Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.18 kedd, 15:19:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 556 557 558 559 560 561 562 [563] 564 565 566 567 568 569 570 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11163896 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28100 Dátum: 2015.09.29 kedd, 20:16:02 »

Crossfinger projekt:
ma délelőtt - hogy is mondjam - "nem voltam szép", amikor az emberemmel mobilkommunikációt folytattam.
Így áttettem kézi vezérlésbe az ügyet, majd én megoldom.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #28101 Dátum: 2015.09.29 kedd, 20:59:49 »

Crossfinger projekt:
ma délelőtt - hogy is mondjam - "nem voltam szép", amikor az emberemmel mobilkommunikációt folytattam.
Így áttettem kézi vezérlésbe az ügyet, majd én megoldom.


Csak nem akar rendszamot kapni az a szeker?  szomoru1
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28102 Dátum: 2015.09.29 kedd, 21:43:21 »

Csak nem akar rendszamot kapni az a szeker?  szomoru1

 :ölnék:  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28103 Dátum: 2015.09.29 kedd, 21:45:59 »

Bedobtak ma a postaládába egy ilyet:
http://www.ebay.com/itm/Auto-Car-GTDi-240-Rear-Boot-Emblem-Badge-Sticker-for-MONDEO-GTDi240-/321783098973?hash=item4aebc46e5d&vxp=mtr
felraktam, jól mutat. Ívelt, emg minden, nagyonfactory.  smile (vmiért nekem nem volt semmi, Ecoboost badge sem a jobb oldalon)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28104 Dátum: 2015.09.29 kedd, 21:49:14 »

Bedobtak ma a postaládába egy ilyet:
http://www.ebay.com/itm/Auto-Car-GTDi-240-Rear-Boot-Emblem-Badge-Sticker-for-MONDEO-GTDi240-/321783098973?hash=item4aebc46e5d&vxp=mtr
felraktam, jól mutat. Ívelt, emg minden, nagyonfactory.  smile (vmiért nekem nem volt semmi, Ecoboost badge sem a jobb oldalon)


Mondjuk a kínai modellen alapból ide teszik:
http://img.xgo-img.com.cn/pics/456//455429.jpg
de sztem a jobb oldalon jobban mutat.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28105 Dátum: 2015.09.29 kedd, 21:49:53 »

Bedobtak ma a postaládába egy ilyet:
http://www.ebay.com/itm/Auto-Car-GTDi-240-Rear-Boot-Emblem-Badge-Sticker-for-MONDEO-GTDi240-/321783098973?hash=item4aebc46e5d&vxp=mtr
felraktam, jól mutat. Ívelt, emg minden, nagyonfactory.  smile (vmiért nekem nem volt semmi, Ecoboost badge sem a jobb oldalon)


Ezzel jobban megy vagy erősebb lett?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28106 Dátum: 2015.09.29 kedd, 21:58:32 »

Ezzel jobban megy vagy erősebb lett?  eplus2

Egyik sem.
Tudod: szimmetria.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28107 Dátum: 2015.09.29 kedd, 22:01:05 »

Néztem még beltér feldobós dolgot.
Ez a kormány nem rossz:
http://en.ss-tuning.com/individual-custom-sport-steering-wheel-ford-mondeo-s-max
nekem tetszik bent:
http://en.ss-tuning.com/ford-mondeo-project-st-250-bhp-_pr
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28108 Dátum: 2015.09.29 kedd, 22:07:56 »

Ez meg ilyen kültérfeldobós: jó kis CAI
https://www.youtube.com/watch?v=9sX32cph2XY&list=PLyf8pogUb3022ZWg5eNXaimq4ToeAiMtx
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28109 Dátum: 2015.09.29 kedd, 22:14:42 »

Pocsolyalámpa
....
Mi a f***nak bonyolították ezt így meg, nem is értem. S ezért valakik fizetést kaptak...
Fogok szerezni 2 fl előtti lámpát, s azt rakom majd bele.
Majd egy minin megnézem, hogy csereszabatos-e. A vezeték talán enged annyit...



Az MK4-en minden k.rvára meg van bonyolítva szerelésileg. Smiley
A kesztyűtartót 4 T25-ös és 2db 10-es hatlapfejű csavar tartja, csak nehogy megszökjön..
80Ah-s akku cseréjléhezhez ki kell venni a légszűrőházat (a f@sznak került a tűzfalhoz az akksi? és miért pont M8-as csavarral van rögzítve a lefogólemez, amikor a saru meg M10-es? Az MK3-ban még mindkettő M10 volt...)
Fejegység cseréhez a könyöklőig bontod a középkonzolt, nyilván a lopásvédelem miatt.
Pollenszűrő cseréhez a gázpedálon keresztül vezet az út, de csak ha szeretsz lábtérben fejjel lefelé szerelni.
Az első lökös levételéhez a kerekeket+kerékjárati íveket kellene kivenni.
A PTC fűtőegység cseréjéhez a műszerfalat (ahhoz meg az első ajtókat) kellene kivenni, mert kb 5mm-re belelóg a középkonzol oldala .

Csak hogy egyszerű legyen....
Megoldás=nem te szereled, viszont sokat fizetsz érte.

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28110 Dátum: 2015.09.29 kedd, 22:19:16 »

Az MK4-en minden k.rvára meg van bonyolítva szerelésileg. Smiley
A kesztyűtartót 4 T25-ös és 2db 10-es hatlapfejű csavar tartja, csak nehogy megszökjön..
80Ah-s akku cseréjléhezhez ki kell venni a légszűrőházat (a f@sznak került a tűzfalhoz az akksi? és miért pont M8-as csavarral van rögzítve a lefogólemez, amikor a saru meg M10-es? Az MK3-ban még mindkettő M10 volt...)
Fejegység cseréhez a könyöklőig bontod a középkonzolt, nyilván a lopásvédelem miatt.
Pollenszűrő cseréhez a gázpedálon keresztül vezet az út, de csak ha szeretsz lábtérben fejjel lefelé szerelni.
Az első lökös levételéhez a kerekeket+kerékjárati íveket kellene kivenni.
A PTC fűtőegység cseréjéhez a műszerfalat (ahhoz meg az első ajtókat) kellene kivenni, mert kb 5mm-re belelóg a középkonzol oldala .

Csak hogy egyszerű legyen....
Megoldás=nem te szereled, viszont sokat fizetsz érte.



A bonyolultság nem itt kezdődik.  Cool
Ezeket a csavarméretezési számokat majd tekintsd át kicsit. A csavar fej laptávolság nem Mxx  jelölésű.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28111 Dátum: 2015.09.29 kedd, 22:31:45 »

A bonyolultság nem itt kezdődik.  Cool
Ezeket a csavarméretezési számokat majd tekintsd át kicsit. A csavar fej laptávolság nem Mxx  jelölésű.  wave
ok, áttekintettem. M5 van a rögzítőben. M6-os anya a sarun.
 
Ha van műhelyed+emelőd+segítséged, minden sokkal könnyebb.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28112 Dátum: 2015.09.29 kedd, 22:41:07 »

ok, áttekintettem. M5 van a rögzítőben. M6-os anya a sarun.
 
Ha van műhelyed+emelőd+segítséged, minden sokkal könnyebb.  wave

Nem kifejezettem az infrastruktúrára gondoltam, hiszen amiket felsoroltál azokhoz csak szerszámok kellenek és nem is sok.
Ha cserélnél egy A6-oson vagy Mazda 3-ason vagy Vito-n...stb. pollenszűrőt, utána kívánnád a Ford-ot, hogy csak pár csavar és a gázpedált kell levenni...ami nem is nehéz.   Wink
Fejegység, nem is kell sokat szerelni és szerelhető minden, könnyen. Sorolhatnám, hogy mennyi típusban sokszor szharabb...
Akku cseréhet légszűrőház? Csak?  Néhány típusnál vezető ülést kell kivenni, audiknál az egész csomagteret a "pótkerék" -mert ugye nincs benne- mélyedésig...stb.
Első vészhárító....hát azt mindegyiknél lehetett volna könnyebben, de inkább nem is nehéz csak a csavarok rohadnak be. Lámpa ki, ennyi. A dobbetétet minden autónál le kell kötni a lökösről.
Segítség nem kell semmihez.
Ami a szívás.... na az a 7-es BMW első vészhárító.....egy köbméter légterelővel és egyéb műa konzollal.


Hidd el, egyáltalán nem para a Mondeo!  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28113 Dátum: 2015.09.29 kedd, 23:08:12 »


Az a piros csik minek ? Tudd, hogy mikor vagy egyenesben ?  vigyor3

Ha igazan utos belso szeretnel, akkor en erre savaznek  taps vigyor3

Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28114 Dátum: 2015.09.29 kedd, 23:14:03 »

Bedobtak ma a postaládába egy ilyet:
http://www.ebay.com/itm/Auto-Car-GTDi-240-Rear-Boot-Emblem-Badge-Sticker-for-MONDEO-GTDi240-/321783098973?hash=item4aebc46e5d&vxp=mtr
felraktam, jól mutat. Ívelt, emg minden, nagyonfactory.  smile (vmiért nekem nem volt semmi, Ecoboost badge sem a jobb oldalon)


 taps

Ezt meg radobhatnad:

http://www.ebay.com/itm/unused-GDR-Trabant-601-S-Decal-Emblem-2-Piece-IFA-/231701915226?hash=item35f282a65a

 vigyor3 worship
Naplózva

blah blah blah
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #28115 Dátum: 2015.09.29 kedd, 23:25:04 »

Nézem ezt a gépet http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.6_scti_ecoboost_trend_mo-i._1_tul._vez.szervizkonyv-8993871 , ami nagyjából jó is lenne (hazai, alacsony futás, kevésbé rizikós benzin motor) csak a trend felszereltségi szint nem túl "fapados"? Bár a legfontosabb dolgok - nekem -  automata klíma, 3betűsek, lufik, bőr kormány ebben is benne vannak, de pl. tempomat nincs. Gondolom a titanium ülések kényelmesebbek...
Szóval szerintetek érdemes megnézni vagy várjak türelmesen, míg nem lesz egy jobban felszerelt példány?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28116 Dátum: 2015.09.30 szerda, 00:57:02 »

Nézem ezt a gépet http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.6_scti_ecoboost_trend_mo-i._1_tul._vez.szervizkonyv-8993871 , ami nagyjából jó is lenne (hazai, alacsony futás, kevésbé rizikós benzin motor) csak a trend felszereltségi szint nem túl "fapados"? Bár a legfontosabb dolgok - nekem -  automata klíma, 3betűsek, lufik, bőr kormány ebben is benne vannak, de pl. tempomat nincs. Gondolom a titanium ülések kényelmesebbek...
Szóval szerintetek érdemes megnézni vagy várjak türelmesen, míg nem lesz egy jobban felszerelt példány?
és az 1,6-os motor az elég egy ekkora bódéhoz?
ha dízelet veszel mégis, legyen benne fűthető szélvédő,kiegészítő kabinfűtés és ülésfűtés, mert külöben esélyes a befagyás több ponton.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28117 Dátum: 2015.09.30 szerda, 01:00:57 »

Nem kifejezettem az infrastruktúrára gondoltam, hiszen amiket felsoroltál azokhoz csak szerszámok kellenek és nem is sok.
Ha cserélnél egy A6-oson vagy Mazda 3-ason vagy Vito-n...stb. pollenszűrőt, utána kívánnád a Ford-ot, hogy csak pár csavar és a gázpedált kell levenni...ami nem is nehéz.   Wink
Fejegység, nem is kell sokat szerelni és szerelhető minden, könnyen. Sorolhatnám, hogy mennyi típusban sokszor szharabb...
Akku cseréhet légszűrőház? Csak?  Néhány típusnál vezető ülést kell kivenni, audiknál az egész csomagteret a "pótkerék" -mert ugye nincs benne- mélyedésig...stb.
Első vészhárító....hát azt mindegyiknél lehetett volna könnyebben, de inkább nem is nehéz csak a csavarok rohadnak be. Lámpa ki, ennyi. A dobbetétet minden autónál le kell kötni a lökösről.
Segítség nem kell semmihez.
Ami a szívás.... na az a 7-es BMW első vészhárító.....egy köbméter légterelővel és egyéb műa konzollal.


Hidd el, egyáltalán nem para a Mondeo!  Wink
Ezt mind értem, és el is hiszem. Szjani a fl előtt-utánt dobta fel, én meg az mk3-mk4 viszonylatban nézem a dolgokat, úgyhogy a mintavételi kör kiterjesztése SZVSZ nem releváns, hiszen akkor akár a tesla-t vagy a saturn5 rakétát is nézhetnénk.  Grin
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28118 Dátum: 2015.09.30 szerda, 06:48:50 »

Ezt mind értem, és el is hiszem. Szjani a fl előtt-utánt dobta fel, én meg az mk3-mk4 viszonylatban nézem a dolgokat, úgyhogy a mintavételi kör kiterjesztése SZVSZ nem releváns, hiszen akkor akár a tesla-t vagy a saturn5 rakétát is nézhetnénk.  Grin

Én hétköznapi (releváns) autókat említettem. A Tesla és a Saturn5 egészen más....  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28119 Dátum: 2015.09.30 szerda, 07:52:41 »

Nézem ezt a gépet http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.6_scti_ecoboost_trend_mo-i._1_tul._vez.szervizkonyv-8993871 , ami nagyjából jó is lenne (hazai, alacsony futás, kevésbé rizikós benzin motor) csak a trend felszereltségi szint nem túl "fapados"? Bár a legfontosabb dolgok - nekem -  automata klíma, 3betűsek, lufik, bőr kormány ebben is benne vannak, de pl. tempomat nincs. Gondolom a titanium ülések kényelmesebbek...
Szóval szerintetek érdemes megnézni vagy várjak türelmesen, míg nem lesz egy jobban felszerelt példány?

Tempomat utólagosan nem szerelhető be?
Naplózva
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #28120 Dátum: 2015.09.30 szerda, 08:02:34 »

és az 1,6-os motor az elég egy ekkora bódéhoz?
ha dízelet veszel mégis, legyen benne fűthető szélvédő,kiegészítő kabinfűtés és ülésfűtés, mert külöben esélyes a befagyás több ponton.
A "a befagyás több ponton" alatt mit értesz? Remélem csak annyit, hogy az első 10 km-en hűvös van benne...

Volt egy öreg laguna 2.2 dci-m, abban közel azonos teljesítményű motor volt (kisebb nyomaték), annak a dinamikája nekem elég volt, így az 1,6 turbó szerintem nem lenne kevés.
Naplózva
veressjanos
Vendég
« Új hozzászólás #28121 Dátum: 2015.09.30 szerda, 08:41:38 »


Hát ez a kormány nekem is nagyon bejön  Wink eljen
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #28122 Dátum: 2015.09.30 szerda, 09:11:15 »

Egyik sem.
Tudod: szimmetria.  vigyor3
Szimmetria? Mindket oldalra tettel ilyet hatul?  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #28123 Dátum: 2015.09.30 szerda, 10:02:40 »

Nézem ezt a gépet http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.6_scti_ecoboost_trend_mo-i._1_tul._vez.szervizkonyv-8993871 , ami nagyjából jó is lenne (hazai, alacsony futás, kevésbé rizikós benzin motor) csak a trend felszereltségi szint nem túl "fapados"? Bár a legfontosabb dolgok - nekem -  automata klíma, 3betűsek, lufik, bőr kormány ebben is benne vannak, de pl. tempomat nincs. Gondolom a titanium ülések kényelmesebbek...
Szóval szerintetek érdemes megnézni vagy várjak türelmesen, míg nem lesz egy jobban felszerelt példány?

Hát ez ennyivel szinte új. Az enyém most volt két éves és 60enél jár. És az ár se rossz. Ami kritikus hogy más cégeknek ezekkel a közvetlen befecskendezős motorokkal van bajuk. Ha jót akarsz, érdemes 60-100 ezrenként egy komplett tisztítást csinálni, és akkor nyugodtan alszol. Ha rövid távokat mész és évente nem autózol 25e felett, akkor simán jó lehet ez az autó. Neked kell tudnod az igényeidet...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #28124 Dátum: 2015.09.30 szerda, 10:16:28 »

Bedobtak ma a postaládába egy ilyet:
http://www.ebay.com/itm/Auto-Car-GTDi-240-Rear-Boot-Emblem-Badge-Sticker-for-MONDEO-GTDi240-/321783098973?hash=item4aebc46e5d&vxp=mtr
felraktam, jól mutat. Ívelt, emg minden, nagyonfactory.  smile (vmiért nekem nem volt semmi, Ecoboost badge sem a jobb oldalon)


Ez is izgalmas kiegészítő:
http://www.aliexpress.com/item/3D-Carbon-Fiber-Vinyl-Rear-Windshield-Brake-light-decoration-sticker-brake-lights-stickers-case-for-Ford/32382707600.html?spm=2114.01020208.3.2.H2F79q&ws_ab_test=201556_8,201527_4_71_72_73_74_75,0_0

Kérdés hogy a rendőrök mit szólnak hozzá?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #28125 Dátum: 2015.09.30 szerda, 10:19:10 »

Hát ez ennyivel szinte új. Az enyém most volt két éves és 60enél jár. És az ár se rossz. Ami kritikus hogy más cégeknek ezekkel a közvetlen befecskendezős motorokkal van bajuk. Ha jót akarsz, érdemes 60-100 ezrenként egy komplett tisztítást csinálni, és akkor nyugodtan alszol. Ha rövid távokat mész és évente nem autózol 25e felett, akkor simán jó lehet ez az autó. Neked kell tudnod az igényeidet...
Év 20e alatt megyek, a munkahely 15 km. Erre ideális lenne a benzines motor. Kicsit "fapad", de lehet jobb kompromisszum, mint DPF-el bajlódni a későbbiekben...
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #28126 Dátum: 2015.09.30 szerda, 10:55:40 »

Év 20e alatt megyek, a munkahely 15 km. Erre ideális lenne a benzines motor. Kicsit "fapad", de lehet jobb kompromisszum, mint DPF-el bajlódni a későbbiekben...

15 km alatt a dizli be se melegszik igazán. Főleg télen.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #28127 Dátum: 2015.09.30 szerda, 11:02:00 »


Gagyituning  eplus2 eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #28128 Dátum: 2015.09.30 szerda, 11:35:18 »

Ez a kormány nagyon  eljen De az a 600€ nem kevés.

Ilyenen nem gondolkodtál? Valamivel olcsóbb  eplus2 http://www.ebay.com/itm/38CM-15-Car-Steering-Wheel-Control-Cover-Gloves-EVA-No-Slip-Universal-Fit-Red-/261959332347?fits=Model%3AMondeo&hash=item3cfdfe31fb&vxp=mtr
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #28129 Dátum: 2015.09.30 szerda, 12:11:59 »


Kékben van?Huh? Must have kategória!!!!
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #28130 Dátum: 2015.09.30 szerda, 12:17:02 »


Tempomatról lemondanál? Annyit nem érne...smég fizetni is érte teljes rácseszés. Szerintem... és gagyi is!  levele
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.30 szerda, 14:00:11 írta Tonyo » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #28131 Dátum: 2015.09.30 szerda, 12:20:33 »

Kékben van?Huh? Must have kategória!!!!

Vannak sokkal jobbak!
http://p1.vatera.hu/photos/1c/86/98e7_2_big.jpgwow1

vagy ez
http://shop.pto.hu/pluss-kormanyvedo-csak-es-kizarolag-noknek.html taps
Naplózva

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28132 Dátum: 2015.09.30 szerda, 12:25:28 »


A kormány és a kormányvédő között van bőven különbség! Minimum 590 €  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #28133 Dátum: 2015.09.30 szerda, 12:26:02 »

Ezzel jobban megy vagy erősebb lett?  eplus2

Ki kellet egyensúlyozni, mert az egész kasztni meg volt rogyva balra és mostmár megy egyenesen, tudod volt már tetőn...  hehe

Lehet nem látszik a képen, de 7kg ez kis cimke!  taps
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #28134 Dátum: 2015.09.30 szerda, 12:29:43 »

Kékben van?Huh? Must have kategória!!!!
http://www.ebay.com/itm/38CM-15-Car-Steering-Wheel-Control-Cover-Gloves-EVA-No-Slip-Universal-Fit-Blue-/261959323264?fits=Model%3AMondeo&hash=item3cfdfe0e80&vxp=mtr

De a novemberi talin már a kocsidon legyen ám!  nyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #28135 Dátum: 2015.09.30 szerda, 12:40:00 »


Legalább nem kopik el a bőr, és eladhatom majd 60 ezer km-t futottnak. Annyiról már tudsz, mert elmondtam. A további 4-5 évben portalanított, fix 24 fokos páramentes helyen fogom tárolni, és csak havonta egyszer beindítani, hogy ne legyen baja. Persze az éves cseréket megkapja.  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28136 Dátum: 2015.09.30 szerda, 12:41:55 »


Jani, te most egy taxit szeretnél csinálni az autódból star-wars-os x-box kormánnyal?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #28137 Dátum: 2015.09.30 szerda, 12:42:11 »

Legalább nem kopik el a bőr, és eladhatom majd 60 ezer km-t futottnak. Annyiról már tudsz, mert elmondtam. A további 4-5 évben portalanított, fix 24 fokos páramentes helyen fogom tárolni, és csak havonta egyszer beindítani, hogy ne legyen baja. Persze az éves cseréket megkapja.  eplus2
vigyor3 taps
De legalább néha egy picit told arrébb, hogy a 4 abroncs ne mindig egy ponton nyomódjon.  Wink
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28138 Dátum: 2015.09.30 szerda, 12:44:04 »

vigyor3 taps
De legalább néha egy picit told arrébb, hogy a 4 abroncs ne mindig egy ponton nyomódjon.  Wink

Hanem csomó ponton?  De melyiken?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28139 Dátum: 2015.09.30 szerda, 12:44:25 »

Legalább nem kopik el a bőr, és eladhatom majd 60 ezer km-t futottnak. Annyiról már tudsz, mert elmondtam. A további 4-5 évben portalanított, fix 24 fokos páramentes helyen fogom tárolni, és csak havonta egyszer beindítani, hogy ne legyen baja. Persze az éves cseréket megkapja.  eplus2

Tényleg, 210e km-nél reális, hogy a karima sofőr felé eső felülete meg van kopva kicsit? Lehet, hogy kéz/tenyér függő...?
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #28140 Dátum: 2015.09.30 szerda, 13:46:43 »

Tényleg, 210e km-nél reális, hogy a karima sofőr felé eső felülete meg van kopva kicsit? Lehet, hogy kéz/tenyér függő...?

Minden reális és minden irreális.

Pl.: recés gyűrűvel haza lehet küldeni 10K km alatt is. Userfüggő... Nekem MK3 sohagyűrűben 200K+ - nál sem kopott a bőr csak, kifényesedett.

A mostaniban 160K van és szép a kormány, nem kopott...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28141 Dátum: 2015.09.30 szerda, 13:59:28 »

Minden reális és minden irreális.

Pl.: recés gyűrűvel haza lehet küldeni 10K km alatt is. Userfüggő... Nekem MK3 sohagyűrűben 200K+ - nál sem kopott a bőr csak, kifényesedett.

A mostaniban 160K van és szép a kormány, nem kopott...

Ezért sem kell az a gyűrű...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #28142 Dátum: 2015.09.30 szerda, 14:01:03 »

Ezért sem kell az a gyűrű...  nyes

 vigyor3 I know what you mean... Én sem hordom!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28143 Dátum: 2015.09.30 szerda, 14:02:36 »

vigyor3 I know what you mean... Én sem hordom!

Én hordom, mert így a csajok nagyobb kihívásnak érzik...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #28144 Dátum: 2015.09.30 szerda, 14:05:54 »

Én hordom, mert így a csajok nagyobb kihívásnak érzik...  eplus2


Szerintem nem ugyanarról a gyűrűről beszéltek...... eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28145 Dátum: 2015.09.30 szerda, 14:06:58 »



Szerintem nem ugyanarról a gyűrűről beszéltek...... eplus2

Ne magadból indulj ki, nekem a pgyűrű nélkül sem szökik ki belőle a vér...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #28146 Dátum: 2015.09.30 szerda, 14:07:54 »

Ne magadból indulj ki, nekem a pgyűrű nélkül sem szökik ki belőle a vér...  hehe

....mert bele sem megy.  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28147 Dátum: 2015.09.30 szerda, 14:38:40 »

Tényleg, 210e km-nél reális, hogy a karima sofőr felé eső felülete meg van kopva kicsit? Lehet, hogy kéz/tenyér függő...?

Még attól is függ a kopás, hogy milyen kajákat eszel és mennyire savasat izzad a tulaj keze, már ha izzadós
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28148 Dátum: 2015.09.30 szerda, 15:02:25 »

Még attól is függ a kopás, hogy milyen kajákat eszel és mennyire savasat izzad a tulaj keze, már ha izzadós

Meg ha sokat megy-e déli irányba, amerre jobba kopik, mint keletnek vagy északnak. Valamint teliholdkor megy-e egyhuzamban 30 kilométernél többet, amiben legalább 6 bal kanyar és 4-5 jobb kanyar van. Súlyosbítja a helyzetet, ha parkolnia is kell és főleg párhuzamosan. Hatványozódik, ha többször kell próbálkoznia vagy esetleg otthon felejt valamit és nem messze otthontól eszébe jut így Y fordulóval fordul meg és megy vissza.
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.30 szerda, 15:43:02 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #28149 Dátum: 2015.09.30 szerda, 15:09:40 »

Meg ha sokat megy-e déli irányba, amerre jobba kopik, mint keletnek vagy északnak. Valamint teliholdkor megy-e egyhuzamban 30 kilométernél többet, amiben legalább 6 bal kanyar és 4-5 jobb kanyar van. Súlyosbítja a helyzetet, ha parkolnia is kell és főleg párhuzamosan. Hatványozódik, ha többször kell próbálkoznia vagy esetleg otthon felet valamit és nem messze otthontól eszébe jut így Y fordulóval fordul meg és megy vissza.
taps 2funny
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 556 557 558 559 560 561 562 [563] 564 565 566 567 568 569 570 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.