Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.18 kedd, 15:11:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
554
555
556
557
558
559
560
[
561
]
562
563
564
565
566
567
568
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 11163828 alkalommal)
Soprano
és 15 vendég van a témában
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28000 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 22:45:27 »
Idézetet írta: SzaLev - 2015.09.24 csütörtök, 22:31:34
Hát fővárosunk méltán híres útjait rendszeresen használom. Egyébként főutakról csak ritkán térek le. Volt egy 2005-ös Lagunám 17-es kerékkel, az nem volt túl komfortos, és időnként ijesztően zajos is volt. Mondjuk annak lehet rosszabb futóműve volt, mint az MK4.
En is arrafele koricalok. A komfort es a zaj nagyban fugg a gummatol is amit hasznalsz.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
SzaLev
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28001 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 22:49:30 »
Idézetet írta: titta - 2015.09.24 csütörtök, 22:45:27
En is arrafele koricalok. A komfort es a zaj nagyban fugg a gummatol is amit hasznalsz.
A lagunán bridgestone volt, peremvédős.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28002 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 22:51:46 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.24 csütörtök, 22:30:19
Láncos vezérlésű.
Köszi.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28003 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 22:55:32 »
Idézetet írta: SzaLev - 2015.09.24 csütörtök, 22:49:30
A lagunán bridgestone volt, peremvédős.
Nekem most Conti Sportcontact 5 peremvedos, defektturo. Nem erzem zajosnak. Tapad. Jo. Es kopik is.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28004 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 23:53:27 »
Idézetet írta: SzaLev - 2015.09.24 csütörtök, 21:43:58
...
de pl. a 163Le/340nm szerintem ad ugyanolyan vezetési élményt mint 2.0 turbó benzin.
Nem. Nagyon nem.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28005 Dátum:
2015.09.25 péntek, 06:25:47 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.09.24 csütörtök, 21:59:04
Nagyon jól néz ki! De ha ennyi mindent belekertek miért hagyták ki a Navit..
Alapvető céges carpolity f@szság. Egy bizonyos szintig nem engedik. Más esetben meg a 300e körüli felárat kevesen fizetik ki. Vesznek inkább 150eft-ért egy utángyártott kínait. És azért azt tudjuk a fórumról, hogy ezek azért annyira nem rosszak, csak a kormányról vezérelhetőség nem müxik.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28006 Dátum:
2015.09.25 péntek, 06:31:11 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.09.25 péntek, 06:25:47
Alapvető céges carpolity f@szság. Egy bizonyos szintig nem engedik. Más esetben meg a 300e körüli felárat kevesen fizetik ki. Vesznek inkább 150eft-ért egy utángyártott kínait. És azért azt tudjuk a fórumról, hogy ezek azért annyira nem rosszak, csak a kormányról vezérelhetőség nem müxik.
Ez nem teljesen igy van. A kormanyrol vezerelhetoseg tok jol mukodik. A Converssel nem tud mit kezdeni, legalabbis a Facelifteseknel.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28007 Dátum:
2015.09.25 péntek, 06:45:28 »
Idézetet írta: titta - 2015.09.25 péntek, 06:31:11
Ez nem teljesen igy van. A kormanyrol vezerelhetoseg tok jol mukodik. A Converssel nem tud mit kezdeni, legalabbis a Facelifteseknel.
Igen, de ez fl előtti (mint b4k) esetre vonatkozik, csak elfelejtettem leírni!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzaLev
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28008 Dátum:
2015.09.25 péntek, 08:00:05 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.09.24 csütörtök, 23:53:27
Nem. Nagyon nem.
Akkor egy próbakörre mindenképp kipróbálom a járgányt a jövő héten
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28009 Dátum:
2015.09.25 péntek, 08:23:57 »
Idézetet írta: SzaLev - 2015.09.25 péntek, 08:00:05
Akkor egy próbakörre mindenképp kipróbálom a járgányt a jövő héten
Elég ha csak ránézel a Le/Nm görbékre, s érteni fogod. A benzinesnél nem nagyon kell dobálni a fokozatokat, "sokáig húz".
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28010 Dátum:
2015.09.25 péntek, 08:27:01 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.09.25 péntek, 08:23:57
Elég ha csak ránézel a Le/Nm görbékre, s érteni fogod. A benzinesnél nem nagyon kell dobálni a fokozatokat, "sokáig húz".
Jani! Az nem azért van, hanem azért mert powershift...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28011 Dátum:
2015.09.25 péntek, 08:51:04 »
Idézetet írta: BT - 2015.09.25 péntek, 08:27:01
Jani! Az nem azért van, hanem azért mert powershift...
Ne vezesd már félre szegény kollégát.
Érzésre az enyém olyan 1800tól 5800ig van elemében. Az előző dízelem már 3600 körül kezdett lekonyulni. Nincs ez másképp más dízelnél sem.
Itt a 240lovas görbéje:
http://www.superchips.co.uk/curves/20EcoBoost240PS.pdf
ez meg a 163lovas dízelé:
http://www.superchips.co.uk/curves/2.0%20TDCI%20163PS.pdf
Mondjuk a benzinest ha nem forszírozom, akkor ez is nagyon hamar végigdobálja a 6 fokozatot, próbálja a fordulatot 2000 alatt tartani.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
veressjanos
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28012 Dátum:
2015.09.25 péntek, 09:03:23 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.09.25 péntek, 08:51:04
Mondjuk a benzinest ha nem forszírozom, akkor ez is nagyon hamar végigdobálja a 6 fokozatot, próbálja a fordulatot 2000 alatt tartani.
Éppen ezért választottam kézi váltóval. Majd én tudom, hogy mikor akarom dobálni a fokozatokat!
Naplózva
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28013 Dátum:
2015.09.25 péntek, 10:43:01 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.09.25 péntek, 06:25:47
Alapvető céges carpolity f@szság. Egy bizonyos szintig nem engedik. Más esetben meg a 300e körüli felárat kevesen fizetik ki. Vesznek inkább 150eft-ért egy utángyártott kínait. És azért azt tudjuk a fórumról, hogy ezek azért annyira nem rosszak, csak a kormányról vezérelhetőség nem müxik.
A kormányról vezérlés tökéletesen működik az androidos fejegységgel, és most már szépen is szól a fejegység, hála az xda fórumtársaknak.
A convers probléma fejegység függő, a régi androidos fejegységgel működik az újakkal (RK3066, RK3188) sajnos nem. Convers+ kijelző nem fog működni teljes funkciójában, független az autó típusától. De nem kár érte, a 7" kijelző mindent kárpótól, más dimenzió.
Most a DAB+ adás vételét próbálom megoldani az androidos fejegységemen. Sajnos kevés a gyári antenna (üvegre integrált) a DAB vételhez, most van folyamatban a DAB antenna beszerzése.
A Széchenyi adó jelét a Budaörsi Praktiker parkolóban a gyári antennával tökéletesen lehet fogni még. Teljes rálátással 5km távolságban. Állítólag az M0-on végig kellene a vételnek jönnie.
Így néz ki az app:
Apropó:
Van valamelyikőtöknek DAB+-os sony fejegység az autójában? Jó lenne tudni mit tud a gyári DAB-os megoldás. Milyen távolságban tudja még venni a pesti adókat.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.25 péntek, 11:46:51 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28014 Dátum:
2015.09.25 péntek, 12:52:25 »
Idézetet írta: SzaLev - 2015.09.24 csütörtök, 22:07:52
A navi nekem sem szempont - bár ha cég veszi a gépet és csak x-elni kell, akkor kérném - ritkán használom és akkor a telefonon futó program elég. A 18-es kerék nem zavaró amikor az ember nem autópályán halad?
nem a 18" ami megvezeti, hanem a gumi szélessége. Eléggé érdekes tapasztalatom van, mert az autó súlya, a kerék szélessége igencsak összejátszik. Pl a mondimon 235/40 R18 volt és ugyan annyira vezette meg, mint most a 245/75/r17 a jeep-en. Mondjuk ez kb 800kg-al nehezebb
Naplózva
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28015 Dátum:
2015.09.25 péntek, 13:00:00 »
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segitséget kérni abban a témában , hogy volt e már valaki motormosáson MK4 2.0tdci duratorq-al? Gond néklül mosható gőzzel, nagynyomásuval..? A letakarandó helyek egyértelműek, tehát a nagyobb károsodásokat ki lehet e küszöbölni stb?
Köszönöm
Üdvözlettel
Breaker
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.25 péntek, 13:07:16 írta Breaker
»
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28016 Dátum:
2015.09.25 péntek, 13:09:17 »
Idézetet írta: Breaker - 2015.09.25 péntek, 13:00:00
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segitséget kérni abban a témában , hogy volt e már valaki motormosáson MK4 2.0tdci duratorq-al? Gond néklül mosható gőzzel, nagynyomásuval..? A letakarandó helyek egyértelműek, tehát a nagyobb károsodásokat ki lehet e küszöbölni stb?
Köszönöm
Üdvözlettel
Breaker
Minek mosni, főleg nagynyomásúval? Egy jó motor nem olajos, koszos....
Letakarandó helyek....egyértelműek? Mik azok?
Én nem mosok motort és nem is javaslom. De persze minden ki maga dönt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28017 Dátum:
2015.09.25 péntek, 13:13:19 »
Idézetet írta: Breaker - 2015.09.25 péntek, 13:00:00
Szaisztok!
Szeretnék egy kis segitséget kérni abban atémában , hogy volt e már valaki motormosáson MK4 2.tdci duratorq-al? Gond néklül mosható gőzzel, nagynyomásuval..? A letakarandó helyek egyértelműek, tehát a nagyobb károsodásokat ki lehet e küszöbölni stb?
Köszönöm
Üdvözlettel
Breaker
Helló
Mossad nyugodtan. Vedd le a motorboritast is meg forgasd ki a kerekeket is. Előtte fújd be brigeciollal az egész motorteret, hagyd kb negyed órát állni és mehet. Meleg vizessel nyomjad az a jó. Nem kell takargatni sem. Max a generátort. Vigyél szivacsot ecsetet és azzal meg sokat le tudsz szedni pl a motorhaztetorol. A motorhaztető boritashoz ne nyomd túl kozel mert nem szereti.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28018 Dátum:
2015.09.25 péntek, 13:21:22 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.09.25 péntek, 12:52:25
nem a 18" ami megvezeti, hanem a gumi szélessége. Eléggé érdekes tapasztalatom van, mert az autó súlya, a kerék szélessége igencsak összejátszik. Pl a mondimon 235/40 R18 volt és ugyan annyira vezette meg, mint most a 245/75/r17 a jeep-en. Mondjuk ez kb 800kg-al nehezebb
Tudom hogy a szélesség vezeti meg, de 18-ban nincs is gyáriban keskeny felni, erre meg igaz fel lehet rakni 235-nél keskenyebbet (ala német tuningsuli) de az elég bután néz ki.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28019 Dátum:
2015.09.25 péntek, 13:48:47 »
Szia!
Letakarandó helyek alatt pl a biztositéktablat értem, ill elektromos kötéseket melyek nem jó ha fizet kapnak, sajnos nem ismerem fol oket elso latasra es ha vannak helyeket amiket mindenkepp le kell akkor azokat ne hagyjam ki.
Üdv
Breaker
Idézetet írta: GSR - 2015.09.25 péntek, 13:09:17
Minek mosni, főleg nagynyomásúval? Egy jó motor nem olajos, koszos....
Letakarandó helyek....egyértelműek? Mik azok?
Én nem mosok motort és nem is javaslom. De persze minden ki maga dönt.
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28020 Dátum:
2015.09.25 péntek, 13:51:09 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.24 csütörtök, 20:21:58
ha alkutanács kell,beszélj SzJanival.kevés ember tud olyan határozottan alkudni,mint ő....
Tőle tanúúsz, mi?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28021 Dátum:
2015.09.25 péntek, 13:51:59 »
Szia!
Köszönöm, sajnos elég koszos a motortér mert német import autó és szerintem az első tulaja sokat ment vele földúton (talán vidéken lakott) mert nem az a tipikus városi koszos hanem afféle földút por
Szárazgőzzel esetleg van tapasztalatod? Laikusként számomra az tűnik a legveszélytelenebbnek.
Köszi
Üdv
Breaker
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.09.25 péntek, 13:13:19
Helló
Mossad nyugodtan. Vedd le a motorboritast is meg forgasd ki a kerekeket is. Előtte fújd be brigeciollal az egész motorteret, hagyd kb negyed órát állni és mehet. Meleg vizessel nyomjad az a jó. Nem kell takargatni sem. Max a generátort. Vigyél szivacsot ecsetet és azzal meg sokat le tudsz szedni pl a motorhaztetorol. A motorhaztető boritashoz ne nyomd túl kozel mert nem szereti.
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28022 Dátum:
2015.09.25 péntek, 13:52:15 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.09.25 péntek, 08:51:04
Ne vezesd már félre szegény kollégát.
Érzésre az enyém olyan 1800tól 5800ig van elemében. Az előző dízelem már 3600 körül kezdett lekonyulni. Nincs ez másképp más dízelnél sem.
Itt a 240lovas görbéje:
http://www.superchips.co.uk/curves/20EcoBoost240PS.pdf
ez meg a 163lovas dízelé:
http://www.superchips.co.uk/curves/2.0%20TDCI%20163PS.pdf
Mondjuk a benzinest ha nem forszírozom, akkor ez is nagyon hamar végigdobálja a 6 fokozatot, próbálja a fordulatot 2000 alatt tartani.
Innen Te már rendeltét tuning box-ot?
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28023 Dátum:
2015.09.25 péntek, 13:54:31 »
Idézetet írta: Breaker - 2015.09.25 péntek, 13:51:59
Szia!
Köszönöm, sajnos elég koszos a motortér mert német import autó és szerintem az első tulaja sokat ment vele földúton (talán vidéken lakott) mert nem az a tipikus városi koszos hanem afféle földút por
Szárazgőzzel esetleg van tapasztalatod? Laikusként számomra az tűnik a legveszélytelenebbnek.
Köszi
Üdv
Breaker
Dentcraft nem laikus a témában. Hallgass rá nyugodtan. De az a legegyszerűbb, ha keresel egy olyan embert, mint Ő, aki ezzel is foglalkozik, és megcsináltatod vele...
De az is jó vélemény, hogy motort felesleges mosni.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28024 Dátum:
2015.09.25 péntek, 13:57:48 »
Igen, a laikust magamra értettem
Idézetet írta: Joe - 2015.09.25 péntek, 13:54:31
Dentcraft nem laikus a témában. Hallgass rá nyugodtan. De az a legegyszerűbb, ha keresel egy olyan embert, mint Ő, aki ezzel is foglalkozik, és megcsináltatod vele...
De az is jó vélemény, hogy motort felesleges mosni.
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28025 Dátum:
2015.09.25 péntek, 14:04:52 »
Idézetet írta: Breaker - 2015.09.25 péntek, 13:48:47
Szia!
Letakarandó helyek alatt pl a biztositéktablat értem, ill elektromos kötéseket melyek nem jó ha fizet kapnak, sajnos nem ismerem fol oket elso latasra es ha vannak helyeket amiket mindenkepp le kell akkor azokat ne hagyjam ki.
Üdv
Breaker
Elektromos csatlakozók (kötések)...hát azokat nem fogod tudni megfelelően letakarni, mert sok van és nem is férsz hozzá mindhez. A gépjárműtechnika meg "megkapta" a legszharabb csatlakozókat, amiket valaha gyártottak. Valamint nem érdemes felgyorsítani a korróziót. Sok autónál szépen belerohadnak a befecskendezők a hengerfejbe...stb. Szóval a vízzel csak óvatosan.
Egyébként meg kell lennie alsó burkolatnak, tehát olyan nagyon sáros nem lehet a motor. Esetleg poros....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28026 Dátum:
2015.09.25 péntek, 15:00:13 »
Idézetet írta: Breaker - 2015.09.25 péntek, 13:51:59
Szia!
Köszönöm, sajnos elég koszos a motortér mert német import autó és szerintem az első tulaja sokat ment vele földúton (talán vidéken lakott) mert nem az a tipikus városi koszos hanem afféle földút por
Szárazgőzzel esetleg van tapasztalatod? Laikusként számomra az tűnik a legveszélytelenebbnek.
Köszi
Üdv
Breaker
Nálunk itt videken csak vizes gőz van
Ne törődj semmivel mossad ahogy írtam. Nem kell parazni nem bázis ugrás ez
Sajatjaimat is így mosom mindig, sose volt gond. Le sem takarok semmit. A benzines az más. .
Autoszerelokel ne törődj, nem értenek a kocsikhoz
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.25 péntek, 15:44:19 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28027 Dátum:
2015.09.25 péntek, 17:38:05 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.09.25 péntek, 13:52:15
Innen Te már rendeltét tuning box-ot?
Nem. Az "egyedi" átírásban hiszek.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48467
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28028 Dátum:
2015.09.25 péntek, 17:52:39 »
Idézetet írta: Joe - 2015.09.25 péntek, 13:51:09
Tőle tanúúsz, mi?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28029 Dátum:
2015.09.26 szombat, 14:58:21 »
Urak,
Menniyre macerás a kormányt levenni és "lecsupaszítani" --> légzsák, tempomat, kezelők...
Bőrözetetnem kellene, de találtam egy zsír új, gyári csupasz kormányt szinte bőrözés áráért.
THX
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28030 Dátum:
2015.09.26 szombat, 18:26:59 »
Sziasztok!
Megtudná e valaki mondani, hogyan kell levenni A oszlop takaró kárpitot?
Kösz
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28031 Dátum:
2015.09.26 szombat, 20:06:41 »
Srácok, erről a vasról vélemény:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_nagynavi_bor_n.teto_mo.-i-9394601
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28032 Dátum:
2015.09.26 szombat, 20:21:53 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2015.09.26 szombat, 18:26:59
Sziasztok!
Megtudná e valaki mondani, hogyan kell levenni A oszlop takaró kárpitot?
Kösz
Ha jol emlekszem siman femcsatok tartjak. Legalabbis amikor nekem leszedtek, csak lepattintottak. Arra sajna nem emlekszem hogy mast is le kell-e bontani, nekem elegge szetkaptak mert a kihangositohoz vittek a felso lampakonzolhoz mikrofont.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28033 Dátum:
2015.09.26 szombat, 21:14:18 »
Idézetet írta: BRoland - 2015.09.26 szombat, 14:58:21
Urak,
Menniyre macerás a kormányt levenni és "lecsupaszítani" --> légzsák, tempomat, kezelők...
Bőrözetetnem kellene, de találtam egy zsír új, gyári csupasz kormányt szinte bőrözés áráért.
THX
Nem macerás.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28034 Dátum:
2015.09.26 szombat, 21:14:37 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2015.09.26 szombat, 18:26:59
Sziasztok!
Megtudná e valaki mondani, hogyan kell levenni A oszlop takaró kárpitot?
Kösz
Húzod, s lejön.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28035 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 02:20:56 »
Idézetet írta: BRoland - 2015.09.26 szombat, 14:58:21
Urak,
Menniyre macerás a kormányt levenni és "lecsupaszítani" --> légzsák, tempomat, kezelők...
Bőrözetetnem kellene, de találtam egy zsír új, gyári csupasz kormányt szinte bőrözés áráért.
THX
Egyszer láttam a Vick-et, hogy kb 5 perc alatt leszedte és felrakta a másikat, de nem tudnám megmondani, hogy miként.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28036 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 09:36:14 »
Idézetet írta: tayrol - 2015.09.26 szombat, 20:06:41
Srácok, erről a vasról vélemény:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_nagynavi_bor_n.teto_mo.-i-9394601
Első lépés: szervízkönyv és alvázszám. Majd előéletet kideríteni. Ha ez egyik sincs, akkor a következőkre kell készülni:
az autó tekert, tehát vétel után min. v+v csere. A rendszám alapján 3-4 éve hozhatták nyugatról. Belülről szép.
Szakemberrel megnézetni, hogy nem-e volt törve, stb. Ha nem volt a kt kombó cseréve, arra is számítani kell záros határidőn belül.
Ha ezeket mind figyelembe (és tudomásul) vetted, akkor alkudozz (tudod, Jani segít
) és vedd meg. Ilyen állapotban és ennyi extrával mindig jól el lehet majd adni.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28037 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 09:57:05 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.09.27 vasárnap, 09:36:14
Első lépés: szervízkönyv és alvázszám. Majd előéletet kideríteni. Ha ez egyik sincs, akkor a következőkre kell készülni:
az autó tekert, tehát vétel után min. v+v csere. A rendszám alapján 3-4 éve hozhatták nyugatról. Belülről szép.
Szakemberrel megnézetni, hogy nem-e volt törve, stb. Ha nem volt a kt kombó cseréve, arra is számítani kell záros határidőn belül.
Ha ezeket mind figyelembe (és tudomásul) vetted, akkor alkudozz (tudod, Jani segít
) és vedd meg. Ilyen állapotban és ennyi extrával mindig jól el lehet majd adni.
Fordnál is van digitális szervizkönyv, mint a Mazdánál?
Janival lassan tényleg fel kell vennem a kapcsolatot.
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28038 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 10:09:30 »
Idézetet írta: tayrol - 2015.09.27 vasárnap, 09:57:05
Fordnál is van digitális szervizkönyv, mint a Mazdánál?
Janival lassan tényleg fel kell vennem a kapcsolatot.
Ket vagy harom eve bevezettek 3s ha jol tudom szepen folyamatosan visszamenolegesen is rogzitik. Nekem mar minden szerepel benne.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28039 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 10:13:01 »
Idézetet írta: titta - 2015.09.27 vasárnap, 10:09:30
Ket vagy harom eve bevezettek 3s ha jol tudom szepen folyamatosan visszamenolegesen is rogzitik. Nekem mar minden szerepel benne.
Akkor ezek szerint egy próbát megér.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28040 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 10:18:15 »
Idézetet írta: tayrol - 2015.09.26 szombat, 20:06:41
Srácok, erről a vasról vélemény:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_nagynavi_bor_n.teto_mo.-i-9394601
2008.10.hóban LI környéki rendszámok mentek.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28041 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 10:39:38 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.09.27 vasárnap, 10:18:15
2008.10.hóban LI környéki rendszámok mentek.
Rengeteg oka lehet, hogy új rendszámot kapott...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28042 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 11:05:08 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.27 vasárnap, 10:39:38
Rengeteg oka lehet, hogy új rendszámot kapott...
es uj alavszamot, motorszamot, fenyezest...
Naplózva
blah blah blah
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28043 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 11:25:51 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.09.27 vasárnap, 10:18:15
2008.10.hóban LI környéki rendszámok mentek.
Nekem is egyedül a rendszám gyanús. Tuti behozták.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28044 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 11:44:56 »
Idézetet írta: tayrol - 2015.09.27 vasárnap, 11:25:51
Nekem is egyedül a rendszám gyanús. Tuti behozták.
A kerdes hany reszletben ? Es a km-t 300-rol v. 400-rol tekertek vissza ?
Naplózva
blah blah blah
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28045 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 11:48:18 »
Idézetet írta: zacci - 2015.09.27 vasárnap, 11:44:56
A kerdes hany reszletben ? Es a km-t 300-rol v. 400-rol tekertek vissza ?
Szóval szerinted felejtős? Túl kevés benne a km?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28046 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 11:59:35 »
Idézetet írta: tayrol - 2015.09.27 vasárnap, 11:48:18
Szóval szerinted felejtős? Túl kevés benne a km?
passz. Utana kell jarni. Ora szerint kb. 24e-et mentek vele evente. Ez tul jol hangzik, de persze lehet igaz, mint a szervizkonyv, rendszeresen karbantartott, nem dohanyzo stb. kampo dumak
Alvazszam alapjan le tudod ellenoriztetni, egy jo szaki meg feltarja a jelenlegi allapotat, mert ugye hasznalt autot alapot alapjan veszunk
A tobbi csak bullshit.
jah es tegyel felre vagy 500e-ret a javittatasra, mert ugye ez dizli, annak meg koltseges a karbantartasa.
Egyebkent kepek alapjan egyben van
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.27 vasárnap, 12:03:06 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28047 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 12:05:29 »
Idézetet írta: zacci - 2015.09.27 vasárnap, 11:59:35
passz. Utana kell jarni. Ora szerint kb. 24e-et mentek vele evente. Ez tul jol hangzik, de persze lehet igaz, mint a szervizkonyv, rendszeresen karbantartott, nem dohanyzo stb. kampo dumak
Alvazszam alapjan le tudod ellenoriztetni, egy jo szaki meg feltarja a jelenlegi allapotat, mert ugye hasznalt autot alapot alapjan veszunk
A tobbi csak bullshit.
jah es tegyel felre vagy 500e-ret a javittatasra, mert ugye ez dizli, annak meg koltseges a karbantartasa.
Kb 400e van most félretéve, ha cserélni kell valamit. Ezt a kocsit akkor is belinkeltem volna, ha 240e van odaírva a futásteljesítményhez. Amúgy az eladók meg szokták mondani az alvázszámot? Gondolom ha húzza a száját akkor már gyanús a dolog.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28048 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 12:10:41 »
Idézetet írta: zacci - 2015.09.27 vasárnap, 11:59:35
passz. Utana kell jarni. Ora szerint kb. 24e-et mentek vele evente. Ez tul jol hangzik, de persze lehet igaz, mint a szervizkonyv, rendszeresen karbantartott, nem dohanyzo stb. kampo dumak
Alvazszam alapjan le tudod ellenoriztetni, egy jo szaki meg feltarja a jelenlegi allapotat,
mert ugye hasznalt autot alapot alapjan veszunk
A tobbi csak bullshit.
jah es tegyel felre vagy 500e-ret a javittatasra, mert ugye ez dizli, annak meg koltseges a karbantartasa.
Egyebkent kepek alapjan egyben van
Ennek ellenére mégis lököd a vissza lett tekerve, gyanús alvázrendszámmotorszám szöveget...... na ez a bullshit
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28049 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 12:21:34 »
Idézetet írta: tayrol - 2015.09.27 vasárnap, 12:05:29
Kb 400e van most félretéve, ha cserélni kell valamit. Ezt a kocsit akkor is belinkeltem volna, ha 240e van odaírva a futásteljesítményhez. Amúgy az eladók meg szokták mondani az alvázszámot? Gondolom ha húzza a száját akkor már gyanús a dolog.
Ha nem adja akkor odamész és leolvasod magad (vezető oldalon a szélvédő alján, kívülről jól látható helyen van).
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak:
1
...
554
555
556
557
558
559
560
[
561
]
562
563
564
565
566
567
568
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ