Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:11:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 554 555 556 557 558 559 560 [561] 562 563 564 565 566 567 568 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11970634 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #28000 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 22:45:27 »

Hát fővárosunk méltán híres útjait rendszeresen használom. Egyébként főutakról csak ritkán térek le. Volt egy 2005-ös Lagunám 17-es kerékkel, az nem volt túl komfortos, és időnként ijesztően zajos is volt. Mondjuk annak lehet rosszabb futóműve volt, mint az MK4.

En is arrafele koricalok. A komfort es a zaj nagyban fugg a gummatol is amit hasznalsz.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #28001 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 22:49:30 »

En is arrafele koricalok. A komfort es a zaj nagyban fugg a gummatol is amit hasznalsz.
A lagunán bridgestone volt, peremvédős.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #28002 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 22:51:46 »

Láncos vezérlésű.
Köszi.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #28003 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 22:55:32 »

A lagunán bridgestone volt, peremvédős.

Nekem most Conti Sportcontact 5 peremvedos, defektturo. Nem erzem zajosnak. Tapad. Jo. Es kopik is.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28004 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 23:53:27 »

...
de pl. a 163Le/340nm szerintem ad ugyanolyan vezetési élményt mint 2.0 turbó benzin.


Nem. Nagyon nem.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #28005 Dátum: 2015.09.25 péntek, 06:25:47 »

Nagyon jól néz ki! De ha ennyi mindent belekertek miért hagyták ki a Navit..
Alapvető céges carpolity f@szság. Egy bizonyos szintig nem engedik. Más esetben meg a 300e körüli felárat kevesen fizetik ki. Vesznek inkább 150eft-ért egy utángyártott kínait. És azért azt tudjuk a fórumról, hogy ezek azért annyira nem rosszak, csak a kormányról vezérelhetőség nem müxik.   
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #28006 Dátum: 2015.09.25 péntek, 06:31:11 »

Alapvető céges carpolity f@szság. Egy bizonyos szintig nem engedik. Más esetben meg a 300e körüli felárat kevesen fizetik ki. Vesznek inkább 150eft-ért egy utángyártott kínait. És azért azt tudjuk a fórumról, hogy ezek azért annyira nem rosszak, csak a kormányról vezérelhetőség nem müxik.   

Ez nem teljesen igy van. A kormanyrol vezerelhetoseg tok jol mukodik. A Converssel nem tud mit kezdeni, legalabbis a Facelifteseknel.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #28007 Dátum: 2015.09.25 péntek, 06:45:28 »

Ez nem teljesen igy van. A kormanyrol vezerelhetoseg tok jol mukodik. A Converssel nem tud mit kezdeni, legalabbis a Facelifteseknel.
Igen, de ez fl előtti (mint b4k) esetre vonatkozik, csak elfelejtettem leírni! integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #28008 Dátum: 2015.09.25 péntek, 08:00:05 »

Nem. Nagyon nem.  Wink
Akkor egy próbakörre mindenképp kipróbálom a járgányt a jövő héten Wink
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28009 Dátum: 2015.09.25 péntek, 08:23:57 »

Akkor egy próbakörre mindenképp kipróbálom a járgányt a jövő héten Wink

Elég ha csak ránézel a Le/Nm görbékre, s érteni fogod. A benzinesnél nem nagyon kell dobálni a fokozatokat, "sokáig húz".
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28010 Dátum: 2015.09.25 péntek, 08:27:01 »

Elég ha csak ránézel a Le/Nm görbékre, s érteni fogod. A benzinesnél nem nagyon kell dobálni a fokozatokat, "sokáig húz".

Jani! Az nem azért van, hanem azért mert powershift...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28011 Dátum: 2015.09.25 péntek, 08:51:04 »

Jani! Az nem azért van, hanem azért mert powershift...  vigyor3

Ne vezesd már félre szegény kollégát.  smile
Érzésre az enyém olyan 1800tól 5800ig van elemében. Az előző dízelem már 3600 körül kezdett lekonyulni. Nincs ez másképp más dízelnél sem.
Itt a 240lovas görbéje:
http://www.superchips.co.uk/curves/20EcoBoost240PS.pdf
ez meg a 163lovas dízelé:
http://www.superchips.co.uk/curves/2.0%20TDCI%20163PS.pdf
Mondjuk a benzinest ha nem forszírozom, akkor ez is nagyon hamar végigdobálja a 6 fokozatot, próbálja a fordulatot 2000 alatt tartani.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
veressjanos
Vendég
« Új hozzászólás #28012 Dátum: 2015.09.25 péntek, 09:03:23 »

Mondjuk a benzinest ha nem forszírozom, akkor ez is nagyon hamar végigdobálja a 6 fokozatot, próbálja a fordulatot 2000 alatt tartani.

Éppen ezért választottam kézi váltóval. Majd én tudom, hogy mikor akarom dobálni a fokozatokat!  Wink
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #28013 Dátum: 2015.09.25 péntek, 10:43:01 »

Alapvető céges carpolity f@szság. Egy bizonyos szintig nem engedik. Más esetben meg a 300e körüli felárat kevesen fizetik ki. Vesznek inkább 150eft-ért egy utángyártott kínait. És azért azt tudjuk a fórumról, hogy ezek azért annyira nem rosszak, csak a kormányról vezérelhetőség nem müxik.  

A kormányról vezérlés tökéletesen működik az androidos fejegységgel, és most már szépen is szól a fejegység, hála az xda fórumtársaknak.

A convers probléma fejegység függő, a régi androidos fejegységgel működik az újakkal (RK3066, RK3188) sajnos nem. Convers+ kijelző nem fog működni teljes funkciójában, független az autó típusától. De nem kár érte, a 7" kijelző mindent kárpótól, más dimenzió.

Most a DAB+ adás vételét próbálom megoldani az androidos fejegységemen. Sajnos kevés a gyári antenna (üvegre integrált) a DAB vételhez, most van folyamatban a DAB antenna beszerzése.

A Széchenyi adó jelét a Budaörsi Praktiker parkolóban a gyári antennával tökéletesen lehet fogni még. Teljes rálátással 5km távolságban. Állítólag az M0-on végig kellene a vételnek jönnie.  
Így néz ki az app:


Apropó:
Van valamelyikőtöknek DAB+-os sony fejegység az autójában? Jó lenne tudni mit tud a gyári DAB-os megoldás. Milyen távolságban tudja még venni a pesti adókat.
  
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.25 péntek, 11:46:51 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28014 Dátum: 2015.09.25 péntek, 12:52:25 »

A navi nekem sem szempont - bár ha cég veszi a gépet és csak x-elni kell, akkor kérném - ritkán használom és akkor a telefonon futó program elég. A 18-es kerék nem zavaró amikor az ember nem autópályán halad?

nem a 18" ami megvezeti, hanem a gumi szélessége. Eléggé érdekes tapasztalatom van, mert az autó súlya, a kerék szélessége igencsak összejátszik. Pl a mondimon 235/40 R18 volt és ugyan annyira vezette meg, mint most a 245/75/r17 a jeep-en. Mondjuk ez kb 800kg-al nehezebb
Naplózva
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #28015 Dátum: 2015.09.25 péntek, 13:00:00 »

Sziasztok!

Szeretnék egy kis segitséget kérni abban a témában , hogy volt e már valaki motormosáson MK4 2.0tdci duratorq-al? Gond néklül mosható gőzzel, nagynyomásuval..? A letakarandó helyek egyértelműek, tehát a nagyobb károsodásokat ki lehet e küszöbölni stb?

Köszönöm
Üdvözlettel
Breaker
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.25 péntek, 13:07:16 írta Breaker » Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28016 Dátum: 2015.09.25 péntek, 13:09:17 »

Sziasztok!

Szeretnék egy kis segitséget kérni abban a témában , hogy volt e már valaki motormosáson MK4 2.0tdci duratorq-al? Gond néklül mosható gőzzel, nagynyomásuval..? A letakarandó helyek egyértelműek, tehát a nagyobb károsodásokat ki lehet e küszöbölni stb?

Köszönöm
Üdvözlettel
Breaker

Minek mosni, főleg nagynyomásúval? Egy jó motor nem olajos, koszos....
Letakarandó helyek....egyértelműek? Mik azok?

Én nem mosok motort és nem is javaslom. De persze minden ki maga dönt.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28017 Dátum: 2015.09.25 péntek, 13:13:19 »

Szaisztok!

Szeretnék egy kis segitséget kérni abban atémában , hogy volt e már valaki motormosáson MK4 2.tdci duratorq-al? Gond néklül mosható gőzzel, nagynyomásuval..? A letakarandó helyek egyértelműek, tehát a nagyobb károsodásokat ki lehet e küszöbölni stb?

Köszönöm
Üdvözlettel
Breaker
Helló

Mossad nyugodtan. Vedd le a motorboritast is meg forgasd ki a kerekeket is.  Előtte fújd be brigeciollal az egész motorteret, hagyd  kb negyed órát állni és mehet. Meleg vizessel nyomjad az a jó.  Nem kell takargatni sem.  Max a generátort.   Vigyél szivacsot ecsetet és azzal meg sokat le tudsz szedni pl a motorhaztetorol.  A  motorhaztető boritashoz ne nyomd túl  kozel mert nem szereti.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #28018 Dátum: 2015.09.25 péntek, 13:21:22 »

nem a 18" ami megvezeti, hanem a gumi szélessége. Eléggé érdekes tapasztalatom van, mert az autó súlya, a kerék szélessége igencsak összejátszik. Pl a mondimon 235/40 R18 volt és ugyan annyira vezette meg, mint most a 245/75/r17 a jeep-en. Mondjuk ez kb 800kg-al nehezebb

Tudom hogy a szélesség vezeti meg, de 18-ban nincs is gyáriban keskeny felni, erre meg igaz fel lehet rakni 235-nél keskenyebbet (ala német tuningsuli) de az elég bután néz ki.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #28019 Dátum: 2015.09.25 péntek, 13:48:47 »

Szia!

Letakarandó helyek alatt pl a biztositéktablat értem, ill elektromos kötéseket melyek nem jó ha fizet kapnak, sajnos nem ismerem fol oket elso latasra es ha vannak helyeket amiket mindenkepp le kell akkor azokat ne hagyjam ki.

Üdv
Breaker


Minek mosni, főleg nagynyomásúval? Egy jó motor nem olajos, koszos....
Letakarandó helyek....egyértelműek? Mik azok?

Én nem mosok motort és nem is javaslom. De persze minden ki maga dönt.  wave
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #28020 Dátum: 2015.09.25 péntek, 13:51:09 »

ha alkutanács kell,beszélj SzJanival.kevés ember tud olyan határozottan alkudni,mint ő.... nyes

Tőle tanúúsz, mi? eplus2 vigyor3
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #28021 Dátum: 2015.09.25 péntek, 13:51:59 »

Szia!

Köszönöm, sajnos elég koszos a motortér mert német import autó és szerintem az első tulaja sokat ment vele földúton (talán vidéken lakott) mert nem az a tipikus városi koszos hanem afféle földút por Smiley

Szárazgőzzel esetleg van tapasztalatod? Laikusként számomra az tűnik a legveszélytelenebbnek.

Köszi
Üdv
Breaker


Helló

Mossad nyugodtan. Vedd le a motorboritast is meg forgasd ki a kerekeket is.  Előtte fújd be brigeciollal az egész motorteret, hagyd  kb negyed órát állni és mehet. Meleg vizessel nyomjad az a jó.  Nem kell takargatni sem.  Max a generátort.   Vigyél szivacsot ecsetet és azzal meg sokat le tudsz szedni pl a motorhaztetorol.  A  motorhaztető boritashoz ne nyomd túl  kozel mert nem szereti.
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #28022 Dátum: 2015.09.25 péntek, 13:52:15 »

Ne vezesd már félre szegény kollégát.  smile
Érzésre az enyém olyan 1800tól 5800ig van elemében. Az előző dízelem már 3600 körül kezdett lekonyulni. Nincs ez másképp más dízelnél sem.
Itt a 240lovas görbéje:
http://www.superchips.co.uk/curves/20EcoBoost240PS.pdf
ez meg a 163lovas dízelé:
http://www.superchips.co.uk/curves/2.0%20TDCI%20163PS.pdf
Mondjuk a benzinest ha nem forszírozom, akkor ez is nagyon hamar végigdobálja a 6 fokozatot, próbálja a fordulatot 2000 alatt tartani.


Innen Te már rendeltét tuning box-ot?
Naplózva

Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #28023 Dátum: 2015.09.25 péntek, 13:54:31 »

Szia!

Köszönöm, sajnos elég koszos a motortér mert német import autó és szerintem az első tulaja sokat ment vele földúton (talán vidéken lakott) mert nem az a tipikus városi koszos hanem afféle földút por Smiley

Szárazgőzzel esetleg van tapasztalatod? Laikusként számomra az tűnik a legveszélytelenebbnek.

Köszi
Üdv
Breaker



Dentcraft nem laikus a témában. Hallgass rá nyugodtan. De az a legegyszerűbb, ha keresel egy olyan embert, mint Ő, aki ezzel is foglalkozik, és megcsináltatod vele...

De az is jó vélemény, hogy motort felesleges mosni. nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #28024 Dátum: 2015.09.25 péntek, 13:57:48 »

Igen, a laikust magamra értettem Smiley

Dentcraft nem laikus a témában. Hallgass rá nyugodtan. De az a legegyszerűbb, ha keresel egy olyan embert, mint Ő, aki ezzel is foglalkozik, és megcsináltatod vele...

De az is jó vélemény, hogy motort felesleges mosni. nyes
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28025 Dátum: 2015.09.25 péntek, 14:04:52 »

Szia!

Letakarandó helyek alatt pl a biztositéktablat értem, ill elektromos kötéseket melyek nem jó ha fizet kapnak, sajnos nem ismerem fol oket elso latasra es ha vannak helyeket amiket mindenkepp le kell akkor azokat ne hagyjam ki.

Üdv
Breaker



Elektromos csatlakozók (kötések)...hát azokat nem fogod tudni megfelelően letakarni, mert sok van és nem is férsz hozzá mindhez. A gépjárműtechnika meg "megkapta" a legszharabb csatlakozókat, amiket valaha gyártottak. Valamint nem érdemes felgyorsítani a korróziót. Sok autónál szépen belerohadnak a befecskendezők a hengerfejbe...stb. Szóval a vízzel csak óvatosan.
Egyébként meg kell lennie alsó burkolatnak, tehát olyan nagyon sáros nem lehet a motor. Esetleg poros....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28026 Dátum: 2015.09.25 péntek, 15:00:13 »

Szia!

Köszönöm, sajnos elég koszos a motortér mert német import autó és szerintem az első tulaja sokat ment vele földúton (talán vidéken lakott) mert nem az a tipikus városi koszos hanem afféle földút por Smiley

Szárazgőzzel esetleg van tapasztalatod? Laikusként számomra az tűnik a legveszélytelenebbnek.

Köszi
Üdv
Breaker


Nálunk itt videken csak vizes gőz van vigyor3

Ne törődj semmivel mossad ahogy írtam.  Nem kell parazni nem bázis ugrás ez  nyes Sajatjaimat is így mosom  mindig, sose volt gond. Le sem takarok semmit. A benzines az más. .

Autoszerelokel ne törődj,  nem értenek a kocsikhoz   nyes
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.25 péntek, 15:44:19 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28027 Dátum: 2015.09.25 péntek, 17:38:05 »

Innen Te már rendeltét tuning box-ot?

Nem. Az "egyedi" átírásban hiszek.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28028 Dátum: 2015.09.25 péntek, 17:52:39 »

Tőle tanúúsz, mi? eplus2 vigyor3
Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #28029 Dátum: 2015.09.26 szombat, 14:58:21 »

Urak,

Menniyre macerás a kormányt levenni és "lecsupaszítani" --> légzsák, tempomat, kezelők...
Bőrözetetnem kellene, de találtam egy zsír új, gyári csupasz kormányt szinte bőrözés áráért.

THX
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #28030 Dátum: 2015.09.26 szombat, 18:26:59 »

Sziasztok!

Megtudná e valaki mondani, hogyan kell levenni A oszlop takaró kárpitot?

Kösz
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28031 Dátum: 2015.09.26 szombat, 20:06:41 »

Srácok, erről a vasról vélemény: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_nagynavi_bor_n.teto_mo.-i-9394601
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #28032 Dátum: 2015.09.26 szombat, 20:21:53 »

Sziasztok!

Megtudná e valaki mondani, hogyan kell levenni A oszlop takaró kárpitot?

Kösz

Ha jol emlekszem siman femcsatok tartjak. Legalabbis amikor nekem leszedtek, csak lepattintottak. Arra sajna nem emlekszem hogy mast is le kell-e bontani, nekem elegge szetkaptak mert a kihangositohoz vittek a felso lampakonzolhoz mikrofont.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28033 Dátum: 2015.09.26 szombat, 21:14:18 »

Urak,

Menniyre macerás a kormányt levenni és "lecsupaszítani" --> légzsák, tempomat, kezelők...
Bőrözetetnem kellene, de találtam egy zsír új, gyári csupasz kormányt szinte bőrözés áráért.

THX

Nem macerás.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28034 Dátum: 2015.09.26 szombat, 21:14:37 »

Sziasztok!

Megtudná e valaki mondani, hogyan kell levenni A oszlop takaró kárpitot?

Kösz

Húzod, s lejön.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28035 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 02:20:56 »

Urak,

Menniyre macerás a kormányt levenni és "lecsupaszítani" --> légzsák, tempomat, kezelők...
Bőrözetetnem kellene, de találtam egy zsír új, gyári csupasz kormányt szinte bőrözés áráért.

THX

Egyszer láttam a Vick-et, hogy kb 5 perc alatt leszedte és felrakta a másikat, de nem tudnám megmondani, hogy miként.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #28036 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 09:36:14 »

Első lépés: szervízkönyv és alvázszám. Majd előéletet kideríteni. Ha ez egyik sincs, akkor a következőkre kell készülni:
az autó tekert, tehát vétel után min. v+v csere. A rendszám alapján 3-4 éve hozhatták nyugatról. Belülről szép.
Szakemberrel megnézetni, hogy nem-e volt törve, stb. Ha nem volt a kt kombó cseréve, arra is számítani kell záros határidőn belül.
Ha ezeket mind figyelembe (és tudomásul) vetted, akkor alkudozz (tudod, Jani segít  Cheesy) és vedd meg. Ilyen állapotban és ennyi extrával mindig jól el lehet majd adni.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28037 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 09:57:05 »

Első lépés: szervízkönyv és alvázszám. Majd előéletet kideríteni. Ha ez egyik sincs, akkor a következőkre kell készülni:
az autó tekert, tehát vétel után min. v+v csere. A rendszám alapján 3-4 éve hozhatták nyugatról. Belülről szép.
Szakemberrel megnézetni, hogy nem-e volt törve, stb. Ha nem volt a kt kombó cseréve, arra is számítani kell záros határidőn belül.
Ha ezeket mind figyelembe (és tudomásul) vetted, akkor alkudozz (tudod, Jani segít  Cheesy) és vedd meg. Ilyen állapotban és ennyi extrával mindig jól el lehet majd adni.

Fordnál is van digitális szervizkönyv, mint a Mazdánál?

Janival lassan tényleg fel kell vennem a kapcsolatot. Cheesy
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #28038 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 10:09:30 »

Fordnál is van digitális szervizkönyv, mint a Mazdánál?

Janival lassan tényleg fel kell vennem a kapcsolatot. Cheesy

Ket vagy harom eve bevezettek 3s ha jol tudom szepen folyamatosan visszamenolegesen is rogzitik. Nekem mar minden szerepel benne.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28039 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 10:13:01 »

Ket vagy harom eve bevezettek 3s ha jol tudom szepen folyamatosan visszamenolegesen is rogzitik. Nekem mar minden szerepel benne.

Akkor ezek szerint egy próbát megér.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28040 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 10:18:15 »


2008.10.hóban LI környéki rendszámok mentek.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28041 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 10:39:38 »

2008.10.hóban LI környéki rendszámok mentek.


Rengeteg oka lehet, hogy új rendszámot kapott...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28042 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 11:05:08 »

Rengeteg oka lehet, hogy új rendszámot kapott...

es uj alavszamot, motorszamot, fenyezest... nyes
Naplózva

blah blah blah
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28043 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 11:25:51 »

2008.10.hóban LI környéki rendszámok mentek.


Nekem is egyedül a rendszám gyanús. Tuti behozták.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28044 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 11:44:56 »

Nekem is egyedül a rendszám gyanús. Tuti behozták.

A kerdes hany reszletben ? Es a km-t 300-rol v. 400-rol tekertek vissza ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28045 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 11:48:18 »

A kerdes hany reszletben ? Es a km-t 300-rol v. 400-rol tekertek vissza ?  vigyor3

Szóval szerinted felejtős? Túl kevés benne a km? Smiley
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28046 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 11:59:35 »

Szóval szerinted felejtős? Túl kevés benne a km? Smiley

passz. Utana kell jarni. Ora szerint kb. 24e-et mentek vele evente. Ez tul jol hangzik, de persze lehet igaz, mint a szervizkonyv, rendszeresen karbantartott, nem dohanyzo stb. kampo dumak  vigyor3
Alvazszam alapjan le tudod ellenoriztetni, egy jo szaki meg feltarja a jelenlegi allapotat, mert ugye hasznalt autot alapot alapjan veszunk  wave A tobbi csak bullshit.
jah es tegyel felre vagy 500e-ret a javittatasra, mert ugye ez dizli, annak meg koltseges a karbantartasa.  wave

Egyebkent kepek alapjan egyben van  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.27 vasárnap, 12:03:06 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28047 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 12:05:29 »

passz. Utana kell jarni. Ora szerint kb. 24e-et mentek vele evente. Ez tul jol hangzik, de persze lehet igaz, mint a szervizkonyv, rendszeresen karbantartott, nem dohanyzo stb. kampo dumak  vigyor3
Alvazszam alapjan le tudod ellenoriztetni, egy jo szaki meg feltarja a jelenlegi allapotat, mert ugye hasznalt autot alapot alapjan veszunk  wave A tobbi csak bullshit.
jah es tegyel felre vagy 500e-ret a javittatasra, mert ugye ez dizli, annak meg koltseges a karbantartasa.  wave

Kb 400e van most félretéve, ha cserélni kell valamit. Ezt a kocsit akkor is belinkeltem volna, ha 240e van odaírva a futásteljesítményhez. Amúgy az eladók meg szokták mondani az alvázszámot? Gondolom ha húzza a száját akkor már gyanús a dolog.Cheesy
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28048 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 12:10:41 »

passz. Utana kell jarni. Ora szerint kb. 24e-et mentek vele evente. Ez tul jol hangzik, de persze lehet igaz, mint a szervizkonyv, rendszeresen karbantartott, nem dohanyzo stb. kampo dumak  vigyor3
Alvazszam alapjan le tudod ellenoriztetni, egy jo szaki meg feltarja a jelenlegi allapotat, mert ugye hasznalt autot alapot alapjan veszunk  wave A tobbi csak bullshit.
jah es tegyel felre vagy 500e-ret a javittatasra, mert ugye ez dizli, annak meg koltseges a karbantartasa.  wave

Egyebkent kepek alapjan egyben van  eljen

Ennek ellenére mégis lököd a vissza lett tekerve, gyanús alvázrendszámmotorszám szöveget......   na ez a bullshit  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #28049 Dátum: 2015.09.27 vasárnap, 12:21:34 »

Kb 400e van most félretéve, ha cserélni kell valamit. Ezt a kocsit akkor is belinkeltem volna, ha 240e van odaírva a futásteljesítményhez. Amúgy az eladók meg szokták mondani az alvázszámot? Gondolom ha húzza a száját akkor már gyanús a dolog.Cheesy


Ha nem adja akkor odamész és leolvasod magad (vezető oldalon a szélvédő alján, kívülről jól látható helyen van).  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 554 555 556 557 558 559 560 [561] 562 563 564 565 566 567 568 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.