Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 08:37:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11287791 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
zsolesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


E-mail
« Új hozzászólás #2650 Dátum: 2008.09.17 szerda, 21:24:10 »

Köszi srácok!
Naplózva
MondeoM
Vendég
« Új hozzászólás #2651 Dátum: 2008.09.18 csütörtök, 15:28:37 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, h MKIV tulajok gondolkodtak-e már esetleg egy LED-es nappali fény "tuning"-on. Régóta spekuláltam rajta, és most találtam egy helyet ahol meg is valósították - a baj csak az hogy a hollandusok földjén van ez a "hely". Nem lehetne vhogy behozni, engedélyeztetni/homologizálni (hogy a 'szerv' ne kötekedjen) stb.? Ott egy ottani Ford-dealer építi be, állítólag hivatalosan és engedélyeztetve az ottani közlekedési hatósággal - esetleg egy itteni dealer fölkarolhatná az ötletet.
Mit szóltok? Vkinek vmi ötlet?  Wink

Ja, így néz ki:






Üdv,
MM
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #2652 Dátum: 2008.09.18 csütörtök, 15:33:59 »

nem rossz nekem teccik:)
Naplózva
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #2653 Dátum: 2008.09.18 csütörtök, 20:49:50 »

Sziasztok

Ma megjött nekem is az autóm!
Ha minden igaz pénteken átadják!
2.0-ás benzines Titánium
Én júniusban rendeltem!

http://kepfeltoltes.hu/080916/P1010801_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080916/P1010799_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080916/P1010800_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Gratulálok a gépedhez!!!Sok örömöt kívánok taps taps taps
Naplózva
szferi
Vendég
« Új hozzászólás #2654 Dátum: 2008.09.19 péntek, 19:53:21 »

Köszi az infót. A 120e az valós lehet. Ennyi, ha gyárilag teszik bele (miért is felejtettem ki...). Az első opció a fejegység menüjéből: 05-04-01, és van egy olyan, hogy BL:02-06-40. Az autót július elején gyártották, úgyhogy talán a sw verizió is elég új. A BVC bármely verziójával így megkapom ezek szerint azt a lehetőséget is, hogy az autó bizonyos funkcióit hanggal vezéreljem, vagy csak a Blutooth részt? A Converse+ kijelzőn is megjelenik vajon majd a Blutooth menü?

A kereskedő szerint az egész fejegység cseréjével megoldható a gyárival megegyező rendszer 200-250e Ft. Na de mit kezdjek ekkor a mostanival... Szerintük külön a BVC modult nem lehet hozzátenni a jelenlegi rendszerhez. Nem tud valaki csak a BVC-hez és a szükséges kábelekhez Ford Part numbert, ami alapján meg lehetne rendelni?
Naplózva
luli
Vendég
« Új hozzászólás #2655 Dátum: 2008.09.19 péntek, 22:06:49 »

Szevasztok
Február közepén vettem át a kombi titániumot, szuper a gép. Tudja-e valaki, hogy miket lehet ráprogramozni utólag és van-e már azóta frissített szoftware hozzá?

kössz!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2656 Dátum: 2008.09.20 szombat, 11:52:43 »

Kollégámmal tegnap próbáltunk jó felnit találni az MK4-hez.
Hát, nem egyszerű feladat.
It van néhány alfa verziós photoshop kép:

:-)















A gyári 5Y azért még mindig viszi nálam a prímet, kár, hogy a 17"-osnak nem olyan vastagak a küllői, mint a 18"-asnak. Ebbe a kerékjáratba kell a "tele" kerék.
Én végül is hoszas cívódás után 17" 5Y-t rendeltem (mertem rendelni ->welcome to  gun Budapest ).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2657 Dátum: 2008.09.20 szombat, 11:55:39 »

A kereskedő szerint az egész fejegység cseréjével megoldható a gyárival megegyező rendszer 200-250e Ft. Na de mit kezdjek ekkor a mostanival... Szerintük külön a BVC modult nem lehet hozzátenni a jelenlegi rendszerhez. Nem tud valaki csak a BVC-hez és a szükséges kábelekhez Ford Part numbert, ami alapján meg lehetne rendelni?

Hát ezzel azért vitatkoznék, mert mi van ha tönkremegy a BVC modul? Bejelentik, hogy a fejegységgel együtt cserélni kell, ami meg egy zsák pénz?Huh?
Külföldi fórumon sem láttam part numbert eddig. Egy srác levelezett fordékkal, de ő focus st-hez kereste a part numbert, s állítólag más típushoz más a kód. Én még mindig Fordékat masszírozgatnám.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2658 Dátum: 2008.09.20 szombat, 11:57:21 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, h MKIV tulajok gondolkodtak-e már esetleg egy LED-es nappali fény "tuning"-on. Régóta spekuláltam rajta, és most találtam egy helyet ahol meg is valósították - a baj csak az hogy a hollandusok földjén van ez a "hely". Nem lehetne vhogy behozni, engedélyeztetni/homologizálni (hogy a 'szerv' ne kötekedjen) stb.? Ott egy ottani Ford-dealer építi be, állítólag hivatalosan és engedélyeztetve az ottani közlekedési hatósággal - esetleg egy itteni dealer fölkarolhatná az ötletet.
Mit szóltok? Vkinek vmi ötlet?  Wink

Ja, így néz ki:

Üdv,
MM

mmm, nem rossz, linket tudsz küldeni, hogy hol találtad?
gondolom a xenonosba is probléma nélkül bemegy a cucc... (?)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
szferi
Vendég
« Új hozzászólás #2659 Dátum: 2008.09.20 szombat, 12:46:32 »

Hát ezzel azért vitatkoznék, mert mi van ha tönkremegy a BVC modul? Bejelentik, hogy a fejegységgel együtt cserélni kell, ami meg egy zsák pénz?Huh?
Külföldi fórumon sem láttam part numbert eddig. Egy srác levelezett fordékkal, de ő focus st-hez kereste a part numbert, s állítólag más típushoz más a kód. Én még mindig Fordékat masszírozgatnám.  Wink

Próbálok tovább nyomulni náluk, hogy miért ne lehetne külön modult betenni. Külföldi fórumon ezt találtam: "Type RX-2C - Bluetooth Voice Control. Part No: 7S7T-19G488-AD".

Meg tudná valaki nézni, hogy ez lenne-e a megfelelő modul?
Naplózva
MondeoM
Vendég
« Új hozzászólás #2660 Dátum: 2008.09.20 szombat, 16:46:10 »

mmm, nem rossz, linket tudsz küldeni, hogy hol találtad?
gondolom a xenonosba is probléma nélkül bemegy a cucc... (?)

Én is egy xenonos-ba akarom 'beapplikálni', egy fórumon láttam, ott csak annyi volt h Hollandiában egy helyi kereskedő által homologizált megoldás, amire garanciát is vállalnak + a képek; lementettem a képeket, aztán utánanéztem h melyik ez a holland Ford-kereskedés:

http://www.ford-fikse.nl/fikse/

viszont - korlátozott holland-tudásommal - a honlapjukon nem találtam semmi érdemlegeset erre a módosításra vonatkozóan. Talán meg kellene győzni egy itteni kereskedőt, mert nekik van meg az a hátterük, hogy - ha kell - hivatalosan is engedélyezett módon elvégezhessék az átalakítást.
Naplózva
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #2661 Dátum: 2008.09.21 vasárnap, 21:13:16 »

hy all! egy olyan kérdésem van , hogy a kocsim lámpája xenonos, a hátulja led-es! mi a teendő ha megállít a rendőr? mert ugye helyben nem tudom kicserélni! akkor is kell magamnál tartani izzókészletet? vagy elég a 20 éves trabant izzókészlet is?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2662 Dátum: 2008.09.21 vasárnap, 21:15:11 »

hy all! egy olyan kérdésem van , hogy a kocsim lámpája xenonos, a hátulja led-es! mi a teendő ha megállít a rendőr? mert ugye helyben nem tudom kicserélni! akkor is kell magamnál tartani izzókészletet? vagy elég a 20 éves trabant izzókészlet is?

A xenon helyett h1(7)-es izzót kell tartanod - még ha nem is jó bele.
A hátulja ledes? Szerintem csak úgy néz ki. Sima izzó van benne, azt ki tudod cserélni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #2663 Dátum: 2008.09.23 kedd, 08:45:21 »

enis gondoltam egy ilyen ledes megoldason! szerintem meglehet oldani egyszeruen! (megnem lattam kiszedett mk4 lampat)
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #2664 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 13:43:21 »

hy all! egy olyan kérdésem lenne, hogy uyge van ez a kulcs nélküli indítás! ha megnyomom a gombot, akkor ráadja a gyújtást! az lenne a kérdésem, ha nem akarom elindítani gyújtásráadás után, akkor hogyan tudom levenni a gyújtást? (pl azért kell a gyújtás h megnézzek vmit a navigáción...)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2665 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 14:10:17 »

hy all! egy olyan kérdésem lenne, hogy uyge van ez a kulcs nélküli indítás! ha megnyomom a gombot, akkor ráadja a gyújtást! az lenne a kérdésem, ha nem akarom elindítani gyújtásráadás után, akkor hogyan tudom levenni a gyújtást? (pl azért kell a gyújtás h megnézzek vmit a navigáción...)

A múltkor mintha jött volna rá válasz. Olvass vissza. Vagy hívd fel a kereskedőt.
Szerintem ez a kulcsnélküli dolog ritka, kevés embernek van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2666 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 14:27:07 »

hy all! egy olyan kérdésem lenne, hogy uyge van ez a kulcs nélküli indítás! ha megnyomom a gombot, akkor ráadja a gyújtást! az lenne a kérdésem, ha nem akarom elindítani gyújtásráadás után, akkor hogyan tudom levenni a gyújtást? (pl azért kell a gyújtás h megnézzek vmit a navigáción...)

Ha jól emlékszem akkor kuplunglenyomás nélkül röviden újranyomva nem indít, hanem gyújtást levesz.
De ez nem biztos!
Ha minden jól megy, nov.20 felé már fogom tudni. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2667 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 14:32:46 »

Ha jól emlékszem akkor kuplunglenyomás nélkül röviden újranyomva nem indít, hanem gyújtást levesz.
De ez nem biztos!
Ha minden jól megy, nov.20 felé már fogom tudni. Wink

Igen, nekem is beugrott.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2668 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 14:41:45 »

Szerintetek a gyárilag 220E-ért kérhető Programozható állóhelyzeti fűtésnek van szellőztetés funciója? Nyáron kafa lenne. Vagy; ha rendeltem napfénytetőt, amit ha látni fogom az autót, akkor nyitva hagyok, hagyjam a pékbe?
Jó lenne ha nyáron beülnék, akkor nem 60-70C fogadna, hanem csak 35-40.
Vélemény?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2669 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 15:07:14 »

Szerintetek a gyárilag 220E-ért kérhető Programozható állóhelyzeti fűtésnek van szellőztetés funciója? Nyáron kafa lenne. Vagy; ha rendeltem napfénytetőt, amit ha látni fogom az autót, akkor nyitva hagyok, hagyjam a pékbe?
Jó lenne ha nyáron beülnék, akkor nem 60-70C fogadna, hanem csak 35-40.
Vélemény?


Tele lesz porral a kocsi, ha nyitva hagyod, a klíma meg pár perc alatt lehűti, felesleges nyitvahagyni bármit is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2670 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 15:17:05 »

Tele lesz porral a kocsi, ha nyitva hagyod, a klíma meg pár perc alatt lehűti, felesleges nyitvahagyni bármit is.

Tényleg. (Nem volt még napfénytetős kocsim.) Akkor elvileg az indulás után érdemes pár percre a napfénytetőt nyitvahagyni, hogy a felette kialakuló vákuum is szívja az utastérből a meleget.
Hogyan lehet egyébként akkor állóhelyzeti szellőztetésem?
Smiley
(OFF-os Superb napfénytetője napelemes, s az így termelt delej hajtja a gyári szellőztető rendszer motorjait, hogy átszellőztesse a kocsit nyáron; zárt ablakok, stb mellett.)

Állófűtést alapértelmezésben nem rendelnék, de ha lenne szellőztető funkciója, akkor úgy már érdekelne. Kérdés, hogy mennyit zabál, illetve mennyit kell működtetni, hogy hatékony legyen.
Lehet, hogy nem ér a dolog 220-at... Akkor inkább induláskor pár percig kinyitok mindent, utána meg a klíma már úgy is hűt...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2671 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 15:35:06 »

Tényleg. (Nem volt még napfénytetős kocsim.) Akkor elvileg az indulás után érdemes pár percre a napfénytetőt nyitvahagyni, hogy a felette kialakuló vákuum is szívja az utastérből a meleget.
Hogyan lehet egyébként akkor állóhelyzeti szellőztetésem?
Smiley
(OFF-os Superb napfénytetője napelemes, s az így termelt delej hajtja a gyári szellőztető rendszer motorjait, hogy átszellőztesse a kocsit nyáron; zárt ablakok, stb mellett.)

Állófűtést alapértelmezésben nem rendelnék, de ha lenne szellőztető funkciója, akkor úgy már érdekelne. Kérdés, hogy mennyit zabál, illetve mennyit kell működtetni, hogy hatékony legyen.
Lehet, hogy nem ér a dolog 220-at... Akkor inkább induláskor pár percig kinyitok mindent, utána meg a klíma már úgy is hűt...

Nekünk volt napfénytetős autónk, de nem nagyon használtuk, mentközbe túl nagy a szélzaj, és túl nagy a szél az utastérben, nem kellemes. Mondjuk a meleget kirántja, ez tény, de ezt a klíma is tudja.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2672 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 15:58:26 »

Nekünk volt napfénytetős autónk, de nem nagyon használtuk, mentközbe túl nagy a szélzaj, és túl nagy a szél az utastérben, nem kellemes. Mondjuk a meleget kirántja, ez tény, de ezt a klíma is tudja.
Az enyémbe most is van napfénytető. Ha nyáron elhúzom, akkor kihúzza a meleget, de ezt az oldalablakok is megcsinálják. Ha el van húzva, akkor általában pont a homlokomra süt a nap, és éget. Nagy sebességnél semmi értelme elhúzni, mert iszonyatos szélvihar lesz a kocsiban.
Én még a billentő funció értelmére nem jöttem rá. Kívülről jól néz ki, hogy hátrafelé kicsit emelkedik a tetőablak, de akkor levegő nem nagyn jön be.
Viszont az tetszik, hogy kilátok felfelé is, látom az eget, ha egy lámpa alatt állok, akkor nem kell a kormányra hajolni, hogy lássam mikor lesz zöld, és egyáltalán az tetszik, hogy fentről is kap fényt a kocsi. Tehát keveset használom, de szeretem.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2673 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 16:07:29 »

Az enyémbe most is van napfénytető. Ha nyáron elhúzom, akkor kihúzza a meleget, de ezt az oldalablakok is megcsinálják. Ha el van húzva, akkor általában pont a homlokomra süt a nap, és éget. Nagy sebességnél semmi értelme elhúzni, mert iszonyatos szélvihar lesz a kocsiban.
Én még a billentő funció értelmére nem jöttem rá. Kívülről jól néz ki, hogy hátrafelé kicsit emelkedik a tetőablak, de akkor levegő nem nagyn jön be.
Viszont az tetszik, hogy kilátok felfelé is, látom az eget, ha egy lámpa alatt állok, akkor nem kell a kormányra hajolni, hogy lássam mikor lesz zöld, és egyáltalán az tetszik, hogy fentről is kap fényt a kocsi. Tehát keveset használom, de szeretem.

Sőt, ha Zsiráf vagy, ott kidughatod a fejed...
Jó az a tetőablak, meg minden, de nem egy iszonyúan fontos. Kb annyit ér, mint az üléshűtés.
Viszont a napelemes szellőztetés az király.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #2674 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 21:35:24 »

Szerintetek a gyárilag 220E-ért kérhető Programozható állóhelyzeti fűtésnek van szellőztetés funciója? Nyáron kafa lenne. Vagy; ha rendeltem napfénytetőt, amit ha látni fogom az autót, akkor nyitva hagyok, hagyjam a pékbe?
Jó lenne ha nyáron beülnék, akkor nem 60-70C fogadna, hanem csak 35-40.
Vélemény?


Nekem volt napfénytetős autom (természetesen Ford vigyor3 ) De hiába hagytam nyitva a napon, ugyanolyan hőguta volt benne, viszont cserébe meg beázott....
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2675 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 21:45:49 »

Nekem volt napfénytetős autom (természetesen Ford vigyor3 ) De hiába hagytam nyitva a napon, ugyanolyan hőguta volt benne, viszont cserébe meg beázott....

Beázott? De ugye csak ha nyitva hagytad?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2676 Dátum: 2008.09.29 hétfő, 21:47:52 »

Viszont a napelemes szellőztetés az király.

Igen, ez furdalja az oldalam. Mert mi van ha pl. a gari lejártakor vmi igényes módszerrel, rakunk a napfénytetőre belülről egy csíknyi napelemet, s az így termelődő delejjel átszellőztetjük az autót? Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2677 Dátum: 2008.09.30 kedd, 13:30:47 »

Tervezem most a biztonságtechnikát, s megakadtam egy helyen.
Az MKIV-ben a gyári riasztót ha kérem (Biztonsági csomag 7), akkor ez a riasztó mit működtet? A gyári kürtöt (amivel dudálunk is), vagy egy 12V-os (DC) szirénát, vagy egy kódolt (AC szirénát)? Ha külön sziréna van, ez hol van elhelyezve? Igaz, hogy az utastérben az új környezetvédelmi szabályok miatt (hogy kicsi legyen a zajszennyezés, pont ezért van az egyébként, hogy nincs ki- és bekapcsolási hangjelzés sem, hanem csak villog az index)?
Pls, somebody help me. :-)

Ja, legutolsó Ford TIS CD-ben tud vki segíteni még (amiben már az új 2,2-es TDCi is benne van).
Kellene a CD. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2678 Dátum: 2008.09.30 kedd, 13:32:31 »

Egy másik kérdés, ami tisztázatlan előttem, hogy mikor hajlik lefelé a dupla kipufogó. Dupla a kipufogó akkor, ha 2,2 vagy 2,5T a motor.
Minden nem JB csomagos diesel autónál lefelé hajlik akár a szimpla, akár a dupla kipufogó.
Viszont láttam már olyan JB-os 2,2  TDCi autót, aminél a dupla kipufogó hol lefelé hajol, hol nem.
Általában Titánium-S-eken látom az egyenes változatot.

Létezik, hogy egy nem Titánium-S, de JB-os 2,2 TDCi kipufogó lefelé hajol, s csak a Titánium-S-é az amelyik egyenesen áll hátrafelé?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2679 Dátum: 2008.09.30 kedd, 13:57:50 »

Egy másik kérdés, ami tisztázatlan előttem, hogy mikor hajlik lefelé a dupla kipufogó. Dupla a kipufogó akkor, ha 2,2 vagy 2,5T a motor.
Minden nem JB csomagos diesel autónál lefelé hajlik akár a szimpla, akár a dupla kipufogó.
Viszont láttam már olyan JB-os 2,2  TDCi autót, aminél a dupla kipufogó hol lefelé hajol, hol nem.
Általában Titánium-S-eken látom az egyenes változatot.

Létezik, hogy egy nem Titánium-S, de JB-os 2,2 TDCi kipufogó lefelé hajol, s csak a Titánium-S-é az amelyik egyenesen áll hátrafelé?


Úristen, én megőrülnék a helyedben! Ekkora problémák!  eplus2 Lefelé mutat a kipuff, vagy felfelé! Nyilván nem mind1. wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2680 Dátum: 2008.09.30 kedd, 14:36:39 »

Úristen, én megőrülnék a helyedben! Ekkora problémák!  eplus2 Lefelé mutat a kipuff, vagy felfelé! Nyilván nem mind1. wow1

Nem lefelé, vagy felfelé, hanem lefelé, vagy egyenesen.   Wink eplus2

Kellően autób- ööö -őrült vagyok ahhoz, hogy ez izgassa a fantáziámat. Wink
Tényleg nem mindegy, igazából ezeknek a gyökere ott van, hogy  mivel elég ritka példányt állítottam össze, ezért nem hogy megmutatni nem tudják a kereskedések, hogy végül is mit fogok venni, de még sokszor meg sem tudják mondani, hogy az adott dolog hogyan fog kinézni.  nemtudom
Legtöbb esetben a Ford termékspecialistánál köt ki az ember.

Egyébként én élvezem ezt az egészet. Milyen jó lesz majd amikor egyre többen veszünk MKIV-eket, s ezek a kérdések tisztázottak lesznek. Wink

Most néztem a mobile24.hu -t (van már ilyen is, nézegessétek), szűrtem a 2,2TDCi limuzinra; nézem a JB optikás autókat, de nem látok logikát ebben a kipufogó témában. Most pl. egy limuzin 2,5T-t látok lefelé hajló kipuffal...  miaz Smiley
DE. Pl. ha a JB-s kombikat nézem, azokból a 2,5T is egyenesen áll... Smiley A gyártás dátuma közel azonos.

Hát... Nem csodálkozom, hogy a Ford is a tizedére akarja csökkenteni a gyártási variációk számát. Már annyi variáció van, hogy bele tud gabalyodni wow3 az ember rendesen. Állítólag vmilyen szinten bevezetik majd azt, amit a japánok is csinálnak, hogy adott típusnál van 4 felszereltségi szint aztán szeva...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #2681 Dátum: 2008.09.30 kedd, 14:45:03 »

Szerintem ez kb. úgy működik mint régen az Escortnál pl. a generátor, vagy az adagoló. Senki nem tudta megmondani, hogy az adott évjáratban, hónapban épp milyen került bele. Kb. annyi logikát sikerült találni, hogy biztos épp ez volt a gyárban a polcon.
Naplózva
agize
Vendég
« Új hozzászólás #2682 Dátum: 2008.09.30 kedd, 20:26:19 »

Tervezem most a biztonságtechnikát, s megakadtam egy helyen.
Az MKIV-ben a gyári riasztót ha kérem (Biztonsági csomag 7), akkor ez a riasztó mit működtet?

Üdv!

Nekem ilyen "biztonsági csomag 7" van a járgányban.
Egyszer, hogy megtekintsem működik e a dolog leengedett ablakon benyúlva megmutattam a kezem a térérzékelőnek. Szerintem a gyári kürt szólalt meg. Szaggatott hangon, és elölről a helyéről...
Ez van..... szomoru1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2683 Dátum: 2008.09.30 kedd, 20:56:45 »

Nem lefelé, vagy felfelé, hanem lefelé, vagy egyenesen.   Wink eplus2

Kellően autób- ööö -őrült vagyok ahhoz, hogy ez izgassa a fantáziámat. Wink

Amikor én megrendeltem az enyémet, pont akkor jelent meg a facelift. Autó élőben még alig volt, csak egy ambientet láttam - ami alig több a semminél. Majd egyszer láttam egy benzineg ghiát, ezüst színben. Hát azon nem a legjobban jöttek ki a krómcuccok. De azóta már nem így gondolom. Na mind1, amikor megjött, még intéztük a papírokat, elhozni nem tudtam... hát, mit ne mondjak. Ez volt az első autóm, amiről én téptem le a fóliát az ülésről. Az volt benne, pont az, amit én rendeltem, olyan volt a kárpit, stb.
Elég felemelő érzés. Szóval megértem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2684 Dátum: 2008.09.30 kedd, 22:08:59 »

Üdv!

Nekem ilyen "biztonsági csomag 7" van a járgányban.
Egyszer, hogy megtekintsem működik e a dolog leengedett ablakon benyúlva megmutattam a kezem a térérzékelőnek. Szerintem a gyári kürt szólalt meg. Szaggatott hangon, és elölről a helyéről...
Ez van..... szomoru1

Nekem ma 3 helyen többféle variációt mondtak. Egyesek szerint CAN buszos a történet (erről nem egyszerű jelet leszedni), s elvileg a hátsó sárvédő mögött kellene, hogy legyen.
Mások szerint DC-s, szintén hátul. Megint mások szerint gyári kürt.
Az a baj, hogy kardinális kérdés.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2685 Dátum: 2008.09.30 kedd, 22:10:52 »

Amikor én megrendeltem az enyémet, pont akkor jelent meg a facelift. Autó élőben még alig volt, csak egy ambientet láttam - ami alig több a semminél. Majd egyszer láttam egy benzineg ghiát, ezüst színben. Hát azon nem a legjobban jöttek ki a krómcuccok. De azóta már nem így gondolom. Na mind1, amikor megjött, még intéztük a papírokat, elhozni nem tudtam... hát, mit ne mondjak. Ez volt az első autóm, amiről én téptem le a fóliát az ülésről. Az volt benne, pont az, amit én rendeltem, olyan volt a kárpit, stb.
Elég felemelő érzés. Szóval megértem.

A rendelés előtt én sacc/kb láttam az autót, ugye a JB az ami nagyot dob.
Nekem elvileg nov közepe felé lesz meg.
Már alig tudok ülni a valagamon.
Még jó, hogy van min pörögni (biztonságtechnika). Ez legalább elfoglal addig.
Nekem is ez lesz az első 0km-es kocsim. Wink

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2686 Dátum: 2008.09.30 kedd, 22:13:08 »

Kedves MKIV tulajok.
A szerelőmnek kellene 1-2 fotó az autó motortér zárjáról, hogy tudjon felkészülni mikor begurulok majd hozzá.
Szóval lenne esetleg vki, akinek az autóján ezt megtehetném?
Annyi plusz kívánság lenne még, hogy a zárhíd előtti műanyag lapot szeretném lecsavaroztatni, hogy tudjak függőlegesen jól belefotózni.
Hálából tudok infóval szolgálni motortérzár témában. Wink
Plusz egy gyári térérzékelős riasztót is meghallgatnék szívesen. Wink  worship
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2687 Dátum: 2008.10.01 szerda, 08:10:09 »


Viszont láttam már olyan JB-os 2,2  TDCi autót, aminél a dupla kipufogó hol lefelé hajol, hol nem.


Szerintem lifeg az a kipuf veg, ha eccer lefele hajol masszor pedig felfele.  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2688 Dátum: 2008.10.01 szerda, 08:11:36 »

(hogy kicsi legyen a zajszennyezés, pont ezért van az egyébként, hogy nincs ki- és bekapcsolási hangjelzés sem, hanem csak villog az index)?
Pls, somebody help me. :-)


Ezt ugye most nem gondoltad komolyan ?  nyes
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2689 Dátum: 2008.10.01 szerda, 08:13:27 »

Igen, ez furdalja az oldalam. Mert mi van ha pl. a gari lejártakor vmi igényes módszerrel, rakunk a napfénytetőre belülről egy csíknyi napelemet, s az így termelődő delejjel átszellőztetjük az autót? Wink

Hat jo nagy csik kell ahhoz, hogy csak ezzel az energiaval atszeloztesd a verdat.
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2690 Dátum: 2008.10.01 szerda, 08:16:07 »

Ezt ugye most nem gondoltad komolyan ?  nyes

De teljesen komolyan gondoltam.
Először én is csak kamilláztam, de miután több helyen is ezt mondták, hogy a környezetvédelem miatt van ez az egész, akkor már elhittem. Mert állítólag egy nagy, forgalmas parkoló mellett élőknek zavaró ha mindig a riasztók ki- bekapcsolási hangját hallják.
Ezt Fordék mondták.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2691 Dátum: 2008.10.01 szerda, 08:17:37 »

Hat jo nagy csik kell ahhoz, hogy csak ezzel az energiaval atszeloztesd a verdat.

3 év múlva simán ott fog tartani a technika, hogy már csak csík kell majd. Ha már az OFFos superb-ben most meg van oldva, akkor nem lehet egy nagy kunszt...  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2692 Dátum: 2008.10.01 szerda, 08:19:38 »

De teljesen komolyan gondoltam.
Először én is csak kamilláztam, de miután több helyen is ezt mondták, hogy a környezetvédelem miatt van ez az egész, akkor már elhittem. Mert állítólag egy nagy, forgalmas parkoló mellett élőknek zavaró ha mindig a riasztók ki- bekapcsolási hangját hallják.
Ezt Fordék mondták.

Es Te elhitted ezt a kampo marketing dumat ?  nyes
De ha mar ennyire figyelnek a zajterhelesre, talan tobb figyelmet fordithattak volna a moci kerregesre. Ez hosszutavon megterhelobb es zavarobb, mint egy pittyenes. Egyebkent ez nyilvan a riaszto rendszertol fugg. De ezzel a szoveggel nagyon szepen meg lehet magyarazni, hgoy a Te autodban miert nincs pittyeges, a szomszedeban meg miert van  nyes
Nem kell minden hulyeseget elhinni, foleg nem egy olyan gyartotol, aki alapvetoen sulyosan kornyezet szennyezo termekeket gyart.  wave
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2693 Dátum: 2008.10.01 szerda, 08:20:09 »

3 év múlva simán ott fog tartani a technika, hogy már csak csík kell majd. Ha már az OFFos superb-ben most meg van oldva, akkor nem lehet egy nagy kunszt...  Wink

Hat tuti nem. Es az otlet is jau  wave
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2694 Dátum: 2008.10.01 szerda, 08:28:51 »

Es Te elhitted ezt a kampo marketing dumat ?  nyes
De ha mar ennyire figyelnek a zajterhelesre, talan tobb figyelmet fordithattak volna a moci kerregesre. Ez hosszutavon megterhelobb es zavarobb, mint egy pittyenes. Egyebkent ez nyilvan a riaszto rendszertol fugg. De ezzel a szoveggel nagyon szepen meg lehet magyarazni, hgoy a Te autodban miert nincs pittyeges, a szomszedeban meg miert van  nyes
Nem kell minden hulyeseget elhinni, foleg nem egy olyan gyartotol, aki alapvetoen sulyosan kornyezet szennyezo termekeket gyart.  wave

Én Fordéknak hiszek, másnak lehet más a véleménye, hogy ez miért van így. Smiley
Ezen nem veszünk össze, nekem az a jó, hogy nincs hangja, de nem a környezetszennyezés miatt.  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2695 Dátum: 2008.10.01 szerda, 08:31:24 »

Hat tuti nem. Es az otlet is jau  wave

Vettem már részt néhány élen járó technika tervezésében-fejlesztésében. Én villamosmérnökként hiszek ezekben. Wink
Nekem is tetszik az ötlet, kár, hogy skodáéknál játszik csak eddig.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2696 Dátum: 2008.10.01 szerda, 08:35:38 »

Én Fordéknak hiszek, másnak lehet más a véleménye, hogy ez miért van így. Smiley
Ezen nem veszünk össze, nekem az a jó, hogy nincs hangja, de nem a környezetszennyezés miatt.  eplus2

Hat jah, nekem sincs hangja a gyari riasztonak. Bar kenyelmesebb lenne, ha csippantana 1et, mert igy meg neznem kell az indexet, hogy rendben bezarta magat a gep.
Figy, annak hiszel akinek akarsz! De csak szolok, hogy a Ford egy kereskedelmi ceg, olyan mint a tobbi. Es ezek a cegek azt mondjak(hazudjak) amit hallani szeretnel, csak hogy eladjak a termekuket  wave
***

Ezeknek a cegeknek mindenre van kesz magyarazatuk, raadasul olyan, hogy ha valami bug, arrol meggyoznek, hogy feature. Kb. olyan ez mikor a fonok utasitast ad a HR-es emberkenek, hogy csokkentse mindenki fizeteset 20%-al, de ugy, hogy meg oruljenek is neki.
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.01 szerda, 10:11:54 írta Angel » Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2697 Dátum: 2008.10.01 szerda, 08:50:21 »

Én egyébként már megbántam, hogy kértem a gyári riasztót, mert ha tényleg hülye kódolt szirénája van, akkor nehezen illeszthető egy komolyabb védelmi rendszerhez.
Aki rendel majd magának autót, s szeretne bele egy rendes védelmi rendszert, annak azt javaslom, hogy ne kérje a biztonsági csomag7-et, csak a távirányítós kettős kp.-i zárat.
Az így megspórolt 90E Ft-ból már nem csak egy rendes riasztót lehet venni. Az ultrahangos térvédelem helyett lehet rendes légnyomásfigyelést  eplus2 csinálni, stb. Így nincsenek zavaró érzékelők az A oszlopon, stb.  Wink
Ez persze csak adott konfigurációknál igaz, de komolyabb rendszereknél mindenképpen.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2698 Dátum: 2008.10.01 szerda, 08:58:55 »

Én egyébként már megbántam, hogy kértem a gyári riasztót, mert ha tényleg hülye kódolt szirénája van, akkor nehezen illeszthető egy komolyabb védelmi rendszerhez.
Aki rendel majd magának autót, s szeretne bele egy rendes védelmi rendszert, annak azt javaslom, hogy ne kérje a biztonsági csomag7-et, csak a távirányítós kettős kp.-i zárat.
Az így megspórolt 90E Ft-ból már nem csak egy rendes riasztót lehet venni. Az ultrahangos térvédelem helyett lehet rendes légnyomásfigyelést  eplus2 csinálni, stb. Így nincsenek zavaró érzékelők az A oszlopon, stb.  Wink
Ez persze csak adott konfigurációknál igaz, de komolyabb rendszereknél mindenképpen.

En ugy gondolom, hogy barmilyen forgalomban levo riaszto, vedelem xart sem er. Ha el akarjak vinni a gepet, akkor ugyis elviszik. Alap riaszto csak az amatorok ellen ved. A legjobb megoldas ha Te magad talalsz ki valami okossagot es az igy megsporolt penzt elkoltod a csaladra, vagy elmentek egy hetvegere nyaralni  vigyor3
En azon biluxoltam, mikor egy xaros 5e ft-os bluetooth autoban 2-300e-be kerul. Nem semmi, ahogy lehuzzak a usereket.  levele
A gyari riaszto is kb. 20-30e ft-os nagysagrendet kepvisel.
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.01 szerda, 09:01:27 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2699 Dátum: 2008.10.01 szerda, 09:01:11 »

ez a szellőztetős dolog tetszik, de ehez nem kell sztem feltétlen tetőablak ha eljut odáig a dolog, h utólag is megoldható lesz.
a riasztóra pedig, h mennyire "kampomarketing" vagy nem: vannak országok (pl svájc) ahol elég jól megbüntetik az autótulajt, ha túl hangos és túl érzékeny a riasztó. útálnak az emberek éjszaka felébredni feleslegesen 1 riasztó miatt, és 1 idő után már nem is veszik komolyan.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.