Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 10:57:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 388 389 390 391 392 393 394 [395] 396 397 398 399 400 401 402 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11294858 alkalommal)
0 Felhasználó és 106 vendég van a témában
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #19700 Dátum: 2014.01.28 kedd, 17:08:29 »

Értem,köszönöm!
Az autó nem hiteles,ez esetben mivan ha gtk-ra veszi?


Ha GTK -ra veszi a biztosító és hiteles az autód akkor nagy bajban vagy.
De ezt ne akard, ellenségemnek nem kívánom, mert az nagy cumi.

Ez a mondat azt jelenti, hogy a végére jársz, melyek azok az alkatrészek amiket meg kell venni.
Itt a fórumon is hozzájuthatsz olcsóbban alkatrészekhez, mint ha bemennél egy Fordba és megrendelnéd. Használtan venni pl.: allegro-ról lökhárítót, lámpákat, stb.
Viszont a biztosítónak mehet a Ford-os ár, azaz az ECAT-ban szereplő ár! De ez egy mai kárszakértő megoldja, meg van hozzá a rendszerük ahonnan lekérik az árat, és az mindig fedi is a valóságot. Amit cserére vesz, vett fel, mindig új, gyári árakkal fog neked kalkulálni.
Ez az alaktrész ár kerüljön a számlára.
Itt keletkezik egy kis árrés ami neked jó, sőt ha bontottan szerzel jó alkatrészeket akkor egy fullos nyaralás vagy síelés is kijön.  eplus2
És tulajdonképpen még nem is csalsz, csak kihasználod a lehetőségeket SmileySmileySmiley

De mondom ez csak akkor megy így ha van olyan ismerősöd akiben megbízol és jól dolgozik, ráadásul kapható ilyesmire.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #19701 Dátum: 2014.01.28 kedd, 17:23:11 »

Értem,köszönöm!
Az autó nem hiteles,ez esetben mivan ha gtk-ra veszi?



Akkor az van,hogy azt mondja neked a biztosító,hogy GTK, és ad neked pl.: 500 ezret, aztán te azt csinálsz az autóval amit akarsz.
Ha ez így nem jó akkor még mindig felmarkolhatod a felkínált összeget, és eladhatod a roncsot. Amit eladhatsz rendszámosan, de ki is lehet vonatni a forgalomból.
Ekkor a roncs érték még a tiéd marad.

A GTK a biztosítóknak jó, így védik be magukat.

De nem jelenti feltétlenül azt,hogy egy GTK-ra vett autó nem javítható meg, lehet megoldható a javítás a felkínált összegből, ha utángyártott, bontott alkatrlészekből megy majd a javítás.
Viszont itt öröm az ürömben,hogy nem kell se számla, se áfa Smiley

Ha nincs rajta hitel akkor nem "nagy" gond.
Ha lenne akkor így nézne ki a dolog:
Biztosító ad a roncsért 500 ezret, de még van rajta 8 millió sváci frankocska hitelecske, a kedvezményezett a bank, mint mindig Smiley, ilyenkor a biztosító kifizeti a 500 ezret a banknak, a banktól pedig jön egy papír, hogy kedves XY 15 munkanapja van ,hogy a fennmaradó összeget kifizesse, ugyanis GTK-ra tört az autó és nincs további fedezet.
Na az egy szép mutatvány!!!!!

Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19702 Dátum: 2014.01.28 kedd, 17:43:29 »

BaloghTomi:
a jog ugye ezt hívja biztosítási csalásnak?
Ki mennyit ülhet?
 Roll Eyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #19703 Dátum: 2014.01.28 kedd, 17:46:15 »

BaloghTomi:
a jog ugye ezt hívja biztosítási csalásnak?
Ki mennyit ülhet?
 Roll Eyes

Sokat Smiley
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19704 Dátum: 2014.01.28 kedd, 18:30:13 »

Nekem előző mondimba Bécsben jött belém egy osztrák és én bár Soproni vagyok, kárfelvétel után kivittem az első osztrák forba és ők mindent rendeztek a biztosítóval. Egy két dolgot azért megcsináltattam velük okosba (ugyan férjen már bele alapon).  Wink
Még egy Soproni wave
Én is az vagyok, egyszer összefuthatnánk, megnézném az autód vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19705 Dátum: 2014.01.28 kedd, 19:39:06 »

Hát ha az a kérdés, hogy hogy tudsz a legtöbbet anyagilag kihozni ebből akkor :

Mondanak majd egy összeget számla nélkül, ha elfogadod átutalják, miután levonták az önrészedet, aztán csinálsz a pénzzel amit akarsz és az autóval is, (ha bankos a kocsi akkor további macera lesz)
Ez akkor játszik ha otthon áll egy ugyanilyen autó amiről letudod szedni a sérült alkatrészeket, vagy bontókban elkezdeni nézelődni, de ez szinte járhatatlan út, nagyon hosszú időt vehet igénybe, de megéri Smiley

A másik, hogy nem fogadod el a számla nélküli összeget és betolod egy szervizbe ahol megcsináltatod és számla alapján fizet a biztosító a szerviznek, amiből te egy fillért nem fogsz látni.

Azok az idők már elmúltak, hogy egy sárvédőívre rá lehet írni 1 millát. Sajnos nem hülye a biztosító, tudja meddig lehet feszíteni a húrt. Ráadásul egy márkaszerviz előre megadott árakon dolgozik.

Én biztos nem márkaszervizbe vinném, az egyszer már fix.
Hanem!
Olcsósítva beszerezni az alkatrészeket, majd ha megvan minden, elvinni egy ismerős maszek szervizbe, hogy legózzák össze a kocsit és fesék le szépen.
Ott a számlára a valós gyári árat ráírni, különbözettel lehet játszani.
Aztán!
A javítható elemeket javítani, de cserére felvetetni, ilyenkor új alkatrész árakat számlára dobatni + festés.
Viszont ebben az esetben szerezned kell törött, szinazonos elemet, amit le kell adni a biztosítónak, mert sajnos, vagy nem sajnos, a legtöbb igényt tart rá és elviszi, elkéri. Ez is macerás.

Az avultatásra figyelj, műanyag alkatrészeknél nincs avultatás 6 éves kor alatt, felette már van.

Utólag már könnyű okosnak lenni, de ha van ismerősöd aki ilyenben már "jártas" ott kellett volna a szemlét tartatni, mert pl.: ha letörik a ködlámpa műanyag rögzítő fülecskéje, már cserére is veszik stb.

Ha megvan a végső ár,ami ugyebár generált, a maszeknak fizetsz egy áfát, és a különbözetet elteszed zsebbe, de ez csak ismerős szerviznál pálya. Ismeretlennél bepróbálkozni nem érdemes, mert ott nem lesz elég nekik az áfa.  eplus2
Gondolom 10% az önrészed, ekkora kárnál úgyis az játszik majd.

Ha kötelezőre megy a buli, akkor kánaán van, ott ugyanez a szitu, csak az önrész is zsebben marad.

Pótszemlére én tennék az autóba szépen olyan nemlátható elemeket amik sérülhettek, pl: AC hűtő, de az utolsó tolatóradarszenzortól kezdve mindent.
Itt is az van, hogy erre rá kell szánni az időt, a munkát, mert ha idő nincs és kedv se hozzá akkor a legegyszerűbb út a Ford márkaszerviz, ott ők nagoyn jól járnak, a biztosító kevésbe, de kit érdekel, és te is, mert megkapod az autódat szép állapotban, viszont zseton nem marad a zsebedben.

Nem olyan bonyolult ez.....



"Olcsósítva beszerezni az alkatrészeket, majd ha megvan minden, elvinni egy ismerős maszek szervizbe, hogy legózzák össze a kocsit és fesék le szépen.
Ott a számlára a valós gyári árat ráírni, különbözettel lehet játszani.
Aztán!
A javítható elemeket javítani, de cserére felvetetni, ilyenkor új alkatrész árakat számlára dobatni + festés.
Viszont ebben az esetben szerezned kell törött, szinazonos elemet, amit le kell adni a biztosítónak, mert sajnos, vagy nem sajnos, a legtöbb igényt tart rá és elviszi, elkéri. Ez is macerás."

Nekem ez a rész tetszik.  vigyor3
Ha gyári alkatrészt számolsz ei, bekéri a beszerzési számlát a biztosító. Mindenki audatex szerint számol el és dolgozik.
A biztosító nem hülye, kinevet (és még jól meg is sz...pat) ha egy másik elemet próbálsz neki leadni, mint amit lefényképezett -sérülés- a kárfelvételen.
Ráadásul a leadás úgy történik, hogy meg is kell semmisíteni és fényképezi. Azt, amit felvett....nem egy másikat.
A legtöbb esetben fényképezni kell beszerelés/fényezés közben vagy előtt is.
Sok elemet javításra is felvehet, mert megteheti. Nem lehet átverni így a biztosítósokat már. Ráadásul a kárszakértőt érdekelté tették, hogy minél kevesebb költséget generáljon a biztosítónak.

Amiről te beszélsz az a rég múlt......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #19706 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:11:18 »

Még egy Soproni wave
Én is az vagyok, egyszer összefuthatnánk, megnézném az autód vigyor3

Oksa, priviben megbeszéljük!  integet2
Van még itt valaki sopronból?
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
gab200
Vendég
« Új hozzászólás #19707 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:13:02 »

 Jó estét kívánok a hölgyeknek és az uraknak!

Nagyon megtetszett nekem a 4.generációs kombi formája,így valószínűleg egy ilyet fogok venni hamarosan.Egy v6 dízel Signumból ülnék át,tehát nagyon fontos nekem a magas felszereltség és a dinamikus dízel motor.A benzines nem játszik,mivel 30-40000-et megyek évente és 20 literrel számolva nem lenne túl kifizetődő Grin
Amit szeretnék mindenképpen:
-2.0-es vagy a 2.2-es motor(szerintetek melyik a kevésbé nyűgös?az üzemanyag ellátás ennél a generációnál már megbízhatóbb,mint az előzőnél?)
-automata:6 seb vagy a DSG(ki a váltó gyártója?)
-memóriás-elektromos bőr ülések(jó lenne a szellőztethető,a Signumban imádtam)
-állófűtés
-navi
-valamint a kijelzőt a fordulatszám mérő és a km. óra közé(jól vettem észre,hogy a faceliftnél eltűnt?
-5 évnél lehetőleg nem idősebbet,200.000 km alatti futással(tudom,hogy a nagyon felszereltek általában cégautók voltak)
Nem vagyok analfabéta az autókhoz,tehát családi körben lenne javítva,elérhető hozzá "tört" diagnosztika?
Van esetleg közöttetek,akinek ilyen autója van és eladná?Van valaki Székesfehérvár környékéről,hogy valamikor beszélgessek vele a típusról?
Gábor
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19708 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:21:43 »

Oksa, priviben megbeszéljük!  integet2
Van még itt valaki sopronból?
Fertőrákosról van hehe
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #19709 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:24:31 »



"Olcsósítva beszerezni az alkatrészeket, majd ha megvan minden, elvinni egy ismerős maszek szervizbe, hogy legózzák össze a kocsit és fesék le szépen.
Ott a számlára a valós gyári árat ráírni, különbözettel lehet játszani.
Aztán!
A javítható elemeket javítani, de cserére felvetetni, ilyenkor új alkatrész árakat számlára dobatni + festés.
Viszont ebben az esetben szerezned kell törött, szinazonos elemet, amit le kell adni a biztosítónak, mert sajnos, vagy nem sajnos, a legtöbb igényt tart rá és elviszi, elkéri. Ez is macerás."

Nekem ez a rész tetszik.  vigyor3
Ha gyári alkatrészt számolsz ei, bekéri a beszerzési számlát a biztosító. Mindenki audatex szerint számol el és dolgozik.
A biztosító nem hülye, kinevet (és még jól meg is sz...pat) ha egy másik elemet próbálsz neki leadni, mint amit lefényképezett -sérülés- a kárfelvételen.
Ráadásul a leadás úgy történik, hogy meg is kell semmisíteni és fényképezi. Azt, amit felvett....nem egy másikat.
A legtöbb esetben fényképezni kell beszerelés/fényezés közben vagy előtt is.
Sok elemet javításra is felvehet, mert megteheti. Nem lehet átverni így a biztosítósokat már. Ráadásul a kárszakértőt érdekelté tették, hogy minél kevesebb költséget generáljon a biztosítónak.

Amiről te beszélsz az a rég múlt......



Augusztus az régmúlt?  nyes

Addig jó amíg vannak akik így gondolkodnak, mint te, de komolyan. Naívan és be nem vállalósan.
Jó helyre kell vinni és mindenki happy.

Nekem nem tudod megmagyarázni az ellenkezőjét,


"Ráadásul a kárszakértőt érdekelté tették"


Aham, na erről tudnék mesélni, érdekelté tették. Na figyelj!
Utángyártott szélvédő az autóban. Kijön a kárszakértő egy multi cég parkolójába, oda lett megbeszélve!
Mondja,hogy nem lesz jó, mert ugy a szélvédő, de áll a parkolóban egy másik aminek gyári az üvege. Szrinted melyikről készült fotó?
Ezt nem árulom el, hagylak rajta elmélkedni.
Ennyit erről,hogy ki mennyire érdekelt.
Ugyan már.
Magyarországon ez nem működik!!!!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #19710 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:52:43 »


Augusztus az régmúlt?  nyes

Addig jó amíg vannak akik így gondolkodnak, mint te, de komolyan. Naívan és be nem vállalósan.
Jó helyre kell vinni és mindenki happy.

Nekem nem tudod megmagyarázni az ellenkezőjét,


"Ráadásul a kárszakértőt érdekelté tették"


Aham, na erről tudnék mesélni, érdekelté tették. Na figyelj!
Utángyártott szélvédő az autóban. Kijön a kárszakértő egy multi cég parkolójába, oda lett megbeszélve!
Mondja,hogy nem lesz jó, mert ugy a szélvédő, de áll a parkolóban egy másik aminek gyári az üvege. Szrinted melyikről készült fotó?
Ezt nem árulom el, hagylak rajta elmélkedni.
Ennyit erről,hogy ki mennyire érdekelt.
Ugyan már.
Magyarországon ez nem működik!!!!


Azért nem is úgy működnek a dolgok ahogy Te leírtad.  Wink
Ez nem a gondolkodáson múlik....sajnos vannak törvények, szabályok amiket azért be kell tartani. Most nem azt mondom, hogy én vagyok a becsületesség mintaképe, mert nem.
Viszont te finoman próbálod szegény usert egy biztosítási csalás felé terelgetni. Neki fogalma sincs a dolgokról azért kérdezett a fórumon. Neked szerencséd van, hogy vannak ilyen lehetőségeid....az pedig elég hülyén venné ki magát, ha a srác odamenne egy szervizbe, hogy a fórumon mondták neki ezt+azt......szerinted?! Ezt az egészet pü-be kellett volna neki leírni. (szerintem)
Neki mivel fogalma sincs az egészről az a legjobb, ha beadja az autóját egy olyan autójavító műhelybe aki szerződve van a biztosítóval és lebokszol helyette mindent, az autóját pedig visszakapja megjavítva.


 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
BNDi
Vendég
« Új hozzászólás #19711 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:58:52 »

Ma voltam az Auto-Fort Váci úti szervizében. Fogalmuk sem volt erről és azt sem tudják melyik modult kellene frissíteni ehhez. Utána néztek az Etis-ben is, semmi. Mindenesetre azt mondták, hogy ellehet vele úgy b.....ni az autót, "hogy többet sosem áll talpra." Ha valaki mégis csináltatott már ilyet jó lenne ha, megmondaná hol. Engem tulajdonképpen csak a hőfokmérő része érdekelne, különösen így télen.

Ez érdekes. Ivanics Székesfehérváron simán megcsinálja. Eddig eddig 2 ismerősnek mondtam, 2-en megcsináltatták sikeresen.
kép itt:
https://www.dropbox.com/s/hissxkhiir6ma25/2014-01-26%2015.10.47.jpg

Amint már korábban írtam a software a műszeregységben van és a Flash over CAN  módszerrel lehet frissíteni.

ETIS oldalon VIN beírás és találat után van egy keretezett rész 'Gépkocsi szoftver' réssze. A 'ide' linkre kattintva listázásra kerülnek az autóban lévő vezérlőegységek (ECU-k).
A műszeregység ebből az IPC aminél van is egy szoftver frissítés link amire kattintva ez az infó is olvasható:

Szoftver frissítések - Kombinált műszer (IPC)
Modul programozás
Ez az alkalmazás frissíti a kombinált műszer (IPC) szoftverét a legújabb szintre.
A vezérlőegység programozás megkezdése előtt fontos, hogy a gépkocsit egy megfelelő akkumulátor támogató egységhez csatlakoztassák.
SC20130430-1300-G1553503
Erre a szoftverfrissítésre a következő MSzI (Műszaki szerviz információk) vonatkozik:
A Ford Motor Company folyamatos programfejlesztési folyamata részeként a vezérlőegységre újabb szoftver áll rendelkezésre.

Úgy tűnik, hogy az ABS modulra van még frisebb SW


BCM    Központi elektronikus vezérlőegység (GEM)
PCM   Hajtáslánc-vezérlőegység (PCM)
SPRM   Beszédfelismerés vezérlőegység (SPRM)
PDM   Utasajtó-vezérlőegység (PDM)
ABS   Blokkolásgátló fékrendszer (ABS) vezérlőegység
IPC   Kombinált műszer (IPC)
HVAC   Fűtés, szellőztetés és klímaberendezés (HVAC) vezérlőegység
HCM   Fényszóró-vezérlőegység
PAM   Parkolássegítő rendszer vezérlőegység (PAM)
ACM   Audió első vezérlőegység (ACM)
DDM   Vezetőoldali ajtó vezérlőegység (DDM)
SASM   Kormánykerék-elfordulás érzékelő
RCM   Visszatartó-rendszer vezérlőegység (RCM)
SECM   Szervokormány-vezérlőegység (PSCM)
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #19712 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:12:25 »

Azért nem is úgy működnek a dolgok ahogy Te leírtad.  Wink
Ez nem a gondolkodáson múlik....sajnos vannak törvények, szabályok amiket azért be kell tartani. Most nem azt mondom, hogy én vagyok a becsületesség mintaképe, mert nem.
Viszont te finoman próbálod szegény usert egy biztosítási csalás felé terelgetni. Neki fogalma sincs a dolgokról azért kérdezett a fórumon. Neked szerencséd van, hogy vannak ilyen lehetőségeid....az pedig elég hülyén venné ki magát, ha a srác odamenne egy szervizbe, hogy a fórumon mondták neki ezt+azt......szerinted?! Ezt az egészet pü-be kellett volna neki leírni. (szerintem)
Neki mivel fogalma sincs az egészről az a legjobb, ha beadja az autóját egy olyan autójavító műhelybe aki szerződve van a biztosítóval és lebokszol helyette mindent, az autóját pedig visszakapja megjavítva.



 


Ez így van, írtam is, bevinni, ott hagyni és érte menni ,ez a leggyorsabb és legtisztább, de ha elolvastad volna a sorokat rendesen, akkor ezt nem írtad volna ide le.

Engem kb pont annyira érdekel, hogy ki, hogy oldja meg a dolgait, mint amennyire a többieket érdekli, hogy én, hogy oldom meg.

Senkinek nem mondtam, hogy ugorjon a kútba, de ha mégis megteszi akkor legalább legyen elég hosszú a kötél.

Ezek nem titkok, sajnos.

Te meg nem így nyilatkoznál ha egyszer jól megszopatna a tiszteletben álló biztosító elvtárs.

Nem lennél soha többet becsületes velük szemben ha a sajátnak hitt, de valójában 20 év hitelre megvett autó félbetörve állna az útszélén és a fejed felett lebegne, hogy napjaid vannak hátra,hogy a fenn maradó 10 milkát kipengesd a banknak.

Na akkor lehet elmúlna a becsületesség.

« Utoljára szerkesztve: 2014.01.28 kedd, 21:15:33 írta tomeed » Naplózva
BNDi
Vendég
« Új hozzászólás #19713 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:16:33 »


- Az új változat verziója: CS7T-10849-TD (mondeo), illetve -VD (smax)
"[/i]

A Mondeo-ban és S-Max-ban ugyanaz a műszeregység van. A leírt cikkszámok az egyég hátulján látható cikkszám. -TD benzines km/h skálával az -UD Benzines-mérföld a -VD dízel km/h és végül a -XD dízel mérföld kombináció.
A különböző egységekben futó szoftvereket folyamatosan fejlesztik, és a gyártásba történt bevezetés után a szervizek is megkapják, hogy szükség esetén a kompatibilis autókat frissíteni lehessen...
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #19714 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:31:40 »


Ez így van, írtam is, bevinni, ott hagyni és érte menni ,ez a leggyorsabb és legtisztább, de ha elolvastad volna a sorokat rendesen, akkor ezt nem írtad volna ide le.

Engem kb pont annyira érdekel, hogy ki, hogy oldja meg a dolgait, mint amennyire a többieket érdekli, hogy én, hogy oldom meg.

Senkinek nem mondtam, hogy ugorjon a kútba, de ha mégis megteszi akkor legalább legyen elég hosszú a kötél.

Ezek nem titkok, sajnos.

Te meg nem így nyilatkoznál ha egyszer jól megszopatna a tiszteletben álló biztosító elvtárs.

Nem lennél soha többet becsületes velük szemben ha a sajátnak hitt, de valójában 20 év hitelre megvett autó félbetörve állna az útszélén és a fejed felett lebegne, hogy napjaid vannak hátra,hogy a fenn maradó 10 milkát kipengesd a banknak.

Na akkor lehet elmúlna a becsületesség.



Elolvastam a sorokat....
Sajnos tudom, hogy működnek a biztosítós dolgok.   Én egy szóval sem állítottam, hogy én lennék a becsületesség mintaképe.
Azt meg őszintén  sajnálom, hogy Veled ez történt, ez a tapasztalatod.  szomoru1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #19715 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:34:56 »

BaloghTomi:
a jog ugye ezt hívja biztosítási csalásnak?
Ki mennyit ülhet?
 Roll Eyes

Káreseményen történő nyerészkedés.  wave
Naplózva
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #19716 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:43:09 »

Ez érdekes. Ivanics Székesfehérváron simán megcsinálja. Eddig eddig 2 ismerősnek mondtam, 2-en megcsináltatták sikeresen.
kép itt:
https://www.dropbox.com/s/hissxkhiir6ma25/2014-01-26%2015.10.47.jpg

Amint már korábban írtam a software a műszeregységben van és a Flash over CAN  módszerrel lehet frissíteni.

ETIS oldalon VIN beírás és találat után van egy keretezett rész 'Gépkocsi szoftver' réssze. A 'ide' linkre kattintva listázásra kerülnek az autóban lévő vezérlőegységek (ECU-k).
A műszeregység ebből az IPC aminél van is egy szoftver frissítés link amire kattintva ez az infó is olvasható:

Szoftver frissítések - Kombinált műszer (IPC)
Modul programozás
Ez az alkalmazás frissíti a kombinált műszer (IPC) szoftverét a legújabb szintre.
A vezérlőegység programozás megkezdése előtt fontos, hogy a gépkocsit egy megfelelő akkumulátor támogató egységhez csatlakoztassák.
SC20130430-1300-G1553503
Erre a szoftverfrissítésre a következő MSzI (Műszaki szerviz információk) vonatkozik:
A Ford Motor Company folyamatos programfejlesztési folyamata részeként a vezérlőegységre újabb szoftver áll rendelkezésre.

Úgy tűnik, hogy az ABS modulra van még frisebb SW


BCM    Központi elektronikus vezérlőegység (GEM)
PCM   Hajtáslánc-vezérlőegység (PCM)
SPRM   Beszédfelismerés vezérlőegység (SPRM)
PDM   Utasajtó-vezérlőegység (PDM)
ABS   Blokkolásgátló fékrendszer (ABS) vezérlőegység
IPC   Kombinált műszer (IPC)
HVAC   Fűtés, szellőztetés és klímaberendezés (HVAC) vezérlőegység
HCM   Fényszóró-vezérlőegység
PAM   Parkolássegítő rendszer vezérlőegység (PAM)
ACM   Audió első vezérlőegység (ACM)
DDM   Vezetőoldali ajtó vezérlőegység (DDM)
SASM   Kormánykerék-elfordulás érzékelő
RCM   Visszatartó-rendszer vezérlőegység (RCM)
SECM   Szervokormány-vezérlőegység (PSCM)

Köszönöm az információt. Rá is kerestem az ETIS-ben és valóban írja, sőt még a váltóhoz is. Holnap visszamegyek a Fordhoz és megkérdezem: mit is mondanak most?
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #19717 Dátum: 2014.01.28 kedd, 22:09:51 »

Szóval,köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat.Igen a legegyszerűbb megoldással tisztában vagyok viszont azért kértem alternativákat mert nehéz lenyelnem hogy a sérülésmentes autóm amire évekig spóroltam egy részeg fasz tönkreteszi miközben legnagyobb álmomban vagyok az ágyamban és a kárszakértő kerek perec a kérdésemre megmondja hogy hát igen azt az értékvesztést amit emiatt a kocsi elszenved,azt ÉNNEKEM kell lenyelnem.Úgy hogy fizetem a full cascot is.
Igen "szerencsére" ez az első káreseményem tehát ilyen szempontból egyszeri "user" vagyok. De az igazságtalanságot amit alapból azzal hogy majd vhogy hónapok alatt helyrepofozzuk a kocsid ami persze sose lesz már a régi aztán elfelejtjük egymást és semmi kártérítés (azon kivül hogy mókolhatok kicsit bérautóval amit szintén nem biztos hoyg elfogadnak)....Hát ezt nehéz lenyelni.


Elolvastam a sorokat....
Sajnos tudom, hogy működnek a biztosítós dolgok.   Én egy szóval sem állítottam, hogy én lennék a becsületesség mintaképe.
Azt meg őszintén  sajnálom, hogy Veled ez történt, ez a tapasztalatod.  szomoru1

Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #19718 Dátum: 2014.01.28 kedd, 22:36:45 »

Szóval,köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat.Igen a legegyszerűbb megoldással tisztában vagyok viszont azért kértem alternativákat mert nehéz lenyelnem hogy a sérülésmentes autóm amire évekig spóroltam egy részeg *** tönkreteszi miközben legnagyobb álmomban vagyok az ágyamban és a kárszakértő kerek perec a kérdésemre megmondja hogy hát igen azt az értékvesztést amit emiatt a kocsi elszenved,azt ÉNNEKEM kell lenyelnem.Úgy hogy fizetem a full cascot is.
Igen "szerencsére" ez az első káreseményem tehát ilyen szempontból egyszeri "user" vagyok. De az igazságtalanságot amit alapból azzal hogy majd vhogy hónapok alatt helyrepofozzuk a kocsid ami persze sose lesz már a régi aztán elfelejtjük egymást és semmi kártérítés (azon kivül hogy mókolhatok kicsit bérautóval amit szintén nem biztos hoyg elfogadnak)....Hát ezt nehéz lenyelni.



Nincs azzal baj, hogy "alternatívákat" keresel....tomeed mondott is párat.  Én csak azt jegyeztem meg, hogy nem biztos hogy a jó irányba terel és privátban kellene megbeszélni. (nem kiírni egy nyilvános fórumra)
A "rendszert" azt sajnos ismerem elég jól. Ez az évek folyamán alakult ilyenné....és nem véletlenül. 
A bérautót ki lehet fizettetni, ha tudod igazolni azt, hogy az autó nélkülözhetetlen a munkádhoz (munkaeszköz).       
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #19719 Dátum: 2014.01.29 szerda, 07:10:01 »

A Mondeo-ban és S-Max-ban ugyanaz a műszeregység van. A leírt cikkszámok az egyég hátulján látható cikkszám. -TD benzines km/h skálával az -UD Benzines-mérföld a -VD dízel km/h és végül a -XD dízel mérföld kombináció.
A különböző egységekben futó szoftvereket folyamatosan fejlesztik, és a gyártásba történt bevezetés után a szervizek is megkapják, hogy szükség esetén a kompatibilis autókat frissíteni lehessen...

Köszi az infót, mindig okosodik az ember...
Naplózva
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #19720 Dátum: 2014.01.29 szerda, 07:26:17 »

Jó estét kívánok a hölgyeknek és az uraknak!

Nagyon megtetszett nekem a 4.generációs kombi formája,így valószínűleg egy ilyet fogok venni hamarosan.Egy v6 dízel Signumból ülnék át,tehát nagyon fontos nekem a magas felszereltség és a dinamikus dízel motor.A benzines nem játszik,mivel 30-40000-et megyek évente és 20 literrel számolva nem lenne túl kifizetődő Grin
Amit szeretnék mindenképpen:
-2.0-es vagy a 2.2-es motor(szerintetek melyik a kevésbé nyűgös?az üzemanyag ellátás ennél a generációnál már megbízhatóbb,mint az előzőnél?)
-automata:6 seb vagy a DSG(ki a váltó gyártója?)
-memóriás-elektromos bőr ülések(jó lenne a szellőztethető,a Signumban imádtam)
-állófűtés
-navi
-valamint a kijelzőt a fordulatszám mérő és a km. óra közé(jól vettem észre,hogy a faceliftnél eltűnt?
-5 évnél lehetőleg nem idősebbet,200.000 km alatti futással(tudom,hogy a nagyon felszereltek általában cégautók voltak)
Nem vagyok analfabéta az autókhoz,tehát családi körben lenne javítva,elérhető hozzá "tört" diagnosztika?
Van esetleg közöttetek,akinek ilyen autója van és eladná?Van valaki Székesfehérvár környékéről,hogy valamikor beszélgessek vele a típusról?
Gábor

Szia! Üdv a fórumon!

Amilyen autót szeretnél (nézve a felszereltségi igényeket), azt itthon szerintem nem találsz (állófűtés pl.). Ha V6-ból ülsz át, és fontos a dinamikus autózás, akkor a 2.2 TDCi jobban fog tetszeni, mint a 2.0. A kétezreshez már duplakuplungos (getrag-féle 6DCT450) az automata 2010-től, míg a kettőketteshez aisin-féle normál citromos automata (AWF-21, másnéven AWTF-80) jár.
A műszeregység a facelifttel csak annyiban változott, hogy az analóg vízhőfokmérő és üzemanyagmutató eltűnt. A középső képernyő maradt (ha converse+-os az autó).
A tapasztalatok tekintetében pedig szerintem SzJani tud többet mondani, neki van 2.2.
Naplózva
gab200
Vendég
« Új hozzászólás #19721 Dátum: 2014.01.29 szerda, 08:23:29 »

Szia! Üdv a fórumon!

Amilyen autót szeretnél (nézve a felszereltségi igényeket), azt itthon szerintem nem találsz (állófűtés pl.). Ha V6-ból ülsz át, és fontos a dinamikus autózás, akkor a 2.2 TDCi jobban fog tetszeni, mint a 2.0. A kétezreshez már duplakuplungos (getrag-féle 6DCT450) az automata 2010-től, míg a kettőketteshez aisin-féle normál citromos automata (AWF-21, másnéven AWTF-80) jár.
A műszeregység a facelifttel csak annyiban változott, hogy az analóg vízhőfokmérő és üzemanyagmutató eltűnt. A középső képernyő maradt (ha converse+-os az autó).
A tapasztalatok tekintetében pedig szerintem SzJani tud többet mondani, neki van 2.2.

Kedves kofy!

Köszönöm a válaszodat!
Igazából az állófűtés az a gyári extra,amiről le tudok mondani a vásárlás pillanatában,mert az utólag szereltek általában jobbak,mint a gyári rendszerek.Az aisin féle váltósban akkor nem gondolkodom,ismerem eléggé,betegágy az a váltó  Smiley Akkor ezek szerint a 2.2-ből csak ilyen van...Te mennyire vagy megelégedve az autóddal?Nekem fontos,hogy tudjam szeretni,ne csak egy A-ból B pontba elvivő gép legyen.Bár a fórumot olvasgatva,ezt kizártnak tartom...
Naplózva
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #19722 Dátum: 2014.01.29 szerda, 08:53:53 »

Kedves kofy!

Köszönöm a válaszodat!
Igazából az állófűtés az a gyári extra,amiről le tudok mondani a vásárlás pillanatában,mert az utólag szereltek általában jobbak,mint a gyári rendszerek.Az aisin féle váltósban akkor nem gondolkodom,ismerem eléggé,betegágy az a váltó  Smiley Akkor ezek szerint a 2.2-ből csak ilyen van...Te mennyire vagy megelégedve az autóddal?Nekem fontos,hogy tudjam szeretni,ne csak egy A-ból B pontba elvivő gép legyen.Bár a fórumot olvasgatva,ezt kizártnak tartom...
Elégedettség? A benzines Ecoboost-tal nincs probléma.  vigyor3 A 2.0 TDCi-ről nem tudok nyilatkozni... A felszereltség, így a belső tér milyenségének megítélése ízlésfüggő, de szerintem kevesen utálják a Titanium-S belsejét...
A duplakuplungos váltóról be tudok számolni: meg lehet szokni, de egy kicsit hiányzik a klasszikus automataváltó (előtte Focus automatám volt). Ami nehezen megszokható számomra: Ha R-ből hirtelen D-be szeretnéd rakni, akkor az nem olyan "puha", mint a hidrósoknál, ráadásul kis fáziskésés is van. Továbbá a kúszásfunkció sem olyan kifinomult. Ezen kívül szeretem. Ráadásul a fogyasztás is 9 liter alatti (átlag 7 decivel több csak, mint a 100 lovas 1.6-os Focusomé volt), ami egy 240 lovas automata autónál szerintem jó.

Továbbra is azt mondom, hogy inkább Németország felé nézelődjél, ott jóval nagyobb a választék és ott lesz állófűtéses is.  vigyor3
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19723 Dátum: 2014.01.29 szerda, 08:59:38 »

Jó estét kívánok a hölgyeknek és az uraknak!

Nagyon megtetszett nekem a 4.generációs kombi formája,így valószínűleg egy ilyet fogok venni hamarosan.Egy v6 dízel Signumból ülnék át,tehát nagyon fontos nekem a magas felszereltség és a dinamikus dízel motor.A benzines nem játszik,mivel 30-40000-et megyek évente és 20 literrel számolva nem lenne túl kifizetődő Grin
Amit szeretnék mindenképpen:
-2.0-es vagy a 2.2-es motor(szerintetek melyik a kevésbé nyűgös?az üzemanyag ellátás ennél a generációnál már megbízhatóbb,mint az előzőnél?)
-automata:6 seb vagy a DSG(ki a váltó gyártója?)
-memóriás-elektromos bőr ülések(jó lenne a szellőztethető,a Signumban imádtam)
-állófűtés
-navi
-valamint a kijelzőt a fordulatszám mérő és a km. óra közé(jól vettem észre,hogy a faceliftnél eltűnt?
-5 évnél lehetőleg nem idősebbet,200.000 km alatti futással(tudom,hogy a nagyon felszereltek általában cégautók voltak)
Nem vagyok analfabéta az autókhoz,tehát családi körben lenne javítva,elérhető hozzá "tört" diagnosztika?
Van esetleg közöttetek,akinek ilyen autója van és eladná?Van valaki Székesfehérvár környékéről,hogy valamikor beszélgessek vele a típusról?
Gábor

Úgy kezdődik a történet, hogy 2008 utáni 2.2-es kombi Mondeóból van a hahun 5 db.
Ha automatát keresel, akkor 0db van.

Gondold át:
- minek kombi? biztosan kell? az 5ajtós is szép... (ha szerelem, akkor persze nincs mit tenni)
- minek automata? évi 40E-t mész. Biztosan kell? De ugye 5M-ig nincs is.
- hol mész évi 40E-t? város? pálya?
- navi miért kell? Járj utána, hoyg mit  tud mennyire pontos! Egy utólagos a Sony helyére fényévekkel többet tud...

Egyáltalán biztosan dízel kell? Használt benzinest egyelőre nem találsz itthon szintén.

Amiket leírtál - s főleg az automata miatt - csak újabb típus jöhet szóba, ezek meg 20E EUR-tól indulnak kint.
Elgondolkodnék így viszont egy 240 lovas 2.0Ecoboost benzinesen. Nem fogyaszt sokkal többet, mint a dízel ha túlnyomórészt nyugisan hajtod. Ja és ez van PowerShifttel. Meg csinglinlingikkel (üléshűtés, stb). Meg +3M...
A nagyon felszereltek cégautók, a nagyon-nagyon felszereltek (üléshűtés) magánautók.

Ha nem kell automata, akkor olyan kell Neked, mint az enyém, ha persze tetszik az 5 ajtós. Én minden szhart belerendeltem anno.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19724 Dátum: 2014.01.29 szerda, 09:02:41 »

Elégedettség? A benzines Ecoboost-tal nincs probléma.  vigyor3 A 2.0 TDCi-ről nem tudok nyilatkozni... A felszereltség, így a belső tér milyenségének megítélése ízlésfüggő, de szerintem kevesen utálják a Titanium-S belsejét...
A duplakuplungos váltóról be tudok számolni: meg lehet szokni, de egy kicsit hiányzik a klasszikus automataváltó (előtte Focus automatám volt). Ami nehezen megszokható számomra: Ha R-ből hirtelen D-be szeretnéd rakni, akkor az nem olyan "puha", mint a hidrósoknál, ráadásul kis fáziskésés is van. Továbbá a kúszásfunkció sem olyan kifinomult. Ezen kívül szeretem. Ráadásul a fogyasztás is 9 liter alatti (átlag 7 decivel több csak, mint a 100 lovas 1.6-os Focusomé volt), ami egy 240 lovas automata autónál szerintem jó.

Továbbra is azt mondom, hogy inkább Németország felé nézelődjél, ott jóval nagyobb a választék és ott lesz állófűtéses is.  vigyor3

De még mindig túl sok a szűrő kritérium:
2.0 Ecoboost automata kombiból 4-et látok.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
gab200
Vendég
« Új hozzászólás #19725 Dátum: 2014.01.29 szerda, 10:18:25 »

Úgy kezdődik a történet, hogy 2008 utáni 2.2-es kombi Mondeóból van a hahun 5 db.
Ha automatát keresel, akkor 0db van.

Gondold át:
- minek kombi? biztosan kell? az 5ajtós is szép... (ha szerelem, akkor persze nincs mit tenni)
- minek automata? évi 40E-t mész. Biztosan kell? De ugye 5M-ig nincs is.
- hol mész évi 40E-t? város? pálya?
- navi miért kell? Járj utána, hoyg mit  tud mennyire pontos! Egy utólagos a Sony helyére fényévekkel többet tud...

Egyáltalán biztosan dízel kell? Használt benzinest egyelőre nem találsz itthon szintén.

Amiket leírtál - s főleg az automata miatt - csak újabb típus jöhet szóba, ezek meg 20E EUR-tól indulnak kint.
Elgondolkodnék így viszont egy 240 lovas 2.0Ecoboost benzinesen. Nem fogyaszt sokkal többet, mint a dízel ha túlnyomórészt nyugisan hajtod. Ja és ez van PowerShifttel. Meg csinglinlingikkel (üléshűtés, stb). Meg +3M...
A nagyon felszereltek cégautók, a nagyon-nagyon felszereltek (üléshűtés) magánautók.

Ha nem kell automata, akkor olyan kell Neked, mint az enyém, ha persze tetszik az 5 ajtós. Én minden szhart belerendeltem anno.

Kedves Szjani!

Köszönöm a válaszodat.
Kombit szeretnék,mert az tetszik,ezen felül nincs semmi más oka Grin Automatát szeretnék,ezt csak az tudja megérteni,akinek volt már automatája,nekem 10 éve csak az van.Vegyesen teszem meg ezt a 40.000-et,kb 15000 a város.Nem akarok utólagos navit,hülyén néz ki az autóban.A benzinesről nem tudsz meggyőzni,míg a dízellel eljárok átlag 8 literrel,úgy a benzines városban 15 litert fogyaszt,azon kívül pedig 10-et,átlag 13 liter.Én 320-ért veszem kútról a gázolajat,az 2560 Ft 100 km-re,benzinből ez pont a duplája,évi 1M mínusz...Ha fél év után motort kell cserélnem a dízelben,még akkor is beljebb vagyok Wink
a 2.2-eshez nem ragaszkodom,ha csak 2.0-est találok,akkor sem fogom elsírni magam.
Az árakkal kapcsolatban: egy 4 éves autóért biztos nem fogok adni "20.000 eurót+3M-t a felszereltség miatt",nincs kedvem konfigurálni,de szerintem újan 10-11 körül lehet :-) olyan 3,5-4M fogok venni,van már kiszemelt is

Na kikonfiguráltam:zsír újan kedvezmény nélkül 11.095.000 Ft lenne,tehát 4-5 évesen,180.000km-el a 3.5-4M reális ár...
Az Ön járműve
Ford Mondeo
Kombi
ÚJ Titanium Luxury
2.0l TDCi (163LE) - Euro5
6 sebességes PowerShift automata váltó
Alapár
10 155 000,00 Ft

Kiválasztott extrák
Blazer Blue
Windsor Lthr Ice St
Programozható, üzemanyag tüzelésű állófűtés 280 000,00 Ft
ICE132 - Színes, érintoképernyos Navigációs rendszer 350 000,00 Ft
Fűthető első és hátsó ülések 89 000,00 Ft
Tolatókamera – első és hátsó parkolóradarral 175 000,00 Ft
Teljes ár
11 049 000,00 Ft  i
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.29 szerda, 10:29:56 írta gab200 » Naplózva
gab200
Vendég
« Új hozzászólás #19726 Dátum: 2014.01.29 szerda, 10:20:39 »

Elégedettség? A benzines Ecoboost-tal nincs probléma.  vigyor3 A 2.0 TDCi-ről nem tudok nyilatkozni... A felszereltség, így a belső tér milyenségének megítélése ízlésfüggő, de szerintem kevesen utálják a Titanium-S belsejét...
A duplakuplungos váltóról be tudok számolni: meg lehet szokni, de egy kicsit hiányzik a klasszikus automataváltó (előtte Focus automatám volt). Ami nehezen megszokható számomra: Ha R-ből hirtelen D-be szeretnéd rakni, akkor az nem olyan "puha", mint a hidrósoknál, ráadásul kis fáziskésés is van. Továbbá a kúszásfunkció sem olyan kifinomult. Ezen kívül szeretem. Ráadásul a fogyasztás is 9 liter alatti (átlag 7 decivel több csak, mint a 100 lovas 1.6-os Focusomé volt), ami egy 240 lovas automata autónál szerintem jó.

Továbbra is azt mondom, hogy inkább Németország felé nézelődjél, ott jóval nagyobb a választék és ott lesz állófűtéses is.  vigyor3

Még 2010 körül vezettem ezt a duplakuplungos váltót egy c-max-ban,ott nagyon tetszett,ügyesen,gyorsan váltogatott,és nem emlékszem a "fázis késésre",amit említettél...Mondjuk ott 50.000 km-nél váltót kellett cserélni gariban :-D
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19727 Dátum: 2014.01.29 szerda, 10:37:14 »

Kedves Szjani!

Köszönöm a válaszodat.
Kombit szeretnék,mert az tetszik,ezen felül nincs semmi más oka Grin Automatát szeretnék,ezt csak az tudja megérteni,akinek volt már automatája,nekem 10 éve csak az van.Vegyesen teszem meg ezt a 40.000-et,kb 15000 a város.Nem akarok utólagos navit,hülyén néz ki az autóban.A benzinesről nem tudsz meggyőzni,míg a dízellel eljárok átlag 8 literrel,úgy a benzines városban 15 litert fogyaszt,azon kívül pedig 10-et,átlag 13 liter.Én 320-ért veszem kútról a gázolajat,az 2560 Ft 100 km-re,benzinből ez pont a duplája,évi 1M mínusz...Ha fél év után motort kell cserélnem a dízelben,még akkor is beljebb vagyok Wink
a 2.2-eshez nem ragaszkodom,ha csak 2.0-est találok,akkor sem fogom elsírni magam.
Az árakkal kapcsolatban: egy 4 éves autóért biztos nem fogok adni "20.000 eurót+3M-t a felszereltség miatt",nincs kedvem konfigurálni,de szerintem újan 10-11 körül lehet :-) olyan 3,5-4M fogok venni,van már kiszemelt is

Na kikonfiguráltam:zsír újan kedvezmény nélkül 11.095.000 Ft lenne,tehát 4-5 évesen,180.000km-el a 3.5-4M reális ár...
Az Ön járműve
Ford Mondeo
Kombi
ÚJ Titanium Luxury
2.0l TDCi (163LE) - Euro5
6 sebességes PowerShift automata váltó
Alapár
10 155 000,00 Ft

Kiválasztott extrák
Blazer Blue
Windsor Lthr Ice St
Programozható, üzemanyag tüzelésű állófűtés 280 000,00 Ft
ICE132 - Színes, érintoképernyos Navigációs rendszer 350 000,00 Ft
Fűthető első és hátsó ülések 89 000,00 Ft
Tolatókamera – első és hátsó parkolóradarral 175 000,00 Ft
Teljes ár
11 049 000,00 Ft  i

Én is most már csak hagyományos automatát veszek majd, az offom is az, imádom.
A régi 175 lovasból nincs automata.
Ha dinamikus autót akarsz a 2.0 automatát felejtsd el.
Az új 200asból van AUT, hidrós A6. Sztem jó az. Barátkozz vele.
S akkor tudsz válogatni, kb 20E EUR-ról indulnak:
http://suchen.mobile.de/auto/search.html?scopeId=C&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&lang=en&categories=EstateCar&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&transmissions=SEMIAUTOMATIC_GEAR&ambitCountry=&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&features=NAVIGATION_SYSTEM


Van most újabb szhopatás is a kintről hozatal esetén. Wink
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/01/29/ehhez_azert_pofa_kell/
Szóval nem áll meg majd sehogy ez 4ből...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
gab200
Vendég
« Új hozzászólás #19728 Dátum: 2014.01.29 szerda, 11:42:47 »

Én is most már csak hagyományos automatát veszek majd, az offom is az, imádom.
A régi 175 lovasból nincs automata.
Ha dinamikus autót akarsz a 2.0 automatát felejtsd el.
Az új 200asból van AUT, hidrós A6. Sztem jó az. Barátkozz vele.
S akkor tudsz válogatni, kb 20E EUR-ról indulnak:
http://suchen.mobile.de/auto/search.html?scopeId=C&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&lang=en&categories=EstateCar&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&transmissions=SEMIAUTOMATIC_GEAR&ambitCountry=&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&features=NAVIGATION_SYSTEM


Van most újabb szhopatás is a kintről hozatal esetén. Wink
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/01/29/ehhez_azert_pofa_kell/
Szóval nem áll meg majd sehogy ez 4ből...

igen,ez a vagyonszerzési még + 100.000,hogy rohadnának meg...
Naplózva
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #19729 Dátum: 2014.01.29 szerda, 12:05:00 »

Sziasztok,

nem talaltam megfelelo tuning topicot, de az lenne a kerdesem hogy OBD csatlakozon keresztul csinalt valaki tuningot?
2011-es diesel, 140loeros motorrol van szo.
Elvileg OBD-n keresztul, esszeru hatarok kozott kockazat nelkul lehet "optimalizalni".
Talan meg az is igaz hogy egy 160 LE es 140LE motor kozott nincs szerkezeti kulombseg csak szoftveres.

Kivancsi lennek ebben a temaban  atapasztalatokra, velemenyekre.
koszi.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #19730 Dátum: 2014.01.29 szerda, 12:05:33 »

Köszönöm az információt. Rá is kerestem az ETIS-ben és valóban írja, sőt még a váltóhoz is. Holnap visszamegyek a Fordhoz és megkérdezem: mit is mondanak most?

Azért az asztalt ne borítsd rájuk, mert láttuk már, etis is tévedhet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #19731 Dátum: 2014.01.29 szerda, 13:42:25 »

Sziasztok,

nem talaltam megfelelo tuning topicot, de az lenne a kerdesem hogy OBD csatlakozon keresztul csinalt valaki tuningot?
2011-es diesel, 140loeros motorrol van szo.
Elvileg OBD-n keresztul, esszeru hatarok kozott kockazat nelkul lehet "optimalizalni".
Talan meg az is igaz hogy egy 160 LE es 140LE motor kozott nincs szerkezeti kulombseg csak szoftveres.

Kivancsi lennek ebben a temaban  atapasztalatokra, velemenyekre.
koszi.

csak,ha az ecu 16os.ha 17es (esélyes) akkor obd-n keresztül nem lehet,csak ecu szétszed,beforraszt letölt,módosít feltölt,ecu össze.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pampi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 189



« Új hozzászólás #19732 Dátum: 2014.01.29 szerda, 18:12:50 »

Fertőrákosról van hehe

Csak szóljatok, hol és mikor van a minitali!  Wink wave
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #19733 Dátum: 2014.01.29 szerda, 18:31:29 »

Az Ön járműve, Ford Mondeo,...

Kiválasztott extrák:
Blazer Blue

Ha még ghia-t is keresnél, díjaznám az ízlésed... Cheesy:D

PS: amúgy ne nyafogj a vagyonszerzési adó miatt, végül is egy 11 millás autót szeretnél....
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.29 szerda, 18:33:26 írta blau4kombi » Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gab200
Vendég
« Új hozzászólás #19734 Dátum: 2014.01.29 szerda, 19:28:33 »

Ha még ghia-t is keresnél, díjaznám az ízlésed... Cheesy:D

PS: amúgy ne nyafogj a vagyonszerzési adó miatt, végül is egy 11 millás autót szeretnél....

nem szeretnék 11 millásat,maximum 4 milliósat szeretnék :-)
Naplózva
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #19735 Dátum: 2014.01.29 szerda, 20:40:55 »

Csak szóljatok, hol és mikor van a minitali!  Wink wave

Akkor vmit összehozunk!  taps
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #19736 Dátum: 2014.01.29 szerda, 20:43:19 »

nem szeretnék 11 millásat,maximum 4 milliósat szeretnék :-)
Szvsz: ennyiért nem kapsz vagy csak komoly megalkuvásokkal... de sok szerencsét a kereséshez!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19737 Dátum: 2014.01.29 szerda, 22:04:54 »

Urak!

Vélemény erről?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium-s_powershift-7437657
Nagyjából csak városban menne, viszonylag rövid távokat, de azért hetente lenne benne közepesebb táv is.
Évi 10E km kb.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19738 Dátum: 2014.01.29 szerda, 22:07:25 »

Urak!

Vélemény erről?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium-s_powershift-7437657
Nagyjából csak városban menne, viszonylag rövid távokat, de azért hetente lenne benne közepesebb táv is.
Évi 10E km kb.


vagy ez:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium-s_powershift_full_extra_kis_km_igenyeseknek-6927530
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #19739 Dátum: 2014.01.29 szerda, 22:09:17 »

Urak!

Vélemény erről?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium-s_powershift-7437657
Nagyjából csak városban menne, viszonylag rövid távokat, de azért hetente lenne benne közepesebb táv is.
Évi 10E km kb.

Városba mi a fenének a 239 ló? Ennyiért vehetnél egy 911-et is....Vagy vmi alternatív hajtásut.... Tesla vagy mi...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #19740 Dátum: 2014.01.29 szerda, 22:10:39 »

És 203 ló?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19741 Dátum: 2014.01.29 szerda, 22:10:52 »

Városba mi a fenének a 239 ló? Ennyiért vehetnél egy 911-et is....Vagy vmi alternatív hajtásut.... Tesla vagy mi...

Fog pályán is futni a gép idővel (ez lenne az enyémutód nyaralásokhoz, stb)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #19742 Dátum: 2014.01.29 szerda, 22:14:28 »

Fog pályán is futni a gép idővel (ez lenne az enyémutód nyaralásokhoz, stb)
Ja, az úgy más. Ha futja rá és nem sajnolod a 7 milcsit a ott állni a garázsba, ami évente min. 10%-ot veszit az értékéből...
Egyébként én is vmi ilyesmin gondolkodom: a céges, nyúzós, szállítós feladatra egy mk3, a privátira meg egy benzines...
Ez esetben már 3 óto állnak a kertben, tehát csak ízi....
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19743 Dátum: 2014.01.29 szerda, 22:15:37 »

Urak!

Vélemény erről?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium-s_powershift-7437657
Nagyjából csak városban menne, viszonylag rövid távokat, de azért hetente lenne benne közepesebb táv is.
Évi 10E km kb.

Szép. Én is vágyom egy ilyenre, pláne, hogy ebben már nem a szhar volvo motor van és talán láncos eplus2 eplus2
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19744 Dátum: 2014.01.29 szerda, 22:18:35 »

Ja, az úgy más. Ha futja rá és nem sajnolod a 7 milcsit a ott állni a garázsba, ami évente min. 10%-ot veszit az értékéből...
Egyébként én is vmi ilyesmin gondolkodom: a céges, nyúzós, szállítós feladatra egy mk3, a privátira meg egy benzines...
Ez esetben már 3 óto állnak a kertben, tehát csak ízi....

Nem fog ez állni, minden nap menne.
Az a baj, hogy bekonfigoltam egy Octavia 1.8TSI DSG-t, pár extra, s az is 7,33 lett. Akkor inkább ez, nem?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19745 Dátum: 2014.01.29 szerda, 22:19:18 »

Fog pályán is futni a gép idővel (ez lenne az enyémutód nyaralásokhoz, stb)
Jani ezzel spórolnál egy kis pénzt (Átszámítva 4800000) hehe hehe
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19746 Dátum: 2014.01.29 szerda, 22:21:49 »

Jani ezzel spórolnál egy kis pénzt (Átszámítva 4800000) hehe hehe

?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19747 Dátum: 2014.01.29 szerda, 22:22:51 »

Ha már itt tartunk mi a különbség a 203 és 239 lovas közt, mert a motor ugyanúgy 2.0 ecoboost. Csak szoftver vagy egyéb más mechanikus alkatrészben is különbözik??
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19748 Dátum: 2014.01.29 szerda, 22:23:35 »

Bocsi kimaradt a link
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-mondeo-ahlen/189598534.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&fuels=GAS&fuels=LPG&fuels=CNG&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=100000
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19749 Dátum: 2014.01.29 szerda, 22:29:59 »


ez nem "új"...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 388 389 390 391 392 393 394 [395] 396 397 398 399 400 401 402 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.176 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.