Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 14:21:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
388
389
390
391
392
393
394
[
395
]
396
397
398
399
400
401
402
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13334774 alkalommal)
brughom
és 17 vendég van a témában
husi1986
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19700 Dátum:
2014.01.28 kedd, 17:08:29 »
Értem,köszönöm!
Az autó nem hiteles,ez esetben mivan ha gtk-ra veszi?
Idézetet írta: tomeed - 2014.01.28 kedd, 17:03:08
Ha GTK -ra veszi a biztosító és hiteles az autód akkor nagy bajban vagy.
De ezt ne akard, ellenségemnek nem kívánom, mert az nagy cumi.
Ez a mondat azt jelenti, hogy a végére jársz, melyek azok az alkatrészek amiket meg kell venni.
Itt a fórumon is hozzájuthatsz olcsóbban alkatrészekhez, mint ha bemennél egy Fordba és megrendelnéd. Használtan venni pl.: allegro-ról lökhárítót, lámpákat, stb.
Viszont a biztosítónak mehet a Ford-os ár, azaz az ECAT-ban szereplő ár! De ez egy mai kárszakértő megoldja, meg van hozzá a rendszerük ahonnan lekérik az árat, és az mindig fedi is a valóságot. Amit cserére vesz, vett fel, mindig új, gyári árakkal fog neked kalkulálni.
Ez az alaktrész ár kerüljön a számlára.
Itt keletkezik egy kis árrés ami neked jó, sőt ha bontottan szerzel jó alkatrészeket akkor egy fullos nyaralás vagy síelés is kijön.
És tulajdonképpen még nem is csalsz, csak kihasználod a lehetőségeket
De mondom ez csak akkor megy így ha van olyan ismerősöd akiben megbízol és jól dolgozik, ráadásul kapható ilyesmire.
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19701 Dátum:
2014.01.28 kedd, 17:23:11 »
Idézetet írta: husi1986 - 2014.01.28 kedd, 17:08:29
Értem,köszönöm!
Az autó nem hiteles,ez esetben mivan ha gtk-ra veszi?
Akkor az van,hogy azt mondja neked a biztosító,hogy GTK, és ad neked pl.: 500 ezret, aztán te azt csinálsz az autóval amit akarsz.
Ha ez így nem jó akkor még mindig felmarkolhatod a felkínált összeget, és eladhatod a roncsot. Amit eladhatsz rendszámosan, de ki is lehet vonatni a forgalomból.
Ekkor a roncs érték még a tiéd marad.
A GTK a biztosítóknak jó, így védik be magukat.
De nem jelenti feltétlenül azt,hogy egy GTK-ra vett autó nem javítható meg, lehet megoldható a javítás a felkínált összegből, ha utángyártott, bontott alkatrlészekből megy majd a javítás.
Viszont itt öröm az ürömben,hogy nem kell se számla, se áfa
Ha nincs rajta hitel akkor nem "nagy" gond.
Ha lenne akkor így nézne ki a dolog:
Biztosító ad a roncsért 500 ezret, de még van rajta 8 millió sváci frankocska hitelecske, a kedvezményezett a bank, mint mindig
, ilyenkor a biztosító kifizeti a 500 ezret a banknak, a banktól pedig jön egy papír, hogy kedves XY 15 munkanapja van ,hogy a fennmaradó összeget kifizesse, ugyanis GTK-ra tört az autó és nincs további fedezet.
Na az egy szép mutatvány!!!!!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19702 Dátum:
2014.01.28 kedd, 17:43:29 »
BaloghTomi:
a jog ugye ezt hívja biztosítási csalásnak?
Ki mennyit ülhet?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19703 Dátum:
2014.01.28 kedd, 17:46:15 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.28 kedd, 17:43:29
BaloghTomi:
a jog ugye ezt hívja biztosítási csalásnak?
Ki mennyit ülhet?
Sokat
Naplózva
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19704 Dátum:
2014.01.28 kedd, 18:30:13 »
Idézetet írta: MrBrown - 2014.01.28 kedd, 16:51:09
Nekem előző mondimba Bécsben jött belém egy osztrák és én bár Soproni vagyok, kárfelvétel után kivittem az első osztrák forba és ők mindent rendeztek a biztosítóval. Egy két dolgot azért megcsináltattam velük okosba (ugyan férjen már bele alapon).
Még egy Soproni
Én is az vagyok, egyszer összefuthatnánk, megnézném az autód
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19705 Dátum:
2014.01.28 kedd, 19:39:06 »
Idézetet írta: tomeed - 2014.01.28 kedd, 14:10:35
Hát ha az a kérdés, hogy hogy tudsz a legtöbbet anyagilag kihozni ebből akkor :
Mondanak majd egy összeget számla nélkül, ha elfogadod átutalják, miután levonták az önrészedet, aztán csinálsz a pénzzel amit akarsz és az autóval is, (ha bankos a kocsi akkor további macera lesz)
Ez akkor játszik ha otthon áll egy ugyanilyen autó amiről letudod szedni a sérült alkatrészeket, vagy bontókban elkezdeni nézelődni, de ez szinte járhatatlan út, nagyon hosszú időt vehet igénybe, de megéri
A másik, hogy nem fogadod el a számla nélküli összeget és betolod egy szervizbe ahol megcsináltatod és számla alapján fizet a biztosító a szerviznek, amiből te egy fillért nem fogsz látni.
Azok az idők már elmúltak, hogy egy sárvédőívre rá lehet írni 1 millát. Sajnos nem hülye a biztosító, tudja meddig lehet feszíteni a húrt. Ráadásul egy márkaszerviz előre megadott árakon dolgozik.
Én biztos nem márkaszervizbe vinném, az egyszer már fix.
Hanem!
Olcsósítva beszerezni az alkatrészeket, majd ha megvan minden, elvinni egy ismerős maszek szervizbe, hogy legózzák össze a kocsit és fesék le szépen.
Ott a számlára a valós gyári árat ráírni, különbözettel lehet játszani.
Aztán!
A javítható elemeket javítani, de cserére felvetetni, ilyenkor új alkatrész árakat számlára dobatni + festés.
Viszont ebben az esetben szerezned kell törött, szinazonos elemet, amit le kell adni a biztosítónak, mert sajnos, vagy nem sajnos, a legtöbb igényt tart rá és elviszi, elkéri. Ez is macerás.
Az avultatásra figyelj, műanyag alkatrészeknél nincs avultatás 6 éves kor alatt, felette már van.
Utólag már könnyű okosnak lenni, de ha van ismerősöd aki ilyenben már "jártas" ott kellett volna a szemlét tartatni, mert pl.: ha letörik a ködlámpa műanyag rögzítő fülecskéje, már cserére is veszik stb.
Ha megvan a végső ár,ami ugyebár generált, a maszeknak fizetsz egy áfát, és a különbözetet elteszed zsebbe, de ez csak ismerős szerviznál pálya. Ismeretlennél bepróbálkozni nem érdemes, mert ott nem lesz elég nekik az áfa.
Gondolom 10% az önrészed, ekkora kárnál úgyis az játszik majd.
Ha kötelezőre megy a buli, akkor kánaán van, ott ugyanez a szitu, csak az önrész is zsebben marad.
Pótszemlére én tennék az autóba szépen olyan nemlátható elemeket amik sérülhettek, pl: AC hűtő, de az utolsó tolatóradarszenzortól kezdve mindent.
Itt is az van, hogy erre rá kell szánni az időt, a munkát, mert ha idő nincs és kedv se hozzá akkor a legegyszerűbb út a Ford márkaszerviz, ott ők nagoyn jól járnak, a biztosító kevésbe, de kit érdekel, és te is, mert megkapod az autódat szép állapotban, viszont zseton nem marad a zsebedben.
Nem olyan bonyolult ez.....
"Olcsósítva beszerezni az alkatrészeket, majd ha megvan minden, elvinni egy ismerős maszek szervizbe, hogy legózzák össze a kocsit és fesék le szépen.
Ott a számlára a valós gyári árat ráírni, különbözettel lehet játszani.
Aztán!
A javítható elemeket javítani, de cserére felvetetni, ilyenkor új alkatrész árakat számlára dobatni + festés.
Viszont ebben az esetben szerezned kell törött, szinazonos elemet, amit le kell adni a biztosítónak, mert sajnos, vagy nem sajnos, a legtöbb igényt tart rá és elviszi, elkéri. Ez is macerás."
Nekem ez a rész tetszik.
Ha gyári alkatrészt számolsz ei, bekéri a beszerzési számlát a biztosító. Mindenki audatex szerint számol el és dolgozik.
A biztosító nem hülye, kinevet (és még jól meg is sz...pat) ha egy másik elemet próbálsz neki leadni, mint amit lefényképezett -sérülés- a kárfelvételen.
Ráadásul a leadás úgy történik, hogy meg is kell semmisíteni és fényképezi. Azt, amit felvett....nem egy másikat.
A legtöbb esetben fényképezni kell beszerelés/fényezés közben vagy előtt is.
Sok elemet javításra is felvehet, mert megteheti. Nem lehet átverni így a biztosítósokat már. Ráadásul a kárszakértőt érdekelté tették, hogy minél kevesebb költséget generáljon a biztosítónak.
Amiről te beszélsz az a rég múlt......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19706 Dátum:
2014.01.28 kedd, 20:11:18 »
Idézetet írta: bocc - 2014.01.28 kedd, 18:30:13
Még egy Soproni
Én is az vagyok, egyszer összefuthatnánk, megnézném az autód
Oksa, priviben megbeszéljük!
Van még itt valaki sopronból?
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
gab200
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19707 Dátum:
2014.01.28 kedd, 20:13:02 »
Jó estét kívánok a hölgyeknek és az uraknak!
Nagyon megtetszett nekem a 4.generációs kombi formája,így valószínűleg egy ilyet fogok venni hamarosan.Egy v6 dízel Signumból ülnék át,tehát nagyon fontos nekem a magas felszereltség és a dinamikus dízel motor.A benzines nem játszik,mivel 30-40000-et megyek évente és 20 literrel számolva nem lenne túl kifizetődő
Amit szeretnék mindenképpen:
-2.0-es vagy a 2.2-es motor(szerintetek melyik a kevésbé nyűgös?az üzemanyag ellátás ennél a generációnál már megbízhatóbb,mint az előzőnél?)
-automata:6 seb vagy a DSG(ki a váltó gyártója?)
-memóriás-elektromos bőr ülések(jó lenne a szellőztethető,a Signumban imádtam)
-állófűtés
-navi
-valamint a kijelzőt a fordulatszám mérő és a km. óra közé(jól vettem észre,hogy a faceliftnél eltűnt?
-5 évnél lehetőleg nem idősebbet,200.000 km alatti futással(tudom,hogy a nagyon felszereltek általában cégautók voltak)
Nem vagyok analfabéta az autókhoz,tehát családi körben lenne javítva,elérhető hozzá "tört" diagnosztika?
Van esetleg közöttetek,akinek ilyen autója van és eladná?Van valaki Székesfehérvár környékéről,hogy valamikor beszélgessek vele a típusról?
Gábor
Naplózva
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19708 Dátum:
2014.01.28 kedd, 20:21:43 »
Idézetet írta: MrBrown - 2014.01.28 kedd, 20:11:18
Oksa, priviben megbeszéljük!
Van még itt valaki sopronból?
Fertőrákosról van
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19709 Dátum:
2014.01.28 kedd, 20:24:31 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.28 kedd, 19:39:06
"Olcsósítva beszerezni az alkatrészeket, majd ha megvan minden, elvinni egy ismerős maszek szervizbe, hogy legózzák össze a kocsit és fesék le szépen.
Ott a számlára a valós gyári árat ráírni, különbözettel lehet játszani.
Aztán!
A javítható elemeket javítani, de cserére felvetetni, ilyenkor új alkatrész árakat számlára dobatni + festés.
Viszont ebben az esetben szerezned kell törött, szinazonos elemet, amit le kell adni a biztosítónak, mert sajnos, vagy nem sajnos, a legtöbb igényt tart rá és elviszi, elkéri. Ez is macerás."
Nekem ez a rész tetszik.
Ha gyári alkatrészt számolsz ei, bekéri a beszerzési számlát a biztosító. Mindenki audatex szerint számol el és dolgozik.
A biztosító nem hülye, kinevet (és még jól meg is sz...pat) ha egy másik elemet próbálsz neki leadni, mint amit lefényképezett -sérülés- a kárfelvételen.
Ráadásul a leadás úgy történik, hogy meg is kell semmisíteni és fényképezi. Azt, amit felvett....nem egy másikat.
A legtöbb esetben fényképezni kell beszerelés/fényezés közben vagy előtt is.
Sok elemet javításra is felvehet, mert megteheti. Nem lehet átverni így a biztosítósokat már. Ráadásul a kárszakértőt érdekelté tették, hogy minél kevesebb költséget generáljon a biztosítónak.
Amiről te beszélsz az a rég múlt......
Augusztus az régmúlt?
Addig jó amíg vannak akik így gondolkodnak, mint te, de komolyan. Naívan és be nem vállalósan.
Jó helyre kell vinni és mindenki happy.
Nekem nem tudod megmagyarázni az ellenkezőjét,
"Ráadásul a kárszakértőt érdekelté tették"
Aham, na erről tudnék mesélni, érdekelté tették. Na figyelj!
Utángyártott szélvédő az autóban. Kijön a kárszakértő egy multi cég parkolójába, oda lett megbeszélve!
Mondja,hogy nem lesz jó, mert ugy a szélvédő, de áll a parkolóban egy másik aminek gyári az üvege. Szrinted melyikről készült fotó?
Ezt nem árulom el, hagylak rajta elmélkedni.
Ennyit erről,hogy ki mennyire érdekelt.
Ugyan már.
Magyarországon ez nem működik!!!!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19710 Dátum:
2014.01.28 kedd, 20:52:43 »
Idézetet írta: tomeed - 2014.01.28 kedd, 20:24:31
Augusztus az régmúlt?
Addig jó amíg vannak akik így gondolkodnak, mint te, de komolyan. Naívan és be nem vállalósan.
Jó helyre kell vinni és mindenki happy.
Nekem nem tudod megmagyarázni az ellenkezőjét,
"Ráadásul a kárszakértőt érdekelté tették"
Aham, na erről tudnék mesélni, érdekelté tették. Na figyelj!
Utángyártott szélvédő az autóban. Kijön a kárszakértő egy multi cég parkolójába, oda lett megbeszélve!
Mondja,hogy nem lesz jó, mert ugy a szélvédő, de áll a parkolóban egy másik aminek gyári az üvege. Szrinted melyikről készült fotó?
Ezt nem árulom el, hagylak rajta elmélkedni.
Ennyit erről,hogy ki mennyire érdekelt.
Ugyan már.
Magyarországon ez nem működik!!!!
Azért nem is úgy működnek a dolgok ahogy Te leírtad.
Ez nem a gondolkodáson múlik....sajnos vannak törvények, szabályok amiket azért be kell tartani. Most nem azt mondom, hogy én vagyok a becsületesség mintaképe, mert nem.
Viszont te finoman próbálod szegény usert egy biztosítási csalás felé terelgetni. Neki fogalma sincs a dolgokról azért kérdezett a fórumon. Neked szerencséd van, hogy vannak ilyen lehetőségeid....az pedig elég hülyén venné ki magát, ha a srác odamenne egy szervizbe, hogy a fórumon mondták neki ezt+azt......szerinted?! Ezt az egészet pü-be kellett volna neki leírni. (szerintem)
Neki mivel fogalma sincs az egészről az a legjobb, ha beadja az autóját egy olyan autójavító műhelybe aki szerződve van a biztosítóval és lebokszol helyette mindent, az autóját pedig visszakapja megjavítva.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
BNDi
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19711 Dátum:
2014.01.28 kedd, 20:58:52 »
Idézetet írta: cssl - 2014.01.27 hétfő, 17:55:28
Ma voltam az Auto-Fort Váci úti szervizében. Fogalmuk sem volt erről és azt sem tudják melyik modult kellene frissíteni ehhez. Utána néztek az Etis-ben is, semmi. Mindenesetre azt mondták, hogy ellehet vele úgy b.....ni az autót, "hogy többet sosem áll talpra." Ha valaki mégis csináltatott már ilyet jó lenne ha, megmondaná hol. Engem tulajdonképpen csak a hőfokmérő része érdekelne, különösen így télen.
Ez érdekes. Ivanics Székesfehérváron simán megcsinálja. Eddig eddig 2 ismerősnek mondtam, 2-en megcsináltatták sikeresen.
kép itt:
https://www.dropbox.com/s/hissxkhiir6ma25/2014-01-26%2015.10.47.jpg
Amint már korábban írtam a software a műszeregységben van és a Flash over CAN módszerrel lehet frissíteni.
ETIS oldalon VIN beírás és találat után van egy keretezett rész 'Gépkocsi szoftver' réssze. A 'ide' linkre kattintva listázásra kerülnek az autóban lévő vezérlőegységek (ECU-k).
A műszeregység ebből az IPC aminél van is egy szoftver frissítés link amire kattintva ez az infó is olvasható:
Szoftver frissítések - Kombinált műszer (IPC)
Modul programozás
Ez az alkalmazás frissíti a kombinált műszer (IPC) szoftverét a legújabb szintre.
A vezérlőegység programozás megkezdése előtt fontos, hogy a gépkocsit egy megfelelő akkumulátor támogató egységhez csatlakoztassák.
SC20130430-1300-G1553503
Erre a szoftverfrissítésre a következő MSzI (Műszaki szerviz információk) vonatkozik:
A Ford Motor Company folyamatos programfejlesztési folyamata részeként a vezérlőegységre újabb szoftver áll rendelkezésre.
Úgy tűnik, hogy az ABS modulra van még frisebb SW
BCM Központi elektronikus vezérlőegység (GEM)
PCM Hajtáslánc-vezérlőegység (PCM)
SPRM Beszédfelismerés vezérlőegység (SPRM)
PDM Utasajtó-vezérlőegység (PDM)
ABS Blokkolásgátló fékrendszer (ABS) vezérlőegység
IPC Kombinált műszer (IPC)
HVAC Fűtés, szellőztetés és klímaberendezés (HVAC) vezérlőegység
HCM Fényszóró-vezérlőegység
PAM Parkolássegítő rendszer vezérlőegység (PAM)
ACM Audió első vezérlőegység (ACM)
DDM Vezetőoldali ajtó vezérlőegység (DDM)
SASM Kormánykerék-elfordulás érzékelő
RCM Visszatartó-rendszer vezérlőegység (RCM)
SECM Szervokormány-vezérlőegység (PSCM)
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19712 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:12:25 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.28 kedd, 20:52:43
Azért nem is úgy működnek a dolgok ahogy Te leírtad.
Ez nem a gondolkodáson múlik....sajnos vannak törvények, szabályok amiket azért be kell tartani. Most nem azt mondom, hogy én vagyok a becsületesség mintaképe, mert nem.
Viszont te finoman próbálod szegény usert egy biztosítási csalás felé terelgetni. Neki fogalma sincs a dolgokról azért kérdezett a fórumon. Neked szerencséd van, hogy vannak ilyen lehetőségeid....az pedig elég hülyén venné ki magát, ha a srác odamenne egy szervizbe, hogy a fórumon mondták neki ezt+azt......szerinted?! Ezt az egészet pü-be kellett volna neki leírni. (szerintem)
Neki mivel fogalma sincs az egészről az a legjobb, ha beadja az autóját egy olyan autójavító műhelybe aki szerződve van a biztosítóval és lebokszol helyette mindent, az autóját pedig visszakapja megjavítva.
Ez így van, írtam is, bevinni, ott hagyni és érte menni ,ez a leggyorsabb és legtisztább, de ha elolvastad volna a sorokat rendesen, akkor ezt nem írtad volna ide le.
Engem kb pont annyira érdekel, hogy ki, hogy oldja meg a dolgait, mint amennyire a többieket érdekli, hogy én, hogy oldom meg.
Senkinek nem mondtam, hogy ugorjon a kútba, de ha mégis megteszi akkor legalább legyen elég hosszú a kötél.
Ezek nem titkok, sajnos.
Te meg nem így nyilatkoznál ha egyszer jól megszopatna a tiszteletben álló biztosító elvtárs.
Nem lennél soha többet becsületes velük szemben ha a sajátnak hitt, de valójában 20 év hitelre megvett autó félbetörve állna az útszélén és a fejed felett lebegne, hogy napjaid vannak hátra,hogy a fenn maradó 10 milkát kipengesd a banknak.
Na akkor lehet elmúlna a becsületesség.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.28 kedd, 21:15:33 írta tomeed
»
Naplózva
BNDi
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19713 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:16:33 »
Idézetet írta: kofy - 2014.01.28 kedd, 07:25:40
- Az új változat verziója: CS7T-10849-TD (mondeo), illetve -VD (smax)
"[/i]
A Mondeo-ban és S-Max-ban ugyanaz a műszeregység van. A leírt cikkszámok az egyég hátulján látható cikkszám. -TD benzines km/h skálával az -UD Benzines-mérföld a -VD dízel km/h és végül a -XD dízel mérföld kombináció.
A különböző egységekben futó szoftvereket folyamatosan fejlesztik, és a gyártásba történt bevezetés után a szervizek is megkapják, hogy szükség esetén a kompatibilis autókat frissíteni lehessen...
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19714 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:31:40 »
Idézetet írta: tomeed - 2014.01.28 kedd, 21:12:25
Ez így van, írtam is, bevinni, ott hagyni és érte menni ,ez a leggyorsabb és legtisztább, de ha elolvastad volna a sorokat rendesen, akkor ezt nem írtad volna ide le.
Engem kb pont annyira érdekel, hogy ki, hogy oldja meg a dolgait, mint amennyire a többieket érdekli, hogy én, hogy oldom meg.
Senkinek nem mondtam, hogy ugorjon a kútba, de ha mégis megteszi akkor legalább legyen elég hosszú a kötél.
Ezek nem titkok, sajnos.
Te meg nem így nyilatkoznál ha egyszer jól megszopatna a tiszteletben álló biztosító elvtárs.
Nem lennél soha többet becsületes velük szemben ha a sajátnak hitt, de valójában 20 év hitelre megvett autó félbetörve állna az útszélén és a fejed felett lebegne, hogy napjaid vannak hátra,hogy a fenn maradó 10 milkát kipengesd a banknak.
Na akkor lehet elmúlna a becsületesség.
Elolvastam a sorokat....
Sajnos tudom, hogy működnek a biztosítós dolgok. Én egy szóval sem állítottam, hogy én lennék a becsületesség mintaképe.
Azt meg őszintén sajnálom, hogy Veled ez történt, ez a tapasztalatod.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19715 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:34:56 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.28 kedd, 17:43:29
BaloghTomi:
a jog ugye ezt hívja biztosítási csalásnak?
Ki mennyit ülhet?
Káreseményen történő nyerészkedés.
Naplózva
cssl
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 187
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19716 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:43:09 »
Idézetet írta: BNDi - 2014.01.28 kedd, 20:58:52
Ez érdekes. Ivanics Székesfehérváron simán megcsinálja. Eddig eddig 2 ismerősnek mondtam, 2-en megcsináltatták sikeresen.
kép itt:
https://www.dropbox.com/s/hissxkhiir6ma25/2014-01-26%2015.10.47.jpg
Amint már korábban írtam a software a műszeregységben van és a Flash over CAN módszerrel lehet frissíteni.
ETIS oldalon VIN beírás és találat után van egy keretezett rész 'Gépkocsi szoftver' réssze. A 'ide' linkre kattintva listázásra kerülnek az autóban lévő vezérlőegységek (ECU-k).
A műszeregység ebből az IPC aminél van is egy szoftver frissítés link amire kattintva ez az infó is olvasható:
Szoftver frissítések - Kombinált műszer (IPC)
Modul programozás
Ez az alkalmazás frissíti a kombinált műszer (IPC) szoftverét a legújabb szintre.
A vezérlőegység programozás megkezdése előtt fontos, hogy a gépkocsit egy megfelelő akkumulátor támogató egységhez csatlakoztassák.
SC20130430-1300-G1553503
Erre a szoftverfrissítésre a következő MSzI (Műszaki szerviz információk) vonatkozik:
A Ford Motor Company folyamatos programfejlesztési folyamata részeként a vezérlőegységre újabb szoftver áll rendelkezésre.
Úgy tűnik, hogy az ABS modulra van még frisebb SW
BCM Központi elektronikus vezérlőegység (GEM)
PCM Hajtáslánc-vezérlőegység (PCM)
SPRM Beszédfelismerés vezérlőegység (SPRM)
PDM Utasajtó-vezérlőegység (PDM)
ABS Blokkolásgátló fékrendszer (ABS) vezérlőegység
IPC Kombinált műszer (IPC)
HVAC Fűtés, szellőztetés és klímaberendezés (HVAC) vezérlőegység
HCM Fényszóró-vezérlőegység
PAM Parkolássegítő rendszer vezérlőegység (PAM)
ACM Audió első vezérlőegység (ACM)
DDM Vezetőoldali ajtó vezérlőegység (DDM)
SASM Kormánykerék-elfordulás érzékelő
RCM Visszatartó-rendszer vezérlőegység (RCM)
SECM Szervokormány-vezérlőegység (PSCM)
Köszönöm az információt. Rá is kerestem az ETIS-ben és valóban írja, sőt még a váltóhoz is. Holnap visszamegyek a Fordhoz és megkérdezem: mit is mondanak most?
Naplózva
MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011 2.0 TDci Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
husi1986
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19717 Dátum:
2014.01.28 kedd, 22:09:51 »
Szóval,köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat.Igen a legegyszerűbb megoldással tisztában vagyok viszont azért kértem alternativákat mert nehéz lenyelnem hogy a sérülésmentes autóm amire évekig spóroltam egy részeg fasz tönkreteszi miközben legnagyobb álmomban vagyok az ágyamban és a kárszakértő kerek perec a kérdésemre megmondja hogy hát igen azt az értékvesztést amit emiatt a kocsi elszenved,azt ÉNNEKEM kell lenyelnem.Úgy hogy fizetem a full cascot is.
Igen "szerencsére" ez az első káreseményem tehát ilyen szempontból egyszeri "user" vagyok. De az igazságtalanságot amit alapból azzal hogy majd vhogy hónapok alatt helyrepofozzuk a kocsid ami persze sose lesz már a régi aztán elfelejtjük egymást és semmi kártérítés (azon kivül hogy mókolhatok kicsit bérautóval amit szintén nem biztos hoyg elfogadnak)....Hát ezt nehéz lenyelni.
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.28 kedd, 21:31:40
Elolvastam a sorokat....
Sajnos tudom, hogy működnek a biztosítós dolgok. Én egy szóval sem állítottam, hogy én lennék a becsületesség mintaképe.
Azt meg őszintén sajnálom, hogy Veled ez történt, ez a tapasztalatod.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19718 Dátum:
2014.01.28 kedd, 22:36:45 »
Idézetet írta: husi1986 - 2014.01.28 kedd, 22:09:51
Szóval,köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat.Igen a legegyszerűbb megoldással tisztában vagyok viszont azért kértem alternativákat mert nehéz lenyelnem hogy a sérülésmentes autóm amire évekig spóroltam egy részeg *** tönkreteszi miközben legnagyobb álmomban vagyok az ágyamban és a kárszakértő kerek perec a kérdésemre megmondja hogy hát igen azt az értékvesztést amit emiatt a kocsi elszenved,azt ÉNNEKEM kell lenyelnem.Úgy hogy fizetem a full cascot is.
Igen "szerencsére" ez az első káreseményem tehát ilyen szempontból egyszeri "user" vagyok. De az igazságtalanságot amit alapból azzal hogy majd vhogy hónapok alatt helyrepofozzuk a kocsid ami persze sose lesz már a régi aztán elfelejtjük egymást és semmi kártérítés (azon kivül hogy mókolhatok kicsit bérautóval amit szintén nem biztos hoyg elfogadnak)....Hát ezt nehéz lenyelni.
Nincs azzal baj, hogy "alternatívákat" keresel....tomeed mondott is párat. Én csak azt jegyeztem meg, hogy nem biztos hogy a jó irányba terel és privátban kellene megbeszélni. (nem kiírni egy nyilvános fórumra)
A "rendszert" azt sajnos ismerem elég jól. Ez az évek folyamán alakult ilyenné....és nem véletlenül.
A bérautót ki lehet fizettetni, ha tudod igazolni azt, hogy az autó nélkülözhetetlen a munkádhoz (munkaeszköz).
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
kofy
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19719 Dátum:
2014.01.29 szerda, 07:10:01 »
Idézetet írta: BNDi - 2014.01.28 kedd, 21:16:33
A Mondeo-ban és S-Max-ban ugyanaz a műszeregység van. A leírt cikkszámok az egyég hátulján látható cikkszám. -TD benzines km/h skálával az -UD Benzines-mérföld a -VD dízel km/h és végül a -XD dízel mérföld kombináció.
A különböző egységekben futó szoftvereket folyamatosan fejlesztik, és a gyártásba történt bevezetés után a szervizek is megkapják, hogy szükség esetén a kompatibilis autókat frissíteni lehessen...
Köszi az infót, mindig okosodik az ember...
Naplózva
kofy
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19720 Dátum:
2014.01.29 szerda, 07:26:17 »
Idézetet írta: gab200 - 2014.01.28 kedd, 20:13:02
Jó estét kívánok a hölgyeknek és az uraknak!
Nagyon megtetszett nekem a 4.generációs kombi formája,így valószínűleg egy ilyet fogok venni hamarosan.Egy v6 dízel Signumból ülnék át,tehát nagyon fontos nekem a magas felszereltség és a dinamikus dízel motor.A benzines nem játszik,mivel 30-40000-et megyek évente és 20 literrel számolva nem lenne túl kifizetődő
Amit szeretnék mindenképpen:
-2.0-es vagy a 2.2-es motor(szerintetek melyik a kevésbé nyűgös?az üzemanyag ellátás ennél a generációnál már megbízhatóbb,mint az előzőnél?)
-automata:6 seb vagy a DSG(ki a váltó gyártója?)
-memóriás-elektromos bőr ülések(jó lenne a szellőztethető,a Signumban imádtam)
-állófűtés
-navi
-valamint a kijelzőt a fordulatszám mérő és a km. óra közé(jól vettem észre,hogy a faceliftnél eltűnt?
-5 évnél lehetőleg nem idősebbet,200.000 km alatti futással(tudom,hogy a nagyon felszereltek általában cégautók voltak)
Nem vagyok analfabéta az autókhoz,tehát családi körben lenne javítva,elérhető hozzá "tört" diagnosztika?
Van esetleg közöttetek,akinek ilyen autója van és eladná?Van valaki Székesfehérvár környékéről,hogy valamikor beszélgessek vele a típusról?
Gábor
Szia! Üdv a fórumon!
Amilyen autót szeretnél (nézve a felszereltségi igényeket), azt itthon szerintem nem találsz (állófűtés pl.). Ha V6-ból ülsz át, és fontos a dinamikus autózás, akkor a 2.2 TDCi jobban fog tetszeni, mint a 2.0. A kétezreshez már duplakuplungos (getrag-féle 6DCT450) az automata 2010-től, míg a kettőketteshez aisin-féle normál citromos automata (AWF-21, másnéven AWTF-80) jár.
A műszeregység a facelifttel csak annyiban változott, hogy az analóg vízhőfokmérő és üzemanyagmutató eltűnt. A középső képernyő maradt (ha converse+-os az autó).
A tapasztalatok tekintetében pedig szerintem SzJani tud többet mondani, neki van 2.2.
Naplózva
gab200
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19721 Dátum:
2014.01.29 szerda, 08:23:29 »
Idézetet írta: kofy - 2014.01.29 szerda, 07:26:17
Szia! Üdv a fórumon!
Amilyen autót szeretnél (nézve a felszereltségi igényeket), azt itthon szerintem nem találsz (állófűtés pl.). Ha V6-ból ülsz át, és fontos a dinamikus autózás, akkor a 2.2 TDCi jobban fog tetszeni, mint a 2.0. A kétezreshez már duplakuplungos (getrag-féle 6DCT450) az automata 2010-től, míg a kettőketteshez aisin-féle normál citromos automata (AWF-21, másnéven AWTF-80) jár.
A műszeregység a facelifttel csak annyiban változott, hogy az analóg vízhőfokmérő és üzemanyagmutató eltűnt. A középső képernyő maradt (ha converse+-os az autó).
A tapasztalatok tekintetében pedig szerintem SzJani tud többet mondani, neki van 2.2.
Kedves kofy!
Köszönöm a válaszodat!
Igazából az állófűtés az a gyári extra,amiről le tudok mondani a vásárlás pillanatában,mert az utólag szereltek általában jobbak,mint a gyári rendszerek.Az aisin féle váltósban akkor nem gondolkodom,ismerem eléggé,betegágy az a váltó
Akkor ezek szerint a 2.2-ből csak ilyen van...Te mennyire vagy megelégedve az autóddal?Nekem fontos,hogy tudjam szeretni,ne csak egy A-ból B pontba elvivő gép legyen.Bár a fórumot olvasgatva,ezt kizártnak tartom...
Naplózva
kofy
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19722 Dátum:
2014.01.29 szerda, 08:53:53 »
Idézetet írta: gab200 - 2014.01.29 szerda, 08:23:29
Kedves kofy!
Köszönöm a válaszodat!
Igazából az állófűtés az a gyári extra,amiről le tudok mondani a vásárlás pillanatában,mert az utólag szereltek általában jobbak,mint a gyári rendszerek.Az aisin féle váltósban akkor nem gondolkodom,ismerem eléggé,betegágy az a váltó
Akkor ezek szerint a 2.2-ből csak ilyen van...Te mennyire vagy megelégedve az autóddal?Nekem fontos,hogy tudjam szeretni,ne csak egy A-ból B pontba elvivő gép legyen.Bár a fórumot olvasgatva,ezt kizártnak tartom...
Elégedettség? A benzines Ecoboost-tal nincs probléma.
A 2.0 TDCi-ről nem tudok nyilatkozni... A felszereltség, így a belső tér milyenségének megítélése ízlésfüggő, de szerintem kevesen utálják a Titanium-S belsejét...
A duplakuplungos váltóról be tudok számolni: meg lehet szokni, de egy kicsit hiányzik a klasszikus automataváltó (előtte Focus automatám volt). Ami nehezen megszokható számomra: Ha R-ből hirtelen D-be szeretnéd rakni, akkor az nem olyan "puha", mint a hidrósoknál, ráadásul kis fáziskésés is van. Továbbá a kúszásfunkció sem olyan kifinomult. Ezen kívül szeretem. Ráadásul a fogyasztás is 9 liter alatti (átlag 7 decivel több csak, mint a 100 lovas 1.6-os Focusomé volt), ami egy 240 lovas automata autónál szerintem jó.
Továbbra is azt mondom, hogy inkább Németország felé nézelődjél, ott jóval nagyobb a választék és ott lesz állófűtéses is.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19723 Dátum:
2014.01.29 szerda, 08:59:38 »
Idézetet írta: gab200 - 2014.01.28 kedd, 20:13:02
Jó estét kívánok a hölgyeknek és az uraknak!
Nagyon megtetszett nekem a 4.generációs kombi formája,így valószínűleg egy ilyet fogok venni hamarosan.Egy v6 dízel Signumból ülnék át,tehát nagyon fontos nekem a magas felszereltség és a dinamikus dízel motor.A benzines nem játszik,mivel 30-40000-et megyek évente és 20 literrel számolva nem lenne túl kifizetődő
Amit szeretnék mindenképpen:
-2.0-es vagy a 2.2-es motor(szerintetek melyik a kevésbé nyűgös?az üzemanyag ellátás ennél a generációnál már megbízhatóbb,mint az előzőnél?)
-automata:6 seb vagy a DSG(ki a váltó gyártója?)
-memóriás-elektromos bőr ülések(jó lenne a szellőztethető,a Signumban imádtam)
-állófűtés
-navi
-valamint a kijelzőt a fordulatszám mérő és a km. óra közé(jól vettem észre,hogy a faceliftnél eltűnt?
-5 évnél lehetőleg nem idősebbet,200.000 km alatti futással(tudom,hogy a nagyon felszereltek általában cégautók voltak)
Nem vagyok analfabéta az autókhoz,tehát családi körben lenne javítva,elérhető hozzá "tört" diagnosztika?
Van esetleg közöttetek,akinek ilyen autója van és eladná?Van valaki Székesfehérvár környékéről,hogy valamikor beszélgessek vele a típusról?
Gábor
Úgy kezdődik a történet, hogy 2008 utáni 2.2-es kombi Mondeóból van a hahun 5 db.
Ha automatát keresel, akkor 0db van.
Gondold át:
- minek kombi? biztosan kell? az 5ajtós is szép... (ha szerelem, akkor persze nincs mit tenni)
- minek automata? évi 40E-t mész. Biztosan kell? De ugye 5M-ig nincs is.
- hol mész évi 40E-t? város? pálya?
- navi miért kell? Járj utána, hoyg mit tud mennyire pontos! Egy utólagos a Sony helyére fényévekkel többet tud...
Egyáltalán biztosan dízel kell? Használt benzinest egyelőre nem találsz itthon szintén.
Amiket leírtál - s főleg az automata miatt - csak újabb típus jöhet szóba, ezek meg 20E EUR-tól indulnak kint.
Elgondolkodnék így viszont egy 240 lovas 2.0Ecoboost benzinesen. Nem fogyaszt sokkal többet, mint a dízel ha túlnyomórészt nyugisan hajtod. Ja és ez van PowerShifttel. Meg csinglinlingikkel (üléshűtés, stb). Meg +3M...
A nagyon felszereltek cégautók, a nagyon-nagyon felszereltek (üléshűtés) magánautók.
Ha nem kell automata, akkor olyan kell Neked, mint az enyém, ha persze tetszik az 5 ajtós. Én minden szhart belerendeltem anno.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19724 Dátum:
2014.01.29 szerda, 09:02:41 »
Idézetet írta: kofy - 2014.01.29 szerda, 08:53:53
Elégedettség? A benzines Ecoboost-tal nincs probléma.
A 2.0 TDCi-ről nem tudok nyilatkozni... A felszereltség, így a belső tér milyenségének megítélése ízlésfüggő, de szerintem kevesen utálják a Titanium-S belsejét...
A duplakuplungos váltóról be tudok számolni: meg lehet szokni, de egy kicsit hiányzik a klasszikus automataváltó (előtte Focus automatám volt). Ami nehezen megszokható számomra: Ha R-ből hirtelen D-be szeretnéd rakni, akkor az nem olyan "puha", mint a hidrósoknál, ráadásul kis fáziskésés is van. Továbbá a kúszásfunkció sem olyan kifinomult. Ezen kívül szeretem. Ráadásul a fogyasztás is 9 liter alatti (átlag 7 decivel több csak, mint a 100 lovas 1.6-os Focusomé volt), ami egy 240 lovas automata autónál szerintem jó.
Továbbra is azt mondom, hogy inkább Németország felé nézelődjél, ott jóval nagyobb a választék és ott lesz állófűtéses is.
De még mindig túl sok a szűrő kritérium:
2.0 Ecoboost automata kombiból 4-et látok.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
gab200
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19725 Dátum:
2014.01.29 szerda, 10:18:25 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.29 szerda, 08:59:38
Úgy kezdődik a történet, hogy 2008 utáni 2.2-es kombi Mondeóból van a hahun 5 db.
Ha automatát keresel, akkor 0db van.
Gondold át:
- minek kombi? biztosan kell? az 5ajtós is szép... (ha szerelem, akkor persze nincs mit tenni)
- minek automata? évi 40E-t mész. Biztosan kell? De ugye 5M-ig nincs is.
- hol mész évi 40E-t? város? pálya?
- navi miért kell? Járj utána, hoyg mit tud mennyire pontos! Egy utólagos a Sony helyére fényévekkel többet tud...
Egyáltalán biztosan dízel kell? Használt benzinest egyelőre nem találsz itthon szintén.
Amiket leírtál - s főleg az automata miatt - csak újabb típus jöhet szóba, ezek meg 20E EUR-tól indulnak kint.
Elgondolkodnék így viszont egy 240 lovas 2.0Ecoboost benzinesen. Nem fogyaszt sokkal többet, mint a dízel ha túlnyomórészt nyugisan hajtod. Ja és ez van PowerShifttel. Meg csinglinlingikkel (üléshűtés, stb). Meg +3M...
A nagyon felszereltek cégautók, a nagyon-nagyon felszereltek (üléshűtés) magánautók.
Ha nem kell automata, akkor olyan kell Neked, mint az enyém, ha persze tetszik az 5 ajtós. Én minden szhart belerendeltem anno.
Kedves Szjani!
Köszönöm a válaszodat.
Kombit szeretnék,mert az tetszik,ezen felül nincs semmi más oka
Automatát szeretnék,ezt csak az tudja megérteni,akinek volt már automatája,nekem 10 éve csak az van.Vegyesen teszem meg ezt a 40.000-et,kb 15000 a város.Nem akarok utólagos navit,hülyén néz ki az autóban.A benzinesről nem tudsz meggyőzni,míg a dízellel eljárok átlag 8 literrel,úgy a benzines városban 15 litert fogyaszt,azon kívül pedig 10-et,átlag 13 liter.Én 320-ért veszem kútról a gázolajat,az 2560 Ft 100 km-re,benzinből ez pont a duplája,évi 1M mínusz...Ha fél év után motort kell cserélnem a dízelben,még akkor is beljebb vagyok
a 2.2-eshez nem ragaszkodom,ha csak 2.0-est találok,akkor sem fogom elsírni magam.
Az árakkal kapcsolatban: egy 4 éves autóért biztos nem fogok adni "20.000 eurót+3M-t a felszereltség miatt",nincs kedvem konfigurálni,de szerintem újan 10-11 körül lehet :-) olyan 3,5-4M fogok venni,van már kiszemelt is
Na kikonfiguráltam:zsír újan kedvezmény nélkül 11.095.000 Ft lenne,tehát 4-5 évesen,180.000km-el a 3.5-4M reális ár...
Az Ön járműve
Ford Mondeo
Kombi
ÚJ Titanium Luxury
2.0l TDCi (163LE) - Euro5
6 sebességes PowerShift automata váltó
Alapár
10 155 000,00 Ft
Kiválasztott extrák
Blazer Blue
Windsor Lthr Ice St
Programozható, üzemanyag tüzelésű állófűtés 280 000,00 Ft
ICE132 - Színes, érintoképernyos Navigációs rendszer 350 000,00 Ft
Fűthető első és hátsó ülések 89 000,00 Ft
Tolatókamera – első és hátsó parkolóradarral 175 000,00 Ft
Teljes ár
11 049 000,00 Ft i
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.29 szerda, 10:29:56 írta gab200
»
Naplózva
gab200
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19726 Dátum:
2014.01.29 szerda, 10:20:39 »
Idézetet írta: kofy - 2014.01.29 szerda, 08:53:53
Elégedettség? A benzines Ecoboost-tal nincs probléma.
A 2.0 TDCi-ről nem tudok nyilatkozni... A felszereltség, így a belső tér milyenségének megítélése ízlésfüggő, de szerintem kevesen utálják a Titanium-S belsejét...
A duplakuplungos váltóról be tudok számolni: meg lehet szokni, de egy kicsit hiányzik a klasszikus automataváltó (előtte Focus automatám volt). Ami nehezen megszokható számomra: Ha R-ből hirtelen D-be szeretnéd rakni, akkor az nem olyan "puha", mint a hidrósoknál, ráadásul kis fáziskésés is van. Továbbá a kúszásfunkció sem olyan kifinomult. Ezen kívül szeretem. Ráadásul a fogyasztás is 9 liter alatti (átlag 7 decivel több csak, mint a 100 lovas 1.6-os Focusomé volt), ami egy 240 lovas automata autónál szerintem jó.
Továbbra is azt mondom, hogy inkább Németország felé nézelődjél, ott jóval nagyobb a választék és ott lesz állófűtéses is.
Még 2010 körül vezettem ezt a duplakuplungos váltót egy c-max-ban,ott nagyon tetszett,ügyesen,gyorsan váltogatott,és nem emlékszem a "fázis késésre",amit említettél...Mondjuk ott 50.000 km-nél váltót kellett cserélni gariban :-D
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19727 Dátum:
2014.01.29 szerda, 10:37:14 »
Idézetet írta: gab200 - 2014.01.29 szerda, 10:18:25
Kedves Szjani!
Köszönöm a válaszodat.
Kombit szeretnék,mert az tetszik,ezen felül nincs semmi más oka
Automatát szeretnék,ezt csak az tudja megérteni,akinek volt már automatája,nekem 10 éve csak az van.Vegyesen teszem meg ezt a 40.000-et,kb 15000 a város.Nem akarok utólagos navit,hülyén néz ki az autóban.A benzinesről nem tudsz meggyőzni,míg a dízellel eljárok átlag 8 literrel,úgy a benzines városban 15 litert fogyaszt,azon kívül pedig 10-et,átlag 13 liter.Én 320-ért veszem kútról a gázolajat,az 2560 Ft 100 km-re,benzinből ez pont a duplája,évi 1M mínusz...Ha fél év után motort kell cserélnem a dízelben,még akkor is beljebb vagyok
a 2.2-eshez nem ragaszkodom,ha csak 2.0-est találok,akkor sem fogom elsírni magam.
Az árakkal kapcsolatban: egy 4 éves autóért biztos nem fogok adni "20.000 eurót+3M-t a felszereltség miatt",nincs kedvem konfigurálni,de szerintem újan 10-11 körül lehet :-) olyan 3,5-4M fogok venni,van már kiszemelt is
Na kikonfiguráltam:zsír újan kedvezmény nélkül 11.095.000 Ft lenne,tehát 4-5 évesen,180.000km-el a 3.5-4M reális ár...
Az Ön járműve
Ford Mondeo
Kombi
ÚJ Titanium Luxury
2.0l TDCi (163LE) - Euro5
6 sebességes PowerShift automata váltó
Alapár
10 155 000,00 Ft
Kiválasztott extrák
Blazer Blue
Windsor Lthr Ice St
Programozható, üzemanyag tüzelésű állófűtés 280 000,00 Ft
ICE132 - Színes, érintoképernyos Navigációs rendszer 350 000,00 Ft
Fűthető első és hátsó ülések 89 000,00 Ft
Tolatókamera – első és hátsó parkolóradarral 175 000,00 Ft
Teljes ár
11 049 000,00 Ft i
Én is most már csak hagyományos automatát veszek majd, az offom is az, imádom.
A régi 175 lovasból nincs automata.
Ha dinamikus autót akarsz a 2.0 automatát felejtsd el.
Az új 200asból van AUT, hidrós A6. Sztem jó az. Barátkozz vele.
S akkor tudsz válogatni, kb 20E EUR-ról indulnak:
http://suchen.mobile.de/auto/search.html?scopeId=C&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&lang=en&categories=EstateCar&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&transmissions=SEMIAUTOMATIC_GEAR&ambitCountry=&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&features=NAVIGATION_SYSTEM
Van most újabb szhopatás is a kintről hozatal esetén.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/01/29/ehhez_azert_pofa_kell/
Szóval nem áll meg majd sehogy ez 4ből...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
gab200
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19728 Dátum:
2014.01.29 szerda, 11:42:47 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.29 szerda, 10:37:14
Én is most már csak hagyományos automatát veszek majd, az offom is az, imádom.
A régi 175 lovasból nincs automata.
Ha dinamikus autót akarsz a 2.0 automatát felejtsd el.
Az új 200asból van AUT, hidrós A6. Sztem jó az. Barátkozz vele.
S akkor tudsz válogatni, kb 20E EUR-ról indulnak:
http://suchen.mobile.de/auto/search.html?scopeId=C&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&lang=en&categories=EstateCar&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&transmissions=SEMIAUTOMATIC_GEAR&ambitCountry=&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&features=NAVIGATION_SYSTEM
Van most újabb szhopatás is a kintről hozatal esetén.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/01/29/ehhez_azert_pofa_kell/
Szóval nem áll meg majd sehogy ez 4ből...
igen,ez a vagyonszerzési még + 100.000,hogy rohadnának meg...
Naplózva
thevenin
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19729 Dátum:
2014.01.29 szerda, 12:05:00 »
Sziasztok,
nem talaltam megfelelo tuning topicot, de az lenne a kerdesem hogy OBD csatlakozon keresztul csinalt valaki tuningot?
2011-es diesel, 140loeros motorrol van szo.
Elvileg OBD-n keresztul, esszeru hatarok kozott kockazat nelkul lehet "optimalizalni".
Talan meg az is igaz hogy egy 160 LE es 140LE motor kozott nincs szerkezeti kulombseg csak szoftveres.
Kivancsi lennek ebben a temaban atapasztalatokra, velemenyekre.
koszi.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19730 Dátum:
2014.01.29 szerda, 12:05:33 »
Idézetet írta: cssl - 2014.01.28 kedd, 21:43:09
Köszönöm az információt. Rá is kerestem az ETIS-ben és valóban írja, sőt még a váltóhoz is. Holnap visszamegyek a Fordhoz és megkérdezem: mit is mondanak most?
Azért az asztalt ne borítsd rájuk, mert láttuk már, etis is tévedhet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19731 Dátum:
2014.01.29 szerda, 13:42:25 »
Idézetet írta: thevenin - 2014.01.29 szerda, 12:05:00
Sziasztok,
nem talaltam megfelelo tuning topicot, de az lenne a kerdesem hogy OBD csatlakozon keresztul csinalt valaki tuningot?
2011-es diesel, 140loeros motorrol van szo.
Elvileg OBD-n keresztul, esszeru hatarok kozott kockazat nelkul lehet "optimalizalni".
Talan meg az is igaz hogy egy 160 LE es 140LE motor kozott nincs szerkezeti kulombseg csak szoftveres.
Kivancsi lennek ebben a temaban atapasztalatokra, velemenyekre.
koszi.
csak,ha az ecu 16os.ha 17es (esélyes) akkor obd-n keresztül nem lehet,csak ecu szétszed,beforraszt letölt,módosít feltölt,ecu össze.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pampi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 189
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19732 Dátum:
2014.01.29 szerda, 18:12:50 »
Idézetet írta: bocc - 2014.01.28 kedd, 20:21:43
Fertőrákosról van
Csak szóljatok, hol és mikor van a minitali!
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19733 Dátum:
2014.01.29 szerda, 18:31:29 »
Idézetet írta: gab200 - 2014.01.29 szerda, 10:18:25
Az Ön járműve, Ford Mondeo,...
Kiválasztott extrák:
Blazer Blue
Ha még ghia-t is keresnél, díjaznám az ízlésed...
:D
PS: amúgy ne nyafogj a vagyonszerzési adó miatt, végül is egy 11 millás autót szeretnél....
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.29 szerda, 18:33:26 írta blau4kombi
»
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gab200
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19734 Dátum:
2014.01.29 szerda, 19:28:33 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.29 szerda, 18:31:29
Ha még ghia-t is keresnél, díjaznám az ízlésed...
:D
PS: amúgy ne nyafogj a vagyonszerzési adó miatt, végül is egy 11 millás autót szeretnél....
nem szeretnék 11 millásat,maximum 4 milliósat szeretnék :-)
Naplózva
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19735 Dátum:
2014.01.29 szerda, 20:40:55 »
Idézetet írta: pampi - 2014.01.29 szerda, 18:12:50
Csak szóljatok, hol és mikor van a minitali!
Akkor vmit összehozunk!
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19736 Dátum:
2014.01.29 szerda, 20:43:19 »
Idézetet írta: gab200 - 2014.01.29 szerda, 19:28:33
nem szeretnék 11 millásat,maximum 4 milliósat szeretnék :-)
Szvsz: ennyiért nem kapsz vagy csak komoly megalkuvásokkal... de sok szerencsét a kereséshez!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19737 Dátum:
2014.01.29 szerda, 22:04:54 »
Urak!
Vélemény erről?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium-s_powershift-7437657
Nagyjából csak városban menne, viszonylag rövid távokat, de azért hetente lenne benne közepesebb táv is.
Évi 10E km kb.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19738 Dátum:
2014.01.29 szerda, 22:07:25 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.29 szerda, 22:04:54
Urak!
Vélemény erről?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium-s_powershift-7437657
Nagyjából csak városban menne, viszonylag rövid távokat, de azért hetente lenne benne közepesebb táv is.
Évi 10E km kb.
vagy ez:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium-s_powershift_full_extra_kis_km_igenyeseknek-6927530
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19739 Dátum:
2014.01.29 szerda, 22:09:17 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.29 szerda, 22:04:54
Urak!
Vélemény erről?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium-s_powershift-7437657
Nagyjából csak városban menne, viszonylag rövid távokat, de azért hetente lenne benne közepesebb táv is.
Évi 10E km kb.
Városba mi a fenének a 239 ló? Ennyiért vehetnél egy 911-et is....Vagy vmi alternatív hajtásut.... Tesla vagy mi...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19740 Dátum:
2014.01.29 szerda, 22:10:39 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.29 szerda, 22:07:25
vagy ez:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium-s_powershift_full_extra_kis_km_igenyeseknek-6927530
És 203 ló?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19741 Dátum:
2014.01.29 szerda, 22:10:52 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.29 szerda, 22:09:17
Városba mi a fenének a 239 ló? Ennyiért vehetnél egy 911-et is....Vagy vmi alternatív hajtásut.... Tesla vagy mi...
Fog pályán is futni a gép idővel (ez lenne az enyémutód nyaralásokhoz, stb)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19742 Dátum:
2014.01.29 szerda, 22:14:28 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.29 szerda, 22:10:52
Fog pályán is futni a gép idővel (ez lenne az enyémutód nyaralásokhoz, stb)
Ja, az úgy más. Ha futja rá és nem sajnolod a 7 milcsit a ott állni a garázsba, ami évente min. 10%-ot veszit az értékéből...
Egyébként én is vmi ilyesmin gondolkodom: a céges, nyúzós, szállítós feladatra egy mk3, a privátira meg egy benzines...
Ez esetben már 3 óto állnak a kertben, tehát csak ízi....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19743 Dátum:
2014.01.29 szerda, 22:15:37 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.29 szerda, 22:04:54
Urak!
Vélemény erről?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium-s_powershift-7437657
Nagyjából csak városban menne, viszonylag rövid távokat, de azért hetente lenne benne közepesebb táv is.
Évi 10E km kb.
Szép. Én is vágyom egy ilyenre, pláne, hogy ebben már nem a szhar volvo motor van és talán láncos
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19744 Dátum:
2014.01.29 szerda, 22:18:35 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.01.29 szerda, 22:14:28
Ja, az úgy más. Ha futja rá és nem sajnolod a 7 milcsit a ott állni a garázsba, ami évente min. 10%-ot veszit az értékéből...
Egyébként én is vmi ilyesmin gondolkodom: a céges, nyúzós, szállítós feladatra egy mk3, a privátira meg egy benzines...
Ez esetben már 3 óto állnak a kertben, tehát csak ízi....
Nem fog ez állni, minden nap menne.
Az a baj, hogy bekonfigoltam egy Octavia 1.8TSI DSG-t, pár extra, s az is 7,33 lett. Akkor inkább ez, nem?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19745 Dátum:
2014.01.29 szerda, 22:19:18 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.29 szerda, 22:10:52
Fog pályán is futni a gép idővel (ez lenne az enyémutód nyaralásokhoz, stb)
Jani ezzel spórolnál egy kis pénzt (Átszámítva 4800000)
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19746 Dátum:
2014.01.29 szerda, 22:21:49 »
Idézetet írta: bocc - 2014.01.29 szerda, 22:19:18
Jani ezzel spórolnál egy kis pénzt (Átszámítva 4800000)
?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19747 Dátum:
2014.01.29 szerda, 22:22:51 »
Ha már itt tartunk mi a különbség a 203 és 239 lovas közt, mert a motor ugyanúgy 2.0 ecoboost. Csak szoftver vagy egyéb más mechanikus alkatrészben is különbözik??
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19748 Dátum:
2014.01.29 szerda, 22:23:35 »
Bocsi kimaradt a link
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-mondeo-ahlen/189598534.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&fuels=GAS&fuels=LPG&fuels=CNG&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=100000
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19749 Dátum:
2014.01.29 szerda, 22:29:59 »
Idézetet írta: bocc - 2014.01.29 szerda, 22:23:35
Bocsi kimaradt a link
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-mondeo-ahlen/189598534.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&fuels=GAS&fuels=LPG&fuels=CNG&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=100000
ez nem "új"...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak:
1
...
388
389
390
391
392
393
394
[
395
]
396
397
398
399
400
401
402
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ