Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 19:27:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 363 364 365 366 367 368 369 [370] 371 372 373 374 375 376 377 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11774578 alkalommal)
0 Felhasználó és 220 vendég van a témában
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #18450 Dátum: 2013.12.04 szerda, 10:38:43 »

Még mindig rágódok autócsere ügyben. Ha vetnétek erre egy pillantást, van-e valami kivetnivaló benne, azt megköszönném:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_navi.alu.szervizkonyv-7453251

Annyit tudok róla, hogy Holland flottakezelő cégé volt, de német papírjai vannak. A ford rendszerben 2012. januárjában egy garanciális javításra jelent meg, amikor a km óra állása 88.000 volt, ennek alapján reálisnak tűnik a km.

Nekem elsőre tetszik. Magam részéről elmennék és megnézném. Sőt, pár km-re ott a Petrányi, akár egy átvizsgálást is el tudsz végeztetni.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #18451 Dátum: 2013.12.04 szerda, 19:11:56 »

Még mindig rágódok autócsere ügyben. Ha vetnétek erre egy pillantást, van-e valami kivetnivaló benne, azt megköszönném:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_navi.alu.szervizkonyv-7453251

Annyit tudok róla, hogy Holland flottakezelő cégé volt, de német papírjai vannak. A ford rendszerben 2012. januárjában egy garanciális javításra jelent meg, amikor a km óra állása 88.000 volt, ennek alapján reálisnak tűnik a km.
Képek alapján nekem is tetszik. Szép állapotban lévőnek tűnik, de igaz ezt csak képek alapján mondom!
A km hogy igaz-e... ki tudja, ha igaz, ha nem, nekem soknak tűnik az amit kérnek érte. Szerintem az én 1.8-omhoz képest is drága (vagy én vettem az enyémet drágán!  hehe), 2.0 létére meg pláne! De aztán majd a  többi 2.0-es fórumos tag megmondja.  vigyor3 De sztem sokat kérnek érte.

Van már olyan is, hogy automatikusan sötétedő külső tükör?? Igen lemaradtam a belsőnél!  eplus2
Az hogy nincs benne ülés fűtés sztem 200.000,- Ft-ot el vesz az értékéből!!!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #18452 Dátum: 2013.12.04 szerda, 19:36:17 »

Képek alapján nekem is tetszik. Szép állapotban lévőnek tűnik, de igaz ezt csak képek alapján mondom!
A km hogy igaz-e... ki tudja, ha igaz, ha nem, nekem soknak tűnik az amit kérnek érte. Szerintem az én 1.8-omhoz képest is drága (vagy én vettem az enyémet drágán!  hehe), 2.0 létére meg pláne! De aztán majd a  többi 2.0-es fórumos tag megmondja.  vigyor3 De sztem sokat kérnek érte.

Van már olyan is, hogy automatikusan sötétedő külső tükör?? Igen lemaradtam a belsőnél!  eplus2
Az hogy nincs benne ülés fűtés sztem 200.000,- Ft-ot el vesz az értékéből!!!  eplus2
Egyetértek. Ha komolyan érdekel, motorszám és etis. Érdekes, hogy nincs ülésfűtés, pedig a télicsomag többi része megvan. szvsz: 2,6....2,7. Továbbá, nagyon megnézni. Ez a holland/német verzió kissé büdi. 88ekm-el megvették a német? (inkább török, kurd stb.) autókereskedők, belelöktek egy 100-ast, majd visszateker és eladták a haver magyaroknak. Csak óvatosan és körültekintően.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18453 Dátum: 2013.12.04 szerda, 19:47:48 »

Egy mk4 2008-2009- es ára kb 2400-2600e, de akkor nagyon tutti, és nagyon felsterelt. Egy 2007-2008-as, ráadásul egynyóc a kétmiiliót súrolja, alulról, nagyon alulról...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #18454 Dátum: 2013.12.04 szerda, 20:02:30 »

Képek alapján nekem is tetszik. Szép állapotban lévőnek tűnik, de igaz ezt csak képek alapján mondom!
A km hogy igaz-e... ki tudja, ha igaz, ha nem, nekem soknak tűnik az amit kérnek érte. Szerintem az én 1.8-omhoz képest is drága (vagy én vettem az enyémet drágán!  hehe), 2.0 létére meg pláne! De aztán majd a  többi 2.0-es fórumos tag megmondja.  vigyor3 De sztem sokat kérnek érte.

Érdemes megnézni német oldalakat.

Van már olyan is, hogy automatikusan sötétedő külső tükör?? Igen lemaradtam a belsőnél!  eplus2

Mercedes-emen volt. Le is lopták.  gun

Az hogy nincs benne ülés fűtés sztem 200.000,- Ft-ot el vesz az értékéből!!!  eplus2

Mennyibe kerül utólag beépíteni?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #18455 Dátum: 2013.12.04 szerda, 20:10:02 »

Egy mk4 2008-2009- es ára kb 2400-2600e, de akkor nagyon tutti, és nagyon felsterelt. Egy 2007-2008-as, ráadásul egynyóc a kétmiiliót súrolja, alulról, nagyon alulról...
taps
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #18456 Dátum: 2013.12.04 szerda, 23:04:20 »

Egy mk4 2008-2009- es ára kb 2400-2600e, de akkor nagyon tutti, és nagyon felsterelt. Egy 2007-2008-as, ráadásul egynyóc a kétmiiliót súrolja, alulról, nagyon alulról...
action
melegallamitisztviselok.hu oldalról szedted?

ha nem csak fordra nézed és meglátod mivel akarod egy osztályba tenni... hát rajta... én felújítva nem adnám oda senkinek 2,4 alatt. igaz, ebben minden ki van cserélve és úgy zenél mint a budapest parádé.  eplus2
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #18457 Dátum: 2013.12.04 szerda, 23:22:56 »

...
... én felújítva nem adnám oda senkinek 2,4 alatt. igaz, ebben minden ki van cserélve és úgy zenél mint a budapest parádé.  eplus2

Bocs, hogy beleszólok, de szerintem az eredeti témával kapcsolatban indifferens, te mennyiért adnád a sajátodat. Ha megnézed a hahu-t, akkor azt látod, hogy listaáron vannak 2mFt alatt az 1,8-as, 2007-8as paripák.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18458 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 07:57:29 »

 
Az hogy nincs benne ülés fűtés sztem 200.000,- Ft-ot el vesz az értékéből!!!  eplus2
Az amit 50.000- ér beletesznek?Ujonnan kerve sincs 100-tól több szerintem.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18459 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 08:01:20 »

action
melegallamitisztviselok.hu oldalról szedted?

ha nem csak fordra nézed és meglátod mivel akarod egy osztályba tenni... hát rajta... én felújítva nem adnám oda senkinek 2,4 alatt. igaz, ebben minden ki van cserélve és úgy zenél mint a budapest parádé.  eplus2
Akkor legalább nem kell gondolkodni az eladason  nyes   de beszamittatni be tudod majd, csak otszazzal drágább kesz a másik is  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18460 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 08:31:20 »

Még mindig rágódok autócsere ügyben. Ha vetnétek erre egy pillantást, van-e valami kivetnivaló benne, azt megköszönném:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_navi.alu.szervizkonyv-7453251

Annyit tudok róla, hogy Holland flottakezelő cégé volt, de német papírjai vannak. A ford rendszerben 2012. januárjában egy garanciális javításra jelent meg, amikor a km óra állása 88.000 volt, ennek alapján reálisnak tűnik a km.
Én megint ellentmondok a tobbieknek de ez ugylatszik mindig igy lesz. Ha neked ez tetszik,  tényleg ser mentes minden eleme, és van rendes könyve akkor nem sok az ár.  40 körül ment évente jonak tünik a km. Egy ilyet nyilván nem fognak annyiert adni mint a többit. Nekem megérne  par szazzal tobbet h jot vegyek.  wave

De a forumosok biztos annyiert adnák a sajatjukat ami tuti, mint amik santitanak valamiben..
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.05 csütörtök, 08:33:03 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18461 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 08:51:52 »

Egyetértek. Ha komolyan érdekel, motorszám és etis. Érdekes, hogy nincs ülésfűtés, pedig a télicsomag többi része megvan. szvsz: 2,6....2,7. Továbbá, nagyon megnézni. Ez a holland/német verzió kissé büdi. 88ekm-el megvették a német? (inkább török, kurd stb.) autókereskedők, belelöktek egy 100-ast, majd visszateker és eladták a haver magyaroknak. Csak óvatosan és körültekintően.
Hallod kalambo. Senki nem mondta h eladták 88-nál  wave  holland flottas volt, és most nemet papírjai vannak. Eladta a flottakezelo mert elérte a km-t.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #18462 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 09:53:55 »

Hallod kalambo. Senki nem mondta h eladták 88-nál  wave  holland flottas volt, és most nemet papírjai vannak. Eladta a flottakezelo mert elérte a km-t.
igen, általában olyan kulcsszavak vannak autócserénél nálunk fejlettebb országokban mint 90, 120, 150e Km, vagy 3 esetleg 4 év. mivel naponta kapok 3-4 autót a belga portálról, ezek folyamatosan visszaigazolt tények. persze láttunk már karón varjút.  Wink
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18463 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 10:57:03 »

igen, általában olyan kulcsszavak vannak autócserénél nálunk fejlettebb országokban mint 90, 120, 150e Km, vagy 3 esetleg 4 év. mivel naponta kapok 3-4 autót a belga portálról, ezek folyamatosan visszaigazolt tények. persze láttunk már karón varjút.  Wink
Jo dragan vehetted ha még mindig zaklatnak, hatha rád soznak megegyet  hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #18464 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 12:37:45 »

Jo dragan vehetted ha még mindig zaklatnak, hatha rád soznak megegyet  hehe
ha mézzel veszed be az algoflexet akkor nem olyan keserű az élet.  Wink
Naplózva
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #18465 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 16:46:57 »

Sziasztok! Gondoltam leírok egy kis történetet, aminek végére tegnap került pont. Úgy kezdődött, hogy egyszer csak előzés közben Check Engine lámpa felragyogott a műszerfalon.... Nagy boldogság öntötte elma szívemet, mert mit is várna az ember egy 2 éves autótól ugye? Még aznap kiolvasás - 2 oldalnyi hibaüzenet a légtömegmérőtől a befecskendezésen át az üzemanyagellátó rendszer valamint részecskeszűrő, kuplungpedál, gázpedál stb, sorolhatnám.... De azt el kell mondanom, hogy az auton csak azt vettem észre, hogy teljes gázadásnál ahelyett, hogy megindúlna, gondolkodott picit és csak aztán kezdett húzni.... Hibakódokat kitörölték és szélnek eresztettek, hogy most várjuk meg mi lesz! Itt egy kis idő kimarad, mert hibakód újra nem jött elő csak a " gondolkozás" maradt meg. Tegnap úgy hozta a sors, hogy a párom autóját be kellet bikázni ( meg kell jegyeznem, hogy nem sikerült, mert úgy be van szerelve ês elburolva az akksi a mondiban, hogy képtelenség csak úgy hozzáférni), és amint azt keresgéltem, hogy hogyan csatlakozzak az akksira, hozzáértem véletlenűl a légszűrőházból induló csőhoz ami ahogy volt le is vált a légszűrőházról....  falbav  az autó nemrég volt a 60 ezres szervizén és a légszűrő csere után nem sikerűlt meghúzni a bilincset a csövön!  falbav Visszatérve a kiindulási problémára a hibajelzés az akadozó gyorsulás problémája ezzel meg is oldódott! ( Az auto falschot szívott). Tanúlság: ha az autót elhozod a szervízből, húzz utána minden csavarnak? Vagy mi? Smiley
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18466 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 16:52:55 »

Sziasztok! Gondoltam leírok egy kis történetet, aminek végére tegnap került pont. Úgy kezdődött, hogy egyszer csak előzés közben Check Engine lámpa felragyogott a műszerfalon.... Nagy boldogság öntötte elma szívemet, mert mit is várna az ember egy 2 éves autótól ugye? Még aznap kiolvasás - 2 oldalnyi hibaüzenet a légtömegmérőtől a befecskendezésen át az üzemanyagellátó rendszer valamint részecskeszűrő, kuplungpedál, gázpedál stb, sorolhatnám.... De azt el kell mondanom, hogy az auton csak azt vettem észre, hogy teljes gázadásnál ahelyett, hogy megindúlna, gondolkodott picit és csak aztán kezdett húzni.... Hibakódokat kitörölték és szélnek eresztettek, hogy most várjuk meg mi lesz! Itt egy kis idő kimarad, mert hibakód újra nem jött elő csak a " gondolkozás" maradt meg. Tegnap úgy hozta a sors, hogy a párom autóját be kellet bikázni ( meg kell jegyeznem, hogy nem sikerült, mert úgy be van szerelve ês elburolva az akksi a mondiban, hogy képtelenség csak úgy hozzáférni), és amint azt keresgéltem, hogy hogyan csatlakozzak az akksira, hozzáértem véletlenűl a légszűrőházból induló csőhoz ami ahogy volt le is vált a légszűrőházról....  falbav  az autó nemrég volt a 60 ezres szervizén és a légszűrő csere után nem sikerűlt meghúzni a bilincset a csövön!  falbav Visszatérve a kiindulási problémára a hibajelzés az akadozó gyorsulás problémája ezzel meg is oldódott! ( Az auto falschot szívott). Tanúlság: ha az autót elhozod a szervízből, húzz utána minden csavarnak? Vagy mi? Smiley

Ez érdekes, mert elvileg azt a bilincset le sem kell szedni.

Az akksi pozitívjához hozzáférsz, a negatívra meg ki van vezetve egy tüske...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #18467 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 17:23:05 »

Sziasztok! Gondoltam leírok egy kis történetet, aminek végére tegnap került pont. Úgy kezdődött, hogy egyszer csak előzés közben Check Engine lámpa felragyogott a műszerfalon.... Nagy boldogság öntötte elma szívemet, mert mit is várna az ember egy 2 éves autótól ugye? Még aznap kiolvasás - 2 oldalnyi hibaüzenet a légtömegmérőtől a befecskendezésen át az üzemanyagellátó rendszer valamint részecskeszűrő, kuplungpedál, gázpedál stb, sorolhatnám.... De azt el kell mondanom, hogy az auton csak azt vettem észre, hogy teljes gázadásnál ahelyett, hogy megindúlna, gondolkodott picit és csak aztán kezdett húzni.... Hibakódokat kitörölték és szélnek eresztettek, hogy most várjuk meg mi lesz! Itt egy kis idő kimarad, mert hibakód újra nem jött elő csak a " gondolkozás" maradt meg. Tegnap úgy hozta a sors, hogy a párom autóját be kellet bikázni ( meg kell jegyeznem, hogy nem sikerült, mert úgy be van szerelve ês elburolva az akksi a mondiban, hogy képtelenség csak úgy hozzáférni), és amint azt keresgéltem, hogy hogyan csatlakozzak az akksira, hozzáértem véletlenűl a légszűrőházból induló csőhoz ami ahogy volt le is vált a légszűrőházról....  falbav  az autó nemrég volt a 60 ezres szervizén és a légszűrő csere után nem sikerűlt meghúzni a bilincset a csövön!  falbav Visszatérve a kiindulási problémára a hibajelzés az akadozó gyorsulás problémája ezzel meg is oldódott! ( Az auto falschot szívott). Tanúlság: ha az autót elhozod a szervízből, húzz utána minden csavarnak? Vagy mi? Smiley

Ez érdekes mert nekem is kiírta hogy system mailfunction. 3xor is. Előzés közben írta ki és biztonsági üzemmódba kapcsolt. Majd félreálltam restart és minden a régiben. Kilolvastattam a hibakódokat de semmi érdemleges. Majd szétnézek a motortérben már én is ! Cheesy
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #18468 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 17:28:51 »

Ez érdekes mert nekem is kiírta hogy system mailfunction. 3xor is. Előzés közben írta ki és biztonsági üzemmódba kapcsolt. Majd félreálltam restart és minden a régiben. Kilolvastattam a hibakódokat de semmi érdemleges. Majd szétnézek a motortérben már én is ! Cheesy
Mivel,forscannel?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #18469 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 17:45:51 »

Mivel,forscannel?

nem tudom .. elvittem Hzsolt-hoz és ő olvasta ki, de a szakszervízben is van ismerős nála még nem voltam.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #18470 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 17:52:21 »

nem tudom .. elvittem Hzsolt-hoz és ő olvasta ki, de a szakszervízben is van ismerős nála még nem voltam.
ő biztos forscanel olvasta.érdekes,hogy semmi nem tárolódott el,mert minden xart eltárol pedig.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #18471 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 18:18:29 »

ő biztos forscanel olvasta.érdekes,hogy semmi nem tárolódott el,mert minden xart eltárol pedig.....

Jah volt eltárolva ez az de direkt benne hagyattam vele hogy majd a szakszervizesek megnézzék. ilyen van:
- U0140 Lost communication with body control module (audio)
- U3001 Control module improper shutdown
- P0620 Generator control circuit
- P2290 Injector control pessure - too low
- P0087 Fuel rail/system preesure - too low

Amikor volt olaj és gázoljaszűrő cserém nem akart beindulni az autó csak nehezen, sztem azért dobta az alsó kettőt fel. a többit nem tudom mi az.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #18472 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 18:25:14 »

Jah volt eltárolva ez az de direkt benne hagyattam vele hogy majd a szakszervizesek megnézzék. ilyen van:
- U0140 Lost communication with body control module (audio)
- U3001 Control module improper shutdown
- P0620 Generator control circuit
- P2290 Injector control pessure - too low
- P0087 Fuel rail/system preesure - too low

Amikor volt olaj és gázoljaszűrő cserém nem akart beindulni az autó csak nehezen, sztem azért dobta az alsó kettőt fel. a többit nem tudom mi az.
nekem a generátor hiba ami gyanús.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #18473 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 18:26:30 »

nekem a generátor hiba ami gyanús.....

Szóval előzésnél az is dobhatta akár a system mailfunction?
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #18474 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 18:34:39 »

Szóval előzésnél az is dobhatta akár a system mailfunction?
ha valami kontakthiba okozza akkor bármikor......igazából az az egyetlen,ami nem a leállással van közvetlen kapcsolatban,inkább okozó.
az első kettő kommunikációs hiba,ekkor már fennállt a hiba.A másik kettő meg alacsony üza rendszernyomásból fakad-ugye vészüzem.A generátor nem kerülhetett volna fel a listára,csak ha ott volt valami konkrét dolog.....szerintem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #18475 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 18:39:38 »

ha valami kontakthiba okozza akkor bármikor......igazából az az egyetlen,ami nem a leállással van közvetlen kapcsolatban,inkább okozó.
az első kettő kommunikációs hiba,ekkor már fennállt a hiba.A másik kettő meg alacsony üza rendszernyomásból fakad-ugye vészüzem.A generátor nem kerülhetett volna fel a listára,csak ha ott volt valami konkrét dolog.....szerintem.

A H A. Micsoda kimerítő válasz, Tetszett az érvelés. Mindenesetre megnézetem. lehet megint belenyúltam egy "jó" példányba... Hurrá.
-Ezek a hibák+turbó+ most műszaki+ zsír új gumik és szarok... Cheesy Cheesy Cheesy  Felhőtlen az örömöm ! Cheesy
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #18476 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 18:47:32 »

A H A. Micsoda kimerítő válasz, Tetszett az érvelés. Mindenesetre megnézetem. lehet megint belenyúltam egy "jó" példányba... Hurrá.
-Ezek a hibák+turbó+ most műszaki+ zsír új gumik és szarok... Cheesy Cheesy Cheesy  Felhőtlen az örömöm ! Cheesy
....a fordban egy jó diagnoszta szinte biztosra megmondja mi okozhatta a hibát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #18477 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 19:13:09 »

Amikor volt olaj és gázoljaszűrő cserém nem akart beindulni az autó csak nehezen, sztem azért dobta az alsó kettőt fel. a többit nem tudom mi az.

Szintén zenész! Ugyan ez volt nálam is, alig tudták a szűrőcsere után elindítani, és ezek a hibakódok is benne voltak a hibalistámban!
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #18478 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 19:22:13 »

Ez érdekes, mert elvileg azt a bilincset le sem kell szedni.

Az akksi pozitívjához hozzáférsz, a negatívra meg ki van vezetve egy tüske...

Őszintén szólva láttam a kivezetést, de nem mertem kísérletezni, valamint azt én sem igazán értem, hogy a bilincset miért kellett leszedni....
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18479 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 19:34:23 »

Szintén zenész! Ugyan ez volt nálam is, alig tudták a szűrőcsere után elindítani, és ezek a hibakódok is benne voltak a hibalistámban!

Mert balfaxok. Be kell iktatni egy kézipumpát, van ilyen célszerszám is, azzal felpumpálni és simán beindul...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #18480 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 19:34:54 »

Az amit 50.000- ér beletesznek?Ujonnan kerve sincs 100-tól több szerintem.
Én az eszmei értékre gondoltam!!! duhos2
 eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zotty
Vendég
« Új hozzászólás #18481 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 20:11:57 »

Sziasztok! Láttam néhány hozzászólást mk4 aktuális áráról. Én most vettem, elég sokat megnéztem. Nagyjából 2,4-2,6 között vannak a 2.0 tdci tit. árai (2008-9), de szinte lehetetlen szép állapotút találni. Ott kezdődik, hogy no téligumi és tuti nem az a nyári, amivel használták (ez ugye 3-4k +). Általában 130-180e km, lelakott belső, furcsa felszereltség (cserélt, kiszerelt belső elemek, nem odavaló egységek, stb.) A "varázs garázs" csodákra képes, de legfőképp 3kg szilikonnal -és motormosással- kezdi a ténykedését. A szép állapotú jól felszerelt darabokért többet kérnek, de beletelik pár hétbe mire rátalálsz (a kereskedő tudja, hogy lesz aki megfizeti az állapotot, ezekből nehéz alkudni).
Naplózva
dombi6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #18482 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 20:24:54 »

Mert balfaxok. Be kell iktatni egy kézipumpát, van ilyen célszerszám is, azzal felpumpálni és simán beindul...

Így van a szűrőház tetején a középről lejövő csövet (szűrő kilépő) kell szétszedni, egy kézi pumpával légteleníteni és utána simán indul.
Naplózva

2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
dombi6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #18483 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 20:27:29 »

Így van a szűrőház tetején a középről lejövő csövet (szűrő kilépő) kell szétszedni, egy kézi pumpával légteleníteni és utána simán indul.

Olyan pumpa tökéletes, ami a kézi vérnyomásmérőkön is van :-) Már kétszer cseréltem így GO szűrőt és hibátlan.
Naplózva

2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #18484 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 21:54:59 »

....a fordban egy jó diagnoszta szinte biztosra megmondja mi okozhatta a hibát.

Nos biztos a generátor lesz az, mivel enyhén remegnek a helyzetjelző lámpák elől és hátul is. és a rendszám táblavilágításom is...

Szintén zenész! Ugyan ez volt nálam is, alig tudták a szűrőcsere után elindítani, és ezek a hibakódok is benne voltak a hibalistámban!


Sajnos az előzőnél nem voltak ilyen gondok.

Mert balfaxok. Be kell iktatni egy kézipumpát, van ilyen célszerszám is, azzal felpumpálni és simán beindul...

Felöntötte gázlolajjal és úgysem akart indulni ... elvileg mennie kellett volna elsőre!
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18485 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 23:16:25 »

Mert balfaxok. Be kell iktatni egy kézipumpát, van ilyen célszerszám is, azzal felpumpálni és simán beindul...
pffff... eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18486 Dátum: 2013.12.06 péntek, 08:32:13 »

pffff... eplus2

 taps 2funny

Ezt becoptam...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #18487 Dátum: 2013.12.06 péntek, 09:11:04 »

taps 2funny

Ezt becoptam...
eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18488 Dátum: 2013.12.06 péntek, 11:30:27 »

Sziasztok! Láttam néhány hozzászólást mk4 aktuális áráról. Én most vettem, elég sokat megnéztem. Nagyjából 2,4-2,6 között vannak a 2.0 tdci tit. árai (2008-9), de szinte lehetetlen szép állapotút találni. Ott kezdődik, hogy no téligumi és tuti nem az a nyári, amivel használták (ez ugye 3-4k +). Általában 130-180e km, lelakott belső, furcsa felszereltség (cserélt, kiszerelt belső elemek, nem odavaló egységek, stb.) A "varázs garázs" csodákra képes, de legfőképp 3kg szilikonnal -és motormosással- kezdi a ténykedését. A szép állapotú jól felszerelt darabokért többet kérnek, de beletelik pár hétbe mire rátalálsz (a kereskedő tudja, hogy lesz aki megfizeti az állapotot, ezekből nehéz alkudni).
De lehet hibátlan gyári állapotút is találni akár 0 kilóméterrel is, csak nem ennyiért. Ennyi pénzért enyit adnak.
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #18489 Dátum: 2013.12.06 péntek, 11:38:05 »

Köszönöm a sok hozzászólást! Én 2009-től keresek mondi kombikat, titánium felszereltséggel, és 3 misi alatt nem igen lehet kapni, vagy ha igen, akkor sok km-el. Amit nézegettem, annál fel sem tűnt az ülésfűtés hiánya, ennyi pénzért csak ne fázzon már a sejhajom. Most van két újabb kiszemelt, ihaz, az egyiknek csak az alja mondeo:

Az egyik ez a már faceliftes mondeo, éppen ezér gyanús az ára. Ford nem tud róla semmit, állítólag 20.000 km-enként volt szervizelve németben, a szervizkönyve szerint:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_sportbor.keylessgo.pdc.17alu-7394039

Meg itt ez az S-max, a történet szerint fél éve hozták be az autót, de anya nem tudja használni, nagy neki, ezért eladó:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_titanium_navi.parkrad.ufut.17felnik-7404301

Ebben jobban elférnék, majd 2 méter magas vagyok.
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #18490 Dátum: 2013.12.06 péntek, 19:49:10 »

Hú emberek, ma csapattam ezzel egy kört!

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_titanium_stndhz_sposi_tempo-7468504

Nagyon állat volt, el is dőlt a meccs, nekem S-max kell! A mondeoba úgy kellett behajtogatnom magam, ez viszont parádés! Végre egy autó, amiben nem kell nyomorognom, kereshetem az s-maxokat.  nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #18491 Dátum: 2013.12.06 péntek, 20:29:43 »

Hú emberek, ma csapattam ezzel egy kört!

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_titanium_stndhz_sposi_tempo-7468504

Nagyon állat volt, el is dőlt a meccs, nekem S-max kell! A mondeoba úgy kellett behajtogatnom magam, ez viszont parádés! Végre egy autó, amiben nem kell nyomorognom, kereshetem az s-maxokat.  nyes
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #18492 Dátum: 2013.12.06 péntek, 20:44:32 »

eljen

Ja hogy Neked is az van!  worship
A probléma a következő. A mostani focusomban is, és a próbált s-maxban is úgy férek el, hogy a kormány a felső helyzetébe van állítva teljesen. Ebben az állásában a fél műszeregységet ki is takarja előlem. Na már most a mondeoban nem lehet ennyire felállítani a kormányt, a kormányközép felső síkja pont vonalba esik a műszeregység alsó síkjával, idáig lehet csak feltolni. Nem fér el a lábam a kormánytól, csak úgy, ha teljesen magam felé kihúzom a kormányt. Ekkor meg nem tudok kiszállni a kocsiból!  rinya Az, hogy meg állandóan álligassam a kormányt, nonszensz. De hogy egy ekkora batár nagy autóban miért nem lehet feljebb állítani? Úgyhogy s-maxben kell, hogy gondolkodjak.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #18493 Dátum: 2013.12.06 péntek, 21:25:38 »

Ja hogy Neked is az van!  worship
A probléma a következő. A mostani focusomban is, és a próbált s-maxban is úgy férek el, hogy a kormány a felső helyzetébe van állítva teljesen. Ebben az állásában a fél műszeregységet ki is takarja előlem. Na már most a mondeoban nem lehet ennyire felállítani a kormányt, a kormányközép felső síkja pont vonalba esik a műszeregység alsó síkjával, idáig lehet csak feltolni. Nem fér el a lábam a kormánytól, csak úgy, ha teljesen magam felé kihúzom a kormányt. Ekkor meg nem tudok kiszállni a kocsiból!  rinya Az, hogy meg állandóan álligassam a kormányt, nonszensz. De hogy egy ekkora batár nagy autóban miért nem lehet feljebb állítani? Úgyhogy s-maxben kell, hogy gondolkodjak.
szép nagyra nőttél.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zili
Vendég
« Új hozzászólás #18494 Dátum: 2013.12.06 péntek, 21:26:46 »

Hello! Sziasztok!
Azt szeretném megtudni, hogy az én 2008 - as kombi Mondeomba tudok-e rakni valahogy normál pótkereket? Sajnos az enyémben még mankókerék sincs, ezért érdekel a dolog. Előre köszi a segítséget.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #18495 Dátum: 2013.12.06 péntek, 21:40:31 »

Hello! Sziasztok!
Azt szeretném megtudni, hogy az én 2008 - as kombi Mondeomba tudok-e rakni valahogy normál pótkereket? Sajnos az enyémben még mankókerék sincs, ezért érdekel a dolog. Előre köszi a segítséget.

Hát ha mankókerékre van a Tiéd is tervezve, akkor nem hiszem!
Nekem is csak a mankókerék fér be!  falbav
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #18496 Dátum: 2013.12.06 péntek, 22:21:30 »

szép nagyra nőttél.

Én is ezen filóztam.  Wink A magam 187centijével teljes kényelemben tudok vezetni és mögém még befér a gyerekülés, lurkóval együtt.
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #18497 Dátum: 2013.12.07 szombat, 05:52:35 »

Én is ezen filóztam.  Wink A magam 187centijével teljes kényelemben tudok vezetni és mögém még befér a gyerekülés, lurkóval együtt.

198 cm magas vagyok. A fókában teljesen felejtős, hogy elférjen mögöttem valaki, a lányok is cipőkanállal, viszon én ott elférek. Köszönhető ez a félköríves középső konzolnak, meg a jól beállítható kormánynak. A mondiban már elférnének mögöttem, egy felnőtt is, csak abban meg én nem találtam a helyem. Az a kormányállítás....  falbav Sajnálom, mert a mondeo jobban tetszik, mint az s-max, de hát ez van, az s-max hasznosabb lenne számomra, megint min. 5 évre tervezek autót, addig a lányok is nőnek, szóval a használati értéke és kihasználhatósága jobb lenne számomra. Meg talán az értékét is jobban tartja.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #18498 Dátum: 2013.12.07 szombat, 09:25:52 »

198 cm magas vagyok. A fókában teljesen felejtős, hogy elférjen mögöttem valaki, a lányok is cipőkanállal, viszon én ott elférek. Köszönhető ez a félköríves középső konzolnak, meg a jól beállítható kormánynak. A mondiban már elférnének mögöttem, egy felnőtt is, csak abban meg én nem találtam a helyem. Az a kormányállítás....  falbav Sajnálom, mert a mondeo jobban tetszik, mint az s-max, de hát ez van, az s-max hasznosabb lenne számomra, megint min. 5 évre tervezek autót, addig a lányok is nőnek, szóval a használati értéke és kihasználhatósága jobb lenne számomra. Meg talán az értékét is jobban tartja.
mindenképp....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #18499 Dátum: 2013.12.07 szombat, 18:55:31 »

Próbálom összeszedni, milyen cseréket mennyi időnként kell végrehajtani a paripán. Ehhez kapcsolódik a kérdésem, hogy a dot4-es fékfolyadékból mennyi a feltöltési (komplett csere) mennyiség?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 363 364 365 366 367 368 369 [370] 371 372 373 374 375 376 377 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.412 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.