Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 15:49:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
324
325
326
327
328
329
330
[
331
]
332
333
334
335
336
337
338
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336146 alkalommal)
Petya
és 17 vendég van a témában
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16500 Dátum:
2013.06.12 szerda, 11:57:53 »
azt mondta a szerelőm, hogy kt lendkerék helyett tegyek be fixet, egy kiváltó szettel. mivel vagy dugós város, vagy autópálya ahol megyek, azt mondja hogy ez lenne a megoldás.
Kérdés, mik az előnyök és a hátrányok? köszi
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16501 Dátum:
2013.06.12 szerda, 12:10:15 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.06.12 szerda, 11:57:53
azt mondta a szerelőm, hogy kt lendkerék helyett tegyek be fixet, egy kiváltó szettel. mivel vagy dugós város, vagy autópálya ahol megyek, azt mondja hogy ez lenne a megoldás.
Kérdés, mik az előnyök és a hátrányok? köszi
Melyik a dugós város?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16502 Dátum:
2013.06.12 szerda, 12:11:23 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.06.12 szerda, 12:10:15
Melyik a dugós város?
Ki vagy éhezve?
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16503 Dátum:
2013.06.12 szerda, 12:18:14 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.06.12 szerda, 12:11:23
Ki vagy éhezve?
Nem éppen, csak arra az esetre kéne amikor ki leszek!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
csaba271
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16504 Dátum:
2013.06.12 szerda, 14:55:22 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.06.12 szerda, 02:06:09
adj egy percet neki az éééééletedbőőőőőőőől
és meghálálja.
Ok, akkor ha jol ertem nincs semmi extra.
Ne enekeljem el Cserhäti örök slägeret az Edes kisfiam-at?
Hogy tudom a läblecbe beirni az autom adatait?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16505 Dátum:
2013.06.12 szerda, 14:57:16 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.06.12 szerda, 12:10:15
Melyik a dugós város?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16506 Dátum:
2013.06.12 szerda, 19:04:51 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.06.12 szerda, 11:57:53
azt mondta a szerelőm, hogy kt lendkerék helyett tegyek be fixet, egy kiváltó szettel. mivel vagy dugós város, vagy autópálya ahol megyek, azt mondja hogy ez lenne a megoldás.
Kérdés, mik az előnyök és a hátrányok? köszi
Erről én is hallottam, meg azt is hogy ezzel nagyon már nem is lesz gondod, m annyira strapabírók! Én hátrányra nem emlékszem csak előnyre. De sztem a gugliba beírod találsz róla cikkeket, én is úgy olvastam róla.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Lacika71
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16507 Dátum:
2013.06.12 szerda, 21:07:16 »
Idézetet írta: csaba271 - 2013.06.12 szerda, 14:55:22
Hogy tudom a läblecbe beirni az autom adatait?
Látom, sikerült.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16508 Dátum:
2013.06.12 szerda, 22:03:32 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.06.12 szerda, 11:57:53
azt mondta a szerelőm, hogy kt lendkerék helyett tegyek be fixet, egy kiváltó szettel. mivel vagy dugós város, vagy autópálya ahol megyek, azt mondja hogy ez lenne a megoldás.
Kérdés, mik az előnyök és a hátrányok? köszi
Tedd bele nyugodtan, annak az autónak már mindegy...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16509 Dátum:
2013.06.12 szerda, 23:01:32 »
A fix lendkeréknek egy nagy baja van, hogy az már többé nem hullik szét, viszont széthullik majd más, ami nem 300 ezerbe fog kerülni, hanem egy új autóba.
Mikor ezeket az autókat tervezik nem az az első szempont, hogy kib@asszanak a userekkel, hanem komoly szakemberek megtervezik és gyártásba küldik, úgy, hogy a legjobb legyen a megfelelő összeg ráfodításával. Ezért nem lesz soha egy Suzuki Swift Audi szinten, de a Mondeo sem.
Na most, az a kettőstömegű lendkerék valószínű azért van benne az összes 2007 körüli dízelekben, mert az kell oda, ha fix lenne a jó, akkor azt tennének bele. Egy autógyárnak, egy szerviz hálózatnak lóf@sz pénzt nem hoz, hogy 1-2-3 ember széttapossa időelőtt a kocsit és kicserélik neki a kettőstömegűt.
Ez olyan, mint az MK3asokban a szíjfeszítő upgrade. Az is jó jó, de ha széthullik akkor nem a leggyengébb cucc fog széthullani a körben hanem valami brutálabb dolog ami viszi majd az egész autót a hulladéktelepre.
Ha vesz az ember egy ilyen autót számoljon vele, hogy 200 és 300 km között ugrik a kettőstömegű, a kuplung és a kinyomó csapágy, ami sajnos drága. Ez van, hamarabb nem hullik az szét, akinek igen az vagy széttiporta, vagy pörgetett órával nyúlt bele a tutiba. Ennyire egyszerű ez a képlet.
Aztán majd jön a turbó, de mondjuk egy váltót hosszabb távra terveznek, mint az autó életciuklusa, szóval azzal nem lesz baj.
Persze szétrúgni szétlehet bármit, de az már nem rendeltetés szerű használat.
Ezek az autók max 500 ezerre vannak tervezve utána már iszonyatosan zsebbenyúlós lesz a buli, lehet ebben kételkedni és álmokat festeni, de ez van.
Minden autógyár pont annyi km garit ad ami még az összes statisztikai képlet szerint pont belefér, utána lehet fizetni, mint a katonatiszt
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.12 szerda, 23:03:20 írta tomeed
»
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16510 Dátum:
2013.06.12 szerda, 23:11:42 »
Persze a fogyasztoi tarsadalom sem egy utolso szempont
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16511 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 21:02:17 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.06.12 szerda, 23:01:32
Na most, az a kettőstömegű lendkerék valószínű azért van benne az összes 2007 körüli dízelekben
1 nem csak a 2007 körüliekben
2 a benzinesekben is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16512 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 21:51:55 »
Idézetet írta: Angel - 2013.06.13 csütörtök, 21:02:17
1 nem csak a 2007 körüliekben
2 a benzinesekben is.
Kiszedted a lényeget a dologból
Nyomatékszegény benzines motornál ritkább jelenség, hogy széthullik a cucc, nincs ami kinyírja
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.13 csütörtök, 21:58:05 írta tomeed
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16513 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 22:10:26 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.06.13 csütörtök, 21:51:55
Kiszedted a lényeget a dologból
Nyomatékszegény benzines motornál ritkább jelenség, hogy széthullik a cucc, nincs ami kinyírja
Amennyire tévedni tetszik. Annál is kb 1 kuplungot bír ki.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16514 Dátum:
2013.06.13 csütörtök, 23:06:56 »
Igazad van Angel, cseréld ki fixre
Annál is kb 1 kuplungot bír ki. --> erre nem tudok mit mondani! Mivel illik együtt cserélni mindig egy kuplungot fog kibírni, sőőőt, még egy kinyomó csapágyat is.
A futott km -el hasnolítsd inkább össze, talán az közelebbi becslést ad.
Gyorsan keressünk egy kollégát aki kivégezte a benzines autóban 90 ezer alatt a technilkát
Nálam az olaj bír ki mindig egy olajszűrőt
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16515 Dátum:
2013.06.14 péntek, 00:08:34 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.06.12 szerda, 23:01:32
A fix lendkeréknek egy nagy baja van, hogy az már többé nem hullik szét, viszont széthullik majd más, ami nem 300 ezerbe fog kerülni, hanem egy új autóba.
Mielőtt a 2 tömegű lendkereket kitalálták volna (igaz gyengébb autóknál) de hasonló megoldás létezett, csak ott a kuplungtárcsába voltak csillapítórugók integrálva.
A nagy baj az, hogy olcsóbb egy szépen időben széjjelhulló csillapító technikát tervezni, mint egy egyenletesen járó motort.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16516 Dátum:
2013.06.14 péntek, 08:04:24 »
Egyre inkább az a benyomásom, hogy az MK4 egy igazi ipari hulladék.
Sorra jönnek elő ugyanazok a gondok, amik másoknál is.
A legújabb, hogy nem lehet megtankolni az autót. 3-4 literenként lekattan a pisztoly, dől ki az üzemanyag a keréknél. Lehet, hogy egy liter is mellément mire teleraktam fél óra alatt.
Először azt hittem a kútfej a hibás, ezért 20 liter után átmentem másik benzinkúthoz, de ugyanaz volt az eredmény.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16517 Dátum:
2013.06.14 péntek, 08:19:16 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.06.14 péntek, 08:04:24
Egyre inkább az a benyomásom, hogy az MK4 egy igazi ipari hulladék.
Sorra jönnek elő ugyanazok a gondok, amik másoknál is.
A legújabb, hogy nem lehet megtankolni az autót. 3-4 literenként lekattan a pisztoly, dől ki az üzemanyag a keréknél. Lehet, hogy egy liter is mellément mire teleraktam fél óra alatt.
Először azt hittem a kútfej a hibás, ezért 20 liter után átmentem másik benzinkúthoz, de ugyanaz volt az eredmény.
ilyen volt nálam is. Én mikor tankolok, leengedem a pisztolyt, így fenn van egy kis légrés a gumiharang ellenére is. Nekem a kerékre eddig nem folyt a drága diesel, de, amikor ilyet csinált, akkor folyamatosan húztam a pisztoly ravaszát. Meg egy másik dolog, nem szabad kapkokdni a tankolásnál.
Viszont, ha ez általános probléma nálad, akkor mindenképp szervíz, mert nekem egy másik autónál felakadt a kilevegőztető. Az autó többször megállt, szervíz, cseréltek "mindent" észnélkül. Azután a végén még a tank is összehorpadt...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16518 Dátum:
2013.06.14 péntek, 08:22:02 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.06.14 péntek, 08:04:24
Egyre inkább az a benyomásom, hogy az MK4 egy igazi ipari hulladék.
Sorra jönnek elő ugyanazok a gondok, amik másoknál is.
A legújabb, hogy nem lehet megtankolni az autót. 3-4 literenként lekattan a pisztoly, dől ki az üzemanyag a keréknél. Lehet, hogy egy liter is mellément mire teleraktam fél óra alatt.
Először azt hittem a kútfej a hibás, ezért 20 liter után átmentem másik benzinkúthoz, de ugyanaz volt az eredmény.
Mint minden autó. Gyakorlatilag az összes bugot kimerítetted, többre már ne számíts.
Egyébként meg kell tanulnod még megtankolni az autót...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Elysium
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16519 Dátum:
2013.06.14 péntek, 09:31:46 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.06.14 péntek, 08:04:24
Egyre inkább az a benyomásom, hogy az MK4 egy igazi ipari hulladék.
Sorra jönnek elő ugyanazok a gondok, amik másoknál is.
A legújabb, hogy nem lehet megtankolni az autót. 3-4 literenként lekattan a pisztoly, dől ki az üzemanyag a keréknél. Lehet, hogy egy liter is mellément mire teleraktam fél óra alatt.
Először azt hittem a kútfej a hibás, ezért 20 liter után átmentem másik benzinkúthoz, de ugyanaz volt az eredmény.
http://www.youtube.com/watch?v=sxIgo6nI4n0
ha így tankolsz , lehet előjön ez a probléma
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16520 Dátum:
2013.06.14 péntek, 10:11:45 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.06.14 péntek, 08:19:16
ilyen volt nálam is. Én mikor tankolok, leengedem a pisztolyt, így fenn van egy kis légrés a gumiharang ellenére is. Nekem a kerékre eddig nem folyt a drága diesel, de, amikor ilyet csinált, akkor folyamatosan húztam a pisztoly ravaszát. Meg egy másik dolog, nem szabad kapkokdni a tankolásnál.
Viszont, ha ez általános probléma nálad, akkor mindenképp szervíz, mert nekem egy másik autónál felakadt a kilevegőztető. Az autó többször megállt, szervíz, cseréltek "mindent" észnélkül. Azután a végén még a tank is összehorpadt...
Én is arra gondolok, hogy a szellőző cső - ami visszajön a tankból - eldugult valamiért, és a betöltő csövön jön vissza a levegő, ami miatt felhabzik, feltorlódik az üzemanyag.
Az előző tankolásnál kezdte, korábban ment a dolog.
Próbáltam sokféleképpen a pisztolyt bedugni, de sehogy sem lett jobb. Általában ha nem úgy van benn, ahogy a piktogram mutatja a tanksapka fedélen, akkor egyáltalán nem lehet tölteni bele.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16521 Dátum:
2013.06.14 péntek, 12:58:05 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.14 péntek, 08:22:02
Mint minden autó. Gyakorlatilag az összes bugot kimerítetted, többre már ne számíts.
Ebben én nem lennék ennyire biztos
Pont most voltam a szervizben és ott volt egy olyan MKIV-es is aminek az olajhűtője engedte át a motorolajat a hűtővízbe.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16522 Dátum:
2013.06.14 péntek, 13:01:02 »
Idézetet írta: stealt - 2013.06.14 péntek, 12:58:05
Ebben én nem lennék ennyire biztos
Pont most voltam a szervizben és ott volt egy olyan MKIV-es is aminek az olajhűtője engedte át a motorolajat a hűtővízbe.
Na azt hogyan?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16523 Dátum:
2013.06.14 péntek, 13:29:26 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.14 péntek, 13:01:02
Na azt hogyan?
Azt mondták a a tranzitoknál fordul elő gyakrabban, de ezek szerint a mondeonál is sanszos. Gondolom Juszuf Musztafa vendégmunkás morcosan indíthat valahol egy hétfő reggelt ahol olajhűtőket gyártanak. Sikerül összehoznia a gyengébb példányt ami valameddig bírja aztán elkezdi átengedni a hűtendő motorolajat a hűtővízbe a hőcserélőn keresztül. A usernek ilyenkor lehet még szerencséje ha figyel néha az auto alá is mert a motorolaj nyagyobb nyomású mint a hűtőviz így nem tud menni a blokba de az olajos viz elkezd a hűtővíz kiegyenlitő sapkánál kifolyni. Ha még elkapja a user akkor amikor még a nivo pálcán még eléri az olajat nincs baj (utána meg jelez az olajnyomás ugyis) mert ezt ekkor a szerelők szerint még egy olajhűtőcsere és egy alapos átmosással meg lehet úszni. Mondjuk ez se olcsó mulatság oaljhűtő olaj hűtőfolyadék szerelési díj tisztítás. Ez már egy erős konyhapénz kategória lehet.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16524 Dátum:
2013.06.14 péntek, 14:29:26 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.14 péntek, 13:01:02
Na azt hogyan?
jaja én haverom céges skoda fabia dízelében láttam a feketés vöröses hűtővizet, a betöltőnél fekete olajsárral... kicsit haldoklik csak... 370ekm... 1,9pd tdi
Naplózva
cssl
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 187
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16525 Dátum:
2013.06.14 péntek, 17:44:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.14 péntek, 13:01:02
Na azt hogyan?
Egész eddigi pályafutásom során 31 éve, szakmámból kifolyólag (hajógépész) "nagyobb léptékű" diesel motorokkal foglalkoztam és foglalkozom. A hűtővízben megjelenő olajnak két oka lehetséges:
-1- Nem minden hajót, de jó néhányat télire leállítanak és úgy mond víztelenítik a rendszert. Ez azonban nem mindig sikerül maradéktalanul, így a visszahűtőben lévő vékony rézcsövekben maradó víz megfagy, és szétrepeszti azokat. Mivel ez személyautóknál a fagyálló miatt elképzelhetetlen (bár nagy az Isten állatkertje), marad a második.
-2- A visszahűtőben lévő tömítés hibája, amely elválasztja a víz és az olajrendszert egymástól. Ez azonban védett, elzárt helyzete miatt szinte kizárt, hogy megsérüljön, marad a gyártásnál rosszul beszerelt, vagy már eleve sérült tömítés, amely ideig-óráig bírja.
Naplózva
MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011 2.0 TDci Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16526 Dátum:
2013.06.14 péntek, 20:57:50 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.06.14 péntek, 10:11:45
Én is arra gondolok, hogy a szellőző cső - ami visszajön a tankból - eldugult valamiért, és a betöltő csövön jön vissza a levegő, ami miatt felhabzik, feltorlódik az üzemanyag.
Az előző tankolásnál kezdte, korábban ment a dolog.
Próbáltam sokféleképpen a pisztolyt bedugni, de sehogy sem lett jobb. Általában ha nem úgy van benn, ahogy a piktogram mutatja a tanksapka fedélen, akkor egyáltalán nem lehet tölteni bele.
Szia!
Én is erre gondolnék. Ha alánézel az autónak, láthatod, hogy a tank tetejétől jön egy kb 10 mm-es "S" alakú cső... ezen keresztül távozik a levegő tankoláskor.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16527 Dátum:
2013.06.14 péntek, 21:47:11 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.06.14 péntek, 20:57:50
Szia!
Én is erre gondolnék. Ha alánézel az autónak, láthatod, hogy a tank tetejétől jön egy kb 10 mm-es "S" alakú cső... ezen keresztül távozik a levegő tankoláskor.
Hogyan tudom vajon ezt ellenőrizni vagy kidugítani? Érzésem szerint a töltőnyílásnál lesz gebasz. Csodálatos Ford találmány.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16528 Dátum:
2013.06.16 vasárnap, 16:06:30 »
szerintetek mi lehet a gond ha az indexem neha gondol egyet es nem hajlando balra kattogni csak jobbra. de erdekes ha jobbra indexelek es kapasbol balra akkor müködik ujbol majd egy idö utan magahoz ter es ujbol fhasza minden. velemeny?
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16529 Dátum:
2013.06.16 vasárnap, 16:47:48 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.06.16 vasárnap, 16:06:30
szerintetek mi lehet a gond ha az indexem neha gondol egyet es nem hajlando balra kattogni csak jobbra. de erdekes ha jobbra indexelek es kapasbol balra akkor müködik ujbol majd egy idö utan magahoz ter es ujbol fhasza minden. velemeny?
a kattogást hangszóró adja.valahol kontakthiba lehet...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16530 Dátum:
2013.06.16 vasárnap, 18:48:10 »
Idézetet írta: alf - 2013.06.16 vasárnap, 16:47:48
a kattogást hangszóró adja.valahol kontakthiba lehet...
Csak hülye voltam, m nem szálltam ki és néztem meg, h vajon villog is, v se hang se villogás.
De akkor lehet, h villogás volt?
És ezzel a kontakt hibával lehet vmit olcsón kezdeni?
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16531 Dátum:
2013.06.16 vasárnap, 18:55:28 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.06.16 vasárnap, 18:48:10
Csak hülye voltam, m nem szálltam ki és néztem meg, h vajon villog is, v se hang se villogás.
De akkor lehet, h villogás volt?
És ezzel a kontakt hibával lehet vmit olcsón kezdeni?
Ha se villogás, se kattogás, akkor az indexkar lesz kontakhibás.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16532 Dátum:
2013.06.16 vasárnap, 19:05:17 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.06.16 vasárnap, 18:55:28
Ha se villogás, se kattogás, akkor az indexkar lesz kontakhibás.
A kijelzőn nem volt zöld nyíl villogás, és hang se. De hogy kint volt e vmi villogás azt nem láttam és sajnos nem is néztem meg.
Az orvosolható? Mármint az indexkar kontakthibája???
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16533 Dátum:
2013.06.16 vasárnap, 20:33:57 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.06.16 vasárnap, 19:05:17
A kijelzőn nem volt zöld nyíl villogás, és hang se. De hogy kint volt e vmi villogás azt nem láttam és sajnos nem is néztem meg.
Az orvosolható? Mármint az indexkar kontakthibája???
Van rá esély, hogy szétszedhető.
De amilyen szutyok elektromos hibákat képes produkálni az MK4, még az is lehet, hogy más a baj. Első körben kivenném a kapcsolót és ohmmérővel megmérném a kontaktusokat, hátha a méréssel már látszik, hogy az egyik nem tökéletes.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16534 Dátum:
2013.06.17 hétfő, 06:44:50 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.06.16 vasárnap, 20:33:57
Van rá esély, hogy szétszedhető.
De amilyen szutyok elektromos hibákat képes produkálni az MK4, még az is lehet, hogy más a baj. Első körben kivenném a kapcsolót és ohmmérővel megmérném a kontaktusokat, hátha a méréssel már látszik, hogy az egyik nem tökéletes.
[/quote
Ok, köszi a tippet!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
mbdeb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 426
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16535 Dátum:
2013.06.17 hétfő, 18:55:33 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.06.16 vasárnap, 19:05:17
A kijelzőn nem volt zöld nyíl villogás, és hang se. De hogy kint volt e vmi villogás azt nem láttam és sajnos nem is néztem meg.
Az orvosolható? Mármint az indexkar kontakthibája???
http://mondeo.hu/index.php?topic=10369.0
Naplózva
Olcsó minőségi tárhely honlapodnak
->
www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16536 Dátum:
2013.06.17 hétfő, 20:02:55 »
Idézetet írta: mbdeb - 2013.06.17 hétfő, 18:55:33
http://mondeo.hu/index.php?topic=10369.0
Igen, köszi pont most olvastam, meg néztem meg a videókat.
Sztem a Petivel nekünk is menni fog. Remélem!
Nekem csak WD40-em van, vegyek kontact sprayt is azért???
Remélem a pucolással megoldódik a gond, mert egyébként nem mindig csinálja, sőt inkább ritkán mint sűrven, de az utóbbi időben nagyon rákapott.
Ma egyébként megnéztem és nem csak a kijelzőn nem villog és kattog, hanem kint sem irányjelez az autó, szal tényleg nem kapcsol rá, mikor eltolom a kart.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16537 Dátum:
2013.06.17 hétfő, 21:47:39 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.06.17 hétfő, 20:02:55
Igen, köszi pont most olvastam, meg néztem meg a videókat.
Sztem a Petivel nekünk is menni fog. Remélem!
Nekem csak WD40-em van, vegyek kontact sprayt is azért???
Remélem a pucolással megoldódik a gond, mert egyébként nem mindig csinálja, sőt inkább ritkán mint sűrven, de az utóbbi időben nagyon rákapott.
Ma egyébként megnéztem és nem csak a kijelzőn nem villog és kattog, hanem kint sem irányjelez az autó, szal tényleg nem kapcsol rá, mikor eltolom a kart.
Bőven elég lesz a WD-40 neki. Ne is fújd rá direktben, hanem csak fülpucolóval csutakold meg az érintkezőt. Ne ússzon WD-40-ben az egész kapcsoló.
Szívesen segítek megcsinálni, ha útba esik a XXII. kerület.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16538 Dátum:
2013.06.17 hétfő, 22:29:12 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.06.17 hétfő, 21:47:39
Bőven elég lesz a WD-40 neki. Ne is fújd rá direktben, hanem csak fülpucolóval csutakold meg az érintkezőt. Ne ússzon WD-40-ben az egész kapcsoló.
Szívesen segítek megcsinálni, ha útba esik a XXII. kerület.
Köszi, de mire útba esne, addigra már páran az autómba mentek volna, mivel nem látják, h balra szeretnék kanyarodni!
De tényleg kössz!
Holnap meló után neki esünk a fórumtársammal Petivel (Cs12). Majd megírom, h mi volt.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16539 Dátum:
2013.06.17 hétfő, 22:50:51 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.06.17 hétfő, 22:29:12
Köszi, de mire útba esne, addigra már páran az autómba mentek volna, mivel nem látják, h balra szeretnék kanyarodni!
De tényleg kössz!
Holnap meló után neki esünk a fórumtársammal Petivel (Cs12). Majd megírom, h mi volt.
öcsém... milyen kanosszát jársz... én ma 140km-en keresztül kergettem egy XC90-et 170-180-al az M3-on. a kamionosok figyelése volt a legnagyobb gondom...
de lélekben veled vagyok
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16540 Dátum:
2013.06.18 kedd, 06:47:29 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.06.17 hétfő, 22:50:51
öcsém... milyen kanosszát jársz... én ma 140km-en keresztül kergettem egy XC90-et 170-180-al az M3-on. a kamionosok figyelése volt a legnagyobb gondom...
de lélekben veled vagyok
Kössz!
Egyébként már nagyon unom, h vmit megcsináltatok v kicserélek és jön vmi más. Nem ezt vártam egy 4-5 éves autótól.
Jah tényleg azt nem is írtam, h végül a hátsó ablakom fel le húzogatása is megoldódott, mert találtam Peti jóvoltából egy karosszériást, aki hajlandó volt megnézni és megcsinálni, így már nem akad el az ablak üveg a gumiban és feltud magától menni mindig automatikusan.
Jah meg múlt hétfőn megint kaptam egy kavicsot a szélvédőmre, nah ezt sem mondtam... megint nagyon lent van, de most az anyós oldal felől... ez javítható volt, de nem ígérték, h úgy is marad, m szhar helyen van a repedés..
Szal tényleg egyfolytában ér vmi....
Ennyire belenyúltam volna???
Vagy csak velem van a balfhaszság faktor!!!
De az ablakok fóliáztatását akkor is megcsináltatom jövő hónapban v augusztusban még nyaralás előtt!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16541 Dátum:
2013.06.18 kedd, 10:39:52 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.06.18 kedd, 06:47:29
Kössz!
Egyébként már nagyon unom, h vmit megcsináltatok v kicserélek és jön vmi más. Nem ezt vártam egy 4-5 éves autótól.
Jah tényleg azt nem is írtam, h végül a hátsó ablakom fel le húzogatása is megoldódott, mert találtam Peti jóvoltából egy karosszériást, aki hajlandó volt megnézni és megcsinálni, így már nem akad el az ablak üveg a gumiban és feltud magától menni mindig automatikusan.
Jah meg múlt hétfőn megint kaptam egy kavicsot a szélvédőmre, nah ezt sem mondtam... megint nagyon lent van, de most az anyós oldal felől... ez javítható volt, de nem ígérték, h úgy is marad, m szhar helyen van a repedés..
Szal tényleg egyfolytában ér vmi....
Ennyire belenyúltam volna???
Vagy csak velem van a balfhaszság faktor!!!
De az ablakok fóliáztatását akkor is megcsináltatom jövő hónapban v augusztusban még nyaralás előtt!!!
Egyszerű a válasz: 1.8 tdci.
Az ablakhuzogatósdit a karosszériás hogyan oldotta meg? (Nekem a jobb hátsó copat, és már minden házi praktikát, vuduzást kipróbáltam...)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16542 Dátum:
2013.06.18 kedd, 10:45:16 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.18 kedd, 10:39:52
Egyszerű a válasz: :
Az ablakhuzogatósdit a karosszériás hogyan oldotta meg? (Nekem a jobb hátsó copat, és már minden házi praktikát, vuduzást kipróbáltam...)
Egyszerű a válasz: 2.0 tdci...
tegyé rá síkosítót a készletből...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16543 Dátum:
2013.06.18 kedd, 10:51:26 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.06.18 kedd, 10:45:16
Egyszerű a válasz: 2.0 tdci...
tegyé rá síkosítót a készletből...
Sikosítóm nincs, de adhatnál erre a célre.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16544 Dátum:
2013.06.18 kedd, 13:07:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.18 kedd, 10:51:26
Sikosítóm nincs, de adhatnál erre a célre.
Az ablak úgy oldódott meg, h a vízlehúzó gumi kijött a helyéről az ablak keretben és egyszerűen csak visszapattintották a helyére. A biztonság kedvéért oda is lett ragasztva, m a gumi egy része elszakadt.
Az index kapcsolómon a fényszóró sem kattan be úgyh nagyon úgy néz ki h a kapcsolóval van gond. Nem áll meg a fényszóróm se hiába kapcsolom, nem tarja bent.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16545 Dátum:
2013.06.18 kedd, 13:10:07 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.06.18 kedd, 13:07:58
Az ablak úgy oldódott meg, h a vízlehúzó gumi kijött a helyéről az ablak keretben és egyszerűen csak visszapattintották a helyére. A biztonság kedvéért oda is lett ragasztva, m a gumi egy része elszakadt.
Az index kapcsolómon a fényszóró sem kattan be úgyh nagyon úgy néz ki h a kapcsolóval van gond. Nem áll meg a fényszóróm se hiába kapcsolom, nem tarja bent.
jössz ma?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16546 Dátum:
2013.06.18 kedd, 16:19:26 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.06.18 kedd, 13:10:07
jössz ma?
Megyek, ha még jó Neked!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16547 Dátum:
2013.06.18 kedd, 16:35:41 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.06.18 kedd, 16:19:26
Megyek, ha még jó Neked!
gyere
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16548 Dátum:
2013.06.18 kedd, 16:39:04 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.06.18 kedd, 16:35:41
gyere
Oksa, köszi!
Fél6kor megindulok.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16549 Dátum:
2013.06.18 kedd, 16:39:48 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.06.18 kedd, 16:39:04
Oksa, köszi!
Fél6kor megindulok.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Oldalak:
1
...
324
325
326
327
328
329
330
[
331
]
332
333
334
335
336
337
338
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ