Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 15:58:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
29
30
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
42
43
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336467 alkalommal)
Petya
és 19 vendég van a témában
MondESU
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1750 Dátum:
2007.11.04 vasárnap, 12:38:47 »
Idézetet írta: Angel - 2007.11.04 vasárnap, 11:37:58
Idézetet írta: zsoel - 2007.11.04 vasárnap, 11:10:32
Stealt!
Itt a kedvenc szined:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1556289&command=ugras&screenwidth=1024
Pontosan tudom, mit fog rá mondani.
Na végre, én eddig csak 3 színben láttam, már azt gondoltam elfogyott a festék a raktárról.
Üdv:)
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1751 Dátum:
2007.11.04 vasárnap, 13:26:06 »
Úgy látom, megindult az első széria MKIV eladása.
Van itt egy halom teszautó:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?start=0&command=keres&rendezes=1&data=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
Naplózva
Bazsa
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1752 Dátum:
2007.11.05 hétfő, 16:02:27 »
Új motor, váltó az MK 4-ben:
http://www.autoblog.hu/?r=8952
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1753 Dátum:
2007.11.05 hétfő, 20:49:02 »
Én ma voltam a ford-nál.
Rákéreztem, 2008 februárjában jön a duplakuplungos autómata MKIV.
POWERSHIFT lesz a hivatalos neve ennek az új váltónak.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1754 Dátum:
2007.11.05 hétfő, 20:49:33 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.11.05 hétfő, 20:49:02
Én ma voltam a ford-nál.
Rákéreztem, 2008 februárjában jön a duplakuplungos autómata MKIV.
POWERSHIFT lesz a hivatalos neve ennek az új váltónak.
Mondtam én...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1755 Dátum:
2007.11.05 hétfő, 21:02:12 »
Idézetet írta: Angel - 2007.11.05 hétfő, 20:49:33
Idézetet írta: zsoel - 2007.11.05 hétfő, 20:49:02
Én ma voltam a ford-nál.
Rákéreztem, 2008 februárjában jön a duplakuplungos autómata MKIV.
POWERSHIFT lesz a hivatalos neve ennek az új váltónak.
Mondtam én...
Igen, mesterem!
Naplózva
Evo
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1756 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 11:36:53 »
Auto Bild-et olvasta valaki?
Összehasonlították a Merci C osztály belépőjét, Skoda Octavia 18 TDSI (vagy TSDI) meg az új
MONDEO
-t
Legszarabbul a Mondeo jött ki
Lomha a motorja stb. sok csúnyaságot írtak.
Jah a Merci és a Skodu 1,8-asok voltak, a Mondy 2,0
Érdekes kis összehasonlítás.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1757 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 11:47:51 »
Idézetet írta: Evo - 2007.11.08 csütörtök, 11:36:53
Auto Bild-et olvasta valaki?
Összehasonlították a Merci C osztály belépőjét, Skoda Octavia 18 TDSI (vagy TSDI) meg az új
MONDEO
-t
Leg***abbul a Mondeo jött ki
Lomha a motorja stb. sok csúnyaságot írtak.
Jah a Merci és a Skodu 1,8-asok voltak, a Mondy 2,0
Érdekes kis összehasonlítás.
A 2.0 mondi nem veletlenul benyas vot ?
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1758 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 11:48:07 »
Idézetet írta: Evo - 2007.11.08 csütörtök, 11:36:53
Auto Bild-et olvasta valaki?
Összehasonlították a Merci C osztály belépőjét, Skoda Octavia 18 TDSI (vagy TSDI) meg az új
MONDEO
-t
Leg***abbul a Mondeo jött ki
Lomha a motorja stb. sok csúnyaságot írtak.
Jah a Merci és a Skodu 1,8-asok voltak, a Mondy 2,0
Érdekes kis összehasonlítás.
Azért azt tudni kell, mennyire elfogult az autobild. Ha jól sejtem, nem teljesen korrekt az összehasonlítás.
Az tfsi lesz, mert sem a mergának, sem a skodrinak nincs dízele. Benzines igen.
A tfsi turbó-benzines. A merga 1,8-asa kompresszoros. A ford benzinese szívó.
Meg azt is kell tudni, hogy a c és az oftavia inkább a fóka mérete.
Almát a körtéhez.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1759 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 11:50:59 »
Idézetet írta: Angel - 2007.11.08 csütörtök, 11:48:07
Idézetet írta: Evo - 2007.11.08 csütörtök, 11:36:53
Auto Bild-et olvasta valaki?
Összehasonlították a Merci C osztály belépőjét, Skoda Octavia 18 TDSI (vagy TSDI) meg az új
MONDEO
-t
Leg***abbul a Mondeo jött ki
Lomha a motorja stb. sok csúnyaságot írtak.
Jah a Merci és a Skodu 1,8-asok voltak, a Mondy 2,0
Érdekes kis összehasonlítás.
Azért azt tudni kell, mennyire elfogult az autobild. Ha jól sejtem, nem teljesen korrekt az összehasonlítás.
Az tfsi lesz, mert sem a mergának, sem a skodrinak nincs dízele. Benzines igen.
A tfsi turbó-benzines. A merga 1,8-asa kompresszoros. A ford benzinese szívó.
Meg azt is kell tudni, hogy a c és az oftavia inkább a fóka mérete.
Almát a körtéhez.
Akkor meginkabb gaz, hogy 1 kategoriaval kisebb csoportban is lehuztak az MKIV-et.
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1760 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 12:02:17 »
Idézetet írta: zacci - 2007.11.08 csütörtök, 11:50:59
Akkor meginkabb gaz, hogy 1 kategoriaval kisebb csoportban is lehuztak az MKIV-et.
Igen, de a egy kevesebb lóerővel ellátott motor mozgat egy nagyobb kasztnit, az nyilván lomhábban megy. Ebben semmi gáz nincs.
Összevethetjük az S mergát a fiestával. Az s merga sokat fogyaszt, 0 pont, nem tudsz vele parkolni, 0 pont, drága 0 pont, a fiesta meg 30 pont. Kb így csinálja az autobild.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1761 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 12:34:50 »
Akkor meginkabb gaz, hogy 1 kategoriaval kisebb csoportban is lehuztak az MKIV-et.
[/quote]
Miva? C merci-superb az középkategória , úgy mint a mondeo.
Amúgy vicces, mert ezek szerint akkor a superb és c merga jobb mint Passat is.HAha. Mert a Mondeo a Passatot megverte autobild.de-n
Az viszont sztem nem gáz,h a C - mercit nem tudta megverni, még jó, ha megverte volna akkor autobild mára már nem nagyon lenne..Meg hát mégis csak egy merci.
Amúgy egy linket tudsz adni? Nem találom a cikket.
«
Utoljára szerkesztve: 2007.11.08 csütörtök, 12:42:25 írta razsa
»
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1762 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 12:52:33 »
Idézetet írta: razsa - 2007.11.08 csütörtök, 12:34:50
Akkor meginkabb gaz, hogy 1 kategoriaval kisebb csoportban is lehuztak az MKIV-et.
Miva? C merci-superb az középkategória , úgy mint a mondeo.
Amúgy vicces, mert ezek szerint akkor a superb és c merga jobb mint Passat is.HAha. Mert a Mondeo a Passatot megverte autobild.de-n
Az viszont sztem nem gáz,h a C - mercit nem tudta megverni, még jó, ha megverte volna akkor autobild mára már nem nagyon lenne..Meg hát mégis csak egy merci.
Amúgy egy linket tudsz adni? Nem találom a cikket.
[/quote]
Az Octavia miota Superb ?
Naplózva
blah blah blah
Evo
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1763 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 13:00:14 »
Idézetet írta: Angel - 2007.11.08 csütörtök, 11:48:07
Az tfsi lesz,A tfsi turbó-benzines. Almát a körtéhez.
Igeeeen, azazazaz nem emlékeztem pontosan!
Nah jah almát...
Naplózva
somi
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1764 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 14:25:53 »
az autobildet kb annyira kell komolyan venni mint a blikket napi informáci szerzésnek....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1765 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 14:42:57 »
Idézetet írta: razsa - 2007.11.08 csütörtök, 12:34:50
Miva? C merci-superb az középkategória , úgy mint a mondeo.
Amúgy vicces, mert ezek szerint akkor a superb és c merga jobb mint Passat is.HAha. Mert a Mondeo a Passatot megverte autobild.de-n
Az viszont sztem nem gáz,h a C - mercit nem tudta megverni, még jó, ha megverte volna akkor autobild mára már nem nagyon lenne..Meg hát mégis csak egy merci.
Amúgy egy linket tudsz adni? Nem találom a cikket.
Én azt mondom, az octavia és c merci MÉRETEIBEN kisebb a mondeónál. Tehát rövidebb, keskenyebb, miegymás.
A superb is kisebb, de az már nem annyira.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3728
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1766 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 14:44:35 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.11.04 vasárnap, 13:26:06
Úgy látom, megindult az első széria MKIV eladása.
Van itt egy halom teszautó:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?start=0&command=keres&rendezes=1&data=YToyNDp7czo3OiJyZXN1bHRzIjtzOjI6IjUwIjtzOjExOiJzY3JlZW53aWR0aCI7czo0OiIxMDI0IjtzOjk6ImthdGVnb3JpYSI7czoxMToic3plbWVseWF1dG8iO3M6NDoia19oYSI7aToxO3M6NToia19zemEiO2k6MTtzOjU6ImtfZ2hhIjtpOjE7czo2OiJleHRyYTEiO047czo2OiJleHRyYTIiO047czo2OiJleHRyYTMiO047czo2OiJleHRyYTQiO047czo2OiJleHRyYTUiO047czo2OiJleHRyYTYiO047czo2OiJleHRyYTciO047czo2OiJleHRyYTgiO047czo2OiJleHRyYTkiO047czo3OiJleHRyYTEwIjtOO3M6MjoicTEiO3M6MzoiMzQwIjtzOjI6InEyIjtzOjY6Im1vbmRlbyI7czoxMDoiZXZqYXJhdG1pbiI7czo0OiIyMDA2IjtzOjEwOiJ2ZXRlbGFybWluIjtzOjc6IjYzOTAwMDAiO3M6NToibW90b3IiO3M6MToiMiI7czoxMzoib3JzemFnX2tlcmVzbyI7czoxOiJIIjtzOjk6InRlbGplc21pbiI7czoyOiI5NiI7czo2OiJ0ZWxqZXMiO3M6Mjoia3ciO30=
Csak kíváncsiságból kérdezném azok akik elsőnek vették újként a lV-es mondit az ár azóta hogyan változott?
Pontosabban mennyivel adtak érte többet,mint az itt belinkelt majdnem új kocsiknál szerepel.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1767 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 16:55:01 »
Idézetet írta: zacci - 2007.11.08 csütörtök, 12:52:33
Idézetet írta: razsa - 2007.11.08 csütörtök, 12:34:50
Akkor meginkabb gaz, hogy 1 kategoriaval kisebb csoportban is lehuztak az MKIV-et.
Miva? C merci-superb az középkategória , úgy mint a mondeo.
Amúgy vicces, mert ezek szerint akkor a superb és c merga jobb mint Passat is.HAha. Mert a Mondeo a Passatot megverte autobild.de-n
Az viszont sztem nem gáz,h a C - mercit nem tudta megverni, még jó, ha megverte volna akkor autobild mára már nem nagyon lenne..Meg hát mégis csak egy merci.
Amúgy egy linket tudsz adni? Nem találom a cikket.
Az Octavia miota Superb ?
[/quote]
Soha nem volt az , és nem is lesz az. Egyszerűen félreírtam, valami paranormális tevékenység következtében végig úgy hittem,h a superbről van szó bocsi.De teljesen mind1, C merci attól,h kisebb ugyanúgy középkategória.
Ha az Octavia valóban elverte a moneoIV et, akkor is fenn áll az a tény a friccek logikája szerint,h ezzel együtt a PAssatot is akkor..
Ezt még a németek sem gondolják komolyan..
«
Utoljára szerkesztve: 2007.11.08 csütörtök, 16:57:39 írta razsa
»
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1768 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 17:01:31 »
Idézetet írta: razsa - 2007.11.08 csütörtök, 16:55:01
Soha nem volt az , és nem is lesz az. Egyszerűen félreírtam, valami paranormális tevékenység következtében végig úgy hittem,h a superbről van szó bocsi.De teljesen mind1, C merci attól,h kisebb ugyanúgy középkategória.
Ha az Octavia valóban elverte a moneoIV et, akkor is fenn áll az a tény a friccek logikája szerint,h ezzel együtt a PAssatot is akkor..
Ezt még a németek sem gondolják komolyan..
Én azt mondom, az octavia és c merci MÉRETEIBEN kisebb a mondeónál. Tehát rövidebb, keskenyebb, miegymás.
A superb is kisebb, de az már nem annyira.
Az oftavia az nem igazi középkategóriás.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3728
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1769 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 17:06:41 »
Angel,és többiek!
Áruljátok már el miért nem nagy kategória a mondeóóó?
Jó az rendben van hogy néhány cm-el rövidebb mint egy A8,és?
1999-től 2002-3 ig majd az összes autó- :wave:motorom megvan,most poénra megnézem hova sorolják.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1770 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 17:09:34 »
Idézetet írta: wofer - 2007.11.08 csütörtök, 17:06:41
Angel,és többiek!
Áruljátok már el miért nem nagy kategória a mondeóóó?
Jó az rendben van hogy néhány cm-el rövidebb mint egy A8,és?
1999-től 2002-3 ig majd az összes autó- :wave:motorom megvan,most poénra megnézem hova sorolják.
Azért az A8 nagyobb. Ilyenek is számítanak: ár, motorválaszték, 4x4, variálhatóság, és ugyi a méret.
V6, V8, ilyesmi... A mondeóban most nincs v6, v8, 4x4, csomó marhaság, a nagymama szekrényéből készített fabetét, miegymás.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3728
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1771 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 17:51:48 »
Idézetet írta: Angel - 2007.11.08 csütörtök, 17:09:34
Azért az A8 nagyobb. Ilyenek is számítanak: ár, motorválaszték, 4x4, variálhatóság, és ugyi a méret.
V6, V8, ilyesmi... A mondeóban most nincs v6, v8, 4x4, csomó marhaság, a nagymama szekrényéből készített fabetét, miegymás.
Rendben.Közben megnéztem,de csak hirtelen a 2es mondit találtam,arra közepet írtak mint méret.
Oké,de azóta kicsit nőtt a mondi nem?
Hát akkor fájó szivvel tudatom van egy eladó mk3,nemtudok a gondolattal kibékülni hogy középkategóriás autóm
legyen.
De azért alszom rá egyet
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1772 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 18:07:18 »
Idézetet írta: wofer - 2007.11.08 csütörtök, 17:51:48
Idézetet írta: Angel - 2007.11.08 csütörtök, 17:09:34
Azért az A8 nagyobb. Ilyenek is számítanak: ár, motorválaszték, 4x4, variálhatóság, és ugyi a méret.
V6, V8, ilyesmi... A mondeóban most nincs v6, v8, 4x4, csomó marhaság, a nagymama szekrényéből készített fabetét, miegymás.
Rendben.Közben megnéztem,de csak hirtelen a 2es mondit találtam,arra közepet írtak mint méret.
Oké,de azóta kicsit nőtt a mondi nem?
Hát akkor fájó szivvel tudatom van egy eladó mk3,nemtudok a gondolattal kibékülni hogy középkategóriás autóm
legyen.
De azért alszom rá egyet
Az MKIII a középkategória teteje.
Talán Angel irta egyszer /vagy valaki más/ hogy az MKIV méretei alapján már súrolja a felsőkategória alját!
Naplózva
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1773 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 18:08:53 »
Akkor nézzük a kategóriákat:
Kiskategória(mini autók): Pl Suzuki Alto, Ford Ka, Smart stb..
Alsó kategória: Fiesta,Polo,Swift stb..
Alsó-közép kategória: Focus,Astra,Golf,BMW 1.. Octaviát is idesorolják még
Közép kategória: Mondeo,Passat,Avensis,A4 stb..
Felső-közép kategória:A6,BMW5, E Merci,S80 stb..
Felsó ill. Premium kategória: S classe,A8,BMW 7
és a többti Suv,Kisbusz ,egyterű, bla bla de az most nem lényeg..
A lényeg, h attól ,h egy adott márka modellje a modellváltás során nagyobb lesz X centivel, attól még nem fog egy kategóriával feljebb lépni, ha a mondeo nagyobb lenne az E mergánál, attól még ugyanúgy a középkategóriába sorolnák, hisz árban, minőségben, presztízsben elmarad tőle.
«
Utoljára szerkesztve: 2007.11.08 csütörtök, 18:11:44 írta razsa
»
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3728
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1774 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 18:10:29 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.11.08 csütörtök, 18:07:18
Az MKIII a középkategória teteje.
Talán Angel irta egyszer /vagy valaki más/ hogy az MKIV méretei alapján már súrolja a felsőkategória alját!
Én azt szeretném,hogy a garázsom oldalát súrolja!Még bódog is lennék!
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
ms02
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1775 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 18:16:32 »
Idézetet írta: razsa - 2007.11.08 csütörtök, 18:08:53
Akkor nézzük a kategóriákat:
Kiskategória(mini autók): Pl Suzuki Alto, Ford Ka, Smart stb..
Ezt milyen kategóriába sorolnád?
http://www.youtube.com/watch?v=iN0LQJLabqA
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3728
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1776 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 18:17:52 »
Idézetet írta: razsa - 2007.11.08 csütörtök, 18:08:53
Közép kategória: Mondeo,Passat,Avensis,A4 stb..
A lényeg, h attól ,h egy adott márka modellje a modellváltás során nagyobb lesz X centivel, attól még nem fog egy kategóriával feljebb lépni, ha a mondeo nagyobb lenne az E mergánál, attól még ugyanúgy a középkategóriába sorolnák, hisz árban, minőségben, így is elmarad tőle.
Az első oszlopra a válaszom,mára csak ez marad
2.ra meg ha ne értsek mindennel egyet.No mindegy,de érdekességképp:ha van két egyforma nagy autó,nézzük ezt
pl amit írtál feltételesen mondeo/merci.
Most vegyünk két egyforma nagy kamiont,legyen egy Rába/Volvó.......és ugye felmerül a kérdés,hogy lehetne két
külömböző katba sorolni.Azért érthető amit felvetek,nem?
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1777 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 18:22:00 »
Idézetet írta: ms02 - 2007.11.08 csütörtök, 18:16:32
Idézetet írta: razsa - 2007.11.08 csütörtök, 18:08:53
Akkor nézzük a kategóriákat:
Kiskategória(mini autók): Pl Suzuki Alto, Ford Ka, Smart stb..
Ezt milyen kategóriába sorolnád?
http://www.youtube.com/watch?v=iN0LQJLabqA
Nekem kell egy ilyen! Mondjuk kell hozzá egy bizonyos " nem szívbajos " hozzáállás,h ezzel forgalomba merészkedjen valaki..de nagypn ott van
«
Utoljára szerkesztve: 2007.11.08 csütörtök, 18:23:31 írta razsa
»
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
ms02
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1778 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 18:27:49 »
Idézetet írta: razsa - 2007.11.08 csütörtök, 18:22:00
Nekem kell egy ilyen! Mondjuk kell hozzá egy bizonyos " nem szívbajos " hozzáállás,h ezzel forgalomba merészkedjen valaki..de nagypn ott van
Király, ahogy huzogatja maga után, mint a bőröndöt. Még a repülőre is felviheted
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1779 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 18:30:46 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.11.08 csütörtök, 18:07:18
Az MKIII a középkategória teteje.
Talán Angel irta egyszer /vagy valaki más/ hogy az MKIV méretei alapján már súrolja a felsőkategória alját!
Igen. Az MKIV az Audi A6, E, S80 méretéhez hasonlít, sőt, a felső kategóriába is majdnem be lehetne rakni - a mérete alapján.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1780 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 18:33:40 »
Idézetet írta: wofer - 2007.11.08 csütörtök, 18:17:52
Az első oszlopra a válaszom,mára csak ez marad
2.ra meg ha ne értsek mindennel egyet.No mindegy,de érdekességképp:ha van két egyforma nagy autó,nézzük ezt
pl amit írtál feltételesen mondeo/merci.
Most vegyünk két egyforma nagy kamiont,legyen egy Rába/Volvó.......és ugye felmerül a kérdés,hogy lehetne két
külömböző katba sorolni.Azért érthető amit felvetek,nem?
A kamion munkaeszköz, mondjuk csak az számít, mennyi terhet tud elhúzni.
Az autó sokszor a pé..isz meghosszabbítása. Az is számít, mekkora a presztízse, egyedi, drága, nincs ilyen a szomszédnak... és így tovább.
Tehát nem csak a használati értéke a fontos. Mert ugye mindegyik A-ból B-be visz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
bucho
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1781 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 21:38:19 »
Ha még nem olvastátok.
http://www.vezess.hu/teszt/mint_ecset/12044/
Naplózva
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1782 Dátum:
2007.11.08 csütörtök, 21:57:07 »
Idézetet írta: bucho - 2007.11.08 csütörtök, 21:38:19
Ha még nem olvastátok.
http://www.vezess.hu/teszt/mint_ecset/12044/
Megvárhatták volna a Powershift váltót..
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2577
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1783 Dátum:
2007.11.09 péntek, 00:12:55 »
Idézetet írta: ms02 - 2007.11.08 csütörtök, 18:16:32
Idézetet írta: razsa - 2007.11.08 csütörtök, 18:08:53
Akkor nézzük a kategóriákat:
Kiskategória(mini autók): Pl Suzuki Alto, Ford Ka, Smart stb..
Ezt milyen kategóriába sorolnád?
http://www.youtube.com/watch?v=iN0LQJLabqA
Már az elején hemperegtem a székemen, de amikor megfogta, mint egy bőröndöt és bement vele az irodaházba lefordultam a székről. Brutál!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
somi
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1784 Dátum:
2007.11.09 péntek, 13:26:19 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.11.05 hétfő, 20:49:02
Én ma voltam a ford-nál.
Rákéreztem, 2008 februárjában jön a duplakuplungos autómata MKIV.
POWERSHIFT lesz a hivatalos neve ennek az új váltónak.
a váltonak ez lesz a pontos neve:Durashift-6-tronic
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3728
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1785 Dátum:
2007.11.09 péntek, 14:23:54 »
Idézetet írta: Angel - 2007.11.08 csütörtök, 18:33:40
Tehát nem csak a használati értéke a fontos. Mert ugye mindegyik A-ból B-be visz.
Persze sokmindenbe igazad van.
De amit felvetettem razsának,na az a lényeg.Azt hadd ne fogadjam el hogy két mondjuk egyméretű autó
két kategória legyen./és itt nem a trabi/fiesta összehasonlitásra gondolok/
De nekem az is jó/és ez mondjuk ikább, nem neked szól /egyezzünk meg abban hogy ebben a témában nem értünk egyet,.......... :eljen:razsa jó?
De azért, továbbra sem bánnám ha a lVes mondi kicsit beleakadna a garázsam falába!
3-7ezer km-rel 6.7-7.4 m. között nem rossz vétel!
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1786 Dátum:
2007.11.09 péntek, 17:18:44 »
Idézetet írta: somi - 2007.11.09 péntek, 13:26:19
Idézetet írta: zsoel - 2007.11.05 hétfő, 20:49:02
Én ma voltam a ford-nál.
Rákéreztem, 2008 februárjában jön a duplakuplungos autómata MKIV.
POWERSHIFT lesz a hivatalos neve ennek az új váltónak.
a váltonak ez lesz a pontos neve:Durashift-6-tronic
Biztos vagy te ebben?
Ez még nem a sima aztómata neve lesz?
Én már a duplakuplungosra céloztam!
Naplózva
somi
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1787 Dátum:
2007.11.09 péntek, 18:04:32 »
én a ford szalonba láttam ilyet 2.3 benzines motorral meg ezzel a 6sebességhez váltoval.
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1788 Dátum:
2007.11.09 péntek, 22:39:32 »
Idézetet írta: somi - 2007.11.09 péntek, 18:04:32
én a ford szalonba láttam ilyet 2.3 benzines motorral meg ezzel a 6sebességhez váltoval.
De ez a 6 sebességes váltó nem ugyanaz, mint ami lesz a közeljövőben, ami duplakuplungos lesz.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1789 Dátum:
2007.11.10 szombat, 00:46:02 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.11.09 péntek, 22:39:32
De ez a 6 sebességes váltó nem ugyanaz, mint ami lesz a közeljövőben, ami duplakuplungos lesz.
Remélem az már fogja bírni a magyobb nyomatékot is. Egyre gyakoribb lesz a benyásoknál is a turbo az meg eléggé meglendíti nyomatékot mindenkinél.
Naplózva
frenk66
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1790 Dátum:
2007.11.10 szombat, 09:13:52 »
Idézetet írta: razsa - 2007.11.08 csütörtök, 12:34:50
Akkor meginkabb gaz, hogy 1 kategoriaval kisebb csoportban is lehuztak az MKIV-et.
Miva? C merci-superb az középkategória , úgy mint a mondeo.
Amúgy vicces, mert ezek szerint akkor a superb és c merga jobb mint Passat is.HAha. Mert a Mondeo a Passatot megverte autobild.de-n
Az viszont sztem nem gáz,h a C - mercit nem tudta megverni, még jó, ha megverte volna akkor autobild mára már nem nagyon lenne..Meg hát mégis csak egy merci.
Amúgy egy linket tudsz adni? Nem találom a cikket.
[/quote]
:falbav:Bocs a közbeszólásért, de nem bírtam megálni.
1.: A merci már csak a nevéből él, mivel azóta nem tudtak gyártani egy strapabíró autót mióta az ÚN: fekvőlámpás (taxikat) kiadták.
2.: Én mercit hajtok a munkahelyemen januárban lesz a gép 2 éves és még nincs benne 100.000 km. ez idő alatt 5db kipufogó rendszert cseréltek rajta, 55.000km-nél komplett motrot, 2 garnitúra féktárcsát, 4 garnitúra fékpofát és még az apróságokat nem említettem. Igaz ez egy 313 cdi mentőautó, de vannak fordjaink (Transit) és toyoták ezek meghibásodását összeadva is tizede a mercinek.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1791 Dátum:
2007.11.10 szombat, 09:14:44 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.11.09 péntek, 17:18:44
Idézetet írta: somi - 2007.11.09 péntek, 13:26:19
Idézetet írta: zsoel - 2007.11.05 hétfő, 20:49:02
Én ma voltam a ford-nál.
Rákéreztem, 2008 februárjában jön a duplakuplungos autómata MKIV.
POWERSHIFT lesz a hivatalos neve ennek az új váltónak.
a váltonak ez lesz a pontos neve:Durashift-6-tronic
Biztos vagy te ebben?
Ez még nem a sima aztómata neve lesz?
Én már a duplakuplungosra céloztam!
A DSG-szerű neve powershift. A Durafhift 6 tronic egy 6 sebességes aftomat, az a fajtam, amiből a III-asban van, 5 sebességes változatban.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1792 Dátum:
2007.11.10 szombat, 15:31:24 »
Idézetet írta: Angel - 2007.11.10 szombat, 09:14:44
A DSG-szerű neve powershift. A Durafhift 6 tronic egy 6 sebességes aftomat, az a fajtam, amiből a III-asban van, 5 sebességes változatban.
Én is ezt mondom.
De azért mi megvárjuk a poweshift-et, ugye?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1793 Dátum:
2007.11.10 szombat, 15:34:34 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.11.10 szombat, 15:31:24
Idézetet írta: Angel - 2007.11.10 szombat, 09:14:44
A DSG-szerű neve powershift. A Durafhift 6 tronic egy 6 sebességes aftomat, az a fajtam, amiből a III-asban van, 5 sebességes változatban.
Én is ezt mondom.
De azért mi megvárjuk a poweshift-et, ugye?
Még szép. Mi má öregek vagyunk, nem akarunk váltani, kell nekünk az aftomat.
Viszont van egy bibi. Gyorsulási verseny? Na annak semmi értelme nem lesz...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3728
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1794 Dátum:
2007.11.10 szombat, 17:17:47 »
Idézetet írta: Angel - 2007.11.10 szombat, 15:34:34
Még szép. Mi má öregek vagyunk, nem akarunk váltani, kell nekünk az aftomat.
Viszont van egy bibi. Gyorsulási verseny? Na annak semmi értelme nem lesz...
Már miért ne lenne?Csak az kategória,amire jelentkeztek,módusul kissé!
Veterán,old,vagy öreg fiúk,vagy kinek mi tetszik.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1795 Dátum:
2007.11.11 vasárnap, 08:29:10 »
Idézetet írta: Angel - 2007.11.10 szombat, 15:34:34
Gyorsulási verseny? Na annak semmi értelme nem lesz...
Hááááát, nem is tudom. Kényelmesen hátradőlünk a székünkben, és időre megnézzük, hogy mennyi csevapot tudunk enni!
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1796 Dátum:
2007.11.11 vasárnap, 08:42:13 »
Idézetet írta: wofer - 2007.11.10 szombat, 17:17:47
Már miért ne lenne?Csak az kategória,amire jelentkeztek,módusul kissé!
Veterán,old,vagy öreg fiúk,vagy kinek mi tetszik.
Ez az, mond meg jól nekik!
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3728
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1797 Dátum:
2007.11.11 vasárnap, 09:00:54 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.11.11 vasárnap, 08:29:10
Idézetet írta: Angel - 2007.11.10 szombat, 15:34:34
Gyorsulási verseny? Na annak semmi értelme nem lesz...
Hááááát, nem is tudom. Kényelmesen hátradőlünk a székünkben, és időre megnézzük, hogy mennyi csevapot tudunk enni!
Figyu,ez nem baj hogy hátradőlsz a székben!De kamera legyen nálad,tőled követelmény
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1798 Dátum:
2007.11.13 kedd, 12:32:55 »
(hosszúság/szélesség/magasság/tengelytáv)
MKIV méretei (4a): 4844/1886/1500/2850
A6 méretei: 4915/1855/1460/2845.
Vagyis, a hosszt leszámítva a mondeo a nagyobb. Sőt, a tengelytáv, ami a leglényegesebb a beltér nagyságához, az sem kisebb (picivel nagyobb), mint A6-nál.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #1799 Dátum:
2007.11.21 szerda, 15:12:14 »
Ha minden igaz, akkor jövő februárban érkezik a powershift váltó!
De miről is beszélünk?
A Powershift automata egy teljesen új fejlesztésű duplakuplungos váltó, dinamikusabb teljesítménnyel, és takarékos üzemanyag fogyasztással.
Néhány szóval az új váltómű fejlesztéséről. A tavalyi Frankfurti Autószalonon mutatkozott be egy új cég a GETRAG-Ford, mely 50-50%-os tulajdonrésszel alakult meg. A cég feladata volt egy új automata váltó kifejlesztése, mely célul tűzte ki, hogy az üzemanyag fogyasztást legalább 10%-al csökkentse, vagyis megegyezően lehessen használni, a kézi váltós autókhoz hasonlítva. A duplakuplungos működés lényege, hogy két tengelyt használnak a váltóban, mindegyiken egy-egy tengelykapcsolóval. Az egyik a páratlan fokozatoknál működik, a másik pedig páros fokozatnál. Így üzem közben két lehetőségünk is van. Amíg egy fokozatban haladunk, a rendszer előkészíti a logikailag következő fokozat kapcsolását felfelé és lefelé is. Így elválasztva a páros és páratlan fokozatokat sokkal egyenletesebben lehet megoldani a nyomatékátvitelt a fokozatok között, csökkentve a tengelykapcsolóra és a motorra jutó terhelést. A járművezető elképzelését a rendszer a gázpedál állásából, és mozgási sebességéből számítja ki. Például kézi üzemmódban, ha a vezető gyorsít a rendszer azonnal készen áll az éppen nem használt tengelyen a következő fokozat kapcsolására, ám addig nem vezérli a saját kuplungját, míg erre a vezetőtől parancsot nem kap. Ezzel elárultuk azt is, hogy a rendszer természetesen képes automata és kézi üzemmódban való működésre is. Visszaváltásnál ugyanez a folyamat játszódik le.
Naplózva
Oldalak:
1
...
29
30
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
42
43
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ