Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 09:47:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 324 325 326 327 328 329 330 [331] 332 333 334 335 336 337 338 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11308342 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #16500 Dátum: 2013.06.12 szerda, 11:57:53 »

azt mondta a szerelőm, hogy kt lendkerék helyett tegyek be fixet, egy kiváltó szettel. mivel vagy dugós város, vagy autópálya ahol megyek, azt mondja hogy ez lenne a megoldás.

Kérdés, mik az előnyök és a hátrányok? köszi
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16501 Dátum: 2013.06.12 szerda, 12:10:15 »

azt mondta a szerelőm, hogy kt lendkerék helyett tegyek be fixet, egy kiváltó szettel. mivel vagy dugós város, vagy autópálya ahol megyek, azt mondja hogy ez lenne a megoldás.

Kérdés, mik az előnyök és a hátrányok? köszi
Melyik a dugós város?  wow1 Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #16502 Dátum: 2013.06.12 szerda, 12:11:23 »

Melyik a dugós város?  wow1 Cheesy

Ki vagy éhezve?  nyes
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16503 Dátum: 2013.06.12 szerda, 12:18:14 »

Ki vagy éhezve?  nyes
Nem éppen, csak arra az esetre kéne amikor ki leszek!  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
csaba271
Vendég
« Új hozzászólás #16504 Dátum: 2013.06.12 szerda, 14:55:22 »

adj egy percet neki az éééééletedbőőőőőőőől

és meghálálja. Cheesy

Ok, akkor ha jol ertem nincs semmi extra. Smiley
Ne enekeljem el Cserhäti örök slägeret az Edes kisfiam-at?Huh? Cheesy

Hogy tudom a läblecbe beirni az autom adatait?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16505 Dátum: 2013.06.12 szerda, 14:57:16 »

Melyik a dugós város?  wow1 Cheesy

 taps 2funny
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #16506 Dátum: 2013.06.12 szerda, 19:04:51 »

azt mondta a szerelőm, hogy kt lendkerék helyett tegyek be fixet, egy kiváltó szettel. mivel vagy dugós város, vagy autópálya ahol megyek, azt mondja hogy ez lenne a megoldás.

Kérdés, mik az előnyök és a hátrányok? köszi
Erről én is hallottam, meg azt is hogy ezzel nagyon már nem is lesz gondod, m annyira strapabírók! Én hátrányra nem emlékszem csak előnyre. De sztem a gugliba beírod találsz róla cikkeket, én is úgy olvastam róla.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16507 Dátum: 2013.06.12 szerda, 21:07:16 »


Hogy tudom a läblecbe beirni az autom adatait?

Látom, sikerült.  taps
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16508 Dátum: 2013.06.12 szerda, 22:03:32 »

azt mondta a szerelőm, hogy kt lendkerék helyett tegyek be fixet, egy kiváltó szettel. mivel vagy dugós város, vagy autópálya ahol megyek, azt mondja hogy ez lenne a megoldás.

Kérdés, mik az előnyök és a hátrányok? köszi

Tedd bele nyugodtan, annak az autónak már mindegy... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #16509 Dátum: 2013.06.12 szerda, 23:01:32 »

A fix lendkeréknek egy nagy baja van, hogy az már többé nem hullik szét, viszont széthullik majd más, ami nem 300 ezerbe fog kerülni, hanem egy új autóba.
Mikor ezeket az autókat tervezik nem az az első szempont, hogy kib@asszanak a userekkel, hanem komoly szakemberek megtervezik és gyártásba küldik, úgy, hogy a legjobb legyen a megfelelő összeg ráfodításával. Ezért nem lesz soha egy Suzuki  Swift Audi szinten, de a Mondeo sem.
Na most, az a kettőstömegű lendkerék valószínű azért van benne az összes 2007 körüli dízelekben, mert az kell oda, ha fix lenne a jó, akkor azt tennének bele. Egy autógyárnak, egy szerviz hálózatnak lóf@sz pénzt nem hoz, hogy 1-2-3 ember széttapossa időelőtt a kocsit és kicserélik neki a kettőstömegűt.

Ez olyan, mint az MK3asokban a szíjfeszítő upgrade. Az is jó jó, de ha széthullik akkor nem a leggyengébb cucc fog széthullani a körben hanem valami brutálabb dolog ami viszi majd az egész autót a hulladéktelepre.

Ha vesz az ember egy ilyen autót számoljon vele, hogy 200 és 300 km között ugrik a kettőstömegű, a kuplung és a  kinyomó csapágy, ami sajnos drága. Ez van, hamarabb nem hullik az szét, akinek igen az vagy széttiporta, vagy pörgetett órával nyúlt bele a tutiba. Ennyire egyszerű ez a képlet.
Aztán majd jön a turbó, de mondjuk egy váltót hosszabb távra terveznek, mint az autó életciuklusa, szóval azzal nem lesz baj.
Persze szétrúgni szétlehet bármit, de az már nem rendeltetés szerű használat.

Ezek az autók max 500 ezerre vannak tervezve utána már iszonyatosan zsebbenyúlós lesz a buli, lehet ebben kételkedni és álmokat festeni, de ez van.

Minden autógyár pont annyi km garit ad ami még az összes statisztikai képlet szerint pont belefér, utána lehet fizetni, mint a katonatiszt Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.12 szerda, 23:03:20 írta tomeed » Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #16510 Dátum: 2013.06.12 szerda, 23:11:42 »

Persze a fogyasztoi tarsadalom sem egy utolso szempont  nyes eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16511 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 21:02:17 »

Na most, az a kettőstömegű lendkerék valószínű azért van benne az összes 2007 körüli dízelekben

1 nem csak a 2007 körüliekben
2 a benzinesekben is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #16512 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 21:51:55 »

1 nem csak a 2007 körüliekben
2 a benzinesekben is.

Kiszedted a lényeget a dologból  taps

Nyomatékszegény benzines motornál ritkább jelenség, hogy széthullik a cucc, nincs ami kinyírja Smiley

« Utoljára szerkesztve: 2013.06.13 csütörtök, 21:58:05 írta tomeed » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16513 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 22:10:26 »

Kiszedted a lényeget a dologból  taps

Nyomatékszegény benzines motornál ritkább jelenség, hogy széthullik a cucc, nincs ami kinyírja Smiley

Amennyire tévedni tetszik. Annál is kb 1 kuplungot bír ki.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #16514 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 23:06:56 »

Igazad van Angel, cseréld ki fixre  falbav

Annál is kb 1 kuplungot bír ki. --> erre nem tudok mit mondani! Mivel illik együtt cserélni mindig egy kuplungot fog kibírni, sőőőt, még egy kinyomó csapágyat is.
A futott km -el hasnolítsd inkább össze, talán az közelebbi becslést ad.
Gyorsan keressünk egy kollégát aki kivégezte a benzines autóban 90 ezer alatt a technilkát  eplus2

Nálam az olaj bír ki mindig egy olajszűrőt  hehe
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #16515 Dátum: 2013.06.14 péntek, 00:08:34 »

A fix lendkeréknek egy nagy baja van, hogy az már többé nem hullik szét, viszont széthullik majd más, ami nem 300 ezerbe fog kerülni, hanem egy új autóba.

Mielőtt a 2 tömegű lendkereket kitalálták volna (igaz gyengébb autóknál) de hasonló megoldás létezett, csak ott a kuplungtárcsába voltak csillapítórugók integrálva.
A nagy baj az, hogy olcsóbb egy szépen időben széjjelhulló csillapító technikát tervezni, mint egy egyenletesen járó motort.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #16516 Dátum: 2013.06.14 péntek, 08:04:24 »

Egyre inkább az a benyomásom, hogy az MK4 egy igazi ipari hulladék.
Sorra jönnek elő ugyanazok a gondok, amik másoknál is.

A legújabb, hogy nem lehet megtankolni az autót. 3-4 literenként lekattan a pisztoly, dől ki az üzemanyag a keréknél. Lehet, hogy egy liter is mellément mire teleraktam fél óra alatt.
Először azt hittem a kútfej a hibás, ezért 20 liter után átmentem másik benzinkúthoz, de ugyanaz volt az eredmény.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #16517 Dátum: 2013.06.14 péntek, 08:19:16 »

Egyre inkább az a benyomásom, hogy az MK4 egy igazi ipari hulladék.
Sorra jönnek elő ugyanazok a gondok, amik másoknál is.

A legújabb, hogy nem lehet megtankolni az autót. 3-4 literenként lekattan a pisztoly, dől ki az üzemanyag a keréknél. Lehet, hogy egy liter is mellément mire teleraktam fél óra alatt.
Először azt hittem a kútfej a hibás, ezért 20 liter után átmentem másik benzinkúthoz, de ugyanaz volt az eredmény.
Huh? ilyen volt nálam is. Én mikor tankolok, leengedem a pisztolyt, így fenn van egy kis légrés a gumiharang ellenére is. Nekem a kerékre eddig nem folyt a drága diesel, de, amikor ilyet csinált, akkor folyamatosan húztam a pisztoly ravaszát. Meg egy másik dolog, nem szabad kapkokdni a tankolásnál.
Viszont, ha ez általános probléma nálad, akkor mindenképp szervíz, mert nekem egy másik autónál felakadt a kilevegőztető. Az autó többször megállt, szervíz, cseréltek "mindent" észnélkül. Azután a végén még a tank is összehorpadt...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16518 Dátum: 2013.06.14 péntek, 08:22:02 »

Egyre inkább az a benyomásom, hogy az MK4 egy igazi ipari hulladék.
Sorra jönnek elő ugyanazok a gondok, amik másoknál is.

A legújabb, hogy nem lehet megtankolni az autót. 3-4 literenként lekattan a pisztoly, dől ki az üzemanyag a keréknél. Lehet, hogy egy liter is mellément mire teleraktam fél óra alatt.
Először azt hittem a kútfej a hibás, ezért 20 liter után átmentem másik benzinkúthoz, de ugyanaz volt az eredmény.

Mint minden autó. Gyakorlatilag az összes bugot kimerítetted, többre már ne számíts. eplus2

Egyébként meg kell tanulnod még megtankolni az autót...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Elysium
Vendég
« Új hozzászólás #16519 Dátum: 2013.06.14 péntek, 09:31:46 »

Egyre inkább az a benyomásom, hogy az MK4 egy igazi ipari hulladék.
Sorra jönnek elő ugyanazok a gondok, amik másoknál is.

A legújabb, hogy nem lehet megtankolni az autót. 3-4 literenként lekattan a pisztoly, dől ki az üzemanyag a keréknél. Lehet, hogy egy liter is mellément mire teleraktam fél óra alatt.
Először azt hittem a kútfej a hibás, ezért 20 liter után átmentem másik benzinkúthoz, de ugyanaz volt az eredmény.

http://www.youtube.com/watch?v=sxIgo6nI4n0      Cheesy
ha így tankolsz , lehet előjön ez a probléma Cheesy Cheesy
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #16520 Dátum: 2013.06.14 péntek, 10:11:45 »

Huh? ilyen volt nálam is. Én mikor tankolok, leengedem a pisztolyt, így fenn van egy kis légrés a gumiharang ellenére is. Nekem a kerékre eddig nem folyt a drága diesel, de, amikor ilyet csinált, akkor folyamatosan húztam a pisztoly ravaszát. Meg egy másik dolog, nem szabad kapkokdni a tankolásnál.
Viszont, ha ez általános probléma nálad, akkor mindenképp szervíz, mert nekem egy másik autónál felakadt a kilevegőztető. Az autó többször megállt, szervíz, cseréltek "mindent" észnélkül. Azután a végén még a tank is összehorpadt...
Én is arra gondolok, hogy a szellőző cső - ami visszajön a tankból - eldugult valamiért, és a betöltő csövön jön vissza a levegő, ami miatt felhabzik, feltorlódik az üzemanyag.
Az előző tankolásnál kezdte, korábban ment a dolog.
Próbáltam sokféleképpen a pisztolyt bedugni, de sehogy sem lett jobb. Általában ha nem úgy van benn, ahogy a piktogram mutatja a tanksapka fedélen, akkor egyáltalán nem lehet tölteni bele.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #16521 Dátum: 2013.06.14 péntek, 12:58:05 »

Mint minden autó. Gyakorlatilag az összes bugot kimerítetted, többre már ne számíts. eplus2

Ebben én nem lennék ennyire biztos Wink  Pont most voltam a szervizben és ott volt egy olyan MKIV-es is aminek az olajhűtője engedte át a motorolajat a hűtővízbe.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16522 Dátum: 2013.06.14 péntek, 13:01:02 »

Ebben én nem lennék ennyire biztos Wink  Pont most voltam a szervizben és ott volt egy olyan MKIV-es is aminek az olajhűtője engedte át a motorolajat a hűtővízbe.

Na azt hogyan?  wow1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #16523 Dátum: 2013.06.14 péntek, 13:29:26 »

Na azt hogyan?  wow1
Azt mondták a a tranzitoknál fordul elő gyakrabban, de ezek szerint a mondeonál is sanszos. Gondolom Juszuf Musztafa vendégmunkás morcosan indíthat valahol egy  hétfő reggelt ahol olajhűtőket gyártanak. Sikerül összehoznia a gyengébb példányt ami valameddig bírja aztán elkezdi átengedni a hűtendő motorolajat a hűtővízbe a hőcserélőn keresztül. A usernek ilyenkor lehet még szerencséje ha figyel néha az auto alá is mert a motorolaj nyagyobb nyomású mint  a hűtőviz így nem tud menni a blokba de az olajos viz elkezd a hűtővíz kiegyenlitő sapkánál kifolyni. Ha még elkapja a user akkor amikor még a nivo pálcán még eléri az olajat nincs baj (utána meg jelez az olajnyomás ugyis) mert ezt ekkor a szerelők szerint még egy olajhűtőcsere és egy alapos átmosással meg lehet úszni. Mondjuk ez se olcsó mulatság oaljhűtő olaj hűtőfolyadék szerelési díj tisztítás. Ez már egy erős konyhapénz kategória lehet.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #16524 Dátum: 2013.06.14 péntek, 14:29:26 »

Na azt hogyan?  wow1
jaja én haverom céges skoda fabia dízelében láttam a feketés vöröses hűtővizet, a betöltőnél fekete olajsárral... kicsit haldoklik csak... 370ekm... 1,9pd tdi
Naplózva
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #16525 Dátum: 2013.06.14 péntek, 17:44:41 »

Na azt hogyan?  wow1
Egész eddigi pályafutásom során 31 éve, szakmámból kifolyólag (hajógépész) "nagyobb léptékű" diesel motorokkal foglalkoztam és foglalkozom. A hűtővízben megjelenő olajnak két oka lehetséges:
-1-  Nem minden hajót, de jó néhányat télire leállítanak és úgy mond víztelenítik a rendszert. Ez azonban nem mindig sikerül maradéktalanul, így a visszahűtőben lévő vékony rézcsövekben maradó víz megfagy, és szétrepeszti azokat. Mivel ez személyautóknál a fagyálló miatt elképzelhetetlen (bár nagy az Isten állatkertje), marad a második.
-2- A visszahűtőben lévő tömítés hibája, amely elválasztja a víz és az olajrendszert egymástól. Ez azonban védett, elzárt helyzete miatt szinte kizárt, hogy megsérüljön, marad a gyártásnál rosszul beszerelt, vagy már eleve sérült tömítés, amely ideig-óráig bírja.
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #16526 Dátum: 2013.06.14 péntek, 20:57:50 »

Én is arra gondolok, hogy a szellőző cső - ami visszajön a tankból - eldugult valamiért, és a betöltő csövön jön vissza a levegő, ami miatt felhabzik, feltorlódik az üzemanyag.
Az előző tankolásnál kezdte, korábban ment a dolog.
Próbáltam sokféleképpen a pisztolyt bedugni, de sehogy sem lett jobb. Általában ha nem úgy van benn, ahogy a piktogram mutatja a tanksapka fedélen, akkor egyáltalán nem lehet tölteni bele.

Szia!

Én is erre gondolnék. Ha alánézel az autónak, láthatod, hogy a tank tetejétől jön egy kb 10 mm-es "S" alakú cső... ezen keresztül távozik a levegő tankoláskor.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #16527 Dátum: 2013.06.14 péntek, 21:47:11 »

Szia!

Én is erre gondolnék. Ha alánézel az autónak, láthatod, hogy a tank tetejétől jön egy kb 10 mm-es "S" alakú cső... ezen keresztül távozik a levegő tankoláskor.

Hogyan tudom vajon ezt ellenőrizni vagy kidugítani? Érzésem szerint a töltőnyílásnál lesz gebasz. Csodálatos Ford találmány.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #16528 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 16:06:30 »

szerintetek mi lehet a gond ha az indexem neha gondol egyet es nem hajlando balra kattogni csak jobbra. de erdekes ha jobbra indexelek es kapasbol balra akkor müködik ujbol majd egy idö utan magahoz ter es ujbol fhasza minden. velemeny?
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #16529 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 16:47:48 »

szerintetek mi lehet a gond ha az indexem neha gondol egyet es nem hajlando balra kattogni csak jobbra. de erdekes ha jobbra indexelek es kapasbol balra akkor müködik ujbol majd egy idö utan magahoz ter es ujbol fhasza minden. velemeny?
a kattogást hangszóró adja.valahol kontakthiba lehet...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #16530 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 18:48:10 »

a kattogást hangszóró adja.valahol kontakthiba lehet...
Csak hülye voltam, m nem szálltam ki és néztem meg, h vajon villog is, v se hang se villogás.
De akkor lehet, h villogás volt?

És ezzel a kontakt hibával lehet vmit olcsón kezdeni?

Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #16531 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 18:55:28 »

Csak hülye voltam, m nem szálltam ki és néztem meg, h vajon villog is, v se hang se villogás.
De akkor lehet, h villogás volt?

És ezzel a kontakt hibával lehet vmit olcsón kezdeni?


Ha se villogás, se kattogás, akkor az indexkar lesz kontakhibás.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #16532 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 19:05:17 »

Ha se villogás, se kattogás, akkor az indexkar lesz kontakhibás.
A kijelzőn nem volt zöld nyíl villogás, és hang se. De hogy kint volt e vmi villogás azt nem láttam és sajnos nem is néztem meg.
Az orvosolható? Mármint az indexkar kontakthibája??? 
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #16533 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 20:33:57 »

A kijelzőn nem volt zöld nyíl villogás, és hang se. De hogy kint volt e vmi villogás azt nem láttam és sajnos nem is néztem meg.
Az orvosolható? Mármint az indexkar kontakthibája??? 
Van rá esély, hogy szétszedhető.
De amilyen szutyok elektromos hibákat képes produkálni az MK4, még az is lehet, hogy más a baj. Első körben kivenném a kapcsolót és ohmmérővel megmérném a kontaktusokat, hátha a méréssel már látszik, hogy az egyik nem tökéletes.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #16534 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 06:44:50 »

Van rá esély, hogy szétszedhető.
De amilyen szutyok elektromos hibákat képes produkálni az MK4, még az is lehet, hogy más a baj. Első körben kivenném a kapcsolót és ohmmérővel megmérném a kontaktusokat, hátha a méréssel már látszik, hogy az egyik nem tökéletes.
[/quote
Ok, köszi a tippet!  eljen
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16535 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 18:55:33 »

A kijelzőn nem volt zöld nyíl villogás, és hang se. De hogy kint volt e vmi villogás azt nem láttam és sajnos nem is néztem meg.
Az orvosolható? Mármint az indexkar kontakthibája??? 
http://mondeo.hu/index.php?topic=10369.0

Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #16536 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 20:02:55 »

Igen, köszi pont most olvastam, meg néztem meg a videókat.
Sztem a Petivel nekünk is menni fog. Remélem!  vigyor3

Nekem csak WD40-em van, vegyek kontact sprayt is azért???

Remélem a pucolással megoldódik a gond, mert egyébként nem mindig csinálja, sőt inkább ritkán mint sűrven, de az utóbbi időben nagyon rákapott.
Ma egyébként megnéztem és nem csak a kijelzőn nem villog és kattog, hanem kint sem irányjelez az autó, szal tényleg nem kapcsol rá, mikor eltolom a kart.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #16537 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 21:47:39 »

Igen, köszi pont most olvastam, meg néztem meg a videókat.
Sztem a Petivel nekünk is menni fog. Remélem!  vigyor3

Nekem csak WD40-em van, vegyek kontact sprayt is azért???

Remélem a pucolással megoldódik a gond, mert egyébként nem mindig csinálja, sőt inkább ritkán mint sűrven, de az utóbbi időben nagyon rákapott.
Ma egyébként megnéztem és nem csak a kijelzőn nem villog és kattog, hanem kint sem irányjelez az autó, szal tényleg nem kapcsol rá, mikor eltolom a kart.
Bőven elég lesz a WD-40 neki. Ne is fújd rá direktben, hanem csak fülpucolóval csutakold meg az érintkezőt. Ne ússzon WD-40-ben az egész kapcsoló.
Szívesen segítek megcsinálni, ha útba esik a XXII. kerület.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #16538 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 22:29:12 »

Bőven elég lesz a WD-40 neki. Ne is fújd rá direktben, hanem csak fülpucolóval csutakold meg az érintkezőt. Ne ússzon WD-40-ben az egész kapcsoló.
Szívesen segítek megcsinálni, ha útba esik a XXII. kerület.
Köszi, de mire útba esne, addigra már páran az autómba mentek volna, mivel nem látják, h balra szeretnék kanyarodni!  eplus2
De tényleg kössz!

Holnap meló után neki esünk a fórumtársammal Petivel (Cs12). Majd megírom, h mi volt.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #16539 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 22:50:51 »

Köszi, de mire útba esne, addigra már páran az autómba mentek volna, mivel nem látják, h balra szeretnék kanyarodni!  eplus2
De tényleg kössz!

Holnap meló után neki esünk a fórumtársammal Petivel (Cs12). Majd megírom, h mi volt.
öcsém... milyen kanosszát jársz... én ma 140km-en keresztül kergettem egy XC90-et 170-180-al az M3-on. a kamionosok figyelése volt a legnagyobb gondom...
de lélekben veled vagyok Wink
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #16540 Dátum: 2013.06.18 kedd, 06:47:29 »

öcsém... milyen kanosszát jársz... én ma 140km-en keresztül kergettem egy XC90-et 170-180-al az M3-on. a kamionosok figyelése volt a legnagyobb gondom...
de lélekben veled vagyok Wink
Kössz!  Wink

Egyébként már nagyon unom, h vmit megcsináltatok v kicserélek és jön vmi más. Nem ezt vártam egy 4-5 éves autótól.
Jah tényleg azt nem is írtam, h végül a hátsó ablakom fel le húzogatása is megoldódott, mert találtam Peti jóvoltából egy karosszériást, aki hajlandó volt megnézni és megcsinálni, így már nem akad el az ablak üveg a gumiban és feltud magától menni mindig automatikusan.
Jah meg múlt hétfőn megint kaptam egy kavicsot a szélvédőmre, nah ezt sem mondtam... megint nagyon lent van, de most az anyós oldal felől... ez javítható volt, de nem ígérték, h úgy is marad, m szhar helyen van a repedés..  falbav falbav falbav falbav

Szal tényleg egyfolytában ér vmi....
Ennyire belenyúltam volna???  falbav Vagy csak velem van a balfhaszság faktor!!! eplus2

De az ablakok fóliáztatását akkor is megcsináltatom jövő hónapban v augusztusban még nyaralás előtt!!!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16541 Dátum: 2013.06.18 kedd, 10:39:52 »

Kössz!  Wink

Egyébként már nagyon unom, h vmit megcsináltatok v kicserélek és jön vmi más. Nem ezt vártam egy 4-5 éves autótól.
Jah tényleg azt nem is írtam, h végül a hátsó ablakom fel le húzogatása is megoldódott, mert találtam Peti jóvoltából egy karosszériást, aki hajlandó volt megnézni és megcsinálni, így már nem akad el az ablak üveg a gumiban és feltud magától menni mindig automatikusan.
Jah meg múlt hétfőn megint kaptam egy kavicsot a szélvédőmre, nah ezt sem mondtam... megint nagyon lent van, de most az anyós oldal felől... ez javítható volt, de nem ígérték, h úgy is marad, m szhar helyen van a repedés..  falbav falbav falbav falbav

Szal tényleg egyfolytában ér vmi....
Ennyire belenyúltam volna???  falbav Vagy csak velem van a balfhaszság faktor!!! eplus2

De az ablakok fóliáztatását akkor is megcsináltatom jövő hónapban v augusztusban még nyaralás előtt!!!  vigyor3


Egyszerű a válasz: 1.8 tdci.  eplus2

Az ablakhuzogatósdit a karosszériás hogyan oldotta meg? (Nekem a jobb hátsó copat, és már minden házi praktikát, vuduzást kipróbáltam...)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #16542 Dátum: 2013.06.18 kedd, 10:45:16 »

Egyszerű a válasz: :

Az ablakhuzogatósdit a karosszériás hogyan oldotta meg? (Nekem a jobb hátsó copat, és már minden házi praktikát, vuduzást kipróbáltam...)
Egyszerű a válasz: 2.0 tdci...

tegyé rá síkosítót a készletből...  eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16543 Dátum: 2013.06.18 kedd, 10:51:26 »

Egyszerű a válasz: 2.0 tdci...

tegyé rá síkosítót a készletből...  eplus2

Sikosítóm nincs, de adhatnál erre a célre.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #16544 Dátum: 2013.06.18 kedd, 13:07:58 »

Sikosítóm nincs, de adhatnál erre a célre.  eplus2
Az ablak úgy oldódott meg, h a vízlehúzó gumi kijött a helyéről az ablak keretben és egyszerűen csak visszapattintották a helyére. A biztonság kedvéért oda is lett ragasztva, m a gumi egy része elszakadt.
Az index kapcsolómon a fényszóró sem kattan be úgyh nagyon úgy néz ki h a kapcsolóval van gond. Nem áll meg a fényszóróm se hiába kapcsolom, nem tarja bent.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #16545 Dátum: 2013.06.18 kedd, 13:10:07 »

Az ablak úgy oldódott meg, h a vízlehúzó gumi kijött a helyéről az ablak keretben és egyszerűen csak visszapattintották a helyére. A biztonság kedvéért oda is lett ragasztva, m a gumi egy része elszakadt.
Az index kapcsolómon a fényszóró sem kattan be úgyh nagyon úgy néz ki h a kapcsolóval van gond. Nem áll meg a fényszóróm se hiába kapcsolom, nem tarja bent.

jössz ma?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #16546 Dátum: 2013.06.18 kedd, 16:19:26 »

jössz ma?
Megyek, ha még jó Neked!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #16547 Dátum: 2013.06.18 kedd, 16:35:41 »

Megyek, ha még jó Neked!  vigyor3
gyere
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #16548 Dátum: 2013.06.18 kedd, 16:39:04 »

gyere
Oksa, köszi!  worship
Fél6kor megindulok.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #16549 Dátum: 2013.06.18 kedd, 16:39:48 »

Oksa, köszi!  worship
Fél6kor megindulok.

 wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Oldalak: 1 ... 324 325 326 327 328 329 330 [331] 332 333 334 335 336 337 338 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.