Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 11:14:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 392 393 394 395 396 397 398 [399] 400 401 402 403 404 405 406 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11281007 alkalommal)
0 Felhasználó és 92 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #19900 Dátum: 2014.02.01 szombat, 19:02:59 »

Sajnos nem nagyon akarja emelni, engedni,, nem régen volt akksi csere… lehet emiatt- akkor marad a szakszervíz?

Ajtó zárásra van tipped?

Vki azt mondta ugyan azok a kódok, mint az mk3-ba de sajnos azok nem működnek!

köszi
Erasko
az alblakokat egyenként felúzod,majd amikor felért,megnyomod még1x a fel gombot 4-5 másodpercig.mindenn ablaknál megcsinálod,ezután tudja majd az automata funkciót.ajtózárást csak gyári diaggal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19901 Dátum: 2014.02.01 szombat, 19:09:52 »

off.


a gyári drl-t nem lehet helyzetjelzőre kapcsolni.ahogy hj-t kapcsolsz a drl elalszik.Így kell működnie.

Nem elalszik, hanem csökkentett fényerővel működik, dimmel.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #19902 Dátum: 2014.02.01 szombat, 19:32:25 »

Nem elalszik, hanem csökkentett fényerővel működik, dimmel.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
erazko
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


E-mail
« Új hozzászólás #19903 Dátum: 2014.02.01 szombat, 19:56:40 »

az alblakokat egyenként felúzod,majd amikor felért,megnyomod még1x a fel gombot 4-5 másodpercig.mindenn ablaknál megcsinálod,ezután tudja majd az automata funkciót.ajtózárást csak gyári diaggal.

Tempomatban tudtok segíteni?
köszi
Naplózva

Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #19904 Dátum: 2014.02.01 szombat, 20:01:47 »

Tempomatban tudtok segíteni?
köszi

nekem ott OFF van.Kezelésid nincs meg?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #19905 Dátum: 2014.02.01 szombat, 20:11:09 »

Tempomatban tudtok segíteni?
köszi

http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_4_kezelesi.pdf


146 oldal!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Miki1232
Vendég
« Új hozzászólás #19906 Dátum: 2014.02.01 szombat, 20:23:12 »

Tempomatban tudtok segíteni?
köszi

Fura, a neten is csak OFF feliratúak vannak. Ez biztosan gyári? (tényleg, létezik egyáltalán nem gyári?)
Küldjél egy fényképet, hátha segít
Naplózva
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #19907 Dátum: 2014.02.01 szombat, 22:08:52 »

Tempomatnál bal oldalon a legalsó gomb mire jó?-mi célt szolgál?

Sebességlimiter
Naplózva
Pötyi TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #19908 Dátum: 2014.02.02 vasárnap, 14:15:33 »

Sziasztok!
Mi az a Tuningbox?
Olyan mint pl.: a számítógép processzor felhúzása?
Ilyeneket irkálnak róla:
20-30% teljesítménynövekedés a motor károsodása nélkül!
10-20%-os Fogyasztáscsökkenés!

Mi a véleményetek a tuningboxról?

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19909 Dátum: 2014.02.02 vasárnap, 14:17:30 »

Csodák nincsenek.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #19910 Dátum: 2014.02.02 vasárnap, 14:19:55 »

Sziasztok!
Mi az a Tuningbox?
Olyan mint pl.: a számítógép processzor felhúzása?
Ilyeneket irkálnak róla:
20-30% teljesítménynövekedés a motor károsodása nélkül!
10-20%-os Fogyasztáscsökkenés!

Mi a véleményetek a tuningboxról?


húúúú b+! Azt esetleg nem írták, hogy és / vagy kapcsolat van beépítés esetén?
Ha bármelyiknek a fele igaz kettőt veszek.  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19911 Dátum: 2014.02.02 vasárnap, 14:39:58 »

Sziasztok!
Mi az a Tuningbox?
Olyan mint pl.: a számítógép processzor felhúzása?
Ilyeneket irkálnak róla:
20-30% teljesítménynövekedés a motor károsodása nélkül!
10-20%-os Fogyasztáscsökkenés!

Mi a véleményetek a tuningboxról?


Nekem a III-asban volt ilyen box kb 20ekm-en keresztül. Tényleg csak egy köztes darab amit be kell illeszteni a rail vezérlő csatlakozójánál. kb 1 perc be illetve kivenni. Előnye: Tényleg tudja azt a teljesítménynövekedést, nem kell bele piszkálni az autó vezérlésébe.
Hátránya: a fogyasztás csökkenés nem fog összejönni. kinyírta az EGR szelepet . Rendre letiltott 200 felett (a box-nál működik a vezérlés saját védelme az írott chipnél erre már nem számíthatsz ott lassan vagy gyorsan széthajtod a motort) azért megszabadultam tőle. A legjobb tuning ha vesz az ember egy erősebb motort.  Undecided
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19912 Dátum: 2014.02.02 vasárnap, 14:50:52 »

Sziasztok!
Mi az a Tuningbox?
Olyan mint pl.: a számítógép processzor felhúzása?
Ilyeneket irkálnak róla:
20-30% teljesítménynövekedés a motor károsodása nélkül!
10-20%-os Fogyasztáscsökkenés!

Mi a véleményetek a tuningboxról?



http://ecotuning.blogspot.hu/

Ne rakj tuningboxot az autóba.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #19913 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 08:41:40 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5t_titanium-7610013

Milyen olcsók lettek ezek az über-Mondeók... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #19914 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 10:09:08 »

van aki el akarja adni, nem csak hirdetni eplus2 eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #19915 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 10:33:31 »


Azért a rendszámra odab.szott, tépett szélű felmosórongy nekem erős.  szomoru1
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19916 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 12:48:12 »

Azért a rendszámra odab.szott, tépett szélű felmosórongy nekem erős.  szomoru1

nem photoshoppal dolgozott, hanem hardveresen oldotta meg Smiley
Naplózva
bobo81
Vendég
« Új hozzászólás #19917 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 16:11:17 »

Sziasztok,
újdonsült mk4 tulaj lettem (előttem mk3 volt) és abban kérnék némi tanácsot, hogy érdemes-e chiptuningot ráengedni (optimalizálás, fogyasztáscsökkentés a fő indok) a gépre.
Milyen tapasztalataitok van ez ügyben? A műhely ahol csinálná, azt mondta h turbónyomás minimálisan (max10%-kal) emelkedne, de a 20-30% teljesítménynövekedés és fogyasztáscsökkenés garantált lenne.

Jelenleg 130e km van benne és tervezek legalább ugyanennyit beletenni, de ha ez a beavatkozás csökkenti az élettartamot akkor inkább skippelném.

Előre is köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #19918 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 17:51:33 »

Sziasztok,
újdonsült mk4 tulaj lettem (előttem mk3 volt) és abban kérnék némi tanácsot, hogy érdemes-e chiptuningot ráengedni (optimalizálás, fogyasztáscsökkentés a fő indok) a gépre.
Milyen tapasztalataitok van ez ügyben? A műhely ahol csinálná, azt mondta h turbónyomás minimálisan (max10%-kal) emelkedne, de a 20-30% teljesítménynövekedés és fogyasztáscsökkenés garantált lenne.

Jelenleg 130e km van benne és tervezek legalább ugyanennyit beletenni, de ha ez a beavatkozás csökkenti az élettartamot akkor inkább skippelném.

Előre is köszi!
nem tud 10%-ot emelni a turbonymason.nekem 2.6 ról emelték 2.7re.bőven elég.sásdon van egy szaki aki profil megtudja írni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #19919 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 18:02:12 »

nem tud 10%-ot emelni a turbonymason.nekem 2.6 ról emelték 2.7re.bőven elég.sásdon van egy szaki aki profil megtudja írni.
mármint 1.6-ról nyes a légkörit ne számoljuk bele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #19920 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 18:04:01 »

mármint 1.6-ról nyes a légkörit ne számoljuk bele
én nem szamolgatok.minden diaggal eszköz ennyit mér.ebbe nem kell semmit magyarázni.mindenki tudja mennyi az annyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bobo81
Vendég
« Új hozzászólás #19921 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 18:06:08 »

nem tud 10%-ot emelni a turbonymason.nekem 2.6 ról emelték 2.7re.bőven elég.sásdon van egy szaki aki profil megtudja írni.

akkor ezek alapján nincs olyan tapasztalat, ami miatt hagynom kéne?
Ha a megfelelő szakit megkeresem nem vágja tönkre a gépet hosszútávon?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #19922 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 18:08:58 »

akkor ezek alapján nincs olyan tapasztalat, ami miatt hagynom kéne?
Ha a megfelelő szakit megkeresem nem vágja tönkre a gépet hosszútávon?
nekem mk3 is írt volt.és most is.semmi gondom nem volt vele.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19923 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 18:40:24 »

Sziasztok,
újdonsült mk4 tulaj lettem (előttem mk3 volt) és abban kérnék némi tanácsot, hogy érdemes-e chiptuningot ráengedni (optimalizálás, fogyasztáscsökkentés a fő indok) a gépre.
Milyen tapasztalataitok van ez ügyben? A műhely ahol csinálná, azt mondta h turbónyomás minimálisan (max10%-kal) emelkedne, de a 20-30% teljesítménynövekedés és fogyasztáscsökkenés garantált lenne.

Jelenleg 130e km van benne és tervezek legalább ugyanennyit beletenni, de ha ez a beavatkozás csökkenti az élettartamot akkor inkább skippelném.

Előre is köszi!

Olyan nincs hogy jobban is megy és kevesebbet eszik. Vagy ez, vagy az. Ha nem így volna, akkor minden autó 400-al repesztene, miközben termelné az üzemanyagot.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19924 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 18:50:51 »

Olyan nincs hogy jobban is megy és kevesebbet eszik. Vagy ez, vagy az. Ha nem így volna, akkor minden autó 400-al repesztene, miközben termelné az üzemanyagot.

Irigykedsz csak  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #19925 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 19:19:21 »

Irigykedsz csak  vigyor3
Ha foxi-maxi olyan jó lenne, már rég bezárhatott volna Paks...  :D2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19926 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 19:42:21 »

Irigykedsz csak  vigyor3
Persze. Én is szeretnék olyan autót, ami nem fogyaszt, és megy mint a rakéta. Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19927 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 20:08:51 »

Persze. Én is szeretnék olyan autót, ami nem fogyaszt, és megy mint a rakéta. Wink
Vedd meg Angel autóját. nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19928 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 20:10:24 »

Sziasztok,
újdonsült mk4 tulaj lettem (előttem mk3 volt) és abban kérnék némi tanácsot, hogy érdemes-e chiptuningot ráengedni (optimalizálás, fogyasztáscsökkentés a fő indok) a gépre.
Milyen tapasztalataitok van ez ügyben? A műhely ahol csinálná, azt mondta h turbónyomás minimálisan (max10%-kal) emelkedne, de a 20-30% teljesítménynövekedés és fogyasztáscsökkenés garantált lenne.

Jelenleg 130e km van benne és tervezek legalább ugyanennyit beletenni, de ha ez a beavatkozás csökkenti az élettartamot akkor inkább skippelném.

Előre is köszi!

Közöm nincs hozzájuk, de én csak ide mertem volna elvinni anno.
http://www.ecotuning.hu/
Előtte-utána mérnek, tudod mit kapsz.
Azért nem vittem, mert most már sokkal nagyobbat szeretnék lépni, mint egy chip.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19929 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 20:12:17 »

Olyan nincs hogy jobban is megy és kevesebbet eszik. Vagy ez, vagy az. Ha nem így volna, akkor minden autó 400-al repesztene, miközben termelné az üzemanyagot.

Nem ugyanarra az üzemállapotra mondják:
- ha tiprod, jobban megy (de többet is eszik),
- ha úgy hajtod mint addig, akkor kevesebbet eszik (a nyomatékgörbe más pontján autózol).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19930 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 20:13:34 »

Nem ugyanarra az üzemállapotra mondják:
- ha tiprod, jobban megy (de többet is eszik),
- ha úgy hajtod mint addig, akkor kevesebbet eszik (a nyomatékgörbe más pontján autózol).

Én ezt tudom, de vagy-vagy. Együtt nem teljesül a kettő, hogy nyomod és kevesebbet eszik. wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19931 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 20:14:25 »

Én tudom, de vagy-vagy. Együtt nem teljesül a kettő, hogy nyomod és kevesebbet eszik. wave

Tudom, én is ezt próbáltam leírni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19932 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 20:14:46 »

Tudom, én is ezt próbáltam leírni.

nyes
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #19933 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 20:45:42 »

Sziasztok! Ma is kérdeznék egyet, ha lehet. Smiley A komputer olajcsere-periódus jelző hány km-re van beállítva? Gondolom, ez nem módosítható..
Köszi! Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #19934 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 21:15:56 »

Sziasztok! Ma is kérdeznék egyet, ha lehet. Smiley A komputer olajcsere-periódus jelző hány km-re van beállítva? Gondolom, ez nem módosítható..
Köszi! Smiley
az nem km-el re van állítva,hanem a regeneraciokhoz.és nem lehet állítani,csak resetelni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #19935 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 21:17:59 »

Sziasztok! Ma is kérdeznék egyet, ha lehet. Smiley A komputer olajcsere-periódus jelző hány km-re van beállítva? Gondolom, ez nem módosítható..
Köszi! Smiley
Nincs fix km-re beállítva. Az aktív DPF regenerációk gyakoriságától és sikerességétől függ. Ha "jól" csinálod pár ezer km-rel olajcsere után már dobhatja a jelzést. Városi használat ilyen szempontból rossz.
Nekem első alkalommal 5e után jött a jelzés, de volt akinek 2 is elég volt. Kicsit odafigyelve ki lehet azért tolni. Ha elkezd regenerálni, akkor menni kell tovább egy 10-15km-t.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #19936 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 21:21:07 »

Nincs fix km-re beállítva. Az aktív DPF regenerációk gyakoriságától és sikerességétől függ. Ha "jól" csinálod pár ezer km-rel olajcsere után már dobhatja a jelzést. Városi használat ilyen szempontból rossz.
Nekem első alkalommal 5e után jött a jelzés, de volt akinek 2 is elég volt. Kicsit odafigyelve ki lehet azért tolni. Ha elkezd regenerálni, akkor menni kell tovább egy 10-15km-t.
Igen, a regenerációról sokat olvastam itt már, 2-3 hét alatt mentem kb 3000 km-t, de még egyszer sem vettem észre a regenerálást. De a "service oil" felirat is ezzel van összefüggésben? Azt hittem, az csak egy 10, 20, vagy 30 ezer kilométerenként jelző valami a motorolajcserére. Akko' nem..? Smiley Meg azért is kérdezem, mert ma voltam olajcserén, és magától kérdezte, hogy nullázzuk-e, amit meg is tettünk.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.03 hétfő, 21:22:39 írta kovacsgergo » Naplózva
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #19937 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 21:23:34 »

Igen, a regenerációról sokat olvastam itt már, 2-3 hét alatt mentem kb 3000 km-t, de még egyszer sem vettem észre a regenerálást. De a "service oil" felirat is ezzel van összefüggésben? Azt hittem, az csak egy 10, 20, vagy 30 ezer kilométerenként jelző valami a motorolajcserére. Akko' nem..? Smiley Meg azért is kérdezem, mert ma voltam olajcserén, és magától kérdezte, hogy nullázzuk-e, amit meg is tettünk.

Most láttam Alf válaszát, bocsánat! És köszönöm!  worship
Naplózva
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #19938 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 21:29:45 »

Kapcsolódva itt a chiptuning témához, az én 2.0-s, 115 lovas tdci-mnek milyen esélyei és/vagy veszélyei lehetnének? Valahol hallottam egy olyan info-t (csak már nem tudom, hogy hol és kitől), hogy a dpf-nek ártanék vele. Viszont ezt, vagy ennek az ellenkezőjét nektek jobban elhinném..Smiley
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19939 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 21:31:59 »

Kapcsolódva itt a chiptuning témához, az én 2.0-s, 115 lovas tdci-mnek milyen esélyei és/vagy veszélyei lehetnének? Valahol hallottam egy olyan info-t (csak már nem tudom, hogy hol és kitől), hogy a dpf-nek ártanék vele. Viszont ezt, vagy ennek az ellenkezőjét nektek jobban elhinném..Smiley

Elcseszett "chippel" árthatsz neki.
Profival (drágával) nem jellemző.
Chippelt 2.2 DPF nélkül sem füstöl. (ENG)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #19940 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 21:36:49 »

Elcseszett "chippel" árthatsz neki.
Profival (drágával) nem jellemző.
Chippelt 2.2 DPF nélkül sem füstöl. (ENG)
Itt nem csak a komputerben írnak át értékeket, van "fizikai" chip is még? Mert ez az, amit nem tudok, hogy a 115 lovas és a 140 lovas között csak a "szoftverben" van-e a különbség, vagy máshol is. Más a dpf-em is, mint egy 140 lovasnak? Mert, ahogy láttam a statisztikákat, nagyjából oda lehetne chip-pel "optimalizálni". Smiley
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19941 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 21:56:27 »

Itt nem csak a komputerben írnak át értékeket, van "fizikai" chip is még? Mert ez az, amit nem tudok, hogy a 115 lovas és a 140 lovas között csak a "szoftverben" van-e a különbség, vagy máshol is. Más a dpf-em is, mint egy 140 lovasnak? Mert, ahogy láttam a statisztikákat, nagyjából oda lehetne chip-pel "optimalizálni". Smiley

De, csak a komputerben írnak át dolgokat.
Amúgy van fizikai chip is: nagyobb turbó, nagyobb intercooler, új befecskendezők, ehhez új chip, s lesz egy 220 lovas 2.0TDCi-d Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #19942 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 22:01:25 »

De, csak a komputerben írnak át dolgokat.
Amúgy van fizikai chip is: nagyobb turbó, nagyobb intercooler, új befecskendezők, ehhez új chip, s lesz egy 220 lovas 2.0TDCi-d Wink

Wink Wink
Az mk4-esnek már nem szeretnék "hazajárni" a motorterébe....Smiley
Csak kíváncsi vagyok, hogy szabad-e efelé mozdulni, ha esetleg úgy lenne..Smiley De semmiképp sem szeretném, hogy ennek az élettartam a kárát viselje, mert sok a megtett kilométer. Smiley
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19943 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 22:02:44 »

Wink Wink
Az mk4-esnek már nem szeretnék "hazajárni" a motorterébe....Smiley
Csak kíváncsi vagyok, hogy szabad-e efelé mozdulni, ha esetleg úgy lenne..Smiley De semmiképp sem szeretném, hogy ennek az élettartam a kárát viselje, mert sok a megtett kilométer. Smiley

mennyi?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #19944 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 22:16:45 »

mennyi?


Mármint sok lesz ezzel is. Smiley Évente 45e körül..
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19945 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 22:43:04 »

Mármint sok lesz ezzel is. Smiley Évente 45e körül..

hány évig tartod még meg?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #19946 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 22:54:19 »

hány évig tartod még meg?
Hát, erre most nem tudok még válaszolni, mert 2 és fél hete van meg...Smiley De hosszú távra terveztem. Smiley
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #19947 Dátum: 2014.02.04 kedd, 06:24:33 »

Wink Wink
Az mk4-esnek már nem szeretnék "hazajárni" a motorterébe....Smiley
Csak kíváncsi vagyok, hogy szabad-e efelé mozdulni, ha esetleg úgy lenne..Smiley De semmiképp sem szeretném, hogy ennek az élettartam a kárát viselje, mert sok a megtett kilométer. Smiley

Szia!

Nyugodtan chippeltesd meg. Az elhasználódás a használattól függ. Chip nélkül is kilehet taposni a lelkét...

Előnye viszont, hogy ha kell akkor nagyobb teljesítmény áll rendelkezésre, dinamikusabb, élvezhetőbb lesz...

Én nem bántam meg, sőt vigyázom rá, ne hogy valami szofverfrissítés felülírja, mert akkor ugrott a módosítás:D

Elviekben újra tudják rakni, de én ebben így évek múltával már kevésbé bízom... ki tudja megvan-e még a file-om:)
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
erazko
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


E-mail
« Új hozzászólás #19948 Dátum: 2014.02.04 kedd, 08:33:51 »

Fura, a neten is csak OFF feliratúak vannak. Ez biztosan gyári? (tényleg, létezik egyáltalán nem gyári?)
Küldjél egy fényképet, hátha segít

Kofy-nak igaza volt. múltkor pályán kipróbáltam..
mondjuk mész 120-szal, megnyomod. utánna lepadlózod a kocsit és 120 fölé nem megy a sebességed-- paraszt vakítás- felesleges EXTRA, off gomb többet ért volna!

Köszi

van itt nagy gyári GPS Mágus?
Naplózva

Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #19949 Dátum: 2014.02.04 kedd, 08:59:53 »

Kofy-nak igaza volt. múltkor pályán kipróbáltam..
mondjuk mész 120-szal, megnyomod. utánna lepadlózod a kocsit és 120 fölé nem megy a sebességed-- paraszt vakítás- felesleges EXTRA, off gomb többet ért volna!

Köszi

van itt nagy gyári GPS Mágus?


Biztos van olyan felhasználási módja, amire nem gondolok, de elsőre nekem baromira balesetveszélyesnek tűnik. Nem is használom.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 392 393 394 395 396 397 398 [399] 400 401 402 403 404 405 406 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.