olyan eszemfaszomeláll autót nem láttam...

Én örültem volna egy 2.5T-nek is.
Még a rövid tengelytávú verziónak is... Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #16263 Dátum: 2013.05.28 kedd, 23:01:02 »

Na....... Wink
És a pizzás Astra?  wow1 eplus2

A chippelt autók nem számítanak... Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #16264 Dátum: 2013.05.28 kedd, 23:02:10 »

Na....... Wink
És a pizzás Astra?  wow1 eplus2
Az kemány gép volt, jól meg is kellett volna verni gyorsulásban hogy emlékezzen sokáig a mondeosokra  eplus2 eplus2 eplus2
egyébként jó arc volt, de tényleg, vette a poént. a kávézáskor a stoneban ezért hagytam borravalót rendesen.  Wink
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16265 Dátum: 2013.05.28 kedd, 23:03:11 »

Pár szót szeretnék Hozzátok intézni, Mk4-es típustársaim.
Mint tudjuk, hvégén volt az éves nagy Mondeo tali.
Volt többek között gyorsulási verseny is, ahol jót lehetett mókázni.
De!
Szégyen és gyalázat, hogy 2.2 TDCi Mondeo kategóriában gyakorlatilag csak egyedül voltam...
Az a baj, hogy nagyon egybe volt a mezőny, nem volt kint olyan autó, ami finoman szólva, úgy odabhaszott volna mindenkinek. Mindenféle MK2-k, MK3-ak, chippelt MK4 TDCi-k, Smaxok álltak ki, s próbáltam visszaverni mindenkit, de nem bírtam velük.
Ezért:
Mostantól kezdve Karácsonyra mindenki legalább Bluefint kér (stealt, és ST220_Gab kollégák: most már nektek is van Wink ) aztán jövőre tessék kihozni pályára a gépet, s kicsit kikormolni. Wink
Egyébként jó móka volt.

Másik dolog, hogy volt kint 1-2 kolléga, aki gyakorlatilag új volt nekem: tessék egy kicsit aktívabbnak lenni itt a fórumon... Wink


Lennék én többet a Fórumon, de elmentem reggel 6- kor és most értem haza rinya
Egyébként köszi az ábrákat a tengelycsonkról, pénteken megyek a vassal és végre autó lesz belőle vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
pampi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 189



« Új hozzászólás #16266 Dátum: 2013.05.28 kedd, 23:05:14 »

Lennék én többet a Fórumon, de elmentem reggel 6- kor és most értem haza rinya
Egyébként köszi az ábrákat a tengelycsonkról, pénteken megyek a vassal és végre autó lesz belőle vigyor3
taps
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16267 Dátum: 2013.05.28 kedd, 23:25:31 »

A chippelt autók nem számítanak... Wink

Akkor te voltál a legjobb!  eljen

Chippelt volt az Astra?  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #16268 Dátum: 2013.05.29 szerda, 00:21:46 »

Ha az usb-ben hagyok egy pendrájvot mert arról menne a zene,az leszívná az akksit reggelre? Hagyhatom benne hosszú távon vagy nem ajánlott?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #16269 Dátum: 2013.05.29 szerda, 00:22:52 »

Ha az usb-ben hagyok egy pendrájvot mert arról menne a zene,az leszívná az akksit reggelre? Hagyhatom benne hosszú távon vagy nem ajánlott?

Nem. Igen.
(nekem 4,5 éve van rádugva)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #16270 Dátum: 2013.05.29 szerda, 08:07:21 »

A ciklikus 500-600km nem valószínű.
Én amióta 90%-ban autópályán járok, gyakorlatilag nincs aktív regenem soha. (kivéve ha az autobahn-on jövök haza n+1-gyel Wink )
Általában városban járok. 5-600 km-enként regenerálgat nagyon röviden.
Eddig kétszer volt, hogy baromi sokáig tartott a regeneráció. Mindkét alkalommal gyakorlatilag közvetlenül autópályázás után.
Valahol olvastam, hogy a passzív regen olyan 2800-as fordulat körül indul be. A hétvégén megint pályáztam, és a végén 5. be visszakapcsolva mentem kb. 15km-t, 3000 körüli fordulaton.
Most nem regenerált.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16271 Dátum: 2013.05.29 szerda, 09:33:02 »

Jani!

Nem akarsz körülnézno Oroszlányban? Ott van tőletek egy köpésre...

Biztos lehet kapni olcsón ezt-azt a faluban...  vigyor3

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/05/29/magyar_turbo_jo_turbo/

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Elysium
Vendég
« Új hozzászólás #16272 Dátum: 2013.05.29 szerda, 10:40:10 »

Na úgy döntöttem rátok hallgatok először. Nem mentem el a szerelőhöz, ma tökéletes volt az autó, egy nekem extrém kihuzatást követően is tökéletes volt minden.Mondjuk egy robogóst
majdnem elküldtem Szent Péterhez egy meetingre befogajda e a Menyország, de most nem ez a lényeg Cheesy
Nem kezdett el semmit regenerálni , szerintem azt csinálta tegnap. Olvastam visszafelé az üziket 600-650 km telt el az utolsó 2 reg. között. vagyis pont akkor tankoltam mikor elkezdte
az első reget és most vettem észre . de azóta megint mentem vele 600 km körül. tehát aki irta ezt az 500 km es ciklust az valós lehet.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #16273 Dátum: 2013.05.29 szerda, 11:50:27 »

Na úgy döntöttem rátok hallgatok először. Nem mentem el a szerelőhöz, ma tökéletes volt az autó, egy nekem extrém kihuzatást követően is tökéletes volt minden.Mondjuk egy robogóst
majdnem elküldtem Szent Péterhez egy meetingre befogajda e a Menyország, de most nem ez a lényeg Cheesy
Nem kezdett el semmit regenerálni , szerintem azt csinálta tegnap. Olvastam visszafelé az üziket 600-650 km telt el az utolsó 2 reg. között. vagyis pont akkor tankoltam mikor elkezdte
az első reget és most vettem észre . de azóta megint mentem vele 600 km körül. tehát aki irta ezt az 500 km es ciklust az valós lehet.
én folyamatosan pályázok vele, van hogy 10-20 percen keresztül 3000-es fordulaton  pörög, sose volt még aktív regen élményem. A fórumosokban lehet bízni, hamarabb megmondják innen mi a baja a kocsidnak mintha szervízbe vinnéd. tényleg. (az elba..szott gázolajszűrő cserét is hihetetlen sebességgel diagnosztizálják...)  vigyor3 taps
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16274 Dátum: 2013.05.29 szerda, 12:25:11 »

én folyamatosan pályázok vele, van hogy 10-20 percen keresztül 3000-es fordulaton  pörög

Akkor mész 110-el?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Elysium
Vendég
« Új hozzászólás #16275 Dátum: 2013.05.29 szerda, 12:30:01 »

én folyamatosan pályázok vele, van hogy 10-20 percen keresztül 3000-es fordulaton  pörög, sose volt még aktív regen élményem. A fórumosokban lehet bízni, hamarabb megmondják innen mi a baja a kocsidnak mintha szervízbe vinnéd. tényleg. (az elba..szott gázolajszűrő cserét is hihetetlen sebességgel diagnosztizálják...)  vigyor3 taps

megváltás nekem ez a forum Smiley  , jobban megnyugtattok mint egy xanax trip Smiley
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #16276 Dátum: 2013.05.29 szerda, 12:45:32 »

én folyamatosan pályázok vele, van hogy 10-20 percen keresztül 3000-es fordulaton  pörög, sose volt még aktív regen élményem. A fórumosokban lehet bízni, hamarabb megmondják innen mi a baja a kocsidnak mintha szervízbe vinnéd. tényleg. (az elba..szott gázolajszűrő cserét is hihetetlen sebességgel diagnosztizálják...)  vigyor3 taps

Van egyáltalán az 1.8ban DPF? Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16277 Dátum: 2013.05.29 szerda, 12:48:01 »

Van egyáltalán az 1.8ban DPF? Smiley

 taps

Degecen születtél?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #16278 Dátum: 2013.05.29 szerda, 13:11:43 »

taps

Degecen születtél?

Hát most érted, szegény kolléga széttiporja az autót, hogy regeneráljon végre aztán kiderül, hogy nincs is benne olyan alkatrész ami miatt ez a folyamat elindulna Smiley
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #16279 Dátum: 2013.05.29 szerda, 13:37:45 »

Hát most érted, szegény kolléga széttiporja az autót, hogy regeneráljon végre aztán kiderül, hogy nincs is benne olyan alkatrész ami miatt ez a folyamat elindulna Smiley

 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #16280 Dátum: 2013.05.29 szerda, 13:40:17 »

Janek!
AGC-től te messze laksz?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16281 Dátum: 2013.05.29 szerda, 13:42:10 »

Janek!
AGC-től te messze laksz?

Azmiaz?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #16282 Dátum: 2013.05.29 szerda, 13:55:15 »

Azmiaz?
AGC: egy tatabányai üzem
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #16283 Dátum: 2013.05.29 szerda, 14:25:59 »

Van egyáltalán az 1.8ban DPF? Smiley
van, azért lehet eur4. mivel nem tudták tovább bűvölni eur5 felé, leálltak a gyártásával 2009 körül.

 Wink vigyor3
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16284 Dátum: 2013.05.29 szerda, 14:29:08 »

van, azért lehet eur4. mivel nem tudták tovább bűvölni eur5 felé, leálltak a gyártásával 2009 körül.

 Wink vigyor3

Namost nincs igazad.

Az smaxim 2.0 tdci, nincs dpf és mégis euro4.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #16285 Dátum: 2013.05.29 szerda, 14:29:50 »

Namost nincs igazad.

Az smaxim 2.0 tdci, nincs dpf és mégis euro4.
ülj le egyes.
a tied 2.0.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16286 Dátum: 2013.05.29 szerda, 14:30:38 »

ülj le egyes.
a tied 2.0.

Az 1.8 ennyire xar, hogy dpf nélkül nem tudná az euro4-et?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #16287 Dátum: 2013.05.29 szerda, 14:40:39 »

Az 1.8 ennyire xar, hogy dpf nélkül nem tudná az euro4-et?  eplus2
egy nagyon strapabíró konstrukció, nem kell dugózgatni ez egr szelepeket mint egyes fhos 2.0 dizlikben... khm  eplus2
ja, a 3000-es fordulatnál valami 90.000-es sebességgel mentem, asszem. a  police-t kell megkérdezni mit kapok 170-175 körül.  vigyor3
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16288 Dátum: 2013.05.29 szerda, 14:49:19 »

van, azért lehet eur4. mivel nem tudták tovább bűvölni eur5 felé, leálltak a gyártásával 2009 körül.

 Wink vigyor3
Nem azért eu4.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #16289 Dátum: 2013.05.29 szerda, 14:50:48 »

Na most már szerzek egy 1.8as alvázszámot és megnézem van -e benne vagy nincs.
Ha már aláfeküdni nem tudok Smiley
Naplózva
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #16290 Dátum: 2013.05.29 szerda, 16:15:40 »

egy nagyon strapabíró konstrukció, nem kell dugózgatni ez egr szelepeket mint egyes fhos 2.0 dizlikben... khm  eplus2
ja, a 3000-es fordulatnál valami 90.000-es sebességgel mentem, asszem. a  police-t kell megkérdezni mit kapok 170-175 körül.  vigyor3
Be kell szálljak Arabic mellé! Az 1.8 is nagyon jó konstrukció, nekem se volt még aktív regem, de fogggggalmam sincs, h van e benne egyáltalán DPF.
Viszont Tegnap megkapta a paripa a nagy Titaniumos műszerfalcsoportot. Ez valami gyönyörűűű smitten
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #16291 Dátum: 2013.05.29 szerda, 16:18:42 »

Be kell szálljak Arabic mellé! Az 1.8 is nagyon jó konstrukció, nekem se volt még aktív regem, de fogggggalmam sincs, h van e benne egyáltalán DPF.
Viszont Tegnap megkapta a paripa a nagy Titaniumos műszerfalcsoportot. Ez valami gyönyörűűű smitten

Na jó tudni, hogy minden probléma nélkül megy a csere.
Mennyibe állt meg a dolog?
Naplózva
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #16292 Dátum: 2013.05.29 szerda, 16:23:12 »

Na jó tudni, hogy minden probléma nélkül megy a csere.
Mennyibe állt meg a dolog?
Teljesen simán cserélhető, csatlakozó le, új cluster be (két cavar fogja, meg egy müanyga fül felül), csatlakozó vissza és már működik is!!!
A km órát még ki kell olvastatnom ECU-ból, úgyhogy most még null km-es  vigyor3 vigyor3 vigyor3
Ha megvolt a kiolvasás, akkor majd tudok árat is mondani!
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16293 Dátum: 2013.05.29 szerda, 16:25:35 »

Teljesen simán cserélhető, csatlakozó le, új cluster be (két cavar fogja, meg egy müanyga fül felül), csatlakozó vissza és már működik is!!!
A km órát még ki kell olvastatnom ECU-ból, úgyhogy most még null km-es  vigyor3 vigyor3 vigyor3
Ha megvolt a kiolvasás, akkor majd tudok árat is mondani!

 wow1 wow1

A kilómétert nem az ECU tárolja, hanem a műszercsoport, szóval nem kiolvastatni kell, hanem a régi feltölteni, illetve felprogramozni az egészet...

Így felprogramozás nélkül működik? Reális értékeket mutat? Semmi hibakód?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #16294 Dátum: 2013.05.29 szerda, 16:25:46 »

Teljesen simán cserélhető, csatlakozó le, új cluster be (két cavar fogja, meg egy müanyga fül felül), csatlakozó vissza és már működik is!!!
A km órát még ki kell olvastatnom ECU-ból, úgyhogy most még null km-es  vigyor3 vigyor3 vigyor3
Ha megvolt a kiolvasás, akkor majd tudok árat is mondani!

Akkor zsír újat tettél bele?
Akkor az nem lehetett occsóóó
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #16295 Dátum: 2013.05.29 szerda, 17:19:48 »

Ezt a dpf dolgot én is +nézem később az etisben...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #16296 Dátum: 2013.05.29 szerda, 18:48:30 »

Janek!
AGC-től te messze laksz?

ennek az AGC-nek van valami köze autóiparhoz?mégpedig a szélvédőre ragasztott műanyag alkatrészekhez? vigyor3 Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #16297 Dátum: 2013.05.29 szerda, 18:55:16 »

ennek az AGC-nek van valami köze autóiparhoz?mégpedig a szélvédőre ragasztott műanyag alkatrészekhez? vigyor3 Wink
Nem tejlesen... szélvédőket gyártanak. Félkész termékek jönnek kamionon, fúrják, hőkezelik, fűtés, elszállítás.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #16298 Dátum: 2013.05.29 szerda, 18:59:31 »

Nem tejlesen... szélvédőket gyártanak. Félkész termékek jönnek kamionon, fúrják, hőkezelik, fűtés, elszállítás.
a volt cégem az AGC-nek gyárt műanyag szerelési alkatrészeket amit a szélvédőre ragasztanak,illetve ezekre teszik a szélvédőt,amikor bekerül az autó karosszériájába.Bepattintják őket,és örökös darabbá válnak.Ugyan arról a cégről beszélünk. Wink
Csak érdekességképp : készült egy célgép a lefröccsöntött különböző tipusú AGC-hez ,ami a matricát ragasztotta volna fel.Hát nem jött be.sosem működött automata folyamatban.Máig is a rabszolgák ragasszák fel kézzel,és szívják a mérgező alapozót,amivel kezelni kell a felületét a ragasztáshoz.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.29 szerda, 19:02:58 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #16299 Dátum: 2013.05.29 szerda, 19:04:57 »

a volt cégem az AGC-nek gyárt műanyag szerelési alkatrészeket amit a szélvédőre ragasztanak,illetve ezekre teszik a szélcédőt,amikor bekerül az autó karosszériájába.Bepattintják őket,és örökös darabbá válnak.Ugyan arról a cégről beszélünk. Wink
Csak érdekességképp : készült egy célgép a lefröccsöntött különböző tipusú AGC-hez ,ami a matricát ragasztotta volna fel.Hát nem jött be.sosem működött automata folyamatban.Máig is a rabszolgák ragasszák fel kézzel,és szívják a mérgező alapozót,amivel kezelni kell a felületét a ragasztáshoz.
Y. De van néhány telephelyük még Európaban (is). Ha nekik dolgozunk a számlát egy cseh címre kell küldeni...
De van már autóipari beszállító kapcsolatom, ahol most építenek egy új irodaházat, ahová a teljes eu-s könyvelés települ (át).
Inkább a technológiát fejleszetenék, lenne melónk dögivel.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 ... 319 320 321 322 323 324 325 [326] 327 328 329 330 331 332 333 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.