Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 17:37:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
359
360
361
362
363
364
365
[
366
]
367
368
369
370
371
372
373
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 11773623 alkalommal)
wofer
és 19 vendég van a témában
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18250 Dátum:
2013.11.20 szerda, 16:57:18 »
Idézetet írta: aquame - 2013.11.20 szerda, 15:36:46
Hát én a helyedben örülnék neki, ha 16-os felnik lennének az autón, nem 17-esek, mint nekem. Ez a mi szeretett kis hazánkban sokkal jobb hidd el. Amíg nem lesznek útjaink, csak ilyen Ho Si Minh ösvényeken vagyunk kénytelenek közlekedni, addig a pernegyvenötös gumik felejtősek. Én tegnap vágattam szét egyet az 55-ösön...
Alig több, mint 40K-ba került. (Jah a gumi 1 hónapos volt!!!)
De majd itt a nagyfelni=nagy élvezet hívő kollégák elmondják neked a tuttit, engem meg lehurrognak, hogy sokkal vagányabb és tetess fel 18-ast, mert az mutat igazán!
(Mondjuk azzal az autópályáról nemigen kell lehajtani...)
Én is csatlakozom. A 18-ast 17-re cseréltem. Sokkal kényelmesebb most, de még mindig nem olyan mint 16-ossal
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18251 Dátum:
2013.11.20 szerda, 18:22:30 »
Akkora különbség lehet érzetre a 215/55 R16 és a 225/45 R18 között?
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18252 Dátum:
2013.11.20 szerda, 18:55:37 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.11.20 szerda, 18:22:30
Akkora különbség lehet érzetre a 215/55 R16 és a 225/45 R18 között?
Ja, cserélj egy garniturával...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4945
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18253 Dátum:
2013.11.20 szerda, 19:46:41 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.11.20 szerda, 18:22:30
Akkora különbség lehet érzetre a 215/55 R16 és a 225/45 R18 között?
Már a 16-os és 17-es között is hatalmas a komfortbeli különbség.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18254 Dátum:
2013.11.20 szerda, 20:50:34 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.11.20 szerda, 18:22:30
Akkora különbség lehet érzetre a 215/55 R16 és a 225/45 R18 között?
Dehogy, ne foglalkozz velük. Csak irigyek a 18-ra
Nem mind1 h milyen kocsirol van szó. Mondjuk a 225/45 18 az ne legyen defektturo mert elharapod a nyelved.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18255 Dátum:
2013.11.20 szerda, 20:52:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.11.20 szerda, 18:22:30
Akkora különbség lehet érzetre a 215/55 R16 és a 225/45 R18 között?
235/45/18 ról tudok csak véleményt írni.ebben bizony hiba nincs.a 16os váltójával hajókázik nagyon........
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
aquame
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18256 Dátum:
2013.11.20 szerda, 21:37:16 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.11.20 szerda, 15:54:19
Nekem 18"-as van /40-el. A mk3-on is az volt. Erre 19" akarok /35-el. Óvatosabb közlekedést igényel és lassabbat. De bármilyen méretet is választ valaki, csakis megszokás kérdése az egész. Még ültetéssel együtt is.
Krisz!
Ne vedd kötözködésnek, mert szerintem ez leginkább ízlésbeli kérdés lehet, de elvileg -ha nem jól tudom, akkor javítsatok ki- az lenne az előnye a nagyon peres guminak, hogy jobb kanyarstabilitást ad, mert nem mászik el annyira oldalra a kocsi a gumi rugalmassága miatt. No most, ha azt mondod, hogy óvatosabb, lassabb közlekedést igényel a nagy, peres kerék, akkor minek is?
Tudom, hogy jobban mutat meg minden, de komolyan kérdezem, hogy látod-e egyéb előnyét is? (Nem beléd kötni akarok, tényleg érdekel, hátha jó az, csak még én nem jöttem rá!)
Hozzáteszem, hogy én munkaeszközként használom az autót elsősorban, de azért szeretem élvezni a vezetést is, bár ahogy öregszem, egyre inkább a komfort és megbízhatóság kerül előtérbe, nem a csapatás...
No jó néha tolok egy egy kövérebbet, meg kicsit előzgetek ha rám jön, de már benőtt a fejem lágya...
(Ez a nagy felni is olyan dolog, amit valszeg sose fogok megérteni, pont úgy, mint hogy mire jó a ködlámpa és miért nem tiltják be a ködzárófényt, vagy legalább miért nem büntetik halálra azokat az idiótákat, akik folyton ezekkel közlekednek...)
Naplózva
glutamin
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18257 Dátum:
2013.11.20 szerda, 22:03:19 »
Sziasztok!
Bosch a309s ablaktörlő készletet keresek. Tud valaki ilyet a szokásos 10-12e Ft körüli árnál olcsóbban?
Naplózva
Mondi MK4 1.6 tdci
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18258 Dátum:
2013.11.20 szerda, 22:14:25 »
Idézetet írta: aquame - 2013.11.20 szerda, 15:36:46
Hát én a helyedben örülnék neki, ha 16-os felnik lennének az autón, nem 17-esek, mint nekem. Ez a mi szeretett kis hazánkban sokkal jobb hidd el. Amíg nem lesznek útjaink, csak ilyen Ho Si Minh ösvényeken vagyunk kénytelenek közlekedni, addig a pernegyvenötös gumik felejtősek. Én tegnap vágattam szét egyet az 55-ösön...
Alig több, mint 40K-ba került. (Jah a gumi 1 hónapos volt!!!)
De majd itt a nagyfelni=nagy élvezet hívő kollégák elmondják neked a tuttit, engem meg lehurrognak, hogy sokkal vagányabb és tetess fel 18-ast, mert az mutat igazán!
(Mondjuk azzal az autópályáról nemigen kell lehajtani...)
Isten ments, hogy akadékoskodjak, csak szimplán érdekel a dolog, de komolyan.
Te miért vettél Ford Mondeo MK4-et?
Nem jó a tempomat, sok a gomb, zavaró, kezelhetetlen. (gondolj bele ha ACC-s lenne az autód mennyit szívnál vele
)
Nem jó a kormány,mert nem világít.
Nem jó a xenon
Nem jó a ködlámpa
Sok, zavaró a három pedál, ezért automata kell
Nem jó a 17es kerék
Nem jó, mert nem jó a DRL
Lassan itt a tél, akkor majd előjön, hogy nem jó a szélvédő fűtés, mert nem 1 msp alatt kapja le az üvegről a 30 centis havat, az ülésfűtés is sz@r, mert nem forral fel 10 msp alatt, persze csak ha van benne
Van valami az autódban ami felveszi a versenyt egy ócska fostaliga C4 -el?
A felnire visszatérve, ha valakinek 18 collal kényelmetlen akkor vigye el és nézesse meg a futőművet, lengéscsillapítást, ha jól emlékszem van itt kolléga akitől majdnem megvettem a 18as 5Y-onokat, mert neki nem volt jó, aztán kiderült,hogy dirib-darabra volt törve az autó hátulja ezért pattogott az autó az úton, mint egy ping-pong labda, így nem is lettek 18as felnik az autómon
Semmi baj a 17es felnivel, jó lengéscsillapítással tökéletes!!!
Szétcsapni a 13 colost is szét lehet, ez nem átmérő kérdése.....
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18259 Dátum:
2013.11.20 szerda, 22:18:04 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.20 szerda, 20:52:00
235/45/18 ról tudok csak véleményt írni.ebben bizony hiba nincs.a 16os váltójával hajókázik nagyon........
Kíváncsi leszek, hogy milyenek lesznek az én tapasztalataim.
Egyszer az egyik mondeomon volt 18-as kerék, és mivel felénk jók az utak, így nagy hátrányát nem éreztem.
1-2 vályús útszakaszon tapasztaltam, hogy beleviszi az autót, ott rá kellett tartani a kormányra.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18260 Dátum:
2013.11.20 szerda, 22:20:35 »
Idézetet írta: aquame - 2013.11.20 szerda, 21:37:16
Krisz!
Ne vedd kötözködésnek, mert szerintem ez leginkább ízlésbeli kérdés lehet, de elvileg -ha nem jól tudom, akkor javítsatok ki- az lenne az előnye a nagyon peres guminak, hogy jobb kanyarstabilitást ad, mert nem mászik el annyira oldalra a kocsi a gumi rugalmassága miatt. No most, ha azt mondod, hogy óvatosabb, lassabb közlekedést igényel a nagy, peres kerék, akkor minek is?
Tudom, hogy jobban mutat meg minden, de komolyan kérdezem, hogy látod-e egyéb előnyét is? (Nem beléd kötni akarok, tényleg érdekel, hátha jó az, csak még én nem jöttem rá!)
Hozzáteszem, hogy én munkaeszközként használom az autót elsősorban, de azért szeretem élvezni a vezetést is, bár ahogy öregszem, egyre inkább a komfort és megbízhatóság kerül előtérbe, nem a csapatás...
No jó néha tolok egy egy kövérebbet, meg kicsit előzgetek ha rám jön, de már benőtt a fejem lágya...
(Ez a nagy felni is olyan dolog, amit valszeg sose fogok megérteni, pont úgy, mint hogy mire jó a ködlámpa és miért nem tiltják be a ködzárófényt, vagy legalább miért nem büntetik halálra azokat az idiótákat, akik folyton ezekkel közlekednek...)
Holnap kifejtem bőven ezt a kérdést ! Nem tudom a többiek mit írnak 235/45 -ről mikor nekem 235/40 van. Nos most vagy a tiétek vagy az enyém a rossz méret!
Más:
Xenon: Ma megtörtént a foncsorok cseréje, amik szinte újak lettek! Nos ez megint olyan durva váltás volt mint mikor megtisztítottam a lencséket! ! Őrület! Igaz még állítani kell mert kicsit felfele hord, de mintha új lenne a kocsi!
Természetes ezer köszönet Hzsolt92 kollégának mivel nélküle a projekt nem jöhetett volna létre és persze a szerelés és hibakód olvasás nagy része sem !
RESPECT!
Képeket csináltam, majd teszek fel !!!
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18261 Dátum:
2013.11.20 szerda, 22:27:08 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.11.20 szerda, 22:20:35
Holnap kifejtem bőven ezt a kérdést ! Nem tudom a többiek mit írnak 235/45 -ről mikor nekem 235/40 van. Nos most vagy a tiétek vagy az enyém a rossz méret!
Más:
Xenon: Ma megtörtént a foncsorok cseréje, amik szinte újak lettek! Nos ez megint olyan durva váltás volt mint mikor megtisztítottam a lencséket! ! Őrület! Igaz még állítani kell mert kicsit felfele hord, de mintha új lenne a kocsi!
Természetes ezer köszönet Hzsolt92 kollégának mivel nélküle a projekt nem jöhetett volna létre és persze a szerelés és hibakód olvasás nagy része sem !
RESPECT!
Képeket csináltam, majd teszek fel !!!
Há me 235/45 a gyári mérete a 17" -nak
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18262 Dátum:
2013.11.20 szerda, 22:30:31 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.11.20 szerda, 22:27:08
Há me 235/45 a gyári mérete a 17" -nak
A 17-nek igen, de 18-nak /40, s-maxnál /45
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18263 Dátum:
2013.11.20 szerda, 22:31:08 »
Idézetet írta: glutamin - 2013.11.20 szerda, 22:03:19
Sziasztok!
Bosch a309s ablaktörlő készletet keresek. Tud valaki ilyet a szokásos 10-12e Ft körüli árnál olcsóbban?
Cseréljél benne gumit, úgy olcsóbb.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
moone
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18264 Dátum:
2013.11.20 szerda, 22:54:08 »
Köszönöm a válaszokat, akkor megtartom a 17" kerekeimet, nekem egyébként jobban bejött mint a 16".
Bár úgy emlékezem,hogy a régi mk2-mk3-ra váltáskor nem volt választásom, mivel a régebbi négy csavaros volt.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18265 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 00:15:03 »
Idézetet írta: moone - 2013.11.20 szerda, 14:32:32
Sziasztok, új fórumozó vagyok, üdvözlök mindenkit.
Volna egy kérdésem, régi mondeos vagyok, az első mondeom mk2-nek 16" felnijel volt a most lévő mondeomnak 17". Mivel a mondeo nálam is nagy
szerelem, kinéztem egy Mk4 Táltost, aminek viszont megint 16" a kereke. Kérdezem mért van ez a hullám vonatozás, és fellehet rakni az mk4-re a 17" gumimat?
Köszönöm előre is válaszotokat.
Nekem a téli 16", a nyári viszont 235/40 R18 Télen biztosabb, ha ballonosabb, hogy ha valami van a hó alatt, az ne verje szét a futóművet, nyáron egy picivel óvatosabbnak kell lenni.
Idézetet írta: moone - 2013.11.20 szerda, 22:54:08
Köszönöm a válaszokat, akkor megtartom a 17" kerekeimet, nekem egyébként jobban bejött mint a 16".
Bár úgy emlékezem,hogy a régi mk2-mk3-ra váltáskor nem volt választásom, mivel a régebbi négy csavaros volt.
Arra is készültek nagyobb felnik, csak nem gyárik
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.21 csütörtök, 00:18:28 írta kotta_cs
»
Naplózva
aquame
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18266 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 07:59:35 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.11.20 szerda, 22:14:25
Isten ments, hogy akadékoskodjak, csak szimplán érdekel a dolog, de komolyan.
Te miért vettél Ford Mondeo MK4-et?
Nem jó a tempomat, sok a gomb, zavaró, kezelhetetlen. (gondolj bele ha ACC-s lenne az autód mennyit szívnál vele
)
Nem jó a kormány,mert nem világít.
Nem jó a xenon
Nem jó a ködlámpa
Sok, zavaró a három pedál, ezért automata kell
Nem jó a 17es kerék
Nem jó, mert nem jó a DRL
Lassan itt a tél, akkor majd előjön, hogy nem jó a szélvédő fűtés, mert nem 1 msp alatt kapja le az üvegről a 30 centis havat, az ülésfűtés is sz@r, mert nem forral fel 10 msp alatt, persze csak ha van benne
Van valami az autódban ami felveszi a versenyt egy ócska fostaliga C4 -el?
A felnire visszatérve, ha valakinek 18 collal kényelmetlen akkor vigye el és nézesse meg a futőművet, lengéscsillapítást, ha jól emlékszem van itt kolléga akitől majdnem megvettem a 18as 5Y-onokat, mert neki nem volt jó, aztán kiderült,hogy dirib-darabra volt törve az autó hátulja ezért pattogott az autó az úton, mint egy ping-pong labda, így nem is lettek 18as felnik az autómon
Semmi baj a 17es felnivel, jó lengéscsillapítással tökéletes!!!
Szétcsapni a 13 colost is szét lehet, ez nem átmérő kérdése.....
tomeed!
Nem veszem akadékoskodásnak, de valahol valamit félre érthettél, ha neked ez jött le (lehet, hogy én nem fogalmaztam egyértelműen!!!)
Azért vettem MK4-et, mert ez egy nagyon jó autó, ennyi pénzért pedig egyenesen kiváló!!!
Ettől függetlenül ne várd el tőlem, hogy szemellenzős vallási fanatikus legyek és ne vegyem észre, ha valami nem jó, vagy lehetne jobb. Különösen ne várd el, hogy ne kérdezzem meg, hogy annak olyannak kell-e lenni az autón, hisz erre van a fórum és így válhat egyre jobbá a gép.
Nem mondtam, hogy kezelhetetlen a tempomat, csak azt a tényt rögzítettem, hogy felesleges hozzá ennyi gomb és praktikusabb lenne bal, de legalább egy kézre tenni azt, amit használ is az ember. (Mindenesetre ez ilyen, ezt kell megszokni, lehet vele együtt élni)
A kormányról az itteni kérdések alapján derült ki, hogy világíthatna is, csak valami valszeg elromlott benne, tehát javítandó. (Sztem erre való a fórum.)
A xenonról is itt derült ki, hogy kitisztítva és új csövekkel igenis lehet vele látni. (Hála a fórumnak. Azóta megcsináltam és látok!)
A ködlámpa nem a Mondeon nem jó, hanem általában nem találtam olyan élethelyzetet, amikor bármi hasznát is lehetne venni.
Automatám van, bár cca 1,5M km-t hajtottam nem automatát. (Valahogy elboldogultam azokkal is)
Kérdeztem Krisz véleményét 17-es kerék ügyben. Nekem most van először ilyen és most fordult velem először, hogy eldurrantottam egy gumit. (Lehet, hogy van összefüggés, lehet hogy csak fatális véletlen)
DRL meg jó lenne és lesz is! Szerencsére itt a fórumon rengeteg infót és jó néhány segítőkész kollégát is találni. Ennek köszönhetően lesz DRL az autón előbb, vagy utóbb.
A C4-nél klasszisokkal jobb, de ez nem lenne önmagában erény, mert annál minden jobb, ami autó. Az egy ipari hulladék. Ami viszont már jelent valamit, hogy állítom, hogy számomra az MK4 összességében jobb, mint bármelyik Passat-om volt!
Lassan írom, hogy te is megértsd:
A Z M K 4 S Z E R I N T E M N A G Y O N J Ó A U T Ó!
Lehet, hogy beleteszem ezt az aláírásomba is, hogy ne legyen félreérthető mi a véleményem róla akkor se, amikor valamely hibájáról beszélek/kérdezek. (Szerintem tökéletes autó nincs, mindegy, hogy 20 misibe kerül és három ágú csillag van az orrán, vagy négy karika, hogy japánban gyártották, vagy bájer származású)
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18267 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 08:03:49 »
Egy gyors kép!
Nagy tanulság. A jobb oldali az 4 évet ment.... NO COMMENT!
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Felni:
Nos az előnye: kanyarstabilitás, nagyobb kanyarsebesség, szép, mutatós, durrdefektnél stabilabb irányíthatóság. jobb egyenesfutás.
Hátrány: drága, irigyeket szerzel vele
(komolyan), padkára fel-le-állás, komfort.
Talán ennyi így gyorsba. Ezek mind saját tapasztalatok, még a durrdefekt is. Hihetetlen mennyit számított az alacsony oldalfal és jelzem, hogy 100km/h fölött ez nem játék. Olyan stabil maradt az autó, hogy hihetetlen, de éreztem mintha valami nem lenne rendben, nem csúszott, nem nyúlott, nem dübögött, majd mikor már 130 fölé gyorsítottam akkor vettem észre, hogy dübög. Ennyit számított a peres gumi nagy felni nekem. De lehet ez csak egy egyedi eset.
Ez most komfortosabb nekem /40el mint a mk3-asom volt /40el ültetve, pedig ez is ültetve van gyárilag.
Jah és hogy lassabb közlekedést csak városba értem. Mondjuk 60km/h az nem olyan lassú, de ha rosszabb az út minősége akkor már csak a fele van meg persze nem végig!
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
aquame
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18268 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 08:04:03 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.11.20 szerda, 22:20:35
Holnap kifejtem bőven ezt a kérdést ! Nem tudom a többiek mit írnak 235/45 -ről mikor nekem 235/40 van. Nos most vagy a tiétek vagy az enyém a rossz méret!
Más:
Xenon: Ma megtörtént a foncsorok cseréje, amik szinte újak lettek! Nos ez megint olyan durva váltás volt mint mikor megtisztítottam a lencséket! ! Őrület! Igaz még állítani kell mert kicsit felfele hord, de mintha új lenne a kocsi!
Természetes ezer köszönet Hzsolt92 kollégának mivel nélküle a projekt nem jöhetett volna létre és persze a szerelés és hibakód olvasás nagy része sem !
RESPECT!
Képeket csináltam, majd teszek fel !!!
Várom a véleményed!
Xenonhoz gratta, elég régen kínlódtál már vele. Nekem a csőcsere és a takarítás megoldotta a dolgot. Szerencsére a foncsorom hibátlan volt.
Vizes úton (valószínűleg a színhőmérséklet miatt) nem lehet annyira érzékelni, hogy milyen erősen világít, de meg lehet vele látni mindent, úgyhogy ez rendben is van így.
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18269 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 08:07:53 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.11.20 szerda, 22:27:08
Há me 235/45 a gyári mérete a 17" -nak
nekem 235/40/18 van az autón. Ez sztem jó méret.
Idézetet írta: aquame - 2013.11.21 csütörtök, 08:04:03
Várom a véleményed!
Xenonhoz gratta, elég régen kínlódtál már vele. Nekem a csőcsere és a takarítás megoldotta a dolgot. Szerencsére a foncsorom hibátlan volt.
Vizes úton (valószínűleg a színhőmérséklet miatt) nem lehet annyira érzékelni, hogy milyen erősen világít, de meg lehet vele látni mindent, úgyhogy ez rendben is van így.
Remélem elégséges volt a válasz, de ha nem csak írd, hogy mire vagy konkrétan kíváncsi és szívesen leírom.
Köszi, a xenon már végre megoldódni látszik!
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
aquame
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18270 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 08:13:49 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.11.21 csütörtök, 08:03:49
Egy gyors kép!
Nagy tanulság. A jobb oldali az 4 évet ment.... NO COMMENT!
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Felni:
Nos az előnye: kanyarstabilitás, nagyobb kanyarsebesség, szép, mutatós, durrdefektnél stabilabb irányíthatóság. jobb egyenesfutás.
Hátrány: drága, irigyeket szerzel vele
(komolyan), padkára fel-le-állás, komfort.
Talán ennyi így gyorsba. Ezek mind saját tapasztalatok, még a durrdefekt is. Hihetetlen mennyit számított az alacsony oldalfal és jelzem, hogy 100km/h fölött ez nem játék. Olyan stabil maradt az autó, hogy hihetetlen, de éreztem mintha valami nem lenne rendben, nem csúszott, nem nyúlott, nem dübögött, majd mikor már 130 fölé gyorsítottam akkor vettem észre, hogy dübög. Ennyit számított a peres gumi nagy felni nekem. De lehet ez csak egy egyedi eset.
Ez most komfortosabb nekem /40el mint a mk3-asom volt /40el ültetve, pedig ez is ültetve van gyárilag.
Jah és hogy lassabb közlekedést csak városba értem. Mondjuk 60km/h az nem olyan lassú, de ha rosszabb az út minősége akkor már csak a fele van meg persze nem végig!
Ok! Ezek szerint a tapasztalatok azonosak, csak másként értékeljük. Nekem nem nagyon számít, hogy szebben, nagyobbat mutat, fontosabb a praktikum. (Ezért írtam, hogy valószínűleg ízlés kérdése).
Kanyarstabilitásban biztosan van előnye az alacsony oldalfalnak, de ezt nemigen használom ki, mert nem szoktam csúszáshatáron autózni. Ami a durrdefektes tapasztalatot illeti, valóban stabil maradt az autó nálam is, csak közben rettegtem, hogy mi lesz az alufelnivel. Ami viszont nagyszerű, hogy annak ellenére, hogy a vadi új gumi elszállt, semmi baja nem lett a 17-es felninek!
Nagyon komolyan meg lehet csinálva ez a gyári alutárcsa!
Összegezve: nem fogom lecserélni a gyári tárcsákat ezért, de ha legközelebb én választok és nem az autóval kapom, akkor valószínűleg egyel kisebb felnit választok ballonosabb gumival és elviselem a lesajnáló arckifejezéseket cserébe a magyar kátyúgyűjteményekhez alkalmasabb kerekekért!
tomeed! Ettől még az MK4 jó autó ám!!!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18271 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 08:29:30 »
Idézetet írta: aquame - 2013.11.21 csütörtök, 08:13:49
Ok! Ezek szerint a tapasztalatok azonosak, csak másként értékeljük. Nekem nem nagyon számít, hogy szebben, nagyobbat mutat, fontosabb a praktikum. (Ezért írtam, hogy valószínűleg ízlés kérdése).
Kanyarstabilitásban biztosan van előnye az alacsony oldalfalnak, de ezt nemigen használom ki, mert nem szoktam csúszáshatáron autózni. Ami a durrdefektes tapasztalatot illeti, valóban stabil maradt az autó nálam is, csak közben rettegtem, hogy mi lesz az alufelnivel. Ami viszont nagyszerű, hogy annak ellenére, hogy a vadi új gumi elszállt, semmi baja nem lett a 17-es felninek!
Nagyon komolyan meg lehet csinálva ez a gyári alutárcsa!
Összegezve: nem fogom lecserélni a gyári tárcsákat ezért, de ha legközelebb én választok és nem az autóval kapom, akkor valószínűleg egyel kisebb felnit választok ballonosabb gumival és elviselem a lesajnáló arckifejezéseket cserébe a magyar kátyúgyűjteményekhez alkalmasabb kerekekért!
tomeed! Ettől még az MK4 jó autó ám!!!
A 17-es is bőven ballonos Mondeó mk4-ben... A 16-os meg már túl ballonos. Nem a ballonossággal van egyébként a gond, hanem a felni szélességével, azaz a gumi mennyire feszül ki. Na ebben a Ford jó utat követ szerintem, mert az általánostól eltérően fél collal keskenyebb felnikre rakja fel ugyanazon gumikat, amiket más autógyártók már szélesebb felnire tesznek.
Egyébként a gyári felni Ronal.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
aquame
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18272 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 09:10:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.21 csütörtök, 08:29:30
Egyébként a gyári felni Ronal.
Akkora Ronal
Ekkora ütés után 000 volt az egyik oldal, 015 a másik mikor megforgattuk. Nagyon komoly!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18273 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 10:09:26 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.11.20 szerda, 22:20:35
Holnap kifejtem bőven ezt a kérdést ! Nem tudom a többiek mit írnak 235/45 -ről mikor nekem 235/40 van. Nos most vagy a tiétek vagy az enyém a rossz méret!
Más:
Xenon: Ma megtörtént a foncsorok cseréje, amik szinte újak lettek! Nos ez megint olyan durva váltás volt mint mikor megtisztítottam a lencséket! ! Őrület! Igaz még állítani kell mert kicsit felfele hord, de mintha új lenne a kocsi!
Természetes ezer köszönet Hzsolt92 kollégának mivel nélküle a projekt nem jöhetett volna létre és persze a szerelés és hibakód olvasás nagy része sem !
RESPECT!
Képeket csináltam, majd teszek fel !!!
akkor csak jó lett
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18274 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 11:51:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.11.21 csütörtök, 10:09:26
akkor csak jó lett
jaja! sokkal jobb. Mikor az utca végében megálltam akkor néztem, hogy elég csálé. Majd a benzinkúton még állítottam rajta, persze lentebb. Majd hazafelé menet sztem minden 2. autós szidott mert eléggé felfele hordott.
De majd ma beállítom rendesen.
Még1xer köszi !
Csak ajánlani tudom !
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4945
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18275 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 12:29:58 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.11.21 csütörtök, 11:51:56
jaja! sokkal jobb. Mikor az utca végében megálltam akkor néztem, hogy elég csálé. Majd a benzinkúton még állítottam rajta, persze lentebb. Majd hazafelé menet sztem minden 2. autós szidott mert eléggé felfele hordott.
De majd ma beállítom rendesen.
Még1xer köszi !
Csak ajánlani tudom !
Nekem is csálé volt, de egyformára húztam a projektor rögzítő csavarokat a lámpatesten belül és jó lett. Legalábbis egy szintben van a két oldal.
Ha felfelé hord, akkor a felül lévő anya lazább, azon kell húzni.
Egyébként most, hogy van világítás, már értem SzJani panaszát, hogy túl közel hordanak a lámpák. Én is egy picit feljebb fogom emelni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18276 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 13:55:04 »
Idézetet írta: aquame - 2013.11.21 csütörtök, 07:59:35
tomeed!
Nem veszem akadékoskodásnak, de valahol valamit félre érthettél, ha neked ez jött le (lehet, hogy én nem fogalmaztam egyértelműen!!!)
Azért vettem MK4-et, mert ez egy nagyon jó autó, ennyi pénzért pedig egyenesen kiváló!!!
Ettől függetlenül ne várd el tőlem, hogy szemellenzős vallási fanatikus legyek és ne vegyem észre, ha valami nem jó, vagy lehetne jobb. Különösen ne várd el, hogy ne kérdezzem meg, hogy annak olyannak kell-e lenni az autón, hisz erre van a fórum és így válhat egyre jobbá a gép.
Nem mondtam, hogy kezelhetetlen a tempomat, csak azt a tényt rögzítettem, hogy felesleges hozzá ennyi gomb és praktikusabb lenne bal, de legalább egy kézre tenni azt, amit használ is az ember. (Mindenesetre ez ilyen, ezt kell megszokni, lehet vele együtt élni)
A kormányról az itteni kérdések alapján derült ki, hogy világíthatna is, csak valami valszeg elromlott benne, tehát javítandó. (Sztem erre való a fórum.)
A xenonról is itt derült ki, hogy kitisztítva és új csövekkel igenis lehet vele látni. (Hála a fórumnak. Azóta megcsináltam és látok!)
A ködlámpa nem a Mondeon nem jó, hanem általában nem találtam olyan élethelyzetet, amikor bármi hasznát is lehetne venni.
Automatám van, bár cca 1,5M km-t hajtottam nem automatát. (Valahogy elboldogultam azokkal is)
Kérdeztem Krisz véleményét 17-es kerék ügyben. Nekem most van először ilyen és most fordult velem először, hogy eldurrantottam egy gumit. (Lehet, hogy van összefüggés, lehet hogy csak fatális véletlen)
DRL meg jó lenne és lesz is! Szerencsére itt a fórumon rengeteg infót és jó néhány segítőkész kollégát is találni. Ennek köszönhetően lesz DRL az autón előbb, vagy utóbb.
A C4-nél klasszisokkal jobb, de ez nem lenne önmagában erény, mert annál minden jobb, ami autó. Az egy ipari hulladék. Ami viszont már jelent valamit, hogy állítom, hogy számomra az MK4 összességében jobb, mint bármelyik Passat-om volt!
Lassan írom, hogy te is megértsd:
A Z M K 4 S Z E R I N T E M N A G Y O N J Ó A U T Ó!
Lehet, hogy beleteszem ezt az aláírásomba is, hogy ne legyen félreérthető mi a véleményem róla akkor se, amikor valamely hibájáról beszélek/kérdezek. (Szerintem tökéletes autó nincs, mindegy, hogy 20 misibe kerül és három ágú csillag van az orrán, vagy négy karika, hogy japánban gyártották, vagy bájer származású)
Értem én,
Csak fura volt, hogy az 50 hozzászólásból 47 arról szól, hogy minden fostaliga az autón.
Nem kell lassan írnod, megértem én gyorsan is, de ha neked igényed lassan írni, hogy helyesen legyen begépelve, akkor no para
1.5M km, az szép, bejárós voltál Pestről Los Angelesbe, vagy mi?
Gondolom mindezt 2-3 év alatt.
Naplózva
aquame
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18277 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 14:50:35 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.11.21 csütörtök, 13:55:04
Értem én,
Csak fura volt, hogy az 50 hozzászólásból 47 arról szól, hogy minden fostaliga az autón.
Nem kell lassan írnod, megértem én gyorsan is, de ha neked igényed lassan írni, hogy helyesen legyen begépelve, akkor no para
1.5M km, az szép, bejárós voltál Pestről Los Angelesbe, vagy mi?
Gondolom mindezt 2-3 év alatt.
Örülök, hogy értjük egymást.
Ha emléxel, akkor szinte minden hozzászólásomban leírtam, különösen eleinte, hogy remek az autó és elnézem neki azt a néhány hülyeséget, ami benne van, hisz mindben van. Ebben még aránylag kevés, de ezzel együtt sem indokolja semmi a fanatikus imádatot, vagy azt, hogy ne próbáljuk meg kijavítani amit lehet.
Valószínűleg azt is teljesen felesleges feszelgésnek érezhetted, hogy sírt a szám, hogy szhar a világításom. Kiderült, hogy nem csak az én xenonom nem világít és ennek eredményeként ma már van egy rendes tompítottam és ezt az itteni segítőkész embereknek köszönhetem. Hála érte mindenkinek, akit illet!
De akkor álljon itt pár dolog, ami igazán jó benne:
- szeretem, hogy van benne elegendő hely
- jó, hogy minden cuccomat tudom hová rakni. (vannak tároló rekeszek és a pohártartó tervezők sem voltak szabin, amikor ezen a modellen dolgoztak a designerek.)
- nagyon kényelmes ülések vannak benne. Ezt igazán azok tudják értékelni, akik szenvedtek már pár ezer km-t C4-ben, vagy más francia szutykokban
- nagyon kellemes, inspirálóan komoly minőségérzetet nyújtó utastere van. (Nálam nem nyikorog semmi.) Elég csak a műszerfalon lévő légbeömlők szabályozó zsaluját kicsit megtekergetni és máris érzi az ember, hogy odafigyeltek a dolgokra.
- bár nagyon szerettem a Passatjaimat is, de tény, hogy ez a beltér sokkal barátságosabb.
- az osztályához képest szerintem nagyon is jól sikerült a zajszigetelés. Ilyen szempontból is igen komfortos.
- a külső formája számomra egyszerűen gyönyörű.
- a motorja remekül ötvözi a dinamikát és a takarékosságot, még így az automata váltóval is. (Azért egy kis tuning még elfér benne
)
- az enyém felszereltsége igen meggyőző.
- mérete és tömege ellenére nagyon jól kezelhető/vezethető autó
kell ennél több?
Ami a futott km-eket illeti, nem vagyok már éppen karonülő korú. Több mint 20 éve vezetek. Volt idő, amikor a munkámból kifolyólag éveken át, jóval évi 100 e km felett kellett megtennem. (Sajnos nem ilyen remek autókkal, mint ez.) Ma már simább a helyzet, így csak havi 3-4 ezret megyek. Szeptember 17-n vettem át ezt a vasat, eddig 6800 km-t toltam bele. Ez nem dicsőség vagy ilyesmi, csak ez a helyzet.
Mindez nem számít. A lényeg az, hogy szerintem mindannyian azért (is) vagyunk itt, mert szeretjük ezt a gépet és foglalkoztat bennünket. Még egyszer utoljára kijelentem:
Ez egy jó autó, de mint mindegyiknek, ennek is vannak hibái.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18278 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 21:29:39 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.11.21 csütörtök, 11:51:56
jaja! sokkal jobb. Mikor az utca végében megálltam akkor néztem, hogy elég csálé. Majd a benzinkúton még állítottam rajta, persze lentebb. Majd hazafelé menet sztem minden 2. autós szidott mert eléggé felfele hordott.
De majd ma beállítom rendesen.
Még1xer köszi !
Csak ajánlani tudom !
kint álltak már akkor a debrecen elkerülőnél az RS octival amikor te mentél?
egy fél órával később amikor én mentem már kint voltak, elég szépet fékeztem
szerencsére épp igazoltattak valakit
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4945
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18279 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 21:48:26 »
Megint xenon.
Ma visszamentem a xenon.hu-s s rácokhoz egy ellenőrző mérésre. A srác már ránézésre mondta, hogy jó erős a lámpa. Mérés kissé hevenyészett volt, de a mért érték bőven a kétszerese volt a foncsorozás és lencsetisztítás előttinek. Volt olyan, hogy ki is akadt a műszer.
Este ültem egy halogénes autóban és siralmasnak találtam. Pedig 2-3 hete ugyanez az autó kb. ott volt, ahol a xenonom. Most annyi különbséget látok más xenonos autókhoz képest, hogy azoknál a szín és világosság egyenletesebb, de fényerőben nincs szégyenkezni valóm.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18280 Dátum:
2013.11.22 péntek, 07:30:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.11.21 csütörtök, 21:29:39
kint álltak már akkor a debrecen elkerülőnél az RS octival amikor te mentél?
egy fél órával később amikor én mentem már kint voltak, elég szépet fékeztem
szerencsére épp igazoltattak valakit
Nem akk még nem voltak ott. Bár lehet amilyen gyorsan mentem észre se vettem volna őket!
Idézetet írta: Sakos - 2013.11.21 csütörtök, 21:48:26
Megint xenon.
Ma visszamentem a xenon.hu-s s rácokhoz egy ellenőrző mérésre. A srác már ránézésre mondta, hogy jó erős a lámpa. Mérés kissé hevenyészett volt, de a mért érték bőven a kétszerese volt a foncsorozás és lencsetisztítás előttinek. Volt olyan, hogy ki is akadt a műszer.
Este ültem egy halogénes autóban és siralmasnak találtam. Pedig 2-3 hete ugyanez az autó kb. ott volt, ahol a xenonom. Most annyi különbséget látok más xenonos autókhoz képest, hogy azoknál a szín és világosság egyenletesebb, de fényerőben nincs szégyenkezni valóm.
Nekem nagyon durván erős a fénye, de mostmár annyira, hogy vagy az égő nem jó vagy a foncsor (pedig az tuti jó) vagy a lencse ***. Mert foltosnak látom. Nem úgy mint amikor rossz foncsor rossz lencse kombó...
Akkor ezt nem is láttam, s figyeltem.
Nektek nincs ilyen? Tudom, hogy van, de most annyira szembetűnő lett.. Hihetetlen.
De tegnap beállítottam és még mindig volt aki villantott szembe, h erős. De előtte meg a hivatalos előírás szerint becentiztem falnál, kimérve frankón és alig láttam távolra... No de vmit vmiért !
Még egy kérdés: Az új insignia lámpája olyan erős(xenon), hogyha mellém ér akk már alig de még mindig tud árnyékot vetni a kocsim. Tapasztalat? Sakos?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.22 péntek, 07:31:42 írta krisztian
»
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
kofy
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18281 Dátum:
2013.11.22 péntek, 07:30:42 »
Látom téma volt a kerékméret és összecsapott a 16
centisek
tábora a 17
centisekkel
. Akkor mit szóljak én? Amikor megvettem az autót (Németországban), akkor 20-as MS-Design felni volt rajta, de köszöntem nem kértem. Verjem a fejem a falba?
Mentem vele egy próbakört a tükörsima délnémet utakon és nem voltam elájulva az utazási komforttól. Úgyhogy egy alku keretében kicseréltettem egy 18-asra (az eredeti Tit-S felnikre). Ez már jó kompromisszum(nak tűnik eddig).
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18282 Dátum:
2013.11.22 péntek, 07:40:52 »
Idézetet írta: kofy - 2013.11.22 péntek, 07:30:42
Látom téma volt a kerékméret és összecsapott a 16
centisek
tábora a 17
centisekkel
. Akkor mit szóljak én? Amikor megvettem az autót (Németországban), akkor 20-as MS-Design felni volt rajta, de köszöntem nem kértem. Verjem a fejem a falba?
Mentem vele egy próbakört a tükörsima délnémet utakon és nem voltam elájulva az utazási komforttól. Úgyhogy egy alku keretében kicseréltettem egy 18-asra (az eredeti Tit-S felnikre). Ez már jó kompromisszum(nak tűnik eddig).
Pedig azok a 20-asok nagyon szépek, főleg mivel hajaz a Tit-S gyárijára egy az egyben !
Csak ugye az utak...
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
kofy
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18283 Dátum:
2013.11.22 péntek, 07:53:00 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.11.22 péntek, 07:40:52
Pedig azok a 20-asok nagyon szépek, főleg mivel hajaz a Tit-S gyárijára egy az egyben !
Csak ugye az utak...
Ilyen volt:
http://kepfeltoltes.hu/view/131122/69589212C_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18284 Dátum:
2013.11.22 péntek, 08:08:21 »
Idézetet írta: kofy - 2013.11.22 péntek, 07:53:00
Ilyen volt:
http://kepfeltoltes.hu/view/131122/69589212C_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Jól nézett ki csak kicsit így ültetés nélkül szekeresnek hat. No és persze /30 az már barátok közt is kemény !
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18285 Dátum:
2013.11.22 péntek, 08:33:51 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.11.22 péntek, 08:08:21
Jól nézett ki csak kicsit így ültetés nélkül szekeresnek hat. No és persze /30 az már barátok közt is kemény !
nekem is aegy jobb fajta szekér jutott eszembe...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kofy
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18286 Dátum:
2013.11.22 péntek, 09:40:43 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.22 péntek, 08:33:51
nekem is aegy jobb fajta szekér jutott eszembe...
No ezért kértem helyette a "normál" 18-ast. Amikor először megláttam a hirdetést, néztem is, hogy WTF, ilyen ronda lenne a Tit-S? Aztán volt egy hátsó gondolatom, hogy hogy ez nem eredeti felni. A hirdetében nem volt róla infó, megkérdeztem az eladót, 1 hét után derítette ki (!), hogy igen, tuningfelni. Addigra már tudtam, mert megnéztem az ms-design oldalán.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18287 Dátum:
2013.11.22 péntek, 09:46:39 »
Idézetet írta: kofy - 2013.11.22 péntek, 09:40:43
No ezért kértem helyette a "normál" 18-ast. Amikor először megláttam a hirdetést, néztem is, hogy WTF, ilyen ronda lenne a Tit-S? Aztán volt egy hátsó gondolatom, hogy hogy ez nem eredeti felni. A hirdetében nem volt róla infó, megkérdeztem az eladót, 1 hét után derítette ki (!), hogy igen, tuningfelni. Addigra már tudtam, mert megnéztem az ms-design oldalán.
Viszont az ms-design hátsó lököse a legszebb, amit eddig láttam.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kofy
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18288 Dátum:
2013.11.22 péntek, 10:00:20 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.22 péntek, 09:46:39
Viszont az ms-design hátsó lököse a legszebb, amit eddig láttam.
Sajnos az autón csak a felni volt ms-design, a többi "eredeti" tit-s.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4945
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18289 Dátum:
2013.11.22 péntek, 13:10:20 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.22 péntek, 08:33:51
nekem is aegy jobb fajta szekér jutott eszembe...
Nekem meg öltöny tornacipővel .
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4945
Válasz: Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18290 Dátum:
2013.11.22 péntek, 13:14:33 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.11.22 péntek, 07:30:04
Mert foltosnak látom. ....
Nektek nincs ilyen?
Még egy kérdés: Az új insignia lámpája olyan erős(xenon), hogyha mellém ér akk már alig de még mindig tud árnyékot vetni a kocsim. Tapasztalat? Sakos?
Közvetlenül az autó előtt látok sötétebb világosabb sávokat (nem a felezővonal). Városban pedig látom, hogy más xenonok egyenletesebbek színben és fényerőben is, de ezt már írtam.
Viszont nekem így tökéletes. Na jó, talán egy picit emelek rajta, de csak annyit, amennyire más autók lámpái is világítanak.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
Válasz: Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18291 Dátum:
2013.11.22 péntek, 14:15:10 »
Idézetet írta: krisztian - 2013.11.22 péntek, 07:30:04
Nem akk még nem voltak ott. Bár lehet amilyen gyorsan mentem észre se vettem volna őket!
Nekem nagyon durván erős a fénye, de mostmár annyira, hogy vagy az égő nem jó vagy a foncsor (pedig az tuti jó) vagy a lencse ***. Mert foltosnak látom. Nem úgy mint amikor rossz foncsor rossz lencse kombó...
Akkor ezt nem is láttam, s figyeltem.
Nektek nincs ilyen? Tudom, hogy van, de most annyira szembetűnő lett.. Hihetetlen.
De tegnap beállítottam és még mindig volt aki villantott szembe, h erős. De előtte meg a hivatalos előírás szerint becentiztem falnál, kimérve frankón és alig láttam távolra... No de vmit vmiért !
Még egy kérdés: Az új insignia lámpája olyan erős(xenon), hogyha mellém ér akk már alig de még mindig tud árnyékot vetni a kocsim. Tapasztalat? Sakos?
Az új insignia xenonja gyengébb egy új IV-es xenonnál. Még mindig nem tökéletes a lámpád.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18292 Dátum:
2013.11.22 péntek, 14:19:31 »
Felesleges civakodni hogy meliyk felni jobb a IV-esre. A 16-os aki sokat közlekedik annak praktikus a nagyobb felnik meg szebbek ha áll a kocsi a parkolóban.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18293 Dátum:
2013.11.22 péntek, 15:58:30 »
Idézetet írta: stealt - 2013.11.22 péntek, 14:19:31
Felesleges civakodni hogy meliyk felni jobb a IV-esre. A 16-os aki sokat közlekedik annak praktikus a nagyobb felnik meg szebbek ha áll a kocsi a parkolóban.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18294 Dátum:
2013.11.22 péntek, 16:41:34 »
Idézetet írta: stealt - 2013.11.22 péntek, 14:19:31
Felesleges civakodni hogy meliyk felni jobb a IV-esre. A 16-os aki sokat közlekedik annak praktikus a nagyobb felnik meg szebbek ha áll a kocsi a parkolóban.
Nem civakodott senki. De egy 17-es felni szerintem szép is és praktikus is. A 16-os pont annyira jó, hogy télen nehezen elviselhető...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18295 Dátum:
2013.11.22 péntek, 22:09:07 »
Idézetet írta: stealt - 2013.11.22 péntek, 14:19:31
Felesleges civakodni hogy meliyk felni jobb a IV-esre. A 16-os aki sokat közlekedik annak praktikus a nagyobb felnik meg szebbek ha áll a kocsi a parkolóban.
Különben is, mindenkinek akkora van, amekkora látszik!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18296 Dátum:
2013.11.22 péntek, 22:39:28 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.11.22 péntek, 22:09:07
Különben is, mindenkinek akkora van, amekkora látszik!
Isten nyugosztalja nagymamám anno azt mondta : Buta azt is mutatja ami nincs, okos azt is letagadja ami van
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18297 Dátum:
2013.11.22 péntek, 22:53:05 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.22 péntek, 16:41:34
Nem civakodott senki. De egy 17-es felni szerintem szép is és praktikus is. A 16-os pont annyira jó, hogy télen nehezen elviselhető...
Nehezen elviselni max csak a mostanában divatos törvénykezési ámokfutást lehet. Egy kicsit többet kellene járnod vidékre és tapasztalhatnád milyen "kiváló" minőségű utak vannak, és még mi lesz belőlük a tél végére. Ezekre a xar utakra még a 16"-os se elég ballonos. Az M3-M30-as pl tavaly tél végére konkrétan tele volt kátyúval, a kitaposott főutakról már nem is beszélve. Az új 0-s betonfelületéről még a régi M7 jut az ember eszébe. Persze nem kell panaszkodni mert egyelőre itthon még nem kell közúton is terepjárót használni mint pl Kárpátalján itt ott.
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18298 Dátum:
2013.11.23 szombat, 00:08:56 »
Vidék?
Ez jó! !!!!
Olyam sz@r utak mint pesten sehol nincsenek az orszagban.
Max azért nem veszik észre a kedves postiek mert nem lehet haladni rajtuk a fejlett közlekedésnek koszonhetoen.
Hal istennek ritkan jarok arra de még ez is bőven sok (k) !
Talán esztergom felveszi a versenyt
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18299 Dátum:
2013.11.23 szombat, 00:34:24 »
Idézetet írta: tomeed - 2013.11.23 szombat, 00:08:56
Vidék?
Ez jó! !!!!
Olyam sz@r utak mint pesten sehol nincsenek az orszagban.
Max azért nem veszik észre a kedves postiek mert nem lehet haladni rajtuk a fejlett közlekedésnek koszonhetoen.
Hal istennek ritkan jarok arra de még ez is bőven sok (k) !
Talán esztergom felveszi a versenyt
Elég sok terepi munkánk volt mostanában. Négyfajta megközelíthetőség ismert:
-saját autóval megközelíthető
-céges személyautóval megközelíthető ( ez pl egy földút de láttam A4-est bent parkolni száraz időben egy szántás közepén)
-terepjáróval megközelíthető
-terepgumis terepjáróval megközelíthető (sárban lehet kenni a hajra a sima 4x4 terep gumi nélkül mert egyszer elpörög a sárban utána már ha magára szedte a sarat csak pörög benne)
Néhol itt ott a jászságban, borsodban, örültem hogy éppen terepjáróban és nem személyautóban ülök mert olyan foltozott kátyús xar az út. Ezek télire teljesen tropák lesznek. Pest ezekhez képest most még tűrhető.
Naplózva
Oldalak:
1
...
359
360
361
362
363
364
365
[
366
]
367
368
369
370
371
372
373
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ