Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.23 vasárnap, 04:18:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11214477 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #1750 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 12:38:47 »

Na végre, én eddig csak 3 színben láttam, már azt gondoltam elfogyott a festék a raktárról.
Üdv:)
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #1751 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 13:26:06 »

Úgy látom, megindult az első széria MKIV eladása.
Van itt egy halom teszautó:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?start=0&command=keres&rendezes=1&data=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
Naplózva
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #1752 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 16:02:27 »

Új motor, váltó az MK 4-ben:
http://www.autoblog.hu/?r=8952
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #1753 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 20:49:02 »

Én ma voltam a ford-nál.
Rákéreztem, 2008 februárjában jön a duplakuplungos autómata MKIV.
POWERSHIFT lesz a hivatalos neve ennek az új váltónak.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1754 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 20:49:33 »

Én ma voltam a ford-nál.
Rákéreztem, 2008 februárjában jön a duplakuplungos autómata MKIV.
POWERSHIFT lesz a hivatalos neve ennek az új váltónak.
Mondtam én...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #1755 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 21:02:12 »

Én ma voltam a ford-nál.
Rákéreztem, 2008 februárjában jön a duplakuplungos autómata MKIV.
POWERSHIFT lesz a hivatalos neve ennek az új váltónak.
Mondtam én...

Igen, mesterem!  eplus2  wave
Naplózva
Evo
Vendég
« Új hozzászólás #1756 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 11:36:53 »

Auto Bild-et olvasta valaki?

Összehasonlították a Merci C osztály belépőjét, Skoda Octavia 18 TDSI (vagy TSDI) meg az új MONDEO-t
Legszarabbul a Mondeo jött ki  rinya
Lomha a motorja stb. sok csúnyaságot írtak.
Jah a Merci és a Skodu 1,8-asok voltak, a Mondy 2,0

Érdekes kis összehasonlítás.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1757 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 11:47:51 »

Auto Bild-et olvasta valaki?

Összehasonlították a Merci C osztály belépőjét, Skoda Octavia 18 TDSI (vagy TSDI) meg az új MONDEO-t
Leg***abbul a Mondeo jött ki  rinya
Lomha a motorja stb. sok csúnyaságot írtak.
Jah a Merci és a Skodu 1,8-asok voltak, a Mondy 2,0

Érdekes kis összehasonlítás.

A 2.0 mondi nem veletlenul benyas vot ?
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1758 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 11:48:07 »

Auto Bild-et olvasta valaki?

Összehasonlították a Merci C osztály belépőjét, Skoda Octavia 18 TDSI (vagy TSDI) meg az új MONDEO-t
Leg***abbul a Mondeo jött ki  rinya
Lomha a motorja stb. sok csúnyaságot írtak.
Jah a Merci és a Skodu 1,8-asok voltak, a Mondy 2,0

Érdekes kis összehasonlítás.
Azért azt tudni kell, mennyire elfogult az autobild. Ha jól sejtem, nem teljesen korrekt az összehasonlítás.
Az tfsi lesz, mert sem a mergának, sem a skodrinak nincs dízele. Benzines igen.
A tfsi turbó-benzines. A merga 1,8-asa kompresszoros. A ford benzinese szívó.
Meg azt is kell tudni, hogy a c és az oftavia inkább a fóka mérete.
Almát a körtéhez.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1759 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 11:50:59 »

Auto Bild-et olvasta valaki?

Összehasonlították a Merci C osztály belépőjét, Skoda Octavia 18 TDSI (vagy TSDI) meg az új MONDEO-t
Leg***abbul a Mondeo jött ki  rinya
Lomha a motorja stb. sok csúnyaságot írtak.
Jah a Merci és a Skodu 1,8-asok voltak, a Mondy 2,0

Érdekes kis összehasonlítás.
Azért azt tudni kell, mennyire elfogult az autobild. Ha jól sejtem, nem teljesen korrekt az összehasonlítás.
Az tfsi lesz, mert sem a mergának, sem a skodrinak nincs dízele. Benzines igen.
A tfsi turbó-benzines. A merga 1,8-asa kompresszoros. A ford benzinese szívó.
Meg azt is kell tudni, hogy a c és az oftavia inkább a fóka mérete.
Almát a körtéhez.

Akkor meginkabb gaz, hogy 1 kategoriaval kisebb csoportban is lehuztak az MKIV-et.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1760 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 12:02:17 »

Akkor meginkabb gaz, hogy 1 kategoriaval kisebb csoportban is lehuztak az MKIV-et.

Igen, de a egy kevesebb lóerővel ellátott motor mozgat egy nagyobb kasztnit, az nyilván lomhábban megy. Ebben semmi gáz nincs.
Összevethetjük az S mergát a fiestával. Az s merga sokat fogyaszt, 0 pont, nem tudsz vele parkolni, 0 pont, drága 0 pont, a fiesta meg 30 pont. Kb így csinálja az autobild.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1761 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 12:34:50 »



Akkor meginkabb gaz, hogy 1 kategoriaval kisebb csoportban is lehuztak az MKIV-et.
[/quote]

Miva? C merci-superb az középkategória , úgy mint a mondeo.
Amúgy vicces, mert ezek szerint akkor a superb és c merga jobb mint  Passat is.HAha. Mert a Mondeo a Passatot megverte autobild.de-n
Az viszont sztem nem gáz,h a C - mercit nem tudta megverni, még jó, ha megverte volna akkor autobild mára már nem nagyon lenne..Meg hát mégis csak egy merci.

Amúgy egy linket tudsz adni? Nem találom a cikket.
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.08 csütörtök, 12:42:25 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1762 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 12:52:33 »



Akkor meginkabb gaz, hogy 1 kategoriaval kisebb csoportban is lehuztak az MKIV-et.

Miva? C merci-superb az középkategória , úgy mint a mondeo.
Amúgy vicces, mert ezek szerint akkor a superb és c merga jobb mint  Passat is.HAha. Mert a Mondeo a Passatot megverte autobild.de-n
Az viszont sztem nem gáz,h a C - mercit nem tudta megverni, még jó, ha megverte volna akkor autobild mára már nem nagyon lenne..Meg hát mégis csak egy merci.

Amúgy egy linket tudsz adni? Nem találom a cikket.
[/quote]

Az Octavia miota Superb ?
Naplózva

blah blah blah
Evo
Vendég
« Új hozzászólás #1763 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 13:00:14 »

Az tfsi lesz,A tfsi turbó-benzines. Almát a körtéhez.

Igeeeen, azazazaz nem emlékeztem pontosan!
Nah jah almát...
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #1764 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 14:25:53 »

az autobildet kb annyira kell komolyan venni mint a blikket napi informáci szerzésnek....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1765 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 14:42:57 »

Miva? C merci-superb az középkategória , úgy mint a mondeo.
Amúgy vicces, mert ezek szerint akkor a superb és c merga jobb mint  Passat is.HAha. Mert a Mondeo a Passatot megverte autobild.de-n
Az viszont sztem nem gáz,h a C - mercit nem tudta megverni, még jó, ha megverte volna akkor autobild mára már nem nagyon lenne..Meg hát mégis csak egy merci.

Amúgy egy linket tudsz adni? Nem találom a cikket.

Én azt mondom, az octavia és c merci MÉRETEIBEN kisebb a mondeónál. Tehát rövidebb, keskenyebb, miegymás.
A superb is kisebb, de az már nem annyira.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1766 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 14:44:35 »

Csak kíváncsiságból kérdezném azok akik elsőnek vették újként a lV-es mondit az ár azóta hogyan változott?
Pontosabban mennyivel adtak érte többet,mint az itt belinkelt majdnem új kocsiknál szerepel.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1767 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 16:55:01 »



Akkor meginkabb gaz, hogy 1 kategoriaval kisebb csoportban is lehuztak az MKIV-et.

Miva? C merci-superb az középkategória , úgy mint a mondeo.
Amúgy vicces, mert ezek szerint akkor a superb és c merga jobb mint  Passat is.HAha. Mert a Mondeo a Passatot megverte autobild.de-n
Az viszont sztem nem gáz,h a C - mercit nem tudta megverni, még jó, ha megverte volna akkor autobild mára már nem nagyon lenne..Meg hát mégis csak egy merci.

Amúgy egy linket tudsz adni? Nem találom a cikket.

Az Octavia miota Superb ?
[/quote]


Soha nem volt az , és nem is lesz az. Egyszerűen félreírtam, valami paranormális tevékenység következtében végig úgy hittem,h a superbről van szó bocsi.De teljesen mind1, C merci attól,h kisebb ugyanúgy középkategória.
Ha az Octavia valóban elverte a moneoIV et, akkor is fenn áll az a tény a friccek logikája szerint,h ezzel együtt a PAssatot is akkor..Cheesy Ezt még a németek sem gondolják komolyan..
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.08 csütörtök, 16:57:39 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1768 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 17:01:31 »

Soha nem volt az , és nem is lesz az. Egyszerűen félreírtam, valami paranormális tevékenység következtében végig úgy hittem,h a superbről van szó bocsi.De teljesen mind1, C merci attól,h kisebb ugyanúgy középkategória.
Ha az Octavia valóban elverte a moneoIV et, akkor is fenn áll az a tény a friccek logikája szerint,h ezzel együtt a PAssatot is akkor..Cheesy Ezt még a németek sem gondolják komolyan..
Én azt mondom, az octavia és c merci MÉRETEIBEN kisebb a mondeónál. Tehát rövidebb, keskenyebb, miegymás.
A superb is kisebb, de az már nem annyira.
Az oftavia az nem igazi középkategóriás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1769 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 17:06:41 »

Angel,és többiek!

Áruljátok már el miért nem nagy kategória a mondeóóó?
Jó az rendben van hogy néhány cm-el rövidebb mint egy A8,és?
1999-től 2002-3 ig majd az összes autó- :wave:motorom megvan,most poénra megnézem hova sorolják.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1770 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 17:09:34 »

Angel,és többiek!

Áruljátok már el miért nem nagy kategória a mondeóóó?
Jó az rendben van hogy néhány cm-el rövidebb mint egy A8,és?
1999-től 2002-3 ig majd az összes autó- :wave:motorom megvan,most poénra megnézem hova sorolják.

Azért az A8 nagyobb. Ilyenek is számítanak: ár, motorválaszték, 4x4, variálhatóság, és ugyi a méret.
V6, V8, ilyesmi... A mondeóban most nincs v6, v8, 4x4, csomó marhaság, a nagymama szekrényéből készített fabetét, miegymás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1771 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 17:51:48 »

Azért az A8 nagyobb. Ilyenek is számítanak: ár, motorválaszték, 4x4, variálhatóság, és ugyi a méret.
V6, V8, ilyesmi... A mondeóban most nincs v6, v8, 4x4, csomó marhaság, a nagymama szekrényéből készített fabetét, miegymás.
Rendben.Közben megnéztem,de csak hirtelen a 2es mondit találtam,arra közepet írtak mint méret.
Oké,de azóta kicsit nőtt a mondi nem?
Hát akkor fájó szivvel tudatom van egy eladó mk3,nemtudok a gondolattal kibékülni hogy középkategóriás autóm
legyen. falbav rinya
De azért alszom rá egyet eplus2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #1772 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 18:07:18 »

Azért az A8 nagyobb. Ilyenek is számítanak: ár, motorválaszték, 4x4, variálhatóság, és ugyi a méret.
V6, V8, ilyesmi... A mondeóban most nincs v6, v8, 4x4, csomó marhaság, a nagymama szekrényéből készített fabetét, miegymás.
Rendben.Közben megnéztem,de csak hirtelen a 2es mondit találtam,arra közepet írtak mint méret.
Oké,de azóta kicsit nőtt a mondi nem?
Hát akkor fájó szivvel tudatom van egy eladó mk3,nemtudok a gondolattal kibékülni hogy középkategóriás autóm
legyen. falbav rinya
De azért alszom rá egyet eplus2

Az MKIII a középkategória teteje.
Talán Angel irta egyszer /vagy valaki más/ hogy az MKIV méretei alapján már súrolja a felsőkategória alját!
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1773 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 18:08:53 »

Akkor nézzük a kategóriákat:

Kiskategória(mini autók): Pl Suzuki Alto, Ford Ka, Smart stb..
Alsó kategória: Fiesta,Polo,Swift stb..
Alsó-közép kategória: Focus,Astra,Golf,BMW 1.. Octaviát is idesorolják még
Közép kategória: Mondeo,Passat,Avensis,A4 stb..
Felső-közép kategória:A6,BMW5, E Merci,S80 stb..
Felsó ill. Premium kategória: S classe,A8,BMW 7

és a többti Suv,Kisbusz ,egyterű, bla bla de az most nem lényeg..

A lényeg, h attól ,h egy adott márka modellje a modellváltás során nagyobb lesz X centivel, attól még nem fog egy kategóriával feljebb lépni, ha a mondeo nagyobb lenne az E mergánál, attól még ugyanúgy a középkategóriába sorolnák, hisz árban, minőségben, presztízsben elmarad tőle.
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.08 csütörtök, 18:11:44 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1774 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 18:10:29 »

Az MKIII a középkategória teteje.
Talán Angel irta egyszer /vagy valaki más/ hogy az MKIV méretei alapján már súrolja a felsőkategória alját!
Én azt szeretném,hogy a garázsom oldalát súrolja!Még bódog is lennék!
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #1775 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 18:16:32 »

Akkor nézzük a kategóriákat:

Kiskategória(mini autók): Pl Suzuki Alto, Ford Ka, Smart stb..

Ezt milyen kategóriába sorolnád?  eplus2
http://www.youtube.com/watch?v=iN0LQJLabqA
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1776 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 18:17:52 »

Közép kategória: Mondeo,Passat,Avensis,A4 stb..

A lényeg, h attól ,h egy adott márka modellje a modellváltás során nagyobb lesz X centivel, attól még nem fog egy kategóriával feljebb lépni, ha a mondeo nagyobb lenne az E mergánál, attól még ugyanúgy a középkategóriába sorolnák, hisz árban, minőségben, így is elmarad tőle.

Az első oszlopra a válaszom,mára csak ez marad pias
2.ra meg ha ne értsek mindennel egyet.No mindegy,de érdekességképp:ha van két egyforma nagy autó,nézzük ezt
pl amit írtál feltételesen mondeo/merci.
Most vegyünk két egyforma nagy kamiont,legyen egy Rába/Volvó.......és ugye felmerül a kérdés,hogy lehetne két
külömböző katba sorolni.Azért érthető amit felvetek,nem?
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1777 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 18:22:00 »

Akkor nézzük a kategóriákat:

Kiskategória(mini autók): Pl Suzuki Alto, Ford Ka, Smart stb..

Ezt milyen kategóriába sorolnád?  eplus2
http://www.youtube.com/watch?v=iN0LQJLabqA


taps taps Nekem kell egy ilyen! Mondjuk kell hozzá egy bizonyos " nem szívbajos " hozzáállás,h ezzel forgalomba merészkedjen valaki..de nagypn ott van  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.08 csütörtök, 18:23:31 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #1778 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 18:27:49 »


taps taps Nekem kell egy ilyen! Mondjuk kell hozzá egy bizonyos " nem szívbajos " hozzáállás,h ezzel forgalomba merészkedjen valaki..de nagypn ott van  vigyor3

Király, ahogy huzogatja maga után, mint a bőröndöt. Még a repülőre is felviheted  hehe eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1779 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 18:30:46 »

Az MKIII a középkategória teteje.
Talán Angel irta egyszer /vagy valaki más/ hogy az MKIV méretei alapján már súrolja a felsőkategória alját!

Igen. Az MKIV az Audi A6, E, S80 méretéhez hasonlít, sőt, a felső kategóriába is majdnem be lehetne rakni - a mérete alapján.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1780 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 18:33:40 »

Az első oszlopra a válaszom,mára csak ez marad pias
2.ra meg ha ne értsek mindennel egyet.No mindegy,de érdekességképp:ha van két egyforma nagy autó,nézzük ezt
pl amit írtál feltételesen mondeo/merci.
Most vegyünk két egyforma nagy kamiont,legyen egy Rába/Volvó.......és ugye felmerül a kérdés,hogy lehetne két
külömböző katba sorolni.Azért érthető amit felvetek,nem?

A kamion munkaeszköz, mondjuk csak az számít, mennyi terhet tud elhúzni.
Az autó sokszor a pé..isz meghosszabbítása. Az is számít, mekkora a presztízse, egyedi, drága, nincs ilyen a szomszédnak... és így tovább.
Tehát nem csak a használati értéke a fontos. Mert ugye mindegyik A-ból B-be visz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
bucho
Vendég
« Új hozzászólás #1781 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 21:38:19 »

Ha még nem olvastátok.
http://www.vezess.hu/teszt/mint_ecset/12044/
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1782 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 21:57:07 »


Megvárhatták volna a Powershift váltót..
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #1783 Dátum: 2007.11.09 péntek, 00:12:55 »

Akkor nézzük a kategóriákat:

Kiskategória(mini autók): Pl Suzuki Alto, Ford Ka, Smart stb..

Ezt milyen kategóriába sorolnád?  eplus2
http://www.youtube.com/watch?v=iN0LQJLabqA

Már az elején hemperegtem a székemen, de amikor megfogta, mint egy bőröndöt és bement vele az irodaházba lefordultam a székről. Brutál!  taps nyes
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
somi
Vendég
« Új hozzászólás #1784 Dátum: 2007.11.09 péntek, 13:26:19 »

Én ma voltam a ford-nál.
Rákéreztem, 2008 februárjában jön a duplakuplungos autómata MKIV.
POWERSHIFT lesz a hivatalos neve ennek az új váltónak.

a váltonak ez lesz a pontos neve:Durashift-6-tronic
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1785 Dátum: 2007.11.09 péntek, 14:23:54 »

Tehát nem csak a használati értéke a fontos. Mert ugye mindegyik A-ból B-be visz.
Persze sokmindenbe igazad van.
De amit felvetettem razsának,na az a lényeg.Azt hadd ne fogadjam el hogy két mondjuk egyméretű autó
két kategória legyen./és itt nem a trabi/fiesta összehasonlitásra gondolok/
De nekem az is jó/és ez mondjuk  ikább, nem neked szól /egyezzünk meg abban hogy ebben a témában nem értünk egyet,.......... :eljen:razsa jó?

De azért, továbbra sem bánnám ha a lVes mondi kicsit beleakadna a garázsam falába! hehe
3-7ezer km-rel 6.7-7.4 m. között nem rossz vétel!
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #1786 Dátum: 2007.11.09 péntek, 17:18:44 »

Én ma voltam a ford-nál.
Rákéreztem, 2008 februárjában jön a duplakuplungos autómata MKIV.
POWERSHIFT lesz a hivatalos neve ennek az új váltónak.

a váltonak ez lesz a pontos neve:Durashift-6-tronic

Biztos vagy te ebben?

Ez még nem a sima aztómata neve lesz?

Én már a duplakuplungosra céloztam!
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #1787 Dátum: 2007.11.09 péntek, 18:04:32 »

én a ford szalonba láttam ilyet 2.3 benzines motorral meg ezzel a 6sebességhez váltoval.
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #1788 Dátum: 2007.11.09 péntek, 22:39:32 »

én a ford szalonba láttam ilyet 2.3 benzines motorral meg ezzel a 6sebességhez váltoval.

De ez a  6 sebességes váltó nem ugyanaz, mint ami lesz a közeljövőben, ami duplakuplungos lesz.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1789 Dátum: 2007.11.10 szombat, 00:46:02 »

De ez a  6 sebességes váltó nem ugyanaz, mint ami lesz a közeljövőben, ami duplakuplungos lesz.

Remélem az már fogja bírni a magyobb nyomatékot is. Egyre gyakoribb lesz a benyásoknál is a turbo az meg eléggé meglendíti nyomatékot mindenkinél.
Naplózva
frenk66
Vendég
« Új hozzászólás #1790 Dátum: 2007.11.10 szombat, 09:13:52 »



Akkor meginkabb gaz, hogy 1 kategoriaval kisebb csoportban is lehuztak az MKIV-et.

Miva? C merci-superb az középkategória , úgy mint a mondeo.
Amúgy vicces, mert ezek szerint akkor a superb és c merga jobb mint  Passat is.HAha. Mert a Mondeo a Passatot megverte autobild.de-n
Az viszont sztem nem gáz,h a C - mercit nem tudta megverni, még jó, ha megverte volna akkor autobild mára már nem nagyon lenne..Meg hát mégis csak egy merci.

Amúgy egy linket tudsz adni? Nem találom a cikket.
[/quote]

 :falbav:Bocs a közbeszólásért, de nem bírtam megálni.

1.: A merci már csak a nevéből él, mivel azóta nem tudtak gyártani egy strapabíró autót mióta az ÚN: fekvőlámpás (taxikat) kiadták.
2.: Én mercit hajtok a munkahelyemen januárban lesz a gép 2 éves és még nincs benne 100.000 km. ez idő alatt 5db kipufogó rendszert cseréltek rajta, 55.000km-nél komplett motrot, 2 garnitúra féktárcsát, 4 garnitúra fékpofát és még az apróságokat nem említettem. Igaz ez egy 313 cdi mentőautó, de vannak fordjaink (Transit) és toyoták ezek  meghibásodását összeadva is tizede a mercinek. taps
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1791 Dátum: 2007.11.10 szombat, 09:14:44 »

Én ma voltam a ford-nál.
Rákéreztem, 2008 februárjában jön a duplakuplungos autómata MKIV.
POWERSHIFT lesz a hivatalos neve ennek az új váltónak.

a váltonak ez lesz a pontos neve:Durashift-6-tronic

Biztos vagy te ebben?

Ez még nem a sima aztómata neve lesz?

Én már a duplakuplungosra céloztam!

A DSG-szerű neve powershift. A Durafhift 6 tronic egy 6 sebességes aftomat, az a fajtam, amiből a III-asban van, 5 sebességes változatban.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #1792 Dátum: 2007.11.10 szombat, 15:31:24 »


A DSG-szerű neve powershift. A Durafhift 6 tronic egy 6 sebességes aftomat, az a fajtam, amiből a III-asban van, 5 sebességes változatban.

Én is ezt mondom.  wave

De azért mi megvárjuk a poweshift-et, ugye?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1793 Dátum: 2007.11.10 szombat, 15:34:34 »


A DSG-szerű neve powershift. A Durafhift 6 tronic egy 6 sebességes aftomat, az a fajtam, amiből a III-asban van, 5 sebességes változatban.

Én is ezt mondom.  wave

De azért mi megvárjuk a poweshift-et, ugye?

Még szép. Mi má öregek vagyunk, nem akarunk váltani, kell nekünk az aftomat.
Viszont van egy bibi. Gyorsulási verseny? Na annak semmi értelme nem lesz...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1794 Dátum: 2007.11.10 szombat, 17:17:47 »

Még szép. Mi má öregek vagyunk, nem akarunk váltani, kell nekünk az aftomat.
Viszont van egy bibi. Gyorsulási verseny? Na annak semmi értelme nem lesz...
Már miért ne lenne?Csak az kategória,amire jelentkeztek,módusul kissé!
Veterán,old,vagy öreg fiúk,vagy kinek mi tetszik. eplus2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #1795 Dátum: 2007.11.11 vasárnap, 08:29:10 »

Gyorsulási verseny? Na annak semmi értelme nem lesz...

Hááááát, nem is tudom. Kényelmesen hátradőlünk a székünkben, és időre megnézzük, hogy mennyi csevapot tudunk enni!  finom eplus2
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1796 Dátum: 2007.11.11 vasárnap, 08:42:13 »

Már miért ne lenne?Csak az kategória,amire jelentkeztek,módusul kissé!
Veterán,old,vagy öreg fiúk,vagy kinek mi tetszik. eplus2

Ez az, mond meg jól nekik!  nyes vigyor3 Wink taps eplus2 wave
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1797 Dátum: 2007.11.11 vasárnap, 09:00:54 »

Gyorsulási verseny? Na annak semmi értelme nem lesz...

Hááááát, nem is tudom. Kényelmesen hátradőlünk a székünkben, és időre megnézzük, hogy mennyi csevapot tudunk enni!  finom eplus2
Figyu,ez nem baj hogy hátradőlsz a székben!De kamera legyen nálad,tőled követelmény taps eljen eplus2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1798 Dátum: 2007.11.13 kedd, 12:32:55 »

(hosszúság/szélesség/magasság/tengelytáv)
MKIV méretei (4a): 4844/1886/1500/2850
A6 méretei: 4915/1855/1460/2845.

Vagyis, a hosszt leszámítva a mondeo a nagyobb. Sőt, a tengelytáv, ami a leglényegesebb a beltér nagyságához, az sem kisebb (picivel nagyobb), mint A6-nál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #1799 Dátum: 2007.11.21 szerda, 15:12:14 »

Ha minden igaz, akkor jövő februárban érkezik a powershift váltó!

De miről is beszélünk?

A Powershift automata egy teljesen új fejlesztésű duplakuplungos váltó, dinamikusabb teljesítménnyel, és takarékos üzemanyag fogyasztással.

Néhány szóval az új váltómű fejlesztéséről. A tavalyi Frankfurti Autószalonon mutatkozott be egy új cég a GETRAG-Ford, mely 50-50%-os tulajdonrésszel alakult meg. A cég feladata volt egy új automata váltó kifejlesztése, mely célul tűzte ki, hogy az üzemanyag fogyasztást legalább 10%-al csökkentse, vagyis megegyezően lehessen használni, a kézi váltós autókhoz hasonlítva. A duplakuplungos működés lényege, hogy két tengelyt használnak a váltóban, mindegyiken egy-egy tengelykapcsolóval. Az egyik a páratlan fokozatoknál működik, a másik pedig páros fokozatnál. Így üzem közben két lehetőségünk is van. Amíg egy fokozatban haladunk, a rendszer előkészíti a logikailag következő fokozat kapcsolását felfelé és lefelé is. Így elválasztva a páros és páratlan fokozatokat sokkal egyenletesebben lehet megoldani a nyomatékátvitelt a fokozatok között, csökkentve a tengelykapcsolóra és a motorra jutó terhelést. A járművezető elképzelését a rendszer a gázpedál állásából, és mozgási sebességéből számítja ki. Például kézi üzemmódban, ha a vezető gyorsít a rendszer azonnal készen áll az éppen nem használt tengelyen a következő fokozat kapcsolására, ám addig nem vezérli a saját kuplungját, míg erre a vezetőtől parancsot nem kap. Ezzel elárultuk azt is, hogy a rendszer természetesen képes automata és kézi üzemmódban való működésre is. Visszaváltásnál ugyanez a folyamat játszódik le.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.