Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.14 péntek, 05:10:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 635 636 637 638 639 640 641 [642] 643 644 645 646 647 648 649 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11120988 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #32050 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 15:00:04 »

Sziasztok!

Ma elég ijesztő dolgot tapasztaltam. Meg tettem kb 20 km és utána meg áltam a bolt előtt motor járt klíma is ment és kb 2 perc elteltével nagyon égett füst szált fel az autó jobb elejétől. Gyorsan le állítottam és felnyitottam a motorházat de semmit nem látok azóta mentem egy kicsit vele de semmi probléma nincs.

Ti tudtok valamit mondani hogy mi a fene lehetett ez ?
Regenerált a DPF.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #32051 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 15:43:38 »

Sziasztok!

Ma elég ijesztő dolgot tapasztaltam. Meg tettem kb 20 km és utána meg áltam a bolt előtt motor járt klíma is ment és kb 2 perc elteltével nagyon égett füst szált fel az autó jobb elejétől. Gyorsan le állítottam és felnyitottam a motorházat de semmit nem látok azóta mentem egy kicsit vele de semmi probléma nincs.

Ti tudtok valamit mondani hogy mi a fene lehetett ez ?

hiba volt az autót leállítanod, főként ha fl előtti.  szomoru1

Olvass utána itt a fórumon a DPF regenerációjának!!  wave
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #32052 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 15:54:50 »

hiba volt az autót leállítanod, főként ha fl előtti.  szomoru1

Olvass utána itt a fórumon a DPF regenerációjának!!  wave

Ez tuti az ? mert szó szerint füstölt a jobb eleje az autónak !!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #32053 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 15:59:11 »

hiba volt az autót leállítanod, főként ha fl előtti.  szomoru1

Olvass utána itt a fórumon a DPF regenerációjának!!  wave

A dpf regeneráció nem hátul a kipufogónál történek mert nekem elöl a motornál füstölt ?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #32054 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 16:07:32 »

hiba volt az autót leállítanod, főként ha fl előtti.  szomoru1

Olvass utána itt a fórumon a DPF regenerációjának!!  wave

Nekem a szerelő azt mondta a telefonban hogy vagy klímakompresszor vagy a generátor volt, remélem hogy csak a dpf regenerált !!!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32055 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 16:09:51 »

Nekem a szerelő azt mondta a telefonban hogy vagy klímakompresszor vagy a generátor volt, remélem hogy csak a dpf regenerált !!!

Valószínű a szerelődnek lesz igaza...  szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #32056 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 16:27:19 »

Valószínű a szerelődnek lesz igaza...  szomoru1

A dpf regenerációnak mik a jelei annak is van füst jele ?
Szerinted mehetek vele ?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #32057 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 16:39:02 »

Ez tuti az ? mert szó szerint füstölt a jobb eleje az autónak !!
Nekem is szokott. Égett szag, enyhe füst. Nem mondom, hogy ilyenkor nyugodt vagyok, de ez ilyen. Valószínűleg a dpf burkolatán lévő por miatt van. Ezért is jobb menet közben letudni a regenerációt. A menetszél ápol és eltakar.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #32058 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 17:37:50 »

Nekem is szokott. Égett szag, enyhe füst. Nem mondom, hogy ilyenkor nyugodt vagyok, de ez ilyen. Valószínűleg a dpf burkolatán lévő por miatt van. Ezért is jobb menet közben letudni a regenerációt. A menetszél ápol és eltakar.

Neked hol szokott füstölni ?
Ha elromlik a generátor, vagy valami baja van azt vissza jelzi a műszerfal ?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #32059 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 17:54:14 »

Neked hol szokott füstölni ?
Ha elromlik a generátor, vagy valami baja van azt vissza jelzi a műszerfal ?
Elől, jobb oldalt.
Füst és tűzjelző nincs a műszerfalon, tehát ilyen hibát nem fog jelezni.
Mióta van meg az autód?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #32060 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 18:00:32 »

Elől, jobb oldalt.
Füst és tűzjelző nincs a műszerfalon, tehát ilyen hibát nem fog jelezni.
Mióta van meg az autód?

2008-as az autóm, szalonba vettem
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #32061 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 18:06:29 »

Elől, jobb oldalt.
Füst és tűzjelző nincs a műszerfalon, tehát ilyen hibát nem fog jelezni.
Mióta van meg az autód?

Most egy kicsit megnyugodtam hogy neked is csinált már ilyet akkor ezek szerint a dpf volt az.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #32062 Dátum: 2016.07.01 péntek, 04:27:28 »

Üdv. egy olyan dolgot vettem észre,amire nem tudom a rövidtávú megoldást, csak a hosszabb távút. és persze a drágábbat.
szóval a szélvédő felső része olyan mint ha szétválna a 2 üvegrész. megoldás erre ideiglenesen valami kence,hogy ne kapjon vizet? élbe megkenve? tehát nem összetaknyolva a kasztnival, csak a szélvédő élébe valami spatulával.

fűthető gyári szélvédő.

amúgy mennyire akciós egy ilyen ára manapság?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #32063 Dátum: 2016.07.01 péntek, 06:04:23 »

Üdv. egy olyan dolgot vettem észre,amire nem tudom a rövidtávú megoldást, csak a hosszabb távút. és persze a drágábbat.
szóval a szélvédő felső része olyan mint ha szétválna a 2 üvegrész. megoldás erre ideiglenesen valami kence,hogy ne kapjon vizet? élbe megkenve? tehát nem összetaknyolva a kasztnival, csak a szélvédő élébe valami spatulával.

fűthető gyári szélvédő.

amúgy mennyire akciós egy ilyen ára manapság?
harminc körül....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #32064 Dátum: 2016.07.01 péntek, 07:44:19 »

harminc körül....
a fűthető,esőérzékelős mk4 hez?
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #32065 Dátum: 2016.07.01 péntek, 08:07:40 »

a fűthető,esőérzékelős mk4 hez?
Én egy hete cseréltettem 55ért (42.800 + 12.000) a kék, fűthető, esőérzékelőset.
A zöld üveg majdnem 10.000-el olcsóbb, ha jól emlékszem.
De mondta a szélvédős, hogy ezek fóliahibásak, nekem is az volt.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #32066 Dátum: 2016.07.01 péntek, 09:36:25 »

Azt is nézd meg, hogy nem -e IR-es (infrareflexív), mert ez is megdobhatja az árat. Nekem pld. fűtőszálas, IR-es, fény-és albaktörlő szenzoros. Csere nem lenne ocsó, ezért is van rá külön cascóm... Smiley

a fűthető,esőérzékelős mk4 hez?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #32067 Dátum: 2016.07.01 péntek, 11:09:26 »

Én egy hete cseréltettem 55ért (42.800 + 12.000) a kék, fűthető, esőérzékelőset.
A zöld üveg majdnem 10.000-el olcsóbb, ha jól emlékszem.
De mondta a szélvédős, hogy ezek fóliahibásak, nekem is az volt.
egyelőre nem akarom cserélni,majd ha kettéválik télen Cheesy egyelőre pár mm a csík néhol a szélén

de elvileg nekem kék,esőérzékelős,fűthető. a fényszenzort nem tudom ebben van e,vagy csak a pöcök a műszerfal tetején. cromaxba 140.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #32068 Dátum: 2016.07.01 péntek, 11:18:28 »

a fűthető,esőérzékelős mk4 hez?
3569AGSHMVW2P 2007- - első, zöld, fűthető, szenzor (fény és/vagy Eső), alvázszám ablak, kerettel, 2P 31 900 FT
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #32069 Dátum: 2016.07.01 péntek, 11:23:38 »

3569AGSHMVW2P 2007- - első, zöld, fűthető, szenzor (fény és/vagy Eső), alvázszám ablak, kerettel, 2P 31 900 FT
ejjha. ez mindjárt más. ford embléma nélküli gondolom Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #32070 Dátum: 2016.07.01 péntek, 11:24:30 »

ejjha. ez mindjárt más. ford embléma nélküli gondolom Cheesy
az nem elég,ha ugyan az a cég gyártja? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #32071 Dátum: 2016.07.01 péntek, 11:31:23 »

az nem elég,ha ugyan az a cég gyártja? Roll Eyes
ezt nem tudtam. nem voltam még erre rákényszerülve.
időben mennyit tesz ki a csere? kibontják ,kivágják,ragasztás,berakás gondolom.
bár 5 éves a kocsi, de egyszer már cserélhettek benne. a ragasztót maszatolást látni az "a" oszlopnál.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #32072 Dátum: 2016.07.01 péntek, 11:39:08 »

ezt nem tudtam. nem voltam még erre rákényszerülve.
időben mennyit tesz ki a csere? kibontják ,kivágják,ragasztás,berakás gondolom.
bár 5 éves a kocsi, de egyszer már cserélhettek benne. a ragasztót maszatolást látni az "a" oszlopnál.
4-6óra a száradással együtt.a csere 1óra.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #32073 Dátum: 2016.07.01 péntek, 11:42:58 »

4-6óra a száradással együtt.a csere 1óra.
értem. kösz.
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32074 Dátum: 2016.07.01 péntek, 11:48:46 »

ezt nem tudtam. nem voltam még erre rákényszerülve.
időben mennyit tesz ki a csere? kibontják ,kivágják,ragasztás,berakás gondolom.
bár 5 éves a kocsi, de egyszer már cserélhettek benne. a ragasztót maszatolást látni az "a" oszlopnál.
azt letudod ellenorizni a datum kodbol is.
also sorban latsz egy szamot, a gyartasi ev utolso szamat
enyemben is csereltek mar mert 2014-es a szelvedom, mar igy vettem, legalabb nem karcos Smiley
Naplózva

fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #32075 Dátum: 2016.07.01 péntek, 18:51:37 »

Mielőtt cseréltetnéd, nézesd meg egy szakemberrel. Én is hasonlóan jártam, azt hittem, hogy nagy a baj, közben kiderült, hogy a préselt üveglapok között levő fólia csak egyszerűen elöregedett és ez így mutatkozott meg a szélvédőn. Igaz nekem 2007-es volt az autóm...Esztétikailag nem volt egy szép látvány, de sokáig így jártam vele, mivel csak a peremnél volt látható. Végül egy kavics miatt cseréltettem csak ki 3 éve.

Üdv. egy olyan dolgot vettem észre,amire nem tudom a rövidtávú megoldást, csak a hosszabb távút. és persze a drágábbat.
szóval a szélvédő felső része olyan mint ha szétválna a 2 üvegrész. megoldás erre ideiglenesen valami kence,hogy ne kapjon vizet? élbe megkenve? tehát nem összetaknyolva a kasztnival, csak a szélvédő élébe valami spatulával.

fűthető gyári szélvédő.

amúgy mennyire akciós egy ilyen ára manapság?
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.01 péntek, 19:01:24 írta fecso71 » Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #32076 Dátum: 2016.07.02 szombat, 03:28:00 »

azt letudod ellenorizni a datum kodbol is.
also sorban latsz egy szamot, a gyartasi ev utolso szamat
enyemben is csereltek mar mert 2014-es a szelvedom, mar igy vettem, legalabb nem karcos Smiley

rendben. köszönöm.bár egy pár apró kavicsnyom van rajta már.de karc nincs.se gépi mosó okozta karc. előző német tulaj úgy gondolom többet pályán használta,és nem gépi mosóba tisztította
Naplózva
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #32077 Dátum: 2016.07.02 szombat, 03:29:44 »

Mielőtt cseréltetnéd, nézesd meg egy szakemberrel. Én is hasonlóan jártam, azt hittem, hogy nagy a baj, közben kiderült, hogy a préselt üveglapok között levő fólia csak egyszerűen elöregedett és ez így mutatkozott meg a szélvédőn. Igaz nekem 2007-es volt az autóm...Esztétikailag nem volt egy szép látvány, de sokáig így jártam vele, mivel csak a peremnél volt látható. Végül egy kavics miatt cseréltettem csak ki 3 éve.

igazából ez idén jelentkezett jelentősebb mértékben. a felső részen majdnem végig, pár mm. csak gondolom oda télen be fog jutni a víz,és ha megfagy akkor vége lesz hamar
Naplózva
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #32078 Dátum: 2016.07.02 szombat, 20:36:32 »

Sziasztok!
Gondolkodom egy IV-es Mondeo beszerzésén, de teljesen határozatlan vagyok, hogy milyet keressek.
Most egy III-as SCi kombi van, ezzel végigszívtam a tipikus Mondeo betegségeket megfejelve az SCi nyűgökkel. Kicsit problémamentesebb lenne a cél. Kb. évi 12E km-t megyek, tipikusan autópályán (Kmét-Bp oda vissza, Bp-n dugó tötymörgés is van.) Extrában a légkondi, tempomat kell, bőr cucc jó lenne, a többi nem érdekes. A faceliftes jobban tetszik mint a régebbi, inkább titanium mint ghia.

Amiken töprengek:
- Legjobb talán egy 2 literes 146 LE benzines lenne, ebben talán nincsenek elromlós kényes megoldások. Csak félek kevés az ereje, nyomatéka egy kombihoz.
- 2.3-as benzines szinte nincs értelmes, meg az mind automata váltós, nem tudom érdemes-e a 2.0 helyett ezt nézegetni.
- 2.5T, erről sincs sok infó, szintén ritka, nincs választék sok. Amúgy tetszene, de csak facelift előttiek vannak, ha jól tudom.
- 2 literes ecoboost, ettől tartok, az SCi tapasztalatok alapján, nemtom ebben mennyire kritikus a szívócsatorna kokszosodás, illetve van benne egy turbó is, szintén tartok tőle.
- 2 literes TDCi, ebből van a legnagyobb választék, illetve ez már valószínűleg jól mozog. Ennél félek  a dízel nyűgöktől, turbó, befecskendező, részecskeszűrő, stb.

Mi a véleményetek? Pro-kontra jöhet bármelyikhez, értelmes érvekkel, tapasztalatokkal.

Illetve ghia műfa műszerfalbetétet lehet cserélni, vagy átmatricázni?
A Trend, Ghia és Titanium ülései között van különbség kényelem szempontjából?

Köszi
toto
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.02 szombat, 20:54:30 írta toto » Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #32079 Dátum: 2016.07.02 szombat, 21:46:15 »

Sziasztok!
Gondolkodom egy IV-es Mondeo beszerzésén, de teljesen határozatlan vagyok, hogy milyet keressek.
Most egy III-as SCi kombi van, ezzel végigszívtam a tipikus Mondeo betegségeket megfejelve az SCi nyűgökkel. Kicsit problémamentesebb lenne a cél. Kb. évi 12E km-t megyek, tipikusan autópályán (Kmét-Bp oda vissza, Bp-n dugó tötymörgés is van.) Extrában a légkondi, tempomat kell, bőr cucc jó lenne, a többi nem érdekes. A faceliftes jobban tetszik mint a régebbi, inkább titanium mint ghia.

Amiken töprengek:
- Legjobb talán egy 2 literes 146 LE benzines lenne, ebben talán nincsenek elromlós kényes megoldások. Csak félek kevés az ereje, nyomatéka egy kombihoz.
- 2.3-as benzines szinte nincs értelmes, meg az mind automata váltós, nem tudom érdemes-e a 2.0 helyett ezt nézegetni.
- 2.5T, erről sincs sok infó, szintén ritka, nincs választék sok. Amúgy tetszene, de csak facelift előttiek vannak, ha jól tudom.
- 2 literes ecoboost, ettől tartok, az SCi tapasztalatok alapján, nemtom ebben mennyire kritikus a szívócsatorna kokszosodás, illetve van benne egy turbó is, szintén tartok tőle.
- 2 literes TDCi, ebből van a legnagyobb választék, illetve ez már valószínűleg jól mozog. Ennél félek  a dízel nyűgöktől, turbó, befecskendező, részecskeszűrő, stb.

Mi a véleményetek? Pro-kontra jöhet bármelyikhez, értelmes érvekkel, tapasztalatokkal.

Illetve ghia műfa műszerfalbetétet lehet cserélni, vagy átmatricázni?
A Trend, Ghia és Titanium ülései között van különbség kényelem szempontjából?

Köszi
toto
ezek alapjan egyik sem jo választás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32080 Dátum: 2016.07.02 szombat, 22:04:51 »

Sziasztok!
Gondolkodom egy IV-es Mondeo beszerzésén, de teljesen határozatlan vagyok, hogy milyet keressek.
Most egy III-as SCi kombi van, ezzel végigszívtam a tipikus Mondeo betegségeket megfejelve az SCi nyűgökkel. Kicsit problémamentesebb lenne a cél. Kb. évi 12E km-t megyek, tipikusan autópályán (Kmét-Bp oda vissza, Bp-n dugó tötymörgés is van.) Extrában a légkondi, tempomat kell, bőr cucc jó lenne, a többi nem érdekes. A faceliftes jobban tetszik mint a régebbi, inkább titanium mint ghia.

Amiken töprengek:
- Legjobb talán egy 2 literes 146 LE benzines lenne, ebben talán nincsenek elromlós kényes megoldások. Csak félek kevés az ereje, nyomatéka egy kombihoz.
- 2.3-as benzines szinte nincs értelmes, meg az mind automata váltós, nem tudom érdemes-e a 2.0 helyett ezt nézegetni.
- 2.5T, erről sincs sok infó, szintén ritka, nincs választék sok. Amúgy tetszene, de csak facelift előttiek vannak, ha jól tudom.
- 2 literes ecoboost, ettől tartok, az SCi tapasztalatok alapján, nemtom ebben mennyire kritikus a szívócsatorna kokszosodás, illetve van benne egy turbó is, szintén tartok tőle.
- 2 literes TDCi, ebből van a legnagyobb választék, illetve ez már valószínűleg jól mozog. Ennél félek  a dízel nyűgöktől, turbó, befecskendező, részecskeszűrő, stb.

Mi a véleményetek? Pro-kontra jöhet bármelyikhez, értelmes érvekkel, tapasztalatokkal.

Illetve ghia műfa műszerfalbetétet lehet cserélni, vagy átmatricázni?
A Trend, Ghia és Titanium ülései között van különbség kényelem szempontjából?

Köszi
toto
2.5t nalam van elado, hahun meg nincs fent
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #32081 Dátum: 2016.07.03 vasárnap, 10:47:00 »

Sziasztok!
Gondolkodom egy IV-es Mondeo beszerzésén, de teljesen határozatlan vagyok, hogy milyet keressek.
Most egy III-as SCi kombi van, ezzel végigszívtam a tipikus Mondeo betegségeket megfejelve az SCi nyűgökkel. Kicsit problémamentesebb lenne a cél. Kb. évi 12E km-t megyek, tipikusan autópályán (Kmét-Bp oda vissza, Bp-n dugó tötymörgés is van.) Extrában a légkondi, tempomat kell, bőr cucc jó lenne, a többi nem érdekes. A faceliftes jobban tetszik mint a régebbi, inkább titanium mint ghia.

Amiken töprengek:
- Legjobb talán egy 2 literes 146 LE benzines lenne, ebben talán nincsenek elromlós kényes megoldások. Csak félek kevés az ereje, nyomatéka egy kombihoz.
- 2.3-as benzines szinte nincs értelmes, meg az mind automata váltós, nem tudom érdemes-e a 2.0 helyett ezt nézegetni.
- 2.5T, erről sincs sok infó, szintén ritka, nincs választék sok. Amúgy tetszene, de csak facelift előttiek vannak, ha jól tudom.
- 2 literes ecoboost, ettől tartok, az SCi tapasztalatok alapján, nemtom ebben mennyire kritikus a szívócsatorna kokszosodás, illetve van benne egy turbó is, szintén tartok tőle.
- 2 literes TDCi, ebből van a legnagyobb választék, illetve ez már valószínűleg jól mozog. Ennél félek  a dízel nyűgöktől, turbó, befecskendező, részecskeszűrő, stb.

Mi a véleményetek? Pro-kontra jöhet bármelyikhez, értelmes érvekkel, tapasztalatokkal.

Illetve ghia műfa műszerfalbetétet lehet cserélni, vagy átmatricázni?
A Trend, Ghia és Titanium ülései között van különbség kényelem szempontjából?

Köszi
toto
Nemigen van gond a dízelekkel szerintem. Míg az Mk3 dízel topik csak a pcsúcs-turbó-szíjtárcsa-termosztát dolgoktól zengett, itt ilyesmi probléma csak elvétve bukkan fel.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #32082 Dátum: 2016.07.03 vasárnap, 14:17:26 »

Sziasztok!
Gondolkodom egy IV-es Mondeo beszerzésén, de teljesen határozatlan vagyok, hogy milyet keressek.
Most egy III-as SCi kombi van, ezzel végigszívtam a tipikus Mondeo betegségeket megfejelve az SCi nyűgökkel. Kicsit problémamentesebb lenne a cél. Kb. évi 12E km-t megyek, tipikusan autópályán (Kmét-Bp oda vissza, Bp-n dugó tötymörgés is van.) Extrában a légkondi, tempomat kell, bőr cucc jó lenne, a többi nem érdekes. A faceliftes jobban tetszik mint a régebbi, inkább titanium mint ghia.

Amiken töprengek:
- Legjobb talán egy 2 literes 146 LE benzines lenne, ebben talán nincsenek elromlós kényes megoldások. Csak félek kevés az ereje, nyomatéka egy kombihoz.
- 2.3-as benzines szinte nincs értelmes, meg az mind automata váltós, nem tudom érdemes-e a 2.0 helyett ezt nézegetni.
- 2.5T, erről sincs sok infó, szintén ritka, nincs választék sok. Amúgy tetszene, de csak facelift előttiek vannak, ha jól tudom.
- 2 literes ecoboost, ettől tartok, az SCi tapasztalatok alapján, nemtom ebben mennyire kritikus a szívócsatorna kokszosodás, illetve van benne egy turbó is, szintén tartok tőle.
- 2 literes TDCi, ebből van a legnagyobb választék, illetve ez már valószínűleg jól mozog. Ennél félek  a dízel nyűgöktől, turbó, befecskendező, részecskeszűrő, stb.

Mi a véleményetek? Pro-kontra jöhet bármelyikhez, értelmes érvekkel, tapasztalatokkal.

Illetve ghia műfa műszerfalbetétet lehet cserélni, vagy átmatricázni?
A Trend, Ghia és Titanium ülései között van különbség kényelem szempontjából?

Köszi
toto

2.0 EcoBoost
az USAban ezzel szerelik a Fusionöket. Oda nem lehet minden szhart eladni. Én is nézegetem az enyém kokszosodás miatt, de nyoma sincs. Tény, hogy többet fogyaszt egy dízelnél, de ennél nem jön elő semmi dízel jellegű anomália (DPF, stb); valamint feltehetően valósabb a km egy ilyenben, mint egy dízelben. Az enyém eladó lesz szeptemberben.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32083 Dátum: 2016.07.03 vasárnap, 15:29:25 »

A kombi csomagterkarpitja alatt van egy ilyen habszivacs cucc tobb rekesszel, minek lenne ott gyarilag hely kialakitva?
Naplózva

bakbel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #32084 Dátum: 2016.07.03 vasárnap, 16:37:51 »

Sziasztok!

2011-es mondeomnál 2 napja a következő problémát tapasztalom: nagyon nehéz leírni, de kb. teker  kettőt hármat az önindító, de olyan mintha leakarna állni, majd  beindul rendesen és semmi gond nincs vele,megy rendesen. Mintha nem egyenletesen tekerné a motort, mintha tartana egy kis szünetet. A  jelenség nem minden indításnál jelentkezik, de mintha egyre sűrűbb lenne a probléma. Tapasztalt már valaki hasonlót? Az aksi teljesen új, 1 hónapja cseréltem. Az autó még csak 2 hónapja van nálam, így nem igazán ismerem.
Esetleg ha tudtok megbízható, jó szakembert ajánlani Budapest , Szigetszentmiklós, Halásztelek és vonzáskörzetében azt nagyon megköszönöm.

Az autó 2011.04 2.0 TDCI 85 kw

2 hét múlva indulnánk egy 2500 km útra, így nagyon fontos lenne, hogy az autó rendben legyen! Előre is köszönöm a segítséget!

Béci worship
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #32085 Dátum: 2016.07.03 vasárnap, 18:54:01 »

Sziasztok!

2011-es mondeomnál 2 napja a következő problémát tapasztalom: nagyon nehéz leírni, de kb. teker  kettőt hármat az önindító, de olyan mintha leakarna állni, majd  beindul rendesen és semmi gond nincs vele,megy rendesen. Mintha nem egyenletesen tekerné a motort, mintha tartana egy kis szünetet. A  jelenség nem minden indításnál jelentkezik, de mintha egyre sűrűbb lenne a probléma. Tapasztalt már valaki hasonlót? Az aksi teljesen új, 1 hónapja cseréltem. Az autó még csak 2 hónapja van nálam, így nem igazán ismerem.
Esetleg ha tudtok megbízható, jó szakembert ajánlani Budapest , Szigetszentmiklós, Halásztelek és vonzáskörzetében azt nagyon megköszönöm.

Az autó 2011.04 2.0 TDCI 85 kw

2 hét múlva indulnánk egy 2500 km útra, így nagyon fontos lenne, hogy az autó rendben legyen! Előre is köszönöm a segítséget!

Béci worship

Szia!

Ha az öninditót kellene felujitani, mert az okozza, ami amugy meglehet, mert nálam az mk3-nál épp ez volt a jele a hibának, akkor csepelen a Túroczi Autovillamossági szervizt tudom ajánlani. Ők csinálták meg nekem 2 éve. Felujitás, ki és beszereléssel, egy nap alatt 12ezerért. Után 2 évig pöccre röffent, mig el nem adtam.  Wink wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
bakbel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #32086 Dátum: 2016.07.03 vasárnap, 18:56:56 »

Szia!

Ha az öninditót kellene felujitani, mert az okozza, ami amugy meglehet, mert nálam az mk3-nál épp ez volt a jele a hibának, akkor csepelen a Túroczi Autovillamossági szervizt tudom ajánlani. Ők csinálták meg nekem 2 éve. Felujitás, ki és beszereléssel, egy nap alatt 12ezerért. Után 2 évig pöccre röffent, mig el nem adtam.  Wink wave

Szia!
Köszönöm szépen!

Más is lehet? Vagy szerinted tuti ez? Bocs, de kezdő Mondeos vagyok...
Béci
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #32087 Dátum: 2016.07.03 vasárnap, 19:04:25 »

Szia!
Köszönöm szépen!

Más is lehet? Vagy szerinted tuti ez? Bocs, de kezdő Mondeos vagyok...
Béci

Én sem vagyok nagy szaki, csak anno ugyanezek a jelek voltak, mikor az adta meg magát. Annyi volt még a jele, hogy inditózásnál villogott a müszerfal összes izzója. Ez nem tudom mk4-nél is van-e, de megnézni nem árt.  Wink
De biztos lesz, aki ha lehet más is, megirja.  smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #32088 Dátum: 2016.07.03 vasárnap, 19:11:42 »

A kombi csomagterkarpitja alatt van egy ilyen habszivacs cucc tobb rekesszel, minek lenne ott gyarilag hely kialakitva?
Ha se pót-, se mankókerteked nincs, akkor az a defektjavító cucc helye.
Pontosabbat fénykép csatolása esetén. 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #32089 Dátum: 2016.07.03 vasárnap, 19:24:53 »

Ha se pót-, se mankókerteked nincs, akkor az a defektjavító cucc helye.
Pontosabbat fénykép csatolása esetén. 

Ha pedig a kerék körülötti részekre gondol, akkor elakadás háromszög baloldalt, vonoszem jobb oldalt, hátul pedig kétoldalt elsősegély dobozok, plusz láthatósági mellény, középen pedig a vontatókötél, plusz gyári gumipók.
Legalábbis én ezeket kaptam ilyen elrendezéssel a kocsihoz.  Wink
 Ha üres, akkor kipakolták fulra. Haveromé ugy volt, de még a potkerék alól is kivették az emelőt, kerékkulcsor, vonoszemet.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32090 Dátum: 2016.07.03 vasárnap, 19:41:14 »

Sziasztok!

2011-es mondeomnál 2 napja a következő problémát tapasztalom: nagyon nehéz leírni, de kb. teker  kettőt hármat az önindító, de olyan mintha leakarna állni, majd  beindul rendesen és semmi gond nincs vele,megy rendesen. Mintha nem egyenletesen tekerné a motort, mintha tartana egy kis szünetet. A  jelenség nem minden indításnál jelentkezik, de mintha egyre sűrűbb lenne a probléma. Tapasztalt már valaki hasonlót? Az aksi teljesen új, 1 hónapja cseréltem. Az autó még csak 2 hónapja van nálam, így nem igazán ismerem.
Esetleg ha tudtok megbízható, jó szakembert ajánlani Budapest , Szigetszentmiklós, Halásztelek és vonzáskörzetében azt nagyon megköszönöm.

Az autó 2011.04 2.0 TDCI 85 kw

2 hét múlva indulnánk egy 2500 km útra, így nagyon fontos lenne, hogy az autó rendben legyen! Előre is köszönöm a segítséget!

Béci worship

Mielőtt nagyon felújíthatnád az önindítót én javasolnék egy aksi cserét. Ha tudsz, akkor szerez egy tudottan jó aksit és szerintem megoldódik a gondod.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
T1BA
Vendég
« Új hozzászólás #32091 Dátum: 2016.07.03 vasárnap, 20:44:17 »

Ha pedig a kerék körülötti részekre gondol, akkor elakadás háromszög baloldalt, vonoszem jobb oldalt, hátul pedig kétoldalt elsősegély dobozok, plusz láthatósági mellény, középen pedig a vontatókötél, plusz gyári gumipók.
Plusz még átlósan bele lehet fektetni a helyéről kivett csomagtér rolót.
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32092 Dátum: 2016.07.03 vasárnap, 21:53:00 »

Plusz még átlósan bele lehet fektetni a helyéről kivett csomagtér rolót.
Ahha neztem is hogy oda mintha atlosan illene valami.
Nekem azok a rekeszek tok uresek voltak, de cserebe kaptam egy ilyen Fordos keszletet amibe 3szog melleny kesztyu meg valami minimalis eü keszlet van.
Mankokerek van, de jo hogy irjatok majd megnezem az emelo es vonoszem ott vane alatta.
Naplózva

T1BA
Vendég
« Új hozzászólás #32093 Dátum: 2016.07.04 hétfő, 04:47:32 »

Ahha neztem is hogy oda mintha atlosan illene valami.
Nekem azok a rekeszek tok uresek voltak, de cserebe kaptam egy ilyen Fordos keszletet amibe 3szog melleny kesztyu meg valami minimalis eü keszlet van.
Mankokerek van, de jo hogy irjatok majd megnezem az emelo es vonoszem ott vane alatta.
Az enyém is mankós kombi,a pótkerék alatt kell lennie az emelőnek,a vonószemnek,a kerékkulcsnak,egy fehér műanyag tölcsérnek az üzemanyag betöltéshez,meg egy kis fém horognak a dísztárcsa leszedéséhez.
Naplózva
bakbel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #32094 Dátum: 2016.07.04 hétfő, 05:00:01 »

Én sem vagyok nagy szaki, csak anno ugyanezek a jelek voltak, mikor az adta meg magát. Annyi volt még a jele, hogy inditózásnál villogott a müszerfal összes izzója. Ez nem tudom mk4-nél is van-e, de megnézni nem árt.  Wink
De biztos lesz, aki ha lehet más is, megirja.  smile

Köszönöm szépen, ma megpróbálok utána járni. Vissza viszem a szalonba, hogy nézzenek rá!

Béci
Naplózva
bakbel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #32095 Dátum: 2016.07.04 hétfő, 05:01:21 »

Mielőtt nagyon felújíthatnád az önindítót én javasolnék egy aksi cserét. Ha tudsz, akkor szerez egy tudottan jó aksit és szerintem megoldódik a gondod.

Szia!

Most cseréltem aksit, így én ezt kizárnám! De köszi, mindenesetre.

Béci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #32096 Dátum: 2016.07.04 hétfő, 07:39:05 »

Sziasztok!

2011-es mondeomnál 2 napja a következő problémát tapasztalom: nagyon nehéz leírni, de kb. teker  kettőt hármat az önindító, de olyan mintha leakarna állni, majd  beindul rendesen és semmi gond nincs vele,megy rendesen. Mintha nem egyenletesen tekerné a motort, mintha tartana egy kis szünetet. A  jelenség nem minden indításnál jelentkezik, de mintha egyre sűrűbb lenne a probléma. Tapasztalt már valaki hasonlót? Az aksi teljesen új, 1 hónapja cseréltem. Az autó még csak 2 hónapja van nálam, így nem igazán ismerem.
Esetleg ha tudtok megbízható, jó szakembert ajánlani Budapest , Szigetszentmiklós, Halásztelek és vonzáskörzetében azt nagyon megköszönöm.

Az autó 2011.04 2.0 TDCI 85 kw

2 hét múlva indulnánk egy 2500 km útra, így nagyon fontos lenne, hogy az autó rendben legyen! Előre is köszönöm a segítséget!

Béci worship
szia.halásztelken tudok ajánlani jó szerelőt is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gurgiga
Vendég
« Új hozzászólás #32097 Dátum: 2016.07.04 hétfő, 08:11:39 »

Sziasztok.
 Erdeklödnek , hogy esetleg van e valakinek  tetöbox tartoval (keresztleccel ) együtt ??  Kb Szeptember 2. es 3. heteben kellene . Nem akarok csak ezert az egy-ket hetert venni. 2014. 06.- havi az Auto.  Termeszetesen nem gondoltam ingyen. Ha esetleg itt nincs senki de ismertek valakit akinek van megbeszelhetnetek vele a dolgot. 

Köszönöm.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #32098 Dátum: 2016.07.04 hétfő, 11:33:15 »

szia.halásztelken tudok ajánlani jó szerelőt is.
Szia, engem érdekelne Halásztelken jó szerelő, ha lenne valami probléma majd később. Maszlerékra gondolsz?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #32099 Dátum: 2016.07.04 hétfő, 11:39:46 »

Szia, engem érdekelne Halásztelken jó szerelő, ha lenne valami probléma majd később. Maszlerékra gondolsz?
nem.Farkas Laci a Kisgyár utca végén jobbra...vagy a Cservenka Robi a Katona József végén.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 635 636 637 638 639 640 641 [642] 643 644 645 646 647 648 649 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.