Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 03:36:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 359 360 361 362 363 364 365 [366] 367 368 369 370 371 372 373 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12019147 alkalommal)
0 Felhasználó és 98 vendég van a témában
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18250 Dátum: 2013.11.20 szerda, 16:57:18 »

Hát én a helyedben örülnék neki, ha 16-os felnik lennének az autón, nem 17-esek, mint nekem. Ez a mi szeretett kis hazánkban sokkal jobb hidd el. Amíg nem lesznek útjaink, csak ilyen Ho Si Minh ösvényeken vagyunk kénytelenek közlekedni, addig a pernegyvenötös gumik felejtősek. Én tegnap vágattam szét egyet az 55-ösön... falbav rinya
Alig több, mint 40K-ba került. (Jah a gumi 1 hónapos volt!!!)

De majd itt a nagyfelni=nagy élvezet hívő kollégák elmondják neked a tuttit, engem meg lehurrognak, hogy sokkal vagányabb és tetess fel 18-ast, mert az mutat igazán!  taps (Mondjuk azzal az autópályáról nemigen kell lehajtani...)
Én is csatlakozom. A 18-ast 17-re cseréltem. Sokkal kényelmesebb most, de még mindig nem olyan mint 16-ossal szomoru1
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #18251 Dátum: 2013.11.20 szerda, 18:22:30 »

Akkora különbség lehet érzetre a 215/55 R16 és a 225/45 R18 között?
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #18252 Dátum: 2013.11.20 szerda, 18:55:37 »

Akkora különbség lehet érzetre a 215/55 R16 és a 225/45 R18 között?
Ja, cserélj egy garniturával... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #18253 Dátum: 2013.11.20 szerda, 19:46:41 »

Akkora különbség lehet érzetre a 215/55 R16 és a 225/45 R18 között?
Már a 16-os és 17-es között is hatalmas a komfortbeli különbség.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18254 Dátum: 2013.11.20 szerda, 20:50:34 »

Akkora különbség lehet érzetre a 215/55 R16 és a 225/45 R18 között?
Dehogy, ne foglalkozz velük.  Csak irigyek a 18-ra hehe  vigyor3

Nem mind1 h milyen kocsirol van szó.  Mondjuk a 225/45 18  az ne legyen defektturo mert elharapod a nyelved.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18255 Dátum: 2013.11.20 szerda, 20:52:00 »

Akkora különbség lehet érzetre a 215/55 R16 és a 225/45 R18 között?
235/45/18 ról tudok csak véleményt írni.ebben bizony hiba nincs.a 16os váltójával hajókázik nagyon........
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
aquame
Vendég
« Új hozzászólás #18256 Dátum: 2013.11.20 szerda, 21:37:16 »

Nekem 18"-as van /40-el. A mk3-on is az volt. Erre 19" akarok /35-el. Óvatosabb közlekedést igényel és lassabbat. De bármilyen méretet is választ valaki, csakis megszokás kérdése az egész. Még ültetéssel együtt is.

Krisz!

Ne vedd kötözködésnek, mert szerintem ez leginkább ízlésbeli kérdés lehet, de elvileg -ha nem jól tudom, akkor javítsatok ki- az lenne az előnye a nagyon peres guminak, hogy jobb kanyarstabilitást ad, mert nem mászik el annyira oldalra a kocsi a gumi rugalmassága miatt. No most, ha azt mondod, hogy óvatosabb, lassabb közlekedést igényel a nagy, peres kerék, akkor minek is?

Tudom, hogy jobban mutat meg minden, de komolyan kérdezem, hogy látod-e egyéb előnyét is? (Nem beléd kötni akarok, tényleg érdekel, hátha jó az, csak még én nem jöttem rá!)
Hozzáteszem, hogy én munkaeszközként használom az autót elsősorban, de azért szeretem élvezni a vezetést is, bár ahogy öregszem, egyre inkább a komfort és megbízhatóság kerül előtérbe, nem a csapatás... Wink No jó néha tolok egy egy kövérebbet, meg kicsit előzgetek ha rám jön, de már benőtt a fejem lágya... eplus2
(Ez a nagy felni is olyan dolog, amit valszeg sose fogok megérteni, pont úgy, mint hogy mire jó a ködlámpa és miért nem tiltják be a ködzárófényt, vagy legalább miért nem büntetik halálra azokat az idiótákat, akik folyton ezekkel közlekednek...)
Naplózva
glutamin
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38



E-mail
« Új hozzászólás #18257 Dátum: 2013.11.20 szerda, 22:03:19 »

Sziasztok!

Bosch a309s ablaktörlő készletet keresek. Tud valaki ilyet a szokásos 10-12e Ft körüli árnál olcsóbban?
Naplózva

Mondi MK4 1.6 tdci
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #18258 Dátum: 2013.11.20 szerda, 22:14:25 »

Hát én a helyedben örülnék neki, ha 16-os felnik lennének az autón, nem 17-esek, mint nekem. Ez a mi szeretett kis hazánkban sokkal jobb hidd el. Amíg nem lesznek útjaink, csak ilyen Ho Si Minh ösvényeken vagyunk kénytelenek közlekedni, addig a pernegyvenötös gumik felejtősek. Én tegnap vágattam szét egyet az 55-ösön... falbav rinya
Alig több, mint 40K-ba került. (Jah a gumi 1 hónapos volt!!!)

De majd itt a nagyfelni=nagy élvezet hívő kollégák elmondják neked a tuttit, engem meg lehurrognak, hogy sokkal vagányabb és tetess fel 18-ast, mert az mutat igazán!  taps (Mondjuk azzal az autópályáról nemigen kell lehajtani...)

Isten ments, hogy akadékoskodjak, csak szimplán érdekel a dolog, de komolyan.

Te miért vettél Ford Mondeo MK4-et?
Nem jó a tempomat, sok a gomb, zavaró, kezelhetetlen. (gondolj bele ha ACC-s lenne az  autód mennyit szívnál vele  eplus2)
Nem jó a kormány,mert nem világít.
Nem jó a xenon
Nem jó a ködlámpa
Sok, zavaró a három pedál, ezért automata kell
Nem jó a 17es kerék
Nem jó, mert nem jó a DRL

Lassan itt a tél, akkor majd előjön, hogy nem jó a szélvédő fűtés, mert nem 1 msp alatt kapja le az üvegről a 30 centis havat, az ülésfűtés is sz@r, mert nem forral fel 10 msp alatt, persze csak ha van benne Smiley


Van valami az autódban ami felveszi a versenyt egy ócska fostaliga C4 -el?


A felnire visszatérve, ha valakinek 18 collal kényelmetlen akkor vigye el és nézesse meg a futőművet, lengéscsillapítást, ha jól emlékszem van itt kolléga akitől majdnem megvettem a 18as 5Y-onokat, mert neki nem volt jó, aztán kiderült,hogy dirib-darabra volt törve az autó hátulja ezért pattogott az autó az úton, mint egy ping-pong labda, így nem is lettek 18as felnik az autómon Sad

Semmi baj a 17es felnivel, jó lengéscsillapítással tökéletes!!!
Szétcsapni a 13 colost is szét lehet, ez nem átmérő kérdése.....
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #18259 Dátum: 2013.11.20 szerda, 22:18:04 »

235/45/18 ról tudok csak véleményt írni.ebben bizony hiba nincs.a 16os váltójával hajókázik nagyon........

Kíváncsi leszek, hogy milyenek lesznek az én tapasztalataim.
Egyszer az egyik mondeomon volt 18-as kerék, és mivel felénk jók az utak, így nagy hátrányát nem éreztem.
1-2 vályús útszakaszon tapasztaltam, hogy beleviszi az autót, ott rá kellett tartani a kormányra.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #18260 Dátum: 2013.11.20 szerda, 22:20:35 »

Krisz!

Ne vedd kötözködésnek, mert szerintem ez leginkább ízlésbeli kérdés lehet, de elvileg -ha nem jól tudom, akkor javítsatok ki- az lenne az előnye a nagyon peres guminak, hogy jobb kanyarstabilitást ad, mert nem mászik el annyira oldalra a kocsi a gumi rugalmassága miatt. No most, ha azt mondod, hogy óvatosabb, lassabb közlekedést igényel a nagy, peres kerék, akkor minek is?

Tudom, hogy jobban mutat meg minden, de komolyan kérdezem, hogy látod-e egyéb előnyét is? (Nem beléd kötni akarok, tényleg érdekel, hátha jó az, csak még én nem jöttem rá!)
Hozzáteszem, hogy én munkaeszközként használom az autót elsősorban, de azért szeretem élvezni a vezetést is, bár ahogy öregszem, egyre inkább a komfort és megbízhatóság kerül előtérbe, nem a csapatás... Wink No jó néha tolok egy egy kövérebbet, meg kicsit előzgetek ha rám jön, de már benőtt a fejem lágya... eplus2
(Ez a nagy felni is olyan dolog, amit valszeg sose fogok megérteni, pont úgy, mint hogy mire jó a ködlámpa és miért nem tiltják be a ködzárófényt, vagy legalább miért nem büntetik halálra azokat az idiótákat, akik folyton ezekkel közlekednek...)
Holnap kifejtem bőven ezt a kérdést ! Nem tudom a többiek mit írnak 235/45 -ről mikor nekem 235/40 van. Nos most vagy a tiétek vagy az enyém a rossz méret!

Más:
Xenon: Ma megtörtént a foncsorok cseréje, amik szinte újak lettek! Nos ez megint olyan durva váltás volt mint mikor megtisztítottam a lencséket! ! Őrület! Igaz még állítani kell mert kicsit felfele hord, de mintha új lenne a kocsi!
Természetes ezer köszönet Hzsolt92 kollégának mivel nélküle a projekt nem jöhetett volna létre és persze a szerelés és hibakód olvasás nagy része sem !  worship RESPECT!
Képeket csináltam, majd teszek fel !!!
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #18261 Dátum: 2013.11.20 szerda, 22:27:08 »

Holnap kifejtem bőven ezt a kérdést ! Nem tudom a többiek mit írnak 235/45 -ről mikor nekem 235/40 van. Nos most vagy a tiétek vagy az enyém a rossz méret!

Más:
Xenon: Ma megtörtént a foncsorok cseréje, amik szinte újak lettek! Nos ez megint olyan durva váltás volt mint mikor megtisztítottam a lencséket! ! Őrület! Igaz még állítani kell mert kicsit felfele hord, de mintha új lenne a kocsi!
Természetes ezer köszönet Hzsolt92 kollégának mivel nélküle a projekt nem jöhetett volna létre és persze a szerelés és hibakód olvasás nagy része sem !  worship RESPECT!
Képeket csináltam, majd teszek fel !!!


Há me 235/45 a gyári mérete a 17" -nak Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18262 Dátum: 2013.11.20 szerda, 22:30:31 »


Há me 235/45 a gyári mérete a 17" -nak Smiley

A 17-nek igen, de 18-nak /40, s-maxnál /45
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18263 Dátum: 2013.11.20 szerda, 22:31:08 »

Sziasztok!

Bosch a309s ablaktörlő készletet keresek. Tud valaki ilyet a szokásos 10-12e Ft körüli árnál olcsóbban?
Cseréljél benne gumit, úgy olcsóbb. wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
moone
Vendég
« Új hozzászólás #18264 Dátum: 2013.11.20 szerda, 22:54:08 »

Köszönöm a válaszokat, akkor megtartom a 17" kerekeimet, nekem egyébként jobban bejött mint a 16". 

Bár úgy emlékezem,hogy a régi mk2-mk3-ra váltáskor nem volt választásom, mivel a régebbi négy csavaros volt.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #18265 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 00:15:03 »

Sziasztok, új fórumozó vagyok, üdvözlök mindenkit.

Volna egy kérdésem, régi mondeos vagyok, az első mondeom mk2-nek 16" felnijel volt a most lévő mondeomnak 17". Mivel a mondeo nálam is nagy
szerelem, kinéztem egy Mk4 Táltost, aminek viszont megint 16" a kereke. Kérdezem mért van ez a hullám vonatozás, és fellehet rakni az mk4-re a 17" gumimat?

Köszönöm előre is válaszotokat.

Nekem a téli 16", a nyári viszont 235/40 R18 Télen biztosabb, ha ballonosabb, hogy ha valami van a hó alatt, az ne verje szét a futóművet, nyáron egy picivel óvatosabbnak kell lenni.

Köszönöm a válaszokat, akkor megtartom a 17" kerekeimet, nekem egyébként jobban bejött mint a 16". 

Bár úgy emlékezem,hogy a régi mk2-mk3-ra váltáskor nem volt választásom, mivel a régebbi négy csavaros volt.


Arra is készültek nagyobb felnik, csak nem gyárik
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.21 csütörtök, 00:18:28 írta kotta_cs » Naplózva
aquame
Vendég
« Új hozzászólás #18266 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 07:59:35 »

Isten ments, hogy akadékoskodjak, csak szimplán érdekel a dolog, de komolyan.

Te miért vettél Ford Mondeo MK4-et?
Nem jó a tempomat, sok a gomb, zavaró, kezelhetetlen. (gondolj bele ha ACC-s lenne az  autód mennyit szívnál vele  eplus2)
Nem jó a kormány,mert nem világít.
Nem jó a xenon
Nem jó a ködlámpa
Sok, zavaró a három pedál, ezért automata kell
Nem jó a 17es kerék
Nem jó, mert nem jó a DRL

Lassan itt a tél, akkor majd előjön, hogy nem jó a szélvédő fűtés, mert nem 1 msp alatt kapja le az üvegről a 30 centis havat, az ülésfűtés is sz@r, mert nem forral fel 10 msp alatt, persze csak ha van benne Smiley


Van valami az autódban ami felveszi a versenyt egy ócska fostaliga C4 -el?


A felnire visszatérve, ha valakinek 18 collal kényelmetlen akkor vigye el és nézesse meg a futőművet, lengéscsillapítást, ha jól emlékszem van itt kolléga akitől majdnem megvettem a 18as 5Y-onokat, mert neki nem volt jó, aztán kiderült,hogy dirib-darabra volt törve az autó hátulja ezért pattogott az autó az úton, mint egy ping-pong labda, így nem is lettek 18as felnik az autómon Sad

Semmi baj a 17es felnivel, jó lengéscsillapítással tökéletes!!!
Szétcsapni a 13 colost is szét lehet, ez nem átmérő kérdése.....

tomeed!

Nem veszem akadékoskodásnak, de valahol valamit félre érthettél, ha neked ez jött le (lehet, hogy én nem fogalmaztam egyértelműen!!!)

Azért vettem MK4-et, mert ez egy nagyon jó autó, ennyi pénzért pedig egyenesen kiváló!!!
Ettől függetlenül ne várd el tőlem, hogy szemellenzős vallási fanatikus legyek és ne vegyem észre, ha valami nem jó, vagy lehetne jobb. Különösen ne várd el, hogy ne kérdezzem meg, hogy annak olyannak kell-e lenni az autón, hisz erre van a fórum és így válhat egyre jobbá a gép.
Nem mondtam, hogy kezelhetetlen a tempomat, csak azt a tényt rögzítettem, hogy felesleges hozzá ennyi gomb és praktikusabb lenne bal, de legalább egy kézre tenni azt, amit használ is az ember. (Mindenesetre ez ilyen, ezt kell megszokni, lehet vele együtt élni)
A kormányról az itteni kérdések alapján derült ki, hogy világíthatna is, csak valami valszeg elromlott benne, tehát javítandó. (Sztem erre való a fórum.)
A xenonról is itt derült ki, hogy kitisztítva és új csövekkel igenis lehet vele látni. (Hála a fórumnak. Azóta megcsináltam és látok!)
A ködlámpa nem a Mondeon nem jó, hanem általában nem találtam olyan élethelyzetet, amikor bármi hasznát is lehetne venni.
Automatám van, bár cca 1,5M km-t hajtottam nem automatát. (Valahogy elboldogultam azokkal is)
Kérdeztem Krisz véleményét 17-es kerék ügyben. Nekem most van először ilyen és most fordult velem először, hogy eldurrantottam egy gumit. (Lehet, hogy van összefüggés, lehet hogy csak fatális véletlen)
DRL meg jó lenne és lesz is! Szerencsére itt a fórumon rengeteg infót és jó néhány segítőkész kollégát is találni. Ennek köszönhetően lesz DRL az autón előbb, vagy utóbb.

A C4-nél klasszisokkal jobb, de ez nem lenne önmagában erény, mert annál minden jobb, ami autó. Az egy ipari hulladék. Ami viszont már jelent valamit, hogy állítom, hogy számomra az MK4 összességében jobb, mint bármelyik Passat-om volt!

Lassan írom, hogy te is megértsd:  nyes Wink A Z  M K 4  S Z E R I N T E M  N A G Y O N  J Ó  A U T Ó! integet2 taps

Lehet, hogy beleteszem ezt az aláírásomba is, hogy ne legyen félreérthető mi a véleményem róla akkor se, amikor valamely hibájáról beszélek/kérdezek. (Szerintem tökéletes autó nincs, mindegy, hogy 20 misibe kerül és három ágú csillag van az orrán, vagy négy karika, hogy japánban gyártották, vagy bájer származású)
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #18267 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 08:03:49 »

Egy gyors kép!
Nagy tanulság. A jobb oldali az 4 évet ment.... NO COMMENT!

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Felni:
Nos az előnye: kanyarstabilitás, nagyobb kanyarsebesség, szép, mutatós, durrdefektnél stabilabb irányíthatóság. jobb egyenesfutás.
Hátrány: drága, irigyeket szerzel vele Cheesy (komolyan), padkára fel-le-állás, komfort.
Talán ennyi így gyorsba. Ezek mind saját tapasztalatok, még a durrdefekt is. Hihetetlen mennyit számított az alacsony oldalfal és jelzem, hogy 100km/h fölött ez nem játék. Olyan stabil maradt az autó, hogy hihetetlen, de éreztem mintha valami nem lenne rendben, nem csúszott, nem nyúlott, nem dübögött, majd mikor már 130 fölé gyorsítottam akkor vettem észre, hogy dübög. Ennyit számított a peres gumi nagy felni nekem. De lehet ez csak egy egyedi eset.
Ez most komfortosabb nekem /40el mint a mk3-asom volt /40el ültetve, pedig ez is ültetve van gyárilag.
Jah és hogy lassabb közlekedést csak városba értem. Mondjuk 60km/h az nem olyan lassú, de ha rosszabb az út minősége akkor már csak a fele van meg persze nem végig!  
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
aquame
Vendég
« Új hozzászólás #18268 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 08:04:03 »

Holnap kifejtem bőven ezt a kérdést ! Nem tudom a többiek mit írnak 235/45 -ről mikor nekem 235/40 van. Nos most vagy a tiétek vagy az enyém a rossz méret!

Más:
Xenon: Ma megtörtént a foncsorok cseréje, amik szinte újak lettek! Nos ez megint olyan durva váltás volt mint mikor megtisztítottam a lencséket! ! Őrület! Igaz még állítani kell mert kicsit felfele hord, de mintha új lenne a kocsi!
Természetes ezer köszönet Hzsolt92 kollégának mivel nélküle a projekt nem jöhetett volna létre és persze a szerelés és hibakód olvasás nagy része sem !  worship RESPECT!
Képeket csináltam, majd teszek fel !!!


Várom a véleményed!

Xenonhoz gratta, elég régen kínlódtál már vele. Nekem a csőcsere és a takarítás megoldotta a dolgot. Szerencsére a foncsorom hibátlan volt.
Vizes úton (valószínűleg a színhőmérséklet miatt) nem lehet annyira érzékelni, hogy milyen erősen világít, de meg lehet vele látni mindent, úgyhogy ez rendben is van így.
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #18269 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 08:07:53 »


Há me 235/45 a gyári mérete a 17" -nak Smiley

nekem 235/40/18 van az autón. Ez sztem jó méret.

Várom a véleményed!

Xenonhoz gratta, elég régen kínlódtál már vele. Nekem a csőcsere és a takarítás megoldotta a dolgot. Szerencsére a foncsorom hibátlan volt.
Vizes úton (valószínűleg a színhőmérséklet miatt) nem lehet annyira érzékelni, hogy milyen erősen világít, de meg lehet vele látni mindent, úgyhogy ez rendben is van így.

Remélem elégséges volt a válasz, de ha nem csak írd, hogy mire vagy konkrétan kíváncsi és szívesen leírom.
Köszi, a xenon már végre megoldódni látszik!
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
aquame
Vendég
« Új hozzászólás #18270 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 08:13:49 »

Egy gyors kép!
Nagy tanulság. A jobb oldali az 4 évet ment.... NO COMMENT!

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Felni:
Nos az előnye: kanyarstabilitás, nagyobb kanyarsebesség, szép, mutatós, durrdefektnél stabilabb irányíthatóság. jobb egyenesfutás.
Hátrány: drága, irigyeket szerzel vele Cheesy (komolyan), padkára fel-le-állás, komfort.
Talán ennyi így gyorsba. Ezek mind saját tapasztalatok, még a durrdefekt is. Hihetetlen mennyit számított az alacsony oldalfal és jelzem, hogy 100km/h fölött ez nem játék. Olyan stabil maradt az autó, hogy hihetetlen, de éreztem mintha valami nem lenne rendben, nem csúszott, nem nyúlott, nem dübögött, majd mikor már 130 fölé gyorsítottam akkor vettem észre, hogy dübög. Ennyit számított a peres gumi nagy felni nekem. De lehet ez csak egy egyedi eset.
Ez most komfortosabb nekem /40el mint a mk3-asom volt /40el ültetve, pedig ez is ültetve van gyárilag.
Jah és hogy lassabb közlekedést csak városba értem. Mondjuk 60km/h az nem olyan lassú, de ha rosszabb az út minősége akkor már csak a fele van meg persze nem végig!  


Ok! Ezek szerint a tapasztalatok azonosak, csak másként értékeljük. Nekem nem nagyon számít, hogy szebben, nagyobbat mutat, fontosabb a praktikum. (Ezért írtam, hogy valószínűleg ízlés kérdése).
Kanyarstabilitásban biztosan van előnye az alacsony oldalfalnak, de ezt nemigen használom ki, mert nem szoktam csúszáshatáron autózni. Ami a durrdefektes tapasztalatot illeti, valóban stabil maradt az autó nálam is, csak közben rettegtem, hogy mi lesz az alufelnivel. Ami viszont nagyszerű, hogy annak ellenére, hogy a vadi új gumi elszállt, semmi baja nem lett a 17-es felninek! worship Nagyon komolyan meg lehet csinálva ez a gyári alutárcsa!

Összegezve: nem fogom lecserélni a gyári tárcsákat ezért, de ha legközelebb én választok és nem az autóval kapom, akkor valószínűleg egyel kisebb felnit választok ballonosabb gumival és elviselem a lesajnáló arckifejezéseket cserébe a magyar kátyúgyűjteményekhez alkalmasabb kerekekért!  Wink

tomeed! Ettől még az MK4 jó autó ám!!!  nyes lol002
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18271 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 08:29:30 »

Ok! Ezek szerint a tapasztalatok azonosak, csak másként értékeljük. Nekem nem nagyon számít, hogy szebben, nagyobbat mutat, fontosabb a praktikum. (Ezért írtam, hogy valószínűleg ízlés kérdése).
Kanyarstabilitásban biztosan van előnye az alacsony oldalfalnak, de ezt nemigen használom ki, mert nem szoktam csúszáshatáron autózni. Ami a durrdefektes tapasztalatot illeti, valóban stabil maradt az autó nálam is, csak közben rettegtem, hogy mi lesz az alufelnivel. Ami viszont nagyszerű, hogy annak ellenére, hogy a vadi új gumi elszállt, semmi baja nem lett a 17-es felninek! worship Nagyon komolyan meg lehet csinálva ez a gyári alutárcsa!

Összegezve: nem fogom lecserélni a gyári tárcsákat ezért, de ha legközelebb én választok és nem az autóval kapom, akkor valószínűleg egyel kisebb felnit választok ballonosabb gumival és elviselem a lesajnáló arckifejezéseket cserébe a magyar kátyúgyűjteményekhez alkalmasabb kerekekért!  Wink

tomeed! Ettől még az MK4 jó autó ám!!!  nyes lol002

A 17-es is bőven ballonos Mondeó mk4-ben... A 16-os meg már túl ballonos. Nem a ballonossággal van egyébként a gond, hanem a felni szélességével, azaz a gumi mennyire feszül ki. Na ebben a Ford jó utat követ szerintem, mert az általánostól eltérően fél collal keskenyebb felnikre rakja fel ugyanazon gumikat, amiket más autógyártók már szélesebb felnire tesznek.

Egyébként a gyári felni Ronal.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
aquame
Vendég
« Új hozzászólás #18272 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 09:10:44 »



Egyébként a gyári felni Ronal.

Akkora Ronal  worship

Ekkora ütés után 000 volt az egyik oldal, 015 a másik mikor megforgattuk. Nagyon komoly!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18273 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 10:09:26 »

Holnap kifejtem bőven ezt a kérdést ! Nem tudom a többiek mit írnak 235/45 -ről mikor nekem 235/40 van. Nos most vagy a tiétek vagy az enyém a rossz méret!

Más:
Xenon: Ma megtörtént a foncsorok cseréje, amik szinte újak lettek! Nos ez megint olyan durva váltás volt mint mikor megtisztítottam a lencséket! ! Őrület! Igaz még állítani kell mert kicsit felfele hord, de mintha új lenne a kocsi!
Természetes ezer köszönet Hzsolt92 kollégának mivel nélküle a projekt nem jöhetett volna létre és persze a szerelés és hibakód olvasás nagy része sem !  worship RESPECT!
Képeket csináltam, majd teszek fel !!!
eljen akkor csak jó lett Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #18274 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 11:51:56 »

eljen akkor csak jó lett Wink

jaja! sokkal jobb. Mikor az utca végében megálltam akkor néztem, hogy elég csálé. Majd a benzinkúton még állítottam rajta, persze lentebb. Majd hazafelé menet sztem minden 2. autós szidott mert eléggé felfele hordott. Cheesy  szomoru1 De majd ma beállítom rendesen.
Még1xer köszi !
Csak ajánlani tudom ! Cheesy
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #18275 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 12:29:58 »

jaja! sokkal jobb. Mikor az utca végében megálltam akkor néztem, hogy elég csálé. Majd a benzinkúton még állítottam rajta, persze lentebb. Majd hazafelé menet sztem minden 2. autós szidott mert eléggé felfele hordott. Cheesy  szomoru1 De majd ma beállítom rendesen.
Még1xer köszi !
Csak ajánlani tudom ! Cheesy
Nekem is csálé volt, de egyformára húztam a projektor rögzítő csavarokat a lámpatesten belül és jó lett. Legalábbis egy szintben van a két oldal.
Ha felfelé hord, akkor a felül lévő anya lazább, azon kell húzni.

Egyébként most, hogy van világítás, már értem SzJani panaszát, hogy túl közel hordanak a lámpák. Én is egy picit feljebb fogom emelni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #18276 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 13:55:04 »

tomeed!

Nem veszem akadékoskodásnak, de valahol valamit félre érthettél, ha neked ez jött le (lehet, hogy én nem fogalmaztam egyértelműen!!!)

Azért vettem MK4-et, mert ez egy nagyon jó autó, ennyi pénzért pedig egyenesen kiváló!!!
Ettől függetlenül ne várd el tőlem, hogy szemellenzős vallási fanatikus legyek és ne vegyem észre, ha valami nem jó, vagy lehetne jobb. Különösen ne várd el, hogy ne kérdezzem meg, hogy annak olyannak kell-e lenni az autón, hisz erre van a fórum és így válhat egyre jobbá a gép.
Nem mondtam, hogy kezelhetetlen a tempomat, csak azt a tényt rögzítettem, hogy felesleges hozzá ennyi gomb és praktikusabb lenne bal, de legalább egy kézre tenni azt, amit használ is az ember. (Mindenesetre ez ilyen, ezt kell megszokni, lehet vele együtt élni)
A kormányról az itteni kérdések alapján derült ki, hogy világíthatna is, csak valami valszeg elromlott benne, tehát javítandó. (Sztem erre való a fórum.)
A xenonról is itt derült ki, hogy kitisztítva és új csövekkel igenis lehet vele látni. (Hála a fórumnak. Azóta megcsináltam és látok!)
A ködlámpa nem a Mondeon nem jó, hanem általában nem találtam olyan élethelyzetet, amikor bármi hasznát is lehetne venni.
Automatám van, bár cca 1,5M km-t hajtottam nem automatát. (Valahogy elboldogultam azokkal is)
Kérdeztem Krisz véleményét 17-es kerék ügyben. Nekem most van először ilyen és most fordult velem először, hogy eldurrantottam egy gumit. (Lehet, hogy van összefüggés, lehet hogy csak fatális véletlen)
DRL meg jó lenne és lesz is! Szerencsére itt a fórumon rengeteg infót és jó néhány segítőkész kollégát is találni. Ennek köszönhetően lesz DRL az autón előbb, vagy utóbb.

A C4-nél klasszisokkal jobb, de ez nem lenne önmagában erény, mert annál minden jobb, ami autó. Az egy ipari hulladék. Ami viszont már jelent valamit, hogy állítom, hogy számomra az MK4 összességében jobb, mint bármelyik Passat-om volt!

Lassan írom, hogy te is megértsd:  nyes Wink A Z  M K 4  S Z E R I N T E M  N A G Y O N  J Ó  A U T Ó! integet2 taps

Lehet, hogy beleteszem ezt az aláírásomba is, hogy ne legyen félreérthető mi a véleményem róla akkor se, amikor valamely hibájáról beszélek/kérdezek. (Szerintem tökéletes autó nincs, mindegy, hogy 20 misibe kerül és három ágú csillag van az orrán, vagy négy karika, hogy japánban gyártották, vagy bájer származású)

Értem én,
Csak fura volt, hogy az 50 hozzászólásból 47 arról szól, hogy minden fostaliga az autón.  eplus2
Nem kell lassan írnod, megértem én gyorsan is, de ha neked igényed lassan írni, hogy helyesen legyen begépelve, akkor no para  eplus2
1.5M km, az szép, bejárós voltál Pestről Los Angelesbe, vagy mi?
Gondolom mindezt 2-3 év alatt.  beka3
Naplózva
aquame
Vendég
« Új hozzászólás #18277 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 14:50:35 »

Értem én,
Csak fura volt, hogy az 50 hozzászólásból 47 arról szól, hogy minden fostaliga az autón.  eplus2
Nem kell lassan írnod, megértem én gyorsan is, de ha neked igényed lassan írni, hogy helyesen legyen begépelve, akkor no para  eplus2
1.5M km, az szép, bejárós voltál Pestről Los Angelesbe, vagy mi?
Gondolom mindezt 2-3 év alatt.  beka3

Örülök, hogy értjük egymást.
Ha emléxel, akkor szinte minden hozzászólásomban leírtam, különösen eleinte, hogy remek az autó és elnézem neki azt a néhány hülyeséget, ami benne van, hisz mindben van. Ebben még aránylag kevés, de ezzel együtt sem indokolja semmi a fanatikus imádatot, vagy azt, hogy ne próbáljuk meg kijavítani amit lehet.
Valószínűleg azt is teljesen felesleges feszelgésnek érezhetted, hogy sírt a szám, hogy szhar a világításom. Kiderült, hogy nem csak az én xenonom nem világít és ennek eredményeként ma már van egy rendes tompítottam és ezt az itteni segítőkész embereknek köszönhetem. Hála érte mindenkinek, akit illet!  worship

De akkor álljon itt pár dolog, ami igazán jó benne:
- szeretem, hogy van benne elegendő hely
- jó, hogy minden cuccomat tudom hová rakni. (vannak tároló rekeszek és a pohártartó tervezők sem voltak szabin, amikor ezen a modellen dolgoztak a designerek.)
- nagyon kényelmes ülések vannak benne. Ezt igazán azok tudják értékelni, akik szenvedtek már pár ezer km-t C4-ben, vagy más francia szutykokban
- nagyon kellemes, inspirálóan komoly minőségérzetet nyújtó utastere van. (Nálam nem nyikorog semmi.) Elég csak a műszerfalon lévő légbeömlők szabályozó zsaluját kicsit megtekergetni és máris érzi az ember, hogy odafigyeltek a dolgokra.
- bár nagyon szerettem a Passatjaimat is, de tény, hogy ez a beltér sokkal barátságosabb.
- az osztályához képest szerintem nagyon is jól sikerült a zajszigetelés. Ilyen szempontból is igen komfortos.
- a külső formája számomra egyszerűen gyönyörű.
- a motorja remekül ötvözi a dinamikát és a takarékosságot, még így az automata váltóval is. (Azért egy kis tuning még elfér benne  Wink)
- az enyém felszereltsége igen meggyőző.
- mérete és tömege ellenére nagyon jól kezelhető/vezethető autó

kell ennél több?

Ami a futott km-eket illeti, nem vagyok már éppen karonülő korú. Több mint 20 éve vezetek. Volt idő, amikor a munkámból kifolyólag éveken át, jóval évi 100 e km felett kellett megtennem. (Sajnos nem ilyen remek autókkal, mint ez.) Ma már simább a helyzet, így csak havi 3-4 ezret megyek. Szeptember 17-n vettem át ezt a vasat, eddig 6800 km-t toltam bele. Ez nem dicsőség vagy ilyesmi, csak ez a helyzet.
Mindez nem számít. A lényeg az, hogy szerintem mindannyian azért (is) vagyunk itt, mert szeretjük ezt a gépet és foglalkoztat bennünket. Még egyszer utoljára kijelentem:

Ez egy jó autó, de mint mindegyiknek, ennek is vannak hibái.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18278 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 21:29:39 »

jaja! sokkal jobb. Mikor az utca végében megálltam akkor néztem, hogy elég csálé. Majd a benzinkúton még állítottam rajta, persze lentebb. Majd hazafelé menet sztem minden 2. autós szidott mert eléggé felfele hordott. Cheesy  szomoru1 De majd ma beállítom rendesen.
Még1xer köszi !
Csak ajánlani tudom ! Cheesy
kint álltak már akkor a debrecen elkerülőnél az RS octival amikor te mentél? vigyor3 egy fél órával később amikor én mentem már kint voltak, elég szépet fékeztem vigyor3 szerencsére épp igazoltattak valakit angel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #18279 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 21:48:26 »

Megint xenon.

Ma visszamentem a xenon.hu-s s rácokhoz egy ellenőrző mérésre. A srác már ránézésre mondta, hogy jó erős a lámpa. Mérés kissé hevenyészett volt, de a mért érték bőven a kétszerese volt a foncsorozás és lencsetisztítás előttinek. Volt olyan, hogy ki is akadt a műszer.
Este ültem egy halogénes autóban és siralmasnak találtam. Pedig 2-3 hete ugyanez az autó kb. ott volt, ahol a xenonom. Most annyi különbséget látok más xenonos autókhoz képest, hogy azoknál a szín és világosság egyenletesebb, de fényerőben nincs szégyenkezni valóm.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #18280 Dátum: 2013.11.22 péntek, 07:30:04 »

kint álltak már akkor a debrecen elkerülőnél az RS octival amikor te mentél? vigyor3 egy fél órával később amikor én mentem már kint voltak, elég szépet fékeztem vigyor3 szerencsére épp igazoltattak valakit angel

Nem akk még nem voltak ott. Bár lehet amilyen gyorsan mentem észre se vettem volna őket! Cheesy
Megint xenon.

Ma visszamentem a xenon.hu-s s rácokhoz egy ellenőrző mérésre. A srác már ránézésre mondta, hogy jó erős a lámpa. Mérés kissé hevenyészett volt, de a mért érték bőven a kétszerese volt a foncsorozás és lencsetisztítás előttinek. Volt olyan, hogy ki is akadt a műszer.
Este ültem egy halogénes autóban és siralmasnak találtam. Pedig 2-3 hete ugyanez az autó kb. ott volt, ahol a xenonom. Most annyi különbséget látok más xenonos autókhoz képest, hogy azoknál a szín és világosság egyenletesebb, de fényerőben nincs szégyenkezni valóm.

Nekem nagyon durván erős a fénye, de mostmár annyira, hogy vagy az égő nem jó vagy a foncsor (pedig az tuti jó) vagy a lencse ***. Mert foltosnak látom. Nem úgy mint amikor rossz foncsor rossz lencse kombó... Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Akkor ezt nem is láttam, s figyeltem.
Nektek nincs ilyen? Tudom, hogy van, de most annyira szembetűnő lett.. Hihetetlen.
De tegnap beállítottam és még mindig volt aki villantott szembe, h erős. De előtte meg a hivatalos előírás szerint becentiztem falnál, kimérve frankón és alig láttam távolra... No de vmit vmiért ! Cheesy
Még egy kérdés: Az új insignia lámpája olyan erős(xenon), hogyha mellém ér akk már alig de még mindig tud árnyékot vetni a kocsim. Tapasztalat? Sakos?
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.22 péntek, 07:31:42 írta krisztian » Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #18281 Dátum: 2013.11.22 péntek, 07:30:42 »

Látom téma volt a kerékméret és összecsapott a 16 centisek tábora a 17 centisekkel  Grin. Akkor mit szóljak én? Amikor megvettem az autót (Németországban), akkor 20-as MS-Design felni volt rajta, de köszöntem nem kértem. Verjem a fejem a falba?  falbav Mentem vele egy próbakört a tükörsima délnémet utakon és nem voltam elájulva az utazási komforttól. Úgyhogy egy alku keretében kicseréltettem egy 18-asra (az eredeti Tit-S felnikre). Ez már jó kompromisszum(nak tűnik eddig).
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #18282 Dátum: 2013.11.22 péntek, 07:40:52 »

Látom téma volt a kerékméret és összecsapott a 16 centisek tábora a 17 centisekkel  Grin. Akkor mit szóljak én? Amikor megvettem az autót (Németországban), akkor 20-as MS-Design felni volt rajta, de köszöntem nem kértem. Verjem a fejem a falba?  falbav Mentem vele egy próbakört a tükörsima délnémet utakon és nem voltam elájulva az utazási komforttól. Úgyhogy egy alku keretében kicseréltettem egy 18-asra (az eredeti Tit-S felnikre). Ez már jó kompromisszum(nak tűnik eddig).
Pedig azok a 20-asok nagyon szépek, főleg mivel hajaz a Tit-S gyárijára egy az egyben ! Cheesy Csak ugye az utak...
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #18283 Dátum: 2013.11.22 péntek, 07:53:00 »

Pedig azok a 20-asok nagyon szépek, főleg mivel hajaz a Tit-S gyárijára egy az egyben ! Cheesy Csak ugye az utak...
Ilyen volt:
http://kepfeltoltes.hu/view/131122/69589212C_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #18284 Dátum: 2013.11.22 péntek, 08:08:21 »


Jól nézett ki csak kicsit így ültetés nélkül szekeresnek hat. No és persze /30 az már barátok közt is kemény ! Cheesy
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18285 Dátum: 2013.11.22 péntek, 08:33:51 »

Jól nézett ki csak kicsit így ültetés nélkül szekeresnek hat. No és persze /30 az már barátok közt is kemény ! Cheesy

nekem is aegy jobb fajta szekér jutott eszembe...  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #18286 Dátum: 2013.11.22 péntek, 09:40:43 »

nekem is aegy jobb fajta szekér jutott eszembe...  laugh
No ezért kértem helyette a "normál" 18-ast. Amikor először megláttam a hirdetést, néztem is, hogy WTF, ilyen ronda lenne a Tit-S? Aztán volt egy hátsó gondolatom, hogy hogy ez nem eredeti felni. A hirdetében nem volt róla infó, megkérdeztem az eladót, 1 hét után derítette ki (!), hogy igen, tuningfelni. Addigra már tudtam, mert megnéztem az ms-design oldalán.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18287 Dátum: 2013.11.22 péntek, 09:46:39 »

No ezért kértem helyette a "normál" 18-ast. Amikor először megláttam a hirdetést, néztem is, hogy WTF, ilyen ronda lenne a Tit-S? Aztán volt egy hátsó gondolatom, hogy hogy ez nem eredeti felni. A hirdetében nem volt róla infó, megkérdeztem az eladót, 1 hét után derítette ki (!), hogy igen, tuningfelni. Addigra már tudtam, mert megnéztem az ms-design oldalán.

Viszont az ms-design hátsó lököse a legszebb, amit eddig láttam.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #18288 Dátum: 2013.11.22 péntek, 10:00:20 »

Viszont az ms-design hátsó lököse a legszebb, amit eddig láttam.
Sajnos az autón csak a felni volt ms-design, a többi "eredeti" tit-s.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #18289 Dátum: 2013.11.22 péntek, 13:10:20 »

nekem is aegy jobb fajta szekér jutott eszembe...  laugh
Nekem meg öltöny tornacipővel .
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #18290 Dátum: 2013.11.22 péntek, 13:14:33 »

Mert foltosnak látom. ....
Nektek nincs ilyen?
Még egy kérdés: Az új insignia lámpája olyan erős(xenon), hogyha mellém ér akk már alig de még mindig tud árnyékot vetni a kocsim. Tapasztalat? Sakos?
Közvetlenül az autó előtt látok sötétebb világosabb sávokat (nem a felezővonal). Városban pedig látom, hogy más xenonok egyenletesebbek színben és fényerőben is, de ezt már írtam.
Viszont nekem így tökéletes. Na jó, talán egy picit emelek rajta, de csak annyit, amennyire más autók lámpái is világítanak.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18291 Dátum: 2013.11.22 péntek, 14:15:10 »

Nem akk még nem voltak ott. Bár lehet amilyen gyorsan mentem észre se vettem volna őket! Cheesy
Nekem nagyon durván erős a fénye, de mostmár annyira, hogy vagy az égő nem jó vagy a foncsor (pedig az tuti jó) vagy a lencse ***. Mert foltosnak látom. Nem úgy mint amikor rossz foncsor rossz lencse kombó... Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Akkor ezt nem is láttam, s figyeltem.
Nektek nincs ilyen? Tudom, hogy van, de most annyira szembetűnő lett.. Hihetetlen.
De tegnap beállítottam és még mindig volt aki villantott szembe, h erős. De előtte meg a hivatalos előírás szerint becentiztem falnál, kimérve frankón és alig láttam távolra... No de vmit vmiért ! Cheesy
Még egy kérdés: Az új insignia lámpája olyan erős(xenon), hogyha mellém ér akk már alig de még mindig tud árnyékot vetni a kocsim. Tapasztalat? Sakos?
Az új insignia xenonja gyengébb egy új IV-es xenonnál. Még mindig nem tökéletes a lámpád.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18292 Dátum: 2013.11.22 péntek, 14:19:31 »

Felesleges civakodni hogy meliyk felni jobb a IV-esre. A 16-os aki sokat közlekedik annak praktikus a nagyobb felnik meg szebbek ha áll a kocsi a parkolóban.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #18293 Dátum: 2013.11.22 péntek, 15:58:30 »

Felesleges civakodni hogy meliyk felni jobb a IV-esre. A 16-os aki sokat közlekedik annak praktikus a nagyobb felnik meg szebbek ha áll a kocsi a parkolóban.
taps
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18294 Dátum: 2013.11.22 péntek, 16:41:34 »

Felesleges civakodni hogy meliyk felni jobb a IV-esre. A 16-os aki sokat közlekedik annak praktikus a nagyobb felnik meg szebbek ha áll a kocsi a parkolóban.

Nem civakodott senki. De egy 17-es felni szerintem szép is és praktikus is. A 16-os pont annyira jó, hogy télen nehezen elviselhető...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #18295 Dátum: 2013.11.22 péntek, 22:09:07 »

Felesleges civakodni hogy meliyk felni jobb a IV-esre. A 16-os aki sokat közlekedik annak praktikus a nagyobb felnik meg szebbek ha áll a kocsi a parkolóban.

Különben is, mindenkinek akkora van, amekkora látszik!  eplus2
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18296 Dátum: 2013.11.22 péntek, 22:39:28 »

Különben is, mindenkinek akkora van, amekkora látszik!  eplus2
Isten nyugosztalja nagymamám anno azt mondta : Buta azt is mutatja ami nincs, okos azt is letagadja ami van  wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18297 Dátum: 2013.11.22 péntek, 22:53:05 »

Nem civakodott senki. De egy 17-es felni szerintem szép is és praktikus is. A 16-os pont annyira jó, hogy télen nehezen elviselhető...
Nehezen elviselni max csak a mostanában divatos törvénykezési ámokfutást lehet. Egy kicsit többet kellene járnod vidékre és tapasztalhatnád milyen "kiváló" minőségű utak vannak, és még mi lesz belőlük a tél végére. Ezekre a xar utakra még a 16"-os se elég ballonos. Az M3-M30-as pl tavaly tél végére konkrétan tele volt kátyúval, a kitaposott főutakról már nem is beszélve. Az új 0-s  betonfelületéről még a régi M7 jut az ember eszébe. Persze nem kell panaszkodni mert egyelőre itthon még nem kell közúton is terepjárót használni mint pl Kárpátalján itt ott.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #18298 Dátum: 2013.11.23 szombat, 00:08:56 »

Vidék?
Ez jó! !!!!
Olyam sz@r utak mint pesten sehol nincsenek az orszagban.
Max azért nem veszik észre a kedves postiek mert nem lehet haladni rajtuk a fejlett közlekedésnek koszonhetoen.
Hal istennek ritkan jarok arra de még ez is bőven sok (k) !
Talán esztergom felveszi a versenyt  nyes
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18299 Dátum: 2013.11.23 szombat, 00:34:24 »

Vidék?
Ez jó! !!!!
Olyam sz@r utak mint pesten sehol nincsenek az orszagban.
Max azért nem veszik észre a kedves postiek mert nem lehet haladni rajtuk a fejlett közlekedésnek koszonhetoen.
Hal istennek ritkan jarok arra de még ez is bőven sok (k) !
Talán esztergom felveszi a versenyt  nyes
Elég sok terepi munkánk volt mostanában. Négyfajta megközelíthetőség ismert:
-saját autóval megközelíthető
-céges személyautóval megközelíthető ( ez pl  egy földút de láttam A4-est bent parkolni száraz időben egy szántás közepén)
-terepjáróval megközelíthető
-terepgumis terepjáróval megközelíthető (sárban lehet kenni a hajra a sima 4x4 terep gumi nélkül mert egyszer elpörög a sárban utána már ha magára szedte a sarat csak pörög benne)
Néhol itt ott a jászságban, borsodban, örültem hogy éppen terepjáróban és nem személyautóban ülök mert olyan foltozott kátyús xar az út. Ezek télire teljesen tropák lesznek. Pest ezekhez képest most még tűrhető.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 359 360 361 362 363 364 365 [366] 367 368 369 370 371 372 373 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.