Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 08:54:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11287961 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #2500 Dátum: 2008.08.13 szerda, 16:56:32 »

Mondeo Cupe

http://www.autosvilag.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1583&Itemid=32

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/223344/new_mondeo_coup_curves_up_a_treat.html
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2501 Dátum: 2008.08.13 szerda, 16:59:57 »


Állatul néz ki.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #2502 Dátum: 2008.08.13 szerda, 18:35:04 »

Állatul néz ki.

szerintem is... ennek végre jó a feneke...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2503 Dátum: 2008.08.13 szerda, 18:38:20 »

szerintem is... ennek végre jó a feneke...

Nah vegre lassan csak sikerul valami auto format alkotniuk. Ez a megane *** copy paste nem igazan jott be.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2504 Dátum: 2008.08.13 szerda, 18:54:59 »

Nah vegre lassan csak sikerul valami auto format alkotniuk. Ez a megane *** copy paste nem igazan jott be.

Nem megán, hanem laguna.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #2505 Dátum: 2008.08.13 szerda, 20:19:56 »

Remélem 2011-re leszek egy ilyen autóra hitelképes! Jó lenne valami V-s motor bele, és valami kisturbó!  Cool
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2506 Dátum: 2008.08.14 csütörtök, 08:40:15 »

Védelem: megbeszéltem a márkaszervízzel: meg lesz oldva a dolog. Smiley

Viszont nehezen megy az összeállítás. Eddig ha kért az ember ACC-t a kocsiba, akkor az autó mindenféleképpen a titániumos hűtőrácsot kapta meg, még ha Ghia is volt, vagy még a JB felső hűtőrács helyett is az volt. Mondjuk úgy elég hülyén nézett ki, hogy alul méhsejtrács, felül meg négyzetrács.
http://kepfeltoltes.hu/080814/07112021_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Viszont most láttam legutóbb olyan talán titanium-s-t, ami felül is méhsejtrácsos volt, de már volt benne ACC.
http://kepfeltoltes.hu/080814/21536_1209976297755_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080814/21536_1209976526383_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080814/21536_1209976619244_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az a kérdés most, hogy ha TIT-X-be kérek JB-t és ACC-t, akkor a méhsejtrácsos ACC lesz-e benne? A kereskedések válaszai elég ellentmondóak eddig, hogy most akkor melyik ráccsal lenne.

Motortéma. Bízok azért Fordékban, de jó tudni, hogy mire számíthat az ember.
Az MK4-ben ugye már a 3. generációs CommonRail vezérlés van. Meg hát ugye egy pár motort már legyártottak eddig.
Szóval, mire számítson az ember az MK4 2.2-es motorja esetén, lesz vmi gebasz x km után, porlasztócsúcs csere, stb. ilyenekre gondolok. Persze ez mind nyugis használat mellett (hidegen nem tépjük, melegen nem tesszük le, nem forgatjuk szét)?

S ha már nyugisan használja az ember, akkor a DPF szűrő kapcsán is mire számítson? Előfordulhat, olyan, mint más gyártóknál, hogy vincog az autó, hogy menjek autópályára kiégetni, vagy a szervízbe, mert dugul a szűrő?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2507 Dátum: 2008.08.14 csütörtök, 09:14:05 »

Motortéma. Bízok azért Fordékban, de jó tudni, hogy mire számíthat az ember.
Az MK4-ben ugye már a 3. generációs CommonRail vezérlés van. Meg hát ugye egy pár motort már legyártottak eddig.
Szóval, mire számítson az ember az MK4 2.2-es motorja esetén, lesz vmi gebasz x km után, porlasztócsúcs csere, stb. ilyenekre gondolok. Persze ez mind nyugis használat mellett (hidegen nem tépjük, melegen nem tesszük le, nem forgatjuk szét)?

S ha már nyugisan használja az ember, akkor a DPF szűrő kapcsán is mire számítson? Előfordulhat, olyan, mint más gyártóknál, hogy vincog az autó, hogy menjek autópályára kiégetni, vagy a szervízbe, mert dugul a szűrő?

A motortéma jelentősen túl van misztifikálva. Én únnan vettem az én III-asomat, most 95 ezernél tartok. Eddig minden ok.
A sok csúccserében az is benne van, hogy sokszor akkor is kicseréltetik, ha nem is az a baja. A dignosztikával nincsenek a helyzet magaslatán.
De már több embernek a klubban van kiolvasója, helyenként azzal többre jutsz.
Azt is tudni kell, hogy sok visszatekert órájú autó van. Sokszor már túl a 300e-en, erre a jóember megveszi 78 ezerrel (a német pont a szervíz előtt adta el, ez egy kicsit életszagúnak tűnik). Lecserélik még a kormányt is, ha kell, te meg légy ügyes, és talád ki a valóst.
Aztán meg mondja, hogy 93 ezer, és jönnek a gondok... azt is meg lehet csinálni, hogy újraprogramozod a csúcsokat, pár ezer kilométeren jó, majd egyszer csak bejelez... ez a használt autó veszélye. Esetleg jól belebarmoltak a szgépbe ("a tuning finomhangolás, szinte jó is a motornak") te meg copsz vele.
Szerintem a motornak semm baja nincs, nyugodtan belevághatsz (én is azt fogom, kb 2 év múlva).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
agize
Vendég
« Új hozzászólás #2508 Dátum: 2008.08.14 csütörtök, 20:41:03 »

Más.
Olvasgatom az MK4 ENG manuált, 2 dolog érdekelne.
1. Írja, hogy van elvileg az autóban tolatáskor lehajló tükör, ez tényleg így van?
(Ha a tükörállító gombot a jobb oldali tükörre kapcsoljuk, mintha állítani akarnánk, s rükibe tesszük az autót, akkor a tükör lehajlik, hogy a padkát mutassa, ráadásul ezt lehet programozni is, hogy mennyire hajoljon le.)

2. Írja, hogy van olyan funkció, hogy a megálláskor az elektromos ülés hátramegy, gyújtás ráadáskor pedig visszajön az előző helyre. Persze erről érdeklődni kell a lokális dílernél, hogy tényleg van-e ilyen az autóban. Ez minek a fv-e, hogy van benne ilyen?


1. Csak memóriás ülésnél van ilyen tolatáskor lefittyenő tükör. Mivel a leírás nem egyértelmű, én is bőszen kerestem, próbálkoztam, de semmi. Már rájöttem.  taps

2. Tudod a túlsúlyos emberek vastag combja nehezen fér ki a kormány alatt kiszálláskor, de ha hátra csúszik az ülés, no akkor ki tudnak pattanni. Természetesen csak memóriás ülés állítgatással....  angel

Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2509 Dátum: 2008.08.15 péntek, 10:16:00 »

Nem megán, hanem laguna.

Mind1, 1 hulyeseg.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2510 Dátum: 2008.08.15 péntek, 10:35:39 »

1. Csak memóriás ülésnél van ilyen tolatáskor lefittyenő tükör. Mivel a leírás nem egyértelmű, én is bőszen kerestem, próbálkoztam, de semmi. Már rájöttem.  taps

2. Tudod a túlsúlyos emberek vastag combja nehezen fér ki a kormány alatt kiszálláskor, de ha hátra csúszik az ülés, no akkor ki tudnak pattanni. Természetesen csak memóriás ülés állítgatással....  angel

2 Ezt nem értem. A memóriás ülés kiszálláskor hátracsúszik? Mert az ódi tudott olyat, ha leállítottad a motort, visszahúzta a kormányt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2511 Dátum: 2008.08.15 péntek, 15:14:56 »

Ma próbáltam egy 2.2 TIT-X-et.
Maradjunk annyiban, hogy dúúúúrva.  worship
Sávot úgy kell vele váltani, hogy abban a sávba amibe megyünk, ott legyen előre irányba vagy 50m hely. Smiley
Emelkedőnek fel, 3 személy kombi, 6.-ban, 2000-es fordulat körül úgy gyorsul fel irányba, mint más autó le irányba.
Szokni kell a lovakat (meg a NM-eket) elöl. (1.8B, Focus után) A kompi meg vegyesben 7.0-t mutatott. Elég jónak tűnt, pedig céges autó.
A 18as felni vészesnek tűnt, főleg, hogy láttam egy olyat amiből hiányzott már egy darab a pereménél, s ráadásul még a gumiból is...
Rükverc a 2.2-ben jobbra hátra van. A kormány picit vékony.
A fék komoly. Vasmacskás. Ebben a 2.2-esben már bikább a fék, mint az MKIII 2.2-nél.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2512 Dátum: 2008.08.15 péntek, 15:15:47 »

Infók:
csak a jobb oldali tükör fittyen le, ha tolatunk, a bal nem, próbáltam. S persze csak akkor ha memóriás az ülés.

Az elektromos 8irányú anyósülést csak javasolni tudom, főleg azoknak akik szeretnek kényelmesen ülni (comb is megtámasztva).
A vezetőülés még mindig nem tudom, hogy mikor megy hátra. Smiley Gondolom akkor, ha az egyik pozíciót végállásra programozza az ember.

Azt mondják, hogy a DPF szűrő miatt érdemes hetente 1 alkalommal a gyeplűt a lovak közé dobni, vagy kis távolságon magasabb fordulaton menni.

Kicsit idegesítő, hogy a tolatóradar rükvercből való kivétel után is pittyeg, amíg ki nem kapocsoljuk a műszerfalon. Egyébként meg logikus, mert ha előre is parkolászana az ember akkor meg kell működnie, mivel az első és a hátsó együtt funkcionál.

Esőben kilátás: megpróbálok majd egy szélterelőt, mert a RépaKatás videón is látszik, hogy esőben gebasz van a kilátással. A külföldi fórumokon a RAIN-X-re esküsznek.

JB optika esetén már a méhsejt mintás a hűtőrács ACC-vel.

Motor:
valahol olvastam, nem emlékszem már, hogy itt vagy külföldi fórumon, de állítólag az overboost(+20NM) csak 10E km után működik.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2513 Dátum: 2008.08.15 péntek, 15:17:00 »

Védelem:
Nagy bánatomra a motorháztető már nem kulccsal záródik.  wow1
Kell majd találnom egy ötletes megoldást a motortér zárra, mert ugye azon áll, vagy bukik minden, hogy oda bejutnak-e.
Motortér zárat tudtok javasolni, ami megbízható?
Pajzs-Vémár rendszerről tapasztalat, vélemény?

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2514 Dátum: 2008.08.15 péntek, 15:17:52 »

Közben bújom a külföldi fórumokat is.

Még infó:

1. van egy érzékelő, ami a motor olaj minőségét nézi, s vinnyoghat, hogy olajcsere. Ki lehet ütni:
- Összes ajtót bezárni.
- Gyújtáskulcs II pozícióba.
- Egyszerre rálépni a gáz és a fékpedálra min. 15 sec.-ig.
- A cserére figyelmeztető lámpa elalszik.

2. Tud olyat az autó, hogy amikor átvesszük, ha nincs még benne 32km-nél több, akkor le lehet nullázni a km órát. Nem a napi km-t hanem az össz km számlálót:
"If you have just taken delivery of your new mondeo and want to reset the delivery miles to zero, you can hold down the confirmation button on the steering wheel for 7 seconds, The mileage should reset to 0. This only works if the vehicles mileage has not exceeded 20 miles.
This only works 3 times and will only reset a maximum of 50 miles."
A confirm button, az gondolom az OK gomb lehet, amit 7mp-ig kell nyomni, s akkor nulláz. 3 alkalommal működik, max. 80km-ig.

3. Végül is ez is jó lehet:
"when the outside temperature is 4 degrees and lower and you turn the engine on, both windscreen and rear window heaters are turned on automatically."
4 fok alatt indítás után bekapcsolnak automatikusan az ablakfűtések.

4. Converse+ kijelzőnél:
"Press and hold til OK button on the steringwheel.
Press the START button
Do not apply the clutch
This should bring up a hidden menu showing motortemp., oiltemp. etc.
Use the arrow buttons to scroll through the items.
Try at own risk."
"the test mode works with the engine running. Follow same procedure, keep OK pressed but simply start the engine"

5. Ajtónyitás, csaka vezető, vagy az összes, variálható, mit a régieknél:
"Pressing the lock and unlock buttons simultaneously for about 4 seconds changes the function of the unlock button on the key fob.
It changes from unlocking all doors to only unlocking the drivers door (requiring a second press on unlock within 3 seconds to unlock all).
Pressing both simultaneously again changes it back.
The 'lock doors automatically on drive off' function needs to be set by the dealer (if it can be set at all)"
"
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2515 Dátum: 2008.08.15 péntek, 16:03:05 »


JB optika esetén már a méhsejt mintás a hűtőrács ACC-vel.


Mi az a ACC?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2516 Dátum: 2008.08.15 péntek, 19:49:16 »

Én egy ilyenre gyúrok, csak limuzinba!

James Bond optikás
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2517 Dátum: 2008.08.15 péntek, 19:51:23 »

Mi az a ACC?


Tessék egy kis szakirodalom:


Az adaptív sebességtartó automatikát (ACC) a könnyedebb és nyugodtabb autózásért fejlesztettük ki. Folyamatosan figyeli az Ön és az Ön előtt haladó jármű közötti távolságot egy intelligens radartechnológia segítségével, és önműködően szabályozza a biztonságos távolság tartásához szükséges sebességet.

Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2518 Dátum: 2008.08.16 szombat, 00:09:28 »


Tessék egy kis szakirodalom:


Az adaptív sebességtartó automatikát (ACC) a könnyedebb és nyugodtabb autózásért fejlesztettük ki. Folyamatosan figyeli az Ön és az Ön előtt haladó jármű közötti távolságot egy intelligens radartechnológia segítségével, és önműködően szabályozza a biztonságos távolság tartásához szükséges sebességet.



 worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2519 Dátum: 2008.08.16 szombat, 08:35:18 »

Én egy ilyenre gyúrok, csak limuzinba!

James Bond optikás

ennyiből + regadó már itthon is kihozható.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2520 Dátum: 2008.08.16 szombat, 10:07:01 »

ennyiből + regadó már itthon is kihozható.

Az árat én még nem is néztem.
A megjelenés és a forma érdekelt.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2521 Dátum: 2008.08.16 szombat, 13:55:52 »

Az árat én még nem is néztem.
A megjelenés és a forma érdekelt.

akkor viszont a legjobbat találtad meg eljen
fekete kombi finom
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2522 Dátum: 2008.08.16 szombat, 16:36:38 »

Én egy ilyenre gyúrok, csak limuzinba!

James Bond optikás

Limuzinba nincs/nem lesz. Csak kombiban és 5 ajtósban játszik.
A kínai piacon viszont van... Ott a JB lökhárító a hagyományos ködlámpával van.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2523 Dátum: 2008.08.16 szombat, 16:58:22 »

Új infó.

Ma tudtam meg, hogy a 2008.09.01.-i gyártástól az oldalindexek már a tükörben lesznek.
Ammeg nekem nem annyira jön be.  szomoru1 (Még. Ha kell, akkor meg tudom majd szeretni.  Wink ) Mi lesz vajon a sárvédő lemezben az index helyén? Olyasmi mint a kugában, vagy nem is lesz semmi?
Vajon lehet esetleg olyat kérni a rendeléskor, ha mondjuk 1-2 héten belül rendel az ember, hogy még a régi módi oldalindex legyen?

Az USB-s Bluetooth-IV is a 09.01-i gyártástól lesz csak.

Ez akkor egy facelift lesz már, gondolom. Bár a ford.hu-s árlistában olyan nagy csodákat nem látok. A katalógusban meg annál nagyobb blődségeket: 39. oldal, Titanium: "Elektromos és fűtött ablakok, beépített irányjelzővel"   wow1
(Érdekes, hogy az előtte lévő oldalon a Ghia esetén már írják az irányjelzős tükröt, de utána következetlenül nem. Meg gondolom a "szakfordító"nál kavarodhat a dolog a kilépőfénnyel. Bár a legdurvább az előző katalógusban lévő "Üzemanyagtartáj" volt, "j"-vel... Mindegy.)
A mini acél pótkereket sem értem, mert az árlista szerint fizetni kell érte, a katalógus szerint pedig már széria.

Kíváncsi vagyok, hogy mi fog még változni. Látatlanban rendelni kicsit fura nekem. (Hogy néz majd ki a JB optikával???)

Vkinél infó, hogy mi változik még 2008.09.01.-től?   help:
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.16 szombat, 17:00:40 írta szjani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2524 Dátum: 2008.08.16 szombat, 17:03:44 »

Új infó.

Ma tudtam meg, hogy a 2008.09.01.-i gyártástól az oldalindexek már a tükörben lesznek.
Ammeg nekem nem annyira jön be.  szomoru1 (Még. Ha kell, akkor meg tudom majd szeretni.  Wink ) Mi lesz vajon a sárvédő lemezben az index helyén? Olyasmi mint a kugában, vagy nem is lesz semmi?
Vajon lehet esetleg olyat kérni a rendeléskor, ha mondjuk 1-2 héten belül rendel az ember, hogy még a régi módi oldalindex legyen?

A facelift nem valószínű, hogy 2009 januártól lenne, mert az még csak szűk 2 év. Én 2010 tavaszára saccolom, ahogy néztem, akkor fog kijönni egy csomó új dolog. A tükrös oldalindex meg szerintem nagyon jó ötlet, én pártolom. Mi az az USB-s blútút 4? Ezeket hol olvastad? Jöhet privátba is, ha nem publikus.
Aztán örök kérdés, lesz-e 4*4 és 6 hengeres dizil. Nagyon erősködnek, hogy nem. Erről esetleg van infód?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2525 Dátum: 2008.08.16 szombat, 17:25:42 »

"Tükrös oldalindex" ? Smiley
Mondom, hogy annyira nekem még nem jön be, tehát nekem csak "oldalindexes tükör". Smiley Smiley

USB-s bluetooth:
A friss árlistában benne van. 20E-re több, mint a sima. A Bluetooth kihangosítóhoz van még egy olyan (elvileg független) funkció, hogy van vmerre az autóban egy USB csatlakozó. S ha erre mondjuk felnyomunk egy pendrive-ot, mondjuk egy vagon mp3-mal, akkor ezt be tudja olvasni a kijelzőre (gondolom a Converse+ -nál lehet ez kafa), aztán onnan le lehet játszani a muzsikákat. Remélem, hogy ez tényleg ez, mert én pont erre gyúrok, azért is nem kérek 6 lemezes hifit, stb.

4x4-ről, bikadizliről nem tudok. Hétfőn de. járnak majd utána, hogy mi változik 2008.09.01.-től.

Mé' most kell variálni....   falbav   vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2526 Dátum: 2008.08.16 szombat, 17:32:21 »

"Tükrös oldalindex" ? Smiley
Mondom, hogy annyira nekem még nem jön be, tehát nekem csak "oldalindexes tükör". Smiley Smiley

USB-s bluetooth:
A friss árlistában benne van. 20E-re több, mint a sima. A Bluetooth kihangosítóhoz van még egy olyan (elvileg független) funkció, hogy van vmerre az autóban egy USB csatlakozó. S ha erre mondjuk felnyomunk egy pendrive-ot, mondjuk egy vagon mp3-mal, akkor ezt be tudja olvasni a kijelzőre (gondolom a Converse+ -nál lehet ez kafa), aztán onnan le lehet játszani a muzsikákat. Remélem, hogy ez tényleg ez, mert én pont erre gyúrok, azért is nem kérek 6 lemezes hifit, stb.

4x4-ről, bikadizliről nem tudok. Hétfőn de. járnak majd utána, hogy mi változik 2008.09.01.-től.

Mé' most kell variálni....   falbav   vigyor3

Olvasom, és tetszik. Nekem a pendrájv móka többet érne, mit a 6 lemezes. Az egyik navi (a cd-s) tud fogadni memóriakártyát. De hát ez lenne a menő... becuppantasz egy 16 gigást, és nem is kell cserélgetni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2527 Dátum: 2008.08.16 szombat, 17:44:17 »

16GB / ~5MB zenékkel = 3200db mp3file * ~3perc = 9600perc = 160óra = 6nap+16óra.

Ennyi idő lenne végighallgatni a zenéket.
De hát elvakultak vagyunk, nem? Smiley

Viccet félretéve, tényleg jó lehet, csak jól kell a könyvtárstruktúrát kialakítani.

Mondjuk én elsőre 2GB-osban gondolkodom, s úgy, hogy a telefonjainkba (én és asszonypajti) M2-es kártya kell, s ahhoz lehet kapni olyan adaptert, amitől pendrájv lesz.
Így ugyanezek a zenék a telefonon is hallgathatók, mint mp3 lejátszón.

Tehát hosszú szabolcsi útnál kártya telefonból ki, adapterbe be, autó USB portra be, ACC be, s ki lehet menni a világból. Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2528 Dátum: 2008.08.16 szombat, 17:55:51 »

16GB / ~5MB zenékkel = 3200db mp3file * ~3perc = 9600perc = 160óra = 6nap+16óra.

Mire én veszem (2 év) addigra 16g lesz a legkisebb kártya.
Most olvasom. A katalódus 2 navit ismer, CD SD (5 colos), ebbe lehet beletuszkolni a kártyát (a térkép is kártyán), és a DVDs, ez 7 colos képenyős. Jó lenne persze minfezt előtte kipróbálni, hogy jól kezelhető-e, felismeri-e a nagyobb kártyákat, miegymás. Az lenne jó, ha az m3u-kal, vagy más playlistet meg tudna nyitni.
Az árlista a 8, 10-es ice csomagot ismeri, ezek a külső cd tárban különböznek, de azt nem vágom, hogy ebben a B vagy az IV blútút van. Tehát tudja-e az USB-t, avagy nem.
A sony tudja a dab-ot, a navi nem?  Huh? megőrülök. Igazából nem lenne rossz a dab.
Rögtön lehúzom a németet, és megnézem azt, hátha ott már több infó van.


Lehúztam a németet. Aszerint a CD SD két kártyát kezel, 1 térkép, 1 zene. A DVDs navihoz lehet csaptlakoztatni pl az Ipodot, de ha jól értem, ahhoz még 375euróért meg kell venni S&C dolgot, akkor tud ipodot.
Azt majd jó lenne tudni, hogy tudja-e vezérelni, vagy ki kell nyitni a kesztyűtartót, ha számot akarok váltani.
Mer az úgy nem lenne túl jó.
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.16 szombat, 18:09:54 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2529 Dátum: 2008.08.16 szombat, 19:32:02 »

Hm.

Most már kezdem nem érteni.
Ha én csak az alap mp3-as sony hifit kérem + hozzá a Bluetooth IV-et, akkor fogok tudni az USB-ről számokat lejátszani?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
agize
Vendég
« Új hozzászólás #2530 Dátum: 2008.08.16 szombat, 19:46:57 »


De hát te írtad:

USB-s bluetooth:
A friss árlistában benne van. 20E-re több, mint a sima. A Bluetooth kihangosítóhoz van még egy olyan (elvileg független) funkció, hogy van vmerre az autóban egy USB csatlakozó. S ha erre mondjuk felnyomunk egy pendrive-ot, mondjuk egy vagon mp3-mal, akkor ezt be tudja olvasni a kijelzőre (gondolom a Converse+ -nál lehet ez kafa), aztán onnan le lehet játszani a muzsikákat. Remélem, hogy ez tényleg ez, mert én pont erre gyúrok, azért is nem kérek 6 lemezes hifit, stb.

Mivel akármilyen bluetooth-t lehet akármilyen fejegységhez rendelni .... (OK. majdnem.) így ezek szerint igen: az alap mp3-as sony hifi mellé Bluetooth IV-et rendelve, le lehet játszani az USB-ről számokat.
Vagy nem?  help

Bocsi... worship
Naplózva
agize
Vendég
« Új hozzászólás #2531 Dátum: 2008.08.16 szombat, 19:57:59 »

4. Converse+ kijelzőnél:
"Press and hold til OK button on the steringwheel.
Press the START button
Do not apply the clutch
This should bring up a hidden menu showing motortemp., oiltemp. etc.
Use the arrow buttons to scroll through the items.
Try at own risk."
"the test mode works with the engine running. Follow same procedure, keep OK pressed but simply start the engine"

Szjani-nak köszönet az 5 infóért!

A 4.-et gyorsan ki is próbáltam. Most legalább láttam az összes jelzést egyszerre a müszerfalon. Deeee alaposan megrettentem, amikor hexadecimális számok jelentek meg kölünféle portokhoz rendelve. Akkor hirtelen kiléptem, és megnéztem autó-e még az autóm. Deeee megy még. Lesz még majd egy alaposabb kör is az ügyben...

 worship


Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2532 Dátum: 2008.08.16 szombat, 21:08:30 »

Na, jól emlékeztem én, hogy kínában már az indexes tükör játszik:

http://www.chinacartimes.com/2007/04/21/new-ford-mondeo-to-be-made-in-china/
http://www.chinacartimes.com/2007/06/19/new-mondeo-spotted-on-chinese-roads/
http://www.motorauthority.com/news/sedans/long-wheelbase-ford-mondeo-spotted-in-china/
szexi kínai lánnyal Kiss http://www.daylife.com/photo/0fHwg6gaaVeJz

jó sok kép, s a tükörről is nagy: http://newcar.u-car.com.tw/newcar-gallery.asp?model=2287&show=1

Külön a tükör: http://newcar.u-car.com.tw/model-images/NC-a25b2287-12208L.jpg
Az index helye: http://feature.u-car.com.tw/feature-images/301-400/330/fc-78321.jpg
Együtt a kettő: http://news.u-car.com.tw/news-images/2008/04/nc-20080415-78164.jpg

képek: http://news.u-car.com.tw/news-detail.asp?nid=7386

sok kép + IPOD (?): http://feature.u-car.com.tw/feature-detail.asp?fid=330

JB optikával, nem is rossz: http://news.u-car.com.tw/news-detail.asp?nid=6889

sok big-big kép: http://www.mobile01.com/newsdetail.php?id=5809

citromsárga borzalom:  gun http://www.autonet.com.tw/cgi-bin/v1/file_view.cgi?qry=a8080187

Többet nem linkelek, akit még érdekel: gugli->Ford Mondeo -> kínai találatok.
Otthon asszem vannak nekem nagy felbontású képek is (Mondeo témában már a fél internetet letöltöttem  email  nyes ), majd lehet hogy még linkelek be párat.

Hááát... Szokni kell. De szerencsére nem rossz.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.16 szombat, 21:22:55 írta szjani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
agize
Vendég
« Új hozzászólás #2533 Dátum: 2008.08.16 szombat, 21:41:52 »


De hogyan került a hátsó lámpatestbe az az oda nem illő, Hondára hajazó kör alakú lámpa rész?  rinya
Ugye az csak valami kínai "tuning" lehet....? Ennyire nem lehetnek bénák a tervezők vagy az értékesítési managerek!

Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2534 Dátum: 2008.08.16 szombat, 22:17:55 »

Hú, szjani, de szorgalmas vagy... jól fog kinézni az a tükrös index.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2535 Dátum: 2008.08.16 szombat, 23:33:35 »

Hú, szjani, de szorgalmas vagy... jól fog kinézni az a tükrös index.

És jól be fogja villogni az egész utasteret. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2536 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 11:04:25 »

És jól be fogja villogni az egész utasteret. Sad

Ezt te honnan tudod?
Tapasztalat???

Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2537 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 11:05:11 »

Hú, szjani, de szorgalmas vagy... jól fog kinézni az a tükrös index.

Én is az indexes tükörre szavazok.
Ez már a kor követelménye, és az enyém!  eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2538 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 11:17:28 »

Én is az indexes tükörre szavazok.
Ez már a kor követelménye, és az enyém!  eplus2

Én is az idexesre szavazok. Nekem úgy tűnik, oldalra dobja a fényt, nem megy majd az utastérbe.
De hát majd meglátjuk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2539 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 11:21:13 »

Én is az idexesre szavazok. Nekem úgy tűnik, oldalra dobja a fényt, nem megy majd az utastérbe.
De hát majd meglátjuk.
Nekem is tetszik a tükörindex. Szerintem semmit nem zavar be az utastérbe. Már csak egy kasznihoz szükségesen erős TDCi motor kellene bele. Ehhez a kasznihoz a 175 ló még kevés szomoru1 Ha minden igaz akkor már  csak 1 évet kell várni elfogadható motorra.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2540 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 12:03:43 »

Ezt te honnan tudod?
Tapasztalat???

Valaki itt írta a fórumon, hogy volt ilyen tükrös autója, és nagyon zavaró volt, hogy az egész utastér sárgán villogott.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2541 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 12:10:56 »

De hogyan került a hátsó lámpatestbe az az oda nem illő, Hondára hajazó kör alakú lámpa rész?  rinya
Ugye az csak valami kínai "tuning" lehet....? Ennyire nem lehetnek bénák a tervezők vagy az értékesítési managerek!



Sztem a kör alakú hátsó lámpa rész csak a kínai piacos autó jellegzetessége.
Mint ahogy a hátsó lökhárító alsó része is.
Legalább is remélem.
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.18 hétfő, 08:20:59 írta szjani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2542 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 12:12:52 »

Tükörindex: ha kell, meg tudom majd szokni.
Csak komolyan mondom, hogy bosszant a dolog, hogy miért kell egy 8-9M-s kocsi kapcsán kompromisszumot kötnöm egy ilyen dologgal. A Ford Individual programjába ilyesminek bele kellene férni sztem.
Nekem még mindig az a kérdésem, hogy így az átmeneti időszakban vajon lehet-e esetleg külön úgy kérni az autót, hogy a hagyományos index-szel?  help

Ráadásul a hülye fordos tükörindex meg külön bosszant, abból fakadóan, hogy az index régi helyére be van rakva egy "dísz". (Mint ahogy az f2-es ghia-titanium fókáknál) Akkor már ne legyen ott semmi.
Így is ha közlekedik az ember egy ilyennel, akkor a közlekedés többi résztvevője joggal várhatja, hogy a sárvédőmön fogja látni, ha indexelek, mivel, hogy látja ott a díszt, s azt hiszi, hogy az az oldalsó irányjelzőm.
S lehet, hogy nem fogja észrevenni, hogy indexelek vmerre, mert nem a tükörben várja, hogy indexelni fogok, hanem a sárvédőn lévő vmire fog figyelni.
Mondjuk a másik oldal meg az, hogy aki nem látja a 21W-os tükörindexet, akkor az mit keres a forgalomban. De akkor is. Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2543 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 12:14:02 »

Nekem is tetszik a tükörindex. Szerintem semmit nem zavar be az utastérbe. Már csak egy kasznihoz szükségesen erős TDCi motor kellene bele. Ehhez a kasznihoz a 175 ló még kevés szomoru1 Ha minden igaz akkor már  csak 1 évet kell várni elfogadható motorra.

Gondolkodtam én is az erősebb dizlin, hogy várjak-e.
Több helyen említik, hogy nem lesz V6, mert nem akarnak konkurenciát a konszernen belül. Ha 190LE-ig felmegy a dolog, az meg nem akkora különbség, ráadásul a duplaturbó az dupla kockázati tényező.
Ha meg mégis csak lenne V6, az sztem nem lesz ócsó, mint ahogy relatíve a 2.5T is drága.
Ha meg az OFF pözsót ON nézem, akkor meg miért nincs már most V6 dizli a mondikban? Smiley

Asszonypajtival tegnap próbáltunk egy 2.2-t, nekünk az is elég lesz. Az is ki tudja törni az ülést bizonyos szituációkban, meg meg tudja itatni a gyereket.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2544 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 12:28:43 »

Nem lesz V6 dizel. A fejlesztési ütemterv szerint lesz 1 éven belül egy 190+ lóerős és 435Nm-es 2,2 TDCi. Ha maradna 175 lóval (mint ahogy nem fog) akkor a következő már nem mondeo lenne szomoru1
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2545 Dátum: 2008.08.18 hétfő, 08:49:12 »

Jól emékeztem.

A gépemen lévő 1254 jpg file közül 31 a kínai modellről szól. Ez 2,4%, tehát figyelembe vehető. Smiley

Abban bízom, hogy ilyen lesz az tükörindexes változat:





Ennek még nincs az az ocsmány karikás hátsó lámpája.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2546 Dátum: 2008.08.18 hétfő, 08:50:33 »

S akkor most kapaszkodjatok meg, mert innentől kezdve jön minden ami csak lehet.

Ghia hűtőrácsos-JBalsórácsos-hagyományos ködlámpa,
zongoralakk belső-ESP nélkül,
4ajtós modell-hátsó szárnnyal
....
A belseje is némiképp más az EU változathoz képest: ülésállítás, pohártartó, a Ford CD talán már mp3-as.
Ezek a kínaiak bírnak kavarni.

Ez a karikás hátsólámpa az agyamra megy...

Képek a kínai modellről:



























































Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2547 Dátum: 2008.08.18 hétfő, 09:38:22 »

Egyébként, ha minden jól megy, akkor ma délutánig lesz pontos infóm, hogy mi fog változni.

Ha meglesz, majd közlöm.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2548 Dátum: 2008.08.18 hétfő, 10:21:24 »

S akkor most kapaszkodjatok meg, mert innentől kezdve jön minden ami csak lehet.

Ghia hűtőrácsos-JBalsórácsos-hagyományos ködlámpa,
zongoralakk belső-ESP nélkül,
4ajtós modell-hátsó szárnnyal
....
A belseje is némiképp más az EU változathoz képest: ülésállítás, pohártartó, a Ford CD talán már mp3-as.
Ezek a kínaiak bírnak kavarni.

Ez a karikás hátsólámpa az agyamra megy...

Na, végre... én mindenképpen 4 ajtóst választanék, de szárnnyal, és jb optikával. Most még nincs, de hátha lesz...
nekem nem nagyon kéne 5 ajtóval, de jb is kéne  Huh?
Na, majd meglátjuk. És remélem, bejön a ledes hátsó is. A németeknél van valami invidual móka. Csak átfutottam, nem tudok németül.
Ja, még valami... a navi helyén valami filmszerű dolog futott... vagy ez csak indítólogó?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2549 Dátum: 2008.08.19 kedd, 11:59:49 »

Na, végre... én mindenképpen 4 ajtóst választanék, de szárnnyal, és jb optikával. Most még nincs, de hátha lesz...
nekem nem nagyon kéne 5 ajtóval, de jb is kéne  Huh?
Na, majd meglátjuk. És remélem, bejön a ledes hátsó is. A németeknél van valami invidual móka. Csak átfutottam, nem tudok németül.
Ja, még valami... a navi helyén valami filmszerű dolog futott... vagy ez csak indítólogó?


Átnéztem most a Ford tartozék katalógust, abban a Mondeo-nál azt írják, hogy van a 4 !!! ajtóshoz MS Design karosszéria tuning készlet.
Lehet, hogy elírás lehet ez is?



Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.